Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Hmmm.. ik dacht hem even snel aan te gooien @ 22.25.. Maar moet wéér een client downloaden.
Hoeveel MB is deze badboy ?

( laatste clientupdate die ik gedaan heb is van het laatste beta-weekend )

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
Worden jullie er ook heel vaak uit gegooid of ligt dit aan mijn internet :P

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Eigenlijk allemaal heel logisch die problemen.
Veel van de services draaien op eigen servers en niet op de world server en als die servers door de stress overbelast raken zijn ze niet (goed) bereikbaar waardoor bepaalde functies niet werken.

Ze hebben voor mijn gevoel gewoon de hele hander opengegooid zonder limiet om te kijken waar bottlenecks liggen enzovoorts.

Ik denk ook niet dat ze het populatie limiet aan het testen zijn met deze stress test.

• Nfear
Je kan zien hoeveel waypoints, points of interest en vista's in een gebied zijn, maar kan dit ook als je niet in dat gebied bent?

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-11 17:07
Werd er wel erg vaak uitgeknikkerd, vind het dan ook wel weer leuk geweest. Tijd en moeite bewaar ik wel voor de release! :)
Weet iemand eigenlijk hoe je je GW2 account kunt aanpassen?

Bijvoorbeeld een nieuwe serial toevoegen of Guild Wars 1 eraan koppelen enz?

• martijntb1991
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Devata schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:24:
Weet iemand eigenlijk hoe je je GW2 account kunt aanpassen?

Bijvoorbeeld een nieuwe serial toevoegen of Guild Wars 1 eraan koppelen enz?
Als je je serial registreert wordt er gevraagd of je hem wilt koppelen aan je gw1 account

• Lasteraar
Hoe zijn jullie framerates ?

Ik heb bij normale omgeving zo'n 45-60 fps. Dat is goed. Gekke is dat het weinig uitmaakt of ik op ballance of max speel.

Maar kom ik in combat , in bijv. WvsW dan dropt de framerate naar 15. Maakt ook niet uit of ik de gfx dan op ballance of max zet. Het blijft zo ongeveer 15 in een druk gevecht.

Meer mensen dit opgevallen ? Zal dit in de uiteindelijke versie blijven of verbeterd het ?
Zag ook dat het nog op Directx9 draait atm.
martijntb1991 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:34:
[...]
Als je je serial registreert wordt er gevraagd of je hem wilt koppelen aan je gw1 account
Maar ik heb GW1 aangeschaft nadat ik GW2 heb aangeschaft en een account heb aangemaakt.

Een ander probleem is iemand die mbv een bèta code een account heeft aangemaakt en nu dus een account heeft maar nu een pre-perchase code wilt invoeren voor de 3day headstart.

• dakka
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-11 19:32
voor de duidelijkheid, het is nu een stress test en ze hebben gezegd dat niet alles werkt/optimaal werkt, ga dus niet ragen of raar op kijken als je veel bugs tegen komt

• Nfear
Devata schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:53:
[...]

Maar ik heb GW1 aangeschaft nadat ik GW2 heb aangeschaft en een account heb aangemaakt.

Een ander probleem is iemand die mbv een bèta code een account heeft aangemaakt en nu dus een account heeft maar nu een pre-perchase code wilt invoeren voor de 3day headstart.
Bij het registreren van de code zeg je gewoon dat je al een Guild Wars account hebt, dit geldt voor Guild Wars 1 en de Guild wars 2 bèta.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Bij mij crasht het hele systeem keer op keer na een minuut of 15-20. Het scherm bevriest dan en gaat naar zwart. Het enige dat ik dan nog kan doen is de computer opnieuw starten. Ik hoop maar dat het aan de game ligt en niet aan mijn gpu oid..

Afgezien daarvan smaakt dit zeker naar meer. Ik heb tot elke crash 3 verschillende start gebieden gedaan. Erg divers en ook leuk dat je meteen met een gevoel van spoed in het verhaal wordt gesleept. Ik ga me nog een beetje in de classes verdiepen, maar dat ik met een Norn begin staat wel redelijk vast.

Zonnepanelen

NoFearz schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:57:
[...]

Bij het registreren van de code zeg je gewoon dat je al een Guild Wars account hebt, dit geldt voor Guild Wars 1 en de Guild wars 2 bèta.
Maar ik heb al lang geregistreerd

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Als ik met een laag-level karakter PvP join heb ik altijd zoiets van:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5zwKv.jpg
Best onhandig als je steeds vergeet welke knop ook alweer wat doet en wat je het beste wanneer kunt gebruiken. Bij de release ga ik eerst gewoon ff lekker een karakter levelen voordat ik daadwerkelijk serieus gaan pvpen.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Argh!!!! Jammer dat het al voorbij is.

Ik had nog geen GW2 voor vanavond, maar ik had beslist om hem deze maand toch te kopen. Dus met deze stresstest toch even snel aangekocht en zo kunnen meedoen met de test. Ik vind de initiële indruk wel heel goed. Ik hou enorm van de art style en de wereld met de dynamic quests is toch weer net dat tikkeltje anders. Ik vind de combat wel nogal beperkt (ok, je kan dodgen, maar wel 2 keer in 5 seconden en dan is de pret over) maar dat heeft misschien ook wel te maken dat ik maar tot level 5 ben geraakt.

Hoe dan ook: op dit ogenblik geen spijt van mijn pre-order. Jammer dat de stresstest voorbij is :(

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
DarthDavy schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 01:14:
Ik vind de combat wel nogal beperkt (ok, je kan dodgen, maar wel 2 keer in 5 seconden en dan is de pret over) maar dat heeft misschien ook wel te maken dat ik maar tot level 5 ben geraakt.
Dit heeft niets met je level te maken, dit blijft voor altijd zo gedurende de hele game (tenzij ze dit misschien nog aanpassen). De bedoeling van het dodgen is dat je leert de grote/zware aanvallen te herkennen en deze te dodgen.

Steam: Grim

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:05
Lasteraar schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:50:
Hoe zijn jullie framerates ?

Ik heb bij normale omgeving zo'n 45-60 fps. Dat is goed. Gekke is dat het weinig uitmaakt of ik op ballance of max speel.

Maar kom ik in combat , in bijv. WvsW dan dropt de framerate naar 15. Maakt ook niet uit of ik de gfx dan op ballance of max zet. Het blijft zo ongeveer 15 in een druk gevecht.

Meer mensen dit opgevallen ? Zal dit in de uiteindelijke versie blijven of verbeterd het ?
Zag ook dat het nog op Directx9 draait atm.
Ik heb precies hetzelfde, in wvw niet lekker speelbaar, erg teleurstellend
Gisteren toch maar even de Thief echt uitgeprobeerd. Dat heb ik ook even gedaan tijdens BWE3, maar toen was ik zo vreselijk moe (waren net terug uit Zuid Spanje, dus 30 uur in de auto gezeten...) dat ik er niet veel mee kon. Maar ik denk dat mijn Sylvari een Thief gaat worden. Dus dat wordt dan:

Human Female Ranger
Asuran Female Necromancer
Norn Female Guardian
Charr Male Elementalist
Sylvari Female Thief.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49
waren net terug uit Zuid Spanje, dus 30 uur in de auto gezeten...
Der bestaat zoiets als een vliegtuig, zit je er in 2 uur :+

• Lasteraar
SCIxX schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 02:33:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, in wvw niet lekker speelbaar, erg teleurstellend
Nouja, zo erg vind ik het dan ook weer niet. Het is nog steeds goed te doen. Echter minder vloeiend dat met 5-60fps uiteraard.

Denk niet dat het aan mijn laptop ligt. Die is net nieuw namelijk.Maar gezien het nog op Directx9 draagt ect. hoop ik dat er nog een update komt vanuit arenanet die de fps wat stabieler houdt.

Maar ik ga toch eerst druk met PVE aan de slag :) Heb gisteren de stresstest gebruikt waar hij voor dient, stresstesten. En de FPS was mijn enigste ondervinding.

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Ik had vooral last van lag, het was goed te merken bij falling damage, als ik van een gebouw afsprong, kreeg ik die damage daarvan pas 30 seconden later.

Ik heb ook 1 keer gehad dat ik opeens dood op een andere plek lag.

Maar daar is tenslotte zo'n stresstest voor :D, heb dan ook niet echt gespeeld en meer gekeken of me dingen opvielen zoals lag.

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Devata schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:53:
[...]

in guildwars 1 kon je altijd de "I have a new key" button gebruiken om dingen te koppelen geen idee hoe het bij gw2 zit, ik zou voor de zekerheid even support mailen voordat je per ongeluk 2 verschillende acounts heb

YO! fucknuts! It's Probing time!

• FaberOne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:54
Voor de mensen die nieuw zijn voor GW2 staat er nu een best leuke videoreport op de frontpage van tweakers.

video: Videoreport: Guild Wars 2
Bosmonster schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 08:14:
[...]

Der bestaat zoiets als een vliegtuig, zit je er in 2 uur :+
Probeer jij 's avonds om 20:00 maar eens een ticket te boeken voor de volgende morgen 7 uur... Midden in de zomervakantie. Veel succes!

En ik vind dat jullie niet moeten zeuren over die FPS! Ik had met de laagste instellingen met geluk 25 :P

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:15:
[...]

En ik vind dat jullie niet moeten zeuren over die FPS! Ik had met de laagste instellingen met geluk 25 :P
tijd voor een kleine pc upgrade?

Freakiebeakie schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:22:
[...]

tijd voor een kleine pc upgrade?
Dat was de bedoeling, maar door wat onvoorziene omstandigheden (die trip naar Spanje bijvoorbeeld) is het even uitgesteld... Ik zit in ieder geval te kijken naar meer geheugen en een nieuwe grafische kaart. Het was mijn bedoeling om ook m'n moederbord en processor te vervangen.

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 07:20:
Gisteren toch maar even de Thief echt uitgeprobeerd. Dat heb ik ook even gedaan tijdens BWE3, maar toen was ik zo vreselijk moe (waren net terug uit Zuid Spanje, dus 30 uur in de auto gezeten...) dat ik er niet veel mee kon. Maar ik denk dat mijn Sylvari een Thief gaat worden. Dus dat wordt dan:

Human Female Ranger
Asuran Female Necromancer
Norn Female Guardian
Charr Male Elementalist
Sylvari Female Thief.
Vraagje. Ik heb gisteren zelf voor het eerst gespeeld en ik had alleen tijd om een Sylvari Female Ranger uit te proberen. Ik zie dat jij ook een Necomancer wilt gaan spelen. Heb je deze in een beta geprobeerd? En de Ranger? Ik twijfel tussen beiden en ik vraag me af met welke ik beter kan beginnen? Ik heb wel veel game ervaring (komt met hoge leeftijd :) ), maar niet in een MMO. Ik vond mijn ranger wat weinig schade doen (zeker als mijn hond dood was) en ik vraag me af of dat met een Necomancer wat beter is.
RoseSolane schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:29:
[...]
Ik vond mijn ranger wat weinig schade doen (zeker als mijn hond dood was) en ik vraag me af of dat met een Necomancer wat beter is.
Als je 2 pets (of meer) hebt kun je eenvoudig en snel switchen tussen 2 pets. Op die manier heb je daar dus minder last van.

• Bosmonster
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:15:
[...]

Probeer jij 's avonds om 20:00 maar eens een ticket te boeken voor de volgende morgen 7 uur... Midden in de zomervakantie. Veel succes!
Volgens mij had je 30 uur de tijd hoor, geen 11 :+

Daarnaast.. meestal boek je dat soort dingen van te voren en besluit je niet ineens "kom laten we 30 uur gaan rijden", of wel?

Maar goed.. off topic... Snap gewoon niet zo goed waarom mensen dat soort einden rijden, nota bene voor een vakantie. Naast zonde van tijd en geld is het ook onverantwoord.
Devata schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:33:
[...]

Als je 2 pets (of meer) hebt kun je eenvoudig en snel switchen tussen 2 pets. Op die manier heb je daar dus minder last van.
Dat had ik me al gerealiseerd, maar dan moet ik dus eerst een tweede pet vinden. Zijn die eigenlijk ook al te vinden in de home worlds? Die van de Sylvari in mijn geval, want dat ik met vrouwtje tak en blad ga beginnen is al wel zeker. Meest geniale idee voor een ras in een spel voor jaren wat mij betreft.

Edit: Zou Bosmonster ook een Sylvari gaan spelen >:)

[ Voor 4% gewijzigd door RoseSolane op 03-08-2012 10:05 ]

RoseSolane schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:29:
[...]

Vraagje. Ik heb gisteren zelf voor het eerst gespeeld en ik had alleen tijd om een Sylvari Female Ranger uit te proberen. Ik zie dat jij ook een Necomancer wilt gaan spelen. Heb je deze in een beta geprobeerd? En de Ranger? Ik twijfel tussen beiden en ik vraag me af met welke ik beter kan beginnen? Ik heb wel veel game ervaring (komt met hoge leeftijd :) ), maar niet in een MMO. Ik vond mijn ranger wat weinig schade doen (zeker als mijn hond dood was) en ik vraag me af of dat met een Necomancer wat beter is.
Ik ben zelf een ranger, mijn main zal dan ook ranger zijn. Zeker wanneer je wat meer ervaring ermee krijgt, zul je zien dat hij best wat schade aan kan richten. Ik heb alleen m'n eerste beta met de ranger gespeeld: longbow en zwaard. Die combinatie was erg gaaf om te spelen.

Tijdens de derde beta heb ik necro geprobeerd, maar zoals gezegd, niet echt de tijd gehad om hem helemaal te doorgronden. Maar wat ik gezien (en gevoeld heb), sluit het wel aan op mijn speelstijl.
Bosmonster schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:53:
[...]

Volgens mij had je 30 uur de tijd hoor, geen 11 :+

Daarnaast.. meestal boek je dat soort dingen van te voren en besluit je niet ineens "kom laten we 30 uur gaan rijden", of wel?

Maar goed.. off topic... Snap gewoon niet zo goed waarom mensen dat soort einden rijden, nota bene voor een vakantie. Naast zonde van tijd en geld is het ook onverantwoord.
Waarschijnlijk omdat het absoluut geen vakantie was, maar een onvoorziene omstandigheid. Ik was helemaal niet van plan om op vakantie gaan deze zomer, kon ik tenminste sparen voor dat nieuwe systeem wat ik had samengesteld... Maar dat is heel erg off-topic...

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:06:
[...]

Tijdens de derde beta heb ik necro geprobeerd, maar zoals gezegd, niet echt de tijd gehad om hem helemaal te doorgronden. Maar wat ik gezien (en gevoeld heb), sluit het wel aan op mijn speelstijl.
Sluit aan als in lijkt op Ranger?
RoseSolane schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:03:
[...]

Dat had ik me al gerealiseerd, maar dan moet ik dus eerst een tweede pet vinden. Zijn die eigenlijk ook al te vinden in de home worlds? Die van de Sylvari in mijn geval, want dat ik met vrouwtje tak en blad ga beginnen is al wel zeker. Meest geniale idee voor een ras in een spel voor jaren wat mij betreft.

Volgens mij zijn in alle begingebieden pets te vinden en misschien zelfs in alle hoofdsteden (zo weet ik dat je in de hoofdstad van de Humans een varken kunt krijgen en in de hoofdstad van de Asura kun je een flamingo krijgen)

Het moet dus redelijk eenvoudig zijn om aan pets te komen.

De Sylvari kunnen ook ergens in het begin flamingo's krijgen (misschien zelfs wel in de hoofdstad maar het kan ook in dat begin-gebied direct ervoor zijn. Kan ik me niet meer herinneren) en als tip.. doe je jumppuzzel boven dat 'eerste' skill-point maar eens ;) Verder zeg ik niets.
Devata schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:14:
[...]

De Sylvari kunnen ook ergens in het begin flamingo's krijgen (misschien zelfs wel in de hoofdstad maar het kan ook in dat begin-gebied direct ervoor zijn. Kan ik me niet meer herinneren) en als tip.. doe je jumppuzzel boven dat 'eerste' skill-point maar eens ;) Verder zeg ik niets.
Die flamingo ga ik zoeken.

Jump puzzle en skill point :? Gisteravond was mijn eerste ingame ervaring. Ik heb alleen nog maar een mooi poppetje gemaakt, daarmee rondgelopen en vliegjes gemept. Toen was het middernacht en moest ik toch echt gaan slapen. Er is nog zoveel te doen als we het spel eindelijk echt hebben :)

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:25:
[...]

Dat was de bedoeling, maar door wat onvoorziene omstandigheden (die trip naar Spanje bijvoorbeeld) is het even uitgesteld... Ik zit in ieder geval te kijken naar meer geheugen en een nieuwe grafische kaart. Het was mijn bedoeling om ook m'n moederbord en processor te vervangen.
een dualcore processor is prima als je genoeg geheugen heb en een goeie videokaart
ik heb 3 jaar geleden zo`n monster pc gekocht dat hij nu nog alles fluitend op max draait :) beste aankoop ever!

In gw 1 had je een skill nodig "charm animal" om een pet te bemachtigen, geen idee hoe dat gaat in deel2 }:O

[ Voor 8% gewijzigd door Freakiebeakie op 03-08-2012 10:27 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

RoseSolane schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:20:
[...]

Die flamingo ga ik zoeken.

Jump puzzle en skill point :? Gisteravond was mijn eerste ingame ervaring. Ik heb alleen nog maar een mooi poppetje gemaakt, daarmee rondgelopen en vliegjes gemept. Toen was het middernacht en moest ik toch echt gaan slapen. Er is nog zoveel te doen als we het spel eindelijk echt hebben :)
hehehehe jump puzzle en skill point 8)7 wtf is dat dan hoor ik je denken :D, zal je allemaal nog wel zien het spel zit zo vol met kleine dingentjes dat je soms van plan ben iets te doen en dan een uur later besef je dat je hele andere dingen aan het doen ben dan je van plan was

http://dulfy.net/wp-content/uploads/2012/05/8.jpg
Het logo linksboven, waar een 6 voor staat. Die zie je ook op de map, daar kun je een skillpoint verdienen. Als je in het stargebied van de Sylvari bent dan het eerste skillpoint dat je (als je de weg een beetje volgt) tegen komt. Daar kun je ook naar boven, van steen naar steen springend enz.

[ Voor 6% gewijzigd door Devata op 03-08-2012 10:33 ]

Devata schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:33:
[...]

http://dulfy.net/wp-content/uploads/2012/05/8.jpg
Het logo linksboven, waar een 6 voor staat. Die zie je ook op de map, daar kun je een skillpoint verdienen. Als je in het stargebied van de Sylvari bent dan het eerste skillpoint dat je (als je de weg een beetje volgt) tegen komt. Daar kun je ook naar boven, van steen naar steen springend enz.
Kan het plaatje hier niet zien (werk). Zal er thuis eens naar kijken.
Freakiebeakie schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:30:
[...]

hehehehe jump puzzle en skill point 8)7 wtf is dat dan hoor ik je denken :D, zal je allemaal nog wel zien het spel zit zo vol met kleine dingentjes dat je soms van plan ben iets te doen en dan een uur later besef je dat je hele andere dingen aan het doen ben dan je van plan was
Klopt. Stoppen om 23:45 mislukte gisteravond, omdat ik hoorde dat er ergens een gevecht uitbrak en ik toch even ging kijken. Een kwartier later eindelijk kunnen afsluiten. Dit spel spelen en overdag werken gaat moeilijk worden :)
Freakiebeakie schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:22:
[...]

een dualcore processor is prima als je genoeg geheugen heb en een goeie videokaart
ik heb 3 jaar geleden zo`n monster pc gekocht dat hij nu nog alles fluitend op max draait :) beste aankoop ever!
Hij was 6 jaar geleden al niet top-of-the-line... Alleen m'n grafische kaart is iets nieuwer: 3 jaar. Maar ik denk ook dat de grafische kaart en geheugen de bottleneck aan het worden zijn. De processor wordt steeds minder belangrijk. Het enige probleem van mijn processor is dat hij geen hyperthreading heeft. Of dit nadelig is voor spellen weet ik niet...
In gw 1 had je een skill nodig "charm animal" om een pet te bemachtigen, geen idee hoe dat gaat in deel2 }:O
Heel simpel. Je loopt op een "Juvenile Iets" af (deze zijn standaard groen) en drukt op F (als je dit niet hebt aangepast). Klaar!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:21:

Heel simpel. Je loopt op een "Juvenile Iets" af (deze zijn standaard groen) en drukt op F (als je dit niet hebt aangepast). Klaar!
dat klinkt wel heel simpel

• Bosmonster
RoseSolane schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:03:
[...]

Die kans is redelijk aanwezig ja. Vind het een van de leukere rassen :)
Alleen niet als alle andere spelers het beesie toch proberen te doden omdat ze niet zien dat het een juvenile is. Als ik dus niet snel reageer is er niets meer om te tammen, alleen een lijk(je). En dat is alleen handig als ik besluit om toch een necromancer te gaan spelen :)

• SCIxX
Freakiebeakie schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:22:
[...]

Wat voor videokaart heb jij dan? Ik heb een triple core AMD X3 435 processor met een radeon 5750, maar mijn fps is echt bagger..
RoseSolane schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:38:
[...]

Alleen niet als alle andere spelers het beesie toch proberen te doden
Zoals Wailing_Banshee al aan gaf.. ze zijn groen (ik weet niet of dat in hogere level gebieden nog veranderd) dus kunnen niet worden aangevallen / gedood.

Wat dat betreft is wel de lol van het temmen en zoeken naar pets er vanaf. Van mij mogen ze het wel weer zo maken dat je alles kunt vangen zodat je op zoek kunt naar bijzondere beesten en kleuren enz.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
SCIxX schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:41:
[...]

Wat voor videokaart heb jij dan? Ik heb een triple core AMD X3 435 processor met een radeon 5750, maar mijn fps is echt bagger..
1) Het was een stress-test waarbij ze aangaven dat er veel mis zou lopen (met opzet).
2) Proc is goed, graca is basis maar zeker niet slecht, hoeveel ram heb je?
3) Check vooral schaduw, zet dat op none.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Devata schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:43:
[...]

Zoals Wailing_Banshee al aan gaf.. ze zijn groen (ik weet niet of dat in hogere level gebieden nog veranderd) dus kunnen niet worden aangevallen / gedood.
Ok. Ik heb gisteren dan alleen niet tembare beesten gezien, want ze waren allemaal rood. Sommigen waren volgens mij wel juvenile, maar misschien een ander type. Maakt ook niet uit, ik ga eind van de maand gewoon op zoek naar een groen exemplaar.

• SCIxX
Sneezzer schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:47:
[...]

1) Het was een stress-test waarbij ze aangaven dat er veel mis zou lopen (met opzet).
2) Proc is goed, graca is basis maar zeker niet slecht, hoeveel ram heb je?
3) Check vooral schaduw, zet dat op none.
4 gig ram, ik snap dat het misschien deels te wijten is aan de stress test maar dat zou toch betekenen dat het puur server side is, terwijl ik voldoende filmpjes zie van mensen die het vloeiend spelen. Ik heb zelfs alles op low gehad en alsnog was mijn fps maar rond de 40 en in WvW 15..

• Sneezzer
SCIxX schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:48:
[...]

4 gig ram, ik snap dat het misschien deels te wijten is aan de stress test maar dat zou toch betekenen dat het puur server side is, terwijl ik voldoende filmpjes zie van mensen die het vloeiend spelen. Ik heb zelfs alles op low gehad en alsnog was mijn fps maar rond de 40 en in WvW 15..
Dan is je graca misschien toch net te basis om alles op hogere settings dan low te draaien.

Hoe stond je schaduw setting?

• SCIxX
Sneezzer schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:01:
[...]

Dan is je graca misschien toch net te basis om alles op hogere settings dan low te draaien.

Hoe stond je schaduw setting?
Ik heb gewoon voor de test alles op het laagst gehad, maar dit had weinig verschil met alles op hoog.

• Sneezzer
SCIxX schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:02:
[...]

Ik heb gewoon voor de test alles op het laagst gehad, maar dit had weinig verschil met alles op hoog.
Klopt, maar het verschil tussen none en low was heel groot!

• SCIxX
Sneezzer schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:06:
[...]

Klopt, maar het verschil tussen none en low was heel groot!
Met laagst bedoel ik dus none waar mogelijk.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

SCIxX schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:41:
[...]

ik heb een i7 920(eerste generatie i7) , 6gb triple channel geheugen en een hd6950 2gb getweaked naar een 6970 draait alles als een zonnetje op max settings. had eerst 2 van die videokaarten in me pc maar ik zit in de woonkamer en het leek wel alsof er een vliegtuig opsteeg als ik bv bf3 ging spelen.
in mijn pc zit een micro ATX moederbord en die slots voor videokaarten zitten te dicht op elkaar om 2 kaarten te gebruiken , ze ligge echt op elkaar :( dus heb er 1 uit gehaald

[ Voor 29% gewijzigd door Freakiebeakie op 03-08-2012 12:28 ]

SCIxX schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:48:
[...]

ik heb een i7 920(eerste generatie i7) , 6gb triple channel geheugen en een hd6950 2gb getweaked naar een 6970 draait alles als een zonnetje op max settings.
Bij mij draaide het ook als een zonnetje met een i5, 8gb triple en een 7950 op max. Heeft de serverkeuze misschien invloed? Ik zat op Piken Square (lage bezetting om 22:00) en niet Far Silverpeaks (hoge bezetting op dat tijdstip).
Freakiebeakie schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:19:
[...]
het leek wel alsof er een vliegtuig opsteeg als ik bv bf3 ging spelen.
Dat is normaal als je in een straaljager gaat zitten. ;)
RoseSolane schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:39:
[...]
Heeft de serverkeuze misschien invloed? Ik zat op Piken Square (lage bezetting om 22:00) en niet Far Silverpeaks (hoge bezetting op dat tijdstip).
De serverkeuze heeft wat dat betreft wel wat invloed op lag en bij veel lag kan het lijken alsof je lagere FPS haalt maar de daadwerkelijke FPS staan er totaal los van.

• NathanJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11 22:09
Hey mensen,

Nou begin ik toch een beetje interesse te krijgen in het spelen. Ik heb jammer genoeg geen mogelijkheid gehad om een BWE mee te pakken en heb geen flauw idee waar ik mee moet beginnen, wanneer het spel uit komt. Nou ben ik nogal een alto-holic, tenzij ik een klasse hebt die mij van het begin meteen pakt. Dus ik vroeg mij af of jullie een beetje kunnen uitleggen wat het verschil is tussen de klasses. Ik weet dat alles te bouwen is als een hybrid (kan healen, maar niet tanken omdat dat dus niet bestaat in GW2 toch?). Maar ik zoek of een snelle klasse waar je zelf mee dodged en veel skill voor nodig hebt of een klasse die via debuffs iemand uitschakelt. Dus eigenlijk geld dan voor beide een klasse die echt skill nodig heeft. Als ik kijk naar de klasse beschrijvingen op de officiele website kom ik niet echt verder. Dus is er hier iemand die een beetje kan uitleggen wat de verschillen in speel stijl zijn?
NathanJ schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 13:40:
Maar ik zoek of een snelle klasse waar je zelf mee dodged en veel skill voor nodig hebt of een klasse die via debuffs iemand uitschakelt. Dus eigenlijk geld dan voor beide een klasse die echt skill nodig heeft. Als ik kijk naar de klasse beschrijvingen op de officiele website kom ik niet echt verder. Dus is er hier iemand die een beetje kan uitleggen wat de verschillen in speel stijl zijn?
Ik weet niet wat je met 'snel' bedoeld maar alle klasse kunnen dodgen. En ze hebben allemaal 10 skills waarvan 5 gerelateerd zijn aan het wapen, 1tje altijd healing is en de overige 4 je los kunt kiezen (mbv punten).

Welke klasse speelde je in andere games? Je kunt het beste wat vrienden of een guild zoeken (je bent welkom in de mijne :P ) zodat je samen met wat andere mensen aan de slag kunt.

Als je aan geeft wat je in andere games speelde dan kan ik je misschien verder helpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Devata op 03-08-2012 13:49 ]

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-11 17:07
@NathanJ, ik zou zeggen, veel plezier:

YouTube: TotalBiscuit and Yogscast GW2 Beta Videos

[ Voor 3% gewijzigd door MonkeySandwich op 03-08-2012 13:50 ]

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 19:58
Ge-ni-aal!
"Helloooowwwww..... and welcome to the yogcast"

Een genot op te bekijken.
* ixl85 als grote GW fan heeft ze ook goed bestudeerd. Zeker de moeite waard.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

in guildwars 1 was mesmer het moeilijkst om te leren , meeste mensen vinden het niks omdat ze het gewoon niet snappen , die roepen dan een mesmer doet geen damage :D nee klopt een mesmer zorgt er voor dat iets zichzelf kapot maakt. 1 van mijn mesmers heet dan ook toepasselijk "miss Brainfart". ook heerlijk spelen in pvp,
komt er zo een dikke warrior op je af renne die denkt 'Ha een caster die ga ik slopen" gooi wat skills op die warr en ze rennen huilend weg hehehehe , of ze zijn stom en proberen het toch ,de eerste klap die ze willen geven boem Interupted 80dmg back (op 500hp is dat een aardige dreun) nog een keer interupted met 80 of 90 damage en dan een HEx die ze 100+ damage opzichzelf laat doen als ze me slaan, prachtig. en in grote gevechten een healer hexen met een hex die 100+ damage doet op de healer als hij iemand healed :D , die zijn zo bezig met het healen van andere dat ze zichzelf echt kapot healen met die hex ,damn wat heb ik me daar mee vermaakt heehhe. mesmer in gw2 is heel ander verhaal maar volgens mij is dat ook wel weer een tricky character die je echt moet leren spelen

[ Voor 5% gewijzigd door Freakiebeakie op 03-08-2012 14:16 ]

• Nfear
Video's van TotalBiscuit (The Cynical Brit) heb ik allemaal al gezien. Hij maakt leuke impression video's en hij is niet saai om naar te luisteren.

@Nathan, je kan ook op de wiki kijken.

Misschien is Thief wel iets voor jou. Een snelle melee/ranged class die debuffs kan uitdelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Nfear op 03-08-2012 14:22 ]

• NathanJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11 22:09
Dank je wel, ik ga even kijken. Ik heb in ieder geval dan een poosje wat te doen. TotalBiscuit vind ik altijd leuk om te kijken, dus ik ben benieuwd!
@ Freakie, ja de mesmer van GW1 klinkt echt heel leuk. Hopelijk is er ook zo'n soort klasse in GW2.

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Viel mij gister op dat de resources (gathering) nu in een lootvenster verschijnen ipv rechtstreeks naar je backpack. Wellicht om het "Botten" moeilijker te maken?

Gister ook nog een uur op mijn Warrior gespeeld, maar twijfel daardoor wel weer tussen Ranger of Warrior als main. Op de Warrior ook wat crafting gedaan, deze keer Cooking. Lijkt mij een profession die veel geld kan verdienen door het maken van Dyes. (De benodige resources van de Dyes waren wel hoog). De buff foods zijn voor het levelen ook een mooie uitkomst.

Keuzes, keuzes

• Sneezydevil
  • Laatst online: 29-09 10:22
Loadichus schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:41:
Viel mij gister op dat de resources (gathering) nu in een lootvenster verschijnen ipv rechtstreeks naar je backpack. Wellicht om het "Botten" moeilijker te maken?

Gister ook nog een uur op mijn Warrior gespeeld, maar twijfel daardoor wel weer tussen Ranger of Warrior als main. Op de Warrior ook wat crafting gedaan, deze keer Cooking. Lijkt mij een profession die veel geld kan verdienen door het maken van Dyes. (De benodige resources van de Dyes waren wel hoog). De buff foods zijn voor het levelen ook een mooie uitkomst.

Keuzes, keuzes
Was dat niet altijd al? Ik heb autoloot aan staan, dus durf het niet zeker te zeggen.

De items die van cooking komen kunnen ook nog in WvW gebruikt worden, altijd handig om net dat ene streepje voor te hebben op je tegenstander.

• Loadichus
Sneezydevil schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:46:
Was dat niet altijd al? Ik heb autoloot aan staan, dus durf het niet zeker te zeggen.

De items die van cooking komen kunnen ook nog in WvW gebruikt worden, altijd handig om net dat ene streepje voor te hebben op je tegenstander.
Zou best kunnen dat ik autoloot ook aanhad. Zoals een paar post hiervoor al gemeld was, waren ook al mijn settings verdwenen.

Ja cooking wordt volgens mij zeker interessant, maar lees overal wel het volgende:
Cooking is meant to be the most advanced profession, meaning it will require the most time and the most money to unlock.
Dus ga waarschijnlijk alle ingrediënten opsparen, en eerst 2 andere professions mee levelen.

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 10:28

ZeroCode

Woopie

Al mijn settings waren gisteren ook gereset, het inloggen lukte ook pas rond half 10 dacht ik. Helemaal niet erg, daarna nog goed een uur kunnen spelen. Ik kan iig niet wachten tot de release van GW2, het zit goed in elkaar.

OT: Is het al een keer weekend omg....

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Freakiebeakie schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:15:
in guildwars 1 was mesmer het moeilijkst om te leren , meeste mensen vinden het niks omdat ze het gewoon niet snappen , die roepen dan een mesmer doet geen damage :D nee klopt een mesmer zorgt er voor dat iets zichzelf kapot maakt. 1 van mijn mesmers heet dan ook toepasselijk "miss Brainfart". ook heerlijk spelen in pvp,
komt er zo een dikke warrior op je af renne die denkt 'Ha een caster die ga ik slopen" gooi wat skills op die warr en ze rennen huilend weg hehehehe , of ze zijn stom en proberen het toch ,de eerste klap die ze willen geven boem Interupted 80dmg back (op 500hp is dat een aardige dreun) nog een keer interupted met 80 of 90 damage en dan een HEx die ze 100+ damage opzichzelf laat doen als ze me slaan, prachtig. en in grote gevechten een healer hexen met een hex die 100+ damage doet op de healer als hij iemand healed :D , die zijn zo bezig met het healen van andere dat ze zichzelf echt kapot healen met die hex ,damn wat heb ik me daar mee vermaakt heehhe. mesmer in gw2 is heel ander verhaal maar volgens mij is dat ook wel weer een tricky character die je echt moet leren spelen
Ik heb alle beta events met een mesmer gespeeld maar ik heb geen idee waar je het hier over hebt...
Waar heb jij 500hp in WvW of 5v5 namelijk niet...
Typisch stoer verhaaltje van iemand die zichzelf o zo stoer en sterk vind maar eigenlijk alleen maar loopt te blaten. Hexen? healers?...
komt er zo een dikke warrior op je af renne die denkt 'Ha een caster die ga ik slopen" gooi wat skills op die warr en ze rennen huilend weg hehehehe , of ze zijn stom en proberen het toch
right... Want in PvP is het juist de bedoeling om voor tegenstanders weg te rennen...

Ik heb gisteravond totaal iets van 30minuten gespeeld. Een jumping puzzel gedaan en daarna vond ik het wel goed.
De performance was BAR en BAR SLECHT hij heeft nog nooit zo slecht gelopen als gisteravond. De instellingen stonden ook helemaal verkeerd maar daar hadden meer mensen last van.
Het zag er ook niet uit, rara graphics en veel vage gekartelde randen die je met AA weg kan halen maar in de vorige beta speelde ik zonder AA en toen zag het er beter uit.

Het lijkt wel alsof ze de game grafisch lelijker hebben gemaakt omdat ze teveel klachten hebben gekregen dat hij niet "goed" loop op mainstream pc systemen. Het zal me ook niks verbazen dat ze de boel grafisch minder maken omdat ze constant problemen hebben met hun servers en lag.

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11 06:56
kaasaanfiets schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 16:08:
[...]

Ik heb alle beta events met een mesmer gespeeld maar ik heb geen idee waar je het hier over hebt...
Ik vermoed dat ie het over Guild Wars 1 heeft.

• Loadichus
Ik heb gisteravond totaal iets van 30minuten gespeeld. Een jumping puzzel gedaan en daarna vond ik het wel goed.
De performance was BAR en BAR SLECHT hij heeft nog nooit zo slecht gelopen als gisteravond. De instellingen stonden ook helemaal verkeerd maar daar hadden meer mensen last van.
Het zag er ook niet uit, rara graphics en veel vage gekartelde randen die je met AA weg kan halen maar in de vorige beta speelde ik zonder AA en toen zag het er beter uit.

Het lijkt wel alsof ze de game grafisch lelijker hebben gemaakt omdat ze teveel klachten hebben gekregen dat hij niet "goed" loop op mainstream pc systemen. Het zal me ook niks verbazen dat ze de boel grafisch minder maken omdat ze constant problemen hebben met hun servers en lag.
Ik neem aan dat je wel meer settings hebt aangepast? Toen ik gister inlogde waren mijn settings gewoon verdwenen. Daarna via een soort "auto" button weer naar de juiste settings gedaan en begonnen met spelen.
Vanaf 21:00 tot +/- 22:45 probleemloos gespeeld.

• SinergyX
  • Laatst online: 28-11 20:20
prutser387 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 16:11:
Ik vermoed dat ie het over Guild Wars 1 heeft.
Inderdaad, voorbeeld van de profession die in GW1 1 van de moeilijkste was om echt goed onder de knie te krijgen. Maar zooooo leuk om te spelen, jammer dat er zo weinig van over is gebleven in GW2.

Ze zijn nog steeds wat tricky om te spelen (goed gebruik maken van illusions), maar niet meer het kaliber van GW1.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

[...]

Typisch stoer verhaaltje van iemand die zichzelf o zo stoer en sterk vind maar eigenlijk alleen maar loopt te blaten. Hexen? healers?...
Wat een negativiteit. In de eerste regels van het door jouw geciteerde staat: in guildwars 1 was mesmer het moeilijkst om te leren. En in de laatste regel staat: mesmer in gw2 is heel ander verhaal maar volgens mij is dat ook wel weer een tricky character die je echt moet leren spelen. Dus niet stoer of blaten of iets anders. Maar gewoon een stukje geschiedenis over hoe het was in GW 2. Wellicht moet je de volgende keer iets beter lezen.
[...]

Meer negativiteit. Ik heb gisteravond voor het eerst gespeeld, dus ik kan geen vergelijk maken met de eerdere beta's. Maar grafisch vond ik het allemaal zeer acceptabel. Performance was bij mij goed. Het was gisteravond bedoeld als stress test en bij het inloggen ben je gewaarschuwd dat de speel ervaring daardoor kon tegenvallen. Ik zou dan ook geen conclusies trekken uit de 30 minuten die je gespeeld hebt.
Mja beetje jammer zo'n negatieve post, ook een beetje nodeloos op de man gespeeld.

Maar goed, het is duidelijk dat er nog geknutseld wordt aan de grafische engine. Ik had gisteren ook wat gedoe met de settings, vooral dat alles donker en behoorlijk hakkelig was. Maar het 'Auto Detect' knopje fixte het behoorlijk rap en daarna heb ik redelijk soepel kunnen spelen (mijn systeem is niet echt high end trouwens). Viel me ook op dat er weer een nieuwe AA variant bij is ook, namelijk supersampling. Beetje zitten spelen met de settings, scheelde wel maar lijkt me duidelijk nog niet af. Hoe dan ook vind ik het er best redelijk uitzien, zeker voor een MMO.
Mwoh volgens mij wordt de grafische engine nu gewoon pas afgerond. Er komen meer settings en ja je kunt nu waarschijnlijk ook lager gaan waardoor het soepeler loopt. Ik vond het er echter niet minder uit zien of echt minder soepel dan de voorgaande BWE's. En natuurlijk heeft het grafische deel geen ene f*ck te maken met servers en lag (textures staan client side, renderen gebeurt client side). En als je lag had gisteren... doh het was een stresstest :) Zelf niet veel van gemerkt overigens.

[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 03-08-2012 16:36 ]

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Heren, jullie spreken over de game alsof jullie hem nog steeds spelen. Dit kan toch alleen via de BWE's?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Loadichus
Dakreal schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 16:58:
Heren, jullie spreken over de game alsof jullie hem nog steeds spelen. Dit kan toch alleen via de BWE's?
Gister was er nog een "stresstest" waardoor je nog een avond kon spelen.
Morrar schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 16:33:
Viel me ook op dat er weer een nieuwe AA variant bij is ook, namelijk supersampling. Beetje zitten spelen met de settings, scheelde wel maar lijkt me duidelijk nog niet af.
[...]
Scheelde heel veel volgens mij. Je had iets van dub, default en super. die dub (of zoiets) zag niet uit. Default was acceptabel en super was heel mooi. Ik had wat op een oude laptop zitten proberen en alles ik alles op low zetten, die ene variant op default en AA op FXAA zag het er acceptabel uit en was het speelbaar (FPS).

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Loadichus schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 16:59:
[...]

Gister was er nog een "stresstest" waardoor je nog een avond kon spelen.
Ah vandaar hehe.

Heb vandaag de Pre-purchase toch maar aangeschaft, het begon een beetje te kriebelen. En in het weekend heb ik veel meer tijd om lekker ff te gamen dan door de weeks.

Ik neem aan dat gisteren dan de laatste stresstest was?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Nfear
Dakreal schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 17:01:
[...]

Ah vandaar hehe.

Heb vandaag de Pre-purchase toch maar aangeschaft, het begon een beetje te kriebelen. En in het weekend heb ik veel meer tijd om lekker ff te gamen dan door de weeks.

Ik neem aan dat gisteren dan de laatste stresstest was?
Dat is nog niet te zeggen. Ze worden maar een paar dagen van te voren aangekondigd.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

RoseSolane schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 16:26:
[...]

Wat een negativiteit. In de eerste regels van het door jouw geciteerde staat: in guildwars 1 was mesmer het moeilijkst om te leren. En in de laatste regel staat: mesmer in gw2 is heel ander verhaal maar volgens mij is dat ook wel weer een tricky character die je echt moet leren spelen. Dus niet stoer of blaten of iets anders. Maar gewoon een stukje geschiedenis over hoe het was in GW 2. Wellicht moet je de volgende keer iets beter lezen.

[...]

Meer negativiteit. Ik heb gisteravond voor het eerst gespeeld, dus ik kan geen vergelijk maken met de eerdere beta's. Maar grafisch vond ik het allemaal zeer acceptabel. Performance was bij mij goed. Het was gisteravond bedoeld als stress test en bij het inloggen ben je gewaarschuwd dat de speel ervaring daardoor kon tegenvallen. Ik zou dan ook geen conclusies trekken uit de 30 minuten die je gespeeld hebt.
GW 1 of 2 feit blijft dat het gewoon patserig gedrag is waarbij je elke profession in kan vullen. En dus... wel stoer blaten of iets anders.
Als je over GW1 wil praten is daar ook een mooi topic voor, anders wordt het alleen maar verwarrend.

Meer negativiteit? ja dat klopt omdat ik wel alle voorgaande beta's en stresstesten heb gedaan kan ik daar wel een oordeel over vellen. Bij elkaar heb ik toch wel een uur gespeeld (langer dan ik dacht idd)

Waarom mag ik geen kritiek hebben, zijn de fanboys dan op hun teentjes getrapt? Als ik positieve punten heb zal ik die ook wel vertellen hoor.
En ik geloof niet dat men in de laatste 3 weken nog bezig gaat met alle code optimalisatie e.d.Dat doe je niet in de laatste 3 weken als je al zo lang met een game bezig bent.

Verwijderd

Hey mensen :) ,

Sinds kort ben ik op mijn YouTube kanaal SilverdiscNL bezig met een wekelijkse Guild Wars 2 nieuws show. Als je op de hoogte wil blijven van het nieuws door een wekelijks filmpje raad ik je aan om even te kijken. Ook upload ik best wat filmpjes, zoals een filmpjes van jumping puzzles, keg brawl, een crafting guide, WvW gameplay en nog veel meer, allemaal in het Nederlands. Als iemand zou willen kijken en feedback zou willen geven zou dat geweldig zijn _/-\o_ .

• Xylon
Voor diegene die Guild Wars 2 nog willen, op GreenManGaming kun je nu Guild Wars 2: Digital Edition en Guild Wars 2: Digital Deluxe Edition kopen met 25% korting!

Na het toevoegen aan je mandje moet je de code PCGMR-ALLIN-GREEN gebruiken.

Beide zijn pre-purchase, dezelfde versie als op de officiële Guild Wars 2 site, inclusief de head-start dus.

Guild Wars 2: Digital Edition -- €54.95 --> €41.21
Guild Wars 2: Digital Deluxe Edition -- €74.95 --> €56.21

Deze code geldt voor alle digitale games op GreenManGaming, dus als je nog andere wilt, dit is je kans!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Thanks Xylon!
Installeren en hopen op nog een stresstest haha :D

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

• Xylon
Donaties zijn altijd welkom als de game eenmaal live is d:)b .

Haha nee hoor, veel plezier in ieder geval! Mooi dat iemand er nog wat aan heeft gehad.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:01

yzx

Xylon bedankt voor de tip!

Toch maar even de deluxe ipv de normale mee genomen voor dezelfde prijs :D

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Verwijderd

voor de mensen met een crossfire setup http://sites.amd.com/us/g...ssfirex-app-profiles.aspx

met GW2 profile :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2012 01:16 ]

• KreKkeR241
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Dit dus d:)b

Alvast deze versie aangeschaft, maar aangezien ik nog wel veel waarde hecht aan een mooi doosje/boekje, ben ik nog wel van plan de hardcopy-versie te kopen wanneer de prijs ergens rond de 20-30 euro ligt :)

Tenzij er geen mooi doosje/hoesje meer bij zit zoals bij Guild Wars 1 het geval was.

• Lasteraar
Tegenwoordig heb je zo weinig aan hardcopy games. Want wanneer je bijv. een nieuwe computer hebt en je wil de game vanaf je dvd installeren, moet je toch weer 100gb aan updates downloaden.

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:43

Grvy

Bot

Lasteraar schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:40:
Tegenwoordig heb je zo weinig aan hardcopy games. Want wanneer je bijv. een nieuwe computer hebt en je wil de game vanaf je dvd installeren, moet je toch weer 100gb aan updates downloaden.
meeste mensen willen het ook niet om te installeren..

Ik heb hier een mooie kast staan *met verlichting* waarin alle CE's staan die ik ooit gekocht heb.. + wat normale games.. :9

Dit is een account.

• Xylon
Grvy schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:49:
[...]

meeste mensen willen het ook niet om te installeren..

Ik heb hier een mooie kast staan *met verlichting* waarin alle CE's staan die ik ooit gekocht heb.. + wat normale games.. :9
Inderdaad. In principe is het gewoon mooie en leuke kastvulling. Net zoals ik nog altijd muziek cd's koop. De meeste speel ik nooit af, want die heb ik al lang op m'n computer, maar ze komen wel allemaal mooi in m'n kast te staan.

• Nfear
Ik bewaar alle doosjes in mijn bureaula. Het maakt mij niet uit of ik een doosje erbij krijg. Alleen de content maakt het spannend. Ik ben echter alleen geïnteresseerd in in-game content en dat zit in downloadbare games vaak ook inbegrepen. Het is dus eigenlijk wat er op het moment beste uitkomt. Waar krijg ik het meeste waarde voor mijn geld voor, en dan bedoel ik niet dat ik wil betalen voor een verpakking.

[ Voor 66% gewijzigd door Nfear op 04-08-2012 13:28 ]

Verwijderd

Ik zit tussen jullie in. Als je gaat spelen zie je de doos toch niet, maar voor een spel waar ik al zo lang naar uit kijk en eigenlijk geen andere mmo wil of ga spelen heb ik een CE voor over. Het is ieder zijn/haar ding. Waar het uiteindelijk om draait is de content en niet het omhulsel, doch is iedereen vrij om naar een doos te kwijlen :P

• ixl85
  • Laatst online: 21-10 19:58
kaasaanfiets schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 18:16:
[...]

GW 1 of 2 feit blijft dat het gewoon patserig gedrag is waarbij je elke profession in kan vullen. En dus... wel stoer blaten of iets anders.
Als je over GW1 wil praten is daar ook een mooi topic voor, anders wordt het alleen maar verwarrend.

Meer negativiteit? ja dat klopt omdat ik wel alle voorgaande beta's en stresstesten heb gedaan kan ik daar wel een oordeel over vellen. Bij elkaar heb ik toch wel een uur gespeeld (langer dan ik dacht idd)

Waarom mag ik geen kritiek hebben, zijn de fanboys dan op hun teentjes getrapt? Als ik positieve punten heb zal ik die ook wel vertellen hoor.
En ik geloof niet dat men in de laatste 3 weken nog bezig gaat met alle code optimalisatie e.d.Dat doe je niet in de laatste 3 weken als je al zo lang met een game bezig bent.
Gast? Ik lees dit echt voor m'n vermaak :+ .
Ik kan me heel goed vinden in zn mesmer GW 1 verhaal (ik werd vaak door mesmer gepakt als ele, zonder dat je het door had) en volgens mij ben jij de enige die het erg vindt.
Zie je niet dat je je zelf behoorlijk kinderachtig neer zet? Laat lekker ieder z'n ding doen :).
Pies!
Anyway

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:43

Grvy

Bot

ixl85 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 16:15:
[...]

Gast? Ik lees dit echt voor m'n vermaak :+ .
Ik kan me heel goed vinden in zn mesmer GW 1 verhaal (ik werd vaak door mesmer gepakt als ele, zonder dat je het door had) en volgens mij ben jij de enige die het erg vindt.
Zie je niet dat je je zelf behoorlijk kinderachtig neer zet? Laat lekker ieder z'n ding doen :).
Pies!
Anyway
Meh; hij heeft gewoon een slecht humeur en de eerste quote waar die op reageerde slecht gelezen; vervolgens probeert die zijn idiote fout te maskeren ipv gewoon toegeven dat die het fout gelezen had.

;)

Dit is een account.

• Lasteraar
Facturen ziet hij ook over het hoofd.. :-D

• Xylon
yzx schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 01:12:
Xylon bedankt voor de tip!

Toch maar even de deluxe ipv de normale mee genomen voor dezelfde prijs :D
Daar zat ik ook over te twijfelen. Uiteindelijk ben ik maar voor de normale versie gegaan en met het geld wat ik daar over hield ga ik gems kopen voor extra character slots. Het liefst heb ik zo snel mogelijk acht karakters, onder andere vanwege die verjaardagscadeaus.
verjaardagscadeaus ?
En wat is eigenlijk het maximaal aantal character slots dat je kunt hebben?

[ Voor 72% gewijzigd door Devata op 04-08-2012 18:10 ]

• Xylon
Devata schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 18:09:
verjaardagscadeaus ?
En wat is eigenlijk het maximaal aantal character slots dat je kunt hebben?
In Guild Wars 1 kreeg je karakter exact elk jaar nadat ie aan was gemaakt een verjaardagscadeau. Grote kans dat dit ook in Guild Wars 2 komt.

Geen idee hoeveel characters je eigenlijk kunt hebben. Ik meende me te herinneren dat het acht was, maar hier ik heb totaal geen onderbouwing voor. Het zou ook veel meer kunnen zijn. Gezien je character slots moet kopen zou je ook kunnen zeggen dat er geen maximum op zit.

[ Voor 28% gewijzigd door Xylon op 04-08-2012 18:16 ]

Ahha, maar als je dus zorgt dat je alle Slots (uitgaande van een maximum) hebt voor 25 aug 2013 dat zou je in princiepen alle cadeaus moeten kunnen krijgen?

Ervan uitgaande dat ze per jaar een nieuw cadeau verzinnen. Iig bedankt voor de tip. Ik ben zelf niet van plan geld uit te geven aan de gem-store ik had juist de tegenovergestelde beredenering van jou. Nu wat meer geld voor een CE en niet meer ingame geld uitgeven. Als je de deluxe editie hebt of de CE hebt gepre-ordered zou je alle andere items uiteindelijk toch met goud moeten kunnen krijgen.

En de items die je met GW1 kunt verdienen, maar die heb ik dus ondertussen ook al gekocht, hopelijk komt dat deze week binnen;)

• Nfear
Devata schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 18:21:
Ahha, maar als je dus zorgt dat je alle Slots (uitgaande van een maximum) hebt voor 25 aug 2013 dat zou je in princiepen alle cadeaus moeten kunnen krijgen?

Ervan uitgaande dat ze per jaar een nieuw cadeau verzinnen. Iig bedankt voor de tip. Ik ben zelf niet van plan geld uit te geven aan de gem-store ik had juist de tegenovergestelde beredenering van jou. Nu wat meer geld voor een CE en niet meer ingame geld uitgeven. Als je de deluxe editie hebt of de CE hebt gepre-ordered zou je alle andere items uiteindelijk toch met goud moeten kunnen krijgen.

En de items die je met GW1 kunt verdienen, maar die heb ik dus ondertussen ook al gekocht, hopelijk komt dat deze week binnen;)
Welke items uit GW1 bedoel je? De verjaardagscadeaus zullen waarschijnlijk weer mini's zijn ;)

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:01

yzx

Xylon schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 18:11:
[...]

In Guild Wars 1 kreeg je karakter exact elk jaar nadat ie aan was gemaakt een verjaardagscadeau. Grote kans dat dit ook in Guild Wars 2 komt.

Geen idee hoeveel characters je eigenlijk kunt hebben. Ik meende me te herinneren dat het acht was, maar hier ik heb totaal geen onderbouwing voor. Het zou ook veel meer kunnen zijn. Gezien je character slots moet kopen zou je ook kunnen zeggen dat er geen maximum op zit.
Wait whut, wat is het minimum slots dat je krijgt?

Dit stuk heb ik ver over het hoofd gelezen :o

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:07
yzx schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 18:43:
[...]
Wait whut, wat is het minimum slots dat je krijgt?

Dit stuk heb ik ver over het hoofd gelezen :o
In de beta was dat 5, ik neem aan dat dat in de definitieve versie ook is. Maar 5 characters naar lvl80 spelen gaat je behoorlijk wat tijd kosten en vergeet niet dat ze van dat soort zaken als extra character slots hun extra cashflow halen.
Pagina: 1 ... 72 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.