Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Ach, of het nu uitmaakt of niet, de screenshots zijn duidelijk niet genomen om te laten zien wat er in GW2 visueel maximaal mogelijk is.
  • Screenshots in beide posts bevatten geen Anisotropic filtering.
  • Geen anti-aliasing in de Armor-post.
  • Zo enorm wazige graphics in de Enviroment-post, dat ik ervan overtuigd ben, dat deze door photoshop zijn gehaald om aliasing te verminderen, je kan tevens door de waas nog steeds 'kartelranden' zien op sommige diagonalen.
  • Mesh-artifact, onder de linker boom.
  • 1600x1200 8)7
Nee, als de mannen van ArenaNet screenshots zouden maken "voor de graphics", hadden ze echt wel een 30", 2560x1600 monitor van een van hun programmeurs gepakt. Supersampling op 4x4 gezet en de texture-filtering niet op lineair laten staan.

[ Voor 11% gewijzigd door SirNobax op 31-01-2012 22:08 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:15
Bor de Wollef schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:51:
[...]

Aan de andere kant moet het misschien nu al voldoen aan de graphics standaard / verwachtingen van morgen ;)
Maar wat is dan de standaard? Toch weer BF3? Moet het er allemaal superrealistisch uitzien? Of is de standaard de altijd geroemde/genoemde WoW?
Onlangs heb ik nog een reeks andere MMO's geprobeerd (Rift, Aion, Conan). Allen hebben relatief realistische graphics. Toch vond ik geen van deze echt een 'woah' effect hebben (want inmiddels alweer wat achterhaald) en het speelgevoel vond ik vrij sluggish. Tevens wordt een dergelijke wereld met teveel details al snel te druk. Een collect xxx quest wordt al snel lastig als je de 'door de details de quest-objecten niet meer ziet'

Juist om deze reden worden dergelijke spellen in een meer artsy of cartoony stijl neergezet. Dan is het over 5 jaar ook nog te doen. Een spel dat grafisch nu 'state of the art' is, zal dat over 5 jaar zeker niet meer zijn, een cartoony spel, zal over 5 jaar nog altijd cartoony zijn.

Nu hou ik op over de graphics, voordat we ook hier weer in een dergelijke discussie verzeild raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30
De reden van cartoony is simpel, 'line of reality'. Maak alles realitisch en iedereen ziet dat het nep is -> slecht. Maak het cartoony en alles lijkt erg vloeiend en netjes -> geweldig. Kijk maar naar reacties binnen de CGI films zoals Ice Age en een wat realistischere film als FF or Tekken. Omdat wij realitische graphics direct matchen met 'het echte leven' zal het altijd door de mand valllen, simpel omdat er nog geen computer of animatie zo perfect is dat het het echte leven kan nabootsen, maar omdat cartoony looks (in welke variant dan ook) niet te vergelijken zijn, zullen we daar veel 'vergevender' mee zijn.

En ik heb die 3 games bij launch gespeeld, die hadden wel degelijk de hoogste standaard gehaald binnen MMO's, het is uiteindelijk maar uit welk genre je komt kijken of je dit nog een 'woah' effect kan opleveren. Kom je vanuit de shooters (zeker binnen crysis etc), tja dat is toch een aardig verschil nog die komende tijd niet zal worden evenaard.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Kennelijk mag de bij de beta betrokken pers vanaf 20 februari hun coverage beschikbaar stellen, ben benieuwd!

bron op ign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 18:09
Stroopwafel Inc schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 23:24:
Kennelijk mag de bij de beta betrokken pers vanaf 20 februari hun coverage beschikbaar stellen, ben benieuwd!

bron op ign
Ik ook, nog twee weken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-05 19:01
AndrewBourgeois schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:31:
De laatste 2 accounts die ik kocht speelde ik samen en hebben dus elk 386 uur om de GWAMM en de 50/50 te behalen. Ik speelde ze samen om tijd te winnen. Zo sick is dat nu toch niet, en hiermee wou ik gewoon aantonen dat als ik speel, ik toch wel "serieus" speel.

'k zie niet meteen een andere plek op GoT waar ik achter guilds kan zoeken, dus zijn er nog andere guilds die plannen hebben voor GW2? Ik zou graag een guild hebben met altyd 30+ mensen online.

Is er hier iemand van "The Ressurected Lions" of "Limburgse Jagers" ?

EDIT: By "The Ressurected Lions" willen ze niet weten van iemand die momenteel niet speelt. Zijn er hier andere active guilds met plannen voor GW2?
Op insidegamer zijn er wel heel wat mensen met interesse om een nederlandse guild te maken, maar ik zou nooit voor een van bovenstaande namen kiezen. Het feit dat de guild nederlands is hoeft imo niet te zien te zijn in de guildnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Voorlopig heb ik gevonden waar ik op zoek naar was. Ik had die guilds geselecteerd omdat ik ze "ken" van Guild Wars 1, en ze ook tussen de "notable" guilds staan op de wiki.

Wat die GFX settings betreft op de screenshots: Ja, ik vind ook dat gameplay belangrijker is, maar het oog mag ook wat, dus het moet ook in orde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-05 19:01
Gameplay beelden in HD zien er imo erg goed uit en vaak is het op je eigen scherm dus nog mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Extace666 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 02:48:
Gameplay beelden in HD zien er imo erg goed uit en vaak is het op je eigen scherm dus nog mooier.
Stuk mooier inderdaad. Bewegend beeld is ook altijd mooier dan een screenshot. :)

We kunnen in de komende weken nog info over guilds en WvWvW verwachten!

[ Voor 11% gewijzigd door Joostjah op 07-02-2012 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:20
<edit> mocht ik helemaal niet melden natuurlijk oops

[ Voor 70% gewijzigd door Furfoot op 23-02-2012 10:57 ]

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heb je je invite gekregen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wow, wat een animo voor dit spel. Heb er nu naar gekeken (Nu pas, omdat ik gewoon de fanboys totaal niet kan uitstaan), en ziet er erg gaaf uit. Maar nu heb ik een vraag.

Is het slim om nu nog met de GW+alle expansions te beginnen? En is dat solo te doen tot max level? Dit omdat het schijnt dat je daarmee dingen in GW2 kan unlocken?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Is het slim om nu nog met de GW+alle expansions te beginnen? En is dat solo te doen tot max level?
Solo naar max level is niet zo'n probleem. Wil je echter alle unlocks voor GW2, ben je wel een behoorlijke tijd bezig. Het kost veel gold en/of grinding, maar bovendien een hoop tijd.
Zelf vind ik dat GW1, anno 2012, niet echt de tand-des-tijd heeft doorstaan, en solo vind ik het meer gedoe dan dat me die paar esthetische virtuele goederen voor GW2 mij waard zijn.

Vind je het niet erg om de eerst komende tijd een sterk verouderde game te spelen en kan je een clubje andere spelers optrommelen zodat je samen de boel kan unlocken, zal het echter een stuk interessanter zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door SirNobax op 08-02-2012 10:13 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Boeit me niet zo zeer dat het een oude game is. Ik wil goede voorbereiding voor GW2 :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
De gameplay en combat van GW1 is significant anders in GW2, daar hoef je het in ieder geval niet voor te doen.
De gamplay/combat in GW1 is eigenlijk alles wat het niet is in GW2. In GW1 is de combat enorm statisch en veel van hetzelfde. De quests heb je in andere rpg's al tientallen keren eerder gezien. Geen 'loot-fever' zoals in de meeste (Action-)RPG's, etc.

Het enige wat (imho) GW1 en 2 met elkaar in common hebben is de setting, en de verhaallijn die GW1 en 2 aanelkaar knopen, met een hoop achtergrond informatie.

Als je met 'voorbereiding' die unlockable items bedoel. Die zijn (iirc) allemaal puur visueel.

[ Voor 41% gewijzigd door SirNobax op 08-02-2012 10:35 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Het zijn inderdaad vooral cosmetische items. De lijst vind je hier.

Deze items zullen normaal wel uniek zijn, en de skin van armor (en wapens denk ik) zal je kunnen overdragen naar items met betere stats (via Transmutation Stones).

Zoals eerder werd aangehaald is het wel belangrijk te besseffen dat Guild Wars 1 al 3 - 4 jaar op life support zit. Het spel is oud, ze sleutelen er amper nog aan in afwachting tot Guild Wars 2. Dit wil zeggen dat je géén Guild Wars 1 moet gaan spelen en denken dat Guild Wars 2 ongeveer hetzelfde zal zijn met betere GFX. Een collega van mij heeft zich daaraan mispakt: 5 jaar geleden probeerde hij Guild Wars 1 uit. Sindsdien (hij vond WoW beter) heeft hij altyd het nieuws over Guild Wars 2 opzij laten liggen, omdat hij dacht dat het op Guild Wars 1 ging gaan lijken. Ik kon hem overtuigen om toch naar Guild Wars 2 te gaan zien, en nu wacht hij op Guild Wars 2.

[ Voor 3% gewijzigd door AndrewBourgeois op 08-02-2012 11:50 . Reden: Betere link naar de HoM ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ben ook zo'n persoon. Ik vond GW1 echt leuk, maar het voelde niet refined genoeg om lang te spelen. nadat ik de free trial weer heb getest was het wel weer leuk om te doen. Maar ik heb nog steeds inderdaad het gevoel wat je al zegt andrew, GW ten opzichte van 2.
Misschien toch maar wat meer gaan bekijken.

Andere vraag. Voor zover bekend, is er met 2 personen genoeg te doen? in dingen als SWTOR, Shaiya, LOTRO, DDO etc kan je heel veel bereiken met 2 man als je een beetje goed speelt. Nu lees ik dat in GW2 alles mee scaled met de hoeveelheid group members, maar is dat dan nog wel te doen als je met 2 man bent?

[ Voor 33% gewijzigd door corset op 08-02-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Als je met voorbereiding bedoelt dat je de gameplay alvast onder de knie wilt krijgen, dan is het inderdaad niet zo dat je met GW1 volledig op de hoogte wordt gebracht. Veel controls zijn in GW2 wel hetzelfde, en een aantal systemen lijken ook nog wel op dat van GW1, maar de combat zelf is echt anders.

Denk je met voorbereiding vooral aan de items die je via de HoM kan unlocken, zou ik het de moeite niet meer waard vinden. Het zal je veel tijd kosten, voor enkel wat skins en andere dingen waar een groot deel van de beginnende GW2 spelers ook al mee loopt.

Het enige waarvoor GW1 nog wel echt de moeite waard is (in mijn ogen), is als je je wilt verdiepen in het verhaal en de achtergronden. In dat geval is het het slimste om te proberen een groepje van 4 bij elkaar te vinden en daarmee samen eerst door Prophecies en daarna door Eye of the North te gaan. Daarvoor het je tijd genoeg, en je kan later ook nog aan Factions en Nightfall beginnen, al zal die lore waarschijnlijk van minder belang zijn. Ook kan je hiermee in ieder geval een deel van je HoM vullen, al denk ik dat 30 punten (alle items unlocked, alleen een aantal titels niet) te veel van het goede is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
@lanerios:
Volgens:
- de officiele FAQ: Yes. (+ klik voor meer info)
- de Wiki: The game is designed to be viable for both solo and group play.
- http://www.guild-wars-2.org/: Klik en zoek naar "Guild Wars 2 Solo".

In de praktijk valt het nog te zien of dit wel goed werkt. In de demo (op conventies) was solo goed te doen behalve tegen bosses.

[ Voor 1% gewijzigd door AndrewBourgeois op 08-02-2012 14:32 . Reden: - ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
lanerios schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:01:

...

Andere vraag. Voor zover bekend, is er met 2 personen genoeg te doen? in dingen als SWTOR, Shaiya, LOTRO, DDO etc kan je heel veel bereiken met 2 man als je een beetje goed speelt. Nu lees ik dat in GW2 alles mee scaled met de hoeveelheid group members, maar is dat dan nog wel te doen als je met 2 man bent?
In je eentje schijn je een hoop te kunnen doen, met zn 2en dus helemaal. Zoals Andrew al zei was het in de demo in ieder geval goed te doen, al meen ik ergens te hebben opgevangen dat voor het grootste deel de spelers een wat hoger level hadden dan gewoonlijk is in dat gebied, om het gebrek aan ervaring op te vangen. Daarentegen heb ik ook filmpjes van een boss gezien die ze met 5 man nog niet neerkregen.

Conclusie: je zal een heleboel kunnen doen met 1 of 2 man, maar je moet niet verwachten elke Dynamic Event compleet af te lopen zonder problemen tegen te komen. Uiteraard lopen er wel andere spelers rond die je soms/vaak zullen helpen, dus hoe vaak je echt maar met zn 2en bent valt te bezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Heb je het over Nasir? Volgens velen was hij voor de demo invincible. Zijn HP ging redelijk snel naar omlaag maar na een paar meppen was het "I've had enough of these distractions! Shoo!" waarbij hij weer naar 100% HP ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is het handig/relevant om het hele verhaal van GW1 te weten voordat je GW2 gaat spelen?
Zoja, hoe kan ik dat het beste gaan doen want ik wil GW1 niet gaan spelen en heb wel eens het verhaal van youtube gevolgd maar dat duurde me veel te lang. Het liefst zou ik het gewoon beknopt willen lezen of in +- 30 min op youtube ofzo.

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Op dit youtubekanaal zijn alle cutscenes van Prophecies verzameld, die moeten je een aardig idee van het verhaal geven omdat alle belangrijke gebeurtenissen ook daadwerkelijk in de cutscenes worden weergegeven.

Prophecies: YouTube: Guild Wars Prophecies Cutscenes

Er moeten nog meer van dit soort verzamelingen op youtube rondzwerven, al kan ik zo zo heel snel even niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:41
Samen met mijn vrouw GW1 gespeeld en ook van elk deel de CE versies gekocht x2.
Of we dat voor 2 weer gaan doen weten we nog niet.
Vooral bij Prophecies was het leuk om de CE te hebben, simpelweg vanwege de aura die je kreeg.
Maar danspasjes zijn niet ons ding. :P

Kan niet wachten om eindelijk weer een beta te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ben wel nieuwsgierig wat er in de GW2 CE gaat zitten, als het een beetje het niveau is van de SWTOR CE komt hij zeker in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Was dat met standbeeld en die auth token? Meeste NCsoft CE's zijn altijd goed voorzien van goodies, zelfs Aion en Tabula Rasa hadden mooie CE pakketten.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat is waar, en inderdaad, Beeldje+Authenticator+Artbook/diary ding. Stukken beter dan die blizzard achtige meuk (Muismat, speelkaartjes, artbook en OST. Owja en die making of die gewoon een onderzetter wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is ook beetje waar je van houd, sommige houden meer van ingame spul en andere juist weer van artbooks en goodies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ook een punt ja :) Maar het is wel zo dat bijvoorbeeld de WoW expansion CE's gewoon saai worden. Elke keer hetzelfde, NCsoft heeft gewoon elke keer toch een leuk uniek CE. (bijvoorbeeld Tabula Rasa, zo jammer dat die game gefaald is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die dogtag, ik heb hem nog steeds :D

Ik hoop dat ze wat meer doen met bepaalde wapens of specifieke characters.

Bij WoW heb je dan wel weer erg veel extra goodies, zoals deze, die is echt mooi. Guildwars heeft niet bijzonder veel, muis, t-shirt en wat stickers dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat is waar :) Geef mij maar een paar coole figures oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 08:43
SinergyX schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:50:
Die dogtag, ik heb hem nog steeds :D

Ik hoop dat ze wat meer doen met bepaalde wapens of specifieke characters.

Bij WoW heb je dan wel weer erg veel extra goodies, zoals deze, die is echt mooi. Guildwars heeft niet bijzonder veel, muis, t-shirt en wat stickers dacht ik.
Vergeet de Charr plushies niet!
Ik kijk trouwens echt uit naar deze game, zoveel pluspunten: dynamic events, nieuwe manier van combat, dungeons, personal story, home instance, cross-profession combos! Heb er echt zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Inderdaad, die cross profession fun ziet er echt goed uit. Enige waar ik wat huiverig voor ben is de community. Gister even GW gespeeld, en nog nooit zo'n asosciaal volk gezien. Ik vroeg gewoon of iemand zin had een paar quests samen te doen.

En serieus, wat ik naar mijn hoofd geslingerd kreeg was dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
lanerios schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:47:
Inderdaad, die cross profession fun ziet er echt goed uit. Enige waar ik wat huiverig voor ben is de community. Gister even GW gespeeld, en nog nooit zo'n asosciaal volk gezien. Ik vroeg gewoon of iemand zin had een paar quests samen te doen.

En serieus, wat ik naar mijn hoofd geslingerd kreeg was dramatisch.
Ik heb juist heel andere ervaring, vorige week ook even 3 uren gespeeld, mensen die vroegen of ze nog iemand konden helpen ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
Community verschilt ook heel erg, soms gaan mensen midden in een quest uit je party ofzo, maar anderen helpen je gerust met nog een paar quest/missions. Je moet gewoon een leuke guild zoeken/maken met vrienden, dan is het erg goed te doen hoor. De trolls uit het spel zijn echt in de minderheid. Ik verwacht dat er met GW2 een grote community ontstaat, waar toch ook wel veel behulpzame mensen tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens!! Het hangt erg af van je geluk-factor, wie je aantreft.

Ikzelf vind het leuk om mensen te helpen..met quests en high-end missions (UW, DoA, FoW)..maar gewone missions sla ik over..te vaak gedaan en dan vind ik het een of waste of time..behalve als je het met guildies doet..

Zijn er mensen die in een leuke, niet al te inactieve, guild zitten? Die van mij is zo goed als dood. Speel het spel al 5,5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:35
Community was inderdaad echt de drijvende veer voor Guild Wars. Ik ben vaak begonnen met spelen, maar als ik een goede guild vond bleef ik ook spelen maar anders startte ik de game niet meer op. Speel de game al een jaar of... 6? Guilds zien komen en guilds zien gaan.

Is er een Tweakers guild ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Er bestaat inderdaad een GOT-guild, al is het tegenwoordig net zo een dooie boel als bij vele andere guilds. Iedereen die echt actief was heeft de dingen als HoM en GWAMM al klaar, of legt er nu de laatste hand aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Stroopwafel Inc schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 02:40:
Er bestaat inderdaad een GOT-guild, al is het tegenwoordig net zo een dooie boel als bij vele andere guilds. Iedereen die echt actief was heeft de dingen als HoM en GWAMM al klaar, of legt er nu de laatste hand aan.
Wat bedoel je met GWAMM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
In-game zou ik dan zeggen:

/wiki gwamm

Maar misschien speel je het spel niet, dus: GWAMM.
Het belangrijkste op die pagina is het volgende: "The title can be displayed (for linked accounts) in GW2 after reaching rank 6."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
ah duidelijk :)
wel een van de moeilijker te behalen titles :P veel grind werk.
zelf heb ik ook veel GW gespeeld ook t/m HoM 30 vrijgespeeld, maar toch ben ik een beetje roestig geworden met alle benamingen :)
Ik ben er zelf ook mee gestopt doordat ik guildloos was en het vrij moeilijk is om alles met heroes te clearen.

Wel blij dat ik sowieso de title "Closer to the stars" heb zodra GW2 uit is.

Cheers,
Yv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, Guildwars tijd geleden gekocht met alle uitbreidingen erbij, na enkele lvls vond ik het niks aan. Nadat ik geinteresseerd was in GW2 weer opgepakt en heb nu als het goed is Eye Of the North bijna uit. Top spel, 3/50 HoM dus genoeg te doen voordat gw2 uitkomt. ^^

• Wouter64
Die HoM rewards houdt mensen aan het spelen :P Zit zelf op 23/50, maar ik ben niet zo'n held in hard mode etc en heb te weinig tijd om te grinden, dus ik vindt het wel mooi. Misschien dat ik op het laatst nog een elite armor koop ofzo, om tot 25/50 te komen, maar GWAMM haal ik nooit, zit nu pas op 1 title maxed, terwijl ik het spel al vanaf het begin speel :P

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:35
Ik ook niet. Ik heb niet eens een campaign uit kunnen spelen, veel te moeilijk allemaal.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:41
Ik ben/was bezig met het doen van Defender of Ascalon. Denk dat ik die iig ga proberen te halen. De rest op zich wel te doen, maar die niet dood gaan wordt ook wel moeilijk.

• SinergyX
Ik zit pas op 19/50, alleen sommige titels zijn mij iets te 'farmerig' (maxed rank Kurzick bijvoorbeeld).

• Stroopwafel Inc
Arunia schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:45:
Ik ben/was bezig met het doen van Defender of Ascalon. Denk dat ik die iig ga proberen te halen. De rest op zich wel te doen, maar die niet dood gaan wordt ook wel moeilijk.
Survivor is tegenwoordig vrij gemakkelijk te halen. Als je geen risico wilt lopen kun je genoeg dungeon guides en die andere boekjes vullen om aan de benodigde xp te komen, en deze dan in een keer achter elkaar inleveren. Je zult een paar keer dezelfde boekjes moeten vullen, maar het is nog altijd beter dan veel van de alternatieven.

• Botticelli
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:24
Stroopwafel Inc schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:14:
[...]

Survivor is tegenwoordig vrij gemakkelijk te halen. Als je geen risico wilt lopen kun je genoeg dungeon guides en die andere boekjes vullen om aan de benodigde xp te komen, en deze dan in een keer achter elkaar inleveren. Je zult een paar keer dezelfde boekjes moeten vullen, maar het is nog altijd beter dan veel van de alternatieven.
Exact, vooral nu het een stuk makkelijker is aangezien je niet van 0 naar 1337.000 xp hoeft te gaan zonder dood te gaan. Je mag sterven en opnieuw beginnen, in plaats van weer een nieuw character van scratch te levelen (wat ik dus nog wel heb gedaan, gaf toen wel veel voldoening).

• SinergyX
Is die 0 naar 1337 niet de legendary suvivor?

• AndrewBourgeois
Je moet de titel volledig afwerken zodat hij zou meetellen voor jouw Hall Of Monuments.

Sommige titels moet je niet volledig afwerken, de lijst kan je hier vinden: "Honor" (om te zien welke je niet volledig moet doen, zoek naar "at least rank").

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-10 17:30
Totalbiscuit (bekend van de previews van Gamescom) heeft inmiddels een beta-invite gekregen, en heeft toestemming om videomateriaal van de gameplay te maken. Vanaf aanstaande maandag te vinden op zijn youtube-kanaal :)
The channel will be going into major GW2 gear, Cataclysm-style. It is by far the game people want to see the most and it makes sense, bearing in mind the channel really got going as an MMO commentary and news channel, that we continue to focus on upcoming MMOs of importance, which GW2 is currently top of the pile of.

Stuff we are planning on covering, bearing in mind that all characters start at Lv1 in this beta and are deleted after the weekend is done.

* Class overviews including skillsets with as many different weapons as we can get.
* Skill demonstrations on a per class basis including optimum attack rotations and so forth, basically a large set of "how this works" stuff.
* Stats explanations, a primer on... a class by class basis on what's good for you and what isn't.
* Quest timelapses, these are an entire quest chain condensed into a smaller video, the idea being to give you an impression of how the questing system changes the zone as well as some storyline overview.
* Character creation on a per race basis.
* PvP where possible, including double-perspective duels, IF it can be done.
* World bosses where available.
* Mechanics analysis and comparisons to other games
Edit: meer info over de coverage van TB

[ Voor 4% gewijzigd door RaCio op 16-02-2012 17:50 ]

• corset
Gelukkig, nog minder reden om naar zijn kanaal te gaan. Pseudo brit. Heb even zijn cata videos bekeken maar zijn opmerking "THis is british humour, if you can't accept that, go get cancer and die" (MMO champion forum ten tijde van de cata beta, en ja dat was die flippo). Enige wat ik kan waarderen soms zijn de WTF is videos.

On topic:

Gister echt verdiept in de filmpjes/official site. En god wat ziet dit spel er goed uit zeg. Kan niet wachten, uiteindelijk een spel die engineer een goede class maakt?

• SirNobax
RaCio schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:35:
Totalbiscuit (bekend van de previews van Gamescom) heeft inmiddels een beta-invite gekregen, en heeft toestemming om videomateriaal van de gameplay te maken.
_/-\o_
Ik neem aan dat dus voor iedereen met een invite geldt.
Hopelijk word Youtube dan eindelijk verlost van al die crappy GW2 footage die met een wobbly phone-camera o.i.d. is gemaakt met tevens een hoop achtergrond troep/noise als audio.

Pentaxiaan

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

lanerios schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:54:
Gelukkig, nog minder reden om naar zijn kanaal te gaan. Pseudo brit. Heb even zijn cata videos bekeken maar zijn opmerking "THis is british humour, if you can't accept that, go get cancer and die" (MMO champion forum ten tijde van de cata beta, en ja dat was die flippo). Enige wat ik kan waarderen soms zijn de WTF is videos.

On topic:

Gister echt verdiept in de filmpjes/official site. En god wat ziet dit spel er goed uit zeg. Kan niet wachten, uiteindelijk een spel die engineer een goede class maakt?
Ik snap niks van je bericht, maar ik kan iig uren naar hem luisteren. Hij heeft een duidelijke stem die niet vervelend wordt. Ook vind ik dat hij duidelijk dingen uit kan leggen. Ik hoop dat met zijn video's mijn keuze qua character eindelijk kan wordt bepaald.

Als die laatste zin van jou een vraag is, dan is dit channel toch een handig middel om dat uit te zoeken?

Ga ze zeker volgen.

[ Voor 5% gewijzigd door kaasaanfiets op 16-02-2012 17:05 ]

• corset
koekoek2003nl schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 17:03:
[...]

Ik snap niks van je bericht, maar ik kan iig uren naar hem luisteren. Hij heeft een duidelijke stem die niet vervelend wordt. Ook vind ik dat hij duidelijk dingen uit kan leggen. Ik hoop dat met zijn video's mijn keuze qua character eindelijk kan wordt bepaald.

Als die laatste zin van jou een vraag is, dan is dit channel toch een handig middel om dat uit te zoeken?

Ga ze zeker volgen.
Er is rond de cata beta een rel geweest met TotalBiscuit.Iemand zei gewoon dat hij de channel niet zo leuk vond. En toen kwam onze grote vriend om de hoek met cancer this, cancer that, go die, blablabla en als we hem niet leuk vonden waren we gewoon racistisch tegen britten etc.
Ow en, hij had de beste britse humour van iedereen.

Dat heeft hem teveel fans gekost.

Verwijderd

614653 abonnees, denk niet dat hij mag klagen :p . Iedereen schiet wel eens uit zijn slof. Ben in elk geval benieuwd naar maandag. Hoop dat ze veel verschillende dingen coveren! Hier een stukje over world vs world:

http://www.mmorpg.com/gam...ld-A-Dream-Come-True.html

Je zou bijna gaan twijfelen zo tof als het klinkt. Kan het wel zo mooi zijn :)

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

lanerios schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 18:17:
[...]

Er is rond de cata beta een rel geweest met TotalBiscuit.Iemand zei gewoon dat hij de channel niet zo leuk vond. En toen kwam onze grote vriend om de hoek met cancer this, cancer that, go die, blablabla en als we hem niet leuk vonden waren we gewoon racistisch tegen britten etc.
Ow en, hij had de beste britse humour van iedereen.

Dat heeft hem teveel fans gekost.
Agja iemand uitschelden is natuurlijk nooit goed. Maar je moet er wel rekening mee houden dat dat ongetwijfeld niet de eerste keer was, en misschien was dat net de druppel. Of misschien was z'n hond net dood, vrouw bij hem weg, dronken?
Iedereen schiet wel eens uit zijn slof inclusief mijzelf. Daar ga ik niet meteen iemand op afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SirNobax schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:38:
[...]

_/-\o_
Ik neem aan dat dus voor iedereen met een invite geldt.
Hopelijk word Youtube dan eindelijk verlost van al die crappy GW2 footage die met een wobbly phone-camera o.i.d. is gemaakt met tevens een hoop achtergrond troep/noise als audio.
Ik heb goede hoop aangezien mijn favoriete forum ook een beta invite heeft gekregen. En screenshots mogen niet, screenfilmpjes wel.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
koekoek2003nl schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:21:
[...]

Agja iemand uitschelden is natuurlijk nooit goed. Maar je moet er wel rekening mee houden dat dat ongetwijfeld niet de eerste keer was, en misschien was dat net de druppel. Of misschien was z'n hond net dood, vrouw bij hem weg, dronken?
Iedereen schiet wel eens uit zijn slof inclusief mijzelf. Daar ga ik niet meteen iemand op afrekenen.
1x is goed, maar het is jammer als de posts over een paar dagen verspreid zijn. En het feit dat hij mensen uitscheld omdat ze een video wat minder leuk vinden etc.
De videos zijn leuk, daar ben ik het mee eens. Maar de persoon zelf is gewoon asociaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medidem
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-01-2023
Een nieuwe blog over WvW :).

Geen idee of alles echt nieuws is (heb niet de tijd om altijd alles te volgen), maar voor mij was het in ieder geval wel nieuws.
We gave each of the three teams a home map called the Borderlands, where they would have some advantage as the home team. We also created a fourth, central map called the Eternal Battlegrounds that has its own unique features, including a massive central keep. These are the largest maps we can make in Guild Wars 2, and we use as much space as we possibly can in order to accommodate over a hundred people from each server fighting on every map.
Dus per map zijn er gevechten tot 300 (of zelfs meer) personen tegelijk mogelijk :).

Verder zijn voor mij de subgoals wat duidelijker geworden. Je vecht om locaties (keep, towers of resource camps) en er zijn nog een aantal secundaire doelen die je kunnen helpen hierbij zoals "Orbs of Power" en NPC-mercenaries die tijdelijk met je meevechten als je hen ook helpt.

Wat me niet helemaal duidelijk is, is de rol die het capturen van een bepaalde locatie heeft voor een guild en hoe dit geregeld gaat worden. Het kan niet te belangrijk worden gemaakt om als guild een locatie te claimen want dan krijg je een strijd tussen guilds op één server om het beste punt te kunnen claimen. Maar wat het voordeel voor een guild precies is wordt mij ook niet duidelijk uit deze blog, omdat ze het enkel hebben over voordelen voor alle allies op de server.

[ Voor 0% gewijzigd door Medidem op 17-02-2012 11:59 . Reden: URL aangepast. Dank 4bit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 23:57

4bit

Onward, to futility!

Kleine URL fout maak je daar Medidem, http://www.arena.net/blog...ild-wars-2-world-vs-world.

Eindelijk 3 factions PVP in een MMORPG. Wat het tactisch veel interessanter maakt dan met slechts 2 factions. Als dat deftig uitgewerkt is, kan ik hier veel tijd gaan insteken.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was World PVP met 3 facties niet al eerder bekend? Of krijg ik nou visioenen, in mijn slaap..
Weekend en kan ik verder met guildwars 1 :)

Denk dat ze het nu in detail gepresenteerd hebben.
Voor mensen die even lui zijn en niet willen lezen:
YouTube: Guild Wars 2: WvWvW PvP!

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 23:57

4bit

Onward, to futility!

Zou best kunnen, om niet aan sadomasochisme te doen heb ik gewoon GW2 nieuws naar de achtergrond verbannen voor mezelf. Anders sta ik maandenlang mezelf te hypen, en druip dan af met blauwe ballen bij een releasedate verschuiving.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Medidem schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:35:

...

Wat me niet helemaal duidelijk is, is de rol die het capturen van een bepaalde locatie heeft voor een guild en hoe dit geregeld gaat worden. Het kan niet te belangrijk worden gemaakt om als guild een locatie te claimen want dan krijg je een strijd tussen guilds op één server om het beste punt te kunnen claimen. Maar wat het voordeel voor een guild precies is wordt mij ook niet duidelijk uit deze blog, omdat ze het enkel hebben over voordelen voor alle allies op de server.
Ik vermoed dat een Guild door het houden van een locatie 'Influence' kan verdienen. Influence kan in game worden gebruikt om dingen als een guild storage te kopen. Ook kan men met influence de keep in WvWvW zelf upgraden.Ik neem aan dat er ook wel een aantal guild achievements bij betrokken zullen zijn. (alle info afkomstig van de GW2 wiki Guild page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medidem
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-01-2023
Okay Stroopwafel, klinkt logisch inderdaad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Zijn er trouwens ook ingame beelden van de mesmer?
Niet die neppe promo rotzooi maar echt ingame gameplay

[ Voor 35% gewijzigd door kaasaanfiets op 19-02-2012 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Neen, de Mesmer kwam uit eind december, na alle conventions. Maandag zal het de eerste keer zijn dat je iemand als Mesmer zal zien spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
koekoek2003nl schreef op zondag 19 februari 2012 @ 07:58:
Zijn er trouwens ook ingame beelden van de mesmer?
Niet die neppe promo rotzooi maar echt ingame gameplay
Eerste screenshot is er al wel (geleaked uit de beta).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T81G1.jpg

Nog wat leaks:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Th0nf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/F0aXu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/inXHw.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Joostjah op 19-02-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 07:04
zijn de gfx nou te lelijk, of lijkt het maar zo? volgens mij waren de filmpjes veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Ethnic schreef op zondag 19 februari 2012 @ 16:39:
zijn de gfx nou te lelijk, of lijkt het maar zo? volgens mij waren de filmpjes veel mooier.
1. Beta
2. Leaks
3. Beta Leaks
4. Je hebt geen idee op welke settings deze screens genomen zijn.
5. Misschien doet arenanet wel net als BioWare 1/2 van alle grafische opties op 'off' forceren tijdens de bèta weekenden zodat het lekker vloeiend lijkt te lopen of omdat er nog geoptimaliseerd moet worden.
Etc etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 07:04
Brutal1ty schreef op zondag 19 februari 2012 @ 16:44:
[...]

1. Beta
2. Leaks
3. Beta Leaks
4. Je hebt geen idee op welke settings deze screens genomen zijn.
5. Misschien doet arenanet wel net als BioWare 1/2 van alle grafische opties op 'off' forceren tijdens de bèta weekenden zodat het lekker vloeiend lijkt te lopen of omdat er nog geoptimaliseerd moet worden.
Etc etc etc...
hoop dat je gelijk hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat hij dat heeft, kan me niet voorstellen dat er bijvoorbeeld geen dynamic shading over je eigen personage gaan (wat in de screenshots het geval is). In ieder geval blijf ik nog met smart wachten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga er in ieder geval maar van uit dat als jij het mag gaan spelen (hopen met z'n allen dat dat niet meer heel lang gaat duren), en je geen oeroude pc hebt, dat je genoeg wauw-momenten zult hebben m.b.t. de graphics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Houdt er ook rekening mee dat de screenshots compressed jpgs zijn. Kan echt niet wachten tot ze een open beta houden voor mensen die al meer dan vijf jaar Guild Wars 1 spelen. Als het een raffle wordt zoals bij Diablo 3 en Dota 2 dan ben ik echt diep teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
SniperFox schreef op zondag 19 februari 2012 @ 17:41:
Houdt er ook rekening mee dat de screenshots compressed jpgs zijn. Kan echt niet wachten tot ze een open beta houden voor mensen die al meer dan vijf jaar Guild Wars 1 spelen. Als het een raffle wordt zoals bij Diablo 3 en Dota 2 dan ben ik echt diep teleurgesteld.
Dus mensen die minder dan 5 jaar GW1 spelen zijn uitgesloten bij de beta's? Lijkt me toch niet dat ze hierop gaan letten. Ook niet vergeten dat elke persoon kort toegang(een weekend bijv.) heeft tot de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

SniperFox schreef op zondag 19 februari 2012 @ 17:41:
Dan kan ik je al vast teleurstellen want dat gaat toch niet gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Hmmm, van wat ik tot nu toe gezien heb van de mesmer zegt men dat het waarschijnlijk de moeilijkste profession is om te spelen.
Ik heb bijna geen tot niets ervaring met GW. Iig niet met GW1. Alleen een jaar Knight Online gespeeld.
Maar aan de andere kant denk ik wel dat ik er mee uit de voeten zou kunnen.

Maar van alle andere professions weet ik ook echt niet wat ik moet kiezen, een snelle blik van wat ik tot nu toe gezien heb en gelezen heb.
* De engeneer valt wel af want die lijkt me gewoon niet zo leuk, en ik heb het niet zo op die speeltjes vlammenwerper enz.
* En van de gameplay wat ik nu gezien heb valt de necromancer ook af want die vond ik op high level niet echt indrukwekkend.
* De elementalist zie ik constant doodgaan in pvp en komt qua spell caster niet echt boven de rest uit omdat andere professions ook veel kunnen casten.
* De warrior valt af omdat het te veel hack en slash is
* En de Ranger valt sowieso of want ik houd niet van pijltjes schieten.
* Thief heb ik mijn twijfels over, moet ik nog wat meer van zien.

De guardian leek mij in eerste instantie een goede keuze want ik houd wel van "spells" en wat close combat.

Ik hoop dat mijn mening volledig verandert tijdens de komende weken als we weer wat meer game footage krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Ethnic schreef op zondag 19 februari 2012 @ 16:39:
De graphics zijn niet zo geweldig als veel mensen denken. Arenanet legt de nadruk op asthetics (oid) ipv graphics. Verder moet je er rekening mee houden dat het waarschijnlijk geen maxed settings zijn, het een screenshot is (bewegend beeld is altijd mooier dan een screenshot), dat het niet volle kwaliteit screenshots zijn etc.

En MMO's zijn nou eenmaal niet zo mooi.

In vergelijking met screenshots vind ik het nog vrij degelijk:
Rift: http://mattplays.com/wp-c...011-04-10-15-36-40-09.jpg
SWTOR: http://cdn.inthegame.nl/w...011-11-24-01-18-04-19.jpg
Aion: http://www.gamechannel.hu...gitalismagazinbanis_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Joostjah schreef op zondag 19 februari 2012 @ 18:51:
[...]

De graphics zijn niet zo geweldig als veel mensen denken. Arenanet legt de nadruk op asthetics (oid) ipv graphics. Verder moet je er rekening mee houden dat het waarschijnlijk geen maxed settings zijn, het een screenshot is (bewegend beeld is altijd mooier dan een screenshot), dat het niet volle kwaliteit screenshots zijn etc.

En MMO's zijn nou eenmaal niet zo mooi.

In vergelijking met screenshots vind ik het nog vrij degelijk:
Rift: http://mattplays.com/wp-c...011-04-10-15-36-40-09.jpg
SWTOR: http://cdn.inthegame.nl/w...011-11-24-01-18-04-19.jpg
Aion: http://www.gamechannel.hu...gitalismagazinbanis_1.jpg
SWTOR ziet er sowieso niet uit dus die had je beter weg kunnen laten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Brummetje schreef op zondag 19 februari 2012 @ 19:02:
[...]

SWTOR heeft zeker wel z'n momentjes hoor, niet per se qua graphics detail of realisme, maar soms krijgen ze toch erg mooie locaties en settings voor elkaar. Ik weet wel dat GW2 wss zelfs op dat gebied SWTOR ruim voorbij gaat van wat ik aan video materiaal heb gezien zo far...

Geef die release date arenanet! Kan ik eindelijk ook eens met m'n beste vriend een mmo spelen, die standaard weigert per maand te betalen =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

spelen jullie of gaan jullie ook spelen met team speak oid?
Dat lijkt me wel erg tof, een Nederlandse guild waar je gewoon lekker een avondje mee kan gamen en chatten.
Dat is iets wat ik altijd al gemist heb ik games, het is wel leuk om samen te spelen, maar als je daarnaast ook gezellig kan praten lijkt me het een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

koekoek2003nl schreef op zondag 19 februari 2012 @ 20:47:
spelen jullie of gaan jullie ook spelen met team speak oid?
Dat lijkt me wel erg tof, een Nederlandse guild waar je gewoon lekker een avondje mee kan gamen en chatten.
Dat is iets wat ik altijd al gemist heb ik games, het is wel leuk om samen te spelen, maar als je daarnaast ook gezellig kan praten lijkt me het een stuk leuker.
Ik speel samen met m`n vrienden groep altijd al via Teamspeak en dat maakt het idd een stuk leuker.

@Hieronder: Afgezien van dat het handig is, het is gewoon veel gezelliger op die manier vind ik persoonlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Brummetje op 19-02-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Tot op heden nooit Vent of Teamspeak gebruikt, maar voor Guild Wars 2 zou dit moeten veranderen. 'k heb al vaker gehoord dat dit super handig is om te organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Brummetje schreef op zondag 19 februari 2012 @ 19:02:
[...]

Jammer dat die screenshots gewoon fail zijn.. SWTOR alles minimum, en Rift en Aion alles gemaxed? Lekker logisch weer. Fanboy acties ftw.

En sorry hoor, om maar een oude quote erbij te halen "Playing an MMO for it's graphics it's like watching porn for the story"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
lanerios schreef op maandag 20 februari 2012 @ 08:16:
[...]

Jammer dat die screenshots gewoon fail zijn.. SWTOR alles minimum, en Rift en Aion alles gemaxed? Lekker logisch weer. Fanboy acties ftw.

En sorry hoor, om maar een oude quote erbij te halen "Playing an MMO for it's graphics it's like watching porn for the story"
LOL _/-\o_ en je hebt gelijk .. mmo speel je voor de game niet voor de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
De graphics vind ik juist helemaal niet tegenvallen. Ik vind het er behoorlijk goed uitzien voor een MMO. Misschien zijn mijn standaarden echter ook niet al te hoog omdat ik eigenlijk alleen GW1 speel. Leuk ook dat je de 'bouw' van je personage zo uiteenlopend kunt maken:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bkoqk.jpg

Vanaf vandaag mag de pers reviews gaan plaatsen, kan niet wachten! Deze week is er nog iets om naar uit te kijken:
Plus, we’ll have some very specific information about an upcoming Guild Wars 2 beta event – I guarantee you will not want to miss it!
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yvilthi schreef op maandag 20 februari 2012 @ 08:36:
[...]

LOL _/-\o_ en je hebt gelijk .. mmo speel je voor de game niet voor de graphics.
Niet helemaal mee eens..als de graphics je niet boeien, dan moet je maar een ander spel kiezen..ik denk dat GW (1 en 2) juist de spellen zijn, waar je voor de graphics gaat (en natuurlijk geen maandelijkse lasten). Anders zou je gewoon ook aan WoW kunnen beginnen?

Maar dat is iedereen z'n mening. Persoonlijk kies ik juist voor GW omdat de graphics (t.o.v. andere games) verbluffend (horen te) zijn, maar ben dan ook erg visueel ingesteld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:55:
[...]

Niet helemaal mee eens..als de graphics je niet boeien, dan moet je maar een ander spel kiezen..ik denk dat GW (1 en 2) juist de spellen zijn, waar je voor de graphics gaat (en natuurlijk geen maandelijkse lasten). Anders zou je gewoon ook aan WoW kunnen beginnen?

Maar dat is iedereen z'n mening. Persoonlijk kies ik juist voor GW omdat de graphics (t.o.v. andere games) verbluffend (horen te) zijn, maar ben dan ook erg visueel ingesteld :9
bwhahaha.. nee. Sorry, maar GW en WoW zijn totaal niet te vergelijken. Echt weer een reactie van een graphics whore (niet als belediging bedoeld, maar zo noem ik de mensen die graphics > all vinden).
Maar goed, volgens die logica:

Aion > SWTOR > WAR > WOW?

Wow.. just.. wow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Laatst online: 04-07-2022
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:55:
[...]

Nee ik denk niet dat je voor de graphics bij gw moet zijn. Het ziet er alleen een stuk anders uit dan menig mmo. Guildwars heeft een wat strakker uiterlijk dan meeste mmo's die wat meer gericht zijn op een wat cartonie look( bv: WOW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk niet dat je voor graphics bij een mmo moet zijn, een mmo zal er gewoon nooit zo uit zien als bijv. BF (niet in deze tijd iig) omdat het dan niet vloeiend gespeeld kan worden.
De screenshots zien er trouwens niet slecht uit hoor, zeker aangezien je verder niets weet van instellingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:10:
ik denk niet dat je voor graphics bij een mmo moet zijn, een mmo zal er gewoon nooit zo uit zien als bijv. BF (niet in deze tijd iig) omdat het dan niet vloeiend gespeeld kan worden.
De screenshots zien er trouwens niet slecht uit hoor, zeker aangezien je verder niets weet van instellingen etc.
Voor een MMO is/wordt GW2 toch wel de nummer 1 qua graphics..

Kan niet wachten tot 3 uur vanmiddag als de NDA officieel afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Laatst online: 15:06
Mindere graphics of niet, op die screenshots is heel veel sfeer op te snuiven en dat is voor mij nog altijd het meest belangrijke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je graphics wilt, ga je larpen.

De artwork die ze ingame toevoegen is gruwelijk. Van menutjes waar je dat artwork stijl terug vind maar ook in de special moves waarbij je zo ink effect krijgt. Dat het allemaal foto realistisch is, wil ik liever niet.

Ze zeiden nog, dat er geen screenshots mogen gemaakt worden. Logisch het is het zelfde als je een film op pauze zet en daarop een beoordeling geeft.

@Yvilthi

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:29:

De artwork die ze ingame toevoegen is gruwelijk. Van menutjes waar je dat artwork stijl terug vind maar ook in de special moves waarbij je zo ink effect krijgt. Dat het allemaal foto realistisch is, wil ik liever niet.

Ze zeiden nog, dat er geen screenshots mogen gemaakt worden. Logisch het is het zelfde als je een film op pauze zet en daarop een beoordeling geeft.

@Yvilthi

Ben benieuwd!
Het artwork is idd erg vet en de skills is een compleet ander iets als wat je normaal tegen komt maar ik vind het er allemaal zo ongelooflijk vet uit zien. Ik hoop echt dat dit een goede vervanger wordt voor WoW... Heb WoW ruim 5/6 jaar gespeeld en ben er een half jaar geleden ongeveer definitief mee gestopt. WoW had gewoon veel extra dingen naast de "main" dingen. Hierdoor kon je altijd wel iets doen en dat mis je bij veel MMO's. GW had dit ook en ik hoop dat dit bij GW2 alleen maar beter wordt dat je gewoon iedere dag van alles kan doen zodat het niet snel verveeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:29:
Compleet mee eens _/-\o_
LARP ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Brummetje schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:18:
Voor een MMO is/wordt GW2 toch wel de nummer 1 qua graphics..

Kan niet wachten tot 3 uur vanmiddag als de NDA officieel afgelopen is.
Binnen de genre mischien wel, maar absolute graphics zijn moeilijk te vergelijken. Op het oog lijkt bijvoorbeeld Aion mooier dan SWTOR, maar dat is puur omdat SWTOR altijd met sobere en saaie omgevingen werkt. Zie je een groot diep landschap met opkomende zon en boompjes (Northern peaks in GW bijvoorbeeld), oogt dit al bizar veel mooier dan een planeet vol met neergestorte vliegtuigen. Tera zet qua graphics ook behoorlijk hoog in, plus dat NCsoft ook nog Blade&Soul heeft, die grafisch ook bizar mooi oogt.

Graphics is maar 1 aspect van een game mooi maakt, kleurgebruik, animaties, leveldesign, geheel maakt iets mooi of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

SinergyX schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:50:
[...]

Binnen de genre mischien wel, maar absolute graphics zijn moeilijk te vergelijken. Op het oog lijkt bijvoorbeeld Aion mooier dan SWTOR, maar dat is puur omdat SWTOR altijd met sobere en saaie omgevingen werkt. Zie je een groot diep landschap met opkomende zon en boompjes (Northern peaks in GW bijvoorbeeld), oogt dit al bizar veel mooier dan een planeet vol met neergestorte vliegtuigen. Tera zet qua graphics ook behoorlijk hoog in, plus dat NCsoft ook nog Blade&Soul heeft, die grafisch ook bizar mooi oogt.

Graphics is maar 1 aspect van een game mooi maakt, kleurgebruik, animaties, leveldesign, geheel maakt iets mooi of niet.
Mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
Nog ongeveer 4 uurtjes en dan is de NDA er af (finally :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Ben benieuwd jongens! Ook benieuwd wat TB z'n handlangers (hij is er zelf niet dit weekend) allemaal hebben vastgelegd! Eerlijk gezegd vind ik SWTOR heel leuk, maar ik merk nu al dat ik al weer meer Tribes Ascend en LoL/Dota 2 begin te spelen... Misschien dat het naast het gave universum en de verhaallijn net iets te WoW is nog voor mij. GW2 daarentegen totaal nie van we ik heb gezien... Come on weekend beta!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
Yvilthi schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:11:
Nog ongeveer 4 uurtjes en dan is de NDA er af (finally :P )
JAAAAAH! Ik kan echt niet wachten! Zijn al een paar dingen uitgelekt, over trait system van de necro en over repairen van armor, ben benieuwd wat er officieel over uitkomt!
Pagina: 1 ... 6 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.