Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

holle bolle gijs -> smurf bessen
troll -> aarbeien ....hmmm

YO! fucknuts! It's Probing time!

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 19:50

shoney24

The Dude Abides!

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:09:
Gelukkig zijn we helemaal on topic :P
Ik geef persoonlijk aardbeien en het weer de schuld! Who's with me!

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

Verwijderd

Hoezo het weer, het is lekker buiten.

OT (?) : Een veteran met regen is wel zuur, vooral als je geen fatsoenlijke DPS. Ik was een Norn Guardian met Greatsword/Mace+Shield. Dan kom je wel aardig ver tegen een veteran zonder moeite.
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:13:
Hoezo het weer, het is lekker buiten.

OT (?) : Een veteran met regen is wel zuur, vooral als je geen fatsoenlijke DPS. Ik was een Norn Guardian met Greatsword/Mace+Shield. Dan kom je wel aardig ver tegen een veteran zonder moeite.
Het duurde met name lang .... (had een zwaard + schild en staf) En natuurlijk helemaal niet gekeken naar m'n andere skills... Ach, ik modder wat aan en kom ondanks dat toch wel overal :P

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Wailing_Banshee schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:14:
[...]

Het duurde met name lang .... (had een zwaard + schild en staf) En natuurlijk helemaal niet gekeken naar m'n andere skills... Ach, ik modder wat aan en kom ondanks dat toch wel overal :P
Misschien even een totale noob vraag, maar Veteran mobs zijn te vergelijken met Elite monsters ofzo?

[ Voor 13% gewijzigd door shoney24 op 26-07-2012 13:35 ]

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Top, Kan niet duidelijker!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ik zie toch genoeg geile dungeonsetjes ertussen zitten !

Moet wel zeggen dat het op de Asura, Charr en Human het het beste tot zijn recht komt. Imho offcource.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
Nu de laatste BWE is geweest, is het misschien leuk om een laatste poll te houden over ras en beroep.

Vandaar dus het onderstaande:

Poll: Welk ras ga je als eerste spelen:
Human
Norn
Charr
Asura
Sylvari
Help, ik kan niet kiezen...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=381982&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wat word je klasse?
Warrior
Ranger
Necromancer
Mesmer
Elementalist
Guardian
Thief
Engineer
Te veel keuze, brainmelting error!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=381984&layout=2&sort=prc

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Sneezzer schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:31:
Nu de laatste BWE is geweest, is het misschien leuk om een laatste poll te houden of ras en beroep.

*Knip
Weet het dus nog echt niet! Vind alle rassen erg leuk! Profs twijfel ik er nog tussen 3.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

heb bij de poll asura ele gekozen maar ik ga denk ik meerdere characters tegelijk spelen
dus word waarschijnlijk bovengenoemde en een human thief

Edit: dat zijn tot nu toe mijn favorieten

[ Voor 13% gewijzigd door Freakiebeakie op 26-07-2012 15:41 ]

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:10
Freakiebeakie schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:41:
heb bij de poll asura ele gekozen maar ik ga denk ik meerdere characters tegelijk spelen
dus word waarschijnlijk bovengenoemde en een human thief

Edit: dat zijn tot nu toe mijn favorieten
Dit heb ik ook, ga zeker 'beginnen' met een stuk of drie, waaronder minimaal n Charr Thief (wil hoe dan ook n thief en ik vind de combi wel goed passen). Daarnaast ook nog n elementalist (vind t spelen met de 4 elementals erg aantrekkelijk) en daarna weet ik het niet.

Uiteindelijk maat ik waarschijnlijk alle profs en ook alle races wel aan (niet alle mogelijke combinaties natuurlijk :+).

Edit: heb maar Charr en Thief ingevuld, aangezien die al echt vast staat.

[ Voor 5% gewijzigd door KoekjevanLU op 26-07-2012 15:46 ]

• Lasteraar
Charr Warrior..
En een asura. Wat weet ik nog niet.. Necro is wel leuk denk ik.

Elementalist speelt ook erg fijn.. Maar is zo corney.....

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Absoluut zal ik ook proberen veel verschillende classes en races te kiezen. Waarom zou je bij 1 steken als je zoveel keus hebt?

• KoekjevanLU
Lasteraar schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:48:
Elementalist speelt ook erg fijn.. Maar is zo corney.....
Dat is precies waarom mijn main geen elementalist gaat worden :)

• Sneezzer
shoney24 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:51:
Absoluut zal ik ook proberen veel verschillende classes en races te kiezen. Waarom zou je bij 1 steken als je zoveel keus hebt?
Tja, dat moet je zelf weten uiteraard, maar één zal er het eerste zijn. ;)

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik denk dat ik vanaf de start maar eens een ranger ga maken. Ik vond Charr als ras wel erg cool qua details :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Sylvari Ranger als main en waarschijnlijk een Asura elementalist/necromancer/mechanic of mesmer als 'tussendoortje'. Vriendin begint met human elementalist

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49
shoney24 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:51:
Omdat de leveling-curve nogal traag is en een char naar 80 brengen heel veel tijd kost :P

Ik heb liever 1 level 80 char dalijk over een paar maanden dan 4 van level 30.

Ik vond overigens de Necromancer wel een leuke class, maar de Charr een niet zo boeiend ras. Met name de startwereld vond ik niet zo heel bijzonder.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 26-07-2012 16:05 ]

• Dakreal
Tyoi schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:59:
Sylvari Ranger als main en waarschijnlijk een Asura elementalist/necromancer/mechanic of mesmer als 'tussendoortje'. Vriendin begint met human elementalist
Ik vond die Asura's echt lijken op ET met het syndroom van Down... maar goed :P Dat is mijn ongezouten mening.

Het zit voor mij wel dicht bij elkaar hoor:

Ranger - Charr
Guardian - Nord
Elementalist - Human

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Dakreal schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:05:
[...]

Ik vond die Asura's echt lijken op ET met het syndroom van Down... maar goed :P Dat is mijn ongezouten mening.

Het zit voor mij wel dicht bij elkaar hoor:

Ranger - Charr
Guardian - Nord
Elementalist - Human
Hehe, zegt dat wat over de Asura of jouzelf? >:) :P

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• Dakreal
Tyoi schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:08:
[...]

Hehe, zegt dat wat over de Asura of jouzelf? >:) :P
Uiteraard over Asura ;-)

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Volgende keer ga ik echt namen bijhouden met wie ik allemaal op TS heb gehoord en/of gesproken.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Bosmonster schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:04:
[...]

Omdat de leveling-curve nogal traag is en een char naar 80 brengen heel veel tijd kost :P

Ik vond overigens de Necromancer wel een leuke class, maar de Charr een niet zo boeiend ras. Met name de startwereld vond ik niet zo heel bijzonder.
ik vind het lvlen vrij vlot gaan anders , zal ook zeker proberen alle classes max te krijgen

Verwijderd

Ga voor de norn engineer. Geen idee of het leuk speelt (heb geen beta of wat dan ook gespeeld). Maar geweren spreekt mij wel aan :p.

Als ik dat niet leuk vindt dan waarschijnlijk sylvarie mesmer

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
De ras die ik kies wordt bepaald door de professie. De Mesmer leek mij het leukst, maar de ervaringen die ik heb gehoord voorspelden niet veel goeds, net als voor de Necromancer. Ik wil graag van elke race een character en geen dubbele professies en daarom heb ik onderstaande lijst gemaakt.

1: Thief, Human
2: Elementalist, Sylvari
3: Mesmer, Asura
4: Guardian, Norn
5: Warrior, Charr

Bovenstaande onder voorbehoud natuurlijk ;)

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11 09:48

Metian

Snert is vies

Hoop dat ze de Norn Male wel iets aanpassen kwa loop animatie's, want ik had echt gevoel alsof ik in slow-motion aan het lopen was xD

Maar voorlopig zal ik beginnen met een Human Thief of misschien wel Sylvari.. ahh kan niet kiezen |:(

[ Voor 28% gewijzigd door Metian op 26-07-2012 16:41 ]

Rupsen, Rapsen.

• BonJonBovi
  • Niet online
Begin sowieso met een male Charr Necromancer. Gewoon omdat Necromancer mijn profession is - altijd al gespeeld in GW1 namelijk. Het ras heb ik gekozen omdat ik het logge, lompe van de Charr wat wel vind hebben. Het is allemaal niet zo vanilla in die startwereld.

Overigens weet ik ook al zeker dat ik een human Guardian en een Sylvari mesmer ga maken.

Verwijderd

Metian schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:40:
Hoop dat ze de Norn Male wel iets aanpassen kwa loop animatie's, want ik had echt gevoel alsof ik in slow-motion aan het lopen was xD

Maar voorlopig zal ik beginnen met een Human Thief of misschien wel Sylvari.. ahh kan niet kiezen |:(
Reken er maar op dat jouw slow motion ervaring blijft. Is eigenlijk ook heel logisch dat je bij de norm optisch bedrog hebt (net als bij Asura). Om het eerlijk te houden lopen alle rassen even snel, alleen door de grootte van je character kan het sneller of langzamer ogen, omdat de voetjes of voeten resp. sneller of langzamer moeten bewegen om dezelfde afstand in dezelfde tijd te overbruggen.

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 10:28

ZeroCode

Woopie

Onder voorbehoud natuurlijk, maar dit word denk ik mijn volgorde:

1: Elementalist, Sylvari
2: Mesmer, Human
3: Necromancer, Asura
4: Guardian, Charr/Norn
5: Warrior, Charr/Norn

Laat maar komen die GW2 release, kan D3 gelijk me prullenbak in... Pffff :)

• Dakreal
ZeroCode schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:06:
Onder voorbehoud natuurlijk, maar dit word denk ik mijn volgorde:

1: Elementalist, Sylvari
2: Mesmer, Human
3: Necromancer, Asura
4: Guardian, Charr/Norn
5: Warrior, Charr/Norn

Laat maar komen die GW2 release, kan D3 gelijk me prullenbak in... Pffff :)
Hoeveel uur heb je D3 gespeelt? beetje onzin opmerking he :) Prima game, alleen niet om je lang bezig te houden.

Anyways, ik ga ook aan de GW2, en zal ongetwijfeld er nog wel iets naast spelen. F2p geeft een hoop vrijheid :)

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 10:28

ZeroCode

Woopie

Dakreal schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:12:
[...]

Hoeveel uur heb je D3 gespeelt? beetje onzin opmerking he :) Prima game, alleen niet om je lang bezig te houden.

Anyways, ik ga ook aan de GW2, en zal ongetwijfeld er nog wel iets naast spelen. F2p geeft een hoop vrijheid :)
Hoeveel uur, geen idee, maar voor 60 euro te weinig iig. Voor mij is het geen onzinnige opmerking. Ik heb voor GW2 ook zoiets betaald en weet wel zeker dat ik daar langer mee bezig ben. Veel meer mogelijkheden dan D3 naar mijn mening. ;-)

Maar laten we niet sidetracken naar D3, tijd voor GW2 :)

[ Voor 4% gewijzigd door ZeroCode op 26-07-2012 17:16 ]

• Dakreal
ZeroCode schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:16:
[...]

Hoeveel uur, geen idee, maar voor 60 euro te weinig iig. Voor mij is het geen onzinnige opmerking. Ik heb voor GW2 ook zoiets betaald en weet wel zeker dat ik daar langer mee bezig ben. Veel meer mogelijkheden dan D3 naar mijn mening. ;-)

Maar laten we niet sidetracken naar D3, tijd voor GW2 :)
MMO Vs H&S :P zegt wel genoeg denk ik. ik heb 180 uur gespeelt voor maar 60 euro :) Dik eruit.

Maar true, we moeten niet sidetracken. Ondertussen nog wel 33 dagen wachten op GW2. Heb geen zin om 55 euro voor een digitale versie neer te leggen zonder doosje. Ik wacht wel op 28 augustus.

• dragoni
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-08-2012
hier zal het een asura - mesmer worden vond het wel leuk spelen, enkel moet ik nog de traits ervoor uitzoeken aangezien ik daar niet de tijd voor had,

iemand die daar een goede build in heeft? het zal vooral voor wvwvvw zijn en niet s-pvp

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-11 17:07
Hier kan je lekker spelen met verschillende builds

http://en.gw2codex.com/build/generator/

• martijntb1991
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Vind toch wel grappig te zien dat elk ras ook een soort van eigen class heeft. Je ziet veel mensen norn/gaurdian en warrior charr

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-11 21:32
martijntb1991 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:52:
Vind toch wel grappig te zien dat elk ras ook een soort van eigen class heeft. Je ziet veel mensen norn/gaurdian en warrior charr
Ja voor mij is het norn-ranger, en human-warrior, asura-engineer

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-11 19:20
Zit zelf nog altijd te twijfelen tussen Engineer en Necromancer, beide wel Asura maar welke als main ben ik nog altijd niet uit. Engineer is erg leuk maar sommige aspecten van de profession vallen me tegen, zoals de turret cooldowns en de verschillende kits qua damage.

• Nfear
martijntb1991 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:52:
Dat komt doordat bepaalde professies bij bepaalde races realistischer zijn. Zo past een grote lompe Norn of Charr minder bij de professie Thief, ook al zou het even goed zijn.

• Metian

Metian

Snert is vies

25 aug spelen wanneer je een pre-purchase haalt toch ?. Denk dat ik daar maar voor ga, aangezien me school het weer nodig vind dat ik 28 aug weer naar school kom |:(

Rupsen, Rapsen.

• Nfear
Ja, let wel op dat een pre-order maar één dag geeft, pre-purchase geeft drie.

• Metian

Metian

Snert is vies

NoFearz schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 20:19:
Ja, let wel op dat een pre-order maar één dag geeft, pre-purchase geeft drie.
Had het inderdaad door. Nu eens even opzoek naar goedkope pre-purchase 8)

Rupsen, Rapsen.

Verwijderd

Voor de liefhebbers van meeeer GW2 stuff;

YouTube: Kripp's Guild Wars 2 First Impression

Leuke impressie van een "noob". ;)
Dat punt over dood gaan in de game ben ik helemaal met m eens.
Maar.. damn heb zin in deze game zeg. :p

edit:
En nog wat info over de beroepen;
YouTube: Guild Wars 2 - Crafting Overview

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2012 20:52 ]

• Lasteraar
Bosmonster schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:04:
[...]

Ik heb erg veel gehoord over de lore via woodenpotatoes youtube-kanaal. Maar de Charr is toch wel een leuk Ras met een duidelijke ( evil ) geschiedenis in Tyria.

• Lasteraar
Hier nog wat leuke Lore voor de liefhebbers.
Zijn kanaal is behoorlijk groot, maar dit zijn recente goede informatieve Lore-filmpjes over de Charr ( en de humans )

YouTube: Guild Wars 2 Daily: Charr Underworld Expansion

YouTube: Guild Wars 2 Lore: The Fall of Ascalon

YouTube: Guild Wars 2 Lore: The World

YouTube: Guild Wars 2 Lore: The Chosen

YouTube: Guild Wars 2 Lore: The Characters

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49
Lasteraar schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:55:
[...]

Ik heb erg veel gehoord over de lore via woodenpotatoes youtube-kanaal. Maar de Charr is toch wel een leuk Ras met een duidelijke ( evil ) geschiedenis in Tyria.
Laat ik het zo stellen dan: Hun home city vond ik totaal niet leuk.
Heb in de beta een Norn ranger, een Charr warrior en een Asura necro gemaakt en allemaal tot > lvl 8 gespeeld. Moet zeggen dat ranger me uiteindelijk echt niet lag, maar dat was mijn eerste character en toen moest ik ook alles nog uitvinden, van hoe het inventory werkt tot combat en skills enzo. Warrior beviel me van de 3 het beste, wat een beetje een verrassing voor me was. In WoW en Rift speelde ik altijd liefst caster of ranged classes, in GW2 heb ik mijn warrior ook uiteindelijk wel een gun gegeven om te zien hoe kiten bevalt (en dat werkt super!) maar een dikke 2H sword of dual axes beviel me beter.

Ik wilde, zoals ik eerder wel eens heb gezegd, graag zien of GW2 inderdaad erg casual friendly is en het antwoord is een keihard JA! In ieder geval in de low lvl gebieden heb ik me prima vermaakt en kennis kunnen maken met wat events enzo en dat ging allemaal makkelijk.

Ik ga iig de ontwikkelingen rond release volgen en ik denk zeker dat ik vroeg of laat GW2 wel koop.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Sneezzer schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:45:
[...]
Ik denk dat je het veel te serieus neemt, het is gewoon een marketing gimmick.

ps. lees je tekst nog even en maak de zinnen een beetje vloeiender.
Je hebt inderdaad punt in; al die screenshots zorgen ervoor dat mensen meer gaan interesseren in GW2.
Dat is zeker goed gelukt.
Maar voor prijzen winnen, dat zal voor veel mensen tegenvallen met onhandige gallery en beperkte voting systeem. Helaas en spijtig tegelijk.

Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds interesse heb in GW2. Het ontbreken van questen, het eerlijke level matching in elke zone, goed opgebouwde dynamische wereld maken wat goed.

Ik zag dat je als Guildwars speler alvast namen kan reserveren tot 30 juli. Helaas zit ik te weinig mee met GW en dus heeft dat naamreservering voor mij bijna geen nut meer. Jammer.
Ben wel achter gekomen wat karma voor bedoeld is. Je kan nieuwe wapens en gear mee kopen.

Verwijderd

MrDummy schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 01:02:
[...]

Ik zag dat je als Guildwars speler alvast namen kan reserveren tot 30 juli. Helaas zit ik te weinig mee met GW en dus heeft dat naamreservering voor mij bijna geen nut meer. Jammer.
Ben wel achter gekomen wat karma voor bedoeld is. Je kan nieuwe wapens en gear mee kopen.
Ik snap je opmerking over naam reserveren niet. Als je GW1 hebt en je hebt namen die veilig wilt stellen, dan gewoon inloggen en naam aanmaken. Ben je klaar. Snap dus niet wat het probleem is.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Dakreal schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:12:
[...]

prima game d3? dat meen je niet serieus... ik vind het echt zonde van me geld dat ik dat spel heb gekocht
en dat is niet omdat dat spel me niet legt , ik vind de gameplay erg leuk maar de auctionhouse is %$*$%
het systeem wat ze in gw2 gebruiken is veel vriendelijker voor spelers daar heb je de winkels niet echt nodig
AH in d3 wel :S

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 07:51
Heeft een van jullie de boeken Ghosts Of Ascalon of Edge of Destiny gelezen? Zijn deze boeken een beetje boeiend? En moet ik eerst Ghosts of Ascalon lezen of kan ik meteen met Edge of Destiny beginnen?

Verwijderd

Ik heb ze allebei gelezen en ja ze zijn erg leuk en nee de boeken zijn afzonderlijk te lezen.
@SyNqii
Dat werkt alleen als je in het laatste half jaar nog in GW1 hebt ingelogd.. Dat wordt er dus bedoeld met registreren... Een keertje inloggen in GW1. MrDummy zal het verder nog specifiek hebben over een aantal voordelen die je in GW2 kunt krijgen als GW1 speler. Daarvoor moet je echter in GW1 wel bepaaldse dingen hebben gedaan (ik weet niet precies wat, ik heb geen GW1) en als ik MrDummy goed volg heeft hij die dingen niet gedaan dus heeft hij daar verder ook niets aan (buiten dus het registreren van de naam)

Is er bij Tweakers eigenlijk hier al een definitieve keuze voor de server gemaakt? Ik weet dat er in de beta's was gekozen voor Far Silverpeak maar die was erg vol. Persoonlijk zoek ik zelf ook een wat meer internationale server. Piken Square lijkt mij erg geschikt.

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 07:51
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:30:
Ik heb ze allebei gelezen en ja ze zijn erg leuk en nee de boeken zijn afzonderlijk te lezen.
Bedankt! Kan je ze ook lezen als je nog weinig van GW afweet of moet je al wat achtergrond informatie kennen?

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Het geeft je juist behoorlijk wat achtergrond informatie. :) Ik zou persoonlijk wel beginnen met Ghosts of Ascalon en daarna Edge, Ghost geeft wat meer lore inzicht. Chronologisch speelt Edge zich overigens voor Ghosts af.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Verwijderd

Dat, maar ik denk dat je het verhaal beter begrijpt als je iig GW Prophecies en Eye of the North uitgespeeld hebt.

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Nu zit ik al even te zoeken hoe ik mijn GW char name kan reserveren voor GW2.
Enige wat ik lees is dat ik sowieso in moet loggen in GW met mijn char om de naam te reserveren.

Maar ik heb geen idee waar ik GW and GW2 kan linken , want hoe weten ze anders welke char name van mij is?

• Sneezzer
Nog even een kickje van de poll:

Nu de laatste BWE is geweest, is het misschien leuk om een laatste poll te houden over ras en beroep.

Poll: Welk ras ga je als eerste spelen:
Human
Norn
Charr
Asura
Sylvari
Help, ik kan niet kiezen...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=381982&layout=2&sort=prc

Poll: Wat word je klasse?
Warrior
Ranger
Necromancer
Mesmer
Elementalist
Guardian
Thief
Engineer
Te veel keuze, brainmelting error!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=381984&layout=2&sort=prc

• kowapanga
Devata schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:06:
Je gebruikt toch het zelfde account / email neem ik aan?
Uh ja zelfde email dat wel, maar staat niks bij NCSoft geregistreerd ofzo , dacht dat dat moest

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Bij het aanmaken van mijn account heb ik al mijn GW1 account in moeten voeren.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

• kowapanga
Dan is het daar misschien mis gegaan bij mij :p

• Sjenker
  • Laatst online: 14:49
Ik krijg er steeds meer zin, ben ook zeer benieuwd want heb geen beta en gw1 nooit gespeeld.

Stel nou ik vind de gam niks is het dan mogelijk om de game door te verkopen? Of zit er een eenmalige code bij wie je gebruikt bij bijv installeren.

Ik ga in iedergeval voor ranger en thief. Ranged en pets heeft namelijk altijd al aan gesproken en sneaky sneaky in mmo's is ook altijd fun. Is er trouwens een site met alle tameable pets van gw2? Zoals pettopia ofzo van WoW

Verwijderd

Volgens mij is er nog niks misgegaan voor je. Je kunt nu nog niks registreren op je ncsoft master account. Als het goed is heb je bij het registreren van gw2 wel je inloggegevens van gw1 opgegeven? Dit is een pro forma koppeling. De definitieve doe je bij release / head start. Correct me if im wrong.

• KoekjevanLU
Boomhunta schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:29:
Ik krijg er steeds meer zin, ben ook zeer benieuwd want heb geen beta en gw1 nooit gespeeld.

Stel nou ik vind de gam niks is het dan mogelijk om de game door te verkopen? Of zit er een eenmalige code bij wie je gebruikt bij bijv installeren.

Ik ga in iedergeval voor ranger en thief. Ranged en pets heeft namelijk altijd al aan gesproken en sneaky sneaky in mmo's is ook altijd fun. Is er trouwens een site met alle tameable pets van gw2? Zoals pettopia ofzo van WoW
Ik weet niet hoe het bij GW2 zal gaan, maar bij GW1 kon je je account overdragen naar iemand anders. Heb dit eens gedaan met de account van mijn vriendin, die ze niet meer gebruikte en die ik verkocht heb aan n maat van me. Vermoedelijk zal bij GW2 ook zoiets mogelijk zijn.

<edit>
In feite kwam het er op neer dat je het email-adres van je account wijzigde. Zodra beide email-adressen de wijziging bevestigd hadden, was je account dan overgezet. Het wachtwoord zul je dan nog 'handmatig' moeten vertellen/mailen. Zo ging het in ieder geval in GW1, als ik me goed herinner.
</edit>

[ Voor 15% gewijzigd door KoekjevanLU op 27-07-2012 11:52 ]

• Asator
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
Boomhunta schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:29:

Je koppelt een eenmalige code aan je account. Als je een nieuwe account aanmaakt voor dit spel waar verder geen andere spellen aan gekoppelt zitten zou je het in theorie door kunnen verkopen.

Denk alleen niet dat ze hier heel blij mee zijn. Meestal worden account gebanned als ze merken dat je het wilt verkopen. Was het niet zo dat je volgens de europese wet spellen gewoon door mocht verkopen?

EDIT: Heb al in geen jaren GW1 meer aangeraakt maar als wat KoekjevanLU hierboven zegt klopt dan zou het inderdaad eenvoudig kunnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Asator op 27-07-2012 11:37 ]

@Boomhunta
Het is een code en die zit aan je account gekoppeld. Je zou dan dus je hele account moeten doorverkopen maar ik denk niet dat je dat zult doen als je GW2 even de kans geeft om te leren kennen. Je hebt geen maandelijkse kosten en er zitten genoeg mini-games die leuk zijn om tussendoor te doen. Zelfs als zou GW2 je niet liggen.

Het pet systeem zit helaas wat minder leuk in elkaar. Je kunt maar een gelimiteerd aantal voorgedefinieerde pets trainen. En trainen wilt zeggen ernaast staan en op 'f' klikken.

Dus het zoeken naar zeldzame kleuren enz enz zit er helaas niet in. Ik heb ik in bèta forums wel gevraagd of ze niet gewoon alle beesten kunnen laten temmen (dan krijg je dus vanzelf dat je ook weer naar speciale pets kunt gaan zoeken).

Ik heb dit plaatje voor je kunnen vinden:
http://4.bp.blogspot.com/...4k/s1600/Pet+Panel+UI.png

Daarop staan alle land-pets die je kunt temmen.

Naast pets voor op het land heb je ook nog pets voor onder water.

Bekijk ook even dit filmpje: YouTube: Guild Wars 2 - The Ranger Pets and their Skills #1 Land

[ Voor 12% gewijzigd door Devata op 27-07-2012 11:44 ]

Voor meer info over alle peets, check de wiki: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Pet

Bij de meest algemene soorten staat en plaatje. Ook kun je informatie vinden over welke skills de soorten hebben en waar je ze kunt temmen.

Sowieso is de wiki een goede bron van informatie :)

Als je de tijd hebt, hier een video van alle pets en hun skills: YouTube: Guild Wars 2 - All Ranger Pets and Skills (HD)

[ Voor 158% gewijzigd door Morrar op 27-07-2012 11:50 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Peterrtt schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:35:
[...]

Bedankt! Kan je ze ook lezen als je nog weinig van GW afweet of moet je al wat achtergrond informatie kennen?
hoe weet jij dat piken square niet overlopen word door 1 bepaalde nationaliteit?
wil dat wel graag weten aangezien mijn voorkeur uitgaat naar een internationale mengelmoes server

Edit : ga namelijk met een aantal vrienden een guildje beginnen en die komen echt uit alle hoeken en gaten
zou dus niet cool zijn als ik op een NL server ga zitten en de engels talige in onze guild daar tussen laat zitten

Oeps zie nu de verkeerde persoon gequote 8)7 8)7 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Freakiebeakie op 27-07-2012 12:05 ]

@Freakiebeakie
De piken square is op dit moment ook de server van de RP community. Dat is over het algemeen al een erg gemengde community. Daarbij is het niet zo'n enorme grote community waardoor er wel nog volop ruimte is.

Je weet natuurlijk nooit 100% of er niet ineens een hoop mensen van een land heen gaan maar dit lijkt een redelijke goede keuze. Het feit dat die RP community daar zit schrikt ook veel mensen af (bang dat ze slecht presteren in WvW, maar daar ben je uiteindelijk met je eigen guild verantwoordelijk voor).

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

wij zijn meer pve gericht dus pvp kan de meeste van ons niet echt boeien, we zullen het vast wel gaan spelen maar dan pas nadat we diverse characters geleveld hebben. die RP community zegt me iig helemaal niks
zal eens ff google zo

Hier is hun site: http://www.guildwars2roleplayers.com/

RP van role playing (voor als dat niet duidelijk was). Dat zijn dus van die gamers die vaak ook in karakter spelen. Lijkt mij wel leuk om genoeg van die mensen op de server rond te hebben lopen. Heb je op andere servers alleen wat statische NPC's, hebben je op Piken Square echte 'acteurs'. Geeft het wat extra sfeer.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

dat zijn vaak wel mensen die ook behulpzaam zijn wat ik wel leuk vind, ik ben zelf ook erg behulpzaam
dit heb ik altijd leuk gevonden aan de community van gw1 , ook een jaar wow gespeeld en daar miste ik dat echt, daar loopt iedereen te trolle en helpt niemand als je wat vraagt.
laatste weekend hebben wij op de underworld server gespeeld dat was opzich ook wel een aardige server
damn ik vind het echt moeilijk om te bepalen waar te spelen bij release.

Edit: toch zo`n groep roleplayers op de server kan inderdaad wel vermakelijk zijn , zal het er over hebben met de luitjes

[ Voor 12% gewijzigd door Freakiebeakie op 27-07-2012 12:24 ]

Dat is inderdaad ook een van de voordelen,

Maar het is zeker een moeilijke keus. Het nadeel is een beetje dat als vrienden van je Gw2 gaan of blijken te spelen je graag op de zelfde server speelt. Die kans is dan weer het groots bij Far Silverpeaks (als dat uiteindelijk de server wordt voor de Benelux community)

Zelf hoop ik een beetje dat een redelijk groot deel van de Benelux community (mensen die internationaal gericht zijn) naar Piken Square komen. Dan zou je daar een mooie internationale server kunnen worden die toch een sterke Benelux basis heeft. Wij maken onze definitieve keuze pas tijdens of vlak na de release (in het begin kun je waarschijnlijk nog gratis switchen) maar de voorkeur gaat voor nu toch naar Piken Square met Far Silverpeaks als back-up.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

je kan ook altijd als guest naar een server gaan en als guest kan je ook guilds joinen, er komen bij ons waarschijnlijk ook wat mensen uit amerika ,dat vind ik zelf wel cool dan heb je inde late uurtjes ook mensen online en ik ben in de weekenden nogal een nacht persoon, speel zo tot 5 uur smorgens door :)

• Sneezzer
Devata schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:31:
Dat is inderdaad ook een van de voordelen,

Maar het is zeker een moeilijke keus. Het nadeel is een beetje dat als vrienden van je Gw2 gaan of blijken te spelen je graag op de zelfde server speelt. Die kans is dan weer het groots bij Far Silverpeaks (als dat uiteindelijk de server wordt voor de Benelux community)

Zelf hoop ik een beetje dat een redelijk groot deel van de Benelux community (mensen die internationaal gericht zijn) naar Piken Square komen. Dan zou je daar een mooie internationale server kunnen worden die toch een sterke Benelux basis heeft. Wij maken onze definitieve keuze pas tijdens of vlak na de release (in het begin kun je waarschijnlijk nog gratis switchen) maar de voorkeur gaat voor nu toch naar Piken Square met Far Silverpeaks als back-up.
Persoonlijk zou ik niet kiezen voor een genationaliseerde server.

Maar goed, misschien dat de hele discussie over server keuzes pas vlak voor de launch gedaan kan worden in een apart topic?
Anders krijgen we dat om de pagina weer, terwijl de server namen nog niet definitief zijn.

• Nfear
Sneezzer schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:59:
[...]

Maar goed, misschien dat de hele discussie over server keuzes pas vlak voor de launch gedaan kan worden in een apart topic?
Anders krijgen we dat om de pagina weer, terwijl de server namen nog niet definitief zijn.
Het lijkt mij juist dat dit voor de release nog besloten moet gaan worden. Velen zullen al op 25 augustus een server kiezen. Als zij nu Far Shiverpeaks kiezen, en er wordt op 28 augustus een andere server gekozen. Zitten de meeste al vast op Far Shiverpeaks voor een tijdje.
Sneezzer schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:59:
[...]
Nee ik dus ook niet, vandaar dus ook mijn voorkeur voor Piken Square
Far Shiverpeaks lijkt de genationaliseerde server te worden. Het enige wat ik ermee bedoel te zeggen is dat Piken Square een leuke server kan zijn voor Beneluxers die in internationale server zoeken. Dus dan heb je we een sterke basis van de Benelux maar is het toch echt een internationale server.

Volgens mij zullen de huidige servers zeker voor het grootste gedeelte ook wel in de release zitten. Misschien dat er wat bij komen en wat af gaan maar er lijkt me geen reden voor ArenaNet om alles nog om te gooien.

Wat betreft het voeren van die discussie. Het lijkt me juist wel dat je die discussie nu moet voeren. Dan kunnen mensen / vrienden ook onderling duidelijk zijn over de serverkeuze. Anders blijft het tot vlak voor de release erg onduidelijk.

• Sneezzer
NoFearz schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:02:
[...]

Het lijkt mij juist dat dit voor de release nog besloten moet gaan worden. Velen zullen al op 25 augustus een server kiezen. Als zij nu Far Shiverpeaks kiezen, en er wordt op 28 augustus een andere server gekozen. Zitten de meeste al vast op Far Shiverpeaks voor een tijdje.
Vandaar ook het punt "vlak voor launch"

En verder, je kiest toch met vrienden en kennissen? Dan lijkt het me makkelijk om eea. af te stemmen.

• Sjenker
  • Laatst online: 14:49
Devata schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:40:
@Boomhunta
Het is een code en die zit aan je account gekoppeld. Je zou dan dus je hele account moeten doorverkopen maar ik denk niet dat je dat zult doen als je GW2 even de kans geeft om te leren kennen. Je hebt geen maandelijkse kosten en er zitten genoeg mini-games die leuk zijn om tussendoor te doen. Zelfs als zou GW2 je niet liggen.

Het pet systeem zit helaas wat minder leuk in elkaar. Je kunt maar een gelimiteerd aantal voorgedefinieerde pets trainen. En trainen wilt zeggen ernaast staan en op 'f' klikken.

Dus het zoeken naar zeldzame kleuren enz enz zit er helaas niet in. Ik heb ik in bèta forums wel gevraagd of ze niet gewoon alle beesten kunnen laten temmen (dan krijg je dus vanzelf dat je ook weer naar speciale pets kunt gaan zoeken).

Ik heb dit plaatje voor je kunnen vinden:
http://4.bp.blogspot.com/...4k/s1600/Pet+Panel+UI.png

Daarop staan alle land-pets die je kunt temmen.

Naast pets voor op het land heb je ook nog pets voor onder water.

Bekijk ook even dit filmpje: YouTube: Guild Wars 2 - The Ranger Pets and their Skills #1 Land
maar iedereen heeft dus bijv zelfde beer qua skin? Of begrijp ik het verkeerd?
@Sneezzer
Niet als vrienden of kennissen bijvoorbeeld in en andere guild zitten. Zelf kun je bijvoorbeeld tussen twee guilds zitten te twijfelen en een vriend van jou zit in een andere guild waar jij niet in geïnteresseerd bent (BV omdat die PVP gericht is) dat zou je waarschijnlijk wel een guild willen kiezen die in de zelfde server gaat zitten.

en ja je kunt wel met iemand op een andere server spelen maar dat is toch anders als op de zelfde server te zitten.

Ik zie niet wat er mis is met alvast wat duidelijkheid om eerlijk te zijn.

@Boomhunta
Je begrijpt het goed. (Zo was het tenminste in de bèta's)

Buiten die pets wat je daar zag heeft elk ras ook nog de keuze uit 3 pets die volgens mij uniek zien voor zijn ras (hier kan een ranger er dus 1 van kiezen). Maar ik kan me vergissen, misschien dat je ze ook wel kunt vangen.

[ Voor 21% gewijzigd door Devata op 27-07-2012 13:20 ]

• Xanaroth
  • Laatst online: 06-06 18:07
Devata schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:10:
[...]

Nee ik dus ook niet, vandaar dus ook mijn voorkeur voor Piken Square
Far Shiverpeaks lijkt de genationaliseerde server te worden. Het enige wat ik ermee bedoel te zeggen is dat Piken Square een leuke server kan zijn voor Beneluxers die in internationale server zoeken. Dus dan heb je we een sterke basis van de Benelux maar is het toch echt een internationale server.

Volgens mij zullen de huidige servers zeker voor het grootste gedeelte ook wel in de release zitten. Misschien dat er wat bij komen en wat af gaan maar er lijkt me geen reden voor ArenaNet om alles nog om te gooien.

Wat betreft het voeren van die discussie. Het lijkt me juist wel dat je die discussie nu moet voeren. Dan kunnen mensen / vrienden ook onderling duidelijk zijn over de serverkeuze. Anders blijft het tot vlak voor de release erg onduidelijk.
Het genationaliseerde is puur om elkaar makkelijk te vinden, zoals IRL vrienden en bijvoorbeeld mensen van tweakers.

Via guesting kun je vrije op alle servers komen en alle guilds dus in je spel wordt je vrijwel niet beperkt welke server je kiest. Uiteindelijk is de server keuze enkel van invloed in WvWvW.
@Myrdreon guesting is toch wel anders dan op de zelfde server zitten zoals ik al aan gaf. Je kunt elkaar niet 'toevallig' tegen komen, om eens iets te noemen. Het nationaliseren heeft meer te maken met de taal die er gesproken en als je mensen aanspreekt dat de kans groter is dat ze ook Nederlands zijn (Wil je juist mensen van overal tegen komen, dan zoek je niet zo'n server). Maar daarnaast dus ook nog de kans dat een kennis die ook GW2 speelt (waar je dan later achter komt) op de zelfde server zit als jou. Guesting maakt de keuze inderdaad wel iets minder belangrijk maar het is toch echt nog altijd wat anders dan echt op de zelfde server zitten.

• Nfear
Heeft er iemand hier de professie Thief uitgeprobeerd? Ik vraag me af in hoeverre "Steal" nuttig is.

• KoekjevanLU
NoFearz schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:31:
Heeft er iemand hier de professie Thief uitgeprobeerd? Ik vraag me af in hoeverre "Steal" nuttig is.
Exacte uitleg kun je hier vinden, voor zover deze definitief is uiteraard.

Heb het zelf kort geprobeerd en het geeft je in feite een extra skill, afhankelijk van je tegenstander.

De skill komt ook uit het filmpje waarin de Thief geïntroduceerd werd, waarbij hij een tak van n 'boom' steelt en er een Troll mee om de oren slaat 8)

[ Voor 15% gewijzigd door KoekjevanLU op 27-07-2012 13:53 ]

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
KoekjevanLU schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:50:
[...]

Exacte uitleg kun je hier vinden, voor zover deze definitief is uiteraard.

Heb het zelf kort geprobeerd en het geeft je in feite een extra skill, afhankelijk van je tegenstander.
Het is ook gewoon een extra shadowstep :) In pvp vaak erg handig.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

de meeste mensen zijn nu ook wel zo`n beetje uitgepraat over de laatste beta , een goed onderwerp lijkt mij dan de server keuze , mijn mening is ook dat je daar niet vroeg genoeg mee kan beginnen. wel jammer idd dat het nog niet helemaal definitief is maar ik ga er van uit dat er niet veel zal veranderen

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

In de afgelopen BWE heb ik op Far Shiverpeaks gespeeld, ik maak geen deel uit van de GoT guild daar en zit in een andere guild, er zullen best veel mensen uit Benelux naar Far Shiverpeaks gaan, maar voor zover ik mensen in de guild sprak zijn de meesten naar mijn ervaring niet uit Benelux.

Ik vind het zelf ook prettiger om een internationale server te hebben in plaats van alleen maar Nederlands/Nederlanders te zien in de chat.

[ Voor 19% gewijzigd door Xyzer op 27-07-2012 15:42 ]

Hier komt ooit nog wat te staan..

@Xyzer
Ik weet niet in welke Guild je zat maar op Far Shiverpeaks zit voornamelijk de Benelux en Scandinavische landen. Dat is dus inderdaad niet aleen Benelux maar toch nog altijd beperkt, niet echt een mix uit alle landen.

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Devata schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 15:45:
@Xyzer
Ik weet niet in welke Guild je zat maar op Far Shiverpeaks zit voornamelijk de Benelux en Scandinavische landen. Dat is dus inderdaad niet aleen Benelux maar toch nog altijd beperkt, niet echt een mix uit alle landen.
Ik vind het niet erg dat er veel mensen uit Benelux zitten, zolang de chat over het algemeen maar Engels is.

Overigens heeft de guild waar ik in zit maar 3 Nederlandse members (naar mijn weten) en ik weet dat er nog mensen in de guild uit Noorwegen, Denemarken, Engeland en Amerika zelfs komen.

Hier komt ooit nog wat te staan..

Ik zit er zelf ook niet mee als er veel mensen uit de Benelux zitten (vandaar dus ook dat ik hoop dat buiten een meer genationaliseerde server er ook op een meer internationale server veel Beneluxers komen) Iets in de trant van. Ben je Nederlander (Benelux) en wil je een "Nederlandse" server dan het advies, ga naar Far Shiverpeaks en ben je een Nederlander en zoek je een meer internationale server dan ga naar Piken Square. Zo ontstaat ook op die server een sterke Nederlandse basis.

Maar als je in Piken Square gewoon mensen tegen komt kunnen ze overal vandaan komen. Bij Far Silverpeaks kunnen ze natuurlijk ook overal vandaan komen maar is de kans wel heel groot dat ze uit de Benelux of Scandinavische landen komen. En dat zal alleen maar erger worden doordat mensen uit andere landen er dan niets te zoeken hebben. Dat is bij Piken Square niet het geval door die RP community die er zit.

Dat is tenminste een beetje wat ik voorstel. Uiteindelijk ligt de keuze natuurlijk bij iedere persoon zelf maar als je met de Belenux community zo'n "advies" kunt geven dan is het voor iedereen wel duidelijk wat hij kan verwachten.

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Uit poll blijkt dat ik niet echt origineel zal zijn/ worden. Mijn main character zal een Human - Ranger worden.

Betreft de server ben ik ook wel benieuwd voor welke server de meeste mensen op GoT gaan kiezen.
Ik vertik het eigenlijk om op een server uit te komen die vol zit met italianen of andere mafkezen waar je niet eens fatsoenlijk engels mee kan "typen".

Voor 25 Aug zal ik druk bezig zijn welke servers voor mij in aanmerking komen.

Verwijderd

Ik zat zelf op Desolation. Weet bij god niet wie daar allemaal op speelt. Boeit me weinig zolang er maar Engels gepraat wordt.
Mij boeit het toch wel. Wil graag mensen van overal tegen komen. Niet bijna alleen maar Nederlanders of Fransen of Spanjaarden of Zweden en Nederlanders.
Als het kon zat ik het liefst zelfs op een server die voor de hele wereld wordt gebruikt in plaats van een EU server.

Echter zou ik het wel prettig zitten als er wel een flink aantal Nederlanders op zitten.

Far Silverpeaks lijkt een server te worden waar bijna alleen maar Beneluxers en Scandinavische mensen op zitten.

Daarnaast zijn er nog wat dingen om op te letten. Wat voor een publiek, de scheldkanonnen of gewoon aardige behulpzame mensen. En zoals Freakiebeakie al aan gaf zijn die RP community's over het algemeen behulpzame mensen. Dat ze ook nog voor wat meer leven / dynamiek zorgen is een plus.

Wat men vaak als een nadeel ziet is dat die community vaak in PvP slechter is wat zich hier dus zou kunnen vertalen in een lagere positie bij WvW. Je kunt echter ook stellen dat dat ook betekend dat jou bijdragen in WvW ook veel meer mee telt dan op server waar een aantal grote guild WvW beheersen. Dus of WvW het werkelijk minder zal doen hangt dan toch van jezelf af.

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-11 14:28
Zelf nog niet gespeeld maar wat mijn ervaring is met benelux/scandinavische servers is dat er bijna altijd wel Engels word "gesproken". Kom je op een server uit het zuiden of oosten van europa dan zal je bijna geen Engels zien.

Leukste is natuurlijk om een server te hebben met mensen over heel de wereld maar als je de keuze moet maken tussen Engels (benelux/scandinavisch) of Wereld server waar bijna geen Engels word gesproken dan heb ik mijn keuze snel gemaakt.
@itsleon
Op Piken Square werd in de bèta's ook gewoon Engels gesproken.
Op Far Silverpeaks heb ik zelf Frans zien langskomen, maar ook voornamelijk Engels hoor.

Verwijderd

Tja, dat zal je altijd hebben. Tenzij ze voor alle talen exclusieve servers aangeven.
Maar de community "verdeling" van servers is niet officieel en duizenden mensen weten daar niks van ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2012 18:57 ]

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-11 19:20
Law of small numbers, omdat toevallig op gw2guru in het servers topic wat NL guilds staan is de server grotendeels Nederlands, ik tel slechts iets van 20 guilds onder FS op gw2guru, niet echt representatief voor de misschien wel duizenden spelers op FS tijdens de beta. Trouwens schat ik het percentage spelers wat echt betrokken is bij serverkeuze (en indelen van servers op nationaliteit) nihil.

Ben momenteel mijn tijd aan het doden door talloze YouTube videos te bekijken over de lore, professions, crafting, world e.d. om maar een beetje bezig te zijn, kan echt niets bedenken wat te doen tot de 25e. :/

[ Voor 40% gewijzigd door Moonborne op 27-07-2012 19:44 ]

• Nfear
Manabrew schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 19:36:
Law of small numbers, omdat toevallig op gw2guru in het servers topic wat NL guilds staan is de server grotendeels Nederlands, ik tel slechts iets van 20 guilds onder FS op gw2guru, niet echt representatief voor de misschien wel duizenden spelers op FS tijdens de beta. Trouwens schat ik het percentage spelers wat echt betrokken is bij serverkeuze (en indelen van servers op nationaliteit) nihil.

Ben momenteel mijn tijd aan het doden door talloze YouTube videos te bekijken over de lore, professions, crafting, world e.d. om maar een beetje bezig te zijn, kan echt niets bedenken wat te doen tot de 25e. :/
Ik heb hetzelfde hier. Vandaag heb ik een aantal video's gekeken van The Cynical Brit
Pagina: 1 ... 68 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.