Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-11 12:30
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:29:
[...]

Sporten of lichamelijk zwaar werk doen vandaag.
Paar keer het 3-letter woord met de volgende letters doet wonderen: X, S, E ;)

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
pff... extra slapen nu om langer te gamen.. ik zie hier een aantal mensen die rijp zijn voor psychiatrie.

Ik kan morgen ook gamen, maar ik ga het met een maat rustig eens opstarten rond een uur of 13.30.
Ga er zeker niet eerder uit, 't blijft maar een spelletje, en van zaterdag 13.30 tot het einde van het weekend is een hoop gametime.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
ik hoef maar 2 namen te hebben en de rest verzin ik wel als ik klaar ben met die 2.
heb erg zin in morgen.Heb in totaal nog maar 2 uur in de norn starting area gespeeld en ongeveer 2 uur in de norn starting area ( human was leuker )

Ik wou beginnen met een charr engineer...maar warrior + 2 handed rifle heeft nu echt mijn voorkeur ( backup word een axe)

hehe gek onnie

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Dakreal schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:32:
pff... extra slapen nu om langer te gamen.. ik zie hier een aantal mensen die rijp zijn voor psychiatrie.

Ik kan morgen ook gamen, maar ik ga het met een maat rustig eens opstarten rond een uur of 13.30.
Ga er zeker niet eerder uit, 't blijft maar een spelletje, en van zaterdag 13.30 tot het einde van het weekend is een hoop gametime.
Nah, ben sowieso in het weekend aan het werk van 17:00 tot 21:00 dus die verloren uren compenseer ik mooi door of langer door te gaan in de avond of eerder op te staan.

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Jeej net een paar minuten geleden binnen gekregen. Nu lekker wachten tot maandag :P

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/mklza.jpg

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dakreal schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:32:

OW NEE! iemand doet iets wat ik niet doe, dat is gewoon iemand die gestoord is! (je eerste zin vrij vertaald)

en sorry hoor, het is weekend, dus wat boeit het.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Dakreal
Martijn Meijer schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:36:
Jeej net een paar minuten geleden binnen gekregen. Nu lekker wachten tot maandag :P

[afbeelding]
Wut, zit er tegenwoordig weer inhoud in een game doosje behalve de dvd's voor installatie?
Laatste games die ik had gekocht hadden alleen het doosje, dus daar was ik ook mee gestopt :P

nice 8)

nee Lanerious, dat is jou vertaling :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dakreal op 24-08-2012 12:38 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

*hap hap*

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
Vanavond snowboarden, en dan morgen om iets voor 6en proberen op te staan... Gaat heel zwaar worden..
Ik sta normaal gesproken tussen 7 en 8 uur op op zaterdag. Mijn wekker staat nooit uit en gaat altijd om 6 uur af. Dus ik wijk maar op een klein puntje af van m'n normale ritme: ik ga er nu uit wanneer m'n wekker gaat, ipv nog een uurtje lezen in bed...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Devata schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:37:
@Martijn Meijer
Kreeg je dat als pre-order of wat?
jup bij Gamedumper :D

zitten 2 kleine boekjes in
Quick reference card
Installation Manual

en 2 DVD's.

Met een hard cover slide box over de DVD case

• corset
jep, waarom? omdat ik geen geduld heb met dat soort simpel volk. Als je niet kan accepteren dat iemand zoiets doet, moet je niet om een game forum zitten. Das het zelfde als naar fok/geenstijl gaan en constant verkondigen dat racisme slecht is. Dat werkt daar echt niet

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Ik sta altijd vroeg op, ook 's weekends en 's zomers, dus voor mij is het ook niet zo'n afwijking van m'n normale schema :D
Martijn Meijer schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:36:

[afbeelding]
Mijn CE zit in de bus naar mij toe! Elke auto die langs komt, kijk ik uit het raam :P

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• corset
Ik ga rond een uurtje of 7 opstaan en kijken of ik kan inloggen, zo ja, beginnen. Zo nee, nog ff relaxen

• Dakreal
lanerios schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:40:
[...]

jep, waarom? omdat ik geen geduld heb met dat soort simpel volk. Als je niet kan accepteren dat iemand zoiets doet, moet je niet om een game forum zitten. Das het zelfde als naar fok/geenstijl gaan en constant verkondigen dat racisme slecht is. Dat werkt daar echt niet
Simpel volk? :D wat een figuur ben jij zeg.

• Annedouwe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 13:02
Weet iemand waarom ze eigenlijk 3 uur eerder beginnen met het "proberen" opstarten van de servers? Gezien de afgelopen BWE's/stresstesten kunnen ze tot op de minuut precies bepalen wanneer mensen kunnen inloggen. Het verbaasd mij dan ook dat ze zeggen dat ze al 3 uur voor de officiële headstart gaan aanrommelen met het opstarten.
Haha ja de CE is ook onderweg hierheen, hoop hem vandaag of morgen te krijgen. Hij komt wel uit Engeland dus kan ook nogal eens vertraging oplopen.

• Dakreal
Annedouwe schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:42:
Weet iemand waarom ze eigenlijk 3 uur eerder beginnen met het "proberen" opstarten van de servers? Gezien de afgelopen BWE's/stresstesten kunnen ze tot op de minuut precies bepalen wanneer mensen kunnen inloggen. Het verbaasd mij dan ook dat ze zeggen dat ze al 3 uur voor de officiële headstart gaan aanrommelen met het opstarten.
Omdat ze niet het gezeur willen wat met elke MMO het geval is :)

Ze garanderen 9 uur inloggen. Dus zetten ze de servers eerder open. Als er dan problemen zijn hebben ze 3 uur de tijd om dat te fixen ;-)

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Annedouwe schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:42:
Om de load een beetje te spreiden?
@Annedouwe
Ik denk gewoon dat de regio's om de beurt op starten om te voorkomen dat de boel overbelast word.

Verwijderd

Is het een idee om morgen om 6.00 een nieuw topic aan te maken ?

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Kan iemand mij vertellen of ik nog steeds morgen kan spelen als ik vandaag pre-order? Ik vermoed dat ik best ergens een digitale editie kan scoren?

Daarnaast heb ik al even zitten zoeken maar tot nu toe heb ik nog nergens een website gevonden waar je iets kan maken vergelijkbaar met 'talent builds' in WoW...ik heb pas deze week besloten om GW2 te gaan spelen dus ik heb geen enkel beta weekend ofzo kunnen spelen...zou wel prettig zijn om vantevoren een beetje te kunnen plannen maar met alleen text kom ik er tot nu toe niet echt uit...

Verwijderd

@cronax Officiele site moet lukken !
Devata schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:42:
Haha ja de CE is ook onderweg hierheen, hoop hem vandaag of morgen te krijgen. Hij komt wel uit Engeland dus kan ook nogal eens vertraging oplopen.
Die van mij ook. Gisteren om 17:00 was hij in Best, vanmorgen in Tynaarlo en nu op weg naar mij!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
:D. Welke server rollen jullie? Ik rol op Gandara met een groepje vrienden.

Nothing to see here!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-11 13:16

On_E

Housemusic

Cronax schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:44:
Kan iemand mij vertellen of ik nog steeds morgen kan spelen als ik vandaag pre-order? Ik vermoed dat ik best ergens een digitale editie kan scoren?

Daarnaast heb ik al even zitten zoeken maar tot nu toe heb ik nog nergens een website gevonden waar je iets kan maken vergelijkbaar met 'talent builds' in WoW...ik heb pas deze week besloten om GW2 te gaan spelen dus ik heb geen enkel beta weekend ofzo kunnen spelen...zou wel prettig zijn om vantevoren een beetje te kunnen plannen maar met alleen text kom ik er tot nu toe niet echt uit...
Alleen bij een pre-purchase, op de officiele site bv.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

@Wailing_Banshee
Bij welke winkel heb jij het dan bestald, volgens mij had ik er namelijk geen track and trace bij.

• Dakreal
Cronax schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:44:
Kan iemand mij vertellen of ik nog steeds morgen kan spelen als ik vandaag pre-order Pre-Purchase? Ik vermoed dat ik best ergens een digitale editie kan scoren?
Pre-orders mogen pas maandag spelen duwd.

• Xufuja
Rutix schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:45:
Far Shiverpeaks

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Rutix schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:45:
Daar is een compleet servertopic voor ;) .
Devata schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:46:
@Wailing_Banshee
Bij welke winkel heb jij het dan bestald, volgens mij had ik er namelijk geen track and trace bij.
Dankzij bol.com, zowel bij Zavvi als bij Barkman. Barkman is nu onderweg, laatste update van Zavvi was dat hij ergens in Belgie was aangekomen.

• corset
Dakreal schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:41:
[...]

Simpel volk? :D wat een figuur ben jij zeg.
wat sneu, het kan niet eens inhoudelijk reageren.

Vraagje voor de rest: Is het mogelijk om een support achtige spec te maken? ik wil namelijk een mesmer spelen die er echt om draait om de anderen zo sterk mogelijk te maken. Heb nog niet echt rond kunnen klooien met mesmers in de BWE (andere professions getest)

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:48:
[...]

Dankzij bol.com, zowel bij Zavvi als bij Barkman. Barkman is nu onderweg, laatste update van Zavvi was dat hij ergens in Belgie was aangekomen.
Ik heb hem van bij Zavvi (Eerst ook bij bol.com besteld) maar ik zie nergens een update. Al zal de mijne dan ook wel in België zijn. Zal hij morgen wel aankomen.
Devata schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:51:
[...]

Ik heb hem van bij Zavvi (Eerst ook bij bol.com besteld) maar ik zie nergens een update. Al zal de mijne dan ook wel in België zijn. Zal hij morgen wel aankomen.
Er staat als het goed is een link in dat mailtje wat je gekregen hebt.

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-10 21:37

Gorion3

ABC++

Heb mijn CE van zavvi al binnen. Hele vette figurine en mooie blikken doos met coole art & making off erin!

Awesomenauts! Swords & Soldiers

• Dakreal
Gorion3 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:53:
Heb mijn CE van zavvi al binnen. Hele vette figurine en mooie blikken doos met coole art & making off erin!
Nice, kan je wat fototjes uploaden? wil wel weten wat ik misloop door de digitale te kopen :P

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-11 15:33
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:52:
[...]

Er staat als het goed is een link in dat mailtje wat je gekregen hebt.
Nee staat geen link binnen.

Vreemd dat de ene het dan al binnen heeft en de ander niet, je zou verwachten dat ze het tegelijkertijd versturen en het dus ook tegelijkertijd aan komt.
SLAPEN??! WIE WIL ER NOU SLAPEN, GEWOON VOLGIETEN MET KOFFIIEEEE ZOALS IK!!!!1

(Pfff ik kan op z'n vroegst pas morgenavond spelen helaasch.)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Ik moet ook eerst wachten op mijn download... maar ik ben er voor launch met mijn vrienden op TS. Feestje, ik kan alleen zelf nog niet meespelen :P

Ik doe het rustig aan dit weekend. Tijdens de eerste twee beta-weekenden heb ik weinig geslapen, maar nu heb ik wel het gevoel dat ik alle tijd heb.

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:00:
Ik doe het rustig aan dit weekend. Tijdens de eerste twee beta-weekenden heb ik weinig geslapen, maar nu heb ik wel het gevoel dat ik alle tijd heb.
Zolang je geen character name hebt die je MOET hebben, dan is er geen enkele reden om al vanaf, wat is het, een uur of 05:00 te gaan zitten refreshen in de hoop dat je kunt inloggen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:18
En toen kreeg ik een SMS, even langs de winkel en wat hebben we dan?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RioekwozhYifFsLYlw89JzLk/full.jpg

Dit is veruit het mooiste beeldje wat ik tot heden heb gezien bij een CE.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:31

yzx

SinergyX schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:03:

[afbeelding]

EREMAGHEERD sexy perforator :+ _O- _O-

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• Dakreal

[afbeelding]

Nice man, ziet er goed uit! Tenminste waardig materiaal om in een vitrine te zetten :)

Mijn Barkman bestelling is net binnen :D Voel me net weer een kind dat een cadeautje krijgt :P

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

[afbeelding]

Gratz! De beeldjes bij Bioshock en Assassins Creed 2 waren ook erg tof vond ik. Deze van GW2 nog nooit in het eggie gezien.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:08:
[...]

Gratz! De beeldjes bij Bioshock en Assassins Creed 2 waren ook erg tof vond ik. Deze van GW2 nog nooit in het eggie gezien.
Die van Aion was echt vreselijk. Ik heb 'm destijds gebruikt om op mijn spatiebalk te leggen om non stop te springen zodat ik niet van de server gegooid zou worden door inactiviteit, ivm the queue's van 3 uur rond launch.

Die van GW2 is tenminste mooi om te zien.

Verwijderd

[afbeelding]

Een Tauren? :)

Ben er nog niet over uit en ga dus maar lekker met zowel een warrior als een guardian aan de slag.

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:14:
[...]

Een Tauren? :)

Ben er nog niet over uit en ga dus maar lekker met zowel een warrior als een guardian aan de slag.
Nee joh :P Wat dacht je van de Charr

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
Weakling schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:08:
[...]

Ben ik de enige hier die beeldjes bij verzamellaarsedities van games afschuwelijk vind? Ik koop nooit deze edities van het spel door alle fysieke content. Ik heb liever in-game content.

Ik haal wel vaak een Limited Edition, maar alleen als deze de standaard prijs heeft, wat eigenlijk een pre-order-editie is. Deze kosten dan vaak hetzelfde als het normale spel na de release. Dan heb je een Limited Edition voor 50-55 euro. De Limited Edition van 75 euro voor consumables en skins vind ik echter weer te veel.

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 11:44
NoFearz schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:19:
[...]

Ben ik de enige hier die beeldjes bij verzamellaarsedities van games afschuwelijk vind? Ik koop nooit deze edities van het spel door alle fysieke content. Ik heb liever in-game content.

Ik haal wel vaak een Limited Edition, maar alleen als deze de standaard prijs heeft, wat eigenlijk een pre-order-editie is. Deze kosten dan vaak hetzelfde als het normale spel na de release. Dan heb je een Limited Edition voor 50-55 euro. De Limited Editie van 75 euro voor consumables en skins vind ik echter weer te veel.
Beste tot nu toe vind ik de Fallout 3 CE, met bobblehead en lunchbox _/-\o_ .

-

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11 23:05
Mooi beeldje ;) Snif snif, morgen gaat het eindelijk gebeuren.
Heb ook mijn paypal account onder het stof vandaan gehaald, moeten bellen met de customer service want was 2 jaar geleden zo geniaal bezig met de beveiligingsvragen, heb volgens mij met mijn hoofd op het toetsenbord geramd toen, dus die zijn niet meer te achterhalen. 8)7

Maar alles is nu gefixed, en mocht ik iets willen kopen, dan kan dat nu >:)

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zijn er eigenlijk ook mensen die gaan streamen?

Ik zelf ga het proberen op http://www.twitch.tv/GropahTV.

• Xylon
Gropah schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:31:

Ik denk dat je moeite zult hebben mensen te vinden die willen kijken. Hoogstens de eerste drie dagen zul je kijkers hebben, namelijk mensen die geen prepurchase hebben :p .

• Centurion
Xylon schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:37:
[...]

Ik denk dat je moeite zult hebben mensen te vinden die willen kijken. Hoogstens de eerste drie dagen zul je kijkers hebben, namelijk mensen die geen prepurchase hebben :p .
Ik zet zelf meestal een stream aan op m'n tweede monitor. Deed ik bij Diablo 3 ook.

Zullen wel ongelofelijk veel streams zijn denk ik.

-

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-11 10:44
Hoe hebben jullie je knoppen ingesteld? Best wel wat skills die je rondom je vingers moet kunnen bereiken.

• yzx

yzx

Gropah schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:31:

Had in de beta wat naar vrienden gestreamed en lukte perfect zonder frame drops

• Xufuja
SCIxX schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:41:
Hoe hebben jullie je knoppen ingesteld? Best wel wat skills die je rondom je vingers moet kunnen bereiken.
Voor nu heb ik movement op WERD en skills op QTSFG. Heal zit op scroll knop en de overige skills zijn QTSF+CTRL. Het werkt niet helemaal goed dus dat veranderd nog wel.

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:31
Ik heb nog niet veel kunnen expirimenteren, maar ik weet wel dat ik die f1 - f4 knoppen anders ga gebruiken. gelukkig alleen f1 voor mij als warrior.

Ik heb een toetsebord waar nogal wat ruimte zit tussen de nummers 1-10 en de f1-f10. Combineren werkt niet erg handig.

Waarschijnlijk zet ik wat spul op mijn muis.

Ontwijken heb ik van V naar R verplaatst. Autowalk gebruik ik toch niet zo veel, en R is makkelijker te gebruiken met mijn wijsvinger dan V. En ontwijken is vrij belangrijk.

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Had het met de laatste stresstest zo staan:
Movement: WASD
Skills 1 t/m 5: 1 - 2 - 3 - Q - E
Utility skills: Shift + 1 - 2 - 3
Weapon swap: Mouse button 4
Dodge: Mouse button 5
Heal: R
Use: F
Autorun: Z
Burst skill (warrior): C

Maar ik ga het iets omgooien, omdat ik ook met een elementalist ga spelen en die heeft F1 t/m F4 die ik liever ergens anders op zet, en ik wil het liefst over alle chars dezelfde controls aanhouden zodat ik ze niet hoef te herleren.

• yzx

yzx

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/hrdkbn.jpg

Meer heeft yzx niet nodig, wou pepsi maar die was op

• Centurion
yzx schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:48:
[afbeelding]

Meer heeft yzx niet nodig, wou pepsi maar die was op
Tandarts ook weer blij.

-

• yzx

yzx

Tgaat niet morgen leeg zijn hoor >:)

Heb liever ijswater met dit rare warme weer
Devata schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:50:
[...]

Je wilde Pepsi...??? 8)7 Coca-Cola!
Eigenlijk

DR pepper -> pepsi -> cola

Maar later we die war ingame uitvechten :+

[ Voor 34% gewijzigd door yzx op 24-08-2012 13:50 ]

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:24
yzx schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:44:
[...]

Had in de beta wat naar vrienden gestreamed en lukte perfect zonder frame drops
Met welke client ga je streamen? Zelf weleens met xfire getest maar dat beviel niet zo goed...

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:18
NoFearz schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:19:

Ik haal wel vaak een Limited Edition, maar alleen als deze de standaard prijs heeft, wat eigenlijk een pre-order-editie is. Deze kosten dan vaak hetzelfde als het normale spel na de release. Dan heb je een Limited Edition voor 50-55 euro. De Limited Edition van 75 euro voor consumables en skins vind ik echter weer te veel.
Het is waar ook je hobby ligt, ik vind zelf de fysieke goodies altijd erg leuk, ingame is het same ol' gebeuren. Een mount, een pet, een wapen, etc. Ik heb al heel veel CE goodies, ik vind de dozen en goodies leuker dan al dat ingame gebeuren.

Zeker bij GW2 kan je al enorm veel ingame goodies halen uit je GW1 HoM, dat de rest wat je krijgt niet echt bijzonder is.

Maar ik kijk wel even de prijs van de CE, gaat hij hard omhoog, gaat hij toch weg. Blijft toch een gok wat een CE met de tijd gaat doen, als GW2 over een jaar 'yet another MMO' is geworden, is de CE ook nog weinig waard.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

DeepSeven schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:47:
[...]

Had het met de laatste stresstest zo staan:
Movement: WASD
Skills 1 t/m 5: 1 - 2 - 3 - Q - E
Utility skills: Shift + 1 - 2 - 3
Weapon swap: Mouse button 4
Dodge: Mouse button 5
Heal: R
Use: F
Autorun: Z
Burst skill (warrior): C

Maar ik ga het iets omgooien, omdat ik ook met een elementalist ga spelen en die heeft F1 t/m F4 die ik liever ergens anders op zet, en ik wil het liefst over alle chars dezelfde controls aanhouden zodat ik ze niet hoef te herleren.
Ik dacht dat je shift, control of alt niet kon gebruiken als key modifiers?

Ikzelf doe 1 t/m 5 voor skills, Q voor heal en ERT voor utility. Z voor elite en dan nog F1 t/m F4 voor stances ed. Misschien dat ik nog met autohotkey control+1 t/m5 ga binden aan keys die ik niet gebruik zodat ik daar skills op kan zetten oid. Moet nog even kijken
sdk1985 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:51:
[...]

Met welke client ga je streamen? Zelf weleens met xfire getest maar dat beviel niet zo goed...
Streamen gebeurd tegenwoordig eigenlijk altijd met Xsplit of Adobe Flash Media Live Encoder, waarbij Xsplit toch wel het lekkerste is :)

• Cronax
Wat ik in WoW deed was gewoon WASD gebruiken voor movement en dan op QERFXZ skills zetten. Daarnaast heb ik een Razer Naga (zo'n muis waar je 12 knoppen onder je duim hebt die overeen komen met de nummers 1 t/m 0 etc).

Ik zette dan mijn damage abilities op Q, E en 1-5, een interrupt op R, een buff op F (slice&dice bijvoorbeeld als rogue) en dan utility skills op Z, X en 6 t/m =

In hoeverre dit bruikbare info is voor GW2 weet ik helaas niet, ik heb nog geen kans gehad om het te spelen

• yzx

yzx

sdk1985 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:51:
[...]

XSplit, maar suddenly was vergeten dat mijn sub was verlopen :P ( 15dollar voor 3maanden ofzo ) en dan kun je alleen met screen region werken, maw als je gaat alt taben en je hebt geen dual monitor gaat alles wat je open hebt te zien zijn

Verwijderd

ESDF voor movement
QW en RT voor de F-keys (want daar kan ik tijdens het spelen echt niet bij)
1-10 op Razer Naga voor m'n skills, anders 1-5 en [modifier]+1-5
Z = in één keer omdraaien
A = weapon swap of dodge, nog niet helemaal over uit. Mijn main, ele, heeft uberhaupt geen weapon swap :P
C = target nearest foe
Tab = next foe
V = interactie

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 14:01 ]

• Cronax
Trouwens, misschien nuttig voor sommigen, ik heb toch een goede skill/trait calculator gevonden:

http://en.gw2codex.com/build/generator/

Let the build spamming begin ;)

• sdk1985
Hoe werken die combo skills eigenlijk? Soms staat het in de tooltip maar in die paar uur stresstest heb ik het niet echt kunnen ontdekken.

edit: die trait points uit de generator ben ik ook niet ingame tegengekomen in die vorm 8)7 .

[ Voor 26% gewijzigd door sdk1985 op 24-08-2012 14:08 ]

• yzx

yzx

Ranger full marksman en skimerish lijkt me leuk :D

Verwijderd

Cronax schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:05:
Trouwens, misschien nuttig voor sommigen, ik heb toch een goede skill/trait calculator gevonden:

http://en.gw2codex.com/build/generator/

Let the build spamming begin ;)
Deze gebruikte ik ook al een tijdje, maar ze hebben de skills en traits nog niet geupdate vanaf de laatste stress testen. Denk dat ze wachten tot de release. Maar builds maken op die site heeft niet echt zin

Verwijderd

sdk1985 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:07:
Hoe werken die combo skills eigenlijk? Soms staat het in de tooltip maar in die paar uur stresstest heb ik het niet echt kunnen ontdekken.

edit: die trait points uit de generator ben ik ook niet ingame tegengekomen in die vorm 8)7 .
Sommige skills maken bepaalde combo fields; fire, light, dark, water etc
Andere skills hebben combo finishers: blasts, projectiles enz.

De combinatie van deze twee leidt tot bepaalde combo's.Heel simple is bijvoorbeeld een fire field met een gewone attack, die veroorzaakt dan burning. Een water field met een bepaalde finisher (ben ff kwijt welke) zorgt voor area heal, enz.

Hier de wiki. Al lijkt die nu even down te zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 14:13 ]

• Xylon
sdk1985 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:07:

Op youtube kun je genoeg filmpjes vinden waar het allemaal netjes wordt uitgelegd.

• yzx

yzx

Even de launcher es updaten

• Xufuja
Net client opgestart en het begon te patchen... Ik denk dat het wel slim is om voor de rest van de dag om de zoveel tijd de client te starten voor het geval er patches zijn zodat je voor de launch geen random patching hebt.

• yzx

yzx

Ik denk wel nu ik ff nsaar die skills van engineer kijk, dat hij een vrij belangrijke rol gaat spelen bij het meer solide, en minder vlees en vloeibare gevechten

maar als je zo een elixer gun heb bv waar baseert ie zijn base dmg op? :/

[ Voor 19% gewijzigd door yzx op 24-08-2012 14:16 ]

• sdk1985
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:11:
[...]

Sommige skills maken bepaalde combo fields; fire, light, dark, water etc
Andere skills hebben combo finishers: blasts, projectiles enz.

De combinatie van deze twee leidt tot bepaalde combo's.Heel simple is bijvoorbeeld een fire field met een gewone attack, die veroorzaakt dan burning. Een water field met een bepaalde finisher (ben ff kwijt welke) zorgt voor area heal, enz.

Hier de wiki. Al lijkt die nu even down te zijn.
Combo finisher... dat bedoelde ik...

Hoe activeer je die/wanneer is die van toepassing?

Verwijderd

Dat gaat automatisch. Je gebruikt gewoon die skill. Er staat in de beschrijving wat voor finisher een skill heeft :)

Verwijderd

Van het weekend lekker slecht weer :9 Ideaal :D

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Creqaw schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:13:
Net client opgestart en het begon te patchen... Ik denk dat het wel slim is om voor de rest van de dag om de zoveel tijd de client te starten voor het geval er patches zijn zodat je voor de launch geen random patching hebt.
Gewoon voordat je naar bed gaat nog even kijken voor een patch, en morgen er om 05:00 uit, pc aan, laten patchen en dan lekker rustig douchen/ontbijten :) Dat is mijn plan in ieder geval.

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 09:17
Seditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:16:
[...]

Gewoon voordat je naar bed gaat nog even kijken voor een patch, en morgen er om 05:00 uit, pc aan, laten patchen en dan lekker rustig douchen/ontbijten :) Dat is mijn plan in ieder geval.
Same :)

Verwijderd

ik hoop maar voor jullie dat die echt al om 6:00 op is... anders wordt het weer hetzelfde als D3

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:30 ]

• Cronax
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:21:
ik hoop maar voor jullie dat die echt al om 6:00 op is... anders wordt het weer hetzelfde als D3
Aangezien ze 2-3u vantevoren al beginnen met alles open te zetten is de kans iig veel groter als bij D3...

• yzx

yzx

Cronax schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:23:
[...]

Aangezien ze 2-3u vantevoren al beginnen met alles open te zetten is de kans iig veel groter als bij D3...
Denk dat daar een reden voor is ;)

Waar bij diablo 3 ineens iedereen in logde, gaan ze misschien nu ites gespreider gaan inloggen, ikzelf ga op 6uur mijn naam claime en dan rustig in bed een uurke

• Seditiar
  • Niet online
Cronax schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:23:
[...]

Dit. En bij Diablo 3 zat ik er na een uur in, wat nog wel te doen is.

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Seditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:24:
[...]

Dit. En bij Diablo 3 zat ik er na een uur in, wat nog wel te doen is.
Bij D3 waren het 5 miljoen mensen die zo'n beetje tegelijkertijd probeerde in te loggen, nu zijn het er (waarschijnlijk) veel minder, en dat is nog eens opgedeeld in zaterdag, maandag en dinsdag beginnen.

• Seditiar
  • Niet online
DeepSeven schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:26:
[...]

Bij D3 waren het 5 miljoen mensen die zo'n beetje tegelijkertijd probeerde in te loggen, nu zijn het er (waarschijnlijk) veel minder, en dat is nog eens opgedeeld in zaterdag, maandag en dinsdag beginnen.
Hm? Dat is precies wat ik bedoel, dat je dit keer een stuk makkelijker in kan gaan loggen ;) Alleen ben wel van mening dat er heel wat meer mensen GW2 hebben gekocht dan Diablo 3. Waarom denk ik dat? Hierom.

Edit: Dat plaatje moet de top 5 meest verkochtte spellen van Amazon voorstellen. Dus dat is nog exclusief de pre-purchase van www.greenmangaming.com en www.guildwars2.com, wat ook nog in de honderdduizenden, zo niet miljoen+ kopietjes loopt.

[ Voor 16% gewijzigd door Seditiar op 24-08-2012 14:30 ]

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Seditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:29:
[...]

Hm? Dat is precies wat ik bedoel, dat je dit keer een stuk makkelijker in kan gaan loggen ;) Alleen ben wel van mening dat er heel wat meer mensen GW2 hebben gekocht dan Diablo 3. Waarom denk ik dat? Hierom.
Er zijn meer editie's dan D3. Daardoor kan GW2 4 plekken nemen, maar D3 was nummer 1. Dit kan betekenen dat het er 5 miljoen had, terwijl GW2 over de 4 editie's ook maar 3 miljoen kan hebben oid.

• Seditiar
  • Niet online
Gropah schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:30:
[...]

Er zijn meer editie's dan D3. Daardoor kan GW2 4 plekken nemen, maar D3 was nummer 1. Dit kan betekenen dat het er 5 miljoen had, terwijl GW2 over de 4 editie's ook maar 3 miljoen kan hebben oid.
Je had ook een Collectors Edition bij Diablo 3, maar ik begrijp je punt inderdaad. We zullen het zien zodra ArenaNet de cijfers publiceert :)

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Seditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:31:
[...]

Je had ook een Collectors Edition bij Diablo 3, maar ik begrijp je punt inderdaad. We zullen het zien zodra ArenaNet de cijfers publiceert :)
Bij D3 was Collectors edition ook daadwerkelijk Collectors. Volgens mij is die nooit in grote oplage gemaakt en ook nooit in de Amazon top 5 gekomen?

• Seditiar
  • Niet online
Gropah schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:32:
[...]

Bij D3 was Collectors edition ook daadwerkelijk Collectors. Volgens mij is die nooit in grote oplage gemaakt en ook nooit in de Amazon top 5 gekomen?
Heb werkelijk geen flauw idee of die in de top 5 is gekomen bij Amazon, heb ook geen idee hoeveel er zijn gemaakt en hoeveel er van Guild Wars 2 zijn gemaakt.

Mijn punt was voornamelijk: de aanpak van ArenaNet is velen malen beter dan die van Blizzard, als het gaat om het launchen van een groot spel. En dat het nog weleens vies zou tegen kunnen vallen hoeveel meer kopietjes er van Diablo 3 waren gekocht voor de launch, vergeleken met Guild Wars 2.

• yzx

yzx

Gropah schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:32:
[...]

Was idd maar een aantal van

+ niet iedereen koopt op amazon

[ Voor 5% gewijzigd door yzx op 24-08-2012 14:36 ]

Pagina: 1 ... 98 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.