Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• rudy.megens
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 06-07-2019
Je bedoelt dan een harde reset?

• stijn1309
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 20:12
Inderdaad... zo wordt dat tegenwoordig meer genoemt :)

• Joyce89a
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 29-09-2015
Hebben jullie er geen last van dat als jullie de telefoon in jullie broekzak hebben, en jullie worden gebeld, dat het gesprek automatisch weggeduwd wordt als je de telefoon uit je broekzak haalt?
Want als je gebeld wordt, moet je naar boven of beneden schuiven om op te nemen of weg te duwen. Als je die uit je broekzak haalt, schuift die al tegen mijn been aan waardoor het gesprek beëindigd wordt.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 00:06

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
Joyce89a schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 16:44:
Hebben jullie er geen last van dat als jullie de telefoon in jullie broekzak hebben, en jullie worden gebeld, dat het gesprek automatisch weggeduwd wordt als je de telefoon uit je broekzak haalt?
Want als je gebeld wordt, moet je naar boven of beneden schuiven om op te nemen of weg te duwen. Als je die uit je broekzak haalt, schuift die al tegen mijn been aan waardoor het gesprek beëindigd wordt.

Liep ik toevallig gisteren tegenaan, toen ik gebeld werd op de fiets...
Dacht dat ik iets verkeerds indrukte, maar dat is blijkbaar een probleem wat vaker voorkomt.

• Spetsnaz
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
quote:
Joyce89a schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 16:44:

Een hoesje kopen, is hij nog beschermt ook. :)

Over hoesjes gesproken, hoe duurzaam zijn htc's over het algemeen met slijtage, krassen, etc?

Spetsnaz wijzigde deze reactie 19-04-2011 17:02 (7%)

• Joyce89a
  • Laatst online: 29-09-2015
Ik heb een hoesje, maar ik ga die niet met hoesje in mijn broekzak doen, dat ziet wel erg dik uit voor een vrouw met strakke broeken! En ik vind het wel erg handig om die in mijn broekzak te hebben.

Ik kan hier dus niks anders aan doen? Andere instellingen (kan ik niet vinden iig)? Iets downloaden ofzo?

• Spetsnaz
  • Niet online
Ik heb de hele tijd last dat de verbinding wegvalt en er een beperkte dienst melding komt met t-mobile en dit toestel, in een ander toestel nooit last van gehad. :S

• Bananenplant
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 26-01 20:49

Bananenplant

🍌 pisang goreng 🍌

Dat zijn er meer, zoals je in dit topic kunt zien. Heb je het toestel bij je abonnement gekregen? Ik vind het wel apart dat T-mobile het toestel bij abonnementen aanbiedt terwijl het juist op hun netwerk zoveel problemen geeft. Ik heb gekozen om een abonnement op een ander netwerk te nemen, voor T-Mobile had ik het probleem namelijk niet :) .

Mijn computers 🖥️ . | Signal, because friends don't let friends use Whatsapp 📱 . | Matrimony ftw 🤵👰 ! | Unborn babies are people too 👶 !

• Spetsnaz
  • Niet online
Had het al ergens gelezen maar was vergeten waar, blijkbaar in dit topic. Ik had al een t-mobile abbo en deze heb ik verlengd, heb gewoon mijn oude simkaart uit me oude telefoon gehaald en in de desire gedaan. Maar dit moet toch wel snel worden opgelost lijkt me?

Spetsnaz wijzigde deze reactie 19-04-2011 22:37 (11%)

• Mrtn5
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 09-12-2019
Ik heb het toestel nu ook drie weken. Zeer teveden mee alles gaat zeer vlot. Zelf heb ik een hardcase hoesje aangeschaft: http://tweakers.net/price...-case-(htc-desire-s).html
Ik heb het zelf niet zo op die in-en-uitschuif hoesjes.

Grootste minpunt tot nu toe vind ik de slechte geluidskwaliteit bij video opnames of geluidsopnames. Vooral concerten, disco, kroeg, raakt het geluid volledig overstuur. Iemand enig idee of dit softwarematig is op te lossen?

• Bananenplant

Bananenplant

🍌 pisang goreng 🍌

quote:
Spetsnaz schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:36:
Had het al ergens gelezen maar was vergeten waar, blijkbaar in dit topic. Ik had al een t-mobile abbo en deze heb ik verlengd, heb gewoon mijn oude simkaart uit me oude telefoon gehaald en in de desire gedaan. Maar dit moet toch wel snel worden opgelost lijkt me?
Heb je het toestel los gekocht of van T-Mobile gekregen? Vind ik wel even interessant.

Mijn computers 🖥️ . | Signal, because friends don't let friends use Whatsapp 📱 . | Matrimony ftw 🤵👰 ! | Unborn babies are people too 👶 !

• DieterVDW
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
quote:
Mrtn5 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:31:
Ik heb het toestel nu ook drie weken. Zeer teveden mee alles gaat zeer vlot. Zelf heb ik een hardcase hoesje aangeschaft: http://tweakers.net/price...-case-(htc-desire-s).html
Ik heb het zelf niet zo op die in-en-uitschuif hoesjes.

Grootste minpunt tot nu toe vind ik de slechte geluidskwaliteit bij video opnames of geluidsopnames. Vooral concerten, disco, kroeg, raakt het geluid volledig overstuur. Iemand enig idee of dit softwarematig is op te lossen?
Denk niet dat dat eenvoudig op te lossen is. HTC gebruikt gewoon minderwaardige hardware.
Gevolg: crappy microfoon, speakers, MP3-playback ...
Erg jammer, voor een toestel met die prijs zou ik met veel plezier nog wat euro's bijbetalen voor deftige geluidskwaliteit...

• speek1984
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 27-01 15:01
Telefoon hier bij T-mobile genomen, direct bij verlengen abonnement. Ik heb tot nog toe geen netwerkproblemen gehad (heb hem sinds maandagmiddag). Alleen vandaag de Messages-app die vastgelopen is, maar dat lijkt me niet te herleiden naar mijn oude T-Mobile simkaart.

@Mrtn5
Is het een fijn hoesje? Ik meen gelezen te hebben dat die van rubber is, of is het gewoon wat steviger (glad) plastic?
Had bij mijn iPhone 3G altijd zo'n siliconen-hoesje, maar dat vond ik erg irritant bij het uit mijn broekzak halen van het toestel.

speek1984 wijzigde deze reactie 20-04-2011 13:23 (32%)

• stijn1309
Ik heb vandaag mijn hoesje binnengekregen.. wel zo'n pull-out ding maar dat vind ik wel fijn.
Vind het hoesje (orginele van HTC) wel een beetje aan de grote kant maar daar kan ik mee leven.

Verder gister ook de screenprotectors binnengekregen en deze plakt ook prima op het toestel en de orginele plakken een stuk beter (zonder luctbellen) dan af en toe de neppers... Je hebt er goede bij hoor ;)

edit: nu nog even wachten op mijn imitatie auto houder en auto oplader. Heb gekozen voor een universele houder zodat de HTC Legend van de vrouw er ook in gebruikt kan worden

stijn1309 wijzigde deze reactie 20-04-2011 14:41 (18%)

• ChaszOne
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 25-01 22:33
@stijn1309: Heb je misschien wat linkjes van die spullen die je hebt besteld? Ik zoek ook nog al die dingen die jij opnoemt...kunnen we wat vergelijken.

Thnx! :)

I'm sorry, did i just break your concentration?

• stijn1309
@chaszOne: hierbij de linkjes.
ik zei hoesje en screen protector orgineel van HTC, omdat ik ook echt verwacht dat deze orgineel is maar wel besteld op E-Bay aangezien dat een stuk goedkoper was. Is het toch niet orgineel, dan vind ik het iig prima kwaliteit voor dat geld.

Hoesje: http://cgi.ebay.com/ws/eB...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT (staat niet desire s bij maar kijk maar bij de accesoires op de htc site staat ook PO S520)

Screen protectors (2 stuks): http://cgi.ebay.com/ws/eB...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Autolader: http://cgi.ebay.com/ws/eB...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Autohouder: http://cgi.ebay.com/ws/eB...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Ook nog een USB kabel voor op het werk: http://cgi.ebay.com/ws/eB...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

De autohouder heb ik nog wel mijn twijfels over, maar het is niet zo'n groot bedrag. Voor de mensen die interesse hebben zal ik de bevindingen van de autohouder ook nog wel ff plaatsen

stijn1309 wijzigde deze reactie 20-04-2011 15:27 (0%)
Reden: typo

• Spetsnaz
  • Niet online
quote:
ucchan schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:59:
[...]

Heb je het toestel los gekocht of van T-Mobile gekregen? Vind ik wel even interessant.
Ik heb hem gekregen van t-mobile. Ik ben net naar de t-mobile shop geweest, ze zeiden daar dat mijn toestel dan kapot was, toen ik zei dat ik het op internet had gelezen dat het probleem veel voorkwam met htc en t-mobile en dat het waarschijnlijk aan de simkaart ligt kreeg ik een nieuwe simkaart mee met een kleinere chip erop. Hij werkt tot nu toe goed maar of dat voor langere tijd blijft kan ik nu nog niet zeggen.

• TommieW
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 21:47

TommieW

Numa numa.

quote:
Spetsnaz schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:13:
[...]kreeg ik een nieuwe simkaart mee met een kleinere chip erop. [...]
Raar, mestal geeft huist de kleinere chip problemen. (Correct me if I'm wrong.) Maar als het een oplossing is, oké :) ;) .

TommieW wijzigde deze reactie 20-04-2011 17:07 (25%)

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
Oneplus 3T

• Dubbeldrank
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Ik heb T-Mobile hier, geen problemen met limited service. Ik heb de simkaart zo'n twee jaar geleden gekregen bij mijn vorige toestel, geen idee wat voor sim ik dan heb. Maar wat ik wel naar vind is dat telkens mijn internetverbinding even terugschakelt naar 3G om vervolgens weer naar H te gaan, daarna werkt het wel.

Het ligt in ieder geval niet aan het bereik, zowel op 3G als op H heb ik vier streepjes. Het lijkt me eerder een power save functie die nog al erg strak ingesteld staat. Iemand een idee?

It takes one to know one...

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

https://market.android.co....code.p.slideunlocker2dOm nog even terug te komen op het automatisch opnemen bij het uit de zak halen van de telefoon.

Heb flink zitten zoeken naar een lockscreen app. Lock 2.0 lijkt het probleem te verminderen door het presenteren van twee knoppen. Vind het er alleen niet top uitzien.

Maar wellicht een oplossing voor anderen:
https://market.android.co...le.code.p.slideunlocker2d

• bolleh
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 28-01 13:57
quote:
TommieW schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:06:
[...]

Raar, mestal geeft huist de kleinere chip problemen. (Correct me if I'm wrong.) Maar als het een oplossing is, oké :) ;) .
Ook ik heb een nieuwe micro-simkaart gekregen, en die doet het wel...ook een iets kleinere chip dan de vorige. Of eigenlijk niet zozeer kleiner, maar gewoon een andere chip.

Vind het ook allemaal maar vreemd maargoed, het belt he, en daar gaat het om ;)

• Spetsnaz
  • Niet online
quote:
TommieW schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:06:
[...]

Blijkbaar niet want het probleem lijkt bij mij te zijn opgelost met de kleinere chip, normaal kon ik iedere 2 uur restarten en dat heb ik met de kleine chip nog geen 1x gehad tot nu toe. Er werd ook in de t-mobile shop gezegd dat de kleinere chip een iets sterker signaal zou moeten hebben dan de grote dus ik denk dat je wat door elkaar haalt.

Spetsnaz wijzigde deze reactie 21-04-2011 01:10 (15%)

• Coen
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 25-03-2015
Op www.mobilesupplies.nl kosten 2 originele HTC screenprotectors 6,95. Gaan er makkelijk op, onzichtbaar en prima respons.

Just because I`m paranoid,doesn`t mean they`r not out to get me...

• Daantje20
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 28-01 16:29

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Hoe is de tekstinvoer op het scherm van de Desire S? Reviews zeggen niet meer dan "goed" of zoiets als "zoals verwacht goed" en daar kun je niet veel mee.

Ben actief aan het kijken naar een nieuwe telefoon, binnenkort mag ik verlengen.

Mobiel: Samsung S10e zwart Laptop: HP EliteBook 820 G3

• dtech
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 14-12-2019
@Daan

Scherm is vrij groot en het android 2.3 toetsenbord werkt prima. Ik zou zeggen ga naar een telefoonwinkel, pak een telefoon met hetzelfde schermgrootte (desire bijv.) en je weet precies hoe het is.

• Spetsnaz
  • Niet online
quote:
Daantje20 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:04:
Hoe is de tekstinvoer op het scherm van de Desire S? Reviews zeggen niet meer dan "goed" of zoiets als "zoals verwacht goed" en daar kun je niet veel mee.

Ben actief aan het kijken naar een nieuwe telefoon, binnenkort mag ik verlengen.
Het is gewoon goed, wat kan je er meer over zeggen? Alleen het typen van een cijfer door een toets langer ingedrukt te houden vind ik een wat onhandige ontwerpkeuze want daarmee haal je de snelheid uit het typen.

• stijn1309
Tekstinvoer vind ik uitstekend... maja wat wil je als je van een Diamond2 afkomt.
Dat van die cijfers vind ik niet zo'n probleem. als je veel cijfers type schakel je gewoon ff tussen nummeriek en letters.

Ik kan trouwens in de market niet echt een goed Swype toetsenbord vinden. Wil het even uitproberen iemand een suggestie?

• Spetsnaz
  • Niet online
Zijn er geen handigere manieren op een app te sluiten dan helemaal in de instellingen iets geforceerd stoppen? Mijn navigatie bijvoorbeeld blijft de hele tijd op de achtergrond draaien als ik hem 1x open, erg irritant. En waarom maakt de standaard mail app allemaal vreemde labels aan in mijn gmail en mailt hij ieder mailtje wat ik stuur 2x? :?

• stijn1309
@spetsnaz als je de applicatie niet via de menu knop wel goed kan afsluiten wanneer je in de applicatie zit dan zit er inderdaad niks anders op dan hoe je het nu al doet of een task killier te nemen.

ook net even getest en inderdaad navigatie kon ik ook niet anders sluiten... wel gaat het in de slaap modus want gps wordt direct uitgeschakeld!

• Spetsnaz
  • Niet online
Ja was mooi gister bij mijn ouders, ff met navigatie spelen. Even later naar de keuken lopen en hoor opeens uit mijn broekzak "sla nu rechtsaf". :X

Maar standaard apps kan ik zeker niet verwijderen? Heb namelijk de gmail app gedownload omdat de standaard mail app vreemd doet me dubbele mails en vreemde labels aanmaken. Maar toen ik de mail app probeerde te verwijderen door naar de verwijder knop te slepen stond hij daarna weer direct op zijn oude plek. :?

Sorry voor alle vragen, ben nog een Android n00b, gebruik het voor het eerst sinds 2 dagen, werkt al een stuk leuker dan op mijn oude iPhone. :D Ben ook erg tevreden met de accu tijd, nu na 2 dagen nog steeds 25% accu over terwijl mijn iPhone al moeite had om 1 dag te halen.

Spetsnaz wijzigde deze reactie 21-04-2011 15:57 (70%)

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Das gek, heb hier echt alleen de gmail app op m'n scherm staan.
Echt verwijderen is een ander verhaal, daarvoor moet je hem voor zover ik weet rooten...

• Clush
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 17:01

Clush

Do as I say...

quote:
stijn1309 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:47:
Tekstinvoer vind ik uitstekend... maja wat wil je als je van een Diamond2 afkomt.
Dat van die cijfers vind ik niet zo'n probleem. als je veel cijfers type schakel je gewoon ff tussen nummeriek en letters.

Ik kan trouwens in de market niet echt een goed Swype toetsenbord vinden. Wil het even uitproberen iemand een suggestie?
Voor swype moet je de beta hebben, die staat nog niet in de market.

http://beta.swype.com/

Ik heb hem zelf ook, en werkt uitstekend. Enige bug is dat je na een fast reboot niet meer daadwerkelijk kan swypen, de oplossing daarvoor is dat je even heen en weer switcht tussen het standaardtoetsenbord en swype (door op een invoerveld te longpressen).

Heb zelf nu anderhalve week de Desire S. Is mijn eerste androidtoestel en nu ik er eenmaal aan gewend ben vind ik het echt fantastisch. Ik kan hem uiteraard niet met andere androidtelefoons vergelijken, maar er gaat een wereld voor me open.

... not as I do.

• drent-tiddo
  • Laatst online: 11-04-2017
hallo allemaal.

Wat ik mij afvraag is of de belkwaliteit goed is met deze mobiel?
Op nieuwemobiel.nl staat in de review nl dat deze als minpunt beschouwd wordt.

Ook twijfel ik toch steeds meer over de aanscaf van deze phone daar ik steeds meer
"slechtere" berichten lees als crashes ed.

Is dit wel of niet een verstandige aanschaf?

ik heb nu een bb9700 maar wil iets anders bij mijn op komst zijnde contractverlenging.

• Clush
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 17:01

Clush

Do as I say...

Tja, het geluid is niet echt super. Grootste nadelen van deze telefoon zijn wat mij betreft de belkwaliteit, het geluid uit de speaker en de verbinding. Wat betreft dat laatste heb ik nog geen echte problemen gehad, maar waar ik met mijn nokia e72 eigenlijk altijd 3 of 4 streepjes had moet ik het nu vaak met 1 of 2 stellen. Het is allemaal wel degelijk en functioneel, dus je hoeft je op zich geen echte zorgen te maken, maar echt goed zijn bovenstaande zaken niet te noemen.

Voor de rest vind ik het een hele fijne telefoon, maar je moet even zien hoe belangrijk je een en ander vindt.

... not as I do.

• Spetsnaz
  • Niet online
Wie belt er tegenwoordig dan ook nog op zijn telefoon? :+

• ChaszOne
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 25-01 22:33
Heb de telefoon nu bijna 3 weken, en heb ongeveer 5 keer gebeld 8)7 ...geluidskwaliteit vind ik prima, valt weinig op aan te merken, ook handsfree.

I'm sorry, did i just break your concentration?

• compie
  • Registratie: november 1999
  • Niet online
Als ik een SMS bericht krijg dan wordt de contactnaam niet weergegeven, en zie ik dus alleen het telefoonnummer. Als dezelfde persoon mij belt dan zie ik wel de naam.

Is dat een bekend probleem en is daar al een oplossing voor?

P.S. Ik heb alle contacten gesynchroniseerd via mijn gmail account. Ik heb dus niks 'op de telefoon zelf' staan.

• stijn1309
Jammer dat de website voor swype op dit moment niet werkt.. zal het later nog eens proberen.

Ook ik heb eigelijk niks op te merken aan de geluidkwaliteit. Heb niet handsfree gebeld, maar voor de rest vind ik het allemaal gewoon prima!

Die verbindingsstreepjes, kan het ook niet zo zijn dat vroeger bij je nokia andere variabelen werd gebruikt om je streepjes weer te geven... Nokia gebruikt een andere standaard waardoor eerder volle streepjes worden weergeven? ik weet het niet, misschien is hier wel een standaard voor?

• YoshiBignose
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 04-04-2019
Heb hem ook en is mooi en snel 8)

When you are dead, you don't know you are dead. It's only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

• Spetsnaz
  • Niet online
Zijn er custom roms op de Desire S te zetten? Ik begin me er steeds meer aan te ergeren dat het zo'n rommeltje is door al die apps die ik toch niet gebruik maar ook niet kan verwijderen.

• YoshiBignose
Hmm m'n internet lijkt niet te werken. Ik zie hem switchen van 3G naar H en steeds weer terug maar er gebeurt niets. Ook GPS duurt (in huis dan) heel lang voordat ie wat vindt, is dat normaal?

When you are dead, you don't know you are dead. It's only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

• Robinski
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 27-01 22:11

Robinski

A.K.A. RHarmsen

quote:
YoshiBignose schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:06:
Hmm m'n internet lijkt niet te werken. Ik zie hem switchen van 3G naar H en steeds weer terug maar er gebeurt niets. Ook GPS duurt (in huis dan) heel lang voordat ie wat vindt, is dat normaal?
GPS werkt over het algemeen niet zo top binnenshuis... signaal is niet sterk genoeg.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• visserronald
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 28-05-2019
Iemand HTC Locations al geprobeerd?
Het lijkt me wel wat omdat je 3G niet aan hoeft te hebben zoals bij Google Maps.

Heb het net even snel getest in de auto, maar kreeg geen spraak.

• dtech
quote:
YoshiBignose schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:06:
Hmm m'n internet lijkt niet te werken. Ik zie hem switchen van 3G naar H en steeds weer terug maar er gebeurt niets.
Contoleer of je instellingen goed zijn en voer eventueel de configuratie opnieuw uit. Dat switchen tussen 3G/H is vrij normaal als het signaal zwak is (HSDPA is een uitbreiding op 3G/UMTS)
quote:
Ook GPS duurt (in huis dan) heel lang voordat ie wat vindt, is dat normaal?
Ja, zeker al je moet cold fixen gaat dat binnenhuis niet lukken. Zie ook deze post.

• Bananenplant

Bananenplant

🍌 pisang goreng 🍌

Is een slechte accuratesse van het kompas daar misschien ook aan gerelateerd?

• dtech
Dat is meer dat binnenshuis en binnen de bebouwde kom gewoon heel veel storing van andere magnetische bronnen is.

• danbo055
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16:54
quote:
Spetsnaz schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 16:00:
Zijn er custom roms op de Desire S te zetten? Ik begin me er steeds meer aan te ergeren dat het zo'n rommeltje is door al die apps die ik toch niet gebruik maar ook niet kan verwijderen.
Ik geloof dat er recent de eerste beta versies van custom roms zijn verschenen. Deze werken tot op heden, zover ik begrepen heb, alleen op "S-OFF" telefoons (je kan controleren of je een S-OFF telefoon hebt door: 1. batterij uit je telefoon halen 2. opstarten door volume omlaag + power knop in te drukken)
Voor verdere informatie verwijs ik je door naar XDA (http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1030).

• YoshiBignose
quote:
dtech schreef op zondag 24 april 2011 @ 07:41:
[...]

Ja, zeker al je moet cold fixen gaat dat binnenhuis niet lukken. Zie ook deze post.
Thnx.

• Spetsnaz
  • Niet online
quote:
danbo055 schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:25:
[...]

Ik geloof dat er recent de eerste beta versies van custom roms zijn verschenen. Deze werken tot op heden, zover ik begrepen heb, alleen op "S-OFF" telefoons (je kan controleren of je een S-OFF telefoon hebt door: 1. batterij uit je telefoon halen 2. opstarten door volume omlaag + power knop in te drukken)
Voor verdere informatie verwijs ik je door naar XDA (http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1030).
Thanks maar dan wacht ik liever nog even, ben niet zo van de beta's. Ik heb het nu opgelost door op 1 van mijn homescreens alle apps te zetten die handig zijn, ingedeeld in mapjes waardoor alles toch overzichtelijk en snel te vinden is in tegenstelling tot het normale applicatie menu waarbij je door 6 pagina's met icoontjes moet scrollen waar geen logica in zit.

Spetsnaz wijzigde deze reactie 25-04-2011 13:08 (4%)

• Mrtn5
quote:
Speek schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:21:

@Mrtn5
Is het een fijn hoesje? Ik meen gelezen te hebben dat die van rubber is, of is het gewoon wat steviger (glad) plastic?
Had bij mijn iPhone 3G altijd zo'n siliconen-hoesje, maar dat vond ik erg irritant bij het uit mijn broekzak halen van het toestel.
Zeker een fijn hoesje. Het is gewoon hard plastic en klikt precies om de behuizing heen. Het maakt het toestel iets steviger. Er wordt ook een screen protector bijgeleverd.

• Spetsnaz
  • Niet online
Hoesjes moet je gewoon op ebay kopen of uit China bestellen, hier in Nederland word je gewoon opgelicht en betaal je makkelijk het tien tot twintigvoudige zonder daar betere kwaliteit voor te krijgen. Laatst nog 10 silicone hoesjes besteld voor 80 cent per stuk, hier in Nederland betaal je daar makkelijk 15-25 euro per stuk voor.

Spetsnaz wijzigde deze reactie 25-04-2011 18:50 (28%)

• Mrtn5
Mee eens. Er zijn idd. genoeg Aziatische varianten. Ik ben alleen niet zo fan van die siliconen hoesjes vandaar deze hardcase. YouTube: HTC Desire S Barely There Cases werd bij mij geleverd incl. screenprotector.

18,50 op dit moment zie ik pricewatch: Case-Mate Barely There Case (HTC Desire S)

Ik blijf het overigens jammer vinden dat de Desire S het geluid slecht opneemt bij filmpjes of geluidsopnames. Heeft iemand enig idee of de Sony Ericsson Arc een betere geluidskwaliteit heeft bij filmpjes?.

• Bananenplant

Bananenplant

🍌 pisang goreng 🍌

Hmm, iemand enig idee hoe goed het toestel tegen een stootje kan? Ik ben vorige week vrijdag namelijk lelijk op m'n plaat gegaan met het toestel in m'n broekzak en zit me regelmatig druk te maken of er niet iets stuk is :( .

(Heb het idee dat er vaker gezeur met de accuratesse van m'n locatie is, maar dat kan ook komen door andere simkaart (=> andere masten), update Google maps...)

Bananenplant wijzigde deze reactie 26-04-2011 11:03 (26%)

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, als ie het nog doet, doet ie het....

Heb hem vorige week ook op de parkeerplaats op m'n werk laten kletteren. Van die lekkere ruwe klinkers liggen daar. Toestel vol butsen, maar hij doet het nog prima.

• Bananenplant

Bananenplant

🍌 pisang goreng 🍌

Hm, ik zie nu hoe je GPS-coordinaten kunt invoeren in Google maps... Eens met zo'n GPS-tool een paar keer de ruwe GPS-data uitvragen :) .

• Matis
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 17:54

Matis

Rubber Rocket

quote:
ucchan schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:25:
Hm, ik zie nu hoe je GPS-coordinaten kunt invoeren in Google maps... Eens met zo'n GPS-tool een paar keer de ruwe GPS-data uitvragen :) .
Je kunt toch ook gewoon via google maps de ruwe GPS-coördinaten opvragen?

Rechtermuis op een locatie klikken "kaart hier centreren" en dan uit de link de coordinaten peuteren.

http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=51.675376,4.961786&spn=0.041622,0.132093&z=14

Matis wijzigde deze reactie 26-04-2011 11:29 (10%)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Bananenplant

Bananenplant

🍌 pisang goreng 🍌

Ik bedoel meer dat ik via een computer met maps kijk hoe accuraat de GPS-coördinaten zijn die de telefoon opgeeft via die GPS-tool. Zo kan ik kijken wat nu de GPS echt aan het doen is zonder tussenkomst van locatiebepaling via wifi/masten.

Blijft de vraag of GPS-antennes schokgevoelig zijn :P .

• speek1984
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 27-01 15:01
quote:
Mrtn5 schreef op maandag 25 april 2011 @ 18:05:
[...]

Zeker een fijn hoesje. Het is gewoon hard plastic en klikt precies om de behuizing heen. Het maakt het toestel iets steviger. Er wordt ook een screen protector bijgeleverd.
Oke, thanks. Ga die binnenkort ook maar eens bestellen!

• Jboy
  • Laatst online: 17-01-2016
Ik heb de Desire S nu een weekje en ik vind het een geweldig toestel! Zo snel en zoveel opties ermee.
Alleen heb ik een probleempje. Ik heb me met Microsoft Exchange Activesync aangemeld op mn hotmail. Werkt goed maar ik wil graag ook emails ouder dan een paar dagen kunnen lezen. Via instellingen heb ik 'oude emails downloaden' gezet op 14 dagen maar hij pakt de oudere mailtjes niet.

Iemand anders ook dit probleem?

• Spetsnaz
  • Niet online
Welke mailclient gebruik je? De standaard mailclient gaf bij mij ook constant vreemde problemen. De standaard mail client voelt voor mij aan als een alpha of beta versie, zitten echt veel bugs in.

Spetsnaz wijzigde deze reactie 26-04-2011 19:31 (34%)

• Jboy
quote:
Spetsnaz schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:30:
Welke mailclient gebruik je? De standaard mailclient gaf bij mij ook constant vreemde problemen. De standaard mail client voelt voor mij aan als een alpha of beta versie, zitten echt veel bugs in.
Ik gebruik de normale 'Mail' programma die er vanaf het begin al op stond. Heb hetzelfde gevoel erover als jou. Jammer dat er geen app bestaat zoals die van gmail maar dan voor hotmail.

• stijn1309
quote:
Jboy schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 20:15:
[...]

Ik gebruik de normale 'Mail' programma die er vanaf het begin al op stond. Heb hetzelfde gevoel erover als jou. Jammer dat er geen app bestaat zoals die van gmail maar dan voor hotmail.
Gebruik deze guide dan heb je het wel voor elkaar!
http://digiex.net/guides-...us-one-android-2-2-a.html

• Jboy
quote:
Heb je deze zelf ook geprobeerd? :o Ben bang dat het onveilig is... Ik ga het toch maar proberen :p
Zal het zo vertellen of het werkt of niet.

EDIT: Ik heb het geïnstalleerd en na een klein tijdje ermee spelen vind ik het een top programma! Het is snel en werkt gemakkelijk. Ik krijg ook alle mailtjes binnen van een week geleden of tot een maand geleden. Maar dit is ook het enige minpuntje dat ik ben tegengekomen: Er is geen optie om mailtjes ouder dan een maand binnen te krijgen.
In iedergeval, erg bedankt Stijn! :)

Jboy wijzigde deze reactie 27-04-2011 01:51 (29%)

• retlaw
  • Laatst online: 15-01 17:55

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

quote:
Jboy schreef op woensdag 27 april 2011 @ 00:11:
[...]

Heb je deze zelf ook geprobeerd? :o Ben bang dat het onveilig is... Ik ga het toch maar proberen :p
Zal het zo vertellen of het werkt of niet.

EDIT: Ik heb het geïnstalleerd en na een klein tijdje ermee spelen vind ik het een top programma! Het is snel en werkt gemakkelijk. Ik krijg ook alle mailtjes binnen van een week geleden of tot een maand geleden. Maar dit is ook het enige minpuntje dat ik ben tegengekomen: Er is geen optie om mailtjes ouder dan een maand binnen te krijgen.
In iedergeval, erg bedankt Stijn! :)
Deze mail client werkt als een trein... Alleen is deze in het engels, geen nederlandse taal ondersteuning helaas... Of weet iemand een nederlandse versie?!

Battle.net || Strava

• stijn1309
Ik ben nog geen nederlandse versie tegen gekomen.
Dit is de officiele mail app van android die er vaak wordt uit gesloopt door de verschillende merken.

Op de Nexus serie zit hij wel standaard als ik het goed heb.

Ben blij dat jullie er net zo tevreden over zijn als mij. Ik miste namelijk Hotmail als push mail en was zo bij dat artikel gekomen. Misschien iets om even in de start post op te nemen?

• Arie-Kanarie
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 28-01 13:39

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

quote:
compie schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:03:
Als ik een SMS bericht krijg dan wordt de contactnaam niet weergegeven, en zie ik dus alleen het telefoonnummer. Als dezelfde persoon mij belt dan zie ik wel de naam.

Is dat een bekend probleem en is daar al een oplossing voor?

P.S. Ik heb alle contacten gesynchroniseerd via mijn gmail account. Ik heb dus niks 'op de telefoon zelf' staan.
Ik heb hetzelfde met 1 contact. Dit contact stond 2 keer op mijn mobiel, en was tevens bekend als Google-contact. Deze 3 waren gekoppeld, ik heb ze toen losgekoppeld om 1 van de 2 van mijn mobiel te verwijderen.
Daarna weer gekoppeld en nu zie ik bij Berichten alleen het mobiele nummer staan. Heb alle smsjes verwijderd, maar als ik weer een nieuwe krijg staat er nog steeds alleen het nummer.
Als ik het contact open en kijk bij het "tabje" berichten dan zie ik daar ook geen berichten staan, waar ik bij andere contacten wel alle berichten staan.
Tik ik in het vakje om een nieuw bericht op te stellen dan ga ik naar de berichten-app (zoals het hoort) en zie ik daarboven wel alle berichten staan.

Komt meer mensen dit bekend voor? Iemand een oplossing?
Als ik gebeld wordt door dit contact, of zelf dit contact bel, dan staan afbeelding en naam gewoon in beeld.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb daar zelf ook last van gehad... Heb toen de moeite genomen om al m'n contacten in google te zetten, en de rest te verwijderen. Sindsdien geen last meer van gehad.

Loop net wel tegen een ander puntje aan; langere sms berichten kon ik in het verleden gewoon versturen. Deze werden dan als meerdere smsjes verstuurd. Echter; als ik dat op m'n desire probeer, maakt ie er op een gegeven moment een MMS van. En das ietwat duurder. Kan alleen geen instelling vinden die dit regelt.

• retlaw
  • Laatst online: 15-01 17:55

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

quote:
MikeyMan schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:25:
Heb daar zelf ook last van gehad... Heb toen de moeite genomen om al m'n contacten in google te zetten, en de rest te verwijderen. Sindsdien geen last meer van gehad.

Loop net wel tegen een ander puntje aan; langere sms berichten kon ik in het verleden gewoon versturen. Deze werden dan als meerdere smsjes verstuurd. Echter; als ik dat op m'n desire probeer, maakt ie er op een gegeven moment een MMS van. En das ietwat duurder. Kan alleen geen instelling vinden die dit regelt.
Probeer anders whatsapp... Of heeft de ontvangende partij dit niet?

Battle.net || Strava

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
retlaw schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:32:
[...]

Probeer anders whatsapp... Of heeft de ontvangende partij dit niet?
Dat is een mogelijkheid, alleen kom ik dan helemaal niet van m'n belminuten af ;)

• Spetsnaz
  • Niet online
quote:
stijn1309 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:23:
Ik ben nog geen nederlandse versie tegen gekomen.
Dit is de officiele mail app van android die er vaak wordt uit gesloopt door de verschillende merken.

Op de Nexus serie zit hij wel standaard als ik het goed heb.

Ben blij dat jullie er net zo tevreden over zijn als mij. Ik miste namelijk Hotmail als push mail en was zo bij dat artikel gekomen. Misschien iets om even in de start post op te nemen?
Ook voor gmail een geweldige mail app, de beste die ik tot nu toe ben tegengekomen! Ik vind hem persoonlijk ook fijner werken dan de gmail app.

Enige is dat ik geen optie kaan vinden voor push bij gmail, ik krijg dat scherm helemaal niet zoals in die tutorial.

Spetsnaz wijzigde deze reactie 27-04-2011 16:09 (8%)

• stijn1309
quote:
Spetsnaz schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:07:
[...]

Ook voor gmail een geweldige mail app, de beste die ik tot nu toe ben tegengekomen! Ik vind hem persoonlijk ook fijner werken dan de gmail app.

Enige is dat ik geen optie kaan vinden voor push bij gmail, ik krijg dat scherm helemaal niet zoals in die tutorial.
Als je je mail hebt ingesteld en je ziet je inbox moet je het volgende doen:

1. druk op menu -> Account settings
2. Druk op Email check frequency
3. Kies de bovenste automatic (Push)

hiermee lukt het met mijn hotmail account, weet niet als je google configureert het ook zo werkt/lukt

• Spetsnaz
  • Niet online
quote:
stijn1309 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:14:
[...]

Als je je mail hebt ingesteld en je ziet je inbox moet je het volgende doen:

1. druk op menu -> Account settings
2. Druk op Email check frequency
3. Kies de bovenste automatic (Push)

hiermee lukt het met mijn hotmail account, weet niet als je google configureert het ook zo werkt/lukt
Dat is vreemd, ik heb daar alleen de opties: Never, 5-, 10-, 15-, 30 minutes, every hour. Zou wel slordig zijn als het niet kan met Gmail want andere apps hebben wel push voor gmail.

• stijn1309
quote:
Spetsnaz schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:20:
[...]

Dat is vreemd, ik heb daar alleen de opties: Never, 5-, 10-, 15-, 30 minutes, every hour. Zou wel slordig zijn als het niet kan met Gmail want andere apps hebben wel push voor gmail.
Probeer deze instellingen eens. http://www.e-mailinstelli...stellen-op-de-iphone.html
Ik weet dat dit voor de iphone is maar je moet een account aanmaken als exchange account en dan die instellingen die daar worden gebruikt instellen.

hopelijk heb je er wat aan.

• Spetsnaz
  • Niet online
quote:
stijn1309 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:31:
[...]

Probeer deze instellingen eens. http://www.e-mailinstelli...stellen-op-de-iphone.html
Ik weet dat dit voor de iphone is maar je moet een account aanmaken als exchange account en dan die instellingen die daar worden gebruikt instellen.

hopelijk heb je er wat aan.
Het is me net gelukt met behulp van die pagina, het was redelijk eenvoudig.

Voor degene die afvragen hoe:

- Druk op nieuw account
- Gmail adres + wachtwoord invullen
- Druk op manual setup
- Druk op exchange
- Vul in:
Domain/username: "/je_username@gmail.com"
Password: "je wachtwoord"
Server: "m.google.com"
Use SSL: Enable
Accept all SSL certificaties: Enable
- Druk op Next
Email checking op push plus je eigen voorkeuren.

De rest spreekt voor zich.

• DeKemp
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 00:14
Ik heb toestel gisteren opgehaald, Wat een fijn ding vergeleken met windows mobile crap :). Maar nu probeer ik m'n hotmail acount in te stellen. Dat lukt gewoon maar hij zegt dan bijv 26 nieuwe mail. Terwijl er in m'n hotmail inbox 0 nieuwe mails zijn. Iemand hier bekend mee? Heb die app van paar post geleden geprobeerd en ook een andere maar beide doen dit.

• YoshiBignose
Ik ga gewoon naar mobile.live.com werkt veel handiger :P

• Jboy
Probeer eens de functie 'alles markeren als gelezen'. En ik neem aan dat je die melding bovenaan krijgt (dat balkje dat je omlaag moet slepen). Sleep het omlaag en rechtsboven moet staan 'wissen' om de melding te wissen. Hopelijk functioneert alles daarna wel gewoon goed.

• stijn1309
quote:
DeKemp schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:17:
Ik heb toestel gisteren opgehaald, Wat een fijn ding vergeleken met windows mobile crap :). Maar nu probeer ik m'n hotmail acount in te stellen. Dat lukt gewoon maar hij zegt dan bijv 26 nieuwe mail. Terwijl er in m'n hotmail inbox 0 nieuwe mails zijn. Iemand hier bekend mee? Heb die app van paar post geleden geprobeerd en ook een andere maar beide doen dit.
Het kan zijn dat je hotmail niet als exchange hebt ingesteld. volg deze guide en dan weet je zeker dat je het goed instelt. Een paar posts hierboven zie je dat ik en andere tevreden zijn over deze app/instellingen.
http://digiex.net/guides-...us-one-android-2-2-a.html

• Arie-Kanarie
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 28-01 13:39

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

quote:
Arie-Kanarie schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:06:
[...]

Ik heb hetzelfde met 1 contact. Dit contact stond 2 keer op mijn mobiel, en was tevens bekend als Google-contact. Deze 3 waren gekoppeld, ik heb ze toen losgekoppeld om 1 van de 2 van mijn mobiel te verwijderen.
Daarna weer gekoppeld en nu zie ik bij Berichten alleen het mobiele nummer staan. Heb alle smsjes verwijderd, maar als ik weer een nieuwe krijg staat er nog steeds alleen het nummer.
Als ik het contact open en kijk bij het "tabje" berichten dan zie ik daar ook geen berichten staan, waar ik bij andere contacten wel alle berichten staan.
Tik ik in het vakje om een nieuw bericht op te stellen dan ga ik naar de berichten-app (zoals het hoort) en zie ik daarboven wel alle berichten staan.

Komt meer mensen dit bekend voor? Iemand een oplossing?
Als ik gebeld wordt door dit contact, of zelf dit contact bel, dan staan afbeelding en naam gewoon in beeld.
+
quote:
MikeyMan schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:25:
----
Ik heb de telefoon eens opnieuw opgestart en dan is het probleem ook opgelost. Als je dan naar berichten gaat zie je eerst overal nummers staan en dan gaat de telefoon zelf weer op zoek naar de contacten en dan wordt wel de naam+afbeelding van alle contacten getoond.
Het is dus niet alleen Windows waar opnieuw opstarten soms de oplossing is...
Helaas wel al mn smsjes van betreffende contact pleite, want dat had ik dus ook al geprobeerd. De oplossing was zo simpel daar denk je niet aan 8)7

• Spetsnaz
  • Niet online
Zijn er grotere accu's te koop voor de Desire S? Ik vind het een beetje vervelend dat als ik hem om 8:00 van de oplader haal dat hij om 18:00 al begint te zeuren dat ik de oplader aan moet sluiten en om 21:00 uitvalt omdat de accu leeg is, zelfs mijn oude iPhone met rotte accu hield het langer uit. Ik whatsapp regelmatig vandaar dat het hard gaat.

Spetsnaz wijzigde deze reactie 29-04-2011 03:25 (16%)

• stijn1309
quote:
Spetsnaz schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 03:24:
Zijn er grotere accu's te koop voor de Desire S? Ik vind het een beetje vervelend dat als ik hem om 8:00 van de oplader haal dat hij om 18:00 al begint te zeuren dat ik de oplader aan moet sluiten en om 21:00 uitvalt omdat de accu leeg is, zelfs mijn oude iPhone met rotte accu hield het langer uit. Ik whatsapp regelmatig vandaar dat het hard gaat.
Wat echt een hoop scheelt is de helderheid van het scherm handmatig wat lager in te stellen. Het scherm verbruikt namelijk de meeste accu. Ikzelf whatsapp ook regelmatig op de dag maar kan toch echt 2 dagen met mijn accu doen en dan heb ik ook mijn hotmail account ingesteld op de telefoon (push).

Wat ik ook doe om de 2 dagen te redden is de app sweet dreams. Deze schakeld mijn internet 's avonds uit als ik lig te slapen, wat ook voor wat aardige bespaaring zorgt!
uiteraard schakeld de app 's ochtends net voor het opstaan internet weer in.

• huis87
  • Laatst online: 16-06-2011
Ik heb ook een probleem met mn hotmail/live account via de originele htc mail app.
Wanneer ik mijn berichten markeer als gelezen komen ze linea recta weer binnen als ongelezen wat natuurlijk zwaar irritant is. Gmail werkt wel perfect.

Heb de digiex handleiding gevolgd maar kan de app niet installeren want dan geeft mn htc een parseerfout.
Doe ik iets fout?

En kan er wel wat aan gebeuren of is Microsoft gewoon weer de draak aan het uithangen :( ?

Bvd

• Coen
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 25-03-2015
quote:
Spetsnaz schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 03:24:
Ik vind de accutijd juist prima voor een smartphone. Ik bel en sms af en toe wat en check mail en nieuws. Dit kost me ongeveer 25 tot 30% accucapaciteit per dag. Ik laad om de 3 a 4 dagen op.

Just because I`m paranoid,doesn`t mean they`r not out to get me...

• stijn1309
quote:
huis87 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:28:
Ik heb ook een probleem met mn hotmail/live account via de originele htc mail app.
Wanneer ik mijn berichten markeer als gelezen komen ze linea recta weer binnen als ongelezen wat natuurlijk zwaar irritant is. Gmail werkt wel perfect.

Heb de digiex handleiding gevolgd maar kan de app niet installeren want dan geeft mn htc een parseerfout.
Doe ik iets fout?

En kan er wel wat aan gebeuren of is Microsoft gewoon weer de draak aan het uithangen :( ?

Bvd
Als je de google mail applicatie wilt installeren krijg je dus een fout?
Heb je hem al wel eens opnieuw gedownload?
mocht het niet lukken dan zal ik even kijken of ik hem ergens voor je kan uploaden.

• Spetsnaz
  • Niet online
quote:
stijn1309 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:02:
[...]

Wat echt een hoop scheelt is de helderheid van het scherm handmatig wat lager in te stellen. Het scherm verbruikt namelijk de meeste accu. Ikzelf whatsapp ook regelmatig op de dag maar kan toch echt 2 dagen met mijn accu doen en dan heb ik ook mijn hotmail account ingesteld op de telefoon (push).

Wat ik ook doe om de 2 dagen te redden is de app sweet dreams. Deze schakeld mijn internet 's avonds uit als ik lig te slapen, wat ook voor wat aardige bespaaring zorgt!
uiteraard schakeld de app 's ochtends net voor het opstaan internet weer in.
Ok bedankt voor de tip, ik ga het eens uitproberen. Ik heb verder niet zoveel eisen aan de accu, als me mobiel het volhoud van 's ochtends tot 's avonds laat ben ik al tevreden want hij gaat toch standaard iedere nacht aan de oplader.

[Edit]Automatisch zoeken naar wifi en het scherm donkerder zetten lijkt veel te schelen, ik zit nu nog op 90% accu.

Spetsnaz wijzigde deze reactie 29-04-2011 16:58 (5%)

• huis87
quote:
stijn1309 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:13:
[...]

Als je de google mail applicatie wilt installeren krijg je dus een fout?
Heb je hem al wel eens opnieuw gedownload?
mocht het niet lukken dan zal ik even kijken of ik hem ergens voor je kan uploaden.
Heb hem 3x opnieuw gedownload, na eerst de oude te hebben gedelete uiteraard.
Maar ik krijg telkens die parseerfout. Heb het ook nog met een winrar App geprobeerd maar ook dat wil niet helpen.

Als je hem ergens zou willen uploaden graag!

Alvast bedankt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• huis87
quote:
huis87 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:50:
[...]

Heb hem 3x opnieuw gedownload, na eerst de oude te hebben gedelete uiteraard.
Maar ik krijg telkens die parseerfout. Heb het ook nog met een winrar App geprobeerd maar ook dat wil niet helpen.

Als je hem ergens zou willen uploaden graag!

Alvast bedankt
Heb het inmiddels voor elkaar en mijn gmail en hotmail/live account werken er perfect op. Dit is echt 30x beter.
iig bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stijn1309
Mooi dat het uiteindelijk gelukt is... had helaas nog geen mogelijkheid om het voor je te regelen.
gelukkig kunnen we hier elkaar goed opweg helpen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20:14
quote:
huis87 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:42:
[...]

Heb het inmiddels voor elkaar en mijn gmail en hotmail/live account werken er perfect op. Dit is echt 30x beter.
iig bedankt voor de moeite.
Hi,

Ik had eerst dezelfe probleemen als jij beschreef.. parsing error bla bla...
Ik had dan de .apk gegoogled en geDL en nu werkt het perfect!

Maar ik vond de originele Mail widget wel leuk om te gebruiken. Dan moest ik geen app openen maar kon ik gewoon naar een andere screen sliden en zag ik meteen men inbox. Bestaat er iets gelijkaardig voor deze mail app? Of kan ik ze combineren. Wat ik nu doe is dezelfde hotmail account als POP3 instellen in de originele HTC Mail app+widget en deze refreshed dan iedere keer als ik naar de widget ga en geen automatische updates meer. Nadeel de HTC mail app en de GoogleMail (met push) zijn dan niemeer in sync.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jhvanburk
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 26-04-2019
Sinds vanmorgen een groot probleem met m'n Desire S.

Vannacht de telefoon aan de lader gehad, ging vanmorgen mijn wekker niet af.
Wil ik het scherm aanzetten, reageert het toestel niet meer.

Daarop heb ik de batterij losgehaald en opnieuw geplaatst; vervolgens aanzetten. Dan wordt het HTC boot scherm voor ca. 10 sec getoond en gaat het scherm wederom op zwart en reageert het toestel niet meer.
Dit inmiddels al zo 5x geprobeerd, maar iedere keer hetzelfde. Booten zonder sd-card en sim-card werkt ook niet. De batterij is volgeladen volgens het groende led-lampje....

Iemand ideeën voor het oplossen van dit vervelende probleem??

Edit: stock Android 2.3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stijn1309
quote:
jhvanburk schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 07:32:

Daarop heb ik de batterij losgehaald en opnieuw geplaatst; vervolgens aanzetten. Dan wordt het HTC boot scherm voor ca. 10 sec getoond en gaat het scherm wederom op zwart en reageert het toestel niet meer.
Dit inmiddels al zo 5x geprobeerd, maar iedere keer hetzelfde. Booten zonder sd-card en sim-card werkt ook niet. De batterij is volgeladen volgens het groende led-lampje....

Je kunt dit proberen.. Let wel op je bent al je data kwijt!

How to hard reset the HTC Desire S

We show you how to factory reset the HTC Desire S to clear all data and restore its original settings.

The HTC Desire S is highly customizable and you have been hard at work tweaking it to your liking, but now the fun is over and you want to return it to its factory settings again.

Here, we show you how to hard reset the HTC Desire S with step by step instructions.

Please note that all data will be deleted from the HTC Desire S as a result of this procedure. This process may or may not delete data stored on the microSD card. We recommend backing up all of your personal data before proceeding.
First, try this:
  • From the main home screen, tap menu
  • Tap Settings, then Privacy
  • Tap Factory data reset
  • Tap Reset phone
  • Enter your password if required, then tap Erase everything to confirm
If that doesn't work, or if your phone is frozen:
  • Turn the power off. If your HTC Desire S is frozen, pull the battery out and reinsert it
  • Hold the Volume Down button
  • Press and hold the Power button until the device turns on
  • You are now presented with a menu that allows for Fastbook, Recovery, Clear Storage, and Simlock
  • Select Clear Storage by pressing the Volume Down button
  • Press and release the Power button
  • Now simply confirm your decision: Volume Up for YES and Volume Down for NO
All data including third-party applications will be deleted from the HTC Desire S. Once the wipe is complete, the phone will reboot to its factory fresh state.

edit: misschien kun je googlen wat die recovery mode doet, die je ook kan selecteren....

stijn1309 wijzigde deze reactie 03-05-2011 09:06 (1%)
Reden: stukje toegevoegd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jhvanburk
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 26-04-2019
Net HTC helpdesk aan de lijn gehad en een 'harde reset' uitgevoerd. Wel alle apps kwijt, maar de telefoon functioneert weer. Hopelijk gaat dit niet veel vaker voorkomen....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stijn1309
@jhvanburk: Had je iets geinstalleerd of gedaan gister waardoor die mogelijk vandaag niet meer reageerde?
heb je veel applicaties geinstalleerd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21:48

Tijn96

In speed we trust

Vanavond komt als het goed is mijn desire 's binnen, zijner aps die volgens jullie altijd handig zijn om te hebben?

Als ik de specs zie en de reviews op YouTube is het toch een snel ding.
Ik ben echt benieuwt.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stijn1309
&Tijn96:
ik heb de volgende apps geinstalleerd:

- Goggles (grappige app voor foto herkening, niet echt nuttig)
- HD Wallpapers (Leuk voor achtergrondjes)
- Alchemy (Spelletje waarbij je elementen moet mixen en zo andere elementen vindt)
- Fruit Ninja (spelletje)
- Bubble Blast 2 (verslavend spelletje)
- Sweet Dreams (Schakeld om 1 uur 's nachts mijn internet uit en om 7 uur 's ochtens weer in. Kan meerdere dingen)
- Nu (nieuws bekijken)
- PigRush (spelletje)
- Superdeals (supermarkt aanbiedingen)
- Tweakers.net (Werkt nog steeds niet op de Desire S :S)
- Email app van google (hotmail werk hier teminste wel goed)
- Moron Test (spelletje)
- QR Droid (barcode scanner)
- PaperToss (spelletje)
- Slice it! (spelletjes)
- Rabobank
- Whatsapp (zolang het nog kan :D)
- Angry Birds (spelletje)

Zo die kun je alvast opzoeken in de market!

laat maar weten als je zelf nog handig apps hebt gevonden

stijn1309 wijzigde deze reactie 03-05-2011 14:37 (0%)
Reden: typo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21:48

Tijn96

In speed we trust

quote:
stijn1309 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:37:
&Tijn96:
ik heb de volgende apps geinstalleerd:

- Goggles (grappige app voor foto herkening, niet echt nuttig)
- HD Wallpapers (Leuk voor achtergrondjes)
- Alchemy (Spelletje waarbij je elementen moet mixen en zo andere elementen vindt)
- Fruit Ninja (spelletje)
- Bubble Blast 2 (verslavend spelletje)
- Sweet Dreams (Schakeld om 1 uur 's nachts mijn internet uit en om 7 uur 's ochtens weer in. Kan meerdere dingen)
- Nu (nieuws bekijken)
- PigRush (spelletje)
- Superdeals (supermarkt aanbiedingen)
- Tweakers.net (Werkt nog steeds niet op de Desire S :S)
- Email app van google (hotmail werk hier teminste wel goed)
- Moron Test (spelletje)
- QR Droid (barcode scanner)
- PaperToss (spelletje)
- Slice it! (spelletjes)
- Rabobank
- Whatsapp (zolang het nog kan :D)
- Angry Birds (spelletje)

Zo die kun je alvast opzoeken in de market!

laat maar weten als je zelf nog handig apps hebt gevonden
Thx, hiermee ga ik aan de slag. Een aantal lijken me idd handig.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 09-01 19:00
Is deze telefoon al te rooten eigenlijk, op XDA zie ik wel een paar topics met roms, maar hier zie ik er nergens iets over.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ProperChaos
  • Niet online
quote:
jhvanburk schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 07:32:

Ik had vandaag precies hetzelfde :?
Heb een harde reset gedaan en de hele dag gedaan over het configureren en installeren van alle apps... had gelukkig wel een backup van contacten, smsjes en dergelijke. Toch raar...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stijn1309
quote:
Dorest0rm schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:11:
Is deze telefoon al te rooten eigenlijk, op XDA zie ik wel een paar topics met roms, maar hier zie ik er nergens iets over.
Nee, er schijnt wel een hack te zijn voor de Incredible S die waarschijnlijk ook werkt voor de Desire S. Deze hack wordt alleen pas openbaar gemaakt wanneer de Sensation is gereleased, want anders zijn ze bang dat HTC de bug om root te bereiken fixt in de Sensation.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hankies
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 26-01-2016
quote:
Tijn96 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:53:
Vanavond komt als het goed is mijn desire 's binnen, zijner aps die volgens jullie altijd handig zijn om te hebben?

Als ik de specs zie en de reviews op YouTube is het toch een snel ding.
Ik ben echt benieuwt.
Nu.nl
Nimbuzz (voor social media chat)
IMDB
Wikipedia
LOL Droid (memebase, cheezeburger etc.) :P
Retro Camera
Astro (file browser)
Notepad (zat er niet standaard op?)
Winamp (makkelijk voor radio streamen)
Wheres my droid (gps je phone)
Thuisbezorgd
Shazam (muziek herkenning)
NS Reisplanner
Last.FM
Multicon (voor plaatsen van meer apps op je scherm)

En qua games:

Kick Flick voetbal (verslavend)
Trivial Droid (trivia)
Akniator
Snes en Genesis emulator
Skies of Glory (vlieg game)

hehe

Pagina: 1 2 3 ... 27 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True