It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Ziet er goed uit, maar wat was het dat je niet beviel aan het leer? Zit zelf nog te twijfelen tussen de zwarte, de rode en de groene. Maar ik kan er nog 6 nachtjes over slapen
Verwijderd
Ik heb het ook even met mijn ipad 1 gedaan en dit zijn mijn scores:Reverb_ schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 18:04:
Heb dezelfde sites getest als Rivanov, maar dan op mijn iPad 1. Draait nog wel op 4.2.1, ivm een jailbreak die ik nodig ben om alles af te kunnen spelen met AirPlay. Doe het via wireless n 25mbit. Achteraan na '>>>' staat hoelang de iPad 1 erover doet. Weliswaar niet een hele goede vergelijking omdat mijn iPad niet ook 4.3 draait.
Nos 3.1Sec >>> 7.7 sec.
Nu.nl 3.2Sec >>> 4.7 sec.
Geenstijl 4.3Sec >>> 6.4 sec.
Autoblog 6.9Sec >>> 12.0 sec.
Google.nl 0.9Sec >>> 1.8 sec.
iPadPlanet 3.2Sec >>> 4.9 sec.
Macrumors 8.2Sec >>> 12.7 sec.
tweakers.net 1.9Sec >>> 3.9 sec.
Engadget.com 6.3Sec >> 15.7 sec.
9to5mac.com 13.7Sec >> 25.9 sec.
Gigapica Victoria's secret. Al de foto's volledig geladen 28.3Sec >> niet getest
nos.nl 4.6 sec
nu.nl 2.6 sec
Geenstijl: 5.9 sec
Autoblog: 10.8 sec
google 0.9 sec
Ipadplanet 4.8 sec
macroumors 10 sec
Tweakers 2.0 sec
Endgadget 12.6 sec
9t05mac.com 26 sec (!)
Gigapica victoria's secret 25 sec (alle foto's)
Wat opvalt is dat sommige sites sneller werken en sommige langzamer op de ipad 1 .
Ik heb 25mbit upc wat dus niet verschild met de andere. Ook heb ik een reboot van de ipad gedaan voordat ik ging testen en hij heeft een jailbreak
Nou niet bevallen is het ook weer niet. Het is voornamelijk de leer soort die ik niet zo mooi vind.Tabbo12 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:02:
@ Donstil
Ziet er goed uit, maar wat was het dat je niet beviel aan het leer? Zit zelf nog te twijfelen tussen de zwarte, de rode en de groene. Maar ik kan er nog 6 nachtjes over slapen
En had graag een andere kleur gewild maar dat kan altijd nog, de verkoper had in het leer alleen zwarte.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Er zit zelfs zo een merkje aan waar aan de ene zijde iPad staat en aan de andere zijde de bekende appel
Okee, waarschijnlijk ga ik voor de rodeDonstil schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:26:
[...]
Nou niet bevallen is het ook weer niet. Het is voornamelijk de leer soort die ik niet zo mooi vind.
En had graag een andere kleur gewild maar dat kan altijd nog, de verkoper had in het leer alleen zwarte.

Wil hem sowieso eerst in het echt gezien en gevoelt hebben. Gaan jullie bescherming voor de achterkant gebruiken? Ik heb een Zagg InvisibleShield besteld.
Is dit met 4.3?Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:09:
[...]
Ik heb het ook even met mijn ipad 1 gedaan en dit zijn mijn scores:
Verwijderd
Ik niet, heb ik op mijn iPhone ook niet.Tabbo12 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ Gaan jullie bescherming voor de achterkant gebruiken? Ik heb een Zagg InvisibleShield besteld.
Maar ik ben toch wel enthousiast geraakt over de smartcover en denk dat een screenprotector dan niet nodig is. En nu twijfel ik of ik de achterkant ga beschermen met de invisibleshield. Ik kan hem dan wel overal neerleggen en verschuiven en heb wat meer grip.
Ook grappig, Facetime werkt niet over 3G, maar wel als je een personal hotspot opzet met je iPhone. Dan zit de iPad namelijk op WiFi.
In het meest slechte geval stonden er op dezelfde site vanavond 3x meer foto's dan vanochtend toen er alleen text stond.
Dus of bovenstaande lijstjes nu daadwerkelijk iets zeggen... ik heb er nog even mijn vraagtekens bij.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
1. er zijn providers waarbij je hotspot niet aan kunt zetten;NotSoSteady schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:28:
Ik snap echt totaal niet waarom mensen een 3G versie willen, ik ga er toch vanuit dat iedereen al internet op zijn telefoon heeft dus hoe moeilijk is het om een hotspot in te stellen.
2. ik vind het internetten via een telefoon of andere modempje maar een goedkoop gedoe. Je hebt een iPad of niet. Als je buiten je draadloze netwerk geen verbinding wilt, okay, maar anders: gewoon een 3G.
Snap je?
Samsung S23 Ultra 256GB
Verwijderd
Enig idee of er een dergelijke leren case al bestaat voor de iPad 2? Ik wil eigenlijk zo een hebben als deze (voor de iPad 1) http://store.apple.com/nl...c0MjU2Mjc&mco=MTc0Njk0ODMTabbo12 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:22:
Ik wilde eerst alleen de screenprotector erop en een leren case voor buitenshuis. Heb op m'n iPhone ook alleen een screenprotector en gebruik soms een hoesje.
Maar ik ben toch wel enthousiast geraakt over de smartcover en denk dat een screenprotector dan niet nodig is. En nu twijfel ik of ik de achterkant ga beschermen met de invisibleshield. Ik kan hem dan wel overal neerleggen en verschuiven en heb wat meer grip.
Ook grappig, Facetime werkt niet over 3G, maar wel als je een personal hotspot opzet met je iPhone. Dan zit de iPad namelijk op WiFi.
Ik had het al op me iPad1 icm 4.3 en nu ook op de iPad2.
Als ik een pagina wil laden loopt de balk tot 20% en blijft dan hangen. Na een minuut laden geeft safari dan aan de site niet te kunnen vinden.
Waar heb je die besteld? Dacht zullen er nog wel niet zijn voor de iPad 2[b][message=35703569,noline]
Wil hem sowieso eerst in het echt gezien en gevoelt hebben. Gaan jullie bescherming voor de achterkant gebruiken? Ik heb een Zagg InvisibleShield besteld.
Dat is waar, maar je krijgt wel een indicatie.masterslave schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:23:
Het vergelijken van de snelheid in laden van webpages is volgens mij alleen objectief te meten als je een iPad 1 en een iPad 2 naast elkaar hebt liggen en via dezelfde wifi verbinding websites gaat laden.
In het meest slechte geval stonden er op dezelfde site vanavond 3x meer foto's dan vanochtend toen er alleen text stond.
Dus of bovenstaande lijstjes nu daadwerkelijk iets zeggen... ik heb er nog even mijn vraagtekens bij.
Goed om te weten! Mag ik vragen waar je die info vandaan hebt?Schizo007nl schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:52:
Saturn Tilburg gaat volgende week vrijdag al om 07.00 's ochtends open voor de release van de iPad 2 en de Nintendo 3DS!
ter info
Edit: van de saturn Tilburg Twitter-account zeker
[ Voor 7% gewijzigd door Mikey5times op 17-03-2011 23:01 ]
Ja klopt, is nogal logisch waarom ze twitteren dat ze om 07.00 open gaan voor de Nintendo 3DS en vervolgens .... .... . (precies genoeg puntjes neer zetten voor Apple iPad 2)Mikey5times schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:59:
[...]
Goed om te weten! Mag ik vragen waar je die info vandaan hebt?
Edit: van de saturn Tilburg Twitter-account zeker
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Logisch idd.Schizo007nl schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 23:03:
[...]
Ja klopt, is nogal logisch waarom ze twitteren dat ze om 07.00 open gaan voor de Nintendo 3DS en vervolgens .... .... . (precies genoeg puntjes neer zetten voor Apple iPad 2)
Ik had eigenlijk liever gehad dat ze om 8 uur open waren, nu moet ik wel heel vroeg opstaan
Geen problemen hier op de iPad 2!Donstil schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:36:
Zijn er mensen die ook problemen hebben met wifi op 4.3 ?
Ik had het al op me iPad1 icm 4.3 en nu ook op de iPad2.
Als ik een pagina wil laden loopt de balk tot 20% en blijft dan hangen. Na een minuut laden geeft safari dan aan de site niet te kunnen vinden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wordt nog nergens gemeld dat het uitgesteld zou zijn o.i.d. dus release is nog een zekerheid tot nu toe.Ibix schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 23:10:
Is de release nog een zekerheid? Amerika is uitverkocht......Meestal geven ze Amerika voorgang dat betekent dus dat Europa wellicht moet wachten.
In Amerika is het mondjesmaat, maat tussenpozen te krijgen.
Via Zagg.com, betaald met PayPal, maar verder geen mailtje gehad van Zagg.com. Ook als ik inlog op de site staat er niet dat ik iets besteld hebReverb_ schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:39:
[...]
Waar heb je die besteld? Dacht zullen er nog wel niet zijn voor de iPad 2
http://computer-software....d2-64gb-met-wi-fi-3g.html
kopie
Foto is iig gejat van macrumors:
http://www.macrumors.com/...ipad-2-model-at-ces-2011/
Melden jullie hem ook als verdacht?
[ Voor 13% gewijzigd door jip_86 op 17-03-2011 23:45 ]
Verwijderd
tuurlijk, dat is niet eens een iPad 2jip_86 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 23:38:
Och och, dit lijkt aardig bedrog, 6 ipad2's voor een bedrag dat niet kan + maar 5 dagen actief:
http://computer-software....d2-64gb-met-wi-fi-3g.html
Foto is iig gejat van macrumors:
http://www.macrumors.com/...ipad-2-model-at-ces-2011/
Melden jullie hem ook als verdacht?
De foto is van een mock-up, geen echte dus. Kijk maar naar de speaker.
En werd mij dinsdag nog verteld dat ik het aan niemand door mocht vertellen, stond het al op onze twitter
Je kan je iPad 2 dus al 25 Maart om 0:00 kopenWil jij als eerste de nieuwste gadgets? 25 maart 2011 Nachtelijke Release #iPad2 & #Nintendo3DS bij #MediaMarkt the Corner in Rotterdam!
8:20 PM Mar 15th via Twitter for Mac
Haters everywhere but I don’t really care
Release kan ook zeker geen 2-3 maanden uitgesteld worden. Als straks de Android tablets echt beschikbaar komen en er is geen iPad 2 te krijgen, dan zijn er zeker mensen die afhaken. Ik misschien ook wel.
[ Voor 61% gewijzigd door jip_86 op 17-03-2011 23:58 ]
Beter doet MM Den Haag dit ook!Tabbo12 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 23:48:
@jip_86
De foto is van een mock-up, geen echte dus. Kijk maar naar de speaker.
En werd mij dinsdag nog verteld dat ik het aan niemand door mocht vertellen, stond het al op onze twitterHier is het in ieder geval nog een primeur:
[...]
Je kan je iPad 2 dus al 25 Maart om 0:00 kopenHoef je niet vroeg op te staan om vooraan te staan.
Hebben jullie nog tips voor mij wat betreft goed leesvoer voor op de iPad? Ik mis een beetje websites waar goede hoogwaardige artikelen op te lezen zijn. Hoeft niet persé nieuws te zijn, maar gewoon interessant diepgaande artikelen over van alles en nog wat (technologie, maatschappij, economie).
Momenteel raadpleeg ik vooral de New York Times, de Volkskrant, Wired en Engadget websites. Vooral op die eerste staan leuke artikelen, maar helaas gaat de NYT vanaf 28 maart achter een betaalmuur.
Tips anyone?
Betalen?
Cracked?monnick schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 00:08:
(beetje offtopic)
Hebben jullie nog tips voor mij wat betreft goed leesvoer voor op de iPad? Ik mis een beetje websites waar goede hoogwaardige artikelen op te lezen zijn. Hoeft niet persé nieuws te zijn, maar gewoon interessant diepgaande artikelen over van alles en nog wat (technologie, maatschappij, economie).
Momenteel raadpleeg ik vooral de New York Times, de Volkskrant, Wired en Engadget websites. Vooral op die eerste staan leuke artikelen, maar helaas gaat de NYT vanaf 28 maart achter een betaalmuur.
Tips anyone?
Zinio app? Veel goedkope abonnementen...
Of goodreader en googlen naar pdfjes.
Die van de iPad 1 is trouwens van kunststof (waarschijnlijk polyurethaan). Ik denk niet dat ze er zo een voor de iPad 2 gaan maken, aangezien de smart covers hem vervangen. Ik heb hem zelf ook, super ding, alleen als je hem als toetsenbord gebruikt dan staat de binnenkant van de voorflap op de ondergrond, dus je moet er wel aan denken om hem schoon te vegen als je hem bijvoorbeeld op een zanderige tafel legt. Anders drukt hij de zandkorrels tegen het scherm als je hem dicht doet. Helaas hebben ze dat bij de Smart Covers voor de iPad 2 nog steeds zo gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:15:
[...]
Enig idee of er een dergelijke leren case al bestaat voor de iPad 2? Ik wil eigenlijk zo een hebben als deze (voor de iPad 1) http://store.apple.com/nl...c0MjU2Mjc&mco=MTc0Njk0ODM
Het kan natuurlijk wel dat er andere merken iets dergelijks gaan maken, maar precies hetzelfde denk ik niet (voor de iPad 1 was er ook geen case die precies zo werkten). Ik heb er voordat ik de mijne kocht wel een paar gezien die je ook onder een hoek kon zetten maar dat ging allemaal met een veel ingewikkelder mechanisme.
Verwijderd
Ik zei dat ik geen 32 GB wilde en dat ik $ 900 ook aan de hoge kant vind. Ik vroeg hem vervolgens wanneer hij de 16GB weer heeft en ineens heeft ie hem wel en vraagt mij om gelijk een paypal invoice te sturen. Ik zeg hem dat ik eerst wil weten wat die kost en hij zegt een 16GB is $ 800,-
Vind het een beetje dubieus.
De 16GB kost in de US 499,- daar komt max 9% tax op = $ 543,91 verzendkosten zal ca $ 50,- zijn ? dan kom ik op $ 593,91 = € 427,- En dat valt net onder de vrij te importeren € 430,- dus geen BTW en geen invoerrechten.
Instapaper kopen, bookmarklet installeren en dan op deze website op de Read Later knop rammen bij artikelen die je interesseren.monnick schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 00:08:
(beetje offtopic)
Tips anyone?
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Er zit een mooie zoekfunctie op het forum, maar OK:Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 08:03:
Is die Evan wel te vertrouwen? Ik vroeg hem gisteren om een 16GB wifi only zwarte toen zei hij dat hij alleen nog een 32GB heeft voor $ 900,-
De 16GB kost in de US 499,- daar komt max 9% tax op = $ 543,91 verzendkosten zal ca $ 50,- zijn ? dan kom ik op $ 593,91 = € 427,- En dat valt net onder de vrij te importeren € 430,- dus geen BTW en geen invoerrechten.
- Evan is te vertrouwen, in zoverre dat mensen hun iPads geleverd krijgen. Dit jaar gaat dat nog goed, vorig jaar moesten sommigen achteraf toch nog BTW betalen, omdat hij sjoemelde met de waardeaangifte en iemand anders' Fedex account misbruikte.
- 430 euro taxfree invoeren Invoeren is alleen als je het zelf op gaat halen in de VS, niet als je het laat opsturen.
Kun je dat ding dan niet gewoon beter bij Amazon bestellen, of versturen die niet naar Europa?Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 08:03:
Is die Evan wel te vertrouwen? Ik vroeg hem gisteren om een 16GB wifi only zwarte toen zei hij dat hij alleen nog een 32GB heeft voor $ 900,-
Ik zei dat ik geen 32 GB wilde en dat ik $ 900 ook aan de hoge kant vind. Ik vroeg hem vervolgens wanneer hij de 16GB weer heeft en ineens heeft ie hem wel en vraagt mij om gelijk een paypal invoice te sturen. Ik zeg hem dat ik eerst wil weten wat die kost en hij zegt een 16GB is $ 800,-
Hop,hop,hop!
En mocht je bij Amazon gaan bestellen, kan ik nog een extra korting voor je regelen (DM maar even als je interesse hebt).basset schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 08:25:
[...]
Kun je dat ding dan niet gewoon beter bij Amazon bestellen, of versturen die niet naar Europa?
PSN: TDBtje
Verwijderd
Evan was goed te vertrouwen maar heeft een hoop goodwill verloren met de latere leveringen van de iPad 1.0 toen hij door de douane werd aangeslagen omdat men door had hoe hij de boel aan het verzenden was en latere kopers dit merkten in de prijs en levering.Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 08:03:

Daarbij is het verschil nu ivg met april 2010? toen de iPad 1.0 werd uitgebracht te samen met de toenmalige dollarkoers zo nihil (minder dan 100 euro...nou,big deal)dat het voor de ware liefhebbers echt niet meer de moeite waard is en je beter gewoon kan wachten tot hij hier uitkomt te meer de verschillen te verwaarlozen zijn.

Verwijderd
Uhm wat is een DM en hoe stuur ik die PM en PB ken ik, maar DM (....mail?)
Allemaal hetzelfde dus
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
maar kan ik ergens een ipad 2 reserveren ? sites? winkels?
Mac store amersfoort zegt kom maar in de rij staan
Maar dan toch liever zeker van me zaak
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Je kansen worden er denk ik niet groter op als je reserveerd, gewoon half uurtje van te voren voor de winkel staan dat is ruim voldoende.Njay schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:28:
Misschien een kansloze vraag...
maar kan ik ergens een ipad 2 reserveren ? sites? winkels?...
Mac store amersfoort zegt kom maar in de rij staangelijk hebben ze dat wel weer..
Maar dan toch liever zeker van me zaak
Verwijderd
Hoe stuur ik jou een DMTDB schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 08:33:
[...]
En mocht je bij Amazon gaan bestellen, kan ik nog een extra korting voor je regelen (DM maar even als je interesse hebt).
Verwijderd
Ok. Dat wordt dus een witte iPad 64GB 3G voor davidgilmour.[message=,noline]Donstil schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:17[/message]:
[...]
Gigapica Victoria's secret. Al de foto's volledig geladen
Mijn iPad laadt maar 5 plaatjes. Ik heb nog nooit een iPad1 gezien die deze site volledig laadt. Je hebt een unieke iPad1, is goud waard.[message=,noline]DutchMen schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:09[/message]:
[...]
Ik heb het ook even met mijn ipad 1 gedaan
Gigapica victoria's secret 25 sec (alle foto's)
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 10:56 ]
De internet benchmark voor de iPad browser.UltraSub schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:59:
Linkje naar Gigapica's Victoria's Secret?
Valt mee, bij mij laadde ie ze pas ook praktisch allemaal (geloof 1 of 2 lege ertussen).Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:45:
Mijn iPad laadt maar 5 plaatjes. Ik heb nog nooit een iPad1 gezien die deze site volledig laadt. Je hebt een unieke iPad1, is goud waard.
iPad1 4.3
Verwijderd
Maar Dutchman heeft een gejailbreakte < 4.3 iPad1.[message=,noline]matthijst schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:20[/message]:
[...]
Valt mee, bij mij laadde ie ze pas ook praktisch allemaal (geloof 1 of 2 lege ertussen).
iPad1 4.3
Met 4.3 zijn de geheugenproblemen van de iPad1 opgelost.
Hier ipad1 4.3 helemaal ingeladen, duurde wel een tijdje...
Waren alle benchmarks maar zo opwindend!
Ik pak hem net uit, leg hem voorzichtig neer op het dressoir, kijk 3 minuten later naar de achterkant, en zie al krassen.
Ja ja ja.. het is voor gebruik.. weet ik, vroeg het me gewoon af..
PSN: Sluuz
Zou niet zo mooi zijn. Maar nu weet ik wel zeker dat ik mijn achterkant ga beplakken met de InvisibleShield.
Ook de 24pins kabel gaat er lastig in.
Komt waarschijnlijk door de afronding van het ding.
Kan je ff foto uploaden van die krasjes?UltraSub schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:06:
Ligt het aan mij of krast de achterkant van de iPad 2 sneller dan die van de 1.
Ik pak hem net uit, leg hem voorzichtig neer op het dressoir, kijk 3 minuten later naar de achterkant, en zie al krassen.
Als ik straks de kans krijg. Ben erg druk nu
De meegeleverde kabel gaat er prima in hier. Ook geen problemen met de knoppen, voelen degelijk aan. Alleen is de mute/rotation lock switch iets té degelijk, gaat soms beetje moeilijk.Donstil schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:15:
Vind al de knopjes maar vervelend werken op de iPad2.
30-pinsDonstil schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:15:
Waarom dan niet gewoon een usb verleng kabel?Tabbo12 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:27:
[...]
30-pinszijn daar trouwens goede verlengkabel voor te verkrijgen, dus dockconnenctor mannetje naar dockconnenctor vrouwtje.
Klopt, vind ik ook lastig op mijn iPod. De knopjes kun je niet makkelijk indrukken door de ronding, je loopt altijd het risico dat hij daardoor uit je handen glipt. Ook de aansluitingen voelen onnatuurlijk aan, het lijkt alsof je hem onder een hoek erin drukt. Ik had eigenlijk gehoopt op een design a la de iPhone, zodat al die problemen in één keer opgelost zijn.Donstil schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:15:
Wil vanaf een speakerset met een dockconnector naar mn iPad.CoiLive schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:34:
[...]
Waarom dan niet gewoon een usb verleng kabel?
Misschien dat het meer opvalt omdat het textuur van de achterkant wat fijner is?UltraSub schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:06:
Zou volgens mij niet erg lekker in de hand liggen...Roamor schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:34:
[...]
Klopt, vind ik ook lastig op mijn iPod. De knopjes kun je niet makkelijk indrukken door de ronding, je loopt altijd het risico dat hij daardoor uit je handen glipt. Ook de aansluitingen voelen onnatuurlijk aan, het lijkt alsof je hem onder een hoek erin drukt. Ik had eigenlijk gehoopt op een design a la de iPhone, zodat al die problemen in één keer opgelost zijn.

Daarom doe ik 'm ook altijd in m'n ColcaSac en leg ik 'm daar ook altijd op als ik 'm gebruik. Nooit op tafel!UltraSub schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:06:
Form over function heet dat.BeRtjh schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:42:
[...]
Zou volgens mij niet erg lekker in de hand liggen...
Je mist alleen de magneetfunctie.. maar het oprol principe werkt wel.
Zoiets zoek ik dus eigenlijk voor m'n iPad 2.
Misschien even wachten totdat er een fabrikant komt die de magnetische werking er ook nog in verwerkt.
http://www.appelhoes.nl/W...lly-BookStand-iPad-2.html
Want de Smart Cover Navy Blue Leather kan ik helaas nergens vinden. Zelfs niet op eBay!
[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 18-03-2011 14:58 ]
hier idem! alles op 2 na, ipad 1 op 4.3 non JBmatthijst schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:20:
[...]
Valt mee, bij mij laadde ie ze pas ook praktisch allemaal (geloof 1 of 2 lege ertussen).
iPad1 4.3
Handig als je de iPad2 even kwijt moet in de Kantine.

Dat doe ik met die van mij toch maar niet..
Haha 27 magneten ong. en een apparaat dat iets meer dan 500 gram weegt, moet ie goed houdenRivanov schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:11:
Jij durft!
Dat doe ik met die van mij toch maar niet..
Dat de Smart Cover blijft hangen geloof ik wel. Maar de iPad kan zo van de Smart Cover vallen..
Verwijderd
Is dit wel goed voor het scherm?Lunaticc schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:57:
Bescherming voor de achterkant is toch niet zó ernstig nodig? Ooit aan gedacht om de iPad op het scherm te leggen? En als je hem in gebruik hebt klap je de smartcover gewoon op de achterkant
Hier ook. Dat is jammer. Het zijn wat vlekken aan iedere kant. Niet echt zichtbaar alleen bij donkere ondergronden en weinig omgevingslicht.Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:22:
Ik heb trouwens backlight bleeding. niet zo veel last van, maar het is er toch...
Er zit bovendien een stofje tussen scherm en glasplaat. Het is maar heel klein (neen geen dode pixel) en is vooral zichtbaar bij witte achtergronden.
(ja en bij een volledig zwart beeld)
Alleen links onder een kleine plek. Niet zo erg als dat je het ziet op Macrumors.
Verwijderd
Hopelijk is dit snel opgelost zodat er niet nog duizenden exemplaren komen die dit hebben. Waarschijnlijk zullen de eerste versies voor Nederland (en rest van Europa) dit ook hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 19:03:
Ik zie de backlight bleeding trouwens niet alleen bij een zwarte achtergrond. Ook bij andere donkere kleuren.
Lukt prima, je hebt daar verschillende apps voor zoals bv. Notes+michel1991 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:05:
Ik vroeg me af, kan je op zo'n ding goed aantekening maken? Vervanging van de oldschool pen en papier, wat ik vaak nog wel eens kwijt raak. Ik overweeg er een te nemen voor colleges, is denk ik handiger dan een laptop qua grootte. Maak ook wel vaak mindmaps en dat kan denk ik beter met een touchscreen dan het uittypen.
Er is ook een handschriftherkenningsapp, zodat je je notes kan omzetten in iets dat doorzoekbaar is.
Als Apple nou eens liet weten of en hoeveel iPad 2's zij gingen leveren aan de winkels..
Verwijderd
Op Macrumours staat een topic hierover, zijn zelfs mensen die er 4 hebben gehad, allemaal bleeders. Als je de eerste batch koopt blijf je bij Apple toch een beta tester.[message=,noline]Mick4 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 19:07[/message]:
Wel vervelend nu ik erop ga letten.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 20:16 ]
Dit topic is gesloten.
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Importeren - deel 3
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid