Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Ik weet nu eindelijk hoe ik mn vijf officiële eerste chars ga maken:

2x human
2x sylvari
1x asura :+

Er komt dan verwacht ik nog 1 charslot voor een norn bij

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Net Guild Wars zitten spelen in de server: Ring of Fire.
Geweldig spel, maar de gameplay doet een beetje moeilijk vind ik...

Net een bluescreen gehad :S dus mijn PC ging op zwart. :(

An  a day keeps the doctor away.

Verwijderd

De gameplay kan in het begin best wel wennen zijn, maar het is echt goed doordacht en als je eenmaal gewend bent wil je echt niet anders meer :p

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11 09:48

Metian

Snert is vies

HardCoreGamer schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:02:
Net Guild Wars zitten spelen in de server: Ring of Fire.
Geweldig spel, maar de gameplay doet een beetje moeilijk vind ik...

Net een bluescreen gehad :S dus mijn PC ging op zwart. :(
Ben gelukkig niet de enige, zat net 2 minuten te spelen. Wou gaan aanvallen, en bam laptop loopt vast. Nu maar kijken of de PC hier het wel kan houden, ik moet echt is keer nieuwe gaming-pc gaan halen.. xD

Maar goed, om niet al te off-topic te gaan. De eerste twee minuten gaven wel een goede indruk. Straks eens kijken of het verder is.

Rupsen, Rapsen.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

************!

Om de haverklap Artifacts, niet normaal meer!!
Om de 3 minuten krijg ik ze, game crasht en ik kan weer opnieuw beginnen. Oghh!

[ Voor 20% gewijzigd door iApp op 20-07-2012 21:17 ]

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-11 11:41
pfff ik haat alle ingame purchase dingen tegenwoordig. In dit spel zijn het 'gems'.. je kan experience boosters, revives en vanalles kopen als je er maar dollars voor neerlegt.

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 00:27
Pff, mijn Client freezed weer meteen nadat ik op Play klik. Echt rete-irritant. Vorige BWE was dit ook het geval en moest ik mijn videokaart drivers opnieuw installeren. Heel vreemd dat het nu weer gebeurd, dit mogen ze toch echt wel oplossen.

PSN ID: Beest41

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kjid schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:13:
pfff ik haat alle ingame purchase dingen tegenwoordig. In dit spel zijn het 'gems'.. je kan experience boosters, revives en vanalles kopen als je er maar dollars voor neerlegt.
achja, in een andere vorm betaal je maandelijks een fee, uiteindelijk ben je altijd geld kwijt,

• Kjid
ik ga denk ik voor een refund

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:27

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Kjid schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:16:
ik ga denk ik voor een refund
Kan dat nog? Anders heb ik ook wel interesse

[ Voor 9% gewijzigd door tuinïnen op 20-07-2012 21:17 ]

• Kjid
tuinïnen schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:17:
[...]

Kan dat nog? Anders heb ik ook wel interesse
What is your refund policy?
If you pre-purchased Guild Wars 2 from buy.guildwars2.com and would like a refund prior to the game's release, please contact Customer Support.
http://www.guildwars2.com/en/the-game/game-faq/

Weet niet of het makkelijk gaat..

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 12:50
Heey,

Kan ik mensen hier nog blij maken met een beta key?
Ik had er een verkregen via tweakers actie maar de vriend aan wie ik hem wilde geven was niet geïnteresseerd.

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-11 15:56

Comgenie

Soms heb je dat

Spel draait hier overigs prima met display settings op hoogst (Game laptop van 2 jaar oud). Ik werd net alleen ineens disconnected :P. Het spel lijkt aan het begin nog een beetje chaotisch, maar dat kan komen door de 9001 andere spelers die natuurlijk ook net beginnen en in het zelfde gebied terecht komen. En de lag zo af en toe.

Maar moet zeggen dat ik er meer van had verwacht.. Het spel komt niet echt "nieuw" over. Gameplay, Graphics en Physics hebben mij nou nog niet iets unieks en nieuws laten zien. Jammer, ik had meer next-gen verwacht. Misschien dat mijn mening veranderd en ik het toch een tof spel vind wanneer ik er meer tijd in heb zitten :P, dus we spelen nog ff door.

No animals were harmed in the making of this comment.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 23:00

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Hmmz...dat AH principe met buy en sell order werkt erg leuk! Vooral het plaatsen van buy orders kan je leuke dingen mee doen :D Eigenlijk hetzelfde als in EVE online, viel flink ISK mee te verdienen ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:36
Niet voor het een of ander, maar wat had je zelf in gedachte dan voor een MMO, als je micro transacties niks vindt, en neem aan maandelijks bedrag voor abonnement dan ook niet :?

[ Voor 82% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-07-2012 21:33 ]

• Rene85
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
-Cn- schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:19:
Heey,

Kan ik mensen hier nog blij maken met een beta key?
Ik had er een verkregen via tweakers actie maar de vriend aan wie ik hem wilde geven was niet geïnteresseerd.
Graag!
DM me aub

• Kjid
Kaap schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:28:
[...]

Niet voor het een of ander, maar wat had je zelf in gedachte dan voor een MMO, als je micro transacties niks vindt, en neem aan maandelijks bedrag voor abonnement dan ook niet :?
Guild Wars 1 was in het begin gewoon puur. Je kocht het spel en iedereen had gelijke kansen. Niet diegene die meer geld erin wou stoppen.

Een maandelijks bedrag voor een abonnement van een game zal ik ook nooit kopen.

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:01
Kjid schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:31:
[...]

Guild Wars 1 was in het begin gewoon puur. Je kocht het spel en iedereen had gelijke kansen. Niet diegene die meer geld erin wou stoppen.

Niet om het 1 of ander, maar deze discussie is al lang en breed gevoerd op forums als GW2Guru. Uiteindelijke conclusie is dat er niks baanbrekend te halen valt uit de shop. "Pay2win" gaat niet lukken doordat Arenanet het systeem zo heeft opgezet dat als je iets wilt dat er echt toe doet, je er alsnog tijd in zal moeten stoppen.

• JeroenNietDoen
[...]

Guild Wars 1 was in het begin gewoon puur.
Guild Wars 1 was dan ook geen echte MMO, maar meer een 3rd person FPS in een instanced arena.
[...]
Je kocht het spel en iedereen had gelijke kansen. Niet diegene die meer geld erin wou stoppen.

Altijd zeuren mensen over dat MMO's een maandelijks bedrag kosten bovenop de aankoop van het spel. Nu is die aankoop er nog steeds, maar het maandelijks abonnement niet meer. Iedereen blij, maar de developer zal toch kosten maken voor servers en verdere content ontwikkelingskosten. Ze moeten wel ergens geld aan verdienen.

Dit spel heeft dus micro-transacties. Kleine boosts of vanity items waar de developer extra inkomsten aan verdient. Jij hoeft niks te kopen. Tevens zul jij er geen nadelen aan ondervinden als een ander een item heeft. Jouw gameplay experience blijft nog steeds hetzelfde. Jij doet het nu voorkomen alsof mensen met geld epic items kunnen kopen en zo succes over jou kopen. Dat is niet zo.

Ik vind je mening vooral erg hypocriet en aanstellerij.

Verwijderd

[...]

Denk je werkelijk dat je "meer kansen" hebt als je Gems koopt? Heb je al eens IN de gem store gekeken?! Er zijn geen wapens, skills, etc in de store te koop. Dus "win"-gear is er niet. O ja, je kan revives en exp boosts kopen. Nou, dan gaat het levellen iets sneller als anders. Dit is niet echt "win" want je namelijk niet van iemand "winnen" in PvE (waar deze items voor zijn). Je kan dan hoogstens eerder lvl 80 zijn. GW2 is daarbij niet bedoeld om zsm het hoogste level te halen, daarbij heb je ook nog eens lvl scaling.

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-11 14:35
Ik heb het net even gespeeld, eerste reactie is dat ik het best wel leuk vind. Alleen is het voor mij gevoel nog heel chaotisch. Grafisch ook wel indrukwekkend.

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-11 12:30
Jammer dat ze aan de Hunter pets weinig hebben gedaan, gaat nog steeds super snel dood. Maakt Hunter wel een stuk minder interessant naar mijn mening.

Verwijderd

Holland1994 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:48:
Ik heb het net even gespeeld, eerste reactie is dat ik het best wel leuk vind. Alleen is het voor mij gevoel nog heel chaotisch. Grafisch ook wel indrukwekkend.
Tja, nu begint iedereen weer van voren af aan. Dus is het even wat chaotisch :p
Splendid schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:48:
Jammer dat ze aan de Hunter pets weinig hebben gedaan, gaat nog steeds super snel dood. Maakt Hunter wel een stuk minder interessant naar mijn mening.
Dan doe je het toch echt verkeerd.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2012 21:52 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 12:18
holy balls her spel draait echt een stuk beter dan vorige beta's.

Asura female guardian geprobeerd, en uit pure noodzaak maar gestopt. Veels te leuk, dit wordt mn main :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Xanaroth
  • Laatst online: 06-06 18:07
[...]

Het zijn ook gelijke kansen. GuildWars is geen MMO waarbij het om gear gaat - max stats is waarschijnlijk net als in GW1 erg goedkoop, het gaat om de skins waar geld in gaat zitten. Maar dat heeft exact 0 effect op je prestaties.

En wat meer xp of wat meer kans op rare skin, misschien wat andere town clothes nou nou... Dat lijkt me niet echt baanbrekend.

Zelf net trouwens nog heel eventjes gespeeld, daarna snel gestopt om niet teveel te verpesten straks bij de release. Gaat toch een Norn Warrior worden, al die boons (met name swiftness, je merkt pas hoeveel en hoever je rondloopt als je die buff niet hebt) heeft me uiteindelijk over de streep getrokken.
Waarschijnlijk wordt het iets in de richting van glass cannon/support build, beetje achteraan staan met crit-build om met name invulnerability rond te gooien en ondertussen lading boons continue op te houden. En IWAY met Signet of Rage kan denk ik ook interessante dingen doen.

[ Voor 34% gewijzigd door Xanaroth op 20-07-2012 22:16 ]

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ik merk alleen wel dat mijn characters weg zijn en ik ook geen guild meer heb :p
Kan iemand me toevoegen aan Guild of Tweakers ? Naam is " prince of thieves'

• OmegaOne
  • Laatst online: 03-01-2022
Al eventjes rondgelopen in de Sylvari en Asura begin stukken, zo wat zijn die mooi. Alleen die Asura stad is in het begin wel onoverzichtelijk :p

En die Vistas zijn ook leuke toevoegingen.
spoiler:
Voor zij die ze niet goed kunnen vinden, het zijn mini jump puzzles in elke map en niet altijd even simpel.

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14

Grvy

Bot

humzz.. heb nu alle races geprobeerd.. maar ik vind alleen de humans echt soepel lopen..

Dit is een account.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Wat een prachtig spel!
Het is momenteel een beetje chaotisch, maar dat neemt niet weg wat voor prachtig spel dit is.

Ik heb nog veel te ontdekken, maar mijn eerste impressie is goed!
Als ik dit spel ergens voor €30,- euro kan krijgen (Was laatst aanbieding bij G2Play), dan zal ik hem zeker kopen!

Ik lees wel dingen over 'Pay2Win' in dit forum; Ik zelf ben nog niets in die zin tegen gekomen, dus moet ik hier 'bang' voor zijn?

Btw: Ik zie iedereen met een wapen schieten in dit spel, maar ik zit nog met mesjes aan het gooien.
Hoe kom je aan zo'n wapen?

• AppieNL
HardCoreGamer schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 22:19:
Ik lees wel dingen over 'Pay2Win' in dit forum; Ik zelf ben nog niets in die zin tegen gekomen, dus moet ik hier 'bang' voor zijn?
Juist niet, het kan namelijk niet. Kjid is gewoon aan het zeuren om niks.

• Metian

Metian

Snert is vies

Wat een zalige game is dit. Vermaak me zeer goed tot nu, binnenkort maar eens even kijken of er nog geld is voor een pre-order (stomme steam summer sale =( )

Rupsen, Rapsen.

• Kjid
Je kan double xp en revives kopen voor 'gems', die je weer kan kopen voor geld.
Sommige mensen vinden dat dat geen direct voordeel in het spel is, maar ieder zijn mening.

Groetjes,

zeurderige, hypocriete, aanstellerige Kjid.

• Grvy

Grvy

Bot

Kjid schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 22:35:
Sommige mensen vinden dat dat geen direct voordeel in het spel is, maar ieder zijn mening.

Groetjes,

Double XP alleen belangrijk tijdens het leven = niet gameplay brekend en niet boeiend..

Revies.. boeien. :X

Dit is een account.

• Metian

Metian

Snert is vies

Ik zie niet in waarom 'double exp' een direct voordeel zou hebben, iemand anders zonder 'double exp' kan ook sneller levelen dan iemand anders.

Revives, in hoeverre dit echt nodig is is mij de vraag. Ik ging net dood doordat er zooi spinnetjes op mij duikte en de rest iets verder terug was, ik kon gewoon paar skills door spammen en voor ik het wist stond ik weer op mijn voeten, niks aan de hand.

Hoe dan ook, Thief is echt AWESOME! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Metian op 20-07-2012 22:39 ]

Rupsen, Rapsen.

• JeroenNietDoen

Groetjes,

Leg jij maar eens uit hoe ik daarmee dan een voordeel op jou heb en jij een nadeel ervaart.

Tevens heb je nog steeds geen antwoord kunnen geven op de vraag hoe een MMO van zulke proporties, dus GW1 verwijzing telt niet, draaiende gehouden zou moeten worden als er geen micro transacties toegepast zouden mogen worden.

• Kjid
Nee.

Verwijderd

Groetjes,

Je bent je idd behoorlijk aan het aanstellen Kjid. Maargoed, als je het niet wil spelen vind ik dat best. Meer serverspace voor mij.

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:50
Jammer dat sPvP zo veel down is momenteel..

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11 11:22
Snelheid van XP is nog altijd een indirect voordeel, als jij maar 1 uur per dag speelt en een ander 4 uur per dag, zelfs dubbel exp haal jij hem niet in. Enkel gevalletje tijd vs geld.

Direct zouden instant 90 wapens zijn, damage boosts (die ook in pvp werken) of toegang tot betere drops.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Kjid
Jullie doen alsof ik een rage van 3 a4tjes heb geschreven. Hieronder even de post die deze hopeloze discussie heeft veroorzaakt.
O wat stel ik me aan.

• AppieNL
Hopeloos is het feit dat jij zit te zeiken over items die er uiteindelijk geen zak toe doen, als je even had verdiept in het hele systeem had je dit zelf ook geweten. Maar ga vooral lekker door met het slachtoffer spelen.

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-11 12:01
Het kan aan mij liggen maar wat is het allemaal onoverzichtelijk zeg, de quests de world vs world, eigenlijks alles. Ik zie nergens tips ofzo, ik loop maar wat rond en kom wat events tegen door op de map te kijken. Heb al meedere area´s gezien maar geen idee van hoe en wat.

Had er in eerste instantie meer van verwacht, wat zeker een domper is zijn de graphics. Heb niet echt het idee dat mijn character soepel loopt, het is even wennen uiteraard.

Eens kijken wat ik verder nog tegen kom..

Verwijderd

Ben zeer tevreden met WvWvW. Alleen wel irritant als die andere servers geen zak voorstellen.

@Biggydeen, neem deze pagina is door: http://wiki.guildwars2.com/wiki/World_versus_World. Had hetzelfde probleem

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2012 22:59 ]

• AppieNL
biggydeen2 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 22:57:
Het kan aan mij liggen maar wat is het allemaal onoverzichtelijk zeg, de quests de world vs world, eigenlijks alles. Ik zie nergens tips ofzo, ik loop maar wat rond en kom wat events tegen door op de map te kijken. Heb al meedere area´s gezien maar geen idee van hoe en wat.

Had er in eerste instantie meer van verwacht, wat zeker een domper is zijn de graphics. Heb niet echt het idee dat mijn character soepel loopt, het is even wennen uiteraard.

Eens kijken wat ik verder nog tegen kom..
Ik word anders platgegooid met die "tipballonetjes".

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik snap niets meer van dit online gebeuren...

Telkens als ik een quest doe, zie ik geen hond lopen!
Ik zit nu in de quest: The Informant. Op het einde moet je 3 katapulten omver halen, wat behoorlijk lastig is met een character op level 4; Maar er is ook niemand die mij helpt of iets dergelijks.

By the way: Mijn personage wordt steeds 'naakter' hoe meer ik dood ga, en dat terwijl ik een human --> man als geslacht heb gekozen. :|

[ Voor 18% gewijzigd door iApp op 20-07-2012 23:10 ]

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik ben ingelogd voor het beta weekend, maar mijn karakters van de vorige beta's zijn weg. Is dat bij jullie ook zo? (EU, Far Shiverpeaks)

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Grvy

Grvy

Bot

Ja dat klopt.. is gezegd.. het is een wipe en helemaal opnieuw.

PS: ik blijf het raar vinden dat out of range spells ook gecast worden.. en soms is het heel erg onduidelijk wat je nu precies aan het casten bent.

[ Voor 54% gewijzigd door Grvy op 20-07-2012 23:17 ]

Dit is een account.

• Verderf
  • Laatst online: 27-11 22:10
HardCoreGamer schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:07:

Ik zit nu in de quest: The Informant. Op het einde moet je 3 katapulten omver halen, wat behoorlijk lastig is met een character op level 4; Maar er is ook niemand die mij helpt of iets dergelijks.

By the way: Mijn personage wordt steeds 'naakter' hoe meer ik dood ga, en dat terwijl ik een human --> man als geslacht heb gekozen. :|
Is het in GW2 niet net zoals in GW1? dwz, je ziet mensen in de stad maar als je er buiten gaat voor een quest je in een instanced zone zit?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-11 12:01

Heb nu 1 `quest` gedaan maar die was instanced, oftewel je bent als enige daar aanwezig. Zal me dus niet verbazen dat dit ook een instanced quest was.

Verwijderd

Het is wel te merken dat veel tweakers voor het eerst GW2 spelen :p

• Grvy

Grvy

Bot

ben er net uitgegooid? :o

Dit is een account.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:20:
Het is wel te merken dat veel tweakers voor het eerst GW2 spelen :p
Haha, klopt 100%! :P

Maar ik dacht juist dat GW2 draaide om teamwork; Iets dat ik hier niet in terug zie.

• Verderf
  • Laatst online: 27-11 22:10
Ik zie veel mensen zeggen dat de graphics mooi zijn maar het valt mij eigenlijk nogal tegen, zie ook dx 9 in de opties. Komt er bij release nog dx11 support oid?

[ Voor 94% gewijzigd door Verderf op 20-07-2012 23:22 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• AppieNL
Gear kan kapot, moet je dan even laten maken bij van die kereltjes met zo'n gebroken rode schild icoontje boven hun hoofd (staan ook op de map aangegeven).
Verderf schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:18:
[...]

Is het in GW2 niet net zoals in GW1? dwz, je ziet mensen in de stad maar als je er buiten gaat voor een quest je in een instanced zone zit?
Nee, er zijn wel een aantal instanced quests (zoals voor je personal story), maar je kan gewoon quests oppikken in de open wereld.

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 13:04

Klopt.
Elke keer dat je dood gaat, raakt een kledingsstuk beschadigd.
Zodra alle stukken beschadigd zijn en je weer dood gaat, breken ze.
Je moet ze dan laten repareren om ze weer nuttig (en zichtbaar) te laten worden.

Battlelog

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ja, ik ook. Client is connecting... (wat niet lukt)

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Guido001 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:22:
[...]

Klopt.
Elke keer dat je dood gaat, raakt een kledingsstuk beschadigd.
Zodra alle stukken beschadigd zijn en je weer dood gaat, breken ze.
Je moet ze dan laten repareren om ze weer nuttig (en zichtbaar) te laten worden.
Hmm, dat word dus zoeken!
Edit: Ah, gevonden! :D

(Nu hoef ik niet meer naar een half naakte kerel te kijken, blegh)

[ Voor 11% gewijzigd door iApp op 20-07-2012 23:25 ]

• Grvy

Grvy

Bot

Wie invite er btw voor de guild?

Dit is een account.

• RaiseCain
  • Laatst online: 15-10 00:32
Ik ben nu level 6 en ik krijg quest van level 11? klopt dit wel?

• Lasteraar
Wanneer je op een overflow server komt, hoe kom je dan terug ?
Ik las automatisch, maar ik blijf maar op een of andere franse server terrecht komen vanuit Far Shiverpeaks

edit:

En het spel ziet er f8king gelikt uit !

[ Voor 13% gewijzigd door Lasteraar op 20-07-2012 23:58 ]

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hoe zit dit nou?

Ik zit momenteel in de server: Ring of Fire.
Als ik naar de server: Underworld wil gaan, moet ik dan (Stel ik heb de retail versie) €16.- euro betalen, of hoe gaat dat?

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:59
Hoe graak je eigenlijk terug naar je home town of startplaats ofzo?

Geen teleports?

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hoe kom je trouwens aan karma in het spel?
Aardig tegen mensen zijn? :P

• Lasteraar
Woah.. ik ga nu naar bed.. morgen werken , helaas.. maar wat ziet dit er gaaf uit zeg.
Beide nieuwe rassen gespeeld, en beide top.. Erg leuk.

Enige wat ik wel b. u. t. vind is de overflowserver.. ben ik aan het spelen , wordt ik zomaar naar een andere server verhuisd waar ik ook niet vanaf kom :-/

Buiten dat, prima spel ! Vind de indruk van deze beta ook heel erg goed. Beter als de vorige keren.

Verwijderd

Zo kon me even los kunnen rukken, moet ook blijven beseffen dat het nog geen release is. ;)
Wat is met name dat sylvari ras mooi zeg... prachtig stijltje. De game draait weer een stukje beter, en het voelt over het algemeen allemaal goed aan. Wel vind ik de grfx op een of andere manier niet scherp genoeg., met name in de verte lijkt t allemaal wat low ress/mistig. In ieder geval niet zo scherp als op bepaalde screenshots en zo. Vind dat vooral jammer omdat het allemaal zo mooi is vormgegeven, brightness instellen heeft weinig uitgehaald, enkel donkerder beeld. Het moet allemaal nog wat meer van me beeld spatten, kan kwestie van wennen zijn. :p Maar goed het blijft een mmo. :)

Al bij al blijft de game grote potentie/kwaliteiten hebben, al kan ook daar weer enkel de tijd op wijzen. :)

edit: @HardCoreGamer: Hartjes vullen. :)

• Lasteraar
Ik heb alles op 'best graphics' staan. Alles high dus. Vind het er prima uitzien. Belichting is erg goed. Textures zijn ook goed. En de omgeving is allemaal erg 'arty' gemaakt. Waar ik persoonlijk ook erg van houd.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

FUUU*****

spoiler:
''Defeat Zamon and his second''

Nou, mooi niet dus! Één klap van hun en mijn personage is al dood.
Damnit, nu zit ik dus vast in het spel... *Nu al...

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 23:00

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

HardCoreGamer schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 00:16:
Hoe kom je trouwens aan karma in het spel?
Aardig tegen mensen zijn? :P
Zie http://www.mmo-champion.c...r-the-uninitiated-READ-ME :
Karma is a non-tradable reward that you can obtain through doing Personal Story related content as well as completing Dynamic Events. You then use Karma to help develop your character’s Personality. Nearly everything that you can buy with Karma can also be bought with coin. Karma is also used to purchase gear such as weapons/armor as well as consumables such as Salvaging Kits for crafting and possibly food for stat buffs.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Grvy

Grvy

Bot

zo tof dat je skills veranderen in het water.. dat maakt het net wat unieker

Dit is een account.

• Lasteraar
Ok... nu echt slapen..
Sick spel..

• Felsch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-11 15:10
Tijdje al bezig aan het spelen, eerst een sylvari mesmer... Dat was leuk en veel klikken, totdat ik bij een gebugde lift kwam. Daarna maar een human guardian aangemaakt. Dit vind ik toch nog wel 1 van de leukere klasses van GW2. Voor de rest wel een vermakelijk spel.

Op een gegeven moment ben ik nu maar ff wat world events gaan doen, aangezien ik een quest voor level 11 heb gekregen, maar ook gear heb voor wat hogere levels dan de level 6 die nu ben :).

Verwijderd

Lasteraar schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 00:19:
Ik heb alles op 'best graphics' staan. Alles high dus. Vind het er prima uitzien. Belichting is erg goed. Textures zijn ook goed. En de omgeving is allemaal erg 'arty' gemaakt. Waar ik persoonlijk ook erg van houd.
helemaal mee eens! Alles open gezet. Kom erachter dat als je paar keer snel switched tussen best performance en best appearance, je dan een crash krijgt :*) En het ligt echt niet aan mijn pc.

Verwijderd

Ook mensen die last hebben met een female human character, dat deze bij het springen af en toe een mannelijke kreun/steun maakt?

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Zeer veel vragen die de first timers hebben zijn allemaal redelijk simpel en makkelijk terug te vinden op de wikipagina. Gelieve hier eerst een kijkje te nemen voordat alles hier wordt volgespamd en 3x dezelfde vraag in 20 berichten.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Main_Page

Steam: Grim

• tomtom381
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-11 13:07
Mijn client crashte net voordat ik bij het einde van de WvW jumping puzzle was. Ben ik nu weer halverwege: system update. ArenaNet kent de fijne kneepjes van het vak trollen. ;(

Edit: Nog 1 keer proberen dan, het zal me lukken ook. :+

Edit 2: Geen succes, gespiest en geroosterd. Morgen weer...

[ Voor 26% gewijzigd door tomtom381 op 21-07-2012 02:29 ]

• YaniSuN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-03 19:51
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 00:54:
Ook mensen die last hebben met een female human character, dat deze bij het springen af en toe een mannelijke kreun/steun maakt?
Ja haha ze klinken inderdaad wat mannelijker dan gedacht :+

@Hardcoregamer volgens mij doe jij alleen de storybased quest waardoor jou lvl zo laag is. Ga even rondlopen op je map zie je aantal "camps" waar je kunt levelen. Anders worden die storybased (instanced) quest wel heel moeilijk :+

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Map (de hart icoontjes) zijn camps waar je kunt questen

[ Voor 35% gewijzigd door YaniSuN op 21-07-2012 02:55 ]

Verwijderd

Heb net even een half uur met een Sylvari gespeeld en het geeft me een enorm Droomvluchtgevoel, also je in de Efteling loopt :)
Dit weekend geen GW2 meer voor mij, ik bewaar de rest voor 25 augustus.

• Lasteraar
HardCoreGamer schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:21:
[...]

Maar ik dacht juist dat GW2 draaide om teamwork; Iets dat ik hier niet in terug zie.
O-o''

Waar ik gisteren ook stond, en hing altijd een groep van 15-20 ( of meer ) man rond mij heen...
Was tegen het vervelende aan.

• Lasteraar
Gisteren op mijn gemakt de Sylvari en Azura uitgetest.

De startersarea van de Sylvari ziet er erg fraai uit. Erg sfeervol gemaakt allemaal. Inderdaad een beetje een soort land van laaf, maar dan in elvenstijl. Het was erg druk en besloot ik maar wat van de 'normale' route af te gaan om wat questen te solo'en.

Mijn profession was een Thief. Erg leuke mellee / ranged class is dat. Uiteraard eerst met daggers aan de gang, later een zwaard erbij. Toen over gegaan op de shortbow, dat speelt ook lekker. Maar de guns , in tegenstelling tot mijn bedenkigen vooraf, speelde dit erg lekker. Erg krachtig ook wanneer je met gun/dagger speelt.

Het enige wat mij wat tegen viel is dat de Sylvari een beetje een 'wuss' is.. Voor het oog had ik een creepy lijkende Sylvari Thief, maar in de cutscenes werd je toch pijnlijk duidelijk gemaakt dat je een bang jongetje speelde. Voor het 'this is my story' effect zou het ergens beter zijn geweest als je bij de character creation ervoor kiest een badass te zijn , je character ook wat meer is zoals een badass. ipv de standaard rol die alle characters meekrijgen van dat soort.

Toen de Azura. Ondanks dat ze klein zijn vond ik deze juist wel weer stoer.
Een vrouwelijke Azura Necro aangemaakt.. Van de Necro had ik weinig verwacht.. Maar viel heel erg mee. Vond hem zelfs erg leuk spelen en mijn kleine Azura was toch wel een stoer vrouwtje met haar necro tricks...

Maar zoals hierboven ook al geschreven werd.. De game speelt erg lekker weg. Komt zeker als 'af' over.. Maar hierdoor vergeet je dat je een beta aan het spelen bent en de release nog even op zich laat wachten..

Geduld geduld....

Verwijderd

Het is Asura, niet Azura ;)

• ixl85
  • Laatst online: 21-10 19:58
HardCoreGamer schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:21:
[...]

Zeker als men straks beter is (verder) wordt het moeilijker en zul je zien dat het belangrijker wordt.
In het begin is het vaak het testen van je character, speelstijl ontwikkelen. Mensen zijn nu in de beta ook veel aan het kutten. Be assured, it'll only get better. :)

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ok vraagje, ik ben dus een ranger, en vanaf het begin van de beta, als ik met mijn rechtermuisknop op een vijand klikte, dan ging de ranger dus automatisch pijlen schieten (indien ik pijl en boog had geselecteerd), gewoon oneindig, totdat ik een van de speciale opties gebruikte. Daarna ging deze weer automatisch door met pijlen schieten.

Nu sinds vanochtend opeens, kan ik wel op een vijand klikken, maar dan gebeurd er niks. Ik moet dan op 1 klikken, of met mijn muis op de attack icon klikken voordat er iets gebeurd.

Ik heb niks veranderd in de options, alles staat op default. Hoe krijg ik de auto attack weer terug ?

Verwijderd

Control+rechtsklik op de skill.

Je kan die op één van al je skills zetten, of helemaal uit als je zelf je skills wilt besturen.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2012 10:01 ]

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 09:59:
Control+rechtsklik op de skill.

Je kan die op één van al je skills zetten, of helemaal uit als je zelf je skills wilt besturen.
Thanks !!

• Meister Sachs
  • Laatst online: 26-11 15:42
Ik ben gisteren voor het eerst aan de slag gegaan met Guild Wars 2. Ziet er allemaal erg mooi uit en, voor een mmo noob, prima te doen. Het enige dat ik op dit moment hoop, is dat de fps wordt vebeterd. In sommige gebieden zijn er absurde framedrops. Het rare is dat het in eerste instantie gebeurde toen ik v-sync aan had staan (in drukke gebieden kan ik me voorstellen dat de fps dan enigszins in elkaar kan zakken), vervolgens gebeurde het ook toen ik die had uitstaan. Ik zette v-sync aan, de framedrop verdween weer als sneeuw voor de zon. Merkwaardig. Ik las ergens in dit forum, dat dit wellicht te maken heeft met het gegeven dat gw2 vooral CPU gebonden is.

Mijn specs (ik speel op een resolutie van 1920x1080):
i5 2500k (3,3 Ghz)
asus gtx670 dcII
8 GB ram

Tips om framedrops enigszins te verbeteren of is dit vooral een bèta-probleem? Switchen tussen best performance of balanced lijkt weinig te helpen. Ik speel bovendien het liefst op balanced, omdat anders bepaalde effecten gewoonweg verdwijnen.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
Ik vind het altijd moeilijk om een server/homeworld uit te kiezen. Ik heb nu voor Blacktide gekozen voor de beta, maar voor de release wil ik graag een server waar de meeste Nederlanders op zitten. Gaan alle Tweakers op Far Shiverpeaks?

Verwijderd

@alaxander

Het spel draait nu trouwens wel meer op GPU dan in de vorige beta's ;)

Maar misschien moet je dit even lezen: https://forum-en.guildwar...Event-3/page/1#post276056

• Meister Sachs
  • Laatst online: 26-11 15:42
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 10:34:
@alaxander

Het spel draait nu trouwens wel meer op GPU dan in de vorige beta's ;)

Maar misschien moet je dit even lezen: https://forum-en.guildwar...Event-3/page/1#post276056
Als het spel nu wel meer op GPU draait, is dat alleen maar goed nieuws ;). Ik hoop alleen dat ik dan de framedrops beter kan ondervangen. Ik zal de info in de link gaan lezen, wellicht dat daar wat in staat, waar ik ook daadwerkelijk wat aan heb.

Edit: In bovenstaande info over "known issues etc." staat niets dat van toepassing is op mijn situatie. Het zal echter ongetwijfeld verband houden met het gegeven dat het spel nog in bèta-fase is.

[ Voor 14% gewijzigd door Meister Sachs op 21-07-2012 10:46 ]

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
NoFearz schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 10:33:
Ik vind het altijd moeilijk om een server/homeworld uit te kiezen. Ik heb nu voor Blacktide gekozen voor de beta, maar voor de release wil ik graag een server waar de meeste Nederlanders op zitten. Gaan alle Tweakers op Far Shiverpeaks?
Zijn er hiernaast alleen nog maar de standaard pre-order versies beschikbaar?

• Grim
Gisteren avond nog een leuke ontdekking gedaan op mijn G15 lcd schermpje. Was toen al te laat (02.00u) om er nog foto's van te maken dus zojuist maar gedaan.
Wel leuk dat er standaard support voor lcd scherm inzit. Dit zie je niet vaak in games ondanks dat G15v1 toch al heel wat jaartjes geleden is uitgebracht.

Tab 1
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2uqzxhg.jpg
Tab 2
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/66kha9.jpg
Tab 3, als je waar dan ook in de wereld zit behalve effectief in WvWvW
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/1zbebd0.jpg
Tab 3, als je effectief in WvWvW zit
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/seoy9f.jpg
Tab 4
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/5ul72a.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Grim op 21-07-2012 11:31 ]

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Wat is dat voor een apparaatje?
Edit: Ah, G15 schermpje, ziet er best leuk uit!

[ Voor 44% gewijzigd door Swandertj op 21-07-2012 11:33 ]

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

• Grim
Heb zojuist mijn post ge-edit, maar het is een Logitech G15 (versie 1) toetsenbord.
Je hebt het zelf al gevonden. :p

[ Voor 8% gewijzigd door Grim op 21-07-2012 11:33 ]

Verwijderd

Iemand nog een key nodig? Heb er 1 over.

*edit* key is vergeven

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2012 13:45 ]

• SinergyX
  • Laatst online: 29-11 11:22
De G19 versie ziet er stukje mooier uit, in kleur en met mooie icoontjes :)

Hij wisselt soms ook bij events, maar erg random.
GW2
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MxsG3C7X6t47kbQsmIVD60Y8/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XYOHDf4HoAsyNFmfexoCNfKC/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tCTxocqq4ANog2QtKI4m6M0J/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9PTINMVD0PlDktq6X0Yu2YWg/thumb.jpg

Die combat log is wel grappig, volgens mij is die 'source unkown' de dodge ability :P

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 21-07-2012 12:02 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Wat is een normale temp van een videokaart (bijv. een gtx 680) bij max belasting? Ik haal nu 80 graden. Is dat wel goed?

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-11 09:44
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 12:27:
Wat is een normale temp van een videokaart (bijv. een gtx 680) bij max belasting? Ik haal nu 80 graden. Is dat wel goed?
Dat lijkt me toch niet helemaal goed. Mijn videokaart(7850) met 40% overclock wordt maximaal 72 graden. Misschien dat nVidia kaarten beter tegen hitte kunnen, maar ik zou toch niet graag boven de 80 uit willen komen. Bij AMD kaarten is dat toch wel zo een beetje de max.

• Grvy

Grvy

Bot

iemand zin om samen te spelen? ben nu lvl 7.

Dit is een account.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Is iemand al in de quest:
spoiler:
Kill Zamon and his second
geweest?
Ik kan deze 2 mensen maar niet verslaan... :(

• Grvy

Grvy

Bot

HardCoreGamer schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 12:50:
spoiler:
geweest?
doe een andere quest.. ga levelen.. ik heb ook een quest in mijn PS die ik niet kan doen omdat ik te laag level ben..

Dit is een account.

• Grim
HardCoreGamer schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 12:50:
spoiler:
geweest?
Ben er zelf niet, maar het zou wel helpen als je zegt bij welk ras dit deel van de personal story voorkomt en welk level hiervoor nodig is (zie je helemaal rechtsboven). Dan kunnen mensen die denken dat ze er bijna zijn even doorspelen om deze dan samen te doen. Alhoewel je personal story instanced is en alleen voor zover ik weet?

Loop ondertussen wat rond in de wereld en zorg dat je een hoger level haalt, dan gaat het waarschijnlijk wel al wat makkelijker.

Pagina: 1 ... 63 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.