Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
InflatableMouse schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:47:
Wordt het niet eens tijd voor [Deel 2] van dit topic?
Misschien een mooie voor als het spel uit is? Dus morgenochtend om 6 uur deel 2, of nja wanneer de servers open zijn?

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
PhysicalMagic schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:48:
[...]

Misschien een mooie voor als het spel uit is? Dus morgenochtend om 6 uur deel 2, of nja wanneer de servers open zijn?
Dan gaat iedereen spelen en geen topic aanmaken 8)7

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

PhysicalMagic schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:48:
[...]

Mooie taak voor iemand zonder head start? :+ Ik denk niet dat er morgen veel spelers te vinden zijn die een topic in elkaar gaan prutsen als ze ook kunnen spelen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

InflatableMouse schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:47:
Wordt het niet eens tijd voor [Deel 2] van dit topic?
Kun je beter tot morgenmiddag of zo mee wachten want anders heb je de eerste 20 pagina's voor 9.00 al gevuld met "ik kom er nog niet in", "ik moet nog updates downloaden", "IK ZIT ER IN" en meer van die spam.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:03
Kleine vraag.

Ik zit volledig ergens anders, kan Gwen cl. hier niet instellen (dit is een iPad).
Kan ik wel mijn naam al registreren? Mijn inname naam dus. Anders ben ik bang dat hij weg is.

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:49:
[...]

Kun je beter tot morgenmiddag of zo mee wachten want anders heb je de eerste 20 pagina's voor 9.00 al gevuld met "ik kom er nog niet in", "ik moet nog updates downloaden", "IK ZIT ER IN" en meer van die spam.
I agree.

Trouwens hebben jullie net zoals ik dat wanneer jullie de tweakers site bezoeken je 9 van de 10 keer de guild wars 2 topic wel bij de nieuwste forumberichten aan de linkerkant van de website ziet staan waardoor dat de snelste manier is om er te komen?

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

SnoeiKoei schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:49:
[...]

Mooie taak voor iemand zonder head start? :+ Ik denk niet dat er morgen veel spelers te vinden zijn die een topic in elkaar gaan prutsen als ze ook kunnen spelen.
Gewoon naar eerste post in dit topic gaan, op view drukken. Tekst vlak klikken, cntrl+A, cntrl+C. Nieuw topic, tekstvak klikken, cntrl+V. JOBS DONE!

Maar inderdaad, misschien wel een idee, al hoewel ik het denk ik ergens halverwege de 28ste zou doen, dan zorg je ervoor dat je meteen met inhoudelijke spraak begint en niet met "WIL NIET" of "yey ik ben er in" posts

Verwijderd

Gropah schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:52:
[...]

Gewoon naar eerste post in dit topic gaan, op view drukken. Tekst vlak klikken, cntrl+A, cntrl+C. Nieuw topic, tekstvak klikken, cntrl+V. JOBS DONE!

Maar inderdaad, misschien wel een idee, al hoewel ik het denk ik ergens halverwege de 28ste zou doen, dan zorg je ervoor dat je meteen met inhoudelijke spraak begint en niet met "WIL NIET" of "yey ik ben er in" posts
De 28ste is inderdaad nog veel beter om dat ergens halverwege de dag te doen.

• Jonwel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-11 14:27
Misschien ook de start post een update geven.

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Edit:
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:45:
[...]

Hoe heb je de code ontvangen, via Ebay messaging of e-mail?
En hoelang duurde het +/-?
De winkel sluit over 1:15 uur, nog steeds geen key binnen.
En er staat inderdaad dat ze na 2 uur vrijdag niks meer zullen verzenden tot maandag.
ComputervalleyCA:

Keys gekocht op: Monday, August 20, 2012 5:23:03 PM
Keys gekregen op: Monday, August 20, 2012 7:09:34 PM

Edit2:

ComputervalleyUS:

Keys gekocht op: Saturday, August 18, 2012 10:46:34 PM
Keys gekregen op: Sunday, August 19, 2012 8:23:03 PM

[ Voor 77% gewijzigd door Seditiar op 24-08-2012 21:10 ]

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:34
Is de beta versie van het spel, waarvan ik toestraks een update van 2,5 gb gedownload heb nu de volledige versie?
Of moet ik het spel nog een keer opnieuw binnen slingeren?

Verwijderd

Seditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:07:
Edit:
[...]

ComputervalleyCA:

Keys gekocht op: Monday, August 20, 2012 5:23:03 PM
Keys gekregen op: Monday, August 20, 2012 7:09:34 PM

Edit2:

ComputervalleyUS:

Keys gekocht op: Saturday, August 18, 2012 10:46:34 PM
Keys gekregen op: Sunday, August 19, 2012 8:23:03 PM
goed om te weten, tnx. :)
Zal ze vast wel zo kunnen verwachten dan.
Ik hoop het iig ;x
dunn0w schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:11:
Is de beta versie van het spel, waarvan ik toestraks een update van 2,5 gb gedownload heb nu de volledige versie?
Beta is volledige versie.

Verwijderd

dunn0w schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:11:
Je kan natuurlijk ook ff de search gebruiken. Maar nee, je hoeft niet geheel opnieuw het spel te downloaden. Morgenochtend kan je in één keer de laatste update downloaden.

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-11 18:48

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:11:
[...]

goed om te weten, tnx. :)
Zal ze vast wel zo kunnen verwachten dan.
Ik hoop het iig ;x
Ik ga wel erg hard huilen als ik geen replacement key meer krijg. :'(

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:34
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:12:
[...]

Je kan natuurlijk ook ff de search gebruiken. Maar nee, je hoeft niet geheel opnieuw het spel te downloaden. Morgenochtend kan je in één keer de laatste update downloaden.
Ja sorry, ik was al helemaal in paniek, aangezien mijn download snelheid 400kb/s max is.. :'(

Verwijderd

Knaak schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:12:
[...]

Ik ga wel erg hard huilen als ik geen replacement key meer krijg. :'(
Naja, het is daar nu 1:13PM, dus nog steeds geen 2 uur. als hij zich gewoon houd aan wat er in de veiling staat, zouden we hem vandaag nog moeten krijgen. :)

Het komt vast uiteindelijk allemaal wel goed. :D

Verwijderd

dunn0w schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:14:
[...]

Ja sorry, ik was al helemaal in paniek, aangezien mijn download snelheid 400kb/s max is.. :'(
Dat was hier ook toen ik net effe aan het patchen was. Iedereen is 'm al dan niet opnieuw aan het binnentrekken.

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Geen stress-test vanavond ? :-)

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Morgen is er 1. Een hele grote. Duurt meerdere jaren als het goed is ;)

Verwijderd

Over iets minder dan 9 uur heb je kans op een hele grote :P

• Iryl
Jawel, ze zijn ons nu aan het stresstesten :+

• Seditiar
  • Niet online
Zo, voor degenen (net als ik) die een verkeerd account hebben gelinked: we zijn nu officieel geneukt. Dit hebben ze zojuist in het artikel toegevoegd:
Please note: Once you link a Guild Wars account to Guild Wars 2, you cannot unlink them. Choose wisely and type carefully!
Leukste is nog, bij mij hebben ze hem automatisch gelinked, omdat een trial account op Guild Wars op dezelfde mail zat. En een ander guild wars account (die wel toegang heeft tot HoM) is dus gewoon niet meer te linken... tot nu toe het eerste wat ze echt HEEL slecht hebben aangepakt.

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Stresstest begint morgenochtend om 6 uur, wanneer je je log-in spamt omdat je geen idee hebt wanneer het online komt (ergens tussen 6 en 9, hoe vaag wil je het hebben).

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Seditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:23:
Zo, voor degenen (net als ik) die een verkeerd account hebben gelinked: we zijn nu officieel geneukt. Dit hebben ze zojuist in het artikel toegevoegd:

[...]

Leukste is nog, bij mij hebben ze hem automatisch gelinked, omdat een trial account op Guild Wars op dezelfde mail zat. En een ander guild wars account (die wel toegang heeft tot HoM) is dus gewoon niet meer te linken... tot nu toe het eerste wat ze echt HEEL slecht hebben aangepakt.
FF een support ticket aanmaken. Moet je toch wel kunnen veranderen, vooral omdat je een trial account eraan had en het automagisch is gegaan

Verwijderd

Gropah schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:24:
[...]

FF een support ticket aanmaken. Moet je toch wel kunnen veranderen, vooral omdat je een trial account eraan had en het automagisch is gegaan
Je stal mijn woorden.

Dat moet gemakkelijk via support te regelen zijn.

• Seditiar
  • Niet online
Gropah schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:24:
[...]

Heb gelijk toen het account linken online ging een ticket gemaakt. Vanochtend ergens. Hopen dat het nog opgelost wordt. Maar ik zie het somber in, nu ze dat specifiek in het artikel gezet hebben.

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Hey gasten ik heb een vraagje. Weet iemand hoe het armor van de thief in de OP (zie image) heet en hoe je eraan komt?
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/4739/rszthief04.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Xeiji op 24-08-2012 21:27 ]

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:08
heb de fysieke versie kunnen kopen bij de Intertoys. betekend dat ook een headstart?

blerghh.. wilde eigenlijk nooit meer een mmo spelen.. <zucht> iets met geen ruggegraat denk ik dan maar :)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
dus om 0900 begint de headstart, met MISSCHIEN een 0600 begin als ik het goed lees? interesant, maar ff goed slapen vannacht

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Seditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:25:
[...]

Heb gelijk toen het account linken online ging een ticket gemaakt. Vanochtend ergens. Hopen dat het nog opgelost wordt. Maar ik zie het somber in, nu ze dat specifiek in het artikel gezet hebben.
Dat hebben ze alleen maar gezegd zodat mensen voorzichtig zijn met het linken, zodat ze niet duizenden tickets krijgen voor het niet goed linken. Ik zou me er niet al te veel zorgen over maken.

Vraagje in het verlengde: het linken kun je naderhand (zeg: 2 maanden na launch) alsnog doen he?

BTW: die celebration hat is imo een beetje lame

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:28:
[...]

Dat hebben ze alleen maar gezegd zodat mensen voorzichtig zijn met het linken, zodat ze niet duizenden tickets krijgen voor het niet goed linken. Ik zou me er niet al te veel zorgen over maken.

Vraagje in het verlengde: het linken kun je naderhand (zeg: 2 maanden na launch) alsnog doen he?

Dat is een goed punt, only time will tell.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:28:
[...]

Yup en je kan ook nog nadien HoM rewards halen

• samuel123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:16
Heb m net aangeschaft en gedownload.
Maar kan niet inloggen.
Nu kan het zijn dat dat pas morgen kan , maar dacht dat je wel kon inloggen ofzo.

al een paar uur naast het log in scherm een draaiend rondje ;p

is dat normaal ?

Heb overigens de pre purchase versie aangeschaft .

Verwijderd

samuel123 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:34:
Heb m net aangeschaft en gedownload.
Maar kan niet inloggen.
Nu kan het zijn dat dat pas morgen kan , maar dacht dat je wel kon inloggen ofzo.

al een paar uur naast het log in scherm een draaiend rondje ;p

is dat normaal ?

Heb overigens de pre purchase versie aangeschaft .
Alles is normaal wat je ervaart. Gewoon nog een paar uur geduld hebben en je kunt los :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 21:35 ]

• samuel123
das mooi ;-) thx

had ff een opwelling vwb wow na een stop van 3 jaar , maar dat is echt crap geworden !! bah

Nu nog een goede server zoeken voor morgen dan ;-)

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 11:44
samuel123 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:50:
das mooi ;-) thx

had ff een opwelling vwb wow na een stop van 3 jaar , maar dat is echt crap geworden !! bah

Nu nog een goede server zoeken voor morgen dan ;-)
Mocht je veel NL'ers willen tegenkomen, kies dan voor Far Shiverpeaks.

-

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:52
Mensen die morgen diablo spelen missen toch wel een hoop zeg :P

Verwijderd

Draakje5 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:58:
Nah, weet ik niet. Ze hebben dan wel crappy loot en wij niet :)

• Roeland007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-11 11:32
Nog even een reminder voor mensen met een nvidea kaart kijk even goed naar je driver want dit kan blijkbaar nog al wat schelen in fps. De laatste 301.42 WHQL drivers geven blijkbaar een stuk lagere fps.
Linkje: https://www.guildwars2.co...mization-and-performance/

En free hat: https://www.guildwars2.co...-for-a-limited-time-only/

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Het lijkt erop dat computervalleyca @Ebay toch niet zo snel is met reageren op emails, helaas geen head-start dus. Zijn er ook nog andere optie's?

Verwijderd

de keys die ik op ebay heb besteld binnen.

1 key werkt, de ander is invalid.
Heb contact opgenomen, zal een update geven als ie vervangen is :)

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:53

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:18:
de keys die ik op ebay heb besteld binnen.

1 key werkt, de ander is invalid.
Heb contact opgenomen, zal een update geven als ie vervangen is :)
Joh, lekker bij arena net zelf kopen. Geen gezeur om niks.

Verwijderd

Knaak schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:17:
Het lijkt erop dat computervalleyca @Ebay toch niet zo snel is met reageren op emails, helaas geen head-start dus. Zijn er ook nog andere optie's?
Gewoon effe naar de site van GW2 gaan en de game daar kopen. Is wel wat duurder natuurlijk.

Verwijderd

beebie121 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:27:
heb de fysieke versie kunnen kopen bij de Intertoys. betekend dat ook een headstart?

blerghh.. wilde eigenlijk nooit meer een mmo spelen.. <zucht> iets met geen ruggegraat denk ik dan maar :)
Nee.

Headstart (3 dagen) is echt alleen als je een pre-purchase code hebt. 1 dag headstart is als je een pre-order code hebt. Als je nu gewoon de boxed versie hebt kan je niet eerder dan dinsdag gamen.

Verwijderd

Phntm schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:22:
[...]

Joh, lekker bij arena net zelf kopen. Geen gezeur om niks.
oh ik heb de standard editie op gamesync gekocht, maar die had maar 1 dag headstart.
Voor 1,50 kon ik t niet laten om die van ebay gewoon te proberen.
Als t werkt mooi, zo niet, 1,50 weg. boeie :p

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Draakje5 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:58:
Diablo3 ? Dat is toch die gehypte game en tegelijkertijd mijn grootste miskoop sinds jaren die nu ergens onder op een plank aan het vergaan is ?

:-p

• Seditiar
  • Niet online
Lasteraar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:25:
[...]

Diablo3 ? Dat is toch die gehypte game en tegelijkertijd mijn grootste miskoop sinds jaren die nu ergens onder op een plank aan het vergaan is ?

:-p
Dat ja.

• maartend
Ik vraag het opnieuw. Kan ik mijn ingame naam registreren zonder de game client? Ben aankomende dagen niet thuis.

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
maartend schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:25:
Ik vraag het opnieuw. Kan ik mijn ingame naam registreren zonder de game client? Ben aankomende dagen niet thuis.
Nee

Verwijderd

maartend schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:25:
Als je tot eind vorige maand minimaal dit jaar in GW1 ingelogd bent geweest dan is je naam geregistreerd tot 1 dag na head start. Anders niet.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

• samuel123
pre-purchase vanmiddag besteld via pay pal , en direct key binnen.
download aangeset en na uurtje of zo 14.3 gb op mijn pc staan als gw 2 map.

Je kan het dus nog zeker even snel ''score'n"

• Xufuja
Het is een ja/nee vraag dus waarom niet?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:04
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:37:
De definitieve serial zit in de doos onder Rytlock neem ik aan? M.a.w. je hebt niks anders gekregen dan de doos? BTW: vette CE, die van mij krijg ik als het goed is snel genoeg.
Jup, alles zit in de doos, daarom laat ik hem dus nog sealed O-)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• racingfreak
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11 16:52
Had vanmiddag om 12 uur een 3 day headstart key gekocht op ebay, heb om 19:00 maar een pm gestuurd en had 15min later m'n key.
Helaas werkt de key niet, heb meteen maar weer een pm gestuurd, maar heb nog geen reactie terug gehad. Ben bang dat het hem niet word, dan maar een paar dagen extra wachten.

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

• maartend
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:26:
[...]

Als je tot eind vorige maand minimaal dit jaar in GW1 ingelogd bent geweest dan is je naam geregistreerd tot 1 dag na head start. Anders niet.
Bedoel je dan tot zondag of tot woensdag. Eerste heb ik nix aan, laatste wel

Verwijderd

Waar zouden die keys vandaan moeten komen dat mensen er zomaar een stapeltje hebben liggen waarmee iemand eerder kan beginnen? Daar moeten toch games aan vastzitten?

Verwijderd

Denk dat ik maar die 55 euries neertel en hem bij Anet koop. Maar krijg ik die key wel gelijk binnen?

• Xufuja
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:30:
Waar zouden die keys vandaan moeten komen dat mensen er zomaar een stapeltje hebben liggen waarmee iemand eerder kan beginnen? Daar moeten toch games aan vastzitten?
Waren blijkbaar bij gamescom weggegeven.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:31:
Denk dat ik maar die 55 euries neertel en hem bij Anet koop. Maar krijg ik die key wel gelijk binnen?
Ja

[ Voor 25% gewijzigd door Xufuja op 24-08-2012 22:31 ]

Verwijderd

Heb de replacement key voor de 2e key alweer binnen.
Werkt deze keer wel.
Morgen lekker speuln! :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:31:
Als je betaald hebt ben je ook meteen geregistreerd. De game is dan aan je account gekoppeld volgens mij.

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:32:
Heb de replacement key voor de 2e key alweer binnen.
Werkt deze keer wel.
Morgen lekker speuln! :P
Hmm, ik zit nogsteeds te wachten op reactie. Komen die van jou ook bij computervalleyca vandaan?
Dat van die pet had ik nog niet gezien, thnx... Maar wat vreselijk Amerikaans :F :F :F Had van mij wel een hoofddeksel mogen zijn dat meer bij het spel past.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Die pet loopt 500 jaar voor op de game. Wat moet je er mee?

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

SnoeiKoei schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:33:
[...]

Dat van die pet had ik nog niet gezien, thnx... Maar wat vreselijk Amerikaans :F :F :F Had van mij wel een hoofddeksel mogen zijn dat meer bij het spel past.
Juist leuk zo`n petje :) vooral later in het spel als er ook mensen bij komen die het dan niet hebben... Heb je tenminste wat unieks.

Verwijderd

Knaak schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:32:
[...]

Hmm, ik zit nogsteeds te wachten op reactie. Komen die van jou ook bij computervalleyca vandaan?
Kwamen daar inderdaad ook vandaan.
Wacht gewoon even af, het komt goed! :)
Vervanging was er ook echt binnen 10 minuten

• Seditiar
  • Niet online
Brummetje schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:36:
[...]

Juist leuk zo`n petje :) vooral later in het spel als er ook mensen bij komen die het dan niet hebben... Heb je tenminste wat unieks.
Wat unieks :+ Samen met miljoenen andere mensen ;-) Maar inderdaad, vind het wel grappig van dit soort dingen. Behalve dat die pet ongelofelijk lelijk is, had van mij wel een cloak/cape mogen zijn.

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:37:
[...]

Mooi om te horen dat het nog goed gekomen is! Ik denk echt wel dat hij langer door gaat dan 14:00, want anders kan hij die keys niet meer verkopen. Worden flink overuren voor hem gok ik zo.

Edit: Sorry, double post.

[ Voor 3% gewijzigd door Seditiar op 24-08-2012 22:38 ]

Verwijderd

Seditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:38:
[...]

Mooi om te horen dat het nog goed gekomen is! Ik denk echt wel dat hij langer door gaat dan 14:00, want anders kan hij die keys niet meer verkopen. Worden flink overuren voor hem gok ik zo.

Edit: Sorry, double post.
Ik denk dat dat voornamelijk is voor alle fysieke producten die met post moeten, gewoon standaard stukje tekst :)

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
ook maar gekocht € 1,63 koop je anders een snack voor nu maar ff een key voor 3 dagen eerder spelen :P

EDIT: tevens mijn eerste Ebay order ooit :P

[ Voor 19% gewijzigd door Martijn Meijer op 24-08-2012 22:42 ]

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:37:
[...]

Ik wacht dus echt al 5 uur op vervangende key, that is. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Knaak op 24-08-2012 22:42 ]

Verwijderd

Knaak schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:41:
[...]

Ik wacht dus echt al 5 uur op vervangende key, that is. 8)7
Haha, ik weet hoe je je voelt.
Het was hels xD

edit: oh, vervanging. dat woordje las ik ff overheen xD

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 22:42 ]

• Martijn Meijer
Heb hem binnen maar dit geeft hij aan :P vet kut ach jah jamer dan.

" The serial code you've entered is not valid for this region. Please apply the serial code to a valid account in the correct region. "

Verwijderd

Martijn Meijer schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:45:
Hem hem binnen maar dit geeft hij aan :P vet kut achjah jamer dan.

" The serial code you've entered is not valid for this region. Please apply the serial code to a valid account in the correct region. "
gewoon ff proxy ofzo gebruiken? :p
en anders replacement vragen, zeg dat ie niet werkt.

Bij anderen werkt ie wel gewoon.

Of zit je sowieso is een andere regio?

• Martijn Meijer
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:46:
[...]

gewoon ff proxy ofzo gebruiken? :p
en anders replacement vragen, zeg dat ie niet werkt.

Bij anderen werkt ie wel gewoon.

Of zit je sowieso is een andere regio?
Ik zit in nederland :P welke proxy adviseer je ?

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Dus voor mij, gandara it is :) Ik neig nu wel naar het mainen van een thief, maja, we zien wel. Lbow/Sbow of Lbow/Gsword Ranger is ook vet :) enige wat rest is dit ene biertje, een paar uur slaap en dan characters maken als een malle :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

Martijn Meijer schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:47:
[...]

Ik zit in nederland :P welke proxy adviseer je ?
Geen idee :P
Weet ook niet of het zou werken.

Denk dat je beter een replacement kan vragen. :)

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:49:
[...]

Geen idee :P
Weet ook niet of het zou werken.

Denk dat je beter een replacement kan vragen. :)
Beter een replacement vragen, bij mij vergat hij ook bij de eerste lading 1 key, gelijk gereageerd en kreeg binnen 10 minuten de vergeten key.

• Iryl
ye-roon schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:47:
Dus voor mij, gandara it is :) Ik neig nu wel naar het mainen van een thief, maja, we zien wel. Lbow/Sbow of Lbow/Gsword Ranger is ook vet :) enige wat rest is dit ene biertje, een paar uur slaap en dan characters maken als een malle :)
Was ik ook van plan (Longbow/gs) maar ga nu toch Ele spelen. Thief lijkt me ook wel interesant.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Kwam dit nog tegen op GW2Guru. Het is een topic van 2 augustus '12 dus nog vrij recent.
Part 3: Adding Inventory By Purchasing Your Own Private Guildbank

We can be part of multiple guilds at once in Guildwars 2. This means that you could create a dummy guild just for the sake of a guild bank. While I think we should always represent our real guilds so that our task influence go to our guild, it is quite possible to buy the influence you need to purchase a guild bank. Here are the breakdowns...

Cost of Hiring a Guild Promoter

10 influence for 10 silver
100 influence for 1 gold
1,000 influence for 10 gold
10,000 influence for 100 gold

Cost of adding a guild bank

500 influence to research Architecture Level 1
1,000 influence to research Architecture Level 2
1,000 influence to add a 50 slot guild bank (requires level 2)
5,000 influence to research Architecture Level 3
??? influence to research Architecture Level 4
5,000 influence to add 100 additional slots to your guild bank (requires level 4)
??? influence to research Architecture Level 5
10,000 influence to add an additional 100 slots to your guild bank (requires level 5)

Analysis

This means that it will cost a mere 25 gold to add the first 50 slots to your personal guild bank. That is about 50 silver per slot and is comparable to the jump from 15 slot packs to 18 slot packs.

While we don't know right now how much architecture level 4 and 5 will cost, let's assume that they are 10,000 and 20,000 respectively. This means that the next 100 slots would be 200 gold or 2 gold a slot. The final 100 would be 300 gold or 3 gold a slot. Note that both of those are better deals than moving to 20 slot packs (although using this route will probably take over a month of real life time).
topic: http://www.guildwars2guru...izing-space-on-the-cheap/

Steam: Grim

• Martijn Meijer
Moet ik dan ook dit zeggen ? (sorry voor deze misschien domme vragen)

" The serial code you've entered is not valid for this region. Please apply the serial code to a valid account in the correct region."

• Seditiar
  • Niet online
Zou ik voor de zekerheid er maar gewoon bij zetten, je hoort een EU code te krijgen.

Verwijderd

Martijn Meijer schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:54:
Moet ik dan ook dit zeggen ? (sorry voor deze misschien domme vragen)

" The serial code you've entered is not valid for this region. Please apply the serial code to a valid account in the correct region."
Joah zoiets, of gewoon dat ie niet werkt.

Als je bovenstaande zegt, vermeld dan even dat je uit Nederland komt, meer mensen kent die een key besteld hebben die wel konden registreren, wellicht dat t wat helpt. :)

• Martijn Meijer
Hartstikke mooi dank jullie wel, nu maar even wachten op een antwoord ;)

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Zullen we lag ondervinden als we bijvoorbeeld een US server joinen?

• Seditiar
  • Niet online
Phntm schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:00:
Zullen we lag ondervinden als we bijvoorbeeld een US server joinen?
Volgens de berichten niet, ander forum waar ik zit hebben ze zelfs 2 guilds, 1 voor US en 1 voor EU (maar op een US server). Ikzelf heb geen zin om continu gezanik te hebben met primetime, dus gewoon lekker op EU.

@Hieronder: mensen die vanuit UK speelden zeiden dat ze 40MS hadden op US servers, hoe dat zit met de launch weet ik uiteraard niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Seditiar op 24-08-2012 23:02 ]

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 14:52
dat ligt eraan denk je te kunnen spelen met ~120ms latency?

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• Martijn Meijer
ligt aan de server, maar met mmo's heb ik geen ervarging als je kijkt naar bijv COD 1 of 2 en als je daarmee verbind naar een US of CA server dan heb je vaak een ping van 150 + :S

• Xufuja
Kun je eigenlijk ingame ergens latency zien?

• Seditiar
  • Niet online
FPS kan je zien in options ingame, maar heb eerlijk gezegd niet naar de latency gekeken.

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:42
Half uurtje geleden via die ebay link (computervalleyca) 2 keys gekocht.
Nog geen 10 minuten later al een mailtje met 2 codes.
3 minuten daarna ingevoerd en geregistreerd.
Als een zonnetje!

Verwijderd

Mensen die het over Computervalley hebben, is dat deze adv:

http://www.ebay.ca/itm/Gu...ain_2&hash=item3f1b141fdd

Krijg ik hiermee 1 of 3 dagen headstart ofso en daarna moet ik game aanschaffen? #confused

• Xufuja
Zou wel raar zijn als er geen latency meter is, elke mmorpg die ik ooit heb gespeeld had er 1.

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:06:

Krijg ik hiermee 1 of 3 dagen headstart ofso en daarna moet ik game aanschaffen? #confused
Nope, deze.

Edit: Voor zover ik weet, krijg je met bovenstaande link een 3-day headstart, en NA de headstart heb je nog 5 dagen om je account te upgraden naar een volledige game.

[ Voor 13% gewijzigd door Seditiar op 24-08-2012 23:08 ]

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 11:44

Daarmee krijg je 1 dag eerder toegang, je moet de game daarnaast ook nog kopen, voor de volledige serial na de headstart periode.

-

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:42

Dat is alleen de 1 dag headstart code.

er is ook een 3 dag headstart
http://cgi.ebay.ca/ws/eBa...AQ:CA:1123#ht_3895wt_1163

En ja, daarna moet je een key voor de full game invoeren.

Verwijderd

Seditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:07:
[...]

Nope, deze.

Edit: Voor zover ik weet, krijg je met bovenstaande link een 3-day headstart, en NA de headstart heb je nog 5 dagen om je account te upgraden naar een volledige game.
Dankje maar ik zie 'This listing has ended'

Verwijderd

Ben ik effe blij dat ik de game gewoon een tijd geleden al bij AN gekocht heb. Scheelt een boel hoofdpijn en gedoe via Ebay :)

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:08:
[...]

Dankje maar ik zie 'This listing has ended'
Oh, sorry. Blijkbaar hebben er teveel tweakers daar hun key gekocht en heeft hij er geen meer.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:08:
Ben ik effe blij dat ik de game gewoon een tijd geleden al bij AN gekocht heb. Scheelt een boel hoofdpijn en gedoe via Ebay :)
Dat kunnen mensen nog steeds hoor, maar het is wel 10 euro duurder.

[ Voor 37% gewijzigd door Seditiar op 24-08-2012 23:10 ]

Pagina: 1 ... 102 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.