Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 06:48

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter

Accessoires voor de HTC Desire S

Welkom in het HTC Desire S accessoires-topic!

Dit topic is bedoeld om te discussieren over accessoires voor de HTC Desire S.
Men kan elkaar hier ook wijzen op aanbiedingen / accessoires voor de HTC Desire S.
Ook kunnen hier vragen gesteld worden over de desbetreffende accessoires en gebruikerservaringen.

Hierin worden HTC Desire S2 accessoires opgenomen die bekend staan om hun kwaliteit.
Wilde alleen originele HTC accessoires plaatsen, maar zal dit uitbreiden met goede 3rd party muk.

Hierin worden HTC Desire S accessoires opgenomen die bekend staan om hun kwaliteit.
Wilde alleen originele HTC accessoires plaatsen, maar zal dit uitbreiden met goede 3rd party muk.

Begin eens met kijken op de speciale HTC Desire S accessoires-site
Mocht daar niks tussenstaan dan kijk je even op eBay of even in de PriceWatch!
Ook heeft MobielBereikbaar.nl ook een hoop Desire S accesoires.
GSMWijzer.nl biedt wat meer universele accessoires aan, die overigens prima te gebruiken/combineren zijn met de Desire S.

Voor TechTalk / specificaties / reviews / gebruikerservaringen en andere posts die niet direct te maken hebben met accessoires en dergelijke moet je hier zijn: HTC Desire S
Voor vragen over abbo's en losse prijzen kun je hier terecht: [ABO] HTC Desire S levertijden- en abonnementen topic

-TS is made by Matis-

Matis wijzigde deze reactie 25-05-2011 09:46 (8%)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
quote:
Albert020 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:39:
Erg mooi hoesje en de telefoon wordt er goed door beschermd.
Het hoesje is alleen niet echt klein te noemen.

Je heb hem voor 16,95 euro incl. verzendkosten

HTC PO S520 Pouch Black Origineel
Toffe link, ik heb hem opgenomen in de TS: http://www.mobielbereikbaar.nl/merken/htc/desire-s

Ik heb zelf ook nog een linkje naar GSMWijzer.nl toegevoegd: http://www.gsmwijzer.nl/g...provider_id=5#accessoires

Matis wijzigde deze reactie 24-05-2011 21:44 (13%)

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
quote:
Thnx :)
Zojuist een Windscreen Car Mount for HTC Desire S gekocht op Ebay. Ik had van deze verkoper ook al een houder voor mijn Diamond 2 gekocht een ruim jaar geleden en ben zeer tevreden over de kwaliteit van het toen geleverde product.
Ik hoop dat deze net zo goed is (zal wel, alleen het houdertje is anders van formaat) als de vorige, want hij is zijn geld meer dan waard :)

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True