[iPad] Ervaringen en discussie - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.467 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 15:18
Iemand al het nieuws gelezen dat de batterij met 4.3 snel leeg is? Nog een punt om je ipad niet te updaten naar 4.3

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 20:16:
[...]

Op Macrumours staat een topic hierover, zijn zelfs mensen die er 4 hebben gehad, allemaal bleeders. Als je de eerste batch koopt blijf je bij Apple toch een beta tester.
Mensen moeten eens leren genieten van hun spullen ipv elkaar gek te maken. Ik weet nog goed dat ik op MacRumors las dat mijn iMac een gele waas zou kunnen hebben, nooit gemerkt tot ik het las en mezelf helemaal gek ging maken met allerlei tests. Waste of time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik lees op het moment ongelooflijk veel artikelen over het feit dat 4.3 alleen maar ellende met zich meebrengt :$
Niet echt goed geregeld door Apple..

Misschien komen we morgen meer te weten over de launch van de iPad 2 in Nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind 4.3 anders super, geen accuproblemen, grote plaatjespagina's doen eindelijk wat ze horen te doen.

dus ik weet niet wat je bedoeld met "alleen maar ellende"

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
4.3 op de iPad 1 levert hangende wifi op hier. Wifi uit/aan lost het weer ff op. iPad 2 nog nergens last van gehad. Beide gedragen zich perfect qua battery.

Over bleeding, hier een heel klein beetje rechtsonderin. Niet storend. Mazzel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
kmf schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:10:
Ik vind 4.3 anders super, geen accuproblemen, grote plaatjespagina's doen eindelijk wat ze horen te doen.

Ik zeg dat ik allen maar klachten over 4.3 lees en hoor. Ikzelf heb het nog niet ervaren, maar ik hoor dus niks dan ellende over 4.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:19:
[...]

Ik zeg dat ik allen maar klachten over 4.3 lees en hoor. Ikzelf heb het nog niet ervaren, maar ik hoor dus niks dan ellende over 4.3.
Hier lees je dan (soms) het tegendeel ;).

Ik ben echt zo benieuwd hoe het zit met devoorraad in Florida. Wil hem graag hebben. Maar even mijn ouders afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 20:24
@donstil, kan jij eens een foto maken hoe die bleeding bij jou is, ben wel benieuwd nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:46
kmf schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:10:

Zelfde ervaring.
Die nieuwe gesturesfunctie ook ff aangezet, da's best hendig soms.

Lees trouwens dat de iPad2 nog steeds last heeft van blokjes in Safari... Had gehoopt dat je daar vanaf zou zijn met meer geheugen, maar helaas... Weer een reden om te upgraden weg.

Verder zou ik het vooral doen in de hoop dat Zinio wat sneller wordt met switchen tussen tijdschriften (soms reageert ie even niet bij teruggaan naar de biblioteek bijvoorbeeld), maar vraag me af of de i2 daar beter voor is, of dat het gewoon aan Zinio ligt.

[ Voor 19% gewijzigd door matthijst op 18-03-2011 21:34 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook bang dat de Nederlandse iPad 2's die bleeding zullen hebben. Als je de foto's op MacRumors bekijkt, is het op sommige schermen heel goed te zien en is daardoor ontzettend storend. Misschien is het toch slim om hem over een paar maanden te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:32:
[...]
Lees trouwens dat de iPad2 nog steeds last heeft van blokjes in Safari... Had gehoopt dat je daar vanaf zou zijn met meer geheugen, maar helaas... Weer een reden om te upgraden weg.
"last van blokjes" is alleen te zien als je grote pagina opent en direct als een gek naar beneden gaat scrollen.
In normaal internet gebruik heb je hier op de iPad2 echt geen "last" meer van.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor ipads met bleeding:

YouTube: iPad 2 Destroyed in Slow Motion

:o , wel mooie slow motion shots

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ben nou een dag of 12 aan het stoeien met mijn nette 2de hands iPad(1) 32GB.
Heb er 4.3 op staan. Nou vroeg ik me af stel ik ga voor een andere ( betaalde ) Web browser wat is dan het slimst en why ? Skyfire ( € 2,99 ) of iCab ( € 1,59 ) of Atomic ( € 0,79 ) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 20:33
Aarghh! De nachtelijke verkoop van MM Rotterdam centrum is gecancelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-09 18:20
Tabbo12 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:56:
Dan zullen ze wel uitingen gedaan hebben dat ze dat ding 's nachts al gaan verkopen.. heb gehoord dat een winkel niet mag zeggen dat ie de iPad 2 gaat verkopen met een speciale opening want dan zouden ze geen voorraad krijgen.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
iPad 2 staat in de nieuwe Dixons folder, wat nou geannuleerde launch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ik heb gelukkig nog nooit Games/Hardware/Audio/Films gezien in folders die al waren uit gesteld.
Tabbo12 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:56:
Heel de launch is uitgesteld, het is alleen nog niet officieel. Let maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:35:
Ik ben ook bang dat de Nederlandse iPad 2's die bleeding zullen hebben. Als je de foto's op MacRumors bekijkt, is het op sommige schermen heel goed te zien en is daardoor ontzettend storend. Misschien is het toch slim om hem over een paar maanden te kopen?
Zoals al eerder vermeld in dit topic, ik denk dat men zich daar veel te druk over maakt. Nu men weet dat het er is, gaat men er zeer druk naar op zoek. Geniet van je iPad 2 en de meeste mensen zal het nieteens opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:35:
Luister... hoeveel topics zijn daar over gemaakt? Hoeveel hebben bewezen dat zij ipads2 met bleeding hebben gekocht? Hoeveel ipads2 zijn er verkocht?
Als we aannemen dat per topic misschien 1000x zoveel mensen zijn die een ipad met bleeding heeft gekregen. Als er 10 (zoveel tel ik er echt niet) dan zijn dat er 10.000 ipads met problemen. Hoeveel procent is dat van die minimaal 500k-1 miljoen verkochte ipads2?

Ik denk dat de "risico" best wel laag is. En anders koop je het maar in NL, en ruilt het om voor een ander exemplaar als je toch problemen ervaart. Moet je wel gelijk een kraslot kopen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:36:
[...]

Zoals al eerder vermeld in dit topic, ik denk dat men zich daar veel te druk over maakt. Nu men weet dat het er is, gaat men er zeer druk naar op zoek. Geniet van je iPad 2 en de meeste mensen zal het nieteens opvallen.
Ja joh. Koop een Flytouch e-pad voor € 190, geniet ervan en denk maar dat het een iPad2 is, de meesten zal het niet opvallen.

Sorry hoor.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Er is al-tijd wat met een Apple launch. Loop ze maar allemaal na.

De iPad 1 had bleeding. Weinig, maar het was er wel. Leg je dat vast op de foto, dan lijkt het al meer. De iPad 2 heeft last van bleeding, weinig, maar leg je het vast op de foto, dan lijkt het meer. De meeste LCD schermen hebben last van bleeding. Weinig, maar leg je het vast op de foto...... Enz.
Over een paar maanden hoor je niemand meer, maar is 'het probleem' er gewoon nog hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kmf schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:47:
[...]

Luister... hoeveel topics zijn daar over gemaakt? Hoeveel hebben bewezen dat zij ipads2 met bleeding hebben gekocht? Hoeveel ipads2 zijn er verkocht?
Als we aannemen dat per topic misschien 1000x zoveel mensen zijn die een ipad met bleeding heeft gekregen. Als er 10 (zoveel tel ik er echt niet) dan zijn dat er 10.000 ipads met problemen. Hoeveel procent is dat van die minimaal 500k-1 miljoen verkochte ipads2?

Ik denk dat de "risico" best wel laag is. En anders koop je het maar in NL, en ruilt het om voor een ander exemplaar als je toch problemen ervaart. Moet je wel gelijk een kraslot kopen.
Al De iPads die deze week zijn geïmporteerd door tweakers hebben het je moet er alleen echt naar opzoek gaan. Onder normale omstandigheden is er niets van te zien.

Edit: de mijne heeft het alleen links onder een klein hoekje.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 18-03-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvexeltweakers schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:48:
[...]

Ja joh. Koop een Flytouch e-pad voor € 190, geniet ervan en denk maar dat het een iPad2 is, de meesten zal het niet opvallen.

Sorry hoor.
Hoevaak kijk jij letterlijk naar een zwart scherm, hoe vaak gebruik jij hem zonder goede belichting rond om je? Neem aan dat je meestal wel iets normaals doet op je iPad 2 ipv kijken naar zwarte schermen. Maar aan je reactie te zien dus niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 09:57
Donstil schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:33:
Heel de launch is uitgesteld, het is alleen nog niet officieel. Let maar op.
Zou jij wel willen he, omdat je al een bleeded iPad 2 hebt :9

Hij gaat gewoon door alleen niet 100de iPads per winkel. Er is niks aan de hand en dat gaan we ook snel zien 25 maart als ze hier zijn. Ze zullen echt niet op de laatste dag roepen dat de lading niet komt door te kort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon in Leiden en wil volgende week vrijdag ook de nieuwe iPad kopen. Er zitten vlakbij mijn huis 2 dixons filialen en ook een iFactors, beide winkels hebben mij verteld dat ze de iPad vanaf 25 maart direct gaan verkopen maar ook beide winkels openen pas om half 10 en ik moet om 09:20 op school zijn. Nu heb ik dus 2 vragen, is er ergens een winkel die de iPad al vroeger verkoopt? En vorig jaar met de iPad 1 launch was ik op zomer vakantie en heb geen idee gehad hoe snel die iPad's werden verkocht. Dus kan ik ook gewoon na school, dat is ongeveer 3 uur, langs gaan en een nieuwe iPad ophalen of zijn ze dan al weg? Of kan hier nog niks over gezegd worden?

Graag hoor ik even jullie mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt er niet meer gespijbeld? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 00:00:
Ik woon in Leiden en wil volgende week vrijdag ook de nieuwe iPad kopen. Er zitten vlakbij mijn huis 2 dixons filialen en ook een iFactors, beide winkels hebben mij verteld dat ze de iPad vanaf 25 maart direct gaan verkopen maar ook beide winkels openen pas om half 10 en ik moet om 09:20 op school zijn. Nu heb ik dus 2 vragen, is er ergens een winkel die de iPad al vroeger verkoopt? En vorig jaar met de iPad 1 launch was ik op zomer vakantie en heb geen idee gehad hoe snel die iPad's werden verkocht. Dus kan ik ook gewoon na school, dat is ongeveer 3 uur, langs gaan en een nieuwe iPad ophalen of zijn ze dan al weg? Of kan hier nog niks over gezegd worden?

Graag hoor ik even jullie mening.
Ik ga hem ook in Leiden halen, maar naar mijn idee gaat er geen enkele winkel in Leiden eerder open. Vorig jaar bij de launch heb ik heb bij de iFactors gehaald, en het was niet heel druk ofzo, ik geloof 10 man totaal! dus misschien dat je het eerste uurtje niet naar school kan gaan? tenzij je het echt niet kan missen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 00:18:
[...]

Ik ga hem ook in Leiden halen, maar naar mijn idee gaat er geen enkele winkel in Leiden eerder open. Vorig jaar bij de launch heb ik heb bij de iFactors gehaald, en het was niet heel druk ofzo, ik geloof 10 man totaal! dus misschien dat je het eerste uurtje niet naar school kan gaan? tenzij je het echt niet kan missen! ;)
10 Mensen is inderdaad niet veel (en 1 uurtje kan ik wel missen) dus dan word het denk iFactors volgende week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:19
Ik heb in de meterkast een Synology DS110j staan en op de iPad airplayer gezet. Daarnaast zit er nog een Online adsl modem tussen (dat witte standaard ding). Streaken draadloos naar de iPad gaat voor geen meter. Video bedoel ik dan, muziek gaat goed.

Het gaat om mkv bestanden, maar voornamelijk m2ts bestanden.
Waar zit hem nu de bottleneck dat ik niet vloeiend die video's kan kijken?
Want zowel mkv als m2ts geven problemen. Muziek gaat wel prima.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]rimave schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 01:02[/message]:
Ik heb in de meterkast een Synology DS110j staan en op de iPad airplayer gezet. Daarnaast zit er nog een Online adsl modem tussen (dat witte standaard ding). Streaken draadloos naar de iPad gaat voor geen meter. Video bedoel ik dan, muziek gaat goed.

Het gaat om mkv bestanden, maar voornamelijk m2ts bestanden.
Waar zit hem nu de bottleneck dat ik niet vloeiend die video's kan kijken?
Want zowel mkv als m2ts geven problemen. Muziek gaat wel prima.
Probeer eens een eenvoudig .avi filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 21-09 22:28

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

[...]

Inmiddels kan ik ook een en ander bevestigen..

Sinds de update naar 4.3 lijkt de batterij tijdens regulier surfen over 3G aanzienlijk sneller leeg te lopen.

Ook had ik vandaag mijn eerste crash op de iPad (sinds aankoop in Jan). Echter merkte ik dat pas bij het opstarten vanuit standby.

Ook heb ik problemen met mijn vodafone verbinding sinds de update.

Dat valt toch op, aangezien ik het ding de hele dag gebruik en al enkele maanden zonder ook maar één foutje.
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:51:
Ben nou een dag of 12 aan het stoeien met mijn nette 2de hands iPad(1) 32GB.
Heb er 4.3 op staan. Nou vroeg ik me af stel ik ga voor een andere ( betaalde ) Web browser wat is dan het slimst en why ? Skyfire ( € 2,99 ) of iCab ( € 1,59 ) of Atomic ( € 0,79 ) :?
Heb je 'Perfect' ook al gezien?
Veel mogelijkheden en tv-out support (wellicht handig!).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Ik vind het zo grappig dat zo veel winkels al hoog van de daken schreeuwen en dingen roepen omtrent de launch en reserveringen, terwijl hoogstwaarschijnlijk nog geen enkele winkel in Nederland bericht heeft gekregen over de iPad 2's van Apple met betrekking tot voorraden enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 20:33
Nou, voor de winkels is het helemaal niet grappig. We zitten nu een week voor de launch en winkels weten niet eens zeker of ze wel voor 25 maart geleverd krijgen. MM krijgt waarschijnlijk maar 3500 iPads voor álle vestigingen, maar ook dat is niet zeker. Apple laat iedereen tot het laatste moment in onzekerheid. Maar ja, dat is Apple he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta in den haag op positie 1 voor een 64GB zwart - ik heb inmiddels al een IPad ... ik wil mij van de lijst afhalen tenzij iemand mijn positie over wil nemen. Stuur een DM en dan krijg je van mij een SMS als MM mij belt. Anders laat ik mezelf morgen van de lijst halen.

Dit is bij de MM in het centrum van Den Haag

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2011 09:28 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Ik heb een iPad in de aanbieding.

gisteren afgehaald in de bijenkorf in Amsterdam als kado voor mijn vriendin. Die heeft er helaas geen intresse in en ik heb geen zin om terug te rijden naar Amsterdam. Wilt iemand hem kopen voor de winkelprijs?

het is een iPad 16 GB Wifi en hij is dus 379 euro.

ik woon in nieuwegein

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het een aanbieding als je de winkelprijs vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
nou .... ik bied hem aan :)... ok aanbieding is aangepast tot 369 euro.... :)

http://tweakers.net/aanbo...pple-ipad-16gb-wi-fi.html

[ Voor 83% gewijzigd door CRpt3r55 op 19-03-2011 10:11 ]

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
crypter het is hier geen vraag en aanbod, dus je hoeft hier geen ''aanbiedingen'' te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
[...]

ik ben super blij met 4.3, zowel op iphone 4 als ipad..... ipad surft veel sneller en kan meer foto's laden! iphone doet langer met batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint al.. Tsjechie is al 1maand vertraagt ;).

Check http://www.9to5mac.com/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 10:39:

En dit dan iPad(1) 64GB wifi + 3G voor € 374,-- met FREE shipping :9

Zal wel alleen lukken als je in de US woont en een abbo erbij neemt ofzo 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 19-03-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twisterking
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 14:09

Hmmm, maandag 25 april is 2e paasdag, kan me niet voorstellen dat Apple dan gaat launchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26
Ik ga stiekem heel hard lachen als de release verschoven wordt! :+
En dan vooral voor de mensen die ons voor 'gek' verklaarden door te gaan importeren..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het stuk waar ik backlight bleeding heb staat de rand iets verder omhoog heb ik het gevoel.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 09:27:
Ik sta in den haag op positie 1 voor een 64GB zwart - ik heb inmiddels al een IPad ... ik wil mij van de lijst afhalen tenzij iemand mijn positie over wil nemen. Stuur een DM en dan krijg je van mij een SMS als MM mij belt. Anders laat ik mezelf morgen van de lijst halen.

Kun bij MM Den Haag reserveren dan? En waarom wil je van de lijst af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Jackson6 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:27:
[...]

Kun bij MM Den Haag reserveren dan? En waarom wil je van de lijst af?
als ie op de lijst staat kan je vast wel reserveren he... en hij wil er vanaf omdat hij inmiddels als een ipad heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50

Let the games begin. Wat de reden ook is, het is eerder regel dan uitzondering als het gaat om Apple launches de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
[b]€ 374,-- met FREE shipping[/url] :9

Zal wel alleen lukken als je in de US woont en een abbo erbij neemt ofzo 8)7
Beetje lezen misschien ? Wordt verkocht met data plan van minimaal 15 dollar per maand, is alleen in de USA verkrijgbaar en zoals gebruikelijk wordt hier weer de btw vergeten. 529 us = 380 + 19% btw = 452. + 2 jaar simpel data plan van 24*15/1,4*1,19 = 306 euro samen 758 Euro.

Toch net iets anders als jou 374 nietwaar ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Apple.nl/ipad staat duidelijk

"Verkrijgbaar vanaf 25 maart"

http://www.apple.com/nl/ipad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ibix schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:29:
[...]

Let the games begin. Wat de reden ook is, het is eerder regel dan uitzondering als het gaat om Apple launches de laatste tijd.
Ik hoop dat het een fout is, alle andere sites van apple hebben nog 25 maart staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:32:
Op Apple.nl/ipad staat duidelijk

"Verkrijgbaar vanaf 25 maart"

http://www.apple.com/nl/ipad/
En nog steeds geen officiële prijzen.. ook beetje vreemd.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat het waar is. :) sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik denk die release date van Tsjechië er al vanaf het begin stond, dat ze gewoon een fout hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaseMike schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:31:
[...]

Beetje lezen misschien ? Wordt verkocht met data plan van minimaal 15 dollar per maand, is alleen in de USA verkrijgbaar en zoals gebruikelijk wordt hier weer de btw vergeten. 529 us = 380 + 19% btw = 452. + 2 jaar simpel data plan van 24*15/1,4*1,19 = 306 euro samen 758 Euro.

Je hoeft bij de douane pas vanaf 430,- BTW af te dragen ;) Wel komt er max 8,875% tax bij die $ 374 dus dan komt het op max. $ 407 en dat is omgerekend € 290,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:37

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik vermoed ook dat die datum op die Tjechische site gewoon een vertaal fout is. Ik weet niet hoe Apple z'n websites beheerd. Mochten ze de launch uitstellen zijn ze wel erg laat met het bekendmaken hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
[b][message=35710985,noline]
Je hoeft bij de douane pas vanaf 430,- BTW af te dragen ;) Wel komt er max 8,875% tax bij die $ 374 dus dan komt het op max. $ 407 en dat is omgerekend € 290,-
Je draait de euro en de dollar om, het is 529 US + 8,875 = 575 = 410 Euro, daarbij vergeet je even het dataplan van 24x15 dollar :)

Ik maakte overigens een vergelijk met de NL situatie, als hij hier voor dezelfde voorwaarden te krijgen was, dan zit je dus op die 758.

[ Voor 19% gewijzigd door HaseMike op 19-03-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Laatst online: 18:59
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 09:27:

Ik wil je positie wel overnemen.. maar je hebt Direct Messages uitstaan. |:(

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Overigens kan Apple de ramp in Japan wel lekker gebruiken als smoes om de launch uitstellen indien ze zelf gewoon leverings problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor. Ik heb hem al uit Amerika, en aangezien volgens sommigen importeren alleen nodig is om stoer te doen, hoop ik dat het waar is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 19:14

NvM

Jackson6 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:58:
Overigens kan Apple de ramp in Japan wel lekker gebruiken als smoes om de launch uitstellen indien ze zelf gewoon leverings problemen hebben.
Nou ja zeg, wat is dit voor idioot statement? Je moet geen irrationele verbanden gaan leggen omdat je bang bent dat jij je apparaatje niet op tijd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
NvM schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:08:
[...]

Nou ja zeg, wat is dit voor idioot statement? Je moet geen irrationele verbanden gaan leggen omdat je bang bent dat jij je apparaatje niet op tijd krijgt.
Ik ben al bezig met importen, ik zet hier geen statement, het is een speculatie hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Op een volledig zwart scherm heb ik ook een klein beetje backlight bleeding. Bij normaal gebruik niks van te zien gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:08:
[...]

Nee hoor. Ik heb hem al uit Amerika, en aangezien volgens sommigen importeren alleen nodig is om stoer te doen, hoop ik dat het waar is.
Volgens mij zegt het gros van de Tweakers hier geen kwaad woord over, sterker nog ik vind het leuk dat je hem hebt geïmporteerd en hem nu al hebt, dus is het raar dat je loopt te generaliseren door te zeggen, ja ik hoop dat de launch wordt uitgesteld. En bedankt, aangezien ik wacht op de NL launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje voor degenen die een iPad 1 of 2 3G hebben.
Stel dat ik een 3G versie van de iPad koop, kan ik dan gewoon een duo(micro)simkaart gebruiken in combinatie met mijn iPhone? Komen dan nog extra kosten bij voor het gebruik van 3G internet?
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichieB schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:56:
[...]

Ik wil je positie wel overnemen.. maar je hebt Direct Messages uitstaan. |:(
Oops 8)7 ik heb het aangezet en jou een DM gestuurd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:24:
Even een vraagje voor degenen die een iPad 1 of 2 3G hebben.
Stel dat ik een 3G versie van de iPad koop, kan ik dan gewoon een duo(micro)simkaart gebruiken in combinatie met mijn iPhone? Komen dan nog extra kosten bij voor het gebruik van 3G internet?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Dit kan prima. Ik doe het ook zo met m'n T-Mobile iPhone abo met onbeperkt internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benny schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:30:
[...]

Dit kan prima. Ik doe het ook zo met m'n T-Mobile iPhone abo met onbeperkt internet.
Thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timwijn schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:24:
[...]

Volgens mij zegt het gros van de Tweakers hier geen kwaad woord over, sterker nog ik vind het leuk dat je hem hebt geïmporteerd en hem nu al hebt, dus is het raar dat je loopt te generaliseren door te zeggen, ja ik hoop dat de launch wordt uitgesteld. En bedankt, aangezien ik wacht op de NL launch.
Nou ga dan maar is lezen in het import topic dan. En vind het ook wel grappig, wat langere exclusiviteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:45:
[...]

Nou ga dan maar is lezen in het import topic dan. En vind het ook wel grappig, wat langere exclusiviteit.
Ja, stoer man |:(

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 22:22
nevermind.

[ Voor 94% gewijzigd door miranon op 19-03-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dit bedoel ik dus.
miranon schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:14:
[...]

Ik hoop dat jouw Ipad backlight bleeding heeft, sorry. :)
Ik hoop dat die van jou het niet heeft. Heb er zelf niet echt veel last van, maar het zit er toch. Kan het alleen zien in een donkere omgeving en bij zwart beeld. Je zou trouwens een van de weinigen zijn die het niet heeft dan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackson6 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:58:
Ik ontmoet in diverse A'damse horeca gelegenheden (Balie/Coffee Company etc.) regelmatig enthousiaste Apple gebruikers.
Positieve lui met een eigen leven.
Get a Life!
Op triest en zuur geneuzel zitten we hier niet te wachten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
HaseMike schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:31:
[...]

Dat schrijf ik er toch ook onder ? Over lezen gesproken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@UncleSammy. Ik ontmoet ook een hoop enthousiaste Apple gebruikers en die vinden het allemaal te gek dat ik de iPad2 al heb.

Heeft niets met Get a Life te maken. Als je iets geïmporteerd hebt en daar dus best wat moeite voor hebt gedaan is het stiekem wel gaaf als ze de release iets opschuiven.

Zeker als je dan ziet dat mensen op een forum je import actie bestempelen als "stoer doen" uit jaloezie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Dat schrijf ik er toch ook onder ? Over lezen gesproken :X
Nou nee, je schreef "zal wel lukken als je in de usa woont ofzo". Maar goed gaat over nix. Ik wil alleen duidelijk maken dat er vaak scheve vergelijkingen worden getrokken, btw wordt vergeten, abo's enz. Thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
Donstil schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:52:
@UncleSammy. Ik ontmoet ook een hoop enthousiaste Apple gebruikers en die vinden het allemaal te gek dat ik de iPad2 al heb.

Heeft niets met Get a Life te maken. Als je iets geïmporteerd hebt en daar dus best wat moeite voor hebt gedaan is het stiekem wel gaaf als ze de release iets opschuiven.

Zeker als je dan ziet dat mensen op een forum je import actie bestempelen als "stoer doen" uit jaloezie.
Ik ben jaloers op je, maar vind het leuk voor je! :)
Maar aangezien het over de ervaringen gaat: Heb je de iPad 2 al langere tijd in je handen gehad, zonder ergens op te steunen (een boek of magazine lezen bijvoorbeeld) en kun je me dan vertellen of dat qua gewicht goed te doen is? Met de iPad 1 werd hij me toch iets te zwaar na verloop van tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:46
Is het mogelijk om met de iPad mijn foto's die op het geheugenkaartje van mijn camera staan uit te zoeken zonder dat ik alles moet importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:19
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 01:46:
[...]

Probeer eens een eenvoudig .avi filmpje.
Dat gaat wel wat beter, maar het houd niet over.
Ik zal m'n Linksys modem er eens tussen zetten, die heeft wifi N.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@rijn schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 15:40:
Is het mogelijk om met de iPad mijn foto's die op het geheugenkaartje van mijn camera staan uit te zoeken zonder dat ik alles moet importeren?
Ja. Je krijgt een preview met alle foto's op je camera. Daarna kies je welke je wilt importeren. (Of je importeert direct alle)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XrOD04bcN4Vh2ijQJ8UhAMuU/thumb.png

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Donstil schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:52:
Ja, want niet iedereen kan Evan mailen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
in het vorige deel 9 waren er iPad-bezitters die erin slaagden zich grotendeels te ontdoen van de "Overige" zoals te zien is in de overzichtsbalk in iTunes onder Apparaten. Dit deden ze door de kabel er voor het synchroniseren begint uit te trekken.

Ik heb een 32 GB 3G iPad1 met daarop volgens iTunes 14,2 GB aan Apps en 10,5 GB Overige. Ik zou niet weten wat er in die 10,5 GB zou zitten en ik wil er graag vanaf als dat zou kunnen. De kabel eruit trekken helpt bij mij niet. Aan vrije ruimte heb ik nog maar 3.9 GB

Sinds de update naar de laatste iTunesversie kan ik geen reservekopieen (backups) meer maken. Via een omweg (met het programmaatje BackOff) heb ik wel 3.4 van iOS er op kunnen zetten. ik kan nu nog steeds alleen synchroniseren maar geen backups maken. Dit alles in een Windows XP omgeving.
Op Internet zijn om het backuppen weer mogelijk te maken allerlei oplossingen te vinden, waaronder dat het niet mogelijk zou zijn om grotere backups te maken dan ruim 8 GB. Om dit uit te proberen zou het bijzonder handig zijn als ik het onderdeel Overige sterk zou kunnen verkleinen.
Bij de Apps kan ik er weinig anders afhalen dan de Apps zelf. Die lijst heb ik nagelopen in iTunes, maar dat lijkt qua grootte prima te kloppen.

Ik heb vandaag de gratis versie van iFlashDrive geinstalleerd, waarmee ik in iTunes alle data moeten kunnen bekijken, maar helaas krijg ik dan helemaal niets te zien.

Iemand een idee?
Ern zijn er meer mensen met zo'n omvangrijk Overig-gebeuren?

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overige, zijn dat niet bv de documenten die in de bibliotheek van een App staan. Zoals bv. Spotify / DropBox cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 18:43:
Overige, zijn dat niet bv de documenten die in de bibliotheek van een App staan. Zoals bv. Spotify / DropBox cache.
Even met knippen en plakken uit deel 9:
"Ik had op een gegeven moment bij overig meer dan 5 gig staan en vond nergens waar ik kon zien wat het was en of je het kon verwijderen.
Tot ik op internet vond dat je het kon verwijderen door je iPad aan te sluiten en op het moment dat hij gaat synchroniseren de aansluitng op de iPad los te koppelen en te wachten tot iTunes door heeft dat er niets meer aangesloten is.
Dan sluit je de iPad weer aan en iTunes gaat de iPad controleren en synchroniseren en je hebt bij overige nog maar 0,87g staan en alles werkt gewoon zoals voorheen."

Ik gebruik zelf wel Dropbox, maar daar zitten 6 mp3'tjes in en dat kan toch geen 10,5 GB in beslag nemen?

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 18:12:
[...]

Ja, want niet iedereen kan Evan mailen 8)7
Haha precies. Maakt het dubbel zo dom om het als "Stoer" te bestempelen.
Maar goed ik was het dan ook niet die daar mee kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Als ik me goed herinner was dat matthijst die daar mee kwam...
Ff checken, en ja hoor:
matthijst schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:26:
[...]

't is wel 10 dagen stoer doen natuurlijk, da's de hele lol, denk ik.
Je kunt er ook niet over ophouden he. Eerst ga je dat soort geblaat constant verkondingen in de import topics. Vraag me af wat je daar uberhaupt hebt gedaan als je niks gaat importeren, maar alleen maar gaat trollen dat de mensen die daar importeren of om info vragen dat alleen maar doen om stoer te kunnen doen. Vervolgens ga je in dit topic stug door met dezelfde verhalen.

Kan me toch ook echt niet aan de indruk onttrekken dat je zelf gewoon de 'risico's' niet durft te nemen, maar ontzettend baalt en jaloers bent dat je zelf nog geen iPad 2 hebt. :O

Kom op zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:32

mwa

Soms vraag ik me af wat de gemiddelde leeftijd is van de mensen hier in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Louise525 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 18:51:
[...]

Even met knippen en plakken uit deel 9:
"Ik had op een gegeven moment bij overig meer dan 5 gig staan en vond nergens waar ik kon zien wat het was en of je het kon verwijderen.
Tot ik op internet vond dat je het kon verwijderen door je iPad aan te sluiten en op het moment dat hij gaat synchroniseren de aansluitng op de iPad los te koppelen en te wachten tot iTunes door heeft dat er niets meer aangesloten is.
Dan sluit je de iPad weer aan en iTunes gaat de iPad controleren en synchroniseren en je hebt bij overige nog maar 0,87g staan en alles werkt gewoon zoals voorheen."

Ik gebruik zelf wel Dropbox, maar daar zitten 6 mp3'tjes in en dat kan toch geen 10,5 GB in beslag nemen?
Hier staat een heel stuk:

http://www.mac-forums.com...essories/49411-other.html
Other is stuff like Album Artwork, Contacts, and the iPod file structure itself.
En dus ook bv documenten van Apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dialmformark schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:59:
Soms vraag ik me af wat de gemiddelde leeftijd is van de mensen hier in dit topic.
Gemiddeld ben ik 36..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
UltraSub schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:47:
Als ik me goed herinner was dat matthijst die daar mee kwam...
Ff checken, en ja hoor:
Grappig dat je er zelf maar over door blijft gaan, het zit je goed dwars...
Ik reageerde op iemand die het al eerder concludeerde (stoer doen):
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:09:
...maar ook om tegen andere mensen te kunnen zeggen: "ik héb'm al". }:|
En vwb:
UltraSub schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:47:
Kan me toch ook echt niet aan de indruk onttrekken dat je zelf gewoon de 'risico's' niet durft te nemen, maar ontzettend baalt en jaloers bent dat je zelf nog geen iPad 2 hebt. :O
Kom op zeg..
Opvallen hoe users die zich aangesproken voelen als je het over "stoer doen" hebt zich altijd gaan verdedigen en daarbij over "jaloers en jaloezie" beginnen; ergens vind je jezelf dus toch wel heel erg stoer en denk je dat mensen die geen iPad 2 importeren dus wel jaloers moeten zijn op jou :'(

Dat hele "stoer doen" commentaar kwam overigens door die knakker die hier tot 3 maal toe in 3 dagen tijd liep stoer te doen dat hij vorig jaar toch wel een van de eersten was, apart dat jij je daar zo door aangesproken voelt.

[ Voor 49% gewijzigd door matthijst op 19-03-2011 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:30

Haan

dotnetter

Michael Knight schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 04:58:
[...]

Inmiddels kan ik ook een en ander bevestigen..

Sinds de update naar 4.3 lijkt de batterij tijdens regulier surfen over 3G aanzienlijk sneller leeg te lopen.
Ik merk ook dat de accu aanzienlijk sneller leeg raakt na de update. Ik heb een wifi-model, in gebruik sinds september, en ik schat dat de accu nu zo'n 2 uur minder lang meegaat..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CoiLive schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 14:54:
[...]

Ik ben jaloers op je, maar vind het leuk voor je! :)
Maar aangezien het over de ervaringen gaat: Heb je de iPad 2 al langere tijd in je handen gehad, zonder ergens op te steunen (een boek of magazine lezen bijvoorbeeld) en kun je me dan vertellen of dat qua gewicht goed te doen is? Met de iPad 1 werd hij me toch iets te zwaar na verloop van tijd :)
Dat is nog steeds zo. Het lekkerst blijft de iPad ergens op laten leunen.

Vind ik met een fatsoenlijk dik boek ook trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop wel dat dat backlight bleeding probleem is opgelost bij de Nederlandse iPad 2s. Dan ga ik de mijne zeker inruilen. Heb een backlight bleeding en een dode pixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 21:56:
Hoop wel dat dat backlight bleeding probleem is opgelost bij de Nederlandse iPad 2s. Dan ga ik de mijne zeker inruilen. Heb een backlight bleeding en een dode pixel.
Waar kan je hem omruilen? Kan dat bij een random premium reseller, of is de Apple Store in Amsterdam al open? Gok dat een Dixons oid. niet zit te wachten op omruilen van artikelen die niet bij hun gekocht zijn, of is het Apple's policy dat je een iPad waar dan ook kan terugbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 22:02:
[...]

Waar kan je hem omruilen? Kan dat bij een random premium reseller, of is de Apple Store in Amsterdam al open? Gok dat een Dixons oid. niet zit te wachten op omruilen van artikelen die niet bij hun gekocht zijn, of is het Apple's policy dat je een iPad waar dan ook kan terugbrengen?
Ja daar zat ik eigenlijk ook over na te denken. Volgens mij heb je een jaar wereldwijde garantie. Weet niet of je dan ook naar premium resellers kunt gaan, anders ga ik gewoon naar de Apple store in Düsseldorf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
matthijst schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 22:02:
[...]

Ben er niet 100% zeker van maar volgens mij moet het bij elke willekeurige APR kunnen. Niet bij een Dixons bijvoorbeeld. En anders gewoon even bellen met Apple.

Ik ga het allemaal nog even uitzoeken, heb zelf ook 1 dode pixel en beetje bleeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 15:18
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 22:23:
[...]

Ja daar zat ik eigenlijk ook over na te denken. Volgens mij heb je een jaar wereldwijde garantie. Weet niet of je dan ook naar premium resellers kunt gaan, anders ga ik gewoon naar de Apple store in Düsseldorf.
Zitten toch ook gewoon apple store's in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
giganielsie schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 22:27:
[...]

Zitten toch ook gewoon apple store's in Nederland?
Nee er zitten in NL alleen Apple Premium Resellers, geen officiele Apple Stores. Er staat er wel 1 op de planning voor Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:59:
[...]

Hier staat een heel stuk:

http://www.mac-forums.com...essories/49411-other.html

[...]

En dus ook bv documenten van Apps.
Als ik het goed begrijp kunnen er ook bijvoorbeeld eerdere versies van Apps op staan. Ik denk dat er weinig anders opzit dan mijn iPad herstellen naar fabrieksinstellingen en dan alles herinstalleren. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd of je een iPad wel mag omruilen voor bleeding of een dooiePixel.

Bleeding wordt door veel fabrikanten van bv lcd schermen niet als defect gezien. Net zoals 3 defecte pixels op 1920x1080 ook vaak geen garantie is.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Importeren - deel 3
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid