Moet er toch maar even op reageren omdat ik een doodnormale vraag stel en een typische fanboyistische(jaja) reactie krijg. Wederom van jou Lanerios. Het valt me op dat je afgelopen paar dagen het moeilijk vind om je enthousiasme voor je te houden en links en recht een sneer uit te delen naar andere games/comunity's of mensen die niet in jou fanboy straatje mee praten.
Ik zou je willen aanraden om jezelf wat in te houden zodat het voor jou en voor de rest wat gezelliger blijft.
lanerios schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:16:
Totaal niet, zeker niet veel MMO's gevolgd vlak voor release koekoek? Kijk naar SWTOR, duizenden guilds VOOR release op hun website geregistreerd. WoW had ook achtelijk veel guilds voor release, FFXI hetzelfde.
Dus als ik in de sloot spring, spring jij achter mij aan?
Het zal best dat andere MMO's dat hebben, dat impliceer ik toch ook niet.
Ik zet mijn vraagtekens erbij, "aangezien het enige wat we weten is" dat de game in 2012 zal uitkomen. Voor hetzelfde geld is dat December.
idem hierboven, en als mijn opmerking volgens jou zo nutteloos is, wat is dan jou reactie op mijn "nutteloze" post?
lanerios schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:20:
Yvil, omdat het een hype is om dingen "triest" te noemen als je het er niet mee eens bent. Echt achtelijk als je ziet hoeveel triest is volgens de jeugd tegenwoordig. In plaats van erover na te denken schreeuwen ze maar wat en gaan ze weer verder.
Die hype is mij niet bekend, zou je daar mee over kunnen uitweiden?
Ik snap dat je je blijkbaar irriteert aan mijn opmerking en het er niet mee eens bent, maar zoals ik eerder al zei. Laten we het hier gezellig houden en niet met zulke posts gooien. Geef dan gewoon antwoord op mijn vraag. (ja het was een vraag, zie vraagteken...) en komt met argumenten waarom het niet "triest"/onnodig zou zijn.