[iPad] Ervaringen en discussie - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.466 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk voor bleeding wel hoor. Zou belachelijk zijn als het niet zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag net een paar filmpjes op YouTube over de backlight bleeding, en het viel me op dat bij de meeste filmpjes de grootste bleeding spot tussen de homebutton en de rechter-benedenhoek zitten. Dus bij de speaker ongeveer. Voor de mensen die een iPad 2 met backlight bleeding hebben: zitten jullie grootste spots daar ook? Bij mij in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:46
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 16:20:
[...]

Ja. Je krijgt een preview met alle foto's op je camera. Daarna kies je welke je wilt importeren. (Of je importeert direct alle)
[afbeelding]
Dat is het hem nou juist, ik wil degelijke fullscreen fotos kunnen beoordelen zonder te importeren. Ik eil ze direct van mn geheugenkaartje af kunnen halen zonder dat de fotos moeten verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Mick4.

mijn enige "spot(je)" zit ook in dat hoekje idd.

Wel lastig zichtbaar.

Edit: Ik weet van de RMA jongens op de zaak dat ze een paar jaar geleden gezeur hadden met Samsung. Die wilde bepaalde schermen toen niet repareren voor Backlight bleeding terwijl wij ze al hadden vergoed aan de klant.

[ Voor 56% gewijzigd door Donstil op 19-03-2011 23:58 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M@rijn schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 23:25:
[...]

Dat is het hem nou juist, ik wil degelijke fullscreen fotos kunnen beoordelen zonder te importeren. Ik eil ze direct van mn geheugenkaartje af kunnen halen zonder dat de fotos moeten verhuizen.
Dat "importeren" is juist bedoeld om ervoor te zorgen dat je snel en soepel door de foto's heen kan jassen/in kan zoomen en ze te beoordelen. Dat werkt op een ipad veel prettiger dan constant een 5MB jpg of 20MB CR2 de hele tijd te resizen vanuit een SD-kaartje met een snelheid van 6MB/s.

Zelfs op m'n desktop doe ik dat niet graag. Picasa die even een paar secondes nodig heeft om grote foto's scherp te stellen...

[ Voor 5% gewijzigd door kmf op 20-03-2011 00:01 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik lees net dingen van dat mensen die de iPad 2 hebben geïmporteerd hopen dat de releasedate op word geschoven zodat zij langere exclusiviteit hebben. Maar wat is daar zo ongelooflijk statisfying aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:40
ProfoundValue schreef op zondag 20 maart 2011 @ 03:08:
Ik lees net dingen van dat mensen die de iPad 2 hebben geïmporteerd hopen dat de releasedate op word geschoven zodat zij langere exclusiviteit hebben. Maar wat is daar zo ongelooflijk statisfying aan?
Wat denk je zelf? Langer exclusief betekend dat het importeren alleen maar zinvoller was. + eventuele aandacht die men kan krijgen met het feit dat ze een nieuw (niet verkrijgbaar) apparaat hebben.

:+

Ik ben nog altijd zeer tevreden met de iPad "Classic" en zal op zijn vroegs updaten bij de iPad 3 (zeker als ik het zo lees met de backlight bleeding en dode pixel problemen.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:51
ProfoundValue schreef op zondag 20 maart 2011 @ 03:08:
Daar is helemaal niets satisfying aan , maar er zijn nou eenmaal mensen die van zichzelf niet zo interessant zijn en denken dat een exclusieve gadget dat probleem voor ze oplost. Beetje misselijk eigenlijk die afgunst. Maar het is al langer duidelijk dat enige ratio ontbreekt wanneer het apple spullen betreft , of een ieder moet het normaal vinden dat je binnen een jaar ca. 200 euro over de balk gooit voor 2 slechte cameraatjes en wat extra werkgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:46
kmf schreef op zondag 20 maart 2011 @ 00:01:
[...]

Dat "importeren" is juist bedoeld om ervoor te zorgen dat je snel en soepel door de foto's heen kan jassen/in kan zoomen en ze te beoordelen. Dat werkt op een ipad veel prettiger dan constant een 5MB jpg of 20MB CR2 de hele tijd te resizen vanuit een SD-kaartje met een snelheid van 6MB/s.

Zelfs op m'n desktop doe ik dat niet graag. Picasa die even een paar secondes nodig heeft om grote foto's scherp te stellen...
Kan ik dan importeren en deze later weer op de kaartjes zetten volgens mij niet. En ik maak wel wat meer fotos dan die 16GB die mn ipad heeft dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]uiterlix schreef op zondag 20 maart 2011 @ 06:17[/message]:
[...]
...of een ieder moet het normaal vinden dat je binnen een jaar ca. 200 euro over de balk gooit voor 2 slechte cameraatjes en wat extra werkgeheugen.
:) lol :)

En over een jaar nog eens 200 euro voor een flitser, 2 verbeterde cameratjes en 5 extra kleuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:04
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 08:52:
[...]

:) lol :)

En over een jaar nog eens 200 euro voor een flitser, 2 verbeterde cameratjes en 5 extra kleuren :)
Precies daarom ben ik voor een zeer betaalbare 6 maanden oude iPad1 met 32GB gegaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M@rijn schreef op zondag 20 maart 2011 @ 07:56:
[...]

Kan ik dan importeren en deze later weer op de kaartjes zetten volgens mij niet. En ik maak wel wat meer fotos dan die 16GB die mn ipad heeft dus vandaar.
Waarom moet je importeren en weer op de kaartjes zetten? Bij het importeren heb je de keus of ze ook van de kaartjes weggehaald moet worden of niet. Gewoon daar laten dus?

Ligt dus compleet aan je workflow.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 22:23:
[...]

Ja daar zat ik eigenlijk ook over na te denken. Volgens mij heb je een jaar wereldwijde garantie. Weet niet of je dan ook naar premium resellers kunt gaan, anders ga ik gewoon naar de Apple store in Düsseldorf.
Düsseldorf heeft geen Apple Store.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op zondag 20 maart 2011 @ 10:24:
[...]

Düsseldorf heeft geen Apple Store.
Bedoelde eigenlijk Oberhausen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 20:24
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 10:29:
[...]

Bedoelde eigenlijk Oberhausen.
Zo cool vinden dat je hem nu eerder hebt en hebt geïmporteerd en andere mensen uitstel van release gunnen en vervolgens je eigen iPad wel in Nederland willen omruilen omdat je niet tevreden bent met jouw exemplaar. lmao.

*p.s. mensen als Donstil etc. die hem hebben geïmporteerd, helemaal chill, ik misgun niemand iets en ben ook niet jaloers, zo lang je maar niet anderen die rustig wachten op de release toe gaat wensen dat hij wordt uitgesteld.*

[ Voor 23% gewijzigd door timwijn op 20-03-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
timwijn schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:35:
[...]

Zo cool vinden dat je hem nu eerder hebt en hebt geïmporteerd en andere mensen uitstel van release gunnen en vervolgens je eigen iPad wel in Nederland willen omruilen omdat je niet tevreden bent met jouw exemplaar. lmao.

*p.s. mensen als Donstil etc. die hem hebben geïmporteerd, helemaal chill, ik misgun niemand iets en ben ook niet jaloers, zo lang je maar niet anderen die rustig wachten op de release toe gaat wensen dat hij wordt uitgesteld.*
Je haalde met je reactie echt de woorden uit m'n mond. Je sloeg de spijker echt perfect op dein kopf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag over de ipad 1:

Ik zou van het werk een ipad 2 krijgen, maar volgens mij is dat idee onlangs naar de prullenbak verschoven. Nu wil ik zelf een ipag gaan kopen en voor mij maakt het niet uit of het een 1 of 2 is. Nu is de 1 een stuk goedkoper.

Blijft die actie er nog een tijdje of is het alleen de restanten verkopen en bij de release van de ipad 2 stopt deze korting? Ik wil hem eigenlijk in mei van het vakantiegeld kopen, maar anders bestel ik hem nu alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 12:26:
Even een vraag over de ipad 1:

Ik zou van het werk een ipad 2 krijgen, maar volgens mij is dat idee onlangs naar de prullenbak verschoven. Nu wil ik zelf een ipag gaan kopen en voor mij maakt het niet uit of het een 1 of 2 is. Nu is de 1 een stuk goedkoper.

Blijft die actie er nog een tijdje of is het alleen de restanten verkopen en bij de release van de ipad 2 stopt deze korting? Ik wil hem eigenlijk in mei van het vakantiegeld kopen, maar anders bestel ik hem nu alvast.
iPad 1 gaat uit het assortiment. Geen idee hoe lang het duurt. Maar ik kan je aanraden als het verschil van 120 euro je niet uitmaakt, toch een iPad 2 te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:46
En als je toch een "1" koopt, koop dan gewoon een gebruikte voor weinig ;)
Al die dingen zit nog garantie op en de meeste bezitters gebruiken een case, dus zo goed als nieuw.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Waarschijnlijk zal de prijsverlaging van de iPad 1 aanhouden (in Nederland) totdat 99% van de iPad 1's zijn verkocht.

Ik denk namelijk dat Apple naast de iPad 2 ook nog wel de iPad 1 laat verkopen, maar dan alleen om de voorraden op te maken. Waarschijnlijk zal Apple namelijk na de release van de iPad 2 geen iPad 1's meer verschepen naar de winkels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timwijn schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:35:
[...]

Ik gun niemand dat hij wordt uitgesteld hoor. Ik hoop het alleen een beetje. En nee idd, met backlight bleeding en dode pixels ben ik idd niet helemaal tevreden, maar wat heeft dat te maken met het 'coole importeren'? Als je een beter exemplaar kunt krijgen omdat die van jou niet helemaal goed is (wat je toch verwacht bij zo'n prijs) doe je dat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 14:54:
[...]

Ik gun niemand dat hij wordt uitgesteld hoor. Ik hoop het alleen een beetje. En nee idd, met backlight bleeding en dode pixels ben ik idd niet helemaal tevreden, maar wat heeft dat te maken met het 'coole importeren'? Als je een beter exemplaar kunt krijgen omdat die van jou niet helemaal goed is (wat je toch verwacht bij zo'n prijs) doe je dat toch?
Maar waarom hoop je dat de release word uitgesteld in the first place? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Jongens, wat een gezeik over elkaar. Kunnen we het weer over ervaringen met de iPads hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:07:
[...]

Maar waarom hoop je dat de release word uitgesteld in the first place? :?
Als je er veel moeite voor doet, en de verkoper ook nog lastig doet, en dan ook nog naar een andere verkoper moet, is wat langere exclusiviteit wel lekker. En dan nog, misschien is het backlight probleem opgelost tegen de tijd als ie uitkomt (als ie uitgesteld wordt). En nee, het backlight probleem is geen storm in een glas water. Volgens mij heeft meer dan 50% van de iPad 2s er last van.
sebastius schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:08:
Jongens, wat een gezeik over elkaar. Kunnen we het weer over ervaringen met de iPads hebben?
Mee eens.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Sorry hoor, maar ik blijf het maar raar vinden dat mensen die hun iPad 2 nu al hebben hopen op uitstel van release hier in Nederland. Het feit dat je er moeite voor moet doen om je iPad 2 te importeren is je eigen keus geweest, niet de keus van de andere iPad 2 fans die wel het geduld op kunnen brengen om te wachten op de release in Nederland.
Om dat dit soort bullshit dingen te gaan zeggen, vind ik gewoon echt raar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop ook op uitstel totdat Apple het productieproces 100% onder de knie heeft en die dingen foutloos gaat produceren. As if that is ever gonna happen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:45:
Ik hoop ook op uitstel totdat Apple het productieproces 100% onder de knie heeft en die dingen foutloos gaat produceren. As if that is ever gonna happen :)
Kijk in dat opzicht zou ik het niet eens zo erg vinden als de iPad 2 release werd uitgesteld om te zorgen dat die problemen eruit zijn. Maar niet om de redenen die mensen geven omdat zij hem al uit Amerika geïmporteerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:35:
Sorry hoor, maar ik blijf het maar raar vinden dat mensen die hun iPad 2 nu al hebben hopen op uitstel van release hier in Nederland. Het feit dat je er moeite voor moet doen om je iPad 2 te importeren is je eigen keus geweest, niet de keus van de andere iPad 2 fans die wel het geduld op kunnen brengen om te wachten op de release in Nederland.
Om dat dit soort bullshit dingen te gaan zeggen, vind ik gewoon echt raar :S
Het heeft niet altijd met geduld te maken. Iedereen heeft zijn eigen reden dat hij importeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:49
De iPad 1 blijft denk ik niet zolang meer in het assortiment. De 16GB versies zullen als eerste opraken, simpelweg omdat die nu gewoon té cheap zijn om te laten liggen.

De 64GB versies daarentegen zijn minder aantrekkelijk. Echter zal het bedrijfsleven hier wel op inspringen. Bij het aanschaffen van bv. 50 iPads scheelt 100 euro opeens wel heel veel...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2qtg4so.jpg
The iPad 2 Lines Are Ridiculous
Van de vrienden van The Cult of Mac: lees en huiver mee, het toekomstscenario voor de lage landen? Ik hoop het niet!!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2011 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 21:01:
The iPad 2 Lines Are Ridiculous
Lees en huiver mee, het toekomstscenario voor de lage landen? Ik hoop het niet!!
Ik ben ook best fan van Apple, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het gewoon echt bullshit vind van Apple dat zij bij releases keer op keer dit soort streken uithalen.
Als je weet dat er veel vraag naar is, dan zorg je ervoor dat je meer dan genoeg producten 'in stock' hebt.

Zoals ook in het artikel beschreven stond, krijgt Apple het voor elkaar om een Apple store te voorzien van maar 20 iPad 2's terwijl er 70-80 mensen in de rij staan.

Apple doet dit jammer genoeg keer op keer, zij zorgen voor schaarste terwijl het (naar mijn idee) slimmer zou zijn om te zorgen dat er vooral bij de release van een product zelfs een klein overschot is. Jammer genoeg heeft Apple op dit moment hier nog geen gehoor aan gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hey even heel wat anders :)

Ik heb mijn Ipad altijd gesynced met Itunes op een laptop.. Nou is die laptop gecrashed en moet ik dus op een andere machine Itunes installeren.. Is het mogelijk om dit te doen met behoud van de apps die al op de Ipad staan ? De ipad is gejailbreaked...

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:05
ProfoundValue schreef op zondag 20 maart 2011 @ 21:09:
[...]

Ik ben ook best fan van Apple, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het gewoon echt bullshit vind van Apple dat zij bij releases keer op keer dit soort streken uithalen.
Als je weet dat er veel vraag naar is, dan zorg je ervoor dat je meer dan genoeg producten 'in stock' hebt.

Zoals ook in het artikel beschreven stond, krijgt Apple het voor elkaar om een Apple store te voorzien van maar 20 iPad 2's terwijl er 70-80 mensen in de rij staan.

Apple doet dit jammer genoeg keer op keer, zij zorgen voor schaarste terwijl het (naar mijn idee) slimmer zou zijn om te zorgen dat er vooral bij de release van een product zelfs een klein overschot is. Jammer genoeg heeft Apple op dit moment hier nog geen gehoor aan gegeven.
Wat ik niet begrijp is dat er nog mensen in de rij staan, zeker als dit vaker gebeurt. En dan zeuren dat ze zo vaak zonder resultaat in de rij hebben gestaan. Muizen in laboratoria hadden het lang geleden al geleerd. Gewoon online bestellen en geduld hebben imho.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op zondag 20 maart 2011 @ 21:09:
[...]

Ik denk niet dat Apple dit bewust doet, het is vraag en aanbod, en in dit geval een gigantische grote, nee een schreeuwende vraag naar iPads 2. Het is eigenlijk gewoon bizar, bij elke launch nog meer succes dan verwacht, nog weer hoger dan de best estimates. Eerste weekend 1 miljoen stuks verkocht in de US, dat is niet gokken op schaarste maar compleet verrast worden dat de vraag NOG groter is. Ik hoop wel dat ze hier bij de Europese launch alvast rekening mee houden, anders krijgen we hier dezelfde rare toestanden. En dat hoop ik niet, want ik wil er ook een!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Iedereen die al een iPad2 heeft icm Smartcover.

Ik zag net dat Sena Cases Sleeves verkoopt waar de iPad in kan inclusief smart cover.
Me vriendin heeft zo een "ultra slim" cover om haar iPhone en ziet er allemaal keurig uit.

http://www.senacases.com/...traslim-with-smartcover/#

Afbeeldingslocatie: http://www.senacases.com/apple/ipad-2-cases/ultraslim-with-smartcover/black.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Wilde schreef op zondag 20 maart 2011 @ 21:31:
Hey even heel wat anders :)

Ik heb mijn Ipad altijd gesynced met Itunes op een laptop.. Nou is die laptop gecrashed en moet ik dus op een andere machine Itunes installeren.. Is het mogelijk om dit te doen met behoud van de apps die al op de Ipad staan ? De ipad is gejailbreaked...
Praten over illegale apps is niet toegestaan hier, maar voor alle apps geldt dat je in iTunes in het eerste menu kunt kiezen voor: aankopen van xxx overzetten... Weet alleen niet zeker hoe dat met een nw installatie gaat, maar dat merk je snel genoeg als je hem aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Donstil schreef op zondag 20 maart 2011 @ 21:57:
@Iedereen die al een iPad2 heeft icm Smartcover.

Ik zag net dat Sena Cases Sleeves verkoopt waar de iPad in kan inclusief smart cover.
Me vriendin heeft zo een "ultra slim" cover om haar iPhone en ziet er allemaal keurig uit.

http://www.senacases.com/...traslim-with-smartcover/#

[afbeelding]
Als je dan toch een iPad2 kunt kopen, mag je die ook verwennen met een echte sleeve van Piel Frama.
Kost een paar centen, maar dàn heb je ook wat.

Afbeeldingslocatie: http://wvexel.serveftp.com/images/pielframaipad2.jpg

Heb je heel die "Smartcover" niet nodig. Het enige wat ik er smart aan vind, is dat Apple er goed zijn zakken mee vult. Daar kun je je als iPad2-eigenaar toch niet mee vertonen? Tè goedkoop voor woorden.
Maar goed, ieder zijn/haar ding, zeg maar.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
€120 voor een fucking cover :? Dat is bijna 25% van wat een iPad 2 (vanaf) kost... Koop je ook een case van €500 als je een MacBook Pro van €2000 koopt? :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Mijn iPad 2 heb ik net heel makkelijk mèt smartcover in een Fabrix sleeve van mijn ipad 1 gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wvexeltweakers schreef op zondag 20 maart 2011 @ 23:06:
[...]
Heb je heel die "Smartcover" niet nodig. Het enige wat ik er smart aan vind, is dat Apple er goed zijn zakken mee vult. Daar kun je je als iPad2-eigenaar toch niet mee vertonen? Tè goedkoop voor woorden.
Maar goed, ieder zijn/haar ding, zeg maar.
Mm je hebt duidelijk de Smart Cover nog niet in het echt gezien.
Ik wil de iPad zo "naakt" mogelijk gebruiken en alleen tijdens het vervoer in een Sleeve hebben.

Een enorme map om het prachtige design gaat er dus nooit komen.

Edit: Je noemt de Smartcover duur maar komt wel met een 120,- kostende map aan zetten.
Wat gaat hier fout :)

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 20-03-2011 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Hahn schreef op zondag 20 maart 2011 @ 23:08:
€120 voor een fucking cover :? Dat is bijna 25% van wat een iPad 2 (vanaf) kost... Koop je ook een case van €500 als je een MacBook Pro van €2000 koopt? :+
Zoals ik zei: ieder zijn ding. Ik vind het persoonlijk geen gezicht om zo'n mooi apparaat van een goedkoop frutsel te voorzien. Maar het zal in NL wel aanslaan, denk ik.

@Donstil: qua prijs/kwaliteit is die € 120 dan niet veel, nee.

[ Voor 7% gewijzigd door wvexeltweakers op 20-03-2011 23:19 . Reden: aanvulling ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Smaken verschillen...
Ik vind die leren dingen allemaal van die ouwe lullen covers :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
wvexeltweakers schreef op zondag 20 maart 2011 @ 23:18:
[...]

Zoals ik zei: ieder zijn ding. Ik vind het persoonlijk geen gezicht om zo'n mooi apparaat van een goedkoop frutsel te voorzien. Maar het zal in NL wel aanslaan, denk ik.
Ik vind die smartcover ook niks, maar om nou vervolgens drie keer zoveel te betalen :? Voor €50-60 had je voor de iPad 1 precies dat soort covers, waarom is deze letterlijk twee keer zo duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Nou, iOS 4.3 is dus echt waardeloos. Ik dacht het zelf al gemerkt te hebben en m'n vriendin klaagde ook al dat haar accu zo snel leeg is. Ping staat uit, push messages staan uit, het hele standaarverhaal, maar vanmiddag stond haar accu nog op 68% en nu net op 54% terwijl ie gewoon op standby stond zonder dingen draaiend op de achtergrond. Ik ga weer terug naar 4.2.1....

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@wvexeltweakers

Ik ken de kwaliteit van die cover niet dus kan niet oordelen of de prijs "goed" is. Als jij deze hoes hebt kun je dat waarschijnlijk wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 20-03-2011 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 09:57
Exirion schreef op zondag 20 maart 2011 @ 23:44:
Nou, iOS 4.3 is dus echt waardeloos. Ik dacht het zelf al gemerkt te hebben en m'n vriendin klaagde ook al dat haar accu zo snel leeg is. Ping staat uit, push messages staan uit, het hele standaarverhaal, maar vanmiddag stond haar accu nog op 68% en nu net op 54% terwijl ie gewoon op standby stond zonder dingen draaiend op de achtergrond. Ik ga weer terug naar 4.2.1....
Staan er nog apps te draaien in de "multitaskingbar" ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemd dat er batterijproblemen zijn. 3G misschien? Ik heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hierboven.

Ik ook niet zowel op de iPhone4 als iPad1&2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Je kan best op een normale manier reageren.

[ Voor 80% gewijzigd door Hoedje op 21-03-2011 11:19 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik zoek een audo programmatje ( editen etc.) zoals Audacity.
Audacity zelf is er nog niet. Welk programma kunnen jullie aanbevelen?

Alvast bedankt,

Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:34
Hier geen problemen, zowel iphone3gs als ipad. Misschien is de batterij aan een calibratie toe? Terug naar 4.2.1 lijkt me nou niet echt een logische keus als niemand anders problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:02
Pierz schreef op maandag 21 maart 2011 @ 00:44:
[...]

als niemand anders problemen heeft.
Onder welke steen leef jij? Er zijn ontzettend veel mensen met problemen, zoveel zelfs dat er nieuwsberichten over zijn in de algemene nieuwsmedia.

[ Voor 13% gewijzigd door Xeanor op 21-03-2011 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Xeanor schreef op maandag 21 maart 2011 @ 01:22:
[...]

Onder welke steen leef jij? Er zijn ontzettend veel mensen met problemen, zoveel zelfs dat er nieuwsberichten over zijn in de algemene nieuwsmedia.
Precies wat ik eergisteren hier in topic zei, maar torn werd ik voor gek verklaard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 00:18:
Ik zoek een audo programmatje ( editen etc.) zoals Audacity.
Audacity zelf is er nog niet. Welk programma kunnen jullie aanbevelen?
Ken Audacity niet, maar Garageband misschien?

[ Voor 86% gewijzigd door matthijst op 21-03-2011 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik weet niet of jullie hadden gelezen over de Tsjechische apple site, daar stond 25 dubna, dus 25 april op, maar ik zie nu dat er helemaal geen datum meer opstaat.

http://www.apple.com/cz/ipad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
Jackson6 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:38:
Ik weet niet of jullie hadden gelezen over de Tsjechische apple site, daar stond 25 dubna, dus 25 april op, maar ik zie nu dat er helemaal geen datum meer opstaat.

Nog erger dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Alle andere sites staat nog wel 25 maart, ben benieuwd wat dat betekent van die Tsjechische site :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
Jackson6 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:43:
[...]

Alle andere sites staat nog wel 25 maart, ben benieuwd wat dat betekent van die Tsjechische site :S
Ik heb op macrumors reacties zitten lezen van Amerikanen die al dagen in een rij staan om eentje te bemachtigen. Er komen maar een paar Ipads 2 per store binnen en die zijn natuurlijk binnen no-time verkocht.
Apple heeft altijd voorrang gegeven aan de Amerikaanse markt. Dat is altijd zo geweest met Iphone en Ipads releases. Als ze daar nauwelijks te krijgen zijn zullen ze hun voorraden eerder die kant op verschepen ipv richting de wat kleinere EU landen. Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Laatst online: 17-09 20:49
Jackson6 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:43:
[...]

Die ipads moeten al lang in NL en andere landen zijn als ze de release willen halen. Dus ik verwacht niet, dat ze nu opeens gaan roepen dat het later wordt.

Ze lopen al maanden te produceren om de launch te kunnen doen, dus ik verwacht dat er zeker wel europeesche dozen beschikbaar zijn. Japan als excuus gebruiken is ook een onzinreden als ze dat gaan aanvoeren.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Jackson6 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:38:

Nu staat er weer 'brezna', volgens Google Translate betekent dat Maart. Typfoutje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Xeanor schreef op maandag 21 maart 2011 @ 01:22:
Amen. Bovendien hebben hier in huis 2 iPads en een iPhone 4G er last van. Het trucje van Ping uitzetten scheelt ietsje maar los het probleem niet volledig op. Met 4.2.1 blijft ie met een nachtje uitstaan gewoon op hetzelfde percentage staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
GekkePrutser schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:16:
[...]

Nu staat er weer 'brezna', volgens Google Translate betekent dat Maart. Typfoutje dus.
Dus toch een typfout, maar ik denk dat er meer achterzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05-2016

I-1

Nu staat er inderdaad weer Brezna ... op ... vaag allemaal ...
Ik ben echt beniewd was voor stock ze gereserveerd hebben voor NL en of de launch door zal gaan zoals gepland op 25 maart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26
Maar het blijft verdacht stil vanuit Apple. Erg vreemd.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
I-1 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:38:
Nu staat er inderdaad weer Brezna ... op ... vaag allemaal ...
Ik ben echt beniewd was voor stock ze gereserveerd hebben voor NL en of de launch door zal gaan zoals gepland op 25 maart...
Ik hoop stiekem donderdag al bij MM om 0.00 uur ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
Rivanov schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:50:
Maar het blijft verdacht stil vanuit Apple. Erg vreemd.
Waarom zouden ze ingaan op geruchten over uitstel? Ze hebben een datum staan, dus tenzij die veranderd is hoeven ze niks te zeggen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm... net een filmpje gezien wat de smart cover niet zo smart maakt. Als je die omslaat, dan kan je de achtercamera niet gebruiken lijkt me? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmf schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:54:
Hmm... net een filmpje gezien wat de smart cover niet zo smart maakt. Als je die omslaat, dan kan je de achtercamera niet gebruiken lijkt me? :P
jawel, moet je hem gedeeltelijk omslaan. Genoeg filmpjes over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-08 12:13
Wat mij persoonlijk opvalt, is dat in de folders van Saturn en Mediamarkt (die vandaag zijn uitgekomen) geen ipad 2 te vinden is. tot nu toe ben ik alleen de ipad 2 tegen gekomen in de folder van dixons. Beetje vaag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1

I-1

Net even met de iFactor store in Rotterdam en ze vertelde me dat er een officieel bericht van Apple is gekomen dat ie idd pas vanaf 17:00 verkocht mag worden …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
tommymeerNL schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:14:
Wat mij persoonlijk opvalt, is dat in de folders van Saturn en Mediamarkt (die vandaag zijn uitgekomen) geen ipad 2 te vinden is. tot nu toe ben ik alleen de ipad 2 tegen gekomen in de folder van dixons. Beetje vaag toch?
Dat is inderdaad erg vaag. Je zou toch verwachten dat die twee fiks aan reclame zouden doen. Op zijn minst toch een kleine advertentie? Of denk ik nu echt scheef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
UltraSub schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:17:
[...]

Dat is inderdaad erg vaag. Je zou toch verwachten dat die twee fiks aan reclame zouden doen. Op zijn minst toch een kleine advertentie? Of denk ik nu echt scheef.
Denk dat dat niet mag ofzo. MM mag toch ook verder geen uitingen doen van dan en dan starten we met de verkoop etc. (bijv. nachtelijke verkoop enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
I-1 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:16:
Net even met de iFactor store in Rotterdam en ze vertelde me dat er een officieel bericht van Apple is gekomen dat ie idd pas vanaf 17:00 verkocht mag worden …
Wat een rampscenario, word het natuurlijk superdruk.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
timwijn schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:19:
[...]

Denk dat dat niet mag ofzo. MM mag toch ook verder geen uitingen doen van dan en dan starten we met de verkoop etc. (bijv. nachtelijke verkoop enz.)
Mja, maar reclame maken dat je op vrijdag 25 maart dat ding gaat verkopen mag toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1

I-1

Jackson6 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:21:
[...]

Wat een rampscenario, word het natuurlijk superdruk.. :(
Rotterdam is 1 van de winige steden met koopavond ... dus ik verwacht inderdaad een gekkehuis bij iFactors, Dixons en natuurlijk Mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
I-1 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:24:
[...]

Rotterdam is 1 van de winige steden met koopavond ... dus ik verwacht inderdaad een gekkehuis bij iFactors, Dixons en natuurlijk Mediamarkt
MM is elke werkdag tot 21:00 geopend dus ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Jackson6 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:25:
[...]

MM is elke werkdag tot 21:00 geopend dus ja..
Dus ja, wat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Dat het bij alle MMen in heel NL sowieso koopavond is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1

I-1

ik vraag me alleen af ... waarom exact om 17:00 ... weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
I-1 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:27:
ik vraag me alleen af ... waarom exact om 17:00 ... weet iemand dit?
Omdat het in Amerika ook zo was en ze een uniform beleid willen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op maandag 21 maart 2011 @ 07:50:
[...]

Ken Audacity niet, maar Garageband misschien?
Nee, Garageband is een complete band in je Ipad. Wel leuk trouwens.

Ik zoek een App waarmee ik audio ( opnamen, muziek etc.) op mijn Ipad te knippen, faden, plakken etc.
Dia audio staat dan dus op de Ipad in de IpOd toepassing. Ik vond tot nu toe 1 App namelijk twistedwave audio editor. Maar die kost 8 euro. Die wil ik best betalen maar vaak is er meer keus en soms veel voor weinig. En die twistedwave audio editor, wat kan die nou allemaal volgens de gebruiker en hoe handig werkt ie?

Groeten,
Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1

I-1

Jackson6 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:27:
[...]

Dat het bij alle MMen in heel NL sowieso koopavond is :P
Het gaat natuurlijk om de releasedate zelf he ;-)
Alle andere koopavonden zal iedereen een worst wezen denk ik ... het gaat om de bewuste koopavond op 25 Maart 2011 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:33:
[...]

Ik zoek een App waarmee ik audio ( opnamen, muziek etc.) op mijn Ipad te knippen, faden, plakken etc.
Dia audio staat dan dus op de Ipad in de IpOd toepassing. Ik vond tot nu toe 1 App namelijk twistedwave audio editor. Maar die kost 8 euro. Die wil ik best betalen maar vaak is er meer keus en soms veel voor weinig. En die twistedwave audio editor, wat kan die nou allemaal volgens de gebruiker en hoe handig werkt ie?

Groeten,
Arie
Ja, dat doet Garageband dus ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
ik had liever gezien dat de verkoop gewoon in de ochtend zou plaats vinden, of in de nacht van donderdag op vrijdag. Om 17:00 is het mega druk natuurlijk, en is de kans kleiner dat we een ipad2 kunnen bemachtigen

ik snap niet waarom apple en andere retailers zo vaag doen over de release, volgens mij zit apple gewoon enorm te stressen om alles optijd te leveren bij iedereen en durfen MM en Saturn blijkbaar niet in hun folder te zetten dat zij de ipad 2 vanaf 25 maart gaan leveren. ik denk namenlijk niet dat deze bedrijven het vergeten zijn neer te zetten in hun folder. het is bewust weg gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 20:33
De reden dat MediaMarkt niet veel laat weten is omdat MediaMarkt zelf ook niet veel weet. Het enige wat Apple heeft laten weten is dat de eerste levering uit 3500 iPads bestaat voor álle vestigingen. Dat is veel te weinig. Bij Rotterdam centrum hebben we vorig jaar op de eerste dag bijna 1000 iPads verkocht. Dat van 17:00 heb ik nog niks over gehoord, zou niet zo mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1

I-1

Tabbo12 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:56:
De reden dat MediaMarkt niet veel laat weten is omdat MediaMarkt zelf ook niet veel weet. Het enige wat Apple heeft laten weten is dat de eerste levering uit 3500 iPads bestaat voor álle vestigingen. Dat is veel te weinig. Bij Rotterdam centrum hebben we vorig jaar op de eerste dag bijna 1000 iPads verkocht. Dat van 17:00 heb ik nog niks over gehoord, zou niet zo mooi zijn.
Is die 3500 voor alle mediamarkt fillialen alleen of ook Dixons en iFactors?

En wat is je bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Tabbo12 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:56:
3500 dan ook nog eens verspreid over 6 modellen, toch? Dat is écht niet veel nee. :)
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:33:
[...]

Garageband is een 8-track recorder/mixer ;)
Zou er toch eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzip22
  • Laatst online: 20-09 12:56
Ik heb nu een paar weken de eerste generatie iPad en bevalt uitstekend. Vervangt bijna in alles mijn laptop, alleen merk twee dingen op die ik redelijk storend vind:

1. Als ik in bepaald houding zit, dan staat het onscreen keyboard op een onhandige plek (lees: onderin) en dat maakt het typen lastiger/vermoeiend. Ik zou bijvoorbeeld willen dat ik het onscreen keyboard wat zou kunnen verplaatsen, meestal zou dat dan wat meer naar het midden van het scherm zijn.

2. Het ontbreken van Microsoft Word, aangezien dat voor verslagen en andere documenten de standaard is en ik vaak met anderen moet samenwerken baal ik hiervan. Ik weet dat er oplossingen zijn zoals 'Docs to Go', maar merk dat de comptabiliteit toch problemen geeft. Het is natuurlijk wel begrijpelijk dat Microsoft niet staat te springen om apps uit te brengen op de iPad.

Misschien dat anderen dat ook herkennen of dat jullie tips hebben om dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 22:22
Heeft iemand nog Dixons gebeld om te vragen of ze ook om 17:00 met de verkoop starten?
Ik heb een Ipad gereserveerd bij Dixons in V&D centrum Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 20:33
UltraSub schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:59:
[...]

3500 dan ook nog eens verspreid over 6 modellen, toch? Dat is écht niet veel nee. :)
12:Ook nog zwart en wit of Wifi only en Wifi + 3G, weet niet welke je vergeten bent.
I-1 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:58:
[...]

Is die 3500 voor alle mediamarkt fillialen alleen of ook Dixons en iFactors?

En wat is je bron?
Alle MediaMarkt en Saturn fillialen. Ik werk bij MM, wil niet zeggen dat de informatie 100% klopt. Apple geeft maar heel weinig informatie ook aan de MM zelf, heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Lijkt mij lastig hoe een MediaMarkt een eventuele wachtrij realiseert en de winkel open houden. Als de tijd van 1700 echt gaat kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
3500, kan je net zo goed uitstellen dat is natuurlijk helemaal niks als je bedenkt dat er in de US er minimaal 500.000 zijn verkocht. logisch dat er hier in ons kikker landje minder wordt verkocht maar 3500 voor alle MM verstigingen is drama! dat wordt knokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Wat nou als Apple gewoon een shitload aan iPads voor NL heeft, ze hebben geleerd van vorig jaar. Ik heb er best wel vertrouwen in dat iedereen z'n iPad krijgt.

Ik denk dat de kans dat ze met zo weinig ipads komen, kleiner is dan dat ze release helemaal wordt uitgesteld.

[ Voor 26% gewijzigd door Jackson6 op 21-03-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Als Mediamarkt voor alle vestigingen maar 3500 iPads krijgt geleverd (wat ik me dus echt niet voor kan stellen) en je gaat er vanuit dat de aantallen gelijk zijn verdeeld over de verschillende modellen, heeft iedere Mediamarkt vestiging maar 11 iPads van elk model.
Lijkt mij toch zeer onwaarschijnlijk.
Dus Tabbo wat is je bron?

Ik denk gewoon zelf dat alles prima goedkomt en dat we allemaal veel te veel zitten te stressen aangezien we 4 dagen voor de release zitten en nog niets van Apple uit hebben gehoord over eventuele uitstel, of maar heel weinig exemplaren.

[ Voor 30% gewijzigd door timwijn op 21-03-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
timwijn schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:32:
Als Mediamarkt voor alle vestigingen maar 3500 iPads krijgt geleverd (wat ik me dus echt niet voor kan stellen) en je gaat er vanuit dat de aantallen gelijk zijn verdeeld over de verschillende modellen, heeft iedere Mediamarkt vestiging maar 11 iPads van elk model.
Lijkt mij toch zeer onwaarschijnlijk.
Dus Tabbo wat is je bron?

Ik denk gewoon zelf dat alles prima goedkomt en dat we allemaal veel te veel zitten te stressen aangezien we 4 dagen voor de release zitten en nog niets van Apple uit hebben gehoord over eventuele uitstel, of maar heel weinig exemplaren.
Ik zorg gewoon dat ik ruim op tijd ben, en zelfs al zouden ze er 11 per model hebben, vorig jaar ston dik ook bij de eerste 20 dus de kans is klein dat 11 daarvan dezelfde nemen :P Gewoon een kwestie van vroeg erheen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Laatst online: 16:56

iMars

Full time prutser

LOL, als het echt zo is dat er maar 3500 geleverd zijn voor héél Nederland, kan ik het wel vergeten. Ik moet de heledag werken, en tegen de tijd dat ik bij een winkel kan zijn, zal het wel druk zijn (misschien juist ook wel niet, wie weet).

Ik wil de 64GB Wifi+3G hebben, en hoop dat het duurste model het minst hard gaat ;)
Ga het gewoon proberen, maar de drukte moet ik niet hebben, dan haal ik hem wel later...

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@TimWijn Waarom lijkt je dat zo waarschijnlijk? Ik kan het me goed voorstellen, de BestBuy (wat je makkelijk kunt vergelijken met de MediaMarkt en misschien is het zelfs wel groter) kreeg op sommige vestigingen maar 1 a 2 iPad's per model.
iMars schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:36:
Ik wil de 64GB Wifi+3G hebben, en hoop dat het duurste model het minst hard gaat ;)
Ga het gewoon proberen, maar de drukte moet ik niet hebben, dan haal ik hem wel later...
In de VS is de 64GB + 3g het moeilijkst te krijgen :D

@Rest. Waarom zou de verkoop in europa om 17:00 starten? We hebben hier toch helemaal geen verschillende tijds zones waardoor dat zou moeten.

[ Voor 58% gewijzigd door Donstil op 21-03-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
Donstil schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:39:
@TimWijn Zo waarschijnlijk lijkt me dat niet.
BestBuy (wat je makkelijk kunt vergelijken met de MediaMarkt en misschien is het zelfs wel groter) kreeg op sommige vestigingen maar 1 a 2 iPad's per model.
Jij hebt er al eentje. Scheer je weg! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
al krijgen de MMs maar 1 ipad, dan nog is het een launch he :P

Gewoon bestellen bij de apple store (nadat je bij een MM even hebt besloten welke kleur je wilt hebben), dan maar een paar dagen wachten...

Ik heb trouwens besloten om voor een 3G-versie te gaan. Handig voor tijdens vakanties heb ik bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CoiLive schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:40:
[...]

Jij hebt er al eentje. Scheer je weg! ;)
Misschien kan ik juist daarom realistisch kijken naar de Release.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Importeren - deel 3
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid