[iPad] Ervaringen en discussie - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 77.458 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:41:
[...]

Zijn ze ook niet. ;)

Edit: Apple verkoopt via de Webshop alleen t-mobile/Vodafone kaarten als je dit aangeeft als klant.
Kies je dit niet (staat standaard uit) dan krijg je hem zonder sim.

Is een extra mogelijkheid.
Dank je wel!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 23:06:
iemand bekend met : DealExtreme.com
macsupplies4u.nl
buyincoins.com

Wil graag weten welke jullie het beste vinden. qua levertijden prijs en kwaliteit.

hoor het graag.
Macsupplies4u verkoopt spullen van dealextreme, je betaalt iets meer haar je hebt het wel in 2 dagen in huia. Aardig wat bestelt daar, goede webshop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Als mijn ipad 2 uit de doos komt, en ik moet hem in itunes laten gaan. Moet de pc waarop die itunes staat dat internet verbinding hebben of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Jackson6 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:46:
Als mijn ipad 2 uit de doos komt, en ik moet hem in itunes laten gaan. Moet de pc waarop die itunes staat dat internet verbinding hebben of niet?
Nee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ok mooizo want ik moet namelijk gelijk de trein in nadat ik m'n ipad morgen heb gekocht en ik heb geen zin om dan 2 uur in de trein te zitten met een ipad die niet op wil starten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:58
Jackson6 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:48:
[...]

Ok mooizo want ik moet namelijk gelijk de trein in nadat ik m'n ipad morgen heb gekocht en ik heb geen zin om dan 2 uur in de trein te zitten met een ipad die niet op wil starten :P
Haha nu maar hopen dat ie genoeg batterijlading heeft om twee uur door te komen he jackson ;)
@hieronder, hehe nou kan ik die ook nog wat afleiding bieden!

[ Voor 7% gewijzigd door timwijn op 24-03-2011 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
timwijn schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:50:
[...]

Haha nu maar hopen dat ie genoeg batterijlading heeft om twee uur door te komen he jackson ;)
Gelukkig is vriendinlief bij me in de trein dus ik kan mooi afwisselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:50

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Jackson6 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:46:
Nee. Je hebt wel itunes nodig want die zit er niet bij op cd (cheap apple!)

Toen ik mijn ipad kocht kon ik er 3 dagen helemaal niets mee omdat ik toen tijdelijk geen internet en ook geen itunes had..

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Laatst online: 14:58
Danfoss schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:57:
[...]

Nee. Je hebt wel itunes nodig want die zit er niet bij op cd (cheap apple!)

Toen ik mijn ipad kocht kon ik er 3 dagen helemaal niets mee omdat ik toen tijdelijk geen internet en ook geen itunes had..
Ik quote jackson even een post of 5 hierboven:
'Als mijn ipad 2 uit de doos komt, en ik moet hem in itunes laten gaan. Moet de pc waarop die itunes staat dat internet verbinding hebben of niet?'
Was duidelijk dus dat ie itunes nodig had. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
timwijn schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:01:
[...]

'Als mijn ipad 2 uit de doos komt, en ik moet hem in itunes laten gaan. Moet de pc waarop die itunes staat dat internet verbinding hebben of niet?'
Ja zal het maar even uitleggen mijn vriendin woont een eindje hier vandaan en die haalt me op om daarna met ipad en mij samen weer terug te gaan naar waar ze vandaan komt. En aangezien ik op het moment niet over een laptop beschik vroeg ik dus even aan haar of ze dan haar laptop kan meenemen, maar aangezien we in de trein niet 100% zeker over een internet verbinding beschikken, maar natuurlijk wel itunes op de laptop hebben geinstalleerd, kan ik dus gewoon via die laptop de iPad activeren :)

Sorry vol de vele komma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:50

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

timwijn schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:01:
[...]

Ik geef toch ook antwoord op zijn vraag? En ik herbevestig met een eigen ervaring dat itunes niet onbelangrijk is.

Zit je iets dwars timwijn? Wil je erover praten?

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:23
Volgens mij heb je wel een internet verbinding nodig, die wordt o.a gebruikt om te activeren zodat je push notificaties kan ontvangen e.d.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackson6 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:07:
[...]

Ja zal het maar even uitleggen mijn vriendin woont een eindje hier vandaan en die haalt me op om daarna met ipad en mij samen weer terug te gaan naar waar ze vandaan komt. En aangezien ik op het moment niet over een laptop beschik vroeg ik dus even aan haar of ze dan haar laptop kan meenemen, maar aangezien we in de trein niet 100% zeker over een internet verbinding beschikken, maar natuurlijk wel itunes op de laptop hebben geinstalleerd, kan ik dus gewoon via die laptop de iPad activeren :)

Sorry vol de vele komma's.
Je kan hem vast wel in de winkel activeren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 20:33
Inderdaad, in de meeste winkels waar ze iPads verkopen staan ook wel iMacs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de nieuwe ipad 2 kost 475euro :) staat op de website... toch weer mooi 25 euro goedkoper :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:18
Even iets anders, ik zoek een hoesje voor de ipad 2.

Ik wil ook dat de ipad in het hoesje kan staan maar ik wil meerdere standen(schuin/schuiner/schuinst :)). Iemand al zo'n hoes tegen gekomen en die ook een beetje betaalbaar is?

Was er al wel 1 van 40 euro ofzo tegengekomen maar ik zoek eigenlijk gewoon een budget hoes op bijvoorbeeld dealextreme (op dealextreme kon ik niets vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:23:
[...]

Je kan hem vast wel in de winkel activeren ...
Ja heb in de pdf manual gekeken staat bij required to start "broadband internet connection" dus dan plug ik hem wel in een mac bij de dixons/v&d.

EDIT: En als ik nou met m'n iphone tether naar de laptop? En die verbinding dan weer gebruik om te activeren? :D

[ Voor 15% gewijzigd door Jackson6 op 24-03-2011 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 13:58

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
Een vraagje: is er behoefte aan een 'launch day' topic, met alle informatie over welke winkels, prijzen en gewoon hysterisch gehype etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
@sebastius: is er al [iPad] Levertijden

Morgen heb ik me iPad 2 eindelijk. Hebben jullie aanraders qua apps? Ik wil hem voor m'n studie gebruiken, dus er komt GoodReader en QuickOffice op. Verder Garageband, World of Goo en Angry Birds.
Voor tijdschiften ga ik Zinio gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tabbo12 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:24:

Morgen heb ik me iPad 2 eindelijk. Hebben jullie aanraders qua apps? Ik wil hem voor m'n studie gebruiken, dus er komt GoodReader en QuickOffice op. Verder Garageband, World of Goo en Angry Birds.
Net Monopoly en wat andere EA Sports games gekocht, ze zijn momenteel in de aanbieding en allemaal super! Ook scrabble zitten spelen met mijn vrouw, hierbij kan je je IPhone gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackson6 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:58:
[...]

EDIT: En als ik nou met m'n iphone tether naar de laptop? En die verbinding dan weer gebruik om te activeren? :D
Natuurlijk, waarom zou dat niet kunnen? Internet verbinding is toch een internet verbinding?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:39:
[...]

Natuurlijk, waarom zou dat niet kunnen? Internet verbinding is toch een internet verbinding?
Mooizo, dan heb ik een mooie planning morgen, ik ben vrij. Dus uitslapen, vriendin ophalen 16.00. De stad in en 17.00 de iPad halen, Daarna terug in de trein en dan mn iPad activeren op haar laptop met mijn iphone tether verbinding :)

[ Voor 5% gewijzigd door Jackson6 op 24-03-2011 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Tabbo12 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:24:

Zinio vind ik tegenvallen... Je leest gewoon een pdf met wat functionaliteiten... Autoweek of project vind ik leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
Maar via Zinio kan je toch abonnementen afsluiten op tijdschriften. AutoWeek en Project is maar 1 tijdschrift. AutoWeek is denk ik niet zo mijn ding, Project zal ik nog naar kijken. Iemand nog andere tips voor tijdschriften of schoolboeken op de iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flipboard blijft ik een van de mooiste apps vinden daar maak je zelf tijdschriften mee van RSS feeds, twitter, facebook, flickr enz. Ooh TheSettlersHD is ook echt een aanrader.

Tijdschrift Pdf's lezen op de iPad zie ik nog niet helemaal. Ik heb het een paar keer geprobeerd maar het gaat gewoon niet lekker. Ga dan voor digitale tijdschriften met extra content. Wired en Project zijn daar prachtige voorbeelden van.

MAAR daar is een ander topic voor. Straks krijgen de mod's weer jeuk dat apps hier besproken worden.
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie
Tabbo12 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:53:
AutoWeek en Project is maar 1 tijdschrift.
AutoWeek en Project zijn 2 tijdschriften ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Donstil op 24-03-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Verkeerde topic sorry!

[ Voor 92% gewijzigd door rvd50 op 25-03-2011 03:38 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een spannende dag voor veel mensen. Veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Hahah eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 15:47
Inderdaad! Ben benieuwd hoe het met de ''voorraad' gaat.
Maar hoe zit het nou? Zijn die dingen echt vanaf 17:00 uur 'pas' verkrijgbaar?
Wordt niet echt duidelijk bekend gemaakt o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Kirretje schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:28:
Jawel echt 17.00, is officieel bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:57
Kirretje schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:28:
Ellendig genoeg wel :/ Het is gewoon zo erg dat hoofdkantoren alle nummers van de iPads blokkeren in de kassa dat ze hem niet voor die tijd kunnen verstrekken :9

Ben benieuwd wat voor ervaring mensen hebben met de 3G versie 64GB als iemand die koopt ben wel benieuwd aangezien ik die ook wil gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Goedendag mede tweakers!

Nou is mijn iPad ongelukkig terecht gekomen en is de behuizing ingedeukt, niets gebroken maar wel pijnlijk om te zien.
Ik wil 'm dus laten repareren door een bedrijf, het liefst in nederland maar ik kan niet veel vinden behalve ipod en iphone repairs.
Heeft iemand enige tips waar ik de behuizing kan laten vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 22:01
@Joon: Ik heb zelf goede ervaringen met Nodefix. Zij hebben een tijd geleden mijn 3GS gerepareerd en dat verliep snel en zonder problemen. Ik zie op hun site dat ze ook iPad reparaties uitvoeren, dus daar zou je het kunnen proberen :)

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Rednas schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:16:
@Joon: Ik heb zelf goede ervaringen met Nodefix. Zij hebben een tijd geleden mijn 3GS gerepareerd en dat verliep snel en zonder problemen. Ik zie op hun site dat ze ook iPad reparaties uitvoeren, dus daar zou je het kunnen proberen :)
Goeie tip, dankjewel!
ik zie echter dat ze geen reparaties meer accepteren tot 25 april :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
T7D_Sneezy schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:42:
Zinio vind ik tegenvallen... Je leest gewoon een pdf met wat functionaliteiten... Autoweek of project vind ik leuker
Ik vind Zinio juist super, omdat je al je tijdschriften bij elkaar hebt.
Wordt helemaal gek van al die losse apps... En allemaal moeten ze zogenaamd iets speciaals met hun blaadje doen. In Zinio is het gewoon lezen, met soms een filmpje ofzo erin...

En enorm goedkoop, die abonnementen in Zinio.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
matthijst schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:54:
[...]

Wordt helemaal gek van al die losse apps... En allemaal moeten ze zogenaamd iets speciaals met hun blaadje doen. In Zinio is het gewoon lezen, met soms een filmpje ofzo erin...

+1, helemaal mee eens. Het gaat in eerste instantie om de essentie imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:00
Voor mijn vader ben ik van plan een iPad 2 te kopen.
Nu zie ik dat je er ook een HDMI out kabeltje voor kunt krijgen.

Het scherm van de iPad wordt gedupliceerd op het scherm van de TV echter is dit niet in volledige grootte (geen 16x9 formaat dus logisch)
Voor video's op de iPad geldt dat deze wel op volledig scherm op de TV worden afgespeeld.

Mijn vraag is: geldt voor filmpjes van YouTube en Uitzending Gemist ook dat ze in volledig formaat op de TV worden afgespeeld of geldt dit enkel voor video's die afgespeeld worden vanuit de videoapp op de iPad?

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

matthijst schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:54:
[...]

Ja ik gebruik Zinio ook heel veel. Vroeger op de Palm heb ik een paar keer een jaarabonnement op Macworld US genomen en die nummers kon ik nu weer allemaal downloaden, wel leuk om terug te lezen (aankondigingen van de nieuwste producten, maar dan van 2004).
De iPad is wel het eerste apparaat waarop het daadwerkelijk fijn is om een tijdschrift te lezen. Ik kocht meestal 1-2 tijdschriften per week in de winkel, nu heb ik al sinds ik de iPad heb geen tijdschrift meer gekocht. Scheelt ook nog stapels oud papier :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[edit] dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Canaria op 25-03-2011 15:14 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pieter87 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:05:
Voor mijn vader ben ik van plan een iPad 2 te kopen.
Nu zie ik dat je er ook een HDMI out kabeltje voor kunt krijgen.

Het scherm van de iPad wordt gedupliceerd op het scherm van de TV echter is dit niet in volledige grootte (geen 16x9 formaat dus logisch)
Voor video's op de iPad geldt dat deze wel op volledig scherm op de TV worden afgespeeld.

Mijn vraag is: geldt voor filmpjes van YouTube en Uitzending Gemist ook dat ze in volledig formaat op de TV worden afgespeeld of geldt dit enkel voor video's die afgespeeld worden vanuit de videoapp op de iPad?
Volgens mij is het zo dat de 3rd party apps, zoals Uitzending Gemist, ondersteuning voor het afspelen in volledig formaat moeten hebben: Netflix app heeft het, bijvoorbeeld.

Een paar dagen geleden zat ik met dezelfde vraag zoals jij en het schijnt dat YouTube wel volledig formaat ondersteunt. Wat andere (non-Apple) apps betreft, is het lastig te zeggen: men verwacht dat er in de toekomst meer support for "full screen" zal zijn. Vergeet niet dat de iPad 2 en de HDMI out adapter pas een paar weken geleden zijn uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Zinio app is fijn? Kun je geen proefmagazines downloaden? Want om meteen €35 voor een TopGear abbootje uit te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Speelt de iPad 2 full hd films/series af die ik van usenet afhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:48
Net bij de iPad launch in Heerlen bij Ivizi geweest. Had #5 kunnen zijn maar had zelf geen interesse in een iPad 2. Heb samen met wat vrienden (#3 en #4) in de rij gestaan en leuk bijgepraat met wat Apple fanboys. We stonden er rond 14:00. #1 en #2 stonden er al om 09:30 en 10:00 vanochtend. Tegen 17:00 waren er zo rond de 100/120 mensen. Er waren volgens het personeel ongeveer 150 stuks binnenkomen van verschillende modellen (alleen het 64gb wifi+3g model zwart zat er niet bij). Leuk middagje gehad. Foto's? zoek ff op @iPadclub tweets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brm-G schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:00:
Net bij de iPad launch in Heerlen bij Ivizi geweest. Had #5 kunnen zijn maar had zelf geen interesse in een iPad 2. Heb samen met wat vrienden (#3 en #4) in de rij gestaan en leuk bijgepraat met wat Apple fanboys. We stonden er rond 14:00. #1 en #2 stonden er al om 09:30 en 10:00 vanochtend. Tegen 17:00 waren er zo rond de 100/120 mensen. Er waren volgens het personeel ongeveer 150 stuks binnenkomen van verschillende modellen (alleen het 64gb wifi+3g model zwart zat er niet bij). Leuk middagje gehad. Foto's? zoek ff op @iPadclub tweets.
Net bij de Mediamarkt in Maastricht geweest. Was het totaal niet druk. iPad was wel al binnen half uur volledig uitverkocht. Echter wel logisch met maar 3500 exemplaren voor alle mediamarkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 18:48
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:02:
[...]

Net bij de Mediamarkt in Maastricht geweest. Was het totaal niet druk. iPad was wel al binnen half uur volledig uitverkocht. Echter wel logisch met maar 3500 exemplaren voor alle mediamarkten.
Bij de MM in Heerlen hadden ze een flinke pallet binnengekregen zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
net gehaald bijmaxme in assen. Er stonden er 40 voor me geen probleem. Achter me nog zeker 50 man. Ik heb een witte 32 g. Ben benieuwd mijn eerste apple product.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brm-G schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:04:
[...]

Bij de MM in Heerlen hadden ze een flinke pallet binnengekregen zeiden ze.
Misschien heb ik het niet goed gezien. Maar vond het hier in Maastricht maar een dode boel eigenlijk. Ook geen mensen die hem niet gescoord hadden die wel nog stonden te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Alle kopers van vandaag:
Heeft jullie iPad 2 last van backlight bleeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Wii4all schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:06:
net gehaald bijmaxme in assen. Er stonden er 40 voor me geen probleem. Achter me nog zeker 50 man. Ik heb een witte 32 g. Ben benieuwd mijn eerste apple product.
Gefeliciteerd! Ik heb 'm bij de Dixons in Assen gehaald. Stond een mini rij van ongeveer 10 man. Dat kwam ook overeen met de hoeveelheid iPads. Binnen 5 minuten was de iPad tornado voorbij :p

Volgens mij zijn dit de enige winkels in Assen die iPads verkopen. Best treurige opkomst dus :s

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:07:
Ik heb net een Witte launch iPad in me hangen gehad en die heeft ook gewoon bleeding.
Lijkt weinig tot niets aan te zijn gewijzigd verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:15
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:07:
Ja ik schrok wel ff toen ik hem opstartte (met het appeltje in beeld) een behoorlijk oplichtende plek onderin het scherm. Maar toen hij eenmaal goed was opgestart zag ik niks meer en zelfs als ik nu een 'donkere film' erop afspeel is er weinig van te merken, of ik moet m'n scherm heel fel zetten.

Er valt wel mee te leven, een dode pixel was veel erger geweest. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Hanky74 op 25-03-2011 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 20:00
laat maar, niet gelezen.

[ Voor 94% gewijzigd door Tito129 op 25-03-2011 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

picture or it aint true :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

drumstickNL schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:43:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drumstickNL schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:43:
Nee

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 25-03-2011 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

joon schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:03:
Goedendag mede tweakers!

Nou is mijn iPad ongelukkig terecht gekomen en is de behuizing ingedeukt, niets gebroken maar wel pijnlijk om te zien.
Ik wil 'm dus laten repareren door een bedrijf, het liefst in nederland maar ik kan niet veel vinden behalve ipod en iphone repairs.
Heeft iemand enige tips waar ik de behuizing kan laten vervangen?
Cover kun je nieuw bestellen, bijv hier: http://www.trait-tech.com/product/T-iPad-9003/
Icm met http://www.wonderhowto.co...apple-ipad-casing-359120/ moet je er wel uit zien te komen, ben je voor 50 euro wel klaar denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
Heb bij een donkere achtergrond op 3 plekken last van bleeding,stoor mezelf er toch best aan..heb wel net 580 euro neergeteld voor dit ding.
Kun je hiermee teruggaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iOS 4.3.1 is uit, maar wat zijn de features?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iksander schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:14:
Heb bij een donkere achtergrond op 3 plekken last van bleeding,stoor mezelf er toch best aan..heb wel net 580 euro neergeteld voor dit ding.
Kun je hiermee teruggaan?
Ja denk 't wel. Maar ik zou wachten tot de gekte voorbij is en dit probleem is opgelost. Grote kans dat de iPad die je er voor terug krijgt het ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:14:
Het zijn bugfixes alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:15:
[...]

Ja denk 't wel. Maar ik zou wachten tot de gekte voorbij is en dit probleem is opgelost. Grote kans dat de iPad die je er voor terug krijgt het ook heeft.
Hoelang kan ik hiermee wachten dan?
Neem aan niet zo heel erg lang.
Verder een topding hoor,alleen dit vind ik toch balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:14:
Hmm, bij mij failde de update zonder reden, en nu zegt iTunes dat ik mijn iPad moet restoren. Daar heb ik weinig zin in. Heeft iemand tips? Beide knoppen vasthouden bij het uitzetten/aanzetten helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisbok
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:36
Zo ook de iPad opgehaald bij Dixons, had hem gewoon gereserveerd ;) moet zeggen dat hij me tot nu toe prima bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvanderpale
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-01-2023
Heb de iPad 2 enkele dagen geleden in mijn handen gehad. Mooi apparaat, maar niet de vernieuwing die ik gehoopt had.

Voor hen die er nog geen hadden, veel plezier ermee! Prachtig apparaat. Voor hen die al een iPad hadden, wacht maar met overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvanderpale
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-01-2023
Ons review model had trouwens geen enkele last van bleeding. Het is mij in ieder geval niet opgevallen en ik ben daar normaal vrij kieskeurig in ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:43
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:02:
[...]

Ik heb daar nog in de rij gestaan, ik heb een zwarte 32gig wifi meegenomen. Toen stond er een flinke rij. Eigenlijk wou ik een 3G model, jammer, maar ook niet weer zo'n ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:25
Modbreak:Ervaringen met levertijden, kopen etc. mag in [iPad] Levertijden. Dit topic is echt voor ervaringen met de iPad zelf.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:33:
Hmm, bij mij failde de update zonder reden, en nu zegt iTunes dat ik mijn iPad moet restoren. Daar heb ik weinig zin in. Heeft iemand tips? Beide knoppen vasthouden bij het uitzetten/aanzetten helpt niet.
Gelukkig, de Blackra1n jailbreak tool kon de ipad recoveren zonder reinstall of jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Laatst online: 20-09 22:50
Eerste bericht de iPad 2!
Bevalt goed tot nu toe. Heb overigens geen last van backlight bleeding :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalith
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:11
Vanmiddag mn eerste tablet opgehaald, de ipad 2 16gb wifi zwart, meteen van stage doorgeraced naar de maxme in Assen. Maar wat een topapparaat is het zeg. Bij de aankondiging van de ipad 1 was ik ook cynisch. Maar hij is snel, fantastisch scherm en heerlijk voor savonds op de bank. Heb volgens mij geen last van backlight bleeding, is me nog niet opgevallen in ieder geval. Super hoor =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De backlight bleeding trekt toch gewoon weg binnen een aantal dagen?? Bij mij ook op 3 plekken.
Het lijkt wel of er altijd wat is met nieuwe Apple spullen..moet toch zijn opgevallen tijdens het testen lijkt mij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 20:42:
De backlight bleeding trekt toch gewoon weg binnen een aantal dagen?? Bij mij ook op 3 plekken.
Het lijkt wel of er altijd wat is met nieuwe Apple spullen..moet toch zijn opgevallen tijdens het testen lijkt mij??
Gele vlekken in het scherm (natte lijm oid) trekken weg. Bleeding blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Laatst online: 16:46
Voor de mensen die van iPad 1 --> 2 zijn gegaan, is het 't waard?

Ik kan voor 160 "upgraden", al ga ik dan wel een stapje naar beneden in opslag, maar dat neem ik dan voor lief. Vooral het dunne ontwerp en de extra snelheid zet me aan het denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:43
Robin Chung schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:04:
Voor de mensen die van iPad 1 --> 2 zijn gegaan, is het 't waard?

Ik kan voor 160 "upgraden", al ga ik dan wel een stapje naar beneden in opslag, maar dat neem ik dan voor lief. Vooral het dunne ontwerp en de extra snelheid zet me aan het denken.
Tja, ik heb beiden nu, de snelheid en het extra geheugen merk je wel. Dat is voor mij de reden voor de aankoop. De eerste schuift door naar m'n vriendin.

[ Voor 4% gewijzigd door Sovereign op 25-03-2011 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Sovereign schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:10:
[...]

Tja, ik heb beiden nu, de snelheid en het extra geheugen merk je wel. Dat is voor mij de reden voor de aankoop. De eerste schuift door naar m'n vriendin.
Precies hetzelfde hier. Vriendin claimde zo ongeveer heel de avond de iPad 1. Mag ze hem nu full-time hebben, ik heb een veel snellere, en ligt een stuk lekkerder in de hand :)
(Ja, het is het waard, maar dat blijft persoonlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Laatst online: 20-09 22:50
Lunaticc schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:55:
Eerste bericht de iPad 2!
Bevalt goed tot nu toe. Heb overigens geen last van backlight bleeding :o
Toch wel! Maar niet veel en niet storend bij gebruik :)

edit: Hmm kan geen plaatjes toevoegen of uploaden via de iPad :p

[ Voor 11% gewijzigd door Lunaticc op 25-03-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Twijfelde nog over upgraden, maar heb vandaag een tijdje met een ipad 2 geklooid... Hou het voorlopig bij de een, vooral omdat ik de 1 niet meer door kan schuiven (familie is al voorzien), dus dan wordt het een hoop geld voor extra snelheid (ik weet het, als je hem doorschuift naar je partner kost het ook geld, maar da's toch anders).

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13
Ik heb ook last van backlight bleeding, het is jammer genoeg goed te zien. Bij mjin iPad 1 had ik dat probleem niet. Ik denk dat ik een maandje ga wachten, voordat ik die ga inleveren. Jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Laatst online: 19:26
Donstil schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:00:
Nee
Met VLC toch wel neem ik aan? Ik ga het toch zeker proberen..

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:11
RichieB schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:43:
[...]

Dat gaat je zonder jailbreak niet lukken want VLC is uit de iTunes appstore gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-09 08:26
Damn, vandaag ook een iPad 16GB wifi weten te scoren bij de MM in Eindhoven, nu zie ik op een zwart scherm ook duidelijk backlight bleeding op 3 plekken... Wat is nu wijsheid om te doen? Enkel in de 'zwarte' situaties merk je het, voor de rest niet. Echter wanneer je het ziet stoor ik me er wel onwijs aan. Is het slim om hem gewoon te houden en met een maandje garantie te claimen, of direct terug en weken wachten voor een nieuwe en hope for the best... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bizar hoeveel Nederlandse iPads bleeding hebben. Ik heb net nog even gekeken maar kan het tijdens normaal gebruik echt niet ontdekken. Zelfs niet toen ik net een zeer donkere scène op pauze had gezet.
(ik heb de iPad op 50% a 75% helderheid)
RichieB schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:43:
[...]

Niet zomaar dingen aannemen. Waarom ook 1080p willen? 720p is al meer dan het schermpje kan laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Een goede test voor backlight bleeding is blackle.com ;). Ik denk dat ik mijne terug ga doen richting MM, wacht wel op de the uit de apple store, als die niet goed is ruilen ze gewoon om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik heb geen bleeding, ik vind de camera's juist wel een toffe toevoeging. Videocamera vind ik echt nette kwaliteit en de foto's wel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Simpele vraag:
Hoe krijg ik bijv. 1 van mijn avi's op mijn ipad2?
Kan ik hem dan direct afspelen op de ipad of heb ik daar nog conversie programma's voor nodig?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je .CBR kunt lezen op de iPad voor comics e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
damn... ik wil ff foto's van de gelukkige !!!

online besteld hiero :(

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:12:
Weet iemand hoe je .CBR kunt lezen op de iPad voor comics e.d.
Met bijvoorbeeld Comiczeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Dit ding is echt achterlijk snel, de Tweakers.net homepage was bijvoorbeeld al in 3 seconden volledig geladen!

Voor zover ik kan zien trouwens, hier geen backlight bleeding, was toch wel bang dat ik dat misschien zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Martijn schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:54:
Damn, vandaag ook een iPad 16GB wifi weten te scoren bij de MM in Eindhoven, nu zie ik op een zwart scherm ook duidelijk backlight bleeding op 3 plekken... Wat is nu wijsheid om te doen? Enkel in de 'zwarte' situaties merk je het, voor de rest niet. Echter wanneer je het ziet stoor ik me er wel onwijs aan. Is het slim om hem gewoon te houden en met een maandje garantie te claimen, of direct terug en weken wachten voor een nieuwe en hope for the best... :S
Ik vind het vervelend dat jij een iPad met bleeding hebt getroffen. Maar gezien de eerdere berichten hier op Tweakers, en ook op andere sites en fora was het risico natuurlijk ook wel erg groot met zo'n eerste partij.
Ik hoop voor je dat ze een omruil kunnen doen met een iPad met beter scherm.
ProfoundValue schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:37:
Dit ding is echt achterlijk snel, de Tweakers.net homepage was bijvoorbeeld al in 3 seconden volledig geladen!
1. Is voor een belangrijk deel ook afhankelijk van je draadloze/3g verbinding.
2. Geniet er nu van, binnen 1 week weet je niet eens meer beter. Dat is misschien een nuchtere constatering, maar daarom niet minder waar. Datzelfde effect heb je bij aanschaf van een nieuwe en snellere PC/notebook.

Als een handeling eerst niet dusdanig traag was dat je er een kop koffie bij moest zetten, is het niet zo dat het voor maanden "geweldig" is.

[ Voor 39% gewijzigd door wvexeltweakers op 25-03-2011 22:48 . Reden: aanvulling ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vandaag 1 opgehaald het wachten was de moeite waard. Had zoiets uit het werk 1 ophalen geen idee dat de verkoop pas om 17.00 begon. Gelukkig nog mooi op tijd :)

Prachtig apparaat. Mooiste liet het mijn ouders zien en zij zagen direct de mogelijkheiden eenmaal aan het stoeien en het spreekt boekdelen.

Zonet ff bij Zagg een screen protector gekocht.

offtopic:
Enige wat ik zelf wat jammer vind heeft alles te maken met de store en dan met name de zeer gebruiksvriendelijke melding dat mijn credit card niet wordt geaccepteerd. |:( \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
wvexeltweakers schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:45:
[...]

Ik vind het vervelend dat jij een iPad met bleeding hebt getroffen. Maar gezien de eerdere berichten hier op Tweakers, en ook op andere sites en fora was het risico natuurlijk ook wel erg groot met zo'n eerste partij.
Ik hoop voor je dat ze een omruil kunnen doen met een iPad met beter scherm.
Ik breng hem morgen gewoon terug naar de MM, heb de folie niet eens van de iPad gehaald dus neem aan dat ik gewoon mijn geld terug krijg... Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:53:
[...]

Ik breng hem morgen gewoon terug naar de MM, heb de folie niet eens van de iPad gehaald dus neem aan dat ik gewoon mijn geld terug krijg... Iemand ervaring mee?
Volgens deze site http://www.consuwijzer.nl...op_een_deugdelijk_product

Sta je vrij goed en moet de mm als ze een tevreden klant willen houden jou helpen en dit gewoon terugsturen en jou eventueel een vervangend product geven. Nu wat lastig (tekorten ipad 2) of dus het geld terug.

Heb zelf altijd wel goede ervaringen met mm zeker ivm producten terugbrengen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees vaker dat men zegt van dat als je de iPad 2 via apple.com/nl koopt je meer kans hebt op een omruiling (bij bleeding) dan dat je daar kans op hebt als je hem bijv. bij mediamarkt hebt gekocht. Is dat zo?

Mijn ouders willen hem namelijk uit Amerika meenemen, maar twijfelen over kopen bij Best Buy (Amerikaanse mediamarkt als het ware) of een Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Appo schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:32:
Ik heb ook last van backlight bleeding, het is jammer genoeg goed te zien. Bij mjin iPad 1 had ik dat probleem niet. Ik denk dat ik een maandje ga wachten, voordat ik die ga inleveren. Jullie?
Bij mij is de backlight bleeding ook goed te zien. Ben zeker van plan em in te leveren. Maar ook ik zal er weinig haast bij maken. Wil eerst kijken hoe dit zich verder ontwikkeld en hoe apple erop zal reageren. Zoals ik nu her en der op fora lees lijkt er een groeiende groep mensen te zijn die er last van heeft.

In de tussentijd ben ik er gewoon lekker mee aan het spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 22:22
Ik heb vanmiddag ook een Ipad 2 16gb wifi bij Dixons gekocht en het heeft op 3 plekken veel backlight bleeding. Echt vervelend dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Heel klein beetje bleeding rechtsonder, maar ik stoor me er niet aan. Valt ook enkel op bij pikzwarte sites..

Wat is dat Air Video fantastisch trouwens...Kende het niet, maar ik kan gewoon zonder problemen een 2.6gb mkv van mn mediacenter naar mn iPad streamen, vloeiend. Had niet verwacht dat het zo lekker zou lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msjong
  • Laatst online: 31-03-2022
Nou vandaag een witte 16gb wifi versie gehaald en heb net zitten kijken naar het eventuele bleeden. Alleen als ik hem op volle backlight zet met die website blackle.com zie ik onderin een streepje van pak hem beet een halve cm, bij 2 cm, ook alleen links onder in de liggende positie. Aangezien ik hem niet op 100% backlight heb staan, ivm gaten die in mijn netvlies branden, merk ik er weinig van en denk niet dat ik er wat mee ga doen.
Nu heerlijk op de bank mijn eerste Apple product aan het leren kennen! Heeft iemand een foto van een echte "erge" bleed? ;)

[ Voor 0% gewijzigd door msjong op 25-03-2011 23:49 . Reden: Onbekend met auto edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Laatst online: 16:46
UltraSub schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:13:
[...]

Precies hetzelfde hier. Vriendin claimde zo ongeveer heel de avond de iPad 1. Mag ze hem nu full-time hebben, ik heb een veel snellere, en ligt een stuk lekkerder in de hand :)
(Ja, het is het waard, maar dat blijft persoonlijk)
Bedankt hiervoor! Precies wat ik hoopte dus. _/-\o_

Hopelijk kan ik binnenkort nog wat demo modellen vinden om het ook zelf te ondervinden.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Importeren - deel 3
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid