Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-11 17:07
Hoger level zal er waarschijnlijk niet zijn. Zou imo ook een beetje te veel worden voor een beta event. Deze beta zal vooral om Asura en Sylvari draaien.

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Er is helaas nergens meer giveaway acties te vinden op het internet die nog werken! :(
Bijna alle codes zijn al vrijgegeven namelijk.

En nog één week, dan gaat de beta al van start.

Edit: Ik ben voorzien van een code dankzij mijn held van deze week: MonkeySandwich! :D

[ Voor 43% gewijzigd door iApp op 14-07-2012 16:49 ]

An  a day keeps the doctor away.

• MonkeySandwich
Zie DM ;)

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Nogmaals enorm bedankt! :)
Ben momenteel de client aan het installeren; En mijzelf aan het voorbereiden op a.s weekend. :D

• Jonwel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 19:45
Ik heb GW2 nu ook op mijn laptop gedownload en daar is die dus gewoon 2 GB groter.

Verwijderd

De GW2 launcher update nu 38000 files bij mij (sinds laatste BWE niet meer geupdate).
De launcher is ook vernieuwd.

Houd er dus rekening mee om deze week nog te updaten, voordat je aankomend weekend nog alles moet downloaden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:31:
De GW2 launcher update nu 38000 files bij mij (sinds laatste BWE niet meer geupdate).

Houd er dus rekening mee om deze week nog te updaten, voordat je aankomend weekend nog alles moet downloaden.
En dat je op dit moment niet kunt inloggen, aangezien je een error (9) krijgt. Geen paniek, wordt waarschijnlijk snel, doch uiterlijk vrijdag, opgelost.

• TheJackal83
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-10 18:40
Gratis beta key voor de mede tweakers.

crack the code.

DSSPDX-BKPLV-X1MQ-R2S-PN8B1T*

Hint: het is een cijfer dat ontbreekt.

Veel plezier gewenst voor de gene die hem weet te kraken.

PSN ID: TheJackal83

Verwijderd

martijntb1991 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:10:
Weet iemand toevallig wat de extra content zal zijn in volgende BWE. Zoals er vorige BWE een extra pve gebied erbij kwam. Zal er nu nog een gebied bij komen om verder te levelen. Hiermee doel ik dan ook niet op de asura en sylvarie gebieden maar om bijvoorbeeld naar lvl 45 te kunnen trainen.
De Asura en Sylvari gebieden zullen van L1 tot L20 zijn. Over de rest had ik nog niets gelezen.

• Budelstein
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
gw2nl.nl heeft nog wat beta keys voor BWE3, even registreren en op een linkje klikken en je maakt kans op een key.

http://www.gw2nl.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=600

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:31:

Thanks for the heads up :) Inderdaad nu maar even laten updaten :)

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Klopt het dat de beta volgend weekend begint?

Heb gister een key gekregen, maar krijg een errorcode 9 te zien. :(

Volgens mij staat het antwoord hierboven haha :X

[ Voor 20% gewijzigd door ItWasntMe op 15-07-2012 13:59 ]

Verwijderd

Dat klopt, het beta weekend begint op 20 juli. Error code 9 betekent dat er nu geen beta event is :) ze hebben alleen die berichten nog niet toegevoegd aan de nieuwe launcher, lijkt het.

Misschien handig ter informatie: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Error_code

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2012 14:11 ]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49
Vanmorgen ook de Digital Deluxe edition maar besteld op de gok. Moet toch wat en deze titel lijkt me op de korte termijn wel de leukste.

• DoubleR
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:43
Ik heb nog een aantal keys over voor de guild wars 2 beta van 20-22 juli.
Dus als er nog mensen zijn die het heel graag willen (voor zichzelf of voor een vriend) kunnen me een DM sturen.

Je moet dus of een goede reden hebben of misschien iets terug kunnen geven? En beloven dat je er veel gebruik van gaat maken natuurlijk haha!

Verwijderd

Heb net even gw2.exe aangeklikt, maar je kan kennelijk de nieuwe client al downloaden voor komend weekend. hij zit nu op 38% en heeft al bijna 800 mb binnengehaald.

Ben erg benieuwd naar de Sylvari. heb al behoorlijk wat beelden van de asura gezien, maar sylvari is best goed geheim gehouden. Heb er echt zin aan.. ben d3 echt helemaal zat dus laat maar komen welcome gw2 hiervan weet ik al dat het niet een compleet fiasco wordt zoals d3 dat is.

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Niet zeker of die hier al vermeld is,
Maar over een uurtje key giveaway van alienware.
http://www.alienwarearena...naXN0cmF0aW9uIEZhaWx1cmU=

Rechts staat hoe en wat.
Ik hoop dat ik er een kan krijgen en anders een lieve tweaker zoeken ;)
FIjne avond allemaal

Warhammer en PC games en lego

• Felsch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-11 15:10
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 19:49:
Heb net even gw2.exe aangeklikt, maar je kan kennelijk de nieuwe client al downloaden voor komend weekend. hij zit nu op 38% en heeft al bijna 800 mb binnengehaald.

Ben erg benieuwd naar de Sylvari. heb al behoorlijk wat beelden van de asura gezien, maar sylvari is best goed geheim gehouden. Heb er echt zin aan.. ben d3 echt helemaal zat dus laat maar komen welcome gw2 hiervan weet ik al dat het niet een compleet fiasco wordt zoals d3 dat is.
VErdorie, betekent dus best grote update (ongeveer 2 gig dan ofzo ?) ... Nou jah, atm ben ik de update aan het downloaden... Gaat best lekker snel :). en de launcher is shiny new met z'n inlog scherm. aan de ene kant wel ok, aan de andere kant vond ik het inloggen in de game client toch iets lekkerder, maar smaken verschillen.

Verwijderd

Arnevld schreef op zondag 15 juli 2012 @ 20:13:
Niet zeker of die hier al vermeld is,
Maar over een uurtje key giveaway van alienware.
http://www.alienwarearena...naXN0cmF0aW9uIEZhaWx1cmU=

Rechts staat hoe en wat.
Ik hoop dat ik er een kan krijgen en anders een lieve tweaker zoeken ;)
FIjne avond allemaal
Thnx voor de tip heb er een! _/-\o_

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 23:00

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Zie net dat ik een key over heb van alienware (blijkbaar kwam het F5en er toch doorheen), had net voor de giveaway bij AlienWare er al 1 geregisteerd (gekregen van medetweaker).
Hier komt ie, doe er je voordeel mee:

HPPVD1-C8BWB-4MH8-94Q-LHDJ6B9

[ Voor 30% gewijzigd door Thrace Grumble op 15-07-2012 21:26 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hmm... Iemand misschien nog een key over? Ik vrees dat ik te laat ben om nog kans te maken...

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Als mensen zo graag willen spelen waarom koop je dan niet gewoon de pre purchase?
Je wil toch neem ik aan ook gewoon spelen als de game uit komt...

• Bosmonster
kaasaanfiets schreef op maandag 16 juli 2012 @ 02:09:
Als mensen zo graag willen spelen waarom koop je dan niet gewoon de pre purchase?
Omdat veel mensen willen spelen juist om te kijken of het wat is voor ze? Als je hem koopt boeit dat beta-weekend juist niet zoveel meer, want waarom een over-crowded beta weekend spelen als je dalijk gewoon de full experience hebt :P

Verwijderd

Je moet natuurlijk wel onthouden dat een beta nog altijd een beta is, en dat er dus daadwerkelijk vele bugs zullen zijn.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ik wil inderdaad graag de beta spelen om te zien of het spel wat voor mij is.
Dus mocht iemand nog een key overhebben? Graag :)

• corset
  • Laatst online: 29-11 12:18
Dus iedereen moet elk spel wat maar uitkomt kopen om te kijken of het wat is als het ze wat lijkt?

wow, onzin much?

On topic:

Sylvari in de beta <3 kan niet wachten om een male guardian Sylvari te maken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:48:
[...]

Dus iedereen moet elk spel wat maar uitkomt kopen om te kijken of het wat is als het ze wat lijkt?

wow, onzin much?
Als je een spel wilt spelen is het geen onzin dat je er voor betaalt...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 09:52 ]

• corset
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:52:
[...]

Als je een spel wilt spelen is het geen onzin dat je er voor betaalt...
... Ik wil kijken of Battlefield 3, CoD, etc wat voor me zijn (dus ik weet nog NIET! of ik het echt wil spelen), dus dan moet ik het maar kopen? lolno

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Je gaat ook niet naar de bakker en zegt "geef me een brood want ik wil proeven of het lekker is, als het dat niet is betaal ik niet"

Dat Anet beta keys weggeeft is niets anders dan vrijgevigheid.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 10:15 ]

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-11 17:22
Ik heb afgelopen weekend "blind" GW2 aangeschaft. Nog geen idee of ik het leuk ga vinden of niet maar na bekijken van beta footage, alle nieuwe features etc. toch maar overstag gegaan.
Mocht het niets zijn dan heb ik gewoon dikke pech maar af en toe moet je eens een gokje wagen (niet te vaak natuurlijk dat vind de bankrekening niet leuk ;))

• corset
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:08:
Je gaat ook niet naar de bakker en zegt "geef me een brood want ik wil proeven of het lekker is, als het dat niet is betaal ik niet"

Wow.. dat slaat nergens op. Een brood van 1 á 2 euro, waarvan je altijd! een stukje kan proeven bij elke goede bakker voordat je het koopt.

Of een game van 60 euro.

Slaat als een X op een drumstel.

• shoombak
  • Niet online
Ik heb via gamersnet 2 codes ontvangen:

Dus mocht er nog iemand op zoek zijn, dm maar, wie het eerst komt... :)

• Cooki3s
  • Laatst online: 25-11 02:58
ENUSCODE-VXWU-WMYX-IGHM

Veel plezier aan de mensen die dit weekend meedoen, ik ga dan even (verplicht) van de natuur genieten. Had het liever op een ander moment gehad, maar jah, zo spoil ik mijn main asura engineer nog niet :D.

• shoombak
  • Niet online
shoombak schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:51:
Ik heb via gamersnet 2 codes ontvangen:

Dus mocht er nog iemand op zoek zijn, dm maar, wie het eerst komt... :)
en hij is verloot.

• biggydeen2
  • Laatst online: 16-11 12:01
Overal geen key kunnen krijgen :( Zit te denken om hem maar te preorderen.
Mocht iemand nog een key hebben, zou graag dit weekend nog even willen testen!

Much appreciated!

Verwijderd

DM verstuurd ;)

Ik hoop overigens dat ze een free trial aan gaan bieden na release, maar ik weet niet hoe snel dat zou zijn..

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 11:40 ]

• biggydeen2
  • Laatst online: 16-11 12:01

Verwijderd

shoombak, super bedankt hiervoor :)

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-11 14:35
Ik heb nog een sleutel over, dus wie wil dm maar :)

edit: geen sleutel meer

[ Voor 25% gewijzigd door Holland1994 op 16-07-2012 13:06 ]

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
Hmmm,

Zie ik dat er 3 nieuwe pagina's zijn om te lezen.... gaan ze alleen over BWE3 keys.
Ik snap het wel, maar als je zo graag een key wilt hebben, google dan op sites of volg de guildwars2 twitter, daar hebben ze een hele riedel aan sites gepost met key give aways.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Verwijderd

Overal net te laat... Is er iemand die mij toevallig aan een Beta-key kan helpen? Wil even kijken hoe de game aanvoelt voordat ik hem pre-order!

• luuj
  • Laatst online: 11:14
Een paar dagen geleden gaven ze op pu.nl nog keys weg, ik weet niet of ze er nog hebben.

Verwijderd

Nee, die zijn inmiddels ook allemaal vergeven :(

• Bosmonster
Sneezzer schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:22:
Hmmm,

Zie ik dat er 3 nieuwe pagina's zijn om te lezen.... gaan ze alleen over BWE3 keys.
Ik snap het wel, maar als je zo graag een key wilt hebben, google dan op sites of volg de guildwars2 twitter, daar hebben ze een hele riedel aan sites gepost met key give aways.
Ff doorbijten. Hopelijk gaat het tijdens en na het weekend weer gewoon over de game zelf :)

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

lanerios schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:48:
[...]

wow, onzin much?

On topic:

Sylvari in de beta <3 kan niet wachten om een male guardian Sylvari te maken.
Het is een BETA event... Het is geen trail of demo of iets dergelijks.
Youtube staat inmiddels al vol met filmpjes van de "look en feel" van de game.
Definition:
A beta test is a limited release of a product with a goal of finding bugs before the final release. Software testing is often referred to by the terms "alpha" and "beta."

Generally speaking, the alpha test is an internal test to find bugs, and the beta test is an external test. During the alpha phase, the product is opened up to employees of the company and, sometimes, friends and family. During the beta phase, the product is opened up to a limited number of customers.

Sometimes, beta tests are referred to as "open" or "closed". A closed beta test has a limited number of spots open for testing, while an open beta has either an unlimited number of spots (i.e. anyone who wants to can participate) or a very large number of spots in cases where opening it up to everyone is impractical.
Zoals Sanderev66 ook al zegt: Dat er keys gew worden gegeven als alleen maar uit goodwill en om te zorgen dat meer mensen helpen om de beoogde relevante gegevens tijdens de testfase binnen te halen.

@moony vorige keer was jij met iemand anders bezig met die jump puzzel in WvW heb je die uiteindelijk gehaald? Ik wil hem dit keer graag samen met jullie doen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:08:

En BETA/DEMO is bedoeld om te kijken of de game wat voor jou is. GW1 had ik ook gekocht maar het bleek niets voor mij te zijn.

Ik wil trouens een key hebben omte kijken of deze deel 2 wel wat voor mij is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 15:31 ]

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-10 22:37
Een beta is om te testen voor bugs, balance en serverload. Je speelt een product dat nog niet helemaal afgemaakt is, dus het is niet enorm geschikt voor evaluatie.

[ Voor 58% gewijzigd door RaCio op 16-07-2012 15:37 ]

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-11 15:53
Ehm, er komen ook gewoon recensies van het spel rond de release hoor. En op dat moment ook hordes video's, screenshots en wiki's vol informatie. Dus zeuren dat je het spel blind moet kopen is onzin. Blind pre-orderen misschien, maar da's ook het hele idee achter pre-orderen. Een beta is niet gemaakt om te beslissen of een spel leuk is, maar om het spel te testen zoals hierboven aangegeven.

Zelf heb ik best sterk de neiging om het spel alvast te bestellen, maar ik wacht op het oordeel van een aantal gaming sites. Ik ben toch niet helemaal overtuigd of het wel helemaal wordt wat ze beloven, en ik vind het ook vreemd dat de beta-events maar zo'n klein deel van de content beschikbaar stellen voor testen. De rest wordt blijkbaar alleen intern getest. Gelukkig genoeg te spelen en te zien tot 28 augustus.

• Sneezzer
Voor de duidelijkheid, de consument gebruikt de Beta vaak als demo, echter is een demo wezenlijk iets anders dan een beta.

Kort: een beta is geen demo, geen recht en zeker niet bedoeld als showcase (aangezien er nog veel onvoorziene bugs in kunnen zitten/balance scheef kan zijn).

Verwijderd

geert1 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:39:
Ehm, er komen ook gewoon recensies van het spel rond de release hoor. En op dat moment ook hordes video's, screenshots en wiki's vol informatie. Dus zeuren dat je het spel blind moet kopen is onzin. Blind pre-orderen misschien, maar da's ook het hele idee achter pre-orderen. Een beta is niet gemaakt om te beslissen of een spel leuk is, maar om het spel te testen zoals hierboven aangegeven.

Zelf heb ik best sterk de neiging om het spel alvast te bestellen, maar ik wacht op het oordeel van een aantal gaming sites. Ik ben toch niet helemaal overtuigd of het wel helemaal wordt wat ze beloven, en ik vind het ook vreemd dat de beta-events maar zo'n klein deel van de content beschikbaar stellen voor testen. De rest wordt blijkbaar alleen intern getest. Gelukkig genoeg te spelen en te zien tot 28 augustus.
Er kunnen nog zo veel videos zijn en andere info, daar mee kan ik nog lang niet altijd bepalen of ik de game leuk genoetg vind om hem dan te kopen, ik wil dat zelf graag voelen. Zoals ik al zij heb ik wel vaker dan 1 keer een game gekocht die niets was voor mij, ook al heb ik heel wat info en videos gezien an het spel.

Ik heb bvb max payne 3 gekocht, en ik vind het niets.

• corset
Beta in de test vorm bestaat al jaren niet meer. Deze beta is puur bedoelt als marketing middel. Zelfde met MoP zelfde met de Secret world/Tera beta e.d.

Verwijderd

Nee, daarom is er ook een forum met een groot feedback gedeelte opgezet voor de beta 8)7

Dit is echt een beta met als doel om o.a. user feedback te verzamelen, servers te testen en de laatste grote bugs te fixen.

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:30:
[...]

En BETA/DEMO is bedoeld om te kijken of de game wat voor jou is. GW1 had ik ook gekocht maar het bleek niets voor mij te zijn.

Ik wil trouens een key hebben omte kijken of deze deel 2 wel wat voor mij is.
Iedereen heeft gelijk hier.

Ja, het is een beta en bedoeld om te testen.

Ja, het is voor Arena ook een demo om nieuwe spelers te lokken met dit soort events en een hype te creeren rond het bemachtigen van beta keys. Anders hadden ze wel een makkelijkere methode gekozen om aan beta-testers te komen.

Beta's vandaag de dag worden ook ingezet als marketinginstrument, daar hoeven we geen geheim van te maken denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 16-07-2012 16:53 ]

Verwijderd

Ik heb inmiddels een Beta-key thanks to DoubleR :D

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 07:49
Mocht iemand nog een beta-key over hebben voor as weekend ik hou me graag aanbevolen.

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 12:00
@GuildWars2 twitter verloot ook codes, ze sturen een vraag en dan verloten ze keys onder de goede antwoorden. Misschien ligt daar nog een kans, er komen wel een aantal vragen per dag.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Kan iemand mij trouwens uitleggen wat ik kan verwachten van Guild Wars 2?

Ik heb énorm veel gameplay video's bekeken online, en ik heb (gelukkig :D) een beta key; Maar ik weet nog steeds niet wat ik mij hierbij moet voorstellen.

Ik heb WoW en Aion gespeeld, en vond het geweldige games.
De graphics van WoW vind ik wel outdated, dus ik hoop dat GW2 betere graphics zal hebben.

Diablo III heb ik ook gespeeld, dus ik ben zeker bekend met RPG games, maar ik weet nog steeds niet wat GW2 voor game zal zijn...

Iemand die mij een idee kan geven? :)

[ Voor 3% gewijzigd door iApp op 16-07-2012 19:36 ]

Verwijderd

http://www.mmo-champion.c...r-the-uninitiated-READ-ME

komt van GW2guru vandaan of daar is er ook een versie van :)

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

''In fact, do you like MMOs? Then you need to check out GW2.
Do you hate MMOs? Then you REALLY need to check out GW2.''

Haha; In ieder geval bedankt voor de link, ik zal het eens doornemen!

• princeownt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-10 18:18
wuut wuut, ik zou nog graag een key hebben, diablo is no fun :(

• DoubleR
  • Laatst online: 00:43
DoubleR schreef op zondag 15 juli 2012 @ 18:56:
Ik heb nog een aantal keys over voor de guild wars 2 beta van 20-22 juli.
Dus als er nog mensen zijn die het heel graag willen (voor zichzelf of voor een vriend) kunnen me een DM sturen.

Je moet dus of een goede reden hebben of misschien iets terug kunnen geven? En beloven dat je er veel gebruik van gaat maken natuurlijk haha!
Iemand anders nog interesse in een beta key? Heb er nog een paar! Stuur me een DM!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 23:00

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Wow, massive info, bijna een geval van TLDR ;) Erg tof om te lezen allemaal, thanks!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• GuardMoony
  • Laatst online: 09-12-2024
kaasaanfiets schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:51:
[...]

Het is een BETA event... Het is geen trail of demo of iets dergelijks.
Youtube staat inmiddels al vol met filmpjes van de "look en feel" van de game.

[...]

Zoals Sanderev66 ook al zegt: Dat er keys gew worden gegeven als alleen maar uit goodwill en om te zorgen dat meer mensen helpen om de beoogde relevante gegevens tijdens de testfase binnen te halen.

@moony vorige keer was jij met iemand anders bezig met die jump puzzel in WvW heb je die uiteindelijk gehaald? Ik wil hem dit keer graag samen met jullie doen.
Sure. Laat me iets op TS weten :)

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
Laatste nieuws over de beta van aankomend weekend: What’s New in the Final Guild Wars 2 Beta Weekend Event

Het coolst is natuurlijk dat we Sylvari en Asura kunnen spelen aankomend weekend. Andere erg leuke toevoeging vind ik de nieuwe PvP map; ik denk dat veel GW1-PvPers (zoals ik) hier blij mee zullen zijn.

Verwijderd

Handig dat ze bijhouden hoeveel Gems je koopt. Zodat je na de wipe niet je gems kwijt bent.

Ook ben ik wel nieuwsgierig naar de nieuwe "Vista" feature..

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 07:38 ]

• Bosmonster
Is er nog een server waar GoT'ers op verzamelen voor de beta?

• FaberOne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:04
GoT zit op de far shiverpeaks server

• Sneezzer
Nog wat weetjes:
-Chars uit de vorige weekeinden worden geflushed...
-Er is een nieuw lvl~17 gebied.
-En natuurlijk 2 nieuwe rassen.

• snuksel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-10-2024
Als iemand een beta key heeft zou ik graag een kijkje nemen in deze veelbelovende game.

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:39
B77S2L-SVWJR-XMF3-M8X-HW24TC?

Succes met het laatste teken. ;)
Sneezzer schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:32:
Nog wat weetjes:
-Chars uit de vorige weekeinden worden geflushed...
-Er is een nieuw lvl~17 gebied.
-En natuurlijk 2 nieuwe rassen.
Of wat uitgebreider hier:
http://www.arena.net/blog...wars-2-beta-weekend-event

- Asura + Sylvari (with home regions)
- New PvE map (brisban wildlands)
- New PvP map (legacy of the foefire)
- Sentries in WvWvW (solo objectives)
- Minigame (keg brawl)
- Vistas (visual tours)
- Gem store updated for CC / PayPal (gems refunded in live game)
- ALL beta info deleted :(

[ Voor 33% gewijzigd door Morrar op 17-07-2012 12:24 ]

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
AAAH EEN B net te laat...

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:30
Morrar schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:15:
[...]
- ALL beta info deleted :(
Zowel vóór als na het BWE. Dit maakt het dan weer wel makkelijker te beslissen wat ik ga doen dit weekend. Wou sowieso al een Guardian proberen, dus dat zit wel snor. Daarnaast twijfelde ik nog of ik met een van mn bestaande verder zou gaan of opnieuw n thief zou proberen (had ik verwijderd om wat andere profs te kunnen proberen). Die laatste keuze is vrij eenvoudig nu, n thief proberen dus :)
Dat wordt dan waarschijnlijk ook meteen n Asura guardian en n Sylvari thief.
Ja inderdaad, keuze is wel eenvoudiger. Denk niet dat ik nog naar level 30 wil / kan komen, dus dan valt catacombs sowieso even af.

Dan ga ik dus ook maar wat nieuwe professions testen. Syvari thief had ik ook in gedachte, maar voor Asura wou ik engineer rollen. Engineer nog niet heel veel gespeeld en wil ook even kijken of die al wat verbeterd is. Verder heb ik nog geen necromancer geprobeerd, dus dat is ook nog een optie.

En daarna natuurlijk de grote vraag wat nu mijn main zou kunnen worden :)

Verwijderd

Ik ga vooral even kijken wat nu de point of view is van de meeste rassen.

Heb de vorige beta's altijd met mijn Norn guardian gespeeld, maar tijdens de laatste een human warrior gemaakt en het verschil in POV was toch wel bizzar. Met die Norn had ik soms gewoon het gevoel dat ik een first person shooter aan het doen was... en ik moet zeggen dat ik dat als mellee class echt niet zo relaxed vond.

Vooral in grotten/dungeons vond ik het gewoon irritant.ga dit weekend dus kijken of ze er misschien iets aan gedaan hebben en zo niet.. dan eens kijken wat de optimale omvang is (buiten de asura.. dan.. want die zullen altijd wel een mega pov hebben.. kleine imps :P )

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 20:05
Hier heb ik nog een beta key
Los hem maar op :)

9KKCPK-R84LH-42FB-RF9-727V8B(N<)

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
9881RT-KW3P1-G638-R3K-WPTLRJ4
J99RW2-TP2X1-HJ34-628-K4XHDKB
HCC3PL-3LQDT-6DNV-X7X-HBCHP1K
B44PW8-QHVM2-6QCX-KLS-LGJWXWG
3KKXW3-PRSPK-3GW9-B9M-4NB8B9V

Veel plezier er mee iedereen!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
wow thanks Remz! hier ben ik heel blij mee!

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

• Dubmusic
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-11 16:58
Remz schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:11:
9881RT-KW3P1-G638-R3K-WPTLRJ4
J99RW2-TP2X1-HJ34-628-K4XHDKB
HCC3PL-3LQDT-6DNV-X7X-HBCHP1K
B44PW8-QHVM2-6QCX-KLS-LGJWXWG

Mijn dank is zeer groot! :D

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
Dubmusic schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:24:
[...]

Mijn dank is zeer groot! :D
vgroot schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:13:
wow thanks Remz! hier ben ik heel blij mee!
Gold donaten kan altijd via ingame mail ;) Remz.9083

• snipepins
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-06-2024
Maffo schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:05:
Hier heb ik nog een beta key
Los hem maar op :)

9KKCPK-R84LH-42FB-RF9-727V8B(N<)
Héél erg bedankt Maffo _/-\o_

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:48

PromWarMachine

Forsaken Archer

Remz schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:11:

Daar ben ik erg blij mee! Super.
Ik heb de onderste gepakt dus :)

Dividend for Starters

Ik heb (vermoed ik) best een rare vraag... Ik snap heus de lol wel van samen questen, samen dungeons clearen, samen raiden... Heb het allemaal meegemaakt ook, eerst in WoW (vanilla t/m Witch King), daarna in Rift. Inmiddels heb ik gewoon geen tijd meer voor en zin meer in afspraken en verplichtingen, hoe leuk ik het ooit ook vond. Ook kan, wil, ga ik echt niet zoveel tijd meer voor een spel vrijmaken als ik in het verleden deed. Nu heb ik zowel in WoW als Rift ervaren dat er genoeg te doen valt (en je makkelijk tot max level kunt spelen) zonder ooit deel te nemen aan groepsprestaties. Zelf lekker een wereld ontdekken, die wel verrijkt wordt door de aanwezigheid van andere spelers, zo nu en dan onbekenden helpen of geholpen worden, beetje freewheelen en genieten. Eigen tempo, geen verplichtingen, alleen doen wat ik leuk vind en schijt hebben aan end-game content of vette lewt.

Mijn vraag is; leent GW2 zich hiervoor of is er maar bar weinig wat je kunt doen zonder je bij groepen aan te sluiten?

PS ik snap dat er genoeg non-MMO-spellen zijn (heb ook genoten van Skyrim hoor), ik hoef niet te horen dat ik beter "single play spel XYZ" kan gaan spelen :P want daar gaat mijn vraag dus niet over.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Het voordeel van GW2 is dat je geen groepen hoeft te vormen om samen te spelen. Je logt gewoon in en gaat spelen, je komt altijd wel mensen tegen die ook daar zijn waar jij bent, zonder dat je iets moet afspreken / parties maken, etc. Op deze manier is het nut van een guild ook een beetje overbodig geworden. Dus geen verplichtingen en niet hoeven wachten tot mensen online komen als je zelf wilt spelen.

• de5perado
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-11 20:03
HOla, Heeft iemand hier nog een beta key voor mij? als je wilt kan ik hem ruilen tegen een SMITE betakey?

fair trade :D? dm me please :) alvast bedankt

• MonkeySandwich
Het mooie met GW2 is dat ook als je niet met een groepje samen speelt, je dit wel doet met de spelers om je heen. Als een farm bijvoorbeeld word aangevallen door bandits en jij vecht samen met een hoop andere individuen dan zal daaruit een resultaat komen aan de hand van je prestaties. In andere MMO's is er tussen individuen vooral een concurrentiestrijd om kills, damage en loot, terwijl je toch eigenlijk om het zelfde doel strijd.

Het vormen van een party is vooral handig om elkaar snel terug te kunnen vinden en elkaar te kunnen volgen, guilds vooral om gelijkgestemden enzo te kunnen vinden.

• Bosmonster
SnoeiKoei schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:43:
Ik heb (vermoed ik) best een rare vraag... Ik snap heus de lol wel van samen questen, samen dungeons clearen, samen raiden... Heb het allemaal meegemaakt ook, eerst in WoW (vanilla t/m Witch King), daarna in Rift. Inmiddels heb ik gewoon geen tijd meer voor en zin meer in afspraken en verplichtingen, hoe leuk ik het ooit ook vond. Ook kan, wil, ga ik echt niet zoveel tijd meer voor een spel vrijmaken als ik in het verleden deed. Nu heb ik zowel in WoW als Rift ervaren dat er genoeg te doen valt (en je makkelijk tot max level kunt spelen) zonder ooit deel te nemen aan groepsprestaties. Zelf lekker een wereld ontdekken, die wel verrijkt wordt door de aanwezigheid van andere spelers, zo nu en dan onbekenden helpen of geholpen worden, beetje freewheelen en genieten. Eigen tempo, geen verplichtingen, alleen doen wat ik leuk vind en schijt hebben aan end-game content of vette lewt.

Mijn vraag is; leent GW2 zich hiervoor of is er maar bar weinig wat je kunt doen zonder je bij groepen aan te sluiten?

PS ik snap dat er genoeg non-MMO-spellen zijn (heb ook genoten van Skyrim hoor), ik hoef niet te horen dat ik beter "single play spel XYZ" kan gaan spelen :P want daar gaat mijn vraag dus niet over.
Ik heb precies hetzelfde en ben juist benieuwd naar de mechanics van GW2, o.a. om deze reden :)

Verder speel ik nu Diablo 3, wat natuurlijk ook een tussenvorm is. Makkelijk solo, maar ook makkelijk in coop.
Bedankt beiden voor de reactie, klinkt me als muziek in de oren!

• de5perado
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-11 20:03
Bosmonster schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:53:
[...]

Ik heb precies hetzelfde en ben juist benieuwd naar de mechanics van GW2, o.a. om deze reden :)

Verder speel ik nu Diablo 3, wat natuurlijk ook een tussenvorm is. Makkelijk solo, maar ook makkelijk in coop.
zeker nog niet in act 3 inferno gespeeld dan ;).

nee maar ik heb zeker veel lol gehad met Guildwars 1 aangezien ik Orphix Brag een van de oprichters was van de GOT guild :)

mijn acc was toen nog smoke_Screen

Het Grote Guild Wars Topic - Deel 2

toch een reden om een key te krijgen niet ;)?

[ Voor 13% gewijzigd door de5perado op 17-07-2012 16:58 ]

Verwijderd

Goed nieuws. In GW2 kun je in principe zo'n 90% wel voltooien. De meeste dynamic events en heartquests zijn prima te doen in je eentje wanneer je het wilt en in je eigen tempo. Er zijn wel wat group events, dat wil zeggen minibosses of events met zeer veel en sterke vijanden. Die events heb je wel meerdere spelers nodig. Maar omdat het een persistent world is zijn er altijd wel spelers in de buurt die hetzelfde doen. Ik heb nu zo'n beetje alle beta's meegedaan en heb alle content die ik voor mijn kiezen kreeg (incl minidungeons en groupevents) kunnen voltooien zonder ook maar 1 minuut te wachten.

Wbt eigen tempo heb je downscaling in lager lvl area's waardoor je nooit massief overleveled bent in een area. Hierdoor kun je lekker je eigen tempo aanhouden en alles goed meemaken zonder dat content obsolete wordt en je het net zo goed kan skippen.

Voor echte dungeons heb je wel een groep nodig, daar ontkom je niet aan. Wel is het zo dat er in principe geen gear threadmill is zoals in WoW, zeg maar de gear tiers. Als je max lvl 80 bent dan krijg je gewoon bij de vendor al max lvl items waardoor je in principe alle dungeons kan doen. Dus grinden voor stats hoeft niet. Natuurlijk kan je wel grinden voor looks/titles maar dat is meer optioneel. ;)

• Bosmonster
de5perado schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:54:
[...]

nee maar ik heb zeker veel lol gehad met Guildwars 1 aangezien ik Orphix Brag een van de oprichters was van de GOT guild :)
Diablo 3 al een tijdje op Inferno solo gecleared (met een WD nota bene :P)

GW1 overigens nooit gespeeld, dat was in mn WoW periode :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 17-07-2012 17:17 ]

• Sneezzer

Wat je niet echt in je eentje is het hele pvp gebeuren. s-pvp gaat nog redelijke (pug vs pre-made is niet fijn) maar in wvwvw heb je solo weinig te zoeken.

Verwijderd

Vraagje heb zelf geen beta of wat dan ook gespeeld (ik wacht liever tot het helemaal uit is voordat ik dingen ga ontdekken) maar ik ben toch benieuwd maar welke class is het meest populair?

en ten tweede, zijn de Norn echt zo groot dat ze je hele beeld vullen? Ze leken me wel interessant maar als ik dan lees dat je amper wat kan zien wordt het lastig :P

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-10 22:37
Sneezzer schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:21:
[...]

Wat je niet echt in je eentje is het hele pvp gebeuren. s-pvp gaat nog redelijke (pug vs pre-made is niet fijn) maar in wvwvw heb je solo weinig te zoeken.
Bij WvW kun je gewoon een grote groep mensen opzoeken (en op de map wordt aangegeven waar gevechten afspelen) en daar mee meedoen.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:33:
Vraagje heb zelf geen beta of wat dan ook gespeeld (ik wacht liever tot het helemaal uit is voordat ik dingen ga ontdekken) maar ik ben toch benieuwd maar welke class is het meest populair?

en ten tweede, zijn de Norn echt zo groot dat ze je hele beeld vullen? Ze leken me wel interessant maar als ik dan lees dat je amper wat kan zien wordt het lastig :P
1. Elementalist dacht ik
2. Bij Norn wordt dacht ik je camera pov omhoog verplaatst, dus wat dat betreft heb je zelfs een beter overzicht. Wat dat betreft zou ik eerder even kijken of de stijl en lore van de Norn je wel liggen. De Humans en Charr hebben een spannender achtergrondverhaal in de starter area's, je voelt vanaf de tutorial instance al meteen de dreiging die in het gebied hangt. Bij de Norn stamp je in de starter instance voor de lol een gigantische ijsworm de grond in. Tja... :P

[ Voor 56% gewijzigd door RaCio op 17-07-2012 19:00 ]

• GuardMoony
  • Laatst online: 09-12-2024
de5perado schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:54:
[...]

mijn acc was toen nog smoke_Screen

Het Grote Guild Wars Topic - Deel 2

toch een reden om een key te krijgen niet ;)?
Moet je eerst eens DM aanzette :p
Ben heel benieuwd! PvP is niet bepaald mijn ding, ik heb bij WoW en Rift ook altijd op PvE-servers gespeeld.

Mocht iemand een beta-key ongebruikt laten, dan heb ik daar wel belang bij, kan ik mooi ervaren of het idd zo casual-friendly is!

Verwijderd

Is het :) Vond ik bij de vorige beta ook. Als je gewoon wat wilt rondlopen en van de wereld genieten dan kan je dat doen. :p

Wel even uitkijken wanneer je in het gebied van een event komt. Of eigenlijk, meedoen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 19:33 ]

• Cooki3s
  • Laatst online: 25-11 02:58
Op twitter heeft Anet juist bevestigd dat er zowel voor BWE3 als voor de headstart een full wipe plaats zal vinden, dus dat betekent guild, server en characters. Je zal alleen je contactlist nog hebben.
Pagina: 1 ... 59 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.