[iPad] Ervaringen en discussie - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.464 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Dat is een heel ander bedrijf :?
Het is, als ik het goed lees, de moeder van Dixons UK, wat verklaart dat mensen het daar hebben gezien.

`Our retail and e-tail brands include PC World, Currys and Dixons.co.uk in the UK and Ireland, Elkjøp in the Nordic countries, UniEuro in Italy, Kotsovolos in Greece, Electro World in Central Europe, Greece and Turkey, PC City in Spain and Italy and Pixmania.com across Europe.`

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

D-Ed schreef op maandag 14 maart 2011 @ 20:20:
[...]

.................
Van de iPad 1 kon niemand (ook Apple niet) verwachten dat het zo'n succes zou worden, nu met de release van de 2 kunnen ze wat beter voorspellen wat de markt zal doen en zorgen ze er voor dat de release zo'n beetje wereldwijd is.
Hoezo kunnen ze dat nu wat beter voorspellen? Hebben ze nu een glazen bol, dan?
Lijkt me nu nog veel moeilijker, omdat er al veel bezitters van een iPad zijn, en die niet van plan zijn om voor de geboden "extra's" een hoop geld uit te gaan geven.

[ Voor 1% gewijzigd door wvexeltweakers op 14-03-2011 20:33 . Reden: aanvulling ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
@Defeated: Best raar dat jij 10 stuks van een product wat zeer populair is in een elektronica winkel waar dagelijks honderden/duizenden mensen binnenkomen die dat product best willen hebben niet schaars vind? Maar laat ik vanaf nu de verstandige zijn en deze flamewar stoppen.
Het is mij in ieder geval duidelijk dat jij erop uit bent om alles wat ik zeg in twijfel te trekken en daar heb ik geen zin in.

[ Voor 48% gewijzigd door ProfoundValue op 14-03-2011 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat D-Ed zegt dus.

Apple heeft in de US al 236 eigen stores, er zijn 6 iPad 2 modellen. 10 van elk model maakt 60 per store.
60x236 = 14160 iPad's.

10 per model per store is uiteraard nogal laag en dan komen er nog alle Best-Buy stores etc. bij.
Zou me niks verbazen als ze al 50.000 iPads hebben verscheept op de eerste dag in totaal.

En dan 50.000 x 4 dagen = 200.000 in totaal in 4 dagen. De schatting van de verkoop liggen op 1 miljoen!
Stuk meer als 10 iPads per winkel dus ;)

Jeetje, jij bent wel snel op je teentjes getrapt zeg.
Maar ok, misschien dat je je is kan verdiepen in productieprocessen etc. en de distributie van producten om te snappen hoe complicated het hele verhaal is. En nee dat bedoel ik echt niet beledigend! Gewoon een tip om is na te denken dat je er misschien wat te licht over nadenkt.
Overigens heb ik slechts 1 opmerking van je in twijfel getrokken dus waar je nou weer die hele flamewar vandaan haalt en dat ik mijn tijd serieus wil besteden aan alles wat jij zegt ontkrachten....dude...seriously...

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2011 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 21:56
Ik vind het nog heel knap dat ze een miljoen iPads in zo'n korte tijd op slechts een continent verkopen. Daar heb je echt een insane grote productiecapaciteit voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Xeanor schreef op maandag 14 maart 2011 @ 20:52:
Ik vind het nog heel knap dat ze een miljoen iPads in zo'n korte tijd op slechts een continent verkopen. Daar heb je echt een insane grote productiecapaciteit voor nodig.
Mee eens, naast de grote productiecapaciteit is er (naar mijn idee) ook een goed logistiek plan bij nodig om al die 1000en elektronica-winkels te bevoorraden met de iPads. +1 voor Apple zou ik zo zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op zondag 13 maart 2011 @ 20:47:
[...]

Laatste vraag: Heb je een factuur ontvangen toen je hebt gereserveerd?
Nee - geen bewijs en geen betaling - alleen je naam op de lijst. Mijne kan er weer af want ik heb toch maar een US model besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Klopt, maar Apple kondigt het natuurlijk zelf ook zo groots aan. Als ze vervolgens moeite hebben met de voorraad dan hadden ze misschien iets minder hoog van de toren moeten blazen, of nog iets langer moeten wachten met de release zodat er meer iPad's vanaf launch beschikbaar waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

ProfoundValue schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:03:
[...]

Mee eens, naast de grote productiecapaciteit is er (naar mijn idee) ook een goed logistiek plan bij nodig om al die 1000en elektronica-winkels te bevoorraden met de iPads. +1 voor Apple zou ik zo zeggen :D
Logistiek en produktie-technisch misschien +1 voor Apple.
Maar als iPad-bezitter zou je jezelf ook af kunnen vragen of Apple jou met het launchen van de iPad2 na 8 maanden wel een dienst bewijst. Immers jouw iPad1 en accessoires zijn in 1 klap een stuk minder waard geworden, en dat al na 8 maanden (mits je hem toen gelijk hebt gekocht).

Aangezien m'n iPad1 nog goed voldoet, sla ik in elk geval de iPad2 over. De nieuwe features die hij biedt, zit ik niet op te wachten. Maar dat moet ieder voor zich bepalen. Wat ik met name tegen vind vallen is de slechte camera, en gelijk gebleven accuduur (die wat mij betreft minimaal 2x hoger zo mogen).

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvexeltweakers schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:16:
[...]

Logistiek en produktie-technisch misschien +1 voor Apple.
Maar als iPad-bezitter zou je jezelf ook af kunnen vragen of Apple jou met het launchen van de iPad2 na 8 maanden wel een dienst bewijst. Immers jouw iPad1 en accessoires zijn in 1 klap een stuk minder waard geworden, en dat al na 8 maanden (mits je hem toen gelijk hebt gekocht).
Kwestie van op tijd verkopen ... ik heb uiteindelijk "maar" 100 euro op mijn Ipad 1 verloren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:31:
[...]

Kwestie van op tijd verkopen ... ik heb uiteindelijk "maar" 100 euro op mijn Ipad 1 verloren 8)
Of niet. Ik heb nog niets verloren, want heb hem nog gewoon. :+

Wat ik bedoel te zeggen is, dat er een hoop iPad1 bezitters die toch overstappen naar de iPad2, met z'n allen een kapitaal verliezen door deze snelle launch. En dat ter meerdere eer en glorie van de winstgroei van Apple.
Banken weten inmiddels dat de wal het schip ook kan keren.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:30
Als ik mijn iPad 1 wil update na iOS 4.3, blijven mijn Apps dan gewoon behouden en alle gegevens? Niet dat ik mijn highscores en dergelijke kwijt ben... Heb namelijk mijn iPad keer via iTunes opnieuw geupdate en geïnstalleerd, maar was toen alles kwijt, volgorde van Apps, highscores, mail instellingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03
Toen heb je hersteld. Je moet gewoon Update kiezen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 20:51:
Wat D-Ed zegt dus.

Apple heeft in de US al 236 eigen stores, er zijn 6 iPad 2 modellen. 10 van elk model maakt 60 per store.
60x236 = 14160 iPad's.

10 per model per store is uiteraard nogal laag en dan komen er nog alle Best-Buy stores etc. bij.
Zou me niks verbazen als ze al 50.000 iPads hebben verscheept op de eerste dag in totaal.

En dan 50.000 x 4 dagen = 200.000 in totaal in 4 dagen. De schatting van de verkoop liggen op 1 miljoen!
Stuk meer als 10 iPads per winkel dus ;)

Jeetje, jij bent wel snel op je teentjes getrapt zeg.
Maar ok, misschien dat je je is kan verdiepen in productieprocessen etc. en de distributie van producten om te snappen hoe complicated het hele verhaal is. En nee dat bedoel ik echt niet beledigend! Gewoon een tip om is na te denken dat je er misschien wat te licht over nadenkt.
Overigens heb ik slechts 1 opmerking van je in twijfel getrokken dus waar je nou weer die hele flamewar vandaan haalt en dat ik mijn tijd serieus wil besteden aan alles wat jij zegt ontkrachten....dude...seriously...
20 per soort zou misschien realistischer zijn aangezien er in de US 18 verschillende iPad's hebt, wifi only, AT&T en Verizon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:24
[...]

Wat ik met name tegen vind vallen is de slechte camera, en gelijk gebleven accuduur (die wat mij betreft minimaal 2x hoger zo mogen).
Haha wishfull thinking. Hoe kan je het zeggen, terwijl de iPad vergeleken met andere tablets al een uitstekende batterijduur heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is jammer dat de Techniek van batterijen niet zo hard gaat als de rest van de Hardware.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Donstil schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:39:
Het is jammer dat de Techniek van batterijen niet zo hard gaat als de rest van de Hardware.
Inderdaad. Alhoewel de batterijduur die mobiele elektronica tegenwoordig weet te halen wel al een heel stuk beter is dan dat van jaren geleden, alhoewel veel ook te danken is aan het verkleinen van de chips en zo de power consumption omlaag te schroeven.

Stiekem zou het wel heel erg fijn zijn als de technologie er was om zo'n tablet met gemak 24 uur te laten draaien. Hetzelfde geldt voor smartphones.

[ Voor 14% gewijzigd door Xeanor op 14-03-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
[...]

Aangezien m'n iPad1 nog goed voldoet, sla ik in elk geval de iPad2 over. De nieuwe features die hij biedt, zit ik niet op te wachten. Maar dat moet ieder voor zich bepalen. Wat ik met name tegen vind vallen is de slechte camera, en gelijk gebleven accuduur (die wat mij betreft minimaal 2x hoger zo mogen).
en de resolutie minstens FullHD, terwijl de prijzen gelijk moeten blijven..... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Roobje op 14-03-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Zoveel fijner zou 1920x1440 ook weer niet zijn op de iPad. (1920x1080 zal het nooit worden) Zal overigens ook meer stroom kosten vanwege de grotere hoeveelheid data die zo'n scherm behoeft.

Eenzelfde dot pitch als het retina scherm van de iPhone4 zal nog minstens 3-5 jaar duren denk ik. Dat zou dan iets van 4000x3000 moeten worden? Dat kost echt immens veel CPU/GPU kracht.

[ Voor 33% gewijzigd door Xeanor op 14-03-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 07:11
Xeanor schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:04:
Zoveel fijner zou 1920x1440 ook weer niet zijn op de iPad. (1920x1080 zal het nooit worden) Zal overigens ook meer stroom kosten vanwege de grotere hoeveelheid data die zo'n scherm behoeft.

Eenzelfde dot pitch als het retina scherm van de iPhone4 zal nog minstens 3 jaar duren denk ik. Dat zou dan iets van 4000x3000 moeten worden? Dat kost echt immens veel CPU/GPU kracht.
Ik zie ook het nut van Full HD niet voor op de Ipad. Als ik een 1080p mkv wil kijken zet ik mijn tv wel aan als ik thuis ben. En als ik onderweg ben hoef ik echt niet zo een beeldkwaliteit. 720p zou voldoende zijn...

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Xeanor schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:04:
Zoveel fijner zou 1920x1440 ook weer niet zijn op de iPad. (1920x1080 zal het nooit worden)
Niet? In beide richtingen bijna een verdubbeling, oftewel 4 keer zoveel pixels. Dat zie je echt wel :D Is hetzelfde verschil als tussen de oude iPhones en de iPhone 4G.
Zal overigens ook meer stroom kosten vanwege de grotere hoeveelheid data die zo'n scherm behoeft.
Kwestie van tijd. Ze beweren nu al 9 keer zoveel GPU power in de iPad 2 te hebben tov de iPad 1, dus feitelijk kunnen ze die resolutie al aan als dat klopt. En zoniet, dan duurt het nog hooguit een halfjaar of een jaar :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
kRiZzZiZ schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:06:
[...]

Ik zie ook het nut van Full HD niet voor op de Ipad. Als ik een 1080p mkv wil kijken zet ik mijn tv wel aan als ik thuis ben. En als ik onderweg ben hoef ik echt niet zo een beeldkwaliteit. 720p zou voldoende zijn...
Precies. Dat kan je toch nauwelijks streamen via je WiFi en zelfs je 64GB zit zo vol als je 1080p films van 14GB erop moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Exirion schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:07:
[...]

Niet? In beide richtingen bijna een verdubbeling, oftewel 4 keer zoveel pixels. Dat zie je echt wel :D Is hetzelfde verschil als tussen de oude iPhones en de iPhone 4G.
Je ziet het wel, maar de reden waarom de iPad zo goed is is helemaal niet de hardware of uitbreidingsmogelijkheden, maar de software. Kan je wel een ubertablet maken met zieke hardware en een ziek scherm, zonder het aanbod qua apps wat de iPad biedt heb je er weinig aan. Ergo: ik vind de hardware meer dan voldoende. Met een beter scherm zou zo'n ding nog eens veel duurder dan 500 euro zijn.
[...]

Kwestie van tijd. Ze beweren nu al 9 keer zoveel GPU power in de iPad 2 te hebben tov de iPad 1, dus feitelijk kunnen ze die resolutie al aan als dat klopt. En zoniet, dan duurt het nog hooguit een halfjaar of een jaar :)
9 keer matige GPU power is nog steeds matige GPU power. Het detail van games op een iPad danwel iPad 2 komt niet eens in de buurt van wat een PC tegenwoordig haalt. Vooral verhogingen in resolutie vergt heel veel extra GPU kracht dus als ze de resolutie echt hadden opgeschroefd naar 1920x1440 (of nog hoger) dan had je waarschijnlijk een lagere fps met de iPad 2 met hogere reso dan iPad 1 met lagere reso.

[ Voor 3% gewijzigd door Xeanor op 14-03-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
Exirion schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:07:

Die 9 keer zorgt ervoor dat games en 720p films beter kunnen worden afgespeeld als je dan de resolutie gaat verviervoudigen dan lopen je games en films weer gelijk met de iPad 1 alleen op een hogere resolutie

Het mooie van de iPad 2 vind ik,dat de CPU 2x en de GPU 9x zo snel zou zijn als de iPad 1 en de batterij duur even lang is gebleven terwijl de batterij maar 0,2 Watt-uur of 316,67 mAh meer vermogen heeft. het ligt dus geheel aan de hard- en software dat het langer mee gaat, daar is zeker over nagedacht en het zou lastig zijn om een even lange batterijduur te houden bij een hogere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Xeanor schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:14:
Je ziet het wel, maar de reden waarom de iPad zo goed is is helemaal niet de hardware of uitbreidingsmogelijkheden, maar de software.
Onzin, niemand zegt bah tegen een hogere resolutie.
Kan je wel een ubertablet maken met zieke hardware en een ziek scherm, zonder het aanbod qua apps wat de iPad biedt heb je er weinig aan. Ergo: ik vind de hardware meer dan voldoende. Met een beter scherm zou zo'n ding nog eens veel duurder dan 500 euro zijn.
Wederom onzin. De iPhone 4G was bij de introductie amper duurder dan de 3GS bij introductie, ondanks het veel betere scherm en de overall dikkere specs. Een kwestie van technologische vooruitgang.
9 keer matige GPU power is nog steeds matige GPU power. Het detail van games op een iPad danwel iPad 2 komt niet eens in de buurt van wat een PC tegenwoordig haalt.
Boeie. Games op de iPad interesseren me niks en het gros van de mensen speelt wat lullige casual spelletjes op de iPad. Voor echt gamen heb ik een PS3. Een hogere resolutie is gewoon fijn voor de scherpte van alles op het scherm, en ook als je veel leest. Zowel websites, tijdschriften als boeken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Exirion schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:52:
[...]

Onzin, niemand zegt bah tegen een hogere resolutie.

[...]

Wederom onzin. De iPhone 4G was bij de introductie amper duurder dan de 3GS bij introductie, ondanks het veel betere scherm en de overall dikkere specs. Een kwestie van technologische vooruitgang.

[...]

Boeie. Games op de iPad interesseren me niks en het gros van de mensen speelt wat lullige casual spelletjes op de iPad. Voor echt gamen heb ik een PS3. Een hogere resolutie is gewoon fijn voor de scherpte van alles op het scherm, en ook als je veel leest. Zowel websites, tijdschriften als boeken.
Nogal elitair ben jij he, gewoon valide en redelijke stellingen afdoen als onzin en als het duidelijk waar is aankomen met "boeie". Het is geen onzin, het is puur mijn mening (deels) en wat jij zegt is ook wel waarheid, maar ontkracht niet wat ik beweer. Niemand zegt bah tegen hogere resolutie, toch zijn kennelijk miljoenen mensen meer dan tevreden met de huidige resolutie.

Van een hogere resolutie scherm zouden ze het nou eenmaal duurder moeten maken denk ik. Dat willen ze dus niet dus ze houden het huidige scherm. Ook geen onzin dus.

De vooruitgang van het 3GS naar het 4 scherm was een stuk makkelijker denk ik, want de resolutie is eigenlijk helemaal niet zo hoog van dat scherm (in absolute megapixels) en het formaat is nog steeds klein = veel goedkoper te produceren. Groter = meer materiaal = duurder he. Apple heeft hun eigen redenen om er geen beter scherm in te zetten, waarvan kosten waarschijnlijk de grootste factor is. Ze zouden ook redelijk wat iOS aanpassingen moeten maken, dat kost ook weer tijd en geld. Als het zo makkelijk en goedkoop was als jij allemaal wel niet beweert hadden ze het 100% zeker gedaan. Kennelijk vonden ze het ook niet belangrijk genoeg dus, en volgens mij is het dat ook niet.

Games op de iPad boeien jou dan misschien niet, maar als je de resolutie verhoogd komen de games toch wel aardig in de problemen momenteel wat betreft performance. Heel veel games zouden alsnog op lagere resoluties moeten draaien, of met echt belabberde PS2-achtige textures. Dat maakt Apple wel wat uit. Apple wil een product wat op alle fronten fatsoenlijk presteert, dus ook games, helaas voor jou.

[ Voor 13% gewijzigd door Xeanor op 15-03-2011 04:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet op ingaan joh, hij is duidelijk aan het trollen... Ieder zn hobby zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvr84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-01-2024
Ik ben benieuwd hoe het zal gaan op de 25e, Dit is de eerste keer dat ik een product zou willen kopen op de dag dat het uitkomt. Nu vroeg ik me af hoe het nu in ze werk gaat.. Als je vroeg genoeg bij een winkel bent en je hebt geen reservering, heb je dan nog een kans dat je een iPad kan kopen? Is het slim om te reserveren? En kan dat altijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Reserveren kan altijd. Verwacht alleen niet dat je de eerste bent. Grote kans dat je dan alsnog achter het net vist..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwacht ook niet dat de release op 25maart echt doorgaat.
In de VS wordt overal al gesproken van uitstel voor andere markten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 14-09 17:57
Donstil schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 09:25:
We zullen het zien, over 10 dagen of misschien al eerder zullen we het zeker weten.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Donstil schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 09:25:
Ziet er inderdaad niet zo best uit, online verwachte levertijden zitten in US nu al over de 4 weken....

Ik ben bang het nog wel weken, tot diep in april, misschien begin mei gaat duren voor ipad2 hier goed leverbaar wordt.
Ben ik blij dat ik ipad1uit de verkoop heb getrokken ! :)

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
ik twijfelde nog enigzins over de aankoop van ipad2, maar aangezien mijn ipad1 eergisteren is gevallen en nu een deuk in de behuizing heeft, lijkt verkopen me toch niet echt mogelijk dus blijf ik mooi bij de ipad1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 22:22
Weet iemand waarom Dixons de Ipad 2 van hun website heeft gehaald?
Ik heb een paar dagen geleden 1 witte Ipad 2 gereserveerd en vraag me af of ik het wel gewoon op 25 maart kan afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 21-09 18:09
Kijk zo kan het ook samen voor € 16,51 incl. porto ;)

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/iPadacc.jpg

( http://my.focalprice.com/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 13:45
Sinds de upgrade naar iOS 4.3 (GM) kan ik YouTube filmpjes die staan op een willekeurige website in safari niet full screen afspelen. Ook is het niet mogelijk om ze te pauzeren etc. De controls zijn weg.

Iemand met hetzelfde probleem? Oplossing?

Bv. het filmpje op onderstaande link kan ik niet full screen afspelen en of pauzeren.

Filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 15:50

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Flatwhite schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:05:
Sinds de upgrade naar iOS 4.3 (GM) kan ik YouTube filmpjes die staan op een willekeurige website in safari niet full screen afspelen. Ook is het niet mogelijk om ze te pauzeren etc. De controls zijn weg.

Iemand met hetzelfde probleem? Oplossing?

Bv. het filmpje op onderstaande link kan ik niet full screen afspelen en of pauzeren.

Filmpje
Lukt ook niet op 4.2.1
Ligt aan de manier hoe ze het filmpje in de site hebben gehangen of youtube heeft iets aangepast..

Met een beetje pielen (tappen, zoomen weet niet exact wat ik deed) kreeg ik het voor elkaar om hem toch full screen te openen met controls. Kan het alleen niet reproduceren...

[ Voor 14% gewijzigd door Danfoss op 15-03-2011 13:12 ]

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Xeanor schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:43:
[...]
Stiekem zou het wel heel erg fijn zijn als de technologie er was om zo'n tablet met gemak 24 uur te laten draaien. Hetzelfde geldt voor smartphones.
Ik vraag me af of je dat wel gaat merken. Ik kan me niet voorstellen de iPad ooit langer dan 10 uur achter elkaar te gebruiken. Misschien op een enorm lange internationale vlucht, maar zelfs dan heb je tussendoor wel eens een pauze om even te eten of de benen te strekken. 10 uur is erg lang om naar een 10" schermpje te staren.

Ik kan me niet voorstellen daar niet genoeg aan te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
miranon schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:45:
Ik heb een paar dagen geleden 1 witte Ipad 2 gereserveerd en vraag me af of ik het wel gewoon op 25 maart kan afhalen.
Iemand hier wist (dacht 2 dagen terug) te melden dat de release wss uitgesteld wordt door de grote belangstelling in de VS...

Dat is overigens geen officieel statement van Dixons :)

[ Voor 193% gewijzigd door JanvdVeer op 15-03-2011 14:24 . Reden: Verkeerde reactie in verkeerde topic :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miranon schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:45:
Omdat geen enkele leverancier pre-orders mag aannemen van Apple. Ik denk dat je gewoon naar de winkel zal moeten als je er op 25 maart 1 wilt hebben of via apple.com bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:22:
[...]

Omdat geen enkele leverancier pre-orders mag aannemen van Apple. Ik denk dat je gewoon naar de winkel zal moeten als je er op 25 maart 1 wilt hebben of via apple.com bestellen.
Nogmaals waar baseer je dat op? Zijn genoeg winkels die aan reserveringen doen (Maxme, Sommige filialen Mediamarkt, IFactors.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand doet aan reserveringen. Stuur mij 1 directe link naar een website waar je een reservering kan doen.

Een reservering is een daadwerkelijke bevestiging van de leverancier (MM of Ifactors of welke winkel dan ook) die hem daadwerkelijk voor jou vasthoudt. Dat doe geen enkele winkel met de iPad 2, omdat dat niet mag van Apple. Ik kan genoeg sites vinden waar ik een reservering kan maken, maar dan word ik enkel op de hoogte gesteld wanneer de iPad 2 beschikbaar is en zal ik hem op dat moment daadwerkelijk moeten bestellen.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:57:
Niemand doet aan reserveringen. Stuur mij 1 directe link naar een website waar je een reservering kan doen.

Een reservering is een daadwerkelijke bevestiging van de leverancier (MM of Ifactors of welke winkel dan ook) die hem daadwerkelijk voor jou vasthoudt. Dat doe geen enkele winkel met de iPad 2, omdat dat niet mag van Apple. Ik kan genoeg sites vinden waar ik een reservering kan maken, maar dan word ik enkel op de hoogte gesteld wanneer de iPad 2 beschikbaar is en zal ik hem op dat moment daadwerkelijk moeten bestellen.
Oke als ik jou daar blij mee kan maken.

Edit: Maccity reserveert een iPad2 voor je. Gaat NIET om een leverings email.

Snap je houding niet helemaal. MediaMarkt / iFacktor / Dixons (niet meer via de site) / Machouse werken allemaal met een reservering's lijst.

Zelfs Apple winkels in de VS doen dit dus waar vandaan komt dat dit niet zou mogen is voor mij een raadsel.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 15-03-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nou iets verder kijkt dan je neus lang is.

Als ik bij maccity een zogenaamde reservering doe krijg ik dit "Bedankt voor uw reservering. Zodra de iPad 2 beschikbaar is, krijgt u de mogelijkheid om deze om te zetten naar een order."

Dus nogmaals er is geen enkele winkel die daadwerkelijk de ipad voor jou vasthoudt als deze er is. Je krijgt enkel een reminder die je vervolgens om kan zetten naar een echte order. Dus is dit niks anders dan om 00:00 achter je PC een order te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als jij nou even verder kijkt dan je huidige instelling.

Elke Dixons winkel heeft een lijst (ik heb zelfs een Officiële bestelling staan met Order nummer enz). Elke MediaMarkt heeft zo een lijst. Bij iFactor kan je voor een aanbetaling op de lijst en ook MacHouse (oa. in Rotterdam) zet je op de bestel lijst na aan kleine aanbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schekker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 19:15
Er is een verschil tussen een voorbestelling en een reservering. De voorbestelling is een echte koopovereenkomst, waaraan winkel en koper in principe gehouden zijn. Een reservering is doorgaans geheel vrijblijvend. De winkel belooft een exemplaar een tijdje voor je vast te houden, maar geen garanties, niet van de winkel, en niet van jou.

Kan me voorstellen dat Apple het eerste verbiedt, maar denk dat ze niks tegen het tweede kunnen doen, zeker als dat informeel gebeurd. Ik ga er dan ook gewoon van uit dat de eerste iPad2 die straks bij de Dixons vlak bij mijn werk binnenkomt, voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-09 09:48
Xando filialen hebben ook zo'n lijst. Je moet dan echter wel 50 euro aanbetalen.
Er wordt echter wel bij vermeld dat ze niet weten wat ze binnen gaan krijgen en welke modellen in welke hoeveelheden etc. Maar als ze binnenkomen en je bent aan de beurt wordt hij voor je apart gelegd.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:31:
ik twijfelde nog enigzins over de aankoop van ipad2, maar aangezien mijn ipad1 eergisteren is gevallen en nu een deuk in de behuizing heeft, lijkt verkopen me toch niet echt mogelijk dus blijf ik mooi bij de ipad1
Misschien zou je juist door die deuk een iPad 2 aanschaffen.

Ik denk alleen dat als ik al een iPad gehad zou hebben ik niet voor een 2 zou gaan. Te weinig verandering.
Aangezien ik nog geen iPad heb ga ik dus wel voor de 2e generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 20:33
Bij de Mediamarkt waar ik werk is er niks bekend over een eventuele uitstel van lancering. Mag er verder niks over zeggen, maar er komt een lancering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:29:
[...]

Misschien zou je juist door die deuk een iPad 2 aanschaffen.

Ik denk alleen dat als ik al een iPad gehad zou hebben ik niet voor een 2 zou gaan. Te weinig verandering.
Aangezien ik nog geen iPad heb ga ik dus wel voor de 2e generatie.
nee want die ipad1 kan ik nu niet meer voor een fatsoenlijk bedrag verkopen en zal ik 300e bij moeten leggen voor een ipad2.... en daar vind ik hem toch niet vernieuwend genoeg voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Die posts wat betreft zogenaamde inside information voegen weinig toe. Als Apple de launch zou uitstellen komt dat eerst op Apple.com te staan, en dan overleggen ze het eventueel met de Mediamarkt. Er is geen reden om dit eerst te communiceren naar de Mediamarkt of een andere willekeurige retailer.

Er zullen vast wel mensen zijn die nu hoog en laag gaan springen. Al sinds de iPhone 2G zijn er vele posts geweest over mensen die bij Dixons, T for Telecom, KPN, etc. werken en betrouwbare informatie hadden, en nog nooit is er ook maar iets correct geweest.

Mensen hebben graag het idee dat ze belangrijk zijn, maar in feite weten ze niks meer. Ze kunnen alleen maar aannames doen op basis van voor ons ook beschikbare informatie. Dat de iPad 2 groots zou launchen hebben ze bij Apple echt wel geanticipeerd. Daar is dan ook zeker rekening mee gehouden toen ze de launch voor Europa twee weken later planden.

Stond laatst bij de drukker en iemand was aan het beweren dat de iPhone 5 2 maanden uitgesteld was. Dit had hij persoonlijk van Apple te horen gekregen omdat hij de promotie verzorgde. Ik heb vriendelijk naar de man geglimlacht en gezegd dat Apple toch maar geluk heeft zo'n betrouwbaar promotiebedrijf in dienst te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb 'm!

Afbeeldingslocatie: http://kttns.org/jhmo

Afbeeldingslocatie: http://kttns.org/jiytj

Nu de backup terugzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Gefeliciteerd!
(maar wel jammer voor de rest....)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 18:51:
[...]

nee want die ipad1 kan ik nu niet meer voor een fatsoenlijk bedrag verkopen en zal ik 300e bij moeten leggen voor een ipad2.... en daar vind ik hem toch niet vernieuwend genoeg voor
Joh de mijne had ook een deuk, 16gb wifi en heb ik ook gewoon verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
nieuws: Apple brengt iPad 2 later uit in Japan

Pfieuw uitstel heeft niets te maken met tekorten :) (Met alle respect voor de situatie in Japan, want das vreselijk natuurlijk, maar alle voorraad naar Nederland please ;) )

@Rivanov, yes nice man! Ben benieuwd naar je ervaringen :D
* ik kan niet wachten totdat ik het heerlijke gevoel weer kan ervaren van de doos openen als een klein kind en het plastic er afhalen O-) *

@haakontje hieronder, daar zit ik ook een beetje mee, denken jullie hier dat ik met 16gb genoeg heb voor apps?
Zelf denk ik dus van wel, muziek zal ik er bijna niet opzetten en films al helemaal niet, tenzij ik misschien em meeneem op vakantie, maar dat denk ik niet eens.
(En rivanov heeft een smartcover erbij gekocht, maar nog niet binnen!)

[ Voor 56% gewijzigd door timwijn op 15-03-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Nice hoor!
Heb je ook een Smart Cover erbij gekocht?

Mensen, ik zit heel erg te twijfelen of ik een 16GB of een 32GB iPad 2 ga halen. Ik zal de iPad eigenlijk vooral thuis en incidenteel buitenshuis gebruiken. Maar ik ben bang dat ik bij 16GB niet genoeg schijfruimte zal hebben na een tijdje.. Wat adviseren jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Ik zou voor de zekerheid voor de 32GB gaan als ik jou was.. is toch balen als blijkt dat je toch wel ruimte tekort komt.

Om diezelfde reden heb ik een 64GB gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Benny schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:53:
Ik zou voor de zekerheid voor de 32GB gaan als ik jou was.. is toch balen als blijkt dat je toch wel ruimte tekort komt.

Om diezelfde reden heb ik een 64GB gekocht :)
Daar heb je zeker wel een goed punt, 16GB zou in principe genoeg zijn. Maar ik weet niet wat ik er allemaal op wil gaan gooien en dan zou de 32GB wel meer dan genoeg zijn denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
@Haakontje: Ja heb ook Smart Cover, maar die wordt later deze week opgestuurd. Was niet op voorraad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 14-09 17:57
ProfoundValue schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:38:
[...]

Nice hoor!

Mensen, ik zit heel erg te twijfelen of ik een 16GB of een 32GB iPad 2 ga halen. Ik zal de iPad eigenlijk vooral thuis en incidenteel buitenshuis gebruiken. Maar ik ben bang dat ik bij 16GB niet genoeg schijfruimte zal hebben na een tijdje.. Wat adviseren jullie?
Mij lijkt 32GB ook wel minimaal. Zeker als je er wat video's op wilt zetten en wat grotere apps.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Haaskontje.

Hier wordt de 32gb vervangen voor een 64gb. Een 32gb is voor mij genoeg maar dan zit ik wel aan het matje. Wil ik er dus eens een film opzetten moet er iets anders af en daar had ik geen zin meer in en sinds ik MKVtools gebruik voor me serie's zijn ze ook een stuk groter geworden.

Het advies wat ik altijd geef aan iedereen is dus ook "koop net die maat groter dan je echt nodig hebt"

(of "past het niet op een 64gb dan moet je minder mee zeulen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
@Rivanov: Tsja, veel iPad 2 eigenaren willen die covers waarschijnlijk. Welke kleur heb je trouwens gekozen? :D
@MrBlueEyes & Donstil: Dat is zeker iets waarom ik nu veel denk aan toch een maatje groter, 32GB dus. Dan heb ik denk ik genoeg ruimte voor films, muziek en grotere apps en kan ik zeker een hele tijd hiermee vooruit!

[ Voor 16% gewijzigd door ProfoundValue op 15-03-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rivanov: Verder geen issues met jouw Pad (bleeding otzo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Hier hebben ze hem kennelijk al leverbaar.
("vandaag besteld, morgen in huis")

Vraag me af of dat wel helemaal zuivere koffie kan zijn???
Hoe was het gezegde ook alweer: Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook.
7(8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvexeltweakers schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:59:
Hier hebben ze hem kennelijk al leverbaar.
("vandaag besteld, morgen in huis")

Vraag me af of dat wel helemaal zuivere koffie kan zijn???
Hoe was het gezegde ook alweer: Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook.
7(8)7
Je kan op de button klikken voor gratis en dan ga je naar een Typhone website, en als ik op die andere button klik dan krijg je een reminder aanbieding!
Dus ik denk niet dat als je hem besteld hij morgen binnen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 16:06
Ziet er uit als een inschrijving op een mailinglijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
@Haakontje: Navy Blue Leather

@Iwan M: Nope, nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, ik hoop morgen hetzelfde te raporteren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5th Ave Apple Store iPad 2 Sales May Have Hit 7,200 on launch day. Dit is de bekendste Apple Store in New York waar de rijen mensen volop in het nieuws waren. Wat een aantal, terwijl de verkoop pas om 17.00 uur van start ging. Online levertijd in de US in nu inmiddels tot 5 weken opgelopen, bah! Dat belooft wat voor ons.

Het is een nog grotere gekkenhuis als met de eerste iPad!
http://www.businessinside...s-on-ipad-2-sales-2011-3/

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2011 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 23:38:
5th Ave Apple Store iPad 2 Sales May Have Hit 7,200 on launch day. Dit is de bekendste Apple Store in New York waar de rijen mensen volop in het nieuws waren. Wat een aantal, terwijl de verkoop pas om 17.00 uur van start ging. Online levertijd in de US in nu inmiddels tot 5 weken opgelopen, bah! Dat beloofd wat voor ons.

Het is een nog grotere gekkenhuis als met de eerste iPad!
http://www.businessinside...s-on-ipad-2-sales-2011-3/
Pff 7200, das een flinke voorraad zeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hadden ze hier maar per winkel zo'n voorraad! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 23:45:
Hadden ze hier maar per winkel zo'n voorraad! :P
Tja, dan was je er bijna zeker van dat je er een in ontvangst kon nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06:46
ProfoundValue schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:38:
[...]

Nice hoor!

Ik red me makkelijk met de 16GB. Geloof nog nooit meer dan 5Gb gebruikt.
Meeste diensten tegenwoordig zijn "in the cloud" en voor de rest heb ik er alleen PDF's op staan die niet veel ruimte nodig hebben. Dus als je de pad alleen voor internet, mail en lezen gebruikt heb je aan 16GB meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je tijd hebt, kijk even of je echt geen backlight bleeding en gele plekken hebt.
Zou je ook kunnen aangeven waar je je iPad 2 gekocht hebt? Misschien is het zo dat Apple al die issues binnen een week al gefixt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Dennisdn schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 08:38:
[...]

Meeste diensten tegenwoordig zijn "in the cloud" en voor de rest heb ik er alleen PDF's op staan die niet veel ruimte nodig hebben. Dus als je de pad alleen voor internet, mail en lezen gebruikt heb je aan 16GB meer dan genoeg.
Ik denk er nu ook over om evt video's met iMovie te gaan bewerken als het mij bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-09 08:26
Dennisdn schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 08:38:
[...]

Precies mijn gedachte, ik heb mijn iPad 1 (32GB) verkocht en ga een iPad 2, 16GB aanschaffen, ik gebruik het ding nauwelijk buitenshuis en als ik dat doe is het voor foto's van mijn dochtertje... En op 16GB kunnen een hele hoop foto's, zeker aangezien ze gecomprimeerd worden tot iPad resolutie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:36:
[...]

Als je tijd hebt, kijk even of je echt geen backlight bleeding en gele plekken hebt.
Zou je ook kunnen aangeven waar je je iPad 2 gekocht hebt? Misschien is het zo dat Apple al die issues binnen een week al gefixt heeft.
Zijn iPad 2 komt uit Texas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier ervaring met Xcode4?
Ik heb het gedownload en wil het installeren. Hij loopt alleen niet meer door.
Heb hem al ruim een uur laten staan inmiddels.

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/29mp3qs.png
@Maxap.

Niet elke iPad uit de eerste serie heeft dit natuurlijk.
Morgen komt mijn iPad2 binnen (als het goed is). Dit is er een van de nieuwe Re stock van gister.

Ik ga hem uiteraard goed nalopen en hou jullie hier wel op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:00:

[afbeelding]
@Maxap.

Morgen komt mijn iPad2 binnen (als het goed is). Dit is er een van de nieuwe Re stock van gister.

Geweldig! :)We kunnen het inderdaad heel erg waarderen.
Hopelijk zijn de iPad's uit de nieuwe re-stock helemaal perfect.

@timwijn
Oh, Texas! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:13

[afbeelding]
@Maxap.

Bekend probleem net Xcode4, kijk maar in de AppStore reviews :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
@Ergens hierboven, hier liep hij wel in één keer goed met Xcode 4, had eerst wel Xcode 3 en Xcode 4 beta verwijderd.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 10:45
Je moet xcode openen in de finder! En daar in die map staat ergens een bestandje waarmee je ook het programma kan installeren. Direct installeren via het "Instal Xcode" icoontje werkt bij de meesten niet!

Succes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cidolfas schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:37:
[...]

Bekend probleem net Xcode4, kijk maar in de AppStore reviews :)
Idd ja. Hij installeert wel volledig kom ik net achter.

Alleen de installer moet ff gesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
iPad 2 past perfect in iPad 1 dock!

Afbeeldingslocatie: http://kttns.org/hywj

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/bbouws/100169/IMG_0606/web.jpg?ver=13002889150001
Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/bbouws/100169/IMG_0608/web.jpg?ver=13002889290001
Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/bbouws/100169/IMG_0609/web.jpg?ver=13002889350001
Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/bbouws/100169/IMG_0611/web.jpg?ver=13002889490001
Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/bbouws/100169/IMG_0614/web.jpg?ver=13002889550001
Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/bbouws/100169/IMG_0615/web.jpg?ver=13002889680001

Hartstikke mooi, alleen ik begrijp niet waarom TX5 me een zwarte heeft verzonden terwijl ik toch echt een witte had besteld.. :S Hij had een witte voor me gereserveerd en aanbetaald bij Best Buy en ik krijg een zwarte.. erg apart. Maar goed, dit regel ik wel met TX5 zelf.

Op de waybill staat: Total declared value: 829. Gewoon werkelijke waarde. Het pakje is ook geopend door FedEx. Dus gewoon BTW betalen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Huh ik wil wel echt m'n witte hebben hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Zelf ben ik al erg tevreden met mijn iPad 1, maar toch ben ik wel een beetje jaloers dat jullie een iPad 2 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:34
Leuke pics allemaal, ik heb zo'n zin in volgende week donderdag nu :) Niks is mooier verpakt dan een Apple product.

Als ik er maar eentje in mijn grubby little fingers kan krijgen volgende week...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 12:12
Dr. Strangelove schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:15:
Leuke pics allemaal, ik heb zo'n zin in volgende week donderdag nu :) Niks is mooier verpakt dan een Apple product.

Als ik er maar eentje in mijn grubby little fingers kan krijgen volgende week...
Waar kun je m de donderdag al halen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rivanov en Benny

Ahhh, post maar hier wat jullie van jullie iPad 2's vinden.
Zijn er enige problemen met het scherm? (backlight bleeding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 64 GB heb ik Maandag avond besteld bij Evan en was was vanochtend binnen - erg snel. Hij is nu aan het syncen dus heb hem nog niet gebruikt. De hoes is in ieder geval super en de Ipad zelf maakt ook een goede indruk (t.o.v. de Ipad 1) ... Hier wat foto's voor de liefhebbers

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5016/5532122613_92709cf3a2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5174/5532705932_a27e690e8c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5017/5532706206_678319df5a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5098/5532123529_35055741aa.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5176/5532123823_1071c9c300.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5093/5532707110_b0fd1be504.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 19:02 . Reden: fix broken links ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb totaal geen last van backlight bleeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:48:
iPad 2 past perfect in iPad 1 dock!

[afbeelding]

:)
Ik zou zelf toch liever voor de iPad 2 dock gaan, omdat daar aan de voorkant zo'n dingetje zit wat de iPad tegenhoud, wat ik wat veiliger vind. Maar als hij erin past en je hebt al een iPad 1 dock, dan zou ik die gewoon blijven gebruiken :)

Mooie foto's iedereen, ik heb echt heel erg veel zin om volgende week vrijdag mijn iPad 2 te gaan halen!

@DrStrangeLove: Waar haal jij hem donderdag op dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:47:
Mijn 64 GB heb ik Maandag avond besteld bij Evan en was was vanochtend binnen - erg snel. Hij is nu aan het syncen dus heb hem nog niet gebruikt. De hoes is in ieder geval super en de Ipad zelf maakt ook een goede indruk (t.o.v. de Ipad 1) ... Hier wat foto's voor de liefhebbers
dat is wel erg snel van Evan! toch wel sexy zo'n ipad2..... must resistttt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
TX5 z'n ipads gaan niet door, hij stuurt me net dat ze pas maandag binnekomen helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
ProfoundValue schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:58:
[...]

Ik zou zelf toch liever voor de iPad 2 dock gaan, omdat daar aan de voorkant zo'n dingetje zit wat de iPad tegenhoud, wat ik wat veiliger vind. Maar als hij erin past en je hebt al een iPad 1 dock, dan zou ik die gewoon blijven gebruiken :)

Mooie foto's iedereen, ik heb echt heel erg veel zin om volgende week vrijdag mijn iPad 2 te gaan halen!

@DrStrangeLove: Waar haal jij hem donderdag op dan?
Dat maakt totaal niet uit. Hij past echt gewoon goed. Gaat er ook soepel in. Je hoeft niets te forceren.
Al zal ik toch wel het iPad 2 dock kopen zodra hij in Nederland verkrijgbaar is.. gewoon.. voor de heb! :+

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 16-03-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Vandaag ook de ipad 2 64gb in m'n handen gehad en hij is voelbaar lichter. Het is niet echt voelbaar sneller, maar dat was al goed. Het videobellen is ook grappig, maar wat een brakke resolutie zeg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:47:
Heb totaal geen last van backlight bleeding.
Thx voor je reactie! Het is goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Hier ook totaal geen last van problemen met het scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:24:
[...]

Thx voor je reactie! Het is goed om te weten.
En ik ook niet - dus alles werkt naar behoren - erg blij mee en inmiddels al aan het shoppen in de App store 8)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Importeren - deel 3
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid