[iPad] Ervaringen en discussie - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 77.334 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:11
Ik probeer mijn ipad 1 over te zetten naar mijn ipad 2, nou lijkt dat gelukt qua instellingen, al moet ik mijn apps nog synchroniseren. Maar ondertussen staat er al 4.3GB aan 'overige' op mijn iPad 2 volgens iTunes :? Ik heb geen idee wat het is, hoe kun je dit achterhalen?

En opgelost.. het waren wat films die in vlc stonden, maar omdat vlc er nog niet op stond werd het niet als app-data gerekend..

[ Voor 19% gewijzigd door Xtuv op 26-03-2011 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-05 17:07
msjong schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:38:
Heeft iemand een foto van een echte "erge" bleed? ;)
Hierbij een foto die ik net heb gemaakt. Ik heb backlight bleeding in alle 4 hoeken. :-(
http://www.plaatjesupload.../03/25/1301078931-110.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:11
Neem aan dat je dat alleen met de brightness op 100% ziet? Gebruik ik zelf in ieder geval nooit, zeker niet in donkere omgevingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
Xtuv schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 00:18:
Neem aan dat je dat alleen met de brightness op 100% ziet?
Nee, ik zie het ook op 60%. Het is ook niet echt wit, maar met een soort van geel tint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msjong
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
miranon schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 00:16:
[...]

Hierbij een foto die ik net heb gemaakt. Ik heb backlight bleeding in alle 4 hoeken. :-(
Ok dat is zuur, dan heb ik geluk denk ik. Gaat dit niet weg na verloop van tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
msjong schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 00:22:
[...]
Gaat dit niet weg na verloop van tijd?
Ik weet het niet, maar als het binnen 1 week niet weggaat, ga ik de ipad ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msjong
  • Laatst online: 31-03-2022
miranon schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 00:25:
[...]

Ik weet het niet, maar als het binnen 1 week niet weggaat, ga ik de ipad ruilen.
Ja ok goed punt! Nou veel succes in elk geval en laat hier even weten hoe en wat Apple dan wel de winkel voor je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
msjong schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 00:22:
[...]

Ok dat is zuur, dan heb ik geluk denk ik. Gaat dit niet weg na verloop van tijd?
Ja of hij heeft pech. Het zou bezopen zijn als je bij elk product "geluk" moet hebben.

Bleeding gaat trouwens niet weg.
[...]

Jij hebt wel erg veel bleeding idd. Hier zou ik ook mee terug gaan.

Ik heb alleen links een klein beetje bleeding, wat op de Camera zelfs nog beter te zien is dan in het echt.
(als hij op 80% en lager staat is het niet eens meer te zien.)

Heb er dan tijdens normaal werken totaal geen last van. Ik kom bv nooit op Blackle 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/1zyh4pv.jpg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:38

Scott

Ik ben, dus ik tweak

[...]

Dat lijkt eerder die lijm te zijn die nog niet opgedroogd is dan bleeding, mede vanwege het feit dat het geel is. Die lijm droogt vanzelf op en die plekken zouden dus moeten verdwijnen na een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:12
Balen, had een beetje last van bleeding, daar breng ik hem niet voor terug. Maar ontdek nu net ook 2 dode pixels, een groene en een donkere. Heb hem wel al helemaal uitgepakt en zo. Enig idee wat de mediamarkt hier mee doet? Of over een tijd terug brengen als er meer beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Brammel schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 01:12:
Balen, had een beetje last van bleeding, daar breng ik hem niet voor terug. Maar ontdek nu net ook 2 dode pixels, een groene en een donkere. Heb hem wel al helemaal uitgepakt en zo. Enig idee wat de mediamarkt hier mee doet? Of over een tijd terug brengen als er meer beschikbaar zijn?
Omruilen moet geen enkel probleem zijn, maar de kans is groot dat de voorraad er doorheen is. je doet er wel verstandig aan langs te gaan me dunkt, wie weet heb je mazzel en ligt er nog een voor omruiling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
Brammel schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 01:12:
Maar ontdek nu net ook 2 dode pixels, een groene en een donkere.
Ik heb ook 1 dode groene pixel. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
thijszor schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 01:16:
[...]

Omruilen moet geen enkel probleem zijn, maar de kans is groot dat de voorraad er doorheen is. je doet er wel verstandig aan langs te gaan me dunkt, wie weet heb je mazzel en ligt er nog een voor omruiling :)
Er zal er vast geen op voorraad zijn, ze waren allemaal in no time verkocht... Maar omruilen is inderdaad verstandig denk ik, begin me nu al aan die fel groene pixel te ergeren... Kan ik weer een tijd gaan wachten op een iPad2, was juist zo blij dat ik er een te pakken had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1114606
Ik heb een beetje op internet gekeken naar de backlight bleeding probleem en het blijkt dat het merendeel van de ipads dit probleem hebben. Soms is het heel erg, soms minder. Dus ruilen heeft waarschijnlijk niet zoveel zin want je hebt geen garantie dat de nieuwe ipad dit probleem niet zal hebben. Dus het wordt afwachten voor de 2de batch waarbij dit probleem hopelijk is opgelost. Alleen vraag ik me af of ik over 2-3 maanden gewoon naar Dixons kan gaan en de Ipad ruilen. Valt backlight bleeding onder garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Na jaren op GOT en tweakers te hebben meegelezen heb ik toch maar een account gemaakt. Ik heb vanmiddag ook een witte 16gb wifi iPad weten te bemachtigen in de MM alexandrium(Rotterdam). Wat een apparaat zeg heb voor de iPad alles op de iPod touch gedaan als ik bijv. op bed zit, dan is zo groter scherm voor het browsen en filmpjes kijken echt een verademing. Ik had geluk dat ik bij de juiste MM was, want ik was er pas 17:15 maar ze hadden er gelukkig 240 binnengekregen.

Ik heb helaas wel last van gele/bleeding zien niet precies wat het nou is, hopelijk is het de lijm en is het over een paar dagen verdwenen. Het zijn 2 plekken en 1 grote die je met 50% in het donker goed ziet tijdens het film kijken. Gelukkig geen dode pixels dus dat valt dan weer mee.

Nu heb ik ook een vraag, ik kijk veel filmpjes en het is me opgevallen hoe groot verschil er zit tussen de kwaliteit van YouTube filmpjes op de native app en op de mobile site via safar(m.youtube.com). De kwaliteit op de mobiele versie is stukken beter, nu heb ik gelezen dat de kwaliteit op 3g naar beneden wordt gezet echter heb ik een WiFi versie en is hier dus geen sprake van. Is het mogelijk om via de native app ook in hogere kwaliteit te kijken want die vind ik persoonlijk een stuk gebruiksvriendelijker.

[ Voor 3% gewijzigd door Swoooon op 26-03-2011 02:31 ]

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
miranon schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 01:24:
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1114606
Ik heb een beetje op internet gekeken naar de backlight bleeding probleem en het blijkt dat het merendeel van de ipads dit probleem hebben. Soms is het heel erg, soms minder. Dus ruilen heeft waarschijnlijk niet zoveel zin want je hebt geen garantie dat de nieuwe ipad dit probleem niet zal hebben. Dus het wordt afwachten voor de 2de batch waarbij dit probleem hopelijk is opgelost. Alleen vraag ik me af of ik over 2-3 maanden gewoon naar Dixons kan gaan en de Ipad ruilen. Valt backlight bleeding onder garantie?
Als het onder de garantie valt zullen ze hem over 2 maanden echt niet klakkeloos omruilen hoor. De iPad zal op zijn minst bekeken moeten worden door een APR en aangezien Dixons geen TD heeft in de winkels zal hij dan worden opgestuurd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik heb sins gisteren ook een iPad2. Nu heb ik al een iPone en daarmee een Adaptor.

Nu vraag ik me alleen zijn die 2 uitwiselbaar de voltage is bijna gelijk maar de watage is het dubble van de iPad in vergelijking met de adapter van de iPhone. Nu ben ik niet echt een held Met dat soort dingen, zou iemand mij kunnen zeggen of ik de iPad adapter ook kan gebruiken voor de iPhone (3G) & 4 (over 3 dagen die namelijk)

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:28
gulie schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 08:19:
Ik heb sins gisteren ook een iPad2. Nu heb ik al een iPone en daarmee een Adaptor.

Nu vraag ik me alleen zijn die 2 uitwiselbaar de voltage is bijna gelijk maar de watage is het dubble van de iPad in vergelijking met de adapter van de iPhone. Nu ben ik niet echt een held Met dat soort dingen, zou iemand mij kunnen zeggen of ik de iPad adapter ook kan gebruiken voor de iPhone (3G) & 4 (over 3 dagen die namelijk)
Ja, kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:37

polthemol

Moderator General Chat
hoe staat het met de accuduur van de ipad2 ? Sinds de laatste update van ios heb ik het idee dat de accuprestaties van mijn ipad1 een beetje triest zijn geworden. Elke dag met de bus naar werk, vaste tijd en vaste dingen die ik doe kon ik eerst een hele week zowat uitzingen met 1 acculading, nu zit ik na een dag al op een 50% resterend :/

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
@hierboven. Dat heeft niets met de ipad1/2 te maken maar met een bug. Schakel de ping functie uit op je ipad en alles is weer o.k. Wordt opgelost in 4.3.1 die over 1-2 weken komt. Geen ipad2 kopen omdat je denkt dat de akku daarvan langer meegaat als je 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
HaseMike schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 08:57:
@hierboven. Dat heeft niets met de ipad1/2 te maken maar met een bug. Schakel de ping functie uit op je ipad en alles is weer o.k. Wordt opgelost in 4.3.1 die over 1-2 weken komt. Geen ipad2 kopen omdat je denkt dat de akku daarvan langer meegaat als je 1...
Euuhmmm 4.3.1 is er al gewoon hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:54

Toppe

Oké ✅

Ik moet wel heel eerlijk toegeven: wat een belabberde camera. Als ik er een foto mee wil maken, nou hou maar op!

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:34
Pinky-H9 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 09:00:

Euuhmmm 4.3.1 is er al gewoon hoor :)
Downloading now.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 15:43
Donstil schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 02:32:
[...]

Als het onder de garantie valt zullen ze hem over 2 maanden echt niet klakkeloos omruilen hoor. De iPad zal op zijn minst bekeken moeten worden door een APR en aangezien Dixons geen TD heeft in de winkels zal hij dan worden opgestuurd.
En ben je hem vijf weken kwijt. Eigenlijk crimineel. Heb er zelf ook last van, maar vind het niet "erg" genoeg om hem er vijf weken voor te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Je kan hem ook in leveren bij iCentre. Begreep dat zei de meeste reparaties uitvoeren voor Apple Nederland. En het is te merken dat mensen bezig zijn met update, die server is echt rete traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
De lichtgroene dode pixel waar ik me gisteren aan ergerde is spontaan verdwenen! Het is nog wel een dode pixel, maar nu zie je alleen een donker vlekje op een witte achtergrond. Lang niet zo erg als eerst, die fel groene op een zwarte achtergrond was verschrikkelijk.

Gebeurt dit vaker dat dode pixels veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Brammel schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 09:14:
De lichtgroene dode pixel waar ik me gisteren aan ergerde is spontaan verdwenen! Het is nog wel een dode pixel, maar nu zie je alleen een donker vlekje op een witte achtergrond. Lang niet zo erg als eerst, die fel groene op een zwarte achtergrond was verschrikkelijk.

Nee want een dood iemand kan zich toch ook niet zo aar omdraaien? Dit is een niet actieve pixel. Misschien als je even een film er op kijkt dat hij wel gaat werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:15
Brammel schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 09:14:

Een dode is een zwarte dus zal die van jou niet dood zijn maar gewoon kapot dit kun je soms nog repareren door een pixel fixer te draaien maar ook door film te blijven kijken heb je kans dat de pixel zich alsnog hersteld.

Deze ziet draaien en de kans dat ie verdwijnt als hij in het gebied valt http://www.knoxing.com/iphone-app/

[ Voor 7% gewijzigd door DannyBevers op 26-03-2011 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
DannyBevers schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 09:18:
[...]

Een dode is een zwarte dus zal die van jou niet dood zijn maar gewoon kapot dit kun je soms nog repareren door een pixel fixer te draaien maar ook door film te blijven kijken heb je kans dat de pixel zich alsnog hersteld.
Dan lijkt het er op dat die gisteren kapot was en nu dus dood. Prima, wat dit is echt 10 keer minder goed te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Volgens mij is hij nu weer groen geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
Brammel schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 09:34:
Dan is ie niet dood maar hij zit zoals ze het noemen vast dit kan tevens ook uit zichzelf oplossen. Maar je kan ook kijken of de winkel of dergelijk hem mee terug inneemt en dat je nieuwe krijgt maar soms doen ze moeilijk omdat het er maar 1 (pixel) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205576

[b][message=35749487,noline]

Nu heb ik ook een vraag, ik kijk veel filmpjes en het is me opgevallen hoe groot verschil er zit tussen de kwaliteit van YouTube filmpjes op de native app en op de mobile site via safar(m.youtube.com). De kwaliteit op de mobiele versie is stukken beter, nu heb ik gelezen dat de kwaliteit op 3g naar beneden wordt gezet echter heb ik een WiFi versie en is hier dus geen sprake van. Is het mogelijk om via de native app ook in hogere kwaliteit te kijken want die vind ik persoonlijk een stuk gebruiksvriendelijker.
Dat is mij ook opgevallen. Het lijkt mij op een bug... Want de native app weergeeft inderdaad geen HD weer op youtube, terwijl de mobile browser versie dat wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49090

Anoniem: 205576 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 09:51:
[...]

Dat is mij ook opgevallen. Het lijkt mij op een bug... Want de native app weergeeft inderdaad geen HD weer op youtube, terwijl de mobile browser versie dat wel doet.
Zelf getest. Via de app en via safari. Beide keren geen verschil in beeldkwaliteit. Als je er toch meezit ff snelkoppeling maken naar je blad en done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
Heb hem net opgehaald en heb gelukkig geen vertoning van eventuele backlight bleeding gelukkig. Het is een 64GB + 3G dus had ook niet gehoopt want dan was ik per direct teruggegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBQ-MAN_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Kleine hoeveelheid bleeding aan de rechterzijde. Valt alleen bij compleet zwart scherm op, op 100% helderheid. Niet echt iets om mee terug te gaan dus. Verder helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399568

Gister net als vele ook de iPad 2 gescoord! Kwam er toen achter dat ik ook een beetje bleeding had, maar zo weinig dat ik niet terug zou gaan. Kom ik er nu net achter dat mijn iPad een dode witte pixel heeft in de rechter bovenhoek....:( maar als ik nu terug ga dan kan ik wel weer even wachten aangezien de voorraad er niet echt is! Beetje jammer dit :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Als ik toch een hagelnieuwe iPad2 had gekocht en die had bleeding dan ging hij gelijk terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
iPad 2 binnen :D . Wat een mooi ding. Mijn eerste iPad. Wat ligt hij lekker in de hand en wat zijn die Smart Covers grappig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Heb ik even geluk, met de huidige koers is de iPad 2 hier in Zwitserland zelfs vanaf zo'n 55 euro goedkoper dan in Nederland (16 GB WiFi). Of houdt Apple er een merkwaardige prijsstelling op na?

[ Voor 20% gewijzigd door MaZo op 26-03-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Op zich is de smartcover wel handig, alleen vind ik het minder fijn werken als je hem omklapt en achter de ipad stopt. Dus echt als een hoesje gedraagd. Het is jammer dat de magneetjes niet tegen de achterkant aan klikken. Nu hangt er een soort flap steeds aan...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264313

MazeWing schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 11:29:
Op zich is de smartcover wel handig, alleen vind ik het minder fijn werken als je hem omklapt en achter de ipad stopt. Dus echt als een hoesje gedraagd. Het is jammer dat de magneetjes niet tegen de achterkant aan klikken. Nu hangt er een soort flap steeds aan...
Hij is handig als steun maar als hij stoort klik je hem er toch zo af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
Donstil schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 02:32:
[...]

Denk je dat ik dus beter de ipad nu moet omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:55
MazeWing schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 11:29:
Voor dit probleem was ik ook al bang, maar volgens mij heb ik wel een goede oplossing gevonden. Halverwege dit filmpje zie je hem de Cover eerst dubbel vouwen voor deze om te draaien. http://www.macworld.com/a...3/ipad_2_smart_cover.html zo lijkt die wel vast te blijven zitten en meer grip te geven. ( zelf nog niet kunnen testen want de oranje smartcover was uitverkocht.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qoon3x schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 11:40:
[...]

Voor dit probleem was ik ook al bang, maar volgens mij heb ik wel een goede oplossing gevonden. Halverwege dit filmpje zie je hem de Cover eerst dubbel vouwen voor deze om te draaien. http://www.macworld.com/a...3/ipad_2_smart_cover.html zo lijkt die wel vast te blijven zitten en meer grip te geven. ( zelf nog niet kunnen testen want de oranje smartcover was uitverkocht.)
Mijne blijft niet vast zitten op die manier - werkt dit bij andere mensen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
Qoon3x schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 11:40:
[...]

Hij houd hem dan gewoon vast als je goed kijkt wel jammer maar er is mee om te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Net even een filmpje met iMovie in elkaar gezet, ik vind de kwaliteit van de videocamera juist erg mee vallen.
Ben echt verrast. 720p :)

YouTube: iPad 2 Camera Test

[ Voor 6% gewijzigd door Jackson6 op 26-03-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162949

Waarom stoor je de hele buurt in godsnaam met Michael Jackson muziek? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Anoniem: 162949 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:09:
Waarom stoor je de hele buurt in godsnaam met Michael Jackson muziek? :F
Zit op een industrieterrein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Laatst online: 30-05 18:51

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Jackson6 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:04:
Net even een filmpje met iMovie in elkaar gezet, ik vind de kwaliteit van de videocamera juist erg mee vallen.

Ziet er inderdaad niet verkeerd uit.
Lijkt me wel lastig filmen, met het formaat van de iPad?
Ik heb zelf de iPad1, en zie me daar niet zo snel mee filmen.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341688

Heeft iemand een verzekering afgesloten voor zijn iPad want ik zit er wel over te denken maar weet nog niet of het wel het geld waard is. En als mensen een verzekering hier hebben afgesloten waar hebben jullie dat dan gedaan, hoeveel betalen jullie en wat dekt die verzekering dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354477

Ik wil updaten naar iOS 4.3.1 maar mijn iPad 1, iPad 2 en iPhone 4 geven allemaal de melding:
‘iTunes kan geen reservekopie maken van de iPad/iPhone ‘iPad/iPhone van Mick’, omdat het maken van de reservekopie is mislukt.’
Hoe kan ik dit oplossen?

Edit: En bij het openen van iTunes krijg ik de melding:
iTunes kan geen informatie over klassengegevens uit de synchronisatievoorzieningen laden. Sluit de kabel opnieuw aan of probeer het later opnieuw.
Zou het heel misschien te maken kunnen hebben dat mijn Apple ID vergrendeld is? (door ClickandBuy)

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 354477 op 26-03-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
[...]

Heb daar ook last van. Geen HD in de native app. Had dit bij de iPad 1 wel gewoon. Hoop dat er snel een fix komt, want vind dit vrij irri en werk liever met de native app ipv de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mee007
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Brammel schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 09:34:
Ik heb precies hetzelfde, 1 dode pixel. Soms is hij fel aanwezig soms niet en op een blauwe achtergond zie ik hem helemaal niet. Ook lichte backlight bleeding, maar niet zo erg. Ben net even langs de icentre gelopen waar ik hem heb gekocht. Technische dienst moet er zgn eerst naar kijken, maar er is geen vooraad meer dus kunnen ze hem ook niet omruilen. Ik baal wel. Maar ga hem echt niet inleveren nu want dan ben ik hem weken kwijt.
Tips om die luie pixel weg te krijgen zijn welkom. Heb de kleurwisselpatroon truc al geprobeerd, helpt niet.
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 18:55
Jackson6 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:04:

Kwaliteit is redelijk maar zodra je uit het buitenlicht ben valt het vies tegen...
Probeer maar eens zo'n filmpje binnen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2qddez5.png

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/jtx953.png

Heeft mijn vriendin gisteravond gemaakt :) Ik krijg nog een betere versie dit is het prototype :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Zoooo.... Die is goed met spijkerbroeken :p

Maar wel lief natuurlijk!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
MazeWing schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 14:37:
Zoooo.... Die is goed met spijkerbroeken :p

Maar wel lief natuurlijk!
Idd zo te zien naait ze er lekker op los :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
iPad 2 alweer oud, je moet de Flypad hebben van Jeve Stobs met AluFolie cover :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net m'n iPad 1 hersteld, en nu heeft hij wel iOS 4.3.1. Hij kan alleen geen reservekopies maken. Best vervelend dat ik voor elke update mijn iPad/iPhone moet herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
[...]

Ja, ik denk het ook toen ik vanochtend opstond gaf de native app ineens de zelfde kwaliteit als safari. Ik logde ff uit me YouTube account en het is sinds dien echt weer bagger kwaliteit. Hopelijk wordt het opgelost in 4.3.1 maar durf nog niet te upgraden, want wil hem namelijk jailbreaken.

Edit: ik zie nu weer dat de native app hoge kwaliteit weergeeft, ik snap het echt niet het heeft waarschijnlijk mee te maken dat de iPad zelf checkt hoe snel de internet is. Ik heb daarom ook naast de router enzo gestaan en wat test uitgevoerd maar het lijkt echt op een bug.. ):

[ Voor 19% gewijzigd door Swoooon op 26-03-2011 17:12 ]

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296131

Anoniem: 341688 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 13:27:
Heeft iemand een verzekering afgesloten voor zijn iPad want ik zit er wel over te denken maar weet nog niet of het wel het geld waard is. En als mensen een verzekering hier hebben afgesloten waar hebben jullie dat dan gedaan, hoeveel betalen jullie en wat dekt die verzekering dan?
Beste verzekering is de garantie uitbreiding van Apple zelf: AppleCare.

En als je via eBay koopt ook nog eens een stuk goedkoper te vinden is mijn ervaring met Macs. Genoeg betrouwbare sellers daar te vinden met een hoge feedback score.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 296131 op 26-03-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933

Anoniem: 296131 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:27:
[...]

En als je via eBay koopt ook nog eens een stuk goedkoper te vinden is mijn ervaring met Macs. Genoeg betrouwbare sellers daar te vinden met een hoge feedback score.
AppleCare is geen verzekering en daarmee dus ook niet de beste verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275107

Wat betreft die verzekering is die van Dixons erg goed! Alles wat buiten de garantie valt heb je voor +\- 9 € verzekerd per maand. Ander voordeel: per maand op te zeggen. De afhandeling bij schade is ook snel en zoals je het overal wel zou willen zien. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Mijn eerste dag met de m'n eerste ipad zit er op. Wat een geweldig apparaat. Internetten, twitter en gamen zijn echt gemaakt voor een tablet.

De smartcover gebruik ik vrijwel continue. Gebruik m'n ipad vooral in de landscape stand als ik op de bank zit. De smartcover is dan ideaal om de ipad wat schuin te hebben.

Net een tijd met garageband zitten spelen. Ipad aan de speakers gehangen en dan lekker een beetje muziek maken. Imovie nog niet getest, weet nog niet of ik die ga kopen, denk dat ik het vrijwel niet ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ik vind Applecare pakketen via ebay.de voor een iPad al voor € 58,00 incl. kosteloos verzenden.
Want verkoper mailt je de registratiecode en code van doos !

[ Voor 49% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 26-03-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
Zit garageband er standaard bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toelis schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 19:04:
Zit garageband er standaard bij ?
Nope, kopen in de app store. Wel de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkii
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-05 16:48
iPad bevalt super! alleen prijzen van degelijke apps vallen tegen joh als je >2 jaar een iPhone heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-05 22:30

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

iPad valt goed mee.
  • Snelheid is dik in orde, maar heb hier en daar toch al hangers gehad. Maar kom, dat zijn uitzonderingen en niet meer gehad nu ik 4.3.1 heb.
  • Scherm is ook prettig. Helaas ben ik mijn iPhone 4 gewoon.
  • Facetime is ook leuk. Kwaliteit van foto's van beide camera's is bagger. Filmen gaat daarentegen is zeer redelijke kwaliteit, maar toch iets minder als de camera van de iPhone 4.
  • Smartcover is een zeer goede accesoire. Daarnaast zou ik iedereen die eentje wilt de lederen smartcovers afraden. Die hebben weinig toegevoegde waarde t.o.v. de PU-versies qua uiterlijk. Je ziet bijna niet dat het leer is. Voor 20EUR extra had ik wel wat meer verwacht. (Ik heb zelf een PU-versie, maar ik heb de lederen versie een grondige blik en hands-on gegeven.)
Dat was het. Als ik meer dingen tegenkom laat ik het weten.

[ Voor 6% gewijzigd door 6129(15) op 26-03-2011 19:56 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:41:
[...]

AppleCare is geen verzekering en daarmee dus ook niet de beste verzekering.
Nee, het is een garantie en support verzekering.
http://www.apple.com/nl/support/products/ipad.html

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 296131 op 26-03-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol, gisteren een telefoontje gekregen van de plaatselijke Dixons dat ik mijn iPad 2 kon komen ophalen, maar had de bestelling 2 weken geleden al gecanceld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
AppleCare voor iPad net 2 1/2 uur geleden gekocht via ebay.de voor maar € 58,00 ;)

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/Applecareipad.jpg

Heb betaald met PayPal.
Heb inmiddels PDF file met nummer van de doos en registratienummer van Apple Care plan binnen.
Mijn iPad(1) 32 GB afkomstig van MediaMarkt ( gekocht op 10-9-'10 ) heeft nu dekking t/m 9-9-'12 :9

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/iPaddekking.png

[ Voor 16% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 26-03-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 12:19

Cass

24JA SolarPercium 290Wp SE5000

Sinds gistermiddag ook in het bezit van een Ipad 2!

Nu vraag ik me af of het ook kwaad kan om de Ipad snachts in de slaapstand te laten staan.
Moet de Ipad elke avond echt uitgezet worden? Of hoef ik daar helemaal niet mee te zitten...
Ben benieuwd hoe jullie hier mee om gaan. Juist met de nieuwe cover schiet het uitzetten er bij in.

Cass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:37

MaxPoweR

-=StopTech=-

iPad hoef niet uitgeschakeld te worden, gewoon in slaapstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vanochtend de ipad 2 in handen gehad. Het kost flink wat moeite, maar ik wacht toch maar o de 3e en hou mijn ipad1

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:38
Martijn schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:53:
[...]

Ik breng hem morgen gewoon terug naar de MM, heb de folie niet eens van de iPad gehaald dus neem aan dat ik gewoon mijn geld terug krijg... Iemand ervaring mee?
Nou, ik heb hem vanochtend terug gebracht, ik was de eerste zeiden ze ;). Maar deden totaal niet moeilijk en vonden ook dat de backlight bleeding niet mocht... Geld teruggekregen, maar snel een nieuwe gaat er niet bij zijn denk ik ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Uitschaken of slaapstand : Persoonlijk zet ik hem uit bij het naar bed gaan, en weer aan op het moment dat ik hem de volgende dag weer voor het eerst gebruik. Scheelt toch accu gebruik. Bij mij staat hij dan dik 14 uur uit.

Applecare kopen : Niet doen, binnen 1 jaar heb je waarschijnlijk een ipad 3 gekocht of een android 4.8239 tablet van nokiasung.

Youtube app : Begrijp niet dat ze daar het "tijd filter" uit hebben weg gelaten, ik vind hem onbruikbaar. Je kan niet filteren dat je alle video's van de xyz binnen de afgelopen week wilt hebben. Je krijgt ze gewoon allemaal te zien in een random volgorde. Ik gebruik dus maar de web youtube app binnen atomic browser. Slecht beurt van apple, had verwacht dat ze dit op orde hadden in 4.3.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Voor wat betreft Youtube, kon dit uberhaupt al dan? Ik heb geen iPad dus ben niet zeker, maar op de iPhone kon je video's zoiezo al nooit op "upload date" sorteren. Maakt voor mij persoonlijk de app al voor minstens de helft minder bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
MaZo schreef op zondag 27 maart 2011 @ 09:33:
Voor wat betreft Youtube, kon dit uberhaupt al dan?
Goede vraag ik kom van een galaxy tab, daar zat het wel op de youtube app. Erg onhandig dat het bij apple er niet opzit, nu moet je wel via de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
HaseMike schreef op zondag 27 maart 2011 @ 07:56:
Applecare kopen : Niet doen, binnen 1 jaar heb je waarschijnlijk een ipad 3 gekocht of een android 4.8239 tablet van nokiasung.
Ik persoonlijk wil nog wel miminaal 18 maanden doen met me iPad vandaar

de "goedkope" garantieverlenging via AppleCare.

( zie posts hierboven € 58,-- / 365 dagen = € 0,159 per dag :X )

Verder kan het ook handig zijn als je b.v je iPad of iPad2 nog na een jaar in bezit te hebben wel wilt
kunnen verkopen met wat rest garantie erop ( wel via jou dan. ) ! toch ?

Zeker als hij naar b.v een bekende / familie / collega / vriend gaat ;)

[ Voor 6% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 27-03-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
[b][message=35753889,noline]
( zie posts hierboven € 58,-- / 365 dagen = € 0,159 per dag :X )
Per kleine tijdseinheid lijkt alles goedkoop, zo kost mijn auto maar 1,06 Euro per uur ! En als je doorrekend komt dat op bijna 10.000 per jaar...

58 Euro is veel geld voor een service die je 95% zeker niet gebruikt. Zelf koop ik nooit garanties bij omdat ik weet dat ze daar mee aan verdienen dan aan het product zelf. Je 'moet' je nooit verzekeren voor schades de je makkelijk zelf kan betalen. Je verzekerd immers geen 479 euro, maar hoogstens een reparatie van rond de 100... Premie daarvoor is dan een leuke 58% ...

Alles is persoonlijk natuurlijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door HaseMike op 27-03-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Laatst online: 08:11
Anoniem: 296131 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:27:
[...]

Ik vraag me af, hoe kan zo'n product/dienst van apple zelf buiten apple om goedkoper zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik was/ben op vakantie en je hebt eigenlijk niks aan een ipad als je geen itunes op je pc hebt staan, eigenlijk raar toch? Je zou hem toch gewoon on the fly aan moeten kunnen zetten en kunnen surfen etc na wat instellingen.

Gelukkig had ik een laptop bij en met wat getether is het me gelukt wat apps op de ipad te zetten. Heb het programma movieplayer ofzo gekocht zodat je gewoon je avi s op je ipad kunt zetten en afspelen.

Echt een geweldig apparaat wat ik zeker vaak zal gebruiken. Je slaat die cover om en het ding springt aan en je kunt surfen etc. ik heb hier verder geen wifi of micorsim kaart ter beschikking maar zodra ik ergens met wifi ben dan ga ik ff kijken hoe de rest van het apparaat werkt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:13
Even een vraagje over de smart cover. Is deze ook op de achterkant te gebruiken? En denken jullie dat de magneetjes op lange termijn het aluminimum kunnen krassen?

Heb al een iPad gereserveerd (vervanging iPad1) maar twijfel nog over een cover, neig nu naar niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Voor de mensen die het nog niet wisten, als je gewoon in de winkel je iPad hebt gekocht dan heb je gewoon twee jaar garantie. Als je je iPad aanmeldt bij de Apple website staat er, van Apple zelf, 1 jaar. Gewoon bellen en wijzen op de Europese richtlijnen plus de garantiewetten hier. Dan passen ze het aan als je je product hebt geregistreerd.

Het enige wat AppleCare echt doet is de telefonische ondersteuning verlengen. Op de Apple website is ook een artikel over garantie, en daar in staat 1-jarige beperkte garantie en in kleine lettertjes staat er dan bij dat het ook langer kan zijn als dat zo in de wet is geregeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 27-03-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 14:31

JaWa

zie hier een icon

Robin Chung schreef op zondag 27 maart 2011 @ 10:43:
Even een vraagje over de smart cover. Is deze ook op de achterkant te gebruiken? En denken jullie dat de magneetjes op lange termijn het aluminimum kunnen krassen?

Heb al een iPad gereserveerd (vervanging iPad1) maar twijfel nog over een cover, neig nu naar niet doen.
Onder de magneetjes en aluminium dat contact maakt zit een klein rubber puntje dus daar is over nagedacht.

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Squatjj schreef op zondag 27 maart 2011 @ 10:57:
Voor de mensen die het nog niet wisten, als je gewoon in de winkel je iPad hebt gekocht dan heb je gewoon twee jaar garantie. Als je je iPad aanmeldt bij de Apple website staat er, van Apple zelf, 1 jaar. Gewoon bellen en wijzen op de Europese richtlijnen plus de garantiewetten hier. Dan passen ze het aan als je je product hebt geregistreerd.

Het enige wat AppleCare echt doet is de telefonische ondersteuning verlengen. Op de Apple website is ook een artikel over garantie, en daar in staat 1-jarige beperkte garantie en in kleine lettertjes staat er dan bij dat het ook langer kan zijn als dat zo in de wet is geregeld.
Klopt maar is nogal een verschil tussen in je recht staan conform EU wetgeving en je recht krijgen.
En voor die paar tientjes heb ik geen zin in potentieel gel*l ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 15:27

epo

Lorefice schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 19:53:
iPad valt goed mee.
  • Snelheid is dik in orde, maar heb hier en daar toch al hangers gehad. Maar kom, dat zijn uitzonderingen en niet meer gehad nu ik 4.3.1 heb.
  • Scherm is ook prettig. Helaas ben ik mijn iPhone 4 gewoon.
  • Facetime is ook leuk. Kwaliteit van foto's van beide camera's is bagger. Filmen gaat daarentegen is zeer redelijke kwaliteit, maar toch iets minder als de camera van de iPhone 4.
  • Smartcover is een zeer goede accesoire. Daarnaast zou ik iedereen die eentje wilt de lederen smartcovers afraden. Die hebben weinig toegevoegde waarde t.o.v. de PU-versies qua uiterlijk. Je ziet bijna niet dat het leer is. Voor 20EUR extra had ik wel wat meer verwacht. (Ik heb zelf een PU-versie, maar ik heb de lederen versie een grondige blik en hands-on gegeven.)
Dat was het. Als ik meer dingen tegenkom laat ik het weten.
Heb de iPad ook sinds vrijdag, ben er wel zeer content mee. Maar inderdaad wat jij ook al aangeeft, als je
het Retina display van de iPhone 4 bent gewend, is het scherm van de iPad 2 toch een achteruitgang.
Hetzelfde had ik al als ik eens een iPhone 3G/S in me handen heb. Vroeger zag je de pixels niet, maar
als je gewend bent met het Retina display zie je het wel :s Hopen maar dat de iPad 3 een verdubbeling van
de resolutie krijgt, dan komt de DPI waarde wat in de buurt van de iPhone 4.
Verder is het een heerlijk apparaat, erg snel, ligt goed in de hand, en heb zelf geen enkele vastloper gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou iemand me kunnen helpen met dit?
Anoniem: 354477 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 13:33:
Ik wil updaten naar iOS 4.3.1 maar mijn iPad 1, iPad 2 en iPhone 4 geven allemaal de melding:
‘iTunes kan geen reservekopie maken van de iPad/iPhone ‘iPad/iPhone van Mick’, omdat het maken van de reservekopie is mislukt.’
Hoe kan ik dit oplossen?

Edit: En bij het openen van iTunes krijg ik de melding:
iTunes kan geen informatie over klassengegevens uit de synchronisatievoorzieningen laden. Sluit de kabel opnieuw aan of probeer het later opnieuw.
Zou het heel misschien te maken kunnen hebben dat mijn Apple ID vergrendeld is? (door ClickandBuy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-05 15:39

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
[iPad] Ervaringen en discussie - deel 11 < Nieuw deeltje op verzoek van Hoedje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

naar deel 11!

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 296131 op 27-03-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201059

WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 20:45:
AppleCare voor iPad net 2 1/2 uur geleden gekocht via ebay.de voor maar € 58,00 ;)

[afbeelding]

Heb betaald met PayPal.
Heb inmiddels PDF file met nummer van de doos en registratienummer van Apple Care plan binnen.
Mijn iPad(1) 32 GB afkomstig van MediaMarkt ( gekocht op 10-9-'10 ) heeft nu dekking t/m 9-9-'12 :9

[afbeelding]
Juist ter informatie: in de Europese Unie zijn fabrikanten verplicht om 2 jaar garantie te bieden. Het enige dat je extra krijgt is nu telefonische ondersteuning van Apple... en dit voor 58 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:37
Daar gaan we verder!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Importeren - deel 3
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid