Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:28:
[...]

np, volgende geen geld meer geven hè :>
O-)

Betreft de fps. zelfs met +/- 25-30 fps speelt het gewoon prima. Ik merk ook weinig verschil qua gameplay wanneer de game 50-60fps aan geeft of 30 fps..

Ik heb het F11 scherm gewoon in een hoekje van mijn beeldscherm weggeduwd zodat ik de fps in de gaten kan houden. Deze gefluctueerd overigens behoorlijk. Gaat van 60 > 25 > 50 > 30 > 60.. Maar qua gameplay blijft alles goed speelbaar.

Vertical sync ging voorheen waardeloos, maar nu liep het prettiger dan wanneer ik de optie uit zet.

Edit: Tijdens de 100man Veteran fight toen ik onder de 20 fps kwam, was de gameplay wel beduidend minder vloeiend. Maar het is dan zo'n chaos dat het eigenlijk niet uit maakt, want je ziet toch niks :+

[ Voor 13% gewijzigd door Lasteraar op 23-08-2012 23:35 ]

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:31:
[...]

Is het realistisch om met 100 man tegelijk nog 60 fps te verlangen?
Dat zeker niet ;-) Maar 40 fps moet zeker wel te halen zijn, had nu alles op high staan op sampling na, wat me prima beviel.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:24
Twee vragen:

1) Hoe kun je eigenlijk traden?
2) Waar zit voor human en sylvari de dichtstbijzijnde bag vendor.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 11:44
Had het idee dat hij nog wat beter liep dan eerst.

Met auto detect (vrijwel alles op high) piekte hij op 77 FPS, gemiddelde lag rond de 45.

[ Voor 9% gewijzigd door Centurion op 24-08-2012 00:21 ]

-

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:30 ]

• Seditiar
  • Niet online
Hehe, blijft mooie humor van ArenaNet's personeel. https://twitter.com/John_J_Ryan/status/238749112047132672

[ Voor 5% gewijzigd door Seditiar op 24-08-2012 00:33 ]

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Die character names zijn wel heel erg snel weg zeg. Ik logde 2 minuten in na de opening van de stress test en een aantal uncommon 1-word names zijn al genomen. Doen er echt zo veel mensen mee met de stress test of hebben we hier te maken met botters? Aangezien ze alle tijd hebben gekregen met alle BWE's om dergelijke bots te produceren en een klein aantal mensen honderden dollars bieden voor een aantal unieke namen ( zie gw2guru ). Had wel beter geweest als de namen niet vast stonden zoals bij D3, unieke account names hebben ze er toch al in verwerkt in friend lists.

• Centurion
Ik ga wel om 6 uur zitten, wil gewoon een degelijke 1 word name voor m'n main character.

-

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-11 17:31

yzx

Afbeeldingslocatie: http://chzmemeafterdark.files.wordpress.com/2012/08/naughty-memes-when-someone-asks-me-if-im-ready-for-the-new-video-game-coming-out.gif

Morgen inkopen doen en maandag ziekenhuis dan maar aan overdosis suiker en epische verhaallijnen en moblewlt
Centurion schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:40:
Ik ga wel om 6 uur zitten, wil gewoon een degelijke 1 word name voor m'n main character.
Als je moet vechten voor je naam zal hij niet uniek zijn, toch niet al theepot of koffiekan ofz :+

[ Voor 36% gewijzigd door yzx op 24-08-2012 01:31 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

:) net devata even beetje geholpen in gw1 , volgens mij loopt zn hoofd nu over van wat ik allemaal heb uitgelegt :D. hij is begonnen in nightfall (niet de gemakkelijkste area om te beginnen ) hopelijk kan hij morgen de Hom bereiken en beginnen met zn punten verzamelen

[ Voor 39% gewijzigd door Freakiebeakie op 24-08-2012 02:46 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

sdk1985 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:34:
Twee vragen:

1) Hoe kun je eigenlijk traden?
2) Waar zit voor human en sylvari de dichtstbijzijnde bag vendor.
via mail kan je traden ;)

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 09:17
*zucht* ik ga me bed maar is opzoeken want ik merk dat ik gewoon de hele tijd naar de klok kijk.... terwijl we morgen nog te gaan hebben!

Stress test was toch wel leuk, ik ben nu weer aan het twijfelen tussen Norn Ranger of Thief, vind Ranger wat meer bij de race passen maar de Thief class vond ik erg leuk om te spelen! :)

Verwijderd

Net een verplichte Re-install windows achter de rug.
Terug bij GW2 login om te kijken of er nog er nog een patch uit was (wat niet het geval was) blijft nu constant dat cirkeltje mooi rond draaien maar ik krijg niet meer dat scherm te zien dat er geen event is. Gaat hier wat mis bij mij? Of heeft iemand anders dat ook?
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 04:07:
Net een verplichte Re-install windows achter de rug.
Terug bij GW2 login om te kijken of er nog er nog een patch uit was (wat niet het geval was) blijft nu constant dat cirkeltje mooi rond draaien maar ik krijg niet meer dat scherm te zien dat er geen event is. Gaat hier wat mis bij mij? Of heeft iemand anders dat ook?
Dat klopt, want er is ook geen event. Dat was na een uurtje afgelopen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Centurion
23 uur te gaan :D. Zal je zien dat de servers pas om 9 uur open gaan.

-

Centurion schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 07:11:
23 uur te gaan :D. Zal je zien dat de servers pas om 9 uur open gaan.
Maar dan is mijn client in ieder geval helemaal up-to-date....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 01:59
Komt er nou wel of geen wipe voor de headstart ?

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-10 14:41
xeple schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:05:
Komt er nou wel of geen wipe voor de headstart ?
ja algehele wipe behalve vriendenlijst

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11 12:18
Ik heb zo een beetje het gevoel dat de verwachtingen omtrent de launch hier wel erg hoog liggen trouwens. Iedereen lijkt vol verwachting om 6 uur klaar te zitten. Een MMO-launch is op de eerste dag lang niet altijd een pretje. Ik zou me dus een beetje klaarmaken voor mogelijke login-problemen, vage bugs, instabiliteit en vooral lag. Zou zonde zijn als je daar zit in je zorgvuldig opgeruimde gamehoek met exact de juiste voorraad aan voedsel en energydrink, een emmer onder je stoel en een glinstering in je ogen, alleen om er dan achter te komen dat je 8 uur kunt wachten op iets dat lijkt op een fatsoenlijke spelervaring.

Ik overdrijf hopelijk schromelijk :)

• Seditiar
  • Niet online
Nou, nou, niet overdrijven hoor. Ik heb geen zorgvuldig opgeruimde gamehoek ;-)

Maar goed, het feit dat er 4 verschillende launchtijden zijn, geeft me vertrouwen in ArenaNet en hun servers, ik gok erop dat ik binnen een kwartier (morgen om 06:00 beginnen) erin ben.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:53
Ik trok net weer een update binnen van ong. 30Mb
Kun je beter nu nog doen.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-11 15:40
@geert1... je mist nog 1 ding in dat rijtje.... met schuim op de mond :)

Ik ga er ook wel vanuit dat er wat problemen op zullen treden. Als ik mn char maar aan kan maken.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Ik tijdens de BWE en Stresstesten maar een beetje alle chars uitgeprobeerd zonder het verhaal te volgen.
Heb dus ook niet heel kritisch gekeken waar alle Vendoren staan!

Is daar ergens een overzicht van, of kan je daar makkelijk achter komen binnen GW2?

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:26

Grvy

Bot

Kun je nog een 3 day headstart key kopen voor 5 dollar ofzo? of zijn die allemaal invalid nu :o

Dit is een account.

• Seditiar
  • Niet online
@Vecodo, je ziet gewoon een karma icoontje op de map voor zover ik weet (daar staan vendors die karma verkopen).

@Grvy, ik weet het niet zeker, maar je kan het proberen, kost maar $2 op ebay. Twee vrienden van me konden met die codes in ieder geval aan de stress test mee doen, pas vanaf morgen kan ik vaststellen of het ook voor de headstart werkt (maar ik ga er vanuit van wel).

Edit: "When Guild Wars 2 launches, customers will need to return to the retailer with proof of Pre-Purchase Code in order to receive the full Standard Edition box and the retail serial code and you have to pay Full Game Price to the retailer. They'll need to apply this retail serial code to their Guild Wars 2 account within five days of launch to continue playing without interruption."

Dit staat bij de beschrijving, wat mensen ook kregen bij hun pre-order van CE's.

[ Voor 48% gewijzigd door Seditiar op 24-08-2012 09:02 ]

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Seditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:00:
@Grvy, ik weet het niet zeker, maar je kan het proberen, kost maar $2 op ebay. Twee vrienden van me konden met die codes in ieder geval aan de stress test mee doen, pas vanaf morgen kan ik vaststellen of het ook voor de headstart werkt (maar ik ga er vanuit van wel).

@Vecodo, je ziet gewoon een karma icoontje op de map voor zover ik weet (daar staan vendors die karma verkopen).
Thanks, maar gaat ook om tools voor gathering die ik graag vanaf begin wil kopen, bag slots en what not ;)

• Seditiar
  • Niet online
Vecodo schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:02:
[...]

Thanks, maar gaat ook om tools voor gathering die ik graag vanaf begin wil kopen, bag slots en what not ;)
Oh, ik heb zelf alleen de Norn area gedaan, maar daar verkoopt de eerste vendor gathering tools. Bag slots weet ik niet, maar met een salvaging kit kom je een aardig eind.

• Annedouwe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 13:02
< 24 uur woohoo!! :)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-11 13:16

On_E

Housemusic

Hoe was de performance bij jullie gisteravond?

Viel mij nml. erg tegen, hoop dat dit komt door de stresstest zelf, maar begin er een hard hoofd in te krijgen.

Verder iig wel een keuze kunnen maken voor wat betreft race en gender, Female Charr Engineer, here I come.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

On_E schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:14:
Hoe was de performance bij jullie gisteravond?
Performance was gisteravond iets beter dan bij de stress tests en beta's ervoor maar ik weet niet of dat veel zegt, ik zat misschien in een relatief rustig startgebied (Norn).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwarrend hoor. Er is dus een 3 day headstart en een 1 day headstart naar gelang je een preorder of prepurchase hebt. Ik weet niet eens het verschil daartussen en heb ook geen idee wat ik nu heb. Nou ja, ik zie wel, kan ik vandaag aan het einde van de dag niet inloggen, dan zal ik wel een 1 day headstart hebben.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Seditiar
  • Niet online
Bij een pre-order hoor je eigenlijk pas bij de levering te betalen. Geen idee waarom dit in Nederland zo achterlijk geregeld is.

Bij een pre-purchase betaal je gelijk en krijg je gelijk een cd-key.

Oh, en je kan pas morgenochtend inloggen.

[ Voor 10% gewijzigd door Seditiar op 24-08-2012 09:28 ]

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Weakling schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:24:
Verwarrend hoor. Er is dus een 3 day headstart en een 1 day headstart naar gelang je een preorder of prepurchase hebt. Ik weet niet eens het verschil daartussen en heb ook geen idee wat ik nu heb. Nou ja, ik zie wel, kan ik vandaag aan het einde van de dag niet inloggen, dan zal ik wel een 1 day headstart hebben.
Proberen in te loggen voordat de servers open zijn zal je zeker niet vertellen welke aankoop je nou hebt ;)

Het is verstandiger om het morgen te proberen, dan zal de 3 dagen headstart wel van start zijn gegaan.
Weakling schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:24:
Pre-order is voor releasedatum bestellen (wat normaal niet veel meer behelst dan een reservering, wat handig kan zijn voor hard copies of limited editions), pre-purchase is voor releasedatum kopen, op zich is dat onderscheid wel logisch. Maar gezien het feit dat je bij beiden een (verschillende) headstart hebt wordt het onderscheid idd klein en de verwarring groot. Helemaal nu die headstart blijkbaar ook gewoon los te koop is via ebay, voor degenen die bijvoorbeeld een hard copy in een doosje willen maar wel de headstart willen gebruiken.

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Ah ik begrijp het! Dank S, S & S voor de uitleg. ;)

En ik zit er inderdaad een dag naast qua inlogtijd :X

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd

Dit is de 1e week vakantie in mijn leven die nog nooit zo sloom voorbij ging. Schiet eens op met de tijd!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

SnoeiKoei schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:34:
Pre-order is voor releasedatum bestellen (wat normaal niet veel meer behelst dan een reservering, wat handig kan zijn voor hard copies of limited editions), pre-purchase is voor releasedatum kopen, op zich is dat onderscheid wel logisch. Maar gezien het feit dat je bij beiden een (verschillende) headstart hebt wordt het onderscheid idd klein en de verwarring groot. Helemaal nu die headstart blijkbaar ook gewoon los te koop is via ebay, voor degenen die bijvoorbeeld een hard copy in een doosje willen maar wel de headstart willen gebruiken.
Je hebt dus als je van de GW2 site hebt gekocht gewoon zaterdag toegang met de headstart?

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-11 16:22

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Dit jaar 1 week vakantie. Die begint morgen. Goed gepland of gewoon geluk?

Maar goed, ik ga voor een Asura Mesmer, vind de class best goed spelen maar ik heb helaas alleen de laatste 2 stresstesten de tijd gehad om alles een beetje te ontdekken.
ErikRedbeard schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:53:
[...]

Je hebt dus als je van de GW2 site hebt gekocht gewoon zaterdag toegang met de headstart?
Als je een pre-purchase hebt gekocht (en dat kan idd via de GW2-site en via een lijst van winkels die op de GW2-site worden vermeld) dan heb je idd recht op de 3-day head start en die begint morgenochtend onze tijd ja.

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Heeft iemand ook de newspost van John Smith gelezen over de Virtual Economy op GuildWars2.com?
Ligt het nu aan mij of is zijn interpretatie en conclussie van de statistieken nu vreemd?

Vooral het stuk over "Wealth Distribution", ze streven naar een lineaire opbouw maar bij elke mmorpg zijn de leveling periodes toch het duurst? Bovendien zul je altijd verschil krijgen tussen de crafters die voor de community maken of alleen voor zichzelf.

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
De Guild Wars 2 Manual staat online. Voor de meeste zal er waarschijnlijk niet veel nieuws in staan, maar het is waarschijnlijk wel interessant voor diegene die niet mee hebben kunnen doen aan de tests.

En dit is het tutorialfilmpje, van ArenaNet zelf.

[ Voor 17% gewijzigd door Xylon op 24-08-2012 10:14 ]

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:31
Seditiar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:27:
Bij een pre-order hoor je eigenlijk pas bij de levering te betalen. Geen idee waarom dit in Nederland zo achterlijk geregeld is.

Bij een pre-purchase betaal je gelijk en krijg je gelijk een cd-key.

Oh, en je kan pas morgenochtend inloggen.
Ja, en dat mag je ook doen. Koop maar online guild wars 2 op dit moment, ze kunnen je vragen 50% te betalen maar 100% mag wettelijk gezien geen verplichting zijn.

Wat grappig is, er was een tijdje geleden een rechtzaak van een consument en een webwinkel. De webwinkel wilde een product niet leveren omdat de consument eerst moest betalen. Helaas pindakaas, maar de webwinkel mag niet meer dan 50% vooruitbetaling verlangen op het internet. De winkel moest dus gewoon het product geven en de klant mocht later de rest betalen.

Misschien voor een leek is dit een beetje raar, want je betaald immers altijd 100% vooruit met iDeal of PayPal. Maar iedere winkel moet een mogelijkheid hebben om 50% of minder vooruit te betalen bij kopen op het internet dan wel een koop in de winkel die je niet direct geleverd krijgt.

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik heb 2 weken geleden GW2 ge preorderd bij Gamedumper. Het spel is gister al verzonden wat ik zelf al best vroeg vind. Geen geklaag hier :P Maar zijn er meerdere mensen die zien dat hun game al is verzonden. Ik heb het over de normale GW2 versie niet de collectors editie.

http://www.gamedumper.nl/guild-wars-2.htm
Martijn Meijer schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:20:
Ik heb 2 weken geleden GW2 ge preorderd bij Gamedumper. Het spel is gister al verzonden wat ik zelf al best vroeg vind. Geen geklaag hier :P Maar zijn er meerdere mensen die zien dat hun game al is verzonden. Ik heb het over de normale GW2 versie niet de collectors editie.

http://www.gamedumper.nl/guild-wars-2.htm
Kun je wel pas maandag mee spelen he. ;)

• Draakje5
SnoeiKoei schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:23:
[...]

Scheelt je wel 15 euro,,

Ik betaal liever de 15 euro om 3 dagen eerder te spelen. Eigenlijk best zot, mja.

[ Voor 18% gewijzigd door Draakje5 op 24-08-2012 10:28 ]

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
SnoeiKoei schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:23:
[...]

Ja inderdaad dat jammer genoeg wel :P

• Draakje5
Martijn Meijer schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:28:
[...]

Ja inderdaad dat jammer genoeg wel :P
Zaterdag en Zondag lonely in dit topic jij :+

Verwijderd

Heeft iemand al de extra charslots gevonden in de store? Ik kon ze niet vinden, want het laden van de store was ontzettend traag gister. Ik kon alleen de featured dingen zien.

/edit Wat kosten die dingen per stuk, want ik moet natuurlijk wel 8 slots hebben :9
/edit 2, gevonden: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Gem_Store

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 11:00 ]

Verwijderd

Iemand die ervaring heeft met een guardian? Ik heb het gisteren een uurtje gespeeld en op zich beviel het wel. Ik heb nu op Wiki gekeken maar zie zo snel geen ranged attack staan en dat zou ik toch wel willen voor in PvP. Als ik alles melee moet doen ben ik telkens het haasje. Heeft de guardian ranged? Anders zal het toch een warrior gaan worden.

Verwijderd

Guardian heeft Staff / Scepter

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:54:
Iemand die ervaring heeft met een guardian? Ik heb het gisteren een uurtje gespeeld en op zich beviel het wel. Ik heb nu op Wiki gekeken maar zie zo snel geen ranged attack staan en dat zou ik toch wel willen voor in PvP. Als ik alles melee moet doen ben ik telkens het haasje. Heeft de guardian ranged? Anders zal het toch een warrior gaan worden.
Ik heb redelijk wat met met gaurdian pvp gedaan. Scepter is goed wapen voor pvp. Heeft burning damage, daarnaast goede croud control met derde skill. Combinatie zwaard met scepter beviel met goed.

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-11 17:21

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:49:
Heeft iemand al de extra charslots gevonden in de store? Ik kon ze niet vinden, want het laden van de store was ontzettend traag gister. Ik kon alleen de featured dingen zien.

/edit Wat kosten die dingen per stuk, want ik moet natuurlijk wel 8 slots hebben :9
Als ik me niet vergis was de gemstore niet beschikbaar gister ;)

• Draakje5
Ik begrijp niet hoe jullie nu al aan 8 chars kunnen denken.

Ik focus me liever op 1 char. Maak die ene char erg goed en master in alle skills. Vind ik leuker dan 5 level 40's te hebben waar je maar aardig over weg mee kan dan 1 level 80 waar je iedereen omzeep mee helpt.

Verwijderd

Je wil toch alle content in de game ervaren? Dus dan moet je alle classes kunnen spelen.

Verwijderd

Draakje5 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:06:

Ik focus me liever op 1 char. Maak die ene char erg goed en master in alle skills. Vind ik leuker dan 5 level 40's te hebben waar je maar aardig over weg mee kan dan 1 level 80 waar je iedereen omzeep mee helpt.
Ieder zijn ding he ;)

In WoW had ik dat in eerste instantie ook, maar soms wilje gewoon eens even wat anders proberen, kan door saaiheid of omdat je levelen leuker vind dan end-game content.

Ik ga voor nu alleen beginnen met een Guardian en een Engineer. Beiden geprobeert in de beta''s en vind ze heerlijk spelen.

• Draakje5
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:08:
Je wil toch alle content in de game ervaren? Dus dan moet je alle classes kunnen spelen.
Dat gevoel heb ik niet. Misschien dat na 3 of 4 maanden ik een ander ras ga proberen. Als mijn char dan level 80 is.

Verwijderd

Ik wil gewoon 8 lvl 80's oOo

Nee ik doe het puur, zodat ik alle classes kan spelen in PvP

Mijn main wordt à la GW1 een Necro, rest is bijzaak en ter afwisseling

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 11:12 ]

• Xylon
Draakje5 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:06:

Laat ik me zelf nog maar eens quoten.
Xylon schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:22:
[...]

Nou, twee redenen eigenlijk.

De eerste is dat de kans groot is dat je characters in Guild Wars 2 ook verjaardagscadeaus zullen krijgen. In Guild Wars 1 konden deze af en toe zeer zeldzaam en waardevol zijn, vooral naarmate je character ouder werd.

Ten tweede kun je altijd direct in sPVP springen, ongeacht je level. Door elke profession te hebben kan ik ook met elke profession ervaring op doen zodat ik alles beter kan counteren in PVP. Naar mijn mening ben je simpelweg op je best als je zo goed mogelijk weet wat je kunt verwachten en wat je er tegen kunt doen.

Ik zal natuurlijk wel een main hebben welke ik voornamelijk zal gaan levelen en gebruiken, maar ik doe graag toch een beetje ervaring op met elke profession.
En btw, mensen haalden in twee BWE's al level 40. Gezien het levelen lineair is, zou je lvl 80 dus heel snel kunnen halen.

• Draakje5
Xylon schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:13:
[...]

Laat ik me zelf nog maar eens quoten.

[...]

En btw, mensen haalden in twee BWE's al level 40. Gezien het levelen lineair is, zou je lvl 80 dus heel snel kunnen halen.
Ja. Maar dan spreek je wel over een main en andere die je voornamelijk voor pvp gebruikt. Dat begrijp ik wel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:59:
[...]

Ik heb redelijk wat met met gaurdian pvp gedaan. Scepter is goed wapen voor pvp. Heeft burning damage, daarnaast goede croud control met derde skill. Combinatie zwaard met scepter beviel met goed.
Dan zal ik eens wat youtube spul over de guardian gaan bekijken. Het PvE bevalt me sowieso wel, bij de warrior vond ik alleen de twee axen combinatie leuk en de gun.

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-11 14:53
Zit nog steeds te twijfelen over de naam van mijn Human Female Elementalist. Die moet een beetje persoonlijk zijn dus het liefst een deel van mijn voornaam bevatten (Died) maar ook iets magie-achtigs. Op mijn mage ga ik vooral fire gebruiken, iemand suggesties voor een naam?

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-11 12:43

riffey#4

aka Beever#4

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:49:

/edit 2, gevonden: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Gem_Store
Fijn dat ze daar voor het gemak de dollar en de euro aan elkaar gelijk stellen, terwijl het 20 % scheelt.

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 01:10

razoon

"Keep on keeping on"

Op welke server zitten de meeste Nederlanders?

Verwijderd

DiedB schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:30:
Zit nog steeds te twijfelen over de naam van mijn Human Female Elementalist. Die moet een beetje persoonlijk zijn dus het liefst een deel van mijn voornaam bevatten (Died) maar ook iets magie-achtigs. Op mijn mage ga ik vooral fire gebruiken, iemand suggesties voor een naam?
Kijk maar mijn tiet

Dan heb je al 50% covered van Died, met behoud van klank.
Tieten hebben iets magisch voor mannen.
razoon schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:34:
Op welke server zitten de meeste Nederlanders?
Far Shiverpeaks

Daar zit Benelux & vikingen

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 11:37 ]

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
Die From Fire

Okay.. slecht.. ik ga weer weg ;w

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
SniperFox schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:36:
Die character names zijn wel heel erg snel weg zeg. Ik logde 2 minuten in na de opening van de stress test en een aantal uncommon 1-word names zijn al genomen. Doen er echt zo veel mensen mee met de stress test of hebben we hier te maken met botters? Aangezien ze alle tijd hebben gekregen met alle BWE's om dergelijke bots te produceren en een klein aantal mensen honderden dollars bieden voor een aantal unieke namen ( zie gw2guru ). Had wel beter geweest als de namen niet vast stonden zoals bij D3, unieke account names hebben ze er toch al in verwerkt in friend lists.
Waarschijnlijk zullen dit gereserveerde namen van GW1 geweest zijn. Die namen staan gereserveerd tot en met official release.

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
GuardMoony schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:40:
[...]

Waarschijnlijk zullen dit gereserveerde namen van GW1 geweest zijn. Die namen staan gereserveerd tot en met official release.
GW1 had alleen two-word names. Hij heeft het over 1 word names.

Verwijderd

Fried Magic

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik ga voor mn standaard namen:

bastille -> guardian
Refreshment -> Elementalist
Rosiel -> Mesmer denk ik, wordt echt een support character

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Draakje5
Misschien weghalen voordat je een zielig iemand krijgt die ze wilt jatten

• Draakje5
riffey#4 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:30:
[...]

Fijn dat ze daar voor het gemak de dollar en de euro aan elkaar gelijk stellen, terwijl het 20 % scheelt.
Ja, is het nou 1.88 dollar of 1.88 euro? :')

Verwijderd

Ik ga in navolging van GW1 op basis van de Grawl bosses voor:
Prt Prt
Fap Fap
Yarr Yarr
etc.

edit, mijn namen zijn al gereserveerd ;)

http://wiki.guildwars.com/wiki/List_of_grawl_bosses

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 11:48 ]

Verwijderd

Ik hou mijn namen nog effe lekker voor me tot morgen al denk ik niet dat ze snel weg zullen zijn.
riffey#4 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:30:
[...]

En laat onze BTW nou 19% zijn... En dat hebben ze niet in Amerika...

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:47:
Ik hou mijn namen nog effe lekker voor me tot morgen al denk ik niet dat ze snel weg zullen zijn.
Mijn idee. Ik heb wel alternatieven bedacht, maar er zijn twee namen die ik toch wel erg graag wil hebben.

• Draakje5
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:50:
[...]

uh uh, 21% hé. (over een maandje of 2)

• WishmasterNL

WishmasterNL

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:50:
[...]

In amerika hebben ze ook btw ;)
Alleen dit scheelt per staat.

Overigens, bij ons gaat het BTW tarief omhoog per 1 oktober.
Van 19% naar 21%. Scheelt weer 1,68% ;)

• sdk1985
Zo ik heb me even aangemeld voor de Guild of Tweakers (andere nick :+ ).

Verwijderd

Vraagje ik weet dat guildwars 2 ook PVE gaat hebben. Ik neem aan dat er dan ook dungeons aanwezig zijn. Maar hoe werken deze? Aangezien de holy trinity er niet is waar zit dan de moeilijkheid hierin? Wordt het dan niet gewoon een mash feest of zit de moeilijkheid nu volledig in movements en cc en dat soort zaken? (Ik heb het hier niet over de events waar je zo aan mee kan doen maar echt dungeons ala instances)

Heb geen beta's en dergelijke gespeeld en ben op zoek gegaan naar antwoorden op deze vragen maar nergens staat echt duidelijk iets over pve beschreven (met uitzondering dat de events er bestaan). Is Pve minder van belang in deze game want ik vind pvp altijd wel leuk op ze tijd maar vindt pve ook wel leuk :P

• FrozenToast
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-06 09:53
Je kon je oude namen toch reserveren als je ge-prepurchased had? Niet dat die nou zo goed waren (vooral niet de profession-gebonden, ''snowflake the monk'') maar ben toch wel nieuwsgierig of dit zo is en of er ook nog andere headstart-voordelen zijn.

• Draakje5
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:56:
Vraagje ik weet dat guildwars 2 ook PVE gaat hebben. Ik neem aan dat er dan ook dungeons aanwezig zijn. Maar hoe werken deze? Aangezien de holy trinity er niet is waar zit dan de moeilijkheid hierin? Wordt het dan niet gewoon een mash feest of zit de moeilijkheid nu volledig in movements en cc en dat soort zaken? (Ik heb het hier niet over de events waar je zo aan mee kan doen maar echt dungeons ala instances)

Heb geen beta's en dergelijke gespeeld en ben op zoek gegaan naar antwoorden op deze vragen maar nergens staat echt duidelijk iets over pve beschreven (met uitzondering dat de events er bestaan). Is Pve minder van belang in deze game want ik vind pvp altijd wel leuk op ze tijd maar vindt pve ook wel leuk :P
Vanaf level 36 beginnen soort van dungeons.

Verder weet ik er weinig van, maar deze beloven interessant te zijn. Vandaar dat ze pas vanaf zo'n hoog level beginnen.
WishmasterNL schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:52:
[...]

Ja, ze hebben BTW, alleen moeten ze die achteraf betalen. Bij ons zit het al bij de prijs in... (en dat hij naar 21% gaat weet ik... Tijd om vaker in Duitsland boodschappen te doen!)

• sdk1985
WishmasterNL schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:52:
[...]

Als je gaat corrigeren doe het dan goed... BTW is een VAT (value added tax), in America hebben ze een sales tax. Hierbij betaalt de consument dus alle belasting, bij ons systeem betalen de producenten belasting over de waarde die ze toevoegen.

Overigens verschilt het tarief in USA per staat, van 4% tot 7,3%. Er zou dus best iets van de prijs af kunnen!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:56:

Lees dit maar eens door.
Ik denk dat dit al je vragen zal beantwoorden.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Dungeon

@sdk1985: My bad. excusses

• Xylon
WishmasterNL schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:01:
[...]

Lees dit maar eens door.
Ik denk dat dit al je vragen zal beantwoorden.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Dungeon
Wat is de Guild Wars 2 wiki toch handig he. Zo veel vragen die hier gesteld worden zou je zo daar op kunnen zoeken.

• WishmasterNL

WishmasterNL

Xylon schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:03:
[...]

Wat is de Guild Wars 2 wiki toch handig he. Zo veel vragen die hier gesteld worden zou je zo daar op kunnen zoeken.
Tja, het is makkelijker om het een ander voor je te laten opzoeken dan het zelf te gaan zoeken ;)

En dan nog niet te spreken over de vragen:
-Hoelaat kunnen we inloggen zaterdag?
-Behoud ik al mn chars van de stress tests en beta-events?
-Op welke server gaan de meeste Nederlanders spelen? ( of tweakers )

Man man man, soms word je er echt knettergek van.
En de vragen komen niet 2-3 keer voorbij, nee..!! ongeveer 5-10 keer PER DAG :O

[ Voor 34% gewijzigd door WishmasterNL op 24-08-2012 12:13 ]

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Minder dan 24 uur te gaan en dan is het zo ver...
Ik weet nu niet zeker of ik de wekker vroeg moet zetten of ik gewoon het slapen skip.

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-11 08:04
Creqaw schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:16:
Ik weet nu niet zeker of ik de wekker vroeg moet zetten of ik gewoon het slapen skip.
Om half 6 heb ik mijn wekker in iedergeval :p

Slaap skippen lijkt me weer wat te ver gaan ^^

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
Ik heb vanavond een feestje, dus ben aan het denken om te skippen. namen te claimen en dan slapen :P
Kan toch niet echt spelen dit weekend wordt maandag pas :(

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 00:56
Creqaw schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:16:
Ik ben gisteravond om 1930 naar bed gegaan, tussen 0130 en 0300 even een midnight snack gehad en ff wat tv gekeken om van 0300 tot 10.00 door te slapen. Zometeen keihard fitnessen om mezelf lekker moe te krijgen, weer 20.00-05.00 proberen te slapen, uurtje lang tv kijken en op de playknop rossen, en vanzelf begint hij te loeien!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Maar kijk, als je gaat slapen kom je als een zombie uit bed vooral doordat ik dan... 6 uur eerder moet opstaan dan normaal (zomer ritme...). Als je skipped ben je natuurlijk ook een zombie.

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-11 08:04
Dan sta je toch om 5 uur op en neem je een lekkere douche? :p

Verwijderd

Crazy-Al schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:18:
[...]

Ik ben gisteravond om 1930 naar bed gegaan, tussen 0130 en 0300 even een midnight snack gehad en ff wat tv gekeken om van 0300 tot 10.00 door te slapen. Zometeen keihard fitnessen om mezelf lekker moe te krijgen, weer 20.00-05.00 proberen te slapen, uurtje lang tv kijken en op de playknop rossen, en vanzelf begint hij te loeien!
Haha, ja ik ging gister maar biertje drinken in de hoop dat ik lekker in de middag wakker zou worden. Word ik ineens om kwart over 8 wakker. Nu maar hopen dat ik om 8 uur kan slapen en dan om half 6 wakker worden.

IK BEN ER KLAAR VOOR!!! >:)

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Of je neemt een naam die niet zo generiek is dat je er vroeg voor moet opstaan...
Excited!!!

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

• Bias
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
pfff ik zit met een groter probleem en dat is dat ik afgelope nacht niet heb kunnen slapen en aankomende nacht waarschijnlijk ook niet... iemand tips?

red-bull met asperine?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 00:56
Catnip (charr)
Tirion Fordring (human guardian)
Not A Gnome (Asura)
CorneVisser schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:26:
pfff ik zit met een groter probleem en dat is dat ik afgelope nacht niet heb kunnen slapen en aankomende nacht waarschijnlijk ook niet... iemand tips?

red-bull met asperine?
Ik haal zelf Monster Energie, kost oor mij toch gen drol! :P

[ Voor 72% gewijzigd door Crazy-Al op 24-08-2012 12:27 ]

• Draakje5
CorneVisser schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:26:

red-bull met asperine?
8)7 8)7

Dan slaap je al helemaal niet. Gewoon proberen.

Verwijderd

Sporten of lichamelijk zwaar werk doen vandaag.

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-11 17:51
Rescue remedy. Zorgt ervoor dat je weer innerlijke rust krijgt. Klinkt misschien wat afgezaagd, maar werkt echt perfect
Pagina: 1 ... 97 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.