Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Mee eens!

Ik denk dat ze verder zijn dan ze ons willen doen geloven. Het vaag houden en door laten schemeren dat het wellicht nog een paar BWE's gaat duren is alleen om zichzelf in te dekken. Zo moeten wij denken dat ze nog een paar maanden nodig hebben en als het blijkt dat het spel volgende maand uitkomt, dat we verrast zijn dat het zo snel is gegaan. Zo mijden ze ook de vragen over een release datum. Moet je je eens voorstellen hoe druk ze het zouden hebben met vragen beantwoorden als ze nu zouden zeggen dat ze komende BWE, nog een stress test halverwege deze maand en nog 1 BWE begin volgende maand nodig hebben om het spel eind juli uit te kunnen brengen? Dat durven ze niet aan omdat ze zich willen indekken tegen onvoorziene en ongewenste vertragingen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35
Ze kunnen het niet 'opeens' uitbrengen, de organisatie van de boxes alleen kost al een maand om dit overal netjes bij de gamewinkels te krijgen. En hebben die er eenmaal lucht van, kwestie van tijd tot de rest het ook weet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Een voorbeeld is dat nog steeds een hele hoop mensen denken dat Sylvari en Asura niet af zijn terwijl deze races speelbaar waren in een van de demo in Duitsland.verleden jaar.

Ze zijn nog lang niet klaar als je na de laatste beta event kijkt maar het lullige is dat ze misschien al op de alpha een maand tot 3 weken verder zijn.

Bij een volgende BWE kunnen we kijken of er optimalisatie heeft plaats gevonden en dan met het bericht dat er nieuwe hardware (servers) wordt geplaatst voor deze BWE zou betekenen dat ze erg dichtbij zijn (6 tot 8 weken).

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 12:18
@athlon, de Sylvari hebben sinds die demo compleet een redesign gekregen. Dus dat zou goed kunnen dat het (nog) niet speelbaar is. Liever bewaren ze dat tot release, gewoon om iets leuk te houden

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
Wat ook nog kan is dat ze met deze beta de nieuwe server hardware gaan stresstesten, zodra dat goed verloopt direct een week of 2 daar na de Sylvari en Asura enablen en dan is de release aardig dichtbij.

Wat ik heb gehoord was dat sommige delen van de starting area's van Sylvari en Asura onspeelbaar waren door een te lage FPS...

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Persoonlijk denk ik dat de Asura en Sylvari toch wel al in een speelbaar stadium zijn, wat ik veel moeilijker vind om in te schatten is, hoever ze zijn met higher level content. Buiten de Char demo content, heb ik hier nog niet veel van gezien.

Ik ben het met SinergyX eens, dat zodra ze transport van de game gaan regelen, het dan vrij snel naar buiten zal lekken.

Ik blijf er dan ook bij dat 30-6 te vroeg is, al was het maar omdat ik dan op vakantie ben :+ .

• ov3rkill
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-10 14:55
Heb BWE uitnodiging per mail gehad, nu enkel wachten tot volgende week :D!

• luuj
  • Laatst online: 17:27
Yes, ik heb een beta invite voor 8 t/m 10 juni :D

• corset
nog geen invite dangit :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• luuj
  • Laatst online: 17:27
Je kunt er een krijgen op pu.nl :)

Verwijderd

Als je pre-purchase hebt gedaan hoef je toch niet opnieuw in te schrijven voor de BWE?

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:46:
Als je pre-purchase hebt gedaan hoef je toch niet opnieuw in te schrijven voor de BWE?
Ik neem aan van niet, maar heb zelf nog geen mail ontvangen. Het kan ook zijn dat de mailtjes voor pre-purchase later pas verzonden worden.

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Ze kunnen niet iedereen tegelijk mailen ;) de anti-spam zouden dit tegen houden dus doen ze het in batch

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

Ik heb vorige keer zelfs geen mail gekregen over de BWE. Toch gewoon ingelogd en kunnen spelen. Ik heb het wel rechtstreeks op buy.guildwars2 gekocht.

I'll do what I can, but expect very little.

Verwijderd

Don't worry, als je een PP hebt gedaan, kun je dan gewoon spelen. Wel of geen mail. Waar je de PP hebt gekocht maakt niks uit.

Verwijderd

Wat de release betreft, ik ga er van uit dat ze het sowieso twee maanden van tevoren aan zullen kondigen om de winkeliers de tijd te geven. En ze zullen het zeker niet in de vakantieperiode gaan releasen omdat er dan een boel gratis publiciteit via gamesites verloren gaat doordat vakantiegangers minder tot niet op internet zullen zijn.
Verwacht het dus niet voor medio september op z'n vroegst.

Verwijderd

PU.nl is al door de keys heen

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2012 19:33 ]

• GuardMoony
Je bedoeld weer ;) Bij het eerste betaweekend waren ook alle keys verkocht. Zelfs op de originele site

Verwijderd

GW2NL geeft ook nog Guild Wars 2 beta keys weg!!! Je kan tot zondagmiddag 2 uur je motivatie plaatsen waarom jij een key zou willen hebben! http://www.gw2nl.nl

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:37

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

koop gewoon het spel.

Verwijderd

Dat is wel de meest betrouwbare methode :P

Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het liever eerst uitproberen voor ze het kopen. Ik hoop overigens dat ANet na release ook een free trial aanbieden zoals ze bij GW1 deden.

Verwijderd

We hebben tegenwoordig youtube, daar kun je redelijk je conclusies trekken of je het een leuk spel vind. Je hoeft het m.i. niet eens zelf te spelen om te concluderen dat het een mooi spel is in zn genre.

• Nickrsd

Nickrsd

het spel is enorm vet, heb beta gespeeld, ben verkocht! speelt lekker weg.. en het zuigt je goed het spel in..

• Feyva
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-02-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 14:26:
We hebben tegenwoordig youtube, daar kun je redelijk je conclusies trekken of je het een leuk spel vind. Je hoeft het m.i. niet eens zelf te spelen om te concluderen dat het een mooi spel is in zn genre.
Daar ik het wel met je eens ben dat er uitgebreide informatie staat op Youtube, toch doen ze het daar altijd mooier voorkomen dan het spel daadwerkelijk is. Zelf spelen geeft toch net dat ene zetje meer zekerheid!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Zelf spelen is vaak leuker dan op Youtube.
Iemand kan enthousiast zijn maar als de beelden niet overkomen dan doet de game mij weinig.

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 09:13

D-rez

dexels

Zelf spelen in IMHO meestal veel leuker dan YouTube, zelfs als je op mindere graphics zou moeten spelen omdat je systeem niet mee kan.

Diablo III vond ik op YouTube namelijk helemaal niet interessant, na de starter edition, was ik een andere mening bedeeld. GuildWars 2 heb ik alleen gekocht omdat ik een groot fan was van het eerste deel, de previews die ik gezien heb vond ik ook helemaal niet indrukwekkend.

[ Voor 51% gewijzigd door D-rez op 03-06-2012 10:50 ]

• Lasteraar
Idem, Diablo3 vond ik op Youtube ook niet zo spannend. Nu vermaak ik me er prima mee.
Al denk ik wel dat het een tijdvuller is tot GW2.

Die game heb ik aangeschaft dmv Youtube informatie en de verwachting dat het een grootse game wordt ala WoW.

Dat hoop ik teminsten.. Zodat ik de komende tijd ( lees: jaren ) weer een main game heb voor vast vermaak :-)

Verwijderd

Daar ben ik het wel mee eens. Ik heb voor de beta zo ongeveer alle YouTube videos bekeken en daaruit kan je wel opmaken of een spel goed is opgezet of niet, maar hoe het voélt als je het speelt is toch iets heel anders.

Ik moest tijdens de eerste beta echt even wennen :P

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:22
Nieuwe video's van de nieuwste beta build door PCGamer

Wat opvalt:

- New minimap
- New dodge UI
- Skills are now tiered to where you have to buy a certain amount of points in one tier before you are allowed to buy any in the next tier.
- Traits = tierception. "First tier 1-6, second tier 1-10, and last tier is 1-12."
- Buffs and debuffs now show duration times
- Key modifiers are in!

Nieuwe minimap vind ik wat klein en kaal geworden, vond die grote in het begin wel fijn om te hebben, maarja, hier zou ik wel aan kunnen wennen. Dodge UI is nu verwerkt in het rondje van je healthglobe, ziet er strakker uit. Ook goed om te zien hoelang boons en conditions duren door de witte rand om de condition die aangeeft hoelang het effect nog duurt.

Over de traits en skills lijkt me nog niet echt iets zinnigs te zeggen, dat moeten we maar volgende week eens gaan uitproberen. Verder valt me in de filmpjes op dat er wat errors linksonderin in de chat staan dat bepaalde scenes enzo nog niet werken.

Doe maar een release in september, dan komt alles goed ;)

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 23:54
Vroegah moest je het vaak doen met 3 afbeeldingen op de achterkant en een omschrijving van 5 regels om te bepalen of je het spel kocht of niet 8)7

Maargoed, tegenwoordig met de veelvoud aan keuzes die je hebt en met name voor mmo's is het belangrijk de gameplay first-hand geproefd te hebben voordat je er een flink bedrag voor neerlegt.

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:05
Vroeger waren spellen ook enkele tientjes (in guldens!), en bestond er niet echt een MMO :) Toen had je ook van een hoop games kleine demo's op een CD'tje, hehe.

Tegenwoordig proberen ontwikkelaars je toch met expansions of maandelijkse abonnementskosten langer aan een game te houden, en je verwacht als consument met al die nieuwe technieken ook meer. Ik kan me wel voorstellen dat men, naast de video's op Youtube, ook graag een stukje wil zien/voelen/spelen voor je je voor zo'n tijd verbindt met een spel.

Aan de andere kant, je kan eigenlijk al een béétje een voorproefje krijgen door GW1 te proberen… die is nu gratis en geeft je een beetje een idee wat GW2 gaat worden. :)

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 02:58
Ondertussen heb ik hier GW1 trilogy en EotN besteld, en ook de boeken EoD en GoA. Mis ik nu nog iets om me goed voor te bereiden qua lore? Diablo 3 als filler gaat wat vervelen vrees ik, dus maar iets 'nuttig' doen dan (HoM halen).

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 00:27
Het wilt me maar niet lukken om een beta-key te bemachtigen. Overal waar ik kijk zijn ze allemaal al weggegeven }:| .

Helden hier op GoT! *O*

[ Voor 12% gewijzigd door SCARfaceE op 03-06-2012 23:46 ]

PSN ID: Beest41

Verwijderd

Voor mensen die het verhaal van GW1 niet kennen maar dit wel graag willen weten is deze serie net begonnen op youtube:

Verwijderd

Nice Wouter!

Ook voor de mensen die wel bekend zijn met GW. Handig om je geheugen even op te frissen en alles vanuit een helicopterview te bekijken.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
Even een kort vraagje:

Ik heb op de laptop van mijn vriendin GW2 gezet maar de HD is aan de krappe kant.
Nu heb ik GW2 gekopieerd naar de externe ssd (USB-3, zou snel genoeg moeten zijn), ik kan echter niet updaten omdat enkele files voorzien zijn van een slotje....
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-11 17:44
Sneezzer schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:48:
Even een kort vraagje:

Ik heb op de laptop van mijn vriendin GW2 gezet maar de HD is aan de krappe kant.
Nu heb ik GW2 gekopieerd naar de externe ssd (USB-3, zou snel genoeg moeten zijn), ik kan echter niet updaten omdat enkele files voorzien zijn van een slotje....
ik heb de files ook overgekopieerd naar een andere pc via een externe hdd, maar daar update hij wel gewoon ook al staat er een slotje bij

EDIT: wat hieronder staat heb ik trouwens standaard aan staan

[ Voor 5% gewijzigd door roeltjow op 04-06-2012 12:19 ]

• Remz
  • Laatst online: 19-11 22:38
Even een kort vraagje:

Uitvoeren als administrator of jezelf rechten geven via Properties>Security>Edit Rights(Eigenschappen>Beveiliging>Wijzig rechten) zoiets.

• Sneezzer
Ah, klinkt logisch. Ik zal het vanavond eens proberen.

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-11 23:28
Even een kort vraagje:

Let er ook op dat er geen enkele GW2 file op read-only staat.

Like so:
I moved the file "GW2.exe" to a folder and launched it, but it immediately crashed. What’s wrong?

This could be caused by a number of issues, but here are a few things to check for:

Are you an administrator on your computer or on Windows Vista / 7?
You may need administrator privileges to run the client or properly access the folder in which your game client is located. Try starting GW2.exe by right-clicking on the file and selecting Run as Administrator.
Is the folder that contains the game set to Read Only?
The client needs to add files to the folder through patching before it will run properly. To check this, right-click on your Guild Wars 2 Beta folder and select Properties. From here, un-check the option for Read-Only and left click on Ok
.
Bron: http://support.guildwars2...-guild-wars-2-beta-client

• Quipp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-07-2024
Er is weer een update beschikbaar best een grote dit x hoop dat we met Asura kunnen spelen!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 18:53
Quipp schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 01:24:
Er is weer een update beschikbaar best een grote dit x hoop dat we met Asura kunnen spelen!
Er is al aangekondigd dat dit niet het geval is..:(

• Sneezzer
Even een kort vraagje:

Opgelost.
Aangezien er nog geen mappen op de schijf stonden en ze de schijf enkel voor gw2 wilde gebruiken hadden we alle bestanden over gezet... dat ging niet goed.
Nu eerst een map gw2 gemaakt en daarin gw2 gekopieerd, nu functioneerd het wel.

• Jorunn
  • Laatst online: 28-09 18:16
Ik kan bevestigen dat de update inderdaad groot is, namelijk 5,1 GB
U weze gewaarschuwd :)

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 09:13

D-rez

dexels

dan zal ik ze vanavond toch maar alvast even aanzetten

• Sneezzer
Jorunn schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:00:
Ik kan bevestigen dat de update inderdaad groot is, namelijk 5,1 GB
U weze gewaarschuwd :)
Misschien dan toch 1 van de laatste 2 rassen speelbaar? >:)

• corset
Nee, is al gemeld :P Helaas. Denk dat ze dat voor release houden.

Maar over size: holy flying monkey nipples batman! Dat wordt weer aardig downloaden.

Verwijderd

Ze beantwoorden deze vraag meerdere keren per dag op twitter; de asura en sylvari zijn niet speelbaar in deze beta.

Wel is bijvoorbeeld de Gendarran Fields (level 30) regio beschikbaar.

Vandaag weer een kleine update :) nog 3 daagjes.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2012 10:57 ]

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Download staat bij mij alweer aan :) Heb er zin in!

Begint toch aanstaande vrijdag om 21.00 ?

[ Voor 30% gewijzigd door Vecodo op 05-06-2012 13:44 ]

Vecodo schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:43:
Download staat bij mij alweer aan :) Heb er zin in!

Begint toch aanstaande vrijdag om 21.00 ?
Yep.

Ik weet alleen nog niet wat ik ga doen...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:14:
[...]

Yep.

Ik weet alleen nog niet wat ik ga doen...
Heh ik zit ook al vooruit te denken :) Hoogste level char is nu rond de 20 geloof ik. Zit te twijfelen of ik andere professions wil proberen of doorlevelen om de nieuwe 30 zone en Ascalonian Catacombs te bekijken. Moet zeggen dat ik heel erg benieuwd ben naar hoe dungeons spelen. Keuzes, keuzes...

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:54
Morrar schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:57:
[...]

Heh ik zit ook al vooruit te denken :) Hoogste level char is nu rond de 20 geloof ik. Zit te twijfelen of ik andere professions wil proberen of doorlevelen om de nieuwe 30 zone en Ascalonian Catacombs te bekijken. Moet zeggen dat ik heel erg benieuwd ben naar hoe dungeons spelen. Keuzes, keuzes...
Mijn hoogste character is iets van level 8 (heb alleen de stress-test kunnen doen), dus daar is niet heel veel aan verloren. Ik ga dit weekend in ieder geval Mesmer en Necromancer proberen, die wil ik uiteindelijk zeer waarschijnlijk ook gaan doen (op zijn minst). Bij die twee profs ga ik het houden dit weekend, gewoon om beide te proeven. Daarnaast natuurlijk kijken wat er te ontdekken valt. Heb alleen niet erg veel tijd om te spelen, maar het zal desondanks wel weer heerlijk worden :)
KoekjevanLU schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:13:
[...]

Mijn hoogste character is iets van level 8 (heb alleen de stress-test kunnen doen), dus daar is niet heel veel aan verloren. Ik ga dit weekend in ieder geval Mesmer en Necromancer proberen, die wil ik uiteindelijk zeer waarschijnlijk ook gaan doen (op zijn minst). Bij die twee profs ga ik het houden dit weekend, gewoon om beide te proeven. Daarnaast natuurlijk kijken wat er te ontdekken valt. Heb alleen niet erg veel tijd om te spelen, maar het zal desondanks wel weer heerlijk worden :)
Ik heb een lvl19 als hoogste nu. En ik zat te denken om andere professies uit te proberen, maar begin daar over te twijfelen. Ik heb tijdens de tweede pers beta al de Ascalon Dungeon gespeeld en weet dat ik daar voorlopig nog niet aan toe kom. Mijn PC trekt dat gewoon niet... Dat was gewoon niet meer leuk, op het laatst. Ik had geen idee wat er gebeurde met een FPS van minder dan 1...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• GuardMoony
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:53:
[...]

Volgens mij was het de dinsdag daar weer voor. Maar dat was ook omdat de mensen de client nog moesten downloaden. Nu niet meer, dus dacht ik dat vandaag wel een mooie zonnige dag was voor een aankondiging.
Zou dit ook niet aan de slechte optimalisatie van toen gelegen hebben ?

Verwijderd

Mijn elementalist zit nu op level 26 of 27 geloof ik. Mijn plan is om eerst door te levelen tot ik de dungeon kan doen. Daarna begin ik met mijn guardian!

• GuardMoony
Mijn thief zat ook redelijk hoog level. Dit omdat hoger lvl veel hielp met WvW

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:22
KoekjevanLU schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:13:
[...]
Zelfde ;) Mesmer en necromancer uitproberen zover ik de tijd heb. Daarna kan ik tenminste een keuze maken welke char mijn main gaat worden: ele, mesmer of necro.

Ben nu bezig met de update te downloaden, een behoorlijke zoals al eerder vermeld in dit topic. Ben benieuwd ;)

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11 21:58
Aangezien je story op level 20 stopte kon je vorige BWE toch die dungeon niet doen, of wel? Ik ben namelijk tot level 31 gegaan op mijn Ele.

Dit weekend kunnen we hem wel in explorable mode doen vanaf level 35, right?

Verwijderd

http://www.arena.net/blog/the-big-beta-weekend-preview

Nieuwe blog post! Met alle veranderingen van dien. Ik ben blij met de invoering van modifier keys =)

En we krijgen 500 gems om iets leuks mee te doen ;)

En ja, level 35 voor explorable mode. Vorige keer ben ik er niet aan toe gekomen, dus ik weet niet of 'ie toen ook al beschikbaar was voor degenen die wel dat level gehaald hadden.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2012 16:01 ]

• Jorunn
  • Laatst online: 28-09 18:16
Man man, wat een aanpassingen! Echt leuke dingen in aantocht :D
Vooral de minidungeon in de onderwereld van de WvWvW gaat wel leuk worden denk ik.
En al reeds tournaments in sPVP.

• GuardMoony
Dacht ergens gelezen te hebben dat de dungeon pas vanaf deze beta toegankelijk is. Daarmee dat ik deze wel eens wil doen. Ook wel eens achter een "secret" of jumppuzzel wil doen ;)

edit:

this is my kinda fun:
Players can now take their WvW battle underground in a new “mini dungeon” beneath the central map. This brand-new subterranean level is full of tricks and traps that can be used against enemy players, and is home to the aptly named Dark Room, which players will have to see (or not) to believe.

We’ve also added skill challenges, dynamic events, and even jump puzzles to the WvW maps. Why are these PvE elements being integrated into WvW gameplay? “We want to make the transition from PvE to World vs. World easy and natural for players,” says developer Matt Witter. “We always wanted additional meaningful content on the WvW maps so that players will always have something to do, even if the frontline of battle is far away.”

[ Voor 69% gewijzigd door GuardMoony op 05-06-2012 17:43 ]

Verwijderd

Ik heb ook nog geen idee wat te doen in de volgende beta, weet wel als de boel nog niet geoptimaliseerd is ik amper ga spelen. :) Tis gewoon tijd voor release. :p

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-11 17:44
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:41:
Ik heb ook nog geen idee wat te doen in de volgende beta, weet wel als de boel nog niet geoptimaliseerd is ik amper ga spelen. :) Tis gewoon tijd voor release. :p
als het niet geoptimaliseerd is dan is het toch juist geen tijd voor release

Verwijderd

Ik neem gewoon even voor het gemak aan dat je me best kan begrijpen als ik dat zeg. :) Noem het maar enthousiaste modus of zo. :p

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 08:27 ]

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

Laatste GW2 versie is get. Come at me Guild Wars 2, my body is ready.

I'll do what I can, but expect very little.

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 28-11 13:15
Aankomend weekend gelukkig "weinig" te doen.

Vrijdagavond verjaardag, zaterdag NL-DEN in de kroeg. Verder zaterdag overdag en zondag de hele dag de tijd. Ik ga deze keer echt veel ontdekken! Geniaal :D

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 06-06-2012 09:57 ]

• Sneezzer
StealthyPeanut schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:57:
Aankomend weekend gelukkig "weinig" te doen.

Vrijdagavond verjaardag, zaterdag NL-DEN in de kroeg. Verder zaterdag overdag en zondag de hele dag de tijd. Ik ga deze keer echt veel ontdekken! Geniaal :D
Wow, je hebt exact hetzelfde leven als ik dit weekeinde!!
(zou ik schizo zijn, en geen weet hebben van een extra persoonlijkheid die ook hier post???? >:) )

• StealthyPeanut
Nice :).

Zijn er mensen die het gezellig vinden om tijdens het questen en spelen op Teamspeak te zitten?

Ik heb eventueel wel een teamspeak server beschikbaar. Vind ik altijd wel gezellig in ieder geval samen met mijn vrienden.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 23:00
StealthyPeanut schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:21:
Nice :).

Zijn er mensen die het gezellig vinden om tijdens het questen en spelen op Teamspeak te zitten?

Ik heb eventueel wel een teamspeak server beschikbaar. Vind ik altijd wel gezellig in ieder geval samen met mijn vrienden.
Er is een GoT guild die ook een teamspeak server heeft:

http://www.guildoftweakers.com/home

• Xeiji
Alle mensen van Tweakers zijn welkom om de GoT guild (TS server) te joinen. Overigens moet je je wel bij de guild aanmelden om andere rooms te kunnen gebruiken.

• StealthyPeanut
Ah nice, wist ik niet :). Meteen even aanmelden!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:05
Oh leuk! Dat hou ik even in de gaten Xeiji :)
(mooie site ook!)

• Nickrsd

Nickrsd

mocht straks de game uitgekomen zijn, hoe gaan jullie te werk dan?
de ene ga zosnel mogelijk de storyline volgen en hard lvl'en..
de ander wil elke centimeter van de plan exploren.

ikzelf hoef niet meteen hard te lvl'en, vind wel leuk om overal te kijken en wat te ontdekken, denk dat er genoeg hidden spots zijn, toch??

• AndrewBourgeois
Hard levelen en dan terugkeren naar het begin is volgens mij het "beste". Je level (en dus HP en attributes) worden dan wel downscaled, je armor (dit denk ik toch), wapens (dit denk ik toch) en traits niet! Als je dan wil genieten van het landschap en de events, heb je het toch al wat minder lastig met de mobs.

Wat ik wel als allereerste wil doen is mijn HoM gaan bezoeken!

Zoals altyd heeft de GW2W daar een mooi artikel over: Dynamic level adjustment

[ Voor 16% gewijzigd door AndrewBourgeois op 06-06-2012 12:39 ]

• Sneezydevil
Ik denk dat ik hard ga levelen, tot aan de content, die ik in de beta al gezien heb.

En er zijn zeker genoeg hidden spots, je hebt natuurlijk wel de pois, maar zelfs als je deze allemaal hebt, zamen met waypoints/skillpoints/hearts, wil dat niet zeggen, dat je de hele map uncovered hebt.

Ook heb je natuurlijk nog de puzzles, die je soms op best mooie plekken brengen.

Ik ga dit weekend in het level 30 gebied proberen te kommen, ik heb geloof ik 5/6 1-25 gebieden gezien nu. Verder denk ik, dat ik misschien de jumping puzzle in WvW eens ga proberen, iemand een idee waar die ligt?

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:54
Nickrsd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:21:
mocht straks de game uitgekomen zijn, hoe gaan jullie te werk dan?
de ene ga zosnel mogelijk de storyline volgen en hard lvl'en..
de ander wil elke centimeter van de plan exploren.

ikzelf hoef niet meteen hard te lvl'en, vind wel leuk om overal te kijken en wat te ontdekken, denk dat er genoeg hidden spots zijn, toch??
Volgens mij is het mooie van Guild Wars 2 dat het niet uitmaakt. Als je meteen wil levellen is het geen probleem om terug te komen ivm het downscalen. Wil je rustig alles direct uitzoeken op je gemakkie, dan kan dat ook zonder problemen, iedereen die in je buurt is, is immers hetzelfde level. Bovendien kan niemand iets voor je wegkapen, of worden bosses 'ff' omgelegd door n lvl80, voordat jij er bent. Sowieso is er niemand een ander level dan jij, en ten tweede haal ook jij dan de event/quest.

Ik krijg hier in ieder geval het gevoel dat iedereen ongestraft zijn eigen speel-voorkeur kan aanmeten zonder op een of andere manier gestraft te worden.

Zucht, nog 2 dagen (eigenlijk drie, kan pas zaterdag spelen). :)
AndrewBourgeois schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:36:
Hard levelen en dan terugkeren naar het begin is volgens mij het "beste". Je level (en dus HP en attributes) worden dan wel downscaled, je armor (dit denk ik toch), wapens (dit denk ik toch) en traits niet! Als je dan wil genieten van het landschap en de events, heb je het toch al wat minder lastig met de mobs.

Wat ik wel als allereerste wil doen is mijn HoM gaan bezoeken!

Zoals altyd heeft de GW2W daar een mooi artikel over: Dynamic level adjustment
Het beste? Voor wie? Dat hangt helemaal van je play-style af. Ik ben er meer een van eerst alles verkennen en dan pas doorgaan...

Verwijderd

Hard levelen is niets voor mij. Ik ga ook op m'n gemak alles verkennen, gewoon kijken waar ik uit kom. Ik heb tijdens de beta amper op mijn level gelet, dat ging allemaal vanzelf terwijl ik dingen aan het ontdekken was.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Xeiji schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:36:
Alle mensen van Tweakers zijn welkom om de GoT guild (TS server) te joinen. Overigens moet je je wel bij de guild aanmelden om andere rooms te kunnen gebruiken.
Ik heb mij net even aangemeld. Komend event zal mijn eerste beta event worden. Moet ik er straks nog wat voor doen om ook ingame een guild invite te krijgen? Omvat de guild alleen GW2 of ook de eerste delen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Xeiji
Bor de Wollef schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:10:
[...]

Ik heb mij net even aangemeld. Komend event zal mijn eerste beta event worden. Moet ik er straks nog wat voor doen om ook ingame een guild invite te krijgen? Omvat de guild alleen GW2 of ook de eerste delen?
De GoT guild is alleen voor GW2 op server Far Shiverpeaks. Het is belangrijk dat je de juiste server in het begin kiest, anders kun je niet in de guild en wij niet samen WvW spelen.
Ja, je moet de juiste persoon aanspreken :P Voorheen was er altijd wel een officer online op TS die je een invite kan geven.

• StealthyPeanut
Ik vind het altijd moeilijk om de rode draad / verhaallijn goed te volgen. Er komt zoveel op je af.

Zeker in deel 1 was het erg moeilijk soms. Zoveel nieuwe namen, nieuwe gebieden, steden, skills etc. etc....

Erg gaaf dat het zo groot en uitgebreid is, maar echt een verhaal vond ik moeilijk om te volgen. Ik lees alles en mijn engels is goed, maar dan nog is het voor mij moeilijk om echt te snappen hoe of wat.

Ik ben nu op youtube de complete series nog een keer aan het bekijken. Met namen van de gebieden etc.

Daarna begin ik opnieuw met GW1 om alles nog een keer door te lopen. Denk dat het nu wel een stuk duidelijker is natuurlijk. Maar de eerste keer was moeilijk om soms alles te begrijpen.

• Sneezzer
Ik ga denk ik vrijwel alleen WvWvW spelen.
Soms een dungeon avondje voor het vermaak tussendoor.

• AndrewBourgeois
Ik vind het altijd moeilijk om de rode draad / verhaallijn goed te volgen. Er komt zoveel op je af.

Zeker in deel 1 was het erg moeilijk soms. Zoveel nieuwe namen, nieuwe gebieden, steden, skills etc. etc....

Erg gaaf dat het zo groot en uitgebreid is, maar echt een verhaal vond ik moeilijk om te volgen. Ik lees alles en mijn engels is goed, maar dan nog is het voor mij moeilijk om echt te snappen hoe of wat.
In GW2 is je personal storyline (het equivalent van "primary quests" in GW) duidelijker te volgen in je event assistant. Het staat in het groen (unieke kleur voor de personal storyline), en het gaat niet weg zolang je het niet gedaan hebt. Als je niet goed weet wat je moet doen voldoet het meestal om naar de groene ster op je map te lopen, om dan tegen NPCs te praten of in een private instance te gaan (als je aan de groenen ster bent vraagt die ster jou of je je personal story wil verderzetten). Als je aangevallen wordt door iets dan weet je wel hoe het verder moet.

EDIT:
Wailing_Banshee schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:03:
[...]
Het beste? Voor wie? Dat hangt helemaal van je play-style af. Ik ben er meer een van eerst alles verkennen en dan pas doorgaan...
Daarom staat het dus tussen quotes hé. Ik ben ook een completionist (ik heb 5 GWAMM 50/50 accounts en ik ben in april begonnen aan 3 nieuwe accounts), maar die 20% (ofzo) bonus die dan hebt als higher level wil ik er wel bijnemen om op mijn gemak te kunnen genieten van alle events, zonder de hele tijd te moeten opletten. Jij mag het natuurlijk geheel anders aanpassen, voor mij is dit het "beste". :P

[ Voor 23% gewijzigd door AndrewBourgeois op 06-06-2012 13:52 ]

• GuardMoony
De leukste momenten vorige beta was met een stuk of 10 GoT guildies in WvW :p
Mss dat we onze guildskills deze keer verder kunnen upgraden ;) en ik ga zeker voor een golem suite sparen in WvW

• Xeiji
Ik ga proberen zo snel mogelijk tot level 35 te komen omdat ik de dungeons wil proberen. Dat is het enigste aspect van het spel dat ik nog niet heb gezien.

Als jullie WvW willen doen moet je maar roepen. In je eentje is er namelijk niets aan en kun je ook niets doen. Ernaast is de PvP meesterlijk!

• GuardMoony
Uhu. Mijn doel is vrijdag ook puur levelen. Ik zat ergens rond lvl 26 dacht ik. Zaterdag moet ik werken dus :( Er is gewoon te veel te doen voor een beta weekend :(

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:30

On_E

Housemusic

Ik ga een Thief aanmaken en daar gewoon rustig vanalles mee doen en bekijken dit weekend.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Vecodo
ik ga lekker rustig aan spelen en alle proffs tot een lvl 5 max 10 proberen! zodat ik goed in de gaten heb welke prof ik straks mijn main ga maken!
WvWvW, PVP en dungeons pak ik pas op met de release!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 23:00
Vecodo schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:45:
ik ga lekker rustig aan spelen en alle proffs tot een lvl 5 max 10 proberen! zodat ik goed in de gaten heb welke prof ik straks mijn main ga maken!
WvWvW, PVP en dungeons pak ik pas op met de release!
Ga ik denk ik ook doen. En wat WvWvW

• FaberOne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:04
ik ga tijdens de beta vooral WvW en PvP spelen want ik wil niet te veel verhaallijn verpesten voor bij de release,

verder is levelen wel echt een bijzaak geworden in GW2 volgens mij, voor mijn gevoel was het meer spelen
en dan zie je wel op welk level je uitkomt.

Verwijderd

Net ook de client geupdate, met gemiddeld 2.5mb/s binnengeharkt. Mooie snelheid.

Ik heb nog geen idee wat ik dit weekend ga doen, heb het hele weekend tijd m.u.v. van het uurtje boodschappen doen en de wedstrijd kijken. Heb deze keer mijn pc aangesloten op 55 inch tv scherm, dus voor mij vanaf de bank gw2 spelen :P Kan niet wachten.

• Vecodo
Ik denk slinger me client voor vandaag maar weer eens aan, krijg ik een update van drie bestanden!

Daarna mag ik een Error report naar ArenaNet sturen :(
Trying to update my client. I have to download 3 files, the first file is oke, when the client starts to download the second file I get this crash.
*--> Crash <--*
Assertion: Received incorrect amount of data from HTTP server.
File: ..\..\..\Services\Asset\Http\AssetHttpRequest.cpp(251)
App: Gw2.exe
Pid: 4748
Cmdline:
BaseAddr: 00400000
ProgramId: 101
Build: 14415
When: 2012-06-06T21:10:03Z 2012-06-06T23:10:03+02:00
Uptime: 0 days 0:00:23
Flags: 0

*--> System <--*
Name: ROY
IpAddr: 192.168.1.71
Processors: 4 [AuthenticAMD:15:4:3]
OSVersion: Windows 6.1 (64 bit)

*--> System Memory <--*
Physical: 10328MB/12274MB 84%
Paged: 21730MB/24546MB 88%
Virtual: 3040MB/ 4095MB 74%
Load: 15%
CommitTotal: 2816MB
CommitLimit: 24546MB
CommitPeak: 3128MB
SystemCache: 1298MB
HandleCount: 21408
ProcessCount: 69
ThreadCount: 862

*--> Process Memory <--*
Private: 882MB
WorkingSet: 177MB
PeakWorkingSet: 177MB
PageFaults: 60722

[DbgHelp.dll is C:\Windows\system32\dbghelp.dll]
[DbgHelp.dll version 6.1.7601.17514 (64/32-bit compatible)]

*--> ThreadPoolSocket01 Thread 0x888 <--*

*--> Trace <--*
Pc:00812894 Fr:34b3fd80 Rt:00830c91 Arg:09f660f0 09f58c3c 09f58ba0 00000002
Pc:00830c91 Fr:34b3fdb0 Rt:008125ef Arg:09f58c3c 09f660f0 09f672dc 000000a1
Pc:008125ef Fr:34b3fdcc Rt:00831dfe Arg:09f58c3c 09f660f0 09f672dc 000000a1
Pc:00831dfe Fr:34b3fe0c Rt:00632fc7 Arg:09f67290 000000a1 09f672dc 34b3fe30
Pc:00632fc7 Fr:34b3fe34 Rt:0063408b Arg:09f672a8 000000a1 34b3fe60 006314e0
Pc:0063408b Fr:34b3fe44 Rt:006314e0 Arg:09f672a8 000000a1 06935ea0 00000000
Pc:006314e0 Fr:34b3fe60 Rt:0062fd6c Arg:09f672a8 000000a1 06935ea0 06935ee0
Pc:0062fd6c Fr:34b3ff04 Rt:0062fe4d Arg:09f67220 09f672a8 06935ee0 06935ea0
Pc:0062fe4d Fr:34b3ff20 Rt:0062feb5 Arg:00000001 00000000 066d4e10 0062f50f
Pc:0062feb5 Fr:34b3ff44 Rt:0087753c Arg:066d4e10 5aec6194 00000000 002311f8
Pc:0087753c Fr:34b3ff7c Rt:008775e4 Arg:00000000 34b3ff94 772a339a 002311f8
Pc:008775e4 Fr:34b3ff88 Rt:772a339a Arg:002311f8 34b3ffd4 77ea9ef2 002311f8
Pc:772a339a Fr:34b3ff94 Rt:77ea9ef2 Arg:002311f8 434a0d37 00000000 00000000
Pc:77ea9ef2 Fr:34b3ffd4 Rt:77ea9ec5 Arg:00877562 002311f8 00000000 00000000
Pc:77ea9ec5 Fr:34b3ffec Rt:00000000 Arg:00877562 002311f8 00000000 00000000

*--> Thread registers <--*
eax=34b3f90c ebx=00000000 ecx=00000000 edx=00000040 esi=00000000 edi=00000000
eip=00812894 esp=34b3fd18 ebp=34b3fd80
cs=0023 ss=002b ds=002b es=002b fs=0053 gs=002b efl=00000246

eax-32 34B3F8EC 00000000 fffffd34 000002e4 fffffd34
eax-16 34B3F8FC 000002cc 00000019 00000000 34b3f90c
eax +0 34B3F90C 80000003 00000000 00000000 76efb9bc
eax+16 34B3F91C 00000002 00000002 09f40710 00000280
eax+32 34B3F92C 00000000 00000040 34b3fc90 34b3fa10
eax+48 34B3F93C 34b3f960 0087b358 34b3fa10 00000000

*--> Code <--*
00812874 bc5068f0 c332016a 02e86e5a e1ff83c4 .Ph..2.j..nZ....
00812884 1468fb00 0000badc c23201b9 bcc33201 .h.......2....2.
00812894 e82729e2 ffeb038b 75b4837e 0c007509 .').....u..~..u.
008128A4 8b4db889 4e3c895e 408b4dac 6a02ba01 .M..N<.^@.M.j...
008128B4 000000e8 0492e1ff 85c07514 68060100 ..........u.h...
008128C4 00badcc2 3201b998 c33201e8 ec28e2ff ....2....2...(..

*--> Stack <--*
34B3FD18 00812899 000000fb 09f58c3c 09f50450 .(......<...P...
34B3FD28 09f660f0 09f50460 0060f708 09f50450 .`..`.....`.P...
34B3FD38 092fca70 00780030 00300030 00340030 p./.0.x.0.0.0.4.
34B3FD48 00350039 00630061 003e002d 00780030 9.5.a.c.-.>.0.x.
34B3FD58 00300030 00340030 00620039 00650032 0.0.0.4.9.b.2.e.
34B3FD68 00000000 34b3fd84 0081d912 000000a1 .......4........
34B3FD78 09f50450 5aec6368 34b3fdb0 00830c91 P...hc.Z...4....
34B3FD88 09f660f0 09f58c3c 09f58ba0 00000002 .`..<...........
34B3FD98 00000000 34b3fd7c 066d4cec 34b3fdec ....|..4.Lm....4
34B3FDA8 76f26590 18ac4d72 34b3fdcc 008125ef .e.vrM.....4.%..
34B3FDB8 09f58c3c 09f660f0 09f672dc 000000a1 <....`...r......
34B3FDC8 00000002 34b3fe0c 00831dfe 09f58c3c .......4....<...
34B3FDD8 09f660f0 09f672dc 000000a1 00000002 .`...r..........
34B3FDE8 09f672dc 09f67220 01330a10 09f672dc .r.. r....3..r..
34B3FDF8 00000000 00000000 09f58bf4 00000001 ................
34B3FE08 000000a1 34b3fe34 00632fc7 09f67290 ....4..4./c..r..
34B3FE18 000000a1 09f672dc 34b3fe30 06935ea0 .....r..0..4.^..
34B3FE28 09f67220 09f672a8 00000000 34b3fe44 r...r......D..4
34B3FE38 0063408b 09f672a8 000000a1 34b3fe60 .@c..r......`..4
34B3FE48 006314e0 09f672a8 000000a1 06935ea0 ..c..r.......^..
34B3FE58 00000000 066d4e10 34b3ff04 0062fd6c .....Nm....4l.b.
34B3FE68 09f672a8 000000a1 06935ea0 06935ee0 .r.......^...^..
34B3FE78 066d4e10 014c1240 014c61fb 34b3fe98 .Nm.@.L..aL....4
34B3FE88 76f27236 00000000 00000000 77e8fd90 6r.v...........w
34B3FE98 34b3fee8 76efe974 34b3feb0 34b3fedc ...4t..v...4...4
34B3FEA8 34b3ff00 002311f8 00000000 00026161 ...4..#.....aa..
34B3FEB8 00001000 002ff22a 00000001 0033ffff ....*./.......3.
34B3FEC8 00010000 00010000 77e8fab2 76efaef2 ...........w...v
34B3FED8 ffffffff 34b3ff24 00000000 34b3ff2c ....$..4....,..4
34B3FEE8 00001000 00000104 76efae76 00000000 ........v..v....
34B3FEF8 002311f8 000000a1 00000000 34b3ff20 ..#......... ..4
34B3FF08 0062fe4d 09f67220 09f672a8 06935ee0 M.b. r...r...^..
34B3FF18 06935ea0 002311f8 34b3ff44 0062feb5 .^....#.D..4..b.
34B3FF28 00000001 00000000 066d4e10 0062f50f .........Nm...b.
34B3FF38 00000000 002311f8 00000000 34b3ff7c ......#.....|..4
34B3FF48 0087753c 066d4e10 5aec6194 00000000 <u...Nm..a.Z....
34B3FF58 002311f8 002311f8 80000003 34b3ff50 ..#...#.....P..4
34B3FF68 34b3f4d0 34b3ffc4 008776a0 6f0aeb20 ...4...4.v.. ..o
34B3FF78 00000000 34b3ff88 008775e4 00000000 .......4.u......
34B3FF88 34b3ff94 772a339a 002311f8 34b3ffd4 ...4.3*w..#....4
34B3FF98 77ea9ef2 002311f8 434a0d37 00000000 ...w..#.7.JC....
34B3FFA8 00000000 002311f8 80000003 772c76f7 ......#......v,w
34B3FFB8 772c76f7 34b3ffa0 34b3f4d4 ffffffff .v,w...4...4....
34B3FFC8 77ee71d5 001037d3 00000000 34b3ffec .q.w.7.........4
34B3FFD8 77ea9ec5 00877562 002311f8 00000000 ...wbu....#.....
34B3FFE8 00000000 00000000 00000000 00877562 ............bu..

*--> Error Logs <--*
Bad HTTP response for 0x000495ac->0x00049b2e -- length: 4194304; expected: 6354696

*--> DirectX Device Info <--*
VendorId = 0x1002
DeviceId = 0x68b8
Version = 8.17.0010.1124
Description = ATI Radeon HD 5700 Series
Compat = 0x00000000
VidMem = 2791 MB

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Kan alleen vrijdagavond spelen, maar heb d'r wel zin in, ff door de mooie werelden wandelen, weer wat WvW weer doen en nog wat andere classes proberen.

• Sneezydevil
Vecodo schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:12:
Ik denk slinger me client voor vandaag maar weer eens aan, krijg ik een update van drie bestanden!

Daarna mag ik een Error report naar ArenaNet sturen :(
Trying to update my client. I have to download 3 files, the first file is oke, when the client starts to download the second file I get this crash.

[...]
Doet hij hier ook inderdaad, wat je ook doet gooi vooral je .dat file niet weg :). Op een andere pc kan ik hem helemaal niet installeren, zonder deze error namelijk.

• corset
crashed hier ook gelijk. Werkt goed zo deze updater >_>

werkt nu:

Avira dicht gegooid, alle nutteloze processes gekilled. en het werkt. Voor hoe lang weet ik niet, maar het werkt.

[ Voor 54% gewijzigd door corset op 07-06-2012 08:00 ]

• AndrewBourgeois
Als je dat probleem hebt moet je het volgende uitvoeren in je console:

ipconfig -flushdns
ipconfig -registerdns

• corset
werkt niet, al geprobeerd, bij mij werktte echt het killen van processen :)

• Sneezydevil
Niks gedaan, en hier werkt hij ook weer.

Mag nu wel opnieuw beginnen met downloaden, aangezien ik dacht dat het aan mijn .dat file lag :P.

• Lasteraar
Ik heb hem inmiddels weer binnen.
Hoe laat kunnen we morgenavond aan de slag ? :) :)

• GuardMoony
FaberOne schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:30:
ik ga tijdens de beta vooral WvW en PvP spelen want ik wil niet te veel verhaallijn verpesten voor bij de release,

verder is levelen wel echt een bijzaak geworden in GW2 volgens mij, voor mijn gevoel was het meer spelen
en dan zie je wel op welk level je uitkomt.
PvE ( dynamic events ) kan je ook gewoon doen zonder de storyline te verpesten. Daarbij is de storyline verdeelt door prof + ras + keuze bij aanmaken van char.

Wat het levelen betreft. Dit heeft wel degelijk impact op WvW!!! Aangezien hoger level = meer skills en hoger dmg wapen.

@updater bugs. Had deze ook maar na 3 keer proberen loste dit zichzelf op. ( hij dl nieuwe patcher in achtergrond terwijl bug report open staat )
Pagina: 1 ... 52 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.