Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Ik heb laatst GW2 gekocht voor 43 euro (mooie actie) en nu heb ik een serial welke ik moet koppelen aan m'n account. Ik zou denken dat je dit op de register pagina moet doen.

Onder aan deze pagina staat echter "Do you have a Guild Wars account?". Bedoelen ze hier enkel Guild Wars 1 mee of kan ik hier ook m'n Guild Wars 2 (beta) account invullen? Ik zou het liefst namelijk geen nieuw account aan willen maken voor GW2 en ik ben een beetje huiverige om het zo maar te proberen.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:06
Devata schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 23:38:
@SCIxX
Dat klopt. Het was voldoende om voorheen de servers op hun knieën te krijgen.
Dat belooft wat bij release! :+

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Nou, dankzij die stress test morgen heb ik ook maar een pre-purchase gedaan.. Altijd heerlijk hoe de hype van een nieuwe release me kan meeslepen :+

Nu maar pak hem beet 20gb downloaden en hopen dat ik er morgen in kan komen!

Zonnepanelen

@SCIxX probleem was vooral dat te veel mensen op de zelfde servers gingen en tegelijkertijd inlogde. dat risico loop je indd ook bij de release. daarna zal het zich wel gaan stabiliseren.

Overigens was er wel al een flinke verbetering door de bèta's heen te zien.

@voxxel
Of je het nu al koop of over 3 weken, dat maakt dan toch verder ook geen verschil uit?

[ Voor 15% gewijzigd door Devata op 02-08-2012 00:20 ]

• martijntb1991
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik ga helaas morgen de stress test missen, maar dacht al dat na de laatste BWE dat het niet heel veel nut heeft om nog te spelen. Enige wat ik nog had willen doen is een build testen met me gaurdian maar dat gaat niet lukken. Maar kan er niet heel erg mee zitten.

Nog 23 dagen en dan is het zover (volgens de countdown van guildwars2.com)

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:12

yzx

martijntb1991 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 04:19:
Ik ga helaas morgen de stress test missen, maar dacht al dat na de laatste BWE dat het niet heel veel nut heeft om nog te spelen. Enige wat ik nog had willen doen is een build testen met me gaurdian maar dat gaat niet lukken. Maar kan er niet heel erg mee zitten.

Nog 23 dagen en dan is het zover (volgens de countdown van guildwars2.com)
Jammer wie ze fysiek hebben gepreordered :9 die mogen ze over 26dagen op gaan halen ( krijgen 1dag op voorrand speeltijd ) >:)

Volgende week ook maar eens de GW 2 opde preorder lijst smijten _/-\o_

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Freakiebeakie schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:01:
[...]

hehehe :D ja ik ken mensen met 3 of 4 gwamm`s die dan ook echt alle titles hebben zoals kurzick en luxon , hij is nu nog met zn zaishen bezig maar die ìs ook bijna af
toen nightfall net uit was deed ik veel doa en fow om me tormented shield te krijgen , toen waren titan gemstones nog 80k per stuk. ik geloof dat ik mezelf toen heb overfarmed en ben er nooit meer bovenop gekomen, sindsdien ben ik alergisch voor farmen
Ja, op m'n main account zijn GWAMM's een heel stuk makkelijker door die account-wide titels die ik heb. Maar Zaishen zal ik nooit krijgen, ik speel geen PvP en vind HM ook niet erg leuk om te doen. Dus de meeste van de zaishen bounties/missions/vanquishes sla ik ook over. Ben nog wel bezig met m'n Wisdom (dat moet m'n 6e account-wide worden). Op m'n tweede account heb ik nu 1 account-wide (zodat ik Master of the North niet hoefde te doen...) En daar ben ik nu 3 titels verwijderd van GWAMM (skill hunter).
Yep, goed nieuws!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

NoFearz schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:47:
[...]

Naast dit, is het nodig om alle sidequests te gaan doen?

Momenteel heb ik dit. Kan iemand vertellen hoe ik dit het beste kan aanpakken?
als je snel door guildwars heen wilt vliegen doe je primary quests die brengen je vaak naar een stad waar een missie is, dus dan gaat het van primary quest naar missie primary quest ,missie enz enz

@uilskuiken , de side quests in eye of the north zijn veel beter , die geven uber skills en rare materials ,lockpicks noem maar op
@unfor , ik ben geen echte pvper nee ,heb dan ook maar rank 3 hero (bambi emote ;) )

ik zelf ben gek op hardmode, kan dan ook bijna alles op HM met mijn heroes ,alleen UW lukt me maar niet :(

[ Voor 21% gewijzigd door Freakiebeakie op 02-08-2012 08:33 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Verwijderd

Waar dan ofzo?

Of weet iemand waar ik het goedkoopst aan een Pre Purchase kan geraken?
Xylon schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 23:46:
Ik heb laatst GW2 gekocht voor 43 euro (mooie actie) en nu heb ik een serial welke ik moet koppelen aan m'n account. Ik zou denken dat je dit op de register pagina moet doen.

Onder aan deze pagina staat echter "Do you have a Guild Wars account?". Bedoelen ze hier enkel Guild Wars 1 mee of kan ik hier ook m'n Guild Wars 2 (beta) account invullen? Ik zou het liefst namelijk geen nieuw account aan willen maken voor GW2 en ik ben een beetje huiverige om het zo maar te proberen.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11 22:10
Xylon schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 23:46:

Kan, ik heb ook gewoon mijn beta account gebruikt :)

On a side note, Ik heb de deluxe edition gekocht via een externe site en ik zie bij mijn account guild wars 2 staan maar niet deluxe edition ofzo. is dat normaal?

[ Voor 10% gewijzigd door Verderf op 02-08-2012 09:28 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

@Verderf
Ik heb de CE editie en zie dat bij Guild Wars ook nergens staat (het staat wel op het hoesje dat ik heb).

In de bèta had ik ook nog niet in ingame items.

Ik dacht overigens dat de Deluxe Edition alleen via hun shop te krijgen was.

Verwijderd

extra stresstest op donderdag

https://www.facebook.com/...03264.114036714208&type=1

volgens mij is pacific time -7 GMT, dus dat scheelt 9 uur met ons momenteel.

Dus 4 pm pacific time, zou betekenen tot 01:00 uur bij ons ('s avonds)
Altijd leuk om wat extra GW2 te testen :)

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Devata schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:53:
@Verderf
Ik heb de CE editie en zie dat bij Guild Wars ook nergens staat (het staat wel op het hoesje dat ik heb).

In de bèta had ik ook nog niet in ingame items.

Ik dacht overigens dat de Deluxe Edition alleen via hun shop te krijgen was.
je hebd e CE ook nog niet geactiveerd, de eerste code was alleen de pre-purchase code die toegang geeft tot de beta events ,als het goed is krijg je het spel zelf ( code) net na de release van het spel en die moet je dan invullen ,daarmee unlock je de ingame items van de CE

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Kan je de pre-purchase ook nog ergens anders doen? Neem aan van niet. Om nou €15 extra te dokken voor die 3 dagen...
Als fan zou ik het meteen doen maar ben sinds deze week pas actief de game aan het bestuderen en het lijkt me een geweldig spel.

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:17:
extra stresstest op donderdag

https://www.facebook.com/...03264.114036714208&type=1

volgens mij is pacific time -7 GMT, dus dat scheelt 9 uur met ons momenteel.

Dus 4 pm pacific time, zou betekenen tot 23:00 uur bij ons.
Altijd leuk om wat extra GW2 te testen :)
Volgens mij is de stress test vanavond van 21u tot 1u? Dus om 7 uur beginnen lijkt me 2 uur te vroeg?

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:51:
[...]

Volgens mij is de stress test vanavond van 21u tot 1u? Dus om 7 uur beginnen lijkt me 2 uur te vroeg?
Uhmmm dat schrijft hij toch ook? gmt is 19:00 CET is 21:00.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Lijkt me stug dat je alleen met een serial kunt stress testen en niet met elk willekeurig beta-account. Zou een domme zet zijn... willen ze nou stress testen of willen ze zien hoeveel mensen met een digitale pre-purchase er online willen komen.

Hoe dan ook, we gaan het zien vanavond. Mijn beta-accountje heeft wel al de benodigde files binnengehaald.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Kijk dat is een aangename verrassing, deze extra stress test!

Lees ook dat er geen character wipe is geweest, dus kan vanavond nog mooi even wat uurtjes verder spelen.
Heb vorige BWE nog veel tijd besteed aan crafting, ga wellicht nog even een 3e crafting profession (cooking) testen.

Verwijderd

Sneezzer schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:01:
[...]

Uhmmm dat schrijft hij toch ook? gmt is 19:00 CET is 21:00.
Dat gedeelte van zijn verhaal klopt ook, maar de conclusie dat we tot 23:00 kunnen spelen klopt dan weer niet. Dit aangezien de test 4 uur duurt en we dus volgens hem om 19:00 zouden kunnen beginnen. Snappie?

• Sneezzer
SnoeiKoei schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:06:
Lijkt me stug dat je alleen met een serial kunt stress testen en niet met elk willekeurig beta-account. Zou een domme zet zijn... willen ze nou stress testen of willen ze zien hoeveel mensen met een digitale pre-purchase er online willen komen.

Hoe dan ook, we gaan het zien vanavond. Mijn beta-accountje heeft wel al de benodigde files binnengehaald.
Om een beta account te hebben dien je een serial te hebben, niets meer en niets minder.
Aangezien het vlak voor release is denk ik dat ze specifieke punten willen testen, dat kan makkelijk met de populatie die het spel heeft aangeschaft.

Stress testen is niet alleen maar de grens zoeken van de machines door iedereen die wil, te laten inloggen.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

SnoeiKoei schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:06:

mensen die mogen meedoen krijgen over het algemeen een mailtje van gw

Sneezzer schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:26:
[...]

Om een beta account te hebben dien je een serial te hebben, niets meer en niets minder.
Ik heb het spel niet aangeschaft maar wel beta getest. ;) Ja je hebt een code nodig en nee, dat is niet per sé de code die verbonden is aan een gekocht product. Er is afgelopen beta-events lekker gestrooid met beta-invites.

Een serial is iets dat is verbonden aan een gekocht product maar ik denk dat we het over definitie-gemierenneuk gaan hebben nu.
Freakiebeakie schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:33:
[...]

mensen die mogen meedoen krijgen over het algemeen een mailtje van gw
Bij het vorige BWE kreeg ik een mailtje waarin ik werd uitgenodigd voor die en alle komende beta-events. Ik neem aan dat een stress test gewoon als een korte beta geldt.

[ Voor 24% gewijzigd door SnoeiKoei op 02-08-2012 11:36 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Loadichus
SnoeiKoei schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:35:Bij het vorige BWE kreeg ik een mailtje waarin ik werd uitgenodigd voor die en alle komende beta-events. Ik neem aan dat een stress test gewoon als een korte beta geldt.
Lijkt mij ook, aangezien het doel van stresstest (in de meeste situaties) dat je zoveel mogelijk mensen wilt laten aanloggen.

Ik zag de melding van de stresstest voorbij komen in de mail van gw2nl.nl, en niet van GW2 zelf.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:24:
[...]

Dat gedeelte van zijn verhaal klopt ook, maar de conclusie dat we tot 23:00 kunnen spelen klopt dan weer niet. Dit aangezien de test 4 uur duurt en we dus volgens hem om 19:00 zouden kunnen beginnen. Snappie?
Ja sorry, ik heb het verkeerd opgeschreven. Het begint om 12:00 's middags Pasific time, wat bij ons 9 uur later is.

Dus de test is van 21:00 tot 01:00 's nachts onze tijd

• DelinQ
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 22:54
Vraagje, denken jullie dat het mogelijk is om GW2 op een MS Surface te spelen?

• Jorunn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09 18:16
Moeilijk om rond te lopen lijkt me, met zo'n surface (geen richtingstoetsen zoals pijltjes of wasd en geen muis).
Je kan misschien gemakkelijk op de skills "klikken" maar je hebt nergens feedback of je de knop effectief hebt ingedrukt...

• DelinQ
Jorunn schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:03:
Moeilijk om rond te lopen lijkt me, met zo'n surface (geen richtingstoetsen zoals pijltjes of wasd en geen muis).
Je kan misschien gemakkelijk op de skills "klikken" maar je hebt nergens feedback of je de knop effectief hebt ingedrukt...
maar met een wireless bt toetsenbordje / muis zou dat geen probleem moeten zijn, denk ik.
Mijn vraag is voornamelijk qua specs. Want wat zijn de recommended specs voor GW2?
Heb daar nl niks over kunnen vinden. Alleen maar minimum.

• Jorunn
  • Laatst online: 28-09 18:16
Met de minimum specs kom je toch al een eind?
Met die specs kan je het draaien. Alles wat daarboven gaat, zal iets beter draaien. Maar een Surface heeft, naar mijn mening al niet de nodig minimum specs, zeker op gebied van Graphics?

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:22
Mooi, dus headstart begint om 09:00 uur op zaterdag de 25ste, ideaal. Vroeg opstaan, server kiezen en character names reserveren, effe spelen en daarna werken. Om 's avonds verder te gaan ;)

De stress-test kijk ik wel of ik vanavond probeer in te loggen. Heb GW2 genoeg gespeeld, en wil nu eindelijk de echte game gaan spelen, maar daarvoor moeten we nog even geduld voor hebben. ;)
ninc schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:29:
Mooi, dus headstart begint om 09:00 uur op zaterdag de 25ste, ideaal. Vroeg opstaan, server kiezen en character names reserveren, effe spelen en daarna werken. Om 's avonds verder te gaan ;)

De stress-test kijk ik wel of ik vanavond probeer in te loggen. Heb GW2 genoeg gespeeld, en wil nu eindelijk de echte game gaan spelen, maar daarvoor moeten we nog even geduld voor hebben. ;)
9 uur is niet vroeg opstaan!

En het einde van het begin is in zicht...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Verwijderd

Wailing_Banshee schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:32:
[...]

9 uur is niet vroeg opstaan!

En het einde van het begin is in zicht...
Nou slapen de meeste mensen niet uit op Zaterdag (kater of niet) ?

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:33:
[...]

Nou slapen de meeste mensen niet uit op Zaterdag (kater of niet) ?
Ik heb daar zelf inmiddels een goede uitvinding voor: geen alcohol meer drinken.
Daarnaast zet het ook nog een kettingreactie in gang :):

- Bespaart geld (Dus dan heb je de knaken om een pre-purchase te doen)
- Pre-Purchase betekend 3 dagen eerder gamen
- Zonder alcohol geen kater = makkelijker wakker worden

Dat zijn er al 3 8)7

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• martijntb1991
EricNL schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:41:
[...]

Ik heb daar zelf inmiddels een goede uitvinding voor: geen alcohol meer drinken.
Daarnaast zet het ook nog een kettingreactie in gang :):

- Bespaart geld (Dus dan heb je de knaken om een pre-purchase te doen)
- Pre-Purchase betekend 3 dagen eerder gamen
- Zonder alcohol geen kater = makkelijker wakker worden

Dat zijn er al 3 8)7
Kan ook uitzondering maken door niet te drinken die vrijdag :9

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11 22:10
Iryl schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:34:
Kan je de pre-purchase ook nog ergens anders doen? Neem aan van niet. Om nou €15 extra te dokken voor die 3 dagen...
Als fan zou ik het meteen doen maar ben sinds deze week pas actief de game aan het bestuderen en het lijkt me een geweldig spel.
http://www.dlcompare.com/...rs-2-digital-download-276
Daar heb ik mijn Deluxe edition gekocht :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• DelinQ
Jorunn schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:12:
Met de minimum specs kom je toch al een eind?
Met die specs kan je het draaien. Alles wat daarboven gaat, zal iets beter draaien. Maar een Surface heeft, naar mijn mening al niet de nodig minimum specs, zeker op gebied van Graphics?
Kak!

Want mijn laptop is tijdens de BW2 een grote faal gebleken.
Heb hem toen met dvi op een scherm aangesloten.

Denk je dat het uit zou maken als ik dmv een HDMI op de tv aansluit?

• Sneezzer
DelinQ schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:06:
[...]

Kak!

Alleen als je op de tv met een lagere resolutie speelt.

• DelinQ
Sneezzer schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:11:
[...]

Alleen als je op de tv met een lagere resolutie speelt.
Kak :F

Dan houden we het maar bij GW1
DelinQ schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:06:
[...]

Kak!

Vergeet niet dat de beta's niet geoptimaliseerd waren! Resultaten uit het verleden beloven niets over de toekomst! Op mijn laptop draaide hij maar net iets beter dan op m'n PC en mijn PC is een Core2Duo en m'n laptop heeft een i7...

DelinQ schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:13:
[...]
Kak :F

Dan houden we het maar bij GW1
Ik zou het volgende proberen ;)
http://www.drogisterij.ne...uMjA5LjIx&partnercode=249

"Want mijn laptop is tijdens de BW2 een grote faal gebleken." op welke manier? zag er slecht uit, liep langzaam?

Ik had het zelf namelijk ook op een laptop geïnstalleerd om te kijken of het daar ook op zou werken. Dat zag er niet mooi uit, eerst dag ik dat dat kwam omdat ik alles op low zette (voor speelbare frames) maar zelfs als ik daar alles op high zette zag het totaal niet uit. (Nvidia 9300m)

Ik ben benieuwd of dat bij de release anders is.

[ Voor 26% gewijzigd door Devata op 02-08-2012 13:25 ]

• DelinQ
Wailing_Banshee schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:19:
[...]

Vergeet niet dat de beta's niet geoptimaliseerd waren! Resultaten uit het verleden beloven niets over de toekomst! Op mijn laptop draaide hij maar net iets beter dan op m'n PC en mijn PC is een Core2Duo en m'n laptop heeft een i7...
Hoop het, heb altijd veel plezier beleeft aan GW 1, zeker als causual gamer.

• Xylon
Ik had zelf Guild Wars 2 hier gekocht. Dezelfde versie als op de officiële site, alleen met de -20% code (die helaas gister is verlopen), was hij maar €43,96. Ik weet zo niet of er nog andere geldige kortingscodes zijn voor die site.
@Xylon
In de meeste winkels kost hij ook gewoon rond de 41 euro. Het s wel jammer dat je de deluxe versie niet bij 'gewone' winkels kunt krijgen.

Verwijderd

@DelinQ Als je een Surface kan betalen, kan je toch ook een aardig game pc kopen?
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:25:
@DelinQ Als je een Surface kan betalen, kan je toch ook een aardig game pc kopen?
Of juist niet meer :P

-----

Ik zit nog te twijfelen of ik een Digital Deluxe of een gewone versie koop. Moet er wel mee opschieten, want ik wil we de pre-purchase bonussen hebben!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:51
Wailing_Banshee schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:27:
[...]
Ik zit nog te twijfelen of ik een Digital Deluxe of een gewone versie koop. Moet er wel mee opschieten, want ik wil we de pre-purchase bonussen hebben!
Je kunt later upgraden naar een Deluxe eventueel.

[ Voor 5% gewijzigd door KoekjevanLU op 02-08-2012 13:31 ]

• DelinQ
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:25:
Die hoef ik niet zelf te betalen.
Heb nu zo'n elitebook pricewatch: HP Elitebook 8730w (FU468EA)

Met falen bedoel ik dat het spel gewoon voor geen meter liep.
En neeh, ik heb hem niet draadloos gespeeld.

Verwijderd

Waar dan kan hem aan die prijs niet vinden?
Devata schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:24:
@Xylon
In de meeste winkels kost hij ook gewoon rond de 41 euro. Het s wel jammer dat je de deluxe versie niet bij 'gewone' winkels kunt krijgen.
Maar dan krijg je Hero’s Band niet en de pre-purchase van de gewone versie van GW2 krijg je niet meer in de winkels. (Anders kon je die pakken en later upgraden naar Deluxe)
Als iemand overigens nog een manier weet om in een winkel een versie te kopen waarbij je de hero's band krijgt hoor ik het graag. zoek nog zo'n versie voor iemand anders.

@da_flux Die +-41 euro ging over de gewone versie. De deluxe verkopen ze volgens mij niet in winkels.
Kijk hier:
pricewatch: Guild Wars 2, PC

[edit:]
De pre-purchase kun je zover ik weer alleen nog als digitale versie krijgen. Ik heb geen winkels gezien die het nog verkopen helaas.

[ Voor 37% gewijzigd door Devata op 02-08-2012 13:57 ]

Verwijderd

Jah maar ik zoek geen Pre Order maar Pre Purchase, ik zou vnvnd mee aan de stress test willen doen...

• martijntb1991
Wailing_Banshee schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:27:
[...]

Ik zat ook te twijfelen, maar had toen uiteindelijk maar de gewone genomen. Die deluxe kosten 20 euro meer voor een paar lullige dingen waar je niks aan hebt. Alleen die skill zou het nog waard zijn maar daar had ik geen 20 euro voor over. Die deluxe is in mijn ogen gewoon geld verspilling
martijntb1991 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:07:
[...]

Ik zat ook te twijfelen, maar had toen uiteindelijk maar de gewone genomen. Die deluxe kosten 20 euro meer voor een paar lullige dingen waar je niks aan hebt. Alleen die skill zou het nog waard zijn maar daar had ik geen 20 euro voor over. Die deluxe is in mijn ogen gewoon geld verspilling
Ja, dacht ik ook. En ik was even vergeten dat je hem kunt upgraden later...
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:55:
Jah maar ik zoek geen Pre Order maar Pre Purchase, ik zou vnvnd mee aan de stress test willen doen...
Dan zou ik hem gewoon bij ANet kopen. Dan weet je het zeker.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Heb destijds de CE besteld omat ik graag het CHarr beeldje erbij wilde hebben en de ingame items vind ik cool. eergsier nog even gemailed met bol omer zeker van te zijn dat ze niet gaan falen , want dan steek ik het hoofdkantoor van ze in de fik :D

Freakiebeakie schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:12:
Heb destijds de CE besteld omat ik graag het CHarr beeldje erbij wilde hebben en de ingame items vind ik cool. eergsier nog even gemailed met bol omer zeker van te zijn dat ze niet gaan falen , want dan steek ik het hoofdkantoor van ze in de fik :D
hebben ze al gedaan :P

Maar nou je het zegt, door die faal actie van bol, heb ik twee CE's besteld... Die tweede code zit nog in de verpakking... Kan deze natuurlijk altijd nog gebruiken voor het tweede account en alleen de doos zonder code verkopen...

• martijntb1991
Freakiebeakie schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:12:
Dit vind ik persoonlijk ook beetje geldverspilling. Die CE kost over de honderd euro. Dat beeldje interesseert mij persoonlijk echt niks, maar om daar nou zoveel voor te betalen gaat mij mijn pet wat te boven 8)7

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 19:55
@ Wailing_Banshee, ]
Ik kwam toevallig even hier op het GW2 topic kijken en toen zag ik je reactie,

mocht je bovenstaande toevallig van plan zijn dan heb ik mogelijk interesse in het beeldje en artbook. :)

• DelinQ
Wailing_Banshee schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:14:
[...]

Maar nou je het zegt, door die faal actie van bol, heb ik twee CE's besteld... Die tweede code zit nog in de verpakking... Kan deze natuurlijk altijd nog gebruiken voor het tweede account en alleen de doos zonder code verkopen...
Ik weet niet wat je voor de tweede account wil hebben, ook niet echt verdiept in wat er aan meerwaarde inzit maar DM mij even.
Dan komen we er vanzelf wel uit.
De pre-purchase code is nog niet gebruikt, zit nog in het doosje, in plastic. Ik wacht in ieder geval totdat ik de doos heb. (was natuurlijk nooit m'n bedoeling om hem twee keer te kopen, maar ja...)

• Rabbitto
Wailing_Banshee schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:20:
De pre-purchase code is nog niet gebruikt, zit nog in het doosje, in plastic. Ik wacht in ieder geval totdat ik de doos heb. (was natuurlijk nooit m'n bedoeling om hem twee keer te kopen, maar ja...)
Begrijpelijk. Maar goed, mocht je dus plannen hebben om onderdelen ervan te verkopen zonder spel dan hoor ik het graag in een DM.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

martijntb1991 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:15:
[...]

Dit vind ik persoonlijk ook beetje geldverspilling. Die CE kost over de honderd euro. Dat beeldje interesseert mij persoonlijk echt niks, maar om daar nou zoveel voor te betalen gaat mij mijn pet wat te boven 8)7
Ik ben een groot Fan van guildwars , ik heb deel 1 zo`n 6 jaar gespeeld. ook van deel 1 heb ik er een paar CE , en dat wou ik van GW2 ook :) ik heb een mooi hoekje in de woonkamer waar mijn pc staat met planken boven mijn monitor en daar staat dat beeldje straks heel mooi misschien hang ik nog wat van dat artwork op ook , ik vind 150 euro ook veel geld maar heb er geen moment spijt van. ;)

@Wailing_Banshee , die code die je al heb ontvangen is maar geldig tot 9 september ofzo (pre-purchase code) de echte code ontvang je na de release dus ik zou die code maar snel verkopen als je hem zelf niet gaat gebruiken want in feitte is ie alleen nog maar goed voor de aankomende stresstest + de 3 dagen eerder beginnen tot 5 dagen na release

[ Voor 18% gewijzigd door Freakiebeakie op 02-08-2012 14:29 ]

@Wailing_Banshee
En zou je alleen de pre-purchase code willen verkopen (ook al is dat na de stresstest of tijdens de 3-day headstart) dan mag je mij een DM sturen ;)
Het gaan dan toch alleen op die hero's band.

Voor de mensen die de aanschaf van de CE niet begrijpen.
Persoonlijk heb ik het niet zo op maandelijkse kosten voor games maar ik vind een mooie doos enz wel een duidelijke meerwaarde hebben. Ik vind het dan ook prima om eenmalig een stuk meer te betalen.

Daarbij doe ik dit ook alleen met games die de moeite echt waard zijn. Ik koop niet elke maand een nieuwe game en dan steeds de CE editie.

Zie ook wat Freakiebeakie zegt. het is ook mooi als decoratie. Daarbij koop ik sowieso alles met hoesje. Dat staat ook gewoon mooi in de kast.

[ Voor 23% gewijzigd door Devata op 02-08-2012 14:29 ]

• Rabbitto
Precies, het is maar net wat je hobby's zijn en waar je geld in wilt steken. Een vriend van mij geeft 700 euro uit aan een WO2 wehrmacht helm die ook alleen maar in een kastje staat. ;-)

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Devata schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:25:

Het gaan dan toch alleen op die hero's band.
.
dat is dus geen onderdeel van die code , de ingame items zijn onderdeel van de CE code die je krijgt na de release

Freakiebeakie schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:31:
[...]

dat is dus geen onderdeel van die code , de ingame items zijn onderdeel van de CE code die je krijgt na de release
Nee, die warband is wel degelijk onderdeel van de pre-purchase code en niet van de CE. Ze zijn alleen niet geactiveerd tijdens de betas.

@Freakiebeakie
Met uitzondering van de hero's band die onderdeel is van de Pre-Purchase bonus:
https://buy.guildwars2.com/en/
(CE is altijd Pre-Purchase)

Dus als jij nu een gewone editie koopt en later upgrade dan heb je al die extra's behalve de hero's band.

En daar gaat het mij (nouja het is niet voor mij) dus om.

[ Voor 10% gewijzigd door Devata op 02-08-2012 14:34 ]

Verwijderd

Ik wil anders wel die 2de code van jouw kopen vr een prijsje, maar dan wel vandaag dan kan ik de stress test meespelen...
[...]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Wailing_Banshee schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:32:
[...]

Nee, die warband is wel degelijk onderdeel van de pre-purchase code en niet van de CE. Ze zijn alleen niet geactiveerd tijdens de betas.
ohh my bad 8)7 8)7

merk dat ik ongeduldig begin te worden wat betreft de release , loop 2 topics plat te spammen hier :D
})

[ Voor 15% gewijzigd door Freakiebeakie op 02-08-2012 14:48 ]

Verwijderd

Voor degene die het nog niet wisten :

vanavond stresstest 21:00-01:00

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:46:
Voor degene die het nog niet wisten :

vanavond stresstest 21:00-01:00
Nice! Ik ga nog even de mesmer testen!

• voxxel
Devata schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 00:19:

@voxxel
Of je het nu al koop of over 3 weken, dat maakt dan toch verder ook geen verschil uit?
Dat maakt heel veel uit, want nu kan ik vanavond mee doen met de stress test ;)

p.s. iemand quoten staat een stuk netter en is beter te volgen voor anderen dan @username gebruiken

Zonnepanelen

• Judge Nl
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05-2018
Misschien oud nieuws, misschien ook niet. Armors en Weapons

http://dulfy.net/2012/07/21/gw2-armor-previews/

In ieder geval zonde om te missen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Judge Nl op 02-08-2012 18:21 ]

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Vanavond misschien even spelen. Maar dan een class die ik toch niet ga spelen.

Heb inmiddels erg veel zin in de release!!

• Replika90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-11 21:16
[...]

Haha, ik heb precies hetzelfde aan de hand. Kan vast wel iemand uit m'n omgeving blij maken met de extra CE en anders moet ik hem maar op Martkplaats zetten. Wel weer extra gedoe, maar daar doe je nu ook niks meer aan.

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:39
Fles Dr Pepper, zak Doritos en een pak autodrop staan gereed, ik ben er weer klaar voor. Vanavond nog maar even Elementalist proberen. Twijfel nog steeds tussen Warrior, Elementalist en Mesmer als main. Maarja, in ieder geval vanavond een aantal uurtjes spelen! :9
voxxel schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:58:
[...]

Dat maakt heel veel uit, want nu kan ik vanavond mee doen met de stress test ;)

p.s. iemand quoten staat een stuk netter en is beter te volgen voor anderen dan @username gebruiken
Dat was op mijn van toepassing. Jij geeft er over 3 weken misschien niets meer om maar ik heb over 3 weken wel nog interesse ;)

Ik vind het quoten vaak wat onoverzichtelijk, zeker als het een heel stuk tekst is.
Replika90 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:55:
[...]
anders moet ik hem maar op Martkplaats zetten. Wel weer extra gedoe, maar daar doe je nu ook niks meer aan.
Als je de pre-order code ook alleen los verkoopt (goedkoop natuurlijk ;) dan heb ik daar ook wel interesse in.
Xato schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:58:
Twijfel nog steeds tussen Warrior, Elementalist en Mesmer als main.
Simpel, dan pak je gewoon een engineer ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Devata op 02-08-2012 19:15 ]

• voxxel
Devata schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 19:11:
[...]
Dat was op mijn van toepassing. Jij geeft er over 3 weken misschien niets meer om maar ik heb over 3 weken wel nog interesse ;)
? En waarom zou ik over 3 weken geen interesse meer hebben in een spel dat ik nu alvast koop? Ik vrees dat dit weer een lange 3 weken wachten gaat worden :9~

Zonnepanelen

• Loadichus
In de meeste gevallen tijdens de BWE hadden we eerder toegang. Kans is groot dat het vanavond ook mogelijk is, wellicht handig dat we even melden zodra we kunnen inloggen?

• Xylon
Loadichus schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:07:
In de meeste gevallen tijdens de BWE hadden we eerder toegang. Kans is groot dat het vanavond ook mogelijk is, wellicht handig dat we even melden zodra we kunnen inloggen?
Dat zal vast en zeker wel iemand doen ;) . Ik ben in ieder geval ongeveer een half uur geleden begonnen met af en toe op 'Log in' te klikken.

Edit: Zo te zien valt het dit keer mee, hoe veel eerder we kunnen beginnen.

[ Voor 9% gewijzigd door Xylon op 02-08-2012 20:53 ]

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:39
Xylon schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:09:
[...]
Edit: Zo te zien valt het dit keer mee, hoe veel eerder we kunnen beginnen.
Mja ze willen echt hun server stressen. Dus lijkt het me logisch dat ze wachten tot echt iedereen inlogt?

• Xylon
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik deze stresstest zal gaan doen. De afgelopen keer heb ik al vijf professions uitgeprobeerd en de rest bewaar ik liever gewoon tot de echte release.

Misschien eens wat crafting proberen, hoewel ik dan eerst veel rond moet gaan rennen voor materials, of gewoon lekker pvpen.

• Loadichus
Geen eerdere speeltijd ben ik bang...

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
En het is begonnen!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:39
En we kunnen erin.

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-11 14:41
En ik ben er in, das nog eens stipt om 2100

• SCIxX
Nvm binnen

[ Voor 90% gewijzigd door SCIxX op 02-08-2012 21:02 ]

• Loadichus
21:00 stipt :)

• Xylon
Het ziet er naar uit dat mensen die geen prepurchase hebben ook gezellig mee mogen doen!

• Nfear
Kun je trouwens bij de release ook een nieuwe homeworld uitkiezen?

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-11 12:24

Multensor

wtf

inloggen is er niet meer bij ;)

erhmm.

• SCIxX
Hoe join je WvW? Overal staat via hero panel maar zie daar niks...

• Nfear
Devata schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:13:
Zijn de graphics nou flink veranderd? Wat hebben jullie standaard bij gamma staan?
Ik moest alles opnieuw instellen. Bij mij stond alles op zijn laagst, resolutie, gamma etc.

Als je op B klikt open je WvW.

[ Voor 5% gewijzigd door Nfear op 02-08-2012 21:37 ]

• ninc
Heb even snel nog met character creation bezig kunnen houden, maar daarna was het een zwart scherm at niets meer deed. Inloggen gaat nu ook niet meer. Achja, beter nu alle problemen dan de 25ste >:)

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 18:53
Ik kan niet inloggen. "Check your internet connection"

Verwijderd

Heb het idee dat de boel weer een stukje soepeler draait, mooi dus. :)
Even weer geproefd en smaakt nog steeds lekker, nu maar wachten op eind augustus. :p

• voxxel
Hmm, sofar kom ik niet voorbij de intro. Iemand een idee of dit aan mijn kant misgaat of dat dit een server probleem kan zijn?

Zonnepanelen

• jdevries21
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-11 10:07
voxxel schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:40:
Hmm, sofar kom ik niet voorbij de intro. Iemand een idee of dit aan mijn kant misgaat of dat dit een server probleem kan zijn?
Hier ook last van hopen dat het zo weer over is.

Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4

• ninc
jdevries21 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:45:
[...]

Hier ook last van hopen dat het zo weer over is.
Nieuwe character aanmaken zorgt voor crash bij mij. Maar met een oude character verder spelen is geen probleem. Net even een event gedaan waarbij een boss spamde, maar was beetje te laag met level, dus snel defeated.

Nu wachten op de headstart ;)

• Nfear
Kun je geen party maken en friends adden op het moment?
Pagina: 1 ... 71 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.