Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-11 13:15
Tyoi schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:32:
Let op: Alleen pre-purchase, niet pre-order, krijgt de 72 hour head start.
Pre-purchase? Je bedoelt dat je dat krijgt als je de game al besteld en betaald hebt denk ik?

• Cixelsyd
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-11 13:12
Dit was mijn eerste Beta Weekend op Guild Wars 2, en ik keek er dan ook erg naar uit. Samen met men broer een Key kunnen scoren, en samen ook vrijdag begonnen met spelen. Allebij voor Norn gekozen, en ik als Ranger. Dit is me zeker bevallen, alleen miste ik gewoon iets waar je character zen pijltjes bewaard! Maar dat zijn details, en bederven dan ook niet het spelplezier.

Ik hou niet echt van PvP, maar vind het leuker om met een groep PvE te spelen, daarom heb ik gewoon het spel gespeeld, zoals ik het zou gaan spelen met de echte release, Het eerste gebied Wayfarer Foothils en Hoelsbrak helemaal 100% compleet. Ook ik ben er niet achtergekomen wat ik met de mystic coins kon. Hierna verder gegaan in de Quest Line en uitgekomen in het Diessa Plateau, waar het wel aanzienlijk rustiger was als de vorige locaties, waardoor sommige Group Events ook lastig waren tot zelfs onmogelijk!

Ik stoorde me eigenlijk aan de respawn rate. Er ging geen grot voorbij waar je weer terug kon lopen, ik moest de meeste dingen 2x halen, van voor naar achter en van achter naar voor. Ook Group Events spawnde erg snel, maar ik neem aan dat dit met de Beta te maken heeft, iedereen moet ook eens kans krijgen het spel te ontdekken.

Je bent ook erg snel "master" van je wapen, d.w.z. je kunt al vrij snel alle skills ermee vergeleken met andere games (wat ik eigenlijk helemaal niet moet doen!).

Het spel is wel echt heerlijk voor de mensen met meerdere willen spelen, en het spel kan niet verpest worden door "ninja looters" die met de drop er vandoor gaan i.p.v. te delen. Dat ben ik gelukkig niet tegen gekomen, dus een baas versla je lekker samen, en je hebt er samen plezier van. Krijg je een drop waar je niks mee kunt, dan kun je iemand anders blij maken, of je verkoopt het gewoon.

Niet enorm veel gespeeld, maar wat ik gezien heb, doet me zeker aanzetten tot een reservering van het spel!

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:49
NuCl3aR schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:33:
[...]

Neem eens een kijkje bij WoodenPotatoes. Legt alles heel goed uit en heeft een aangename stem om naar te luisteren zodat je niet halverwege het filmpje weg klikt omdat het zo saai klinkt.
YouTube: Wooden Potatoes
Pfiuew waar te beginnen.. :p?

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

StealthyPeanut schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:38:
[...]
Pre-purchase? Je bedoelt dat je dat krijgt als je de game al besteld en betaald hebt denk ik?
Yes, pre-purchase is dat je ook het spel zelf al echt heb betaald en de key hebt achtergelaten op je account (dus via https://buy.guildwars2.com/en/) Met pre-orderen wordt meestal hetzelfde bedoeld, maar verwar dit niet met 'het van te voren bestellen van de CD/DVD op een third party website.'. Je hebt dan dus hoogstwaarschijnlijk ook nog geen key gekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door Tyoi op 23-07-2012 14:50 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:49
Is er iets bekend of er een trial komt of iets dergelijks om uit te proberen?

Verwijderd

Boomhunta schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:53:
Is er iets bekend of er een trial komt of iets dergelijks om uit te proberen?
De betas waren perfect om te proberen, maar helaas ik dit weekend de laatste beta afgesloten. De eerst volgende keer dat je het kan spelen is op de release. En ik heb niks gehoord over een trial. Reken er maar niet op, iig niet in het begin.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2012 15:00 ]

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:22
Nou, dit was dus de laatste bèta, en heb echt zin om voor het echt te kunnen spelen met gw2 ;)

Waar eerst mijn keuze voor sylvari was, is na het zien van de character creation dit veranderd naar humans. Vind de sylvari te beperkt en niet mijn smaak om het als een main character te gebruiken, maar als een alt over een tijdje is het geen probleem.

In deze beta heb ik de warrior geprobeerd en deze speelt lekker met close combat en met ranged weapons. Helaas 1 keer een total freeze gehad van mijn laptop zoals bij de vorige betas en 1 crash waarbij alleen gw2 zichzelf afsloot en windows niet. Voor de verderrest was het een genot om te spelen.

We hadden gisteravond nog geprobeerd de UW boss te spawnen, maar de status bleef op: the swamp lies dormant ondanks we alle events in en om de swamp hadden gecomplete. Zelfs die centaurs hadden we helemaal terug gedreven.

Het verschil tussen Ruins of Surmia en Far Shiverpeaks was erg groot. In FS heb ik mij totaal niet geergerd aan de /say /map chat, terwijl in RoS de spaanstaligen alles volspamden met hun taaltje. Hierdoor kon je fijner samenspelen en heb ook met een random persoon samen gequest.

Crafting gaat ook een gigantische timesink voor mij worden, want wat is het leuk om dingen te craften. Tegelijkertijd resources zoeken en die vista's jumping puzzles op te lossen is erg leuk, en je krijgt er XP van. Nooit meer het gevoel van: laat ik maar questen gaan completen want voor de andere dingen krijg ik toch geen xp/rewards voor.

En nu maar aftellen >:)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49
Zijn er nog GoT guildies die de 25ste van start gaan trouwens? Heb zelf de pre-purchase gedaan, dus ik zit die zaterdag klaar. Lijkt me wel leuk om gelijk met wat mensen te starten, want ik denk dat het nog niet zo heel druk is dan.

Verwijderd

Ik begin wel de 25ste, maar wel met mn eigen Guild :+

Verwijderd

sanderev66 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:08:
Ik begin wel de 25ste, maar wel met mn eigen Guild :+
Het zelfde hier. Ik heb al een eigen groep waar we van een andere MMO af komen. Denk dat veel mensen hier al een guild hebben, vaak al vanuit GW1.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Bosmonster schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:06:
Zijn er nog GoT guildies die de 25ste van start gaan trouwens? Heb zelf de pre-purchase gedaan, dus ik zit die zaterdag klaar. Lijkt me wel leuk om gelijk met wat mensen te starten, want ik denk dat het nog niet zo heel druk is dan.
Ik heb bij meerdere MMO's aan een headstart gedaan, uiteindelijk komt het er op neer dat ik ingehaald wordt omdat ik moet werken :P weinig nut dus.

Ik ga de game gewoon de 28e halen in de winkel, niets pre-order of andere meuk. Komt helemaal goed denk ik zo.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ik start ook de 25ste.
Hoop alleen dat ik wel gewoon op FS kan spelen.. Want die had ik nu als homeworld, echter zat ik heel de tijd op een overflow server.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49
Ah ok.. ben tijdje uit het MMO-circuit geweest, dus geen relaties meer met andere guilds :)

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
Voordeel aan gw2 is dan ook dat je van meerdere guild lid kan zijn!!

Je kan er wel maar 1 tegelijk representen. maar dit is met een klik van de knop geswitched.

Verwijderd

Hydrosine schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:32:
Voordeel aan gw2 is dan ook dat je van meerdere guild lid kan zijn!!

Je kan er wel maar 1 tegelijk representen. maar dit is met een klik van de knop geswitched.
Wel? Dat is wel gaaf gedaan. Had het nog niet gevonden. Over een maandje maar eens uitproberen.

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Ik begin ook de 25ste, zit in GoT guild ;).

Verder moet ik zeggen dat ik nietecht heel veel fun heb gehad in de betas. Het was vor mij allemaal wat overweldigend en bijvoorbeeld in de hoofdsteden wist ik totaal niet wat wat was. Ook dingen als crafting snap ik nog helemaal niks van.

Ook had ik het gevoel dat ik iets fout deed in pvp, werd heel regelmatig door meerdere tegenstanders aangevallen, en ook 1v1 kon ik moeilijk winnen :s.

Maar opzich heb ik zeker wel zin in GW2, omdat ik straks gewoon tot de cap kan lvlen, lekker kan pve questen zonder dat m'n character toch weer gewiped wordt :D. En die issues die ik hiervoor heb aangegeven gaan vanzelf over als ik er wat meer tijd insteek en rustig wat dingen lees.

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Boomhunta schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:42:
[...]

Pfiuew waar te beginnen.. :p?
Ik zou zeggen ga naar de playlists om het wat overzichtelijker te maken.

Linkje voor het makkelijk te maken: YouTube: Wooden Potatoes

Steam: Grim

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:33:
[...]

Wel? Dat is wel gaaf gedaan. Had het nog niet gevonden. Over een maandje maar eens uitproberen.
Ja, ik had met een vriend van me samen een guild opgezet. Die overigens een andere homeworld had dus daar stond ik wel even van te kijken dat dat ging. Vraag me af hoe dat werkt als je tegen die server moet in WvW

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Pre-purchase is gewoon 15 euro duurder als de retail dus? Denk dat ik hem dan toch gewoon in de winkel haal. Twijfelde of ik hem ging spelen, maar de Norn Warrior met Rifle/Greatsword heeft me overgehaald _/-\o_ .

Verwijderd

DeepSeven schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:37:
Pre-purchase is gewoon 15 euro duurder als de retail dus? Denk dat ik hem dan toch gewoon in de winkel haal. Twijfelde of ik hem ging spelen, maar de Norn Warrior met Rifle/Greatsword heeft me overgehaald _/-\o_ .
Ik ga voor de Norn Guardian... Kwam al tegen de 300 toughness met toch nog een redelijke dps output en flinke healing op lvl 20.

Verwijderd

Dat multiguild systeem is zo ontzettend handig! Ik heb samen met mijn vrouw (die geen pvp doet) en een groep vrienden pve gedaan in de ene guild, waar ik vervolgens met andere vrienden die voornamelijk pvp doen WvW gedaan. Geen gedonder meer met gezeur over waarom je guild geen pvp doet, of juist geen pvp doet. Je joined gewoon meerdere guilds en hoppa, iedereen heeft altijd zijn zin.

Verwijderd

po1son schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:33:
Ik begin ook de 25ste, zit in GoT guild ;).

Verder moet ik zeggen dat ik nietecht heel veel fun heb gehad in de betas. Het was vor mij allemaal wat overweldigend en bijvoorbeeld in de hoofdsteden wist ik totaal niet wat wat was. Ook dingen als crafting snap ik nog helemaal niks van.

Ook had ik het gevoel dat ik iets fout deed in pvp, werd heel regelmatig door meerdere tegenstanders aangevallen, en ook 1v1 kon ik moeilijk winnen :s.

Maar opzich heb ik zeker wel zin in GW2, omdat ik straks gewoon tot de cap kan lvlen, lekker kan pve questen zonder dat m'n character toch weer gewiped wordt :D. En die issues die ik hiervoor heb aangegeven gaan vanzelf over als ik er wat meer tijd insteek en rustig wat dingen lees.
Ik begrijp dat overweldigende heel goed. Dat komt onbewust omdat je weet dat je maximaal 2,5 dag hebt om te spelen. Daarin wil je toch zoveel mogelijk doen, en zo zie je vanalles over het hoofd.

Dadelijk als het spel uit is heb je gewoon overal alle tijd voor.

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-11 13:09
Bosmonster schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:06:
Ik begin ook de 25ste, weet je al wat voor race je kiest voor je main?

Overigens heb ik maar aan één beta event mee gedaan om zo min mogelijk te spoilen voor mezelf, ik vertrouw erop dat de dev's een hele goede (waarschijnlijk zeer verslavende) game ervan maken!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Er is een Tweakers Guild.. Zal zo even de website opzoeken!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-11 17:07
Heerlijk beta weekendje maar er nier zo veel tijd in gestoken als bij de vorige. Aantal classes uitgeprobeerd waar ik nog niet mee gespeeld had, een Thief en een Warrior, bevielen me allebei verrassend goed.
Twee uur bezig geweest om die fire elemental in Metrica te verslaan met suicide attacks, die boss was echt niet grappig meer. De shadow fiend in human was te makkelijk maar deze was echt TE moelijk.

Als laatste gisteravond wat WvW gedaan voor het eerst. Erg mooi hoe we het fort echt niet inkwamen maar er aan de overkant van het water 2 trebs gebouwd waren die een muur neer haalde, helaas werden we iets later alsnog teruggedreven. Toch lekker om even een goeie pc ter beschikking te hebben voor een dagje die de massa's mensen een beetje fatsoenlijk aan kan.

Vanochtend nog even vroeg het bed uit voor de "end game". Hunger Royal was wel grappig maar had liever een vergelijkbaar event als de laatste stresstest gezien.

Nu maar een overpeinzen of ik een nieuwe pc voor deze game ga aanschaffen...

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
Vecodo schreef op maandag 23 juli 2012 @ 16:19:
Er is een Tweakers Guild.. Zal zo even de website opzoeken!
Zet hem dan even in je sig, het is hier niet toegestaan leden te werven cq guilds te spammen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
Ik heb nog een aantal vragen

1: Gaan de meeste Tweakers op de server Far Shiverpeak spelen?

2: Welke keuzes hebben echt een impact die je maakt tijdens de character creation. De eerste vraag gaat bij elementalist bijvoorbeeld over welke element jouw aanstaat. Als je water kiest, krijg je dan later ook speciale skills met betrekking tot dat element of is het puur achtergrondverhaal en looks?

3: Waarom is de pricewatch over Guild Wars 2 zo uitgestorven?

[ Voor 3% gewijzigd door Nfear op 23-07-2012 17:06 ]

• Vecodo
Sneezzer schreef op maandag 23 juli 2012 @ 17:02:
[...]

Zet hem dan even in je sig, het is hier niet toegestaan leden te werven cq guilds te spammen.
Ookal is het de officiele Guild Wars 2 Tweakers Guild?
Hij is al vaker genoemd in dit topic zie ik net. Zoek maar op Guild of tweakers in dit topic!

Zie ook mijn Sig!

[ Voor 20% gewijzigd door Vecodo op 23-07-2012 17:12 ]

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:48

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mijn vorige aanraking met GW was tijdens de beta van GW1. Dat is alweer even geleden.
Nu heb ik het GW2 beta event meegemaakt en ben positief verrast. Mijn overige MMO ervaring is WoW. Van 2004 tot 2007 ongeveer.

Pluspunten
Collections. In één woord briljant. _o_ Nooit meer last van volle bags omdat je zoveel zooi moet (lees: wilt) verzamelen. Dat was mijn grootste irritatie bij WoW.
• Je kunt alle professions levelen! Ik las bij een NPC wel dat er een 'boete' is, als je een oude profession weer reactivate, maar heb niet kunnen vinden wat die boete dan inhoudt.
• Ik heb als 'Narn' Ranger (geloof ik? :X) geprobeerd alle punten van de eerste stad en het eerste gebied te verkennen. Toen ik dat had bereikt was ik precies level 15. Zo was het ook bedoeld.

Minpunten:
• Hoe weet ik of ik een bepaald event al gedaan heb? Niet de hartjes op het scherm, maar de world events. Ik heb er een paar dubbel gedaan en kreeg daarna volgens mij geen reward (meer).
• Laadtijden tussen gebieden zijn zo 2003.
• M'n pet gaat te snel dood.
• 5 character slots? Of was dat alleen tijdens beta?
• Onzekerheid over endgame

De onzekerheid zal ik toelichten. Sinds ik begonnen ben met WoW zijn we bijna 10 jaar verder. Dat heeft ook zo zijn impact op mijn leven gehad. ;)
Waar ik geen zin meer in heb is moeten raiden in groepen om progressie te kunnen maken.
Als blijkt dat dat wel het geval is, ben ik er vrij snel klaar mee.

Het levelen zag er afwisselend (voor zover mogelijk in een MMO uiteraard) en leuk uit.
Dit spel heeft is in het weekend van 50% kans op aanschaf, naar 80% kans op aanschaf gegaan!

Dividend for Starters

• Sneezzer
Vecodo schreef op maandag 23 juli 2012 @ 17:05:
[...]

Ookal is het de officiele Guild Wars 2 Tweakers Guild?
Ook die inderdaad.

Al was het maar omdat er niets officieels aan is.

• Vecodo
Sneezzer schreef op maandag 23 juli 2012 @ 17:07:
[...]

Ook die inderdaad.

Al was het maar omdat er niets officieels aan is.
Gedaan!

• Sneezzer
PromWarMachine schreef op maandag 23 juli 2012 @ 17:06:
Minpunten:
• Hoe weet ik of ik een bepaald event al gedaan heb? Niet de hartjes op het scherm, maar de world events. Ik heb er een paar dubbel gedaan en kreeg daarna volgens mij geen reward (meer).
Volgens mij zit hier een timer op.

• Laadtijden tussen gebieden zijn zo 2003. [i]
Tja, niet te snel wisselen van zone?[/i]

• M'n pet gaat te snel dood.
Klopt, ze zijn niet almachtig... zal nog wel iets verbeteren, maar niet veel verwacht ik (tip, de beer is vrij stevig).

• 5 character slots? Of was dat alleen tijdens beta?
5, extra kun je kopen.

• Onzekerheid over endgame
Raiden voor progressie is niet nodig.
End-game is pvp, pve voor de lol, vanity-items, crafting, exploring ed.

De onzekerheid zal ik toelichten. Sinds ik begonnen ben met WoW zijn we bijna 10 jaar verder. Dat heeft ook zo zijn impact op mijn leven gehad. ;)
Waar ik geen zin meer in heb is moeten raiden in groepen om progressie te kunnen maken.
Als blijkt dat dat wel het geval is, ben ik er vrij snel klaar mee.

Het levelen zag er afwisselend (voor zover mogelijk in een MMO uiteraard) en leuk uit.
Dit spel heeft is in het weekend van 50% kans op aanschaf, naar 80% kans op aanschaf gegaan!

Verwijderd

GW2 kent geen gear treadmill. Dus om in WoW termen te blijven: geen tiers. Dit betekend dus effectief dat zodra je lvl 80 bent de items die je dan krijgt max lvl zijn. De items uit de dungeons zijn dan vooral beter kwa looks. Bovendien zijn er geen raids van 10-25 personen maar alleen dungeons tot 5 personen en worldencounters.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:48

PromWarMachine

Forsaken Archer

5 character slots vind ik echt asociaal weinig. Zeker gezien er 5 races en 8 classes zijn, da's 40 unieke mogelijkheden. Acht had toch echt het minimum mogen zijn, gezien er alleen al 8 classes zijn.

Dingen 'aanschaffen' via microtransacties in een game die niet f2p is, is ook iets dat maar weinig developers aandurven. Blizzard komt er met zijn RMAH in D3 mee weg, maar verder?

/edit
Of kun je het ook aanschaffen met ingame geld? Ik zag dat je crystals kon wisselen voor gold en andersom.
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 17:17:
[...]

GW2 kent geen gear treadmill. Dus om in WoW termen te blijven: geen tiers. Dit betekend dus effectief dat zodra je lvl 80 bent de items die je dan krijgt max lvl zijn. De items uit de dungeons zijn dan vooral beter kwa looks. Bovendien zijn er geen raids van 10-25 personen maar alleen dungeons tot 5 personen en worldencounters.
Dat klinkt wel goed, maar het klinkt dan ook alsof dit een MMO is die je kunt 'uitspelen.'
Aka: Level 80 gear en professions op max level = klaar. Dat hoeft geen nadeel te zijn, maar is wel uniek.

[ Voor 4% gewijzigd door PromWarMachine op 23-07-2012 17:22 ]

Dividend for Starters

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
PromWarMachine schreef op maandag 23 juli 2012 @ 17:21:
[...]

5 character slots vind ik echt asociaal weinig. Zeker gezien er 5 races en 8 classes zijn, da's 40 unieke mogelijkheden. Acht had toch echt het minimum mogen zijn, gezien er alleen al 8 classes zijn.

Dingen 'aanschaffen' via microtransacties in een game die niet f2p is, is ook iets dat maar weinig developers aandurven. Blizzard komt er met zijn RMAH in D3 mee weg, maar verder?

[...]

Dat klinkt wel goed, maar het klinkt dan ook alsof dit een MMO is die je kunt 'uitspelen.'
Aka: Level 80 gear en professions op max level = klaar. Dat hoeft geen nadeel te zijn, maar is wel uniek.
Er zijn alleen niet echt verschillen tussen de rassen. Je hebt een aantal skills die ras-specifiek zijn, maar van wat ik tot nu toe heb geprobeerd zijn de algemene skills (die dus bv. een norn ranger kan, maar ook een sylvari ranger) toch wat beter...

[ Voor 21% gewijzigd door Swandertj op 23-07-2012 17:23 . Reden: inquote ]

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

• Sneezzer
[...]

Vergeet niet dat je ze niet hoeft te kopen (geen pay to win idee) en er geen abbo is.

/edit
Of kun je het ook aanschaffen met ingame geld? Ik zag dat je crystals kon wisselen voor gold en andersom.
Ja, waarschijnlijk wel, mits je spullen voor gems verkoopt.
[...]

Nope, wvwvw is dynamisch, je blijft steeds andere gevechten/servers houden.
En dan heb je nog de tournaments (als het je ding is).

[ Voor 6% gewijzigd door Sneezzer op 23-07-2012 17:24 ]

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:55

Grvy

Bot

Grappig om te zien hoe dit topic het hele weekend bijna dood is; en nu ontploft ;)

Dit is een account.

• Nfear
NoFearz schreef op maandag 23 juli 2012 @ 17:05:
Ik heb nog een aantal vragen

2: Welke keuzes hebben echt een impact die je maakt tijdens de character creation. De eerste vraag gaat bij elementalist bijvoorbeeld over welke element jouw aanstaat. Als je water kiest, krijg je dan later ook speciale skills met betrekking tot dat element of is het puur achtergrondverhaal en looks?

4: Wat is de release van de retailversie? Is dit ook 28 augustus?
NoFearz schreef op maandag 23 juli 2012 @ 18:22:

4: Wat is de release van de retailversie? Is dit ook 28 augustus?
1. Ik geloof wel dat dit het plan was, maar die homeserver was wel vol tijdens BWE 3. Vraag is dus of het gaat lukken alle Tweakers op die server te krijgen. Daarnaast zijn er nog een aantal Tweakers die met een andere guild (bijvoorbeelkd van GW1 naar een andere server gaan.

2. De keuzes die je tijdens het maken van je karakter maakt hebben alleen invloed op je persoonlijke verhaallijn (personal story). Dit verhaal hangt best sterk af van die keuzes, maar je komt wel in globale lijnen langs dezelfde locaties. Het zijn vooral de hoofdpersonen uit het verhaal die anders zijn. Je skills blijven verder natururlijk helemaal hetzelfde.

3. Geen idee. Misschien omdat het nog beta is en het spel nog uit moet komen. Niemand heeft dus nog aan de retailversie kunnen ruiken en een review kunnen posten.

4. 28 augustus is dag dat de retailversie uitkomt. Mensen die het spel via een pre-purchase hebben aangeschaft kunnen de 25e al spelen. Tot slot kan men geloof ik de 27e spelen als het spel via een pre-order is aangeschaft (dit kun je trouwens makkelijk via Google achterhalen en is ook al een aantal keer aan bod gekomen).

[ Voor 51% gewijzigd door Morrar op 23-07-2012 19:08 ]

• Nfear
Retail is het vaak in Nederland op vrijdag. Ik vroeg mij dit af, omdat er op een aantal websites geen releasedatum staat uitgegeven. Ik denk dat ik dan toch voor de pre-purchase gaat, ook al is het iets duurder. Een paar dagen extra spelen vind ik mooi meegenomen, want één week later start school weer.

Ik bedoelde over de pricewatch dat er weinig prijzen bekend zijn.

Verwijderd

Ik heb weer genoten afgelopen Beta weekend, blijft een lekkere game die het anders doet dan andere mmo's. Ik kan het waarderen dat ze het durven.
Ik vraag me wel het volgende af;

Weten jullie hoe dat zit als je je character eenmaal hebt aangemaakt, kun je dan makkelijk opnieuw de creator in stappen later in het spel? Of ben je gewoon zwaar de **** als blijkt dat die "sexy" sylvari toch op dries roelvink lijkt in game. (bij wijze van he ;) )
Als dit niet het geval is word het dus eerst 3 uur in het character screen plakken op launch day, en dan maar hopen dat je naam nog vrij is... :(

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2012 20:52 ]

Verwijderd

Characters kan je wissen als je niet tevreden met het uiterlijk bent. Ook hebben ze in GW1 makeover packs, ik vermoed dat je die in GW2 ook wel gaat krijgen.

En je kan de namen van je GW1 chars reserveren (zie officiële blog)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2012 20:08 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:08:
Characters kan je wissen als je niet tevreden met het uiterlijk bent. Ook hebben ze in GW1 makeover packs, ik vermoed dat je die in GW2 ook wel gaat krijgen.

En je kan de namen van je GW1 chars reserveren (zie officiële blog)
Het gaat me er meer om of dat het character is aan te passen mocht je na uren levelen er achter komen dat iets van het uiterlijk je tegen staat. (niet meteen wissen)
Dat van die make over pack zal ik eens in de gaten houden.
GW1 heb ik geen account meer van, en ik wil zo wie zo liever een naam die uit 1 naam bestaat ipv 2.

edit: Hier nog een beta nabeschouwing van GW2, deze man verwoord de game goed voor mij. :)
YouTube: Guild Wars 2 - My thoughts on the final beta

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2012 20:52 ]

Verwijderd

Ik vraag me af of (na het linken van je GW1 account met je GW2) je op het moment dat je een char aanmaakt met dezelfde naam en deze is bijv. GWAMM in GW1, of je dan ook extra achievements krijgt? Deze vraag heb ik nergens beantwoord zien worden. Iemand?

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 19:50

shoney24

The Dude Abides!

Zoals de grote Sheldon Cooper ooit eens in een aflevering zei:" I'm going to fold like an energy-based de novo protein in conformational space... like a Renaissance triptych... like a cheap suit!"

Net dus maar via CJS een pre-purchase key gekocht ;)

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
Tip voor bij de headstart: Maak een character met een willekeurige race/class en skip direct naar de naam maken, registreer de namen die je wilt. Delete daarna deze characters en maak ze opnieuw aan, maar dan de races/class en uiterlijk die je echt wilt. Je naam is namelijk tot 24 uur na delete gereserveerd aan jouw account.

Het zou zonde zijn dat jij een uur op je uiterlijk bezig bent, en uiteindelijk er achter komt dat je naam al weg is.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:16
Character namen zijn game-wide toch? Ik bedoel, als iemand Kaap op een server aanmaakt, kan ik op een andere server geen character meer diezelfde naam geven :?

Verwijderd

Nope.

Vanwege het guesting :)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2012 21:25 ]

Hmm baalde er wel een beetje van dat al m'n standaard namen al gekaapt waren in het laatste BWE. Kom de 25e terug van vakantie en zal dus niet als eerste in kunnen loggen. Denk dat ik gewoon een goede achternaam ga verzinnen en al mijn karakters dan maar lid maak van dezelfde familie :)
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:16:
edit: Hier nog een beta nabeschouwing van GW2, deze man verwoord de game goed voor mij. :)
YouTube: Guild Wars 2 - My thoughts on the final beta
Best een aardige video en review van TotalBiscuit, hooguit beetje langdradig :) Wel leuk trouwens dat er een complete event chain in te zien is. Aanrader dus voor mensen die zich afvragen hoe events elkaar op kunnen volgen en hoe het ene event het andere start.

[ Voor 51% gewijzigd door Morrar op 23-07-2012 21:50 ]

• JeroenNietDoen
Dat zet wel een enorme restrictie. De meerderheid van de mensen hebben toch een vrije generieke naam voor hun characters, films, games, geschiedenis etc etc. Krijg je straks van die hotmail taferelen, Legolas1115489996, das ook niet leuk :/

• Nfear
Je kan volgens mij geen nummers gebruiken.

• JeroenNietDoen
NoFearz schreef op maandag 23 juli 2012 @ 22:11:
Je kan volgens mij geen nummers gebruiken.
Dan wordt het denk ik toch wel erg lastig. Zelfs je echte voornaam gebruiken wordt al lastig...
Kaap schreef op maandag 23 juli 2012 @ 22:20:
[...]

Dan wordt het denk ik toch wel erg lastig. Zelfs je echte voornaam gebruiken wordt al lastig...
Hoezo? Je kunt wel (drie-) dubbele namen gebruiken; Kaap the Greatest, Kaap the Clueless, Kaap Whatever :P

Net waar je zin in hebt :)

Verwijderd

Ach, in GW1 was hetzelfde nooit een probleem ;)

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Vandaag nog een blogpost gereleased om je er aan te herinneren dat je tot en met 31 juli de tijd hebt om in te loggen op je GW1 account om de namen te reserveren.

Meer info:
http://www.arena.net/blog...r-guild-wars-2-by-july-31

[ Voor 6% gewijzigd door Grim op 23-07-2012 23:49 . Reden: herschrijven zin ]

Steam: Grim

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Heeft iemand overigens enig idee waar die Mystic Coins nou toch voor zijn. Een beetje speuren op het internet levert nagenoeg niets op behalve een hoop speculatie.

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:57
In GW1 werkte dit systeem erg goed. Het ging er nu niet om de sterkste armor te moeten halen, maar het was wel erg vet om eindelijk je vet uitziende FoW armor bij elkaar gesprokkeld te hebben. Oh wat was ik in mn nopjes toen mn necro eindelijk z'n FoW armor had, van die nasty spikes op zn armen en benen 8)

• Nfear
shoney24 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:54:
Heeft iemand overigens enig idee waar die Mystic Coins nou toch voor zijn. Een beetje speuren op het internet levert nagenoeg niets op behalve een hoop speculatie.
Uitgaande van andere spellen zal dit in te leveren zijn bij bepaalde npc's voor rewards.

Weet iemand waar je de goedkoopste pre-purchase kan vinden? In de pricewatch is niets te vinden. Deze zijn dus overal al uitverkocht behalve bij de officiële site zelf?

[ Voor 7% gewijzigd door Nfear op 24-07-2012 09:20 ]

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

NoFearz schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:17:
[...]

Uitgaande van andere spellen zal dit in te leveren zijn bij bepaalde npc's voor rewards.

Weet iemand waar je de goedkoopste pre-purchase kan vinden? In de pricewatch is niets te vinden. Deze zijn dus overal al uitverkocht behalve bij de officiële site zelf?
Het goedkoopst dat ik heb kan vinden is bij http://www.mmoga.com/Guil...html?ref=553&currency=EUR

Persoonlijk heb ik hem gisteren voor iets meer bij CJS CD Keys gekocht. Hier heb ik persoonlijk tot nu toe nog altijd goede ervaringen mee. Gisteren gekocht en 10 minuten later had ik de key in mijn email.

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Kaap schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:35:
[...]

Want het is verboden om je beta-weekend ervaring te delen als het negatief is :? Lekker hypocriet... Er kunnen zat mensen zijn die gewoon heel erg uitkeken naar GW2 en nu helemaal niet meer overtuigd zijn.

Valt mij wel op dat ik hier in verhouding veel meer negatieve dingen lees dan dat ik na andere MMO beta-weekenden las, bijvoorbeeld na SW:TOR en WHO. Nou zullen enkele users hier dat wel wegwuiven als onzin, maar het blijft een negatieve mening van mensen, en je kunt je kop wel in het zand steken en doen alsof het allemaal onzin is, maar daarmee zijn die meningen nog steeds niet weg, maar potentiele kopers misschien wel.

Die mensen kopen wellicht het spel niet, en er zullen ongetwijfeld zat zijn die het wel kopen, maar trek die verhouding eens even wereldbreed...want op heel veel andere forums lees ik toch echt dezelfde soort kritiek als uit dit topic.
ik bedoel alleen maar te zeggen dat als je het niks vind je er wel over kan zeuren maar het is dan eenmaal zo dat het niet jou game is . ga lekker verder kijken ipv de game afkraken . ik ben ook wel eens teleurgesteld geweest bij de release van een game dan heb ik pech en zoek ik wat anders . ik zei dit vooral tegen de mensen die lopen te klagen en die ik dan dingen zie zeggen die niet eens kloppen, dan denk ik je heb je er niet eens in verdiept maar klaagt wel. zoals iemand die zegt dat hij het niks vind want er begon een event en toen moest hij mee doen?? je hoeft helemaal niks . das nou juist het mooie , er gebeurd iets en als jij denkt dat boeit mij niet dan loop je weg en doe je wat anders . ik reageer dan een beetje fel want er zijn mensen die het nog niet hebben gespeeld en die lezen zoiets en denken dan ow nou laat dan maar zitten , terwijl het dus niet klopt. ik denk dat er gewoon veel mensen zijn die net uit een andere game komen en dan gw2 gaan proberen en moeite hebben met het nieuwe systeem. ;)

YO! fucknuts! It's Probing time!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:22
Ook nieuwe mensen in dit topic mogen van mij lezen dat als zij grote GW1 fans zijn, op een aantal aspecten de game best teleurstellend is, met name het skill systeem. Zeker mensen die uren of dagen bezig waren om een build te vinden, een restantje 'keuzes' op je support abilities is dan alles wat je nog hebt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Nfear
shoney24 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:22:
[...]

Het goedkoopst dat ik heb kan vinden is bij http://www.mmoga.com/Guil...html?ref=553&currency=EUR

Persoonlijk heb ik hem gisteren voor iets meer bij CJS CD Keys gekocht. Hier heb ik persoonlijk tot nu toe nog altijd goede ervaringen mee. Gisteren gekocht en 10 minuten later had ik de key in mijn email.
Bedankt, ik zal ook voor CJS kiezen. Nu eerst uitvogelen hoe PayPal werkt :P

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

SinergyX schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:45:
Ook nieuwe mensen in dit topic mogen van mij lezen dat als zij grote GW1 fans zijn, op een aantal aspecten de game best teleurstellend is, met name het skill systeem. Zeker mensen die uren of dagen bezig waren om een build te vinden, een restantje 'keuzes' op je support abilities is dan alles wat je nog hebt.
ik heb 6 jaar guildwars 1 gespeeld en vind het totaal niet teleurstellend , dat is een persoonlijke mening

Wil niet de hele discussie opnieuw starten, maar lijkt mij ook dat iedereen het beste gediend is bij een zo gebalanceerd mogelijk beeld van het spel. Ja er zijn mindere kanten, maar daar staan ook goede kanten tegenover. Het gaat vooral om de manier waarop men de standpunten verwoord lijkt me. Iets als 'het spel is kut' hebben we weinig aan, maar iets als 'blijf dan maar lekker weg en speel het niet' ook niet echt.

Als je vindt dat een ander onterechte kritiekpunten aandraagt, leg dan gewoon uit waarom het niet klopt. Daar hebben nieuwe lezer ook nog iets aan. Feit is wel dat je even moet wennen aan het nieuwe systeem met events en dat geeft zo'n discussie dan meteen mooi weer.

Ook het punt van skills is al vaak langsgekomen; sommige spelers missen het maken van builds uit een eindeloze verzameling van skills, anderen vinden het nieuwe, eenvoudigere systeem ook prima werken. Kan een nieuwkomer meteen bedenken of ie zelf ook vooraf met skills wil puzzelen of gewoon een build in elkaar wil klussen en meteen gaan.

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

NoFearz schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:49:
[...]

Bedankt, ik zal ook voor CJS kiezen. Nu eerst uitvogelen hoe PayPal werkt :P
CJS is wat mij betreft erg veilig. Ik heb zelf altijd betaald via CC dus ik zou niet weten hoe dat via Paypal loopt. Misschien is het wel handig voor anderen om te weten hoe jou ervaringen zijn met CJS en Paypal?
In iedergeval succes. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:31:
Ik vraag me af of (na het linken van je GW1 account met je GW2) je op het moment dat je een char aanmaakt met dezelfde naam en deze is bijv. GWAMM in GW1, of je dan ook extra achievements krijgt? Deze vraag heb ik nergens beantwoord zien worden. Iemand?
Niemand?

• SinergyX
Die is gewoon onderdeel van je HoM, hij telt wel flink mee in de punten, maar specifieke achievements voor behaalde titels in GW1 krijg je niet.

Al denk ik bij de launch, als je ook al je HoM goodies krijgt, dat ik er toch weer uren aan zal spenderen. Norm, asura en Sylvari amper tot niet gespeeld, dus daar kan ik nog flink in de story duiken.
(die intro van humans blijft toch de mooiere variant :P).

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 24-07-2012 10:22 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:17:
[...]

Die is gewoon onderdeel van je HoM, hij telt wel flink mee in de punten, maar specifieke achievements voor behaalde titels in GW1 krijg je niet.
Titles die in dezelfde reeks als Kind Of A Big Deal en die je om de 5 punten in je HoM krijgt, zijn volgens mij ook bruikbaar in GW2.

• SinergyX
Correctie, je hebt gelijk :) Maar dus enkel de max rank.
Q: Do players who obtained the title God Walking Amongst Mere Mortals in Guild Wars get anything special in Guild Wars 2?

A: Yes, the maximum rank of the God Walking Amongst Mere Mortals title will be paid forward into Guild Wars 2. If you have earned this title on any of your Guild Wars characters, you will be able to have any of your Guild Wars 2 characters wear the title as well. GWAMM is completely separate from the rewards that you can see via the Hall of Monuments Reward Calculator.
Nog 4 puntjes en ik heb 30/50, alles daarna zijn titels, ik wil enkel goodies :P

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 24-07-2012 10:28 ]

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:26:
Correctie, je hebt gelijk :) Maar dus enkel de max rank.

[...]

Nog 4 puntjes en ik heb 30/50, alles daarna zijn titels, ik wil enkel goodies :P
Ah... My bad... Ik wist wel dat er minstens eentje (de max dus) overgebracht werd. Dacht ook meteen de rest. Ik heb er maar 7 ofzo... Shame on me :P

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Je leest ook best veel dat mensen het verhaal niet snappen of er weinig van meekrijgen.
Ik adviseer die mensen dan ook wat meer youtubefilmpjes te bekijken van o.a total biscuit , blueexpo , woodenpotatoo ( of hoe je het ook allemaal schrijft )

Erg veel gameplay- en lore uitleg waardoor je een veel beter gevoel krijgt waar je nu eigenlijk in terrecht bent gekomen.

Ik kijk ze vrijwel elke dag ( komt elke dag wel nieuwe content uit )
En zeker het kanaal van woodenpotatoes is erg goed.

YouTube: Guild Wars 2 Lore: The Chosen

• SinergyX
Ergens in Divinity's reach is ook een soort van bibliotheek, daar staan wat kleine referenties naar Factions (Cantha). Zal uiteindelijk wel een expension gaan worden, mischien toch nog een kleine kans dat in de toekomst ritualist ook weer terugkomt? :D

Verwijderd

Gelukkig is mijn GWAMM dadelijk zichtbaar bij elk van mijn nieuwe chars bij GW2! Helemaal happy!
Mag ik concluderen dat dit dan zichtbaar is voor al je chars ook al maak je de char (in dit geval gaat het alleen om de naam eigenlijk) niet aan waarmee je de titel in GW1 behaald hebt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:40:
Gelukkig is mijn GWAMM dadelijk zichtbaar bij elk van mijn nieuwe chars bij GW2! Helemaal happy!
Mag ik concluderen dat dit dan zichtbaar is voor al je chars ook al maak je de char (in dit geval gaat het alleen om de naam eigenlijk) niet aan waarmee je de titel in GW1 behaald hebt?
De title is voor elke char in GW2 beschikbaar, lijkt mij. Anders zou je een char moeten aanmaken met dezelfde naam in GW1...

• Feyva
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-02-2024
GWAMM :/ Ik ben stiekem al trots dat ik de concentratie op heb kunnen brengen om 30/50 te behalen. Heeft GW1 HoM nog meer effect op GW2 dan alleen een titel waarmee je rond kunt paraderen? Niet echt, geloof ik hé?

• SinergyX
Feyva schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:48:
GWAMM :/ Ik ben stiekem al trots dat ik de concentratie op heb kunnen brengen om 30/50 te behalen. Heeft GW1 HoM nog meer effect op GW2 dan alleen een titel waarmee je rond kunt paraderen? Niet echt, geloof ik hé?
De goodies tot 30 punten, daarna zijn het titels. Verder heeft het geen effect.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 24-07-2012 10:50 ]

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11 22:10
[...]

/edit

[...]

Ik zat/zit met dezelfde vragen maar na de beta wel redelijk gerust gesteld dat het een goeie game is en misschien zelfs leuk is om met de vrouw te spelen :)

PVP is dan weer niet echt ons ding maar het lijkt erop dat er genoeg te doen is.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Verwijderd

Feyva schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:48:
Bragging rights... En goodies, zoals equips en pets... Sommige equips zien er wel gaaf uit.

• KoekjevanLU
Hmmmz, ik zit op 26 zie ik. Toch eens kijken of ik die laatste 4 erbij kan sprokkelen. Zal wel erg veel tijd gaan kosten die laatste paar, de makkelijkste (snelste) punten heb ik al. Wellicht red ik dat nog voor de 28e :)

• SinergyX
KoekjevanLU schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:55:
Hmmmz, ik zit op 26 zie ik. Toch eens kijken of ik die laatste 4 erbij kan sprokkelen. Zal wel erg veel tijd gaan kosten die laatste paar, de makkelijkste (snelste) punten heb ik al. Wellicht red ik dat nog voor de 28e :)
Afhankelijk welke je mist. Ik mis armor (1+1) en ik kan nog 5 heroes van armor voorzien (kost plats), dan ergens nog 1 wapen vandaan ritselen en ik ben klaar. Zeker die wapens voelt echt als een Argent Tournement, elke dag weer die set missies doen voor die paar tokens.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 24-07-2012 10:56 ]

• KoekjevanLU
SinergyX schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:56:
[...]

Afhankelijk welke je mist. Ik mis armor (1+1) en ik kan nog 5 heroes van armor voorzien (kost plats), dan ergens nog 1 wapen vandaan ritselen en ik ben klaar. Zeker die wapens voelt echt als een Argent Tournement, elke dag weer die set missies doen voor die paar tokens.
Heb mn plats (had er flink wat verzameld) al opgemaakt aan een paar snelle armor/weapon points. Ik zal er thuis nog eens doorkijken welke snel te doen zijn, moet toch lukken een paar puntjes extra. Mogelijk heb ik al weer wat birthday presents inmiddels :)

1 armor nog en ik heb er weer 2 punten bij. Dat moet toch te doen zijn. FF beetje plats farmen, dan moet dat toch lukken.

[ Voor 12% gewijzigd door KoekjevanLU op 24-07-2012 11:01 ]

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-11 11:34
ik ga denk ik toch nog even wat extra punten erbij halen, zit nu op 5(!) maar heb nog redelijk wat geld en spullen om er wat erbij te doen, alleen kan ik het nooit volhouden :p
ik wil te graag GW2 doen dat ik GW1 niet meer kan opbrengen, toch ga ik het maar weer proberen vanavond! (D3 heb ik ook wel gezien nu)

Battle.net tag

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 10:28

ZeroCode

Woopie

Wat was de beta weer ontzettend vermakelijk, ik kan iig niet wachten tot de final uit is. Ik zie hier een time-sink :P Top game!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

SinergyX schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:56:
[...]

sommige hero armor dingetjes zijn vrij eenvoudig te farmen ,scheelt je weer gold laatst een vriendin mee geholpen we hadden in 2 uur tijd zo`n beetje 8 heroes aangekleed .

als er mensen zijn die hulp nodig hebben met hardmode missies of vanguishen stuur me maar een pm hier ,als ik tijd heb wil ik best helpen. heb zelf op 1 character alle hom dingen en gwamm toen was ik er wel klaar mee, ken jongens die hebben 3 gwamm`s 8)7
als je je goed focussed op wat je nog moet doen kan je nog redelijk wat voor elkaar krijgen voordat gw2 uitkomt ,ergste wat ik vond om te doen was obsidian armor halen, ik vind de meeste spuuglelijk en het is super duur, uiteindelijk heb ik me ritualist een obsi armor gegeven

• SinergyX
Ik zit precies met die laatste armor-delen die wat moeilijker zijn, 1 van Nightfall (waar je steeds rifts moet closen en random kans hebt, kolere die ele's doen au) en die EotN trial waar je van links en rechts continue waves moet wegmeppen.

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11 09:48

Metian

Snert is vies

Kan niet wachten tot Guild Wars 2 komt. Heb me goed vermaakt in de beta, en ben er nu wel uit dat ik met een Thief ga beginnen, het is alleen even kijken welke race is pak.

Vreselijk, denk ik overigens even lekker Guild Wars te gaan doen.. kan ik weer is niet inloggen aangezien ik mijn god niet meer weet hoe mijn 'characters' ook alweer heette.. |:(

Rupsen, Rapsen.

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Ik vind het wel meevallen wat dat betreft, eerder het tegendeel. Ja ok, de keuze voor skills is niet zo groot, maar bij Prophesies was dat ook niet (in vergelijking met de tijd van EotN). Je hebt nu een combinatie van wapens voor je eerste 5 skills (en je secondary weapon keuze maakt ook uit), keuze uit 3 selfheals en drie support abilities en dan uiteraard nog je elite. Build technisch vind ik juist dat je meer kan doen als in gw1 (10 customisable skills in tegenstelling tot 8 (7, aangezien je altijd een skill kwijt was aan res) en ik verwacht ook wel nieuwe skills verder in het spel zodra er expansions uitkomen.
Als ranger hangt de keuze van je 2 pets ook nog eens samen met het bouwen van je build. Wil je een ranged pet? Wil je een melee pet en ren je met hem mee en neem je als heal skill healing spring mee? Wil je dat je pet poisont of wil je dat hij een heal shout heeft? (ik heb voornamelijk ranger geweest tijdens de BWEs dus vandaar dat het me opviel hoeveel je petkeuze alleen al uitmaakt ;))

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Verwijderd

Behalve dan Eles, die hebben per wapencombinatie 20 skills ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2012 14:11 ]

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

SinergyX schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:03:
Ik zit precies met die laatste armor-delen die wat moeilijker zijn, 1 van Nightfall (waar je steeds rifts moet closen en random kans hebt, kolere die ele's doen au) en die EotN trial waar je van links en rechts continue waves moet wegmeppen.
Ik heb denk ik nog wel een DoA hero armor setje voor je. Zal vanavond even kijken. Sta je nog steeds in m'n steam lijstje?

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Metian schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:48:
Kan niet wachten tot Guild Wars 2 komt. Heb me goed vermaakt in de beta, en ben er nu wel uit dat ik met een Thief ga beginnen, het is alleen even kijken welke race is pak.

Vreselijk, denk ik overigens even lekker Guild Wars te gaan doen.. kan ik weer is niet inloggen aangezien ik mijn god niet meer weet hoe mijn 'characters' ook alweer heette.. |:(
Thief beviel mij ook wel, al viel het me op dat je tegen lvl 7 - 8 echt snel doodgaat vs enemies.. had jij hier ook last van? ik kreeg het niet voor elkaar om ELKE aanval te dodgen :/

Kan ook gewoon aan mij liggen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-11 17:36
Lekker boeiend, de lol die ik heb beleefd met mijn 5 skills in battlefield :P
Ik vind het juist jammer dat ik alle skills en utilities nog niet gebind had en deze niet precies uit mijn hoofd wist. Vaak zat ik er naast en was ik nogal traag daardoor. Ik wacht op het moment totdat ik het echt goed onder de knie krijg en alle skills van me weap combos blindlings kan vinden, dan begint voor mij de fun pas echt.

• SinergyX
GonzoNL schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:07:
Ik vind het wel meevallen wat dat betreft, eerder het tegendeel. Ja ok, de keuze voor skills is niet zo groot, maar bij Prophesies was dat ook niet (in vergelijking met de tijd van EotN). Je hebt nu een combinatie van wapens voor je eerste 5 skills (en je secondary weapon keuze maakt ook uit), keuze uit 3 selfheals en drie support abilities en dan uiteraard nog je elite. Build technisch vind ik juist dat je meer kan doen als in gw1 (10 customisable skills in tegenstelling tot 8 (7, aangezien je altijd een skill kwijt was aan res) en ik verwacht ook wel nieuwe skills verder in het spel zodra er expansions uitkomen.
Ik liep bijna nooit rond met een rez-ability, zeker in HM zocht je naar maximale performance en nam je dus de skills die voor jou 'taak' de beste keuze was (zoals een duo-rit, waar maar 1 van de 2 een rez had). Grote verschil bij GW1 dat je elke skill kon vervangen, ik kan bij elke profession en wapen wel 1 skill noemen die ik direct zou inwisselen voor wat beters, je voelt veel mindere link met elke ability en de uitwerking ervan, het is meer een 'spam' en 'houd alles op cooldown' principe (plus wat timing qua defenses). Snap de logica er wel achter, maar de uitwerking is beetje erg wisselvallig uitgevallen.

Je hebt zeker een punt, ik ben zelf nooit zover gekomen tot de elites, en mischien pikte ik precies de verkeerde class waar de eerste support abilities beetje 'matig' waren (mesmer vond ik zelf erg matig).

Voordeel is dan die armor-debuff, die is zooo ziekelijk sterk. Necro dagger/ele dagger combi, haal je makkelijk 10-15 stacks en doet iedereen zeker dubbele damage.

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:24
In het beta weekend heb ik veel met de Mesmer gespeeld. Ik vond het erg jammer dat maar weinig clones echt dmg deden bij vijanden. Daarnaast zijn ze standaard met 1 klap weg. Degene die wel dmg doen, zijn erg traag met dealen. Zo sterk is de mesmer toch niet vergeleken met andere classes?

• Sneezzer
Gw1 ken ik niet, maar hoe skills werken in GW2 is ongeveer het eerste wat je overal leest, dus kan me niet voorstellen dat het als een verassing komt. Reden om teleurgesteld te zijn kan het haast niet zijn aangezien je het dus simpelweg wist.

Maar goed, je punt is duidelijk.

Nu weer terug naar GW2 als een op zichzelf staand spel?

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-11 19:22
patrickos85 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:12:
In het beta weekend heb ik veel met de Mesmer gespeeld. Ik vond het erg jammer dat maar weinig clones echt dmg deden bij vijanden. Daarnaast zijn ze standaard met 1 klap weg. Degene die wel dmg doen, zijn erg traag met dealen. Zo sterk is de mesmer toch niet vergeleken met andere classes?
Ik heb ook met de mesmer gespeeld, omdat ik dacht dat 't mijn main zou gaan worden. Maar de damage viel enorm tegen. Het is best leuk, al die clones en de mobiliteit die je krijgt in pvp, maar je bent enorm squishy en de damage die je doet is erg matig.

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

• patrickos85
Potame schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:18:
[...]

Ik heb ook met de mesmer gespeeld, omdat ik dacht dat 't mijn main zou gaan worden. Maar de damage viel enorm tegen. Het is best leuk, al die clones en de mobiliteit die je krijgt in pvp, maar je bent enorm squishy en de damage die je doet is erg matig.
Gewoonweg vanwege de lage dmg uitput van andere wapens ben ik met 2h sword aan de slag gegaan. Die kan nog de meeste dmg doen. Al moet ik zeggen dat 2x 1h swords wel erg leuk was, maar zo extreem squishy.

• SinergyX
patrickos85 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:12:
Die standaard summons vanuit block, 3e hit wand of sword, doen in principe geen damage maar gebruik je enkel voor die F1-F4 abilties. Ook ranged rennen ze eerst naar je target toe en doen dan pas boem :P

Die overige summons (2 sec) kan je als decoy gebruiken, mits ze niet al op jou staan in te meppen.
patrickos85 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:21:
Gewoonweg vanwege de lage dmg uitput van andere wapens ben ik met 2h sword aan de slag gegaan. Die kan nog de meeste dmg doen. Al moet ik zeggen dat 2x 1h swords wel erg leuk was, maar zo extreem squishy.
Animaties van 2H zijn wel mooi, jammer dat je spam attack zo vaag is (en aanzienlijk minder damage) en je summon is echt vaag (die whirlwind attack mist 90% van de hits). Vond 1h sword wel iets meer damage doen.

• Sneezzer
Potame schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:18:
[...]

Ik vond de mesmer ook erg leuk, maar het is meer een hit and escape class...
Ik speelde scepter + sword en scepter + pistol.
De clones zijn vooral voor de afleiding, de phantasms zijn voor de dps.

De dps was inderdaad niet zijn goed punt, kon in de s-pvp echter wel heel goed objectives pakken en wegkomen door te cloacken.
Ook het kiten wil erg makkelijk, door de clones, in PVE.

Verwijderd

Metian schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:48:

Contact opnemen met de support... Heb ik ook gedaan, kreeg redelijk snel en zonder al te veel moeite mijn character name toegestuurd.

• patrickos85
Sneezzer schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:24:
[...]

Ik vond de mesmer ook erg leuk, maar het is meer een hit and escape class...
Ik speelde scepter + sword en scepter + pistol.
De clones zijn vooral voor de afleiding, de phantasms zijn voor de dps.

De dps was inderdaad niet zijn goed punt, kon in de s-pvp echter wel heel goed objectives pakken en wegkomen door te cloacken.
Ook het kiten wil erg makkelijk, door de clones, in PVE.
Op een gegeven moment kon ik 3 clones snel krijgen en had ik 2x escape/cloak technieken beschikbaar op lvl 11/12. Was combi van sword/torch. Erg grappig omdat ik snel achter elkaar voor paar seconden kon verdwijnen. Heb ik helaas niet in pvp geprobeerd, maar in pve maakt het wel makkelijk :)

Kan mij in de bovenstaande techniek ook wel vinden om zeer vervelend te zijn tegen een guardian en elementalist. Moet je alleen de clone nemen die boons e.d. kan jatten en overdraagt naar jezelf. god, zit nu al tactieken te bedenken na nog nieteens 6 uur speeltijd :+

[ Voor 14% gewijzigd door patrickos85 op 24-07-2012 15:31 ]

Pagina: 1 ... 66 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.