Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dmar
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ah ok, vandaar de 4500. Je kan dus 5000 max halen, kan je toch aardig wat gold van kopen (wat iedereen denk ook ermee deed).

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Dmar schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:46:
Ah ok, vandaar de 4500. Je kan dus 5000 max halen, kan je toch aardig wat gold van kopen (wat iedereen denk ook ermee deed).
Kennelijk niet, aangezien elke gem die verkocht is ook door iemand anders gekocht is. Zelf heb ik ze gebruikt om wat mystic keys van te kopen en te kijken wat er zoal uit die mystic chests kwam. Op zich vrij leuke dingen, alleen jammer dat alles character bound is en dat er zoveel tonics in zitten.

• Dmar
  • Niet online
Denk dat ze de markt niet open gezet hebben, anders zou de waarde van gems zeer snel kelderen. Iedereen waarmee ik speelde, verkocht bijna alles voor gold. Maar ik speelde dan ook eigenlijk alleen WvWvW, waar je gold vrij snel gaat :)

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 02:58
Met een examen op de 28e had de planning van de stress test wel wat beter kunnen zijn voor deze student :(. Maar goed, dan spelen we wel het eerstvolgende BWE wat langer... Door alle videos van Tales of Lumin te kijken heb ik serieus veel zin gekregen om de wereld te gaan verkennen (Als je hem nog niet kent, zoek eens op youtube, heeft een zalige vertelstem. Wel spoilers, maar dat is eigenlijk elke video wel).

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-11 17:36
Man wat zijn standaard MMO's toch lame :9

Gister even Rift gedaan en er kwam een vlammend projectiel op mij af, ik strafede gewoon opzij in de hoop hem te ontwijken |:( Juist, het projectiel maakte gewoon een 90 graden bocht recht op mij af :'(

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Dmar schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:37:
Ik zie sowieso het nut niet in om gems nu al te kopen, alles wordt toch gewist. Daarnaast was het volgens mij niet eens mogelijk om gems te kopen, dus weet niet hoe diegene 4500 gems kon krijgen (Max is volgens mij die 2000 + 500 gratis).
Het is sinds closed beta mogelijk om gems aan te kopen. ( DIT KOST GEEN GELD ) er word alleen maar een test gedaan of de transactie mogelijk is met de opgegeven CC om hun systeem te testen. Hiermee krijg je dan 2000 gems. is altijd handig om keys ofzo met te kopen en deze dan te verkopen voor ingame silver :) of chests met open te doen.

• Dmar
  • Niet online
Cooki3s schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:58:
Met een examen op de 28e had de planning van de stress test wel wat beter kunnen zijn voor deze student :(. Maar goed, dan spelen we wel het eerstvolgende BWE wat langer... Door alle videos van Tales of Lumin te kijken heb ik serieus veel zin gekregen om de wereld te gaan verkennen (Als je hem nog niet kent, zoek eens op youtube, heeft een zalige vertelstem. Wel spoilers, maar dat is eigenlijk elke video wel).
Heb zelf ook tentamens, maar dan slaap je toch gewoon paar uurtjes minder ;)

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
Cooki3s schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:58:
De stresstest is om 23:00 afgelopen. Het lijkt me niet dat je examen voor 8:30 begint, dus dan heb je nog zo'n 7-9 uur slaap! Genoeg dus!

Verwijderd

xeple schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 07:51:
Man wat zijn standaard MMO's toch lame :9

Gister even Rift gedaan en er kwam een vlammend projectiel op mij af, ik strafede gewoon opzij in de hoop hem te ontwijken |:( Juist, het projectiel maakte gewoon een 90 graden bocht recht op mij af :'(
Ik moest hier wel om lachen :) .

Daarom is GW2 toch wel een stuk anders en misschien dat mensen die Rift graag spelen het misschien totaal niet werkt voor hun speelstijl.

• Remz
Servers zijn online, precies om 19:00

• Dmar
  • Niet online
Bij mij doet hij het nog niet? Doet het al. Gaan er nog mensen alle uren vullen met WvWvW? Zo ja, geef even je server. Ik zit norrhart domain.

[ Voor 66% gewijzigd door Dmar op 27-06-2012 19:01 ]

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 18:53
Ik was al ingelogd, maar dacht even kijken of toevallig de asura\sylvari playable zijn. Helaas kan ik nu niet meer inloggen.

• FaberOne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:04
Mehh.... kom er niet in :(

Verwijderd

Rustig aan, het is een stresstest ;)

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:09
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:22:
[...]

Rustig aan, het is een stresstest ;)
haha dat zeggen ze :) maar je kan gewoon spelen hoor effe opnieuw proberen en klaar

How are you doing?

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
stftweaker schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:32:
[...]

haha dat zeggen ze :) maar je kan gewoon spelen hoor effe opnieuw proberen en klaar
Dus vandaag is een stresstest? Waarom hebben ze niet even een mailtje gestuurd?

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Wat een gare bedoeling :-D
Ok, ik weet het.. Stress-test..

Ik kijk wel weer eens als de game uit is.. geen drol aan om zo te 'spelen'.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Swandertj schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:33:
[...]

Dus vandaag is een stresstest? Waarom hebben ze niet even een mailtje gestuurd?
Was inderdaad wel even handig geweest, maar ik denk ook dat het deels is om meer followers op FB te krijgen, ofzo

• Dmar
  • Niet online
Was weer leuk. 5 uur WvW ;). Servers waren weer niet balanced, veel servers domineerde de map al na 30 min.
Zo afgelopen weer. Niet echt veel gespeeld, heb ook het idee dat ik het meeste wel gezien heb en ben wel toe aan release. Spel zag er toch net weer wat gepolijster uit volgens mij, dus dat is een goed teken.

Verder vooral mesmer gespeeld en nog heel even met engineer. Mesmer is leuk, maar niet heel sterk vind ik. Ook wel jammer dat je clones zo snel verdwijnen. Er zijn zoveel AoE-achtige gevechten waarin targets zo snel neer gaan dat clones weinig toevoegen. Zou liever zien dat ze verdwijnen als je out of combat gaat ofzo eventueel met een maximum tijd.

Ook nog heel even meegedaan aan het eind event, maar vond dat echt super boring. Warrior als corrupted is echt totaal waardeloos. Speelt traag als dikke po*p, heel weinig mobiel, alles cast times en alles in melee range... Tja daar kom je niet ver mee.

Evengoed wel weer even leuk om te zien, maar laat het spel nu maar uitkomen :D

Verwijderd

Nou... dat was zeker leuk! Ik heb enorm goed kunnen spelen ondanks de brakke internetverbinding, beetje PvE gedaan, en ook in PvP goed kunnen spelen.

WvW heb ik maar overgeslagen deze keer, volgende keer bij BWE3.

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-11 17:07
Het event was hier echt onspeelbaar. Gevecht inlopen met een groep, geen idee waardoor ik geraakt werd, dikke cijfers in beeld (10k was geen uitzondering) en meteen dood dus (zowel met als zonder boss in de buurt)... Als branded player ben je behoorlijk zwak, na death penalty had ik maar 740 HP. Skills zijn vrij onbruikbaar (iig als human) te veel melee gericht wat met zo veel lag echt niet te doen was. Wel die draak een paar keer zien over vliegen, zag er wel tof uit. Helaas de laatste waypoint niet kunnen overnemen.
En weer waren er problemen met de trading post... In het begin deed hij het helemaal niet, toen heeft hij even gewerkt en op het laatst kon je weer niets meer (verk)kopen. Zolang ze dat probleem niet weg gewerkt hebben, zie ik nog geen release.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Dmar
  • Niet online
Ik vond zelf dat er nog te veel onopgeloste problemen in zaten. Ze hadden in WvW weer dezelfde servers tegen elkaar gezet als BWE2, wat ervoor zorgde dat sommige servers andere binnen no-time overheersden. Ook de reset van mobs gaat naar mijn mening nog te snel, is irritant als je groepen wilt aanpakken in je eentje.

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
MonkeySandwich schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:41:
Het event was hier echt onspeelbaar. Gevecht inlopen met een groep, geen idee waardoor ik geraakt werd, dikke cijfers in beeld (10k was geen uitzondering) en meteen dood dus (zowel met als zonder boss in de buurt)... Als branded player ben je behoorlijk zwak, na death penalty had ik maar 740 HP. Skills zijn vrij onbruikbaar (iig als human) te veel melee gericht wat met zo veel lag echt niet te doen was. Wel die draak een paar keer zien over vliegen, zag er wel tof uit. Helaas de laatste waypoint niet kunnen overnemen.
Ja de balance was wel redelijk ver te zoeken in het begin. Maar het was meer een zergling event. Eens je zelf branded was geworden bleef je deze ook ;) Ivm met 10k schade. Tja wat wil je. Als je als low lvl tegen een lvl 80 elite gaat vechten ;) Je moest je eigen elite monsters dit laten doen.

Ik vond het toch wel even fijn voor dit even mee te maken. Ik mag hopen dat ze gelijkaardige events in de release doen. Mss alleen maar zone gebonden in plaats van heel de map.

Verwijderd

IK had eerlijk gezegd niet verwacht dat het WvW probleem al opgelost zou zijn. Ik denk dat veel van de fixes waar ze aan werken nog niet in de stress test build zaten. Hopelijk zien we dat in BWE3.

Ik heb eigenlijk alleen de laatste 10-20 minuten als branded gespeeld, toen bijna iedereen al om was :P toen was er nog maar weinig te doen.

Verwijderd

Het probleem is dat jullie te veel verwachten van WvWvW. Je kan er van uitgaan dat dit onderdeel gewoon erg veel mensen gaat trekken 1e paar maanden. Je kan moeilijk zeggen tegen die mensen dat ze maar ergens anders moeten gaan spelen want ze spelen GW2 voor dit onderdeel.

Als je er in gaat met het idee dat het "balanced" zal worden heb je het verkeerd in het begin zal er heel wat meelopertjes zich organiseren dat ze op de "juiste" server spelen zodat ze altijd met de "zerg" mee kunnen.

Het heeft ook geen zin om je daar om druk te maken, dat Arenanet heeft gezegd dat de WvWvW ook via "rating" gaat betekend dat dit vanzelf wordt opgelost.

• Dmar
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:15:
Het probleem is dat jullie te veel verwachten van WvWvW. Je kan er van uitgaan dat dit onderdeel gewoon erg veel mensen gaat trekken 1e paar maanden. Je kan moeilijk zeggen tegen die mensen dat ze maar ergens anders moeten gaan spelen want ze spelen GW2 voor dit onderdeel.

Als je er in gaat met het idee dat het "balanced" zal worden heb je het verkeerd in het begin zal er heel wat meelopertjes zich organiseren dat ze op de "juiste" server spelen zodat ze altijd met de "zerg" mee kunnen.

Het heeft ook geen zin om je daar om druk te maken, dat Arenanet heeft gezegd dat de WvWvW ook via "rating" gaat betekend dat dit vanzelf wordt opgelost.
Toch ben ik hier niet bang voor. De gemiddelde zerg kan je met enige strategie zo helemaal uitmoorden. Had in BWE2 met 3 mensen 4 balista's opgesteld om een hoek en zo meer dan 15-20 mensen genadeloos afgeslacht. Ze moeten vind ik persoonlijk enkele dingen aanpassen, ben zelf groot voorstander van een WvW-currency, waarmee je siege en commanderbook enz. kan kopen (desnoods ook je gear repareren).

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-11 19:22
Heel even gespeeld gisteren. Blijf een raar probleem houden met de besturing van de camera met de rechtermuis knop. Die reageert ongeveer de helft van de tijd niet goed. Erg hinderlijk als je je puppeke nauwkeurig over iets heen wilt loodsen en je constant er vanaf dondert. Hebben meer mensen hier last van?

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

• Remz
Potame schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:10:
Heel even gespeeld gisteren. Blijf een raar probleem houden met de besturing van de camera met de rechtermuis knop. Die reageert ongeveer de helft van de tijd niet goed. Erg hinderlijk als je je puppeke nauwkeurig over iets heen wilt loodsen en je constant er vanaf dondert. Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb alleen bij een lage FPS dat mijn camera ontzettend springt als ik de rechtermuisknop gebruik. Dit is trouwens ook het geval bij andere MMO's zoals Aion.

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

Ik heb wel rare problemen met de camera bewegen. Als ik mijn muisknop indruk om de camera te bewegen, en ik dat net doe als er een vijand onder mijn muis zit, hij deze selecteert. Heeft voornamelijk te maken met vijand selecteren on button press ipv on button release.

Vaak genoeg voor gehad dat ik opeens oftewel een vijand of zelfs vriend had geselecteerd omdat ik de camera wou laten draaien.

[ Voor 19% gewijzigd door 4bit op 28-06-2012 14:31 ]

I'll do what I can, but expect very little.

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-11 19:22
ah dat zou dus kunnen komen omdat de game nog niet helemaal geoptimaliseerd is...

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 09:13

D-rez

dexels

release 28/08/2012

[ Voor 124% gewijzigd door D-rez op 28-06-2012 14:57 ]

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik denk dat we een release date hebben!

28/08/12 :)

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:30

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

eindelijk komt dat spel uit.. he he :) nu eerst de zomerzon.. tot 26-8-12 en dan regen regen regen :P

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Holy balls! 28 augustus! That's way too soon! Ik moet nog afstuderen! :o

Excitement excitement excitement excitement!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Arghl! Direct ná mijn vakantie! Nouja, waarschijnlijk maar beter ook (in ieder geval voor mijn vriendin) :)

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:14
Damn net als school weer een week bezig is |:(

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-11 11:34
Argggg! Net de 2 weken ervoor vakantie! effe kijken of ik het nog weekje kan verplaatsen! :P

Battle.net tag

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Waarschijnlijk wordt het voor ons de 30ste. US release zijn namelijk altijd op dinsdag en EU op donderdag, maar goed met de headstart wordt het voor ons misschien zelfde dag als US?

Anyway, kan ik nog mooi een paar dagen spelen voordat ik op Introkamp ga van mijn SV :D
Gropah schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:07:
Waarschijnlijk wordt het voor ons de 30ste. US release zijn namelijk altijd op dinsdag en EU op donderdag, maar goed met de headstart wordt het voor ons misschien zelfde dag als US?

Anyway, kan ik nog mooi een paar dagen spelen voordat ik op Introkamp ga van mijn SV :D
Nee, nee, World-Wide-Release. Dus een release op dezelfde dag voor de gehele wereld (tenzij je klok natuurlijk dermate afwijkt...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Calderas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-02 22:41
3-day head start niet vergeten voor de pre-buyers hé :-)

• KoekjevanLU
  • Nu online
Calderas schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:19:
Ohja, uiteraard. Kan ik net nog t laatste weekend van mn vakantie spelen :)
Ja, die begint dan op zaterdag. Da's een heel weekend weg :P Ik denk dat ik de 27e even vrij ga nemen...

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

W00T INDEED, DAS MOOI OP ZATERDAG DE 25STE BEGINNEN. YEAH!

SOZ: CAPSLOCKDAG, NU MET GOEDE REDEN :D

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31
28 augustus dus! Prima, aangezien ik toch nog lang niet klaar ben met Diablo III. :)

• KoekjevanLU
  • Nu online
Laatste BWE is overigens ook aangekondigd: 20-22 juli. (Bron Arenanet Blog)

[ Voor 35% gewijzigd door KoekjevanLU op 28-06-2012 15:23 ]

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:22
Excellent excellent! Smithers, release the hounds! Hopenlijk fixen ze in die laatste 2 maanden ook die random crash die ik krijg waardoor gw2 freezt en ik mn laptop moet resetten, zijn genoeg mensen die hier van last hebben las ik.

En weet ieg zeker dat ik niet op de Ruins of Surmia server ga spelen. Zit daar vol met spaanstaligen, niet echt fun vind ik.

Nu kunnen we eindelijk gaan aftellen. En de headstart is ook in het weekend, dat is helemaal ideaal ;)

• Remz
Geniaal, wist dat de Jersey Hoax geen hoax was. Nu zit ik toch met een dilemma, ik zou meegaan als mentor voor mijn studievereniging op de introweek, en dat is dezelfde datum...

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:48
En wie heeft er vanaf de laatste week van augustus 3 weken vakantie? :w *O*
Het heeft zo moeten zijn lol.

Verwijderd

Dit wordt voor mij een zware week :+ New Super Mario Bros 2 komt de vrijdag ervoor uit.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 22:21

junglebeast

hier staat iets

Ah net na mijn verjaardag. Zal wel geen nieuwe computer en spel krijgen ben ik bang :(

Oh en ik denk dat MoP ook rond die tijd gaat uitkomen.. wordt nog leuk op MMO gebied.

(let niet op mijn sig, dat wordt het niet ben ik bang)

[ Voor 16% gewijzigd door junglebeast op 28-06-2012 17:13 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Verwijderd

Mooie datum, werd eens tijd. :) Ben ondertussen klaar met beta's. :p
Even melden dat ik die week ziek ben bij de mensen om me heen.

• Joostjah
Helaas dat zijn net m'n 3 maanden vakantie afgelopen.:(
Maar goed eindelijk een date, na zo lang wachten :D

• Dmar
  • Niet online
ninc schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:29:
Excellent excellent! Smithers, release the hounds! Hopenlijk fixen ze in die laatste 2 maanden ook die random crash die ik krijg waardoor gw2 freezt en ik mn laptop moet resetten, zijn genoeg mensen die hier van last hebben las ik.

En weet ieg zeker dat ik niet op de Ruins of Surmia server ga spelen. Zit daar vol met spaanstaligen, niet echt fun vind ik.

Nu kunnen we eindelijk gaan aftellen. En de headstart is ook in het weekend, dat is helemaal ideaal ;)
Je hoeft alleen je DNS te flushen (CMD > ipconfig /flushdns. Heb hetzelfde probleem en dit werkt.

Verwijderd

Ik ben een van de weinigen hier die niet blij is met de datum. Dan ben ik namelijk op vakantie (tot 7 sept). Dus aan die head-start geen ruk :'( en met een beetje pech worden de character names vrijgegeven en ingepikt.

En dan krijg ik ook nog een mooie delay, omdat ik mijn CE niet kan activeren binnen 5 dagen na launch en dus waarschijnlijk (als ik terug ben en meteen wil spelen) moet wachten tot ik kan spelen.

Wat een rukzooi, wacht je jaren op het spel, plannen ze de release rot in.

*Excuses, moet even gal spuwen, niemand hier thuis begrijpt me*

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Nice..
28-8 wordt dus 25-8 voor de lucky few ? :-)

Maar mooi, leuke game voor de winter !

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:22
Dmar schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:33:
[...]

Je hoeft alleen je DNS te flushen (CMD > ipconfig /flushdns. Heb hetzelfde probleem en dit werkt.
Werkt dit? Lijkt me eerder een gw2 probleem. GW2 bevriest dan op een random moment, waarbij ik nog de muis kan rondbewegen en de muziek hoor spelen, maar voor de rest reageert niets. Via task-manager kan ik dan met moeite het process killen, maar dan blijft windows onbruikbaar en bij afsluiten blijft ie vasthangen. Reset knop inhouden is dan de enigste oplossing.

Als het volgende beta nog een keer voorkomt, zal ik het eens proberen. Lijkt mij raar dat gw2 het enigste is wat hier last van heeft.

• Dmar
  • Niet online
ninc schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:46:
[...]

Werkt dit? Lijkt me eerder een gw2 probleem. GW2 bevriest dan op een random moment, waarbij ik nog de muis kan rondbewegen en de muziek hoor spelen, maar voor de rest reageert niets. Via task-manager kan ik dan met moeite het process killen, maar dan blijft windows onbruikbaar en bij afsluiten blijft ie vasthangen. Reset knop inhouden is dan de enigste oplossing.

Als het volgende beta nog een keer voorkomt, zal ik het eens proberen. Lijkt mij raar dat gw2 het enigste is wat hier last van heeft.
Dit gaven zij zelf als oplossing op en het werkte, jouw geval is wel iets anders dan mijn geval, maar is het proberen waard, niet waar ;)

• Dmar
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:44:
Ik ben een van de weinigen hier die niet blij is met de datum. Dan ben ik namelijk op vakantie (tot 7 sept). Dus aan die head-start geen ruk :'( en met een beetje pech worden de character names vrijgegeven en ingepikt.

En dan krijg ik ook nog een mooie delay, omdat ik mijn CE niet kan activeren binnen 5 dagen na launch en dus waarschijnlijk (als ik terug ben en meteen wil spelen) moet wachten tot ik kan spelen.

Character namen kan je reserveren door Guild Wars 1 te spelen ;)
Lees dit maar eens.

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:38
W00t dat wordt over 2 maandjes dus lekker genieten van GW2 :D Jammer dat school dan alweer is begonnen.... Maar ach wie doet er nou iets nuttigs in de eerste week na de zomervakantie :p

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Dmar schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:25:
[...]

Character namen kan je reserveren door Guild Wars 1 te spelen ;)
Lees dit maar eens.
Die worden tot de launch date vastgehouden, dus daar heeft hij weinig aan.

Verwijderd

Precies dus daar heb ik weinig aan, nouja ik zie het wel. Laat een vriend van me het spel activeren en chars aanmaken.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:30

Nickrsd

ken ook je vakantie annuleren, dan is miss je vriendin niet geheel blij..
maar ach.. dan heb jij wel je zin. Wat je er over heb..

Wat boeit die paar dagen nou joh? Hoop niet dat het je second life gaat worden..
Ben liever op vakantie, dan een release missen. :P

Tja, er zullen altijd mensen zijn waarbij een willekeurige datum gewoon niet goed uitvalt. Maar het is natuurlijk altijd erg sneu als jij degene moet zijn die het overkomt!

Ik zou zeggen, ga lekker op vakantie en geniet daar maar van, want GW2 blijft nog wel een aantal jaren door draaien!

Verwijderd

Thanks voor de reacties. Ik ga gewoon relax op vakantie en dan zie ik het wel als ik terug ben. Voordeel is dat iedereen dan weg is uit de starterareas, heb ik het lekker rustig.

Verwijderd

Maak je een afspraak met een goede vriend gaat hij voor jou jouw CE claimen binnen 5 dagen terwijl jij lekker op vakantie bent :) .

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 16:25
Ik snap precies wat je bedoelt... ik had met met GW1 en alle expansions destijds.

Deze keer kom ik de week ervoor precies terug van vakantie, lucky me this time!
In de TS zie ik nog altijd 8e professie die nog niet bekend zou zijn.. heb ik iets gemist.. of ... :P

MW | BF1 Stats

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-11 10:28

Melkaz

Melkazar

AppieNL schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:28:
En wie heeft er vanaf de laatste week van augustus 3 weken vakantie? :w *O*
Het heeft zo moeten zijn lol.
Ik ook _/-\o_
Gelukkig vertrek ik pas op maandag dus kan ik mooi in het weekend de headstart gebruiken :)

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 16:25
Als ik eigenlijk nog verder nadenk, 28e de release en als je nu hebt gekocht, dus 3 dagen eerder (Early access) toch?
Heb ff het mailtje niet bij de hand :D

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Dat is correct ;)

• Dmar
  • Niet online
Hier nog een paar tips om je voor te bereiden. Vooral vooraf namen bedenken lijkt me een goed plan ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:47:
[...]

Maak je een afspraak met een goede vriend gaat hij voor jou jouw CE claimen binnen 5 dagen terwijl jij lekker op vakantie bent :) .
Dat ga ik ook doen denk ik. Laat hem zowiezo de box ophalen, activeren doen ik wel als ik thuis ben. In de FAQ wordt niets gezegd over een vertraging als je activeert na de 5 dagen na launch, alleen dat je dan de serial moet activeren om te spelen.

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Aangezien ik op vakantie ben tijdens de release van Guildwars 2 heb ik ook helaas niets aan de pre-order die ik heb gedaan.. Maar goed ben blij dat er eindelijk een release datum is...

Nu had ik echter een vraag.. kun je nu al ergens zien of je HOM en namen van gw 1 goed zijn gekoppeld aan je guildwars 2 account? Ik hoop namelijk dat je met een pre-oder dit al van te voren kunt regelen anders ben ik bang dat mijn nicknames weg zijn en de koppeling naar mijn HOM mislukt en dat zou ik erg jammer vinden van de moeite en uren die ik in guildwars heb gestoken.

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Naar mijn weten zijn de namen standaard al gereserveerd, ook al is de account nog niet gelinked. Dat betekend dat niemand die namen kan gebruiken.
Zodra je dan je GW1 account linked, zal jouw account wel toegang krijgen tot die namen.

Denk er wel aan dat alle niet geclaimde namen na de release (dus wanneer de headstart afgelopen is) voor iedereen vrijgegeven worden.

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Het daadwerkelijke koppelen van je GW1 en GW2 account kan volgens mij pas echt bij de release (zal nog even kijken of ik de bron kan vinden, maar dit is wat ik dacht te hebben gelezen van een dev). De huidige koppeling tussen GW1 account en GW2 beta account is dus niet de definitieve koppeling. Wat betreft het reserveren van je namen heb je sowieso al pech, aangezien ze tot (of tot en met, niet zeker) de releasedag worden bewaard, daarna worden alle niet geclaimde namen vrijgegeven. Koppeling naar je HoM ben je alleen kwijt als je straks je koppeling zelf verknald.

[ Voor 9% gewijzigd door Stroopwafel Inc op 29-06-2012 13:00 ]

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 23:00
http://www.arena.net/blog...ter-name-for-guild-wars-2

Hier staat wat meer detail over namen. Maar het komt er op neer dat je 'recht" hebt op je GW1 naam tot en met de release dag van GW2, mits je GW1 in de laatste 6 maanden gespeeld hebt.

Tenminste, zo lees ik het...

Verwijderd

Vind het wel lachen dat ze een tijdje geleden ontkenden dat de football/voetbal shirts met 6-28-12 niks betekenden. Als je iets wil laten doorschemeren, moet je het niet zo duidelijk doen en dan alles ontkennen.

• KoekjevanLU
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:29:
Vind het wel lachen dat ze een tijdje geleden ontkenden dat de football/voetbal shirts met 6-28-12 niks betekenden. Als je iets wil laten doorschemeren, moet je het niet zo duidelijk doen en dan alles ontkennen.
Wat betekent 6-28-12 dan? De stress-test was 6-27-12, het volgende BWE 7-20-12 en de release 8-28-12....
28 juni was er volgens mij niets (ja, mn schoonzus jarig, maar daar doelden ze vast niet op ;) )

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-11 14:57
FF een vraagje

Weet iemand of de GW2 in augustus al crossfire ondersteund ?

• Dmar
  • Niet online
KoekjevanLU schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 08:49:
[...]

Wat betekent 6-28-12 dan? De stress-test was 6-27-12, het volgende BWE 7-20-12 en de release 8-28-12....
28 juni was er volgens mij niets (ja, mn schoonzus jarig, maar daar doelden ze vast niet op ;) )
Op de 28e kondigden ze de release aan ;)

Verwijderd

Dmar schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 10:48:
[...]

Je was me voor met die opmerking :9

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:54

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ik ben benieuwd. De BWE's hebben mij teleurgesteld maar ik hoop toch dat de game bij release mij wel aanspreekt. Anders is het toch nog zuur geld. Ergens motiveert het ook niet erg om te levelen wanneer je straks toch weer op lvl 1 gaat beginnen :)

Misschien waren/zijn de verwachtingen gewoon te hoog. Maar ik heb nog hoop.

• Dmar
  • Niet online
tuinïnen schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 11:21:
Ik ben benieuwd. De BWE's hebben mij teleurgesteld maar ik hoop toch dat de game bij release mij wel aanspreekt. Anders is het toch nog zuur geld. Ergens motiveert het ook niet erg om te levelen wanneer je straks toch weer op lvl 1 gaat beginnen :)

Misschien waren/zijn de verwachtingen gewoon te hoog. Maar ik heb nog hoop.
Er zijn games die veel minder content aanbieden, waarbij je ook nog eens een monthly fee moet betalen. Persoonlijk vind ik WvW alleen al het waard om GW2 te kopen.

Verwijderd

Weer 130mb update. Beetje bij beetje zullen ze aan die 25 gig gaan komen de komende 2 maanden.

• Joostjah
Zijn jullie er al uit wat voor characters jullie gaan maken?

Ik ga zelf;

Human Thief
Sylvari Guardian (wordt denk ik m'n main)
Asura Elementalist
Charr ?
Norn ?

Moet nog even kijken welke professions ik de laatste 2 doe, iemand nog aanraders? :D

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 23:00
Norn Ranger, en een human warrior (met rifle) voor mij.

Misschien ook nog een human sylvari elementalist, maar weet het niet zeker

edit: oh ja, was de laatste 2 rassen vergeten

[ Voor 20% gewijzigd door Basekid op 30-06-2012 17:49 ]

• Dmar
  • Niet online
Ben engineer in opleiding, dus mijn main staat wel vast ;)

Voor de rest denk

Human Mesmer
Sylvari Ranger
Asura Engineer
Charr Warrior/Guardian
Norn Necromancer

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik begin met een elementalist en als ik het tijd vind voor wat afwisseling neem ik er een ranger bij :)

Ben er nog niet uit welke rassen, hoop nog flink wat van die video's van woodenpotatoe te zien vanwege lore ed, en hopelijk kan ik dan een leuke keuze maken. Zoals het er nu uit ziet zou ik voor asura elementalist gaan en Sylvari ranger

• FaberOne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:04
Zal denk ik beginnen met een human, omdat die toch het best afgewerkte startgebied heeft. Ik verwacht nog best wat bugs in de startgebieden van Asura en Sylvari, die laat ik anderen wel eerst ff testen :P

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

FaberOne schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 17:30:
Zal denk ik beginnen met een human, omdat die toch het best afgewerkte startgebied heeft. Ik verwacht nog best wat bugs in de startgebieden van Asura en Sylvari, die laat ik anderen wel eerst ff testen :P
Denk dat ze bij release er wel voor hebben gezorgd dat alles ongeveer zelfde kwaliteit heeft. Ja human area is meest getest, maar ook meest gespeeld (door mij in ieder geval), dus heb ik minder zin om die kant weer op te gaan

Verwijderd

Mee eens Gropah. Dat wij die gebieden niet hebben mogen testen betekent niet dat ze vol bugs zullen zitten. Ik denk dat ze intern een paar mensen een paar dagen laten spelen om dat te voorkomen.

Ik ga zowiezo voor Guardian, Elementalist en Mesmer en voor Human en Sylvari. Combinaties nog niet bepaald.

Verwijderd

Ik begin wel weer gewoon Human. Charr en Norn geprobeerd, Charr vond ik niks (zoals ik al verwacht had) en Norn zijn niet echt bijzonder, maar wel leuk voor een char erbij.

We beginnen dus met vijf charslots zoals in de beta:
1. Human Ele.
2. Human Ranger
3. Sylvari Necro
4. Asura Mesmer
5. Norn Warrior :p

Ik vermoed dat ik snel meer charslots zou kopen voor bv een Guardian of een tweede ele (Syl).

• KoekjevanLU
  • Nu online
Dmar schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 10:48:
[...]

Haha, ja bedacht ik me wat later ook inderdaad. Maar was niet meer in de gelegenheid t bij mn eigen opmerking te wijzigen :)

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 19:58
Gropah schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:21:
[...]

W00T INDEED, DAS MOOI OP ZATERDAG DE 25STE BEGINNEN. YEAH!

SOZ: CAPSLOCKDAG, NU MET GOEDE REDEN :D
Vandaag een pre-puchase te pakken gekregen! Eindelijk krijgt deel 1 een vervolg!

Iemand enig idee hoe laat we op zaterdag los kunnen? :D

• Remz
ixl85 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:36:
[...]

Vandaag een pre-puchase te pakken gekregen! Eindelijk krijgt deel 1 een vervolg!

Iemand enig idee hoe laat we op zaterdag los kunnen? :D
Zou me niks verbazen als het 19:00 of 20:00 is voor ons. Aangezien de BWE ook om die tijd start(vrijdag dan wel)

• Dmar
  • Niet online
Zal wel 12:00 PST zijn, dus 21:00 voor ons.

Verwijderd

Joostjah schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:41:
Zijn jullie er al uit wat voor characters jullie gaan maken?
1. Human Elementalist
2. Norn Guardian
3. Sylvari Mesmer
4. Charr Thief
5. Asura Engineer
6. Human Ranger

Ik moet dus al meteen maar een extra character slot aanschaffen :P De enige twee waar ik tot nu toe niet zo'n interesse in heb zijn de warrior en de necromancer.

Ik heb nu veel dingen uitgeprobeerd, en ik vind eigenlijk alles leuk om te spelen. Omdat iedereen zich in principe in zijn eentje moet kunnen redden zitten er veel overeenkomsten tussen de professions als het gaat om functionaliteit, maar elk met een eigen smaak. Ik vind zelf dat er een soort basis fun factor is die ik overal terug vind. Ik denk dat ik wellicht nog wel een warrior maak. Zelfs necromancer vond ik leuk om te spelen, maar dat is helemaal niet mijn ding... dus die laat ik achterwege.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2012 11:50 ]

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Mooi, release vlak na mijn verjaardag, early acces net voor mijn verjaardag! :P

Ga eerst weer opnieuw starten met de human ranger en daar lekker het verhaallijn & WvW mee doen bij release. En de Mesmer veel spelen, ras nog niet over uit, denk een sylvari ook. Guardian tijdens de beta's ook gespeeld op low levels, maar erg lastig bij boss fights, veel one hits van de boss - maar ligt aan eigen lack aan dodgen.
Pagina: 1 ... 56 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.