Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Kan niet wachten, misschien weet de game me te overtuigen weer. Ben de communtiy op de gemiddelde GW2 fora al zat. "OMG GW2 IS THE BESTEST ITLL KILL WOW AND SWTOR OMGOMG" >_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
lanerios schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:55:
Kan niet wachten, misschien weet de game me te overtuigen weer. Ben de communtiy op de gemiddelde GW2 fora al zat. "OMG GW2 IS THE BESTEST ITLL KILL WOW AND SWTOR OMGOMG" >_>
Tsja fanbois :P dat is met elke aankomende mmo weer dezelfde "oude koe" die uit een hoed getovert wordt ;)
Trek me daar persoonlijk niet meer zoveel van aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:55:
"OMG GW2 IS THE BESTEST ITLL KILL WOW AND SWTOR OMGOMG" >_>
Dit is bij bijna elke MMO zo, er zijn altijd mensen die fanatiek het spel als "killer" de hemel in prezen en mensen die zeggen dat het 1 maand na launch zal falen. Ik vind het wel leuk om die dedicatie te zien aan beide kanten.
Maar ben wel super benieuwd na wat voor informatie er zometeen word gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:58:
Dit is bij bijna elke MMO zo, er zijn altijd mensen die fanatiek het spel als "killer" de hemel in prezen en mensen die zeggen dat het 1 maand na launch zal falen. Ik vind het wel leuk om die dedicatie te zien aan beide kanten.
Maar ben wel super benieuwd na wat voor informatie er zometeen word gereleased.
Vergeet partij 3 niet, die het compleet grappig vind dat er enkel 'kill' en 'fail' is, waar games met mischien 50k spelers ook gewoon gezond en succesvol is. Alsof elk internetbedrijf ook meteen omvang Google moet worden, anders is het epic fail.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Ach feit is wel dat GW1
het als nieuwkomer al vrij goed deed, de hype rond deze opvolger vele malen groter is daardoor en het qua combat, pvp en leveling toch erg anders is dan wow, swtor, rift EN GW1 (arme mensen die gw1 zijn gaan spelen niet voor die unlockables, maar zodat ze zich qua game kunnen voorbereiden op deel 2 xD), en weer gewoon pay to play, zonder abonnement... Call me intrigued ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Op zich mee eens Giltine, maar de laatste tijd zijn de GW2 fanboys het ergst. Daar wordt ik gewoon gek van. Je kan op geen enkel forum meer een ander spel noemen of je bent een noob en blabla en dan moet je maar terug naar wow etc.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 08:43
lanerios schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:11:
Op zich mee eens Giltine, maar de laatste tijd zijn de GW2 fanboys het ergst. Daar wordt ik gewoon gek van. Je kan op geen enkel forum meer een ander spel noemen of je bent een noob en blabla en dan moet je maar terug naar wow etc.
Haha, ja sommige mensen zijn echt heel erg, die kraken alleen maar Rift, SWTOR, WoW etc. af en prijzen GW2 de hemel in. Ik kan echt niet wachten op GW2, maar om nou alle andere mmo's slecht te noemen gaat mij wat ver, die zijn ook leuk om te spelen, het is maar net waar je interesse ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
GW is ook een vrij grote statement binnen de MMO's, logisch dat een vervolg ook de nodige aandacht zal krijgen, zoals toen Lineage2 ook de nodige aandacht heeft gehad (enkel was de media rond MMO's veel kleiner, dus het viel veel minder op). Per saldo blijven toch de WoW-boys de leukste, om meerdere redenen :P

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 20-02-2012 12:30 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
SinergyX schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:29:
GW is ook een vrij grote statement binnen de MMO's, logisch dat een vervolg ook de nodige aandacht zal krijgen, zoals toen Lineage2 ook de nodige aandacht heeft gehad (enkel was de media rond MMO's veel kleiner, dus het viel veel minder op). Per saldo blijven toch de WoW-boys de leukste, om meerdere redenen :P
Klopt. Ik speel actief WoW, SWTOR en Warhammer. En vind gewoon de WoW fanboys het leukst. ze blijven hilarisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Nda is opgeheven! Als het goed is... Helaas ben ik in de stad en is het Internet hier te sloom om te checken =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, jammer dat ik het vandaag net voordat ik ga slapen pas kan kijken en heb geen oordopjes mee voor in de bus. -.-'.

*Ziet de videos, baalt nog meer. * :'(

Vraagje:

Over de toegankelijkheid van de steden. Kan je overal komen in de stad (net als wow) of kan je maar door enkele hoofdwegen lopen en voor de rest zijn het illusies? Want bv de human city is wel big ass big.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Closed Beta Impressions van 2 spelers met video montage

De volgende 2 uur zullen er wel veel videos en artikelen naar buiten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Gewoon volgende topic volgen voor alle nieuws van vorig weekend:
Guru: Press Closed Beta Test!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zijn er ook wat geschreven impressions of alleen video's? Kan niet echt video's kijken op m'n werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Zometeen als ik thuis ben eens goed bekijken! =D Hopelijk dit keer wel 720p of hoger kwaliteit ipv gefilmde schermen? =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 18:09
Brutal1ty schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:28:
Zometeen als ik thuis ben eens goed bekijken! =D Hopelijk dit keer wel 720p of hoger kwaliteit ipv gefilmde schermen? =p
Jep dit is een stuk fijner kijken. Jammer dat er nog steeds bijna geen 1080p filmpjes zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Joostjah schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:29:
[...]

Jep dit is een stuk fijner kijken. Jammer dat er nog steeds bijna geen 1080p filmpjes zijn :(
http://massively.joystiq....ions-elisabeths-thoughts/

hier staat onderin wel een 1080p filmpje :)

Ik ben hier echt aan het genieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
*zit al in de bus* hopelijk laten ze binnekort weten hoe het zit met de bèta weekenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Geweldig om eindelijk weer wat nieuwe filmpjes te zien...
Na veel gw 1 gespeeld te hebben ben ik al maanden aan het wachten op GW 2...
De filmpjes zien er in iedergeval erg goed uit!!

Kan niet wachten tot de release date bekent wordt gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, ik kan niet lezen :P Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:33:
Vraagje:

Over de toegankelijkheid van de steden. Kan je overal komen in de stad (net als wow) of kan je maar door enkele hoofdwegen lopen en voor de rest zijn het illusies? Want bv de human city is wel big ass big.
Als ik dit filmpje bekijk kan je wel op veel plekken komen in Divinity's Reach.
Die stad is idd echt huge!

De uploader heeft btw ook filmpjes van de andere steden, en die ga ik nu bekijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
http://www.guildmag.com/p...ta-test-aggregration-page

Staan allemaal links naar artikelen en videos verzameld, handig voor de GW2 fanboys :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
YouTube: ► Guild Wars - GW2 Beta - Mesmer Gameplay / Overview
Deze heb ik even gekijken voor quick overview van Mesmer, valt me toch wat tegen dat je dus gelimiteerd bent qua skill-keuze op basis van je wapen. Niet slecht, absoluut niet, maar mis een beetje de vrijheid van Mesmer uit GW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleja
  • Laatst online: 08-09 22:46
Iemand enig idee of iemand van de redactie bij Tweakers een artikel schrijft over de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Kwaliteit van de video's staat wel leuk 720p, maar de kwaliteit is toch echt lager dan de meeste 360 filmpjes ;p Maar goed, het spel ziet er erg leuk uit! Smaakt naar meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb nog maar weinig echt leuke goede beelden gezien. Valt me wat tegen maar ik verwacht in de loop van de week nog wel meer beelden.
Maar die eerste van de mesmer van de vrouw van TB is wel leuk.

Ik heb me gruwelijk geërgerd aan de manier van praten van deze 2 lui maarja, beter dan niks denk ik dan maar.

Wat ik iig wel weet is dat dit niet mijn starting area wordt, en ga dus niet met Norm spelen.
Dus ben wel een stukje wijzer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Laatst online: 04-07-2022
Maar ik moet wel zeggen dat de walldetails in de stad wat aan de matige kant zijn in de filmpjes. Ik vraag me af of dit de final graphics zijn. daarintegen is de gameplay zoals ik het zie verder super uitgewerkt. Kan niet wachten tot de open beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Gleja schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:21:
Iemand enig idee of iemand van de redactie bij Tweakers een artikel schrijft over de beta?
Euh. Nee bedankt.
In hun vorige "Hands-on" (aka. press-presentatie) vergeleken ze o.a. GW2 Norn's met de Dwarves in WoW, overal referenties naar andere MMO's en in het algemeen stond het volledige artikel vol met fouten. Behoorlijk beroerd artikel was dat en duidelijk geschreven zonder enige kennis vooraf.

Nee, liever zie ik enthousiaste journalisten die ook daadwerkelijk geïnteresseerd zijn, die Beta spelen en beoordelen.

[ Voor 10% gewijzigd door SirNobax op 21-02-2012 10:59 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SirNobax schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:57:
Euh. Nee bedankt.
In hun vorige "Hands-on" (aka. press-presentatie) vergeleken ze o.a. GW2 Norn's met de Dwarves in WoW, overal referenties naar andere MMO's en in het algemeen stond het volledige artikel vol met fouten. Behoorlijk beroerd artikel was dat en duidelijk geschreven zonder enige kennis vooraf.

Nee, liever zie ik enthousiaste journalisten die ook daadwerkelijk geïnteresseerd zijn, die Beta spelen en beoordelen.
Het zou wel vermakelijk zijn :P

Ik wacht wel op TB of Genna voor nieuwe video, ik zie liever gewoon filmpje waarin skills worden uitgelegd, aan je handje worden meegenomen hoe je een quest doet boeit mij niet echt.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 21-02-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wel leuk om de verschillende MMO topics te zien hier. Hier in GW2 topic worden mensen netjes geholpen met vragen/advies. Bij het WoW Topic is het dat mensen gewoon genegeerd worden omdat ze liever over hun progress/wipes praten. En bij SWTOR zit het er net tussen in.

Valt me toch wel op dat de GW2 community, buiten de fanboys om, het meest behulpzame is. Sneller bereid om mensen tips/ideeën te geven en niet gelijk gaan zitten zeiken met LMGTFY etc.
Bedankt community. Jullie hebben me de hoop terug gegeven dat een MMO community ook nog goed kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacrosSimga schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:51:Ik vraag me af of dit de final graphics zijn.
Voor zover ik heb gelezen zijn de graphics in deze beta gelocked op de "low" setting maar dit durf ik niet met honderd procent zekerheid te zeggen. Meestal is dit wel het geval bij vroege betas en tegen de tijd dat het richting de open beta gaat worden de grafische toeters en bellen uit de kast gehaald.
SirNobax schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:57:
Ja, jammer dat Guild Wars Guru is overgenomen door Curse, vroeger was het zo'n prima site. (tijdens/rond de launch van GW1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
lanerios schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:09:
Wel leuk om de verschillende MMO topics te zien hier. Hier in GW2 topic worden mensen netjes geholpen met vragen/advies. Bij het WoW Topic is het dat mensen gewoon genegeerd worden omdat ze liever over hun progress/wipes praten. En bij SWTOR zit het er net tussen in.

Valt me toch wel op dat de GW2 community, buiten de fanboys om, het meest behulpzame is. Sneller bereid om mensen tips/ideeën te geven en niet gelijk gaan zitten zeiken met LMGTFY etc.
Bedankt community. Jullie hebben me de hoop terug gegeven dat een MMO community ook nog goed kan zijn
Voor je grap moet je eens de oude tijd van GW1 topics doorlezen, daar is aardig wat afgelachen met Gwen en de mogelijke 'skills' die je op haar kan uitvoeren :P

Maar basis reden hiervoor, er bestaat geen end-content zoals in SWTOR/WoW, raids, bosses, wipes, blabla. Waar je bij GW1 (dit is dus niet meer zo in GW2) nog dagen/weken kon zoeken naar nieuwe builds, titles of hero-setups, heb je bij die andere MMO's niets anders meer dan wipen op bosses (in principe het trinity probleem).

In GW2 zal dit wel iets veranderen denk ik, zeker als ze ook actiever richting raids/end-content gaan (waar gelukkig WoW principe niet zal komen, daar GW2 geen holy trinity gebruikt), maar zoals ik lees over dungeons die je meerdere keren opnieuw kan spelen vanuit diverse 'keuzes', weet ik nog niet welke kant dat op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik denk dat dat inderdaad klopt. Zonder de elitaire endgame 0.0000001 dps mensen worden games gewoon gezelliger over het algemeen. (niet anti elitism bedoeld, maar zo ervaar ik het).

Nu nog beslissen wat ik ga spelen, behalve alles xD

Engineer klinkt cool. Vond de warhammer online engineer echt teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Inderdaad, kijk maar hoe snel mensen liepen te gillen om DPS-counters bij Rift en SWTOR.

Ik ga gewoon alle classes af, erg jammer dat groot deel van de GW1 charme (vrije skillkeuze) dus verdwijnt, hopelijk blijft daar nog wat ruimte in dat je toch hier en daar eigen skill-sets kan samenstellen, naast een vaste set op basis van je wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik zou zeggen, neem 1 van elk wapen steeds mee, en gebruik wat je wilt op dat moment. Misschien niet super efficient, maar lijkt me wel humoristisch om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:15
Inderdaad, sommige mensen doen het lijken alsof een MMO onspeelbaar is zonder DPS meters.

Het verschil tussen GW1 en GW2 is inderdaad wel wezenlijk. Voornaamste dat onveranderd blijft, is de lore. Toch denk ik dat datgene dat we inleveren niet opweegt tegen dat wat we terugkrijgen (uitgaande van wat ik er tot nu toe van gezien heb). Ik ben persoonlijk geen PvPer, maar dat WvWvW klinkt wel érg vet, dat ga'k zeker proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:34:
Inderdaad, kijk maar hoe snel mensen liepen te gillen om DPS-counters bij Rift en SWTOR.
Oh god ik heb zo'n hekel aan dat gedoe met DPS counters. Ik heb sterk het gevoel dat hier heel veel elitisme uit voorkomt samen met item levels; "Ik heb in alle raids de tweede hoogste DPS, ik ben zo goed!", "Alleen mensen met item level 300 en hoger welkom ik onze raiding guild" enzovoort. Ik bedoel ze hebben zelf de keuze wie ze toelaten en op welke basis ze dat doen, maar het geeft toch een raar smaakje in mijn mond als in een groot deel van de raiding guilds je toelating word gebaseerd op iets zoals equipment terwijl je die toch upgrade in de raids, hetzelfde met DPS. Liever kijkt men naar capaciteit en beschikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:10:
[...]

Voor zover ik heb gelezen zijn de graphics in deze beta gelocked op de "low" setting maar dit durf ik niet met honderd procent zekerheid te zeggen. Meestal is dit wel het geval bij vroege betas en tegen de tijd dat het richting de open beta gaat worden de grafische toeters en bellen uit de kast gehaald.
Ik heb een video gezien, daarin werden menu's getoond. Hierin stonden bijna alle settings op max. Ik zal zo even de video voor je opzoeken.

-edit-
hier is ie:

[ Voor 5% gewijzigd door Wouter64 op 21-02-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:54
Zoals je daar kan zien is het in DX9. Ben benieuwd of er groot verschil tussen DX11 en DX9 zit, mocht dit ondersteunt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Remz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:03:
Zoals je daar kan zien is het in DX9. Ben benieuwd of er groot verschil tussen DX11 en DX9 zit, mocht dit ondersteunt worden.
Als er tesselation gebruikt wordt, kan het verschil behoorlijk zijn.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
Remz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:03:
Omdat het ook in DX9 kan draaien, zal het dan aannemelijk zijn dat je deze game ook degelijk op een oudere laptop kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Wouter64 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:16:
[...]

Omdat het ook in DX9 kan draaien, zal het dan aannemelijk zijn dat je deze game ook degelijk op een oudere laptop kan spelen?
Ligt er aan wat je onder oudere laptop verstaat. Ik neem aan dat deze game niet veel meer zal trekken dan Rift/Aion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
Remz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:17:
[...]

Ligt er aan wat je onder oudere laptop verstaat. Ik neem aan dat deze game niet veel meer zal trekken dan Rift/Aion.
Core 2 duo 2 GHz, GeForce 8600M GT, 4 GB DDR2.
Ik kon Rift er nog aardig op spelen (de beta dan, Aion niet gespeeld), dus ik hoop echt dat ik GW2 er ook op kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Ik wil je geen hoop geven, maar misschien op low. Ik zou het echt niet kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Remz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:22:
Ik wil je geen hoop geven, maar misschien op low. Ik zou het echt niet kunnen zeggen.
omg waarom zeg je dan überhaupt wat. :+

Van wat ik tot nu toe heb gezien gaat dat echt wel lukken met bovenstaande spec's. Niet met alle toeters en bellen aan op dx11 maar voor de rest moet het makkelijk lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
Thanks voor de antwoorden, ik had ook al niet verwacht dat ik het op alle hoogste settings zou kunnen draaien. Nog even afwachten op de release ;)
Maar in de tussentijd nog even genieten van al de beta video's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik hoop dat een laptop dit ook kan draaien.

http://www.informatique.nl/525931/asus-x54hy-sx061v.html

Is de laptop :P

Zo ja, dan komt deze gelijk in huis (Game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
lanerios schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:26:
Ik hoop dat een laptop dit ook kan draaien.

http://www.informatique.nl/525931/asus-x54hy-sx061v.html

Is de laptop :P

Zo ja, dan komt deze gelijk in huis (Game)
3 sec gekeken maar waarom een core i3? kan je beter voor een i5 gaan.

Geef iets meer uit en je hebt ook gelijk een stuk beter. Je moet er de komenende paar jaar wel mee door lijkt mij.

http://www.informatique.nl/524143/asus-k73sj-ty028v.html

http://www.informatique.nl/523946/asus-k53sc.html

Deze 2 lijken mij verstandiger. wel 200e duurder maar wel een stukje beter.

*moet er wel bij zeggen dat ik van nvidia kaart niks afweet. Ben zelf een AMD-ATI gebruiker ;)

[ Voor 36% gewijzigd door MacrosSimga op 21-02-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
MacrosSimga schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:44:
[...]

3 sec gekeken maar waarom een core i3? kan je beter voor een i5 gaan.
Budget grotendeels. En dat is niet de reden waarom ik die post ;) Ik heb die laptop voor 300 euro kunnen kopen. Zoek maar een I5 met die specs en eigen videokaart voor 300 euro.
Maar goed, kunnen we nu on topic gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op maandag 20 februari 2012 @ 18:07:
[...]

Als ik dit filmpje bekijk kan je wel op veel plekken komen in Divinity's Reach.
Die stad is idd echt huge!

De uploader heeft btw ook filmpjes van de andere steden, en die ga ik nu bekijken. :)
Bedankt, aanrader voor iedereen!
Tis gewoon in Wow termen Ironforce,Stormwind,Darnasus en misschien nog Exodar in één stad. Beter hebben ze daar van die teleport poorten geplaatst

Waar blijft Cynical Brit met zijn vids! Gelukkig heeft yogcast ruim een uur aan video materiaal, weet nu al dat ik geen mesmer wil zijn, niet mijn ding. Norn area lijkt me we cool. (you know what i'm sayin, cool ^^ :P )

Ha, ik geloof best dat ik het op mijn macbook pro van mid 2009 kan draaien.(9600GT,2,66 dual,4GB). Maarde vraag is of het niet over hit raakt.
Wordt eens tijd dat ik een desktop haal of mijn uitgestorven computer tot leven breng. Met 66000GT AGP 8x speciaal gekocht omdat ik Oblivion niet kon spelen en had hem nog voor 60,- op de release gekocht als 12 jarige jonge. Toen begon het gamer zijn, voorheen had ik alleen redcat groep 8 en frog (in 3D)

Maar ontopic: Arenanet weet wat ze doen, gaan dus niet alleen voor de high-end pc's een mmo maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Hint: koop geen macbook :P dan overhit het ook niet /Macbash

Desondanks dat de stad zo groot is hebben ze er volgens mij overal wel handige merchants geplaatst en andere shizzle. Ik zou ook wel willen zien als het helemaal vol is in de stad :P

Kwam er nou nog een open beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
Nou, er komt nog een aan in maart/april. Maar dat zijn enkel verwachtingen. Ik hoop het overgens wel, en ik ga ook echt wel elke site in de gaten houden voor een key evt :P

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
In maart en april komen er grotere beta's, de verwachting is dat we hier deze week meer info over krijgen.

Van de blog post van vorige week
Next week, media will be posting their observations and videos online, so prepare yourself for a flood of information and gameplay footage. In a Dev Update right here on the ArenaNet Blog, Lead Designer Eric Flannum will discuss some of the changes players experienced during this beta weekend event. Plus, we’ll have some very specific information about an upcoming Guild Wars 2 beta event – I guarantee you will not want to miss it!
Zie net dat er net een nieuwe blog post is geplaatst, maar zo even snel kon ik nog geen beta aankondiging vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:08:
[...]

Maar ontopic: Arenanet weet wat ze doen, gaan dus niet alleen voor de high-end pc's een mmo maken.
Ik hoop het echt. Ik wil deze graag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Die gameplay footage boeit me eigenlijk zeer weinig... wil gewoon zelf spelen.. dit zijn de warmhoudertjes die ik al een jaar zie... :-/

Hopen dat er een open beta komt dan rond april

[ Voor 15% gewijzigd door MacrosSimga op 21-02-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Willen mensen goede leuke en lange filmpjes/links blijven posten?
Ik zie zoveel onzin of beelden zonder geluid dat ik er niet vrolijk van wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

If you can't read English:

GW2 Hands-on van gamer.nl

Gelezen, aanrader.

Wat ik me toch afvraag he, is het nog steeds leuk na 100 uur....
Skyrim zit ik al wat over de 100uur, het survivallen en het volgen van rumours van npc's
begint wel na een tijd te vervelen. Wat je wel kan vergelijken met de dynamische quests. Totdat ik een grote quest oppak is het weer amusant na zoveel uur. Enerzijds heeft een mmo een magische formule dat community heet. Waardoor zelfs grinden leuk/doel strevend kan zijn.

In afwachting..

Volgens mij duurt het nog even want zag dat wat dingen nog niet juist waren.
Zoals in de eerste video van de yogcast sprong de Norn male heel raar.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
koekoek2003nl schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:10:
Willen mensen goede leuke en lange filmpjes/links blijven posten?
Ik zie zoveel onzin of beelden zonder geluid dat ik er niet vrolijk van wordt...
Er zijn een aantal sites/fora waarop links verzameld worden. Over het algemeen is de kwaliteit daar wel goed.
Verzameltopic op guildwars2guru
Verzameling van guildmag

Veel filmpjes zullen op beide pagina's staan, maar dat moeten we maar voor lief nemen. Houd deze pagina's ook in de gaten deze week, aangezien er nog veel meer filmpjes online moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stroopwafel Inc schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:38:
In maart en april komen er grotere beta's, de verwachting is dat we hier deze week meer info over krijgen.

Van de blog post van vorige week

[...]

Zie net dat er net een nieuwe blog post is geplaatst, maar zo even snel kon ik nog geen beta aankondiging vinden :P
Niet echt een aankondiging, maar ze bevestigen dat er weer een aan zit te komen (geen nieuwe info, maar in ieder geval weer een bevestiging)..zie:

Quote: As most of you know by now, it’s a very exciting time for all of us here at ArenaNet. We just finished a huge beta event weekend, and we’ve got beta events just around the corner. We have a lot of work to do to get the game ready, but we’re definitely up to the challenge and eager to show off the game to a larger audience.

Ik baal alleen weer van: "We have a lot of work to do to get the game ready.." Ben er nu wel klaar mee hoor. Wacht al jaren op het spel (ik ben niet de enige) en nou krijgen we na zo'n beta-weekend te horen dat ze nog veel te doen hebben. Waar moet ik nou weer aan denken? Eind 2012?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Het punt is dat we niet weten wat voor werk. Als ze nog hele stukken moeten maken dan kan het inderdaad nog lang duren. Houdt 'een heleboel werk' in dat alles in de status van de content in de beta is en er nog wat laatste features moeten worden toegevoegd, de beta feedback behandelen en tot slot de boel optimaliseren, dan kan een Q2 release er hopelijk ook nog wel in zitten. Met andere woorden, we wachten nog steeds in spanning terwijl we niets echt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:22:
Wat ik me toch afvraag he, is het nog steeds leuk na 100 uur....
Skyrim zit ik al wat over de 100uur, het survivallen en het volgen van rumours van npc's
begint wel na een tijd te vervelen. Wat je wel kan vergelijken met de dynamische quests. Totdat ik een grote quest oppak is het weer amusant na zoveel uur. Enerzijds heeft een mmo een magische formule dat community heet. Waardoor zelfs grinden leuk/doel strevend kan zijn.
Daar kan je geen antwoord op geven, omdat iedereen andere 'interesses' heeft bij een MMO. Ik tik bij City of Heroes al ruim over de 1000 uur aan, toch kan je (plat gezegt) bijzonder weinig in de game. GW1 zou ik niet eens meer weten hoever mijn teller inmiddels staat.

Daarom maak ik me beetje zorgen om het wegvallen van eigen skillsets, ik denk dat 70% van mijn totale GW1 tijd zat in het testen, maken en bedenken van builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je gelijk in.

Zojuist juist of yogcast deeltje 1 van de char online gezet.
http://www.youtube.com/wa...rCIQ&index=1&feature=plcp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 15:09
SinergyX schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:59:
[...]

Daar kan je geen antwoord op geven, omdat iedereen andere 'interesses' heeft bij een MMO. Ik tik bij City of Heroes al ruim over de 1000 uur aan, toch kan je (plat gezegt) bijzonder weinig in de game. GW1 zou ik niet eens meer weten hoever mijn teller inmiddels staat.

Daarom maak ik me beetje zorgen om het wegvallen van eigen skillsets, ik denk dat 70% van mijn totale GW1 tijd zat in het testen, maken en bedenken van builds.
m.b.t. de skillsets valt het wel mee denk ik, de mesmer heeft toch ruim 100+ skills bij elkaar alleen het systeem is wat anders al is dat voor mij nog niet helemaal duidelijk.

Guild Wars 1 heeft mij uiteindelijk meer dan 2000 uur bezig gehouden door de endgame content, pvp en uiteindelijk ook maar alles exploren. Ik denk dat dit vooral vermakelijk was omdat het niet om gear ging maar meer om de instances/skills. De grotere kostte toch zeker wel een uurtje of 5 als iedereen goed wist waar hij mee bezig was en het exploren/vanquishen in hardmode benodigde ook wel het e.e.a. aan coördinatie van je team. Gear is nauwelijks belangrijk wat voor mij toch het grootste pluspunt van Guild Wars is.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen...

Zo zie dat het Guild Wars 2 forum al een beetje leeft nice!!!...man ik wacht al jaren op deze game, maar wat zien de beelden van de beta er vet uit zeg... niet te zuinig. leuke kanalen om de komende dagen in de gate te houden zijn:
YouTube: Kanaal van BlueXephos
YouTube: Kanaal van TotalHalibut

Afgelopen weekend ook GW weer opgestart, had echt super veel BB presents :P.. daarna nog even met een 8 hero party lopen rammen, maar er is de afgelopen 2 jaar best veel veranderd... 8 hero parties.. easy mode all the way.. gewoon ff gate of madness HM gezet om te testen.. geen probleem :P.. lol dat was vrij ramzalig vroegah met H&H en met pugs vaak nog meer drama.

Maar zijn er al initiatieven om alvast guilds/groepen te maken zodat met de launch van GW2 dat meteen goed zit? Want afgelopen weekend was er wel geteld 1 contactpersoon in mijn vriendenlijst online :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Ik denk dat het even wachten is tot er meer info over guilds is voordat er echte guilds gaan ontstaan. Uit de beta hebben we een beetje een idee gekregen van wat we kunnen verachten (custom ranks, influence gebruiken voor praktisch alle soorten upgrades, guildlogo op weapons en armor etc.) maar het wachten is nog steeds op een echte Anet blog post.

Wat ik in ieder geval hier al wel kan mededelen is dat de GOT-GW1-guild waarschijnlijk wel met elkaar doorgaat in GW2, maar dan (wederom waarschijnlijk) zonder de naam 'Gathering of Tweakers' en zonder link naar deze community. Dit zou in ieder geval de weg vrij maken voor de actieve mensen hier om wellicht wat op te gaan starten.

EDIT: over plannen voor guilds gesproken, vanaf gister is er op guildwars2guru een sectie van het forum geopend waar guilds alvast kunnen recruiten: http://www.guildwars2guru...uild-recruitment-f63.html

[ Voor 13% gewijzigd door Stroopwafel Inc op 21-02-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 20:21

bAdmuTs

mAzE

Ik hoop echt dat de beta "snel" komt en dat ik uberhaupt mee kan doen :)

Dit is sowieso een preorder wanneer het mogelijk is.

[ Voor 28% gewijzigd door bAdmuTs op 21-02-2012 19:16 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Zijn er al filmpjes online verschenen die zich focussen op crafting?

blijkbaar is mijn GW(1) account gebanned voor bot / cheating terwijl het al bijna een jaar geleden is dat ik gespeeld heb. Ik heb toen wel veel items weggeven aan random mensen maar dit is toch niet cheaten hoop ik? Zou dit ook mijn titles / unlockables in GW2 in gevaar kunnen brengen?

Als ik hierdoor niet kan inschrijven voor de beta zal ik echt wel pissed zijn :/
*Neemt alvast contact op met de support*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
eSCe schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:20:
Zijn er al filmpjes online verschenen die zich focussen op crafting?

blijkbaar is mijn GW(1) account gebanned voor bot / cheating terwijl het al bijna een jaar geleden is dat ik gespeeld heb. Ik heb toen wel veel items weggeven aan random mensen maar dit is toch niet cheaten hoop ik? Zou dit ook mijn titles / unlockables in GW2 in gevaar kunnen brengen?

Als ik hierdoor niet kan inschrijven voor de beta zal ik echt wel pissed zijn :/
*Neemt alvast contact op met de support*
Heb ik een jaar of anderhalf geleden ook gehad. Heb een lange tijd niets met GW1 gedaan, toen wilde ik weer inloggen was mijn account geblokkeerd. Support gecontacteerd en die wist me te vertellen dat ik gehacked was en daarom de blokkade erop hebben geknikkerd. Moest mijn CD-keys doorgeven en ik had weer toegang. Enige verandering was dat ik een paar miljoen extra aan currency en ecto's had. Verder nooit wat over gehoord, dus ga er vanuit dat je account geen 'gevaar' meer loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Sagaris schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:27:
[...]

Heb ik een jaar of anderhalf geleden ook gehad. Heb een lange tijd niets met GW1 gedaan, toen wilde ik weer inloggen was mijn account geblokkeerd. Support gecontacteerd en die wist me te vertellen dat ik gehacked was en daarom de blokkade erop hebben geknikkerd. Moest mijn CD-keys doorgeven en ik had weer toegang. Enige verandering was dat ik een paar miljoen extra aan currency en ecto's had. Verder nooit wat over gehoord, dus ga er vanuit dat je account geen 'gevaar' meer loopt.
Wow dat is echt al een opluchting, ik maak me het meest zorgen om mijn unlockables en titles in GW2! Na al die uren zou het echt wel verschrikkelijk zijn om het in rook te zien opgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:16:
Heb je gelijk in.

Zojuist juist of yogcast deeltje 1 van de char online gezet.
http://www.youtube.com/wa...rCIQ&index=1&feature=plcp
Ah op de vorige pagina had ik ook al wat van hun gepost.
Super interessante fimpjes maar waarom moeten ze in vredesnaam op zo'n homoachtige baby manier praten daar erger ik me echt gruwelijk erg aan. (sorry de mensen die zich aangesproken voelen) Maar waarom het is ontzettend kinderachtig, niet professioneel, en het stoort mijn notebook speakers als je pest, die baby stemmetjes knallen er veel te hard uit.
Ben ik de enige die dat vervelend vind? Misschien moet ik vragen of ze daar mee willen ophouden, misschien hebben ze helemaal niet door dat er mensen zijn die dat irritant vinden. :(

Wma misschien wat overdreven, maar ik heb nog niet gegeten en vind het wel mega irritant = foute combinatie.

Een gegeven paard niet in de bek kijken.... k*t spreekwoord :+
Ben misschien iets te voorbarig maar hoorde het in het begin meteen alweer,. nadat ik me er al aan had geergert in de vorige 4 delen...

[ Voor 12% gewijzigd door kaasaanfiets op 21-02-2012 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 06:45
http://www.guildmag.com/p...ta-test-aggregration-page

Daar staan eigenlijk alle mogelijke links.

Ik wil hem zelf spelen ;-) maarja er moet nog wel wat gebeuren begrijp ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
koekoek2003nl schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:45:
[...]

Ah op de vorige pagina had ik ook al wat van hun gepost.
Super interessante fimpjes maar waarom moeten ze in vredesnaam op zo'n homoachtige baby manier praten daar erger ik me echt gruwelijk erg aan. (sorry de mensen die zich aangesproken voelen) Maar waarom het is ontzettend kinderachtig, niet professioneel, en het stoort mijn notebook speakers als je pest, die baby stemmetjes knallen er veel te hard uit.
Ben ik de enige die dat vervelend vind? Misschien moet ik vragen of ze daar mee willen ophouden, misschien hebben ze helemaal niet door dat er mensen zijn die dat irritant vinden. :(

Wma misschien wat overdreven, maar ik heb nog niet gegeten en vind het wel mega irritant = foute combinatie.

Een gegeven paard niet in de bek kijken.... k*t spreekwoord :+
Ben misschien iets te voorbarig maar hoorde het in het begin meteen alweer,. nadat ik me er al aan had geergert in de vorige 4 delen...
Haha ik ben het echt helemaal met je eens! Sowieso vindt ik het echt jammer dat ze deze beta alleen voor de pers hebben gedaan. Veel van deze mensen speelt al vrij lang WoW of andere gangbare MMO's en kennen de nieuwe mechanics van GW2 nog niet echt. Je ziet bijv in veel filmpjes dat ze stilstaan tijdens combat of dat ze bepaalde dingen niet snappen, terwijl een fan die de blogs wat heeft gevolgd dit gelijk snapt.
Ben wel blij dat ze hebben mogen filmen enzo, ben vooral onder de indruk van WvW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Wouter64 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:51:
[...]

Haha ik ben het echt helemaal met je eens! Sowieso vindt ik het echt jammer dat ze deze beta alleen voor de pers hebben gedaan. Veel van deze mensen speelt al vrij lang WoW of andere gangbare MMO's en kennen de nieuwe mechanics van GW2 nog niet echt. Je ziet bijv in veel filmpjes dat ze stilstaan tijdens combat of dat ze bepaalde dingen niet snappen, terwijl een fan die de blogs wat heeft gevolgd dit gelijk snapt.
Ben wel blij dat ze hebben mogen filmen enzo, ben vooral onder de indruk van WvW!
Het is misschien niet eerlijk, maar op deze manier bereiken ze wel een groter publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
Joostjah schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:07:
[...]

Het is misschien niet eerlijk, maar op deze manier bereiken ze wel een groter publiek.
Klopt, ik snap hun motieven ook echt wel, alleen is het soms "frustrerend" ofzo om mensen te zien spelen die zich niet hebben ingelezen, maar wel professionele pers zijn. Ook omdat de echte fans eigenlijk niet kunnen wachten totdat ze eindelijk het spel mogen spelen ;)
Hopelijk bereiken ze zo echt een breed publiek en niet alleen fans die naar filmpjes snakken, zodat we echt epische gevechten gaan krijgen in WvW en reuzachtige dynamic events!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medidem
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-01-2023
Heb tot nog toe een paar filmpjes gezien.

Qua PvP-gameplay ziet het er interessant uit maar ik ben nog niet overtuigd. Ik vraag me vooral af hoeveel samenwerking nodig is binnen een team op zowel micro- (spikes, elkaar cleanen) als macro-niveau (splitsen, collapsen etc). Is toch nodig om zelf te spelen danwel iets te horen van PvP'ers uit GW1 hoe het speelt.

Grafisch had ik liever een stijl gehad die iets dichter bij GW1 had gezeten. Het ziet er iets te cartoonesque uit wat mij betreft.

Wat zou ik graag ff een paar uurtjes spelen om te zien of het wat voor mij is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 14:40
Wouter64 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:13:
Hopelijk bereiken ze zo echt een breed publiek en niet alleen fans die naar filmpjes snakken, zodat we echt epische gevechten gaan krijgen in WvW en reuzachtige dynamic events!
Inderdaad: hun publiek is ook niet de hardcore fans die alle blogs volgen. Als ze een analyse zouden doen van de game mechanics, dan haakt het merendeel van hun fans af. Diegene, die zulk soort informatie verwachten, zijn gewoon de verkeerde video aan het bekijken ;)

Ik vind het iig vermakelijke filmpjes: specifieke details boeit toch voor geen meter. Het is niet alsof morgen het spel uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Wouter64 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:13:
[...]
Het eerste deel van de Norn gameplay van Yogscast is al een half miljoen keer bekeken. ;)
_H_G_ schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:26:
[...]
Ik vind het iig vermakelijke filmpjes: specifieke details boeit toch voor geen meter. Het is niet alsof morgen het spel uit komt.
Precies! En daarbij hoef ik niet alles precies nu te weten, ik wil het spel zelf ook nog ontdekken. Vind het nu veel leuker en informatiever om de look & feel van het spel te ontdekken, de rest doe ik zelf wel.

[ Voor 37% gewijzigd door Sagaris op 21-02-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Ben toch wel erg benieuwd hoor... De combat en alleen dat je kan dodgen lijkt me erg leuk ;p

Denk dat ik best SWTOR hiervoor zou kunnen inruilen, áls het zo leuk is als ik denk dat het is ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brutal1ty schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:45:
Ben toch wel erg benieuwd hoor... De combat en alleen dat je kan dodgen lijkt me erg leuk ;p

Denk dat ik best SWTOR hiervoor zou kunnen inruilen, áls het zo leuk is als ik denk dat het is ;p
Heh eerlijk gezegd speelde ik precies met dezelfde gedachte :) SWTOR nu wel een beetje gehad; mis daar toch een beetje de interactie met anderen door de lage populatie op mijn server. Daarnaast zijn er nog vrij veel irritante bugs en speelt de UI ook echt niet smooth. Het thema van GW spreekt me eerlijk gezegd ook meer aan dan SWTOR, maar dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur.

Voordeel van GW is dat het ook nog eens geen maandelijkse kosten kent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Team-RiNo schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:50:
[...]

m.b.t. de skillsets valt het wel mee denk ik, de mesmer heeft toch ruim 100+ skills bij elkaar alleen het systeem is wat anders al is dat voor mij nog niet helemaal duidelijk.

Guild Wars 1 heeft mij uiteindelijk meer dan 2000 uur bezig gehouden door de endgame content, pvp en uiteindelijk ook maar alles exploren. Ik denk dat dit vooral vermakelijk was omdat het niet om gear ging maar meer om de instances/skills. De grotere kostte toch zeker wel een uurtje of 5 als iedereen goed wist waar hij mee bezig was en het exploren/vanquishen in hardmode benodigde ook wel het e.e.a. aan coördinatie van je team. Gear is nauwelijks belangrijk wat voor mij toch het grootste pluspunt van Guild Wars is.
Absoluut mee eens, juist dat 'anti-epic-gear' aspect trekt mij enorm binnen GW. Enkel de samenstelling van je skills, runes en denkvermogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Hoe zit dat met world pvp.
In dit filmpje zegt hij dat hij level 4 is en in world pvp wordt hij geupped naar level 80.

Wat is dan het verschil tussen iemand die uren heeft lopen ploeteren en eindelijk level 80 (max?) heeft bereikt, en iemand die net op de server komt kijken en direct lvl 80 is...

Ik snap dat dit gedaan is om het voor iedereen toegankelijk te maken en dat je niet direct in de pan gehakt wordt als je een high level tegenkomt, maar het neemt ook een deel weg. Het deel dat je figuurlijke bloed zweet en tranen in je poppetje hebt gestopt waar je trots op mag zijn is ineens helemaal weg. Het hele levelen is eigenlijk gewoon weg want overal wordt je toch gedownscaled. en in pvp geupscaled.

Dat iemand op lvl 80 meer dingen heeft vrijgespeeld met zijn wapen lijkt me niet van bijzonder groot belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Domme vraag van een Guild Wars noob, maar.... Hoe blijft het spel interessant als het niet om gear meer gaat en je max level hebt bereikt? Ik neem aan dat de content toch een keer opraakt en normaal gaat het bij MMO's dan om de "gear grind". Zonder gear grind zou je redelijk snel klaar zijn...

Verder vraag ik me een beetje af hoe het spel zonder tanks, healers en DPS gaat uitpakken. Zat net wat video's te kijken, maar dan zie je toch dat agro een beetje heen en weer gaat tussen spelers. Lijkt me wat lastig als je ook geen skills hebt om agro te managen. Zou jammer zijn als een sterke mob gewoon de party 1 voor 1 omlegt, zelfs al krijg je em uiteindelijk neer. Lijkt me aan de andere kant ook een beetje saai als alles te "tanken" is door 1 persoon met self heals?

Maar goed, zoals gezegd ben ik een GW noob dus er zal waarschijnlijk wel over nagedacht zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Morrar schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:33:
Domme vraag van een Guild Wars noob, maar.... Hoe blijft het spel interessant als het niet om gear meer gaat en je max level hebt bereikt? Ik neem aan dat de content toch een keer opraakt en normaal gaat het bij MMO's dan om de "gear grind". Zonder gear grind zou je redelijk snel klaar zijn...

Verder vraag ik me een beetje af hoe het spel zonder tanks, healers en DPS gaat uitpakken. Zat net wat video's te kijken, maar dan zie je toch dat agro een beetje heen en weer gaat tussen spelers. Lijkt me wat lastig als je ook geen skills hebt om agro te managen. Zou jammer zijn als een sterke mob gewoon de party 1 voor 1 omlegt, zelfs al krijg je em uiteindelijk neer. Lijkt me aan de andere kant ook een beetje saai als alles te "tanken" is door 1 persoon met self heals?

Maar goed, zoals gezegd ben ik een GW noob dus er zal waarschijnlijk wel over nagedacht zijn :)
End game:

PvP, WvW, progressie met PvE, PvP, WvW, en nog meer Guild Progressie zowel op PvE als PvP vlak. Upgearen is een bijzaak, niet einddoel / endgame. Dat is het plezier hebben in steeds of verder komen in PvE, maar voornamelijk als Guild lol beleven in de WvW / PvP. Maar dat is mijn inzicht tot zoverre in het spel. Ik ga het zeker kopen, heb GW 1 ook en vind het ontzettend leuk. SWTOR blijf ik er naast doen, maar daar ontbreekt een lekkere PvP opbouw en grote, grote lack aan guild support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ben zelf nooit zo'n PVPer, maar het spel spreekt me zeker aan. Als er ook in end game interessante PVE progressie is, dan ga ik er zeker mee aan de slag!

Wat me erg aan staat in de video's is dat het allemaal erg dynamisch lijkt. De manier waarop quests en events aangeboden worden, maar vooral ook het combat systeem. De skills die gekoppeld zijn aan je wapens en de manier waarop verschillende skills samenwerken zijn erg vernieuwend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild Wars 2 @GuildWars2

We have a surprise for you tomorrow, keep an eye on our social networks and website! Tell your friends to follow us as well! ~MK

bron: twitter, 4h ago

....
Moet me gaan haasten met GW1 heb alleen nog de main van prophecies en norn bijna uit. (kom nie verder tis moeilijk :( ) Zoek ook nog een leuke guild mn oude is dood.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 06:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
koekoek2003nl schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:29:
In dit filmpje zegt hij dat hij level 4 is en in world pvp wordt hij geupped naar level 80.
[video]

Wat is dan het verschil tussen iemand die uren heeft lopen ploeteren en eindelijk level 80 (max?) heeft bereikt, en iemand die net op de server komt kijken en direct lvl 80 is...

Ik snap dat dit gedaan is om het voor iedereen toegankelijk te maken en dat je niet direct in de pan gehakt wordt als je een high level tegenkomt, maar het neemt ook een deel weg. Het deel dat je figuurlijke bloed zweet en tranen in je poppetje hebt gestopt waar je trots op mag zijn is ineens helemaal weg. Het hele levelen is eigenlijk gewoon weg want overal wordt je toch gedownscaled. en in pvp geupscaled.

Dat iemand op lvl 80 meer dingen heeft vrijgespeeld met zijn wapen lijkt me niet van bijzonder groot belang.
Kan zijn dat die lvl 4 nog niet toegang heeft tot alle skills, daarnaast heeft de lvl 4 een minimaal aantal Traits, whereas jij als ware lvl 80 hebt toegang tot alle/heel veel traits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
koekoek2003nl schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:29:
[video]

Speel maar een potje SWTOR pvp. Dan snap je meteen waarom een low level wel enigszins mee kan komen met highlevels via het bolster mechanisme, maar zeker niet even sterk is. ;) Alhoewel het verschil daar zo sterkere was dat ze toch maar een vorm van brackets hebben toegepast... Tevens is het daar zo dat een goed gegearde level 10 die drie skills gebruikt sterker is dan een slecht gegearde level 20 die dezelfde skills gebuikt... Omdat gear in verhouding tot je level mee gebolsterd word zeg maar.

Benieuwd hoe ze het in GW2 gaan doen. =D

Ben toch wel helemaal warm gelopen voor GW2 nu. Moest even wennen aan de zweverige ren en loop animaties, maar daar ben ik al overheen inmiddels... Voice acting enzo ligt niet op SWTOR niveau, maar al het andere lijkt iig op hetzelfde niveau te zitten OF is veel vernieuwender (combat, traits, manier waarop je skills leert, dynamic questing etc l)...

Ik weet niet of ik m'n in wow en nu SWTOR vastgeroeste vader mee kan nemen naar GW2 straks, maar ik denk dat ik hem sws ga halen om te proberen en ik hem misschien ook wel voor een vriend van me bestel =D

Als ik in een bèta wekend terecht kom weet ik wss al genoeg om te beslissen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
Sagaris schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:15:
[...]

Kan zijn dat die lvl 4 nog niet toegang heeft tot alle skills, daarnaast heeft de lvl 4 een minimaal aantal Traits, whereas jij als ware lvl 80 hebt toegang tot alle/heel veel traits.
Klopt. Als je als lvl 4 WvWvW gaat spelen dan ben je direct level 80. Verschil is dat je enkel beschikking hebt over de skills en traits die je hebt unlocked, je krijgt dus niet beschikking over alle skills. Hierdoor ben je wel hetzelfde level, maar heb je niet dezelfde skills. Volgens mij is het zelfs zo dat je attributes (bepalend voor HP, damage etc.) omhoog gaan wanneer je traits unlocked. Zo zal een level 80 hogere attributes hebben dan een level 4 die ge-upped is naar level 80.
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 06:46:
Guild Wars 2 @GuildWars2

We have a surprise for you tomorrow, keep an eye on our social networks and website! Tell your friends to follow us as well! ~MK

bron: twitter, 4h ago
95% dat het datum voor volgend beta event (of zelfs de release?) is. Er is eerder gezegd door ArenaNet dat op facebook alles gebashed wordt wat geen release date of beta event is. Ze gaan dus zeer waarschijnlijk geen teasers o.i.d. op hun social networks plaatsen.
Medidem schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:26:
Qua PvP-gameplay ziet het er interessant uit maar ik ben nog niet overtuigd. Ik vraag me vooral af hoeveel samenwerking nodig is binnen een team op zowel micro- (spikes, elkaar cleanen) als macro-niveau (splitsen, collapsen etc). Is toch nodig om zelf te spelen danwel iets te horen van PvP'ers uit GW1 hoe het speelt.
Ik heb (veel te) veel GW1 PvP gespeeld (en speel nu PvE om m'n 50/50 te behalen). Ik vond GW1 dus vooral leuk vanwege het PvP, toch spreekt PvP in GW2 me stukken minder aan. Dit omdat het in GW2 veel minder om 'team build' gaat. 'Build Wars' heeft een heleboel nadelen, maar ik vond dit toch de grote charme van GW1 PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bolster mechanisme was niet nieuw ofzo, het werd ook al in Warhammer Online gebruikt en daar was het voor zover ik lees precies hetzelfde.

Ik heb zelf geen last van de "zwevigere" animaties, ik vind ze gewoon soepel eruit zien wat ook wel mag aangezien je de verschillende animaties veel vaker in beter detail zult zien dan in het gemiddelde strategie of schietspel.

Ik wil geen vlammenoorlog starten maar om nou alles te vergelijken met SWTOR... vind ik wel een beetje onnodig. Als je graag SWTOR wilt prezen kan je dat misschien beter in het SWTOR thread doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:47:
[...]

Dat bolster mechanisme was niet nieuw ofzo, het werd ook al in Warhammer Online gebruikt en daar was het voor zover ik lees precies hetzelfde.

Ik heb zelf geen last van de "zwevigere" animaties, ik vind ze gewoon soepel eruit zien wat ook wel mag aangezien je de verschillende animaties veel vaker in beter detail zult zien dan in het gemiddelde strategie of schietspel.

Ik wil geen vlammenoorlog starten maar om nou alles te vergelijken met SWTOR... vind ik wel een beetje onnodig. Als je graag SWTOR wilt prezen kan je dat misschien beter in het SWTOR thread doen.
Verwijs me niet naar een SWTOR topic omdat jij denkt dat ik swtor de hemel in prijs in een GW2 topic, ik doe dit namelijk totaal niet...
Ik, en vele anderen met mij, spelen SWTOR met plezier maar zien het meer als tussendoortje voor wat echt nieuws. En ik hoop van harte dat GW2 dat gaat worden =p

Ik heb warhammer online nooit gespeeld, maar swtor komt van hetzelfde team (bioware=mythic) dus de bolster vergelijking is zo gek nog niet. Voor de rest zeg ik alleen dat de voice acting van minder niveau is... Dat is niet swtor de hemel in prijzen =p

Ik vergelijk het met er wel mee alleen omdat het 'de' andere nieuwe redelijk grote mmo is ;p Ik heb ook GW1 gespeeld, maar daar valt het al helemaal niet meer mee te vergelijken en is voor de meeste mensen ook niet echt meer van toepassing op lore na is alles anders.

Flame wars mogen idd wegblijven though!

Anyways: let's hope for a public beta werkend announcement! Today (6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
[totaal offtopic ]En je wil echt niet naar het SWTOR topic toe hier. Vol met fanboys die geen kritiek kunnen hebben. [/totaal off topic]

Ik heb gister m'n vriendin ook zo gek gekregen om dit spel te gaan proberen als deze uit is. Ze is een gigantische grinding fan, en dat lijkt in deze game echt goed te komen. We kunnen niet wachten om te grinden

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 22-02-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Mensen die het hier mee eens zijn? :)
http://www.guildwars2guru...ving-conquest-t28448.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mee eens, zou het een stuk intenser maken, en wat minder een AB achtig turtle wacht af wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mee eens Joost, hopelijk word dit geïmplementeerd.
lanerios schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:56:
Ik heb gister m'n vriendin ook zo gek gekregen om dit spel te gaan proberen als deze uit is. Ze is een gigantische grinding fan, en dat lijkt in deze game echt goed te komen. We kunnen niet wachten om te grinden
Mooi werk. Grinden vind ik zelf best saai, ik volg liever questlines, versla BAMs en doe een paar dungeons tussen door, maar alles word twee keer zo leuk als je een vriendin/vriend hebt om mee te spelen. Of een klein groepje vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen.

Ik vond net dit filmpje.. geeft een veel beter beeld van hoe je classes kan/moet spelen dan veel andere vids momenteel. Veel fimpjes zijn nu gemaakt door mensen die het echt op een traditionele manier spelen en eigenlijk weinig achtergrond hebben van hoe anders Guild wars 2 is tov van bijvoorbeeld wow... weapon swapping/actief weglopen/dodgen etc.... de mensen in dit fimpje zijn denk ik beter op de hoogte van hoe zaken in Guild Wars2 werken... enjoy

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Guys! GUYS! GUYS GUYS GUYS!

https://beta.guildwars2.com/

*O* *O* *O* *O* *O* *O*

*En de FAQ, om het duidelijk te houden: http://www.guildwars2.com/en/the-game/game-faq/.

[ Voor 32% gewijzigd door Sagaris op 22-02-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, wou het net posten!
Tijd voor een glaasje wijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
hehe server daar ligt plat ofzo niks doet het haha.
naja even aanmelden en dan hopen dat ik de beta snel kan spelen

hehe gek onnie

Pagina: 1 ... 7 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.