Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heeft iemand toevallig al ervaring met een backup tool, ivm het bovenstaande geval.

Had op mijn WM2003 apparaat het programma xbackup staan. Als ik een hard reboot (of lege accu for that matter) had, was dat een kwestie van een volledige backup terugzetten van de geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:20:
[...]

Shazam (muziek herkenning)
Soundhound zit er toch standaard op of niet? of is dat LE versie?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 20:30
De app "Gmail unread count" die als widget op je homescreen kan zetten, zorgde ervoor dat mijn Desire S vastliep. Pas na verwijderen van deze app (en alleen deze) functioneert de Desire S....

Update: te vroeg gejuichd. De Desire S doet nu helemaal niks meer en is niet meer te booten, zelfs niet met hard reset.Morgenochtend komt HTC 'm ophalen voor reparatie.

Het waren twee geweldige weken...... ;w

[ Voor 36% gewijzigd door jhvanburk op 04-05-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:03
jhvanburk schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:14:
De app "Gmail unread count" die als widget op je homescreen kan zetten, zorgde ervoor dat mijn Desire S vastliep. Pas na verwijderen van deze app (en alleen deze) functioneert de Desire S....

Update: te vroeg gejuichd. De Desire S doet nu helemaal niks meer en is niet meer te booten, zelfs niet met hard reset.Morgenochtend komt HTC 'm ophalen voor reparatie.

Het waren twee geweldige weken...... ;w
Damn... das toch wel een slecht bericht ik ben benieuwd. Als het iets softwarematigs is kunnen ze het hopelijk snel oplossen met een OTA update.
Misschien kun je nog iets zinvols halen uit je reperatie formulier die je terug krijgt!
Ik moet zeggen dat ik nog geen problemen met mijn toestel heb, nog geen traag toestel gehad en ook niet een keer herstart omdat iets niet lekker liep/loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin ook een beetje ontevreden te worden over mijn Desire S, hij crasht namelijk bijna iedere dag wel een keer, en met crashen bedoel ik een volledige reboot. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Raar. Mijne doet het perfect, echt 10x sneller dan m'n oude wildfire.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort kan ik een nieuwe mobiele telefoon uitkiezen (een nieuwe HTC wel tezeggen, want mn HTC Touch Pro2 is nu voor de 4e keer terug naar de fabriek) en op dit moment twijfel ik vooral tussen de HTC Desire HD en de HTC Desire S.
De HD is wat ouder, maar wel mooi vind ik. De verschillen zijn klein, maar ik vond op de site van Hi het volgende: de HTC Desire HD zou wel een memorecorder en officeapplicaties hebben, maar de HTC Desire S niet. Ik ben erg gewend aan office applicaties, bv om een wordbijlage te openen. Klopt dit: hebben jullie geen memorecorder en officeapplicaties en hoe openen jullie dan dit soort bijlagen of kan dit gewoon weg niet.
Welke van deze twee zouden jullie aanraden en waarom hebben jullie voor de Desire S gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Volgens mij zijn de specificaties vrijwel hetzelfde. De HD is stukken groter. Office applicaties en een memo recorder kan je in de market altijd nog vinden, maar standaard zit quick office erbij (word, excel, powerpoint).

[ Voor 6% gewijzigd door YoshiBignose op 05-05-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had op mijn Desire S memorecorder en officeapplicaties er standaard opstaan. Ik twijfelde ook tussen de HD en de S maar ben voor de S gegaan door de betere accu tijd. De HD slurpt je accu zo leeg met dat grote scherm.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2011 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Ik had dezelfde twijfel, maar ben blij dat ik voor de S gekozen heb. Ik zag in de winkel die HD en die is toch echt big-ass van formaat :)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dat is ook mijn overweging. Ik vind die nieuwe toestellen allemaal veel te groot. Iphone en Desire S hebben een mooie maat.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enpe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-04 21:52
Zo heb mijn toestel net binnen en het lijkt erop dat ik via wifi niet op internet kan komen terwijl ik wel gewoon verbinding heb met mijn thuisnetwerk. De signaalsterkte is goed en in mijn thuisnetwerk zie ik mijn telefoon ook gewoon staan. Er is echter geen site die ingeladen wordt terwijl dit via de mobiele verbinding wel lukt.

Ben overigens in het bezit van een SpeedTouch ST780

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door enpe op 06-05-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 00:49
Hallo,
ik heb een vraagje over de HTC Desire S

Zijn er mensen die deze via Hi hebben gekocht?
Zoja, is deze simlock vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffert
  • Laatst online: 14:02
baswillems1 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:06:
Hallo,
ik heb een vraagje over de HTC Desire S

Zijn er mensen die deze via Hi hebben gekocht?
Zoja, is deze simlock vrij?
Zat er naast toen mijn vriendin deze telefoon heeft aangeschaft in de Hi winkel. Toestel is sim-lock vrij en volgens de verkoper zouden ze dat allemaal moeten zijn.

hmz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 00:49
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Ik word een beetje moe van dat switchen tussen 3G en H...

Voorbeeld: Ik druk op de powerbutton en het scherm gaat aan en geeft 3G weer. Vervolgens open ik de browser en vraag een pagina op, na enige tijd op 3G te blijven schakelt hij naar H om daar vervolgens ook een tijdje niets te doen. Daarna schakelt hij weer terug naar 3G en blijft weer even wachten en niets doen, daarna gaat hij pas naar H en begint de pagina te laden.

Ondertussen ben ik al gauw een seconde of 30 verder voor hij überhaupt iets doet, dit is wel een extreem geval moet ik toegeven. Gemiddeld ligt het tussen de 15 en 30 seconden in, ik begrijp best dat hij terugschakelt naar 3G om de accu langer mee te laten gaan, maar dat gaat simpelweg ten koste van de performance.

Ook tijdens het lezen van een pagina die recent geopend is schakelt hij naar mijn idee alweer veel te snel terug naar 3G, waardoor hetzelfde geintje weer begint als ik naar een andere pagina wil. Is er een manier om die timeout iets ruimer te zetten zodat hij wat langer op H blijft hangen? Aan mijn bereik ligt het niet, die is maximaal maar misschien dat dit iets gerelateerd is aan T-Mobile?

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:13
enpe schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:16:
Zo heb mijn toestel net binnen en het lijkt erop dat ik via wifi niet op internet kan komen terwijl ik wel gewoon verbinding heb met mijn thuisnetwerk. De signaalsterkte is goed en in mijn thuisnetwerk zie ik mijn telefoon ook gewoon staan. Er is echter geen site die ingeladen wordt terwijl dit via de mobiele verbinding wel lukt.

Ben overigens in het bezit van een SpeedTouch ST780

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Start je modem eens opnieuw op. Minuutje uit en dan weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:05
Dubbeldrank schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:56:
Ik word een beetje moe van dat switchen tussen 3G en H..
Ah, dat zijn dus 2 verschillende dingen, ik dacht dat hij 2 synoniemen voor hetzelfde aan het weergeven was :+ .

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enpe
kielkiel schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 19:05:
[...]

Start je modem eens opnieuw op. Minuutje uit en dan weer aan.
Helaas werkt dat niet, andere wifi netwerken kan ik wel gewoon op dus het probleem zal idd bij de router liggen.
Dubbeldrank schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:56:
Ik word een beetje moe van dat switchen tussen 3G en H...

Voorbeeld: Ik druk op de powerbutton en het scherm gaat aan en geeft 3G weer. Vervolgens open ik de browser en vraag een pagina op, na enige tijd op 3G te blijven schakelt hij naar H om daar vervolgens ook een tijdje niets te doen. Daarna schakelt hij weer terug naar 3G en blijft weer even wachten en niets doen, daarna gaat hij pas naar H en begint de pagina te laden.

Ondertussen ben ik al gauw een seconde of 30 verder voor hij überhaupt iets doet, dit is wel een extreem geval moet ik toegeven. Gemiddeld ligt het tussen de 15 en 30 seconden in, ik begrijp best dat hij terugschakelt naar 3G om de accu langer mee te laten gaan, maar dat gaat simpelweg ten koste van de performance.

Ook tijdens het lezen van een pagina die recent geopend is schakelt hij naar mijn idee alweer veel te snel terug naar 3G, waardoor hetzelfde geintje weer begint als ik naar een andere pagina wil. Is er een manier om die timeout iets ruimer te zetten zodat hij wat langer op H blijft hangen? Aan mijn bereik ligt het niet, die is maximaal maar misschien dat dit iets gerelateerd is aan T-Mobile?
Hier ook T-Mobile en dat viel me ook op al heb ik echter nog geen last gehad van de vertraging die jij beschrijft. Zijn er mensen die geen T-Mobile hebben en dit geswitch ook ondervinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
Ik zal als ik over 2 weekjes bij Ben weg ben wel even melden of het nog gebeurt of niet ;) .

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Laatst online: 17:13
[quote]enpe schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 11:36:
[...]

Helaas werkt dat niet, andere wifi netwerken kan ik wel gewoon op dus het probleem zal idd bij de router liggen.

[...]

De router voorzien van nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel
  • Laatst online: 10:00

Sr_Ogel

Klop klop klop

Ik probeer mijn contacten te synchroniseren naar mijn laptop, maar de meegeleverde htc sync geeft niet de mogelijkheid de contacten en de agenda te synchroniseren. De "aanknop" in htc sync blijft zeg maar grijs. Het programma als admin starten helpt niet. Heeft iemand het wel werkende of zijn er andere oplossingen om agenda en contacten te synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:54
alexkroeze schreef op zondag 08 mei 2011 @ 09:02:
Ik probeer mijn contacten te synchroniseren naar mijn laptop, maar de meegeleverde htc sync geeft niet de mogelijkheid de contacten en de agenda te synchroniseren. De "aanknop" in htc sync blijft zeg maar grijs. Het programma als admin starten helpt niet. Heeft iemand het wel werkende of zijn er andere oplossingen om agenda en contacten te synchroniseren.
Vreemd dat die knop grijs blijft, niet direct een idee waaraan dat ligt.

Zijn dat contacten/agenda die enkel op je pc staan (vb. in outlook) en niet gekoppeld aan een exchange of gmail of nog iets anders account?

Gemakkelijkste manier lijkt me om je contacten in vb. je gmail account op te slaan en dan via die weg te syncen.

Agenda met gmail vind ik dan persoonlijk wat omslachtiger (voor zover ik weet kan je je gmail agenda nog altijd niet rechtstreeks in outlook beheren, maar moet je via een synchronisatietooltje gaan). Werkt op zich wel, en zo krijg je het ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel
  • Laatst online: 10:00

Sr_Ogel

Klop klop klop

Gebruik windows live mail, als htc sync daar mee zou kunnen synchroniseren zou mooi zijn. Het gaat me eigenlijk niet om het op meerdere plaatsen kunnen inzien maar meer als een soort van backup.

update: Kom er nu achter dat htc sync en windows live mail dus niet samenwerken. Als oplossing ga ik dan maar werken met outlook heeft niet de voorkeur maar 't is niet anders.

[ Voor 33% gewijzigd door Sr_Ogel op 08-05-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik zien of mijn HTC Desire S simlock vrij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 12:35:
Hoe kan ik zien of mijn HTC Desire S simlock vrij is?
Gewoon proberen denk ik

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn96 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:41:
[...]

Gewoon proberen denk ik
Dat is het probleem, ik heb geen simkaart van een andere provider om het te proberen, anders had ik dat al lang gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomerang
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met autoladers voor de HTC Desire S?

Op internet wordt melding gemaakt van een probleem met generieke USB autoladers i.c.m. HTC Desire. De laadstroom wordt door het toestel beperkt tot 500 mA, ongeacht of de lader zelf meer aan kan. Meer informatie over dit probleem is te lezen op deze site.

Ik vraag me af of hetzelfde probleem ook speelt met de Desire S. Originele HTC autoladers schijnen hier overigens geen last van te hebben. Op eBay is deze te koop voor ongeveer 9 EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. Mijn ervaring vanuit Nokia is dat die imitatie laders binnen no time de geest geven, vandaar dat ik een originele van Nokia heb gekocht. Als die van HTC niet te duur is, kies ik daar ook wel voor.

Anyway, binnenkort verlengen, ook al zitten kijken naar de Nexus S, maar mij lijkt deze toch wat fijner.
Iemand ervaring met de GPS, beetje snel zijn positie gevonden en werkt de Google maps navigatie een beetje naar behoren?

En met internet, is er ook een mogelijkheid om dit echt uit te schakelen? Ik zit nog wel eens vaker in DE of BE, en dan word het een duur geintje als hij internet blijft gebruiken. :P
Bv met de navigatie, mijn Nokia heeft eigenlijk A-GPS, maar ik heb hem 1 keer een pakket laten binnen halen, en sindsdien kan hij zonder internet prima en snel zijn positie vinden. :)

Complimenten trouwens voor de TS. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
Joopieboy schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:06:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. Mijn ervaring vanuit Nokia is dat die imitatie laders binnen no time de geest geven, vandaar dat ik een originele van Nokia heb gekocht. Als die van HTC niet te duur is, kies ik daar ook wel voor.

Anyway, binnenkort verlengen, ook al zitten kijken naar de Nexus S, maar mij lijkt deze toch wat fijner.
Iemand ervaring met de GPS, beetje snel zijn positie gevonden en werkt de Google maps navigatie een beetje naar behoren?

En met internet, is er ook een mogelijkheid om dit echt uit te schakelen? Ik zit nog wel eens vaker in DE of BE, en dan word het een duur geintje als hij internet blijft gebruiken. :P
Bv met de navigatie, mijn Nokia heeft eigenlijk A-GPS, maar ik heb hem 1 keer een pakket laten binnen halen, en sindsdien kan hij zonder internet prima en snel zijn positie vinden. :)

Complimenten trouwens voor de TS. :)
Heb hem nog maar van vrijdag, gps lijkt toch naar behoren te werken bij mij, vrij snel positie gevonden. Nieuwe fix zal altijd wel wat langer duren, maar eigenlijk had ik binnen de minuut mijn locatie.

Ik heb hem ingesteld dat hij geen data mag roamen in het buitenland ( daar betaalt mijn werkgever niet voor) en toen ik gisteren NL binnenreed ( ben zelf Belg) stond er een notificatie op mijn scherm en een R bij de netwerksterkte. Heeft de hele dag niet geprobeerd om data te gebruiken.

Anderzijds viel het me wel op dat hij dat ook niet deed toen ik gisteren Belgie terug binnenreed, is pas gebeurd na een herstart. Is wel aan de veilige kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
nokie schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:49:
[...]

Heb hem nog maar van vrijdag, gps lijkt toch naar behoren te werken bij mij, vrij snel positie gevonden. Nieuwe fix zal altijd wel wat langer duren, maar eigenlijk had ik binnen de minuut mijn locatie.

Ik heb hem ingesteld dat hij geen data mag roamen in het buitenland ( daar betaalt mijn werkgever niet voor) en toen ik gisteren NL binnenreed ( ben zelf Belg) stond er een notificatie op mijn scherm en een R bij de netwerksterkte. Heeft de hele dag niet geprobeerd om data te gebruiken.

Anderzijds viel het me wel op dat hij dat ook niet deed toen ik gisteren Belgie terug binnenreed, is pas gebeurd na een herstart. Is wel aan de veilige kant :)
Had onlangs hetzelfde voor, even het mobiele netwerk off/on zetten in het quick settings menu werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik heb de desire S nu 2 weken en het enige waar ik mij echt aan erger is het WiFi signaal/sterkte, als ik mijn toestel in landschap positie houdt valt binnen 5 seconde het signaal zo goed als weg. Zijn er meer mensen binnen met de zelfde problemen? Hiervoor had ik trouwens de originele desire, en het enige wat ik echt mis is het optische trackpad. Voor de rest is de desire merkbaar iets sneller.

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

nokie schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:49:
[...]

Kijk dat is super, redelijk makkelijk terug te vinden deze instelling?
Inrage schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:49:
[...]

Had onlangs hetzelfde voor, even het mobiele netwerk off/on zetten in het quick settings menu werkt ook.
Maar kun je dan nog gewoon gebeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProperChaos
  • Niet online
staringgg schreef op maandag 09 mei 2011 @ 14:32:
Ik heb de desire S nu 2 weken en het enige waar ik mij echt aan erger is het WiFi signaal/sterkte, als ik mijn toestel in landschap positie houdt valt binnen 5 seconde het signaal zo goed als weg. Zijn er meer mensen binnen met de zelfde problemen? Hiervoor had ik trouwens de originele desire, en het enige wat ik echt mis is het optische trackpad. Voor de rest is de desire merkbaar iets sneller.
Zelfde probleem. Heel irritant. Vooral als je een eindje van het access point af zit. Heb mezelf inmiddels maar aangeleerd het toestel niet horizontaal te houden met WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staringgg schreef op maandag 09 mei 2011 @ 14:32:
Dit komt doordat de Desire S een 'death grip' heeft net als de iphone 4 in het begin, maar in dit geval gaat het om de wifi verbinding.

Techrader scheef in een review:
http://www.techradar.com/...s-930920/review?artc_pg=6
The HTC Desire S has a death grip problem, similar to the iPhone 4's much-publicised problems. In this case, it's not mobile signal that's affected, but Wi-Fi. The antenna appears to be mounted behind the plastic panel that houses the camera, and it's extremely vulnerable.

If you hold the phone in a normal landscape typing position your fingers will cover that spot, and the Wi-Fi signal will drop. If you place the phone on your body – such as resting it on your leg – facing up, the Wi-Fi signal will drop.

How bad is the drop? If you're right near the router, it's unlikely you'd make the signal totally disappear in casual use, but we did manage to reduce some connections from the full four bars to none just by placing a palm against the plastic area.
In more realistic use, a medium to low signal is likely to drop to zero within a few seconds of you covering the spot.

Even placing the phone down on certain surfaces can affect things – we put the Desire S down on a magazine and saw the signal drop a bar on very strong networks. Picking it up less than an inch restored it. That small difference was enough to see some weaker other networks disappear when scanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enpe
Arie-Kanarie schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:06:
[...]

Ik heb hetzelfde met 1 contact. Dit contact stond 2 keer op mijn mobiel, en was tevens bekend als Google-contact. Deze 3 waren gekoppeld, ik heb ze toen losgekoppeld om 1 van de 2 van mijn mobiel te verwijderen.
Daarna weer gekoppeld en nu zie ik bij Berichten alleen het mobiele nummer staan. Heb alle smsjes verwijderd, maar als ik weer een nieuwe krijg staat er nog steeds alleen het nummer.
Als ik het contact open en kijk bij het "tabje" berichten dan zie ik daar ook geen berichten staan, waar ik bij andere contacten wel alle berichten staan.
Tik ik in het vakje om een nieuw bericht op te stellen dan ga ik naar de berichten-app (zoals het hoort) en zie ik daarboven wel alle berichten staan.

Komt meer mensen dit bekend voor? Iemand een oplossing?
Als ik gebeld wordt door dit contact, of zelf dit contact bel, dan staan afbeelding en naam gewoon in beeld.
Dit probleem heb ik ook bij 1 contact, heb naast een simpele reboot zelfs een factory reset gedaan en de contacten opnieuw via gmail gesynchroniseerd maar het probleem blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Weet iemand eigenlijk of er mensen successvol bezigzijn met het kraken (rootbaar maken) van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:53
Ze zijn op xda bezig met de incredible S, waarschijnlijk dezelfde beveiliging als de DS. Nog steeds niet gekraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
dtech schreef op maandag 09 mei 2011 @ 23:39:
Weet iemand eigenlijk of er mensen successvol bezigzijn met het kraken (rootbaar maken) van de telefoon?
Het schijnt dat de incredible S idd al geroot is en dat de zelfde methode (ongeveer) ook zal werken op de Desire S.. Alleen ze brengen die root methode niet uit zodat HTC deze manier niet kan beveiligen op de HTC Sensation.. Maar dat weet ik niet zeker :9

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:51
Relaxed, kom er net achter dat de Nokia USB kabel van mijn oude N79 ook gewoon past/werkt met de Desire S :)

Assumption is the mother of all fuck-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc1982
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06 19:35
Leuke telefoon, mogelijke opvolger van m'n HTC Legend.

Binnenkort Hi maar eens bellen om te vragen wat er mogelijk is bij verlenging.
En ook maar eens in lezen betreft download limieten die 'ze' (KPN / Hi / Voda) willen doorvoeren, of nu juist wel of niet een handig moment is om abbo te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Er is sowieso nu ook al een limiet van 1GB bij kpn/hi, bij vodafone werkt het iets anders maar heb je ook een limiet van &GB, of 2GB als je verdubbeld. Ik zou wel binnen nu en 4 maanden verlengen want dan krijg je die blokkades op allerlei functies en toepassingen. Ze willen nu de mensen naaien door 4 maanden korting te geven en alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc1982
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06 19:35
Joopieboy schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:05:
Er is sowieso nu ook al een limiet van 1GB bij kpn/hi, bij vodafone werkt het iets anders maar heb je ook een limiet van &GB, of 2GB als je verdubbeld. Ik zou wel binnen nu en 4 maanden verlengen want dan krijg je die blokkades op allerlei functies en toepassingen. Ze willen nu de mensen naaien door 4 maanden korting te geven en alles...
Ik had ook al een brief gehad van Hi, of ik voor 20% korting m'n abbo met 6 maanden wilde verlengen, vandaar dus. Je hebt gelijk, er zijn al limieten ik doelde eigenlijk ook meer op whatsapp / google chat / *random app* blokkades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
nieuws: KPN maakt mobiel internet duurder en ziet af van chatheffing - update

whatsapp gaat niet specifiek duurder worden, maar wel applicaties voor VOIP en dergelijke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Precies daarom dus nu verlengen als je kunt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
Joopieboy schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:22:
[...]

Kijk dat is super, redelijk makkelijk terug te vinden deze instelling?

[...]

Maar kun je dan nog gewoon gebeld worden?
Instelling is gemakkelijk te vinden bij instellingen - draadloos en netwerken - mobiele netwerken - gegevensroaming.

Bij mij werkte die truc van uit en aanzetten van mobiel netwerk niet, daarom reboot nodig gehad.

Verder nog paar puntjes die misschien mensen kunnen interesseren, na een paar dagen gebruik:

- ik heb eigenlijk geen last van die death grip, heb gisterenavond er echt eens zitten mee spelen, maar ik kan die drop in netwerkverbinding niet echt reconstrueren. (Waarmee ik geen te positief beeld wil scheppen, maar misschien is het ook niet zo erg)

- ik had een probleem met de standaard kalender & een exchange account die niet wou synchroniseren. Op het net heb ik na behoorlijk wat zoeken de oplossing gevonden: blijkbaar faalt de sync op "oneindig" herhalende afspraken (vb. verjaardagen). Sinds ik die heb verwijderd (verjaardagen naar contacten verplaatst), werkt de standaard mail & kalender app bij mij heel vlotjes, nog niets raars gezien.

- Messages is bij mij ook al 1 keer gecrasht, en wat ik ook zie - allez, het is nu 2 keer gebeurd - is dat als ik tijdens een synchronisatie vb. wifi uitschakel of het scherm uitzet, dat hij dan wel eens durft crashen/spontaan rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Als ik die (kleine) problemen lees, dan ben ik toch echt blij dat ik dat allemaal nog niet heb meegemaakt.
Mogelijk omdat ik het toestel net iets anders gebruik dan andere mensen hier.

1. Ik gebruik een exchange account voor hotmail maar sync geen agenda
2. Ik gebruik de agenda van mijn google account en dit werkt prima
3. Wifi heb ik nog niet hoeven te gebruiken, omdat mijn 3G verbinding gewoon goed is (beter dan met mijn oude diamond2)
4. Ik gebruik mijn telefoon alleen in landscape mode wanneer ik een spelletje speel

Misschien moet ik binnekort wel de wifi verbinding gaan gebruiken wanneer ik het 1GB data limiet krijg, maar ook dan verwacht ik geen problemen aangezien ik mijn telefoon eigelijk alleen bij spelletjes in landscape mode gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:06
Ik zit een beetje rond te kijken voor een nieuwe telefoon. Ik heb nu een HTC Touch HD, alleen ik ben toe aan een nieuwe. Ik heb een beetje rond zitten kijken, en de Desire S lijkt me wel wat. Ik heb er toch een aantal vragen over.
- Bij mijn huidige smartphone is het zo dat als ik hem in landscape hou, het iets van 4 - 5 seconden duurt voordat het display ook draait naar landscape. Ik hoop dat de Desire S deze problemen niet heeft?
- De Desire is 60 euro goedkoper dan de Desire S. Ik weet dat de Desire S iets sneller is, alleen zijn deze verbeteringen zo groot dat het het waard is om 60 euro extra weg te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
X_lawl_X schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:56:
Ik zit een beetje rond te kijken voor een nieuwe telefoon. Ik heb nu een HTC Touch HD, alleen ik ben toe aan een nieuwe. Ik heb een beetje rond zitten kijken, en de Desire S lijkt me wel wat. Ik heb er toch een aantal vragen over.
- Bij mijn huidige smartphone is het zo dat als ik hem in landscape hou, het iets van 4 - 5 seconden duurt voordat het display ook draait naar landscape. Ik hoop dat de Desire S deze problemen niet heeft?
- De Desire is 60 euro goedkoper dan de Desire S. Ik weet dat de Desire S iets sneller is, alleen zijn deze verbeteringen zo groot dat het het waard is om 60 euro extra weg te leggen?
De Desire S is gewoon een veel mooier toestel. De aluminium unibody is echt heel mooi en kraakt niet (in tegenstelling tot de Desire die ik ervoor had).

Ook is het zo dat mijn Desire S veel langer op de batterij mee gaat dan de Desire die ik ervoor had en de nieuwere android versie is ook een must imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 07:20
Ook ik ben de gelukkige eigenaar van de Desire S.
Had al eens gezien dat ik ook slechte wifi verbinding had. Xda meld dat de verbinding verloren gaat beneden de 80 db oid. daar hebben ze ook een fix, helaas kan je die alleen installeren als je toestel geroot is.

Toen heb ik hem via recovery naar fabrieksinstellingen gereset. Nu 5 min mee gespeeld, lijkt het probleem opgelost.

Dus mensen Factory reset via de recovery.
Hoe kom je in recovery. Toestel helemaal uitschakelen, (batterij eruit, geen idee of dit echt nodig is maar anders gaat hij niet helemaal uit volgens mij) dan volume omlaag knop ingedrukt houden vervolgens de aanknop ingedrukt houden.

Edit:
Helaas is dit ook niet de oplossing.
De winkel gaat het toestel omruilen voor een nieuwe. Hoop dat het probleem dan opgelost is.

[ Voor 9% gewijzigd door zzz16 op 11-05-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

zzz16 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:06:
Ook ik ben de gelukkige eigenaar van de Desire S.
Had al eens gezien dat ik ook slechte wifi verbinding had. Xda meld dat de verbinding verloren gaat beneden de 80 db oid. daar hebben ze ook een fix, helaas kan je die alleen installeren als je toestel geroot is.

Toen heb ik hem via recovery naar fabrieksinstellingen gereset. Nu 5 min mee gespeeld, lijkt het probleem opgelost.

Dus mensen Factory reset via de recovery.
Hoe kom je in recovery. Toestel helemaal uitschakelen, (batterij eruit, geen idee of dit echt nodig is maar anders gaat hij niet helemaal uit volgens mij) dan volume omlaag knop ingedrukt houden vervolgens de aanknop ingedrukt houden.

Edit:
Helaas is dit ook niet de oplossing.
De winkel gaat het toestel omruilen voor een nieuwe. Hoop dat het probleem dan opgelost is.
Lichtelijk off-topic: maar wat is nu je probleem? Ik haal het niet helemaal uit je post, misschien dat het door je edit komt?
Als je probleem de slechte WiFi ontvangst is/was dan denk ik dat een nieuw toestel het niet oplost. De death-grip zal daar ook in zitten.
Lijkt mij dat identieke hardware in een identieke behuizing niet spontaan voor beter bereik gaat zorgen (of denk ik nu te simpel?)

[ Voor 11% gewijzigd door Arie-Kanarie op 12-05-2011 11:32 ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Hebben jullie ook het gevoel dat die aan-knop wat aan de instabiele kant is? Ik heb het gevoel dat die over een tijdje ingedrukt gaat blijven zitten :P

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Nee niet instabiel als op mijn Diamond 2 en die is uiteindelijk ook gewoon 2 jaar blijven werken...
ik denk dat het wel meevalt anders gewoon over 1,5 jaar ter reparatie een keertje opsturen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 07:20
Arie-Kanarie schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:30:
[...]

Lichtelijk off-topic: maar wat is nu je probleem? Ik haal het niet helemaal uit je post, misschien dat het door je edit komt?
Als je probleem de slechte WiFi ontvangst is/was dan denk ik dat een nieuw toestel het niet oplost. De death-grip zal daar ook in zitten.
Lijkt mij dat identieke hardware in een identieke behuizing niet spontaan voor beter bereik gaat zorgen (of denk ik nu te simpel?)
Klopt niet echt een duidelijk verhaal.

Wifi ontvangst is gewoon slecht. Jammer van zo`n nieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
zzz16 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:13:
[...]

Klopt niet echt een duidelijk verhaal.

Wifi ontvangst is gewoon slecht. Jammer van zo`n nieuw toestel.
De wifi verbinding is alleen slecht als je je hand (of zoiets dergelijks) voor het bovenste kunststoffen gedeelte houdt (daar zit ook de camera). En dat is echt een slechte fout.. maar misschien dat HTC softwarematig nog de drempel kunnen veranderen voor het wegvallen van de verbinding, zoals ook op het XDA forum staat.

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Watte? Ik speel wel eens een spelletje in landscape mode en dan zit je hand daar inderdaad voor maar ik heb niet gemerkt dat daardoor wifi uitviel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
YoshiBignose schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:27:
Watte? Ik speel wel eens een spelletje in landscape mode en dan zit je hand daar inderdaad voor maar ik heb niet gemerkt dat daardoor wifi uitviel hoor.
Dan heb je misschien kleine handen :+
Raar dat jij dat dan niet hebt. Misschien omdat je wifi-N gebruikt?(kun je dat bevestigen)? Als ik verbinding leg met wifi-B/G netwerken en dan in landscape mijn toestel houdt, dropt het signaal vrij duidelijk.

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
staringgg schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:52:
[...]

Dan heb je misschien kleine handen :+
Raar dat jij dat dan niet hebt. Misschien omdat je wifi-N gebruikt?(kun je dat bevestigen)? Als ik verbinding leg met wifi-B/G netwerken en dan in landscape mijn toestel houdt, dropt het signaal vrij duidelijk.
Dat zou de verklaring kunnen zijn bij mij, ik heb inderdaad wifi-N thuis en daar zag ik geen drop in signal. Zal eens zien of ik het wel kan proberen op een B/G netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb hier helemaal geen problemen met m'n b/g netwerk. Maargoed, heb ondertussen ook 2x een wndr3700 staan.

Overigens; ik zie op het Car Panel een mooie voice dialer. Werkt echt perfect. Maar; hoe kan ik deze nu direct benaderen? Vind hem nergens terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
MikeyMan schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:40:
Overigens; ik zie op het Car Panel een mooie voice dialer. Werkt echt perfect. Maar; hoe kan ik deze nu direct benaderen? Vind hem nergens terug.
Is niet direct te benaderen. De voice dialer is onderdeel van het autopaneel wat op zich al een losstaand programmaatje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Das heel erg jammer.... Die app werkt echt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn HTC Desire S is net bezorgd! Ik vind hem heel mooi, maar durf er eigenlijk nog niet mee te gaan spelen, omdat hij volgens mij eerst moet opladen. Weet iemand hoe lang ik hem de eerste keer moet opladen en of ik ondertussen er al mee kan gaan spelen? Of is het beter als ik hem uit laat.. Ik ben zo ongeduldig. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enpe
Ik ben er gewoon mee gaan spelen en heb hem tegelijkertijd aan het stroom gehangen aangezien ik ook geen geduld had :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomerang
  • Niet online
Heb de Desire S nu een tijdje in gebruik. Ben er tot nu toe heel tevreden over. Wat me wel opvalt is dat de sterkte van het 3G signaal behoorlijk lijkt te variëren. Zonder de telefoon aan te raken kan het signaal gerust 10 dBm terugvallen. Het aantal streepjes varieert dan van 0 (in sommige gevallen) tot 4.De belkwaliteit lijkt echter niet significant beinvloed te worden hierdoor.

Op mijn vorige telefoon (Nokia 5800, ook Vodafone) had ik hier geen last van.

Hebben jullie ook 'last' van dit probleem?

[ Voor 8% gewijzigd door Boomerang op 13-05-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
Boomerang schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 17:42:
Heb de Desire S nu een tijdje in gebruik. Ben er tot nu toe heel tevreden over. Wat me wel opvalt is dat de sterkte van het 3G signaal behoorlijk lijkt te variëren. Zonder de telefoon aan te raken kan het signaal gerust 10 dBm terugvallen. Het aantal streepjes varieert dan van 0 (in sommige gevallen) tot 4.De belkwaliteit lijkt echter niet significant beinvloed te worden hierdoor.

Op mijn vorige telefoon (Nokia 5800, ook Vodafone) had ik hier geen last van.

Hebben jullie ook 'last' van dit probleem?
Niet dat ik kan merken. 3G ontvangst is meestal gewoon goed. Grootte fluctuaties zijn mij nooit opgevallen. En wat de vergelijking met je oude Nokia betreft, kun je het ook niet echt vergelijken omdat Nokia's vaak beter signaal/ontvangst hebben in vergelijking met andere telefoon fabriekanten, dus waar je met je oude Nokia mss '5' strepen had, zul je er met de desire S maar '3' hebben.

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drent-tiddo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 08:34
Ik heb deze phone nu een week in gebruik.Prima apparaat maar................. sinds gisteren trekt iets mijn batterij in ongeveer een uur of 3 helemaal leeg!!!! Wat moet ik doen? ik heb geen rare apps erop gezet...
wie weet raad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ben je continue internet(3g/wifi) of bluetooth aan het gebruiken? 3 uur is wel echt snel zeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Hoe schakel je de spellingscontrole bij SMS uit?
Onafhankelijk als ik de 'spell-check' optie aan of uit zet bij Text Input options, ik blijf maar rode streepjeslijntjes krijgen onder woorden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

DieterVDW schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:37:
Hoe schakel je de spellingscontrole bij SMS uit?
Onafhankelijk als ik de 'spell-check' optie aan of uit zet bij Text Input options, ik blijf maar rode streepjeslijntjes krijgen onder woorden ...
Prediction uitzetten in hetzelfde menu waar je spell check uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 18:11
Ik heb inmiddels bijna een jaartje een HTC Desire en over een maand loopt mijn contract weer af.
Nou ben ik eens aan het kijken of ik weer naar een nieuwe telefoon over stap.

Is het nuttig om van een Desire naar de Desire S over te stappen? Ik vind het formaat op zich prima, maar ik vind het wel leuk als ik merkbaar een nieuwer toestel in m'n handen heb. Natuurlijk is het uiterlijk anders, maar is Sense UI ook anders?

Twijfel een beetje tussen de Desire S en de Sensation (weet dat het niet te vergelijken is, maar moet vooral nog even bepalen of ik laatstgenoemde niet te groot vind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Dubbeldrank schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:46:
[...]

Prediction uitzetten in hetzelfde menu waar je spell check uitzet.
Alles staat af: prediction, spell correction, word completion...
Toch nog rode onderstrepingen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
Zo, de Desire S vrijdag teruggekregen na een weekje onder reparatie geweest te zijn.
Het reparatieformulier vermeldt dat het toestel is vervangen, van de HTC helpdesk hoorde ik dat er een defect aan een gedeelte van de printplaat was.

Waar mijn oude toestel niet meer wilde booten, wil de nieuwe dat wel. Te goed zelfs, krijg minimaal 20x per dag een reboot voor de kiezen!!! Ondertussen al 3x een factory reset gedaan, twee keer de SD-card geformatteerd maar het helpt niks. Zelfs een kale installatie met een minimale hoeveelheid apps heeft geen impact, het toestel is hardstikke instabiel.

Maandag maar weer 's bellen om op te laten halen... pffff.....
stijn1309 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:36:
[...]

Damn... das toch wel een slecht bericht ik ben benieuwd. Als het iets softwarematigs is kunnen ze het hopelijk snel oplossen met een OTA update.
Misschien kun je nog iets zinvols halen uit je reperatie formulier die je terug krijgt!
Ik moet zeggen dat ik nog geen problemen met mijn toestel heb, nog geen traag toestel gehad en ook niet een keer herstart omdat iets niet lekker liep/loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

jhvanburk schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:16:
Zo, de Desire S vrijdag teruggekregen na een weekje onder reparatie geweest te zijn.
Het reparatieformulier vermeldt dat het toestel is vervangen, van de HTC helpdesk hoorde ik dat er een defect aan een gedeelte van de printplaat was.

Waar mijn oude toestel niet meer wilde booten, wil de nieuwe dat wel. Te goed zelfs, krijg minimaal 20x per dag een reboot voor de kiezen!!! Ondertussen al 3x een factory reset gedaan, twee keer de SD-card geformatteerd maar het helpt niks. Zelfs een kale installatie met een minimale hoeveelheid apps heeft geen impact, het toestel is hardstikke instabiel.

[...]
Zo te horen hebben ze je toestel vervangen voor een refurbished model wat iemand anders voor reparatie heeft opgestuurd maar niet goed is gerepareerd. Ik neem aan dat het via Dynafix is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
jhvanburk schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:16:

[... ]
Mijn desire s, reboot minstens één keer per dag, dacht dat hier nog een fix voor kwam... Maar dit is niet bij ieder toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:16:
Mijn HTC Desire S is net bezorgd! Ik vind hem heel mooi, maar durf er eigenlijk nog niet mee te gaan spelen, omdat hij volgens mij eerst moet opladen. Weet iemand hoe lang ik hem de eerste keer moet opladen en of ik ondertussen er al mee kan gaan spelen? Of is het beter als ik hem uit laat.. Ik ben zo ongeduldig. :'(
Bij de "oude" Desire moest je hem eerst volledig opladen (zonder aan te zetten). Stond in de handleiding. Dit was om de batterij te kalibreren. Waarschijnlijk is dit bij de Desire S niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

ozothebozo schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:27:
[...]

Mijn desire s, reboot minstens één keer per dag, dacht dat hier nog een fix voor kwam... Maar dit is niet bij ieder toestel?
Ik heb nog geen enkele reboot gehad, heb hem nu een aantal weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Ook ik heb nog geen enkele automatische reboot gehad!
Heb sinds dat ik hem heb 2x zelf aan en uit gezet i.v.m. geheugenkaartje er ff uit moeten halen of iets dergelijks. draait toch al 1,5 maand probleemloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik wil een eigen meldingsgeluid instellen.

Ik heb dus een MP3 bestandje op mijn telefoon staan.
Dat wil ik als meldingsgeluid wil gebruiken voor als er een SMS of email binnenkomt.
Het MP3 bestandje komt niet zoals bij de Legend in de keuzelijst te staan.
Hoe doe je dat op de Desire S ?
Of is er een bepaalde map waar die MP3 moet staan zodat het wel in het keuzelijstje terecht komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Xander1 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:18:
Ik wil een eigen meldingsgeluid instellen.

Ik heb dus een MP3 bestandje op mijn telefoon staan.
Dat wil ik als meldingsgeluid wil gebruiken voor als er een SMS of email binnenkomt.
Het MP3 bestandje komt niet zoals bij de Legend in de keuzelijst te staan.
Hoe doe je dat op de Desire S ?
Of is er een bepaalde map waar die MP3 moet staan zodat het wel in het keuzelijstje terecht komt?
anandus in "Meldingsgeluid"
;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
Southern Sun schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:10:
Ik heb inmiddels bijna een jaartje een HTC Desire en over een maand loopt mijn contract weer af.
Nou ben ik eens aan het kijken of ik weer naar een nieuwe telefoon over stap.

Is het nuttig om van een Desire naar de Desire S over te stappen? Ik vind het formaat op zich prima, maar ik vind het wel leuk als ik merkbaar een nieuwer toestel in m'n handen heb. Natuurlijk is het uiterlijk anders, maar is Sense UI ook anders?

Twijfel een beetje tussen de Desire S en de Sensation (weet dat het niet te vergelijken is, maar moet vooral nog even bepalen of ik laatstgenoemde niet te groot vind).
Ik heb zelf een HTC Desire en mijn vriendin heeft een Desire S net binnen gekregen. Qua uiterlijk is de telefoon een heel stuk mooier en optisch LIJKT de telefoon slanker. In werkelijkheid zijn ze bijna even groot. Sense is op veel punten hetzelfde, maar er zijn zeker een aantal kleine tweaks en aanpassingen. Ik had bij de Desire S wel degelijk het idee dat ik met een nieuwer toestel aan het werken was. Het aller grootste voordeel van de Desire S is de aanzienlijk grotere hoeveelheid ROM. Bij de Desire kom ik ruimte tekort om apps te installeren vanwege de zeer beperkte ruimte. Echter, de verschillen zijn verder redelijk subtiel en vooral meer evolutie dan revolutie. Tel daarbij op dat de Desire S hardwarematig (behalve de hoeveelheid geheugen) behoorlijk identiek is een de Desire. Dan kan ik eigenlijk alleen maar tot de conclusie komen dat het weinig toevoegt om van een Desire naar de Desire S te gaan, tenzij je 450 euro over hebt voor een wat mooiere telefoon, wat meer geheugen en een wat nieuwere sense...

Nou weet ik wel dat je abonnement afloopt en je de telefoon waarschijnlijk voor niks tot weinig kan krijgen, maar indirect betaal je 'm natuurlijk gewoon via je abonnementsgeld.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 18:11
Luuk1983 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:25:
[...]

Ik heb zelf een HTC Desire en mijn vriendin heeft een Desire S net binnen gekregen. Qua uiterlijk is de telefoon een heel stuk mooier en optisch LIJKT de telefoon slanker. In werkelijkheid zijn ze bijna even groot. Sense is op veel punten hetzelfde, maar er zijn zeker een aantal kleine tweaks en aanpassingen. Ik had bij de Desire S wel degelijk het idee dat ik met een nieuwer toestel aan het werken was. Het aller grootste voordeel van de Desire S is de aanzienlijk grotere hoeveelheid ROM. Bij de Desire kom ik ruimte tekort om apps te installeren vanwege de zeer beperkte ruimte. Echter, de verschillen zijn verder redelijk subtiel en vooral meer evolutie dan revolutie. Tel daarbij op dat de Desire S hardwarematig (behalve de hoeveelheid geheugen) behoorlijk identiek is een de Desire. Dan kan ik eigenlijk alleen maar tot de conclusie komen dat het weinig toevoegt om van een Desire naar de Desire S te gaan, tenzij je 450 euro over hebt voor een wat mooiere telefoon, wat meer geheugen en een wat nieuwere sense...

Nou weet ik wel dat je abonnement afloopt en je de telefoon waarschijnlijk voor niks tot weinig kan krijgen, maar indirect betaal je 'm natuurlijk gewoon via je abonnementsgeld.
Tnx, duidelijke uitleg :) Heb inmiddels al wat meer gelezen hier en daar en had al besloten dat het inderdaad niet dusdanig vernieuwend is om over te stappen. Ik ga eens de reviews van de Sensation afwachten, denk dat ik eens voor een multimedia beest ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Nu online
Heb de DS laatst in mijn handen gehad en ik dacht eerst dat het de Wildfire S was, zo klein oogt ie haha.

Maarre.. tenzij je 450 euro over hebt voor een wat mooiere telefoon, wat meer geheugen en een wat nieuwere sense..
Gooi een goede custom rom op je 'oude' Desire en je hebt het extra geheugen en de nieuwere Sense al te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
ozothebozo schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:27:
[...]
Idem hier. Heb 'm nog maar paar dagen, maar ook al paar keer spontane reboot gehad.
Plots, out of the blue, het HTC 'Quietly brilliant' tunetje horen en dan weet ik hoe laat het is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
De helpdesk heeft het zojuist bevestigd, ik heb nu een 'toestel wat bestaat uit bij elkaar geraapte onderdelen' wat door Dynafix geassembleerd is. Fijn idee om te weten nadat je er € 400 aan uitgegeven hebt.

Pas bij de 3e keer repareren, wordt het toestel vervangen door een 'nieuw' exemplaar. Krijg hier geen warm gevoel van.
Dubbeldrank schreef op zondag 15 mei 2011 @ 14:16:
[...]

Zo te horen hebben ze je toestel vervangen voor een refurbished model wat iemand anders voor reparatie heeft opgestuurd maar niet goed is gerepareerd. Ik neem aan dat het via Dynafix is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Er is inmiddels een manier om je Desire S (S-On) te rooten door hem eerst naar S-Off te zetten en dan te flashen met een goldcard en daarna GingerBreak uit te voeren. Maar het is mij nog te ingewikkeld.

Voor mensen die het wel willen proberen, uitleg hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
@dtech dit is volgensmij niet om je telefoon op S-OFF te zetten, maar puur om te downgraden naar een andere rom en bootloader en dan root te krijgen. ik lees nergens dat je desire S dan ook daadwerkelijk S-OFF is.

voor de gene met wifi problemen, misschien helpt dit mogelijk iets:
there's a stock setting that can enable Desire S to hold Wi Fi connection a lot better. Go to Settings -> Wireless & networks -> Wi-Fi settings. Click menu button and choose Advanced. Second section from the top is "Best Wi-Fi performance" - tick it. That's it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Nog mensen last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Soms wel, soms niet... Stoor mij er niet aan, maar het hoort niet zo te zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-07 16:47
jhvanburk schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:01:
De helpdesk heeft het zojuist bevestigd, ik heb nu een 'toestel wat bestaat uit bij elkaar geraapte onderdelen' wat door Dynafix geassembleerd is. Fijn idee om te weten nadat je er € 400 aan uitgegeven hebt.

Pas bij de 3e keer repareren, wordt het toestel vervangen door een 'nieuw' exemplaar. Krijg hier geen warm gevoel van.

[...]
Dynafix is hier verschrikkelijk mee,
alhoewel het bij mij over een Legend ging is hij ook 3 maal gerepareerd en toen kreeg ik een nieuwe.
Iedere keer werd het steeds slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:00:
Op www.mobilesupplies.nl kosten 2 originele HTC screenprotectors 6,95. Gaan er makkelijk op, onzichtbaar en prima respons.
Ik heb altijd Brando eigenlijk. Als ik reviews van deze HTC screenprotectors lees op Amazon dan schijnen ze niet goed te passen en zo? Lijkt me sterk.

Zijn deze van HTC net zo goed als de Ultraclear van Brando?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
Eén keer voorgehad, maar stond er eigenlijk niet bij stil dat dat een probleem was ;)
Zou inderdaad niet moeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoOker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:44
Vanmiddag een HTC Desire S besteld!
Hopelijk morgen of overmorgen in huis :) Heeft iemand nog een paar leuke apps, tips of upgrades die je echt MOET hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:26
jeroentjuhboer schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:46:
Vanmiddag een HTC Desire S besteld!
Hopelijk morgen of overmorgen in huis :) Heeft iemand nog een paar leuke apps, tips of upgrades die je echt MOET hebben? :)
Toevallig heb ik hem vandaag ook besteld en al een bevestiging gehad dat ik hem morgen in huis heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven_Vdb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-09 09:14
Gisteren avond ook besteld.
Volgens tracker zou hij nu onderweg naar mij thuis zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Mensen, let erop dat het geen ik ontvang hem morgen, ik heb hem besteld topic wordt. Dit is niet toegestaan in dit topic.

@jeroentjuhboer: kijk eens wat pagina's terug. ik denk pagina 12/13 of iets. daar heb ik en andere al een keer een klein lijstje gepost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Sven_Vdb schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 07:58:
Gisteren avond ook besteld.
Volgens tracker zou hij nu onderweg naar mij thuis zijn. :)
Hier ook, 18.05.2011: Chauffeur is onderweg.
Maar goed, heb het er niet meer over ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 18-05-2011 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Voor iedereen die de tweakersapp willen gaan gebruiken goed nieuws:
Het wij HEBBEN een tweakers-app in de Android-market -topic

dus even de market openen en updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Zit er standaard ook een app op als Advanced Task Killer, of moet ik deze gewoon downloaden ?

*** edit ***

Heb Advanced Task Killer er al opgezet, scheelt wel wat in gebruik van geheugen,
Had ik zonder nog maar 99 mb vrij, nu weer 332 mb geheugen ;)

[ Voor 63% gewijzigd door Albert020 op 19-05-2011 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Task killer niet gebruilken... sinds android 2.2 heeft het een nadelig effect vaak een task killer.

Ik gebruik zelf geen task killer en kan toch ruim 2 dagen met een accu doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
stijn1309 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:47:
Task killer niet gebruilken... sinds android 2.2 heeft het een nadelig effect vaak een task killer.

Ik gebruik zelf geen task killer en kan toch ruim 2 dagen met een accu doen.
Wat is het nadelige effect dan, alles werkt hier goed, en hij blijft snel.... ?
Pagina: 1 ... 4 ... 27 Laatste