Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-06 21:35
Anoniem: 158282 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:24:
Ik heb hem nu een week, moet zeggen dat wel een paar puntjes tegenvallen:
-ik heb een Amazon MP3 app wat ik niet weg krijg
-Openen WIFI netwerken connecten niet automatisch
-Als ik op een lokatie link click krijg ik automatisch een of andere K** navigatie pakket waarvoor ik moet dokken, terwijl google navigatie ook op de telefoon staat. Je kan simpel weg niet kiezen wat voor navigatie software je gaat gebruiken, en HTC forceert je om de betaalde versie te gebruiken.
-sense maakt de boel wel erg langzaam
gebruik je een task killer? want deze maakt de telefoon langzamer dan dat je er geen gebruikt.
Sense langzaam kan ik me dan ook niet echt voorstellen... maar als je dat zo vind koop launcher pro hoor ik veel goede dingen over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danbo055
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-02 20:49
Ik heb hem nu een week, moet zeggen dat wel een paar puntjes tegenvallen:
-ik heb een Amazon MP3 app wat ik niet weg krijg
-Als ik op een lokatie link click krijg ik automatisch een of andere K** navigatie pakket waarvoor ik moet dokken, terwijl google navigatie ook op de telefoon staat. Je kan simpel weg niet kiezen wat voor navigatie software je gaat gebruiken, en HTC forceert je om de betaalde versie te gebruiken.
- Zover ik weet bestaat er op dit moment nog geen mogelijkheid om de Amazon MP3 app te verwijderen.
- Automatisch met WiFi connecten (wanneer je binnen bereik van een bekend netwerk komt) is zeker wel mogelijk. Ik raad je aan de instellingen hieromtrent nog eens na te lopen, bij mij werkt dit namelijk feilloos.
- Van een langzame Sense heb ik geen last, weet je zeker dat Sense de oorzaak is?

Weet iemand trouwens een fatsoenlijke agenda app?
Ik heb er al diversen geprobeerd, maar óf de agenda geeft te weinig informatie en ik krijg dus geen goed overzicht van mijn afspraken óf de agenda geeft juist teveel informatie waardoor het onoverzichtelijk wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door danbo055 op 08-04-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05 12:45
vind je de standaard te veel of te weinig? en pure calendar? staat redelijk hoog aangeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Dat doet android of nooit, of je kunt het instellen, is i.i.g. niet met de Desire zelf. Ik zou het als ie dat wel deed dat trouwens als een groot nadeel beschouwen.
Als ik op "Locations" klik krijg ik automatisch een HTC app die ook footprints e.d. bevat. Als ik op "Navigatie" druk krijg ik Google maps (maps + street view geinstalleerd)
Totaal geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik vind het vreemd dat dit topic zo slow is.
Persoonlijk vind ik dit een erg interessant toestel die ik, zeer zeker overweeg aan te schaffen.

Ik houd niet zo van de grote 4" of grotere schermen omdat het toestel dan minder makkelijk in mijn handen te houden is, of in mijn broekzak past.
Je zou verwachten dat meerdere mensen mijn mening hieromtrent delen.
Vooralsnog weinig NL reviews, of een run op dit toestel..

Ik hoop dat dat nog wat meer op gang komt.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-06 13:52
Ik heb zojuist vandaag na een paar dagen twijfelen toch de knoop doorgehakt en dit toestel besteld.
Mijn huidige iphone 3g doet het al maanden niet lekker meer, geluid valt vaak midden in het gesprek weg en soms als ie aan de lader hangt kan ik niets doen.

Verder heb ik er erg veel plezier van gehad maar ik merk ook dat hij me gewoon te traag wordt in de menu's etc. Iphone 4 vind ik te duur en ik vind hem wel mooi maar niet lekker in de hand liggen. Eigenlijk ben ik gewoon een beetje iphone moe. Het is gewoon tijd om iets nieuws te proberen en de Desire S spreekt mij het meest aan van alle huidige phones, qua design, prijs etc.

Ik ben benieuwd of android me kan bekoren, ik ben nog niet echt helemaal overtuigd van het OS maargoed eens proberen kan niet zo veel kwaad. Het enige dat me een beetje zorgen baart is het feit dat HTC zoveel apps al installeert die je niet kan verwijderen, dat is misschien een beetje overkill.

Nu is het wachten tot ik hem binnen heb en dan kan de iphone lekker naar de mediamarkt om een nieuw leven tegemoet te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-06 10:23
Is het meer mensen opgevallen dat er niet echt sprake is van noise cancellation als je belt? Mijn gesprekspartners hadden veel last van de wind als ik buiten stond te bellen, en ik meende dat de desire s 2 microfoons zou hebben voor de ruisonderdrukking, Link

maar lees hier linknu weer dat hij het niet heeft, en dit is volgens mij helaas ook het geval, iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
MrCostanzo schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:07:
Is het meer mensen opgevallen dat er niet echt sprake is van noise cancellation als je belt? Mijn gesprekspartners hadden veel last van de wind als ik buiten stond te bellen, en ik meende dat de desire s 2 microfoons zou hebben voor de ruisonderdrukking, Link

maar lees hier linknu weer dat hij het niet heeft, en dit is volgens mij helaas ook het geval, iemand die dit kan bevestigen?
Je laatste link is de oude Desire he :P kijk ook de datum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
MrCostanzo schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:07:
Ik zie aan de achterkant duidelijk een tweede microfoon zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Laatst online: 24-06 10:23
dom, niet goed opgelet/gelezen, dan kan ik er dus vanuit gaan dat die noise cancellation niet zo goed werkt, of heb ik misschien pech met mijn exemplaar. De review van tweakers over de incredible s was lovend over de noise cancellation, en ik ging er een beetje vanuit dat dit bij de desire s hetzelfde zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotsirxx
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-06 07:42
Ik heb de Desire S nu ook 4 dagen en na er natuurlijk flink mee gespeeld te hebben, kan ik ook al een aardig oordeel erover vellen. Het toestel bevalt mij zeer goed en ben er dan ook zeer tevreden mee. Er zijn echter een aantal minpuntjes die ik ben tegengekomen:

- Zoals in een eerdere reactie werd gezegd, zou de Desire S een Death Grip probleem hebben. Ik kan dit bevestigen; zodra je je hand over het camera-paneeltje heen doet, valt het WiFi signaal zo goed als weg.
- Als ik mijn locatie probeer te vinden door middel van de GPS, krijg ik telkens de melding "Uw locatie is momenteel niet beschikbaar", terwijl de lucht momenteel niet helderder kan zijn... Iemand een idee hoe ik dit toch werkend kan krijgen, heeft het te maken dat 'ie voor de eerste keer z'n coördinaten moet zoeken o.i.d?

Verder een super toestel! De batterij houdt het bij mij 24 uur uit, terwijl ik toch geregeld aan het spelen ben met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Fotsirxx schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 14:48:
- Als ik mijn locatie probeer te vinden door middel van de GPS, krijg ik telkens de melding "Uw locatie is momenteel niet beschikbaar", terwijl de lucht momenteel niet helderder kan zijn... Iemand een idee hoe ik dit toch werkend kan krijgen, heeft het te maken dat 'ie voor de eerste keer z'n coördinaten moet zoeken o.i.d?

Verder een super toestel! De batterij houdt het bij mij 24 uur uit, terwijl ik toch geregeld aan het spelen ben met het toestel.
De eerste "Cold fix" duurt meestal enkele minuten. Daarna kun je de GPS positie snel bepalen zolang je enigszins op dezelfde positie blijft, hierbij moet je denken aan enkele tientallen kilometers. Wacht dus op een open veldje o.i.d. een keer totdat je een goede GPS fix hebt en dan zou het veel beter moeten gaan als je regelmatig GPS gebruikt. Helderheid van de lucht maakt niet echt uit bij GPS, omgeving (bomen, bebouwing) wel. Over het algemeen kun je het volgende als normaal beschouwen bij een smartphone:
cold fix: 5 minuten (10 min binnen bebouwde kom)
binnen 4 uur na cold fix: 2 minuten
kort na verliezen signaal (bijv. in tunnel): 30 sec.
Hier uitleg op wikipedia..

Batterijduur klopt wel: ik heb hem 1 keer volledig opgeladen en matig gebruikt en toen was hij de volgende avond (na +- 36 uur dus) op 20%. Eergisteren had ik hem volledig opgeladen om 7:00 en daarna een dag intensief gebruikt, inclusief +- 6 uur muziek luisteren via spotify (=3g/wifi) en de hele dag wifi aan. Toen was hij 's avonds om 23:00 op 30%.

[ Voor 17% gewijzigd door dtech op 09-04-2011 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaszOne
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-06 19:28
Heb de Desire S nu een paar dagen, en in één woord geweldig! _/-\o_ Het is dan ook mijn eerste smartphone met Android, ik had al wel ervaring met iOS op een Ipad 1. Maar Android is toch ook erg fijn, ik ga dit eerst nog maar eens wat verder verkennen.

Nog wel enkele ervaringen: heb de eerste dagen een paar keer gehad dat de Desire niet meer reageerde als ik in een menu zat, het waren mijn eerste Android stappen maar toch deed ik niks geks...vandaag lijkt alles in orde, ik had wel opnieuw opgestart.

Wat betreft de GPS: de eerste keer duurt idd. lang voor je een fix krijgt, aanvankelijk werkte het bij mij helemaal niet (binnen op mijn werk), maar toen ik de locations app starte gaf hij zelf aan dat ik wifi moest enablen voor een snelle fix, dat gedaan en toen werkte binnen een halve minuut ineens ook google maps en de navigatie app.

Wel jammer dat die tweakers app niet werkt, want gewoon internet (ook met Opera mini) vind ik toch niet alles op zo'n "klein" scherm.. 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door ChaszOne op 10-04-2011 11:02 . Reden: typo ]

I'm sorry, did i just break your concentration?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 08:26
Ik heb nu een HTC Wildfire, ik vind het formaat wel lekker maar de lage resolutie wel erg slecht en hij is soms wat traag. Zou een upgrade naar de Desire S het waard zijn?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
YoshiBignose schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:23:
Ik heb nu een HTC Wildfire, ik vind het formaat wel lekker maar de lage resolutie wel erg slecht en hij is soms wat traag. Zou een upgrade naar de Desire S het waard zijn?
Wildfire 2 (of s) is ook al aangekondigt. Volgensmij had die een hogere resolutie maar wil je het zeker weten kijk even op de htc website!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Ja zag het idd. Die Desire is toch nog een stukje groter zie ik nu, ik vind het formaat van de wildfire wel mooi maar hij is echt traag en 320x240 kan echt niet... kan geen eens angry birds fatsoenlijk spelen :( waar koop ik zo'n ding dan voor?????????????? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Kheb de Desire S zojuist binnen gekregen, mooi toestel maar t werkt nog niet helemaal bij mij.

Bij het eerst aanzetten bleef hij hangen op het unlocken van mijn sim en setuppen van mijn telefoon, toen ik heb hem opnieuw opgestart en deed hij het wel.
Nu krijg ik echter een limited service melding, kan dus niet bellen of internetten. Via WIFI werkt wel gewoon, en het gekke is, als ik de nieuwe sim in mijn oude telefoon doe kan ik er gewoon mee bellen en gebeld worden. Maar in de Desire S krijg ik dus geen verbinding?

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danbo055
  • Laatst online: 18-02 20:49
bolleh schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:15:
Kheb de Desire S zojuist binnen gekregen, mooi toestel maar t werkt nog niet helemaal bij mij.

Bij het eerst aanzetten bleef hij hangen op het unlocken van mijn sim en setuppen van mijn telefoon, toen ik heb hem opnieuw opgestart en deed hij het wel.
Nu krijg ik echter een limited service melding, kan dus niet bellen of internetten. Via WIFI werkt wel gewoon, en het gekke is, als ik de nieuwe sim in mijn oude telefoon doe kan ik er gewoon mee bellen en gebeld worden. Maar in de Desire S krijg ik dus geen verbinding?

Helpt het misschien om "instellen" (onder "alle toepassingen") nog eens te doorlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

bolleh schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:15:

Ik had dit precies bij m'n Desire en moest hem opsturen voor reparatie waarbij ze het moederbord hebben vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-06 20:49
Heb mij een zwarte in de UK besteld, ik ben benieuwd ! Wordt de vervanger van mijn Legend, die toch iets te traag was naar mijn zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
danbo055 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:58:
[...]

Helpt het misschien om "instellen" (onder "alle toepassingen") nog eens te doorlopen?
Nee, heb het meermaals gedaan, ook terug naar fabrieksinstellingen, maar dan krijg ik hetzelfde
JoetjeF schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:04:
[...]

Ik had dit precies bij m'n Desire en moest hem opsturen voor reparatie waarbij ze het moederbord hebben vervangen.
Dat klinkt niet al te best...ik heb eigenlijk nog de hoop dat het aan de microsim ligt van t-mobile?
Ik heb namelijk hier op got wel gevonden dat er mensen zijn geweest met een oude desire die de microsim van t-mobile niet pakte. Had te maken met of er een grote of een kleine chip op de sim zat volgens mij, en die van mij heeft natuurlijk een kleine chip.
In mijn iphone 3g werkt hij dus wel gewoon dus nu heb ik ze nog even omgeruild, maargoed die iphone zou eruit gaan. Ik ga morgenmiddag maar even langs de t-mobile shop om een nieuwe simkaart te vragen, gewoon een normale dus en kijken of dat wel werkt.

Vreemde is dat ik vanochtend met mijn oude simkaart in de Desire S ook de melding kreeg dat hij limited service had. Even opnieuw opstarten en hij werkte weer...maar toch, belooft niet veel goeds zo...

Zijn er toevallig mensen die de Desire S gebruiken met een microsim van t-mobile? En zo ja werkt het dan gewoon naar behoren?

[ Voor 4% gewijzigd door bolleh op 13-04-2011 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:16
er komt dus een nieuwe versie van HTC sense uit, namelijk sense 3.0. deze zal niet worden ondersteund door de htc desire s? of is dit wel haalbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
japiesa schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:21:
er komt dus een nieuwe versie van HTC sense uit, namelijk sense 3.0. deze zal niet worden ondersteund door de htc desire s? of is dit wel haalbaar ;)
Als ze de desire s/incredible s geroot krijgen dan komen er vanzelf custom builds met die sense versie... officiele versie kan ik al helemaal niets over zeggen. Heb mijn glazen bol nog steeds niet ontvangen...

beetje offtopic hier: krijg mijn desire S vandaag binnen als het goed is

[ Voor 7% gewijzigd door stijn1309 op 13-04-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100074

Wat kan ik doen om batterij langer in leven te houden?
Ik doe er nu ongeveer 18/20 uur mee.
GPS/Bluetooth staan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
stijn1309 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:44:
[...]

Als ze de desire s/incredible s geroot krijgen dan komen er vanzelf custom builds met die sense versie... officiele versie kan ik al helemaal niets over zeggen. Heb mijn glazen bol nog steeds niet ontvangen...

beetje offtopic hier: krijg mijn desire S vandaag binnen als het goed is
weet jij toevallig ook hoe dat in het verleden ging met nieuwe versies van HTC sense?
en dan met name officiele versie. ik denk dat HTC sense 3.0 iets teveel vraagt van de desire S
ik ben ook van plan een desire S aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 11:16

Robinski

A.K.A. RHarmsen

japiesa schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:04:
[...]

weet jij toevallig ook hoe dat in het verleden ging met nieuwe versies van HTC sense?
en dan met name officiele versie. ik denk dat HTC sense 3.0 iets teveel vraagt van de desire S
ik ben ook van plan een desire S aan te schaffen
Waarom zou sense 3.0 te veel vragen van de Desire S?
Zover ik de berichten goed heb begrepen zitten er niet veel grote veranderingen voor de basis functies.
De grootste interessante verandering voor mij zelf vind ik de mogelijkheid tot customizen van je lockscreen.

Hopelijk komt er dus een update van HTC.

Ik zag ook geruchten over een op handen zijnde nieuwe release van Android (vesie 3 wellicht) voor smartphones, in mei. Zou mooi zijn als HTC die ook (snel) beschikbaar maakt voor de Desire S, kan me voorstellen dat er veel updates in zitten die e.e.a. aan prestaties kunnen verbeteren.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:03
Anoniem: 100074 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:49:
Wat kan ik doen om batterij langer in leven te houden?
Ik doe er nu ongeveer 18/20 uur mee.
GPS/Bluetooth staan uit.
- WIFI uitzetten
- Beeldschermhelderheid lager zetten
- Geen live wallpaper
- E-mail synchronisatie interval langer zetten of zelfs uit
- Alle programma's die automatisch dingen synchroniseren uitzetten (zoals weather spul)
- Energiebesparing sneller in laten gaan (bijv. op 25% batterij ipv. 15% of zelfs altijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geusie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik ben heel tevreden over de batterij. Normaal houdt hij het 2 dagen uit. Maar als ik veel met gps heb zitten spelen is het maar 1 dag. Ik heb helderheid op het middelste staan (niet het laagste en niet het hoogste via die energy widget). Gps bluetooth en WiFi altijd uit behalve als ik het nodig heb. (De laatste dagen heb ik WiFi niet moeten gebruiken).

Het voorbije weekend was ik weg met een groep vrienden en heb ik de telefoon niet veel gebruikt buiten smsen en bellen. En af en toe iets op internet checken en toen heeft hij het 3 dagen uitgehouden.

Ik heb gisteren eens 35 MB via edge (ja spijtig genoeg is hier enkel edge) gedownload en toen heeft de batterij wel ineens een serieuze duik genomen.

Maar dus al bij al ben ik heel tevreden over de batterij. Ik had veel erger verwacht :)

Oja ik heb de standaard live wallpaper en synchronizatie doe ik altijd manueel (voor alles).

[ Voor 5% gewijzigd door geusie op 13-04-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik Wifi uitschakel springt het toestel over op 3G, neemt dat niet evenveel batterijgebruik in beslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
hangt er van af. 3G is veel zuiniger dan wifi, maar ook langzamer (*afhankelijk van de internetverbinding natuurlijk). Een 35MB bestand over wifi downloaden zal uiteindelijk minder batterij gebruiker dan over 3G.

Dat is ook de reden waarom de batterijduur slechter werd toen je dat grote bestand downloadde. Edge/3G gebruikt bijna niks als het niet gebruikt wordt (maar wel aan staat) en een beetje als het data verstuurt. Wifi gebruikt in beide gevallen meer (zeg 3x) maar als het 10x zo snel het bestand download gebruik je uiteindelijk minder batterij. Bij edge is het effect veel groter dan bij 3G zelfs. Weet je trouwens zeker dat het edge is en geen GPRS? EDGE is bijna niet in NL beschikbaar. Bij GPRS is het effect namelijk nog groter.

[ Voor 56% gewijzigd door dtech op 13-04-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
Robinski schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:38:
[...]

Zover ik de berichten goed heb begrepen zitten er niet veel grote veranderingen voor de basis functies.
De grootste interessante verandering voor mij zelf vind ik de mogelijkheid tot customizen van je lockscreen.

Ik zag ook geruchten over een op handen zijnde nieuwe release van Android (vesie 3 wellicht) voor smartphones, in mei. Zou mooi zijn als HTC die ook (snel) beschikbaar maakt voor de Desire S, kan me voorstellen dat er veel updates in zitten die e.e.a. aan prestaties kunnen verbeteren.
grafisch gezien vraagt de nieuwe sense iets meer dan de huidige, waardoor het denk ik niet helemaal soepel gaat lopen. het nieuwe lockscreen ziet er inderdaad heel handig uit, dit is zeker een interessante verandering.
ik hoop ook dat HTC al deze updates beschikbaar maakt voor de Desire S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geusie
dtech schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:23:
... Weet je trouwens zeker dat het edge is en geen GPRS? EDGE is bijna niet in NL beschikbaar. Bij GPRS is het effect namelijk nog groter.
Ik zit in Belgie :).
En vanboven in de menubalk staat er een 'E' boven de twee pijltjes, dus ik denk dat dit edge betekent en 'H' is hsdpa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

japiesa schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:26:
[...]

grafisch gezien vraagt de nieuwe sense iets meer dan de huidige, waardoor het denk ik niet helemaal soepel gaat lopen. het nieuwe lockscreen ziet er inderdaad heel handig uit, dit is zeker een interessante verandering.
ik hoop ook dat HTC al deze updates beschikbaar maakt voor de Desire S
Met een beetje geluk is 3.0 dan in te stellen/tweaken zodat deze minder zwaar wordt grafisch gezien.
We zien het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Anoniem: 100074 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:34:
Als ik Wifi uitschakel springt het toestel over op 3G, neemt dat niet evenveel batterijgebruik in beslag?
Zet mobiele data dan ook af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Zo mijn Desire S in handen :)
wat een prachtig toestel.. ik kom namelijk van een Touch Diamond2 (Windows Mobile).

ik denk persoonlijk dat er een redelijke kans in zit dat je de sense 3.0 wel krijgt. HTC heeft een nieuwe telefoon gereleased en over het algemeen krijg je binnen 1 jaar een update. Als sense 3.0 dan klaar is, acht ik de kans groot dat hij naar dit toestel kom ook zodat het een groter verschil gaat maken met de huidige desire (die nog volop te koop is).

iemand nog must apps voor de desire s?

edit: Baalen dat de tweakers app nog niet werkt op de desire s.. hij blijft hangen op starten eerste keer applicatie. Ze zijn er al mee bezig om het op te lossen.

[ Voor 13% gewijzigd door stijn1309 op 13-04-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geusie
Weet er iemand nu al hoe je de meegeleverde apps verwijdert (zoals Amazon MP3, Peep, Aandelen, ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
De dingen die standaard bij HTC Sense zitten zijn i.i.g. niet te verwijderen (dat doen/kunnen zelfs rommakers niet aangezien het redelijk bij elkaar gepakt zit allemaal). Van die Amazon MP3 wil ik i.d.d. ook af, maar het zou me niks verbazen als dat niet kan totdat hij geroot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195088

Heb de mijne ook, wat een heerlijk toestel zeg.
En vandaag na een hele dag normaal gebruik, wat apps, internet, enkele smsjes nog steeds 50% batterij. Echt top voor een smartphone

Edit: vreemd maar ik heb helemaal geen amazon app op de mijne (gelukkig maar :P )

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 195088 op 13-04-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 402596

caoim schreef op woensdag 13 april 2011 @ 01:30:
Heb mij een zwarte in de UK besteld, ik ben benieuwd ! Wordt de vervanger van mijn Legend, die toch iets te traag was naar mijn zin.
Echt waar?! Zou je, zodra je de zwarte Desire S hebt ontvangen, kunnen bevestigen of dit ook echt de zwarte is en misschien met een paar foto's? :)

Ik ben trouwens Belcompany en ThePhoneHouse langsgeweest en die lieten zien/zeiden dat ze alleen de kodak grey versie hebben, in tegenstelling tot wat op hun website staat.

Heb nu gewoon de kodak grey versie besteld en binnenkort ontvang ik het, kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand een goede app voor het streamen van NL radiostations? Tunin is geen optie op android. erg slechte geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Anoniem: 100074 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:43:
Weet iemand een goede app voor het streamen van NL radiostations? Tunin is geen optie op android. erg slechte geluidskwaliteit.
De meeste radiostations hebben hun eigen app maar dan heb je wel allemaal losse apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Heeft iemand hier al gecontroleerd of hij/zij een S-OFF telefoon heeft?
als je namelijk een S-OFF telefoon geleverd hebt gekregen kun je hem namelijk al rooten en kun je als het goed is wel afscheid nemen van die amazone applicatie.

zelf nog niet gekeken, omdat de ontwikkeling van roms pas zal losbarsten op het moment dat ze een methode hebben om S-ON naar S-OFF te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
stijn1309 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:04:
Heeft iemand hier al gecontroleerd of hij/zij een S-OFF telefoon heeft?
als je namelijk een S-OFF telefoon geleverd hebt gekregen kun je hem namelijk al rooten en kun je als het goed is wel afscheid nemen van die amazone applicatie.

zelf nog niet gekeken, omdat de ontwikkeling van roms pas zal losbarsten op het moment dat ze een methode hebben om S-ON naar S-OFF te krijgen.
Hoe controleer je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Zou ik ook wel willen weten hoe je dit kunt achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Laatst online: 29-05 21:03
Volume down + aan/uit knop als je toestel uitstaat, nu kom je in het HBOOT menu en staat boven aan S-ON of S-OFF. Die van mij is S-ON.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
masterBunny schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:24:
Volume down + aan/uit knop als je toestel uitstaat, nu kom je in het HBOOT menu en staat boven aan S-ON of S-OFF. Die van mij is S-ON.
Toch even gekeken en die van mij zoals verwacht ook op S-ON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Bij mij werkt dat niet eens. Ik druk volume down in en dan de power knop maar er gebeurt helemaal niks, doe ik iets fout ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
heb je je toestel helemaal uit staan? haal anders de batterij er eens uit en probeer het nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Hhm vreemd, ik dacht het toestel echt uit te hebben (heb immers afsluiten gedaan) maar toch ging het niet. Gaat hij in een soort standby modus staan?

Ik heb de batterij eruit gehaald en toen ging het wel. Ook S-ON.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
EnigmaNL schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:46:
Hhm vreemd, ik dacht het toestel echt uit te hebben (heb immers afsluiten gedaan) maar toch ging het niet. Gaat hij in een soort standby modus staan?

Ik heb de batterij eruit gehaald en toen ging het wel. Ook S-ON.
Dit komt doordat het toestel eigelijk in een soort hibernate status gaat. Dit kun je wel uitzetten in de instellingen bij energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-06 21:05
Zaterdag had ik de knoop doorgehakt en een HTC Desire S aangeschaft. Het is men eerste smartphone en ik vind het ronduit een geweldig toestel! Maar... toch enkele ergernissen:

- Ik heb sinds 3 dagen een abbo voor mobiel internet aangedaan bij mijn provider (Base, België). Ik heb alle stappen gevolgd om het in te stellen (settings kwamen al automatisch goed bij de APN) In settings heb ik "mobile netwerken" aangevinkt maar ik krijg geen verbinding. Als ik Wifi verbinding heb of probeer te maken komt er steeds een icoon naast het battery icoon maar als ik via mobiel internet probeer te werken verschijnt nooit "E" of "3G" of iets dergelijks... De helpdesk van mijn provider zegt dat het probleem bij men toestel ligt. Ik heb de manual gevolgd maar zonder resultaat (en er zijn nu eenmaal ook nie zoveel instellingen voor mobiel internet die ik over het hoofd gezien zou kunnen hebben)

- In de HTC wheather widget wil het weer van men current location niet updaten, alle andere locations wel. Dit is gisteren gestopt met werken, alle dagen daarvoor ging het perfect. Dit zorgt er ook voor dat op men homescreen geen weer info meer zichtbaar is onder de klok. Wifi staat aan en als ik naar de accuweather website ga dan is er duidelijk weersinfo beschikbaar voor men location... De location is dezelfde gebleven als de dagen ervoor wat klopt want ik zit nog altijd in de zelfde stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Inrage schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:52:
Zaterdag had ik de knoop doorgehakt en een HTC Desire S aangeschaft. Het is men eerste smartphone en ik vind het ronduit een geweldig toestel! Maar... toch enkele ergernissen:

- Ik heb sinds 3 dagen een abbo voor mobiel internet aangedaan bij mijn provider (Base, België). Ik heb alle stappen gevolgd om het in te stellen (settings kwamen al automatisch goed bij de APN) In settings heb ik "mobile netwerken" aangevinkt maar ik krijg geen verbinding. Als ik Wifi verbinding heb of probeer te maken komt er steeds een icoon naast het battery icoon maar als ik via mobiel internet probeer te werken verschijnt nooit "E" of "3G" of iets dergelijks... De helpdesk van mijn provider zegt dat het probleem bij men toestel ligt. Ik heb de manual gevolgd maar zonder resultaat (en er zijn nu eenmaal ook nie zoveel instellingen voor mobiel internet die ik over het hoofd gezien zou kunnen hebben)

- In de HTC wheather widget wil het weer van men current location niet updaten, alle andere locations wel. Dit is gisteren gestopt met werken, alle dagen daarvoor ging het perfect. Dit zorgt er ook voor dat op men homescreen geen weer info meer zichtbaar is onder de klok. Wifi staat aan en als ik naar de accuweather website ga dan is er duidelijk weersinfo beschikbaar voor men location... De location is dezelfde gebleven als de dagen ervoor wat klopt want ik zit nog altijd in de zelfde stad.
Zet je telefoon terug naar fabrieks instellingen. Daarna gewoon de telefoon opstarten en na mijn mening moet internet van de provider gewoon direct werken. (wel even gegevens verbinding aanzetten als die uit staat).

Ik denk dat je iets in je instellingen hebt ingesteld wat niet helemaal goed is gegaan.

Of sturen de providers in België niet de instellingen voor hun internet automatisch naar je toestel toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Inrage schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:52:
ik heb dit sinds gisteren ook op mijn Desire HD en op de Hero van mijn vrouw. Ik ga dus niets resetten aangezien het daarvoor altijd vlekkeloos heeft gewerkt. Ik vermoed dat het een issue is dat HTC moet oplossen.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
Anoniem: 402596 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 00:07:
[...]

Echt waar?! Zou je, zodra je de zwarte Desire S hebt ontvangen, kunnen bevestigen of dit ook echt de zwarte is en misschien met een paar foto's? :)

Ik ben trouwens Belcompany en ThePhoneHouse langsgeweest en die lieten zien/zeiden dat ze alleen de kodak grey versie hebben, in tegenstelling tot wat op hun website staat.

Heb nu gewoon de kodak grey versie besteld en binnenkort ontvang ik het, kan niet wachten!
Echt waar. Ik ben via een review van een zwart toestel op een Engelse webshop terechtgekomen, die het toestel geleverd hadden voor de review. Daar stond bij de Desire S Q&A een vraag of het effectief de zwarte is, en dat is bevestigd geweest door de shop. Nu, helemaal zeker zal ik volgende week maar zijn, als ik hem in mijn bezit heb. Ik laat dan wel iets weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Robinski schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:38:
[...]

Helaas niet dus http://www.engadget.com/2...ion-evo-3d-flyer-and-new/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woei!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-04 10:20
Lekker dan. Zitten we na een paar weken al op een dood spoor met de DS?

Edit: Nah ja, niet echt natuurlijk met android, maar toch jammer dat Sense niet (officieel) geupdate gaat worden.

[ Voor 45% gewijzigd door Woei! op 14-04-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Woei! schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:10:
Lekker dan. Zitten we na een paar weken al op een dood spoor met de DS?

Edit: Nah ja, niet echt natuurlijk met android, maar toch jammer dat Sense niet (officieel) geupdate gaat worden.
Dat is zeker lekker... dit had ik toch echt niet verwacht van HTC. Dan hoop ik op de volgende 2 dingen:
1. Ze geven wel android updates alleen dan niet met de nieuwe sense maar updaten nog wel de onze
2. Ze geven de bootloader vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:10

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

stijn1309 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:22:
[...]

Dat is zeker lekker... dit had ik toch echt niet verwacht van HTC. Dan hoop ik op de volgende 2 dingen:
1. Ze geven wel android updates alleen dan niet met de nieuwe sense maar updaten nog wel de onze
2. Ze geven de bootloader vrij!
Ik denk dat ze gewoon eerlijk zijn en een goed product willen leveren. Als de hardware het niet trekt, moet je het er niet op pushen. Krijg je dezelfde problemen als met de touch pro2 en winmo 6.5. Een traag toestel... En er zullen ongetwijfeld updates komen. De 'gewone' Desire krijgt ook nog Gingerbread, maar dan ook niet met de Sense versie die nu nog het nieuwst is (2.1 geloof ik).

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
aardbeix15 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:48:
[...]

ik heb dit sinds gisteren ook op mijn Desire HD en op de Hero van mijn vrouw. Ik ga dus niets resetten aangezien het daarvoor altijd vlekkeloos heeft gewerkt. Ik vermoed dat het een issue is dat HTC moet oplossen.
Ok Ik heb men mobiele netwerk in gang gekregen door mij toestel uit te schakelen, de batterij te verwijderen en een paar seconden te wachten. Nadien terug opgestart en het begon direct te werken. Super!

De weather widget update nog steeds de current location niet maar ik zal dit nog even tijd geven als het dan mogelijk toch een algemeen probleem is.

I love this phone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geusie
Ik heb een beetje zitten prutsen en ik heb de draad (met knopjes) van de meegeleverde HTC headphones aan mijn koptelefoon gehangen (waarvan de jack stuk was). En wonder boven wonder werkt het! Ik ben echt content :)
Hier is het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://img508.imageshack.us/img508/5930/imag0019v.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img848.imageshack.us/img848/9876/imag0020n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Toch wel erg jammer dat Sense 3.0 niet beschikbaar komt voor de Desire S.
nieuws: HTC: Sense 3.0 komt niet beschikbaar voor oudere telefoons

Had zelf gehoopt dat het oneindig scrollen door je homescreens alsook het te customizen touchscreen minimaal wel beschikbaar zou komen. Zou mooi zijn als er eventueel een soort backport komt voor een aantal functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
Robinski schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:17:
Toch wel erg jammer dat Sense 3.0 niet beschikbaar komt voor de Desire S.
nieuws: HTC: Sense 3.0 komt niet beschikbaar voor oudere telefoons

Had zelf gehoopt dat het oneindig scrollen door je homescreens alsook het te customizen touchscreen minimaal wel beschikbaar zou komen. Zou mooi zijn als er eventueel een soort backport komt voor een aantal functies.
is mijn vermoeden toch bevestigd, dat er geen officiele update komt van HTC voor sense 3.0, dit vind ik wel een negatief puntje. het is natuurlijk wel een slimme zet van HTC hierdoor gaan denk ik meer mensen kiezen voor de sensation(hangt natuurlijk wel van het prijsverschil af). voor de echte tweaker is het uiteraard geen ramp, want een custom rom biedt dan de oplossing, als dit eventueel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Er is al een reactie vanuit HTC:
@HTC Clarification: aspects of the latest HTC Sense won’t work on some previous devices. We are working to incorporate other aspects that will

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
caoim schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:52:
[...]

Echt waar. Ik ben via een review van een zwart toestel op een Engelse webshop terechtgekomen, die het toestel geleverd hadden voor de review. Daar stond bij de Desire S Q&A een vraag of het effectief de zwarte is, en dat is bevestigd geweest door de shop. Nu, helemaal zeker zal ik volgende week maar zijn, als ik hem in mijn bezit heb. Ik laat dan wel iets weten :)
Ik heb hem vandaag dus reeds ontvangen, en hij ziet mooi zwart. I love it ! :)

http://www.handtec.co.uk/...sim-free-unlocked--black-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 402596

caoim schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:07:
[...]

Ik heb hem vandaag dus reeds ontvangen, en hij ziet mooi zwart. I love it ! :)

http://www.handtec.co.uk/...sim-free-unlocked--black-
Mooi! :) Eindelijk het geheim om de zwarte Desire S te verkrijgen ontrafeld: Uit Engeland kopen. Maar toch jammer dat het niet in NL verkrijgbaar is(naar mijn kennis). Ik wil hem graag i.c.m. een abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Ik zie dat T-Mobile nu ook de zwarte versie op de site heeft staan, iemand die kan bevestigen dat ze hem ook daadwerkelijk leveren?

http://gsm.t-mobile.nl/tmobile/RAPRL/HTC/09333.html

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Ik heb gister even gebeld met t-mobile. Ik krijg een nieuwe simkaart thuis gestuurd. Ik wil dat namelijk eerst uitproberen, mn oude sim doet t namelijk wel, enkel die microsim niet.
Toch had ik ook gister en vanochtend na het slapen dat hij geen verbinding meer heeft met het netwerk...even rebooten en hij werkt weer prima...maar toch

als ook dat probleem blijft na de nieuwe simkaart dan ga ik hem toch maar ter reparatie opsturen. Ik wil niet van de ene halfwerkende telefoon naar de andere. Kheb niet voor niets een extra abbo afgesloten...

wel balen want dan ben ik die telefoon natuurlijk een tijdje kwijt...
Iemand een idee hoe lang de RMA procedure bij HTC ongeveer duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30

Ik heb MP3tjes ingesteld voor mijn standaard ringtone en berichtentoon. helaas blijken deze na enige tijd toch weer op default te staan. iemand enig idee hoe dit kan? De afwijkende ringtones voor losse contactpersonen blijven wel staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Zo'n soort probleem heb ik ook, als ik met Zedge een ringtone instel voor berichten is dat goed totdat ik het toestel opnieuw opstart. Dan pakt ie weer de default.

[ Voor 9% gewijzigd door masterBunny op 15-04-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curvemod
  • Laatst online: 07:01
Ik ben sinds twee weken ook in het bezit van dit toestel en het bevalt goed 8) Toch een hele vooruitgang tov. van mijn vorige toestel, de G1.

Ik heb alleen problemen met de verbinding als ik het toestel in mijn broekzak heb, en was benieuwd of meer mensen dat hebben? Ik heb er ook soms last van als het toestel in een la of kast gelegen heeft en het is soms zelfs nodig om het hele toestel te rebooten om verbinding te krijgen. Het zou ook aan mijn provider kunnen liggen (T-Mobile) :)

--Edit-- Ahaa hierboven nog iemand met dat probleem. Ik ga ook maar eens contact opnemen met T-mobile om een andere sim te krijgen. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door curvemod op 15-04-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30

Nog meer mensen die deze cover hebben geprobeerd? Ik vind m lekker in de hand liggen, is wat minder glad en floept wat minder makkelijk uit je handen. Verder heel dun. Dekt achterkant en zijkanten af en boven en onder deels. Redelijke bescherming bij vallen en stoten m.i. In de zak merk je er ook niks van.

http://www.handhirn.de/shop/images-a/image4257_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
jhuiting schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:45:
Ik ben sinds twee weken ook in het bezit van dit toestel en het bevalt goed 8) Toch een hele vooruitgang tov. van mijn vorige toestel, de G1.

Ik heb alleen problemen met de verbinding als ik het toestel in mijn broekzak heb, en was benieuwd of meer mensen dat hebben? Ik heb er ook soms last van als het toestel in een la of kast gelegen heeft en het is soms zelfs nodig om het hele toestel te rebooten om verbinding te krijgen. Het zou ook aan mijn provider kunnen liggen (T-Mobile) :)

--Edit-- Ahaa hierboven nog iemand met dat probleem. Ik ga ook maar eens contact opnemen met T-mobile om een andere sim te krijgen. 8)7
hoooo wacht even!
Wat voor soort simkaart heb jij erin zitten?

Ik vermoed namelijk dat mijn probleem aan de telefoon zelf ligt die niet helemaal goed is. Het is bij mij alleen zo dat een microsim niet werkt en een gewone simkaart wel werkt. Met de gewone simkaart heb ik alleen als ik sochtends wakker word geen verbinding, "limited service" oid. Precies hetzelfde als wat ik met de microsim heb, alleen met de gewone simkaart werkt hij na een reboot wel weer gewoon...

Ik hoop de kaart nog vandaag of morgen binnen te krijgen, dan probeer ik die uit en dat laat ik wel even weten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06 20:54
Ik heb gedoe met mijn telefoon dat misschien wel aan het toestel kan liggen maar apart genoeg zich ineens voordoet sinds ik op het netwerk van T-Mobile zit:

- Eerst Vodafone (zonder internet), altijd bereik.
- Sinds deze week Ben, met grote regelmaat geen bereik (alleen alarmnummers). Bij m'n moeder niet, net in de trein aldoor niet. Net in de stad niet, nu ineens op m'n werk ook niet. Kort de vliegtuigmodus aan en uitzetten helpt, maar als ik dat te vaak achterelkaar doe zegt m'n toestel dat de simkaart geblokkeerd is: "Omlaag slepen en pincode1 invoeren". Als ik dat doe kan ik alleen nergens een code invoeren...
- De naam van m'n netwerk wisselt nogal eens tussen Ben NL en T-Mobile NL (dwz, als ik opnieuw aanmeld, niet zolang ik bereik heb).
- Misschien lijkt het erger als ik me veel verplaats? (Trein bv).

Dus bij mij ook een combinatie van T-Mobile met HTC Desire S.

...oh, en ik krijg nu ineens nog een extra mms "welkom bij Ben" 8)7 ...

[ Voor 4% gewijzigd door Bananenplant op 15-04-2011 16:03 ]

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Okay, telefoon in broekzak en dan gaan fietsen staat gewoon garant voor bereik kwijt :/ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
Hmm ik heb telfort en hier is het bereik ten alle tijden prima.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Toen ik nog Vodafone had had ik dat dus niet... als Ben het niet fixt maar eens over op Simyo dan...

Overigens: als ik mytracks aan heb gezet of iets anders dat een verbinding gebruikt lijkt het niet te gebeuren.

[ Voor 36% gewijzigd door Bananenplant op 15-04-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59483

edit:
Nevermind

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 59483 op 17-04-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Ik heb mn nieuwe simkaart van t-mobile binnen...echter, ook dit is een microsim kaart...
Ik kan hem nog niet uitproberen omdat my t-mobile plat ligt. Maar als deze simkaart het ook niet doet dan ga ik de telefoon gewoon terugsturen naar HTC.

Iemand enig idee wat je rechten zijn als je een telefoon hebt die niet werkt met de simkaart van je provider? Ik heb de tel+abo via belsimpel.nl besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Ik heb dit ding ook maar besteld via tmobile, m'n abonnement was toch verlopen. Lijkt me toch wel dat dit een verbetering moet zijn t.o.v. m'n wildfire, waar ik angry birds niet eens fatsoenlijk op kon spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:02
Beste tweakerts, dit is het tech topic over het toestel.

Voor discussies over abonnenten, SIM kaarten, beschikbaarheid is het andere topic [ABO] HTC Desire S levertijden- en abonnementen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zo, sinds afgelopen vrijdag ook de bezitter van een Desire S. Eerste indrukken zijn goed, hoewel het blijft wennen aan het touch-screen gedeelte. Gelukkig zijn er wel grote stappen gemaakt op dit vlak, sinds m'n HTC Magician. ;)

Ben nog wel aan het vechten met de accuduur en de contacten. Eerste zal zich wel een beetje oplossen als de nieuwigheid eraf is. Tweede is wat lastiger, en daar ben ik dus nog druk mee aan het googlen. Krijg namelijk bij de bericht-contacten zowel de sim als de telefooncontacten te zien. En m'n parrot geeft allerlei contacten weer die ik in de telefoon zelf nieteens -meer- zie... Maar dit zal waarschijnlijk een kwestie zijn van het juiste appje vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
Misschien is het niet wat je zoek maar: je kunt als het goed is ook contacten/nummers koppelen, waardoor je jouw lijst eigenlijk ontdubbeld. Zo had ik facebookcontacten en 'telefoonnummer-contacten', sense/android gaf zelf suggesties om deze contacten te koppelen (+ whatsapp, enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
Je kan ook in uw contactenlijst op "Menu" klikken (de 3 horizontale lijntjes onder elkaar op je toestel). Daarna klik je op "View", en schakel je SIM uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@Caoim; dat werkt wel voor de contactlijst zelf, maar als ik een bericht verstuur, staan die contacten er weer tussen.

@ozothebozo: dit werkt ook maar beperkt. De namen zijn in het telefoonboek wel gekoppeld, maar dit wordt niet door het hele apparaat opgeschoond. Weet overigens niet of je dat zoeken naar koppelingen ook kan forceren. In het begin kreeg ik wel wat suggesties, maar dat waren hooguit 10 contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
MikeyMan schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:24:
@Caoim; dat werkt wel voor de contactlijst zelf, maar als ik een bericht verstuur, staan die contacten er weer tussen.

@ozothebozo: dit werkt ook maar beperkt. De namen zijn in het telefoonboek wel gekoppeld, maar dit wordt niet door het hele apparaat opgeschoond. Weet overigens niet of je dat zoeken naar koppelingen ook kan forceren. In het begin kreeg ik wel wat suggesties, maar dat waren hooguit 10 contacten.
Ik had hetzelfde probleem. Eerst heb ik alle contacten die ik kon linken menueel gelinkt (Facebook aan Phone) dan in de contact list filter gezet dat die enkel de SIM contacten toonde zodat ik die ik dan allemaal in 1 keer kon deleten. Daarna filter terug af. Als ik nu een bericht wil sturen of gewoon wil bellen dan staan de SIM contacten er niet meer tussen, en de "Phone" en "FB" contacten worden slechts 1maal getoond.

Misschien is er ergens een optie op dit simpeler te doen maar deze heb ik alvast niet gevonden, en waren blijkbaar niet de enige met dit probleem ...

[ Voor 9% gewijzigd door Inrage op 18-04-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawwek
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-05 19:41
Ik heb deze telefoon ook bijna een week en ben er erg over te spreken.
Mooi scherm en ook buiten in de zon goed te lezen.
Heb nog maar 1 minpunt kunnen ontdekken waar ik geen oplossing voor weet.

De touchknoppen lichten alleen op als het donker is.
Maar ik zou liever zien dat deze altijd oplichten.
Ik moet nu soms goed kijken waar de knop zit omdat het wat schemerig is, maar nog niet donker genoeg om de verlichting van de knoppen aan te zetten. Door vervolgens m'n vinger over de lichtsensor te leggen gaat de verlichting alsnog aan.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Mawwek schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:07:
Ik heb deze telefoon ook bijna een week en ben er erg over te spreken.
Mooi scherm en ook buiten in de zon goed te lezen.
Heb nog maar 1 minpunt kunnen ontdekken waar ik geen oplossing voor weet.

De touchknoppen lichten alleen op als het donker is.
Maar ik zou liever zien dat deze altijd oplichten.
Ik moet nu soms goed kijken waar de knop zit omdat het wat schemerig is, maar nog niet donker genoeg om de verlichting van de knoppen aan te zetten. Door vervolgens m'n vinger over de lichtsensor te leggen gaat de verlichting alsnog aan.

Iemand een oplossing?
Zo lang zal dat nu ook weer niet duren voor je de positie van 4 knopjes kent?...
Er is alvast geen optie in de instellingen die je kan aanpassen om dit te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
MikeyMan schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:24:

Is het geen optie om alles in Google Contacts te steken? Op mijn SIM of telefoongeheugen staan geen enkele telefoonnummer meer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

caoim schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:53:
[...]

Is het geen optie om alles in Google Contacts te steken? Op mijn SIM of telefoongeheugen staan geen enkele telefoonnummer meer :*)
Das opzich een optie, alleen vind ik dat wel een linke. Als m'n telefoon nu kapot gaat, staat alles nog op m'n simkaart.
Overigens krijg ik het ook niet voor elkaar mijn gmail contacts uit te rusten met een telefoonnummer via de sync, maar dat terzijde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
MikeyMan schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:00:
Ben nog wel aan het vechten met de accuduur.
JuiceDefender Pro even kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323

Ik krijg deze als het goed is morgen binnen na een week lang twijfelen en reviews lezen, ben benieuwd, de zuinigere eigenschappen, het goede scherm en de all-round prestaties waren voor mij de doorslaggevende factoren. Heb er meteen maar dit hoesje bijgenomen in het zwart, schijnen goede hoesjes te zijn voor een lage prijs.

Kan ik eindelijk me iPhone 3G weg doen, wat een miskoop was dat.

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 18-04-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:43
MikeyMan schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:29:
[...]

Das opzich een optie, alleen vind ik dat wel een linke. Als m'n telefoon nu kapot gaat, staat alles nog op m'n simkaart.
Overigens krijg ik het ook niet voor elkaar mijn gmail contacts uit te rusten met een telefoonnummer via de sync, maar dat terzijde...
Als je telefoon kapot gaat staat alles in gmail...

(mijn ervaring: ook sims kunnen kapot)

[ Voor 4% gewijzigd door rinkel op 19-04-2011 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
Hoe verloopt die stnc met gmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:43
Ik heb al mijn contacten/agenda in gmail staan. Nooit problemen gehad. Sync gaat eigenlijk altijd goed. Ook groepen aanmaken gaat perfect.
(Desire non S)
De overstap van Hero naar Desire ging enorm soepel: alleen even mn gmail account invullen en floeps; al mn contacten op de Desire.

[ Voor 30% gewijzigd door rinkel op 19-04-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ozothebozo schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:18:
Hoe verloopt die stnc met gmail?
Tsjah, heb nu de namen gekoppeld en m'n sim leeggegooid, maar de nummers worden nog niet naar gmail getransporteerd. Ziet er al wel iets beter uit, maar op m'n parrot is het nog een zooitje.

We blijven vechten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy.megens
  • Laatst online: 05-05 17:46
Heb hem ondertussen ook een week of 2 werken. Gaat best aardig, de inleerpunten lossen langzaam op, maar ik heb één vervelend probleem. Al vanaf dag één heeft m'n Desire S last van systeemcrashes, gemiddeld één per dag. Meestal gebeurt het op een moment dat ik het niet eens merk (ik word alleen gevraagd om de SIM opnieuw te ontgrendelen en een rapportje naar HTC te sturen), maar vandaag gebeurde terwijl ik de telefoonfunctie aantikte.

Hebben meer mensen met een dergelijk probleem te maken? Is er wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woei!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-04 10:20
Af en toe crasht mijn 'messages' applicatie om onduidelijke redenen. Vaak ben ik iets heel anders aan het doen op de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy.megens
  • Laatst online: 05-05 17:46
Maar gaat het dan om de hele telefoon of alleen de Messages-app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-05 17:42
Ik heb/had hier ook een aantal crashes.
Dit gebeurde een aantal keer als ik op opstellen druk bij mijn sms-jes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Totaal geen last van. Telefoon nu een klein weekje mee aan het spelen.
Al heel veel gewhatsappt en denk ik stuk of 10x smsjes verstuurd (doe ik niet meer door dat mijn vriendin ook whatsapp heeft).

denk dat ik ook al 12 telefoongesprekken heb gevoerd...

als je tel echt telkens crasht zou ik eens een fabrieksrestore overwegen.
Pagina: 1 2 ... 27 Laatste