GAARNE [MacBook Air] Ervaringen & Discussie - Deel 3 hier verder de discuseren!
Apple's MacBook Air | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Model 2010 - 13,3" & 11,6" | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Introductie | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Woensdag 20 Oktober 2010 heeft Apple officeel de nieuwe MacBook Air uitgebracht. Naast de vertrouwde 13,3" versie heeft Apple na vele geruchten heeft Apple dan ook de 11,6" uitgebracht. Beide systemen beschikken niet meer over een 'ouderwetste' hardeschijf maar over een SSD schijf. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Technische Specificaties | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Alles wat italic is is een optionele upgrade en dus niet de standaard configuratie
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vragenbak | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Heeft de nieuwe MacBook Air toetsenbord verlichting? Nee. Ja het is jammer en dat zijn we met elkaar eens dus discusseren daarover heeft weinig nut. Kan ik zelf in de toekomst de hardeschijf vervangen? Kan wel, voor meer informatie op deze website dan kan je zien hoe je hem uit elkaar kunt halen Kan ik zelf het geheugen uitbreiden? Nee, deze zitten wel direct op met logicboard gesoldeerd, met het bestellen van je MacBook Air kan je wel kiezen voor 4gb als je dit wilt. Is het constant opladen van de accu slecht? De MacBook Air heeft een 'slim' oplaad systeem, deze omzeild de accu zodra deze vol is. Het kan dus in theorie weinig kwaad, maar met enige regelmaat helemaal leeg laten lopen kan geen kwaad. Heeft de MacBook Air geen ethernet? Nee, de MacBook Air heeft standaard geen ethernet aansluiting en volgens Apple is dit niet nodig. Voor wie het mist is de Ethernet naar USB adapter de oplossing. Kan ik ook een andere CD/DVD speler aansluiten naast de superdrive? Bij mij werkt een externe Samsung SE-S084 prima op de MacBook Air, ik weet niet hoe het met andere spelers zit. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Apple's Keynote & Introductie video | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Apple Special Event Oktober 2010 Introductie MacBook Air, App Store voor Mac, iLife 11, Mac OS X "Lion", Garage band, FaceTime Apple's introductie van de vernieuwde MacBook Air Een aantal visies van de 'hoge' bazen van Apple waarom de MacBook Air z'n goed product is. Officiele MacBook Air website | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gallerij | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Reviews | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Techcrunch: Mg Siegler Macworld Review PC Mag Anandtech ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nieuws | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27-10-2010: Microsoft bregnt Office for Mac 2011 uit |
Posters: Mochten er dingen missen in de startpost, gelieve te melden per DM of email, anders word dit topic zo vuil.
[ Voor 104% gewijzigd door Toppe op 12-03-2011 15:18 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!