[iPad] Ervaringen en discussie - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.465 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Wat is GarageBand VET :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:47:
Mijn 64 GB heb ik Maandag avond besteld bij Evan en was was vanochtend binnen - erg snel. Hij is nu aan het syncen dus heb hem nog niet gebruikt. De hoes is in ieder geval super en de Ipad zelf maakt ook een goede indruk (t.o.v. de Ipad 1) ... Hier wat foto's voor de liefhebbers

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Foto's zijn niet te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
aeroxtaxi schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:16:
Vandaag ook de ipad 2 64gb in m'n handen gehad en hij is voelbaar lichter. Het is niet echt voelbaar sneller, maar dat was al goed. Het videobellen is ook grappig, maar wat een brakke resolutie zeg :S
We zijn gewoon gewend geraakt door de iPhone 4. De iPad heeft gewoon nog een prachtig scherm. Een beter scherm ook dan de hogere resolutie Motorola Xoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
Volgens mij heeft hij het over de resolutie van het videobellen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:47:
Mijn 64 GB heb ik Maandag avond besteld bij Evan en was was vanochtend binnen - erg snel. Hij is nu aan het syncen dus heb hem nog niet gebruikt. De hoes is in ieder geval super en de Ipad zelf maakt ook een goede indruk (t.o.v. de Ipad 1) ... Hier wat foto's voor de liefhebbers

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Je foto's werken niet ;)

Heeft Evan hem een beetje mooi verpakt? Vorrigjaar had hij een Zak op de normale doos gedaan dacht ik. Daar was ik wat minder blij mee (gelukkig nog heel)

iPad zelf zit natuurlijk ook enorm ruk verpakt.

Joepie mijn iPad via Evan is inmiddels in parijs.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03
Foto gemaakt met iPad 2.

Afbeeldingslocatie: http://kttns.org/hmmqx

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha echt zo slecht dus als dat de reviewers zeggen.
Gelukkig heb ik dat nog nooit gemist op de iPad1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:00:
[...]

Je foto's werken niet ;)

Heeft Evan hem een beetje mooi verpakt? Vorrigjaar had hij een Zak op de normale doos gedaan dacht ik. Daar was ik wat minder blij mee (gelukkig nog heel)

iPad zelf zit natuurlijk ook enorm ruk verpakt.
Super verpakt - 3 zakken (bubbels) + een doos ;) Foto's gefixed - sorry 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:03:
[...]

Haha echt zo slecht dus als dat de reviewers zeggen.
Gelukkig heb ik dat nog nooit gemist op de iPad1.
Nu is dit natuurlijk ook wel bij kunstlicht. Overdag is het wel iets beter. Zal morgen een foto maken bij daglicht. Had ik vandaag geen tijd voor.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:04:
[...]

Super verpakt - 3 zakken (bubbels) + een doos ;) Foto's gefixed - sorry 8)7
Ooh toppie. Ben benieuwd.

Wat zie ik trouwens een opgeruimde bureau's bij jullie. Lijkt wel een Macstore ;)
Dat is hier wel anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg bedankt voor al jullie reacties! Ik weet niet waar het mee te maken heeft, maar het ziet ernaar uit dan de meeste Amerikanen wel problemen met hun iPad's hebben. Zie hier mijn thread: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1118331

Misschien zijn jullie gewoon gelukkige bezitters van de nieuwe iPad die geen last van talloze issues hebben, maar misschien is het ook zo dat Apple alle problemen al opgelost heeft (aangezien het waarschijnlijk om de nieuwe restock gaat)

Ik kan niet meer wachten totdat ik mijn iPad2 zal kunnen bestellen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boven genoemde hebben nog geen iPad van de nieuwe Re stock.
Deze komen op zijn vroegst morgen in Nederland aan (mits niet meegenomen in een vliegtuig)

Ik ontvang wel een iPad2 van de nieuwe zending. Verwacht alleen niet dat de problemen al zijn opgelost in die korte tijd. (orginele zending en Re stock is maar een weekje verschil)

Op Macrumors is er altijd wel iemand met een klacht. Als je op auto fora's gaat kijken is er ook altijd wel iemand die problemen heeft met een nieuw model. Zal je altijd houden.

Ik ga er maar even vanuit dat het gros van de producten gewoon goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hoop ik ook, ja. Maar toch vind ik het bijzonder hoeveel mensen het over backlight bleeding en andere problemen met hun iPad's hebben. Ik herinner me niet dat het ook zo met de oude iPad's was toen ze uitkwamen.

Maar goed. Laten we hopen dat het overgrote deel van de nieuwe iPad 2's wel goed is en naar behoren functioneert.

Trouwens, het valt me op dat de meesten van jullie een 3G versie van de iPad 2 kiezen. Is dat zo? Ik was van plan om voor de 64GB Wi-Fi only versie te gaan (gezien hoge 3G kosten, dat zwarte plastic klepje aan de achterkant dat ik lelijk en niet zo practisch vind en het feit dat je me je iPad toch niet veel zal willen/kunnen reizen in tegenstelling tot je kleine snelle iPhone). Het enige dat ik heel interessant vind, is echter de GPS functie op de iPad 3G. En nu begin ik te twijfelen voor welke versie ik moet gaan... Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoveel mensen zijn het volgens mij niet toch? Het zijn er TE veel dat wel.

Er zijn al een miljoen iPad2's verkocht. Als 100 het er dan hebben vind ik dat niet veel.
Op Macrumors hebben geen 100 mensen het probleem dacht ik?

Edit: Een 64gb is ook al duur. Verschil is dan 100,- wat er nog wel bij kan.
Ik persoonlijk gebruik me 3G vaak in de VS. Daar een AT&T sim erin en gaan met die banaan (niet afhankelijk te moeten zijn van HotelWifi is echt geweldig)

Ook gebruik ik hem op plekken waar ik dan net ff geen Wifi heb. Achter in de tuin, in de file ( >:) ), weekendje weg , enz enz.

WifiHotspot of tethering is handig maar een sim erin is veeeel handiger.

[ Voor 49% gewijzigd door Donstil op 16-03-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:24:
Dat hoop ik ook, ja. Maar toch vind ik het bijzonder hoeveel mensen het over backlight bleeding en andere problemen met hun iPad's hebben. Ik herinner me niet dat het ook zo met de oude iPad's was toen ze uitkwamen.

Maar goed. Laten we hopen dat het overgrote deel van de nieuwe iPad 2's wel goed is en naar behoren functioneert.

Trouwens, het valt me op dat de meesten van jullie een 3G versie van de iPad 2 kiezen. Is dat zo? Ik was van plan om voor de 64GB Wi-Fi only versie te gaan (gezien hoge 3G kosten, dat zwarte plastic klepje aan de achterkant dat ik lelijk en niet zo practisch vind en het feit dat je me je iPad toch niet veel zal willen/kunnen reizen in tegenstelling tot je kleine snelle iPhone). Het enige dat ik heel interessant vind, is echter de GPS functie op de iPad 3G. En nu begin ik te twijfelen voor welke versie ik moet gaan... Wat denken jullie?
Ik had een iPad 64GB WiFi. Maar daar had ik maar 9GB van gevuld. De ruimte had ik dus niet nodig. De 3G functie miste ik wel enorm. Vandaar dat ik nu een iPad 2 met 3G heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:31:
[...]

Ik had een iPad 64GB WiFi. Maar daar had ik maar 9GB van gevuld. De ruimte had ik dus niet nodig. De 3G functie miste ik wel enorm. Vandaar dat ik nu een iPad 2 met 3G heb.
Duidelijk. Maar ga je dan voor je iPad een 3G abonnement nemen (naast je gsm abbo) of ga gewoon de (micro)simkaart van je gsm gebruiken?
Ik ben er best wel benieuwd naar, maar weet er niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik had een T-Mobile abonnement bij m'n iPhone. Toen kreeg ik een nieuwe baan waar ik ook een zakelijk abonnement (Vodafone) en iPhone kreeg. Het T-Mobile abonnement lag dus te 'verstoffen'.
Deze gebruik ik nu dus mooi in m'n iPad! :)

Betaal ik in ieder geval niet voor niets €30,- p/m! ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 16-03-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een DualSim pakket aangevraagd. Daar 2 micro-Sims van geknipt (was toen nog nodig) en 1 in me iPad gestoken (andere in de iPhone4).

Ik zet op me iPhone de data uit als ik de data aanzet op de iPad. Werkt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dat had ik anders ook gedaan. Maar nu had ik dat abonnement toch, en ik betaalde er toch gewoon iedere maand €30,- voor.. En zo gebruik ik het toch nog, in plaats van €30,- per maand betalen voor een simkaart dat op de plank ligt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, zo doen jullie dat! Bedankt!
Ik ga eens even uitzoeken of je bij KPN gratis een Dual Sim pakket kunt aanvragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Donstil schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:47:
Ik heb een DualSim pakket aangevraagd. Daar 2 micro-Sims van geknipt (was toen nog nodig) en 1 in me iPad gestoken (andere in de iPhone4).

Ik zet op me iPhone de data uit als ik de data aanzet op de iPad. Werkt top.
Zo doe ik het ook idd, erg makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Benny schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:55:
[...]

Zo doe ik het ook idd, erg makkelijk :)
Ik heb sinds vorige week een T-Mobile data only Economy. Is supersnel, en slechts € 9,95 / maand bij 2 jaar-contract. Ben je een mega-gebruiker, kun je dat abo beter niet nemen, want na 500 Mb/mnd knijpen ze de snelheid. Maar is voor mij meer dan voldoende. ;)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net KPN gebeld: je kunt voor 34 euro duo(micro)simkaart aanvragen. Dit is heel netjes!
Maar nu zit ik weer te twijfelen: ik denk dat ik toch voor de Wi-Fi versie ga - ik kan toch alles op mijn iPhone tijdens het reizen doen. Keuzes, keuzes... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 09:57
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:20:
Heb net KPN gebeld: je kunt voor 34 euro duo(micro)simkaart aanvragen. Dit is heel netjes!
Maar nu zit ik weer te twijfelen: ik denk dat ik toch voor de Wi-Fi versie ga - ik kan toch alles op mijn iPhone tijdens het reizen doen. Keuzes, keuzes... :(
Haha precies hetzelfde probleem hier maar bij mij komt de kleur nog om de hoek kijken aangezien iedereen constant zwart tegen mij zegt maar ik krijg die keus niet gemaakt wit is daarintegen weer wat unieker in mijn ogen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel netjes? Bij Vodafone (en T-Mobile ook dacht ik) is het gratis.
DannyBevers schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:23:
[...]

Haha precies hetzelfde probleem hier maar bij mij komt de kleur nog om de hoek kijken aangezien iedereen constant zwart tegen mij zegt maar ik krijg die keus niet gemaakt wit is daarintegen weer wat unieker in mijn ogen :D
In de VS loopt de witte als een malle maar als ik hier om me heen vraag lijkt iedereen gewoon weer voor een zwarte te gaan.

Ik wilde vanaf de keynote gelijk een witte. Nu alleen me iPhone nog ombouwen naar een witte :D

[ Voor 51% gewijzigd door Donstil op 16-03-2011 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:59
Ik heb een iPad 1 wifi gekocht en zo`n huawei E5830 mifi/wifi ding gekocht voor €80. Nu kan mijn 2 kids en ikzelf mooi internetten als we op vakantie zijn. Mocht er geen wifi hotspot in de buurt zijn.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
Donstil schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:24:

In de VS loopt de witte als een malle maar als ik hier om me heen vraag lijkt iedereen gewoon weer voor een zwarte te gaan.

Ik wilde vanaf de keynote gelijk een witte. Nu alleen me iPhone nog ombouwen naar een witte :D
Ja dat is ook mijn probleem. Op reviews van de kopers hoor ik constant "wit, wit, wit" maar dan vraag ik het aan mensen om mij heen allemaal "zwart, zwart, zwart".

Ga denk ik gewoon voor de witte het is mij best dan heb ik een iPad die niet iedereen koopt als ik mag nagaan dat de mensen een zwarte willen hier in NL (die ik ken). 3G laat ik erbuiten dan share ik mijn verbinding wel nooit problemen mee gehad en ga hem toch gebruiken op plekken waar WIFI is of waar ik 3G heb (anders heb ik er toch niks aan evenals telefooninternet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DannyBevers schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:23:
[...]

Haha, ja.
Ik kies gewoon de zwarte iPad: die ziet er heel strak en professioneel uit. De witte iPad ziet er wat mij betreft wat "cheap and plasticky" uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Laatst online: 28-08-2024
Hee, hoe zit het nou met het opladen van een iPad2 uit Amerika? Ik ging het navragen op t werk. En daar zei een vrouw dat haar man een speciale oplader had van zijn werk. Maar je kan dat ding toch gewoon opladen (in iedergeval) via de usb poort in je pc en dan ook een losse oplader kopen voor in het stopcontact? Iedereen zegt wel steeds ipad is ipad, maarja ik wil toch een concreet antwoord :)

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@pablo11392

Het is heel simpel. Op de lader heb je een "opschuifdeel" dat je overal in Europa kunt kopen.

Dit is de lader met het Amerikaanse "opschuifdeel":

Afbeeldingslocatie: http://www.letsgomobile.org/images/reviews/0165/apple-ipad.jpg

En dit is de Europese versie:

Afbeeldingslocatie: http://www.noxbox.nl/mm/IMG_0916.JPG

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik heb ook keuzes moeten maken:

Zwart of Wit
16GB of 32GB
Wi-Fi of 3G

Zoals mensen misschien hebben kunnen lezen heb ik echt veel raad gevraagd en switchte ik steeds van keuze.
Nu ben ik eruit:

Zwarte iPad 2 - Geen wit omdat ik (zoals door velen word verklaard) als ik bezig ben met film kijken of games spelen ik (om het zo maar te zeggen) in het beeld gezogen wil worden. Bij de witte iPad 2 weet ik bijna zeker dat ik dan de hele tijd in mijn ooghoeken die witte rand zie en dat vind ik gewoon heel storend, zeker als je je bedenkt dat ik daar dan €599,- voor ga betalen.
Punt 2 is dat ik bang ben en eigenlijk al weet dat bij wit, viezigheid heel snel zichtbaar is. Als ik bijvoorbeeld (ik noem maar wat) schoensmeer aan mij handen heb en ik smeer perongeluk een beetje op de iPad, dan kan je het wel voor een groot deel weghalen, maar je zal waarschijnlijk altijd nog een heel klein beetje aangekoekte smeer blijven zien en dat vind ik gewoon zonde. Bij de zwarte iPad 2 heb je die dingen dan weer niet.

iPad 2 met 32GB - Ik heb hier heel lang over moeten nadenken, ik neigde namelijk heel erg naar de 16GB versie (lekker goedkoop voor een eerste iPad). Ik ga hem tenslotte toch 99% van de tijd thuis gebruiken om mee te surfen, spelletjes te spelen en muziek te luisteren. Toch ben ik later van gedachte veranderd en ben ik toch van plan de 32GB-versie aan te schaffen:
  • Ik ben bang dat als ik lekker op dreef ben met de 16GB-versie ik na een tijdje tegen het limiet aan ga zitten qua schijfruimte en je kent Apple.. je kunt de opslagruimte niet vergroten.
  • Ik zit erover te denken om gezellig aan videobewerking te doen op de iPad met iMovie totdat ik uiteindelijk een iMac ga aanschaffen (zodra er nieuwe modellen aankomen). Als ik daar lekker mee wil werken dan lijkt het mij verstandig om in dit geval 32GB tot mijn beschikking te hebben als ik druk bezig ben met het monteren van video's.
Wi-Fi Only-versie - Ik kies hier de Wi-Fi Only-versie van de iPad 2, om de reden dat ik (zoals ik al eerder aangaf) 99% van de tijd mijn iPad thuis zal gaan gebruiken. Ik heb thuis gewoon beschikking tot het Wi-Fi netwerk dus daar haal ik al mijn internet vandaan. Stel dat ik ooit op stap ga in Nederland, dan zijn er sowieso wel diverse plekken waar KPN Hotspots e.d. te vinden zijn waarvan ik het internet kan gebruiken. Als ik mijn bovenstaande uitleg dan bekijk, dan kom ik tot de conclusie dat ik die €130,- euro dan beter in mijn zak kan houden en lekker voor die Wi-Fi kan gaan.

Ik hoop dat de uitleg over mijn keuzes jullie misschien op weg kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze, omdat jullie je misschien kunnen vinden in bepaalde keuzes van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
pablo11392 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:39:
Hee, hoe zit het nou met het opladen van een iPad2 uit Amerika? Ik ging het navragen op t werk. En daar zei een vrouw dat haar man een speciale oplader had van zijn werk. Maar je kan dat ding toch gewoon opladen (in iedergeval) via de usb poort in je pc en dan ook een losse oplader kopen voor in het stopcontact? Iedereen zegt wel steeds ipad is ipad, maarja ik wil toch een concreet antwoord :)
Dat is nu het leuke van importeren.. je verzamelt nog 's wat! ;)

Afbeeldingslocatie: http://kttns.org/nmzdg

Gewoon Europese aansluiting erop en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
ProfoundValue schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:01:
Zoals mensen misschien hebben kunnen lezen heb ik echt veel raad gevraagd en switchte ik steeds van keuze. Nu ben ik eruit:

Zwarte iPad 2
iPad 2 met 32GB
Wi-Fi Only-versie
Ik ben tot precies dezelfde conclusies gekomen.
Ik ga toch maar voor de 32, omdat ik nooit meer geheugen kan bijkopen als ik straks te kort kom. Misschien blijkt straks wel dat ik aan 16 ook genoeg had gehad, maar dat zien we dan wel weer.

Ik vind zwart ook beter dan wit, om de redenen die jij noemt. Maar ik vind de witte toch wel erg stylish.
Ik denk alleen (dit wordt ook bevestigd in sommige reviews) dat je stof en vingerafdrukken juist meer op de zwarte zal zien. Maar dat nadeel neem ik dan maar voor lief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Zwart of Wit
16GB of 32GB
Wi-Fi of 3G

Zwarte iPad 2 - Geen wit omdat ik ... in het beeld gezogen wil worden.
Lijkt mij een terechte reden en keuze. Ook bij fel daglicht wordt je echt sneeuwblind van een witte rand!
Punt 2 is dat ik bang ben en eigenlijk al weet dat bij wit, viezigheid heel snel zichtbaar is. Als ik bijvoorbeeld (ik noem maar wat) schoensmeer aan mij handen heb en ik smeer perongeluk een beetje op de iPad, dan kan je het wel voor een groot deel weghalen, maar je zal waarschijnlijk altijd nog een heel klein beetje aangekoekte smeer blijven zien en dat vind ik gewoon zonde. Bij de zwarte iPad 2 heb je die dingen dan weer niet.
En als je witte schoensmeer gebruikt, dan?
LOL
iPad 2 met 32GB....Toch ben ik later van gedachte veranderd en ben ik toch van plan de 32GB-versie aan te schaffen:
Is zeker een minimum als je ook met films aan de slag wilt.
....Ik zit erover te denken om gezellig aan videobewerking te doen op de iPad met iMovie
Ik hoop dat je daar niet teleurgesteld in raakt. Een iPad met dergelijk weinig geheugen en weinig processorkracht, lijkt me daar nou niet echt een geschikt aparaat voor. Ik merk dat al op mijn desktop.
Wi-Fi Only-versie - Ik kies hier de Wi-Fi Only-versie van de iPad .....
Voor het gebruik dat je beschrijft is dat voldoende. Ik hoop alleen voor je dat je er geen spijt van krijgt. Ik twijfelde bij mijn iPad1 ook over 3G, maar gebruik dat toch meer dan ik dacht (even de stad in, in de trein, op vakantie in eigen land, etc).

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwart of Wit
16GB of 32GB
Wi-Fi of 3G

Zoals mensen misschien hebben kunnen lezen heb ik echt veel raad gevraagd en switchte ik steeds van keuze.
Nu ben ik eruit:

Zwarte iPad 2 - Geen wit omdat ik (zoals door velen word verklaard) als ik bezig ben met film kijken of games spelen ik (om het zo maar te zeggen) in het beeld gezogen wil worden. Bij de witte iPad 2 weet ik bijna zeker dat ik dan de hele tijd in mijn ooghoeken die witte rand zie en dat vind ik gewoon heel storend, zeker als je je bedenkt dat ik daar dan €599,- voor ga betalen.

iPad 2 met 32GB - Ik heb hier heel lang over moeten nadenken, ik neigde namelijk heel erg naar de 16GB versie (lekker goedkoop voor een eerste iPad). Ik ga hem tenslotte toch 99% van de tijd thuis gebruiken om mee te surfen, spelletjes te spelen en muziek te luisteren. Toch ben ik later van gedachte veranderd en ben ik toch van plan de 32GB-versie aan te schaffen:
  • Ik ben bang dat als ik lekker op dreef ben met de 16GB-versie ik na een tijdje tegen het limiet aan ga zitten qua schijfruimte en je kent Apple.. je kunt de opslagruimte niet vergroten.
  • Ik zit erover te denken om gezellig aan videobewerking te doen op de iPad met iMovie totdat ik uiteindelijk een iMac ga aanschaffen (zodra er nieuwe modellen aankomen). Als ik daar lekker mee wil werken dan lijkt het mij verstandig om in dit geval 32GB tot mijn beschikking te hebben als ik druk bezig ben met het monteren van video's.
Wi-Fi Only-versie - Ik kies hier de Wi-Fi Only-versie van de iPad 2, om de reden dat ik (zoals ik al eerder aangaf) 99% van de tijd mijn iPad thuis zal gaan gebruiken. Ik heb thuis gewoon beschikking tot het Wi-Fi netwerk dus daar haal ik al mijn internet vandaan. Stel dat ik ooit op stap ga in Nederland, dan zijn er sowieso wel diverse plekken waar KPN Hotspots e.d. te vinden zijn waarvan ik het internet kan gebruiken. Als ik mijn bovenstaande uitleg dan bekijk, dan kom ik tot de conclusie dat ik die €130,- euro dan beter in mijn zak kan houden en lekker voor die Wi-Fi kan gaan.

Ik hoop dat de uitleg over mijn keuzes jullie misschien op weg kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze, omdat jullie je misschien kunnen vinden in bepaalde keuzes van mij ;)
Dit is heel duidelijk. Ik ga precies hetzelfde doen, alleen neem ik de 64GB versie om dezelfde reden: "je kent Apple... de opslagruimte kan je niet vergroten" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan trouwens iedereen aanraden de smart cover te bestellen, dat ding is echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
[...]Als ik mijn bovenstaande uitleg dan bekijk, dan kom ik tot de conclusie dat ik die €130,- euro dan beter in mijn zak kan houden en lekker voor die Wi-Fi kan gaan.
Waarschijnlijk wordt het gewoon 100 euro meer hoor. De 3G was in Amerika altijd al 130 dollar duurder, maar in Nederland was het maar 100 euro extra. Ze hebben in Amerika met de iPad 2 de prijzen niet verhoogd, denk niet dat ze het in Nederland wel zullen doen.

Ik kan de 3G heel erg aanraden, goedkoop prepaid kaartje er in en je hebt nooit gedoe met zoeken naar hotspots. Bijvoorbeeld onderweg in de trein/bus is het super. Maar als je hem echt alleen thuis gebruikt heb je er niet veel aan inderdaad! Het is ook merkbaar trager dan WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wvexeltweakers schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:24:

Ik hoop dat je daar niet teleurgesteld in raakt. Een iPad met dergelijk weinig geheugen en weinig processorkracht, lijkt me daar nou niet echt een geschikt aparaat voor. Ik merk dat al op mijn desktop.
Dat weet ik zo nog niet. Met de ssd en ha-encoding is de ipad2 dus schijnbaar belachelijk snel http://www.tuaw.com/2011/...-most-macs-in-benchmarks/

Je zal eerder tegen diskruimtegebrek zitten

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 20:33
De iPad 2 met 3G zal wel degelijk 130 euro duurder worden. Ikzelf ga ook voor de 3G. Doe er een pre-paid kaartje in. Zal het toch niet vaak gebruiken, WiFi thuis en op school en ik zou kunnen tetheren vanaf mijn iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
GekkePrutser schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:48:
[...]

Waarschijnlijk wordt het gewoon 100 euro meer hoor. De 3G was in Amerika altijd al 130 dollar duurder, maar in Nederland was het maar 100 euro extra. Ze hebben in Amerika met de iPad 2 de prijzen niet verhoogd, denk niet dat ze het in Nederland wel zullen doen.

Ik kan de 3G heel erg aanraden, goedkoop prepaid kaartje er in en je hebt nooit gedoe met zoeken naar hotspots. Bijvoorbeeld onderweg in de trein/bus is het super. Maar als je hem echt alleen thuis gebruikt heb je er niet veel aan inderdaad! Het is ook merkbaar trager dan WiFi.
Joh! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:28

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Tabbo12 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:56:
De iPad 2 met 3G zal wel degelijk 130 euro duurder worden. Ikzelf ga ook voor de 3G. Doe er een pre-paid kaartje in. Zal het toch niet vaak gebruiken, WiFi thuis en op school en ik zou kunnen tetheren vanaf mijn iPhone.
Yup, er zijn ook regelmatig aanbieding om met korting lekker goedkoop te internetten..

Vodafone prepaid had afgelopen maanden blox voor smartphone internet in de aanbieding... dat kwam neer op 6/7 euro per 30 dagen voor de maximum verkrijgbare snelheid. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwart of Wit
16GB of 32GB
Wi-Fi of 3G

Nu ben ik eruit:

----
Ik ga een heel eind met je mee, behalve over het wit/zwart. De glasplaat loopt toch ook gewoon door over de witte of zwarte rand? Dus schoonmaken geeft geen verschil. Ik denk juist dat je met zwart veel meer de vette vingers en stof ziet door de reflectie en dat het ook nog eens als een spiegel is en je jezelf zit aan te kijken.
Ik moet ze gewoon eerst eens naast elkaar kunnen houden in de winkel, kom er gewoon nog niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:36:
[...]

Ik ga een heel eind met je mee, behalve over het wit/zwart. De glasplaat loopt toch ook gewoon door over de witte of zwarte rand? Dus schoonmaken geeft geen verschil. Ik denk juist dat je met zwart veel meer de vette vingers en stof ziet door de reflectie en dat het ook nog eens als een spiegel is en je jezelf zit aan te kijken.
Ik moet ze gewoon eerst eens naast elkaar kunnen houden in de winkel, kom er gewoon nog niet uit!
Heb ook tijd geleden allebij de kleuren gereserveerd aangezien ik elke keer eruit denk te zijn maar dan toch weer niet :+

Ellende is nu wel dat ik hoor dat sommige voor 6/7 euro per maand zoals Michael Knight zegt voor internet bij vodafone is niet veel dus nu ben ik weer van vooraf welke keus ik moet maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Trouwens op de Apple NL website staat nog steeds, verkrijgbaar vanaf 25 maart, dan zullen ze nu wel op heel korte termijn moeten beslissen de launch uit te stellen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 14-09 17:57
DannyBevers schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:41:
[...]

Heb ook tijd geleden allebij de kleuren gereserveerd aangezien ik elke keer eruit denk te zijn maar dan toch weer niet :+

Ellende is nu wel dat ik hoor dat sommige voor 6/7 euro per maand zoals Michael Knight zegt voor internet bij vodafone is niet veel dus nu ben ik weer van vooraf welke keus ik moet maken 8)7
Mijn lievelings "kleur" is zwart, dus voor mij gelukkig geen probleem een keuze te maken.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Maar voor diegene die de 2 al hebben...

Pic's en ervaringen graag :D :>

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Die heb ik al geplaatst. ;)
Het is deze keer allemaal niet zo wereldschokkend aangezien het 'gewoon' een iPad is. Wel lekker snel en licht en dun. Maar dat hoef ik niet te blijven herhalen.
Voor de rest is het gewoon een iPad op 4.3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
Zo te zien kun je met een iPhone 4 ook al GPS naar je iPad doorsturen ondanks er geen GPS chip inzit :9

YouTube: GPS on a WiFi iPad 2 via iPhone tethering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Zit er ook over na te denken om een iPad te kopen. An sich heb ik er helemaal geen nodig omdat ik al een pc/laptop/smartphone heb, maar het is toch een leuk hebbedingetje :9

Als ik er een haal wordt het waarschijnlijk de Witte 16GB WiFi. 3G heb ik niet nodig omdat ik hem toch alleen binnenshuis ga gebruiken, en als ik hem een keer meeneem kan ik altijd tetheren met mijn telefoon. 16GB zal ook wel zat zijn, muziek heb ik op m'n telefoon en als ik een filmpje wil kijken gooi ik die er naderhand wel weer af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
kmf schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:50:
[...]

Dat weet ik zo nog niet. Met de ssd en ha-encoding is de ipad2 dus schijnbaar belachelijk snel http://www.tuaw.com/2011/...-most-macs-in-benchmarks/

Je zal eerder tegen diskruimtegebrek zitten
Dat had ik nog niet eens gelezen!
Daarbij dat over diskruimte, de bestanden die ik niet nodig heb die gooi ik er nadat ik ermee klaar ben alweer vanaf. Geen probleem dus ;)

Veel hebben het trouwens over een goedkoop prepaid kaartje wat je in de 3G stopt, maar je kunt met een normaal prepaid-kaartje lijkt mij niet zomaar internet ontvangen of kan dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
Die hard backcase "Angry birds" hoes van focalprice.com past erg mooi en strak ;)

[ Voor 45% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 17-03-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice mijn iPad2 is ook binnen.

Eerste indruk is geweldig positief. Hij is een stuk dunnen en lijkt hierdoor ook een stuk minder "zwaar".
Nu Syncen er moet 40gb data op. Vanavond verder mee spelen (nu op het werk helaas).

Ik heb er ook een Lederen Smartcover bij. Techniek is prachtig maar in vind de keuze van het leer niet zo (ik heb een zwarte).

Ik ga zo een stoffen nog maar even proberen als die hier verkrijgbaar zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2nlzno7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Donstil, kan je aub wat goede foto's plaatsen van de smart cover, als je tijd hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan ik vanavond wel even doen als ik niet te laat thuis ben.

Internetten is wel echt een enorme vooruitgang zeg. Sites voelen bijna "desktop achtig" snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Donstil schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:19:

Internetten is wel echt een enorme vooruitgang zeg. Sites voelen bijna "desktop achtig" snel.
Had je al 4.3 op je oude iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny

Thanks, het heeft geen haast :)

Internetten is inderdaad veel sneller, ik denk zelfs even snel als Chrome op m'n desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 03:25
Ik snap echt totaal niet waarom mensen een 3G versie willen, ik ga er toch vanuit dat iedereen al internet op zijn telefoon heeft dus hoe moeilijk is het om een hotspot in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

NotSoSteady schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:28:
Ik snap echt totaal niet waarom mensen een 3G versie willen, ik ga er toch vanuit dat iedereen al internet op zijn telefoon heeft dus hoe moeilijk is het om een hotspot in te stellen.
Niet iedereen is de enige gebruiker van een iPad. Als vrouwlief er op de camping even mee wilt internetten en manlief maakt op dat moment liever een bergwandeling... ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Ten eerste heeft de 3G versie een GPS chip wat ik wel toegevoegde waarde vind.

Ten tweede vind ik Personal Hotspot/tethering niet ideaal. Alleen al omdat je accu dan veel sneller leeg gaat.

edit: plus dat T-Mobile Personal Hotspot niet ondersteund. Misschien binnenkort maar dan tegen extra betaling. Ik gebruik nu duo-sim en dat werkt prima. Als ik wil inetten op iPad zet ik mobiele data uit op iPhone en aan op iPad..

[ Voor 19% gewijzigd door Benny op 17-03-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
De eerste keer dat ik de iPad 1 in handen had vond ik hem licht aanvoelen, maar naar een tijdje vasthouden werd hij toch zwaar. Ben zeer benieuwd naar de ervaring hiermee met de iPad 2. Dus gewoon in je handen houden terwijl je een boek leest, zonder ergens op te steunen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Laatst online: 19-09 11:14

Mex

Het instellen van hotspot is uitgeschakeld door de provider op m'n iPhone4. (4.3 en Vodafone Zakelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T7D_Sneezy schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:22:
[...]

Had je al 4.3 op je oude iPad?
Jep. Voelt (uiteraard) veel sneller dan 4.3 op de normale iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 14:12
Ik ga ook voor een zwarte, 32 Gb en 3G versie.

Ik heb nu dezelfde versie iPad1 zonder 3G en ik mis dat wel. Ik heb gemerkt dat ik toch zomers thuis veel buiten in de schaduw zit en ik heb dan helaas nauwelijks Wifi (ik woon op een schip en de Wifi router staat in het midden van het schip en daardoor heb ik buiten geen bereik).
Ik neem dus een dual sim op m'n huidige telefoon abbo want ik ga zelden met m'n iPhone op Internet dus ik houd zat over om dat op te maken op m'n iPad (nieuwsfeeds e.d.) Of zoals eerder gezegd een prepaid abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Vanavond eens achterhalen op het werk of wij ook aan reserveringen gaan doen volgende week :)
Zo ja, dan maak ik direct een reservering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Laatst online: 13-09 12:16
Goed filmpje over de smartcover (ik denk dat ik er nu ook eentje ga halen, eerder zag ik het gebruikers gemak er niet van in):

YouTube: iPad 2 unboxing and first look

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Zou iemand zo aardig willen zijn om me een DM te sturen met de contactgegevens van Evan? Ik wil ook nog een iPad2 bij hem bestellen, als er nog stock is.

Uitlachen en wijzen mag, maar Google helpt me momenteel ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 15:36
kellhus schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:49:
Zou iemand zo aardig willen zijn om me een DM te sturen met de contactgegevens van Evan? Ik wil ook nog een iPad2 bij hem bestellen, als er nog stock is.

Uitlachen en wijzen mag, maar Google helpt me momenteel ook niet ;)
Zijn gegevens staan in hier in de openingspost: [iPad] Importeren - deel 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Laatst online: 27-07 16:19
10 maart 2 iPad2's gereserveerd bij Dixons Uden via de website. Vandaag was ik er in de buurt en dacht laat ik eens binnenwippen om te vragen hoe het nou zit. De verkoper vertelde dat ik weinig kans had als ik vroeg voor de winkel zou staan want er waren een heleboel reserveringen. Toen ik vertelde dat ik ook had gereserveerd pakte hij zijn map erbij, en wat blijkt? ik sta eerste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_

Dat is oa. een van de redenen dat ik graag de iPad 2 ook wil. Heb nu de 1, maar een site als Engadget doet er 10 seconden over om volledig te laden en de iPad 2 volgens benchmarks 4.5 seconden.

Als je tijd/zijn hebt, Donstil kun je eens wat benchmarks doen met je iPad 2 en bijvoorbeeld timen met je iPhone bij 'grote' Nederlandse sites: nos/geenstijl/ipadplanet/tweakers etc. Ben wel benieuwd naar nu hoeveel sneller die dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat niet alleen hierom. Ik denk dat ik toch de Wi-Fi only versie ga aanschaffen en wel om volgende redenen: http://forums.macrumors.c...115&posted=1#post12179115
Voor mij is het belangrijk dat de microfoon het goed doet en de 3G versie is niet de beste keuze wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij weer wel hoor!!! ;-) lucky bastard.. ik moet nog een paar dagen wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gereserveerd bij iFactors Leiden, maar daar zeiden ze wel dat de mensen die voor de deur staan voorrang hebben op iPad's i.p.v. de mensen die gereserveerd hadden! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:52:
Ik heb hem gereserveerd bij iFactors Leiden, maar daar zeiden ze wel dat de mensen die voor de deur staan voorrang hebben op iPad's i.p.v. de mensen die gereserveerd hadden! 8)7
Weten ze niet wat reserveren dan betekent bij iFactors. Raar iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Plurk. schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:14:
10 maart 2 iPad2's gereserveerd bij Dixons Uden via de website. Vandaag was ik er in de buurt en dacht laat ik eens binnenwippen om te vragen hoe het nou zit. De verkoper vertelde dat ik weinig kans had als ik vroeg voor de winkel zou staan want er waren een heleboel reserveringen. Toen ik vertelde dat ik ook had gereserveerd pakte hij zijn map erbij, en wat blijkt? ik sta eerste!
Houden ze met een reservering de ipad niet gewoon achter dan :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Laatst online: 25-08 14:13
Reverb_ schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:56:
[...]

Weten ze niet wat reserveren dan betekent bij iFactors. Raar iets...
Beste logisch, want iedereen die reserveert koopt het daar al dus, als je dan mensen aan de deur weg stuurt dan loop je omzet mis. Want als ze daar niets krijgen, krijgen ze het ergens anders wel.

Dus voor de winkel is dit best logisch, niet heel netjes dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reverb_ schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:22:
[...]

Dat is oa. een van de redenen dat ik graag de iPad 2 ook wil. Heb nu de 1, maar een site als Engadget doet er 10 seconden over om volledig te laden en de iPad 2 volgens benchmarks 4.5 seconden.

Als je tijd/zijn hebt, Donstil kun je eens wat benchmarks doen met je iPad 2 en bijvoorbeeld timen met je iPhone bij 'grote' Nederlandse sites: nos/geenstijl/ipadplanet/tweakers etc. Ben wel benieuwd naar nu hoeveel sneller die dat doet.
Ik heb wat site's voor je geladen.
Mogelijk is het thuis iets sneller omdat het wifi hier redelijk druk is.

Tijd afgeslagen op het moment dat de blauwe balk verdween. site's zijn al eerder bijna volledig zichtbaar.

Nos 3.1Sec
Nu.nl 3.2Sec
Geenstijl 4.3Sec
Autoblog 6.9Sec
Google.nl 0.9Sec
iPadPlanet 3.2Sec
Macrumors 8.2Sec
tweakers.net 1.9Sec
Engadget.com 6.3Sec
9to5mac.com 13.7Sec
Gigapica Victoria's secret. Al de foto's volledig geladen 28.3Sec

Androidworld.nl - Foutmelding 8)7 (flauw ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Laatst online: 27-07 16:19
Jackson6 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:59:
[...]

Houden ze met een reservering de ipad niet gewoon achter dan :S?
Volgens de verkoper bellen ze me als ze binnen zijn en dan kan ik ze komen halen. Hij vertelde ook dat de gereserveerde iPads zeker aan hun filiaal geleverd worden.

Ik ga natuurlijk gewoon volgende week vrijdag op tijd bij hun voor de deur staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Plurk. schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:21:
[...]

Volgens de verkoper bellen ze me als ze binnen zijn en dan kan ik ze komen halen. Hij vertelde ook dat de gereserveerde iPads zeker aan hun filiaal geleverd worden.

Ik ga natuurlijk gewoon volgende week vrijdag op tijd bij hun voor de deur staan!
Ja ik ga dan voor de dixons staan om kwart voor 9 denk ik. En als de MM om 8.00 open gaat sta ik er om 7.15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
Donstil schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:17:
[...]

Tijd afgeslagen op het moment dat de blauwe balk verdween. site's zijn al eerder bijna volledig zichtbaar.

Nos 3.1Sec
Nu.nl 3.2Sec
Geenstijl 4.3Sec
Autoblog 6.9Sec
Google.nl 0.9Sec
iPadPlanet 3.2Sec
Macrumors 8.2Sec
tweakers.net 1.9Sec
Engadget.com 6.3Sec
9to5mac.com 13.7Sec
Gigapica Victoria's secret. Al de foto's volledig geladen 28.3Sec

Androidworld.nl - Foutmelding 8)7 (flauw ;) )
Wel mooi om te zien dat T.net veel sneller is dan welke site dan ook (op Google na, maarja, dat is één logo en een tekstvak :P) :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het verstandig een screen protector te kopen?
Is dat nog steeds zo handig als je ermee wilt tekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:55:
Is het verstandig een screen protector te kopen?
Is dat nog steeds zo handig als je ermee wilt tekenen?
Hangt er vanaf hoe je ermee omgaat! Ik heb zelf op mijn iPad 1 een full body shield genomen van Bodyguardz zodat ik de iPad ook op de tafel kom neerleggen zonder hoes eronder! Wanneer je normaal omgaat met de iPad hoef je in principe geen screenprotector te nemen omdat het scherm vrij hard is en er niet gemakkelijk krassen opkomen (vind ik!)

Edit: Oja, tekenen gaat met screenprotector net zo soepel als zonder!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:05:
[...]

Hangt er vanaf hoe je ermee omgaat! Ik heb zelf op mijn iPad 1 een full body shield genomen van Bodyguardz zodat ik de iPad ook op de tafel kom neerleggen zonder hoes eronder! Wanneer je normaal omgaat met de iPad hoef je in principe geen screenprotector te nemen omdat het scherm vrij hard is en er niet gemakkelijk krassen opkomen (vind ik!)
dat vind ik nou ook! dat scherm is sterk zat..... ik snap niet waarom nou hele volksstammen feest vieren over die smartcover..... de voorkant is wel het laatste dat bescherming nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:05:
[...]

Edit: Oja, tekenen gaat met screenprotector net zo soepel als zonder!
Vooral van de screenprotector van BodyGuardz denk ik inderdaad dat het net zo soepel gaat, maar neem je bijvoorbeeld die van Zagg, dan denk ik dat het wel wat stroever gaat. Zagg heeft een klein beetje een sinaasappelhuidje, waar de BodyGuardz volledig glad is. Is overigens gebaseerd op mijn ervaring op een iPhone, niet op een iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jornn schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:29:
[...]

Vooral van de screenprotector van BodyGuardz denk ik inderdaad dat het net zo soepel gaat, maar neem je bijvoorbeeld die van Zagg, dan denk ik dat het wel wat stroever gaat. Zagg heeft een klein beetje een sinaasappelhuidje, waar de BodyGuardz volledig glad is. Is overigens gebaseerd op mijn ervaring op een iPhone, niet op een iPad.
Klopt de Bodyguardz is helemaal vlak, maar je moet wel beetje oppassen met vingernagels, omdat het materiaal zich 'morft'. Dus wanneer je je nagel erin zet deukt de screenprotector in en het duurt een tijdje voordat dit weer normaal is! Heb ook de Bodyguardz voor m'n toekomstige iPad 2 gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die full body dingen kan ik echt niet waarderen. Heb ik zo een prachtig ding en ga ik hem in een condoom trekken.

Ik ben er gewoon zuinig op en 90% van de tijd heb ik hem dan ook zonder hoes.
Eigenlijk alleen als ik hem meeneem gaat hij ergens in (dodoCase oid)

(heb er nu een SmartCover op omdat ik dat wel wilde proberen. Veel gebruiken ga ik die waarschijnlijk niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb m'n iPad 2 gewoon in de ColcaSac zitten die ik ook voor de iPad 1 had. Past gewoon perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:48:
Heb m'n iPad 2 gewoon in de ColcaSac zitten die ik ook voor de iPad 1 had. Past gewoon perfect.
De std apple hoes van Apple voor de iPad 1 zal wss niet passen om de iPad 2, toch? Ik ben namelijk opzoek naar zo'n soort hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zal wel passen. Heb ik eigenlijk niet getest, zal ik morgen 's doen.
Die ligt nu namelijk bij m'n schoonouders. Maar je zult wel ruimte over hebben, waardoor hij er niet strak en vast in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:48:
Zou de iPad 2 met smartcover ook in de ColcaSac passen? Of gaat dat te krap worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:58:
Zal wel passen. Heb ik eigenlijk niet getest, zal ik morgen 's doen.
Die ligt nu namelijk bij m'n schoonouders. Maar je zult wel ruimte over hebben, waardoor hij er niet strak en vast in zit.
Hopelijk komt een gelijkwaardige hoes dan uit. Ik ben niet zo weg van die smartcover wegens het niet beschermen van de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
Denk dat gewoon voor de smartcover ga en achter wil dan denk ik zo'n soort transparante beplakte achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
Donstil schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:17:
[...]

Nos 3.1Sec
...
Thnx, zal vanavond die sites eens checken op de iPad 1 en kijken wat het verschil is.

[ Voor 23% gewijzigd door Reverb_ op 17-03-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op me iPad 1 heb ik ook nooit screenprotectors gehad. Wel een case en een nude (achterkant) van Switcheasy. Ben benieuwd wanneer SwitchEasy met een Nude voor de iPad 2 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het trouwens zo zijn dat wanneer je de SmartCover vaak gebruikt dat er slijtage optreedt op de plekken waar hij aan de iPad kleeft? Dat zou namelijk wel zonde zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Dat vraag ik me dus ook wel af ja.. Zit er iets van siliconen om die magneet/strip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
Ja er zit een beschermstripje:

Afbeeldingslocatie: http://common1.ziffdavisinternet.com/util_get_image/25/0,1425,i=251528&sz=1,00.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
Heb dezelfde sites getest als Rivanov, maar dan op mijn iPad 1. Draait nog wel op 4.2.1, ivm een jailbreak die ik nodig ben om alles af te kunnen spelen met AirPlay. Doe het via wireless n 25mbit. Achteraan na '>>>' staat hoelang de iPad 1 erover doet. Weliswaar niet een hele goede vergelijking omdat mijn iPad niet ook 4.3 draait.

Nos 3.1Sec >>> 7.7 sec.
Nu.nl 3.2Sec >>> 4.7 sec.
Geenstijl 4.3Sec >>> 6.4 sec.
Autoblog 6.9Sec >>> 12.0 sec.
Google.nl 0.9Sec >>> 1.8 sec.
iPadPlanet 3.2Sec >>> 4.9 sec.
Macrumors 8.2Sec >>> 12.7 sec.
tweakers.net 1.9Sec >>> 3.9 sec.
Engadget.com 6.3Sec >> 15.7 sec.
9to5mac.com 13.7Sec >> 25.9 sec.
Gigapica Victoria's secret. Al de foto's volledig geladen 28.3Sec >> niet getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De smart cover is echt tof - je haalt hem zo los en kans op schade lijkt mij niet aanwezig. Hij is functioneel en mooi. Ik heb overigens op advies van Evan geen leer genomen maar Polyurethane. De Ipad zelf is lekker snel en plat maar lichter (ook al is ie wel lichter) merk je niet na een paar minuten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Smart cover doet zijn werk top

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/35a13xi.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/10r5nj5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/208ff3a.jpg

(Alleen iPhone4 foto's)
Reverb_ schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 18:04:
Heb dezelfde sites getest als Rivanov, maar dan op mijn iPad 1. Draait nog wel op 4.2.1, ivm een jailbreak die ik nodig ben om alles af te kunnen spelen met AirPlay. Doe het via wireless n 25mbit. Achteraan na '>>>' staat hoelang de iPad 1 erover doet. Weliswaar niet een hele goede vergelijking omdat mijn iPad niet ook 4.3 draait.

Nos 3.1Sec >>> 7.7 sec.
Nu.nl 3.2Sec >>> 4.7 sec.
Geenstijl 4.3Sec >>> 6.4 sec.
Autoblog 6.9Sec >>> 12.0 sec.
Google.nl 0.9Sec >>> 1.8 sec.
iPadPlanet 3.2Sec >>> 4.9 sec.
Macrumors 8.2Sec >>> 12.7 sec.
tweakers.net 1.9Sec >>> 3.9 sec.
Engadget.com 6.3Sec >> 15.7 sec.
9to5mac.com 13.7Sec >> 25.9 sec.
Gigapica Victoria's secret. Al de foto's volledig geladen 28.3Sec >> niet getest
Als Rivanov? Donstil is de naam ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 17-03-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
[b][message=35702847,noline]

Als Rivanov? Donstil is de naam ;)
Ooops, foutje!
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Importeren - deel 3
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid