Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FaberOne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:04
[quote]GuardMoony schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:23:
[...]

PvE ( dynamic events ) kan je ook gewoon doen zonder de storyline te verpesten. Daarbij is de storyline verdeelt door prof + ras + keuze bij aanmaken van char.

Wat het levelen betreft. Dit heeft wel degelijk impact op WvW!!! Aangezien hoger level = meer skills en hoger dmg wapen.

In WvW wel zeker ja, maar toen ik speelde voelde het zo 'natuurlijk' aan (in PvE), je lette niet op je level, teminste bij mij. O-)

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 15:19
Ik moet zeggen dat inderdaad, ik niet zo erg op mijn level heb gelet zelfs tijdens het levelen xD .
ik ging gewoon van hier naar daar, kwam wat leuks tegen deed aan het event mee en aan die andere.
dacht laat ik eens een skill point halen kijk op map en loop naar de dichtstbijzijnde.
doe een skill point mini questje met een random persoon die daar ook toevallig is.

het speelt om het zo te zeggen echt lekker weg zonder moeilijk te doen over je levels en dergelijke

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Ja dat klopt dat je niet echt op je level let. Dit is juist echt uniek aan het spel. Maar voor WvW merkte ik toch een wereld van verschil tss lvl 5 of lvl 20 te zijn.

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
GuardMoony schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:39:
Ja dat klopt dat je niet echt op je level let. Dit is juist echt uniek aan het spel. Maar voor WvW merkte ik toch een wereld van verschil tss lvl 5 of lvl 20 te zijn.
Daarom vind ik het ook zo fijn om de normale PvP matches te doen, het gaat dan puur om skill en je prof. kennen omdat de stats zo goed mogelijk gebalanceerd zijn.

Weet iemand of je ook levelt als je PvP matches speelt en zo ja, hoeveel in verhouding met normaal questen?

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Xeiji schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:45:
[...]

Daarom vind ik het ook zo fijn om de normale PvP matches te doen, het gaat dan puur om skill en je prof. kennen omdat de stats zo goed mogelijk gebalanceerd zijn.

Weet iemand of je ook levelt als je PvP matches speelt en zo ja, hoeveel in verhouding met normaal questen?
Voor zover ik weet, is het de bedoeling dat je even snel levelt, dat hebben ze tenminste altijd gezegd.

Of dat nu ook al zo is weet ik niet.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

We kunnen dit weekend dus weer gamen en voor de mensen die een leuke guild zoeken is er natuurlijk een tweakers guild, namelijk:

Guild of Tweakers

We zitten op Far shiverpeaks. Informatie over joinen kan je op de site vinden :)

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Gropah schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:55:
We kunnen dit weekend dus weer gamen en voor de mensen die een leuke guild zoeken is er natuurlijk een tweakers guild, namelijk:

Guild of Tweakers

We zitten op Far shiverpeaks. Informatie over joinen kan je op de site vinden :)
Heb er zin in :) Alles staat al volledig klaar! Kan niet wachten!
Hopelijk kom ik een beetje snel binnen om een char te maken op Far Shiverpeaks.

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:05
Zijn er meerdere Tweakers guilds dan? Ik kwam er gister hier in een post ook al één tegen die op een andere server zit :)

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
joramoudenaarde schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:26:
Zijn er meerdere Tweakers guilds dan? Ik kwam er gister hier in een post ook al één tegen die op een andere server zit :)
Het gaat over dezelfde guild op dezelfde server :P

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38363563
Xeiji schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:45:
[...]

Ik vind het juist wel mooi dat WvWvW en gestructureerde PvP matches naast elkaar bestaan. Gestructureerde PvP kan zo mooi gebalanceerd worden en inderdaad puur draaien om skill en kunde.

WvWvW is daarentegen veel losser en veel minder gestructureerd. Balans is daar ook veel minder belangrijk. Dat een hoog level karakter beter presteert dan een laag level karakter is dan geen ramp. Ook een laag level karakter kan nog steeds wel wat bijdragen (bijvoorbeeld in groepsgevechten, events, verzamelen resources, bouwen). Het is dus een leuk evenement waar iedereen van een server aan kan bijdragen, zij het in meer of mindere mate.

De nadruk ligt bij WvWvW veel minder op competitie en balans, maar gelukkig hebben we daarvoor dus wel de gestructureerde matches. Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van hoe ArenaNet het spel heeft doordacht. Ook het schalen van karakters naar een bepaald level en het feit dat samenspelen echt beloond wordt (geen competitie onderling) spreken me tot nu toe zeer aan :)

Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe het nu is gesteld met de balans tussen melee en ranged. Ranged was (te) makkelijk in vergelijking tot melee. Ik vraag me af of daar al iets aan gedaan is; of kan hebben of aanvallen duidelijker aangegeven worden of dat champions aanvallen minder sterk schalen naar het aantal spelers... Dit weekend weten we het :)

[ Voor 11% gewijzigd door Morrar op 07-06-2012 13:46 ]

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
Weer een update van 85mb binnengehaald, en ik start Guild Wars 2 even op.

Krijgen we nou...
Op m'n G15 kwam zomaar een mooi Guild Wars 2 logotje te staan. Benieuwd wat er meer bij komt vrijdag. Dit was niet zo bij BWE1 toch?

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 12:18
Mystic Forge? Geef je items, en je krijgt andere items terug. Hmm, misschien leuke manier van vendoren?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Remz schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:02:
Weer een update van 85mb binnengehaald, en ik start Guild Wars 2 even op.

Krijgen we nou...
Op m'n G15 kwam zomaar een mooi Guild Wars 2 logotje te staan. Benieuwd wat er meer bij komt vrijdag. Dit was niet zo bij BWE1 toch?
Viel me gisteren inderdaad ook al op, maar heb nog geen verdere info kunnen vinden. Bij BWE1 was dit er volgens mij nog niet, dus ben benieuwd.

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Allemachtig, wat een download zeg. Lijkt wel of ie het hele spel opnieuw aan het binnentrekken is. Tis maar goed dat ik 'm nu alvast aan gezet heb. Ben erg benieuwd naar de verschillen t.o.v. de stress test de vorige keer. Speelde toen al best lekker soepel eigenlijk.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:22
BTW:
Q: Hi! Regarding the BWE2 and further BWE, will we be able to transfer servers in the next BWE with the amount of gems we have?.. or will there be any period where transferring is free? Would just like to be able to experience all of this amazing content with some friends! :)

A: World transfers will be free until 6pm PDT Saturday. After that point they will cost 1800 gems, so if you want to switch, do it early! -Ferg
Dus kan nu eindelijk naar de server van mijn guildies transferen, is altijd wel gezellig. Kan niet wachten om morgen weer te beginnen :P

• GuardMoony
Nog een tip voor de mensen die graag verschillende profs uittesten. Gebruik je gems voor sloten bij te kopen. Deze blijven bewaard gedurende heel de beta !!! zo kan je alle profs testen zonder dat je 1 moet wissen

• Remz
GuardMoony schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:32:
Nog een tip voor de mensen die graag verschillende profs uittesten. Gebruik je gems voor sloten bij te kopen. Deze blijven bewaard gedurende heel de beta !!! zo kan je alle profs testen zonder dat je 1 moet wissen
Domme vraag misschien, maar hoeveel kost zo'n unlock en hoeveel characters kan je standaard aanmaken?

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-11 22:34
Er is een filmpje verschenen op A'net over wat we van de BWE mogen verwachten:

Samengevat:

->Op basis van de feedback van vorige BWE:
- Alles proberen toegankelijker te maken
- Combat meer vloeiend gemaakt, meer 'sense of hitting'
- Content; een nieuwe zone: Genderran Field
- De Mystic Forge
- Diverse WvW aanpassingen

-> Dubbel zoveel servers

-> Overflow server issues met groepen spelers herbekeken, je kan nu samenspelen met wie je wil.

-> Ze lijken feedback te waarderen ;)

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-11 19:20
De grote vraag is, hebben ze ook de client deels geoptimaliseerd?

• corset
Nog niet, staat in de known bugs helaas :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• GuardMoony
Remz schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:58:
[...]

Domme vraag misschien, maar hoeveel kost zo'n unlock en hoeveel characters kan je standaard aanmaken?
Standaard kan je er 5 maken. Ik was voor mij 800 gems maar ik kan dit ook niet terug vinden op de wiki. Mss dat dit ook maar tijdelijk voor beta's is.

[ Voor 0% gewijzigd door GuardMoony op 08-06-2012 11:41 . Reden: verkeerd gem bedrag ]

• Remz
Manabrew schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:16:
De grote vraag is, hebben ze ook de client deels geoptimaliseerd?
Ja zeker! Hij draait nu tenminste op meerdere cores, maar ze willen eerst op andere bugs focussen, zodra de release dicht bij komt gaan ze alles pas optimaliseren.

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:35
AAAARGHHH Nog 4 uur *fanboy squeal*

Sorry moest er even uit, ik was net te laat voor de vorige Beta Weekend Event.

Vraag me af of de pets al onder handen zijn genomen, anders ga ik denk ik een Warrior uitproberen (A)

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-11 08:16

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Remz schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:07:
[...]

Ja zeker! Hij draait nu tenminste op meerdere cores,
Where's the proof? >:)

• Remz

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 18:53

• Remz
Joostjah schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:05:
[...]

Maar zit dit ook in de beta ?
Ga ik uitzoeken. Geef me ongeveer 4 uur.

• Joostjah
Remz schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:06:
[...]

Ga ik uitzoeken. Geef me ongeveer 4 uur.
Hehe inderdaad. Hopen op een beetje fatsoenlijke performance, vond het vorige BWE 3x niks, hele tijd alles stotteren. En ik hoop dat we fatsoenlijk kunnen inloggen vanavond, ben de rest van het weekend weg :(

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ik kan rustig aan doen zie ik :) nog bijna 3 uur wachten...
Eerste de kinderen naar bed, dan de vriendin het huis uitwerken, geluid aan, drinken, voedsel en gaan zometeen :)

Hopelijk geen massieve inlogproblemen dit keer............ * fingers crossed *

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Voor mij ook, heb alleen gisteren een mailtje gehad van A.net dat als ik wil meedoen aan dit weekend ik het spel moet pre-purchasen... Dat terwijl ik dat allang heb gedaan. Zal misschien komen omdat ik hetzelfde email adres heb geregistreerd voor zowel m'n pre purchase als m'n closed beta account. Laten we dus hopen dat ik zonder problemen kan inloggen (cause i need my fix :'( )

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

• Remz
Swandertj schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:33:
Voor mij ook, heb alleen gisteren een mailtje gehad van A.net dat als ik wil meedoen aan dit weekend ik het spel moet pre-purchasen... Dat terwijl ik dat allang heb gedaan. Zal misschien komen omdat ik hetzelfde email adres heb geregistreerd voor zowel m'n pre purchase als m'n closed beta account. Laten we dus hopen dat ik zonder problemen kan inloggen (cause i need my fix :'( )
Volgens mij moet je alleen hier kunnen inloggen als je beta proof bent.
https://account.guildwars2.com/account

Verwijderd

Swandertj schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:33:
Ik heb die mail ook ontvangen op het emailadres van mijn account. Ik weet vrij zeker dat mijn account beta proof is, want ik heb vorige BWE al gespeeld :P
Dus ik zou me geen zorgen maken over die mail als ik jou was.

• Lasteraar
Ik kan gewoon inloggen , hij zegt alleen dat de loginserver nog down is. Maar dat lijkt me logisch at this point.

Verwijderd

Was het bijna vergeten, jammer dat de client corrupt was. Even opnieuw downloaden en knallen weer. Wel minder dan vorige keer, natuurlijk :P

• Docho
Ik kan nu reed de home world selecteren.

Far Shiverpeaks is natuurlijk vol 8)7

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 00:27
Is inderdaad vol.. Is er een andere world met veel GoT'ers/Nederlanders?

PSN ID: Beest41

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Ben al aan het spelen inmiddels :D Kan helaas maar n paar minuutjes. Morgen weer verder

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
SCARfaceE schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:47:
Is inderdaad vol.. Is er een andere world met veel GoT'ers/Nederlanders?
Dat zou ik ook willen weten.

Er is in ieder geval iets aan het downloaden bij mij, maar dat is wel klaar voor 21:00.
Helaas moet ik er morgen om 04:30 uit, kan het dus niet te laat maken :'(

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:08
Ik kan nu spelen, heel gek, ik dacht dat de beta pas om 9 uur begon

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Bij de vorige beta was het zo dat je gratis kon transferren. Als dit nu nog zo is kun je het beste even een andere server kiezen en dan een server transfer doen om op de server te komen aangezien de aantallen dan heel anders zijn. Bij mij ging hij van High naar Low toen ik dat deed.

• Lasteraar
Zit er ook al in.
Nu wil ik graag op de Guildoftweakers server spelen maar die zit vol..
Meh..

Heeft wachten zin of ?

• SCARfaceE
Oke mede-tweakers die niet in Far Shiverpeaks komen; waar gaan we in?

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik zou het niet weten. zoals ik al zei was er de vorige keer free server transfer en loste dat het voor iedereen op. Hoe het nu zit zou ik echt niet weten. Misschien nog een uurtje wachten en/of een ticket ervoor aanmaken, maar de kans dat de ticket op tijd wordt afgerond schat ik klein in.

Maar waar waren jullie de vorige keer dat jullie nu niet op Far Shiverpeaks zitten?

Verwijderd

7% ...... Draait het spel nog steeds op CPU?

• SCARfaceE
Gropah schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:08:

Maar waar waren jullie de vorige keer dat jullie nu niet op Far Shiverpeaks zitten?
Nergens :p

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Nog even een beta blog waaruit blijkt dat Far Shiverpeaks gedeelde 2e is geworden met WvWvW :) (en nog wat andere random meuk)

Blogpost

[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 08-06-2012 20:12 ]

• Remz
Leuk, blijkt mijn server waar ik via de Stress Test op kwam een FR server te zijn geworden. WEG HIER!

Helaas kan ik niet naar Far Shiverpeaks transferen atm, heb me wel voor de Tweakers guild ingeschreven.

Verwijderd

Tijd voor een domme vraag: mijn char loopt heel langzaam..iemand die me kan vertellen hoe ik haar weer wat sneller laat lopen?

Heb het al: ik was encumbured of zoiets..loop je langzaam van :*)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2012 20:22 ]

• Lasteraar
Ik heb net een character aangemaakt, krijg je dat human intro, en daarna een zwart scherm met enkel rechts onder > skip to end.. en de muziek blijft spelen maar er gebeurd niks ?!........

• Remz
Eerste bug report doorgegeven. Credit card toevoegen wilt niet lukken.

• corset
eeeeeeeeen weer plat :P Norn aangemaakt, kan niet met NPC praten, disconnect ><

en kon er weer even in, eeen weer een d/c. BWE1 all over again? Ik hoop het echt niet, ik hoop dat ze het nu wel iets beter te pakken hebben.

[ Voor 47% gewijzigd door corset op 08-06-2012 20:35 ]

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Ik heb no problems whatsoever, ben alleen de dye manufacturer kwijt. Weet iemand waar ik die in de human home instance kan vinden? =/

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-11 16:42
Mag ik alsjeblieft een guildinvite op mijn character met dezelfde naam als hier op GoT?

• corset
kan geen enkel character langer dan 3 minuten spelen.. >< irritant

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Game stottert elke paar seconden. Ik haal gemiddeld twee keer zoveel fps dan vorige keer, maar elke paar seconden een stotter is wel irritant. Geluid stottert dan ook trouwens.

• PatrickH89
  • Laatst online: 27-11 09:10
Ik was natuurlijk weer vergeten de nieuwe data te downloaden, dus dat wordt nog even wachten -_-

• Docho
Lasteraar schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:24:
Ik heb net een character aangemaakt, krijg je dat human intro, en daarna een zwart scherm met enkel rechts onder > skip to end.. en de muziek blijft spelen maar er gebeurd niks ?!........
Zie dat bij ATI/NVIDIA Catalyst/Control Panel alles afstaat ivm AA en AF. Arenanet heeft aangegeven dat dit vaak zwarte schermen oplevert.

@iedereen: ik heb dan maar 'Lakeside County' gekozen als homeworld

Ik hoop wel later naar Far Shiverpeaks te kunnen 'verhuizen' ;)

• SCARfaceE
Ik zit in Gunner's Hold

• Docho
De volgende uren kan je nog gratis van world verhuizen... misschien moeten we afspreken welke homeworld er gekozen wordt als men niet op Far Shiverpeaks geraakt?

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik zal wel op FS maar ik vond het veels te druk. Ben getransferred naar LC.

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-11 11:34
Oops! vergeten te updaten sinds laatste beta! effe wachten nog! gelukkig download je met 5,5mbps

_O_ Anet

Battle.net tag

• Remz
Getransferd naar Lakeside County, hit me up: Remz.9083

Verwijderd

Ik vind wel dat ze goede veranderingen aan de UI gemaakt hebben :)

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:41

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Poe wat blijft dit spel tegenvallen zeg. Zeker vergeleken met het fighting systeem en de heerlijke graphics van TERA.

Ik vond dit in de eerste beta al, maar schrik nu toch weer :(

• ninc
Weet niet wat ze hebben gedaan, maar nu 1 total crash gehad waarbij ik systeem heb moeten herstarten (gebeurde ook in vorige beta) en nu eentje waarbij gw2 zich afsluit en een error report verstuurd.

Damn damn damn >:)

En transferen gaat niet, want servers zijn Full ;)

[ Voor 10% gewijzigd door ninc op 08-06-2012 21:27 ]

• Lasteraar
Ik vind het wel leuk spelen.

Eerste indruk offcource.
Je gaat lekker je gang en het spel speelt lekker weg.
Ben erg benieuwd.

Ik doe rustig aan :)

Verwijderd

tuinïnen schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:26:
Poe wat blijft dit spel tegenvallen zeg. Zeker vergeleken met het fighting systeem en de heerlijke graphics van TERA.

Ik vond dit in de eerste beta al, maar schrik nu toch weer :(
Dan ga je toch lekker TERA spelen en dit topic met rust laten?

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:41

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:27:
[...]

Dan ga je toch lekker TERA spelen en dit topic met rust laten?
Ga ik nu ook doen, maar baal nog even van mijn aankoop. Maar heb het spel gekocht en al aardig wat uren aan de beta besteed dus neem aan dat ik dat hier ook mag melden wanneer het tegenvalt.

Wanneer je niet meer gewend bent om targets te selecteren dan merk je gewoon het verschil qua speelervaring wanneer je wel weer moet gaan 'tabben'

• SCARfaceE
Was lekker aan het spelen, opeens crasht het spel. Ik krijg 'm nu met geen mogelijkheid gestart, als ik op PLAY klik loopt het vast. Iemand enig idee waardoor dit kan komen?

• Lasteraar
In speel dit spel voor het eerst, en heb alle graphics op high staan en 1600x900 scherm.
Ziet er top uit imho..... !

Verwijderd

tuinïnen schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:30:
[...]

Ga ik nu ook doen, maar baal nog even van mijn aankoop. Maar heb het spel gekocht en al aardig wat uren aan de beta besteed dus neem aan dat ik dat hier ook mag melden wanneer het tegenvalt.

Wanneer je niet meer gewend bent om targets te selecteren dan merk je gewoon het verschil qua speelervaring wanneer je wel weer moet gaan 'tabben'
Ach ja, met de aankoop van TERA en twee maandjes spelen ben je al meer kwijt dan je ooit aan GW2 uit hoef te geven om het überhaupt te kunnen spelen ;)

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Uhm weet iemand waar die Mystic Forge is?

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 28-11 13:15
Ben ook op Lakeside County ingelogd.

Naam Loonens.2037

• Joostjah
Als iedereen naar LC gaat?
Ik heet Joost.5283, fps beter, zonder shadows en reflections.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
3x ctd, geen errormessage waar ik wat mee kan. Fijn dan :|

• Lasteraar
Ben ook op LC
Lasteraar.2403

• OmegaOne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01-2022
hmmm daarstraks uurtje lang rustig in lions arch kunnen hangen zonder problemen. Ben dan naar kessex hills gegaan en al 3 keer een disconnect gehad op een half uurtje en telkens rollback van 5 minuten ofzo.

Verwijderd

yay ze hebben de game goed geoptimaliseerd. :) Draait goed zo, wel weer even wennen na de nodige uurtjes in D3.: :p
Zojuist een DC met de melding om paar minuten later in te loggen, zie het zo wel weer.

• Jonwel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 19:45
Ik kon eerst niet een transfere naar Far Shiverpeaks doen maar nu gaat dat wel. Dus voor degene die dat willen nu snel doen omdat morgen het weer te druk is.

• SCARfaceE
World Population Limit Increase

Hey all,
Good news for you. We’ve been evaluating world population limits and we were able to raise them some. Most worlds that were previously full are not full now.
Also don’t forget we have twice as many worlds during BWE2 as we had in BWE1.
~ MO

Verwijderd

Ik vind die Lord of the Rings laad ring maar niks, tbh.

• corset
character select? zit ik instant in, klik op play, gebeurt niks, d/c na een tijdje :( dus tip mensen: Log voorlopig niet uit als je wil spelen

• Docho
Heb mijn account nu verplaatst naar de Far Shiverpeaks... dat 'transacten' duurt echter een tijdje op dit moment :+

• tomtom381
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-11 13:07
Ik ben nu aan het spelen in Kessex Hills. Ik kan niet buiten die map komen, want volgens de foutmelding is de loginserver down. Ik kan ook de instance van de verhaallijn niet in...

• Lasteraar
Beetje vreemd, ben aan het pvp'en en kom niet meer uit de pvp zone ...

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De login server(s) zijn overbelast of down. Het voltooien van missies lukt ook niet. Ik heb net dezelfde missie 6 x overnieuw gedaan zonder ingame update.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• corset
Characters ophalen gaat perfect, character creation gaat perfect. Alle netwerk gerelateerde dingen gaan goed, totdat er een map ingeladen moet worden (dus een character kiezen en/of maken) dan krijg je de melding dat de login server down is.
Ik hoor inderdaad al dat mensen niet meer hun zones uitkunnen, gaat niet helemaal stabiel nog dan

• Lasteraar
Ja, login down..
Nouja, bedtijd dan maar :-) morgen weer een keer proberen.

Wat ik in de korte tijd mee heb gekregen was erg leuk.
Voel me weer een ontzettende noob, en dat is positief. Zo valt er weer een heleboel te ontdekken.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wanneer je nu uitlogged kun je ook niet meer inloggen, dwz, een character selecteren gaat nog maar zodra je "play" kiest krijg je een "login server unreachable" melding.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Docho
Kan terug inloggen en transaction naar Far Shiverpeaks is in orde :)

• tomtom381
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-11 13:07
Docho schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 00:24:
Kan terug inloggen en transaction naar Far Shiverpeaks is in orde :)
Jep, probleem lijkt te zijn opgelost, ik zit niet meer gevangen in Kessex Hills :) .

Edit: Er wordt nu ook een update doorgevoerd.

[ Voor 8% gewijzigd door tomtom381 op 09-06-2012 01:07 ]

• Maxjee
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-09 09:30
Zou iemand wat kunnen vertellen over hoe het Guild systeem er tot nu toe uitziet?
Alliances, gvg? etc.

thnx :D

www.presio.nl - Online marketing Leeuwarden

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Twee vragen waarop ik geen antwoord kan vinden.

In Charr gebied, de earn skillpoint bij Temperus Point, hoe kom ik daar? Het lijkt of het op die rots zit.

De Mystic Forge heb ik nog steeds niet gevonden. Als iemand dat ding vind laat het dan aub weten.

• ninc
Damn, al 3 keer een totale freeze gehad van gw2. Alles bevriest gewoon en moet de pc helemaal herstarten door de reset knop in te drukken.

Deze beta speelt dus al minder dan de vorige beta, en kan niet erachter komen wat het probleem is. Mijn systeem draait gw2 zonder problemen, maar die random freezes zijn echt niet te verklaren.

• Lasteraar
Ja ik ben dan ingeschreven op Guild of Tweakers. Maar ingame ben ik nog vrij :)
Heb tevens nog geen idee hoe het werkt :-D

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Lasteraar schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:36:
Ja ik ben dan ingeschreven op Guild of Tweakers. Maar ingame ben ik nog vrij :)
Heb tevens nog geen idee hoe het werkt :-D
GoT zit toch op FS? Jij zit op LC. Of begrijp ik je verkeerd?

Verwijderd

Heb me een tijdje geleden al aangemeld bij Guild of Tweakers. Hoe krijg ik ingame een invite?

• Lasteraar
Ik ben nu naar FS verhuisd
Pagina: 1 ... 53 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.