Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:42
Gaat snel.
Half 11 2 codes voor 3-day headstart gekocht. Toen waren er nog meer dan 10 beschikbaar.
Blijkbaar zijn die nu op.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:36

yzx

9h45 mensen kom op!

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Verwijderd

Mocht iemand nog een extra ebay key over hebben dan koop ik het graag over met winst voor jou ! :O

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Maar is gaan slapen voor de grote opening.

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
roepie88 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:10:
Gaat snel.
Half 11 2 codes voor 3-day headstart gekocht. Toen waren er nog meer dan 10 beschikbaar.
Blijkbaar zijn die nu op.
Tja, vandaag alleen al 30 mensen die feedback hebben achter gelaten, zou me niks verbazen als hij er duizenden verkocht heeft. Ik heb ze zelfs nog voor $4,- gekocht bij hem :/

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-11 18:07

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik maak 2 characters aan, een Female Ranger en een Female Guardian.
De rest laat ik open, kan alle slots wel vol spammen, maar geen zin in.. weet niet goed met wat.

Human Ranger & Norn Guardian

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:35
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:17:
Mocht iemand nog een extra ebay key over hebben dan koop ik het graag over met winst voor jou ! :O
Same here! Net te laat @ ebay blijkbaar :( Heb alle stresstests en beta's gemist, zie dit als de ideale kans om toch nog een soort GW2 demo te hebben zodat ik weet dat het spel op mijn pc draait en of het me echt kan boeien :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-11 20:55
heb de codes nu ook binnen, erg fijn. 30 euro betaald voor GW2 zelf (zonder enige headstart) en 2 dollar voor de 3 dagen headstart, dus voor 31.50 gewoon headstart gw2!

• yzx

yzx

twit schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:25:
[...]

Same here! Net te laat @ ebay blijkbaar :( Heb alle stresstests en beta's gemist, zie dit als de ideale kans om toch nog een soort GW2 demo te hebben zodat ik weet dat het spel op mijn pc draait en of het me echt kan boeien :)
What may your specs be ;)

Verwijderd

YbonG schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:25:
heb de codes nu ook binnen, erg fijn. 30 euro betaald voor GW2 zelf (zonder enige headstart) en 2 dollar voor de 3 dagen headstart, dus voor 31.50 gewoon headstart gw2!
waar precies als ik vragen mag?

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
ik heb nu een 2e code ontvangen en geprobeerd. Maar deze werkt nu ook niet nog steeds de melding met invalid region. ik ga nog even een proxy proberen. weet het anders ook niet meer :S

• Seditiar
  • Niet online
Martijn Meijer schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:27:
ik heb nu een 2e code ontvangen en geprobeerd. Maar deze werkt nu ook niet nog steeds de melding met invalid region. ik ga nog even een proxy proberen. weet het anders ook niet meer :S
Mocht de proxy werken, kan je er mooi nog 1 doorverkopen ;-) (mocht die eerste code ook werken met proxy).

• YbonG
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:26:
[...]

waar precies als ik vragen mag?
30 euro was een dagaanbieding bij g2play op een gegeven moment, en die key op ebay zoals hier eerder al besproken, maar die zijn uitverkocht geloof ik.

• YbonG
twit schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:25:
[...]

je kan alsnog de 1 dollar 1day headstart kopen, kan je 6 dagen mee spelen (1 dag pre launch, 5 erna).

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Martijn Meijer schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:27:
Dat gaat niet werken denk ik :) Ligt niet aan waar je zit maar wat voor account je hebt ;) Ik neem aan dat je een EU account hebt dus dan heb je ook een EU code nodig uiteraard.

• Martijn Meijer
Brummetje schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:29:
[...]

Dat gaat niet werken denk ik :) Ligt niet aan waar je zit maar wat voor account je hebt ;) Ik neem aan dat je een EU account hebt dus dan heb je ook een EU code nodig uiteraard.
Ja denk het ook, op de retail box staat dat het uit de UK komt. Dus moet ik hem nog een keer gaan mailen ? :P

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 09:17
Nou ik gaat eens slaapjes doen en ik zie de meeste van jullie morgen ochtend wel in game :D

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-11 18:48

Knaak

It's me, Mario!

Ow krijg ik een replacement key en werkt die ook niet :+ lucky me.

• Martijn Meijer
Knaak schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:35:
Ow krijg ik een replacement key en werkt die ook niet :+ lucky me.
Je bent niet de enigste ik vraag nu voor de 2e keer om een replacement :P

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-11 18:48

Knaak

It's me, Mario!

Martijn Meijer schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:39:
[...]

Je bent niet de enigste ik vraag nu voor de 2e keer om een replacement :P
Gaat die gozer daaro leuk vinden aangezien ik de vorige keer 12 mails heb verstuurd. :D

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:35
E6300 Core 2 Duo met 4GB RAM en een Geforce GFX 460SE.. Vrees dat er niet echt iemand nog meth hardware uit dat tijdperk de beta ofzo gespeeld heeft? Al zat ik net een gamespot hands on video te kijken waar iemand van AN zegt dat vooral ram en graphics card belangrijk zijn voor het spel. Ik heb ook al de can I run it website gecheckt en die geeft aan dat alleen mn cpu net onder system requirements zit.. Maargoed dan nog zal het allemaal wel op low zijn en is het wel fijn om met eigen ogen even te zien of ik dat speelbaar vind..

Miss dat ik dus idd voor een 1day headstart key ga al heb ik nog even een dag geduld of ik morgen niet nog een optie vind om het morgen al uit te kunnen proberen :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• yzx

yzx

twit schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:51:
[...]

E6300 Core 2 Duo met 4GB RAM en een Geforce GFX 460SE.. Vrees dat er niet echt iemand nog meth hardware uit dat tijdperk de beta ofzo gespeeld heeft? Al zat ik net een gamespot hands on video te kijken waar iemand van AN zegt dat vooral ram en graphics card belangrijk zijn voor het spel. Ik heb ook al de can I run it website gecheckt en die geeft aan dat alleen mn cpu net onder system requirements zit.. Maargoed dan nog zal het allemaal wel op low zijn en is het wel fijn om met eigen ogen even te zien of ik dat speelbaar vind..

Miss dat ik dus idd voor een 1day headstart key ga al heb ik nog even een dag geduld of ik morgen niet nog een optie vind om het morgen al uit te kunnen proberen :)
Denk wel dezelfde cpu maar een 5770 als GPU >:) hij kon laggend spelen

Verwijderd

twit schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:51:
[...]

Ik heb met een I3 2120 met 3gb ram en een Asus GT440 nergens last van op redelijke hoge settings.
Dus het zal voor jou vast wel speelbaar zijn op wat lagere settings. :)

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:53:
[...]

Ik heb met een I3 2120 met 3gb ram en een Asus GT440 nergens last van op redelijke hoge settings.
Dus het zal voor jou vast wel speelbaar zijn op wat lagere settings. :)
GW2 is best wel afhankelijk van de CPU... een i3 loopt met GW2 veel beter dan een C2D.. Mijn oude PC had een 460 videokaart en een C2D 8400 en m`n vriendin had een i3 met een 450 kaart.... Ik kon echt lange na niet op ultra spelen terwijl zij dat wel gewoon kon zonder ook maar een beetje lag.

Blij dat ik nu een i7 heb dus nergens last meer van maar de CPU is best wel bepalend voor GW2

Verwijderd

Anders gewoon effe op

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ kijken dan weet je vrij zeker of het kan.

Verwijderd

Brummetje schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:55:
[...]

GW2 is best wel afhankelijk van de CPU... een i3 loopt met GW2 veel beter dan een C2D.. Mijn oude PC had een 460 videokaart en een C2D 8400 en m`n vriendin had een i3 met een 450 kaart.... Ik kon echt lange na niet op ultra spelen terwijl zij dat wel gewoon kon zonder ook maar een beetje lag.

Blij dat ik nu een i7 heb dus nergens last meer van maar de CPU is best wel bepalend voor GW2
Ah ok, had niet door dat GW zo zwaar op de CPU ligt.

Tijd voor een nieuwe CPU voor twit :D

• Martijn Meijer
i7 920, 16GB DDR3, ATI Radeon 5850, (volgende week OCZ 256GB SSD) Mijn pc gaat hem wel aan kunnen :P hij draaide al soepel tijdens de closed beta's :P dus ik maak mij geen zorgen ;)

• yzx

yzx

Martijn Meijer schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:04:
i7 920, 16GB DDR3, ATI Radeon 5850, (volgende week OCZ 256GB SSD) Mijn pc gaat hem wel aan kunnen :P hij draaide al soepel tijdens de closed beta's :P dus ik maak mij geen zorgen ;)
Why an OCZ ssd? :P

Verwijderd

Grappig ineens komen de "check mijn super OP computer" patsers weer tevoorschijn. :+

Ontopic:

Ik las hier toen dat we "misschien tot 3 uur eerder dan de launch (9uur) konden beginnen"
Klopt dit?

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Zou wat zijn.. Maar om 06.00 ben ik nog niet aanspreekbaar :-D

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:08:
Grappig ineens komen de "check mijn super OP computer" patsers weer tevoorschijn. :+

Ontopic:

Ik las hier toen dat we "misschien tot 3 uur eerder dan de launch (9uur) konden beginnen"
Klopt dit?
Dan had je die patser met zijn i7 en GTX680 niet voorbij zien komen

En ze kunnen tot 3 uur eerder open gaan dus vanaf 6 uur is er kans

Verwijderd

Ik ga ervan uit dat we (mede-login-spammers) elkaar een beetje op de hoogte houden van wanneer iemand ingelogd is? Dat zal ik namelijk wel doen.

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
ze starten de servers om 6.00 op, zodat alles om 9.00 goed runt, je hebt dus zo maar kans dat je er om 7 uur in komt, maar gezien iedereen weet dat de servers om 6.00 starten, zal je er wel niet meteen om 6.00 in komen.. :P En ze beloven je ook niks.. Ik check het wel om 11.00. :P Die eerste gemiste uurtjes haal ik later wel weer een keer in. ;)

• yzx

yzx

* yzx haalt rustig weer ff een patch binnen

• Martijn Meijer
yzx schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:26:
* yzx haalt rustig weer ff een patch binnen
Hier ook 40 mb ongeveer :P Waarom OCZ was een aanbieding voor 150 euro bij ibood dacht waarom nie :P

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-11 14:53
Martijn Meijer schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:34:
[...]

Hier ook 40 mb ongeveer :P Waarom OCZ was een aanbieding voor 150 euro bij ibood dacht waarom nie :P
Ligt eraan hoelang het geleden was, nu is het de slechtste koop die je kunt doen, tenzij je 256GB hebt :)

• yzx

yzx

Martijn Meijer schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:34:
[...]

Voor die prijs had je een samsung :P

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:08

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

had me aangemeld voor die Teamspeak server maar kan geen channel switchen. neem aan dat ik eerst rechten moet krijgen?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ricmaniac schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:56:
had me aangemeld voor die Teamspeak server maar kan geen channel switchen. neem aan dat ik eerst rechten moet krijgen?
Done ;)

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:40

Grvy

Bot

Waar kan je jezelf aanmelden :O

Dit is een account.

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Grvy schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 01:00:
[...]

Waar kan je jezelf aanmelden :O
Moet op de guild website http://guildoftweakers.com/ daar staat ook alle informatie van de TS server.

Verwijderd

Nog meer mensen wakker, die niet kunnen slapen?

Ben gewoon klaar en klaar wakker....

• yzx

yzx

Dag tijgetje :+

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-11 19:29

Slapstick

Me, myself or I

Twijfel of ik GW2 binnenkort ga kopen. GW1 wel jaren gespeeld.

:TweakBlog:

• yzx

yzx

Slapstick schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:29:
Twijfel of ik GW2 binnenkort ga kopen. GW1 wel jaren gespeeld.
Je hebt nog tot 6 uur om te beslissen ;)

Echt wel een aanrader, vond GW1 maar niets, maar deze vind ik veel fijner spelen

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-11 19:29

Slapstick

Me, myself or I

Ik heb nog jaren om te beslissen. In het begin zal het toch te druk zijn na mijn zin :P.

:TweakBlog:

• Jveer
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:13:
Nog meer mensen wakker, die niet kunnen slapen?

Ben gewoon klaar en klaar wakker....
Het was ook mijn plan om nog even een aantal uur te pitten, maar ben de dag ervoor te laat gaan slapen... Dus kon ook niet slapen -.-

Gelukkig heb ik nog wat Steins;Gate afleveringen te zien :D

[ Voor 8% gewijzigd door Jveer op 25-08-2012 04:54 ]

Verwijderd

Hier ook wakker :+

• Jveer
Opgebleven of ook niet in slaap kunnen vallen? :P

Verwijderd

Nog steeds wakker.

• Jveer
Nog maar een uurtje voordat we kunnen proberen in te loggen!!! :)

Verwijderd

Jveer schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:01:
Nog maar een uurtje voordat we kunnen proberen in te loggen!!! :)
Proberen doe ik nu al hoor :P

You never know!

• Jveer
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:04:
[...]

Proberen doe ik nu al hoor :P

You never know!
Hahaha ik had al af en toe gekeken of er een nieuwe patch was uitgekomen, though ik er niet vanuit ga.

Guild Wars 2 op Twitter:
@GuildWars2
@paperfanofdoom The servers are not up. ~RB2 #GW2

:+

[ Voor 15% gewijzigd door Jveer op 25-08-2012 05:17 ]

• yzx

yzx

Ik ga voor een random server pick, hopelijk valt dit mee :P

• Jveer
yzx schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:23:
Ik ga voor een random server pick, hopelijk valt dit mee :P
Niet voor Far Shiverpeaks?

Verwijderd

Als ik nu op login druk, blijft ie dat proberen tot de login server online is en logt ie me dan ook meteen in of moet ik gewoon opnieuw op inloggen drukken als de server online is? Snappie wat ik bedoel?

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:23:
Als ik nu op login druk, blijft ie dat proberen tot de login server online is en logt ie me dan ook meteen in of moet ik gewoon opnieuw op inloggen drukken als de server online is? Snappie wat ik bedoel?
Nee :P
Jveer schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:23:
[...]

Niet voor Far Shiverpeaks?
Mmm not sure yet

Verwijderd

Ik krijg redelijk snel een foutmelding nadat ik heb geprobeerd om in te loggen... of snap ik je niet? :)

Verwijderd

Je moet steeds opnieuw proberen.
Voor 6 uur zal er toch weinig kans zijn dat je er in komt. :p

Verwijderd

Nee sorry, my bad. Ik krijg ook snel een melding.

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 11:44
Patcht de client eigenlijk ook als hij al open staat?

Of moet je hem daarvoor opnieuw opstarten?

-

• yzx

yzx

Centurion schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:29:
Patcht de client eigenlijk ook als hij al open staat?

Of moet je hem daarvoor opnieuw opstarten?
Rebooten

• Jveer
Minder dan een half uur te gaan!!
Ik zit er al helemaal klaar voor! Heb me doc'je met me char. creation settings open staan :D

Verwijderd

Is het standaard dat het inlogscherm 8 asterisks laat zien voor je password, ook al heb je meer tekens in je password?

Verwijderd

Jveer schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:36:
Minder dan een half uur te gaan!!
Ik zit er al helemaal klaar voor! Heb me doc'je met me char. creation settings open staan :D
Ga je dan ook meteen aan het uiterlijk werken? Ik klik door tot de naam. Daarna delete ik deze en maak het opnieuw aan met juiste ras, profession, looks, etc.

• Jveer
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:36:
Is het standaard dat het inlogscherm 8 asterisks laat zien voor je password, ook al heb je meer tekens in je password?
Heb je net een inlog poging geprobeerd? Dat gebeurde bij mij namelijk ook, ik had zelf nog het password aangepast just to be sure

@SyNqii Oh dat is een hele goede, laat ik dat maar doen ja!

[ Voor 8% gewijzigd door Jveer op 25-08-2012 05:39 ]

Verwijderd

Jveer schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:38:
[...]

Heb je net een inlog poging geprobeerd? Dat gebeurde bij mij namelijk ook, ik had zelf nog het password aangepast just to be sure

@SyNqii Oh dat is een hele goede, laat ik dat maar doen ja!
Ja ik had account name en password gewist en opnieuw ingevoerd. Daarna maakt ie toch nog 8 asterisks ipv de verwachte 9.

Dat is inderdaad het beste. Gewoon klikken tot de naam. Daarna verwijderen, de naam is nog 24 erna nog van jouw.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 05:42 ]

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:38:
[...]

Ga je dan ook meteen aan het uiterlijk werken? Ik klik door tot de naam. Daarna delete ik deze en maak het opnieuw aan met juiste ras, profession, looks, etc.
Geen unique naam dan zeker :9

• Centurion
Ik ga voor een 4 letter naam op m'n Asura.

Hoop dat het lukt.

-

• Jveer
yzx schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:42:
[...]

Ben erg slecht in elke keer namen verzinnen, dus ben van plan me favo characters uit favo boeken te gebruiken :9

• Seditiar
  • Niet online
Jveer schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:43:
[...]

Ben erg slecht in elke keer namen verzinnen, dus ben van plan me favo characters uit favo boeken te gebruiken :9
Pietje Puk is redelijk zeldzaam hoor ;-)

• yzx

yzx

Jveer schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:43:
[...]

_O- Harry Potter of Team Edward van die gein?
Seditiar schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:44:
[...]

XxXLeetXxxNoXxSCoPeXxXEXTReMEX :+

[ Voor 26% gewijzigd door yzx op 25-08-2012 05:45 ]

• Jveer
Seditiar schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:44:
[...]

Ahhh herinneringen :P Maar nee het zijn Fantasy boeken wat ik tegenwoordig lees :)

Verwijderd

yzx schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:42:
[...]

Hij is uniek als ik de eerste ben die hem krijgt, want er loopt niemand anders met die naam rond. Lijkt me een goed voorbeeld van uniek :9

Zonder bijdehant te doen; ik heb een paar generieke namen, maar ook genoeg voorraad voor niet generieke namen. Lijstje heb ik voor me. Misschien krijg ik spijt dat ik geen cursus typen heb gedaan, betere internetverbinding heb aangeschaft, etc. en blijkt dat ik net te laat ben voor mijn naam.

• Jveer
yzx schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:44:
[...]

_O- Harry Potter of Team Edward van die gein?

[...]

XxXLeetXxxNoXxSCoPeXxXEXTReMEX :+
Nah Harry Potter namen zijn lame en thank god dat ik nooit Twilight heb gelezen :P
Dacht meer aan FitzChivalry (uit Assassin's Apprentice) als naam voor me Human Thief ;)

• Xufuja
Net opgestaan, ogen zijn echt dood maar goed genoeg om login te spammen. Nog 10 minuten~

Verwijderd

Voor de Asura names heb ik me gehouden aan Anets kader voor de namen. Volgens mij bevatten de meeste Asura namen het volgende:

Female: MedeklinkerKlinkerMedeklinkerMedeklinkerKlinker, bijv.: Zojja
Male: MedeklinkerMedeklinkerKlinkerMedeklinkerMedeklinker, bijv: Frazz of Snaff

Vind ik wel grappig. Voor overige characters niet echt rekening gehouden met Lore.

• Jveer
Creqaw schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:50:
Net opgestaan, ogen zijn echt dood maar goed genoeg om login te spammen. Nog 10 minuten~
Morge! :w

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-11 08:04
Ik ben klaar wakker en mijn ontbijt aan het eten :D

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55

• Seditiar
  • Niet online
DivineNL schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:51:
[...]

Ik ben klaar wakker en mijn ontbijt aan het eten :D
Same, dik 6 uur geslapen :P

• yzx

yzx

MOEST JE MAAR NIET GAAN SLAPEN.

Caps gebruikt maakt het lezen makelijker
Gaan we een wave doen dan? :o

[ Voor 24% gewijzigd door yzx op 25-08-2012 05:52 ]

Verwijderd

Ik ben niet gaan slapen, maar bij mij is het ook maar een paar minuten voor 00:00 :9

• Centurion
Leuk om te zien!

Nog 9 minuten? Laten we het hopen :P.

-

• Xufuja
yzx schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:51:
[...]

MOEST JE MAAR NIET GAAN SLAPEN.

Caps gebruikt maakt het lezen makelijker
Inderdaad, zo vervelend dit. Kreeg niet eens lenzen in, lol

• Centurion
Creqaw schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:52:
[...]

Ik hoefde ze alleen maar uit te doen :P.

-

• yzx

yzx

Creqaw schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:52:
[...]

Koop een set nieuwe ogen 8)7

Zo ff net voor release

Afbeeldingslocatie: http://janfkenjedienie.files.wordpress.com/2009/08/070809_komkommertijd.jpg?w=640

[ Voor 30% gewijzigd door yzx op 25-08-2012 05:54 ]

Verwijderd

Ik stond op het punt een uur geleden te slapen, tot mijn kat besloot van 3 hoog door het raam te springen, recht door t gaas wat er voorzat. mocht ik mooi even rondje flat rennen, klaarwakker.
Dan maar wachten tot t begint :")

• Centurion
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:53:
Ik stond op het punt een uur geleden te slapen, tot mijn kat besloot van 3 hoog door het raam te springen, recht door t gaas wat er voorzat. mocht ik mooi even rondje flat rennen, klaarwakker.
Dan maar wachten tot t begint :")
7(8)7 Had zeker niets?

/edit; verkeerde emote :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Centurion op 25-08-2012 05:57 ]

-

• yzx

yzx

Die beesten hebben toch 9 levens 8)7

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
Wow het is druk hier. Ik lag om 22:00 in bed en ik vraag me af of ik wel geslapen heb, elke keer als ik op de wekker keek was het twee uur later en niet moe, gelukkig ben ik nu ook niet moe :) Nu maar hopen dat het binnen één uur begint.

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-11 20:30
Ik moet zeggen ondanks dat ik 6 uur slaap heb gehad. Dat ik echt klaar wakker ben.

Verwijderd

Trently schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:55:
Ik moet zeggen ondanks dat ik 6 uur slaap heb gehad. Dat ik echt klaar wakker ben.
Adrenaline? :9

• yzx

yzx

ff wc stop maken voor we beginnen

• Seditiar
  • Niet online
Trently schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:55:
Hm? Wat is je punt :P 6 uur slaap is zat ;)

Verwijderd

Listening to Final Countdown!

Verwijderd

Gelukkig niet. ze stond rustig tegen de muur op te springen.
Maarja, 3 verdiepingen naar boven gaat toch wat moeilijk ;P

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-11 18:39
3 uurtjes geslapen, werd wakker door zoemende mug, zag dat het misschien over 40 min zou beginnen, so here I am lol

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
ik had de wekker op 4:30 gezet omdat ik niet kan klokkijken. Naja irc party met de amerikanen is ook leuk :p

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-11 20:30
Seditiar schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 05:56:
[...]

Hm? Wat is je punt :P 6 uur slaap is zat ;)
Nou in vakantie heb ik toch liever wat meerdere uurtjes slaap hoor :)
Pagina: 1 ... 103 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.