Het is voor klanten van me, ik lever een 50-75 mac/macbooks per jaar. Design is fantastisch, OSX zit niemand op te wachtten (zakelijk dan). Ook met 10.6 blijft het aanmodderen in het netwerk. Daarnaast werken een hele hoop applicaties niet op OSX.
Mocht morgen bedrijf "Pear" met design hardware komen maar dan met Windows er op, dan switchen een hoop van mijn klanten.
Wie koopt er nu een mooiere pc dan een Mac. Jammer dat ze zo duur zijn, maar mijn klanten hebben dat er graag voor over. Omdat ik geen Apple reseller ben haal ik ze bij een "bevriende" Apple leverancier. Hij blij met de extra omzet (mijn prijs is gelijk aan die in de Apple store) en ik hoop als het nodig is wat betere service te krijgen als het moment daar is.
[ontopic]
hij staat nu te updaten naast een witte macbook die ik ook net aangezet heb. Het valt me op dat de Air minder update nodig heeft. Ik hoop wel dat er nog wat ruimte over blijft. 64GB is voor mijn gevoel erg weinig.
Verschrikkelijk mooi ding. Heb hier zelf een eerste generatie MBA en die nieuwe oogt strakker.
Jammer van die zwarte rubberen rand, die witte heeft een grijze rand, die zou mooi wegvallen bij het grijze aluminium. Helaas gemiste kans.
mmhhhh, OSX is wel groot.
Macintosh HD:
capaciteit: 60,32GB
Beschikbaar: 48,63GB
Dikke 11GB dus voor een standaard installatie. Is er nog eea dat je er af kunt gooien???
[edit]
De witte valt uit tijdens het updaten en geeft nu een mooi blauw scherm met een tornado.
Voor bootcamp moet de MBA eerst Windows ondersteuningssoftware downloaden. (is hij nu mee bezig). Is nu reeds gedownload maar moet ik op een CD of DVD fikken. Daar is hij nu mee bezig (op externe Plextor).
MBA wil niet booten vanaf ext via de bootcamp software. Wordt lastig.
Nu maar even de helpdesk aan het bellen. Als ik met de alt toets opstart krijg ik de windows cd wel te zien.
[
Voor 37% gewijzigd door
TheSiemNL op 03-11-2010 16:29
]