[MacBook Air] Ervaringen & Discussie - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste
Acties:
  • 106.044 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

CyBeR schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 02:14:
[...]

Accu's hebben ook nog een bepaalde mate van zelfontlading.
Natuurlijk maar het lijkt me heel sterk dat Apple bij het vermelden van de max. stand-by tijd daar rekening mee houdt. Dan zouden ze namelijk ook moeten zeggen dat de laptop een maximale uit-tijd van 30 dagen heeft. Lijkt me niet dus.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26

Bosmonster

*zucht*

fsfikke schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 01:46:
[...]

In hibernate zou een computer helemaal geen stroom moeten gebruiken, dus 30 dagen hibernate is een beetje vreemd.
In hibernate houdt ie je RAM actief standaard, voor een snelle ontwaking. In ieder geval was dat de standaardinstelling op mijn MBP.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 28-07-2011 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ow yes, m'n MBA 11" i7 256GB is binnen :D Vanavond lekker mee aan te slag ^_^

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Zojuist mijn bestelling geplaatst in de Apple store.

Nadat ik gisteren heb mogen spelen met dit mooie stukje techniek, ben ik toch overstag gegaan.
Dit gaat mijn eerste MacBook worden, dus ben zeer benieuwd.
Ik heb de 13 inch besteld met de I5.

Nu maar hopen dat ie snel geleverd word :)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
fsfikke schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 02:18:
[...]

Natuurlijk maar het lijkt me heel sterk dat Apple bij het vermelden van de max. stand-by tijd daar rekening mee houdt. Dan zouden ze namelijk ook moeten zeggen dat de laptop een maximale uit-tijd van 30 dagen heeft. Lijkt me niet dus.
Neem aan dat die 30 dagen gewoon hibernate naar SSD is?
Dan is na 30 dagen de accu gewoon 'vanzelf' leeggelopen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Anandtech heeft zijn uitgebreide review van de 2011 MacBook Airs nu ook gepubliceerd, voor wie interesse heeft. Maar ik ben natuurlijk ook erg benieuwd naar die van Tweakers want die zijn ook altijd erg goed. Ik noem het alleen omdat ik tot nu toe alleen mini-reviews heb gevonden zoals die van Engadget, PC Magazine, etc.

[ Voor 35% gewijzigd door GekkePrutser op 28-07-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witchblade
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-04 19:24
Zijn er al mensen die weten of de batterij snel achteruit gaat bij de MBA 11" i7 256GB?
En weten jullie misschien al of er een verschil is tussen de i7 11" en 13"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Laguna

Connaisseur

GekkePrutser schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:53:
Anandtech heeft zijn uitgebreide review van de 2011 MacBook Airs nu ook gepubliceerd, voor wie interesse heeft. Maar ik ben natuurlijk ook erg benieuwd naar die van Tweakers want die zijn ook altijd erg goed. Ik noem het alleen omdat ik tot nu toe alleen mini-reviews heb gevonden zoals die van Engadget, PC Magazine, etc.
Die van Laptopmag (11" & 13") vond ik anders ook aardig uitgebreid.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witchblade
o ja sorry, ff over het hoofd gezien.

EDIT: oke helder,
Alleen rest nog de vraag aan diegene die de 11" i7 hebben, hoe is de levensduur van de batterij en wordt de laptop heel warm?

[ Voor 66% gewijzigd door Witchblade op 28-07-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 22:14

Saninl

Hmm, kak.

Bovenstaande reviews geven eigenlijk aan dat de i7 weinig verschil maakt, en dat ze wel degelijk minder batterijduur hebben met de i7.

Toch nog maar de i7 cancellen en de i5 bestellen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Saninl schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:28:
Hmm, kak.

Bovenstaande reviews geven eigenlijk aan dat de i7 weinig verschil maakt, en dat ze wel degelijk minder batterijduur hebben met de i7.

Toch nog maar de i7 cancellen en de i5 bestellen?!
Als je voor de 13" gaat dan scheelt het niet veel (rond de 8%) van voor de 11" scheelt het bijna 30% als je het vergelijk met de basis 11" configuratie. (linkje naar review pagina) Dat vind ik toch best wel aardig wat.
Overall the performance gains aren't super huge over the 13's 1.7GHz Core i5, however if you care about performance the upgrade is worth it for the 11-inch MacBook Air. Unfortunately I didn't have an upgraded 11-inch system on hand to get a good idea of the impact on battery life. In idle workloads I wouldn't expect a huge drop in battery life, but under load we could see the 11 take a hit.
edit:
Als ik de 13" zou halen dan zou ik voor de i5 gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas op 28-07-2011 11:51 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl

Saninl

Vanitas schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:50:
[...]

Als je voor de 13" gaat dan scheelt het niet veel (rond de 8%) van voor de 11" scheelt het bijna 30% als je het vergelijk met de basis 11" configuratie. (linkje naar review pagina) Dat vind ik toch best wel aardig wat.

[...]

edit:
Als ik de 13" zou halen dan zou ik voor de i5 gaan.
ik heb de 13"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl

Saninl

Overigens valt het mij nu pas op, dat je voor de 256GB ipv 128GB gewoon bijna 300,- neerlegt.

Beetje jammer, maargoed.

Ik cancel mijn i7 maar, en ga voor de i5 (hmpf, beslissingen nemen is moeilijk)

Ik ben bij de i7 toch bang voor warmte/herrie (door de fans)
En ook dat de batterij minder lang mee gaat.

Eigenlijk raadt bijna iedereen het mij af, die i7?!

[ Voor 19% gewijzigd door Saninl op 28-07-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou dan gelijk die 256GB SSD ditchen voor de 128GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvtk
  • Laatst online: 00:13
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:04:
Ik zou eerst eens goed bedenken wat je met je laptop wil doen. Als je bv Bootcamp wil installeren, dan is je 128GB erg snel vol. Mijn huidige Macbook heeft een 160GB schijf, maar terug naar 128GB zou ik niet willen. Daarnaast wordt een SSD langzamer als die voller staat (meen ik mij ter herinneren, of is dat door TRIM nu niet meer waar?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gaat pas op als hij bijna vol staat.

De gemiddelde gebruiker zal op dit moment geen 256GB nodig hebben, en mocht je over een half jaar wel ruimtegebrek hebben schaf je tegen die tijd goedkoper een externe Thunderbolt-SSD aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Extern is een beetje zinloos als je een Air neemt voor portability.

128GB is voor mij echt te klein. Heb 160GB in mn MBP en dat is al continu vol als ik iets download.

Ben blij dat de 11" met 256GB kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan kom je weer bij dit:
rvtk schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:11:
Ik zou eerst eens goed bedenken wat je met je laptop wil doen.
Ik heb een 60GB SSD in mijn MBP geknald en ik heb geen problemen met ruimtegebrek. De keren dat ik iets wil downloaden wat niet direct erbij past sluit ik even een externe HDD aan. 256GB geeft geen garantie dat je geen ruimtegebrek gaat krijgen als je aan 128GB niet genoeg hebt.

edit:
En als je dat dan toch gaat krijgen bespaar ik mij liever die 300 euro.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:49
GekkePrutser schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:53:
Deze reviews laten wel een heel groot verschil zien tussen de Toshiba en Samsung SSD's. Ik heb nu een Toshiba in mijn base 13", maar ik voel me eigenlijk nu een beetje genaaid. Als je voor hetzelfde geld een samsung kan krijgen dan wil ik die.

Nu ben ik op de Apple site gaan kijken of ik hem terug kan sturen, en dit mag volgens apple niet omdat ik hem heb besteld met korting. Dit lijkt me eigenlijk nogal onzin, waarom zou ik hem niet terug mogen sturen met korting?

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl

Saninl

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:04:
rvtk schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:11:
[...]

Ik zou eerst eens goed bedenken wat je met je laptop wil doen. Als je bv Bootcamp wil installeren, dan is je 128GB erg snel vol. Mijn huidige Macbook heeft een 160GB schijf, maar terug naar 128GB zou ik niet willen. Daarnaast wordt een SSD langzamer als die voller staat (meen ik mij ter herinneren, of is dat door TRIM nu niet meer waar?).
256GB was toch al het plan, ook met de i7.

Het is gewoon mijn desktopvervanger, ik heb nu de unibody white macbook als desktopvervanger. En wil nu voor de Air gaan.

Maar ik zit er dus steeds meer aan te denken om de i7 te cancellen en de i5 te bestellen.

Niemand raadt mij die i7 aan eigenlijk :')

De snelheidswinst is minimaal, en bij gamen houdt de videokaart mij eerder tegen dan de i5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:03

Fiber

Beaches are for storming.

Binnenkort knallen we alles in de iCloud en dan heb je altijd ruimte genoeg... ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04:51
Fiber schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:32:
Binnenkort knallen we alles in de iCloud en dan heb je altijd ruimte genoeg... ;)
Zolang je een werkende internetverbinding hebt, ja. En juist dat is niet altijd het geval met een ultraportable die je overal mee naar toe neemt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvtk
  • Laatst online: 00:13
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:26:
Ik heb een 60GB SSD in mijn MBP geknald en ik heb geen problemen met ruimtegebrek.
Goed punt, ieder gebruikt zijn machine op zijn eigen manier (en heeft daar meer of minder geld voor over).
Fiber schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:32:
Eerst zien dan geloven :). Ik ben op dit moment vooral gecharmeerd van Dropbox _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
rvtk schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:47:
[...]

Goed punt, ieder gebruikt zijn machine op zijn eigen manier (en heeft daar meer of minder geld voor over).

[...]

Eerst zien dan geloven :). Ik ben op dit moment vooral gecharmeerd van Dropbox _/-\o_ .
Dropbox slaat de bestanden ook lokaal op (met de standaard settings), dus gebruikt ook gewoon ruimte op de SSD/HDD. Als je de bestanden alleen via de webpagina van dropbox benaderd, dan is veel minder praktisch als iCloud....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Saninl schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:50:
[...]
Overigens valt het mij nu pas op, dat je voor de 256GB ipv 128GB gewoon bijna 300,- neerlegt.

Beetje jammer, maargoed.

Ik cancel mijn i7 maar, en ga voor de i5 (hmpf, beslissingen nemen is moeilijk)

Ik ben bij de i7 toch bang voor warmte/herrie (door de fans)
En ook dat de batterij minder lang mee gaat.

Eigenlijk raadt bijna iedereen het mij af, die i7?!
Op een bepaald moment moet je beslissen en bij mij was dat na lange twijfel de i5... Nog geen moment spijt van gehad! Ik kan natuurlijk niet vergelijken, maar kan je enkel zeggen dat die i5 echt wel smooth draait. Een weekje bezig nu en iedere dag blijf ik me verbazen over de snelheid om een filmpje op te starten, een bestand te unzippen, ...

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 13:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Takenzo schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:30:
[...]

Deze reviews laten wel een heel groot verschil zien tussen de Toshiba en Samsung SSD's. Ik heb nu een Toshiba in mijn base 13", maar ik voel me eigenlijk nu een beetje genaaid. Als je voor hetzelfde geld een samsung kan krijgen dan wil ik die.

Nu ben ik op de Apple site gaan kijken of ik hem terug kan sturen, en dit mag volgens apple niet omdat ik hem heb besteld met korting. Dit lijkt me eigenlijk nogal onzin, waarom zou ik hem niet terug mogen sturen met korting?
De IOMeter-resultaten zeggen niet zoveel over de real world prestaties. De Toshiba-controller haalt matige random I/O-prestaties in IOMeter maar heeft hij prima real world prestaties. De Samsung-controller daarentegen presteert middelmatig in de echte wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
MTBS schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:01:
[...]

Op een bepaald moment moet je beslissen en bij mij was dat na lange twijfel de i5... Nog geen moment spijt van gehad! Ik kan natuurlijk niet vergelijken, maar kan je enkel zeggen dat die i5 echt wel smooth draait. Een weekje bezig nu en iedere dag blijf ik me verbazen over de snelheid om een filmpje op te starten, een bestand te unzippen, ...
Een filmpje starten of unzippen is natuurlijk vooral afhankelijk van de snelheid van de SDD of HDD. Dus de CPU doet er niet zoveel toe. De CPU's zijn tegenwoordig zo snel dat ze bij het unzippen als snel tegen de beperking van de harde schijf (in mindere mate bij een SDD) aanlopen, waardoor de CPU zelf niet wzaar belast wordt. Een I7 zal dan ook niet (veel) sneller zijn dan een I5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl

Saninl

i7 is teruggestuurd.

i5 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLeX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 21:22
**zoekt facepalm afbeelding**

Just kidding :9 Ik snap deels je keuze, maar performance gaat bij mij toch echt voor tenopzichte van een marginale verkorting van je accu-duur. Blijkbaar verschillen we daarin van mening :P

Ach, tenopzichte van m'n huidge MBP (die weer leeft na een reball van de GPU :*) :*) ) zal ik me zowiezo wel een paar keer afvragen wanneer hij uit klapt :z

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
Femme schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:04:
[...]

De IOMeter-resultaten zeggen niet zoveel over de real world prestaties. De Toshiba-controller haalt matige random I/O-prestaties in IOMeter maar heeft hij prima real world prestaties. De Samsung-controller daarentegen presteert middelmatig in de echte wereld.
Bedankt hiervoor. Ik heb inderdaad ook de review van tweakers (reviews: Vier ssd's van Samsung en Kingston op de pijnbank) gelezen waarbij ik heb begrepen dat de Kingston dezelfde controller is als de toshiba in de MBA.

Het is wel verwarrend omdat de meeste sites laten zien dat de samsung veel sneller is. Mensen zeggen daar dan vervolgens steeds wel bij dat je daar niks van merkt in RL, maar dat geloofde ik niet. Echter, bij de review van tweakers wordt wel duidelijk _waarom_ je daar in RL niks van merkt.

Ik ben nu wel gerust gesteld, want ik ben heel tevreden over mijn 13" base MBA, maar daarnaast knaagde het wel flink dat er versies met een snellere SSD zijn. Nu weet ik dat dat alleen geldt voor specifieke tests en ben ik weer helemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Saninl schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:13:
i7 is teruggestuurd.

i5 besteld.
Ga je je ook niet beklagen! Als ik je eerdere posts las, ben je hetzelfde type gebruiker dan ikzelf... En je bespaart je die 90 euro die je nu voor godweetwat kan gebruiken... ;-)

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
11" binnen gekregen :D
Dinsdag besteld, mooi rap dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 11:21
Misschien een hele domme vraag, maar heeft iemand pixel problemen (dode/luie/etc) gehad bij hun MacBook Air? Als ik 1250-1500 euro uitgeef, moet tie gewoon perfect zijn natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero Grav
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-02 17:01
Dan kan je em misschien best online bestellen en gewoon gebruikmaken van de 2 weken bedenktijd van de Europese wetgeving. Het risico is er namelijk altijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Formaat van de 11" is trouwens perfect!
Twijfelde nog een beetje over de 13", maar blij dat ik deze genomen heb.
Ding is net zo diep als een iPad, alleen een cm of 6 langer:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6128/5985080402_59467b8635.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
UTMachine schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:59:
Misschien een hele domme vraag, maar heeft iemand pixel problemen (dode/luie/etc) gehad bij hun MacBook Air? Als ik 1250-1500 euro uitgeef, moet tie gewoon perfect zijn natuurlijk :)
Ik heb geen pixel problemen. Ik dacht eerst eventjes van wel maar dat was een ster van de lion achtergrond die door de balk bovenaan scheen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand een idee waar je die free shopping code op de Colcasac website kunt invullen? Ik wil namelijk een hoes bestellen, maar vind het nog steeds niet. Heb ze gemaild maar krijg geen response.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Overigens zit ik nu een tijdje met de 11" i7 te spelen en het ding is muisstil. Nog geen fan gehoord.

Verder is die echt top. Ongelofelijk hoeveel power je in een 11" formaat kunt hebben. En het scherm is ook topkwaliteit en redelijk hoge resolutie, dus mis het niet eens echt dat ik minder ruimte heb. Dat heb ik op de 13" MBP veel erger.

[ Voor 54% gewijzigd door Bosmonster op 28-07-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Inderdaad, resolutie van de 11" valt me ook erg mee, helemaal met die fullscreen apps.
En ook de i5 is (uiteraard) muisstil...
Wat een apparaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De i5 is idd muisstil. Ik heb de 11 inch met 4 GB en 128GB en de i5. Ben blij dat ik de i7 niet heb genomen, want dit was echt zonde van mijn geld geweest. Het ding is snel, super snel zelfs, alleen bij het laden van de app store heeft ie soms nog wel eens wat vertragingen. Ofwel het laadt langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 19:52:
De i5 is idd muisstil. Ik heb de 11 inch met 4 GB en 128GB en de i5. Ben blij dat ik de i7 niet heb genomen, want dit was echt zonde van mijn geld geweest. Het ding is snel, super snel zelfs, alleen bij het laden van de app store heeft ie soms nog wel eens wat vertragingen. Ofwel het laadt langer.
Op mijn 13" core i5 laadt de app store ook verrassend langzaam. Ik denk dat dat een probleem van de app store is, andere programma's laden wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:51
Appstore is inderdaad ook bij mij langzaam althans in vergelijking met de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 06:21

Wat zouden jullie doen?
[/quote]

volgens de voorwaarden van apple kan je hem binnen 14 dagen terugsturen hoor:
lees maar :
7. Uw recht om uw Producten terug te zenden

Bestelling annuleren
7.1 Indien u per credit card heeft betaald en uw bestelstatus “processing” aangeeft dan wel “sent to manufacturing" dan kunt u uw bestelling online annuleren via de Bestelstatus-pagina. U heeft voor het online annuleren van uw bestelling uw Apple ID en wachtwoord nodig. In het geval u hierover niet beschikt, kunt u contact opnemen met de Apple Store. Indien uw bestelstatus "Preparing Shipment", "Partially Shipped" of "Shipped" aangeeft, dan kunt u niet langer uw bestelling wijzigen of annuleren. Indien u een Product wilt terugsturen, kunt u dit doen tot 14 kalenderdagen na ontvangst van uw Product.
Producten terugsturen

7.2 U heeft het recht het Product aan ons te retourneren of het recht Diensten te annuleren en de koopprijs van het Product aan u of het recht op Diensten terug te ontvangen, mits u binnen 14 kalenderdagen na de levering van het Product of binnen 14 kalenderdagen na uw aankoop van het recht op Diensten contact met ons opneemt. U mag echter geen Product aan ons retourneren en terugbetaling eisen indien het betreffende Product Software is die door ons aan u nieuw en verzegeld geleverd is, waarvan u het zegel heeft verbroken. U krijgt geen geld terug van de aankoopprijs van een recht op een Dienst indien u begonnen bent gebruik te maken van deze Dienst.

7.3 Als u het ontvangen Product of het recht op een Dienst binnen veertien kalenderdagen na ontvangst naar ons wilt terugsturen, kunt u dit regelen via de Bestelstatus-pagina. U heeft hiervoor uw Apple ID en wachtwoord nodig. Indien u hierover niet beschikt, dient u telefonisch contact met ons op te nemen op nummer 0800 0200 570 van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 18.00 uur om een afspraak te maken over de retournering. U dient de Producten in de originele verpakking en onbeschadigd te retourneren. U dient op het moment van afhalen een getekende kopie van de leveringspapieren van de vervoerder te krijgen en deze te bewaren.

7.4 Mits de Producten onbeschadigd aan ons geretourneerd worden, zullen wij de prijs vergoeden die u heeft betaald voor de geretourneerde Producten.

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Waarom wil je hem terugsturen?
En heb je m al gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Takenzo schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 20:01:
[...]

Op mijn 13" core i5 laadt de app store ook verrassend langzaam. Ik denk dat dat een probleem van de app store is, andere programma's laden wel snel.
Same here... App store is echt wel traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:40

Quakie

quakelen

GekkePrutser schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 00:46:
[...]

Een MacBook Air gaat zo lang mee omdat hij normaal gezien na een uur standby een hibernate doet. Dan schrijft hij de geheugeninhoud naar de SSD en sluit dan helemaal af. Een resume gaat dan wel wat langzamer maar nog steeds sneller dan opstarten. Zo komen ze aan die 30 dagen.

Maar, het is een bekend probleem dat sommige applicaties de hibernate blokkeren zodat hij in gewone standby blijft staan, waardoor het geheugen gevoed blijft. Dan haalt hij de 30 dagen zeker niet. Een voorbeeld daarvan is een VM open hebben staan in Parallels of VMWare. Was dat misschien het geval?
Ik had alleen standaard apple apps open zoals mail, safari, iphoto.. Het is een vrij kale MBA aangezien vandaag me 3de dag is... ik zal het eens testen met geen apps open...

keep u all posted:)

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:34

4POX

Everybody is wired

matthijst schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:26:
Formaat van de 11" is trouwens perfect!
Twijfelde nog een beetje over de 13", maar blij dat ik deze genomen heb.
Ding is net zo diep als een iPad, alleen een cm of 6 langer:
[afbeelding]
Er zijn wel meer dingen waar Apple overna denkt ;)

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5066/5577583586_34ae795024.jpg

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witchblade
@Bosmonster
Houd de batterij het een beetje vol? En wordt hij heel warm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook erg benieuwd naar jouw persoonlijke bevindingen, Bosmonster! :)
De mijne is nu net onderweg, dus hopelijk volgende week hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
4POX schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 22:09:
[...]

Er zijn wel meer dingen waar Apple overna denkt ;)

[afbeelding]
Is het heel raar als ik niet goed zie wat je met je foto bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witchblade
je ziet de touchepad van de mba en daarnaast een iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
iPhone past in die uitsparing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Help.. Als ik in Chrome voor of achteruit wil bladeren doe ik dit met vier vingers, dit werkt jammer genoeg alleen als de Air aan een extern scherm hangt... Dus als ik de Air ontkoppel kan ik niet terug of vooruit met de vier vinger swipe... iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Femme schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 01:43:
[...]

Er wordt inderdaad gewerkt aan een review van de nieuwe MBA's :) .

Het komt niet zo heel vaak voor dat een laptop na een refresh een factor >2 sneller wordt. Wat mij betreft is een upgrade naar een 2011-model zijn geld wel waard. De 13 inch waarmee ik even heb kunnen spelen liep enorm soepel en heeft nog steeds alle voordelen van een MBA ten aanzien van gewicht, formaat en accuduur.
Ben erg benieuwd naar de review! Nemen jullie ook gelijk de nieuwe Mac mini mee?
De toename in performance is erg groot en ik denk dat de i5/i7 modellen ook minder snel afgeschreven zijn qua performance/

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 29-07-2011 01:31 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Zonic schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 22:21:
@Bosmonster
Houd de batterij het een beetje vol? En wordt hij heel warm?
Batterij houdt het niet superlang vol, maar dat is met alle nieuwe Airs een stuk minder. Apple adverteert er zelfs niet eens meer mee :+ Exacte cijfers heb ik niet nog, hij heeft grotendeels aan de lader gehangen vooralsnog hier thuis op de bank.

Hij wordt ook niet echt warm tot nu toe. In tegenstelling tot mijn MBP, die ik echt niet meer op mn schoot kan houden af en toe.

Zelfs als die warmer wordt en de fans iets gaan doen blijft ie behoorlijk stil. M'n MBP ligt hiernaast een filmpje af te spelen en die blaast continu. Ik zal de Air nu ook even een Flash-film van de homepage af laten spelen in HD. Eens even stresstesten.

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 28-07-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witchblade
Oke bedankt Bosmonster

Deze dame hier heeft een keuze gemaakt.
Het wordt een MBA 11" i7 256gb, het is mijn eerste mac!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Paar minuten HD flash kijken en hij begint wel wat te blazen, maar het wordt nooit zo erg als mn MBP (is ook niet zo gek, is een stuk kleiner). Ook wordt hij niet zo heet als de MBP onder stress dus. De Air kan ik daadwerkelijk gewoon zonder kussen op mn schoot laten liggen :P
Zonic schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 22:58:
Oke bedankt Bosmonster

Deze dame hier heeft een keuze gemaakt.
Het wordt een MBA 11" i7 256gb, het is mijn eerste mac!
Je zult er geen spijt van krijgen (mits je kunt wennen aan OS X, maar dat komt vast goed). De 11" Air is echt een bizar staaltje techniek, zeker nu met i7, 256GB en het verlichte toetsenbord :)

Kan bijna niet geloven dat dat allemaal in dat plakje aluminium zit :P

[ Voor 64% gewijzigd door Bosmonster op 28-07-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:35
Het zijn idd ongelofelijk krachtige machientje in een heel klein jasje. Ben benieuwd hoe m'n 13" MBA i5 gaat presteren tov mijn 2010 iMac (i3).

Waarom moest ik nu perse een amerikaans toetsenbord willen... nu moet ik nog 1,5 week wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

Brm-G schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 23:10:
Het zijn idd ongelofelijk krachtige machientje in een heel klein jasje. Ben benieuwd hoe m'n 13" MBA i5 gaat presteren tov mijn 2010 iMac (i3).

Waarom moest ik nu perse een amerikaans toetsenbord willen... nu moet ik nog 1,5 week wachten.
Ligt eraan hoe je iMac erbij staat. Ik heb toevallig ook een 2010 imac i3 en deze heeft een SSD daardoor oogt de iMac sneller, maar het is close. Geekbench geeft de iMac iets meer punten maar dat scheelt niet veel.
Ik vind dit bizar, als je kijkt dat we het over een low volt versie van de sandybridge hebben tegen over een normale iCore3. Hierdoor zie je dat turboboost werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:35
Quakie schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 23:33:
[...]

Ligt eraan hoe je iMac erbij staat. Ik heb toevallig ook een 2010 imac i3 en deze heeft een SSD daardoor oogt de iMac sneller, maar het is close. Geekbench geeft de iMac iets meer punten maar dat scheelt niet veel.
Ik vind dit bizar, als je kijkt dat we het over een low volt versie van de sandybridge hebben tegen over een normale iCore3. Hierdoor zie je dat turboboost werkt.
M'n iMac heeft geen SSD en die vind ik al rap zat. De MBA komt wat mij betreft precies op het goede moment, vlak voor aanvang van m'n studie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

Ik denk dat je MBA sneller aan gaat voelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Rebooten gaat ook belachelijk snel :D

Had al wel een Mac, maar daar eigenlijk meteen Windows op gegooid. Nu toch eens een beetje met Lion aan het klooien en tot nu toe gaat het lekker. Die gestures op de trackpad is echt ideaal...
Alleen jammer dat nog niet alle apps fullscreen te gebruiken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 22:24

Aight!

'A toy robot...'

Iemand trouwens al die nieuwe airs aan hevige werkzaamheden in photoshop en indesign onderworpen? Hoe houdt deze zich dan?

Beter dan de pro's?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Nee niet beter dan de Pro's natuurlijk. Die hebben gewoon snellere CPU's en de mogelijkheid tot >4GB geheugen. Er even vanuit gaande dat je wel ook een SSD in die MBP hebt zitten.

Maar het is prima te doen. Grootste issue is natuurlijk het relatief kleine scherm voor een tool als Photoshop, dus een extern scherm is wel aan te raden.

Overigens in navolging van de user die 14% in een nacht hibernate verloor. Ik heb hem gisteren op 100% dicht gemikt en nu een uurtje of 8 later klapte ik hem open op 97%. 30 dagen zie ik hem dus niet halen, maar een week makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 22:33

John

🚀

Takenzo schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 20:01:
[...]

Dit heb ik ook, alleen dit ligt niet aan onze Airs denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 07:33
Wat betreft Apple ben ik een beginner, maar mijn ipad bevalt zo goed dat ik graag een air wil kopen.

Ik zit alleen met het volgende. Ik heb thuis een windows htpc staan waar al mijn gedownloade dvd s op staan in de meest exotische bestandsformaten. Met vlc speelt mijn windows laptop alles moeiteloos af. Nu mijn vraag. Kan een air ook alles vloeiend afspelen en welk programma gebruik je daar voor? Geldt dit ook voor full hd fims?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

VLC voor mac natuurlijk. En mkv is geen enkel probleem. Hij houdt het zelfs tot 4 uur vol ! Handig voor die lange trein reizen ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Gisteravond een tijd met m'n MacBook Air (11" i7 1.8Ghz 256GB) zitten spelen. Hij bevalt me tot nu toe heel erg goed. Hij is erg snel, stil en is lekker om op te werken. Waar ik me druk om maakte waren de berichten dat de 11" i7 luidruchtig zou kunnen zijn, gelukkig heb ik daar helemaal geen last van. Als ik gewoon aan het werk ben dan draait ie op 2000rpm en dan hoor je echt niks. Als ie drukker is dan ga je de fan wel horen, maar dan nog is het haast niks. Qua case-temperatuur viel me ook op dat hij niet echt warm wordt aan de buitenkant, dat is wel wat anders dan dat ik gewend ben van m'n oude MBP.

* Vanitas is helemaal tevreden :D

Nu nog wachten totdat m'n sleeve binnen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een tip voor een mooie sleeve?

tenzij iemand een betere heeft..

twijfel ik tussen de bookbook (anti-jat gevoeligheid)
joli (strak)

qua prijs zijn ze beide rond de 85 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ik zou de joli halen. Of d'r zelf 1 maken.

Enige wat is nog mis is een usenet client ala newsleecher (liefst ingebouwde repair & extract).
Iemand nog tips?

[ Voor 58% gewijzigd door matthijst op 29-07-2011 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:01
ik heb een BE EZ La Robe Chic Marine gehaald, niet de meest compacte sleeve maar er zit een laag in die druk en stoten opvangt (soort absorbeerstof). Die kan ik mede-tweakers wel aanraden :)

edit : ik gebruik nzbvortex als usenetclient

[ Voor 11% gewijzigd door dcell op 29-07-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 18:04
heeft iemand z'n air toevallig al aan een extern scherm gehangen? Ik las in de Anandtech review dat hij daar moeite mee heeft (27 inch) vooral met frame-rate van slide bewegingen zoals launchpad/dashboard in beeld laten komen.

ben benieuwd naar ervaringen, want zelf was ik van plan hem bij serieuzer werk aan een extern scherm te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Deze sleeves heb ik gevonden en stonden me wel aan:
Ben zelf voor de Incipio gegaan, vooral door de lage prijs kon ik hier nog wel een keer een gokje mee wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Die sleeves sluiten allemaal niet volledig af, dus daar heb ik niet zoveel aan... Ben er qua sleeve nog niet over uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
De SGP en de Zipbook sluiten wel volledig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Vanitas schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:28:
De SGP en de Zipbook sluiten wel volledig af.
Die Zipbook is wel heel mooi, maar wat een geld zeg. Maar waar laat je de kabels dan of neem je die nooit mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Tweety1 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:32:
[...]

Die Zipbook is wel heel mooi, maar wat een geld zeg. Maar waar laat je de kabels dan of neem je die nooit mee?
Die zal je dan in je tas moeten doen gok ik ;) Het is een sleeve, dus enkel maar voor de laptop zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Die vind ik ook een beetje te prijzig idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dikke handel geworden al die hoesjes! :D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
dcell schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:59:
ik heb een BE EZ La Robe Chic Marine gehaald, niet de meest compacte sleeve maar er zit een laag in die druk en stoten opvangt (soort absorbeerstof). Die kan ik mede-tweakers wel aanraden :)
Deze is van mijn kant ook een aanrader. Heb altijd die be.ez larobe sleeves. Ze zijn een stuk dikker dan de rest maar het materiaal is wat steviger dan de rest van de sleeves, geen neopreen maar een soort memory foam, als je het indrukt blijft het een tijdje zo staan en dan wordt het langzaam weer normaal).

Ik heb er voor wat betreft de Air nog geen ervaring mee maar ze hebben mijn MBP, iPad en Netbook jarenlang goed beschermd, ook bij 'ongelukjes'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:35
BookBook is wel vet vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Een sleeve is meer een beschermingshoes i.m.o, handig als je hem in je (school) tas wilt doen samen met nog een paar boeken o.i.d.

Voor mij is dit niet van toepassing, aangezien ik enkel mn MBA neemeem, heb daarom gewoon een 13" tas gehaald met zachte voering. Zijvak wordt af en toe gebruikt voor een 2,5" ext HDD, telefoon en sleutels.

De riem kan er af en gebruik ik eigenlijk niet.

Simpel, strak design en niet te opvallend.

Hier meer foto's

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-8rKp18_p44w/TjKY_2KPpoI/AAAAAAAAAyU/9J2E0pKke_E/incase.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Greatsword op 29-07-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
badflower schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:02:
heeft iemand z'n air toevallig al aan een extern scherm gehangen? Ik las in de Anandtech review dat hij daar moeite mee heeft (27 inch) vooral met frame-rate van slide bewegingen zoals launchpad/dashboard in beeld laten komen.

ben benieuwd naar ervaringen, want zelf was ik van plan hem bij serieuzer werk aan een extern scherm te hangen.
Ja, ik was ook wel een beetje 'geschrokken' van dat zinnetje in de review. Ik zou daar een veel groter punt van maken, volgens mij had de vorige Air daar helemaal geen last van (ondanks dat het ook een integrated GPU was). Dat was juist het mooie van de 11", krachtig en toch een volwaardige computer bij gebruik van een extern scherm. Ik vind dat Anandtech daar wel erg snel overheen stapte.

Ik ben ook benieuwd of dit effect ook optreedt bij een Full-HD scherm (1920x1080), want daar wil ik hem zelf op gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat zou ik vrij vreemd vinden, mijn 1.4Ghz /4 GB aangesloten op een 27" cinema heeft bijna nergens moeite mee. Alleen de overgang naar Launchpad gaat niet altijd 100%. Ligt voornamelijk aan de belasting.
Op dit moment ben ik een filmpje aan het uploaden waarin je de performance kan zien.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Fietsbel schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:33:
Dat zou ik vrij vreemd vinden, mijn 1.4Ghz /4 GB aangesloten op een 27" cinema heeft bijna nergens moeite mee. Alleen de overgang naar Launchpad gaat niet altijd 100%. Ligt voornamelijk aan de belasting.
Op dit moment ben ik een filmpje aan het uploaden waarin je de performance kan zien.
Ja maar zou me niet verbazen als de nieuwe meer problemen heeft met video, de HD3000 is een stuk zwakker dan de 320M uit de vorige generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik weet niet in welke mate Lion de IGP gebruikt of dat het meer op CPU power rust

edit: uit een andere topic blijkt ook dat de I3000 langzamer is ( Verwijderd in "Mac Mini als Media Center" )

[ Voor 46% gewijzigd door Fietsbel op 29-07-2011 14:47 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Aangezien er wordt gerefereerd naar de AnandTech review, bij deze dan ook maar de link.

Hij is inderdaad grondig onder de loep genomen, maar zal mn 13,3" najaar 2010 model er niet voor inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Even een simpel filmpje (720P) van de performance van een 1.4Ghz / 4GB op een 27"
Wat staat er open?
  • Quicktime: 720P filmpje op repeat
  • Photoshop hoge res foto
  • Safari
  • Finder
  • Word
  • MSN
Alleen de animatie van Launchpad gaat de ene keer vloeiender dan de andere keer, het is ook de enige app waar ik in merk dat iets schokkend gaat. Zelfs flash filmpjes in fullscreen gaan vloeiend.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=66YBmzjuH0k]

[ Voor 4% gewijzigd door Fietsbel op 29-07-2011 15:52 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

GekkePrutser schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:37:
[...]

Ja maar zou me niet verbazen als de nieuwe meer problemen heeft met video, de HD3000 is een stuk zwakker dan de 320M uit de vorige generatie.
De HD3000 is praktisch even snel, maar ondersteunt wel wat meer.

Hij is in ieder geval niet "een stuk zwakker".

@Fietsbel: Ziet er inderdaad prima uit!

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 29-07-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel7
  • Laatst online: 23:29
Ik overweeg om een 13" air aan te schaffen. Eigenlijk wil ik deze met een 256GB. Maar het prijsverschil met een 128GB is wel groot. Is het mogelijk om de 128GB later zelf te vervangen voor een grotere SSD (of kan dit in een winkel) als ik toch te kort kom met de 128GB? En welke SSD schijven zijn hiervoor het beste geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:21
Er gaan geen standaard 2.5" schijfjes in, er is maar één? andere fabrikant die de SSD 'sticks' maakt die er in gaat. Of dat veel goedkoper is betwijfel ik.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:01
Bosmonster schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:58:
[...]

De HD3000 is praktisch even snel, maar ondersteunt wel wat meer.

Hij is in ieder geval niet "een stuk zwakker".

@Fietsbel: Ziet er inderdaad prima uit!
hier is nuttige informatie aanwezig over de HD3000 vergeleken met de 320M

http://arstechnica.com/ap...ing-sandy-bridge-macs.ars

en uiteraard licht Anandtech ook het 1 en ander toe, helaas geen diepgaande vergelijkingen tussen de late 2010 modellen en de 2011 modellen

http://www.anandtech.com/...k-air-11-13inch-review/11

(de rest van de review is ook interessant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
  • Laatst online: 23-07 18:04
@fietsbel

He bedankt. Ziet er gelukkig wel prima uit. Maandag komt mn 13" dus begon me even zorgen te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zoektocht naar een hoes is voorbij. Vanmiddag ff naar de stoffenwinkel gefietst.
2,25 euro vilt + 3 euro skaileer:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6131/5987703919_1cbfcbe642_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 21:00

UntamedNL

Drumming

Weet iemand van jullie trouwens of MyCom ook die studentenkorting biedt zoals de Apple site? Ik had al een paar keer gelezen dat o.a. Media Markt deze korting ook geeft. Als MyCom dit ook doet is dat namelijk aantrekkelijk m.b.t. garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:37
Mijn laptop is kapot en wil een nieuwe maar wil een air. Nu is jij media de oude air 11 inch 849 -. Ik internet alleen verder niets. Doen of voor nieuwe gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
UntamedNL schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:19:
Weet iemand van jullie trouwens of MyCom ook die studentenkorting biedt zoals de Apple site? Ik had al een paar keer gelezen dat o.a. Media Markt deze korting ook geeft. Als MyCom dit ook doet is dat namelijk aantrekkelijk m.b.t. garantie.
Ik zou eerst proberen via Surfspot korting te krijgen als het kan. De korting daar kan oplopen tot rond de 12%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Laatst online: 16-09 12:24
nickdew schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:45:
Mijn laptop is kapot en wil een nieuwe maar wil een air. Nu is jij media de oude air 11 inch 849 -. Ik internet alleen verder niets. Doen of voor nieuwe gaan?
Als je student bent kun je met korting op surfspot de goedkoopste air al krijgen voor 920. Dan heb je wel een snellere processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietermx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:05
Destianto schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:30:
Een sleeve is meer een beschermingshoes i.m.o, handig als je hem in je (school) tas wilt doen samen met nog een paar boeken o.i.d.

Voor mij is dit niet van toepassing, aangezien ik enkel mn MBA neemeem, heb daarom gewoon een 13" tas gehaald met zachte voering. Zijvak wordt af en toe gebruikt voor een 2,5" ext HDD, telefoon en sleutels.

De riem kan er af en gebruik ik eigenlijk niet.

Simpel, strak design en niet te opvallend.

Hier meer foto's

[afbeelding]
Heb met m'n air dezelfde besteld alleen dan de 11" versie - ben benieuwd! Hoe bevalt de tas? Ruimte genoeg voor adapter?

1 cm = 10 mm = 10000 µm

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.