Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:36
Bosmonster schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:36:
Mn vriendin staat gelukkig sympathiek tegenover het feit dat dit GW2 weekend is :) Alleen vanavond wel eerst even langs m'n moeder, die is 60 geworden, maar hoop dat ik vanavond nog wel een paar uurtjes kan maken :P
Grats on ding 60! :+

Morgen helaas dagje Efteling met vrienden dus vanavond op tijd naar bed. Morgenavond pas spelen maar dan kan ik ook doorhalen t/m maandagmorgen :)

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

dan hoeft ze nog maar 20 lvl`s :D

YO! fucknuts! It's Probing time!

Verwijderd

ben benieuwd of we al om 20.00 uur kunnen beginnen.....:)

• Cyborg3201
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 19:21
Is er al iets bekend op de officiële gem prijzen?

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 19:50

shoney24

The Dude Abides!

In een woord WOW! Dit is ZEER inovatief! Mijn grootste vrees was dat het uiteindelijk dus een walk in the park zou worden en geen directe eindcontent zou hebben, maar als ik het dus goed begrijp blijft de game altijd een uitdaging. Ongeacht welk level je hebt.

Oke, domme vraag 2 van een Guildwars 2 Noob: Hoe zit het met PvP/World vs World PvP. Moet je hiervoor weer op aparte servers zitten of kan je hier met je bestaande character/characters in springen?

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik denk dat ik het vanavond gewoon om 21.15 ga proberen, dan zijn alle F5' ers erin en dan kun je gewoon starten :P

Edit:

@ hierboven, je weet dat Guildwars een PvP game is? Ik betwijfel dus of er uberhaupt type servers zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Dakreal op 20-07-2012 12:31 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
Dakreal schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:30:
Ik denk dat ik het vanavond gewoon om 21.15 ga proberen, dan zijn alle F5' ers erin en dan kun je gewoon starten :P

Edit:

@ hierboven, je weet dat Guildwars een PvP game is? Ik betwijfel dus of er uberhaupt type servers zijn.
Ik twijfel er niet over, er zijn 2 typen server RP en niet RP.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Cyborg3201 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:30:
Is er al iets bekend op de officiële gem prijzen?
nog geen minuut google geeft me dit:
"The most important piece of information, however, is the gem prices:
800 for €10.00 1600 for €20.00 2800 for €35.00 4000 for €50.00 and so on..."
shoney24 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:14:
Ik zelf heb nog nooit GW gespeeld maar ben uiteraard bekend met het concept van de game.
Wat ik mij afvraag is hoe endgame GW2 zich vergelijkt met Diablo 3 wat ik nu speel. Laten we eerlijk zijn, D3 heeft GEEN endgame whatsoever. Na lvl 60 en het halen van Inferno heb je het wel gezien en ben je dus alleen maar loot aan het harvesten. Hoe is dit in GW2?
http://nl.twitch.tv/guildwars2/b/324689481 - vanaf 4.45

Last but not least: via de wedstrijd van totalbiscuit heb ik ook een key gekregen. Echter heb ik de game al lang gepre-ordered en dus is de key voor de eerste tweaker die mij een DM stuurt.
en hij is weg!

[ Voor 12% gewijzigd door Grim op 20-07-2012 12:45 ]

Steam: Grim

• HPo NG
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:22
Sneezzer schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:59:
Even die serverlijst bekeken, ik mis nog een (groot) aantal hardcore PVP guilds uit WaR.
Ik verwacht dat een server met de volgende namen waarschijnlijk binnen 6 maanden de, te killen, server wordt:
-The Unnamed
-Hand of Blood
-CiR
-Tainted
-Crimson
-Kill Frenzy
Ik denk dat dat wel meevalt. Je moet bedenken dat de schaal van WvW veel groter is dan die in WAR. De invloed van een guild is veel minder op het moment dat het 3 volledige servers zijn die tegen elkaar spelen. Daarnaast is het zo dat GW2 een nieuw, zeer competitief spel is. De competitie zal met de grote aantallen spelers (300.000 alleen al voor BWE3 hoorde ik) enorm worden verhoogd.

De guilds van WAR zullen zich verspreidt in GW2 voegen. Enige samenwerking tussen de misschien wel grotere/sterkere guilds zal denk ik niet heel lang stand houden (wat meestal het geval is wanneer er van game gewisseld wordt). Ik denk dat uiteindelijk de beste guilds in GW2 nog gevormd moeten worden.

EDIT: Behalve de guild waar ik in zit ;D

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Xato schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:54:
[...]

Nee das waar maar aangezien je eerst twee one-handed swords maakt om de two-handed te maken en warrior een van de weinigen is die twee one handed swords kunnen dual wielden is de keus gevallen op warrior. Mesmer was ook mogelijk geweest maar Mesmers zijn casters en caster gear is altijd wat minder fraai in mijn optiek dan de grote armors van warriors. Maar goed mijn keus voor de mainchar is sinds de beta ook minimaal 100x veranderd. :P
waar heb jij dat gehoord van eerst 2 1-handed. Overal waar ik het gehoord heb was het 2 greatswords combined to 1. wat dus 2 keer 2-handed is

• Sneezzer
HPo NG schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:40:
[...]

Ik denk dat dat wel meevalt. Je moet bedenken dat de schaal van WvW veel groter is dan die in WAR. De invloed van een guild is veel minder op het moment dat het 3 volledige servers zijn die tegen elkaar spelen. Daarnaast is het zo dat GW2 een nieuw, zeer competitief spel is. De competitie zal met de grote aantallen spelers (300.000 alleen al voor BWE3 hoorde ik) enorm worden verhoogd.

De guilds van WAR zullen zich verspreidt in GW2 voegen. Enige samenwerking tussen de misschien wel grotere/sterkere guilds zal denk ik niet heel lang stand houden (wat meestal het geval is wanneer er van game gewisseld wordt). Ik denk dat uiteindelijk de beste guilds in GW2 nog gevormd moeten worden.

EDIT: Behalve de guild waar ik in zit ;D
Mwah niet helemaal, in WaR waren er ook altijd 3 zones die gepakt moesten worden (van in totaal 9 + hoofdsteden), tevens volg ik een aantal van de bovenstaande guilds al een poosje, en een flink aantal gaat samen naar 1 server als alliantie.

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11 09:39
GuardMoony schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:41:
[...]

waar heb jij dat gehoord van eerst 2 1-handed. Overal waar ik het gehoord heb was het 2 greatswords combined to 1. wat dus 2 keer 2-handed is
Net even terug geluisterd en het zijn inderdaad 2 greatswords...
Mmm, dat geeft weer stof tot nadenken. Guardian is dan ook ineens een optie omdat die zowel greatswords als hammers kan equipen (netzoals de warrior) en die 2 legendary weapons klonken wel heel vet om te hebben. Ik dacht er eindelijk uit te zijn maar nu wordt het weer twijfelen.

• Sneezzer
Xato schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:47:
[...]

Mmm, dat geeft weer stof tot nadenken. Guardian is dan ook ineens een optie omdat die zowel greatswords als hammers kan equipen (netzoals de warrior) en die 2 legendary weapons klonken wel heel vet om te hebben. Ik dacht er eindelijk uit te zijn maar nu wordt het weer twijfelen.
Vergeet ook de ranger niet.

• GuardMoony
Xato schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:47:
[...]

En Mesmer :) wat de meeste met greatsword spelen

edit nvm die stond in orgineel bericht :p

[ Voor 4% gewijzigd door GuardMoony op 20-07-2012 12:51 ]

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:24
GuardMoony schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:51:
[...]

En Mesmer :) wat de meeste met greatsword spelen

edit nvm die stond in orgineel bericht :p
Van wat ik heb gezien was de 2h staff mesmer erg leuk. Veel debuffs en gebruik van clones trekt mij wel :)
Ik ben sowieso van plan om te starten met Mesmer sinds dat mijn favo char was in GW. Dit zal mijn eerste deelname zijn aan de beta en ik heb niet al teveel tijd jammer genoeg, maar na deze beta zal ik beslissen of ik het spel koop of niet :)

• Xato
Sneezzer schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:50:
[...]
Vergeet ook de ranger niet.
Klopt maar die vond ik niet zo heel leuk om te spelen, een beetje door de pet AI, een beetje doordat er weinig diversiteit in de ranged spells zat.

Tot nu toe is dit mijn volgorde van leuk naar minst leuk:
Thief > Mesmer > Elementalist > Ranger > Guardian

TODO: Warrior, Necromancer en Engineer.

Tot nu toe prefereer ik Warrior als main en thief als eerste alt. Thief heb ik al 34 lvl's van gedaan dus als main wil ik wat nieuws maar wat was de thief leuk gedurende de eerste twee beta's.

Hebben jullie al een volgorde in gedachte, ben namelijk wel benieuwd wat jullie ervaring was tot nu toe?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 09:32
Als er iemand nog een key heeft dan houdt ik me aanbevolen. Van de week een order geplaatst voor de game maar hier zat de beta niet bij. Ben toch wel erg benieuwd. ;)

Verwijderd

Als iemand nog een key over heeft voor de komende beta, dat zou ik erg waarderen! Wellicht ruilen tegen een smite/world of warplanes key als je daar interesse in hebt. Stuur maar een PM!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:50
Mijn volgorde is:

Guardian........Hele tijd niets......Warrior....Nog langer niets..... ;)

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
Heel veel zin in de beta vanavond, maar eigenlijk ook weer niet want ik weet gewoon dat maandag weer een maand zonder Guild Wars 2 moet zitten. En zoals ik al bij meerdere BWE heb gemerkt worden alle games na het BWE heel saai.

Hopen op mooi weer dan maar!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

We gaan voor optie 1, hoop ik...? :O

Afbeeldingslocatie: http://i3.lulzimg.com/82a39b4917.jpg

An  a day keeps the doctor away.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hey aangezien er een wipe is ben ik mijn accounts en de guild kwijt zeker?

Kan de maker van de got guild even reageren of hij weer een nieuwe maakt?
Daar kom je vanavond achter, als er WEL een event is en je nog steeds NIET in kunt loggen >:) >:) >:)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Dakreal schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:30:

Edit:

Success dan met te laat zijn. De vorige beta zou om 9.00 beginnen, bleken de servers al vanaf 8 open te zijn.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:11:
[...]

Success dan met te laat zijn. De vorige beta zou om 9.00 beginnen, bleken de servers al vanaf 8 open te zijn.
Want als je 5 kwartier later gaat spelen dan de servers open gaan, ben je te laat? 8)7 Dude, ik heb er ook zin in GW2 te proberen maar relax, niemand is "te laat".

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:36:
Mn vriendin staat gelukkig sympathiek tegenover het feit dat dit GW2 weekend is :) Alleen vanavond wel eerst even langs m'n moeder, die is 60 geworden, maar hoop dat ik vanavond nog wel een paar uurtjes kan maken :P
Symphatiek tegenover? Die van mij doet gewoon mee. _/-\o_

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:14:
[...]

Want als je 5 kwartier later gaat spelen dan de servers open gaan, ben je te laat? 8)7 Dude, ik heb er ook zin in GW2 te proberen maar relax, niemand is "te laat".
I know. I probeerde meer aan te geven dat F5en nogal overbodig is.

• Rene85
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Iemand nog een key? Graag per DM

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:16:
[...]

I know. I probeerde meer aan te geven dat F5en nogal overbodig is.
Laatste release (Diablo 3) heb ik 45 lopen kutten om erin te komen. Dat vind ik zonde van m'n tijd :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

Dakreal schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:18:
[...]

Laatste release (Diablo 3) heb ik 45 lopen kutten om erin te komen. Dat vind ik zonde van m'n tijd :P
Tja, dat was ook een dramatische release. En dit is niet een release. Maar goed, de vorige beta openden ze gewoon een uur vroeger. Dat heb ik nog nooit meegemaakt met beta's van welke game dan ook.

• GuardMoony
kaasaanfiets schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:09:
Hey aangezien er een wipe is ben ik mijn accounts en de guild kwijt zeker?

Kan de maker van de got guild even reageren of hij weer een nieuwe maakt?
Je zou beter wat meer het GoT forum lezen

• FT Twisty
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Mijn collega's heb ik nu ook geinteresseerd gekregen nadat ik het liet zien en zelf ook een key heb gekregen, dus nu wil hij ook graag het uitproberen van het weekend. Hopelijk kan hij dus ook meedoen :)

[ Voor 29% gewijzigd door FT Twisty op 20-07-2012 13:47 ]

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

• shoombak
  • Niet online
Santho schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:50:
Heeft iemand nog een beta key? Mijn collega wil het spel graag ook eens proberen op zijn nieuwe systeem.
Santho schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:30:
Als iemand nog een Beta key over heeft voor mijn collega, heel graag! Voorkeur per DM.
Hij werd geinteresseerd nadat ik het liet zien en zelf ook een key heb gekregen, dus nu wil hij ook graag het uitproberen van het weekend om te kijken of hij het spel wilt kopen.
Jammer joh :')

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Doe niet zo lullig, het gaat er toch om om mensen geinteresseerd te krijgen in het spel

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11 22:10
Santho schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:37:
[...]

Doe niet zo lullig, het gaat er toch om om mensen geinteresseerd te krijgen in het spel
Net zoals bij elke andere MMO release/beta/whatever is het elke keer hetzelfde verhaal.
Mensen gaan bedelen om keys, elke keer moet er weer een MOD komen die weer een topic waarschuwing erbij moet zetten dat er niet gebedelt mag worden.

Dus ja, je kan begrijpen dat mensen er moe van worden.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Verderf schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:41:
[...]

Net zoals bij elke andere MMO release/beta/whatever is het elke keer hetzelfde verhaal.
Mensen gaan bedelen om keys, elke keer moet er weer een MOD komen die weer een topic waarschuwing erbij moet zetten dat er niet gebedelt mag worden.

Dus ja, je kan begrijpen dat mensen er moe van worden.
Ok dat begrijp ik, sorry. Ik zal het wel aanpassen dan.
Maar ik vroeg het netjes en ik geef ook aan waarom. Ik snap niet dat er dan juist op mij zo'n reactie gegeven moet worden. Kan ook normaal uitgelegd worden zoals jij dat doet en beleefd zijn toch.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11 22:10
Santho schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:45:
[...]

Maar ik vroeg het netjes en ik geef ook aan waarom. Ik snap niet dat er dan juist op mij zo'n reactie gegeven moet worden. Kan ook normaal uitgelegd worden zoals jij dat doet en beleefd zijn toch.
Al was het voor je allerliefste oma, het blijft bedelen :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Tja wordt denk ik hoogste tijd voor een V&A tooltje voor beta keys :) Gewoon een simpel tooltje waar mensen keys in kunnen donderen en waar mensen ze aan kunnen vragen. Eventueel zouden ze verhandeld kunnen worden tegen geld, maar misschien levert dat weer meer gezeik op dan het waard is.

• GuardMoony
Santho schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:45:
[...]

Als er mensen zijn met keys zullen die wel posten. Je moet alleen maar af en toe eens kijken. Ook vind ik het nogal laat om er achter te zoeken. aangezien de beta over 7 uur al begint. Laat staan dat je dan nog 16gb moet downloaden

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ik heb toevallig nog 2 keys over, maar die houd ik nog even vast voor 2 vrienden van me die misschien ook willen meedoen. Indien ze geen tijd/zin hebben dit weekend zal ik ze hier op tweakers posten.

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

GuardMoony schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:53:
[...]

Als er mensen zijn met keys zullen die wel posten. Je moet alleen maar af en toe eens kijken. Ook vind ik het nogal laat om er achter te zoeken. aangezien de beta over 7 uur al begint. Laat staan dat je dan nog 16gb moet downloaden
Ik check de hele dag door dit topic.
Ik heb er ook eentje van DoubleR's zijn lijstje voor een andere collega kunnen pakken.

Maar die 16GB was bij mij al in 2 uurtjes binnen en hij wil toch niet meteen vanavond beginnen maar morgen pas dus dan heeft hij genoeg tijd om het te downloaden.

Edit: Welke class vinden jullie het leukst om te spelen?

[ Voor 4% gewijzigd door FT Twisty op 20-07-2012 14:18 ]

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Mijn voorkeur gaat uit naar ranger van de classes die ik gespeeld heb. Deze BWE nog even thief en engineer uit proberen.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
Gegroet Booka's!

Net zoals 99% hier, ga ik over een paar uur aan de slag met de beta!

Ik vroeg me af of hier al gedacht wordt aan GoT guild en of de standaard server nog steeds Far Shiverpeeks is voor de Nederlanders? (heb alleen de laatste 2 pagina's doorgelezen, dus sorry voor de obvious vraag).

• Jonwel
  • Laatst online: 28-11 19:45
Kan een MOD niet even hier onder in de waarschuwing zetten dat er een GoT guild is zodat dat niet steeds gevraagd hoeft te worden.

@slayeer http://guildoftweakers.com/ en ja nog steeds Far Shiverpeeks.

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

GonzoNL schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:32:
Mijn voorkeur gaat uit naar ranger van de classes die ik gespeeld heb. Deze BWE nog even thief en engineer uit proberen.
Ik zat eerst te twijfelen tussen ranger, warrior of guardian.
Maar nu is dat veranderd naar elementalist, ranger of warrior.

Waarschijnlijk wordt het dan ook elementalist omdat die veel damage doet.

[ Voor 9% gewijzigd door FT Twisty op 20-07-2012 14:51 ]

• JeroenNietDoen
GonzoNL schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:32:
Mijn voorkeur gaat uit naar een archer en Warrior. Tot mijn grote spijt is de Ranger een pet class en dan houdt het voor mij alweer op. Ik hou niet van pets. Warrior it is dus, race ben ik nog niet over uit.

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
Kalton schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:44:
Kan een MOD niet even hier onder in de waarschuwing zetten dat er een GoT guild is zodat dat niet steeds gevraagd hoeft te worden.

@slayeer http://guildoftweakers.com/ en ja nog steeds Far Shiverpeeks.
Mijn excuses voor de domme vraag dus, maar bedankt voor de info!
Inderdaad een goed idee om de link of waarschuwing in de startpagina de stoppen. Ik daar namelijk niks erover vinden.

• HPo NG
  • Laatst online: 00:22
Sneezzer schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:47:
[...]

Mwah niet helemaal, in WaR waren er ook altijd 3 zones die gepakt moesten worden (van in totaal 9 + hoofdsteden), tevens volg ik een aantal van de bovenstaande guilds al een poosje, en een flink aantal gaat samen naar 1 server als alliantie.
Nogmaals, denk dat dat allemaal wel meevalt. De 3 zones werden 1 voor 1 om gevochten, met opschieters tot 200 personen die een kasteel aanvielen op uitzonderlijke dagen. Hier gaat het om 3 servers met een population cap tot 500 per map (in totaal 2000) waarbij in elke map tegelijkertijd gevochten zal worden. Dat is wel iets meer.

PS: Dit topic gaat ineens als een tierelier.

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

HPo NG schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:43:
[...]

PS: Dit topic gaat ineens als een tierelier.
Nu niet meer :P

Kun je als Norn nou echt shapeshiften en heb je daar nog profijt van of is het alleen iets visueels?

[ Voor 27% gewijzigd door FT Twisty op 20-07-2012 16:35 ]

• Bakbeest
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:50

Bakbeest

Het beest is los!

Last Minute!:
FJJ32Q-VSPWM-NRD6-JPN-KFCNXQX

Veel plezier er mee!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Bakbeest schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:41:
Last Minute!:

Veel plezier er mee!
Iemand heeft hem net voor m'n neus weggekaapt. :(

[ Voor 25% gewijzigd door FT Twisty op 20-07-2012 16:47 ]

Verwijderd

Nog 10 minuten. Wat gaat zo'n werkdag traag als je wacht op GW2. Bahbah.

• Xato
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:51:
Nog 10 minuten. Wat gaat zo'n werkdag traag als je wacht op GW2. Bahbah.
Ken het gevoel, 8 minuten nog maar! En dan snel boodschapjes doen zodat ik ongestoord het hele weekend kan spelen!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:30

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

hoelaat begint het in Nederland?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Verwijderd

Negen uur.

Verwijderd

ten eerste, ik wens iedereen suuuuuper veel fun dit weekend om GW2 te spelen. Kon ik maar mee doen... mja dan moes me alienware M11X R1 het maar kunnen runnen :( gelukkig ben ik momenteel bezig om een PC te bouwen. En daar gaat mijn vraag over:

Ik ben een pc aan het bouwen die ik in de woonkamer ga zetten. Ik wil de pc dan ook aan mijn samsung tv aansluiten en daar vervolgens GW2 spelen op de hoogste resolutie.

Zou dit een probleem zijn? Zou ik bijv. de chat box kunnen lezen? (de afstand tussen de tv en mijn bank is ongeveer 2 meter, niet zo groot dus ;- ) )

Ik denk wel dat me toekomstige pctje het kan runnen:
Processor:
Intel Core i3-2120, 3.30GHz, 3MB, HD2000, S1155

Ram:
Ballistix Tactical 8GB(2x4GB) DDR3 1600MHz CL8

Video kaart:
Asus GeForce GTX 550 Ti, 1024MB

Super bedankt en nogmaals veel plezier! Ik volg het lekker op twitch.tv :)

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Ik ken niet zo super veel van cpu's maar om te gamen, zou ik toch een i5 erin steken.

Steam: Grim

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 17:25:
Ik denk wel dat me toekomstige pctje het kan runnen:
Processor:

Ram:

Video kaart:
Nee, dat wordt helemaal niks...

Even zoeken naar systeem vereisten, ho maar...maar wat een verschrikkelijk domme vraag vind ik dat altijd, "kan mijn nieuwe pc het draaien". Dat mensen het vragen over een oudere PC, tot daar aan toe, maar dit soort vragen :S

On-topic: heeft er iemand nog een key beschikbaar voor een vriend van me, DM please aangezien hij hem niet meteen kan claimen.

[ Voor 75% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-07-2012 17:34 ]

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11 22:13
Kaap schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 17:30:
[...]
Even zoeken naar systeem vereisten, ho maar...maar wat een verschrikkelijk domme vraag vind ik dat altijd, "kan mijn nieuwe pc het draaien". Dat mensen het vragen over een oudere PC, tot daar aan toe, maar dit soort vragen :S
Dat vraagt hij ook helemaal niet. Hij zegt zelf al dat zijn pc'tje het waarschijnlijk wel zal kunnen runnen. Lezen is ook een vak. :)

[ Voor 14% gewijzigd door WickedWizard op 20-07-2012 17:51 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• F1R
  • Laatst online: 25-01-2024

F1R

Santho schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:26:
[...]
Nu niet meer :P

Kun je als Norn nou echt shapeshiften en heb je daar nog profijt van of is het alleen iets visueels?
Ja, als Norn kan je shapeshiften, dat kan in een raaf, een sneeuw luipaard, een beer en in een wolf.
Iedere vorm hiervan heeft zo zijn eigen skills-set.
Volgens mij moet je van tevoren 1 van de 4 dieren kiezen, dit wordt dan het dier waarin je veranderd als je shapeshift.

• FrozenToast
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-06 09:53
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 17:25:
Processor:

Ram:

Video kaart:
Waarom zou je een hyperthreading i3 (2 cores) bij een 550 ti zetten? Met een goede quadcore zou die nog veel langer meekunnen en evt. ook spellen zoals Battlefield goed kunnen draaien.

OT: Ik ga dit weekend zeker de nieuwe sylvari uitproberen met mn vriend, lijkt me episch!

[ Voor 9% gewijzigd door FrozenToast op 20-07-2012 18:05 ]

Verwijderd

FrozenToast schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:04:
[...]

Waarom zou je een hyperthreading i3 (2 cores) bij een 550 ti zetten? Met een goede quadcore zou die nog veel langer meekunnen en evt. ook spellen zoals Battlefield goed kunnen draaien.

OT: Ik ga dit weekend zeker de nieuwe sylvari uitproberen met mn vriend, lijkt me episch!
Waarom zou dat niet kunnen? Ik zit zelf ook een beetje met een budget tot 125 euro voor een processor. Maar aangezien je zegt dat het niet super is.

Ik ga het nog wel even checken. Dankjewel voor het opmerken in ieder geval.

• FrozenToast
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-06 09:53
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:14:
Waarom zou dat niet kunnen? Ik zit zelf ook een beetje met een budget tot 125 euro voor een processor. Maar aangezien je zegt dat het niet super is.

Ik ga het nog wel even checken. Dankjewel voor het opmerken in ieder geval.
De kaart is op zich nog mid-range en kan bijna alles draaien maar de processor schiet bij zware spellen soms echt tekort aan rekenkracht (als je 2 cores hebt). Nu ben ik geen expert maar bij de meeste spec recommendations staat ook een quad-core. Als je nog 100 eurotjes extra had zou ik voor een i5-2500k gaan, nog steeds een hele goede deal.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Pfff, wat duurt dat wachten toch lang!
Nog 2 en een half uur wachten, of met geluk 1,5 uur wachten... :(

Verwijderd

FrozenToast schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:18:
[...]

De kaart is op zich nog mid-range en kan bijna alles draaien maar de processor schiet bij zware spellen soms echt tekort aan rekenkracht (als je 2 cores hebt). Nu ben ik geen expert maar bij de meeste spec recommendations staat ook een quad-core. Als je nog 100 eurotjes extra had zou ik voor een i5-2500k gaan, nog steeds een hele goede deal.
Aah oke! Dit maakt het in iedergeval duidelijk. Bedankt voor de uitleg , ik ga maar even op informatique kijken voor een i5.

OT:

Wat gaat iedereen eigenlijk voor race/profession spelen? Ik zelf zat te denken aan een Norn/Warrior. Niet orginieel, maar iets wat ik al op het eerste gezicht wou spelen.

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-11 15:56

Comgenie

Soms heb je dat

Ik ben ook een van de gelukkige met een beta key :). Ik ben benieuwd, voorheen alleen WoW echt gespeeld (en wat verschillende beta's geprobeerd van andere spellen). Nog nooit guild wars, maar misschien dat deze beta me wel aanspreekt :).

No animals were harmed in the making of this comment.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 12:18
Servers lijken een beetje klaar gemaakt te worden. geen "There is no beta event" meer, maar nu een "Cannot connect to login servers" :P Dus ik denk dat ze weer eerder online komen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:31
Ze hebben nu al een lijst met known issues voor dit weekend uitgegeven:

https://forum-en.guildwar...Event-3/page/1#post276056

• shoombak
  • Niet online
lanerios schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:19:
Servers lijken een beetje klaar gemaakt te worden. geen "There is no beta event" meer, maar nu een "Cannot connect to login servers" :P Dus ik denk dat ze weer eerder online komen.
Ik krijg nog steeds "either there is not event, blabla"

Verwijderd

Woohoo ik ben er al in, en asura is veeettt!!
O nee toch niet, kan nog niet. :p
Ben echt benieuwd zeg naar die 2 nieuwe rassen, gaat eerst die kleine proberen. Is maar goed dat ze op deze manier het beta weekend weer boeiend weten te maken voor me, ben al goed klaar met al die beta's de laatste tijden.
Aftellen... :p

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-10 08:59
Ben benieuwd of de beta me lekker kan maken voor de game, had me al wel aangemeld voor eerdere beta's maar nooit geselecteerd en nu via de tweakers actie wel een key weten te bemachtigen
Ben benieuwd of mn iMac er wat van bakt op 2560x1440.

• corset
same here nu shoom :) oddness ftw :P Kan niet wachten, Sylvari ftw!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Dilemma:

Nog snel een filmpje opzetten of...?

Verwijderd

En we zijn binnen! No joke, net ingelogd!

• corset
gewoon een aflevering of 1 á 2 van een serie oid kijken :P Ik zit nu lekker Workaholics te kijken (zo herkenbaar lol)

• Felsch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-11 15:10
inderdaad, ik kom nu ook al binnen, ben nu bij het server kies scherm :p

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11 22:13
Trolls. :)

Oh toch niet? :D

[ Voor 50% gewijzigd door WickedWizard op 20-07-2012 19:34 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Verwijderd

log in confirmed

• JeroenNietDoen
Inderdaad, zit binnen. Welke server pakken we als GoT?

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-10 08:59
Episch muziekje in ieder geval

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-11 15:56

Comgenie

Soms heb je dat

Kaap schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:35:
Inderdaad, zit binnen. Welke server pakken we als GoT?
Kies iets leuks en meld het :P

No animals were harmed in the making of this comment.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

JE KAN INLOGGEN :D

• Jonwel
  • Laatst online: 28-11 19:45
Far Shiverpeaks kiezen

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:27

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ben zo slim geweest om niet te updaten. Dus nog even wachten voor mij, kijken of ik dit keer wel wat enthousiaster kan worden. We blijven het toch maar proberen aangezien het al gekocht is...

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:50

Hu9o

Schokkend

Toevallig nog iemand met een beta key ?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Sylvari zien er vet uit :)

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-11 14:35
Yup zit er in :D

Verwijderd

Mijn eerste Beta, gelijk beslissen of ik spel definitief ga halen. Zal de eerste uren wel in character creation screen doorbrengen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2012 19:46 ]

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik zit erin, welke server?
Sylavri gaan alle GoT in zo te zien?

Edit: Ik kan deze server niet vinden!

[ Voor 24% gewijzigd door iApp op 20-07-2012 19:48 ]

• JeroenNietDoen
Omdat dat een race is en geen server :P

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Pffff, lol :P

Ik zit nu in de server: Ring of Fire

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14

Grvy

Bot

Far Shiverpeeks voor de got guild.

Dit is een account.

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Wie kunnen we vragen voor een invite in de got guild?

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11 09:48

Metian

Snert is vies

Heb ook maar Far Shiverpeeks gepakt, eens even zien of het iets is. Ben benieuwd!

Rupsen, Rapsen.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Yerap schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 20:22:
Wie kunnen we vragen voor een invite in de got guild?
Mijn naam is Legendary John (:P), voeg me toe!

Btw, ik zit nu in de quest: Welcome Home, maar ik zie geen hond lopen! (Alleen AI)

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
HardCoreGamer schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 20:40:
[...]

Mijn naam is Legendary John (:P), voeg me toe!

Btw, ik zit nu in de quest: Welcome Home, maar ik zie geen hond lopen! (Alleen AI)
Er zit een error in het system, dus we kunnen momenteel niemand toevoegen. + Je moet natuurlijk in Far Shiverpeaks zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door BinaryRun op 20-07-2012 20:50 ]

Verwijderd

Wauw ! wat ziet de Sylvari begin er mooi uit !

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 13:04
Sylvari ziet er inderdaad erg goed uit!

Battlelog

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 23:00

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Human al :P Eerste beta voor mij :D

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Vind het zwaar tegenvallen eigenlijk.. :'(
Pagina: 1 ... 62 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.