[iPad] Ervaringen en discussie - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.462 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05-2016

I-1

kmf schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:44:
al krijgen de MMs maar 1 ipad, dan nog is het een launch he :P

Gewoon bestellen bij de apple store (nadat je bij een MM even hebt besloten welke kleur je wilt hebben), dan maar een paar dagen wachten...

Ik heb trouwens besloten om voor een 3G-versie te gaan. Handig voor tijdens vakanties heb ik bedacht.
een release plannen en aparte rijen maken voor 11 ipads van elk model ...
zorgt alleen voor boze klanten lijkt mij ...

Ik hoop zo dat ik niet hoef te gaan rellen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
I-1 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:49:
[...]

Vorig jaar dacht ik ook dat het rellen zou worden, maar MM liet netjes groepjes van 15 naar binnen, dus zorg dat je bij de eerste 30 zit, dat is toch niet zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:24
[...]

Mag hopen dat dat sarcastisch bedoeld is?
Donstil schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:39:
@TimWijn Waarom lijkt je dat zo waarschijnlijk? Ik kan het me goed voorstellen, de BestBuy (wat je makkelijk kunt vergelijken met de MediaMarkt en misschien is het zelfs wel groter) kreeg op sommige vestigingen maar 1 a 2 iPad's per model.
Grote populatie, groter aantal winkels (stuk of 500 minimaal?) waar je over moet verspreiden etc. vandaar.

[ Voor 28% gewijzigd door timwijn op 21-03-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:04

iMars

Full time prutser

[...]

Rellen? Dat is een iPad niet waard! Dan bestel ik hem wel online en wacht ik wat langer ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

I-1 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:27:
ik vraag me alleen af ... waarom exact om 17:00 ... weet iemand dit?
Ik denk omdat het rijen veroorzaakt. En dus media-aandacht.

11 iPads per model per filiaal klinkt niet onredelijk. Ik herinner een iPhone 3G-launch waarbij officiële T-Mobile-winkels maar 12 toestellen in totaal hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1

I-1

Saturn in Tilburg is van plan om de deuren om 07:00 te openen ...
EN hun hebben niks meegekregen van het "17:00 bericht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

timwijn schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:52:
[...]

[...]

Grote populatie, groter aantal winkels (stuk of 500 minimaal?) waar je over moet verspreiden etc. vandaar.
Volgens Wiki zijn er ca 29 filialen: Wikipedia: Media Markt

Als er 3500 iPads komen over 30 filialen, komen er 116,67 iPads per filiaal. 12 modellen, dus grof afgerond van elk model 10 stuks...

Mja, blijft speculeren hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
timwijn schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:52:
[...]

[...]

Bij een kleinere populatie en minder winkels zal Apple ook een kleiner aantal iPads alloceren. Nederland staat niet heel hoog in de lijst met belangrijke afzetmarkten voor Apple wat het wellicht nog lastiger maakt.

Vergeet echter ook niet dat de release van vrijdag niet alleen een release in Nederland is maar in "de rest van de wereld". Daar moeten ook iPads zijn voor de launch.

Bovenop dit alles dat zal de verkoop en bevoorrading in de VS ook doorgaan en misschien zelfs opgevoerd moeten worden om boze mensen (nog steeds rijen en heel erg veel teleurgestelde klanten) te voorkomen.

De kans dat hij hier makkelijker te krijgen zal zijn dan in de VS lijkt me daarom vrij klein.

We zullen het vrijdag weten en ik hoop van harte dat ik ongelijk heb en er pallets vol met iPads in iedere Mediamarkt/Saturn/Dixons/APR zullen staan :) Wanneer het bericht over 3500 iPads in 29 Mediamarkten klopt is dat erg mooi, hoop alleen dat het niet 3500 voor *alle* filialen is (zo'n 500 in Europa).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 09:57
Bij de dixons hier blijven ze roepen "opening van de winkel worden ze verkocht" en weten niks van 17:00
Dus mag gewoon aannemen dat de 17:00 een roddel is.

Heb voor de 64GB 3G gekozen omdat die voor mij wel handig lijkt op vakantie en in de dixons was er geen bestelling 64GB 3G (heb alle bestellingen gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Longbowh schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:17:
[...]

Bij een kleinere populatie en minder winkels zal Apple ook een kleiner aantal iPads alloceren. Nederland staat niet heel hoog in de lijst met belangrijke afzetmarkten voor Apple wat het wellicht nog lastiger maakt.

Vergeet echter ook niet dat de release van vrijdag niet alleen een release in Nederland is maar in "de rest van de wereld". Daar moeten ook iPads zijn voor de launch.

Bovenop dit alles dat zal de verkoop en bevoorrading in de VS ook doorgaan en misschien zelfs opgevoerd moeten worden om boze mensen (nog steeds rijen en heel erg veel teleurgestelde klanten) te voorkomen.

De kans dat hij hier makkelijker te krijgen zal zijn dan in de VS lijkt me daarom vrij klein.

We zullen het vrijdag weten en ik hoop van harte dat ik ongelijk heb en er pallets vol met iPads in iedere Mediamarkt/Saturn/Dixons/APR zullen staan :) Wanneer het bericht over 3500 iPads in 29 Mediamarkten klopt is dat erg mooi, hoop alleen dat het niet 3500 voor *alle* filialen is (zo'n 500 in Europa).
3500 schei uit met die onzin, 3500 ipads produceren ze in een uurtje pff. Elke MM zal er toch echt wel een paar honderd krijgen hoor. Wat stelt die launch anders voor...

[ Voor 3% gewijzigd door Jackson6 op 21-03-2011 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03
Kijk 's naar Amerika..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik hoop gewoon dat we vandaag of morgen wat nieuws krijgen want de speculaties uit dit topic zijn op geen enkele feiten berust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1

I-1

net gedaan maar niets gevonden .... want ze zijn daar namelijk overal uitverkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha je denkt toch niet werkelijk dat elke MM er honderden krijgt?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:34:
Haha je denkt toch niet werkelijk dat elke MM er honderden krijgt?
Of ze er nou weinig of veel krijgen, we weten nog NIKS!

En daarbij komt dat MM Den Haag er vorig jaar geloof ik 500 had. Apple zou ons ook positief kunnen verassen.

In de loop van donderdag zullen we wel nieuws krijgen over launches, over magazijnen vol ipads, of geen ipads.

[ Voor 31% gewijzigd door Jackson6 op 21-03-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik hoop het van harte voor jullie. Maar ik geloof er niet zo in.. in de volle magazijnen that is.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1

I-1

Ik heb vandaag naar een aantal leveranciers gebeld...
En ja ik ben even de crazy iPad2 b*tch aan het uithangen...

- iFactors in Rotterdam (waar ik em gereserveerd heb) zegt niets te weten van uitstel of verwachte aantallen.
Wat ze me WEL konden vertellen is dat er een oficieel bericht van Apple is gekomen dat ie niet voor 17:00 uur verkocht mag worden.

- iFactors Spijkenisse, Breda, Den Haag en Zoetermeer konden me niks vertellen over de tijdstip, en vertelde alleen maar dat de release nog steeds op de 25ste zou zijn maar konden niks vertellen over aantallen en het exacte tijdstip dan ie verkocht mag worden

- Saturn in Tilburg gaat gewoon vrolijk om 07:00 open en die gaan em ook verkopen om 07:00 (zeggen ze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackson6 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:35:
[...]

Of ze er nou weinig of veel krijgen, we weten nog NIKS!

En daarbij komt dat MM Den Haag er vorig jaar geloof ik 500 had. Apple zou ons ook positief kunnen verassen.

In de loop van donderdag zullen we wel nieuws krijgen over launches, over magazijnen vol ipads, of geen ipads.
Vorrigjaar was de release wel net ff wat anders.
Nu is de vraag zo groot dat Apple er echt geen 500 gaat leveren aan de MediaMarkt in den-Haag.
We weten niets maar Apple kennende gaan ze dat echt niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:53:
[...]

Vorrigjaar was de release wel net ff wat anders.
Nu is de vraag zo groot dat Apple er echt geen 500 gaat leveren aan de MediaMarkt in den-Haag.
We weten niets maar Apple kennende gaan ze dat echt niet doen.
Maar je weet NIKS. Dus we kunnen er niks over zeggen. Eigelijk is het een nutteloze discussie totdat we echte info hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

I-1 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:39:
Ik heb vandaag naar een aantal leveranciers gebeld...
.... iFactors in Rotterdam (waar ik em gereserveerd heb) zegt niets te weten van uitstel of verwachte aantallen.
Wat ze me WEL konden vertellen is dat er een oficieel bericht van Apple is gekomen dat ie niet voor 17:00 uur verkocht mag worden.
Bedoel je 17 uur a.s. vrijdag?!? Dat zou wel heel shit zijn voor al die mensen die vrijdagochtend vrij hebben genomen om in de rij te staan.

Ik heb trouwens de 16GB Wifi versie besteld én betaald bij de locale Dixons

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 16:06
Dat kon toen ook wel als je eerst de grootste vraag in de VS kan regelen en daarna wat capaciteit kan opbouwen voor Europa. De levertijd in de VS is nog steeds in weken dus het zal hier niet veel beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
mr. TCB schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:58:
[...]

Bedoel je 17 uur a.s. vrijdag?!? Dat zou wel heel shit zijn voor al die mensen die vrijdagochtend vrij hebben genomen om in de rij te staan.

Ik heb trouwens de 16GB Wifi versie besteld én betaald bij de locale Dixons
Ik heb ook een iPad 16GB Wifi wit besteld bij Dixons, tijdje terug alweer, maar ik weet niet of ik hier nu voordeel aan heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Wat een bullshit over maar 10 stuks per MM filiaal. Zo is het in Amerika, hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
ProfoundValue schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:03:
Wat een bullshit over maar 10 stuks per MM filiaal. Zo is het in Amerika, hier niet.
Ja ik vind het ook onzin, 5th avenue had er gewoon 7200 hoor de eerste dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Ach ja speculaties alom. Misschien kunnen we dit beter staken totdat we daadwerkelijk een nieuwsbericht lezen of dat het daadwerkelijk zo ver is.
Ben überhaupt wel benieuwd of de verkopen hier zo ontzettend mega zullen zijn, of gewoon wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
ProfoundValue schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:03:
Nee waarom zou het hier niet zo zijn.. Potver Amerika telt vele malen meer inwoners en potentiële kopers.Denk je dat apple wakker ligt van een opgeschoven release in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
timwijn schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:08:
Ach ja speculaties alom. Misschien kunnen we dit beter staken totdat we daadwerkelijk een nieuwsbericht lezen of dat het daadwerkelijk zo ver is.
Ben überhaupt wel benieuwd of de verkopen hier zo ontzettend mega zullen zijn, of gewoon wel meevallen.
Denk dat iedereen gewoon een beetje heel erg "exited" is, ik voel de spanning heb er wel zin in vrijdag, lekker dringen voor je iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Iemand toevallig zijn/haar iPad 2 besteld/gereserveerd @ een van de A-Mac stores?

Ben benieuwd of iemand daar al wat vanaf weet qua leveraantallen / levertijd e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Tha BasZ schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:09:
Iemand toevallig zijn/haar iPad 2 besteld/gereserveerd @ een van de A-Mac stores?

Ben benieuwd of iemand daar al wat vanaf weet qua leveraantallen / levertijd e.d.?
Ik weet van de i-am store dat ze nergens op rekenen. En gezien voorgaande releases verwachten ze maar een handvol Ipads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jackson6 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:05:
[...]

Ja ik vind het ook onzin, 5th avenue had er gewoon 7200 hoor de eerste dag.
Je hebt het nu over de flagship Apple Store die 24/7 open is en waar altijd als eerste de voorraad naar toe gaat. De Best Buys en Wall Marts (vergelijkbaar met de Media Markt hier) kregen maar mondjesmaat iPad's geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:11:
[...]

Je hebt het nu over de flagship Apple Store die 24/7 open is en waar altijd als eerste de voorraad naar toe gaat. De Best Buys en Wall Marts (vergelijkbaar met de Media Markt hier) kregen maar mondjesmaat iPad's geleverd.
Ja daar heb je dan wel gelijk in, maar wat is in NL de flagship store dan? Zou MM dat niet kunnen zijn, als ik me niet vergis had MM de grootste voorraden vorig jaar? Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackson6 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:57:
[...]

Maar je weet NIKS. Dus we kunnen er niks over zeggen. Eigelijk is het een nutteloze discussie totdat we echte info hebben.
Dat heet nou speculatie.

Je haalt een aantal posts geleden aan dat jij wel verwacht dat een MediaMartkt er honderden zou krijgen maar als iemand anders dan een andere mening heeft is het ineens een "nutteloze discussie"
Jackson6 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:21:
[...]

Ja daar heb je dan wel gelijk in, maar wat is in NL de flagship store dan? Zou MM dat niet kunnen zijn, als ik me niet vergis had MM de grootste voorraden vorig jaar? Correct me if i'm wrong.
Nederland heeft (nog) geen flagship store.
Rivanov schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:11:
[...]

Die AppleStore heeft een dag omzet van $2.000.000 had ik wel eens ergens gelezen.
Best wel bizar.

Ik ben nog nooit in NY geweest helaas (ga wel dit jaar) maar elke Apple fan moet daar toch eigenlijk 1x geweest zijn in zijn/haar leven.

[ Voor 52% gewijzigd door Donstil op 21-03-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jackson6 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:21:
[...]

NL heeft geen flagship store. We hebben nogeens geen Apple Store. Al is de verwachting dat deze in het Hirschgebouw komt in Amsterdam (Leidseplein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:21:
[...]

Dat heet nou speculatie.

Je haalt een aantal posts geleden aan dat jij wel verwacht dat een MediaMartkt er honderden zou krijgen maar als iemand anders dan een andere mening heeft is het ineens een "nutteloze discussie"

[...]

Nederland heeft (nog) geen flagship store.

[...]

Die AppleStore heeft een dag omzet van $2.000.000 had ik wel eens ergens gelezen.
Best wel bizar.

Ik ben nog nooit in NY geweest helaas (ga wel dit jaar) maar elke Apple fan moet daar toch eigenlijk 1x geweest zijn in zijn/haar leven.
Ja ik weet het we speculeren maar wat af, de irritatie kan snel oplopen omdat we gewoon geen reet weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Breath in.... Breath out :) We zullen het snel genoeg weten. Ondertussen geniet ik volop van mijn eigen geïmporteerde exemplaar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ibix schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:27:
Breath in.... Breath out :) We zullen het snel genoeg weten. Ondertussen geniet ik volop van mijn eigen geïmporteerde exemplaar >:)
Ja haha, heb het geprobeerd via tx5 maar dat ging niet zo goed whehe, en evan heeft geen witte exemplaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Jackson6 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:29:
[...]

Ja haha, heb het geprobeerd via tx5 maar dat ging niet zo goed whehe, en evan heeft geen witte exemplaren.
Klopt, heb mijne ook via Evan. Black is the new white :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
[trollmode]Ging prima via TX5 hoor! ;)[/trollmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:31:
[trollmode]Ging prima via TX5 hoor! ;)[/trollmode]
Die zag ik echt van heel ver aankomen Riv 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

timwijn schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:08:
Het is inderdaad afwachten, snap ook niet de commotie... Het is maar een iPad hoor ;) Ja ik wil ook dolgraag een iPad, maar als ie er niet is, is ie er niet. Dan bestel ik hem wel online. Ik ga er in ieder geval niet lang voor in de rij staan ;)

Ook denk ik dat het minder hard zal gaan als bij de eerste iPad levering. Een hoop iPad gebruikers maken de stap (nog) niet.

We zullen wel zien... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
iMars schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:32:
[...]

Het is inderdaad afwachten, snap ook niet de commotie... Het is maar een iPad hoor ;) Ja ik wil ook dolgraag een iPad, maar als ie er niet is, is ie er niet. Dan bestel ik hem wel online. Ik ga er in ieder geval niet lang voor in de rij staan ;)

Ook denk ik dat het minder hard zal gaan als bij de eerste iPad levering. Een hoop iPad gebruikers maken de stap (nog) niet.

We zullen wel zien... :z
Nou ik heb een aantal scenario´s:

Ik heb een reservering bij dixons die 9.30 opent, dan sta ik daar om 8.45.

Ik ga er vanuit dat MM om 8.00 opengaat, dan sta ik daar om 7.15.

Het 17.00 scenario, dan sta ik bij de MM of Dixons om 16.00.

Of de launch gaat helemaal niet door, dan mail ik Evan maar weer eens.

Na al dat gedoe met TX5 moet en zal ik dan ding vrijdag hebben, ik mis m'n iPad :9

[ Voor 4% gewijzigd door Jackson6 op 21-03-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 20:33
NU.nl:
AMSTERDAM – De iPad 2 zal gewoon op 25 maart gelanceerd worden, ondanks de enorme populariteit in de Verenigde Staten en de ramp in Japan.

Dat heeft Apple in een hele korte verklaring aan Techradar laten weten.

“Alles op onze website klopt nog steeds. De website zegt 25 maart en dat zal het dan ook zijn”, aldus Apple.

Hoewel Techradar de vraag specifiek voor het Verenigd Koninkrijk stelde, kan uit het antwoord van Apple opgemaakt worden dat ook de Nederlandse lancering niet uitgesteld zal worden. Op de website van Apple staat namelijk nog steeds dat de iPad 2 ook hier op 25 maart gelanceerd wordt.

Geruchten

Geruchten over een uitgestelde lancering doen sinds de lancering in de VS al de ronde. Daar werden naar verluidt in het openingsweekend ruim een miljoen tablets verkocht. De levertijd is inmiddels flink opgelopen. Door de tsunami in Japan zouden onderdelen van de iPad 2 bovendien moeilijk leverbaar zijn.

Inmiddels lijkt dus zeker dat de nieuwste tablet van Apple gewoon vrijdag 25 maart in Nederland zal verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In verband met de discussie over het tijdstip waarop de verkoop begint, hierbij een mail van Amac (utrecht):

"Speciaal voor de lancering van de iPad 2 zullen wij in de nacht van donderdag op vrijdag open zijn van 12 tot 2."

Verkoop begint dus eigenlijk "donderdagavond" al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:39:
In verband met de discussie over het tijdstip waarop de verkoop begint, hierbij een mail van Amac (utrecht):

"Speciaal voor de lancering van de iPad 2 zullen wij in de nacht van donderdag op vrijdag open zijn van 12 tot 2."

Hopelijk volgt MM *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1

I-1

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:39:

Heb ze net aan de telefoon gehad en dat mannetje zei van niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1

I-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:41
Net gemaild met Maxme in Assen. Krijg het volgende terug:

"Hallo x,

Er is nog niks bekend over de iPad 2 release. Iedereen, inclusief wij, moeten echt wachten tot vrijdag, dan weten we hoeveel en welke iPad 2 wij geleverd gaan krijgen. Tot die tijd is er geen informatie.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan verneem ik die graag.

Met vriendelijke groet,

x

MaxMe Assen
Oudestraat 38
9401EK Assen
T: 0592-304030
www.maxme.nl

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
crazylegs schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:01:
Net gemaild met Maxme in Assen. Krijg het volgende terug:

"Hallo x,

Er is nog niks bekend over de iPad 2 release. Iedereen, inclusief wij, moeten echt wachten tot vrijdag, dan weten we hoeveel en welke iPad 2 wij geleverd gaan krijgen. Tot die tijd is er geen informatie.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan verneem ik die graag.

Met vriendelijke groet,

x

MaxMe Assen
Oudestraat 38
9401EK Assen
T: 0592-304030
www.maxme.nl
Het lijkt me toch wel dat de winkels de iPads donderdag binnenkrijgen om een ochtend launch te kunnen doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 09:26
Ik net ook, "waarschijnlijk wel".

Reserveren doen ze niet aan. Eerste batch gaat naar wachtenden. Ik ben erbij dan, moet vrijdag werken.
I-1 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:44:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Jackson6 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:03:
[...]

Het lijkt me toch wel dat de winkels de iPads donderdag binnenkrijgen om een ochtend launch te kunnen doen :P
Laat ik nou net donderdagavond werken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
ben in ieder geval blij dat ik een pre-order op papier heb staan (2e op de lijst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackson6 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:29:
[...]

Ooh nee? Ik heb een witte 64gb 3g via Evan geimporteerd :D

Kwestie van goed contact met Evan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Avond launch of ochtend launch, ik vind het best, ik sta gewoon voor de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:08:
[...]

Ooh nee? Ik heb een witte 64gb 3g via Evan geimporteerd :D

Kwestie van goed contact met Evan.
Ik bedoelde hij heeft geen witte meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I-1 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:44:
[...]

Dat is op z'n minst opmerkelijk dan. Extra info: de mail was afkomstig van medewerker 'Ruud' (geen achternaam). Afgelopen donderdag verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Ahh kom net thuis en m'n Smart Cover is gearriveerd :) even uitpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Benny schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:20:
Over de oplage van de smartcovers in NL vrijdag, heb ik nog niemand gehoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Check m'n PM even meteen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1

I-1

Jackson6 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:22:
[...]

Over de oplage van de smartcovers in NL vrijdag, heb ik nog niemand gehoord :P
nee daar weet helemaal niemand iets over ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Hoop natuurlijk wel dat smartcovers ook meteen geleverd gaan worden vanaf vrijdag. Wil er sowieso eentje bij hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-08 12:13
straks hebben we allemaal een smart cover thuis maar geen ipad, gelukkig kunnen we de smart cover aan onze koelkast hangen als extra functie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
crazylegs schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:27:
Hoop natuurlijk wel dat smartcovers ook meteen geleverd gaan worden vanaf vrijdag. Wil er sowieso eentje bij hebben :-)
Mis 'm niet momenteel. Misschien dat ik er t.z.t. nog eentje koop. Maar heb vandaag een DODOcase besteld voor m'n iPad 2. Blijf het jammer vinden dat de achterkant niet beschermd is bij de Smart Cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Voor de duidelijkheid: ik heb hem gekocht op eBay :p

Het werkt echt uitstekend, staat zeer stabiel zowel rechtop als in typing mode :)

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/bbouws/100169/IMG_0639/web.jpg?ver=13007220430001
Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/bbouws/100169/IMG_0644/web.jpg?ver=13007220810001
Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/bbouws/100169/IMG_0645/web.jpg?ver=13007220950001
Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/bbouws/100169/IMG_0651/web.jpg?ver=13007221640001
Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/bbouws/100169/IMG_0649/web.jpg?ver=13007221290001

Bevalt me zeer goed :)

Nu nog wachten op m'n InvisibleShield die ik 8 maart al had besteld.

[ Voor 111% gewijzigd door Benny op 21-03-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
net ook maar ff voor de zekerheid een zwarte leren smartcover ge- pre-orderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1

I-1

hoeveel dagen geleden heb jem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
I-1 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:46:
[...]

hoeveel dagen geleden heb jem besteld?
ehm afgelopen donderdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommymeerNL schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:28:
straks hebben we allemaal een smart cover thuis maar geen ipad, gelukkig kunnen we de smart cover aan onze koelkast hangen als extra functie :+
;) Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/1182lxv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Donstil, hoe bevalt de witte nou eigenlijk ? Had je liever zwart gehad of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Benny.

Bevalt nog super. Heb nog geen spijt gehad.
Misschien als ik weer ga vliegen en hem daar in een donkere ruimte ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
Benny schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:37:

Nu nog wachten op m'n InvisibleShield die ik 8 maart al had besteld.
Ik wacht ook nog op mn InvisibleShield. Heb je hem bij Zagg.com zelf besteld? Ik heb geen bevestigingsmail gehad, maar heb wel betaald met PayPal. Ik wil hem wel hebben voor 25 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
@ Donstil: gelukkig :) misschien ga ik deze ooit nog verkopen voor een witte maar ik ben zeer tevreden met zwart voorlopig :)

@ Tabbo12: Ik heb op Zagg.com besteld en betaald met Creditcard. Mijn order staat nog steeds op "In Process" .. schiet niet echt op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek alleen nog een sleeve waar mijn iPad met smart cover in past.
Die sena case is me alleen een beetje te duur. Het hoeft geen leer te zijn.
Gebruik hem alleen om hem te vervoeren dus hij komt alleen in mijn tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
@Benny: Mijn order staat helemaal niet op de site. Heb al gemaild naar ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Benny.

Ik ga me zwarte ook nog wisselen voor een Rode of witte.
Gister een SenaCase besteld (wit leer) waar de iPad in kan icm de SmartCover.

Denk dat een Witte SmartCover daar wel mooi bij past. Mits de tint het zelfde is.
Anders een rode (wit + Rood is ook wel een mooie combo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
crazylegs schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:42:
net ook maar ff voor de zekerheid een zwarte leren smartcover ge- pre-orderd :)
Waar heb je dat gedaan als ik vragen mag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 21 maart 2011 @ 17:28:

Gister een SenaCase besteld (wit leer) waar de iPad in kan icm de SmartCover.
Waar heb je die besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.senacases.com/

Versturen voor $9,99 naar Nederland met Fedex.
$9,99 is minder dan webshop's in Nederland (6euro) vaak rekenen.

En voordelig shoppen ivm dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Het trollen is hier niet gewenst. Je kan je mening ook op een andere manier verwoorden, waarbij je andere mensen wel in hun waarde laat.

[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 21-03-2011 20:38 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
@iksander

Bij de maxme in Assen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wvexeltweakers schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:17:
[...]

Dan ga jij ervan uit dat ik een goedkoop iPadje heb (€ 499). Als je een echte iPad hebt -64GB+3G- is die dus dik € 800, en is de verhouding al wat anders.
Een 64gb 3G is 799,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
*knip*

Laten we hier niet een hele discussie over gaan voeren.

[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 21-03-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Voor de mensen die er nu nog over denken om een iPad 2 te laten importeren, ik zou m'n geld gewoon nog een paar daagjes in m'n zak houden en gewoon vrijdag er eentje kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:18
Don't feed the troll...

Je kan gewoon een topic report aanmaken.

[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 21-03-2011 20:34 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Volgens mij was die mail over dat ze nog niets konden zeggen, een beetje standaard beleid. Ik heb er één bij de maxme in Groningen gereserveerd en had er vorige week al iets over gevraagd, kreeg ik ook zo'n nietszeggend antwoord. Ga er eerlijk gezegd wel vanuit, woensdag of uiterlijk donderdag iets te horen over of ze wel of niet klaar hebben liggen. Neem aan dat ze dan toch ook wel een voorraadje hebben. Vind het raar dat ze doen alsof ze niet weten of ze überhaupt voorraad krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
Ah,dacht online ergens.
Hoop dat ik hem vrijdag dan maar gelijk mee kan nemen met de ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
@timwijn, dat vond ik dus eigenlijk ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
Modbreak:In de topic waarschuwing staan een aantal links naar relevante topics. Bekijk die eerst voordat je post.

Als je de beschikbaarheid in winkels wilt bespreken, dan kan dat in [iPad] Levertijden. Dat topic is ook bedoeld voor het gespeculeer over levertijden. De meeste accessoires kunnen worden besproken in [iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming.

Probeer het in dit topic te beperken tot ervaringen met de iPad, dan blijft het allemaal overzichtelijk en leuk om te volgen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 21-03-2011 20:37 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Daarvoor mag je een nieuw topic openen of posten in [iPad] App Store Ervaringen & Discussie.

[ Voor 110% gewijzigd door Hoedje op 21-03-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Zie de modbreak: [iPad] Levertijden

[ Voor 93% gewijzigd door Hoedje op 21-03-2011 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat mag dus in [iPad] Levertijden.

@TimWijn. Zie mijn bericht in [iPad] Levertijden.
Donstil schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:52 in [iPad] Levertijden:
@Timwijn.

Lees het op iPadplanet.nl even. Ze hebben een hoop re-sellers gebeld en in de tekst staat dit :
[...]

[ Voor 232% gewijzigd door Hoedje op 21-03-2011 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Als je vragen hebt over het beleid of de uitvoering daarvan dan kun je die stellen via email, DM, het feedbacktopic of per postduif. Maar niet in het topic, omdat dat offtopic is.

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 21-03-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Zie hierboven.

[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 21-03-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 13:58

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
Daarvoor mag je een topic report aanmaken, dan kunnen wij het afhandelen. Nu vervuilt het topic alleen maar verder ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 21-03-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

sebastius schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:06:
[mbr]Daarvoor mag je een topic report aanmaken, dan kunnen wij het afhandelen. Nu vervuilt het topic alleen maar verder ;)[/]
Goede zaak dat er een apart topic is voor die release. Ging nergens anders meer over.
Dus: back to experiences!
;)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik zat net even een beetje te zoeken hoe je het beste met de batterj van de iPad kan omgaan. Ik vond onder andere dat je beter niet de iPad de hele nacht aan de lader kan laten liggen ivm met over-charging. Klopt dit of zijn moderne batterijen hier tegen gewoon beschermd?

Verder vond ik nog dat het het beste is om de iPad niet vaak helemaal leeg kan gebruiken. Maar wel 1 keer per maand helemaal ontladen en daarna weer helemaal opladen. Kan iemand deze dingen bevestigen of ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
monnick schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:25:
Ik zat net even een beetje te zoeken hoe je het beste met de batterj van de iPad kan omgaan. Ik vond onder andere dat je beter niet de iPad de hele nacht aan de lader kan laten liggen ivm met over-charging. Klopt dit of zijn moderne batterijen hier tegen gewoon beschermd?

Verder vond ik nog dat het het beste is om de iPad niet vaak helemaal leeg kan gebruiken. Maar wel 1 keer per maand helemaal ontladen en daarna weer helemaal opladen. Kan iemand deze dingen bevestigen of ontkrachten?
Ik vroeg het me ook al af, en dit zegt Apple zelf over de batterij van de iPad:
http://www.apple.com/nl/batteries/ipad.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Roobje schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:51:
[...]
Ik vroeg het me ook al af, en dit zegt Apple zelf over de batterij van de iPad:
http://www.apple.com/nl/batteries/ipad.html
Maar daar staat toch niet of je hem de hele nacht aan de oplader kan laten zitten?

Ik ben wel benieuwd. Ik doe dit ook vaak namelijk, ook als hij maar 30% ofzo hoeft, dan hang ik hem voor het slapen gaan aan de lader. Dan is hij in een uurtje natuurlijk vol, en ik neem aan dat hij daarna stopt met langzaam bijladen, ik hoop het wel in elk geval. Er komt in elk geval wel een ander icoontje op de batterij (stekker in plaats van bliksemschicht).

Ik doe dit trouwens ook al 3,5 jaar met mijn iPhone 2G, die gaat zelfs elke nacht de hele nacht aan de lader (de iPad doe ik veel minder vaak, 2x per week ofzo), en die gaat nu nog steeds meer dan 2 dagen mee met Push aan. Bij de iPhone kan het in elk geval dus geen kwaad, anders was hij allang stuk gegaan.

Maar het zou met het oog op de iPad wel mooi zijn om het officiele verhaal van Apple te weten, want ik ben van plan ook nog jaren met mijn iPad te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ iedereen: Hebben jullie er ook last van dat men de OS 4.2.1 je batterij gebruikt sneller terugloopt dan voorheen? (4 uur oid) of is het gewoon slijtage na 1 jaar de iPad in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:40:
@ iedereen: Hebben jullie er ook last van dat men de OS 4.2.1 je batterij gebruikt sneller terugloopt dan voorheen? (4 uur oid) of is het gewoon slijtage na 1 jaar de iPad in gebruik?
Nee, de mijne gaat zeker nog veel langer mee.

Ik heb wel gehoord dat hij met 4.3 langer mee gaat maar ik heb die nog niet geinstalleerd omdat ik de Jailbreak nodig heb voor de Dimmer app.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Importeren - deel 3
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid