Kjid schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:31:
[...]
Guild Wars 1 was in het begin gewoon puur. Je kocht het spel en iedereen had gelijke kansen. Niet diegene die meer geld erin wou stoppen.
Een maandelijks bedrag voor een abonnement van een game zal ik ook nooit kopen.
Het zijn ook gelijke kansen. GuildWars is geen MMO waarbij het om gear gaat - max stats is waarschijnlijk net als in GW1 erg goedkoop, het gaat om de skins waar geld in gaat zitten. Maar dat heeft exact 0 effect op je prestaties.
En wat meer xp of wat meer kans op rare skin, misschien wat andere town clothes nou nou... Dat lijkt me niet echt baanbrekend.
Zelf net trouwens nog heel eventjes gespeeld, daarna snel gestopt om niet teveel te verpesten straks bij de release. Gaat toch een Norn Warrior worden, al die boons (met name swiftness, je merkt pas hoeveel en hoever je rondloopt als je die buff niet hebt) heeft me uiteindelijk over de streep getrokken.
Waarschijnlijk wordt het iets in de richting van
glass cannon/support build, beetje achteraan staan met crit-build om met name invulnerability rond te gooien en ondertussen lading boons continue op te houden. En IWAY met Signet of Rage kan denk ik ook interessante dingen doen.
[
Voor 34% gewijzigd door
Xanaroth op 20-07-2012 22:16
]