Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 01:32:
Voor degene die het nodig heeft:

CJJ1K7-PS3LG-D9VB-PLS-X4XRP2W
En gebruikt, dank je wel in ieder geval :)

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
kaasaanfiets schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:51:

Ik zag trouwens soms ergens bloemen/planten staan waar je iets mee kon maar dan had je een schep of één of andere tool nodig. Wat kun je allemaal met zulk soort dingen?
Er zijn drie type grondstoffen die je kunt krijgen via 'gathering'. Voor erts heb je een houweel nodig, voor bomen een bijl en voor andere planten een sikkel. Deze werktuigen kun je volgens mij bij elke merchant kopen. De erst, bomen en planten staan op je minimap / compas aangegven. Verder kun je grondstoffen krijgen onder andere van drops, of door te salvagen.De grondstoffen kun je daarna gebruiken om te craften.

Verwijderd

Wat denken jullie; bestaat de kans dat we de CE al een week voor de release kunnen ophalen? Of is dat echt iets voor de dag van release?

• de5perado
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-11 20:03
Is er dan niemand die mij even een DM kan sturen met een niet gebruikte key?

Fingers Crossed :D

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-11 15:42
Als iemand nog belang heeft bij een key, stuur me dan even een DM. Ik heb via geforce.com een extra key gekregen. Wel even een kleine waarschuwing vooraf: bij de registratie voor de ontvangst van een key, kon ik alleen uit de regio's US of UK kiezen. Ik heb geen idee of dit van invloed is op de werking van de key, zodra je zelf een account aanmaakt op de website van Guild Wars. Waarschijnlijk zal het wel werken, maar goed, je weet maar nooit wat voor een rare restricties ze soms gebruiken.

Edit: key is inmiddels weg.

[ Voor 3% gewijzigd door Meister Sachs op 19-07-2012 10:37 ]

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:27
Als iemand nog een key overheeft zou ik die graag willen hebben ! :)

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 08:46:
Wat denken jullie; bestaat de kans dat we de CE al een week voor de release kunnen ophalen? Of is dat echt iets voor de dag van release?
In de faq staat het volgende:
If you pre-purchase the Collector's Edition, you will have five-days after the Guild Wars 2 launch date to apply your retail serial code. If your code isn't entered during the five-day period, you will be unable to access the game until you do apply the code to your account.
Dus je hebt 5 dagen na launch om de code toe te voegen en waarschijnlijk krijg je de doos op launch dag al binnen (althans, dat is mijn ervaring met Wehkamp).

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Met de voorgaande CE's van GW1 is het mijn ervaring dat deze al enkele dagen voor de release bechikbaar waren. Dit kan uiteraard ook betekenen dat de retailers gewoon te vroeg leverden, maar in principe zie ik voor Anet geen reden om de dozen niet wat eerder vrij te geven.

• Maxjee
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-09 09:30
domme vraag: waar kan je beta keys invoeren? kan het niet echt vinden op guildwars 2 site zelf

www.presio.nl - Online marketing Leeuwarden

• Meister Sachs
  • Laatst online: 26-11 15:42
Maxjee schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:58:
domme vraag: waar kan je beta keys invoeren? kan het niet echt vinden op guildwars 2 site zelf
Volgens mij hier: https://register.guildwars2.com.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-11 17:39

Backspace-NL

New and Improved!

Iemand nog een beta key over? Ik heb zelf een pre-purchase, maar een vriend wilt graag a.s. weekend mee spelen om te kijken of hij het ook wat vindt....

Thanks!

Edit: reeds voorzien! Dank u :)

[ Voor 10% gewijzigd door Backspace-NL op 19-07-2012 12:28 ]

Verwijderd

Ik vraag me af of dat we de NCSoft launcher helemaal kunnen ontwijken, ook wanneer GW2 gelaunched is. Iemand die hier wat over gevonden heeft? :)
Best wel zin in deze beta weekend zeg, eindelijk de rassen die mij boeien. Had waarschijnlijk de beta niet aangeraakt als het weer de zelfde was geweest.

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:22
Het is wel goed dat ze de populatielimieten van de servers hebben verhoogd. Far Shiverpeaks gaat echt de NL/BE server worden, en aangezien het vorige beta stampvol zat, zal het deze bèta en bij release ook dringen worden.

Nu maar hopen dat niemand buiten de boot valt.

En ook hopen dat ze mijn crash probleempje hebben kunnen fixen. Niets zo irritant als een game die bevriest en je niets meer kunt doen dan herstarten. Was toch echt wel een fun-killer de afgelopen bèta's.

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 15:48

eagle00789

Est. November 2005

Zou er iemand toevallig nog een beta-key hebben voor een arme guildwars fan :D?

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Misschien is het handig dat we stoppen met vragen om Beta keys. Als mensen die willen delen zie je dat snel genoeg.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
alexander1685 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:03:
Wel even een kleine waarschuwing vooraf: bij de registratie voor de ontvangst van een key, kon ik alleen uit de regio's US of UK kiezen. Ik heb geen idee of dit van invloed is op de werking van de key, zodra je zelf een account aanmaakt op de website van Guild Wars.
Bij de keys van BWE3 maakt het niet uit voor welke region ze zijn. Je kunt gewoon overal een account aan maken :) .

• GonzoNL

GonzoNL

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:35:
Ik vraag me af of dat we de NCSoft launcher helemaal kunnen ontwijken, ook wanneer GW2 gelaunched is. Iemand die hier wat over gevonden heeft? :)
Best wel zin in deze beta weekend zeg, eindelijk de rassen die mij boeien. Had waarschijnlijk de beta niet aangeraakt als het weer de zelfde was geweest.
Ik gebruik de NCSoft launcher niet eens (staat nog wel ergens op mijn systeem van de tijd dat ik Aion speelde), wel heeft GW2 bij mij een eigen launcher.

Verwijderd

Ja same here. :p Kwam m tegen van me AION tijd, en vroeg me af of dat de launcher nog nut gaat hebben. :)

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:36
Hmm weer een patch. Volgens mij al 4de download sinds ik beta launcher heb geinstalleerd :P

Anyway, hoe laat begint de betatest morgen voor ons precies :? Zaterdag helaas dagje weg dus moet het van de vrijdagavond hebben, tevens de gehele zondag gereserveerd en heb vakantie dus kan nacht van zondag op maandag doorhalen :P

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11 06:56
Volgens mij om 21:00 nederlandse tijd

• GonzoNL

GonzoNL

9 uur 's avonds officieel. De vorige 2 beta weekenden begonnen allebei ongeveer een uurtje eerder.

• de5perado
@dakreal volgens mij zat jij ook voor de diablo 3 beta het forum onder te spammen. Ik vind het wel meevallen met de request aanvragen. thanks alexander1685

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

ninc schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:40:
Het is wel goed dat ze de populatielimieten van de servers hebben verhoogd. Far Shiverpeaks gaat echt de NL/BE server worden, en aangezien het vorige beta stampvol zat, zal het deze bèta en bij release ook dringen worden.

Nu maar hopen dat niemand buiten de boot valt.

En ook hopen dat ze mijn crash probleempje hebben kunnen fixen. Niets zo irritant als een game die bevriest en je niets meer kunt doen dan herstarten. Was toch echt wel een fun-killer de afgelopen bèta's.
Ja maar ik wordt een beetje huiverig als ik lees dat er ook Portugese, Italiaanse site's/guilds op "onze" server zitten.
Voor Zweedse en andere Scandinavische landen maak ik mij niet zoveel zorgen, die zijn over het algemeen op hun eigen grappige manier de Engelse taal wel master. En hoe lullig het ook klikt, maar die mensen begrijpen van tevoren dat mensen uit andere landen hun niet kunnen verstaan of hun taal niet kunnen lezen. Portugezen en Italianen willen en gaan vaak hun eigen gang in hun eigen taal, erg irritant.

Maar ik heb goede hoop als 80% van de server zich automatisch aanpast dat de rest dat ook wel doet.
Far Shiverpeaks - Unofficial Dutch/Scandinavian Server, (Dutch Guilds x8), (Nordic Guilds x9), GW2nl.nl, guildwars2.no, gw2sverige.se,gw2nl.nl,guildwars2.no,gw2sverige.se,InZane,Norse Oil eXpidition,Ragnarok,Ragnarok of Primordus,Semper Danica,Three Crowns,Guildwars2.dk,Wolffestar Clan (PvX),Limburgse Jagers,Ice Cold Elements (PvX),Team Awkward (PvP),Fly Agaric,Nine Worlds (PvX),(Dutch/Belgian) Heroes on Socks,Tunnel Vision,The Legendary Few (PvX),Howling Voids (PvX),(Dutch/Belgian) Lowland Lions (PvX),Ancient Reign (PvP),Hypochondria (PvX),Freddyshouse,Dutch Doom Brigade (PvX),Guild Wars Heroes (PvX),Nesulotas (PvX),9lives.be,4gamers.be,Revolution23,United (PvX),GwLife.dk, Ragnarok Of Primordus, Tweakers.net, Sweclockers.com, 4Gamers.be, Ragnarok, 9lives.be, Casual Gamerz (swe), Tunnel Vision (norway), Semper Danica, Team Awkward, LowLandLions (NL), Ownage of the Dutch Lions (NL), Aordem.net AOD (Portuguese), (Italian Guilds x 1) Dragons of the Rising Flame [DoRF]

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-11 12:01
Mocht iemand nog een key over hebben, graag! Zelf heb ik er al eentje maar een kamaradski wil graag ook een poging wagen dit weekend:)

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
kaasaanfiets schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:59:
[...]

Ja maar ik wordt een beetje huiverig als ik lees dat er ook Portugese, Italiaanse site's/guilds op "onze" server zitten.
Voor Zweedse en andere Scandinavische landen maak ik mij niet zoveel zorgen, die zijn over het algemeen op hun eigen grappige manier de Engelse taal wel master. En hoe lullig het ook klikt, maar die mensen begrijpen van tevoren dat mensen uit andere landen hun niet kunnen verstaan of hun taal niet kunnen lezen. Portugezen en Italianen willen en gaan vaak hun eigen gang in hun eigen taal, erg irritant.

Maar ik heb goede hoop als 80% van de server zich automatisch aanpast dat de rest dat ook wel doet.

[...]
Waar heb je die info van servers vandaan? Ik speel op Vabbi, ben benieuwd wat daar vooral op zit.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• GonzoNL

GonzoNL

Vabbi valt op zich mee (aan aangekondigde guilds), 4chan, Atop Beacon's Perch, The Omen en de DVDF alliance zit daar en DotB (mijn guild) gaat daar hoogstwaarschijnlijk heen.

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:22
kaasaanfiets schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:59:
[...]

[...]
Hmm had die portugese en italiaanse guild gemist. Is inderdaad zo dat men zich niet aanpast. Zelfde als de duitsers en fransen die in gw1 in de engelse districten hun sales gingen spammen of Cherche group 1/6, verkaufe knochendrachenstab etc. bloedirritant.

Maarja, hopen dat far shiverpeaks wel normaal engels blijft communiceren in de all chat.

• Sneezzer
Mooi, wij zitten er ook al op sinds de eerste beta.
Volgens mij wordt het een multi-nationale server.
Hopelijk wel een server met guilds die graag wvwvw willen doen.

Edit: Vabbi dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Sneezzer op 19-07-2012 14:20 ]

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Friday July 20 at noon PDT (GMT-7) tot Sundy July 22 at 11:59 p.m. PDT (GMT-7)

Dat betekend dus vanaf morgen 21:00 tot maandag 08:59 in onze tijd, als ik het goed heb?

• Dakreal
de5perado schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:45:
@dakreal volgens mij zat jij ook voor de diablo 3 beta het forum onder te spammen. Ik vind het wel meevallen met de request aanvragen. thanks alexander1685
Link even wat posts's zo kan ik ook zeggen dat jij volgens mij een bank hebt overvallen afgelopen week.....

Morgen de beta spelen, heb een filmpje gezien met 10 redenen om Guildwars 2 te volgen/spelen.
Erg informatief voor de mensen die zich nog niet helemaal verdiept hebben in Guildwars 2 YouTube: Guild Wars 2 - Top 10 Reasons to be Interested

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• de5perado
Dakreal schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:43:
[...]

Link even wat posts's zo kan ik ook zeggen dat jij volgens mij een bank hebt overvallen afgelopen week.....
hoe weet jij dat..?

enfin ontopic Wordt een mooi weekendje schat ik zo :)

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Dakreal schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:43:
[...]

Morgen de beta spelen, heb een filmpje gezien met 10 redenen om Guildwars 2 te volgen/spelen.
Erg informatief voor de mensen die zich nog niet helemaal verdiept hebben in Guildwars 2 YouTube: Guild Wars 2 - Top 10 Reasons to be Interested
Thanks! Ik zal dat filmpje zeker thuis kijken. Kan helaas niet op Youtube hier op mijn werk.
Ik weet namelijk niet of ik het spel wel wil spelen/kopen. Ik zou het wel graag uit willen proberen als dat mogelijk is om te kijken of ik het wat vind, want het concept is nieuw voor mij omdat ik altijd alleen maar WoW heb gespeeld.

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Sneezzer schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:04:
[...]

Waar heb je die info van servers vandaan? Ik speel op Vabbi, ben benieuwd wat daar vooral op zit.
Hier: http://titanpad.com/ep/pad/view/CeOt9eFluA/rev.650
Vabbi - 4chan, /vg/, mmorpg.pl, GWOnline.net, DVDF,Atop Beacon’s Perch (PvE),The Omen (PvX) (UK/US), Xispes Maria, MARA (UK/US) (UK Guilds x3)

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

@MonkeySandwich Was vorige week zo aardig om mij te voorzien van een GW2 beta key. :D

Enkel kreeg ik vandaag een mail van NowGamer met één beta key voor Guild Wars 2...
Deze heb ik echter niet meer nodig, en wie belooft dat hij / zij zichzelf flink gaat vermaken met deze beta, wordt voorzien van deze code: DVV3SD-LPH92-121C-RWX-HQJQMBJ

Enjoy!

An  a day keeps the doctor away.

• Jorunn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09 18:16
@Hardcoregamer

bedankt voor de Key!!!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Jorunn schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:48:
@Hardcoregamer

bedankt voor de Key!!!
Alstublieft! :)

(Iemand een idee wanneer de servers online gaan? Kan ik vanavond om 0:00 al van start gaan, of morgen rond een uur of 22:00 pas?)

• Sneezzer
Even die serverlijst bekeken, ik mis nog een (groot) aantal hardcore PVP guilds uit WaR.
Ik verwacht dat een server met de volgende namen waarschijnlijk binnen 6 maanden de, te killen, server wordt:
-The Unnamed
-Hand of Blood
-CiR
-Tainted
-Crimson
-Kill Frenzy

• Bosmonster
WaR?

• Dakreal
Warhammer age of Reckoning.

1 van de beste PvP MMO's atm :P helaas voor de rest niet zo geslaagd.

• martijntb1991
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
HardCoreGamer schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:58:
[...]

Alstublieft! :)

(Iemand een idee wanneer de servers online gaan? Kan ik vanavond om 0:00 al van start gaan, of morgen rond een uur of 22:00 pas?)
Vrijdag om 9 uur in de avond. Maar heb vorige BWE al gemerkt dat ze uur eerder starten om zo niet ineens een dikke overload te krijgen

• Sneezzer
Samen met DaoC de enige game (volgens mij) met vergelijkbare PvP als GW2.
De lijst hierboven zijn/waren guilds die met groepjes van 6 man groepen van 24 als ontbijt hadden, zo goed/strak als ze waren georganiseerd.

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Ik zou graag GW2 willen uitproberen om te kijken of ik het wat vind. Heeft iemand een Beta key die ze per DM kunnen sturen? Dat zou erg fijn zijn!
Ik kan hier namelijk op m'n werk niet zo'n key claimen, het is geblokkeerd.

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

martijntb1991 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:07:
[...]

Vrijdag om 9 uur in de avond. Maar heb vorige BWE al gemerkt dat ze uur eerder starten om zo niet ineens een dikke overload te krijgen
Dus morgen vanaf 20:00 het topic in de gaten houden, en om 21:00 zorgen dat ik genoeg eten en drinken naast mijn pc heb staan? :D

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:23
HardCoreGamer schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:16:
[...]

Dus morgen vanaf 20:00 het topic in de gaten houden, en om 21:00 zorgen dat ik genoeg eten en drinken naast mijn pc heb staan? :D
Om 20:00 uur zorgen dat alles klaarstaat!!! Vorige keren was het ook al mogelijk om eerder in te loggen, dus je wil niet enkele minuten game-time verspillen, omdat je nog chippies moet halen! :P

• de5perado
Ik jump on the bandwagon morgennacht ergens. Dan weet ik iig zeker dat ik erin zit :) ben benieuwd of deze game mij kan pleasen :)

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
Sneezzer schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:59:
Even die serverlijst bekeken, ik mis nog een (groot) aantal hardcore PVP guilds uit WaR.
Ik verwacht dat een server met de volgende namen waarschijnlijk binnen 6 maanden de, te killen, server wordt:
-The Unnamed
-Hand of Blood
-CiR
-Tainted
-Crimson
-Kill Frenzy
zet daar maar champions of the gods ook bij dan :D
Warhammer memories :snif:

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Sneezzer
kowlier schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:50:
[...]

zet daar maar champions of the gods ook bij dan :D
Warhammer memories :snif:
Dat was een capabele ploeg mensen maar toch wel een tandje lager dan de bovenstaande guilds (tenminste toen ik stopte met WaR in 2010.

Maar ik verwachte dat de WaR guilds in zijn algemeenheid de eerste maanden de dienst gaan uitmaken op de servers waar ze spelen :*) .

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Guild Wars 2 heeft weer een update te pakken, dus update nu snel voordat je morgen nog moet wachten! ;)

Verwijderd

Ik vind die updates echt een goede zaak. Als je ziet hoe lang je bij sommige andere spellen moet wachten totdat er iets gefixed wordt...

Hopelijk ook weer maandelijks een skill balance like GW1 :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2012 17:33 ]

• Sneezzer
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:33:
Ik vind die updates echt een goede zaak. Als je ziet hoe lang je bij sommige andere spellen moet wachten totdat er iets gefixed wordt...

Vergeet niet dat het nog "vol" in het ontwikkeltraject zit hé, op dit moment hebben ze nog 100% van de mensen beschikbaar.

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:33:

Ik hoop niet dat ze met deze frequentie uitgebracht gaan worden op de live versie. Updates is 1 ding, maar elke keer moeten patchen bij het opstarten is echt niet relaxt.

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Ok ik ben nu thuis dus ik kan het nu wel claimen, dus als iemand nog een key over heeft, heel graag! Ik wil het spel namelijk eens uitproberen want ik heb het nooit gespeeld

Ik heb er een. Bedankt Uilskuiken! :)

[ Voor 12% gewijzigd door FT Twisty op 19-07-2012 19:22 ]

Verwijderd

Dakreal schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:35:
[...]

Ik hoop niet dat ze met deze frequentie uitgebracht gaan worden op de live versie. Updates is 1 ding, maar elke keer moeten patchen bij het opstarten is echt niet relaxt.
Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn. Het is per slot van rekening beta dus er moet nog redelijk wat gefixed worden of net iets aangepast/gebalanceerd. Dat is iedere keer een patch want ach, het is beta dus je gewoon gelijk de kleine fixes pushen.

Met live krijg je vaak grotere patches en patches die langer getest zijn. Dus zit er langer tijd tussen...
Misschien dat ze ook wel telkens e.e.a. toevoegen om te voorkomen dat straks voor de release alles al op straat ligt omdat men aan het dataminen is geweest.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

In GW 1 hadden ze in het begin ongeveer per week een patch. Later is dat eens per maand geworden en nu is het eens in de zoveel tijd.

Ik vermoed dat we voor GW2 een soortgelijk systeem kunnen verwachten.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2012 19:36 ]

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-11 17:07
Ik heb nog 1 beta key over. Stuur me een DM en hij is voor jou!

Aaaaaand, its gone.

Gefeliceteerd, firlian was de snelste.

[ Voor 39% gewijzigd door MonkeySandwich op 19-07-2012 22:19 ]

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 09:46
MonkeySandwich schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 22:09:
Ik heb nog 1 beta key over. Stuur me een DM en hij is voor jou!
Je hebt een DM :)

Helaas...

Het is alweer een tijd geleden dat ik GW1 heb gespeeld. Na de recente buzz ben ik toch wel heel nieuwsgierig. Als iemand nog een key heeft houd ik me graag aanbevolen.

[ Voor 32% gewijzigd door The_Bash op 19-07-2012 22:21 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Verwijderd

aahw ik wilde ook een beta key :(

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-11 11:21
Iemand die toevallig nog een key over heeft voor mij? Ik ben erg benieuwd naar GW2 maar heb nog geen key weten te bemachtigen :(

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Sorry jongens! :D

• DoubleR
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:43
Ik heb nog eens gecontroleerd welke keys die ik heb weggeven op verschillende plekken/aan verschillende mensen nou daadwerkelijk zijn gebruikt.. en het blijkt dat er een paar nooit zijn geregistreerd! Dus ik zet ze gewoon hieronder neer.. laatste kans.. heb geluk :P Het kan dus zijn dat hij al gebruikt is!

Voel je vrij me een DM sturen voor een bedankje en vooral om te zeggen hoe je het vond en mocht je mn account naam willen weten zodat we misschien nog ergens kunnen meeten. Als je nog een leuke sociale guild zoekt ik zit in http://www.enigma-eu.com/ en we spelen op de server Desolation (EU).

D88FX7-PJTGV-QDBD-13T-LMNTBJT

CGGNKQ-HQC8F-SB32-7HL-DVNHCN8

9RR6CM-N3BC6-47V3-HCR-QR2X7QF

8KKD4S-B6LJ7-X9CJ-XRD-7CDLSCS

2DDLDL-FQLNB-RP2L-2LD-MHRDGQ9

B99KS1-C9Q4M-B7KL-47K-LJL4TXM

HCCJ3H-TC2XG-VB2K-FK1-TFQXH17

FSS8FN-K7KJV-HNM2-HWF-NWNSMJV

C443R8-LCKFH-86KT-61J-686QN8B

7XX6B2-GH3DK-1RJD-PMT-VMP17WJ

JHHHRT-K1SWT-2B82-QD9-JQ6797V

622GJQ-8MQDG-2RVJ-S81-KBDH7XJ

9CC21V-3KMFH-MQWL-VWJ-C36KVMP

PS heb ook voor alle zekerheid de instructions bijgevoegd:

Instructions
To get started, please take the BWE3 code and enter it here: https://register.guildwars2.com/

This step is critical! If you have an email address associated with ArenaNet (by participating in the last beta test in March, or if you have a Guild Wars 1 account), select Yes on the registration page and log-in with your previously created Guild Wars credentials.

If this is your first beta event for Guild Wars 2 or you do not have a Guild Wars 1 account, select No. Follow the onscreen instructions for setting up an account.

Once you’ve completed the beta key registration process, you can expect an email prior to the event detailing how to download the client.

If you have any trouble, please visit: http://support.guildwars2.com/

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Dakreal schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:35:
[...]

Je had GW1 moeten zien. Soms wel meerdere keren per dag een update - ze werden pas binnengehaald op het moment dat het spel ze nodig had (bv update in Ascalon werd pas gedownload als je Ascalon binnenging en het laadscherm op kwam). Alleen door dat 'downloaden wat nodig is' werd de druk enorm beperkt.
Dan deed je na een half jaar een keer -image opstarten (zodat alle updates binnenkwamen) en was je een paar uur bezig met alles in te halen van gebieden waar je al zo lang niet meer was geweest.

En kan nou niet zeggen dat het downloaden traag is, hij loopt regelmatig met 1-2mb/sec hier. Moeten dus enorme patches zijn wil je daar last van krijgen.

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 09:46
DoubleR schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 04:01:
Ik heb nog eens gecontroleerd welke keys die ik heb weggeven op verschillende plekken/aan verschillende mensen nou daadwerkelijk zijn gebruikt.. en het blijkt dat er een paar nooit zijn geregistreerd! Dus ik zet ze gewoon hieronder neer.. laatste kans.. heb geluk :P Het kan dus zijn dat hij al gebruikt is!

Voel je vrij me een DM sturen voor een bedankje en vooral om te zeggen hoe je het vond en mocht je mn account naam willen weten zodat we misschien nog ergens kunnen meeten. Als je nog een leuke sociale guild zoekt ik zit in http://www.enigma-eu.com/ en we spelen op de server Desolation (EU).
Tnx Doubler. Ik heb de bovenste key gebruikt!

Nu ik mee kan doen krijg ik er helemaal zin in :)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• RFdeGroot
  • Laatst online: 27-11 08:55
@DoubleR: Thanks voor de key! Heb deze geclaimd (9RR6CM-N3BC6-47V3-HCR-QR2X7QF)

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 19:58
Net klaar met een schone install, m'n AMBX werkt.... en nu wachten maar!

Ik ga dit weekeind alleen wat characters maken btw. Ik ga geen missies spelen, dit wil ik bewaren voor de echte launch.

Worden je characters trouwens opgeslagen? Dacht het niet, toch?

Verwijderd

Je bedoelt of ze bij de launch nog beschikbaar zijn? Nee, dat niet. Maar tijdens de beta worden ze wel gewoon opgeslagen op de server.

• Flash_X
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11 13:47
Thanks doubler!
Ik had GW2 al een tijdje gevolgd maar wilde toch graag eerst even spelen om te zien of het de preorder voor mij echt waard is dus deze beta key is erg welkom!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik ben er klaar voor, vrouw de deur uit, koelkast gevuld, kom maar op.

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

shoombak schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:36:
Heb je d'r een weekend in een Spa aangeboden? :P

• Backspace-NL
  • Laatst online: 29-11 17:39

Backspace-NL

New and Improved!

Krijg je nu wel of geen mail meer als je je nu nog registered voor BWE3? Vriend van mij heeft gistermiddag een account aangemaakt met een key die ik hier gekregen heb. Account is aangemaakt, maar hij heeft geen mail gekregen specifiek mbt BWE3.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-11 18:21

Ankh

|true

Thanks, ik heb deze gepakt: CGGNKQ-HQC8F-SB32-7HL-DVNHCN8
Er waren al een aardig stuks gebruikt trouwens!

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Backspace-NL schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:48:
Krijg je nu wel of geen mail meer als je je nu nog registered voor BWE3? Vriend van mij heeft gistermiddag een account aangemaakt met een key die ik hier gekregen heb. Account is aangemaakt, maar hij heeft geen mail gekregen specifiek mbt BWE3.
Als het goed is moet hij een soort welkom mail gehad hebben met daarin een link voor de download iig.

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ik heb de client van de Beta gedownload, en deze is nu net klaar met updaten, maar als ik op login klik, krijg ik de melding :

This is not a valid email adres !

Terwijl er niet gevraagd wordt om mijn email adres maar om mijn username en password (welke overigens juist zijn).

Hebben jullie dit ook ? Heb overigens een yahoo.com email adres.

Edit : laat maar, accountname moet je dus wel je email adres invullen blijkbaar. |:(

[ Voor 11% gewijzigd door bones op 20-07-2012 09:56 ]

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

bones schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:52:
Ik heb de client van de Beta gedownload, en deze is nu net klaar met updaten, maar als ik op login klik, krijg ik de melding :

This is not a valid email adres !

Terwijl er niet gevraagd wordt om mijn email adres maar om mijn username en password (welke overigens juist zijn).

Hebben jullie dit ook ? Heb overigens een yahoo.com email adres.

Edit : laat maar, accountname moet je dus wel je email adres invullen blijkbaar. |:(
Ja je account name is je e-mail adres inderdaad.
En je kan nog niet inloggen totdat het begint geloof ik.

Verwijderd

Myrdreon schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 07:56:
[...]
Je had GW1 moeten zien. Soms wel meerdere keren per dag een update - ze werden pas binnengehaald op het moment dat het spel ze nodig had (bv update in Ascalon werd pas gedownload als je Ascalon binnenging en het laadscherm op kwam).
Yup, dat was perfect. Zeker als ik weken achter elkaar bezig was met RA/HA, hoefde je niet iedere keer die patches van de PvE-omgeving binnen te halen. En idd zo af en toe -image om toch bij te blijven was een hele mooie oplossing.
Myrdreon schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 07:56:
[...]En kan nou niet zeggen dat het downloaden traag is, hij loopt regelmatig met 1-2mb/sec hier. Moeten dus enorme patches zijn wil je daar last van krijgen.
Tot nu toe gaat het laden van de GW2-patches bizar snel, zeker in vergelijking met de traagheid van GW1. Vorige BWE's zat ik regelmatig op 3 tot zelfs 5 mb/sec qua snelheid _/-\o_

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 07:49
Ik heb toevallig een tweede key gekregen. Wie interesse heeft kan me een DM sturen.

Inmiddels vergeven aan biggydeen2, veel plezier ermee!

[ Voor 29% gewijzigd door rico_fxp op 20-07-2012 12:22 ]

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11 09:39
shoombak schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:36:
Hier nog 7 uurtjes werken. Daarna direct naar de supermarkt om een weekendvoorraad aan ongezond voedsel en drinken te halen. En dan vanaf 20:00 niet meer achter mijn pc vandaan komen. Zelfs maandag vrij genomen om bij te kunnen komen van het weekend.

Vanavond eerst een Sylvari Warrior starten en later in het weekend nog een Asura Necromancer. Dan heb ik alle prof's gespeeld in de beta. Tot nu toe neig ik naar een warrior als main, mede door de legendary greatsword die besproken werd in een developers interview laatst. Dit weekend moet uitsluitsel geven of de warrior een viable kandidaat is.

Ik heb er zin in !! :9~

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-11 18:21

Ankh

|true

Ik kan hier vol downloaden (100Mbit verbinding). Is zeker niet verkeerd! Word overigens me eerste GW2 ervaring, heb GW1 helemaal grijs gespeeld.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ik heb nog nooit een MMORPG gespeeld eigenlijk, dus ben erg benieuwd naar wat mij te wachten staat.

Wordt vanavond een late avond, heb al een treetje redbull ingeslagen om mij het weekend door te helpen mocht het een vette en verslavende game zijn.

• Bosmonster
Mn vriendin staat gelukkig sympathiek tegenover het feit dat dit GW2 weekend is :) Alleen vanavond wel eerst even langs m'n moeder, die is 60 geworden, maar hoop dat ik vanavond nog wel een paar uurtjes kan maken :P

• kowlier
Sneezzer schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:30:
[...]

Dat was een capabele ploeg mensen maar toch wel een tandje lager dan de bovenstaande guilds (tenminste toen ik stopte met WaR in 2010.

Maar ik verwachte dat de WaR guilds in zijn algemeenheid de eerste maanden de dienst gaan uitmaken op de servers waar ze spelen :*) .
ik welke guild zat jij?
toch al een tijdje geleden datik nog WAr gepseeld heb. ben gestopt toen ze de hele campaign een overhaul gaven. het plezier was er toen een beetje af (+ frustratie dat er weeral 10 RR bijkwamen, net nu ik 80 was...)

• Sneezzer
kowlier schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:43:
[...]

ik welke guild zat jij?
toch al een tijdje geleden datik nog WAr gepseeld heb. ben gestopt toen ze de hele campaign een overhaul gaven. het plezier was er toen een beetje af (+ frustratie dat er weeral 10 RR bijkwamen, net nu ik 80 was...)
Executed, ook een prettige mainstream guild.
Ja, toen 80 niet meer de top was ben ik er zelf ook uitgestapt... was toen 75 op mijn IB en 67 op mijn WP.
Ach iig TOVL volledig gecleared op beide chars.

• kowlier
ik haatte TOVL :p 3x gecleared op mijn IB om de cape te kunnen halen, maar nooit gedropt.
dan maar verder gespeeld in sovereign gear :(

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:34
DoubleR schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 04:01:
D88FX7-PJTGV-QDBD-13T-LMNTBJT

CGGNKQ-HQC8F-SB32-7HL-DVNHCN8

9RR6CM-N3BC6-47V3-HCR-QR2X7QF

8KKD4S-B6LJ7-X9CJ-XRD-7CDLSCS

2DDLDL-FQLNB-RP2L-2LD-MHRDGQ9

B99KS1-C9Q4M-B7KL-47K-LJL4TXM

HCCJ3H-TC2XG-VB2K-FK1-TFQXH17

FSS8FN-K7KJV-HNM2-HWF-NWNSMJV

C443R8-LCKFH-86KT-61J-686QN8B

7XX6B2-GH3DK-1RJD-PMT-VMP17WJ

JHHHRT-K1SWT-2B82-QD9-JQ6797V

622GJQ-8MQDG-2RVJ-S81-KBDH7XJ

9CC21V-3KMFH-MQWL-VWJ-C36KVMP
Deze heb ik allemaal gecontroleerd en zijn inmiddels ook in gebruik. Dus je hoeft het niet meer te proberen :P

• GuardMoony
  • Laatst online: 09-12-2024
its creeping closer ! ! !
iets meer dan 9 uur te gaan

P.S. er is nog een kleine update ( 50-100mb )

[ Voor 31% gewijzigd door GuardMoony op 20-07-2012 11:36 ]

Verwijderd

Xato schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:18:
[...]

Hier nog 7 uurtjes werken. Daarna direct naar de supermarkt om een weekendvoorraad aan ongezond voedsel en drinken te halen. En dan vanaf 20:00 niet meer achter mijn pc vandaan komen. Zelfs maandag vrij genomen om bij te kunnen komen van het weekend.

Vanavond eerst een Sylvari Warrior starten en later in het weekend nog een Asura Necromancer. Dan heb ik alle prof's gespeeld in de beta. Tot nu toe neig ik naar een warrior als main, mede door de legendary greatsword die besproken werd in een developers interview laatst. Dit weekend moet uitsluitsel geven of de warrior een viable kandidaat is.

Ik heb er zin in !! :9~
Voor die sword hoef niet per se een warrior te hebben. Als ik me niet vergis kunnen de Guardian en Mesmer deze ook equippen.

• GuardMoony
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:37:
[...]

Voor die sword hoef niet per se een warrior te hebben. Als ik me niet vergis kunnen de Guardian en Mesmer deze ook equippen.
Das waar maar de build hangt er ook van af.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:00
GuardMoony schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:38:
[...]

Das waar maar de build hangt er ook van af.
En het lijkt me ook wel logisch dat de rifle ook een gave ultra edition heeft (laser rifle? een rifle die haaien schiet? )

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

.

[ Voor 98% gewijzigd door FT Twisty op 20-07-2012 13:45 ]

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11 09:39
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:37:
[...]

Nee das waar maar aangezien je eerst twee one-handed swords maakt om de two-handed te maken en warrior een van de weinigen is die twee one handed swords kunnen dual wielden is de keus gevallen op warrior. Mesmer was ook mogelijk geweest maar Mesmers zijn casters en caster gear is altijd wat minder fraai in mijn optiek dan de grote armors van warriors. Maar goed mijn keus voor de mainchar is sinds de beta ook minimaal 100x veranderd. :P

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 10:28

ZeroCode

Woopie

Heeft iemand nog een beta key voor mij, liefst via DM :)

• de5perado
Ik ben echt benieuwd of de beta vanavond goed gaat lopen. kan me voorstellen met zon laatste weekend beta dat er taferelen gaan onstaan zoals met de launch van diablo 3 en ik weet ook niet of er een restrictie zat op het aantal beta keys die zijn uitgegaan :P

• GonzoNL

GonzoNL

Laat alles maar lekker mislopen en crashen, dan is de kans op zulke taferelen een stuk kleiner bij launch :)

• de5perado
GonzoNL schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:05:
Laat alles maar lekker mislopen en crashen, dan is de kans op zulke taferelen een stuk kleiner bij launch :)
haha, nou dat dachten ze bij d3 ook ;) 6 miljoen mensen die proberen in te loggen :P

• Freakiebeakie
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

bones schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:29:
Ik heb nog nooit een MMORPG gespeeld eigenlijk, dus ben erg benieuwd naar wat mij te wachten staat.

Wordt vanavond een late avond, heb al een treetje redbull ingeslagen om mij het weekend door te helpen mocht het een vette en verslavende game zijn.
er gaat een wereld voor je open :) veel plezier
heb al redelijk wat mmo`s versleten en kon me op een gegeven moment niet meer vermaken met zulke games maar in de beta van gw2 al tot de conclusie gekomen dat dit echt een vet spel is.

tot nu toe vind ik de betas van gw2 erg soepel lopen, ik heb de closed beta en alle open beta weekenden gespeeld en alleen de eerste avond van zo`n weekend als iedereen tegelijk inlogt was het soms wat troperig en erg druk ,voor de rest was het zo soepel als het maar kon . tuurlijk was er wel eens iets wat niet wou werken zoals een portal naar town o.i.d maar daar is het beta voor.
ik speel nogal wat beta`s en vergeleken bij andere betas was gw2 een verademing, bv bij bf3 vielen mensen continue door de map ,zo erg zelfs dat mensen onder de map bleven en daar iedereen neer schoten xD

[ Voor 33% gewijzigd door Freakiebeakie op 20-07-2012 12:14 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 19:50

shoney24

The Dude Abides!

Even een vraagje van een nieuwe Guildwars Beta tester. Ik ben redelijk geïnteresseerd in GW2 omdat dit meer potentie heeft over een lange termijn dan bijvoorbeeld Diablo 3. Zeker ook omdat ik MMO’s als speel vanaf de eerste release van Everquest dus ik draai al een tijdje mee.

Ik zelf heb nog nooit GW gespeeld maar ben uiteraard bekend met het concept van de game.
Wat ik mij afvraag is hoe endgame GW2 zich vergelijkt met Diablo 3 wat ik nu speel. Laten we eerlijk zijn, D3 heeft GEEN endgame whatsoever. Na lvl 60 en het halen van Inferno heb je het wel gezien en ben je dus alleen maar loot aan het harvesten. Hoe is dit in GW2?

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

Verwacht dat de launch redelijk zal verlopen. Deze beta is een test voor hoge(re) serverlimieten en zal uitwijzen wat wel en niet haalbaar is. Daarnaast hebben ze aangegeven de capaciteit vrij makkelijk (live) bij te kunnen schakelen. Ik verwacht dus dat ze wat dat betreft vrij flexibel zijn.

Verder heeft het spel zelf ook wat opties om de drukte het hoofd te bieden, denk bijvoorbeeld aan overflowservers. Ik hoop dat ze dat systeem nu goed hebben uitgewerkt, ook als je in een party zit.

Tot slot is drukte in GW2 niet zo erg, omdat je automatisch samenwerkt en elkaar niet in de weg zit. Je hebt geen competitie over rewards of mobs voor een quest / event. Daarnaast zijn resource nodes persoonlijk, dus ook daar is geen competitie te verwachten.

Kortom, in GW2 geld meer mensen = meer fun. Dat is in andere MMO's wel anders.

@Hierboven: GW2 en Diablo 3 zijn niet echt te vergelijken. Diablo 3 is geen RPG wat mij betreft maar pure hack-n-slash en een grindgame. Het verhaal in Diablo 3 is uitermate mager. Daarnaast heeft Diablo 3 geen open wereld met honderden spelers; je speelt maximaal met 4 man. Ik vond Diablo 3 echt een hele dikke tegenvaller en de hoge beoordelingen niet waardig (zou het zelf een 7 geven). De introductie van het AH maakt de itemgrind namelijk zinloos en daarmee ook de endgame.

GW2 heeft veel meer endgame. Er is geen echte itemgrind zoals in andere MMO's omdat je qua stats de items net zo goed meteen van een vendor kunt trekken. Maar je kunt wel grinden voor mooiere items. Daarnaast blijft de PVE content van lagere levels ook leuk (door level scaling) en zijn er natuurlijk nog dungeons die je op verschillende manieren kunt doorlopen. Tot slot is er natuurlijk altijd ook nog PVP, zowel structured als WvWvW..

Kortom, ik verwacht dat je veel langer plezier zult hebben van GW2 dan van D3. Waarschijnlijk vooral als je van PVP houdt, maar PVE is er ook genoeg te doen.

[ Voor 38% gewijzigd door Morrar op 20-07-2012 12:21 ]

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11 22:13
shoney24 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:14:
Even een vraagje van een nieuwe Guildwars Beta tester. Ik ben redelijk geïnteresseerd in GW2 omdat dit meer potentie heeft over een lange termijn dan bijvoorbeeld Diablo 3. Zeker ook omdat ik MMO’s als speel vanaf de eerste release van Everquest dus ik draai al een tijdje mee.

Ik zelf heb nog nooit GW gespeeld maar ben uiteraard bekend met het concept van de game.
Wat ik mij afvraag is hoe endgame GW2 zich vergelijkt met Diablo 3 wat ik nu speel. Laten we eerlijk zijn, D3 heeft GEEN endgame whatsoever. Na lvl 60 en het halen van Inferno heb je het wel gezien en ben je dus alleen maar loot aan het harvesten. Hoe is dit in GW2?
Misschien heb je hier wat aan: YouTube: Guild Wars 2: No Endgame?! :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• Freakiebeakie
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik denk dat guildwars 2 het eerst moet hebben van de pvp qua end game, als ze het net zo doen als in gw1 is het eerst pvp en komen er later als er uitbreidingen uitgebracht worden meer pve content

YO! fucknuts! It's Probing time!

Pagina: 1 ... 61 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.