Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAAHHH zat op OSX en zag de tweet in mijn rechtbovenhoek verschijnen.
Ging naar de site vulde de mijn email, stond je email is niet bekend bij ons.
WTF boven stond een link naar een client misschien moet je die eerst downloaden.
Dus zit nu op Windows spannend!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:53
Thanks for signing up!

Thanks for signing up for a chance to participate in the Guild Wars 2 beta test. We've received your application and we'll email you if you've been accepted. We appreciate your interest in Guild Wars 2!

hopen dat ik er 1 krijg:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

heb ik weer ....

Page not found

Host
beta.guildwars2.com
URL
/

SpawnSrv/3692201.15150 Instance/0.351625496

en nu:

403 - Forbidden: Access is denied.
You do not have permission to view this directory or page using the credentials that you supplied.

[ Voor 37% gewijzigd door InflatableMouse op 22-02-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
jup ga nu ook hopen dat ik word geselecteerd.
alles is er klaar voor.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 20:21

bAdmuTs

mAzE

Ligt al op ze gat :(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
De inschrijfperiode bedraagt 48 uur, dus mocht het nu niet lukken kun je het altijd later nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:56
InflatableMouse schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:17:
heb ik weer ....

Page not found

Host
beta.guildwars2.com
URL
/

SpawnSrv/3692201.15150 Instance/0.351625496

en nu:

You do not have permission to view this directory or page using the credentials that you supplied.
Heb nu dit:

Crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
gewoon even wat vaker proberen had de eerste keer ook een error en de tweede keer wou het

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Nu online

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

ninc schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:21:
[...]

Heb nu dit:

Crap
Wat m'n ogen zien slopen m'n handen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
website werkt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Footstepz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-01-2023
Mn vriendin en mezelf meteen opgegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Nu online

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Eindelijk, het is gelukt. Ik werd al nerveus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nou mogelijk om met meer accounts te registreren?

niet dat ik dat van plan ben..

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Ben normaal nooit van de beta's, maar heb me nu maar eens opgegeven. Nu wachten op confirmation email ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:30:
Is het nou mogelijk om met meer accounts te registreren?

niet dat ik dat van plan ben..
Zou me niets verbazen als de computer waarmee je de DXDiag verstuurt met een nummer of iets geregistreerd wordt, om zo te verkomen dat je met 16 verschillende mailaccounts jezelf inschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Nu online

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Sagaris schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:32:
[...]

Zou me niets verbazen als de computer waarmee je de DXDiag verstuurt met een nummer of iets geregistreerd wordt, om zo te verkomen dat je met 16 verschillende mailaccounts jezelf inschrijft.
Ik hoop het wel dat ze dat doen iig.

[ Voor 22% gewijzigd door InflatableMouse op 22-02-2012 19:34 . Reden: duh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Iemand ook al een meeltje gehad of kan dat wel even duren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Sagaris schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:32:
[...]

Ze checken op je hardware of ze je kunnen gebruiken:
You have 48 hrs to sign up. Signing up immediately doesn't increase your chances. Testers are chosen based on development needs. :-) ~RB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Footstepz
  • Laatst online: 02-01-2023
bAdmuTs schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:34:
Iemand ook al een meeltje gehad of kan dat wel even duren ?
Mijn vriendin kreeg em direct, ik heb hem zelf nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Footstepz schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:35:
[...]

Ok dan wacht ik nog eventjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Nu online

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Footstepz schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:35:
[...]

Ze selecteren de vrouwen eerst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Bevestigings mail binnen... nu afwachten maar en duimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
ninc schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:34:
[...]

Ze checken op je hardware of ze je kunnen gebruiken:
You have 48 hrs to sign up. Signing up immediately doesn't increase your chances. Testers are chosen based on development needs. :-) ~RB
Natuurlijk, dat begrijp ik. Maar als ik dezelfde PC met 13 verschillende mailaccounts registreer zou dat betekenen dat ik 13 keer zo likely ben om gekozen te worden dan iemand die dat maar met 1 mailaccount doet. Lijkt me nou niet echt fair. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
What are the minimum system specs required to participate in a Guild Wars 2 Beta Event?

These have not been finalized, so we are asking all Beta Event applicants to provide their PC specifications. We will make our selections based on the state of the code at the time of the Beta Event.
Misschien wat ver gezocht maar ik denk dat je in het begin dus beter een snelle pc kan hebben, omdat de 'state of the code' nog niet optimaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
ik denk dat ze juist heel variabel gaan testen aangezien dat wel hun doel is ( dat de game dus heel schaalbaar is)

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Op hun Twitter valt ook te lezen dat de tool meer info verzendt dan dat hij laat zien. Zo laat de tool maar 1 GPU zien en ook maar 1 HDD. Begon al een beetje peentjes te zweten omdat mijn 80GB SSD maar 18GB vrij had, maar dat wordt dus wel allemaal meegezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
  • Laatst online: 18-08 13:30
Ik ben eens benieuwd! Heb 1 een tijd gespeeld en ben een beetje uitgekeken op WoW op het moment. Kan wel weer wat vers MMO geweld gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht nu al een half uur op mijn mailtje. Krijg pijn in de vinger van het F5'en 8)7

/edit
Eindelijk binnen :9~ :9~ :9~

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
(jarig!)
Is het ook bekend wanneer de CB gaat beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:20:
Wacht nu al een half uur op mijn mailtje. Krijg pijn in de vinger van het F5'en 8)7
Het is alleen maar een bevestiging mailtje hoor... nog niet the real deal.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medidem
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-01-2023
Ook aangemeld. Althans, ik heb het scherm ervoor gekregen maar nog geen e-mail ter bevestiging.

En nu maar duimen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tooter schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:28:
[...]

Het is alleen maar een bevestiging mailtje hoor... nog niet the real deal.
Evengoed spannend... wacht er al jaren op.

Als ze de releasedate nu ook nog bekend maken, kan ik mijn zomervakantie gaan plannen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Denk yes meeltje binnen, is het van de bart smit :X

edit: eindelijk meeltje binnen :)

[ Voor 26% gewijzigd door bAdmuTs op 23-02-2012 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ik krijg een network error bij die hardware scanner... Firewall al uitgezet.

A network error has occured...
Can't send system information.

Sorry. =(

Zijn er meer mensen met dit probleem of zelfs met een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
even wat vaker proberen dan lukt het wel bij mij deed ie het de eerste keer ook niet.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm inderdaad nu werkt het wel, koste me ongeveer een poging of 5. Zal wel druk zijn daar :)

[ Voor 47% gewijzigd door Morrar op 22-02-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 111% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Huh krijg net een meeltje van ncsoft over de guild wars 2 beta terwijl ik me al aangemeld heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:54
bAdmuTs schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:39:
Denk yes meeltje binnen, is het van de bart smit :X
Pre-order reclame van Guild Wars 2 ;)

Ik ga me toch ook nog inschrijven met me laptop, aangezien ze op hardware selecteren en ik het zowel op me laptop als desktop wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet nieuws!! Nou snel met die release date..

Ik ben nog sterk (en misschien ook wel gestoord, wie zal het zeggen) en heb me niet aangemeld voor beta. Heb nog een oud beestje, die ze waarschijnlijk toch niet uitkiezen..wacht to de release date en dan 2 weken ervoor een nieuwe uber-pc halen..budget is € 1.750..dus dat moet wel lukken.

Ik word alleen maar depressief als ik het spel een weekend mag spelen en dan de melding krijg: thank you for participating in the beta, we hope you did enjoy it. Wait a few more weeks/months to play it again.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop juist wel op een Beta, ga m dan helemaal binnenste buiten draaien. Ben t zat die nieuwe mmo's die toch weer tegen vallen. Door de beta weet ik bijv ook dat ik SWTOR lekker moest laten liggen.

Kan me niet voorstellen dat dit gaat tegen vallen want alles wat ik goed vind in de meeste mmo's zit hier zo te zien goed uitgewerkt in. (public quests WAR ! ) Ben ook gek op PvP, en dat aspect klinkt ook hoopvol.

Kom maar op! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Ingeschreven voor beta... Hoop dat ik een weekendje mee mag draaien. Zou het alleen al willen om te zien of de final lekker op mn pc zou draaien
(i5 750 @ 3.6ghz, 8 gb mixed ram, hd5870)

Toch leuk om al die filmpjes te zien alvast, maar aan de andere kant maakt het me alleen maar nieuwsgieriger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:35
HD5670... Heel, heeeeel misschien :-(
Then again, Battlefield 3 draaide ook soepel op medium.

[ Voor 43% gewijzigd door Wolfos op 22-02-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Laatst online: 13-09-2022
bAdmuTs schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:12:
Huh krijg net een meeltje van ncsoft over de guild wars 2 beta terwijl ik me al aangemeld heb :?
Haha, ik ook, ik werd gek :P

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 12:59

Erikie

www.erikie.nl

kak, m'n pc ligt uit elkaar, voeding verrot.. Nu heb ik met m'n macbook pro geregistreerd (bootcamp).. Hopelijk valt die niet buiten de boot. maar nu kan ik niet meer slapen :)

traktor scratch!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Heb mezelf ook maar up-ge-singed :)

Vond nog een leuk filmpje van de Mesmer op een Norm plek die mij wel aanstond.

Nu begin ik toch weer te twijfelen als ik dit zo zie lijkt het me wel weer een leuke profession. Maar dat komt voornamelijk omdat hij tegen een boss aan het vechten is, dan blijven je clones heel lang bij je.
Tegen normale mobs zijn ze meteen dood als je mob ook dood is, dat is als je alleen speelt niet echt een probleem maar met een groepje zijn normale mobs zo dood en ben je constant clones aan het maken die een paar seconden later alweer verdwijnen...

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:38
Ik riep gisteren nog tegen mijn vrouw tijdens het inschrijven voor ons beide dat ik geen Mesmer zou doen, maar eigenlijk gewoon in de frontlinie wilde staan dit keer. (Main in GW1 was Mesmer namelijk)
Maar tijdens het eerste filmpje zag het er toch wel nice uit. Maar denk toch dat ik niet meteen de Mesmer in duik.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Arunia schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:55:
Ik riep gisteren nog tegen mijn vrouw tijdens het inschrijven voor ons beide dat ik geen Mesmer zou doen, maar eigenlijk gewoon in de frontlinie wilde staan dit keer. (Main in GW1 was Mesmer namelijk)
Maar tijdens het eerste filmpje zag het er toch wel nice uit. Maar denk toch dat ik niet meteen de Mesmer in duik.
hehe, ik zag net een pvp filmpje van de mesmer en daar wordt hij weer constant geownt, ik denk dat dat ook een beetje het probleem is, dat hij in snelle actie situaties niet kan opboxen tegen andere professions...

Verwijderd

Man, wat een geweldig spel gaat dit worden. Hoop echt dat ik uitgenodigd word voor de beta :)

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Tjsa, het zal eens verrassend zijn voor mij maar ik denk dat ik gewoon weer een ranger start. Ook maar ff aangemeld voor de gw2 beta :D

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

Mailtje gelijk binnen gekregen, en nu maar hopen dat dit me beter af gaat als Diablo 3 Beta :P

Edit: Ik ga voor een 2 Handed Sword Mesmer >D

[ Voor 21% gewijzigd door IIsnickerII op 23-02-2012 09:48 ]

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Aangemeld! Ik kijk voor Engineer denk ik, of een 2H sword user. Ik wil een keer een MMO waar een greatsword animatie er gewoon goed uitziet.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 21:07
10 min nadat de site live ging gisteren al aangemeld! Nu maar hopen dat ik in de beta kom. Ga waarschijnlijk beginnen met een Necro of Ranger. (Ranger-Necro was mijn favo combo uit GW1)! :D

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:03:
[...]

hehe, ik zag net een pvp filmpje van de mesmer en daar wordt hij weer constant geownt, ik denk dat dat ook een beetje het probleem is, dat hij in snelle actie situaties niet kan opboxen tegen andere professions...
Valt nog weinig over te zeggen. Hoe goed kent degene van het filmpje zijn class? En welk lvl was hij?

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 08:43
Heb me ook aangemeld, vanmorgen maar gedaan, had gister alleen maar m'n smartphone tot m'n beschikking, denk niet dat ik met die specs door de selectie kom :P
Ik zit nog te twijfelen of ik met een human guardian of een charr ranger zal beginnen.

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:56:
[...]

Valt nog weinig over te zeggen. Hoe goed kent degene van het filmpje zijn class? En welk lvl was hij?
Ik kan me voorstellen dat een mesmer knap irritant kan zijn in pvp. Continu wegporten of de verkeerde cloon laten aanvallen en dan laten exploderen. :D
Misschien was hij inderdaad wel wat zwakker dan die andere tegenspeler, of moeten ze de mesmer een beetje boosten voor de release.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• jdevries21
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-09 17:02
Ik zou toch voor de guardian gaan. Ik maak denk ik een ausra guardian als main en een ele sylvari als second.

Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4

• Wouter64
IIsnickerII schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:00:
[...]

Ik kan me voorstellen dat een mesmer knap irritant kan zijn in pvp. Continu wegporten of de verkeerde cloon laten aanvallen en dan laten exploderen. :D
Misschien was hij inderdaad wel wat zwakker dan die andere tegenspeler, of moeten ze de mesmer een beetje boosten voor de release.
Ik denk dat de kracht van de mesmer echt afhangt van de speler. Als je niet met de mesmer om kan gaan ben je echt een schietschijf in PvP. Dit was met GW1 ook al zo, als je geen goede build had voor je mesmer kon je weinig beginnen. Wat me opviel aan de filmpjes is dat dit ook zo lijkt bij GW2. De mesmer lijkt me echt een class voor gevorderde spelers/spelers die goed geleerd hebben met hun mesmer om te gaan.

-edit-
jdevries21 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:02:
Ik zou toch voor de guardian gaan. Ik maak denk ik een ausra guardian als main en een ele sylvari als second.
In de press beta kon je zowel asura als sylvari nog niet spelen. Hoop voor je dat het met de komende beta wel kan ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Wouter64 op 23-02-2012 10:05 ]

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:54
Ik maak sowieso eerste een Necro aan, of dat dan mijn main wordt, weet ik niet, maar het is een soort traditie geworden om te starten met Necro (of wat er het dichtst in de buurt komt) :P

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:03:
[...]

Of de persoon die mesmer speelt is gewoon slecht, Ik geloof niet dat in pvp slechte proffesions bestaan. 8)7

Wel was de hunter best dominerend/makkelijk in Lotro tijdens Ettenmoors. (players vs monster players)

Mijn voorkeur gaat tot nu naar Asura als Elementlist. Ook lijkt de boompjes ras interessant. Het is wel de eerste keer dat ik het gevoel heb om met meer dan 1 proffesion wil spelen. Zelfs in Skyrim wou ik maar 1 char.

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Wouter64 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:04:
[...]

Ik denk dat de kracht van de mesmer echt afhangt van de speler. Als je niet met de mesmer om kan gaan ben je echt een schietschijf in PvP. Dit was met GW1 ook al zo, als je geen goede build had voor je mesmer kon je weinig beginnen. Wat me opviel aan de filmpjes is dat dit ook zo lijkt bij GW2. De mesmer lijkt me echt een class voor gevorderde spelers/spelers die goed geleerd hebben met hun mesmer om te gaan.

-edit-

[...]

In de press beta kon je zowel asura als sylvari nog niet spelen. Hoop voor je dat het met de komende beta wel kan ;)
hmmmmm mesmer leek me gewoon cool. Misschien dan gewoon een guardian dan...

• SinergyX
  • Laatst online: 01:06
Gewoon alle classes maken :+ In GW had ik ze ook allemaal, doe ik nu ook gewoon weer :P

Er zit geen 'eindeloze grind' achter voor epic gear en uber weapons, bij GW was het even doorzetten naar lvl20 en je kon nagenoeg alles (ik had de PVP skill-pack, dus direct toegang tot alle non-elites).

Guardian ziet er echt interessant uit, maar zoals Cynical Brit al zei, wat een bizar overdreven fire-effect op mobs. Snap best dat alles flashy eruit moet zien, maar sommige dingen zijn beetje over the top.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ja natuurlijk uiteindelijk alle classes uitproberen, maar denk dat ik zelf als Warrior of Necromancer begin. Meleeclasses vind ik veel interessanter, je zit midden in het gevecht dus de actie is veel boeiender en ik speel het best als ouderwetse sword 'n board tank.

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-10 16:33
Hoop dat mn iMac in bootcamp GW2 een beetje leuk kan meedraaien. Skyrim op 2560x1440 doet het nog aardig op medium, maar met een paar mods zakt de performance toch wel in.
Mesmer lijkt me wel interessant, elementalist wordt het in eerste instantie niet aangezien ik al redelijk vaak als mage speel en ik heb wel eens zin in iets anders. Vond die guardian gameplay van TotalHalibut er ook wel leuk uitzien.

• jdevries21
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-09 17:02
Wouter64 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:04:
[...]

In GW allen de Mesmer in PvP gespeeld en het ging mij toch altijd wel goed af dus het is idd een Build/ervaring probleem voor de mensen die hem niet goed kunnen spelen.

Ik wil toch ook nog kijken of dat de Ranger er op voor uit is gegaan was in het begin van GW een goede proffesion maar is later toch erg generfd wat ik wel jammer vind had met altijd met vermaakt met uw trapper enz.

De Necro ziet er in de filmpjes wel wat minder uit dan die in GW was. hij heeft volgens mij niet meer echt de mogelijkheid to een minnion army of zie ik nu iets over het hooft.

Ik speelde zelf altijd monk in PvE ik vind het ook erg jammer dat hij weg is. Maar de Guardian zal veel goed maken hoop ik en ik weet ook dat ze niet meer afhakelijk van een proffesion wilden zijn voor het maken van party’s zo als Tank/monk’s.

Hopelijk kunnen we snel van de Beta genieten kijk er al naar uit :9~ .

Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4

Hmm... aangemeld maar geen mailtje gehad. Lijkt me dat het een dag later ook niet meer gaat komen? Als ik nogmaals registreer krijg ik de melding dat het emailadres al gebruikt is... Gaat lekker daar. Toch maar even een ander adres ook inzetten dan.

Edit: en ja hoor, nu werkt het wel meteen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Morrar op 23-02-2012 10:51 ]

Bensimpel

Positieve meneer

Ook ingeschreven, Denk dat het met een GeForce GT 555M wel lukt :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:31:
Gewoon alle classes maken :+ In GW had ik ze ook allemaal, doe ik nu ook gewoon weer :P

Er zit geen 'eindeloze grind' achter voor epic gear en uber weapons, bij GW was het even doorzetten naar lvl20 en je kon nagenoeg alles (ik had de PVP skill-pack, dus direct toegang tot alle non-elites).

Guardian ziet er echt interessant uit, maar zoals Cynical Brit al zei, wat een bizar overdreven fire-effect op mobs. Snap best dat alles flashy eruit moet zien, maar sommige dingen zijn beetje over the top.
Pvp skill-pack kan je die kopen? :'|
Hehe vond dat van die Brit geniaal ook toen die had over boars met een hiërarchie, lachte me kappot.
Champion boars met medailles. :')

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Bensimpel schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:53:
Ook ingeschreven, Denk dat het met een GeForce GT 555M wel lukt :)
Hangt er wel van af welke gt555m je hebt... Er zijn hele snelle en hele langzame =p de gt555m is een hele serie, geen 'enkele' kaart zoals de gt540m =p

Hoop het wel echter, want vriend van me heeft net een nieuwe asus met een van de snellere gt555ms en ik wil hem gw2 cadeau doen als het eenmaal uit is =p

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Morrar schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:49:
Hmm... aangemeld maar geen mailtje gehad. Lijkt me dat het een dag later ook niet meer gaat komen? Als ik nogmaals registreer krijg ik de melding dat het emailadres al gebruikt is... Gaat lekker daar. Toch maar even een ander adres ook inzetten dan.

Edit: en ja hoor, nu werkt het wel meteen :)
Ik had me ook gisteren ingeschreven en vanmorgen nog steeds geen mail.
nadat ik deze website bezocht kreeg ik hem echter direct in mijn inbox:
https://beta.guildwars2.com/resend

• microoo
eSCe schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:14:
[...]

Ik had me ook gisteren ingeschreven en vanmorgen nog steeds geen mail.
nadat ik deze website bezocht kreeg ik hem echter direct in mijn inbox:
Bedankt, dit ook gedaan en meteen die mail gehad! Nu maar hopen dat ik ook daadwerkelijk mee mag doen :D

Bensimpel

Positieve meneer

Brutal1ty schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:10:
[...]

Hangt er wel van af welke gt555m je hebt... Er zijn hele snelle en hele langzame =p de gt555m is een hele serie, geen 'enkele' kaart zoals de gt540m =p

Hoop het wel echter, want vriend van me heeft net een nieuwe asus met een van de snellere gt555ms en ik wil hem gw2 cadeau doen als het eenmaal uit is =p
Deze hoort bij de Dell XPS 17. Hij speelt Swtor met alles op max met gemak. Ben benieuwd naar wat GW zal vragen :)

😆 - Denk ook eens om ;)

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Bensimpel schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:17:
[...]

Deze hoort bij de Dell XPS 17. Hij speelt Swtor met alles op max met gemak. Ben benieuwd naar wat GW zal vragen :)
Als ze slim zijn? Hetzelfde als SWTOR. Dan zitten ze precies in de markt waarin de meeste MMO gamers zitten qua PC specs

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

GW2 support DirectX 10 maar het is niet benodigd om het te spelen wat dus betekent dat er ook een DirectX 9 versie is (tenminste, lijkt me wel logisch). Tenzij je videospelletjes speelt op een broodrooster denk ik dus niet dat je hardware problemen zult krijgen. Als je echt heel graag specifieke specs wilt zien, kan je het best kijken naar de die van Tera Online en/of Aion, er zal geen supergroot verschil zitten tussen de specs van die spellen.

• SinergyX
  • Laatst online: 01:06
lanerios schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:18:
Als ze slim zijn? Hetzelfde als SWTOR. Dan zitten ze precies in de markt waarin de meeste MMO gamers zitten qua PC specs
SWTOR schaalt alleen totaal niet, waar je 1 moment max fps zit, kan je ander moment rond een dia-show zitten. NCsoft/A.net heeft al ervaring met GW schaalbaarheid, maar ook Aion stond bekend als enorm breed schaalbaar qua specs en performance.
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:07:
Pvp skill-pack kan je die kopen? :'|
Hehe vond dat van die Brit geniaal ook toen die had over boars met een hiërarchie, lachte me kappot.
Champion boars met medailles. :')
Ja, staan gewoon in de store. Hiermee unlock je alle skills (incl elite) voor je heroes en kan je direct bij de eerste trainer meteen alle skills kopen (buiten de locatie-gebonden skills).

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 23-02-2012 11:43 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• joeriz9
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-05-2018
Gister om 19:00 al ingeschreven, helaas nog geen mail, kan ik het nog een keer proberen?

Ik heb :
i7 2600k
Gtx560 Ti
8 gig ram

etc

• microoo
joeriz9 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:35:
Gister om 19:00 al ingeschreven, helaas nog geen mail, kan ik het nog een keer proberen?

Ik heb :
i7 2600k
Gtx560 Ti
8 gig ram

etc

Die link gebruiken, ik had me gisteren ook ingeschreven en geen mail gehad. Na die link direct succes!

• Wouter64
joeriz9 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:35:

Ik heb :
i7 2600k
Gtx560 Ti
8 gig ram

etc
Dit werd gezegd op twitter:
Okay, if you have not gotten an email confirmation we've got something in place for you! Request a resend here: https://beta.guildwars2.com/resend ~RB2

• joeriz9
Oke bedankt :) vanavond gelijk doen ^^

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Bericht van @Guildwars2:

Having issues with Gmail signup confirmation? Please use @GOOGLEmail.com rather than @Gmail.com when you resend: http://cot.ag/z2Gys0 ~AT

Misschien dat dit de aanmeldingproblemen verhelpt?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Laat hun maar mooi problemen houden dan maak ik lekker meer kans
:+ Hoezo lekker voud :o

• joeriz9
Nee, heb een hotmail :P

• superbassie
(jarig!)
Hoe zit dat nou met je character en PvP? Want ik zag net een filmpje waarin gezegd werd dat als je de PvP arena in gaat (dus niet WvWvW), je character lvl 80 wordt en alle skills unlocked zijn?

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

superbassie schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:36:
Hoe zit dat nou met je character en PvP? Want ik zag net een filmpje waarin gezegd werd dat als je de PvP arena in gaat (dus niet WvWvW), je character lvl 80 wordt en alle skills unlocked zijn?
Dit is het artiekel waar jij naar refereerd. Ik heb het inderdaad ook gelezen, maar volgens mij word zelfs instanced team pvp op deze manier geregeld. Je lvl maakt nog steeds uit, maar ze maken je wel wat sterker.
Spelers die een lager level hebben, krijgen van ArenaNet automatisch eigenschappen die enigszins vergelijkbaar zijn met level 80, al zullen level 80-spelers nog steeds beduidend sterker zijn.

• superbassie
(jarig!)
Ik weet dat je character in de WvWvW mode ge-upscaled wordt naar lvl 80 (of naar diegene met het hoogste lvl?).

Bedoelde eigenlijk dit filmpje:

Volgens de commentator kan je naar een zogenaamde PvP lobby gaan waar je een lvl 80 character kan samenstellen om vervolgens mee te PvPen.

Heb je dan een PvE én een PvP character in GW2?

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 19:31
Ik wil mij inschrijven en download de scanatron 5000. Alle gegevens zijn verzameld, maar ik krijg geen site waar ik mijn gegevens kan invullen. Mis ik iets?

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Vanavond ook maar ff opgeven voor de beta, zit hier al zolang op te wachten
Ga beginnen met een Asuran thief =D Lijkt me erg leuke race en profession

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 09:46

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

superbassie schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:03:
Ik weet dat je character in de WvWvW mode ge-upscaled wordt naar lvl 80 (of naar diegene met het hoogste lvl?).

*knip*

Volgens de commentator kan je naar een zogenaamde PvP lobby gaan waar je een lvl 80 character kan samenstellen om vervolgens mee te PvPen.

Heb je dan een PvE én een PvP character in GW2?
Je hebt 1 character voor PvE en PvP.

- Kies je voor Structured PVP dan word je naar level 80 geschaald met max stats, pvp armor(stats altijd gelijk, iig qua itemlevel) en alle skills en traits unlocked.
Stop je met PVP, dan ga je weer terug naar je eigenlijke level en gear en skill/trait set en kun je vrolijk verder PvE'en waar je was gebleven.

- Kies je voor World vs World PVP, dan word je op een iets andere manier naar level 80 geschaald (een level 10 die naar 80 geschaald wordt is ietsje zwakker dan een level 50 die naar 80 geschaald wordt etc), maar behoud je je gear en skill/trait set die je op dat moment had. Ook kan je exp verdienen, looten en levelen in WvW door mensen te verslaan (zij raken geen loot kwijt als je ze loot).
Als je dan stopt met WvW PVP, word je weer teruggeschaald naar je eigenlijke level (die dus intussen hoger kan zijn geworden) en kun je vrolijk verder PvE'en.

Nog vragen? :P

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• microoo
Blitzdoctor schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:31:
[...]

- Kies je voor Structured PVP dan word je naar level 80 geschaald met max stats, pvp armor(stats altijd gelijk, iig qua itemlevel) en alle skills en traits unlocked.
Stop je met PVP, dan ga je weer terug naar je eigenlijke level en gear en skill/trait set en kun je vrolijk verder PvE'en waar je was gebleven.

- Kies je voor World vs World PVP, dan word je op een iets andere manier naar level 80 geschaald (een level 10 die naar 80 geschaald wordt is ietsje zwakker dan een level 50 die naar 80 geschaald wordt etc), maar behoud je je gear en skill/trait set die je op dat moment had. Ook kan je exp verdienen en levelen in WvW.
Als je dan stopt met WvW PVP, word je weer teruggeschaald naar je eigenlijke level (die dus intussen hoger kan zijn geworden) en kun je vrolijk verder PvE'en.

Nee, maar krijg er wel zin in om nu volle bak die beta in te blazen! :o

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Goh dus voor "Structured?" pvp (neem aan die 5vs5)? wordt je op een andere manier geupscaled dan bij world pvp?
Dat je bij world pvp een voordeel hebt als je effectief een hoger level hebt vind ik wel zo eerlijk.

Maarja je kan nog zo'n goede speler zijn, als je in je 1tje rond rent en komt 4 vijanden tegen ben je toch dood :)
Oftewel teamplay is wel erg belangrijk.

[ Voor 27% gewijzigd door kaasaanfiets op 23-02-2012 17:30 ]

• joeriz9
Wouter64 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:37:
[...]

Dit werd gezegd op twitter:

[...]
Helaas nog steeds geen invite... zelfs niet na de resend..

• superbassie
(jarig!)
[...]

- Kies je voor World vs World PVP, dan word je op een iets andere manier naar level 80 geschaald (een level 10 die naar 80 geschaald wordt is ietsje zwakker dan een level 50 die naar 80 geschaald wordt etc), maar behoud je je gear en skill/trait set die je op dat moment had. Ook kan je exp verdienen, looten en levelen in WvW door mensen te verslaan (zij raken geen loot kwijt als je ze loot).

Merci, is me wat duidelijker geworden. :)

Verwijderd

[...]

Mijn geheugen laat me in de steek, maar wat is ook alweer een trait?

• Wouter64
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:23:
[...]

Mijn geheugen laat me in de steek, maar wat is ook alweer een trait?
Bonussen die je kan unlocken. Bij max level heb je 70 trait points, deze kan je verdelen over 5 trait-lines. Deze geven dan bonussen zoals +25 health etc.
Hier meer info:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Trait

Dit artikel was ik net aan het lezen over traits:
http://greibach.wordpress...ta-barrage-part-1-traits/

[ Voor 9% gewijzigd door Wouter64 op 23-02-2012 18:28 ]

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 15:07
Tweaker guildje maken? :P

• Wouter64
Er is voor zover ik weet al een GoT guild in GW1, dus misschien kan deze wel overgezet worden naar GW2. Weet niet of de guildnames van GW1 gereserveerd kunnen worden voor GW2.

• Karasu
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-09 12:19

Karasu

.,;:!'"'!:;,.

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:38:
GW2 support DirectX 10 maar het is niet benodigd om het te spelen wat dus betekent dat er ook een DirectX 9 versie is (tenminste, lijkt me wel logisch). Tenzij je videospelletjes speelt op een broodrooster denk ik dus niet dat je hardware problemen zult krijgen. Als je echt heel graag specifieke specs wilt zien, kan je het best kijken naar de die van Tera Online en/of Aion, er zal geen supergroot verschil zitten tussen de specs van die spellen.
De demo heeft nog geen DX10 support btw.. Ik weet nog niet welke DX10 modules er nog zullen bijkomen. Het officiele woord is trouwens dat ze geen DX11 gaan gebruiken (bij launch). Best spijtig want ik zou graag Tesselation zien.

De reqs zijn niet zo erg hoog. Zeker multicore CPU en genoeg VGA memory aangeraden. Er zijn natuurlijk nog heel wat optimalisaties (zeker bij drukke plaatsen of met veel traffic) die moeten gebeuren.

• Stroopwafel Inc
  • Laatst online: 20-08-2021
Wouter64 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:27:
[...]

Er is voor zover ik weet al een GoT guild in GW1, dus misschien kan deze wel overgezet worden naar GW2. Weet niet of de guildnames van GW1 gereserveerd kunnen worden voor GW2.
Even een copy/paste van een aantal pagina's terug:
Wat ik in ieder geval hier al wel kan mededelen is dat de GOT-GW1-guild waarschijnlijk wel met elkaar doorgaat in GW2, maar dan (wederom waarschijnlijk) zonder de naam 'Gathering of Tweakers' en zonder link naar deze community. Dit zou in ieder geval de weg vrij maken voor de actieve mensen hier om wellicht wat op te gaan starten.

• Karasu
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-09 12:19

Karasu

.,;:!'"'!:;,.

koekoek2003nl schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:29:
Goh dus voor "Structured?" pvp (neem aan die 5vs5)? wordt je op een andere manier geupscaled dan bij world pvp?
Dat je bij world pvp een voordeel hebt als je effectief een hoger level hebt vind ik wel zo eerlijk.

Maarja je kan nog zo'n goede speler zijn, als je in je 1tje rond rent en komt 4 vijanden tegen ben je toch dood :)
Oftewel teamplay is wel erg belangrijk.
Structured/Competitive PvP: instant max level en max gear, gratis te wisselen in de lobby. Skins als beloning.

World PvP: instant max level (sidekicked) maar zelfde gear. Je kan nog steeds levellen (denk traits/skills), betere items vinden, crafting, .. Eigenlijk alles wat je in PvE kan behalve story en Dungeons. De WWW rewards zijn behalve skins nog echt bekend.

Teamplay en coordinatie is zeker belangrijk in WWW. Gelukkig is er voor elke sterkte van je party wel iets te doen: dynamic event om allies te krijgen, supply lines, supply depots, towers, keeps, castles, orbs en watnog. Siege equipment is ook op elk level even sterk natuurlijk.

• joeriz9
men email is bevestigd. maar nog geen echte invite..
Pagina: 1 ... 8 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.