_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_
Zit ondertussen op 10% (zo'n 200MB, lijkt update van 2gig te worden).
[ Voor 24% gewijzigd door Xanaroth op 24-08-2012 18:46 ]
Hoe lang heb je al niet meer gepatcht want ik heb niets?Myrdreon schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:45:
Iemand anders die ook 4,800 files binnenkrijgt vandaag? Dacht even te gaan updaten.. nu dus niet meer 'eventjes'.
Gisteren hebben ze een hoop kleine updates er tegen aan gesmetenMyrdreon schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:45:
Iemand anders die ook 4,800 files binnenkrijgt vandaag? Dacht even te gaan updaten.. nu dus niet meer 'eventjes'.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
De 10% in deze updater betekent dat je 10% van het aantal files hebt gedownload, niet 10% van de hoeveelheid data. Het kan dus zijn dat die 10% 200 MB, maar de overige 90% maar 15 MB.Myrdreon schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:45:
Zit ondertussen op 10% (zo'n 200MB, lijkt update van 2gig te worden).
Voor de laatste test gister. Uiteindelijk op 440MB toch nog klaar. Bestand is ondertussen bijna 17gig.DivineNL schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:46:
[...]
Hoe lang heb je al niet meer gepatcht want ik heb niets?
Arme mijn SSDMyrdreon schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:49:
[...]
Voor de laatste test gister. Uiteindelijk op 440MB toch nog klaar. Bestand is ondertussen bijna 17gig.
zojuist gecheckt en ik zit op 14.5 gb en er valt niks meer te updateMyrdreon schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:49:
[...]
Voor de laatste test gister. Uiteindelijk op 440MB toch nog klaar. Bestand is ondertussen bijna 17gig.
inderdaad hier ook 14,3 gbCorneVisser schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:51:
[...]
zojuist gecheckt en ik zit op 14.5 gb en er valt niks meer te update
Totaal is 16,2gb
Alhoewel ik de GUI persoonlijk zou willen veranderen
Opvallend gebalanceerde cijfersSeditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:36:
Een grote last-minute poll op reddit:
Edit: Source.
Zelf twijfel ik nog tussen:
Human Engineer
Norn Ranger
Denk dat ik Ranger ga
Edit: mijn folder is trouwens precies 16.0 GB groot en de launcher wilt ook niks meer downloaden. Het is de BETA dus misschien toch maar verse download..just to be sure.
[ Voor 15% gewijzigd door Melkaz op 24-08-2012 18:54 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
female norm warrior
man asura elementist
man sylvari ranger
daarna maar eens ff kijken
[ Voor 11% gewijzigd door Bias op 24-08-2012 19:02 ]
daar heb ik mijn beide codes in gevult
[ Voor 34% gewijzigd door Martijn Meijer op 24-08-2012 19:03 ]
Hier ja, en dan gewoon ja klikken bij "Do you have a Guild Wars account" en dan gewoon je guild wars 2 gegevens invullen daarna.Martijn Meijer schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:03:
http://register.guildwars2.com denk ik ?
daar heb ik mijn beide codes in gevult
Oudere versies zijn groter, nieuwere installaties hebben minder nutteloze, oude data ertussen zitten.DiedB schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:05:
Mijn GW2.dat is 16,3GB. Vreemd, die verschillende groottes, of vergeet ik iets?
[ Voor 31% gewijzigd door Seditiar op 24-08-2012 19:06 ]
Mijne is ook 16.3.DiedB schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:05:
Ik denk dat we nu gedoemd zijn
Rifle en?Myrdreon schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:05:
Norn Warrior om te beginnen (rifle, yum) en daarna zie ik het wel. Waarschijnlijk Necromancer (minion master) als 2e.
Ik denk twee Axen, Axe +shield of 2handed..
Wij zijn de enige met dezelfde filesize, dus waarom zouden weDraakje5 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:06:
[...]
Mijne is ook 16.3.
Verwijderd
Zag ik ook al ja wel handigVerwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:06:
Weet niet of het al bekend was, maar op de account management pagina staat nu ook een tabje: Link Accounts.
Iets met warhorn. Die swiftness boon is fantastisch zolang je nog geen lading waypoints hebt om naartoe te reizen. Waarschijnlijk sword/warhorn, omdat de leap skill wat extra snelheid kan geven bij rondrennen.Draakje5 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:06:
[...]
Rifle en?
Ik denk twee Axen, Axe +shield of 2handed..
[ Voor 13% gewijzigd door Xanaroth op 24-08-2012 19:10 ]
hijs customized dus kan hem niet verkopen en mijn monument is al vol maar toch!
dus mochten er mensen zijn die nog net 1 wapen missen in hun hom ..doe die quest
TIP. je moet wel alle mappen vrijgespeeld hebben anders red je het niet voor de quest moet allerlij plekken bezoeken door echt het hele spel.
suc6 voor de gene die hem gaan doen.
YO! fucknuts! It's Probing time!
Als je hem een keer opnieuw download is die kleinerDraakje5 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:06:
[...]
Mijne is ook 16.3.
Het is niet de hele community maar het is een groot genoeg sample om goede statistieken uit te halen.Melkaz schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:53:
[...]
Opvallend gebalanceerde cijfersDan is Reddit natuurlijk niet de gehele community.
Daarnaast is het ook onmogelijk om de hele community te ondervragen. Er zijn altijd wel mensen die niet stemmen/het niet opvalt
Ik laat 'm lekker zo hoorKalton schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:14:
[...]
Als je hem een keer opnieuw download is die kleiner
Vind het wel prima.
Edit, nee 14,5 is het en blijft het ;D
[ Voor 27% gewijzigd door Freakiebeakie op 24-08-2012 19:17 ]
Is afhankelijk van hoe oud je client is. Als je sinds de eerste BWE mee doet is ie groter, omdat er gewoon nog overbodige troep in zit, om het zo maar te zeggen.DiedB schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:05:
De mensen die een client hebben van 14.5gb hebben gewoon de minste overbodige files er in zitten. Diegene met 17gb hebben gewoon heel veel overbodige files.
[ Voor 18% gewijzigd door Xylon op 24-08-2012 19:17 ]
Nee, jij hebt heel veel redundante code door de BWE'sTijmenn schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:16:
Ik heb op dit moment 17gb aan GW2 data. Dan mis je wel wat ;p
Tenslotte is deze client al van Maart
Het is helemaal niet nodig. Ze draaien allebei even goed, maar het scheelt 3 GB. Dus tenzij je het risico wil lopen dat je hem niet meer op tijd kan downloaden door te trage servers (veel mensen halen hem nu pas binnen) zou ik hem (voorlopig) nog even gebruiken.Dubmusic schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:20:
voor het geval dat, installeer ik hem ook gewoon opnieuw nu
No way dat ik nu opnieuw ga downloaden..
Ik heb mijn GW client afgelopen vrijdag opnieuw gedownload (vanwege schone installatie Windows), en mijn .dat is al 15,2GBFreakiebeakie schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:17:
ik heb ook de closed betas gedaan maar heb me client 2 weken geleden opnieuw gedownload daarom kom ik nu uit op 14,5
Mijn BWE is 16.3gb groot en staat op D:\Guild Wars 2
Nu install ik hem via de installer op D:\Program Files\Guild wars 2 of wat de installer nu ook aangaf.
Mocht de 2e niet op tijd klaar zijn kan ik toch gewoon de eerste gebruiken?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
mijn hele gw2 map is 14,5PhysicalMagic schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:25:
[...]
Ik heb mijn GW client afgelopen vrijdag opnieuw gedownload (vanwege schone installatie Windows), en mijn .dat is al 15,2GB
-repair haalt echter helemaal geen files weg ben ik achter gekomen. De grootte blijft gewoon hetzelfde, hoogstens eventuele fouten worden weggewerkt. Als je het kleiner wilt zul je dus toch gewoon opnieuw moeten downloaden, zo lang ze geen -prune functie hebben.Seditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:24:
Deze link stond binnen de link van Kalton. Mischien dat een idee voor de mensen onder ons met traag internet.
[ Voor 30% gewijzigd door Seditiar op 24-08-2012 19:28 ]
Als je het linkje geopend hebt zie je dat daar staat dat je ZELF alles moet weghalen behalve gw2.exe en daarna repair draait om alle missende bestanden opnieuw te laten downloaden.Xylon schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:26:
[...]
-repair haalt echter helemaal geen files weg ben ik achter gekomen. De grootte blijft gewoon hetzelfde, hoogstens eventuele fouten worden weggewerkt. Als je het kleiner wilt zul je dus toch gewoon opnieuw moeten downloaden, zo lang ze geen -prune functie hebben.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Nope, in die eerste zin is ie een enter vergeten.SnoeiKoei schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:31:
[...]
Als je het linkje geopend hebt zie je dat daar staat dat je ZELF alles moet weghalen behalve gw2.exe en daarna repair draait om alle missende bestanden opnieuw te laten downloaden.
Er staat
Maar dit moet het volgende zijnTo reinstall, simply delete everything in your GW2 folder except gw2.exe. Then launch gw2.exe. To run the -repair function;
Als je alles weg zou hallen zou -repair helemaal geen nut hebben.To reinstall, simply delete everything in your GW2 folder except gw2.exe. Then launch gw2.exe.
To run the -repair function;
*rest van bericht*
[ Voor 4% gewijzigd door Xylon op 24-08-2012 19:35 ]
ahh that makes sense.. Mijne ook.
Overigens heb ik alleen de laatste BWE en de stress tests daarna meegemaakt, en mijn map is 14,6GB. Blijkbaar zijn de grotere game files dus ouder dan het laatste BWE.
[ Voor 49% gewijzigd door SnoeiKoei op 24-08-2012 19:40 ]
Wil alleen even zeker weten dat dit gewoon werkt en geen oplichterij is, ook al zal ik van die 1,60 niet wakker liggen, van geen head-start wel.
goedkoop is duurkoop?MOAW schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:49:
Zijn er hier meer mensen die bij deze verkoper op Ebay een key hebben gekocht en ingevoerd op https://register.guildwars2.com ?
Wil alleen even zeker weten dat dit gewoon werkt en geen oplichterij is, ook al zal ik van die 1,60 niet wakker liggen, van geen head-start wel.
Staat er niets van op google?
ik neem aan dat het niet meegenomen wordt. en per server kan denk ik maar 1 x dezelfde naam gebruikt wordenPhysicalMagic schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:48:
Weet iemand of Guildnamen van GW1 ook gereserveerd worden bij GuildWars2? Of mogen er meerdere Guilds zijn met dezelfde naam?
Ik kreeg er 2 van ze nadat de eerste niet werkte, helaas werkte de 2e ook niet. Veel anderen hier hebben ook bij hun besteld en dat ging wel prima. Je moet ze gewoon even een berichtje sturen via eBay, krijgt best snel reactie meestal..MOAW schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:49:
Zijn er hier meer mensen die bij deze verkoper op Ebay een key hebben gekocht en ingevoerd op https://register.guildwars2.com ?
Heb zelf vier werkende keys bij hem gekocht.MOAW schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:49:
Verwijderd
Tot op heden nog niks binnen, maar komt vast wel goed
mocht je nu ook 12 dagen eerder beginnen?Seditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:06:
[...]
Heb zelf vier werkende keys bij hem gekocht.
PhysicalMagic schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:09:
[...]
mocht je nu ook 12 dagen eerder beginnen?
Haha, was het maar zo'n feest. Maar heb er ook gelijk 3 gekocht voor 3 vrienden van me. We konden allemaal aan de stress test meedoen, wat officieel alleen beschikbaar was voor pre-purchasers (en dus 3-day headstarters). Morgenochtend kan ik 100% confirmen of het ook echt voor de 3-day headstart werkt.PhysicalMagic schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:09:
[...]
mocht je nu ook 12 dagen eerder beginnen?
Wat maakt ras nu uit
Seditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:36:
Een grote last-minute poll op reddit:
Highlights:
Race choice:
Human (3,840)
Asura (2,791)
Sylvari (2,522)
Norn (1,799)
Charr (1,543)
Undecided (1,070)
Profession choice:
Warrior (1,886)
Guardian (1,816)
Thief (1,775)
Elementalist (1,741)
Engineer (1,494)
Ranger (1,430)
Mesmer (1,371)
Necromancer (1,314)
Undecided (738)
[afbeelding]
Edit: Source.
Verwijderd
Sylvari starting zone is gewoon zo mooiRicmaniac schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:15:
Welk ras zullen de meeste spelen? Ik twijfel nog tussen Asura 60% en 40% Sylvari
Dacht is van sweetspot of darkyou
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Hier is de linkOzjifu schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:23:
Misschien kijk ik er overheen, maar waar is het mogelijk om GW2 alvast te downloaden. Ik heb GW2 gepre-ordered (dus geen 3-days headstart - Ik heb dus ook nog geen code), is het dan alsnog mogelijk om het allemaal alvast te downloaden ergens?
https://account.guildwars2.com/download/win
En anders kan ik hem miss nog wel ergens anders hosten?
XxxxXxLegolasxXxxxX ?Nickrsd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:24:
Ik weet geen über gave naam voor m'n human female ranger.. Help mij!
Dacht is van sweetspot of darkyou
Verwijderd
Alleen moet je wel inloggen voor die linkGropah schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:24:
[...]
Hier is de link
Als je een pre-order code hebt kan je die koppelen aan je GW-account via register.guildwars2.com
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 20:26 ]
Mooi, kan ik zodra ik een nieuwe key heb gaan slapen.Seditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:06:
[...]
Heb zelf vier werkende keys bij hem gekocht.
Gaan we stoer doen me xen?
XxxNoXxXScopeXxPeWx
Verbaast me dat Charr en necromancer beiden zo impopulair zijn, wat mij betreft het gaafste ras en de gaafste profession (maar niet in deze combi
Name is already taken. 10 seconde na launch.yzx schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:25:
[...]
Gaan we stoer doen me xen?
XxxNoXxXScopeXxPeWx
Mij ga je nooit rond zien lopen met zo een naamSeditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:27:
[...]
Name is already taken. 10 seconde na launch.
Ergens anders gehostiedVerwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:25:
[...]
Alleen moet je wel inloggen voor die link
Als je een pre-order code hebt kan je die koppelen aan je GW-account via register.guildwars2.com
http://www.mediafire.com/?7ntlo3d85sosyyn
Mij ook niet, maar er zijn genoeg mensen die het leuk vinden om een zo standaard mogelijke naam te nemen. Volgens mij gewoon een sport onder FPS spelers.yzx schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:28:
[...]
Mij ga je nooit rond zien lopen met zo een naam
Iets zoals boobbuttboob heb ik al vaker gebruiktSeditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:29:
[...]
Mij ook niet, maar er zijn genoeg mensen die het leuk vinden om een zo standaard mogelijke naam te nemen. Volgens mij gewoon een sport onder FPS spelers.
Hehe, hoef je hier niet mee aan te komen. Gozer op een ander forum was in BWE3 al gebanned van de beta omdat hij met "I Pooped My Pants" rondliep.yzx schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:30:
[...]
Iets zoals boobbuttboob heb ik al vaker gebruikt![]()
ik heb net ook 2 keys gekocht, maar ik maak me toch een beetje zorgen. Dit betreft gewoon een fysieke winkel namelijk, en voor normale items is de policy dat bestellingen na 2 uur (dat is het in het grootste deel van canada al geweest) op vrijdag pas op maandag verzonden worden. Nu is dit wel een iets ander product natuurlijk, maar toch.Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:07:
Ook keys bij die verkoper gekocht +/- 2 uur geleden.
Tot op heden nog niks binnen, maar komt vast wel goed
Enige ban die ik ooit gehad heb was voor het hebben voor de naam Blitzkrieg op een duitse private WoW serverSeditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:30:
[...]
Hehe, hoef je hier niet mee aan te komen. Gozer op een ander forum was in BWE3 al gebanned van de beta omdat hij met "I Pooped My Pants" rondliep.
De eerste twee codes heb ik gekocht op zaterdag en kreeg ik zondag binnen. Dat was via ebay, weet niet over welke winkel jij het precies hebt?YbonG schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:31:
[...]
ik heb net ook 2 keys gekocht, maar ik maak me toch een beetje zorgen. Dit betreft gewoon een fysieke winkel namelijk, en voor normale items is de policy dat bestellingen na 2 uur (dat is het in het grootste deel van canada al geweest) op vrijdag pas op maandag verzonden worden. Nu is dit wel een iets ander product natuurlijk, maar toch.
Haha, altijd mooi als mensen daar moeilijk over lopen doen.yzx schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:33:
[...]
Enige ban die ik ooit gehad heb was voor het hebben voor de naam Blitzkrieg op een duitse private WoW server
[ Voor 19% gewijzigd door Seditiar op 24-08-2012 20:34 ]
Thanks voor de linkGropah schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:24:
[...]
Hier is de link
Helaas kan die arme jongen hem pas de 28ste komen kopen omdat m´n collega vond dat we de releasedate moesten aanhouden (ookal vertelde ik dat hij hem toch niet eerder kon spelen
Toch wel interessant om te weten dat die games achter de schermen allang klaarliggen en dus al dagen van tevoren kunnen worden verkocht, alleen willen uitgevers dat dus niet
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
ook via ebay, alleen is de verkoper dus gewoon een winkel in canada (die hier gelinkt was). Maargoed, bedankt voor de info iig, geeft al wat meer hoop!Seditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:33:
[...]
De eerste twee codes heb ik gekocht op zaterdag en kreeg ik zondag binnen. Dat was via ebay, weet niet over welke winkel jij het precies hebt?
uhm.. ik heb GW2 vandaag in mn handen al.. vanuit 12game..po1son schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:38:
Net in de winkel de eerste GW2 geleverd gekregen, iemand had hem bij ons besteld.
Helaas kan die arme jongen hem pas de 28ste komen kopen omdat m´n collega vond dat we de releasedate moesten aanhouden (ookal vertelde ik dat hij hem toch niet eerder kon spelen).
Toch wel interessant om te weten dat die games achter de schermen allang klaarliggen en dus al dagen van tevoren kunnen worden verkocht, alleen willen uitgevers dat dus niet.
Echter doet mn key het pas morgen
Dit is een account.
Snap trouwens ook niet waarom je de game nog niet zou verkopen. Spelen kun je toch nog niet omdat je gewoon niet op de servers komt
Dat is een pre-order/purchase doosjeGropah schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:40:
Ik heb mijn doosje al sinds ergens in april?
Snap trouwens ook niet waarom je de game nog niet zou verkopen. Spelen kun je toch nog niet omdat je gewoon niet op de servers komt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ah, dan zit het wel goed hoor. Voor zover ik weet ben ik de enige die naar Ebay heb gelinkt, dus dan heb je als het goed is gewoon bij ComputervalleyCA besteld?YbonG schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:39:
[...]
ook via ebay, alleen is de verkoper dus gewoon een winkel in canada (die hier gelinkt was). Maargoed, bedankt voor de info iig, geeft al wat meer hoop!
Verwijderd
Maar het is nog geen 2 uur waar de winkel zit.YbonG schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:31:
[...]
ik heb net ook 2 keys gekocht, maar ik maak me toch een beetje zorgen. Dit betreft gewoon een fysieke winkel namelijk, en voor normale items is de policy dat bestellingen na 2 uur (dat is het in het grootste deel van canada al geweest) op vrijdag pas op maandag verzonden worden. Nu is dit wel een iets ander product natuurlijk, maar toch.
De winkel zit in edmonton. Daar is het momenteel 12:43 smiddags
Vond ik ook hoor, maar de heer manager wilde de boete vanuit uitgever niet riskerenGropah schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:40:
Ik heb mijn doosje al sinds ergens in april?
Oh en trouwens het betreft hier dus geen doosje met alleen code, volgens mij zit er ook een CD in. Het voelde in ieder geval wel een stuk zwaarder aan dan mijn pre-purchase van een paar maanden geleden
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
Verwijderd
Hoe heb je de code ontvangen, via Ebay messaging of e-mail?Seditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:43:
[...]
Ah, dan zit het wel goed hoor. Voor zover ik weet ben ik de enige die naar Ebay heb gelinkt, dus dan heb je als het goed is gewoon bij ComputervalleyCA besteld?
En hoelang duurde het +/-?
De winkel sluit over 1:15 uur, nog steeds geen key binnen.
En er staat inderdaad dat ze na 2 uur vrijdag niks meer zullen verzenden tot maandag.
Zie dat ze de mijne de 21e bij zavvi hebben verstuurd. Nog niets binnen. Hopelijk verkloten ze het niet weer zoals met de prepurchase key die ik na een maand pas kreeg...
Via Ebay messaging, en daardoor kreeg ik van Ebay zelf een e-mail notification. Ik weet niet waar je tegenwoordig in hotmail outlook de timestamps kan zien, als iemand dat weet kan ik even naar de precieze levertijd kijken. Bij ComputervalleyUSA in ieder geval nog op dezelfde dag. Bij ComputervalleyCA de volgende dag, maar als ik het me goed herinner heb ik die bij CA echt pas om 23:00 besteld.Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:45:
[...]
Hoe heb je de code ontvangen, via Ebay messaging of e-mail?
En hoelang duurde het +/-?
De winkel sluit over 1:15 uur, nog steeds geen key binnen.
En er staat inderdaad dat ze na 2 uur vrijdag niks meer zullen verzenden tot maandag.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.