Hier ook. Geen verschil. Gaat nog net zo lang mee als bij aanschaf, een jaar geleden.
Is hier ook geen probleem. zelfde als in het begin.
Als het sneller op raakt, misschien eerst een calibratie doen (leeg laten lopen en dan weer volledig opladen)
Als het sneller op raakt, misschien eerst een calibratie doen (leeg laten lopen en dan weer volledig opladen)
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
als ik hem oplaadt ligt hij altijd de hele nacht eraan. volgens mij stopt hij gewoon met opladen en pakt ie dan rechtstreeks stroom uit het stopcontact...monnick schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:25:
Ik zat net even een beetje te zoeken hoe je het beste met de batterj van de iPad kan omgaan. Ik vond onder andere dat je beter niet de iPad de hele nacht aan de lader kan laten liggen ivm met over-charging. Klopt dit of zijn moderne batterijen hier tegen gewoon beschermd?
Verder vond ik nog dat het het beste is om de iPad niet vaak helemaal leeg kan gebruiken. Maar wel 1 keer per maand helemaal ontladen en daarna weer helemaal opladen. Kan iemand deze dingen bevestigen of ontkrachten?
Misschien help dit?
Langere iPhone-batterijduur door uitloggen App Store-account
Langere iPhone-batterijduur door uitloggen App Store-account
[ Voor 37% gewijzigd door Roelos op 22-03-2011 13:43 ]
Misschien handig om iets over batterijgebruik in de OP te zetten, deze vraag komt echt elke zoveel maanden weer terug. Even googlen had overigens dit gevonden.monnick schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:25:
Ik zat net even een beetje te zoeken hoe je het beste met de batterj van de iPad kan omgaan. Ik vond onder andere dat je beter niet de iPad de hele nacht aan de lader kan laten liggen ivm met over-charging. Klopt dit of zijn moderne batterijen hier tegen gewoon beschermd?
Verder vond ik nog dat het het beste is om de iPad niet vaak helemaal leeg kan gebruiken. Maar wel 1 keer per maand helemaal ontladen en daarna weer helemaal opladen. Kan iemand deze dingen bevestigen of ontkrachten?
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Net terug van vakantie uit de VS en in Las Vegas in de Apple store even kunnen snuffelen aan een iPad 2. Ding was daar ook continu uitverkocht. Heb zelf een ipod touch en het viel me op dat quo dikte, gevoel en look ze erg op elkaar lijken. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat de ipad2 in feite een oversized touch 4g is. Natuurlijk wel de nodige hardwarematige verschillen.
Ze lijken ook wel op elkaar, totdat je erop gaat werken. Surfen is prettiger, boeken lezen is prettiger, gamen is prettiger etc. etc. Meer ruimte en groter scherm maakt eigenlijk alles prettiger en ook leuker. Veel dingen kun je ook doen op je iPod, maar op de iPad is het pas echt een beleving (vind ik natuurlijk)cutter schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:03:
Net terug van vakantie uit de VS en in Las Vegas in de Apple store even kunnen snuffelen aan een iPad 2. Ding was daar ook continu uitverkocht. Heb zelf een ipod touch en het viel me op dat quo dikte, gevoel en look ze erg op elkaar lijken. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat de ipad2 in feite een oversized touch 4g is. Natuurlijk wel de nodige hardwarematige verschillen.
Voor mij is dat dus ook de doorslag. Ik vind de ipod touch al een briljant stukje hardware waar ik gedurende mijn vakantie enorm veel plezier van heb gehad. (maps om lokale supermarkten / restaurants te vinden, weather om 5 dagen vooruit het weer te kunnen zien, de nu app om beetje contact te houden met het thuisnieuws) Bijna overal waar je bent is wel een open hotspot in de VS. Supermarkten, hotels, restaurants Ben met je eens: enige gemis is het grotere scherm en de toch wel traagheid bij het opbouwen van de webpagina's.
Laatste waarschuwing, beschikbaarheid van de iPad en prijzen in winkels mag in [iPad] Levertijden.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Heb net even nagetrokken, in Nederland zal Apple de AT&T (GSM) iPad 2's uitbrengen 
Was ook wel te verwachten aangezien de Verizon iPad 2's allemaal CDMA ondersteunen, wat wij hier niet ondersteunen.
Was ook wel te verwachten aangezien de Verizon iPad 2's allemaal CDMA ondersteunen, wat wij hier niet ondersteunen.
En wat was het nut van dat natrekken precies?Haakontje schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:30:
Heb net even nagetrokken, in Nederland zal Apple de AT&T (GSM) iPad 2's uitbrengen
The devil is in the details.
Ik ben net even de stad in gegaan en naar de Icentre gegaan. Daar even gespeeld met de ipad 1 maar het viel me op met de browser als ik inzoom en daarna weer uitzoom dat je dan zo'n checkerboard krijgt en soms duurt dat toch wel een tijdje voordat dat weg ging. Ongeveer 3-5 seconden.
Voor degene die al een ipad 2 hebben, is dat ook zo bij de ipad 2?
Ik denk wel dat ik me eraan zou ergeren als ik hem fulltime gebruik.
laat maar
[ Voor 92% gewijzigd door pelt op 22-03-2011 16:02 ]
Nee, bij de iPad 2 is dat niet zo. behalve bij foto intensieve pagina's waarbij je DIRECT naar onder scrolled. Dan natuurlijk wel, maar zelfs op een computer moet een pagina nu eenmaal laden. Zodra hij volledig geladen is, krijg je geen schaakbord meer.giganielsie schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:40:
Ik ben net even de stad in gegaan en naar de Icentre gegaan. Daar even gespeeld met de ipad 1 maar het viel me op met de browser als ik inzoom en daarna weer uitzoom dat je dan zo'n checkerboard krijgt en soms duurt dat toch wel een tijdje voordat dat weg ging. Ongeveer 3-5 seconden.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit is bij de iPad 1 ook echt niet gebruikelijk hoor. Zal wel met de traagheid van de wifi of Internetverbinding te maken hebbengiganielsie schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:40:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik heb er op de iPad 1 ook nooit last van gehad, maar dat heeft denk ik met een wifi verbinding van 60Mbit te maken.Exirion schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:05:
[...]
Dit is bij de iPad 1 ook echt niet gebruikelijk hoor. Zal wel met de traagheid van de wifi of Internetverbinding te maken hebbeniOS doet nou eenmaal weinig aan caching, dus de snelheid van de verbinding is de beperkende factor.
Same here, maar tot voor kort was het nog 6mbit ADSL en dat werkt ook gewoon bloedsnel voor websites.Jackson6 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:15:
Ik heb er op de iPad 1 ook nooit last van gehad, maar dat heeft denk ik met een wifi verbinding van 60Mbit te maken.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verander je DNS server maar eens 8.8.8.8 / 8.8.4.4 UPC slacked vaak met DNSExirion schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:16:
[...]
Same here, maar tot voor kort was het nog 6mbit ADSL en dat werkt ook gewoon bloedsnel voor websites.
Hier door werd me iPad weer snel qua internetten. en downloaden van apps
automation fanboy
Als je nou even goed oplet, dan zie je dat ik helemaal geen problemen hebPunkbuster schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:25:
Verander je DNS server maar eens 8.8.8.8 / 8.8.4.4 UPC slacked vaak met DNS![]()
Hier door werd me iPad weer snel qua internetten. en downloaden van apps
gewoon een algemene tip
automation fanboy
Verschil 16, 32, 64 versie?
Wat is het concrete verschil in deze versies, vanuit gebruikersperspectief?
Hint: achter die getalletjes staat 'Gigabyte'. Now you do the mathGSP schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:15:
Beroep: Automatisering / ICTGSP schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:15:
En jij hebt nog nooit gehoord van gigabytes?
Hee die die DNS voor UPC ga ik even aanpassen.
Heb op de iPads hier echt enorm traag internet.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Misschien domme vraag maar hoe pas je dit aan ?Donstil schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:57:
Hee die die DNS voor UPC ga ik even aanpassen.
Heeft de iPad(2) eigenlijk een line in? Op apple.com staat: "3.5-mm stereo headphone minijack", geen line in dus?
Voor het gebruik van garageband lijkt het me wel handig als je de 3,5mm jack ook als line in kan gebruiken zodat je kan opnemen van een keyboard bijvoorbeeld.
edit: Jammer, zie het al. Je hebt dit nodig.
Voor het gebruik van garageband lijkt het me wel handig als je de 3,5mm jack ook als line in kan gebruiken zodat je kan opnemen van een keyboard bijvoorbeeld.
edit: Jammer, zie het al. Je hebt dit nodig.
[ Voor 20% gewijzigd door Brammel op 22-03-2011 19:23 ]
Je kan ook de iRig halen, van Amplitude (voor amps van een gitaar). Die is 30 euro. Denk dat je ook wel merkloze varianten kan vinden. http://www.ikmultimedia.com/irig/features/
Denk dat je het volgende wil weten. 16GB is voldoende voor normaal gebruik, games, apps en muziekje luisteren. Als je films gaat kijken en bijv. een paar series op wil zetten, ga dan voor 32GB. Wil je veel films kijken of bijv. veel met videos in iMovie doen, dan ga je voor 64GB.GSP schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:15:
Maar ook heel veel mensen willen per se de goedkoopste of de duurste. Of meer als hun buurman
32GB lijkt mij ook perfect voor videobewerking in iMovie hoor. Als je na het bewerken de video's weer eraf gooit dan hoef je de 64GB niet eens te kopen!Tabbo12 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:01:
[...]
Denk dat je het volgende wil weten. 16GB is voldoende voor normaal gebruik, games, apps en muziekje luisteren. Als je films gaat kijken en bijv. een paar series op wil zetten, ga dan voor 32GB. Wil je veel films kijken of bijv. veel met videos in iMovie doen, dan ga je voor 64GB.
Maar ook heel veel mensen willen per se de goedkoopste of de duurste. Of meer als hun buurman
Zou willen dat je van de iPhone 4 zonder tussenkomst van andere software je films kon overzetten naar de iPad 2 om ze daar te bewerken. Dat is echt een groot gemis. Gewoon middels een of andere knop via wifi naar je iPad.
Anoniem: 399568
Even een vraagje, Facetime gaat alleen over Wifi toch?
Mijn telefoon (HTC Desire) kan zijn 3G signaal omzetten tot wifi signaal, en zo kan ik toch internetten op mn iPad zonder in bereik te zijn van een wifi netwerk.
Is het mogelijk dat de iPad kan facetimen met deze constructie? Aangezien het wel een wifi signaal is wat mijn telefoon dan uitzendt!
Mijn telefoon (HTC Desire) kan zijn 3G signaal omzetten tot wifi signaal, en zo kan ik toch internetten op mn iPad zonder in bereik te zijn van een wifi netwerk.
Is het mogelijk dat de iPad kan facetimen met deze constructie? Aangezien het wel een wifi signaal is wat mijn telefoon dan uitzendt!
Ja (gelezen op macrumrs)Anoniem: 399568 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:16:
Even een vraagje, Facetime gaat alleen over Wifi toch?
Ja.. Zeer zeker. FaceTime vraagt aan iOS of er wifi is. iOS zegt ja, want die weet niet beter. Resultaat: ok, dan kunnen we facetimen.
Heb ergens gelezen 50KB/s up en 50KB/s down.
Hier staat het ook wel handig uitgelegd:GSP schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:15:
http://store.apple.com/us...hich_ipad?mco=MjE0OTIzMjU
Tja, dat is toch ook de reden dat het over 3G is uitgeschakeldAnoniem: 399568 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:25:
Oke beter dat dat dan werkt
Zal alleen wel ontzettend veel data snoepen!
Als dat alles is.. alles is beter dan de vetlaag die ik steeds heb op mn iPad.
Ik heb dit ook gemerkt maar dacht toen "logisch als je kijkt naar de cover"
Hier een heel artikel aan wijden gaat wel wat ver maar ja er zal wel weer iemand op Macrumors zitten te klagen
Hier een heel artikel aan wijden gaat wel wat ver maar ja er zal wel weer iemand op Macrumors zitten te klagen
Kan dat niet met de camera connection-kit?UltraSub schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:13:
Zou willen dat je van de iPhone 4 zonder tussenkomst van andere software je films kon overzetten naar de iPad 2 om ze daar te bewerken. Dat is echt een groot gemis. Gewoon middels een of andere knop via wifi naar je iPad.
Dat kan inderdaad via de camera connection kit. De iPhone presenteert zijn camera-roll als storage, wanneer je deze via usb ergens op aan sluit, en dus ook aan de iPad.
Jup, Camera kit en een dock-kabel, geen probleem, werkt fantastischMikey5times schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:01:
[...]
Kan dat niet met de camera connection-kit?
Ik heb al wat video's over gezet van me iPhone4 naar me iPad2 via de camera kit. Werkt top.
Wilde ze gaan "bewerken" (het is meer aan elkaar plakken 2.0) in imovie maar dit wil gewoon niet wennen.
Wilde ze gaan "bewerken" (het is meer aan elkaar plakken 2.0) in imovie maar dit wil gewoon niet wennen.
Ja op een of andere manier werkt het gewoon onhandig. Maar ik ben FinalCut gewend dus misschien dat het daar iets mee van doen heeft.
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 22-03-2011 22:22 ]
Tja, als je een luxe rolls gewend bent en je gaat weer met een fiat op pad... Hoewel ik iMovie niet wil vergelijken met een Fiat, ik vind iMovie op de Mac echt geweldig
Toch maar een camera kit halen morgen dus. Ook erg handig op vakantie.
Goeie tip
Goeie tip
Kan blijkbaar met de camera connection kit....UltraSub schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:13:
Of download anders mover.... Dan kan je bestanden via wifi en bluetooth sturen tussen idevices
HH,Exirion schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:44:
[...]
Hint: achter die getalletjes staat 'Gigabyte'. Now you do the math
Ik weet wat Gigabytes zijn en ook dat het geheugen betreft.
PS: ik weet ook dat ik mij iets zorgvuldiger moet uitdrukken

Ligt er volkomen aan wat jij ermee wil doen. Surfen, aantal aps, filmpje en wat muziek? Dan red je het met 16gb. Wil je je hele muziekcollectie erop zetten dan zit je al sneller aan 32gb (mits je veel muziek hebt), doe je daar nog veeeel films bij dan 64.GSP schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 08:44:
[...]
HH,
Mijn vraag betreft eigenlijk wat het verschil in gebruik is. Loop ik snel tegen grenzen op als ik de 16 of 32 Gb koop (en tegen welke grenzen loop ik aan). Niet alleen op korte termijn, maar ook na 1 of 2 jaar.
Ik heb zelf 16gb, lukt prima maar af en toe wel afwegen wat je erop wilt. Digitale tijdschriften als project en autoweek zijn ook al snel 500mb per uitgave.
Donstil schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:42:
Die full body dingen kan ik echt niet waarderen. Heb ik zo een prachtig ding en ga ik hem in een condoom trekken.
Ik ben er gewoon zuinig op en 90% van de tijd heb ik hem dan ook zonder hoes.
Eigenlijk alleen als ik hem meeneem gaat hij ergens in (dodoCase oid)
(heb er nu een SmartCover op omdat ik dat wel wilde proberen. Veel gebruiken ga ik die waarschijnlijk niet)
@GSP.
Ik heb hem nog niet binnen helaas. Met de oude kon dat wel dacht ik.
Ik heb hem nog niet binnen helaas. Met de oude kon dat wel dacht ik.
Dat gaat helaas niet optimaal werken.GSP schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:42:
[...]
Dodocase ziet er erg mooi uit. Ik zie dat voor typen je de ipad schuin kunt zetten. Geldt dat ook voor het meer rechtopzetten voor het kijken naar video's?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Anoniem: 321635
Maar hoevaak gebruik je die stand, Het lijkt me het meest voor de hand liggend om dan films te kijken. Echter als je films wilt converten zodat ze op je iPad werken, ben je per film wel een paar uurtjes kwijt, ik althans. Geen idee of hier een snellere manier voor bestaat.
Ik gebruik handbrake. Kost me twintig minuten per film.
Omdat ik misschien 30GB aan foto's maak en die passen niet op een 16GB iPad i guess. Maar wel op mn geheugenkaartjes.kmf schreef op zondag 20 maart 2011 @ 10:15:
[...]
Waarom moet je importeren en weer op de kaartjes zetten? Bij het importeren heb je de keus of ze ook van de kaartjes weggehaald moet worden of niet. Gewoon daar laten dus?
Ligt dus compleet aan je workflow.
Als ik ze bij het importeren op de kaartjes laat staan dan blijven de foto's die ik verwijder natuurlijk weer gewoon op het kaartje staan waardoor het eigenlijk gewoon geen zin heeft om een iPad als fotoviewer te gebruiken ergens midden op de ocean.
Ik heb echt nog nooit films gekeken op de iPad. Dus ik mis die optie niet van de stand..
http://m.gizmodo.com/5781224/what-ipad-2-should-you-buyGSP schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 08:44:
[...]
HH,
Mijn vraag betreft eigenlijk wat het verschil in gebruik is. Loop ik snel tegen grenzen op als ik de 16 of 32 Gb koop (en tegen welke grenzen loop ik aan). Niet alleen op korte termijn, maar ook na 1 of 2 jaar.
Ik begrijp precies wat je bedoeld. Ik zou ook in mijn workflow willen hebben dat ik delete op de iPad wat niet goed was, en dan mogen die inderdaad ook van de kaart worden verwijderd. Anders heb je er natuurlijk geen zak aan, of je moet al nummertjes gaan bijhouden in notesM@rijn schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:54:
[...]
Als ik ze bij het importeren op de kaartjes laat staan dan blijven de foto's die ik verwijder natuurlijk weer gewoon op het kaartje staan waardoor het eigenlijk gewoon geen zin heeft om een iPad als fotoviewer te gebruiken ergens midden op de ocean.

[ Voor 46% gewijzigd door UltraSub op 23-03-2011 11:02 ]
Kijk eens naar MKVTools. Kost 2 min per serie (HD) en 5min per film (HD)Tabbo12 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:49:
Zonder kwaliteitsverlies.
5min per film? Hoeveel GB is dan je MKV en wat voor computer heb je dan?
als je weet dat je zoveel GB aan foto's maakt, en je in principe je iPad als imagetank wilt gaan gebruiken, waarom kies je dan een 16GB iPad?M@rijn schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:54:
[...]
Omdat ik misschien 30GB aan foto's maak en die passen niet op een 16GB iPad i guess. Maar wel op mn geheugenkaartjes.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
MKVTools converteerd zeker niet vanaf avi?
Deze meneer sums it all up perfectly in een comment op een blog:
Zijn hier inmiddels geen apps of zo voor? Desnoods JB?As Jay commented, I also want export images in IPAD to external SD or CF card by using camera connection kit. I didn't find the solution yet.
I also want to browse images, delete bad images directly in SD/CF card. Currently, we have to import images in SD/CF card to IPAD to view full image and delete bad ones.
When I'm in the outside, sometimes I have to quickly select good photos and hand them to press. Hence, direct browsing and deleting images in SD/CF card via camera connection kit is very important to me.
Nee klopt, alleen MKV's.Tabbo12 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:17:
MKVTools converteerd zeker niet vanaf avi?
Met AVI's kan het ook niet, die gebruiken meestal de xvid codec en die wordt niet ondersteund door de iPad. Dus dan moet hij toch frame voor frame hergecodeerd worden, dus niet simpel omzetten van container zoals MKVTools doet.
Je kan wel H.264 in een AVI codec doen maar je ziet het zelden in de praktijk. Bovendien zijn de AVI's toch meestal SD kwaliteit en dat gaat vrij snel met handbrake.
Anoniem: 321635
Snap niet hoe je dat doet dan. Als ik een avi file wil converteren (700+ MB), dan doet hij hier al 60+ minuten over. Ik heb het hier ook over handbrake.Tabbo12 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:49:
Ik doe er nog geen 20min over op min Mac pro 8-core. Zapara het is afhankelijk van hoe snel je systeem is.Anoniem: 321635 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:08:
[...]
Snap niet hoe je dat doet dan. Als ik een avi file wil converteren (700+ MB), dan doet hij hier al 60+ minuten over. Ik heb het hier ook over handbrake.
Dit deed de oude Apple cover ook al, die had ook al zo'n vouw maar dan op 2 plekken.
Gelukkig kan je ze gewoon weg vegen.
MKVTools is inderdaad razend snel!
Heb een i5 750 en voordat ik dit programma gebruikte wist ik niet dat me processor 60 graden kon worden. Komt normaal niet boven de 35 gradenAnoniem: 321635 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:08:
[...]
Snap niet hoe je dat doet dan. Als ik een avi file wil converteren (700+ MB), dan doet hij hier al 60+ minuten over. Ik heb het hier ook over handbrake.
Haha je hebt het gevonden inmiddels.
Ik gebruik het dagelijks voor me AppleTV en zet die series soms op me iPad.
Op de iPad werken ze HEEEEEL soms niet. 99 op 100 gaat goed.
Ook heb ik soms wel eens audio problemen.
Edit: voor subs gebruik ik subler en voor de info iDentify
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 23-03-2011 14:46 ]
Heb het eigenlijk niet nodig, want m'n Popcorn Hour speelt alles af. Maar het is handig om te hebben. 
En €3,62 voor een volledige licentie is nou ook niet heel duur.
En €3,62 voor een volledige licentie is nou ook niet heel duur.
Anoniem: 391257
hee,
ik wil ook films afspelen op mn iPad. mkvtools lijkt mij handig maar ik heb ook veel avi bestanden.
Is een programma'tje als cineXPlayer 2,39 het meer waard dan de tijd die je eraan besteed met het converteren.
Word met het converteren de beeldkwaliteit ook slechter? Is dat met een app als cineXPlayer ook zo?
ik hoor het graag
ik wil ook films afspelen op mn iPad. mkvtools lijkt mij handig maar ik heb ook veel avi bestanden.
Is een programma'tje als cineXPlayer 2,39 het meer waard dan de tijd die je eraan besteed met het converteren.
Word met het converteren de beeldkwaliteit ook slechter? Is dat met een app als cineXPlayer ook zo?
ik hoor het graag
Iemand het volgend probleem:
Ipgrade naar 4.3 gedaan, de switch op "het draaien" gezet en nu heb ik geen toetsenbord geluid enzo meer, terwijl dit wel aanstaat...
Ipgrade naar 4.3 gedaan, de switch op "het draaien" gezet en nu heb ik geen toetsenbord geluid enzo meer, terwijl dit wel aanstaat...
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ik weet niet of het mogelijk is wat je wilt, heb zelf het stuk niet aandachtig gelezen. Maar op dpreview gaan ze wat dieper in op het workflow process ism de ipad2.UltraSub schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:00:
[...]
Ik begrijp precies wat je bedoeld. Ik zou ook in mijn workflow willen hebben dat ik delete op de iPad wat niet goed was, en dan mogen die inderdaad ook van de kaart worden verwijderd. Anders heb je er natuurlijk geen zak aan, of je moet al nummertjes gaan bijhouden in notes
http://www.dpreview.com/reviews/appleipad2/
cineXPlayer deed het bij mij perfect! Was ik heel erg tevreden overAnoniem: 391257 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:58:
hee,
ik hoor het graag
Ik ben nog steeds niet van plan alle films en series te converteren
Ik heb zelf avplayer op mijn iPhone4. Ben hier erg tevreden over.
Deze heeft ook een HD versie voor de iPad.
Deze heeft ook een HD versie voor de iPad.
Ondersteunt de iPad DLNA video streams en zo ja, weet iemand of het een beetje lekker werkt? Ik heb thuis een namelijk een netwerk hardeschijf, en in principe werkt bijna alles hier feilloos op van zowel mn PS3, Android tablet tot lcd-televisie.
Aangezien ik een iPad2 wil aanschaffen ben ik wel benieuwd of dit zal werken.
Daar zijn apps voor ja.
Freshnezz schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:49:
Ondersteunt de iPad DLNA video streams en zo ja, weet iemand of het een beetje lekker werkt? Ik heb thuis een namelijk een netwerk hardeschijf, en in principe werkt bijna alles hier feilloos op van zowel mn PS3, Android tablet tot lcd-televisie.
Hoe syncen jullie je gmail account met je iPad? Via imap, exchange of pop3? Op internet lees ik allemaal verschillende berichten. Zou graag willen dat m'n google agenda en contact personen ook op de ipad komen. Push mail zou natuurlijk ook handig zijn.
Gmail is IMAP, maar wordt gewoon automatisch geconfigureerd. Gmail zit ingebakken in iOS.
Maar om Google Sync te gebruiken, dus pushberichten, moet gmail als exchange worden geconfigureerd.
[ Voor 1% gewijzigd door Tabbo12 op 23-03-2011 18:41 . Reden: spelfout ]
Oke, kennelijk is dit niet de manier:
https://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=77702
maar dit wel:
http://www.google.com/sup...answer=138740&topic=14252
https://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=77702
maar dit wel:
http://www.google.com/sup...answer=138740&topic=14252
Ik heb idd ook me Gmail als exchange ingesteld. Krijg je een "push" (geen berichtje in je scherm maar wel direct in je mailbox) en je kan de Agenda + Contacts makkelijker syncen.
Agenda en Contacts laat ik op me mac ook syncen en zodoende heb ik op al me apparaten het zelfde staan. Reuze handig.
Agenda en Contacts laat ik op me mac ook syncen en zodoende heb ik op al me apparaten het zelfde staan. Reuze handig.
Je krijgt nooit een popup bij een nieuwe email.Donstil schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 19:01:
Ik heb idd ook me Gmail als exchange ingesteld. Krijg je een "push" (geen berichtje in je scherm maar wel direct in je mailbox) en je kan de Agenda + Contacts makkelijker syncen.
Zelfs niet bij Exchange of MobileMe.
Haha ooh vandaarRivanov schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 19:02:
[...]
Je krijgt nooit een popup bij een nieuwe email.
Ja, dat vindt ik echt vervelend. Dan trilt me telefoon, kijk ik en dan is er niks. Dan denk ik, zal wel wat anders zijn geweest. En later zie ik pas dat ik een mailtje had. Heb sinds kort OpenNotifier, dan staat er in me status bar een icoontje als ik een mail heb.Rivanov schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 19:02:
[...]
Je krijgt nooit een popup bij een nieuwe email.
Heb Push alleen aanstaan op m'n iPad en heb daar gewoon de geluidmelding aanstaan. Dus hoor het direct zodra er een nieuwe mail binnenkomt.
Anoniem: 391257
iemand bekend met : DealExtreme.com
macsupplies4u.nl
buyincoins.com
Wil graag weten welke jullie het beste vinden. qua levertijden prijs en kwaliteit.
hoor het graag.
macsupplies4u.nl
buyincoins.com
Wil graag weten welke jullie het beste vinden. qua levertijden prijs en kwaliteit.
hoor het graag.
Anoniem: 296131
Gebruik de zoekfunctie eens, over Dealextreme is hier al heel veel geschreven:Anoniem: 391257 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 23:06:
iemand bekend met : DealExtreme.com
macsupplies4u.nl
buyincoins.com
hoor het graag.
Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2
Ik heb altijd goede ervaringen met hun en grote concurrent Focalprice.com. Lees vooral de reviews van andere kopers op die sites, kwaliteit varieert van junk tot juweeltjes namelijk.
Meneer Strubbe heeft inmiddels ook een review gedaan van de iPad 2.
PSN: djmurcielago
Anoniem: 193286
Zeker weten? Ik heb mijn Gmail als Gmail account op m'n iPhone en krijg gewoon pushberichten.Tabbo12 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:40:
Maar om Google Sync te gebruiken, dus pushberichten, moet gmail als exchange worden geconfigureerd.
Anoniem: 128554
Wat 'n held! Met zn "aai-pet"Murcielago schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 23:52:
Meneer Strubbe heeft inmiddels ook een review gedaan van de iPad 2.
[video]
Beschikbaarheid mag worden besproken in [iPad] Levertijden.
[ Voor 106% gewijzigd door Hoedje op 24-03-2011 12:45 ]
Anoniem: 363084
[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 24-03-2011 12:45 ]
[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 24-03-2011 12:45 ]
Anoniem: 125531
Even een vraagje.
Op de website van Apple kunnen we nu lezen dat de iPad2 3G model in combinatie met T-Mobile or Vodafone abonnementen verkocht zal worden. Kan iemand me laten weten of je dan enkel een (micro)simkaart van die twee providers in je iPad zal kunnen gebruiken? Zal deze met mijn KPN (micro)simkaart niet werken?
Ik wist niet dat iPads gelocked op één specifieke provider waren.
Op de website van Apple kunnen we nu lezen dat de iPad2 3G model in combinatie met T-Mobile or Vodafone abonnementen verkocht zal worden. Kan iemand me laten weten of je dan enkel een (micro)simkaart van die twee providers in je iPad zal kunnen gebruiken? Zal deze met mijn KPN (micro)simkaart niet werken?
Zijn ze ook niet.Anoniem: 125531 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:31:
Edit: Apple verkoopt via de Webshop alleen t-mobile/Vodafone kaarten als je dit aangeeft als klant.
Kies je dit niet (staat standaard uit) dan krijg je hem zonder sim.
Is een extra mogelijkheid.
[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 24-03-2011 15:42 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Importeren - deel 3
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Importeren - deel 3
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid