Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Felsch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-11 15:10
Ik heb net even een key kunnen krijgen via curse ^^. Aangezien ze het toch weg gaven, had ik zoiets van, kan ik beter dat doen, dan nu al kopen. Dit betekent dus dat ik de game pas op de 28 augustus ga kopen(of iets later) en niet deze week. Opzich niet allemaal erg :).

Alhoewel ik in mijn laatste post zei dat ik gaurdian zou gaan spelen, zie ik daar ff vanaf en ga ikmost likely een sylvari spelen en als prof een ranger, of mesmer :).

Ik ben benieuwd naar de hoe het spel nu is ^^.

Verwijderd

Ik heb ook via Curse een key kunnen bemachtigen :D voor een vriendin van mij die het spel nu niet kan kopen.

Ik ben ook zeer benieuwd. Ik heb gisteren een stuk van de Gamespot Asura video bekeken en er zijn al weer een heleboel dingen nieuw en anders.

Kleine handige dingetjes, zoals een real-time klok en een "deposit all collectibles" optie, maar ook de nieuwe "vistas" die je een cutscene of overzicht van de regio geven. Ik heb er weer helemaal zin in!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-10 21:37

Gorion3

ABC++

Op welke server gaan de meeste van GoT spelen? En wie blijven er spelen van GW1? Mijn nick daar was Gorion 'achternaam', veel HoH en GvG gespeeld met GoT mensen toen.

Ik kan iig niet wachten met spelen :)

Awesomenauts! Swords & Soldiers

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 02:58
Iemand nog een beta key nodig? Ik had er een aangevraagd voor een vriend maar blijkbaar heeft hij er zelf ook eentje te pakken gekregen. PM maar, first come first served.

En hij is weg.

[ Voor 6% gewijzigd door Cooki3s op 10-07-2012 14:47 ]

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-10 21:37

Gorion3

ABC++

Cooki3s schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:42:
Iemand nog een beta key nodig? Ik had er een aangevraagd voor een vriend maar blijkbaar heeft hij er zelf ook eentje te pakken gekregen. PM maar, first come first served.

En hij is weg.
ge PMed, ah te laat al denk ik? :(

Edit:
Nahja als iemand er nog eentje over heeft, ik zoek er nog eentje voor mijn vriendin!

[ Voor 12% gewijzigd door Gorion3 op 10-07-2012 14:49 ]

Awesomenauts! Swords & Soldiers

• Xyrr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-11 23:57
Ook ik sta helemaal open voor een beta key! :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:17
Ik heb via Curse een key gekregen voor het final beta weekend. Misschien een hele stomme vraag, er stond nergens wanneer dat weekend is, wanneer is die final beta weekend dan :?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:02

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:22
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:21:
Kleine handige dingetjes, zoals een real-time klok en een "deposit all collectibles" optie, maar ook de nieuwe "vistas" die je een cutscene of overzicht van de regio geven. Ik heb er weer helemaal zin in!
Real-Time-Clock! Mooi, wist niet dat ze dat zouden implementeren. Sinds ik Diablo 3 speel, mis ik gewoon de klok functie in andere mmo/online spellen. Fijn om te hebben!

Dance emote van de asura zitten er ook al in. Heb voor de rest het filmpje niet gekeken, wil niet teveel spoilen voor de release ;)

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
1 nadeel aan zo een realtime clock. Je zit zo lekker te spelen en dan ineens. Shit is da al zo laat. Ik moet morgen werken :(
Gorion3 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:31:
Op welke server gaan de meeste van GoT spelen? En wie blijven er spelen van GW1? Mijn nick daar was Gorion 'achternaam', veel HoH en GvG gespeeld met GoT mensen toen.

Ik kan iig niet wachten met spelen :)
De meeste mensen zitten op Far Shiverpeak. En de guild GoT is daar ook actief.

[ Voor 63% gewijzigd door GuardMoony op 10-07-2012 16:20 . Reden: wou geen double post ]

• JeroenNietDoen
Laat maar :)

[ Voor 93% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-07-2012 17:15 ]

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:05
Zeg, is/wordt de GoT guild trouwens een hardcore of een meer laid-back guild? Het lijkt me namelijk wel gezellig om gelijk tijdens het begin van de game al bij een guild te zitten (nadat ik even met de races/classes heb zitten spelen, zodat ik met één char in een guild kan beginnen), maar ik ben niet echt een hardcore speler… hooguit hardcore liefhebber :)

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Guild of Tweakers is niet hardcore. We zijn een social guild maar we zullen kijken of we kunnen raiden/GvG'en/WvWvW kunnen opzetten, maar we zullen het niet erg vinden als het niet lukt

[ Voor 9% gewijzigd door Gropah op 10-07-2012 20:55 ]

• FaberOne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:04
Was het niet het plan dat de guild een 'sociale' guild zou worden, maar met een hardcore divisie voor de liefhebbers?

• ixl85
  • Laatst online: 21-10 19:58
Top, dan heb ik ook wel interesse! Hoe kan ik lid worden :D
(heb wellicht ook nog 2 andere spelers die willen)

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 23:00

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

ixl85 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:48:
Top, dan heb ik ook wel interesse! Hoe kan ik lid worden :D
(heb wellicht ook nog 2 andere spelers die willen)
Idem hier :) denk gewoon aanmelden op de website op de een of andere manier?

[ Voor 12% gewijzigd door Thrace Grumble op 10-07-2012 22:43 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Kapotlood
Hier ook :) Hou op z'n tijd echt wel enórm veel van een raid, maar ben al tijden geen hardcore-raider meer (bijkomend voordeel/nadeel als je samen woont). Maar als het een sociale guild is/wordt met eventueel hier-en-daar een raid, dan schrijf ik me gelijk in!

(dat doe ik dan gelijk even met de laatste beta, hehe)

• ixl85
  • Laatst online: 21-10 19:58
joramoudenaarde schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:42:
Hier ook :) Hou op z'n tijd echt wel enórm veel van een raid, maar ben al tijden geen hardcore-raider meer (bijkomend voordeel/nadeel als je samen woont). Maar als het een sociale guild is/wordt met eventueel hier-en-daar een raid, dan schrijf ik me gelijk in!

(dat doe ik dan gelijk even met de laatste beta, hehe)
Gewoon zorgen dat je vriendin ook speelt...
Wij gaan gewoon samen op pad hier :D ^) _O-

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

FaberOne schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:46:
Was het niet het plan dat de guild een 'sociale' guild zou worden, maar met een hardcore divisie voor de liefhebbers?
Dit was inderdaad het idee, maar als er niet genoeg mensen zijn voor hardcore raiden of PvP, dan is dat maar zo. Het hoofddoel is een sociale guild te zijn.

Je kan lid worden op http://www.guildoftweakers.com

Verwijderd

Ik vond net een leuk filmpje van Rata sum .. enjoy

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is er ook een lijst of kunnen wij een lijst maken waar al die "vage" items voor dienen? mijn bag zat altijd vol met spul waar ik geen flauw benul had waar ze voor waren. Het is dan wel handig om een lijst te hebben met alle items en waar je ze voor kan gebruiken en hoeveel je ergens voor nodig hebt..

jeeeej
Greetings!

Your spot in the upcoming Guild Wars 2 Beta Weekend Event has been reserved!

This Beta Weekend Event begins Friday, July 20, at noon PDT (GMT -7) and ends Sunday, July 22, at 11:59 p.m. PDT (GMT -7).

[ Voor 29% gewijzigd door kaasaanfiets op 11-07-2012 02:57 ]

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 16:25
kaasaanfiets schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 01:18:
Is er ook een lijst of kunnen wij een lijst maken waar al die "vage" items voor dienen? mijn bag zat altijd vol met spul waar ik geen flauw benul had waar ze voor waren. Het is dan wel handig om een lijst te hebben met alle items en waar je ze voor kan gebruiken en hoeveel je ergens voor nodig hebt..

jeeeej

[...]
Tja, dat ken ik vanuit elke MMO.. een hoop meuk wat je dan weg dondert... en je na een tijd achterkomt dat het handig was om te gebruiken :o

Wellicht handig om even te noteren.. http://www.gw2db.com/
Database waarin je dus van alles zou moeten kunnen vinden :z

MW | BF1 Stats

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Vergeet niet dat je in je "Bank" ook veel items kan droppen indien deze resources zijn. Echt super handig indien je alt begint zijn meteen de overige verzamelde resources ook voor deze character beschikbaar.
Loadichus schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 08:50:
Vergeet niet dat je in je "Bank" ook veel items kan droppen indien deze resources zijn. Echt super handig indien je alt begint zijn meteen de overige verzamelde resources ook voor deze character beschikbaar.
Yep, eerst alles naar je bank sturen en dan de rest verkopen. Soulbound aan de merchant, de rest of salvagen, of verkopen aan merchant of op de trading post zetten. Werkte perfect tijdens de beta's...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Zephyer
  • Laatst online: 28-11 16:25
Moet dan maar eens ff nalezen hoe ik alles naar de bank stuur, dacht dat dat via een menu optie ging en dat je een vogel zag wegvliegen als animatie?
Salvagen, tja.. dan wil/ga ik kijken of ik een lijst kan vinden waarin ik zie of het nuttig is.
Ergens kan ik me herinneren dat in GW1 dat je ook nutteloze dingen kreeg bij salvagen :P

MW | BF1 Stats

Zephyer schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:05:
Moet dan maar eens ff nalezen hoe ik alles naar de bank stuur, dacht dat dat via een menu optie ging en dat je een vogel zag wegvliegen als animatie?
Salvagen, tja.. dan wil/ga ik kijken of ik een lijst kan vinden waarin ik zie of het nuttig is.
Ergens kan ik me herinneren dat in GW1 dat je ook nutteloze dingen kreeg bij salvagen :P
Rechtermuisknop op het item: send to storage (o.i.d.) Makkelijker kan niet :P

Je krijgt in ieder geval crafting materials door te salvagen. Maar er kan meer uit komen (hoe dat precies werkt, weet ik niet, heb ik nog niet uit geprobeerd)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Items zijn allemaal gemaakt van basismaterialen + een item dat stats geeft. Dus voor armorsmith zul je van koper en linnen je items maken en dan een insignia erbij doen voor de stats. Als je items salvaged krijg je in ieder geval een deel van de basis materialen terug. Dus (heavy) armor salvagen levert bijvoorbeeld koper op. Welke materialen je terugkrijgt hangt af van het type item dat je salvaged en welke craft daarmee geassocieerd is. Als je een wapen salvaged krijgt je bijvoorbeeld materialen voor weaponsmithing. Als je light armor salvaged krijg je stof terug voor (o.a.) tailoring. Als je hogere kwaliteit salvage kits koopt, heb je naast de basismaterialen ook kans om de items te herwinnen die de stats bepalen.

Je kunt verder crafting materialen naar de bank sturen door rechts op het item te klikken en dan 'Deposit collectible' te selecteren. In de volgende BWE is er een optie 'Deposit all collectibles' bij gekomen waarmee je alle materialen in een keer kunt opslaan, best handig :)

Of salvagen de moeite waard is, hangt voornamelijk van je voorraden en doelen af. Als je krap bij kas zit, is vendoren / traden waarschijnlijk meer de moeite waard. Daarnaast verwacht ik dat basismaterialen niet heel duur zullen zijn, want ze zijn in vrij ruime mate aanwezig in de wereld. Als je het craften slim aanpakt (door nieuwe zaken te ontdekken) heb je ook niet heel veel materialen nodig om te levelen. Kortom, als je de materialen niet heel hard nodig hebt zal je zeker op lagere levels waarschijnlijk een flink deel van de items kunnen vendoren (ook omdat reizen dan relatief duur is nog en je vaak weinig geld hebt). Op hogere levels zouden materialen echter wel eens kostbaarder kunnen worden.

Tot slot geldt qua items dat je grijze items rustig kunt vendoren (trash). Witte items kun je gebruiken of salvagen. Blauwe en groene items zijn 'magisch' en hebben betere stats (groen > blauw daarbij).

[ Voor 27% gewijzigd door Morrar op 11-07-2012 10:11 ]

• Kapotlood
ixl85 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 20:00:
[...]
Gewoon zorgen dat je vriendin ook speelt...
Wij gaan gewoon samen op pad hier :D ^) _O-
Geloof me, ik heb 't geprobeerd :P
Ze houdt helaas helemaal niet van dit soort games (een zeldzaam keertje Mario Kart of Little Big Planet vindt ze nog wel eens leuk). Gelukkig wás ze wel altijd een hardcore Unreal Tournament speler, dus ze heeft er ook geen probleem mee als ik een keertje een avondje doorhaal met MMO's. Maar ja, regelmatig een weekendje wegspelen kan helaas niet meer, hehehe.

Enfin, sociale guild, hartstikke leuk… ik ben gelukkig wel al op die server met m'n characters, dus dat komt goed!

Verwijderd

Dankje Morrar, een goede uitleg!

• JeroenNietDoen
Zijn de crafted/enchanted items net zo goed als items die in dungeons droppen of wordt het later toch raiden :?

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Hoe zit het nou met die roze(mystic items)
je hebt toch Grijs -> Wit -> Blauw -> Groen -> Geel -> Oranje -> Rood -> Paars

Junk -> Common -> Fine -> Masterwork -> Rare -> Exotic -> Legendary

Maar waar zit Mystic tussen?
Onderstaand filmpje maakt dat voor mij niet helemaal duidelijk.

YouTube: The Great Guild Wars 2 Countdown - Day 56

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
De stats zijn hetzelfde, het enige wat gear uit dungeons specialer maakt zijn de looks en het feit dat die looks zeldzamer zijn. Er zijn overigens volgens mij wel bepaalde armor upgrades die alleen bij bepaalde dungeon token traders te verkrijgen zijn, al kan dat ook liggen aan de nog gebrekkige informatie die we op dit vlak uit de BWE's konden halen.

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:21
Kaap schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:01:
Zijn de crafted/enchanted items net zo goed als items die in dungeons droppen of wordt het later toch raiden :?
Die zijn net zo goed. Dungeons zijn meer voor de looks van de items dan de stats. Items van hetzelfde level hebben als het goed is dezelfde waarde aan stats, dus damage waarde is hetzelfde terwijl de stats bonus bijvoorbeeld +10 compassion of +10 power kan zijn. Het is dus zeker aan te raden om 1 van je 2 crafting diciplines armoursmith/leatherworker/tailor te laten zijn, zeker omdat ze alle 3 bags kunnen craften.

• Bosmonster
  • Laatst online: 19-11 09:49
Ook maar eens in GW2 duiken, na de kleine teleurstelling van Diablo 3. Heb alleen nooit GW1 gespeeld, maar dat maakt vast niet uit.

Verwijderd

Nee, Guild Wars 2 is zó anders dat het inderdaad niet uitmaakt. Alleen als je het verhaal van GW1 zou willen weten, maar je kan ook de wiki lezen of de videos van WoodenPotatoes bekijken als je interesse hebt in de lore.

• Paul Hulsebosch
  • Laatst online: 24-07-2024
[blue post]Let op: aanstaande zaterdag geven we 150 keys weg voor het allerlaatste bètaweekend van Guild Wars 2. De keys komen ergens gedurende de ochtend online, dus uitslapen is er niet bij, mocht je belangstelling hebben. Je ziet de actie vanzelf op de frontpage verschijnen. Het bètaweekend is van 20 tot en met 22 juli.[/blue post]

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 16:41

BioHazard

*\o/*

Paul Hulsebosch schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:09:
[blue post]Let op: aanstaande zaterdag geven we 150 keys weg voor het allerlaatste bètaweekend van Guild Wars 2. De keys komen ergens gedurende de ochtend online, dus uitslapen is er niet bij, mocht je belangstelling hebben. Je ziet de actie vanzelf op de frontpage verschijnen. Het bètaweekend is van 20 tot en met 22 juli.[/blue post]
Ah leuke actie. Ik heb een pre-purchase gedaan, dus ben al voorzien. Anders had ik zeker wel even de wekker gezet haha.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Mag je ook meedoen terwijl je zelf al een key hebt?
Zodat ik hem aan vrienden (om hun kennis te laten maken met het spel) of iemand uit dit topic kan geven?

• Paul Hulsebosch
Dat mag, iedereen met een Tweakers-login kan en mag meedoen :-)

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
Mooi!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 10:28

ZeroCode

Woopie

Bosmonster schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:58:
Ook maar eens in GW2 duiken, na de kleine teleurstelling van Diablo 3. Heb alleen nooit GW1 gespeeld, maar dat maakt vast niet uit.
kleine?

Ik zit ook op GW2 te wachten, lekker eindeloos slenteren door de wereld van GW :D en niet 4 keer dezelfde bosses slopen zodat ze moeilijker worden en misschien wel wat leuks droppen lol

• ninc
Paul Hulsebosch schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:27:
Dat mag, iedereen met een Tweakers-login kan en mag meedoen :-)
Mooi dat er aandacht is voor Guild Wars 2 ;)
ZeroCode schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:50:
[...]
kleine?

Ik zit ook op GW2 te wachten, lekker eindeloos slenteren door de wereld van GW :D en niet 4 keer dezelfde bosses slopen zodat ze moeilijker worden en misschien wel wat leuks droppen lol
Ben zelf niet teleurgesteld in Diablo 3, maar dat komt ook omdat Diablo maar een tussendoortje is voor het wachten op GW2. Dus mijn verwachtingen waren laag en vind het wel leuk om te spelen. Maar zodra GW2 er is dan is het bye-bye Diablo, hello Zhaitan >:)

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Momenteel ben ik me zwaar aan het verdiepen in GW2, maar een duidelijk antwoord op de volgende vraag kan ik gewoon niet vinden:
Als ik gear/clothes koop/loot en aantrek, veranderd dan m'n look? Ik equip bv een item met spikes op de shoulders, zie ik dat dan ook? Bij GW(1) was dat toch niet zo?
In filmpjes zag ik dat je bij character aanmaken al een tunic samenstelt, wat heeft dat dan nog voor zin?

Thanks!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

marijnvtg schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 17:21:
Momenteel ben ik me zwaar aan het verdiepen in GW2, maar een duidelijk antwoord op de volgende vraag kan ik gewoon niet vinden:
Als ik gear/clothes koop/loot en aantrek, veranderd dan m'n look? Ik equip bv een item met spikes op de shoulders, zie ik dat dan ook? Bij GW(1) was dat toch niet zo?
In filmpjes zag ik dat je bij character aanmaken al een tunic samenstelt, wat heeft dat dan nog voor zin?

Thanks!
Ja je look veranderd. De zin van het tenue aan het begin is dat de kleurstelling hetzelfde blijft. De hoeveelheid kleuren en de verdeling van de kleuren zal ongeveer gelijk blijven. Het tenue geeft dus de mogelijkheid om de kleur samenstelling van je karakter te doen.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ik kijk trouwens dit filmpe van wooden potatoes.
YouTube: Guild Wars 2 Daily: I Forgot
en hij zegt op 1:20 dat er in de beta maar gebruik werd gemaakt van 1 core en bijna niet van je GPU
Klopt dit? en was dit ook het geval tijdens de laatste beta/stress test?

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dit was het geval tijdens de eerste test, Bij de 2e was het al een stuk beter, maar nog steeds niet optimaal.

Verwijderd

marijnvtg schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 17:21:

Thanks!
In GW 1 was dat echt wel zo ;) Alleen waren er maar weinig armor sets, later werd het aangevuld met costumes welke enkel cosmetisch waren en met echt geld betaald moeten worden.

Leuke actie van T.net. Maar ik hoef niet mee te doen :p Heb geprepurchased. GW2 gaat gewoon de Game of the Year 2012 worden, ik voel het.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2012 21:15 ]

Verwijderd

Paul Hulsebosch schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:09:
Ik heb zelf de CE, maar heb ook nog een twijfelende vriend (ik weet het, ik snap hem ook niet) die ik wellicht blij kan maken met een key. Dus ik sta extra vroeg op! :*)

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
Ik heb meerdere key's weten te bemachtigen en zou ze graag delen met mede-tweakers en soon to be guild members van GoT(?). Mocht je interesse hebben, stuur me een DM. 1 per Tweaker. Als ik tegen het begin van de beta nog wat keys over heb dan zal ik het weer laten weten!

Eerste 10 krijgen een key.
Graag alleen DMen als je echt Guild Wars 2 wilt spelen/uitproberen. Als je nog niet zeker bent of je het gaat spelen, laat de key dan gaan voor iemand anders en zoek van de week op websites er nog 1.

edit: De eerste 4 keys zijn verstuurd naar de gelukkige! Ik heb ze gevraagd om feedback om er zeker van te zijn dat ze werken(Ik neem aan namelijk dat de site waar ik ze vandaan heb ze maar 1 keer heeft uitgegeven).
Zodra ik morgen meer weet zal ik de rest versturen naar de eerst volgende die mij hebben geDM'd

Key's zijn op!

[ Voor 49% gewijzigd door Remz op 13-07-2012 16:09 ]

Verwijderd

Hoi remz, lees net je bericht, ben al tijden op zoek naar key maar ben steeds net te laat, mischien deze keer meer suq6? :Y

Verwijderd

Als je er nog eentje over hebt, ben ik ook wel geinterresseerd. Ben wel benieuwd hoe het spel draait op m'n pc.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 23:00

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door Thrace Grumble op 13-07-2012 11:18 . Reden: Edit, dm gestuurd ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:24
Remz geeft al aan met DM's te werken. En het is niet altijd geaccepteerd om te vragen om keys in topics. :)

Verwijderd

Voor de tweakers die het gemist hebben zo'n beetje het beste nieuws op gebied van PvE voor GW2 was rond een uur of 23:00 gisteren.

http://nl.twitch.tv/guildwars2/b/324690045

Eric Flannum en Colin Johanson praten over wat end game is en hoe uitgebreid ze het hebben aangepakt op PvE gebied.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 23:00
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:54:
Voor de tweakers die het gemist hebben zo'n beetje het beste nieuws op gebied van PvE voor GW2 was rond een uur of 23:00 gisteren.

Eric Flannum en Colin Johanson praten over wat end game is en hoe uitgebreid ze het hebben aangepakt op PvE gebied.
Ligt het aan mij of zit de audiostream er 2x in? Alles klinkt dubbel :(

Verwijderd

Dat duurt ongeveer 15-20 seconden.

• Basekid
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:22:
Dat duurt ongeveer 15-20 seconden.
Ah, yep:)

Die legenday weapons klinken echt zooooooo vet

Verwijderd

Basekid schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:34:
[...]

Ah, yep:)

Die legenday weapons klinken echt zooooooo vet
Dit was echt ver uit het beste nieuws van Guild Wars 2 in de laatste paar maanden.

Verwijderd

Kan iemand een samenvatting posten van wat er over de PVE is gezegd. Kan er niet op kijken op me werk.. en ben toch benieuws :P

Verwijderd

Zeer beknopt dan maar, meeste mensen schatten zo in dat ze "niets" gedaan hebben aan PvE endgame. Ze hebben aangekondigd dat er een speciale L80 plek is genaamd Orr waar het "allemaal" plaats gaat vinden waar je meerdere PvE punten moet bezetten en het schijnt gewoon erg groot te zijn, met een L80 dungeon erbij.

De rest na je werk dan maar ;) .

• Basekid
Level 80 areas (zover die bestaan omdat je toch overal kan vechten omdat je omlaag levelt) bestaat bijna puur uit grote meta-events waarbij je stranden moet bestormen en hele locaties/gebieden moet innemen. Deze zijn dan vooral op het eiland van Orr.

Er zijn "legendary items" die heeeel moeilijk zijn om te maken, maar ze zien er super tof uit (maar hebben geen betere stats). 2 voorbeelden dat gegeven werd was dat er een shortbow is die rainbows met unicorns schiet. Of een wapen waarbij je liquid pools of metal achterlaat als je loopt (zoals in terminator 2 beetje).

Ze zijn van plan events door heel tyria te laten cyclen, dus het kan best dat als je teruggaat naar een oude locatie, er hele nieuwe/andere events zijn dan vorige keer.

• Stroopwafel Inc
  • Laatst online: 20-08-2021
Verreweg het beste nieuws? Return of the Mad King, inclusief voice-acting!

Al moet ik toegeven, de opzet van Orr klonk ook veelbelovend.

• patrickos85
Basekid schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:55:
Level 80 areas (zover die bestaan omdat je toch overal kan vechten omdat je omlaag levelt) bestaat bijna puur uit grote meta-events waarbij je stranden moet bestormen en hele locaties/gebieden moet innemen. Deze zijn dan vooral op het eiland van Orr.

Er zijn "legendary items" die heeeel moeilijk zijn om te maken, maar ze zien er super tof uit (maar hebben geen betere stats). 2 voorbeelden dat gegeven werd was dat er een shortbow is die rainbows met unicorns schiet. Of een wapen waarbij je liquid pools of metal achterlaat als je loopt (zoals in terminator 2 beetje).

Ze zijn van plan events door heel tyria te laten cyclen, dus het kan best dat als je teruggaat naar een oude locatie, er hele nieuwe/andere events zijn dan vorige keer.
die special effects lijken me een geintje, anders zou het wel geniaal zijn :D

• Basekid
patrickos85 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:02:
[...]

die special effects lijken me een geintje, anders zou het wel geniaal zijn :D
Mwah ze zeggen dat deze items echt puur voor de vette effects/looks zijn. Qua stats zijn ze niet beter. Maar het idee erachter is dat als je zo iemand ziet rondlopen/vechten je weet dat die persoon gewoon super cool is.

Verwijderd

Bedankt voor de samenvattingen, was al bang dat er weinig pve aanwezig zou zijn :P

• patrickos85
Basekid schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:13:
[...]

Mwah ze zeggen dat deze items echt puur voor de vette effects/looks zijn. Qua stats zijn ze niet beter. Maar het idee erachter is dat als je zo iemand ziet rondlopen/vechten je weet dat die persoon gewoon super cool is.
Uiteindelijk heb je gewoon een complete guild die dat allemaal heeft...rainbow and unicorn overkill :o

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Klopt, maar omdat stats niet uitmaakt gaat men voor wat ze zelf mooi vinden. Iedereen heeft dan niet dezelfde look omdat het MOET vanwege stats, maar omdat ze het zelf willen (mooi vinden, guild uniform, prestige, etc).

• Paul Hulsebosch
[blue post]Voor de liefhebbers, zaterdagochtend, om 11 uur precies, gaan ze online, de 150 keys voor het bèta-weekend van Guild Wars 2. Met de key kun je van 20 tot met 22 juli deelnemen aan de laatste test die ArenaNet houdt.

Wees er op tijd bij, want het gaat vast hard :-) Je vindt de keys via de frontpage en iedereen met een Tweakers.net-account kan meedoen. Je kunt één key per account winnen.
[/blue post]

• GuardMoony
patrickos85 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:47:
Remz geeft al aan met DM's te werken. En het is niet altijd geaccepteerd om te vragen om keys in topics. :)
Ja klopt alleen heeft hij DM uit staan ;)

Correctie: Bedoelde Xantrax heeft dm uit staan

[ Voor 8% gewijzigd door GuardMoony op 13-07-2012 14:53 ]

• ninc
Stroopwafel Inc schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:24:
Verreweg het beste nieuws? Return of the Mad King, inclusief voice-acting!

Al moet ik toegeven, de opzet van Orr klonk ook veelbelovend.
Haha, ja, vond het altijd leuk om die spelletjes met de Mad King te doen. Leuk dat al die elementen van gw1 naar gw2 overgedragen worden. Vond het zelf wel mooi om te zien dat er een standbeeld van Jora in het Norn gebied stond, heb er ook even bij stilgestaan en erna gekeken. Nostalgie kwam naar boven :P

Maar kan nog steeds niet geloven dat we volgende maand eindelijk in GW2 kunnen rondlopen, leek wel een eeuwigheid geleden dat ik het eerste nieuws van GW2 hoorde. Nu maar zorgen dat ik het weekend van de 25ste augustus vrij kan houden, kan er niet op wachten ;)

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
Toch weer 13 Tweakers blij gemaakt op vrijdag de 13e.
Mocht je me straks bij BWE3 willen toevoegen: Remz.9083

Ik heb de mensen die helaas te laat waren voor de key's een DM gestuurd dat ze misschien donderdag nog eentje kunnen krijgen als vrienden van mij niet willen. Ik heb er namelijk nog een paar overgehouden voor mezelf.

Natuurlijk kan je ook morgen ochtend om 11 uur nog proberen op de Tweakers Frontpage aangezien zij ook 150 keys weggeven!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:39
Voor mensen die nog een key zoeken:

https://hubacties.hub.nl/actie.asp?ACTIE=GW2

Let wel, op = op etc... :)

Verwijderd

bedankt , was nog niet leeg :)

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-11 09:44
Feralio schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:58:

Dank! Heb ook een key weten te bemachtigen _/-\o_

• GuardMoony
Zelfde als hierboven. Bedankt voor de link

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 18:30
Feralio schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:58:

Nice, bedankt! ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:54:

Om in woorden van Mona-toetjes te spreken: daar word je blij van!

Die great sword moet ik hebben, gelukkig ga ik een guardian maken..

• FaberOne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:04
Je kun GW2 weer updaten, grote update :D

• ninc
FaberOne schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:21:
Je kun GW2 weer updaten, grote update :D
De installer ziet er nu ook anders uit, je kan nu meteen inloggen vanuit de launcher. Waarvoor dat goed is, weet ik niet. Maargoed, de sylvari en asura nu maar effe binnenhalen >:)

Edit: als je nu probeert in te loggen krijg je een error. Dus je kan niet meer het menu scherm inkomen om van het geluid te genieten en wat instellingen al te wijzigen.

[ Voor 20% gewijzigd door ninc op 13-07-2012 22:37 ]

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Ook hier worden nog keys uitgedeeld:

http://www.geforce.co.uk/...d-wars-2/deals-promotions

• GuardMoony
ninc schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:13:
[...]

De installer ziet er nu ook anders uit, je kan nu meteen inloggen vanuit de launcher. Waarvoor dat goed is, weet ik niet. Maargoed, de sylvari en asura nu maar effe binnenhalen >:)
Ik denk dat dit te maken zal hebben met uitloggen naar character screen ipv volledig afmelden ;)

• falconxp
  • Laatst online: 20-11 21:36
Thx! Net een key gekregen van Geforce :P

• dragoni
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-08-2012
ik heb er ook 1, maar aangezien ik het game al gekocht heb zal ik deze weg geven of aan vrienden of hier als het hier is zal ik het nog weten te zeggen

Verwijderd

De keys staan nu ook op de front page.

• Paul Hulsebosch
Al onze keys zijn inmiddels vergeven. Er valt dus niets meer te winnen. Niet bij ons, althans, maar zoals in voorgaande reacties al te lezen valt, er zijn meer sites die keys weggeven, dus wie bij ons geen geluk had, kan het wellicht elders proberen. We wensen de winnaars in ieder geval heel veel plezier met Guild Wars 2.

[ Voor 3% gewijzigd door Paul Hulsebosch op 14-07-2012 11:33 ]

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-11 23:31
Als er nog iemand een beta key over heeft hou ik mij aanbevolen. Met met mijn telefoon was ik toch iets te langzaam.

Shuttle st20g5

Verwijderd

Als je echt zeker weet dat je het spel wilt kopen kan je natuurlijk ook pre-purchasen, dan kan je ook meedoen aan de beta. Maar ja, als je het al zeker wist had je dat waarschijnlijk al gedaan :p

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-11 23:31
Zeker, ik weet het voor 95% zeker dat ik gw2 wil gaan spelen, maar dat dacht ik van andere spellen ook. Ik zal GW2 gaan spelen voor de pvp en dat moet natuurlijk wel bevallen dan. Hoorde al wel veel goede verhalen, weet alleen nog niet of W vs W vs W echt zo leuk is als het lijkt.
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:53:
Als je echt zeker weet dat je het spel wilt kopen kan je natuurlijk ook pre-purchasen, dan kan je ook meedoen aan de beta. Maar ja, als je het al zeker wist had je dat waarschijnlijk al gedaan :p

Shuttle st20g5

• falconxp
  • Laatst online: 20-11 21:36
Probeer deze eens. Site is nog up. Ik heb mijn key daar ook gekregen

• Bosmonster
  • Laatst online: 19-11 09:49
falconxp schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:15:
[...]

Probeer deze eens. Site is nog up. Ik heb mijn key daar ook gekregen
Opperdepop

Verwijderd

ninc schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:13:
[...]

Edit: als je nu probeert in te loggen krijg je een error. Dus je kan niet meer het menu scherm inkomen om van het geluid te genieten en wat instellingen al te wijzigen.
Heb de error ook gekregen. Lame dat we geen muziek kunnen luisteren >:)

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Nog mensen die één key over hebben en die deze graag aan dé HardCoreGamer willen geven voor graties? :D
Alvast enorm bedankt!

(ik weet helaas nog niet of ik Guild Wars 2 moet kopen of niet, heb de afgelopen 2 maanden al een paar games gekocht, en geld vliegt je de portemonnee er letterlijk uit! Vandaar dat ik eerst aan de beta wil meedoen. Maar dan moet je wel eerst een key zien te bemachtigen. Nvidia, Tweakers.net en nog een paar website's; Allemaal op! :()

An  a day keeps the doctor away.

• martijntb1991
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
HardCoreGamer schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:07:
Nog mensen die één key over hebben en die deze graag aan dé HardCoreGamer willen geven voor graties? :D
Alvast enorm bedankt!

(ik weet helaas nog niet of ik Guild Wars 2 moet kopen of niet, heb de afgelopen 2 maanden al een paar games gekocht, en geld vliegt je de portemonnee er letterlijk uit! Vandaar dat ik eerst aan de beta wil meedoen. Maar dan moet je wel eerst een key zien te bemachtigen. Nvidia, Tweakers.net en nog een paar website's; Allemaal op! :()
Het goede aan gw2 is dat je het nu 1 keer koopt en dat je daarna niet maandelijks hoeft te betalen zoals bij WoW

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

martijntb1991 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:00:
[...]

Het goede aan gw2 is dat je het nu 1 keer koopt en dat je daarna niet maandelijks hoeft te betalen zoals bij WoW - Of bij Aion het geval was... >:)
Idd, en dat is juist de reden waarom ik de beta wil spelen!
Dit spel is de enige in zijn genre die ik misschien wil spelen, aangezien ik zeker niet maandelijks ga betalen voor dit.

Dus als iemand nog een key over heeft... :D

An  a day keeps the doctor away.

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
HardCoreGamer schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:15:
[...]

Idd, en dat is juist de reden waarom ik de beta wil spelen!
Dit spel is de enige in zijn genre die ik misschien wil spelen, aangezien ik zeker niet maandelijks ga betalen voor dit.

Dus als iemand nog een key over heeft... :D
Het zal wel aan mij liggen maar er is inmiddels al 4x een link gegeven naar geforce website waar je ze gewoon kan krijgen |:(

Verwijderd

bloodlynx schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:23:
[...]

Het zal wel aan mij liggen maar er is inmiddels al 4x een link gegeven naar geforce website waar je ze gewoon kan krijgen |:(
Die zijn op

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
http://www.pu.nl/prijsvragen/win-guild-wars-2-b-takeys misschien hier nog?Nvm ook al weg.
http://www.gamersnet.nl/n...za_guild_wars_2_betakeys/
Gewoon even google zijn er nog genoeg te krijgen. :)

[ Voor 53% gewijzigd door bloodlynx op 14-07-2012 14:29 ]

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
heb hem al lang gepre-ordered maar toch even geprobeerd en daar zijn ze ook allemaal al de deur uit.

Steam: Grim

• martijntb1991
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Weet iemand toevallig wat de extra content zal zijn in volgende BWE. Zoals er vorige BWE een extra pve gebied erbij kwam. Zal er nu nog een gebied bij komen om verder te levelen. Hiermee doel ik dan ook niet op de asura en sylvarie gebieden maar om bijvoorbeeld naar lvl 45 te kunnen trainen.
Pagina: 1 ... 58 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.