• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 20:21

bAdmuTs

mAzE

Heb nu onderhand al 3 bevestigings meeltjes gehad. Beter teveel dan helemaal niet :).

Nu de beta nog :D.

[ Voor 11% gewijzigd door bAdmuTs op 23-02-2012 20:04 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Verwijderd

joeriz9 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:59:
men email is bevestigd. maar nog geen echte invite..
Je kunt nu ook geen invite krijgen, alleen een bevestiging van je inschrijving. Vanaf gisteren 19:00 hebben we volgens mij 48 uur de tijd om ons in te schrijven, daarna gaan ze een keuze maken (obv specs) wie een weekend mag proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 11:35
Tevens zijn er geen data bevestigd. Wellicht begint de eerste (public) beta pas over een maand, dus ze hebben in principe nog tot augustus -- en dan kunnen er zich nog altijd vertragingen voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Guild wars 2 moet nu komen vind ik... Voor de nieuwe wow expansion en tijdens het inzakken van de rift en swtor server populaties =p
Maarheeze... *dream on*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Liever niet Brutal1ty. Je ziet wat het deed met games als Rift & SWTOR. rushed games zorgen voor dissapointment. Liever nog een maandje of 6 uitstellen om compleet te polishen, dan ene buggy release.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:52:
Liever niet Brutal1ty. Je ziet wat het deed met games als Rift & SWTOR. rushed games zorgen voor dissapointment. Liever nog een maandje of 6 uitstellen om compleet te polishen, dan ene buggy release.
Helemaal mee eens. Bugs en oneffenheden zijn natuurlijk nooit 100% te polishen, maar het is wel belangrijk dat de boel een beetje soepeltjes loopt tijdens de release. De eerste maand na release is nou eenmaal de allerbelangrijkste van een MMO, want een goede indruk zorgt ervoor dat mensen zullen blijven en de community levend blijft, maar dit is wel belangrijker in MMOs met subscription dan in Guild Wars omdat je op ieder moment gewoon terug kunt komen zonder 13 euro neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat is ook weer waar, daar had ik nog niet aan gedacht. Maar ik denk juist ook dat het toch belangrijk is, de getmiddelde MMO gamer boeit het niet of het pay2play is of GW stijl. Ze rekenen het af op de release. Kijk naar games als Skyrim. Veels te snel gerushed, toch niet dé nieuwe ES game geworden, puur vanwege de bugs.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeriz9
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-05-2018
lanerios schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:05:
Dat is ook weer waar, daar had ik nog niet aan gedacht. Maar ik denk juist ook dat het toch belangrijk is, de getmiddelde MMO gamer boeit het niet of het pay2play is of GW stijl. Ze rekenen het af op de release. Kijk naar games als Skyrim. Veels te snel gerushed, toch niet dé nieuwe ES game geworden, puur vanwege de bugs.
Sorry hoor, maar in de legale versie van skyrim ben ik bijna geen bugs tegen gekomen, terwijl ik alle mensen met een illegale versie hoorde huilen omdat het 80% bugs was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
joeriz9 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:07:
[...]

Sorry hoor, maar in de legale versie van skyrim ben ik bijna geen bugs tegen gekomen, terwijl ik alle mensen met een illegale versie hoorde huilen omdat het 80% bugs was.
Ik vond sowieso dat het vrij mee viel met de bugs in Skyrim; hier en daar een tegengekomen en tsja veel draken die spontaan uit het niets tevoorschijn getovert werden.
voor de rest niet veel gezien.

Ohw ja: een erg grappige bug gezien de blacksmith die niet op zijn plek ston en toen ik aan kwam lopen letterlijk uit de lucht kwam vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
joeriz9 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:07:
[...]

Dan ben je echt een van de weinigen. Maar de PS3 mensen hebben hem dan ook illegaal, iedereen met de save issue. Nee klopt helemaal. Ow en het 1000m wegschieten van dragon skeletons is natuurlijk ook geen bug. En 100M de lucht in worden gegooid door ranom attacks is ook geen bug.
Het had potentieel, en het werd het niet.

On topic:

Ik moet even een opmerking plaatsen over Totalhalibut. Ik heb gister voor de gein zijn character creation video gekeken en z'n staff/hammer guardian gameplay video. En het viel me 100% mee. Geen bagger humor meer, gewoon informatie, en alleen informatie. Precies zoals het hoort te zijn.
Misschien toch maar weer wat vaker kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeriz9
lanerios schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:26:
[...]

Dan ben je echt een van de weinigen. Maar de PS3 mensen hebben hem dan ook illegaal, iedereen met de save issue. Nee klopt helemaal. Ow en het 1000m wegschieten van dragon skeletons is natuurlijk ook geen bug. En 100M de lucht in worden gegooid door ranom attacks is ook geen bug.
Het had potentieel, en het werd het niet.

On topic:

Ik moet even een opmerking plaatsen over Totalhalibut. Ik heb gister voor de gein zijn character creation video gekeken en z'n staff/hammer guardian gameplay video. En het viel me 100% mee. Geen bagger humor meer, gewoon informatie, en alleen informatie. Precies zoals het hoort te zijn.
Misschien toch maar weer wat vaker kijken.
Je sarcasme vleit me, maar ik zie the elderscrolls als een pc game, rpg's horen niet op een console thuis, ik had het dan dus ook over de pc versie. die voor mensen die hem legaal hadden zo goed als bugloos was.

[ Voor 3% gewijzigd door joeriz9 op 24-02-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06
joeriz9 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:38:
Je sarcasme vleit me, maar ik zie the elderscrolls als een pc game, rpg's horen niet op een console thuis, ik had het dan dus ook over de pc versie. die voor mensen die hem legaal hadden zo goed als bugloos was.
RPGs horen niet op een console? Zoals racegames niet thuishoren op de PC? Logisch.
Chippu schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:33:
Tevens zijn er geen data bevestigd. Wellicht begint de eerste (public) beta pas over een maand, dus ze hebben in principe nog tot augustus -- en dan kunnen er zich nog altijd vertragingen voor doen.
Ik gok dat ze groot gaan uitpakken weer met de gamescom, ze waren vorig jaar al behoorlijk aanwezig (naast de boot van Tera, dat was dan wel grappig :P). Zou wel qua tijd aardig matchen als je rond die tijd willen releasen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
joeriz9 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:38:
[...]

Ok, zeg dat maar tegen Square, hoeveel FF's hebben jullie precies op de PC gekregen? 7, en 8 dacht ik (ja en FFXI en FFXIV, maar dat zijn MMO's).
Sorry maar zo kan ik het ook, gewoon 1 versie kiezen en gelijk gaan zeggen dat het bugloos was. Jammer genoeg werkt het zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:18
Ook ondertussen 2 mails gehad.

Man, wat kan ik niet wachten op dit spel zeg. Eén van de weinige spellen waar mijn vrouw ook zelf mee komt om te spelen (doel op GW1). Dus dat wordt weer lekker avondjes gamen saampies. :D

[ Voor 185% gewijzigd door Arunia op 24-02-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha zelfde hier Arunia. Mijn vriendin vind WoW "wel" leuk en SWTOR ook wel. Maar dit is echt de eerste waarbij ze zoiets heeft van "DIE WIL IK SPELEN NUNUNUNUNUNU" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook al 2 bevestiging mails gehad, nu hopen dat we allemaal in de beta geraken! :)

Btw kleine off-topic vraag: Mag je hier aan guild recruitment doen?
Zoja:
Aloha!

Dutch Cannibals is een nieuwe guild dat Guild Wars 2 zal beginnen spelen. Het is een BE/NL Only guild, daarom willen we zoveel mogelijk belgen/nederlanders tesamen in één guild krijgen.

Wijzelf zijn ervaren gamers en hebben ervaring in vele verschillende games en ook MMORPG's. Allebei hebben we ervaring met het leaden van guilds, zowel social als hardcore.

Wil je meer informatie? Bezoek dan zeker eens onze website:
http://dutchcannibals.enjin.com

Recruitment:
Alles momenteel!

Cheerz!
Zoneen: Gelieve deze quote te verwijderen. Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verschelde, ik ga misschien wel een application eruit gooien richting jullie guild :) Ben wel op zoek naar een relaxte gezellige guild voor in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is het niet een beetje triest om een guild te gaan vormen voor een spel wat nog "lang" niet uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Totaal niet, zeker niet veel MMO's gevolgd vlak voor release koekoek? Kijk naar SWTOR, duizenden guilds VOOR release op hun website geregistreerd. WoW had ook achtelijk veel guilds voor release, FFXI hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
koekoek2003nl schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:10:
Is het niet een beetje triest om een guild te gaan vormen voor een spel wat nog "lang" niet uit is?
Geweldig zulke nutteloze opmerkingen!
SWTOR had 1500+ guilds toen er nog niet eens een release date bekend was ;)

Waarom zou het triest een pre-game guild te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Yvil, omdat het een hype is om dingen "triest" te noemen als je het er niet mee eens bent. Echt achtelijk als je ziet hoeveel triest is volgens de jeugd tegenwoordig. In plaats van erover na te denken schreeuwen ze maar wat en gaan ze weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05:35
lanerios schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:20:
Yvil, omdat het een hype is om dingen "triest" te noemen als je het er niet mee eens bent. Echt achtelijk als je ziet hoeveel triest is volgens de jeugd tegenwoordig. In plaats van erover na te denken schreeuwen ze maar wat en gaan ze weer verder.
Ja want generaliseren over "de jeugd van tegenwoordig" moet wel kunnen toch....? Erg jammer... (triest?!) :+ Als iemand nu al wil recruiten moet hij dat toch zelf weten. Heb je geen interesse dan reageer je niet, simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
@dnbo

daar sluit ik me volledig bij aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dnbo schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:46:
[...]

Ja want generaliseren over "de jeugd van tegenwoordig" moet wel kunnen toch....? Erg jammer... (triest?!) :+ Als iemand nu al wil recruiten moet hij dat toch zelf weten. Heb je geen interesse dan reageer je niet, simpel.
Touché. Ok, laat ik het anders zeggen. De jeugd die ik op dit moment in de regio den haag tegenkom. Daarvan heeft ongeveer 80% het idee dat alles triest is. Dit is een observatie, hier kunnen geen feiten uitgehaald worden, en ook dan dit niet gebruikt worden als een representatief voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Enige verschil dat guild-recruitment niet echt is toegestaan op het forum ;)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Moet er toch maar even op reageren omdat ik een doodnormale vraag stel en een typische fanboyistische(jaja) reactie krijg. Wederom van jou Lanerios. Het valt me op dat je afgelopen paar dagen het moeilijk vind om je enthousiasme voor je te houden en links en recht een sneer uit te delen naar andere games/comunity's of mensen die niet in jou fanboy straatje mee praten.
Ik zou je willen aanraden om jezelf wat in te houden zodat het voor jou en voor de rest wat gezelliger blijft.
lanerios schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:16:
Totaal niet, zeker niet veel MMO's gevolgd vlak voor release koekoek? Kijk naar SWTOR, duizenden guilds VOOR release op hun website geregistreerd. WoW had ook achtelijk veel guilds voor release, FFXI hetzelfde.
Dus als ik in de sloot spring, spring jij achter mij aan?
Het zal best dat andere MMO's dat hebben, dat impliceer ik toch ook niet.
Ik zet mijn vraagtekens erbij, "aangezien het enige wat we weten is" dat de game in 2012 zal uitkomen. Voor hetzelfde geld is dat December.
Yvilthi schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:18:
[...]
Geweldig zulke nutteloze opmerkingen!
SWTOR had 1500+ guilds toen er nog niet eens een release date bekend was ;)

Waarom zou het triest een pre-game guild te maken?
idem hierboven, en als mijn opmerking volgens jou zo nutteloos is, wat is dan jou reactie op mijn "nutteloze" post?
lanerios schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:20:
Die hype is mij niet bekend, zou je daar mee over kunnen uitweiden?

Ik snap dat je je blijkbaar irriteert aan mijn opmerking en het er niet mee eens bent, maar zoals ik eerder al zei. Laten we het hier gezellig houden en niet met zulke posts gooien. Geef dan gewoon antwoord op mijn vraag. (ja het was een vraag, zie vraagteken...) en komt met argumenten waarom het niet "triest"/onnodig zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Waarom ik zo reageer, is omdat je niet normaal post over zo iets... als je iets in de trant van "Raar dat mensen voor de release een guild maken, is hier een reden voor" oid, was het anders geweest dan de mensen gelijk triest te noemen.
Dan lok je die reacties gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
koekoek2003nl schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:54:
Moet er toch maar even op reageren omdat ik een doodnormale vraag stel en een typische fanboyistische(jaja) reactie krijg. Wederom van jou Lanerios. Het valt me op dat je afgelopen paar dagen het moeilijk vind om je enthousiasme voor je te houden en links en recht een sneer uit te delen naar andere games/comunity's of mensen die niet in jou fanboy straatje mee praten.
Ik zou je willen aanraden om jezelf wat in te houden zodat het voor jou en voor de rest wat gezelliger blijft.

[...]

Dus als ik in de sloot spring, spring jij achter mij aan?
Het zal best dat andere MMO's dat hebben, dat impliceer ik toch ook niet.
Ik zet mijn vraagtekens erbij, "aangezien het enige wat we weten is" dat de game in 2012 zal uitkomen. Voor hetzelfde geld is dat December.

[...]

idem hierboven, en als mijn opmerking volgens jou zo nutteloos is, wat is dan jou reactie op mijn "nutteloze" post?

[...]

Die hype is mij niet bekend, zou je daar mee over kunnen uitweiden?

Ik snap dat je je blijkbaar irriteert aan mijn opmerking en het er niet mee eens bent, maar zoals ik eerder al zei. Laten we het hier gezellig houden en niet met zulke posts gooien. Geef dan gewoon antwoord op mijn vraag. (ja het was een vraag, zie vraagteken...) en komt met argumenten waarom het niet "triest"/onnodig zou zijn.
Mijn reactie op jouw nutteloze post was een vraag; die je tot nu nog niet beantwoord hebt ;)
* Waarom zou het triest een pre-game guild te maken?

Ik ben zeer benieuwd waarom mensen dit "triest" vinden, immers spreek je voor een avondje stappen toch ook eerst af? Is dat dan ook triest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:10

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ga me vanavond ook maar een registeren voor de beta. Lijkt me leuk om een keer te proberen (als mijn pc het aankan) maar weet vrijwel zeker dat ik me deze game ga aanschaffen.

Offtopic: Om de een of andere reden kan ik niet inloggen op mijn arenanet account :@. Ben mijn paswoord kwijt ofzo.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Member-break...

FYI: De "jeugd van tegenwoordig" is 1 jaar ouder dan de "volwassenne" die erover spreekt
De quotes zijn in geen enkel opzicht cynisch bedoeld, enkel om een perspectief te creëren

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
Oxigeon schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:08:
Ik ga me vanavond ook maar een registeren voor de beta. Lijkt me leuk om een keer te proberen (als mijn pc het aankan) maar weet vrijwel zeker dat ik me deze game ga aanschaffen.

Offtopic: Om de een of andere reden kan ik niet inloggen op mijn arenanet account :@. Ben mijn paswoord kwijt ofzo.
Je kunt vrij gemakkelijk je password laten herstellen.
Door deze link te volgen kom je op de supportsite van NCsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Big Womly schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:08:
Member-break...

FYI: De "jeugd van tegenwoordig" is 1 jaar ouder dan de "volwassenne" die erover spreekt
De quotes zijn in geen enkel opzicht cynisch bedoeld, enkel om een perspectief te creëren
Dus de jeugd die ik om me heen zie is 26? Cool! oude jeugd dan haha. Ik spreek meer over de 15-18 mensen.

Even om perspectief te creeëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pakt popcorn.

Maarr leuk dat je initiatief neemt om guild te starten de kunst is om een goede leader te zijn en het nog boeiend maakt na enkele jaren voor de leden, of je moet de leadership aan iemand anders geven wat laatst is gebeurd bij mijn lotro guild/kinship die ruim 4 jaar bestaat. Als je een betere naam had dan Dutch Cannibals had ik best wel willen joinen. (imo) Ben meer van de onnozele/grappige namen.
Oxigeon schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:08:

Je hebt nog maar ruim 5 uur, dus schiet op!
Moet je dit niet hebben? https://secure.ncsoft.com...Management.pl?language=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Yvilthi schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:13:
[...]

Je kunt vrij gemakkelijk je password laten herstellen.
Door deze link te volgen kom je op de supportsite van NCsoft
Het is me gelukt. Kan het zijn dat de accounts ooit zijn overgegaan? Als ik inlog zie ik namelijk nergens dat ik Guild Wars ooit heb geactiveerd :P. Moet straks eens kijken of ik dat alsnog kan doen.

EDIT: Heb het gedaan via de site van Nsoft

[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 24-02-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:14:
Pakt popcorn.

Maarr leuk dat je initiatief neemt om guild te starten de kunst is om een goede leader te zijn en het nog boeiend maakt na enkele jaren voor de leden, of je moet de leadership aan iemand anders geven wat laatst is gebeurd bij mijn lotro guild/kinship die ruim 4 jaar bestaat. Als je een betere naam had dan Dutch Cannibals had ik best wel willen joinen. (imo) Ben meer van de onnozele/grappige namen.
Klopt, dat is zeker het risico. Ik heb 4 jaar in 1 guild gezeten, waar 3x een Guild leader wissel is geweest, gewoon omdat de oorspronkelijke guild leader niet meer kon volhouden om het leuk te houden.
Moet wel zeggen dat de guild altijd even leuk is gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
Oxigeon schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:15:
[...]

Het is me gelukt. Kan het zijn dat de accounts ooit zijn overgegaan? Als ik inlog zie ik namelijk nergens dat ik Guild Wars ooit heb geactiveerd :P. Moet straks eens kijken of ik dat alsnog kan doen.

EDIT: Heb het gedaan via de site van Nsoft
Klopt bij de release van guildwars stond de game alleen aan je emailadres via arenanet gekoppelt (als ik me niet vergis). Ergens in 2007 / 2008 is het overgegaan naar een gezamenlijk account op ncsoft.

Ik geloof dat ik dit account heb moeten maken ten tijde dat tabula rasa released was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Yvilthi schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:18:
[...]

Klopt bij de release van guildwars stond de game alleen aan je emailadres via arenanet gekoppelt (als ik me niet vergis). Ergens in 2007 / 2008 is het overgegaan naar een gezamenlijk account op ncsoft.

Ik geloof dat ik dit account heb moeten maken ten tijde dat tabula rasa released was.
Dan hoop ik dat ik die serial nog ergens kan vinden... Tenzij ik gewoon door kan spelen uiteraard. Zal hem dalijk nog eens proberen te instaleren :). En ff kijken hoe ver ik kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
Als je een originele "cd case" hebt zit hij waarschijnlijk bij je boekjes.
ik kan mezelf nog vaag herinneren dat de code van GW Prophecies op een wit (openscheur envelopje) velletje stond afgedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Yvilthi schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:22:
Als je een originele "cd case" hebt zit hij waarschijnlijk bij je boekjes.
ik kan mezelf nog vaag herinneren dat de code van GW Prophecies op een wit (openscheur envelopje) velletje stond afgedrukt.
dan zal hij daar bij mij ook nog wel inzitten. Want volgens mij gooi ik zoiets normaal nooit weg. Heb alleen de 1e versie (dikker doosje) met 4 cd's ofzo zeg ik uit mijn hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ben ik de enigste die door mijn vriendin is overgehaald om Guild Wars 2 te spelen in plaats van andersom haha :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeriz9
SinergyX schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:42:
[...]

RPGs horen niet op een console? Zoals racegames niet thuishoren op de PC? Logisch.

[...]

Ik gok dat ze groot gaan uitpakken weer met de gamescom, ze waren vorig jaar al behoorlijk aanwezig (naast de boot van Tera, dat was dan wel grappig :P). Zou wel qua tijd aardig matchen als je rond die tijd willen releasen.
Racegames niet op een pc :3 die zijn al op de pc sinds het begin van de pc's op floppy's.

Op oldschool consoles na horen rpg's er gewoon niet en final fantasy is gewoon een geval appart.. ik snap ook niet waarom mensen turn based bullshit een rpg noemen.

[ Voor 8% gewijzigd door joeriz9 op 24-02-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iedereen bij pvp 5v5 de zelfde armor stats? Ik zit zo een filmpje te kijken het lijkt wel of iedereen de zelfde kleding heeft maar dan heeft ene helft blauw en de andere rood. Ook zijn die "commentator stemmen" goed gedaan.
Elementalist zijn maaster like the Avatar(tekenfilm serie) (H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Laatst online: 01-10 16:54
Ik snap de reactie van koekoek totaal niet. Ik ben geïnteresseerd in een guild, zeker nu aangezien de beta binnenkort voor sommige mensen start, het is een uitgelezen kans om meer info op te doen aangezien guild members misschien wel in de beta komen en jij niet, en in het beste geval heb je dan al mensen om mee te spelen.

Laat lekker je mening voor je, niemand die het wat boeit.

Anyway, ik zou best die guild willen joinen, ben wel van de opstartende guilds etc(je leert elkaar veel makkelijker kennen), maar de naam staat me erg tegen. Waarom moeten Nederlandse/Belgische guilds altijd iets van "Dutch" in hun naam hebben?

Mocht iemand nog members zoeken, je kan me altijd een DM sturen aangezien het recruiten eigenlijk niet mag hier :)
Non-RP, Casual/social, age 16/18+, iets in die geest

[ Voor 4% gewijzigd door Remz op 24-02-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Footstepz
  • Laatst online: 02-01-2023
Guild Wars 2
Coming up in only a few hours time (4pm GMT, 17:00 CET, 10AM PST), Mike Ferguson (Designer) will be answering your questions in a Reddit AMA about World vs. World in Guild Wars 2, remember you still have 4 hours in which to sign up for a chance at beta https://beta.guildwars2.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
In gw 1 was er ook een GOT guild die onderdeel was van een alliance.. Howling voids Alliance.
Daar zaten meerdere guilds in waaronder de guild waar ik lid van was.. (limburgse jagers)
Ik ga er vanuit dat deze guilds ook weer gaan deelnemen aan gw2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

Worden na die 4 uur gelijk de winaars bekend gemaakt?

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen...

Sluit mij aan bij Remz.. vond het juist een hele slimme zet om alvast een groep klaar te hebben, zodat er meteen goed gespeeld kan worden op het moment dat dit uikomt. Ben zelf van de HM elite area's en dat doe/deed je echt niet met vreemden :P.

Heb 1 account weer opgestart dus mocht iemand uit de GoT guild online zijn.. pm dan ff :P.
Don Caramon Nld

ga niet heel actief meer gamen in GW, maar dingen als deep/fow/Urgoz/UW of wat vanqs etc.. ben ik wel voor in en met die nieuwe hero parties maakt het niet uit of we nu met 3 of 8 echte spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
IIsnickerII schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:27:
[...]
Worden na die 4 uur gelijk de winaars bekend gemaakt?
Welke "winnaars" :? .

Als je van de Beta inschrijving bedoel, daar zijn geen "winnaars", enkel personen die vanwege hun systeemconfiguratie in aanmerking komen om aan èèn of meerdere Beta-Events te mogen meedoen waarna er van ze verwacht word dat ze specifieke zaken gaan testen en feedback geven.
Daarnaast word er niets bekend gemaakt over de personen die aan de Beta mee mogen doen, gezien die onder NDA staat. (je mag niet bekend maken dat je mee doe aan de Beta, dus dan gaan ze dat zeker niet zelf doen)

Volgends mij hebben veel mensen een heel verkeerd beeld van Beta's.
Waarschijnlijk mede dankzij developers zoals Blizzard, die Beta's voornamelijk gebruikt als (imho, overhyped) publiciteits-stunt.

[ Voor 10% gewijzigd door SirNobax op 24-02-2012 16:39 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

SirNobax schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:35:
[...]

Welke "winnaars" :? .

Als je van de Beta inschrijving bedoel, daar zijn geen "winnaars", enkel personen die vanwege hun systeemconfiguratie in aanmerking komen om aan èèn of meerdere Beta-Events mogen meedoen waarna er van ze verwacht word dat ze specifieke zaken gaan testen en feedback geven.
Daarnaast word er niets bekend gemaakt over de personen die aan de Beta mee mogen doen, gezien die onder NDA staat. (je mag niet bekend maken dat je mee doe aan de Beta, dus dan gaan ze dat zeker niet zelf doen)

Volgends mij hebben veel mensen een heel verkeerd beeld van Beta's.
Waarschijnlijk mede dankzij developers zoals Blizzard, die Beta's voornamelijk gebruikt als (imho, overhyped) publiciteits-stunt.
Meh, ik weet dat betas er zijn voor tests, maar toch is het een besloten kring, en moet je geluk hebben om er in te komen. Dat maakt het toch meer een wedstrijd.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm dit is wel anders dan een gewone beta zo lijkt het. Hier zijn het losse events die op een specifieke datum en tijd plaatsvinden. Voor ieder event worden weer andere mensen uitgenodigd (al kun je natuurlijk geluk hebben en in meerdere events terecht komen). Als je niet op de aangegeven datum + tijd kunt heb je pech gehad.

Het lijkt er in ieder geval niet op dat je de game voor langere tijd kunt testen op een server zoals bijvoorbeeld bij Diablo III nu het geval is. Kortom, het gaat allemaal wel iets anders hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Footstepz
  • Laatst online: 02-01-2023
Good morning everyone! My name is Mike Ferguson and I'm one of the designers at ArenaNet. Thanks for joining me for this AMA about Guild Wars 2's world versus world gametype.

You might have seen my recent blog posts on WvW: http://www.arena.net/blog...ild-wars-2-world-vs-world http://www.arena.net/blog...stions-here-and-on-reddit

As a quick introduction, I've been at ArenaNet for almost 6 years and have worked on many of the Guild Wars expansions. I've been concentrating on world versus world for the last year and a half, and now I'm here to answer all your questions on it!

I'm sure most of you know this already, but for those who aren't aware, we are currently taking signups for our upcoming beta test of Guild Wars 2. We are going to need tens of thousands of people to help us really test WvW, so go signup now and you could have a chance to try out WvW for yourself! https://beta.guildwars2.com/

Also, we have a lot of knowledgeable GW2 fans here in the reddit community, so go check out the subreddit: http://www.reddit.com/r/GuildWars2

Let's talk about WvW!
http://www.reddit.com/r/I...designer_ama_about_world/

[ Voor 86% gewijzigd door Footstepz op 24-02-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens over wanneer de beta invites uitgedeeld worden (van Twitter):

@GuildWars2 Will the invites be sent as soon as the registration ends?

@Phazon4G they won't be sent straight after, everyone should give their F5 keys a break for a few days or so :) ~AT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
ik denk dat de bèta volgend weekend begint of zo,iig niet dit weekend al.
Naja ik kijk nu denk ik wel wat vaker op mijn mobiel ( mailbox ) of ik toevallig al een mailtje heb.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Jeej hier was ik naar opzoek.
Een "leuk" filmpje tegen over de skills. Deze is van de engineer.

Gelukkig zonder irritant geschreeuw dit keer.

Hier 1 van de necromancer

De andere professions zullen ook nog wel aan bod komen.

Mesmer profession

[ Voor 9% gewijzigd door kaasaanfiets op 25-02-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze 1 mil net niet halen.. https://public.ducksboard.com/vSPhlMJ1Yi3abkD7PtHM/

miep miep miep 991 thousand!! ook netjes

Hehe ze zeggen nu dat ze em langer openhouden XD, hup hup signen voor de mil!

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2012 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
ik zeg dicht gooien....meer kans voor ons aangezien de eerste bèta`s geen stresstests zullen zijn.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
(jarig!)
Idd, beetje jammer weer.
Loop de Diablo 3 beta al mis dus al m'n hoop is nu gevestigd op GW2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Confirmed dat er geen guild capes zullen zijn. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-10 20:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Je kan dat cijfer gemakkelijk door 2 of 3 delen, aangezien er echt wel mensen zijn met meerdere signups, en zeker de diehard fans die met 10 verschillende e-mails er proberen in te komen.

Wil nog niet zeggen dat dit ook meer kans geeft, tenzij je verschillende hardware hebt.
Anyway, het lijkt me niet dat ze tientallen servers gaan opzetten voor een beta test, dus de kans is nihil.

[ Voor 0% gewijzigd door Remz op 24-02-2012 23:17 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Remz schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:17:
Je kan dat cijfer gemakkelijk door 2 of 3 delen, aangezien er echt wel mensen zijn met meerdere signups, en zeker de diehard fans die met 10 verschillende e-mails er proberen in te komen.

Wil nog niet zeggen dat dit ook meer kans geeft, tenzij je verschillende hardware hebt.
Anyway, het lijkt me niet dat ze tientallen servers gaan opzetten voor een beta test, dus de kans is nihil.
Nee je kan het niet gemakkelijk door 2 of 3 delen. Ten zij al die mensen ook daadwerkelijk 2-3 computers hebben. Er is een reden dat je een DxDiag Tool'tje moet draaien voordat je je op kan geven voor de beta: meerdere email adressen van dezelfde computer -> werkt niet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brutal1ty schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:59:
[...]

Nee je kan het niet gemakkelijk door 2 of 3 delen. Ten zij al die mensen ook daadwerkelijk 2-3 computers hebben. Er is een reden dat je een DxDiag Tool'tje moet draaien voordat je je op kan geven voor de beta: meerdere email adressen van dezelfde computer -> werkt niet. :D
Je kan je prima 2x registreren op dezelfde computer hoor. Heb het hier ook gedaan omdat de bevestigingsmail meer dan een dag op zich liet wachten...

Verder maak je door dezelfde setup meerdere keren op te geven natuurlijk net iets meer kans om in een bepaalde 'bracket' van hardware gekozen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:54
Morrar schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 00:05:
[...]

Je kan je prima 2x registreren op dezelfde computer hoor. Heb het hier ook gedaan omdat de bevestigingsmail meer dan een dag op zich liet wachten...

Verder maak je door dezelfde setup meerdere keren op te geven natuurlijk net iets meer kans om in een bepaalde 'bracket' van hardware gekozen te worden.
Je kunt je wel 2 maal registreren, maar het is heel makkelijk voor ze om via een script dubbele computers (en geloof me, er zal heus wel net iets meer als enkel je configuratie worden doorgezonden, mogelijk je IP) er uit te halen. Zo zou ik het tenminste doen. En daarom heb ik ook maar 1 maal een registratie gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeriz9
1 miljoen... pff daar gaan men kansen op een poging in de beta... nog geen bericht, benieuwd wanneer het komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
maartend schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 08:39:
[...]

Je kunt je wel 2 maal registreren, maar het is heel makkelijk voor ze om via een script dubbele computers (en geloof me, er zal heus wel net iets meer als enkel je configuratie worden doorgezonden, mogelijk je IP) er uit te halen. Zo zou ik het tenminste doen. En daarom heb ik ook maar 1 maal een registratie gedaan.
Dit zou dus mensen die nog een keer met een ander e-mail een signup hebben gedaan uitsluiten van de beta, omdat zij dachten dat e-mail fout was of iets dergelijks(aan het begin duurde een confirmation e-mail al snel een paar uur).

Waarschijnlijk stuurt die tool een unieke id van je computer mee, net zoiets als een MAC adres. Als ze namelijk op IP duplicaten er tussen uit gaan halen dan haal je ook allemaal studenten, Starbucks-klanten, internet cafe gebruikers, samenwonende en meer er uit.

Daarom zei ik ook dat je die 1 miljoen niet kan vertrouwen, het lijkt mij niet dat ze direct al duplicaten er tussen uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Remz schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:43:
[...]

Dit zou dus mensen die nog een keer met een ander e-mail een signup hebben gedaan uitsluiten van de beta, omdat zij dachten dat e-mail fout was of iets dergelijks(aan het begin duurde een confirmation e-mail al snel een paar uur).

Waarschijnlijk stuurt die tool een unieke id van je computer mee, net zoiets als een MAC adres. Als ze namelijk op IP duplicaten er tussen uit gaan halen dan haal je ook allemaal studenten, Starbucks-klanten, internet cafe gebruikers, samenwonende en meer er uit.

Daarom zei ik ook dat je die 1 miljoen niet kan vertrouwen, het lijkt mij niet dat ze direct al duplicaten er tussen uit halen.
oke, mac-adressen dan. Maar mijn bedoeling bleef hetzelfde.
Maar ik vermoed dat ze zoiets doen. En terecht.

En als je meermalen hebt geneterd, wil niet zeggen dat je wordt uitgesloten. Ik zou zelf van dubbele of triple inschrijvingen er maar 1 overlaten, en bij meer dan geheel eruit donderen

Dit alles om te zorgen dat ik wel mee mag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybevenom
  • Laatst online: 16-08 10:33
ikzelf heb ook 2 keer geregistreerd voor de beta. Simpel omdat mijn laptop met core i5 (quadcore) betere specs heeft dan mijn huidige computer (core 2 duo). Als is van mijn computer de grafische kaar weer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
cybevenom schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:23:
ikzelf heb ook 2 keer geregistreerd voor de beta. Simpel omdat mijn laptop met core i5 (quadcore) betere specs heeft dan mijn huidige computer (core 2 duo). Als is van mijn computer de grafische kaar weer beter.
2 computers, 2 verschillende gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
cybevenom schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:23:
Zelfde hier, me desktop is een beest vergeleken met me laptop, en ik zou graag willen zien of ik het op allebei kan spelen, daarom heb ik die 2 opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de beta aan de pc waarmee je opgegeven hebt gekoppeld? Zou wel minder zijn, mijn game pc is momenteel kapot dus heb mij met het gare alternatief opgegeven :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybevenom
  • Laatst online: 16-08 10:33
Remz schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:57:
[...]

Zelfde hier, me desktop is een beest vergeleken met me laptop, en ik zou graag willen zien of ik het op allebei kan spelen, daarom heb ik die 2 opgegeven.
inderdaad. ik heb 2 verschillende configuraties maar ook 2 verschillende emailadressen gebruikt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Laatst online: 07-10 18:09
De map !
Afbeeldingslocatie: http://i1146.photobucket.com/albums/o527/carralpha/GW2mapannotated.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Laatst online: 07-10 22:23
Hoe kom je aan die map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
De map is van de Beta. Als je goed kijkt zie je op elke zone een paars puntje. Als je inzoomt staan daar de levels. Het is niet helemaal goed te zien dus de gegeven levels zijn niet zeker. Ook mist er een map voor level 15-20. De locaties zijn echter wel vrij zeker, aangezien er precies 25 zones en 6 cities te zien zijn zoals ArenaNet heeft aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeriz9
Vraag me af wanneer de echte invites worden gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Laatst online: 07-10 22:23
Ik hoop binnenkort :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Op z'n vroegst volgend weekend! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonwel
  • Laatst online: 08-10 15:32
Ik weet niet of dit filmpje al gepost is maar dit is een leuk filmpje met nog wat kleine dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 22:07
Kalton schreef op zondag 26 februari 2012 @ 17:39:
Ik weet niet of dit filmpje al gepost is maar dit is een leuk filmpje met nog wat kleine dingetjes.
[video]
Nice:)

Vind die scherm effecten wel erg vet (bloed, water etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna klaar met mijn 30/50 punten in de HoM voor items in GW2. Voor de mensen die overwegen het ook te gaan doen: totale ureninvestering is voor mij +- 200 geweest, dus erg fors. Kan waarschijnlijk sneller maar ik had 0 ervaring met GW.

Hopelijk wordt deel 2 de moeite waard :) alles ziet er erg gaaf uit, heb er zin in. Erg lang geleden dat een MMO mij kon boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:16:
Bijna klaar met mijn 30/50 punten in de HoM voor items in GW2. Voor de mensen die overwegen het ook te gaan doen: totale ureninvestering is voor mij +- 200 geweest, dus erg fors. Kan waarschijnlijk sneller maar ik had 0 ervaring met GW.

Hopelijk wordt deel 2 de moeite waard :) alles ziet er erg gaaf uit, heb er zin in. Erg lang geleden dat een MMO mij kon boeien.
Ik heb er maar 7, kom niet echt verder :( Zit vast in EoTN en Kryta :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit op 49/50, stomme sweets titel ook:-) farm me nu een ongeluk voor snoepjes. Die items boeien niet echt, ik ga ervan uit dat er veel betere te verkrijgen zijn..die titels zijn uniek:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basekid schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:33:
[...]

Ik heb er maar 7, kom niet echt verder :( Zit vast in EoTN en Kryta :S
EoTN moet je ook niet aan beginnen totdat je verder bent, anders blijf je wipen.
Dat gezegd, de eerste 20 uur ging ik vrijwel constant dood in Nightfall, dus zo goed deed ik het zelf ook weer niet. Duurde even voordat ik door had dat mijn armor geupgrade moest worden. Mijn heroes hadden allemaal 60 armor, en ik iets van 10, waardoor ieder gevecht begon met een focus fire op mij en ik letterlijk ieder gevecht na 2 second verbaasd naar mijn dode poppetje stond te kijken
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:54:
Zit op 49/50, stomme sweets titel ook:-) farm me nu een ongeluk voor snoepjes. Die items boeien niet echt, ik ga ervan uit dat er veel betere te verkrijgen zijn..die titels zijn uniek:-)
Maar de looks zijn wel uniek, en die kan je middels items 'porteren' naar betere items, waardoor ze altijd uniek blijven :)
Titels zijn wel leuk maar de hoeveelheid tijd voor de overige 20 punten gaan mij echt veel te ver. Respect voor de mensen die het redden, maar dat is echt iets wat je over de jaren op moet bouwen, ik ga nu niet nog 400+ uur in een spel van 10 jaar oud stoppen. De enige titel die ik zelf echt cool vind is de 50/50 "Champion of the Gods". Klinkt lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat porteren is inderdaad super fijn!

Dat is begrijpelijk, ik heb dat ook maar op mijn main waar over de afgelopen 5 jaar veel uren in zijn gaan zitten, anders deed ik het waarschijnlijk ook niet :9

Die klinkt inderdaad ook super!! Meteen een statement aan het begin van het spel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:59:
[...]

EoTN moet je ook niet aan beginnen totdat je verder bent, anders blijf je wipen.
Dat gezegd, de eerste 20 uur ging ik vrijwel constant dood in Nightfall, dus zo goed deed ik het zelf ook weer niet. Duurde even voordat ik door had dat mijn armor geupgrade moest worden. Mijn heroes hadden allemaal 60 armor, en ik iets van 10, waardoor ieder gevecht begon met een focus fire op mij en ik letterlijk ieder gevecht na 2 second verbaasd naar mijn dode poppetje stond te kijken
Oh heb de rest van het spel al gedaan. Heb 70 armor, 12 platina goud enzo, maar kom gewoon niet verder (moet nu heart of the shiverpeaks doen - de rest allemaal al gedaan). Ben hier gewoon slecht in denk ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
  • Laatst online: 20-08-2021
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 20:05:
...
Die klinkt inderdaad ook super!! Meteen een statement aan het begin van het spel :*)
Totdat er iemand met ' God Walking Amongst Mere Mortals' langs loopt natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stroopwafel Inc schreef op maandag 27 februari 2012 @ 00:38:
[...]

Totdat er iemand met ' God Walking Amongst Mere Mortals' langs loopt natuurlijk :P
Haha, dat klopt. Het scheelt wel dat als ik de sweets heb, ik meteen 50/50 maak en GWAMM ben! Kan niet wachten tot dat moment, zal wel over een paar weken zijn, gelukkig voor release GW2 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zijn die titels wel echt zo 'opzichtig'? Mijn enige doel is de 25 aan te tikken (zit nu op 20 dacht ik), maar die armors/wapens zijn niet bepaald goedkoop :( (ik heb nog geen enkel armor/wapen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Laatst online: 21-07 11:39
wat is dat GWAMM ofzo waar iedereen het over heeft? iemand een korte uitleg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
roeltjow schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:37:
wat is dat GWAMM ofzo waar iedereen het over heeft? iemand een korte uitleg?
Het is een titel die je character in GW2 kan krijgen als je in GW1 bepaalde dingen doet. De titel "' God Walking Amongst Mere Mortals" is de moeilijkste titel: je moet er ontiegelijk veel voor doen om alle 50 punten te verzamelen die je die titel geven.

http://hom.guildwars2.com/en/#page=welcome

Daar kan je zien (nadat je je character name hebt ingevuld) hoeveel punten je hebt en wat je moet doen voor meer punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 29-09 19:02
Net nog even lopen zoeken naar wat video's van de Press-Beta.

Die "journalisten" met beta-access die video's hebben gemaakt mogen zich wat mij betreft diep schamen, wat een rotzooi. De een speeld met alles op low via een laptop, de ander op high maar heeft 2fps, en stuk voor stuk hebben ze geen flauw idee wat ze aan het doen zijn. Ja, beetje stil staan met autoattack ingeschakeld en af en toe met de muis op een compleet willekeurige aanval klikken. Stelletje prutsers :r .
Iemand toevallig nog wat fatsoenlijk beeld materiaal tegengekomen uit die press-beta?

In any case, hopelijk start die Public Beta binnenkort, waarbij een hoop mensen hun NDA schenden. :Y

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Ja aardig wat press mensen zijn compleet onbekend met mmo's lijkt het wel... De vrouw van TB doet het dan zelfs een stuk beter =p (no offense ladies l)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Groot aantal daarvan zijn ook gewoon maar game/media-reviewers, niet expliciet GW2 fans. TB (en zijn vrouw) zijn behoorlijke GW2 fans en doen er iets meer aan (net als CB) om er ook echt een goed stukje van te maken. Zeker goed punt van Brit over het 'dodgen', dat 90% van reviewers die functie niet eens kennen en maar random alles lopen te meppen wat los en vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
Bah, had gehoopt dat die punten aan je account gelinked waren en niet je char.
Ongeveer jaar geleden is me account gelocked, and na veel mail wisselingen en bewijs van alle 4 de Serials heb ik me account weer unlocked gekregen, klote was dat al me chars waren verwijderd en zo'n 4 jaar+ aan spelen weg was... daarna niet echt meer de puf gehad om alles, weer opnieuw te doen.

Aankomende dagen vrij, denk dat ik toch maar effe opnieuw begin om iig 'wat' bonus te krijgen!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
mauro101 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:27:
Bah, had gehoopt dat die punten aan je account gelinked waren en niet je char.
Ongeveer jaar geleden is me account gelocked, and na veel mail wisselingen en bewijs van alle 4 de Serials heb ik me account weer unlocked gekregen, klote was dat al me chars waren verwijderd en zo'n 4 jaar+ aan spelen weg was... daarna niet echt meer de puf gehad om alles, weer opnieuw te doen.

Aankomende dagen vrij, denk dat ik toch maar effe opnieuw begin om iig 'wat' bonus te krijgen!
Welke punten bedoel je? Punten voor je HoM zijn namelijk wel account based.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sagaris schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:55:
Mits daar characters opzitten. Al je punten zijn gewoon optelling van al je characters. Verwijder je je characters => weg punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
kan je ook al van die HoM punten hebben op chars van een +-2 jaar (of langer, weet het niet meer) geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
roeltjow schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:02:
kan je ook al van die HoM punten hebben op chars van een +-2 jaar (of langer, weet het niet meer) geleden?
Jazeker, als je wat titles vrijgespeeld hebt / rare items of pets hebt etc..
Enige wat je even hoeft te doen is naar HoM te spelen in Eye of the north en daar de altars bekijken/aanklikken.

Alles wat je voorheen hebt vrijgespeeld komt daar dan in te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
Sagaris schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:55:
[...]

Volgens mij niet, Ik heb nog wel me title's van treasure hunter etc. Maar als ik 1 (van) mijn chars invoer heb ik niks unlocked :( Terwijl ik toch echt met mijn vorige chars alle delen heb uitgespeeld.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
ok haha dan moet ik maar eens even kijken als ik het spel inkan waar dat allemaal is, want ik zou het echt niet meer weten haha, ik vraag het wel even rond.

schiet me nu ineens te binnen, volgens mij heb ik zelfs nog een eigen guild ofzo haha
Pagina: 1 ... 9 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.