Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Zou je eens wat details kunnen geven van je set up welke CPU en GPU?

Gewoon om met mijn systeem te vergelijken, heb ook wat verouderd systeem en het draaide toch niet zo vlot bij mij...
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:30:
[...]

Mij PC is zwaar verouderd. M'n processor en moederbord zijn 6 jaar oud (tenminste, ik heb ze 6 jaar geleden gekocht), mijn grafische kaart is van 2008 (gekocht in 2009). En ik kon GW2 zonder al te veel problemen spelen (misschien niet op het hoogste niveau, maar wel op de volledige resolutie van m'n monitor die wel nieuw is...) Alleen wanneer ik in een group event zat, met meer dan 30 man, begon hij wat te haperen. Maar tijdens de beta's was het spel ook absoluut nog niet geoptimaliseerd.

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Jazeker, deze bevalt mij erg goed:) pricewatch: Corsair Vengeance K90 (International English)

Verwijderd

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:54:
[...]

Een toetsenbord is niet zo heel erg duur hoor!
haha, nee nee.. Die heb ik niet meegerekend, die heb ik wel zo binnen. Met onderdelen bedoel ik echt alles wat in de kast zelf zit.

Maar voor toetsenbord ga ik denk ik voor een Razer BlackWidow Ultimate 2013 :D Moet in het thema van een zwart/gifgroene pc blijven.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2012 10:59 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:26

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:56:

Gewoon om met mijn systeem te vergelijken, heb ook wat verouderd systeem en het draaide toch niet zo vlot bij mij...

[...]
Manufacturer: Acer
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.6GHz
Memory: 2048MB RAM
Hard Drive: 630 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 7650 GS
Monitor: Plug en Play-monitor
Sound Card: Realtek HD Audio output
Speakers/Headphones: Logitec

Heb momenteel windows 7 geinstaleerd. Maar ben zwaar aan het twijfelen om XP er op te zetten omdat in het algemeen de games dan beter en sneller werken omdat mijn pc misschien net ondermaats is voor W7.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
StealthyPeanut schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:55:
Zijn er nog speciale toetsenborden voor GW2? Of een andere MMORPG? Dan bedoel ik niet met een leuke foto erop, maar meer met aparte en speciale toetsen op bepaalde plaatsen. Deze toetsen die je dan kan binden zeg maar.
Er zijn diverse gaming toetsenborden, kijk bijvoorbeeld op alternate of mycom. Daar staan er genoeg met aangepaste layout.

Ik vind het zelf niet echt nodig aangezien je alles kunt binden.
Qua performance vind ik deze game echt niet zwaar ofzo, op mijn 4 jaar oude setup met recente SSD draait dit spel op Ultra met ~ 50 fps ofzo. Ze hebben het mooi geprogrammeerd iig.
Oxigeon schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:04:
[...]

Manufacturer: Acer
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.6GHz
Memory: 2048MB RAM
Hard Drive: 630 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 7650 GS
Monitor: Plug en Play-monitor
Sound Card: Realtek HD Audio output
Speakers/Headphones: Logitec

Heb momenteel windows 7 geinstaleerd. Maar ben zwaar aan het twijfelen om XP er op te zetten omdat in het algemeen de games dan beter en sneller werken omdat mijn pc misschien net ondermaats is voor W7.
Microsoft heeft EOL aangekondigd voor XP dus dat zou ik niet doen. Wat je wel zou kunnen doen is er 2gb geheugen bij prikken, das je enige bottleneck.

Windows 7 zou geen problemen moeten hebben met je setup, dus teruggaan naar XP zou ik echt geen optie vinden.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:06:
Ik kan Lord of the Rings online spelen op de hoogste settings, maar GW2 ging zelfs op low niet zo vlot en zag er helemaal niet uit...
Dat komt omdat Lotr gewoon een oude game is, GW2 ziet er beter uit dan alle MMO's die ik tot nu toe gespeelt heb. Misschien is het handig om je spec even te posten? Dan krijg je vast wat gerichtere feedback.

[ Voor 50% gewijzigd door Dakreal op 31-07-2012 11:10 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

Ik kan Lord of the Rings online spelen op de hoogste settings, maar GW2 ging zelfs op low niet zo vlot en zag er helemaal niet uit...

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Dakreal schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:05:
...

Ik vind het zelf niet echt nodig aangezien je alles kunt binden.
Qua performance vind ik deze game echt niet zwaar ofzo, op mijn 4 jaar oude setup met recente SSD draait dit spel op Ultra met ~ 50 fps ofzo. Ze hebben het mooi geprogrammeerd iig.

..
Ben je ook in WvW geweest, want daar ging het bij mij dus mis, en dan met name bij grote gevechten bij keeps.

• Dakreal
Sneezydevil schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:09:
[...]

Ben je ook in WvW geweest, want daar ging het bij mij dus mis, en dan met name bij grote gevechten bij keeps.
Yes, ik heb als ranger even gekloot @ WvW, ik weet niet hoe groot de gevechten waren, maar een groffe schatting was 100 vs 100, daar merkte ik totaal niets van framedrops of whatsoever.

Ik vond het ook bijzonder, maar ik denk dat ze gewoon goed geprogrammeerd hebben :)
Vesper64 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:12:
[...]

Weet je zeker dat dat aan jou pc lag en niet aan algemene server lag? Die was namelijk ook aanwezig waardoor je frames echt flink naar beneden gingen.
Nog maar een keer uitleggen, LAG heeft niets te maken met je FPS....

FPS = frames per second
LAG = vertraging van packets naar en van server, oftewel de informatie verschijnt later. Dit resulteerd in springende bewegingen, waarbij je met een FPS drop hebt dat het beeld erg schokkerig loopt maar wel actueel is.

[ Voor 36% gewijzigd door Dakreal op 31-07-2012 11:15 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Sneezydevil schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:09:
[...]

Weet je zeker dat dat aan jou pc lag en niet aan algemene server lag? Die was namelijk ook aanwezig waardoor je frames echt flink naar beneden gingen.

Verwijderd

Dit is mijn setup is wel laptop:

Processor: AMD Phenom™II triple-core N830 op 2,1 GHz, Level 2 Cache,
Videokaart: ATI Mobility Radeon™ HD 5470 (switchable), 2685 MB videogeheugen, waarvan 1 GB DDR3
Werkgeheugen: 4GB SO-DIMM DDR3 ( 2 x 2048 MB)
500GB SATA vaste schijf op 5400rpm

En volgends deze site zou mijn GFX kaar beter moeten zijn dan die van Oxigeon

http://www.videocardbench...u=Mobility+Radeon+HD+5470

http://www.videocardbench...u.php?gpu=GeForce+7650+GS

Verwijderd

Dakreal schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:11:
[...]

Yes, ik heb als ranger even gekloot @ WvW, ik weet niet hoe groot de gevechten waren, maar een groffe schatting was 100 vs 100, daar merkte ik totaal niets van framedrops of whatsoever.

Ik vond het ook bijzonder, maar ik denk dat ze gewoon goed geprogrammeerd hebben :)
Ik had daar geen last van framedrops, maar wel random crashes. Vaak was het precies op het moment als ik iemand zn kop in ramde. :'(
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:56:

[...]
Intel Core2Duo E6400
Nvidia GTX 260
Windows XP Professional
2Gb geheugen (veel meer heeft toch geen zin, gezien m'n 32-bit systeem en die 700Mb van m'n grafische kaart :P)
1920x1024, windowed

Mijn eerste BWE (tweede press beta) was moeilijk zodra ik meer dan 5 mensen om me heen had. De eerste open BWE was al een heel stuk beter en begon hij pas te haperen met meer dan 30 mensen. Hetzelfde voor de tweede. De derde heb ik alleen een paar uur op zondag middag kunnen spelen dus toen waren er niet veel mensen meer (in het start gebied). Ik heb hem toen eens voor de grap op high gezet en dat ging niet soepel, maar ook niet zo erg dat het absoluut niet speelbaar was.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:14:
Dit is mijn setup is wel laptop:

Processor: AMD Phenom™II triple-core N830 op 2,1 GHz, Level 2 Cache,
Videokaart: ATI Mobility Radeon™ HD 5470 (switchable), 2685 MB videogeheugen, waarvan 1 GB DDR3
Werkgeheugen: 4GB SO-DIMM DDR3 ( 2 x 2048 MB)
500GB SATA vaste schijf op 5400rpm

En volgends deze site zou mijn GFX kaar beter moeten zijn dan die van Oxigeon

http://www.videocardbench...u=Mobility+Radeon+HD+5470

http://www.videocardbench...u.php?gpu=GeForce+7650+GS
Wat ik zie is dat je vidkaart maar 1gb dedicated heeft, en daarna ~ 1685MB van je geheugen (ram) afsnoept. Volgens mij lust gw2 aardig wat ram, maar dat zou op zich niet direct het probleem moeten zijn.

Wat de reden zou kunnen zijn:
1. Je SATA schijf is maar 5400 RPM, dit resulteerd in lange laadtijden en langzame caching van textures.
2. Je hebt een Triple Core CPU, ik weet niet hoe Gw2 hier mee omgaat, misschien gebruikt ie maar 2 van de 3 cores.

• Sneezydevil
Vesper64 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:12:
[...]

Ik ga er even van uit, omdat iemand met een pc van een maand oud, die naast me zat, nergens last van had.

Ik draai trouwens wel op een resolutie van 1920x1200, maar de resolutie verlagen, leek niet veel invloed te hebben.

@hierboven, loopt gw2 dan al op meerdere cores? Hier op een phenom van ongeveer dezelfde generatie als die van da_flux, maar een quadcore en black edition, liep hij nog steeds op 1 core de laatste keer.

[ Voor 17% gewijzigd door Sneezydevil op 31-07-2012 11:39 ]

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Zo, alles staat klaar voor 25 Augustus denk ik.
Client volledig ge-update (t/m nu natuurlijk) geinstalleerd op de SSD.

CPU: Intel i7 3820 @ 3,6 GHz
GPU: MSI GTX560-TiTwin Frozr
RAM: 16 GB Corsair DDR3
SSD: OCZ Vertex 3
Monitor: 2x 23" 1080p LED (Als alternatief heb ik nog mijn 55" Samsung LED TV, maar ik heb nog steeds geen comfortabele opstelling kunnen vinden om hier mijn muis en toetsenbord voor te gebruiken. GW2 met een PS3 controller spelen gaat hem denk ik niet worden...)

Vrijdag 24 Augustus even een kratje Red Bull regelen, en wellicht de Senseo verplaatsen en we kunnen los.
Ja ik weet het, het klinkt absoluut no life, maar ik heb lang zitten wachten op een nieuwe MMORPG.

[ Voor 25% gewijzigd door EricNL op 31-07-2012 11:47 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Dakreal
Sneezydevil schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:29:
[...]

Ik ga er even van uit, omdat iemand met een pc van een maand oud, die naast me zat, nergens last van had.

Ik draai trouwens wel op een resolutie van 1920x1200, maar de resolutie verlagen, leek niet veel invloed te hebben.

@hierboven, loopt gw2 dan al op meerdere cores? Hier op een phenom van ongeveer dezelfde generatie als die van da_flux, maar een quadcore en black edition, liep hij nog steeds op 1 core de laatste keer.
Dat zou iig zijn performance verklaren, en die van mij. Zijn clocksnelheid is 2.1Ghz per core, die van mij 3.6Ghz. Ik kan dit alleen niet bevestigen, want dit heb ik niet getest :)

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
De meeste mensen vergeten dat in de beta de game nog niet volledig geoptimaliseerd is. Ze hebben wel een paar tweaks gedaan. ( zaterdagnacht was er een update wat mij +-15 fps meer gaf ) En dat was ook niet het belangrijkste van deze beta's

Verwijderd

Ik heb ook al op andere forums gelezen dat GW2 in beta meer op CPU draaide dan op GPU, maar dat hij maar 1 Core zou gebruiken heb ik niet op gelet tijdens het BWe.

• Sneezydevil
Dakreal schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:46:
[...]

Dat zou iig zijn performance verklaren, en die van mij. Zijn clocksnelheid is 2.1Ghz per core, die van mij 3.6Ghz. Ik kan dit alleen niet bevestigen, want dit heb ik niet getest :)
Zou ook het verschil WvW ervaring verklaren, want die van mij loopt op 2.4Ghz geloof ik en in de taskmanager stond hij dus ook non-stop op 25%.

Verder nog knap dat ik op een wat oudere pc op een niet echt lage resolutie, alles behalve WvW super kan spelen.

En het is nog beta ook, dus het kan alleen maar beter worden.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Via Everest en G15 LCD schermpje kon ik de cpu/gpu load makkelijk controleren.

Ik heb een Intel Core 2 Quad CPU Q9400 @ 2.66GHz & 2x GTX260.
Alle CPU cores hadden een constante load van tussen de 50-75%.
De beide GPU's hadden een load van 30-50%.

Dus de optimalisatie voor GPU's kan zeker nog een stuk beter.

Steam: Grim

• Dakreal
NuCl3aR schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:14:
Via Everest en G15 LCD schermpje kon ik de cpu/gpu load makkelijk controleren.

Ik heb een Intel Core 2 Quad CPU Q9400 @ 2.66GHz & 2x GTX260.
Alle CPU cores hadden een constante load van tussen de 50-75%.
De beide GPU's hadden een load van 30-50%.

Dus de optimalisatie voor GPU's kan zeker nog een stuk beter.
Het kan ook gewoon zijn dat er een fps cap is waardoor je gpu maar op 30-50% zit ;-)

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

GuardMoony schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:48:
De meeste mensen vergeten dat in de beta de game nog niet volledig geoptimaliseerd is. Ze hebben wel een paar tweaks gedaan. ( zaterdagnacht was er een update wat mij +-15 fps meer gaf ) En dat was ook niet het belangrijkste van deze beta's
Dat wil ik graag geloven maar ik kan me niet voorstellen dat er nu nog heel veel aan gesleuteld moet worden in 1 maand tijd.

ps: Jij hebt veel materiaal geschoten toch? Komt dat nog ergens online?

• GuardMoony
kaasaanfiets schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:28:
[...]

Dat wil ik graag geloven maar ik kan me niet voorstellen dat er nu nog heel veel aan gesleuteld moet worden in 1 maand tijd.

ps: Jij hebt veel materiaal geschoten toch? Komt dat nog ergens online?
Ze stonden hier: http://nl.twitch.tv/guardmoony/videos
Maar me channel lijkt nu leeg te zijn :s
Anyways heb ze ook nog lokaal staan. Kwa fps zat ik rond de 40 terwijl ik streamde. En zonder streamen rond de 70-75 soms pieken over 120 fps. Dus denk niet dat er fps limit ingesteld stond

Laatste wat ik over de optimalisatie gelezen had was dat de beta client grotendeels voor 1 core geschreven was. Er was wel veel multi-threaded. En dat deze op sommige systemen toch over meerdere core's verdeeld werden. Waarschijnlijk hangt dit van het OS en drivers af.

• Grim
Dakreal schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:25:
[...]

Het kan ook gewoon zijn dat er een fps cap is waardoor je gpu maar op 30-50% zit ;-)
Ook maak ik gebruik van DxTory om FPS te tonen en eventueel te recorden als er iets cool gebeurt.
Mijn FPS kwam nooit boven de 60 uit en wisselde continue, dus een cap zat er zeker niet op.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

GuardMoony schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:45:
[...]

Ze stonden hier: http://nl.twitch.tv/guardmoony/videos
Maar me channel lijkt nu leeg te zijn :s
Anyways heb ze ook nog lokaal staan. Kwa fps zat ik rond de 40 terwijl ik streamde. En zonder streamen rond de 70-75 soms pieken over 120 fps. Dus denk niet dat er fps limit ingesteld stond

Laatste wat ik over de optimalisatie gelezen had was dat de beta client grotendeels voor 1 core geschreven was. Er was wel veel multi-threaded. En dat deze op sommige systemen toch over meerdere core's verdeeld werden. Waarschijnlijk hangt dit van het OS en drivers af.
Ah nee ik zie daar ook niks, jammer ik wou mezelf wel zien rondhuppelen :+

Nou een nieuwe/2ehands/budget systeem in in ontwikkeling. Daarmee verwacht ik het wel goed te kunnen spelen.

• GuardMoony
Mijn defecte mobo is eindelijk terug ( RMA ) ;) Dus kan ik morgen eindelijk me pc in orde krijgen. Moet dan nog een beetje de OC aanpassen ( wat met het vervang mobo/stock cooler niet wou riskeren ) En dan ben ik klaar voor release ;)

@ Kaas ik denk dat twitch gewoon weer buggy is. Zal een dezer dagen wel opgelost zijn

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 15:47
Van de week toch maar weer even GW1 opgestart. Zit nu al op 25 punten in de HoM ;-)
Nog een paar te gaan dus.

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
coolz schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 16:01:
Van de week toch maar weer even GW1 opgestart. Zit nu al op 25 punten in de HoM ;-)
Nog een paar te gaan dus.
Is het veel werk?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:35

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heb je straks overigens uberhaubt nog wat aan GW 1 gold etc? Of is het net zo goed om uitgeven wat je hebt nu om bv de HoM te vullen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-11 17:07
Spend it all! Ik ben op dit moment nog vrienden aan het sponsoren met de laatste 113 ecto die ik nog heb, als daar nog van over blijft laat ik het hier nog wel weten, is toch snel weer een elite armor erbij.

Verwijderd

Dat doe ik ook. Dacht eerst om nog een obby armor te halen, maar aangezien dit nergens op zou slaan heb ik de stuff aan vrienden gegeven. Voelde goed :P

• MonkeySandwich
Ik had die OBS nog wel nodig om de 30 te halen. Maar alles wat nu nog over is, hop naar bekenden.
Ik zit nu op 26 punten op m'n liefhebbende echtgenoot's account. Maar ik heb toch moeite met die laatste 4 punten! En dat terwijl ik al een volle HoM en een tweede die nu 49 punten heeft, heb...

Edit:

Er is eindelijk een counter geplaatst op de officiële site.

24 dagen, 2 uur, 23 minuten vanaf het punt van deze edit begint de head start.

Dat is dus zaterdag 25 augustus om 12 uur voor ons Nederlanders en Belgen.

[ Voor 37% gewijzigd door Wailing_Banshee op 01-08-2012 09:37 ]

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Wailing_Banshee schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:20:
Ik zit nu op 26 punten op m'n liefhebbende echtgenoot's account. Maar ik heb toch moeite met die laatste 4 punten! En dat terwijl ik al een volle HoM en een tweede die nu 49 punten heeft, heb...

Edit:

Er is eindelijk een counter geplaatst op de officiële site.

24 dagen, 2 uur, 23 minuten vanaf het punt van deze edit begint de head start.

Dat is dus zaterdag 25 augustus om 12 uur voor ons Nederlanders en Belgen.
Ter verduidelijking:
Met 12 uur wordt 12:00 bedoelt (einde-van-de-ochtend-/-begin-van-de-middag-twaalf-uur :))

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
Aan de ene kant jammer dat ze niet op vrijdag beginnen...
Maar nu kan ik 's morgens nog even naar de bakker om vers brood te halen ;-)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

EricNL schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:46:
[...]

Ter verduidelijking:
Met 12 uur wordt 12:00 bedoelt (einde-van-de-ochtend-/-begin-van-de-middag-twaalf-uur :))
Ja, anders had ik 0:00 gezegd...

Maar ik las net dat het mogelijk toch niet 12 uur voor ons is, maar 21:00 en dat de timer niet goed werkt...

• Nfear
Wailing_Banshee schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:51:
[...]

Ja, anders had ik 0:00 gezegd...

Maar ik las net dat het mogelijk toch niet 12 uur voor ons is, maar 21:00 en dat de timer niet goed werkt...
Waar lees je dit?

• coolz
Het is inderdaad nog best wel wat werk. Er zijn een flink aantal makkelijk te behalen punten, maar vanaf de 25 punten gaat het erg traag als je niet zo rijk bent ;-)
Bijvoorbeeld Vabbi/Obsidian armor en de wapens moet ik allemaal nog en dat is best wel duur ;-)

• Nfear
coolz schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:14:
[...]

Het is inderdaad nog best wel wat werk. Er zijn een flink aantal makkelijk te behalen punten, maar vanaf de 25 punten gaat het erg traag als je niet zo rijk bent ;-)
Bijvoorbeeld Vabbi/Obsidian armor en de wapens moet ik allemaal nog en dat is best wel duur ;-)
Ik heb het spel al veel gespeeld met meerdere characters. Ik heb volgens mij alleen Eye of The North uitgespeeld. Ik kan dit niet zo makkelijk nachecken omdat het spel een "completed quests" lijst mist.

Maar het uitspelen van alle campaigns op één character neemt vele uren in beslag en dat is volgens mij niet meer in drie weken te doen.

Volg je een bepaalde guide?

[ Voor 11% gewijzigd door Nfear op 01-08-2012 10:19 ]

Er is een thread op gwguru. Iedereen op de wereld ziet nu 12:00 in de middag als start tijd... En er is een twitter:
I tell the webguys to check the timer tomorrow. NOW we are off, good night! ^MK
en
To clarify: Countdown timer uses your system time. So it reflects your local timezone. ^MK
En aangezien iedereen dezelfde tijd ziet (12:00), trek ik de conclusie dat het dus om 12:00 PST begint. En aangezien het bij ons dan 9 uur later is, is dat 21:00... Is wel kut.

• Dakreal
To clarify: Countdown timer uses your system time. So it reflects your local timezone. ^MK
Als ik de timer bekijk kun je 28 augustus om 12.00 in de middag beginnen. Dus ik denk dat je conclusie niet klopt :)

Dakreal schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:23:
[...]
Als ik de timer bekijk kun je 28 augustus om 12.00 in de middag beginnen. Dus ik denk dat je conclusie niet klopt :)
Verander je timezone eens... Eens kijken wanneer je dan kunt beginnen :D

• Sneezydevil
Inderdaad de javascript code lijkt gewoon te berekenen hoelang het nog is tot 28 aug 12:00am, in een andere tijd zone zou je dus volgens deze timer eerder of later mogen beginnen, terwijl die timer voor iedereen gelijk zou moeten zijn.

Ik zie er niet echt iets instaan om rekening met de tijdzones te houden, hoewel ik maar heel even gekeken heb en redelijk wat verwijzingen in zitten.
Of ze laten mensen per tijdzone toe. Dat zou op zich wel slim zijn om te voorkomen dat iedereen tegelijkertijd inlogt.
Devata schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:47:
Of ze laten mensen per tijdzone toe. Dat zou op zich wel slim zijn om te voorkomen dat iedereen tegelijkertijd inlogt.
Nee, dat zou heel dom zijn aangezien de namen namelijk over alle servers heen (ongeacht regio) uniek zijn.

• Sneezydevil
Van hun twitter:

Also: The game will go live for everybody at the same time. ^MK
@Wailing_Banshee
Daar zat ik ook al aan te denken. De vraag is of ze zich daar iets van aantrekken. Uiteindelijk is het toch maar net wie hem het eerste krijgt. Of dat nu is omdat je 10 sec eerder bent, je minder inlogproblemen (door de drukte) als een ander had of doordat je in een tijdzonde zat waardoor je 2 uur eerder kan registreren.

Als er nu veel inlogproblemen gaan ontstaan door de drukte en iemand krijgt daardoor zijn naam niet zal hij daar ook over gaan klagen.

En ondertussen is de reactie van Sneezydevil er. Dan klopt de timer dus inderdaad gewoon niet.

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

NoFearz schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:17:
[...]

Maar het uitspelen van alle campaigns op één character neemt vele uren in beslag en dat is volgens mij niet meer in drie weken te doen.
als je nu begint en alle missies op normal mode gaat doen MET bonus red je dat nog wel, alles ook nog eens op hardmode word pittig, Edit: en je kan redelijk makkelijk zien wat je nog moet doen als je op de Map kijkt zie je toch steden met schild en 2 zwaarden (prophecies) betekend missie completed met bonus , in factions zijn het 2 zwaarden en een speer geloof ik enz enz dus alle schilden met minder dan dat is niet completed en moet je dus doen.. add freakie beakie maar aan je friendslist , als ik niks te doen heb en online ben wil ik wel ff wat missies doen met je (sommige ook niet want ik haaaat bepaalde missies :)

[ Voor 39% gewijzigd door Freakiebeakie op 01-08-2012 11:05 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:10
Nog even een klein kickje van de poll :)

Poll: Op welke server ga jij vermoedelijk spelen?
Far Shiverpeaks
Piken Square
Een andere EU server, namelijk:
Een niet-EU server, namelijk:
Ik weet het nog niet...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=382045&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Voor meer informatie over verschillende servers, een meer gedetailleerde poll en een inhoudelijke discussie over de serverkeuze kun je terecht in onderstaand topic:

Guild Wars 2 server topic
Iedereen heeft het hier over het nog snel punten verzamelen in Guild Wars 1 maar is dat dan niet meer mogelijk na de release?

Wat er in de wiki staat doet me juist geloven dat het wel mogelijk is om dit achteraf nog te doen.

"Are Hall of Monuments achievements by character or by account?

By account. A player may link a Guild Wars 2 account to a Guild Wars account using an in-game item in Guild Wars 2. All characters on the account will then be able to access the rewards from the Hall of Monuments."

Als je in-game die link kunt maken zou je zeggen dat dat dus altijd nog mogelijk is. Dan zou je dus zelfs als je level 80 bent en even niets te doen hebt Guild Wars 1 kunnen kopen en dan je daar mee bezig gaan houden.

Ik heb zelf overigens geen Guild Wars 1 maar vroeg het me gewoon af.

• Nfear
Freakiebeakie schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:00:
[...]

als je nu begint en alle missies op normal mode gaat doen MET bonus red je dat nog wel, alles ook nog eens op hardmode word pittig, Edit: en je kan redelijk makkelijk zien wat je nog moet doen als je op de Map kijkt zie je toch steden met schild en 2 zwaarden (prophecies) betekend missie completed met bonus , in factions zijn het 2 zwaarden en een speer geloof ik enz enz dus alle schilden met minder dan dat is niet completed en moet je dus doen.. add freakie beakie maar aan je friendslist , als ik niks te doen heb en online ben wil ik wel ff wat missies doen met je (sommige ook niet want ik haaaat bepaalde missies :)
Ik bedoel meer de quest log dan de missies zelf. Goed, is het nodig om sidequests te gaan doen?

• Sneezydevil
Devata schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:26:
Iedereen heeft het hier over het nog snel punten verzamelen in Guild Wars 1 maar is dat dan niet meer mogelijk na de release?

Wat er in de wiki staat doet me juist geloven dat het wel mogelijk is om dit achteraf nog te doen.

By account. A player may link a Guild Wars 2 account to a Guild Wars account using an in-game item in Guild Wars 2. All characters on the account will then be able to access the rewards from the Hall of Monuments."

Als je in-game die link kunt maken zou je zeggen dat dat dus altijd nog mogelijk is. Dan zou je dus zelfs als je level 80 bent en even niets te doen hebt Guild Wars 1 kunnen kopen en dan je daarmee bezig gaan houden.

Kan erna ook nog als het goed is, maar ik denk dat er veel zijn die nu 30 punten proberen te halen, vanwege de items (veelal skins) die je krijgt als reward in gw2.
@Sneezydevil
Ja dat snap ik, maar zou je die rewards nu niet krijgen dan kun je ze dan dus alsnog verdienen?

• coolz

Als je in-game die link kunt maken zou je zeggen dat dat dus altijd nog mogelijk is. Dan zou je dus zelfs als je level 80 bent en even niets te doen hebt Guild Wars 1 kunnen kopen en dan je daar mee bezig gaan houden.

Je kunt inderdaad na de launch ook nog de HoM punten verzamelen, maar dan heb ik er natuurlijk geen tijd voor! Dan wordt het non-stop GW2 spelen.

Ok duidelijk. Misschien wel leuk voor mensen zoals mij die nooit Guild Wars 1 hebben gedaan. Er komt toch zo'n moment waarop je even geen zin meet hebt in GW2 en dan kun je dan GW1 eens gaan spelen zodat je de achtergrond van GW leert kennen en ondertussen ook nog wat leuke items in GW2 kunt verdienen.

(Ik zal daarbij ook wel al die pets willen veramelen dus het is dan wel leuk ook de HoM pets te kunnen krijgen)

[ Voor 15% gewijzigd door Devata op 01-08-2012 11:41 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

jawel maar wie wil er nog guildwars 1 spelen als 2 uit is :)
en heel her verhaal oppikken door 1 te spelen word pittig aangezien de laatste quest lines het meeste vertellen over de link van 1 naar 2

[ Voor 18% gewijzigd door Freakiebeakie op 01-08-2012 12:34 ]

• MonkeySandwich
de populatie van GW1 zal na release waarschijnlijk ook zo laag zijn dat het echt geen pretje is om van scratch nog te beginnen.

• Grim
Ben ook nog puntjes aan het sprokkelen voor GW2 begint, momenteel 32/50, nog even doorbijten naar 35/50 voor de titel 'Ghostly Hero' welke ik toch wat mooier vind dan die van 30/50. :)

Zoals coolz ook zegt heb ik geen tijd meer om gw1 te spelen als deel 2 uitkomt dus nu nog even doorbijten om toch mijn doel te halen. De rest laat ik voor wat het is want dat kost te veel geld en dat voor slechts een andere titel.

Verwijderd

Jouw "slechts voor een andere titel" is gelukkig persoonlijk. Die items boeien me niet zo, maar kunnen showen/opscheppen van/over je champion of the gods lijkt me veel beter. Maarja, ik kan nu ook makkelijk praten nu ik al een tijdje op 50/50 zit en weet hoe veel tijd me dat gekost heeft. De laatste 15 punten zijn niet echt te doen in 3,5 week (mits je niet werkt/slaapt/eet/etc).
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:00:
Jouw "slechts voor een andere titel" is gelukkig persoonlijk. Die items boeien me niet zo, maar kunnen showen/opscheppen van/over je champion of the gods lijkt me veel beter. Maarja, ik kan nu ook makkelijk praten nu ik al een tijdje op 50/50 zit en weet hoe veel tijd me dat gekost heeft. De laatste 15 punten zijn niet echt te doen in 3,5 week (mits je niet werkt/slaapt/eet/etc).
Ik wil twee titels tegelijkertijd laten zien! "A Champion God Walking Amongst Mere Mortals"

Tjah of ik nou zit te farmen voor een pet of GW1 zit te spelen voor een pet / naam. Ik heb toch begrepen dat GW1 bijna niet te vergelijken is met GW2.

@MonkeySandwich
Geen pretje qua bijna niet te doen of gewoon omdat je alleen met NPC's kunt samen werken (ik heb begrepen dat je in GW1 spelers kunt vervangen door NPC's)

• Grim
Om te bedenken dat ik pas deftig ben beginnen spelen vorige zomer (enkel zomervakantie). Daaronder bedoel ik heroes uitrusten, builds zoeken & gebruiken, HoM gericht werken.
Heb ook 'slechts' 886 uur op de teller staan in 86 maanden vanwege vele maanden/jaren niet gespeeld waaronder 3 jaar competitief CoD4.

Alsook was ik 12-13 jaar toen ik GW kocht en dat mijn eerste MMO was en ik gewoon een beetje rondliep en dus niet echt supergoed wist waar ik mee bezig was tot vorige zomervakantie. 8)7

EDIT: @Devata die NPC's zijn je heroes, en als je ze fatsoenlijk uitrust met runes & insignia's + juiste builds zijn deze voor PvE (niet endgame) vaak beter dan gewone menselijke spelers

[ Voor 16% gewijzigd door Grim op 01-08-2012 13:18 ]

• coolz
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:00:
Goed bezig! Ik denk niet dat ik de 50/50 kan gaan halen, maar wil wel zo ver mogelijk komen in die 3,5 week.
Dus als er nog 10 punten bij kunnen, dan ben ik al blij

• MonkeySandwich
Beide, de met de NPC's speelt het niet erg fijn, in het begin kan je alleen henchmen in je party toevoegen. later krijg je ook hero's, als je begint met Nightfall heb je die al eerder. Die hebben het voordeel dat je er eigen builds in kan zetten, daarvoor moet je echter wel weer skills unlocken, dat gaat het makkelijkst met PVP, maar er zijn geen tegenstanders meer dus starten de PVP games ook niet ...

Mijn advies is dus, begin er niet meer aan als GW2 uit is, het is de tijd en moeite niet waard.

Verwijderd

Wailing_Banshee schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:03:
[...]

Ik wil twee titels tegelijkertijd laten zien! "A Champion God Walking Amongst Mere Mortals"
Haha, dat zou wel mooi zijn; een merged title uit GW1. Ik denk alleen dat ze het show-your-title-principe vasthouden op 1 enkele titel tegelijk 8)7
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:25:
[...]

Haha, dat zou wel mooi zijn; een merged title uit GW1. Ik denk alleen dat ze het show-your-title-principe vasthouden op 1 enkele titel tegelijk 8)7
Ja, maar dat is dan ook een titel die samengesteld uit uit de Champions of the Gods (50/50) and God Walking Amonst Mere Mortals. Nu moet ik gaan kiezen welke ik wil dragen!

Ik kan eventueel kijken of ik dan een GW1 account van iemand kan overkopen. Zou het wel leuk vinden vooral voor die mini's.

• Nfear
Ik was net begonnen met Guild Wars om wat punten te verzamelen. Momenteel heb ik 6, maar na een half uur had ik niet veel zin meer.

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 13:04
NoFearz schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:36:
Ik was net begonnen met Guild Wars om wat punten te verzamelen. Momenteel heb ik 6, maar na een half uur had ik niet veel zin meer.
Ik ken dat xD
Heb nu 25 punten in HoM en wou eigenlijk naar 30 gaan maar zodra ik het spel opstart heb ik gewoon geen zin om te gaan grinden voor gold etc. :P

Battlelog

• Morphix
  • Laatst online: 28-11 08:15
Je kunt best voor launch nog aardig wat punten verzamelen. Als het je niet om het verhaal te doen is heb je binnen no time een goed team met heroes en is een flink gedeelte goed te doen. Als je gold koopt (geen idee of dat legaal is) heb je zelfs binnen no time 30 punten (want minipets, armors, heroes).

• Nfear
Devata schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:39:
@NoFearz
Helemaal nieuw gekocht?
Nee, ik heb het spel al drie jaar. Ik heb er destijds ongeveer 200 uur in gestoken met meerdere characters op lvl 20, maar het spel vind ik te traag om er weer aan te beginnen.

Ik denk dat ik het maar laat liggen als het toch alleen maar titles en consumables zijn die je huidige gear/pets een reskin geven.

[ Voor 18% gewijzigd door Nfear op 01-08-2012 13:45 ]

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 13:04
Morphix schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:41:
Je kunt best voor launch nog aardig wat punten verzamelen. Als het je niet om het verhaal te doen is heb je binnen no time een goed team met heroes en is een flink gedeelte goed te doen. Als je gold koopt (geen idee of dat legaal is) heb je zelfs binnen no time 30 punten (want minipets, armors, heroes).
Gold kopen is reden om gebanned te worden in GW1 als het goed is.

Battlelog

Guido001 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:40:
[...]

Ik ken dat xD
Heb nu 25 punten in HoM en wou eigenlijk naar 30 gaan maar zodra ik het spel opstart heb ik gewoon geen zin om te gaan grinden voor gold etc. :P
Dat probleem had ik op een gegeven moment ook... Moest die 4 EotN titels hebben (Vanguard, Norn, Asuran en Deldrimor). Maar die dungeons heb ik een bloedhekel aan en vanquishen levert me niet genoeg punten op voor de moeite. En dus besloot ik de boeken te vullen. Maar dan logde ik weer in, begon aan een missie en sloot GW weer af :P Ging niet erg snel! Gelukkig kwam ik er (net) op tijd achter dat afgelopen weekend er een double reward weekend was en heb ik alle 4 de titels afgerond... Maar ik zit nu weer helemaal in de swing! Nog 60 elites in Cantha en 79 in Elona...

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Sneezydevil schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:30:
[...]

Kan erna ook nog als het goed is, maar ik denk dat er veel zijn die nu 30 punten proberen te halen, vanwege de items (veelal skins) die je krijgt als reward in gw2.
side quests geven geen hom punten.

Edit: voor mensen die nog geen gw1 hebben maar het willen spelen om punten te halen
er zijn in guildwars 1 henchmen en heroes ,henchmen vind je in elke stad en kan je inviten in je party.dat zijn npc`s met een standaard setje skills ,Heroes is een ander verhaal die unlock je over het algemeen met quests en zijn net als henchmen te invite in je party alleen kan je die runes op hun armor ,wapens en skills geven ,daardoor zijn ze veel sterker (soms nog beter in bepaalde builds dan mensen).
als je opnieuw begint is het even lastig in het begin met henchmen totdat je de heroes goed kan pimpen met skills. alle skills die jij unlocked voor 1 van je characters zijn te gebruiken door alle heroes op je acount.

veel mensen beginnen ook in prophecies want dat is ten slotte het eerste deel van guildwars maar dat is ook 1 van de delen die geen heroes geven.beste is om bijvoorbeeld eerst nightfall te doen wat heroes te unlocken en dan als je 20 bent meteen eye of the north er achteraan voor nog meer heroes, TIP: probeer de 3 necro heroes als eerste te bemachtigen want daar zijn echt goeie builds voor met die heroes vlieg je door het spel heen ,goed gepimped ook op hardmode. Suc6 >:)

[ Voor 64% gewijzigd door Freakiebeakie op 01-08-2012 14:16 ]

@Freakiebeakie
En raad je aan het dan nieuw te kopen of te kijken om een account over te kopen? (Ik weet niet of dat je nog een flink voordeel oplevert)

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

2e hands acount kopen is illigaal en lijkt mij lastig te koppelen aan je gw2 acount ;P
30 van de 50 punten halen voor je hom is wel even een klus zeker als je opnieuw begint

ik heb zelf me hele hom maxed maar was het toen ook wel spuugzat eg maar 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Freakiebeakie op 01-08-2012 14:49 ]

Illegaal is het niet hoor, toevallig pas een heel artikel over gelezen (doorverkoop van zulke games in het algemeen).

Ik weet ook niet hoe dat hele koppelen in zijn werk gaat maar dat zou dus problemen opleveren? Dan zal ik eens kijken voor een nieuw exemplaar. Een vriend van me heeft wel veel GW1 gespeeld dus misschien dat als ik het samen met hem doe het dan wel wat beter gaat. Ik doe het dan eigenlijk ook puur voor die pets / mini's.

(Ik heb dan Guild Wars Trilogy en Guild Wars Eye of the North nodig?)

Bedankt voor de info.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Devata schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:59:
Illegaal is het niet hoor, toevallig pas een heel artikel over gelezen (doorverkoop van zulke games in het algemeen).

Ik weet ook niet hoe dat hele koppelen in zijn werk gaat maar dat zou dus problemen opleveren? Dan zal ik eens kijken voor een nieuw exemplaar. Een vriend van me heeft wel veel GW1 gespeeld dus misschien dat als ik het samen met hem doe het dan wel wat beter gaat. Ik doe het dan eigenlijk ook puur voor die pets / mini's.

(Ik heb dan Guild Wars Trilogy en Guild Wars Eye of the North nodig?)

Bedankt voor de info.
ja de guildwars trilogy bestaande uit , Prophecies, Factions, Nightfall, En dan nog de expansion Eye of the north , en ze mogen je gewoon bannen als je een 2e hands acount heb , ik moest omde games te koppelen gewoon zelfde username en paswoord gebruiken voor gw2 als ik al had voor gw1 en klaar was het, of het andersom ook zo werkt weet ik niet.
Edit: denk dat je voor 40 euro klaar ben en dan heb je redelijk veel te doen :)
eeste 30 punten levert armor,wapens,minipets,pets voor rangers etc op laatste 20 punten zijn titels.

http://hom.guildwars2.com/en/#page=welcome

zoek daar maar eens freakie beakie , dan kan je alle items zien

[ Voor 11% gewijzigd door Freakiebeakie op 01-08-2012 15:34 ]

Freakiebeakie schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:48:
2e hands acount kopen is illigaal en lijkt mij lastig te koppelen aan je gw2 acount ;P
30 van de 50 punten halen voor je hom is wel even een klus zeker als je opnieuw begint

ik heb zelf me hele hom maxed maar was het toen ook wel spuugzat eg maar 8)
Zelfs na m'n tweede HoM ben ik het nog niet spuugzat, alleen een aantal titels zou ik niet snel meer doen (EotN...)

En toch zou ik gewoon voor die 5e GWAMM gaan, als er nog geen release date voor GW2 was geweest, denk ik...

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Wailing_Banshee schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:44:
[...]

Zelfs na m'n tweede HoM ben ik het nog niet spuugzat, alleen een aantal titels zou ik niet snel meer doen (EotN...)

En toch zou ik gewoon voor die 5e GWAMM gaan, als er nog geen release date voor GW2 was geweest, denk ik...
hehehe :D ja ik ken mensen met 3 of 4 gwamm`s die dan ook echt alle titles hebben zoals kurzick en luxon , hij is nu nog met zn zaishen bezig maar die ìs ook bijna af
toen nightfall net uit was deed ik veel doa en fow om me tormented shield te krijgen , toen waren titan gemstones nog 80k per stuk. ik geloof dat ik mezelf toen heb overfarmed en ben er nooit meer bovenop gekomen, sindsdien ben ik alergisch voor farmen

[ Voor 19% gewijzigd door Freakiebeakie op 01-08-2012 16:02 ]

Moet ik nog een bepaalde classe of zo zijn? Of gewoon iets kiezen en beginnen totdat ik de 30 of 50 punten heb. Ik bestel het vanavond en dan kan ik met een beetje geluk dit weekend ermee aan de slag.

En wat is dat 5e GWAMM ?

[ Voor 6% gewijzigd door Devata op 01-08-2012 16:25 ]

• Sneezzer
  • Laatst online: 21-11 17:10
Tip: kijk even in het GW1 topic (ook wel bekend als het GW topic)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Nfear
Devata schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:22:
Moet ik nog een bepaalde classe of zo zijn? Of gewoon iets kiezen en beginnen totdat ik de 30 of 50 punten heb. Ik bestel het vanavond en dan kan ik met een beetje geluk dit weekend ermee aan de slag.

En wat is dat 5e GWAMM ?
Naast dit, is het nodig om alle sidequests te gaan doen?

Momenteel heb ik dit. Kan iemand vertellen hoe ik dit het beste kan aanpakken?

[ Voor 18% gewijzigd door Nfear op 01-08-2012 16:49 ]

Verwijderd

Het maakt in principe niet uit met welke profession je start, doe gewoon wat je leuk lijkt. En nee, de sidequests zijn niet nodig. Soms zijn ze handig (voor xp, gold, of skills unlocken (maar dat is vooral in Prophecies)). Maar ze dragen niet direct bij aan je HoM.

Qua profession helpt het wel als je let op bekende farms. Vaettir farming is erg winstgevend en kan gedaan worden met een elementalist, assassin (en dervish, geloof ik), raptor farming met een warrior.necro of dervish. Zeker de "snelle" manier naar 30 punten gaat veel geld in zitten.

Ik stel voor dat iedereen die nu nog aan de HoM begint deze HoM Guide even doorleest.

Je kan waarschijnlijk het beste starten met door alle campaigns heen te spelen en alle missies + bonus (in Prophecies) en master reward (in Factions/Nightfall) te doen voor je protector titles en dan leer je ook het spel kennen. Heroes kan je snel krijgen in EotN en Nightfall.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2012 18:22 ]

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-11 16:32
"For those of you looking forward to headstart, it will begin on August 25 at 00:00 PACIFIC Time. ~RB2"
Op Facebook.
Oftewel, 9 uur 's morgens voor ons?

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 19:58
Remy669 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:35:
"For those of you looking forward to headstart, it will begin on August 25 at 00:00 PACIFIC Time. ~RB2"
Op Facebook.
Oftewel, 9 uur 's morgens voor ons?
Mhh.... Ik dacht 2100.

http://answers.yahoo.com/...qid=20081103183644AAWQ1lh
cet time is 9 hours ahead of pacific time
Misschien heb je wel gelijk!

/edit

jep:
http://timezoneguide.com/...?time=25-08-2012-00-00-00

*O* *O* :7 :7 oOo :)F :7 :7 *O* *O*

[ Voor 12% gewijzigd door ixl85 op 01-08-2012 19:58 ]

• Grim
Heb die zaterdag juist herexamen om 8.30u. Daar gaat mijn kans om een paar coole naampjes te reserveren. Bummer :(

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-11 12:06
Kan ze ook aan iemand anders geven dat die ze reserveert ;)

PSN: Deltoidius

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Grvy

Bot

We will be conducting a stress test on Thursday, August 2 from 12:00 Noon PACIFIC Time to 4:00 PM PACIFIC Time.

Unlike previous stress tests, we will be actively working on the game during the event, so you might experience connectivity problems or discover features that are not working as designed. Any issues you experience are a result of the rigorous conditions of the stress test, and are in no way representative of the state of the game at launch. By participating in this stress test, you’re helping us make Guild Wars 2 a better game. Thanks for your cooperation—we’ll see you in-game! ~RB2

Dit is een account.

• MonkeySandwich
Als het een coole naam is, dan zal die vast niet niet snel in gebruik zijn. Of ben je 1 van de <vul zelf maar in> die een ranger wil maken met een variatie op Legolas... :O

Verwijderd

Nice!! Morgen om 9 uur 's avonds onze tijd dus! Ik ga morgen experimenteren met looks van characters.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:06
Ik zie geen download link in de OP, waar kan ik hem downloaden zodat ik morgen hem bij de stress test kan proberen?

Verwijderd

Wat is OP?

• Grim
Original Post

en Scixx, kijk even op google ;)

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ER moeten trouwens zo'n 10.000 files worden gedownload. Als hij klaar is zal ik even melden hoeveel GB het is.
(kan je er alvast rekening mee houden...

Morgenvroeg dus ook om 9uur?

[ Voor 9% gewijzigd door kaasaanfiets op 01-08-2012 22:32 ]

• Grim
kaasaanfiets schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:31:
ER moeten trouwens zo'n 10.000 files worden gedownload. Als hij klaar is zal ik even melden hoeveel GB het is.
(kan je er alvast rekening mee houden...

Morgenvroeg dus ook om 9uur?
582MB
21u 's avonds. :)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Freakiebeakie schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:01:
[...]

hehehe :D ja ik ken mensen met 3 of 4 gwamm`s die dan ook echt alle titles hebben zoals kurzick en luxon , hij is nu nog met zn zaishen bezig maar die ìs ook bijna af
toen nightfall net uit was deed ik veel doa en fow om me tormented shield te krijgen , toen waren titan gemstones nog 80k per stuk. ik geloof dat ik mezelf toen heb overfarmed en ben er nooit meer bovenop gekomen, sindsdien ben ik alergisch voor farmen
Een beetje GW fan heeft hoge PvP titles en alle PvE titles, volgens mij zijn er hier weinig echte PvP spelers :P
http://hom.guildwars2.com...AEss%2FgBAAAAAhUYIQAAAAAA

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:06
Je kan alleen stress testen als je hem op pre-order hebt? Gezien je een serial nodig hebt om te registreren. Beetje slappe stress test wordt het dan..
Pagina: 1 ... 70 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.