Nog een filmpje met COD4souljah1h schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:35:
Je kan ook nog gamen op de 11.6daar heb ik nog niet veel mensen over gehoord!
[video]
[video]
YouTube: Gaming on the New Macbook Air 13.3" (2010)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nog een filmpje met COD4souljah1h schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:35:
Je kan ook nog gamen op de 11.6daar heb ik nog niet veel mensen over gehoord!
[video]
[video]
Ik moest met mijn id + wachtwoord van de hogeschool inloggen om toegang te krijgen tot de store via surfspot.wouter.N schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:41:
Heeft iemand ooit via surfspot.nl bij apple besteld? Moet je na de bestelling nog iets als een studentenkaart opsturen of wordt er nooit meer om gevraagd?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Vreemd, als ik inlog op Surfspot (WUR) zou ik € 56.25 betalen. Hangt dit zo sterk af van de hogeschool/uni waaraan je verbonden bent?Toppe schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:51:
Office 2011 voor de mac via SurfSpot: €18,75, enkel DVD versie dus direct downloaden kan niet.
Verwachte levertijd: 2 (werk)dagen
[ Voor 53% gewijzigd door Toppe op 29-10-2010 07:27 ]
Lees de review op Anandtech. Waarschuwing: na het lezen van de review wil je 'm gelijk bestellen.Infant schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:19:
Wat ik nog niet heb kunnen vinden is wat voor een scherm er gebruikt wordt, en voornamelijk wat de lichtopbrengst ervan is.
Krijg je idd niet. En displayport heeft bij Apple geen geluid.Ik geloof ook niet dat je HDMI over een display port stekkertje krijgt, of heb ik dat mis?
De nieuwste modellen sturen wel geluid door de Mini Display PortPhilflow schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:21:
[...]
Lees de review op Anandtech. Waarschuwing: na het lezen van de review wil je 'm gelijk bestellen.
[...]
Krijg je idd niet. En displayport heeft bij Apple geen geluid.
Oh dat is cool. En is er ergens voor weinig geld een mDP-HDMI kabel te bestellen zonder Apple tax?Corman schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:22:
[...]
De nieuwste modellen sturen wel geluid door de Mini Display Port
Dealextreme heeft adapters die voldoen en die alles tot en met DTS-HD doorsturenPhilflow schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:25:
[...]
Oh dat is cool. En is er ergens voor weinig geld een mDP-HDMI kabel te bestellen zonder Apple tax?
[ Voor 6% gewijzigd door Drogo op 29-10-2010 13:35 ]
Ik ben erg benieuwd.Corman schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:31:
Ik heb vorige week deze kabel besteld, hij is nog onderweg maar ik zal iets laten weten als ie is aangekomen.
[ Voor 18% gewijzigd door --MeAngry-- op 29-10-2010 13:42 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Da's een goede vraag. Kan een eigenaar dit bevestigen/ontkrachten?Cochrane schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:34:
[...]
Overigens zou ik heel zeker willen weten of de Macbook Air wel geluid over de displayport stuurt.
[ Voor 16% gewijzigd door Philflow op 29-10-2010 13:46 ]
De kans bestaat dat er ook resellers zijn geweest die 4gb modellen heb besteld. Maar dan zou je de lokale resellers even moeten bellen. Anders gewoon online bestellen!Slomy schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:06:
Zijn de 4gb modellen ook in de fysieke winkels te krijgen of alleen (zoals eigenlijk ook al op de website staat, maar toch maar even checken) maar online?
Dus je hebt hem besteldPhilflow schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:21:
[...]
Lees de review op Anandtech. Waarschuwing: na het lezen van de review wil je 'm gelijk bestellen.
Nope, maar ik wilde 'm wel bestellen
Misschien hebben ze bij de MediaMarkt of Dixons binnenkort wel -19% btw dagenPhilflow schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:51:
[...]
Nope, maar ik wilde 'm wel bestellenIk probeer nog een betere deal te vinden.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Maar daar hebben ze uiteraard niet de 4GB modellen (ik wil graag een 13.3 Air met 4GB ram) ... ? Of kan je die actie ook laten doorvoeren op een reservering/bestelling?souljah1h schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:10:
[...]
Misschien hebben ze bij de MediaMarkt of Dixons binnenkort wel -19% btw dagendan heb je het 999 model al voor rond de 820 euro uit het hoofd!
De CPU upgrade heeft eigenlijk alleen maar zin als je ook zware CPU intensieve applicaties draait. Anders wordt je systeem er niet sneller van.Zware Unit schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:52:
Voor 350 Euro extra dubbele opslag en iets meer power. Moet toch weer 4 jaar mee gaan en aangezien hij beperkt uit te breiden is is de 350 Euro extra misschien wel een goede keuze.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 30-10-2010 10:22 ]
Het kan ook dat over 3 jaar de 1.86Ghz nét snel genoeg is en de 2.13Ghz gewoon prima is. Dan ben je blij hoorPhilflow schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 10:14:
Van de andere kant: als de 1.86Ghz over 3 jaar niet meer snel genoeg is, is de kans klein dat de 2.13GHz dat wel is. Dan kun je beter naar een MBP kijken.
Is dat echt zo? Met name Office bedoel ik. Ik lees altijd dat OS X beter omgaat met geheugen dan Windows 7. Op zich vind ik Windows 7 al behoorlijk goed draaien met Office en 2GB.Zware Unit schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 10:41:
Toch jammer dat het standaard model 'maar' 2GB geheugen standaard heeft. Voor OSX is dit echt te weinig indien je een applicatie als Office 2011 of Aperture 3 gaat gebruiken. Begrijp wel dat ze de instapprijs laag willen houden, maar 4GB is in mijn optiek een must.
[ Voor 3% gewijzigd door Philflow op 30-10-2010 10:45 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
2 dingen, eerste is dat Apple vaak buiten de 19% actie valt en als ze mee doen is het vaak alleen de standaard configuratie, omdat er een standaard 4gb model is kan het zijn dat ze mee doen.deeltje schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 01:03:
[...]
Maar daar hebben ze uiteraard niet de 4GB modellen (ik wil graag een 13.3 Air met 4GB ram) ... ? Of kan je die actie ook laten doorvoeren op een reservering/bestelling?
Verwijderd
Wat is binnenkort?[message=,noline]souljah1h schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:10[/message]:
[...]
Misschien hebben ze bij de MediaMarkt of Dixons binnenkort wel -19% btw dagendan heb je het 999 model al voor rond de 820 euro uit het hoofd!
Ja met dat soort gebruik kan ik het wel begrijpen. Anand is ook een echte power user natuurlijk. Voor mijn eigen gebruik denk ik dat 2GB prima voldoet. En mocht ie toch gaan swappen, dan is een SSD lekker snel.Zware Unit schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 10:51:
Quote van Anandtech (link):
If you’re really just going to be using this thing for writing, IMing and browsing the web - 2GB is fine. If you plan on doing more than that, you should consider spending the $100 on the 4GB upgrade. Right now I’m using 1.46GB of memory. I can edit only a handful of photos in Photoshop before I start swapping to disk.
[afbeelding]
youtube.com/@hisrep
Niet tegen gekomen. Maar het is niet moeilijk te raden, zo'n 15% hogere clockspeed betekent 15% sneller met CPU intensieve taken. Als de 2.13 100 seconde doet over het decoden van een filmpje, doet de 1.86GHz daar zo'n 115 seconde over.DeNachtwacht schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:20:
Is iemand ook het verschil tussen de 1.86 en 2.16 13,3 inch al in reviews tegen gekomen?
Speedmark 6.5 Score | Unzip 2GB folder | HandBrake 0.9.4 | Call of Duty 4 framerate | |
13” MacBook Air 2.13GHz Core 2 Duo, 256GB FS, 4GB RAM (BTO) | 119 | 36 | 832 | 40 |
13” MacBook Air 1.86GHz Core 2 Duo, 256GB FS | 108 | 39 | 950 | 40 |
2,13GHz sneller dan 1,86GHz in % | ~10% | ~8% | ~14% | ~0% |
Als ik rep zou kunnen geven voor bovenstaand antwoord had ik het gedaan.Zware Unit schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:26:
In de review van MacWorld worden trouwens de standaard 1,86GHz met de BTO 2,13GHz met elkaar vergeleken (link).
MacBook Air (Late 2010) Speedmark 6.5 scores
Speedmark 6.5 Score Unzip 2GB folder HandBrake 0.9.4 Call of Duty 4 framerate 13” MacBook Air 2.13GHz Core 2 Duo, 256GB FS, 4GB RAM (BTO) 119 36 832 40 13” MacBook Air 1.86GHz Core 2 Duo, 256GB FS 108 39 950 40 2,13GHz sneller dan 1,86GHz in % ~10% ~8% ~14% ~0%
Voor disk intensieve toepassingen en voor spellen is er een minimaal verschil. Voor CPU intensieve taken is er een verschil van ongeveer 8 tot 15%.
Verwijderd
Je kan er altijd wel wat voor verzinnen. Maar ik kan me voorstellen dat je met de MBA op de bank nog wat mails kan beantwoorden, je blog kan bijwerken, of gewoon iets moet uittikken. Daarna kan je op de bank of in bed nog wat nieuws bijlezen en surfen op je ipad. Maar je kan met beide al deze dingen ook doen. Alleen is soms een fysiek toetsenbord wel beter. Ach als je de doekoes hebt.. zou ik het doenVerwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:10:
Wie heeft een iPad en ook een MB Air gekocht? Zit er nog toegevoegde waarde t.o.v. de iPad?
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Weet ik niet, maar als je een beetje naar de reacties hebt gekeken kan je gewoon de vraag stellen:robbinonline schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:28:
Is er al een test van een MBA alle twee dezelfde configuratie alleen de een 2 GB en de andere 4 GB
Nee. Laten we daar simpel over zijn, de iPad heeft in mijn ogen zo ie zo geen toegevoegde waarde in het leven, het is gewoon leuk!!Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:10:
Wie heeft een iPad en ook een MB Air gekocht? Zit er nog toegevoegde waarde t.o.v. de iPad?
Waarom heeft die geen toegevoegde waarde dan voor jou?Toppe schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:41:
[...]
Nee. Laten we daar simpel over zijn, de iPad heeft in mijn ogen zo ie zo geen toegevoegde waarde in het leven, het is gewoon leuk!!
[ Voor 3% gewijzigd door Toppe op 30-10-2010 22:04 ]
haha ik dus toegevoegde waarde moet bij jou functionaliteit zijn? Nou functionaliteit kan ook gebruiksgemak zijn. Als je alleen wilt lezen of surfen op de bank of in bed. Dan kan ik me voorstellen dat het rete handig om dat toetsenbord niet te hebben. Dat je dan lekker op je luie reet achterover kan hangen of op je zij wat weblezen. Dan lijkt me een touch of een ipad reuze handig. Met zowel de Macbook en iPad kan je beide hetzelfde doen. Heck je kan al die dingen waarschijnlijk ook op een iphone of touch doen als je het zou willen. In sommige functionaliteit zal het wel wat langzamer gaan. Of zelfs een heel stuk langzamer. Welk apparaat voldoet aan je levensstijl.Toppe schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:00:
@ kevinl, zeg nou eerlijk. Wat kan je niet op een MacBook en wel op een iPad? Naast de AppStore want binnen kort komt die ook voor de Mac!
Iemand enig idee: waarom hebben m'n calenders geen verschillende kleuren meer? Ze zijn gewoon allemaal blauw = niet handig..
[ Voor 13% gewijzigd door Zware Unit op 30-10-2010 22:24 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Deze wil ik ook. Nog een maandje en dan kan ik hem ook bestellen.Zware Unit schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:28:
Hij is besteld. Het is uiteindelijk de MacBook Air 13" met 2,13GHz, 256GB storage en 4GB geheugen geworden.
Nu opzoek naar een goede sleeve of tas. Iemand ervaring hiermee?
Ik denk dat we een combinatie willen zien.. Nu een MacBook air, trek het scherm er af en je hebt een iPad.Fiber schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:15:
Dus eigenlijk willen we een een MBA 11.6 met omklapbaar touchscreen zoals de Thinkpad X200 tablet en een dualboot iOS / OS X plus 3G.....?![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Toppe op 31-10-2010 00:53 . Reden: Reply op kevinl ]
Verwijderd
Ben ik niet met je eens. Ik vind de iPad de beste uitvinding sinds het internet. Sinds ik de mijne heb aangeschaft raak ik geen laptop meer aan, alleen maar om te synchroniseren. Je hebt echt het internet in je hand en de optie om muziek te luisteren, filmpje te kijken en een spelletje te spelen. En een batterijduur van 10 uur is ongekend. Ik mis alleen flash. En je hebt toch een laptop nodig om je bestanden om te zetten etc. Dat kan een netbookje zijn van 400 euro, maar ook een Airbookje van 1.000 euro.[message=,noline]Toppe schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:41[/message]:
[...] Laten we daar simpel over zijn, de iPad heeft in mijn ogen zo ie zo geen toegevoegde waarde in het leven, het is gewoon leuk!!
Ik denk dat er veel mensen twijfelen tussen de aanschaf van een iPad of een MacBook Air 11. Toen ik gisteren in de Apple store er even mee aan het spelen was hoorde ik al twee klanten aan de verkoper vragen wat nou handiger was, de MB Air of de iPad. Verkoper zei overigens: dat is persoonlijke voorkeur, maar ik heb liever de iPad. Leek me een eerlijk antwoord, want op een MB zal die meer verdienen.[message=,noline]Remko.me schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:37[/message]:
Ik snap niet goed waarom we vergelijken met de iPad...Een Macbook Air is een volwaardige laptop, geen netbook of tablet achtig soortDan bedoel ik de laatste berichten hier.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2010 19:17 ]
Mensen die twijfelen tussen een MBA en een iPad hebben waarschijnlijk als enige toepassing internet en mail voor onderweg en zo nu en dan een muziekje en filmpje. Dan is de iPad wel voldoende en de reden waarom ze dan wellicht nog twijfelen over de MBA is omdat die "maar" 200 euro duurder is dan de 64GB WiFi+3G iPad. In zo'n geval doet de verkoper er goed aan om de iPad aan te bevelen. Dat is toch het fijnste apparaat dat er is voor zulk soort toepassingen. Puur ter entertainment en informatief gezien lijkt het me heerlijk om een iPad op de bank te hebben slingeren, in de trein, in het vliegtuig en op een stedentrip.Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 08:30:
Ik denk dat er veel mensen twijfelen tussen de aanschaf van een iPad of een MacBook Air 11. Toen ik gisteren in de Apple store er even mee aan het spelen was hoorde ik al twee klanten aan de verkoper vragen wat nou handiger was, de MB Air of de iPad. Verkoper zei overigens: dat is persoonlijke voorkeur, maar ik heb liever de iPad. Leek me een eerlijk antwoord, want op een MB zal die meer verdienen.
Ik zit ook sterk over deze te denken... zou je je ervaringen met de snelheid hier willen laten weten?Zware Unit schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:28:
Hij is besteld. Het is uiteindelijk de MacBook Air 13" met 2,13GHz, 256GB storage en 4GB geheugen geworden.
Nu opzoek naar een goede sleeve of tas. Iemand ervaring hiermee?
youtube.com/@hisrep
Toppe schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:10:
Net even met iWeb zitten spelen, ik mis toch wel de 'categorie' loze templates, nu gaan alle templates ergens over en een plek om nieuwe te downloaden heb ik nog niet kunnen vinden.
zimbab schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:20:
[...]
offtopic:
Dit gaat nogal off-topic, maar je kan toch een "Blank" template gebruiken?
Erg makkelijk antwoord.kevinl schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:40:
[...]
Weet ik niet, maar als je een beetje naar de reacties hebt gekeken kan je gewoon de vraag stellen:
Normaal gebruik >> 2GB
Normaal foto en videobewerking >> 4GB
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Ik vind het toch een prima antwoord.robbinonline schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:22:
[...]
Erg makkelijk antwoord.
Meten is weten lijkt me, en wat is normaal gebruik, dat is per gebruiker verschillend.
Ik ga dat morgen op een 11.6" 1.4ghz/4gb proberen. Wel in parallels en met een kaalgemaakte 7-installatie.kevinl schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:45:
Iemand die VMWARE heeft draaien met windows 7? Gaat dat een beetje lukken? Ik denk met een 4GB versie moet dat toch wel goed gaan?
Ik lees er weinig over VMWARE hier. Maar is parallels beter dan VMWARE?heuker schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:06:
[...]
Ik ga dat morgen op een 11.6" 1.4ghz/4gb proberen. Wel in parallels en met een kaalgemaakte 7-installatie.
[ Voor 26% gewijzigd door deeltje op 31-10-2010 16:27 ]
[ Voor 25% gewijzigd door frank_b op 31-10-2010 15:30 ]
Exact hetzelfde verhaal hier. Alleen heb ik nog een iMac, wellicht een keer een Air erbij!heuker schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:27:
Ik heb zelf m'n ipad verkocht. Als student vind ik het te duur als speeltje voor erbij terwijl ik een laptop van een kilo heb![]()
Ik heb de ipad een half jaar met heel veel plezier gebruikt, maar merkte wel dat ik door de iphone4 wat minder vaak naar de ipad greep... Een MacBook air is dan voor mij icm schoolwerk de betere keuze.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
De ssd icm met 4GB geheugen zorgen ervoor dat vmware draait als een trein.heuker schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:06:
[...]
Ik ga dat morgen op een 11.6" 1.4ghz/4gb proberen. Wel in parallels en met een kaalgemaakte 7-installatie.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik weet niet hoe ik met je in contact kan komen maar ik wil mijn MBP 13" 2.4Ghz 4GB 128 SSD verkopen (3mnd oud) voor de Air 13" 2.13 4GB 256GD SSD.deeltje schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:42:
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar ik zie nergens de vergelijking met een Macbook Pro met 128GB SSD?
Ik zit nu te twijfelen tussen de volgende samenstellingen:
- Macbook Pro 13", 2.4Ghz, 4GB / 128GB SSD ( EUR 1464,- )
- Macbook Air 13" 1.86Ghz, 4GB / 128GB SSD ( EUR 1418,- ) (incl Ethernet_adapter)
Ik kan op youtube ook nergens een vergelijking vinden en een benchmark tussen een Macbook Pro SSD en Air zie ik ook zo snel niet terug.
Iemand die hier een ervaring/mening over kan geven?
Ik zal de laptop voornamelijk gebruiken voor werken onderweg en relaxen op de bank. Het gewichtsverschil stoort me niet zo enorm. Het scherm van de Air ziet er wel strakker uit, maar ik mis dan wel weer de toetsenverlichting ...
P.S.: Heeft iemand al 'last' van de 'scherpe' randen als je met je Air zit te typen? Je handen liggen op het toetsenboard en je polsen leunen op de ow zo dunne rand ... Snijdt dat niet in je polsen na verloop van tijd?
P.S. 2: Weet iemand of de SSD van de Air alsmede die van de Macbook Pro TRIM supporten? Of Support OS_X dat nog niet?
Edit: Macbook Air 2010 heeft geen SSD TRIM want OSX ondersteunt het ook -nog- niet ...
[ Voor 102% gewijzigd door deeltje op 31-10-2010 18:06 ]
Verwijderd
Beetje loze discussie wbt Ipad vs. Macbook.Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 08:30:
[...]
Ben ik niet met je eens. Ik vind de iPad de beste uitvinding sinds het internet. Sinds ik de mijne heb aangeschaft raak ik geen laptop meer aan, alleen maar om te synchroniseren. Je hebt echt het internet in je hand en de optie om muziek te luisteren, filmpje te kijken en een spelletje te spelen. En een batterijduur van 10 uur is ongekend. Ik mis alleen flash. En je hebt toch een laptop nodig om je bestanden om te zetten etc. Dat kan een netbookje zijn van 400 euro, maar ook een Airbookje van 1.000 euro.
[...]
Ik denk dat er veel mensen twijfelen tussen de aanschaf van een iPad of een MacBook Air 11. Toen ik gisteren in de Apple store er even mee aan het spelen was hoorde ik al twee klanten aan de verkoper vragen wat nou handiger was, de MB Air of de iPad. Verkoper zei overigens: dat is persoonlijke voorkeur, maar ik heb liever de iPad. Leek me een eerlijk antwoord, want op een MB zal die meer verdienen.
Dit is precies wat er in mijn hoofd kwam toen Steve Jobs op de keynote zei: "We asked ourselves what would happen if a MacBook and an iPad hooked up".Toppe schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:52:
[...]
Ik denk dat we een combinatie willen zien.. Nu een MacBook air, trek het scherm er af en je hebt een iPad.
Met dualboot zonder toetsenbord is iOS met toetsenbord is max os x.
Plat gezegd: nu een iPad, klik hem aan de base van een MBA en gebruik hem enkel als scherm... Denk dat je dan helemaal een verkoop hit hebt. En nee, het toetsenbord is niet handig, past niet met sleeve etcwat een idee zeg! Apple laat zien watje in je mars hebt
@kevinl, ik ga er binnenkort zelf een maken, foto's post ik dan!
Verwijderd
Ik heb ook zelf een sleeve gemaakt (Tenminste, ik heb design en stof gekozen en moeders is achter het naaimachine gedokenToppe schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:52:
[...]
@kevinl, ik ga er binnenkort zelf een maken, foto's post ik dan!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 00:41 ]
Je moeder ze maken en jij ze verkopen en het handje ophouden goed geregeldVerwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 00:23:
[...]
Ik heb ook zelf een sleeve gemaakt (Tenminste, ik heb design en stof gekozen en moeders is achter het naaimachine gedoken). Is dan wel voor me MacBook, maar is praktisch hetzelfde.
Zit er over te twijfelen om ze te gaan verkopen. Als iemand geinteresseerd is hoor ik het graag
[ Voor 17% gewijzigd door souljah1h op 01-11-2010 00:26 ]
Verwijderd
Haha, ja niks mis mee dacht ik zosouljah1h schreef op maandag 01 november 2010 @ 00:26:
[...]
Je moeder ze maken en jij ze verkopen en het handje ophouden goed geregeld
Doe je plaatjes eens fixen...
[ Voor 16% gewijzigd door Fiber op 01-11-2010 00:37 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dan passen er wel twee Airs inVerwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 00:23:
[...]
Is dan wel voor me MacBook, maar is praktisch hetzelfde.
[ Voor 5% gewijzigd door Toppe op 01-11-2010 10:27 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Toppe op 01-11-2010 14:38 ]
Dit is waarschijnlijk bewust gekozen (volgens mij is het op de MacBook [pro] precies hetzelfde trouwens) zodat je je kabels netter weg kan werken. En vaak kom je stroomsnoer juist van achter toch?Toppe schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:32:
offtopic:
Philflow, probleem opgelost. Oudere versie van die connector er op getrapt en het werkt nu wel. Kreeg bij 2.5 een melding te zien dat hij wilt verbinden en bij 3.0 niet.
Edit: Ligt het aan mij, of hadden ze beter de power en USB stekkers om kunnen draaien? Qua ruimte maakt het niets uit, maar als je USB gebruikt kan de voedingsstekker er niet mooi in.. of op de kop maar dan schiet hij er sneller uit?
Verwijderd
Waar poker je precies? De grootste aanbieders hebben reeds een eind support voor andere OS'en, waaronder OSX. (Ik denk dan bv. aan Full Tilt of Pokerstars)StephaN900 schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:44:
Ga toch maar voor de 11,6 ook al krijg je mijn inziens meer waar voor je geld bij de 13, zeker het feit dat hij een SD slot mist is wel jammer dan had je zo nog 32gb extra erbij kunnen stoppen.
Hoop dat 64gig voldoende is, zal hem eigenlijk alleen gebruiken om te internetten/mailen en wellicht tijdelijk wat foto's op te zetten.
Maar ook zou ik er nog wel op willen pokeren als dat kan, kan ik er gewoon xp bootcamp opzetten en hoeveel gb zou ik dan nog over houden?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq