[MacBook Air] Ervaringen & Discussie - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste
Acties:
  • 106.057 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

Je kunt als je het (high-end) model hebt gekozen ook nog andere BTO-opties kiezen, zoals 256GB en i7 1,8 in de 11" :)

(vraag me niet hoe lang de batterij nog mee gaat overigens met die CPU op de 11" batterij :X)

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 21-07-2011 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 10:02

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Ah ik zie het ja.. Hm, dan wordt een MBP ook wel weer verleidelijk. Toch nog maar even in beraad met mezelf.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
De accuduur is wel het slachtoffer van de toegenomen cpu-prestaties.

Hopelijk binnenkort meer reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:38:
[...]Apart want staat wel 24 uurs levering
Nee, er staat verstuurd in 24 uur. Niet dat het dan aan komt.

Het hangt er dan vanaf wat je precies bestelt en waar het vandaan komt. Als je je order aanpast (build to order) dan komt het meestal uit China, als je iets standaards bestelt kan het ook wel eens uit een pakhuis in Europa komen. Maar ook weer niet altijd.

[ Voor 22% gewijzigd door GekkePrutser op 21-07-2011 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 23:49:
Las net de benchmarks en de 11" Air die ik vanmiddag heb besteld is sneller dan de 2010 2,66 Ghz i7 MBP die ik nu heb :X

Die Airs zijn echt belachelijk snel blijkbaar.

[afbeelding]

Heb de 1.8Ghz i7 besteld in de 11", rap dingetje zo te zien.
Kijk, nu ben ik blij dat ik op Sandy Bridge heb gewacht :D En volgens die review van laptopmag is de GPU ook niet zo slecht als werd gevreesd.

En hoewel geekbench een synthetische CPU benchmark is, denk ik dat het in real life juist nog meer verschil maakt omdat de SSD van de Air ook veel sneler is dan de HDD in de MBP :*) Echt geweldig zo'n kleine computer en dan toch zo'n krachtpatser.

Oei ik had deze 2 posts ff moeten combineren, sorry! Ik kan de 2e nu niet meer verwijderen

[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 21-07-2011 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 14:55
Mmh, 13" basismodel kost 1151 EUR na 10% campuskorting in België. Heb ook iemand in Californië zitten die bijna terugkomt... Dan is het ongeveer 1000 EUR (incl hoge sales tax). Heb ik een nadeel door hem elders te halen? Behalve dat hij misschien onderschept wordt door de douane. :/

Het jeukt wel een beetje om mijn Vaio SB weg te doen.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Dat SSD flash memory zit toch vast gesoldeerd op het moederbord? Dat vind ik het enige dat niet zo fijn is. Je hebt maar 1 jaar garantie (ik ga niet die support pack van > 200 euro kopen). Als er vervolgens iets mis gaat met dat geheugen, lijkt mij dat er weinig is dat je er aan kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

jvdgeest schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 07:49:
Dat SSD flash memory zit toch vast gesoldeerd op het moederbord?
Is volgens mij nog niet zeker. De 11" en 13" 128GB lezen blijkbaar hetzelfde partnumber uit als de Airs 2010. (TS128 ofzo iets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:45

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

is het flash geheugen nog sneller in de nieuwe Air ten opzichte van het vorige model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:08

Maximus

There is no substitute

Bigg Balls schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 08:13:
is het flash geheugen nog sneller in de nieuwe Air ten opzichte van het vorige model?
De nieuwe MBA is wel echt een geweldige machine zeg :o De speedbump is echt gigantisch en de prijzen zijn zeer aantrekkelijk voor de snelheid die je krijgt. Moet mijzelf inhouden om niet de instapper 13" te bestellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Maximus op 21-07-2011 09:03 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Alleen de 256GB SSD in de 13" is veel sneller volgens Laptopmag. De 256GB SSD in de 11" presteert hetzelfde als de 2010 modellen.

De 256GB SSD in de 13" lijkt bizar snel. Sneller dan alle andere SSDs reviews die ik terug kon vinden bij Laptopmag.

Op Macrumors zijn er ook veel mensen die zich afvragen waarom dit precies is.

[ Voor 44% gewijzigd door Philflow op 21-07-2011 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dat SSD flash memory zit toch vast gesoldeerd op het moederbord? Dat vind ik het enige dat niet zo fijn is. Je hebt maar 1 jaar garantie (ik ga niet die support pack van > 200 euro kopen). Als er vervolgens iets mis gaat met dat geheugen, lijkt mij dat er weinig is dat je er aan kunt doen.
Apple staat niet boven de wet. Garantie is hier gewoon 2 jaar; ongeacht beperkende voorwaarden van de fabrikant zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Th1x4nG schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 02:54:
Heb ook iemand in Californië zitten die bijna terugkomt... Dan is het ongeveer 1000 EUR (incl hoge sales tax). Heb ik een nadeel door hem elders te halen? Behalve dat hij misschien onderschept wordt door de douane. :/
Dan kan hij hem beter bestellen bij Amazon, geen sales tax. Verder geen nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunstream
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2018
Nou staat mijn bestelstatus op van UPS voor het einde van de dag afleveren.
Nu zit ik in het buitenland 8)7

MBP 5,1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 08:52:
[...]

Apple staat niet boven de wet. Garantie is hier gewoon 2 jaar; ongeacht beperkende voorwaarden van de fabrikant zelf.
Good luck with that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe Air lonkt wel erg. Ben nog steeds aan het twijfelen om hierop over te gaan als primaire Mac.
Roamor schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 08:52:
[...]

8)7 Wel humor dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:20
Inderdaad, garantie halen bij Apple na 1 jaar lukt je misschien met een rechtsbijstandverzekering ofzo, anders wordt het een lastig verhaal.

Die onderwijskorting hakt er trouwens ook aardig in, met 12%.
Basis air kost dan 835 euro, vs +/- 775 in de VS.
Voor die 60 euro meer geen stress op het vliegveld bij de douane.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ze al gespot in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 18:04
weet iemand of je nou echt verschil gaat merken tussen een i5 of i7?
Voor i7 moet je namelijk 2 weken extra wachten. Lijkt 0.1ghz verschil, maar ik neem aan dat er specifiekere verschillen zijn tussen beide versies.
Iemand een review ergens van de verschillen?

edit:
zie bij intel dat enige extra's van i7 versie 1mb extra cache is en 0.1ghz extra.
maakt dat nou echt zo'n verschil?

[ Voor 19% gewijzigd door badflower op 21-07-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:41
met de i7 heb je ook nog eens kortere batterijduur en bij day-to-day taken ga je er niets van merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
Brm-G schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:09:
met de i7 heb je ook nog eens kortere batterijduur en bij day-to-day taken ga je er niets van merken
waarom zou je een kortere batterijduur hebben? Max TDP is precies gelijk: 17w

i5
i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:46

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

(jarig!)
En wat dacht je van de idle TDP? Weet je die ook? Die kan van de i7 hoger liggen dan van de i5.

[ Voor 31% gewijzigd door DaMarcus op 21-07-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:58
Ik zit er aan te denken om ook een macbook air te kopen. Dit scheelt met studentenkorting weer een aantal tientjes en dus mooi meegenomen. Alleen ben ik (tijdelijk) geen student. Kan ik dan wel gewoon met studentenkorting bestellen? Ik las dat de controle minimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:41
oosterhofjf schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:21:
Ik zit er aan te denken om ook een macbook air te kopen. Dit scheelt met studentenkorting weer een aantal tientjes en dus mooi meegenomen. Alleen ben ik (tijdelijk) geen student. Kan ik dan wel gewoon met studentenkorting bestellen? Ik las dat de controle minimaal is.
Het kan, maar het mag eigenlijk gewoon niet. Vraag gewoon een vriend of kennis die studeert?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
sunstream schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:35:
Nou staat mijn bestelstatus op van UPS voor het einde van de dag afleveren.
Nu zit ik in het buitenland 8)7
Krijg je een mail van zodra ie verstuurd is of zie je dat gewoon op de site van de apple store wanneer je je aanmeldt? Bij mij staat er nog "niet verzonden" en "levering voorzien 22 juli".

't Zal hier in België sowieso niet meer voor vandaag zijn door de nationale feestdag vrees ik... :-(

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier voor de online bestellers, een linkje wat nog iets meer korting geeft dan de reguliere studenten korting:

*snip* dat is alleen voor studenten van TU Delft

Scheelt toch 150 euro op basis model :)

[ Voor 36% gewijzigd door Daedalus op 21-07-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:37:
Hier voor de online bestellers, een linkje wat nog iets meer korting geeft dan de reguliere studenten korting:

*snip*
Dat is lekkere korting! kom ik niet in de problemen als ik via de apple store TU delft bestel? Is wel erg verleidelijk om te bestellen

[ Voor 9% gewijzigd door Daedalus op 21-07-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Het is fraude, dus je kunt zelf bepalen of je dat wilt doen of niet.

De link hier posten is overigens dus ook in strijd met de voorwaarden van GoT.

[ Voor 39% gewijzigd door Bosmonster op 21-07-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:37:

*snip*
Volgens mij zien ze bij je aankoop via het mailadres dat je eigenlijk geen recht hebt op de TUDELFT store, niet?

Enfin, alleszins heel mooie kortingen! Ik had 120€ korting op de 13" 256Gb en was daar al blij mee... Dit zijn nog heel wat tientjes meer korting zo te zien...

Maar zoals anderen aanhalen is dit volgens mij ook fraude als je hier eigenlijk geen recht op hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door Daedalus op 21-07-2011 11:00 ]

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

DaMarcus schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:18:
En wat dacht je van de idle TDP? Weet je die ook? Die kan van de i7 hoger liggen dan van de i5.
het gaat om het verbruik in laag geklokte toestand. TDP doet niet direct terzake.

Ik betwijfel trouwens dat je verschil gaat zien tijdens surfen. Tijdens CPU intensief gebruik zal de i7 wat meer verbruiken maar ook sneller zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Philflow op 21-07-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat alleen een logo van de TU Delft boven, verder staat er niets explicits aangegeven. Of ik moet er overheen gekeken hebben.

Ze controleren verder niet waar of wie het besteld. Er zijn hele volkstammen die "slim" bestellen, die linkjes staan op allerlei fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Voor de duidelijkheid: links naar educatieve Apple store (van de TU Delft, of welke instelling dan ook) gaan we hier niet posten. Als je hier recht op hebt, kun je de links via je eigen instelling of Surfspot vinden. Anders is het simpelweg fraude, en daar gaan we hier op GoT niet mee helpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Niet zozeer humor als eigenlijk erg triest. Ik ken maar weinig fabrikanten die zich zo halstarrig opstellen als het om garantie gaat. Dat Apple care bijna een must is in de ogen van sommigen is jammer, want je hebt weldegelijk meer recht op garantie dan dat ene jaar wat Apple je voor houdt. Helaas is er een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen...

Ontopic:
de nieuwe Air is eigenlijk precies geworden wat ik ervan verwacht had. Ik heb iig mijn pijlen gericht op het basismodel 13 inch. Eens kijken of ik mijn werkgever zo gek krijg en anders zal ik het zelf maar moeten bekostigen. Dat de back light voor het tobo er is vind ik een absolute plus (sorry Femme), ondanks dat ik prima blind kan typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bibosjakie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-08 16:34
Weet iemand of je de nieuwe macbook air direct kan kopen in een applestore (bijvoorbeeld in Arnhem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

2 dagen levertijd is mij geinformeerd. (icentre Amsterdam)

Voor degene die ook een upgrade of clean install hebben gedaan naar Lion.

Merken jullie ook toename in Idle Ram?

[ Voor 70% gewijzigd door Greatsword op 21-07-2011 11:46 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Overigens werd bij Icentre in A'dam geadviseerd om als de Macbook in het 2e jaar kapot gaat een brief te schrijven aan Apple. Ik ga er vanuit dat ze dat niet zomaar adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLeX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 21:22
Ik heb zojuist gebeld met MaxMe Heerenveen, die verwachten vandaag voorraad.

Grr.. ik twijfel nu zo erg tussen een dikke 15" MBP die ik later uitrust met een Vertex 3 of een 1.8Ghz i7,256GB SSD, 13inch Air...

Een SSD bestellen in een MBP vind ik echt pure zelfoplichting, wat een geld vragen ze daarvoor 8)7

Toch nog maar ff wat benchmarks afwachten :) Heeft iemand al meer reviews gevonden naast die van Laptopmag?

[ Voor 9% gewijzigd door PLeX op 21-07-2011 11:49 ]

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Yeah, MacBook Air 11" i7 met 256GB besteld via werk :D Nog wat vakantie uurtjes ingeleverd en zonder BTW dus het kost me effectief maar iets over de €300 :D

* Vanitas is helemaal happy!

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
PLeX schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:48:
Ik heb zojuist gebeld met MaxMe Heerenveen, die verwachten vandaag voorraad.

Grr.. ik twijfel nu zo erg tussen een dikke 15" MBP die ik later uitrust met een Vertex 3 of een 1.8Ghz i7,256GB SSD, 13inch Air...

Een SSD bestellen in een MBP vind ik echt pure zelfoplichting, wat een geld vragen ze daarvoor 8)7

Toch nog maar ff wat benchmarks afwachten :) Heeft iemand al meer reviews gevonden naast die van Laptopmag?
ik twijvel over precies hetzelfde.
MBA is in feite even snel als MBP van vorig jaar, dus prima voor zwaar werk. Scherm is misschien wat minder, maar als ik echt werk hang ik hem toch aan m'n Dell.

15" MBP is zeker sneller qua processing power (quad core), maar je moet hem denk ik toch gaan upgraden met een SSD (al dan niet via Apple) voordat je dezelfde snelheid experience hebt als de MBA, die al een SSD heeft. Zelf zou ik hem met mat scherm nemen, dan kun je er tenminste normaal op werken.

Op de lange duur heb je denk ik meer aan een MBP, je kan er nog eens geheugen bij prikken of snellere en grotere SSD in zetten (die in de toekomst zeker gaan komen).

Maar ja, die MBA's zijn wel echt vet en goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLeX
badflower schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:59:
[...]

ik twijvel over precies hetzelfde.
MBA is in feite even snel als MBP van vorig jaar, dus prima voor zwaar werk. Scherm is misschien wat minder, maar als ik echt werk hang ik hem toch aan m'n Dell.

15" MBP is zeker sneller qua processing power (quad core), maar je moet hem denk ik toch gaan upgraden met een SSD (al dan niet via Apple) voordat je dezelfde snelheid experience hebt als de MBA, die al een SSD heeft. Zelf zou ik hem met mat scherm nemen, dan kun je er tenminste normaal op werken.

Op de lange duur heb je denk ik meer aan een MBP, je kan er nog eens geheugen bij prikken of snellere en grotere SSD in zetten (die in de toekomst zeker gaan komen).

Maar ja, die MBA's zijn wel echt vet en goedkoper.
En ik dacht dat ik enige was met dat aankoop probleem :9

Het is precies zoals je zelf zegt: Lange termijn heeft de MBP qua CPU en geheugen een streepje voor. Zo uit de doos heeft de Air een voordeel m.b.t. 256GB SSD (heeft iemand hier al een review/benchmark van?) en battery life.

Daarnaast heeft de MBP een optie voor een High-Res scherm wat mij ook wel erg fijn lijkt. Druk je in die MBP een Vertex 3 ben je volgens mij redelijk "packed".

Het stomme is: Ik kom van een Mid-2007 MBP (15", 2,4Ghz C2D (Rosetta?), 4GB, Momentus XT) en deze voldeed mij eigenlijk prima sinds die hybride Momentus XT er in zat. Jammergenoeg heb ik last van een falende GPU die ik inmiddels al 4x in de oven heb gebakken :9 en inmiddels ook al gereballed heb, maar jammer genoeg hield hij er nu weer mee op. Ik ga hem nog 1x bakken, maar ik wil nu gewoon een nieuwe laptop aanschaffen. Toch wil ik ten opzichte van een 4 jaar oude MBP wel een gigantische snelheidswinst krijgen, aangezien het me minimaal 1600 euro kost (meest uitgebreide BTO Macbook Air).

Het enige probleem is dus: ga ik die MBA ervaren als een upgrade van 1600 euro, of kan ik mezelf beter trakteren op een gloedjenieuwe MBP waar ik later nog eens een Vertex 3 (oid) in zet...

Lastig lastig... }:O

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:51

Fiber

Beaches are for storming.

Dat SSD flash memory zit toch vast gesoldeerd op het moederbord? Dat vind ik het enige dat niet zo fijn is. ...
Waarom wordt dit soort onzin niet weersproken? Alleen het RAM geheugen (2 GB of 4 GB) zit vast gesoldeerd op het moederbord. De SSD is 'gewoon' verwisselbaar. De form-factor is wel anders dan bij de meeste andere SSD's, dus er is nog niet zo heel veel aanbod. Tenminste, zo was het bij de vorige MBA en dat zal niet veranderd zijn.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLeX
Fiber schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:19:
[...]

Waarom wordt dit soort onzin niet weersproken? Alleen het RAM geheugen (2 GB of 4 GB) zit vast gesoldeerd op het moederbord. De SSD is 'gewoon' verwisselbaar. De form-factor is wel anders dan bij de meeste andere SSD's, dus er is nog niet zo heel veel aanbod. Tenminste, zo was het bij de vorige MBA en dat zal niet veranderd zijn.
En op basis van welk feit meld jij dit? Het is namelijk her-en-der gerept dat de storage van de nieuwe MBA wel gesoldeerd is op het logic board. Nou wil ik niet zeggen dat het zo is, maar om het nou direct als "onzin" te bestempelen terwijl je het zelf niet kunt onderbouwen vind ik ook wat kort door de bocht.

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Inderdaad is net nog onzeker. Overigens blijken wel precies dezelfde part numbers te worden gebruikt als voorheen dus de kans is erg groot dat het hetzelfde is geregeld als voorheen. m.a.w. niet vast gesoldeerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Philflow op 21-07-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:38

iMars

Full time prutser

Het enige wat met zekerheid nu te zeggen is, is dat het RAM geheugen onboard is, dat staat op de website vermeld: 4GB of 1333MHz DDR3 onboard memory

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:51

Fiber

Beaches are for storming.

OK, laten we dan iFixit nog even afwachten, of een Tweaker die hem even open schroeft. Ik geloof voorlopig niet dat het veranderd is, maar je weet nooit inderdaad. :) Ik ga straks Lion halen voor mijn 'oude' MBA13 en dan kan hij wel weer even mee. Ik koop pas een nieuwe als er Ivy Bridge in zit...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
  • Laatst online: 19-09 22:18
Rechtstreeks van de website: http://www.apple.com/nl/macbookair/design.html

"Even at less than two centimetres thin, MacBook Air sets a pretty high standard — by making flash storage standard. Flash chips are very small, allowing MacBook Air to be incredibly thin and light. Flash is also solid state, meaning there are no moving parts. Which makes it reliable, durable and quiet. And because we place the flash chips directly on the logic board, they take up much less space — about 90 per cent less, in fact. That creates room for other important things, like a bigger battery. So you have a notebook that weighs almost nothing and runs for hours on a single charge. That’s mobility mastered."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-09 08:26
4nGeLuS schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:37:
Rechtstreeks van de website: http://www.apple.com/nl/macbookair/design.html

"Even at less than two centimetres thin, MacBook Air sets a pretty high standard — by making flash storage standard. Flash chips are very small, allowing MacBook Air to be incredibly thin and light. Flash is also solid state, meaning there are no moving parts. Which makes it reliable, durable and quiet. And because we place the flash chips directly on the logic board, they take up much less space — about 90 per cent less, in fact. That creates room for other important things, like a bigger battery. So you have a notebook that weighs almost nothing and runs for hours on a single charge. That’s mobility mastered."
Daarmee willen ze alleen maar zeggen dat het geen drive is zoals je in een normale laptop ziet... Dit zeiden ze bij de vorige MBA ook precies zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Nou het is zeker geen drive zoals je in een normale laptop ziet. Maar het kan wel dezelfde formfactor zijn als in de vorige Air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
Oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Edit: link werkte niet

[ Voor 91% gewijzigd door MTBS op 21-07-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier ook mensen die hun Air voornamelijk gebruiken voor de studie? Ik twijfel nog een beetje tussen 11" en 13".
De 11" is wel erg aantrekkelijk, omdat ik altijd een uur in de trein naar school zit.
Overig gebruik is webdesign en films kijken, maar dat zal in combinatie met een extern scherm worden gedaan.
Het 'portable' gedeelte dus voornamelijk voor studie en internet/mail etc.

De 4gb ram en 128gb ssd staan vast. De 11" zou ik met de i7 kunnen nemen. De 13" niet, want dankzij de 256gb ssd die daar perse bij moet, schiet de prijs omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Het is nog de vraag in hoeverre en voor hoe lang de i7 in 11" echt sneller is dan i5 in 13". De kans op down throttlen is bij de i7 in 11" namelijk groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:58

Grin

Ride si sapis.

Gister eind van de middag besteld, net even gekeken naar de orderstatus van mijn 11" CTO (i7 4GB/256GB). Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen Verwachte leverdatum: 03 Aug, 2011. We wait...

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 23:08

Maximus

There is no substitute

Vanitas schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:58:
Yeah, MacBook Air 11" i7 met 256GB besteld via werk :D Nog wat vakantie uurtjes ingeleverd en zonder BTW dus het kost me effectief maar iets over de €300 :D

* Vanitas is helemaal happy!
NIce! En toch had je de 13" moeten doen ;)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:56:
Het is nog de vraag in hoeverre en voor hoe lang de i7 in 11" echt sneller is dan i5 in 13". De kans op down throttlen is bij de i7 in 11" namelijk groter.
Ok, bedankt! Dan wacht ik nog even af.
Hoewel ik verwacht dat het de 11" i7 wordt, ga ik mij inhouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Maximus schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:02:
[...]

NIce! En toch had je de 13" moeten doen ;)
Ik heb dezelfde besteld. Opzettelijk geen 13". Wilde juist het kleinste/snelste wat er was, als ik een groter scherm wil sluit ik wel een extern scherm aan.

En de resolutie is hoog genoeg om zelfs op de 11" nog prima bruikbaar te zijn voor de meeste taken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

g3

Gister de MBA 13", 256 GB SSD, en i7 besteld, per bank betaald.
Wordt 3 aug bezorgd (is de verwachting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Bosmonster schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:19:
[...]

Ik heb dezelfde besteld. Opzettelijk geen 13". Wilde juist het kleinste/snelste wat er was, als ik een groter scherm wil sluit ik wel een extern scherm aan.

En de resolutie is hoog genoeg om zelfs op de 11" nog prima bruikbaar te zijn voor de meeste taken.
Precies. Ik heb om exact dezelfde reden de 11" gehaald.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
De 13" i5 256Gb is verzonden en zou morgen geleverd moeten worden (gisteren met visa betaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

MTBS schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:41:
De 13" i5 256Gb is verzonden en zou morgen geleverd moeten worden (gisteren met visa betaald).
Betaling van die van mij is net doorgekomen, wordt over paar dagen verstuurd (BTO). Verwachte leverdatum is 3 augustus, maar dat nemen ze altijd heel veilig (m'n MBP BTO was er binnen een week uiteindelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Denk dat ik mijn iPad 2 verkoop en een MBA11" met Thunderbolt Display koop. Nog even twijfelen over de CPU en SSD maar ik denk dat deze MBA met extern scherm prima als road warrior met desktop mogelijkheden kan dienen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bartjeee op 21-07-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Lijkt me een prima idee, vindt de lijst van het scherm alleen zou lelijk, de Imac look heeft meer mijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Dus je iPad2 verkopen voor een paar honderd euro om vervolgens een paar duizend euro aan nieuwe spullen te kopen? :P

Als je dat kan betalen kun je die iPad2 ook wel houden ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 21-07-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:58

Grin

Ride si sapis.

Destianto schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:27:
Lijkt me een prima idee, vindt de lijst van het scherm alleen zou lelijk, de Imac look heeft meer mijn voorkeur.
Hehehe dan zitten wij daar op één lijn wat betreft die lijst rond het scherm. Het zal een noodzakelijk kwaad zijn gezien de unibody constructie. Ik prefereer het echter boven die glimmende zwarte rand van de glossy MBP/iMac.
iPad 2 verkopen en een 11" MBA daarvoor in de plaats? Waarom niet, het zijn 2 verschillende apparaten maar ik kan me voorstellen dat er wat overlap is qua gebruikssituaties. Daarnaast moet je ook een beetje crea zijn met motivaties/redenen om (weer? eens?) wat nieuws te kopen. ;) Het blijft een aparte hobby, die computer spullen/goodies.... B)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Laatst online: 23:27
Ik heb al vanaf de eerste versie een MB Air en ik snap de keuze wel van iPad wegdoen en een Air kopen. Een air is net zo mobiel en ligt soms lekkerder op schoot (omdat je hem kan neerleggen) dan een iPad en met de enorme touchpad is je touch ook net zo aanwezig.

Ik ga de nieuwe Air halen iig maar ga toch even de reviews afwachten. De eerste generatie Air had ik op launch date besteld en toen kwam ik pas achter de hitteproblemen/traagheid. Nu even afwachten of alles in orde is en hem dan bestellen :)

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

ach ja, aankopen zullen er altijd zijn. Vindt het enerzijds best leuk dat er altijd wel weer iets is wat je kan "gebruiken" Ik ga vanavond de MagicWand halen ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EAO028qBLXo&feature=player_embedded#at=44]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Het ging niet alleen om de Air, maar ook nog even een TB Display erbij twv 1000 euro.

Ik ga mn iPad2 ook verkopen overigens denk ik. Doe er zelfs zonder Air praktisch niks mee.

[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 21-07-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
Ach die regel heb ik ook bij mijn vriendin. Pas nieuwe schoenen als je een ander paar wegdoet. Hoeft niet direct in relatie staan met de prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mijn iPad (1) blijft een veelgebruikte gadget, maar wel op een heel andere manier dan een thin&light notebook. Ik kan me wel voorstellen dat een 11inch MBA vdomd veel in de buurt komt, maar toch zou ik de tablet niet gdoen voor een kleine laptop. Als dat zo was, had ik twee jaar geleden wel een netbook gekocht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Edmin schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:36:
Mijn iPad (1) blijft een veelgebruikte gadget, maar wel op een heel andere manier dan een thin&light notebook. Ik kan me wel voorstellen dat een 11inch MBA vdomd veel in de buurt komt, maar toch zou ik de tablet niet gdoen voor een kleine laptop. Als dat zo was, had ik twee jaar geleden wel een netbook gekocht. ;)
Bij mij net zo... Ik gebruik mijn iPad 1 voor andere zaken. Eigenlijk vooral surfen, mailen, filmpje kijken in bed en gaming...

De Air zal toch een andere rol krijgen (office, imovie, iphoto,...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:28:
Dus je iPad2 verkopen voor een paar honderd euro om vervolgens een paar duizend euro aan nieuwe spullen te kopen? :P

Als je dat kan betalen kun je die iPad2 ook wel houden ;)
't geld groeit me niet op de rug. Heb veel plezier van mijn iPad maar ik verwacht dat de MBA ook alles kan wat ik nu met mijn iPad doe.

Omdat ik nog studeer kan ik korting krijgen, een MBA met TB Display zou totaal ~1900 euro kosten, als ik daar de verkoop van mijn iPad aftrek kost het me ~1300 euro, veel geld maar enkele duizenden euro's is overdreven.

Als ik mijn iPad niet verkoop zal ik hem vast nog weleens gebruiken, maar verkoop hem liever nu hij nog wat waard is. Bovendien is hij meegenomen uit Hong Kong dus met een beetje geluk leg ik niet veel geld toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 00:32

Saninl

Ik wilde een anderhalf jaar geleden een Macbook als vervanging voor mijn desktop.

Vanaf toen heb ik alleen nog maar oudere spellen gedaan, zoals (oude) fifa en tropico en emergency. Dit waren spellen die ik via Bootcamp speelde.

Nu is er de nieuwe Air. Ik ga studeren, dus ik vond het een goede vooruitgang.

Maar welke is het nou waard?

Het wordt een 13", maar dan de i5 of de i7? Merk ik het verschil als ik geen zware foto/videobewerking doe? Nee, niet met surfen en tekstverwerken, maar met gamen? Merk ik het dan?

Is de 100,- het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Saninl schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:15:

Het wordt een 13", maar dan de i5 of de i7? Merk ik het verschil als ik geen zware foto/videobewerking doe? Nee, niet met surfen en tekstverwerken, maar met gamen? Merk ik het dan?

Is de 100,- het waard?
Ik heb in het vorig topic dezelfde vraag gesteld (ik zat met hetzelfde dilemma en gebruik de MBA voor dezelfde doeleinden).

Antwoord van verschillende mensen was dat het verschil niet merkbaar zou zijn tijdens de spelletjes omdat de grootst beperkende factor de grafische kaart en niet de CPU zou zijn... Dus voor de spelletjes die jij opnoemt, zal het geen verschil maken.

Het verschil zou wel merkbaar zijn bij Photoshop, maar daar hou ik me niet mee bezig.

Ik ben dus voor de i5 gegaan en gebruik de bespaarde euro's voor eventuele accessoires en software... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook een MBA besteld maar met Creditcard. Hopelijk is deze manier van betalen wel snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:25:
Zojuist ook een MBA besteld maar met Creditcard. Hopelijk is deze manier van betalen wel snel!
Heb ik gisteren ook gedaan op die manier en een goed uur later kreeg ik al bevestiging. Morgen wordt ie al geleverd bij mij... Dus bij jou zal het voor maandag zijn als het een basismodel was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
Edmin schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:36:
Ik denk niet dat je een mba met een netbook kan vergelijken. Het zit hem in de kleine dingen zoals toch het grote scherm met een heerlijk groot touchpad/snel uit standby etc..

Maar die ervaring is uiteraard persoonlijk maar ik denk dat je oordeel anders is als je een MBA in bezit hebt :)
MTBS schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:45:
[...]

Bij mij net zo... Ik gebruik mijn iPad 1 voor andere zaken. Eigenlijk vooral surfen, mailen, filmpje kijken in bed en gaming...

De Air zal toch een andere rol krijgen (office, imovie, iphoto,...).
Ik gebruik mijn Air ook vooral voor surfen/mailen/filmpje kijken in bed. Maar misschien is dat ook zo omdat die te traag is om fatsoenlijk office,imovie of iphoto te draaien ;) (1st gen that is)

[ Voor 26% gewijzigd door laurens0619 op 21-07-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Vind de vergelijking ook een beetje neerbuigend naar de Air. Ben niet een echte fanboy, maar Photoshoppen op een notebook gaat niet lekker werken. Op de Air is dit echter prima te doen, evenals andere toch wel zwaardere programma's. Natuurlijk komt dat door de SSD voor een groot deel, maar de Air is toch wel meer dan een Notebook. Maar dat zul je inderdaad wel ondervinden als je hem hebt;)

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
Daniel_Elessar schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:37:
Vind de vergelijking ook een beetje neerbuigend naar de Air. Ben niet een echte fanboy, maar Photoshoppen op een notebook gaat niet lekker werken. Op de Air is dit echter prima te doen, evenals andere toch wel zwaardere programma's. Natuurlijk komt dat door de SSD voor een groot deel, maar de Air is toch wel meer dan een Notebook. Maar dat zul je inderdaad wel ondervinden als je hem hebt;)
Ik denk dat je er overheen hebt gelezen dat ik het over de eerste generatie MB Air heb. Die is niet te vergelijken met de laatste versie waar je echt _alles_ prima mee kunt doen. De extra mobiliteit geeft hem echter ook sommige gemakken die een iPad heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 00:32

Saninl

Saninl schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:15:

Is de 100,- het waard?
MTBS schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:23:
[...]

Ik heb in het vorig topic dezelfde vraag gesteld (ik zat met hetzelfde dilemma en gebruik de MBA voor dezelfde doeleinden).

Antwoord van verschillende mensen was dat het verschil niet merkbaar zou zijn tijdens de spelletjes omdat de grootst beperkende factor de grafische kaart en niet de CPU zou zijn... Dus voor de spelletjes die jij opnoemt, zal het geen verschil maken.

Het verschil zou wel merkbaar zijn bij Photoshop, maar daar hou ik me niet mee bezig.

Ik ben dus voor de i5 gegaan en gebruik de bespaarde euro's voor eventuele accessoires en software... :)
Ah, oke. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:48:
Overigens werd bij Icentre in A'dam geadviseerd om als de Macbook in het 2e jaar kapot gaat een brief te schrijven aan Apple. Ik ga er vanuit dat ze dat niet zomaar adviseren.
Ik zou hem met baksteen en al door het raam van de winkel gooien. Je hebt gewoon recht op twee jaar garantie, ongeacht wat greedy steve beweert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:49:
[...]

Ik zou hem met baksteen en al door het raam van de winkel gooien. Je hebt gewoon recht op twee jaar garantie gedurende de normale levensduur van het apparaat, ongeacht wat greedy steve beweert.
There, fixed it for you.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 11:10

Pixeltje

Woo-woohoo!

Destianto schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:45:
ach ja, aankopen zullen er altijd zijn. Vindt het enerzijds best leuk dat er altijd wel weer iets is wat je kan "gebruiken" Ik ga vanavond de MagicWand halen ;)

[video]
Waar zijn die te koop? Zag 'm bij de A-mac utrecht niet liggen zo snel..

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Ik moet zeggen dat de nieuwe Air wel veel aantrekkelijker is geworden. Het is nu gewoon een snelle laptop in een dun jasje. Aangevuld met het Thunderbolt display is het een domweg een goede deal. Ik zit alleen te twijfelen of een losse iMac in plaats van een Thunderbolt Display slimmer is. Zo veel geld scheelt het ook weer niet en met de iCloud en Dropbox kun je alles prima gesynchroniseerd houden. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MTBS schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:31:
[...]

Heb ik gisteren ook gedaan op die manier en een goed uur later kreeg ik al bevestiging. Morgen wordt ie al geleverd bij mij... Dus bij jou zal het voor maandag zijn als het een basismodel was...
.??? Vreemd ik keek om 18 uur voor de 13-256 en i7.. Levertijd 3 aug en de
13-256 en i5 ook 3 aug...

Dat zag ik voor het afrekenen, als je met je creditcard betaald gaat het dan sneller..

Overigens wil ik maar voor de i7 gaan..ik hoop dat het accuverbruik meevalt..de prestaties zijn volgens mij super....

http://translate.googleus...vsBwCzhjnl5HX-6lv4cRfRb3A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:25:
Heb al twee keer een Mac gekocht met overmaken (mijn CC heeft limiet van 1500 euro..), en heb beide keren binnen 24 uur de bevestiging gekregen.

Kost een dag extra dus.

Hij zou binnen 3 dagen verstuurd worden hoorde ik dus vanmiddag. Verwachte leverdatum 3 augustus, maar ga ervanuit dat ie er eind volgende week al is (wederom naar ervaring met mijn BTO MBP).

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 21-07-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Daniel_Elessar schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:37:
Je bedoelt waarschijnlijk niet notebook (want dat is de air) maar netbook. En dan heb je mijn vergelijking niet begrepen. Ik stel alleen dat ik mijn iPad voor hele andere dingen gebruik dan mijn notebook. De air is een zeer potent notebookje dat ik echt alleen zal gebruiken voor de zaken waar ik nu ook mijn notebook voor gebruik. Ik zou me voor mijn situatie dus niet voor kunnen stellen dat ik met een thin&light (air) ineens geen behoefte meer zou hebben aan een tablet (iPad). That's all. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:19:
[...]

.??? Vreemd ik keek om 18 uur voor de 13-256 en i7.. Levertijd 3 aug en de
13-256 en i5 ook 3 aug...
Mja, de i5 wordt volgens de Apple store toch nog binnen de 24u verscheept? De i7 is idd langer wachten... Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MTBS schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:30:
[...]

Mja, de i5 wordt volgens de Apple store toch nog binnen de 24u verscheept? De i7 is idd langer wachten... Veel plezier ermee!
Dat staat wel op de site...maar vlak voor het afrekenen zie je na het ingeven van de postcode de levertijd..
bij beide modellen 3 aug..

Ik zou nog naar een winkel kunnen gaan (sommige hebben ze op voorraad)
alleen dan mis ik de gratis hp printer (Apple online actie)

Ps. Ik zie weinig reacties ivm de gratis hp printers (80 euro korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps. Op macrumors gaan geruchten dat de i7 veel ventilator geluid maakt ivm de hitte...

Iemand die dit kan bevestigen of beter nog ontkrachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:42:
[...]

Dat staat wel op de site...maar vlak voor het afrekenen zie je na het ingeven van de postcode de levertijd..
bij beide modellen 3 aug..

Ik zou nog naar een winkel kunnen gaan (sommige hebben ze op voorraad)
alleen dan mis ik de gratis hp printer (Apple online actie)

Ps. Ik zie weinig reacties ivm de gratis hp printers (80 euro korting)
Die printer is toch niet gratis? Je dient er nog steeds voor te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedkoopste is 79.95 en een air print waardige is 89.95...dus voor 9.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh die 80 euro krijg je later nog terug? Ik dacht dat die al verwerkt was.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:58:
Goedkoopste is 79.95 en een air print waardige is 89.95...dus voor 9.95
Ah sh**, ik had die actie niet gezien... Jammer... Zal wel te laat zijn om die bij te bestellen nu zeker? Morgen wordt de MBA geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep..achteraf terug gestort..

te laat..ik zou niet weten...je kan altijd bluffen, en zeggen dat je hem terug stuurt en daarna weer opnieuw besteld...

het lijkt wel of iedereen er overheen leest...ik heb nog helemaal geen reacties gezien voor de hp printer actie

iemand ervaring met de ventilator en een i7?

lastig allemaal...anders heb ik hem 25 juli en met i7 pas 3 aug met de kans op herrie/overhitting van de i7...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je moet ook rekenen, maar er staat in de omschrijving tot 80 euro korting terwijl er bovenstaat 80 euro korting dik gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:27:
Ja je moet ook rekenen, maar er staat in de omschrijving tot 80 euro korting terwijl er bovenstaat 80 euro korting dik gedrukt.
Zitten we op 1 lijn of niet? :-)

De goedkoopste printer is dan toch ook gratis....alleen niet AirPrint...die kost een tientje ipv gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:14:
yep..achteraf terug gestort..

iemand ervaring met de ventilator en een i7?

lastig allemaal...anders heb ik hem 25 juli en met i7 pas 3 aug met de kans op herrie/overhitting van de i7...?
Dat wordt lastig, aangezien de i7's allemaal BTO zijn, dus dat duurt nog tot volgende week om te testen.

Maar ik zal sowieso even een reviewtje plaatsen van mn 11" i7 die ik tegen die tijd verwacht. Als er eentje herrie moet maken zal die het wel zijn :+

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 21-07-2011 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:32:
[...]

Zitten we op 1 lijn of niet? :-)

De goedkoopste printer is dan toch ook gratis....alleen niet AirPrint...die kost een tientje ipv gratis
Nee ;) want ik heb mijn twijfels bij ht woord tot 80 euro korting. 70 euro korting zou er dus ook binnen vallen.
Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.