als je WvW gaat doen wordt je level en gear geupscaled naar 80RoseSolane schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:16:
[...]
Je zou met alleen WvW spelen moeten kunnen levelen tot 80. Dus waarom zou je level worden geupscaled? Dat gebeurt toch alleen in PvP? Of begrijp ik je niet goed? Elkaar niet helemaal goed begrijpen gebeurt hier het afgelopen uur wel vaker
Ik ga vanavond gewoon lekker vroeg slapen zodat ik uitgerust ben voor zaterdag
Je level wordt wel ge-upscaled, zodat je op 20k health zit in plaats van 1000, anders heb je helemaal geen schijn van kans ;-) Je gear wordt inderdaad niet ge-upscaled, wat ook de reden is waarom échte level 80 characters een hele hoop meer damage doen en health hebben.RoseSolane schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:16:
[...]
Je zou met alleen WvW spelen moeten kunnen levelen tot 80. Dus waarom zou je level worden geupscaled? Dat gebeurt toch alleen in PvP? Of begrijp ik je niet goed? Elkaar niet helemaal goed begrijpen gebeurt hier het afgelopen uur wel vaker
Totaal niet, lvl 80 boeit me niet eens, het gaat mij om het hele spel vanaf lvl 1.Jveer schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:04:
Over zo snel mogelijk lvl 80 te worden... Kom op met je eerste char. wil je vaak toch wel wat sneller de lvl cap hitten dan met een alt. Ik denk dat met mijn eerst char, wel sneller voor lvl 80 ga en dan met een alt lekker relaxed de omgeving exploren en kijken wat er in de andere area's te doen/zien valt
Of ik een alt ga spelen is ook nog lang niet zeker, dus nee, ik ga gewoon lekker rustig in mijn eigen tempo spelen, en wordt vanzelf een keer lvl 80 als ik de game niet al zat ben eerder.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Slapen slapen?Ricmaniac schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:18:
Ik ga vanavond gewoon lekker vroeg slapen zodat ik uitgerust ben voor zaterdag

Zo moet je zijn nu
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Verwijderd
de basic stats van je gear wordt wel geupscaled, alleen kan je veel betere gear krijgen op hogere levels, met meer stats op enz, waardoor je meer dmg doet, en op hogere lvls heb je meer traits gespendeerd wat weer resulteert in hogere dmg outputSeditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:18:
[...]
Je level wordt wel ge-upscaled, zodat je op 20k health zit in plaats van 1000, anders heb je helemaal geen schijn van kans ;-) Je gear wordt inderdaad niet ge-upscaled, wat ook de reden is waarom échte level 80 characters een hele hoop meer damage doen en health hebben.
Hoe zit het me levelen in pvp?
kan je gewoon als level 1 of 2 dus pvp doen>
[ Voor 45% gewijzigd door Ricmaniac op 24-08-2012 16:20 ]
Het gaat mij ook om de reis naar 80, end-game en pvp interesseert me weinig eigenlijk. Wordt geen rush dus.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
Gister de G13 gekocht, en tot nu toe bevalt het goed.SCIxX schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:41:
Hoe hebben jullie je knoppen ingesteld? Best wel wat skills die je rondom je vingers moet kunnen bereiken.
Ik ga zelf deze setup gebruiken, waar ik left en right vervang door de strafe variant...

Daarnaast ga ik dodge denk ik op mijn game-mouse zetten.
SnoeiKoei schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:20:
Het gaat mij ook om de reis naar 80, end-game en pvp interesseert me weinig eigenlijk. Wordt geen rush dus.
Je moet je tutorial doen en dan kun je op B dauwen en spelen in PVP en levellenRicmaniac schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:20:
Hoe zit het me levelen in pvp?
[ Voor 34% gewijzigd door yzx op 24-08-2012 16:22 ]
Ja dan ga ik alts levelen denk ik. Dat was wat ik op max lvl deed bij WoW en Rift: beetje instances, casual raids indien mogelijk (maar niet die-hard, heb de Witch King of Ilidan nooit gezien ofzo) maar vooral veel alts spelen. (En daarnaast had ik in-game hobbies zeg maar, mounts en minipets sparen bijvoorbeeld. Achievements halen, of in Rift artifacts hunten of zoveel mogelijk rifts doen.)
[ Voor 17% gewijzigd door SnoeiKoei op 24-08-2012 16:26 ]
Verwijderd
Kwa level scaling:
-Downscaling:
Gebeurd alleen in pve. Afhankelijk van het lvl van de zone. Als je dus als lvl 80 naar een lvl 15-25 zone gaat dan zul je in het lvl 15 gebied van die zone lvl 15 of 16 zijn. Ga je naar het lvl 25 gedeelte van de zone dan zal je ook rond dat lvl zitten. Je gear wordt teruggeschaald en daarbij je dus ook je max dmg. Voordeel boven lvl 15-25 characters is dat je meer skills hebt en meer traits dus je bent zeker wel krachtiger, echter steamroll je niet alles.
-Upscaling:
Gebeurt in pvp en WvWvW. Iedereen wordt automatisch lvl 80 en de gear en stats worden ook opgeschaald. Een lvl 80 character zal echter wel sterker zijn dan een geupscalede lvl 2 character omdat de lvl 80 char meer skills en traits heeft en natuurlijk meer verschillende stats en waarschijnlijk beter passende stats op zijn gear. Het is echter wel zo dat je als geupscalede lvl 2 character een kans hebt, maar als je echt gaat min/maxen ben je wel iets zwakker.
-Downscaling:
Gebeurd alleen in pve. Afhankelijk van het lvl van de zone. Als je dus als lvl 80 naar een lvl 15-25 zone gaat dan zul je in het lvl 15 gebied van die zone lvl 15 of 16 zijn. Ga je naar het lvl 25 gedeelte van de zone dan zal je ook rond dat lvl zitten. Je gear wordt teruggeschaald en daarbij je dus ook je max dmg. Voordeel boven lvl 15-25 characters is dat je meer skills hebt en meer traits dus je bent zeker wel krachtiger, echter steamroll je niet alles.
-Upscaling:
Gebeurt in pvp en WvWvW. Iedereen wordt automatisch lvl 80 en de gear en stats worden ook opgeschaald. Een lvl 80 character zal echter wel sterker zijn dan een geupscalede lvl 2 character omdat de lvl 80 char meer skills en traits heeft en natuurlijk meer verschillende stats en waarschijnlijk beter passende stats op zijn gear. Het is echter wel zo dat je als geupscalede lvl 2 character een kans hebt, maar als je echt gaat min/maxen ben je wel iets zwakker.
In sPvP en Tournaments heb je wel alle gear, traits en skills tot je beschikking, maar voor de rest klopt het ja.Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:25:
Kwa level scaling:
-Downscaling:
-Upscaling:
En dan kun je nog steeds levelen in WvWVerwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:25:
-Upscaling:
Als je met 2-3 op lvl 80 mobs gaat farmen of aan die events mee doet gaat je bar met xp sneller dan een stoomlocomotiefRoseSolane schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:31:
[...]
En dan kun je nog steeds levelen in WvWMijn gebrek aan MMO ervaring begint hier wel erg duidelijk te worden. Ik ga morgen eerst maar eens rustig met mijn plantje door het oerwoud lopen (female Sylvari ranger). Als ik dan de skills een beetje onder knie heb ga ik wel weer verder kijken.
Zijn er nog sites (naast de officiële) waar ik de game digitaal kan kopen, dus goedkoper, met de 3 dagen headstart?
[ Voor 7% gewijzigd door ozothebozo op 24-08-2012 16:33 ]
Nein niet mee na de 17de augustus dacht ikozothebozo schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:33:
Zijn er nog sites (naast de officiële) waar ik de game digitaal kan kopen, dus goedkoper, met de 3 dagen headstart?
Maar op ebay verkopen ze 3day early acces codes maar moet jeje game ook nog erbij kopen
ik zou wel is willen weten wat je allemaal unlocked en bij welke lvl's.
zo lees ik nu bij lvl 7 dat switchen van wapens, lvl 36? begin van dungeons..
heb iemand hier een leuk overzicht van, van het verloop van unlocks met de lvls..
dat kan ik nie echt vinden..
heb iemand hier een leuk overzicht van, van het verloop van unlocks met de lvls..
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Wil ik ook graagNickrsd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:39:
Bedankt voor de info; waarschijnlijk ga ik 'm dan gewoon bij de officiële store halen.
Ik heb nu wat youtube ingame footage gezien, maar ziet het ingame mooi uit?
Wordt niet helemaal overtuigd (maar dit kan aan de beperkingen van youtube- en/of video recordmateriaal liggen.
@yzx, thnx!
Wordt niet helemaal overtuigd (maar dit kan aan de beperkingen van youtube- en/of video recordmateriaal liggen.
@yzx, thnx!
Alles op ultra gooien en je zal kunnen genieten ziet er zeer gelikt uitozothebozo schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:43:
Bedankt voor de info; waarschijnlijk ga ik 'm dan gewoon bij de officiële store halen.
Klopt, gistered in Stress Test 11 heb ik de kans gehad om het uit te proberen. Kreeg wel alleen maar 107 FPS en af en toe hele nare frame drops maar vind het niet erg.yzx schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:44:
[...]
Alles op ultra gooien en je zal kunnen genieten ziet er zeer gelikt uit
Alleen maarPhntm schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:48:
[...]
Klopt, gistered in Stress Test 11 heb ik de kans gehad om het uit te proberen. Kreeg wel alleen maar 107 FPS en af en toe hele nare frame drops maar vind het niet erg.
Jij zat zeker op niet drukke plaatsen
Phntm schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:48:
[...]
Klopt, gistered in Stress Test 11 heb ik de kans gehad om het uit te proberen. Kreeg wel alleen maar 107 FPS en af en toe hele nare frame drops maar vind het niet erg.
Kijk mij eens post.
-
Mja als Guild wars 2 me goed mee valt gaat de RAT5 weg en komt de RAT MMO in de plaats
need moar macros
Utility skill 1: 5Nickrsd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:39:
Utility skill 2: 10
Utility skill 3: 20
Elite skill: 30
Weapon Swap: 7
Ascalon Catacombs: 35 (eerste dungeon)
Nog iets?
Steam: Grim
Ik ga oldschool zonder macros. Gewoon lekker mijn Steelseries 6G met Steelseries Sensei.yzx schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:51:
Mja als Guild wars 2 me goed mee valt gaat de RAT5 weg en komt de RAT MMO in de plaats![]()
need moar macros
Traits: 10NuCl3aR schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:51:
[...]
Utility skill 1: 5
Nog iets?
Hier komt ooit nog wat te staan..
ach kom op, het is alleen omdat ik een best wel redelijke gaming setup heb.
Je krijgt je eerste trait point pas op lvl 11. /mierenneukerij
No shit sherlock,Phntm schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:54:
[...]
Maar de meeste kopen slim ipv van brute kracht
Die 107FPS gaat je echt niet helpen in pvp
Ziet er inderdaad goed uit ja. Vooral die CPU zal je op dit moment 'n goede hoeveelheid FPS geven. Waarschijnlijk meer dan je graka.Phntm schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:54:
[...]
Xylon schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:56:
[...]
Ziet er inderdaad goed uit ja. Vooral die CPU zal je op dit moment 'n goede hoeveelheid FPS geven. Waarschijnlijk meer dan je graka.
Ahahahah ik begrijp jullie beiden, had deze PC gewoon rustig ge-upgrade om elke spel aan te kunnen. Mijn liefde voor GW2 begon pas een paar wekent terug.yzx schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:56:
[...]
No shit sherlock,
Maar de meeste kopen slim ipv van brute kracht![]()
Die 107FPS gaat je echt niet helpen in pvptis geen quake
als je 107 fps hebt in pvp of WvWvW tegenover 15fps gaat je echt wel helpen.yzx schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:56:
[...]
No shit sherlock,
Maar de meeste kopen slim ipv van brute kracht![]()
Die 107FPS gaat je echt niet helpen in pvptis geen quake
Verwijderd
En de eerste keer dat je traits krijg kun je maximaal 10 punten in een tree stoppen. Op latere levels (weet niet uit mijn hoofd welke) moet je opnieuw een boekje kopen om meer punten in een tree te stoppen.NuCl3aR schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:54:
[...]
Je krijgt je eerste trait point pas op lvl 11. /mierenneukerij
http://wiki.guildwars2.com/wiki/TraitVerwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:00:
[...]
En de eerste keer dat je traits krijg kun je maximaal 10 punten in een tree stoppen. Op latere levels (weet niet uit mijn hoofd welke) moet je opnieuw een boekje kopen om meer punten in een tree te stoppen.
Hij gaat die 107fps in pvp niet halen hoorDJrDJ666 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:59:
[...]
als je 107 fps hebt in pvp of WvWvW tegenover 15fps gaat je echt wel helpen.
Immo in sommige games helpt lag zelfs dus wie weet
[ Voor 6% gewijzigd door yzx op 24-08-2012 17:02 ]
Dat moment wanneer lag wint: JE BENT DOOD KEREL.yzx schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:01:
[...]
Hij gaat die 107fps in pvp niet halen hoor![]()
Immo in sommige games helpt lag zelfs dus wie weet
Kerel: NOPE, just lagging through.
Teleport achter je, wie is dood, jij.
Tragisch, heel erg. Iedereen gelijk hun internet cat6 kabels open snijden en een connector er tussen die de aansluiting verbreekt of weer aansluit....
Voordat iemand een flauwte krijg... Grapje
[ Voor 87% gewijzigd door Devata op 24-08-2012 17:09 ]
Weet iemand waar ik Guild wars 2 kan pre purchasen met ideal?
Zééer slechte troll, imo.Devata schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:07:
Van facebook.
Guild wars 2 head start is finally approaching! Yay! However, because of problems that arise during the stress test we postpone the release with one day. Hope you guys can wait one more day.
Verwijderd
Flying mountNuCl3aR schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:51:
[...]
Utility skill 1: 5
Nog iets?
Fb is for noobs anyway
Ya welke level hebben we mounts? in WvWvWvWvMars is het lang lopen zonder een 4voeter
[ Voor 37% gewijzigd door yzx op 24-08-2012 17:11 ]
Indeed, if it isnt on reddit, it isnt true!
Nee, omdat ik wist dat het niet waar was.
Zou voor mij eigenlijk beter uitkomen aangezien ik morgen om 8.30 herexamen heb.
Fingers crossed dat de servers voor 8u open zijn.
GAAT GEBEUREN JONG.NuCl3aR schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:11:
[...]
Nee, omdat ik wist dat het niet waar was.
Zou voor mij eigenlijk beter uitkomen aangezien ik morgen om 8.30 herexamen heb.
Fingers crossed dat de servers voor 8u open zijn.
Verwijderd
Was toch wel handig geweest als de wiki vandaag gewoon beschikbaar was. Of zijn er nog andere sites waar je een skill overzicht per wapen/profession kunt vinden?
Waar is tom de stofzuiger wanneer je hem nodig hebt.Draakje5 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:14:
Mijn pc is er iig ook weer klaar voor:
[afbeelding]
is dat een pc? eerder een stofzuiger!Draakje5 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:14:
Mijn pc is er iig ook weer klaar voor:
[afbeelding]
Warhammer en PC games en lego
Hij is inmiddels schoon ja 
Mijn toetsenbord ook. Heb even nog kunnen zien wie er de afgelopen 2 jaar achter heeft gezeten. Al die haren
Voordeel van een Apple toetsenbord: kan niks tussen vallen.
Mijn toetsenbord ook. Heb even nog kunnen zien wie er de afgelopen 2 jaar achter heeft gezeten. Al die haren
[ Voor 17% gewijzigd door Draakje5 op 24-08-2012 17:17 ]
Stofzuig je pc maar eens, kwil zien hoeveel FPS je dan hebtPhntm schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:15:
[...]
Waar is tom de stofzuiger wanneer je hem nodig hebt.
Ik heb altijd chips en stuff in me keyboard...
Weet iemand een fijne MMO muis? mijn SC2 spectre begint kuren te krijgen
Warhammer en PC games en lego
Draakje5 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:17:
Hij is inmiddels schoon ja

Hou niet van Razer maar hun naga blijkt een favoriet te zijn, of corsair's M90? Of zo iets.Arnevld schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:18:
[ Voor 27% gewijzigd door Phntm op 24-08-2012 17:19 ]
RAT MMOArnevld schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:18:

Voor je iets zegt, hij ligt zeer fijn inde hand
Ik kan de Razer Naga aanbevelen, gebruik ik nu al een paar jaar en is niet alleen voor MMO's prettig. In het begin is het even wennen maar je bent vrij snel gewend aan de 12 knoppen onder je duim.Arnevld schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:18:
Helemaal tof voor Diablo 3, kan ik met één hand spelen en ondertussen een hapje eten of een sigaretje roken ofzo
wel? want hij lijkt me juist onhandig ;/ maarja kan pas oordelen als e hem geprobeerd hebtyzx schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:19:
[...]
RAT MMO
[afbeelding]
Da's geen muis, da's een transformer! XDyzx schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:19:
[...]
RAT MMO
[afbeelding]
Mja je kunt hem in alle richtingen wel langer of breder maken dusRicmaniac schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:20:
[...]
wel? want hij lijkt me juist onhandig ;/ maarja kan pas oordelen als e hem geprobeerd hebt
Een maat van me heeft ook zo'n soort muis (Cyborg nogwattes geloof ik), ziet er zeer a-relaxed uit, maar heb hem ook een keer geprobeerd en het is echt geweldig. Heb er alleen geen €120,- voor over.Ricmaniac schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:20:
[...]
wel? want hij lijkt me juist onhandig ;/ maarja kan pas oordelen als e hem geprobeerd hebt
Zal de RAT 7 of 9 wel geweest zijn, RAT 5 kost 60euro nowaday denk ikSeditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:23:
[...]
Een maat van me heeft ook zo'n soort muis (Cyborg nogwattes geloof ik), ziet er zeer a-relaxed uit, maar heb hem ook een keer geprobeerd en het is echt geweldig. Heb er alleen geen €120,- voor over.
Iedereen denk van dat gaat nooit lukken, maar zelfs mijn moeder vind em fijn werken en dat zegt veel
[ Voor 11% gewijzigd door yzx op 24-08-2012 17:24 ]
Yeap, heb het even in de pricewatch opgezocht. De RAT 9 is het, was draadloos (maar wel 2 oplaadbare accu's, dus geen probleem).yzx schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:23:
[...]
Zal de RAT 7 of 9 wel geweest zijn, RAT 5 kost 60euro nowaday denk ik
Iedereen denk van dat gaat nooit lukken, maar zelfs mijn moeder vind em fijn werken en dat zegt veel
Tjah, dan ga je voor een muis net als dit.
http://steelseries.com/pr...guild-wars-2-gaming-mouse
Lekker simpel, maar doet zijn werk goed. ;>
Phntm schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:31:
[...]
Tjah, dan ga je voor een muis net als dit.
http://steelseries.com/pr...guild-wars-2-gaming-mouse
Lekker simpel, maar doet zijn werk goed. ;>
BUTTONS

1. Left side button 1
2. Left side button 2
3. Left click
4. Right click
5. Scroll wheel & middle click
6. CPI high / low switch
7. Right side button 1
8. Right side button 2
-
Dus dat viel me ook totaal niet op wist je dat? LOLWTF.Centurion schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:32:
[...]
. Die button legenda, geen enkele klopt:
BUTTONS
[afbeelding]
1. Left side button 1
2. Left side button 2
3. Left click
4. Right click
5. Scroll wheel & middle click
6. CPI high / low switch
7. Right side button 1
8. Right side button 2
Valt wel mee hoor! Heb hem hier ook, zo bol is hij niet. De hoek van de foto maakt hem héél bol, in ut eggie is dat niet zo. Toetsen vind ik ook veel beter gepositioneerd dan een Logitech G600 of Razer Naga. Zijn in mijn ogen wat 'natuurlijker' geplaatst. Alleen de software is een beetje moeilijk mee te werken, maar niets waar een Tweaker niet mee overweg kan.
Andere foto ziet het alweer een stuk 'platter' uit:
[ Voor 21% gewijzigd door Sagaris op 24-08-2012 17:43 ]
Maar hoe groot (lang) is die? Heb zelf namelijk het probleem dat ik mijn muis met 14 cm niet lang genoeg vind...
Hmm ja je hebt wel gelijk. Hij ziet er 10 keer beter uit. Hou het toch liever bij mijn senseiSagaris schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:42:
[...]
Valt wel mee hoor! Heb hem hier ook, zo bol is hij niet. De hoek van de foto maakt hem héél bol, in ut eggie is dat niet zo. Toetsen vind ik ook veel beter gepositioneerd dan een Logitech G600 of Razer Naga. Zijn in mijn ogen wat 'natuurlijker' geplaatst. Alleen de software is een beetje moeilijk mee te werken, maar niets waar een Tweaker niet mee overweg kan.
Andere foto ziet het alweer een stuk 'platter' uit:
[afbeelding]
Kan ik gewoon de laatste BWE launcher updaten voor de release morgen? Of moet ik een verse kopie gaan binnenhalen?
Heh heh, eindelijk die wiki pagina weer online.. xD
Je kon hem al bereiken als je echt wou. Gewoon F5'en tot je er was 
Belachelijk, maar het werkt
Belachelijk, maar het werkt
Oh ik F5'te hem zo ong elke 5 minuten, maar idd niet gespamd ofzo..
Maar bedankt voor de tip 
edit:
Ff het antwoord op mijn vraag van een uur geleden (ik had het antwoord eigenlijk al gevonden op de wiki van gw1 omdat ik er vanuit ging dat guilds in gw2 sowieso niet minder minder letters/tekens konden bevatten dan die van gw1 aangezien sommige guilds dan nu in de problemen zouden zitten)
maar het antwoord is dus:
You will be asked to enter a guild name (up to 31 characters) and a tag of up to four characters.
Hetzelfde als GW1..
edit:
Ff het antwoord op mijn vraag van een uur geleden (ik had het antwoord eigenlijk al gevonden op de wiki van gw1 omdat ik er vanuit ging dat guilds in gw2 sowieso niet minder minder letters/tekens konden bevatten dan die van gw1 aangezien sommige guilds dan nu in de problemen zouden zitten)
maar het antwoord is dus:
You will be asked to enter a guild name (up to 31 characters) and a tag of up to four characters.
Hetzelfde als GW1..
[ Voor 70% gewijzigd door PhysicalMagic op 24-08-2012 18:04 ]
Verwijderd
Hey mensen.. hebben jullie ook gelezen in de mail dat ze 3 uur eerder de servers al openzetten???.. haha dat wordt vroeg opstaan 
even een check
1: koffie --> check
2: nog meer koffie --> check
3: pizza's --> check
4: veel drank --> check
5: reb bull --> check
6: macro'tjes in de razer naga ingesteld --> check
Ja ben er klaar voor..
Veel suc6 allemaal ik ben er echt klaar voor.. man heb hier echt jaren op gewacht.. game on
even een check
Ja ben er klaar voor..
Veel suc6 allemaal ik ben er echt klaar voor.. man heb hier echt jaren op gewacht.. game on
Net opgemeten, 13 cm.Gropah schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:46:
Maar hoe groot (lang) is die? Heb zelf namelijk het probleem dat ik mijn muis met 14 cm niet lang genoeg vind...
Jaa, dus iedereen.. Nog minder dan 12 uur te gaan! (nu gaat de tijd echt snel..)Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:05:
Hey mensen.. hebben jullie ook gelezen in de mail dat ze 3 uur eerder de servers al openzetten???.. haha dat wordt vroeg opstaan
even een check
Ja ben er klaar voor..
Ik heb hier trouwens ook 5 jaar op zitten wachten!
Is dat handig denken jullie, een skill (heal of evade lijkt me het handigst) op je scroll knop?
Lijkt me eigenlijk wel een goed toegankelijke knop. Alleen vraag ik me af of het uit maakt als je er per ongeluk mee scrolt, want dat zal nog wel vaak gebeuren.
Lijkt me eigenlijk wel een goed toegankelijke knop. Alleen vraag ik me af of het uit maakt als je er per ongeluk mee scrolt, want dat zal nog wel vaak gebeuren.
mouse button 4 is een goede kan je snle met je duim erbij
LOL EU: InXzitoWeTrust
Was eigenlijk van plan om op 1 2 4 en 5 de assist skills te zetten van 7 tm 10.. Anders loopt dat ook weer zo door elkaar als ik daar tussenin een heal ga zetten, denk ik. Maar kan het proberen.Xzito schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:27:
mouse button 4 is een goede kan je snle met je duim erbij
een rat 7 of rat 5 kan ik aanraden die zijn redelijk open en makkelijk schoon te maken alles valt er gewoon tussen uit;) plus nog een het makkelijke feit dat je redelijk wat keybinding buttons op je mouse hebt:)Cronax schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:20:
[...]
Ik kan de Razer Naga aanbevelen, gebruik ik nu al een paar jaar en is niet alleen voor MMO's prettig. In het begin is het even wennen maar je bent vrij snel gewend aan de 12 knoppen onder je duim.
Helemaal tof voor Diablo 3, kan ik met één hand spelen en ondertussen een hapje eten of een sigaretje roken ofzo
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_
neem een rat 5 of rat 7 daarbij kan je hem qua lengte instellen en nog veel meer check de site maar http://cyborggaming.com/prod/rat7.htm
Lekker op tijd dan maar waar heb je em gekocht?Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:36:
Guild wars 2 nu ook gekocht!
Kan niet meer wachten.
Een grote last-minute poll op reddit:
Highlights:
Race choice:
Human (3,840)
Asura (2,791)
Sylvari (2,522)
Norn (1,799)
Charr (1,543)
Undecided (1,070)
Profession choice:
Warrior (1,886)
Guardian (1,816)
Thief (1,775)
Elementalist (1,741)
Engineer (1,494)
Ranger (1,430)
Mesmer (1,371)
Necromancer (1,314)
Undecided (738)

Edit: Source.
Highlights:
Race choice:
Human (3,840)
Asura (2,791)
Sylvari (2,522)
Norn (1,799)
Charr (1,543)
Undecided (1,070)
Profession choice:
Warrior (1,886)
Guardian (1,816)
Thief (1,775)
Elementalist (1,741)
Engineer (1,494)
Ranger (1,430)
Mesmer (1,371)
Necromancer (1,314)
Undecided (738)

Edit: Source.
[ Voor 13% gewijzigd door Seditiar op 24-08-2012 18:37 ]
Verwijderd
Gewoon online, maar ik had geen Paypal of creditcard.yzx schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:36:
[...]
Lekker op tijd dan maar waar heb je em gekocht?
Dus via 3vcard.nl gedaan.
waarom heb je hem nu pas gekocht?Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:36:
Guild wars 2 nu ook gekocht!
Kan niet meer wachten.
Op GuildWars2.com zodat je ook direct morgen kunt beginnenVerwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:37:
[...]
Gewoon online, maar ik had geen Paypal of creditcard.
Dus via 3vcard.nl gedaan.
Verwijderd
Goede vraag.
Eigenlijk omdat ik al zovaak spellen heb gekocht die het later toch net niet blijken te zijn. (bv Starwars)
In het begin dacht ik GW.. hmm, GW1 deed me niet zoveel aangezien het (in mijn optiek) geen echte MMO was.
20 levels "maar" ook, alleen in de towns zag je mensen daarbuiten was je alleen met je party etc.
Maar naar dit topic, de videos op youtube, en wat mensen over het algemeen zeggen over GW2, ben ik toch van mening dat dit spel mij wel vermaak gaat bieden.
Verwijderd
Ja inderdaad.Xylon schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:37:
[...]
Op GuildWars2.com zodat je ook direct morgen kunt beginnen?
Ik heb ook nog aan geen enkele beta mee gedaan dus ik heb nog zoveel om te verkennen.
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.