Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dmar
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Vergeet niet dat je twee verschillende pre-order edities hebt, met 2 verschillende head starts.
'Pre-Order' is slechts 1 dag headstart, terwijl 'Standard Edition Pre-Purchase' en andere 'Pre-Purchase' editions 3 dagen headstart hebben.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 12:18
mijn chars:

1.) Norn Guardian
2.) Human Thief
3.) Norn Elementalist
4.) Charr Warrior

Kan niet wachten :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
1:Charr Engineer.
Puur alleen omdat ik dat gewoon een mooi ras vind En de profession engineer past gewoon bij het verhaal van de charr

De rest plan ik nog niet in... ik zie wel wat er gebeurt.Denk dat mijn broertje ook een slot gaat gebruiken en mocht hij het leuk vinden dan koopt hij hem zelf we.

We hebben ook maar een laptop die de game kan runnen,Aangezien mijn pc kapot is hehe.

hehe gek onnie

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 19:58
Mhh moeilijk.
In GW 1 was ik Ele en mn vriendin Necro, dus die 2 vallen af voor de main char.

Denk dat ik nu het volgende doe:
1. Human Mesmer (altijd al een vette class gevonden)
2. Norn Guardian (horen groot te zijn)
3. Ranger, thief of ele (for old times sake), weet ik nog niet.

Ik zie btw mensen hier echt char lijsten maken met wel 8 char's. Ben ik dan de enige die eerst met 1 het hele spel door gaat, alle hoekjes wil verkennen en alle skills helemaal tot in de puntjes kennen? :D

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

Ik ga voor dezelfde classe volgorde als ixl85. Mijn eerste plan was een necro, maar dat vond ik uiteindelijk toch niet zo een leuke class. Mesmer speelt snel weg. Rassen daar ben ik nog niet uit, waarschijnlijk ga ik al een uur doen over mijn character creation. Human! wat aanpassen... hmm neen, toch maar sylvari. neen, kom laten we zot doen en toch maar voor asura gaan. Aaaaah, keuzes, ik ben daar nooit goed in geweest bij RPG's :(

I'll do what I can, but expect very little.

Verwijderd

ixl85 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:11:

Ik zie btw mensen hier echt char lijsten maken met wel 8 char's. Ben ik dan de enige die eerst met 1 het hele spel door gaat, alle hoekjes wil verkennen en alle skills helemaal tot in de puntjes kennen? :D
Haha nee hoor :P Ik ga zeker eerst door het hele spel heen met mijn ele, alles onderzoeken, alle kleine dingetjes bovenwater halen enzo. Pas als ik dat gedaan heb ga ik verder met m'n andere characters :D Maar ik heb ze al bedacht en ik maak ze op dag één i.v.m birthday presents (edit: en het reserveren van de namen, inderdaad, maar ik moet zeggen dat ik nog nooit het probleem gehad dat een naam al bezet was dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 09:39 ]

Verwijderd

Ik ga sowieso Asura Gaurdian maken als eerste. Vind gaurdian vette class en redelijk divers. Wil me vooral gaan richten op pvp en daar zijn gaurdians denk ik redelijk nodig om bijvoorbeeld punten vast te houden etc.

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
ixl85 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:11:
Het kan geen kwaad voorbereid te zijn :P Zelf heb ik mn characters al uitgedacht omdat ik bij release ze gelijk aan wil maken. Zoals hierboven al vermeld in verband met eventuele (maar voorlopig nog niet bevestigde) birthday presents, maar ook om alvast de namen de reserveren. En ik ging er sowieso al 4 maken om zonder te switchen over alle crafting disciplines te kunnen beschikken.
Stroopwafel Inc schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 07:41:
[...]

Het kan geen kwaad voorbereid te zijn :P Zelf heb ik mn characters al uitgedacht omdat ik bij release ze gelijk aan wil maken. Zoals hierboven al vermeld in verband met eventuele (maar voorlopig nog niet bevestigde) birthday presents, maar ook om alvast de namen de reserveren. En ik ging er sowieso al 4 maken om zonder te switchen over alle crafting disciplines te kunnen beschikken.
Ja, ik ga ze met name maken vanwege de namen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Verwijderd

Net weer even wat youtube footage zitten kijken van GW2. Ik denk dat ik deze game toch ga verkiezen boven de MoP expansion van WoW. GW1 heb ik ook een jaar of 3 met heel veel plezier gespeeld (Ele/Ra en Wo/Mo)
Van wat ik nu heb gezien/gelezen wordt het denk ik een Ranger, races heb ik me nog niet op ingelezen.

Heb er nu al zin in! *O*

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Twijfel hier nog, maar waarschijnlijk een warrior of guardian. Ben zelf vaak meer het type kwa speelstijl dat maar niet dood te krijgen is (erg defensief georienteerd). Guardian past daar eigenlijk beter bij, maar ben bang dat die te snel eentonig wordt door gebrek aan speelopties zoals ranged. Ras wordt in elk geval een norn.

Voor de overige character slots, snel <insert random> aanmaken voor de birthday presents. Er zijn weer mini's in GW2 dus verwacht eigenlijk niets anders.

Heb wel al een weekje vrij genomen, laatste week van augustus :9~

[ Voor 6% gewijzigd door Xanaroth op 03-07-2012 08:45 ]

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Voor mij heel simpel: ik wil alle rassen een keer gespeeld hebben en een keer alle professions. Hoeft voor mij niet in alle mogelijke combinaties en met sommige, zo niet de meeste rassen of professions zal ik het hele spel echt niet opnieuw door spelen. Er een keer mee gespeeld hebben is al snel voldoende.

Vind het nog steeds jammer dat er geen monk meer is, want dat was mijn main in GW1. Dus ga ik voor mijn "second in command", een ele. Zo te zien gaan er erg veel eles rondlopen straks. Door het ontbreken van de holy trinity misschien niet zo heel erg, maar haalt wel de variatie er een beetje uit.

Oh ja, en ik zal ook meteen alle namen al claimen die ik in deel 1 gebruikt heb. Er was toch een periode van een week of zo waarin die namen voor je gereserveerd stonden als ik het goed begrepen had? Hopelijk ben ik er op tijd bij...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd

Je hebt er eigenlijk vier dagen voor (als je geprepurchased hebt). Vanaf de headstart tot en met launch day. Na de 28e (en nadat ze klaar zijn met de support tickets die op die dag ingediend zijn) geven ze de namen vrij. Wees er dus snel bij :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 09:37 ]

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Myrdreon schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:42:
Twijfel hier nog, maar waarschijnlijk een warrior of guardian. Ben zelf vaak meer het type kwa speelstijl dat maar niet dood te krijgen is (erg defensief georienteerd). Guardian past daar eigenlijk beter bij, maar ben bang dat die te snel eentonig wordt door gebrek aan speelopties zoals ranged. Ras wordt in elk geval een norn.
Ook een guardian heeft ranged abilities. Door onder andere de staff (wel meer defensief) en de scepter (aanvallend). Iedere class heeft normaal zowel ranged als melee. Zelfs een elementalist kan dmv een dagger meer closed range gaan.

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:35:
Je hebt er eigenlijk vier dagen voor (als je geprepurchased hebt). Vanaf de headstart tot en met launch day. Na de 28e (en nadat ze klaar zijn met de support tickets die op die dag ingediend zijn) geven ze de namen vrij. Wees er dus snel bij :)
Oei, da's al wel heel vlot. Tot nu toe heb ik in elke MMO dezelfde karakters gehad, zou zonde zijn om 'm in GW2 te verliezen. Zijn jullie ook zo verknocht (ah, dat ik dat woord nog eens kan gebruiken) aan je karakter namen of wordt bij elke nieuwe MMO een nieuwe naam verzonnen?

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• corset
Ik gebruik zo veel mogelijk dezelfde. Vasrael, Geenbenul, Zuipert en Lanerios. Altijd dezelfde namen, en zal ook nooit veranderen :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Verknocht, goed woord :)

Ik heb eigenlijk altijd nieuwe namen. Dit is voor het eerst dat ik een naam opnieuw gebruik en dat is omdat ik nu onder die naam bekend ben bij mensen en ik er inderdaad verknocht aan ben geraakt. Mijn andere characters hebben allemaal een verschillende naam, meestal zijn het heel "normale" namen.
Weakling schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:10:
[...]

Oei, da's al wel heel vlot. Tot nu toe heb ik in elke MMO dezelfde karakters gehad, zou zonde zijn om 'm in GW2 te verliezen. Zijn jullie ook zo verknocht (ah, dat ik dat woord nog eens kan gebruiken) aan je karakter namen of wordt bij elke nieuwe MMO een nieuwe naam verzonnen?
GW was m'n eerste MMO. Ik heb ook Aion gespeeld en heb daar volledig andere namen gebruikt. In GW2 ga ik 1 naam volledig hergebruiken, die van m'n main. En dat wordt ook mijn nieuwe main. Een aantal andere namen ga ik wel gebruiken maar dan iets aangepast.

Andere characters, andere professies, andere rassen. En dus ook andere namen. Maar wel die link naar GW1 omdat het tenslotte hetzelfde land is, alleen iets verder in de tijd...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 23:00
Ik gebruik altijd Basekid voor mn characters, of het nou Eve, Planetside etc of GW is.

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:22
Ga ook mijn main character naam gebruiken van gw1 in gw2. Voor de rest maak ik meteen andere characters snel aan met de oude namen die ik nog van gw1 wil gebruiken. Niet dat ik die perse wil houden, maar kan ik later nog beslissen op mijn gemak wat ik met de namen doe.

Zouden we ook GW2 helemaal opnieuw moeten downloaden, of zou de bètaversie na het bèta weekend helemaal na de volledige versie worden geüpdate? (Omdat deze niet normaal geïnstalleerd is als andere games, dus niet in programmalijst, niet in start-menu enzo. Niet dat het een probleem is ;) )

Verwijderd

Heb ik dat goed gelezen een tijd terug dat een naam maar 1 keer kan voor komen ongeacht server? :s
Ben er zelf nog niet uit of ranger of warrior word me "eerste main". ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 18:34 ]

Verwijderd

Is de Tweakers server nog steeds far shiverpeak? Toen ik beta wilde spelen zat die namelijk vol en moest toen over op een andere. Maar die zat helemaal vol met Portugezen die geen woord engels spraken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:34:
Heb ik dat goed gelezen een tijd terug dat een naam maar 1 keer kan voor komen ongeacht server? :s
Ben er zelf nog niet uit of ranger of warrior word me "eerste main". ;)
Ja, dit klopt. Namen zijn cross-server. Je kan namelijk ook in principe op alle servers spelen door middel van de guesting mechanic.
"Character names in the Guild Wars universe work differently than they do in most other MMOs. Whereas in most MMOs character names are unique only within their world/server, in Guild Wars and Guild Wars 2, character names are unique across the entire game. In Guild Wars 2, when a player acquires a name like Wizardex, he or she is acquiring it across all worlds. Clearly this places more importance on grabbing the name early."
http://www.arena.net/blog...ter-name-for-guild-wars-2

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 18:47 ]

• ninc
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:44:
Is de Tweakers server nog steeds far shiverpeak? Toen ik bèta wilde spelen zat die namelijk vol en moest toen over op een andere. Maar die zat helemaal vol met Portugezen die geen woord engels spraken.
Ja, denk het wel. Wil ook graag naar Far Shiverpeaks in de bèta, maar zit ook nog vast op de spaanse/Portugees server Ruins of Surmia. Bloedirritant als mensen niet engels spreken in de algemene chat. Dat je af en toe je eigen taal spreekt oké, maar dit was 24/7 bezig :|

Maar eindelijk, eindelijk gaat gw2 er komen..... het was zo lang geleden. 18 toen ik begon met gw1 en nu 24 nu ik met gw2 kan beginnen. Eigenlijk zou ik terug in de tijd willen, maar dan met gw2 die periode overnieuw doen. Heerlijk tot laat in de avond gamen, minimaal tijd aan studie besteden, minder werken.... ahhh heerlijk!

Maar gw2 zal toch wel een plekje krijgen, alhoewel ik niet meer aan zoveel uren als gw1 zal komen ;)

• martijntb1991
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
ninc schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:14:
[...]

Ja, denk het wel. Wil ook graag naar Far Shiverpeaks in de bèta, maar zit ook nog vast op de spaanse/Portugees server Ruins of Surmia. Bloedirritant als mensen niet engels spreken in de algemene chat. Dat je af en toe je eigen taal spreekt oké, maar dit was 24/7 bezig :|

Maar eindelijk, eindelijk gaat gw2 er komen..... het was zo lang geleden. 18 toen ik begon met gw1 en nu 24 nu ik met gw2 kan beginnen. Eigenlijk zou ik terug in de tijd willen, maar dan met gw2 die periode overnieuw doen. Heerlijk tot laat in de avond gamen, minimaal tijd aan studie besteden, minder werken.... ahhh heerlijk!

Maar gw2 zal toch wel een plekje krijgen, alhoewel ik niet meer aan zoveel uren als gw1 zal komen ;)
Haha toevallig ja, daar zit ik ook ;)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:46:
Ja, dit klopt. Namen zijn cross-server. Je kan namelijk ook in principe op alle servers spelen door middel van de guesting mechanic.
Hmm, de kans dat ik mijn favoriete naam heb is dan wel heel klein.
Maar goed, mocht ie bezet zijn verzin ik wel wat anders leuks.

Ga sowieso een Charr mainen, maar wat prof betreft twijfel ik nog steeds.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• SinergyX
  • Laatst online: 12:02
4bit schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:17:
Ook een guardian heeft ranged abilities. Door onder andere de staff (wel meer defensief) en de scepter (aanvallend). Iedere class heeft normaal zowel ranged als melee. Zelfs een elementalist kan dmv een dagger meer closed range gaan.
Alleen wegen die ranged abilities niet echt op tegen een warrior met een gun bijvoorbeeld. Guardian leek mij altijd de leukste, maar buiten 2h sword is het weinig interessant.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:00:
[...]

Alleen wegen die ranged abilities niet echt op tegen een warrior met een gun bijvoorbeeld. Guardian leek mij altijd de leukste, maar buiten 2h sword is het weinig interessant.
Ik vind die pistolen e.d. vreselijk. Daarom zal ik waarschijnlijk nooit een engineer maken.

Verwijderd

Kan ik me voorstellen. Ik was eerst ook helemaal niet gecharmeerd van de pistolen.. ik vond het echt heel erg. Aan de andere kant vind ik het ook wel weer acceptabel dat er in 250 jaar enige technologische vooruitgang is geboekt :P Hetzelfde gevoel had ik trouwens ook eerst met golems.

Ik vind het inmiddels ook wel weer leuk dat de Charr en Asura zich zo technologisch ontwikkeld hebben.

• SinergyX
Wailing_Banshee schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:04:
Ik vind die pistolen e.d. vreselijk. Daarom zal ik waarschijnlijk nooit een engineer maken.
Ik heb de laatste beta niet meer gespeeld, maar engineer viel me zwaar tegen. Jack-of-all, maar met normale setup deed ik totaal geen damage, helemaal niet tov gun-warrior (die fury ability doet veel damage).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Aan de engineer wordt nog echt heel veel gesleuteld, en dat mag inderdaad ook wel. Ik hoop mijn engineer tijdens BWE3 weer uit te proberen om te zien wat ze veranderd hebben.
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:09:
Kan ik me voorstellen. Ik was eerst ook helemaal niet gecharmeerd van de pistolen.. ik vond het echt heel erg. Aan de andere kant vind ik het ook wel weer acceptabel dat er in 250 jaar enige technologische vooruitgang is geboekt :P Hetzelfde gevoel had ik trouwens ook eerst met golems.

Ik vind het inmiddels ook wel weer leuk dat de Charr en Asura zich zo technologisch ontwikkeld hebben.
Ik vind het niet zo erg dat ze in het spel zitten, maar ik vind ze gewoon niet leuk om te gebruiken. En aangezien de Egineer alleen maar pistolen en rifles heeft...

• SinergyX
Wailing_Banshee schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:40:
Ik vind het niet zo erg dat ze in het spel zitten, maar ik vind ze gewoon niet leuk om te gebruiken. En aangezien de Egineer alleen maar pistolen en rifles heeft...
En mijnen, en granaten, en flametrower, en poison gun :P

SinergyX schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:46:
[...]

En mijnen, en granaten, en flametrower, en poison gun :P
Zucht...

... en aangezien de engineer alleen maar buskruit-gebaseerde wapens heeft...

zo beter dan :D

(even de flamethrower maar op buskruit baseren!)

• Dmar
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
De engineer moet het voornamelijk van zijn kits en wapensets hebben, want hij kan slechts 2 wapens dragen (schild niet meegerekend). Ze moeten wel nog flink wat veranderen, want momenteel is hij best wel underpowered.

Verwijderd

En alle kits zijn inmiddels al weer wat veranderd en getweaked. De mine kit is bijvoorbeeld geen kit meer, maar één enkele mijn.

"when you detonate that mine, it knocks enemies back and removes boons. This means that you can throw it at your feet and then blast people away from you, or you can throw it past a fleeing enemy and detonate it to blast them back toward you. The tool belt has been replaced with a “drop mine field around my location” skill, which toggles to “detonate mine field.”

http://www.guildwars2hub....aits-interview-jon-peters

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11 14:25
Guys, ben nu een tijdje uit de running wat betreft GW2, omdat het allemaal zo lang duurt.

Maar hoe staat het er nu voor? Wanneer verwachten jullie dat GW2 klaar is voor launch?

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Trololololol?

Release dat is al aangekonigd en is de 28e van augustus

• corset
@gropah, niet iedereen leest alles constant van GW2. Dus wat boeit het als iemand het vraagt.

Soms vraag ik me af wat er met de internet community aan de hand is.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Mensen worden geacht om een beetje moeite te doen op GoT voordat ze een vraag posten. Als hij gewoon weg had gegoogled had hij al een antwoord gevonden, ergo: geen moeite gedaan, iets wat op GoT (of waar dan ook) niet echt wordt gewaardeerd. Het komt namelijk over alsof wij je persoonlijke vraagbaak zijn...

• SinergyX
Gropah schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:56:
Mensen worden geacht om een beetje moeite te doen op GoT voordat ze een vraag posten. Als hij gewoon weg had gegoogled had hij al een antwoord gevonden, ergo: geen moeite gedaan, iets wat op GoT (of waar dan ook) niet echt wordt gewaardeerd. Het komt namelijk over alsof wij je persoonlijke vraagbaak zijn...
Dan hebben de moderators een 24/7 taak gekregen, alles is terug te zoeken, alles is buiten GoT om te vinden, dan kan je 80% van reacties gaan modereren.

Had natuurlijk ook al in de TS kunnen worden opgenomen, daar staat nog steeds 'when its done'.

(niemand gaat 20 pagina's, wat zeg ik? 200 pagina's doorspitten opzoek naar ergens een datum, dat is al lang een issue bij grote topics als deze. Hotposts of 'highlights' zou een fijne welkom zijn in zulke topics).

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 04-07-2012 16:15 ]

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb ook niets tegen iets vragen wat niet makkelijk te vinden is. Be my guest, maar dit is toch wel zo'n basale, algemene vraag die met 1 google opdracht op te lossen is, dat ik dat eerst zou doen voordat ik zou posten. Als daar allemaal verschillende data staan, dan zou ik gaan posten van: "ik heb deze 3 data gevonden voor de release, welke is het nu?", maar dit...

• SinergyX
Maar dit lees je gewoon overheen, iemand zal er op reageren en we gaan weer verder.

• corset
Gropah schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:19:
Ik heb ook niets tegen iets vragen wat niet makkelijk te vinden is. Be my guest, maar dit is toch wel zo'n basale, algemene vraag die met 1 google opdracht op te lossen is, dat ik dat eerst zou doen voordat ik zou posten. Als daar allemaal verschillende data staan, dan zou ik gaan posten van: "ik heb deze 3 data gevonden voor de release, welke is het nu?", maar dit...
Sorry deze vraag is ook met google op te lossen. Dus ook een nutteloze post volgens jou redenatie. Echt.. stop met zeuren over zoiets kleins.

• IngamerX
Beetje jammer van dat haantjes gedrag Gropah. Dat je actief bent in dit topic betekend niet dat je iedereen die niet naar jouw standaarden leeft af hoeft te schieten. Niet echt Tweaker-like (sociaal). Als mijn vraag je niet bevalt negeer 'm dan.

28 augustus, tof en jammer tegelijk. De vakantie is dan voorbij dus veel mensen moeten dan weer te werk en naar school, daardoor zit oprecht genieten er niet echt in (stress, deadlines, etc.). Maar er is in ieder geval een datum.

En naar jullie ervaring, denken jullie dat de game rond 28 augustus ook echt speel klaar is (allle grote bugs/irritaties zijn verholpen)?

Verwijderd

Ik denk het wel. Ze zijn nu al vooral bezig met kleinere dingen, en ze hebben nog twee maanden dus ik denk dat tegen die tijd alle grote problemen wel ongeveer verholpen zijn.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Sorry hoor, maar als je de FAQ beleid er bij haalt en vervolgens kijkt bij plaatsen van topics (dat was hier niet het geval, maar het is wel een nieuwe discussie lanceren, dus zou ik me hier wel aan houden...) staat het volgende (en ik quote):
Lees eerst handleidingen, tutorials en vooral de helpfunctie van een programma, welke veelal te bereiken is door op F1 te drukken.
• Bezoek de website en eventueel het forum van de leverancier.
Zoek eerst naar oplossingen voor je probleem met behulp van search-sites zoals Google, en kijk eerst of het problem niet eerder op GoT is voorgekomen met behulp van onze search.
• Neem de forum-FAQ's door.
• Zoek het juiste subforum uit.
• Lees het beleid en de FAQ van het betreffende subforum over de daar geldende huisregels en vaak voorkomende problemen.
De 2 onderstreepte dingen zijn hier toepassing... Dan kun je me een haantje gaan noemen, maar dat soort domme vragen die echt te makkelijk zijn te googlen, schuif ik onder trollen en/of niet serieus...

• IngamerX
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:33:
Ik denk het wel. Ze zijn nu al vooral bezig met kleinere dingen, en ze hebben nog twee maanden dus ik denk dat tegen die tijd alle grote problemen wel ongeveer verholpen zijn.
Nice, ik had namelijk e.e.a. meegekregen dat instability en lag tijdens PvP, en dan met name met WvW, nogal aanwezig waren. Maar blijkbaar wordt er nog eventjes een flink sprint getrokken naar de finish toe :).

Weten jullie al een beetje welke classes/weapons/skills jullie gaan hanteren?

• martijntb1991
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik ga dus voor de Gaurdian, Had eerste keer dat ik Gaurdian was 2h sword en hammer, geprobeerd met pvp, dat was redelijk naar mijn mening. Ben toen andere weapons gaan proberen en kwam er achter dat bij pvp sword en scepter echt super sterk waren. Met structured pvp werd ik vaar eerste en met de goede build kan je nog sterker worden. Ik was toen wat dingen aan het proberen maar wil aankomende BWE hem nog aanpassen om nog betere build te maken. Ik ben echt fan geworden van de Gaurdian!

Verwijderd

Ik ben er voor mijn elementalist nog niet helemaal uit. Als ik in een groep speel gebruik ik het liefst mijn staff, maar als ik solo speel vind ik double daggers enorm leuk. Scepter/Focus en Scepter/Dagger ben ik nog niet helemaal weg van, maar die ga ik wat vaker gebruiken in de komende BWE.

Ik kom alleen een beetje in de knoop met trait points. Omdat spelen in een groep heel anders is dan solo weet ik nog niet hoe ik m'n traits in wil delen en je kan ze niet meer zoals in GW1 om de haverklap veranderen.

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:12
Ik vind zelf een support functie spelen erg tof. Ik ben in GW1 dan ook Paragon met m'n main, die klasse deed 't 'm gewoon helemaal voor mij. Nu nog even bedenken wat in GW2 het meest dichtbij komt van die klasse :)

Verwijderd

Ik was ook dol op mijn Paragon :D Ik gebruik ze ook nog steeds graag als heroes. De Warrior heeft vier banners in z'n utility skills die wat weg hebben van de Paragon, en kan de Warhorn gebruiken. De Guardian leent zich ook heel goed voor support, al heeft dat wat meer weg van een warrior/monk.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2012 07:59 ]

• Annedouwe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 13:02
Heeft iemand anders het probleem dat de gw2 site alleen nieuws tot 4-6 aan geeft?

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:12
Annedouwe schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 07:53:
Heeft iemand anders het probleem dat de gw2 site alleen nieuws tot 4-6 aan geeft?
Bij mij gaat ie ook niet verder dan 4 juni :)

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Weet iemand hoeveel er aan de Mesmer is gesleuteld?
Ik heb het 1e beta event alleen maar met mijn mesmer gespeeld, en die beviel mij zeer goed. Het duurde heeel erg lang voordat ik iemand 1vs1 dood had, maar ik kon het wel heel lang uithouden. 1vs2 was je direct dood maar oke.

Maar niet de afgelopen test maar die daarvoor had ik ook even met de mesmer gespeeld, en ik merkte dat hij een stuk minder was, zowel qua skills als qua "taaiheid".

Verwijderd

De Mesmer is één van de professions waar inderdaad het meest aan gesleuteld is en ze zijn er nog steeds mee bezig.
The mesmer is the newest profession as far as getting play in our metagame. This means we will be making more dramatic changes to it than to our more established professions, such as the warrior. We believed that the purpose of clones was distraction and not damage, and used the beta weekend to test a version of that. Because those changes went in recently, we did not really balance all of them. In the case of clones and Mind Wrack, they may have ended up on the sad side of the useless spectrum, while phantasms, particularly the Illusionary Duelist, had the opposite effect. Changes to this stuff have already been made and more will be made in the future as well.
http://www.guildwars2hub....interview-jon-peters-pt-2

• SinergyX
Als ik het dus lees gaan de clones minder damage doen? Ze hadden van mij die shatter illusions wel mogen verbeteren, de lifetime van zo'n illusion is maar 1 mob duration, de damage die je doet vanuit het shatteren is niet interessant.

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

kaasaanfiets schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:15:
Het duurde heeel erg lang voordat ik iemand 1vs1 dood had, maar ik kon het wel heel lang uithouden. 1vs2 was je direct dood maar oke.
De game is/wordt gebalanceerd met 5v5 in het achterhoofd he. ;)

Ik weet 't echt nog steeds niet wat prof betreft, kijk tegen de release wel welke het gaat worden.

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:41
On_E schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:32:
[...]
Ik weet 't echt nog steeds niet wat prof betreft, kijk tegen de release wel welke het gaat worden.
Dit heb ik ook. Ik heb nu alles (kort) geprobeerd, behalve guardian. Die wil ik de komende beta nog proberen. Mn eerste gedachte was een necro (ook vanwege traditie-principe) en dan elementalist, maar ik ben toch ook aangenaam verrast door de thief en de warrior (een tijd met rifle gespeeld, ook erg leuk).

Uiteindelijk zal het er wel op neerkomen dat ik gewoon n aantal slots bij koop en gewoon alle professions aanmaak :)

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 21:13
Denk dat aankomende beta, alleen nog Warrior met Guns ga proberen

Als main zit nog te twijfelen tussen Ranger en Mesmer, mesmer was/is in pvp erg leuk, Ranger vondt ik solo leuker

Gaurdian laat ik links liggen, ranged is te veel gefocused op support (is niet mijn ding)
Elementalist het continue tussen verschillende elementen moeten wisselen spreekt me echt niet aan
Thief zo als in elke mmo, heb ik echt niks met stealth proffesions/classes
Engineer viel tegen in de beta.

Zoals nu uit ziet zal mijn 4 slots (races zijn nog niet bepaalt)
- Warrior
- Ranger
- Mesmer
- Necromancer

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Ik heb alleen de Guardian en Thief geprobeerd, en ga de laatste BWE overslaan.
Tijdens zo'n BWE ben ik het toch al na een uurtje of 2 zat omdat ik in mijn achterhoofd heb dat de char gedelete wordt. :P

En wat die Guardian en Thief betreft, ik heb grote twijfels of Melee classes leuk gaan zijn om te spelen, in mass PvP en tijdens dynamic quests met veel mobs en/of grote bosses was ik meer down dan aan 't vechten.

Uiteraard heeft dit ook met mijn eigen skills te maken, dodgen e.d. moet ik echt nog aan wennen.

• corset
Gropah schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:46:
Sorry hoor, maar als je de FAQ beleid er bij haalt en vervolgens kijkt bij plaatsen van topics (dat was hier niet het geval, maar het is wel een nieuwe discussie lanceren, dus zou ik me hier wel aan houden...) staat het volgende (en ik quote):

[...]

De 2 onderstreepte dingen zijn hier toepassing... Dan kun je me een haantje gaan noemen, maar dat soort domme vragen die echt te makkelijk zijn te googlen, schuif ik onder trollen en/of niet serieus...
En al die tijd die je stak in moeilijk doen over 1 post, had je ook in meer nuttige dingen kunnen steken. Sorry hoor, maar hij stelt gewoon een vraag! hoe moeilijk is het om antwoord te geven. Maar goed, ik ga uit van een troll. Niemand steekt zoveel tijd in zeuren over 1 vraag.

Ik ga denk ik als main toch weer Thief, leek eerst de minst leuke class, maar nu toch weer de leukste :)

[ Voor 10% gewijzigd door corset op 05-07-2012 10:42 ]

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb redelijk veel Guardian en Thief tijdens de beta gespeeld. En moet zeggen dat thief ook zonder stealth overweg kan. Vooral als je shortbow en pistols gebruikt. Met Guardian heb ik vooral pvp gedaan. Maar die heeft toch verdomd veel interessante skills voor WvW. Zoals die koepel die ranged projectielen tegen houd. Als je met 5 Guardians een toren aanvalt en je gaat elk om beurt je defensieve skills gebruiken kan je de groep goed beschermen. Zeker tegen die massa ranged vijanden die er tijdens de bwe's waren. Enigste wat ik miste bij guardian was te weinig snelheid op mijn build.

Verwijderd

Gropah schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:46:

[...]

Je eerste punt is niet van toepassing; ik zie niet in hoe hij achter de release date kan komen door de handleiding/tutorial te lezen of door op F1 te drukken.
Bij die tweede heb je deels wel een punt, Google weet het antwoord inderdaad binnen no-time. De search van GoT vind ik persoonlijk waardeloos want die geeft je alle resultaten behalve de goede :)

Maarja, als we alles moeten gaan Googlen dan kunnen we GoT beter sluiten, immers alles wat hier staat vindt je ook wel ergens anders. En zoals reeds vermeld; de Topic Start geeft nog geen release date aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2012 11:03 ]

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:40:En wat die Guardian en Thief betreft, ik heb grote twijfels of Melee classes leuk gaan zijn om te spelen, in mass PvP en tijdens dynamic quests met veel mobs en/of grote bosses was ik meer down dan aan 't vechten.

Uiteraard heeft dit ook met mijn eigen skills te maken, dodgen e.d. moet ik echt nog aan wennen.
Het lijkt me met het dodgen en veel bewegen echt leuk om melee te spelen. In tegenstelling tot in GW1, daar kon ik nooit echt in de melee professions komen.

Wat betreft het down zijn. ik denk dat ze in ieder geval met sommige grote bosses nog echt veel kunnen veranderen aan hoe zo'n gevecht werkt. Vaak heeft een champion (of soortgelijks) gewoon een gigantische HP pool en gebruikt hij voornamelijk skills om één voor één spelers te one shotten. Als je een redelijke groep spelers hebt voelt het mijns inziens een beetje als russische roulette waarbij je als melee meer risico loopt dan ranged. Met mijn ele vond ik dit soort gevechten juist wat saai omdat ik niet het gevoel krijg dat ik echt in gevaar ben. Het is nogal paradoxaal dat ik bij zo'n gevecht een beetje lui skills kan staan zwaaien terwijl ik bij een mindere tegenstander vecht voor m'n leven :P

Ik zou graag zien dat zo'n boss meer druk legt op groepen spelers.

De volgende keer ga ik zeker Thief uitproberen :D Mass PvP heb ik nog niet geprobeerd met melee, dat ga ik ook maar eens doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2012 11:13 ]

• GuardMoony
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:03:
[...]

Het lijkt me met het dodgen en veel bewegen echt leuk om melee te spelen. In tegenstelling tot in GW1, daar kon ik nooit echt in de melee professions komen.

Wat betreft het down zijn. ik denk dat ze met grote bosses nog echt veel kunnen veranderen aan hoe zo'n gevecht werkt. Vaak heeft een champion (of soortgelijks) gewoon een gigantische HP pool en gebruikt hij voornamelijk skills om één voor één spelers te one shotten. Als je een beetje redelijke groep spelers hebt voelt het mijns inziens een beetje als russische roulette waarbij je als melee meer risico loopt dan ranged. Met mijn ele vond ik dit soort gevechten juist een beetje saai omdat ik niet het gevoel krijg dat ik echt in gevaar ben. Beetje paradoxaal dat ik bij zo'n gevecht een beetje lui skills kan staan zwaaien terwijl ik bij een mindere tegenstander vecht voor m'n leven :P

Ik zou graag zien dat zo'n boss meer druk legt op groepen spelers.

De volgende keer ga ik zeker Thief uitproberen :D
Dit kwam waarschijnlijk ook omdat er nog niet veel mensen gewoon zijn van niet te proberen tanken ;) In een mini dungeon hadden er toch veel van de groep problemen mee en zag je ze om de min sterven :p gelukkig waren we met zoveel dat er nooit een grote wipe was geweest. Met de storyline dungeon waren we toch regelmatig gewiped. Het zal toch een kunst worden om te weten wanneer je moet dodgen en hoe agro tussen spelers te swapen

Verwijderd

Haha, ja dat kan inderdaad ook :P

Storyline Catacombs ging bij ons nog redelijk goed, onze twee warriors hadden dat wel door. Explorable mode... wow, daar waren we echt constant gewiped. We wisten niet hoe we het aan moesten pakken haha. Helaas hadden we niet genoeg tijd om het nog een keer te proberen.
IngamerX schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 01:25:
[...]

Nice, ik had namelijk e.e.a. meegekregen dat instability en lag tijdens PvP, en dan met name met WvW, nogal aanwezig waren. Maar blijkbaar wordt er nog eventjes een flink sprint getrokken naar de finish toe :).

Weten jullie al een beetje welke classes/weapons/skills jullie gaan hanteren?
De lag lag lag voornamelijk aan het feit dat er nog niets geoptimaliseerd was (ik denk dat het makkelijker is om iets wat nog niet geoptimaliseerd is aan passen...) Bij de laatste beta waren de meeste bugs er toch wel uit. En ik ga ervan uit dat ze voor release alles nog even door een optimalisatie halen :D

• Maxjee
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-09 09:30
Ben benieuwd hoe de ''guildwars2.wiki'' gaat uitpakken.
Bij GW1 kon je alles maar dan ook alles opzoeken (van simpele quests tot de beste manier om de moeilijkste instances aan te pakken)
Weet iemand of het bij gw2 ''gesteund'' gaat worden door Anet zelf? lijkt me niet maar ben toch benieuwd wat jullie er over weten.
}:O

heb niet op F1 geklikt of tutorial van te voren gelezen btw, daarvoor: sorry ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Maxjee op 05-07-2012 15:56 ]

www.presio.nl - Online marketing Leeuwarden

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
wiki.guildwars2.com bestaat en is bereikbaar ingame met de /wiki command.

In het eerste BWE linkte het /wiki command trouwens nog naar wiki.guildwars.com. :)

• Maxjee
Ah nice.

BWE3 is een weekje nadat ik terug ben uit australie dus kan nog snel eventjes testen, ik ben erg benieuwd naar hoe de Thief gaat spelen. heb een beetje het idee dat ze gewoon de assassin hebben genomen, paar skills eraf hebben gehaald (shadowform hehe), paar andere skills voor in de plaats en klaar? zit ik in de goede richting of heb ik het helemaal verkeerd?

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Het idee is nog hetzelfde: een class die snel in en uit het gevecht kan springen. De mogelijkheden zijn echter verbeterd door het Initiative mechanic: spreid je je skills over een langere tijd uit, of gebruik je alles in 1 keer om daarna even zonder te moeten zitten. IMO is de Thief wat de Assassin had moeten worden, maar wat het in gw1 simpelweg nog niet kon zijn.

• FaberOne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:04
Gaat iemand de TS nog eens aanpassen,
de 8ste prof. en release date zijn al een tijdje bekend en voor nieuwkomers is dat
wel interresant (en je voorkomt problemen zoals eerder voorgekomen).

• GuardMoony
De hoofdauteurs heb ik al een tijdje niet meer gezien in dit topic. Mss dat een van de mods zo vriendelijk zou zijn ;)

• Joostjah
  • Laatst online: 22-11 18:53
Dan moet jij toch eens goed lezen ;)

Zal eens even kijken wat er veranderd moet worden.

Mocht je iets willen schrijven moet je gewoon even een bericht sturen :)

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
Joostjah schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 12:34:
Dan moet jij toch eens goed lezen ;)

Zal eens even kijken wat er veranderd moet worden.

Mocht je iets willen schrijven moet je gewoon even een bericht sturen :)
Snel een lijstje gemaakt.
  • Interface onder het kopje Holy Trinity is zeer verouderd.
  • Onder de leveling curve staat "Arenanet heeft aangegeven dat je level 1-80 kan halen door alleen maar te PVPen, hoe dit precies werkt is nog niet duidelijk."
    Dit is nu wel duidelijk, namelijk WvW.
  • Personal Storyline mist uitleg.
  • Nieuwe poll/aanpassing voor Mesmer toevoeging
  • Video's kan worden geupdate. Ik zou zeker Yogscast Guild Wars 2 video's er bij zetten, Totalbiscuit, WoodenPotatoes en Dontain.
  • Release Date kopje. Release date is bekend, net zoals de BETA weekend die nog gaat komen.

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Facebook poll voor tshirts
Ik vind het eerste tshirt wel het mooist, zou ik nog wel willen kopen ook.
(heeft dusver ook de meeste stemmen lol)

[ Voor 9% gewijzigd door AppieNL op 06-07-2012 19:08 ]

• Felsch
  • Laatst online: 06-11 15:10
Ik ga het spel een week ofzo voor de laatste bwe ff pre purchasen en dan ga ik iig tijdens de laatste bwe ook spelen en profiteren van de headstart :).

Als ik ga spelen zal het waarschijnlijk melee class zijn (gaurdian heeft voorkeur atm ^^).

Om eerlijk te zijn heb ik niet echt naar andere professions gekeken en ben ik dat eigenlijk ook niet van plan. In tegenstelling tot WoW ga ik mij proberen te beperken tot 1 character en dat zou wel leuk te down moeten zijn.

Verwijderd

Felsch schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 20:41:
Ik ga het spel een week ofzo voor de laatste bwe ff pre purchasen en dan ga ik iig tijdens de laatste bwe ook spelen en profiteren van de headstart :).

Als ik ga spelen zal het waarschijnlijk melee class zijn (gaurdian heeft voorkeur atm ^^).

Om eerlijk te zijn heb ik niet echt naar andere professions gekeken en ben ik dat eigenlijk ook niet van plan. In tegenstelling tot WoW ga ik mij proberen te beperken tot 1 character en dat zou wel leuk te down moeten zijn.
Je doet alsof de bwe nog lang op zich laat wachten. Daar dit over 2 weken is. Dus jouw moment is al over een week. :P

Verwijderd

Hebben we een 9e prof? Iedereen heeft het over een Gaurdian? :9

• sjhgvr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-11 07:48
Ik heb een countdown timer gemaakt, welke aftelt tot 25 augustus 09:00. (Midnight PDT; 9am CEST; Bron: http://wiki.geneontology.org/index.php/Timezones)
Online heb ik meerdere countdowns gevonden waarvan er velen terugtellen tot 25 augustus 00:00.
Wie heeft er gelijk? Ik, hun, geen van beide?

[ Voor 15% gewijzigd door sjhgvr op 07-07-2012 23:19 ]

oisd.nl

• Felsch
  • Laatst online: 06-11 15:10
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 21:04:
[...]

Je doet alsof de bwe nog lang op zich laat wachten. Daar dit over 2 weken is. Dus jouw moment is al over een week. :P
haha, als je het zo zegt, klinkt dat inderdaad zo :). Maar dan nog, ik ben iemand die meer zoiets heeft voor rustig aan, dus ja, ik vind het lang :p

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

DaPi schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 23:15:
Ik heb een countdown timer gemaakt, welke aftelt tot 25 augustus 09:00. (Midnight PDT; 9am CEST; Bron: http://wiki.geneontology.org/index.php/Timezones)
Online heb ik meerdere countdowns gevonden waarvan er velen terugtellen tot 25 augustus 00:00.
Wie heeft er gelijk? Ik, hun, geen van beide?
25 augustus is de datum dat de pre-release start voor de diegene die pre-purchased hebben

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Na jaren veel geswitched te hebben tussen vele MMO's en steeds terug vallen bij o.a. LotRO, WoW en EVE, ga ik denk ik toch maar voor GW2. Heb GW een blauwe maandag gespeeld, maar het niet-echt-een-mmo gevoel bij GW1 te krijgen (alles bijna instanced, niet een volledig open wereld) kwam ik toch weer vaak bij de oude bekenden terecht.

Echter, het nu WEL volledige MMO gevoel en de personal storyline doet me wel iets. Ben dol op PvE, en volgens mij is GW2 ook echt wel erg leuk voor een casual (heb ook nog andere hobbies :P) speler. Dus tot ziens in GW2! :D

PS: Is er iets bekend over een mogelijke Tweakers guild die open staat voor casual spelers? :D

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Thrace Grumble schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:04:

PS: Is er iets bekend over een mogelijke Tweakers guild die open staat voor casual spelers? :D
http://guildoftweakers.com/home

Ben lid maar ga pas vanaf release er actief mee aan de slag :)

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11 09:39
Wat zijn jullie plannen voor de volgende BWE?

Voor mezelf heb ik nog een paar puntjes openstaan:
  • Ascalon Catacombs storymode (Ben lvl 34, dus kan direct beginnen!)
  • De laatst toegevoegde WvWvW puzzle. Ik heb de eerste al wel gedaan maar de tweede nog niet.
  • Necromancer proberen. Ik heb Thief en Mesmer al uitgebreid geprobeerd, maar vind Mesmer nog wat onwennig spelen als caster dus ga ik dit keer maar eens Necromancer proberen.
  • Crafting uitproberen, want daar heb ik mij nog helemaal niet mee bezig gehouden.
Dit zijn wel zo'n beetje de dingen die ik nog wil uitproberen in de volgende BWE, maar misschien hebben jullie nog leuke ideeën of aanraders? :)

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Iemand al de WvW dungeon gezien van Wooden Potatoes: YouTube: Guild Wars 2: New WvW Dungeon Run - P1 ?

Echt, ontzettend tof, je zou vergeten dat het een MMO is! :D _/-\o_ :9~

Warning: sommigen zullen het als spoilers ervaren, kijken dus op eigen risico :P

En @Xato: nog aan geen een BWE meegedaan, hou de ervaring liever voor retail :D
Wordt denk ik als eerste een ranger, of guardian.

[ Voor 30% gewijzigd door Thrace Grumble op 09-07-2012 15:40 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:41
Xato schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:55:
Wat zijn jullie plannen voor de volgende BWE?

Voor mezelf heb ik nog een paar puntjes openstaan:
  • Ascalon Catacombs storymode (Ben lvl 34, dus kan direct beginnen!)
  • De laatst toegevoegde WvWvW puzzle. Ik heb de eerste al wel gedaan maar de tweede nog niet.
  • Necromancer proberen. Ik heb Thief en Mesmer al uitgebreid geprobeerd, maar vind Mesmer nog wat onwennig spelen als caster dus ga ik dit keer maar eens Necromancer proberen.
  • Crafting uitproberen, want daar heb ik mij nog helemaal niet mee bezig gehouden.
Dit zijn wel zo'n beetje de dingen die ik nog wil uitproberen in de volgende BWE, maar misschien hebben jullie nog leuke ideeën of aanraders? :)
Ikzelf heb voornamelijk de Guardian nog op mijn programma staan. Dan heb ik alle professions (kort) gespeeld. Wellicht nog wat meer met de thief. Verder ga ik niet teveel bijzonders doen, ik bewaar het echte puzzel- en uitzoekwerk voor de release. Met de relatief geringe tijd die ik heb om te spelen, probeer ik vooral te bepalen welke professions (in welke volgorde) ik ga spelen. Met name de thief is tot nu toe behoorlijk hoger op mijn lijst beland dan verwacht.

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

http://massively.joystiq....-final-guild-wars-2-beta/

Hoera, Asura en Sylvari toch te spelen in het laatste beta weekend. Dan jeukt het toch om het laatste beta weekend ook te spelen.

• ninc
4bit schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:11:

Hoera, Asura en Sylvari toch te spelen in het laatste beta weekend. Dan jeukt het toch om het laatste beta weekend ook te spelen.
Dat is mooi. Maar denk niet dat ik een asura of sylvari ga spelen in de beta. Ik ga wel even kijken of een female sylvari er goed uitziet als necromancer, want twijfel nog tussen human of sylvari necro. Goed moment om dat even te bepalen ;)

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online

Tof!

Eigenlijk wilde ik dit weekend aan me voorbij laten gaan, want ik was wel klaar met de BWE's, maar die 2 wil ik toch nog wel even proberen,

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 02:58

Ben ik blij dat ik dan op kamp ben. Het no-lifen hou ik wel voor de maand vakantie in september ;)

Daarnaast is het ook nuttig om eens op de websites van curse (oa. GW2 Guru) te gaan kijken als je het spel nog niet gekocht hebt en graag eens zou willen meedoen aan het BWE. Zij geven namelijk 20 000 keys weg aan europese curse leden (en nog 5000 aan curse premium leden). Ze starten hier de 10e mee, en voor hun premium leden is het nu al bezig.

[ Voor 4% gewijzigd door Cooki3s op 09-07-2012 16:43 ]

• Maxjee
Weet niet of ik helemaal in het goede topic zit maar ik post het hier toch maar:

Ik ben opzoek naar een laptop die guildwars 2 goed kan draaien, ik heb zelf wat wat rondgezocht maar kwam er achter dat ik geen verstand heb van hardware.
prijs mag liggen tussen 500 - 700 euro (als er 1 is van 800 overweeg ik die ook nog want de laptop is ook meteen voor mn studie de komende 4 jaar)
stroom verbruik maakt niet veel uit aangezien de laptop waarschijnlijk altijd dichtbij stopcontact zit)
een goed voorstel iemand?

Maxjee schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 08:03:
Weet niet of ik helemaal in het goede topic zit maar ik post het hier toch maar:

Ik ben opzoek naar een laptop die guildwars 2 goed kan draaien, ik heb zelf wat wat rondgezocht maar kwam er achter dat ik geen verstand heb van hardware.
prijs mag liggen tussen 500 - 700 euro (als er 1 is van 800 overweeg ik die ook nog want de laptop is ook meteen voor mn studie de komende 4 jaar)
stroom verbruik maakt niet veel uit aangezien de laptop waarschijnlijk altijd dichtbij stopcontact zit)
een goed voorstel iemand?
Qua processor is het niet zo'n groot probleem. Waar je op moet letten is de grafische kaart. Let op dat er een aparte kaart in zit, want die standaard intel dingen worden door bijna geen enkel spel (goed) ondersteund...

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

De Intel 4000 zou hem goed moeten draaien...
Our goal with Guild Wars 2 is to have it run on a wide range of Windows gaming PCs.

Windows® XP Service Pack 2 or better • Intel® Core 2 Duo 2.0 GHz, Core i3, AMD Athlon 64 X2, or better • 2 GB RAM • NVIDIA® GeForce® 7800, ATI X1800, Intel HD 3000, or better (256MB of video RAM and shader model 3.0 or better) • 25 GB available HDD space • Broadband Internet connection • Keyboard and mouse
Maar ik zou inderdaad aanraden om een dedicated GPU te nemen, minimaal Nvidia GT555 of een AMD 57XX als je een beetje goed wil gamen

• GuardMoony
Thrace Grumble schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:35:
Iemand al de WvW dungeon gezien van Wooden Potatoes: YouTube: Guild Wars 2: New WvW Dungeon Run - P1 ?

Echt, ontzettend tof, je zou vergeten dat het een MMO is! :D _/-\o_ :9~

Warning: sommigen zullen het als spoilers ervaren, kijken dus op eigen risico :P

En @Xato: nog aan geen een BWE meegedaan, hou de ervaring liever voor retail :D
Wordt denk ik als eerste een ranger, of guardian.
Met een paar van de guild ( guildoftweakers ) hebben we deze al een paar keer uitgespeeld. Tip. zet double tap for dodge uit. En bind een dodgekey. ( je hebt deze nodig ! )
Het leuke aan deze dungeon is dat je zelf een groot deel van de traps kunt activeren >:) De eerste maal hebben we toch 2 uur ofzo over gedaan.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
Gropah schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:03:
De Intel 4000 zou hem goed moeten draaien...

[...]

Maar ik zou inderdaad aanraden om een dedicated GPU te nemen, minimaal Nvidia GT555 of een AMD 57XX als je een beetje goed wil gamen
Mwah, mijn laptop met GT525M draait hem ook lekker met alles op high.
Let er wel op, het spel lijkt op dit moment nog niet bepaald GPU-optimaal te zijn, dus waarschijnlijk draait het straks nog beter (aan dit stukje tekst kunt u geen rechten ontleden).

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Sneezzer schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:07:
[...]

Mwah, mijn laptop met GT525M draait hem ook lekker met alles op high.
Let er wel op, het spel lijkt op dit moment nog niet bepaald GPU-optimaal te zijn, dus waarschijnlijk draait het straks nog beter (aan dit stukje tekst kunt u geen rechten ontleden).
Het was vooral cpu based maar niemand haalde echt optimaal fps en ik kende ook niemand waar het wel echt lekker draaide. Het was prima speelbaar maar de presentaties waren toch wel waardeloos te noemen op de wat meer high end systemen,
Daarnaast als het goed is wordt alles nog een stukje mooier in de final version en is dit nog niet de volledige vermogen van de engine.

• SinergyX
Laatste beta zal voor mij de beslissing worden om de CE te gaan gebruiken of door te gaan verkopen, hoe grote CE verzamelaar ik ook ben, trekt GW2 mij steeds minder. De meerwaarde van de CE is er ook niet echt, via HoM krijg ik al genoeg goodies om tijdje door te spelen.

En als er geen CE's meer gemaakt gaan worden (zoals GW prophecies), kan die nog wel eens een leuk bedrag waard gaan worden :)

SinergyX schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:23:
Laatste beta zal voor mij de beslissing worden om de CE te gaan gebruiken of door te gaan verkopen, hoe grote CE verzamelaar ik ook ben, trekt GW2 mij steeds minder. De meerwaarde van de CE is er ook niet echt, via HoM krijg ik al genoeg goodies om tijdje door te spelen.

En als er geen CE's meer gemaakt gaan worden (zoals GW prophecies), kan die nog wel eens een leuk bedrag waard gaan worden :)
Door een klein foutje heb ik er twee... De tweede gaat ook verkocht worden.

Pagina: 1 ... 57 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.