Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Ach, iedereen hier heeft denk ik toch de 3-day early access. Snel wat characters aanmaken voor de namen, en daarna gaan spelen.

Is denk ik 99% van de spelers toch al van plan, gezien hoe de birthdays werken in GW1 (ik had er een paar met de namen: pet character one/two/three/four, puur voor de birthday mini's). Dan heb je ook geen problemen dat je op zo'n vlak misschien dingen gaat mislopen, minipets zitten immers weer in het spel...

[ Voor 3% gewijzigd door Xanaroth op 18-05-2012 15:59 ]

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Is het al officieel bekend dat Guild wars 2 Games for Windows live gaat gebruiken? Via het internet kom ik er niet echt achter, alleen dat ze er wel open voor staan.

Verwijderd

Ik hoop het niet, ik vind zo'n 3e partijprogramma alleen maar lastig.

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11 14:25
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:02:
Ik hoop het niet, ik vind zo'n 3e partijprogramma alleen maar lastig.
Hahaha, lastig is wel het laatste waar je je zorgen om hoeft te maken. Zo'n programma zal a la xbox live gaan werken, waar je jaarlijks een bedrag voor neer moet tellen. Naar mijn mening volslagen belachelijk.

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Ze hadden toch al aangegeven dat er geen maandelijkse kosten aan vast gingen hangen...
En aangezien ze al een eigen patcher enzo hebben denk ik dat de kans klein is.

• H-Cim
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-10 16:46
Ziet er veelbelovend uit!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:37:
Is het al officieel bekend dat Guild wars 2 Games for Windows live gaat gebruiken? Via het internet kom ik er niet echt achter, alleen dat ze er wel open voor staan.
Hoezo zouden ze Games for windows live gaan gebruiken? De BWE gebruiken het ook niet dus ik zie niet in waarom ze halverwege de beta opeens op een totaal andere infrastructure moeten overgaan? Bovendien is GfWL toch vooral matchmaking etc in multiplayer games? GW2 heeft gewoon servers waar je mee connect.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Weinig nieuws helaas :( Gaat toch Juni worden gok ik zo voor volgende BWE.

Verwijderd

Eigenlijk maakt het ook niet zo veel uit de BWE zijn net leuk om een paar dingen uit te proberen, minder BWE sneller launch a.u.b. :)

• Vecodo
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:40:
Eigenlijk maakt het ook niet zo veel uit de BWE zijn net leuk om een paar dingen uit te proberen, minder BWE sneller launch a.u.b. :)
Volledig mee eens! Echter vind ik het fijn om de BWE te gebruiken om te kijken naar de classes en welke ik meteen ga inzetten bij de release! ;)

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:02
Volgens mij is dit nog niet gepost, ANet is er maar druk mee, wat patch notes:
http://i.imgur.com/mYBht.png

• Vecodo
AppieNL schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:57:
Super, had ik nog niet gezien!
Komt dat van de forums af, want ik heb daar op 1 of andere manier geen toegang tot?

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
AppieNL schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:57:
- Characters can no longer jump if the jump status doesn't exist

Noooo. ;w

Verwijderd

Sagaris schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:44:
[...]

- Characters can no longer jump if the jump status doesn't exist

Noooo. ;w
En dat betekent?

• Jonwel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 19:45
Dat dit niet meer kan:

Verwijderd

Dan ben ik blij dat dat niet meer kan. Het is een bug en dat moet eruit:-)

• AppieNL
  • Laatst online: 22:02
Asura dansje. Awesome!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WrS2kUnjZq8&feature=relmfu]

[ Voor 19% gewijzigd door AppieNL op 21-05-2012 00:48 ]

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 02:58
Vecodo schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:03:
[...]

Super, had ik nog niet gezien!
Komt dat van de forums af, want ik heb daar op 1 of andere manier geen toegang tot?
Komt van de guildwars 2 subreddit. Het is een lek van de gesloten beta-forums die nog wel onder NDA staan.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
Ik verwacht binnen 24 uur een mail met de mededeling dat de BWE dit weekeinde zal starten.
Zo niet, dan ga ik lekker op een terrasje zitten ;-)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 16:41

BioHazard

*\o/*

Sneezzer schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:48:
Ik verwacht binnen 24 uur een mail met de mededeling dat de BWE dit weekeinde zal starten.
Zo niet, dan ga ik lekker op een terrasje zitten ;-)
En waarom verwacht je dat?

Oh, een voorgevoel. Damnit! Ik werd al blij. :'(

[ Voor 8% gewijzigd door BioHazard op 21-05-2012 16:19 ]

• Sneezzer
Gewoon een voorgevoel.

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Ze zouden proberen minstens een keer per maand je toegang te geven tot het spel. Misschien komt het er inderdaad nog aan of rekenen ze stresstesten hierook bij mee ^^

• Vecodo
Mijn voorgevoel zegt aanstaande vrijdag BWE aankondingen voor in Juni...
Maarja daar kunnen we zeer weinig mee ;-).

na de stresstest merk ik wel dat ik zoveel zin heb in de volgende BWE, zoveel te verkennen en uit te vogelen voor de release!

• Sagaris
Xeiji schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:22:
Ze zouden proberen minstens een keer per maand je toegang te geven tot het spel. Misschien komt het er inderdaad nog aan of rekenen ze stresstesten hierook bij mee ^^
Not quite true, er is nooit gezien minstens een keer per maand. Zo hebben gezegd dat ze ongeveer één keer per maand een BWE willen doen. Dat kan dus ook een maand en 2 weken zijn. ;)

Verwijderd

Ach ze moeten zich niet zo aanstellen en ons gewoon laten spelen :P

Ze dachten dat ze ons met die ST even stil konden krijgen door ons hongergevoel te stillen, nou dat heeft bij mij alleen maar averchts gewerkt! I want GW2, I want BWE and most of all I want release!!! :*)

• FaberOne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:04
Weet iemand toevallig iets meer over het 3de boek uit de Guild Wars reeks, bijv: de release date?

Ik heb alle 2 de boeken nu uit en ik wil de 3de graag lezen :)

• Sagaris
FaberOne schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:35:
Weet iemand toevallig iets meer over het 3de boek uit de Guild Wars reeks, bijv: de release date?

Ik heb alle 2 de boeken nu uit en ik wil de 3de graag lezen :)
Volgens mij komt die pas eind dit jaar uit, in ieder geval wel na de release van GW2.

• FaberOne
Sagaris schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:46:
[...]

Volgens mij komt die pas eind dit jaar uit, in ieder geval wel na de release van GW2.
dan zal ik nog even moeten wachten, ieg bedankt

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 02:58
Van GW2 Facebook:
quote: ArenaNet
We know you are all very eager to begin the next Beta Weekend Event. Our community did an amazing job in the previous Beta Weekend Event and stress tests, providing our team with great feedback. Our goal has always been to do this right and treat the beta testing process as what it should be: a way to work out the bugs beforehand and give you the best game we possibly can at launch.

With that as our goal, the development team is working extremely hard to address your current feedback and prepare Guild Wars 2 for the next Beta Weekend Event. Once they're finished, they'll be ready for you to head back to Tyria for the next phase of testing.

We're going to adhere to a monthly schedule as much as feedback and development allow, so it may be a little more or a little less each time, depending on how things progress. For now, we will have more information on upcoming Beta Weekend Events and stress tests as soon as we're able, and we thank each of you for being an important part of the creation of Guild Wars 2. ~RB2
Lijkt me eerlijk gezegd veel gepraat om uiteindelijk niet veel (niets?) te zeggen, maar dat vage zijn we ondertussen al gewoon zeker :). Het lijkt me wel niet logisch om nu dit te zeggen en dan morgen/overmorgen ineens te zeggen dat alles in orde is en het dit weekend BWE is, dus ik vrees ervoor dat het dit weekend wel niet zal doorgaan. Natuurlijk weet je nooit ;)

• Xanaroth
Het is enorm koffiedik kijken.

Ze willen het 3e boek (sea of sorrows) uitbrengen voor de release, en de release van GW2 willen ze nog dit jaar doen. Ik zie het zelf beiden tegelijk gebeuren ergens richting de kerst.

BWE wouden ze inderdaad ongeveer 1 per maand, maar je kunt garanderen dat bij de eerste BWE er zo enorm veel data/bugs zijn binnengekomen dat BWE2 lang op zich zal laten wachten. Denk zelf eerder eind juni pas een 2e event te zien. Dan is het nog steeds 1 per maand ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Xanaroth op 22-05-2012 08:00 ]

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Myrdreon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 07:58:

Ze willen het 3e boek (sea of sorrows) uitbrengen voor de release, en de release van GW2 willen ze nog dit jaar doen. Ik zie het zelf beiden tegelijk gebeuren ergens richting de kerst.

BWE wouden ze inderdaad ongeveer 1 per maand, maar je kunt garanderen dat bij de eerste BWE er zo enorm veel data/bugs zijn binnengekomen dat BWE2 lang op zich zal laten wachten. Denk zelf eerder eind juni pas een 2e event te zien. Dan is het nog steeds 1 per maand ;)
Heb je wel gelijk in, met die bugs, maar ik neem aan dat ze van veel bugs al op de hoogte waren voor de eerste BWE, en die hebben ze toch ook gewoon gehouden. Als ze echt alle bugs/feedback gaan verwerken voor de volgende BWE, zullen we zeker nog even moeten wachten denk ik.

Ik heb hier trouwens niemand gehoord over die release date speculaties van 28 Juni(Totaal onhaalbaar volgens mij).

• Sneezzer
Myrdreon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 07:58:

Nope, eind juni zou het eens per 2 maand kijken.
Vergeet ook niet dat ze geen lange beta periode willen hebben, kerst zal het dus zeker niet worden.
Tevens lijkt het me logisch dat ze wel verwachten veel bugs tegen te komen tijdens een BWE. Ik vond de stresstest al een behoorlijke verbetering mbt de inlog/overflow problemen.

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
28 juni is nog prima haalbaar lijkt mij. Laten we zeggen het weekend van 1 juni een BWE. Dan hebben ze daarna nog bijna een maand om de laatste patches er uit te doen, en volgens mij hebben ze voor de tweede BWE al een geoptimaliseerde client klaar liggen. Het blijft nog wel krap. Ik denk dat we eind juni/begin juli een 3e BWE krijgen, en dat er in juli een release komt.

• Xanaroth
Ik basseer het vooral op Sea of Sorrows. Er is altijd gezegd dat de boeken voor GW2 zouden worden uitgebracht, en de verwachting is dat die pas tegen het einde van het jaar in de winkels ligt.
Er is ook gezegd dat de release zowiezo in 2012 is.

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ik krijg deze week eindelijk mijn nieuwe laptop binnen.
Zal eens kijken of het allemaal wil vlotten met downloaden en installeren van gw2.

Laat die beta'a/releases maar komen :-)

• Remz
Myrdreon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:00:
Ik basseer het vooral op Sea of Sorrows. Er is altijd gezegd dat de boeken voor GW2 zouden worden uitgebracht, en de verwachting is dat die pas tegen het einde van het jaar in de winkels ligt.
Er is ook gezegd dat de release zowiezo in 2012 is.
Er zijn 2 uitspraken gedaan die betrekking tot de release hebben door ArenaNet.

1. De beta's gaan niet langer duren dan bij Guild Wars 1. De beta's bij GW1 waren verspreidt over 1 jaar. Guild Wars 2 eerste beta was in december 2011.

2. GW2 komt sowieso in 2012 uit.

Dit betekend dus dat GW2 tussen nu en november uitkomt.
Natuurlijk is dit allemaal onder voorbehoud en kunnen we genoeg developers aanwijzen die beloftes hebben gedaan maar niet zijn nagekomen.

Tot die tijd, lekker speculeren met z'n allen!

• Royeboi
  • Laatst online: 22-11 17:04
Is er iemand die ook al heel vroeg bij Zavvi heeft kunnen bestellen?

In mijn geval:

11-Dec-2011 04:58PM
£30.94

Ik krijg ongeveer elke week een standaard mail met daarin:

''Sorry that your order has been delayed, we are trying to deliver asap'' of iets dergelijks... maar tot op heden geen beta mogen ontvangen. Ook geeft Zavvi geen antwoord op een vraag die ik al weken geleden aan ze gesteld heb via het message center. Heel vreemd.

Iemand ervaring mee met dit soort reserveringen? Ik zie dat de prijs bij Zavvi inmiddels is gestegen naar € 65,- euro. Misschien dat ze niet blij zijn dat ik nog zo lang heb gereserveerd ofzo? Ze hebben zelf Guild Wars 2 verkoop geactiveerd dus ja...

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Sneezzer
Wellicht even in de telefoon klimmen?

• Remz
Royeboi schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:04:
Is er iemand die ook al heel vroeg bij Zavvi heeft kunnen bestellen?

In mijn geval:

11-Dec-2011 04:58PM
£30.94

Ik krijg ongeveer elke week een standaard mail met daarin:

''Sorry that your order has been delayed, we are trying to deliver asap'' of iets dergelijks... maar tot op heden geen beta mogen ontvangen. Ook geeft Zavvi geen antwoord op een vraag die ik al weken geleden aan ze gesteld heb via het message center. Heel vreemd.

Iemand ervaring mee met dit soort reserveringen? Ik zie dat de prijs bij Zavvi inmiddels is gestegen naar € 65,- euro. Misschien dat ze niet blij zijn dat ik nog zo lang heb gereserveerd ofzo? Ze hebben zelf Guild Wars 2 verkoop geactiveerd dus ja...
Waarschijnlijk gaan ze een excuus gebruiken dat je de pre-order hebt besteld en niet de pre-purchase, aanzien op 11 december deze nog niet beschikbaar was? Ik zou gewoon cancellen en 15 euro extra betalen bij de Bart Smit, weet je tenminste dat je hem morgen in huis hebt.

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-11 08:16

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Zou het mogelijk mischien toevallig kunnen dat de CE's onderweg zijn?

Dit is namelijk het enige wat ik in bestelling heb staan, en kreeg vandaag een kaartje in dus dat ik niet thuis was. Maar ik heb niets besteld, CE is het enige nog?

postnl.nl werkt natuurlijk weer niet, onbekende code :/

• Remz
InflatableMouse schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:21:
Zou het mogelijk mischien toevallig kunnen dat de CE's onderweg zijn?

Dit is namelijk het enige wat ik in bestelling heb staan, en kreeg vandaag een kaartje in dus dat ik niet thuis was. Maar ik heb niets besteld, CE is het enige nog?

postnl.nl werkt natuurlijk weer niet, onbekende code :/
Gewoon even bellen naar de shop waar je het hebt besteld, meestal wilt de helpdesk je wel melden of ze het hebben verstuurd of niet, dan weet je het direct. Ik betwijfel het dat de CE nu al verstuurd wordt.

• Royeboi
  • Laatst online: 22-11 17:04
Sneezzer schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:05:
Wellicht even in de telefoon klimmen?
Zou kunnen, al betwijfel ik of ik die 10 euro belkosten naar het buitenland dan niet beter kan spenderen aan het aanschaffen van de game in een Nederlandse shop.
Remz schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:17:
[...]

Waarschijnlijk gaan ze een excuus gebruiken dat je de pre-order hebt besteld en niet de pre-purchase, aanzien op 11 december deze nog niet beschikbaar was? Ik zou gewoon cancellen en 15 euro extra betalen bij de Bart Smit, weet je tenminste dat je hem morgen in huis hebt.
Er stond nadrukkelijk vermeldt dat het om de game ging, en bij Zavvi geldt dat zodra je hem reserveert je hem voor die prijs koopt zodra de game uit is. Ik wacht het nog wel even af denk ik, de game is toch nog niet uit nu? Ik mis alleen de beta dan, so be it. Alles wordt elke keer maar duurder, en zo erg is mijn behoefte nu ook weer niet om de game aan te schaffen, er ligt nog heel wat op de plank voor deze zomer! :)

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• AndrewBourgeois
  • Laatst online: 12-11 21:58
Géén BWE dit weekend:
Many of you have been asking about when we will have our second Beta Weekend Event. As we are approaching a long weekend in many parts of the world, we understand that some of you want to make plans for that. To help you with that we can confirm that we will NOT be running BWE2 this coming weekend.

Our BWE1 was super successful, we exceeded our expectations. As some of you might have experienced first hand, this lead to some technical issues. To make sure we are not running into the same situation for BWE2, we recently had a stress test, and we are currently deploying a lot of additional hardware in our datacenters.

We will be able to tell you exactly when BWE2 will take place as soon as all the hardware has been deployed. We are not withholding a date intentionally, we want to make sure that BWE2 will be a really great experience for all of you.

I hope this helps a bit in understanding where we are standing – you all have a really relaxing long weekend! ~MK
Bron: Hun Facebook profiel

[ Voor 0% gewijzigd door AndrewBourgeois op 05-06-2012 08:23 . Reden: Spelling! ]

• Joostjah
  • Laatst online: 22-11 18:53
Van de GW2 Facebook:
"we can confirm that we will NOT be running BWE2 this coming weekend"

Volgende BWE is wanneer de hardware van de servers is vernieuwd, weer geen datum helaas.

• Sneezzer
Ach ja, gelukkig wordt het zonnig ;-)

• GuardMoony
Kan ik begrijpen dat ze geen datum zeggen. Liever op deze manier dan wat er met D3 gebeurde. 2 dagen problemen met inloggen. Geen toegang op een zondagmiddag...

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-11 17:36
Sneezzer schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:32:
Ach ja, gelukkig wordt het zonnig ;-)
Ik hoopte al niet dit weekend, moet ik verplicht binnen zitten met dit mooie weer ;)

• IngamerX
  • Laatst online: 28-11 14:25
xeple schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:12:
[...]

Ik hoopte al niet dit weekend, moet ik verplicht binnen zitten met dit mooie weer ;)
Verlengsnoer, parasol, laptop => gaan met die banaan. Waarom maar van één ding genieten als je ook van alles tegelijk kan genieten? :D

• Vecodo
IngamerX schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:46:
[...]

Verlengsnoer, parasol, laptop => gaan met die banaan. Waarom maar van één ding genieten als je ook van alles tegelijk kan genieten? :D
Church!

Verwijderd

Eerlijk gezegd verwacht ik vanavond toch een annoucement dat volgend weekend de 2e BWE is.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 12:18
Eerlijk gezegd, verwacht ik dat totaal niet. Ik denk dat we pas dinsdag/woensdag wat horen over het beta weekend.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Sagaris
En ik denk dat dit soort speculatie niet zo veel zin heeft. :+

• Sneezzer
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:48:
Eerlijk gezegd verwacht ik vanavond toch een annoucement dat volgend weekend de 2e BWE is.
Volgens mij kondigden ze de vorige BWE op dinsdag aan voorafgaande aan het weeknd waarin het plaats vond.

Verwijderd

Sneezzer schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:36:
[...]

Volgens mij kondigden ze de vorige BWE op dinsdag aan voorafgaande aan het weeknd waarin het plaats vond.
Volgens mij was het de dinsdag daar weer voor. Maar dat was ook omdat de mensen de client nog moesten downloaden. Nu niet meer, dus dacht ik dat vandaag wel een mooie zonnige dag was voor een aankondiging.

Verwijderd

Ik verwachtte dat ze het wat later aan zouden kondigen, inderdaad omdat de mensen de client al hebben. Daarnaast denk ik dat ze hier ook een beetje een "when it's ready" mentaliteit toepassen. Ik denk dat ze wachten tot ze zelf het idee hebben "ja, nu is het klaar voor ronde 2".

Hier was het inderdaad prachtig! Maar ik geloof dat het in Seattle niet zo vaak zonnig is ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2012 01:20 ]

• Vecodo
Net even de client gestart, we kunnen een update installeren!

Verwijderd

Vecodo schreef op zondag 27 mei 2012 @ 09:47:
Zag het ook net ja.

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:22
Vecodo schreef op zondag 27 mei 2012 @ 09:47:
Jup, net effe geupdate. Merk wel dat ik niet meer zo gretig op een BWE aan het wachten ben. Ik zie wel wanneer er een beta weekend komt, dan probeer ik de necro en mesmer nog uit, en dan ben ik voor mij klaar met de beta weekends.

Het is nu lekker rustig wachten, lekker in het zonnetje leuken dingen gaan doen, Diablo 3 spelen en een release zie ik wel komen, waarbij augustus/september/oktober wel handig zou zijn.

Verwijderd

ninc schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:48:
[...]

Jup, net effe geupdate. Merk wel dat ik niet meer zo gretig op een BWE aan het wachten ben. Ik zie wel wanneer er een beta weekend komt, dan probeer ik de necro en mesmer nog uit, en dan ben ik voor mij klaar met de beta weekends.

Het is nu lekker rustig wachten, lekker in het zonnetje leuken dingen gaan doen, Diablo 3 spelen en een release zie ik wel komen, waarbij augustus/september/oktober wel handig zou zijn.
Vooral het diablo 3 gedeelte helpt een hoop bij mij :+

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:02:
[...]

Vooral het diablo 3 gedeelte helpt een hoop bij mij :+
Ja sinds de release van D3 is dit topic nogal stil geworden. Zelfs Arenanet geeft weinig tot geen nieuws (wellicht zijn ze daar ook wel stiekem diablo 3 aan het spelen :+ )

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

• GuardMoony
Of druk aan het werk voor volgende beta ;)

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Wanneer komt de echte open beta? Of is die niet gepland?

Verwijderd

Die komt er ook niet. Alleen de Beta Weekend Events voor de mensen die pre-purchasen.

• Feyva
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 19:45:
Die komt er ook niet. Alleen de Beta Weekend Events voor de mensen die pre-purchasen.
- en mensen die geluk hebben.

Verwijderd

Swandertj schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:05:
[...]

Ja sinds de release van D3 is dit topic nogal stil geworden. Zelfs Arenanet geeft weinig tot geen nieuws (wellicht zijn ze daar ook wel stiekem diablo 3 aan het spelen :+ )
Het is dan ook wachten op een volgende aankondiging.. Voorlopig is er geen nieuws dusja natuurlijk is het wat rustiger dan ;). + Mooi weer natuurlijk!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 23:00
Beta Weekend Event 2 will begin on Friday, June 8th, at noon PDT (GMT-7) and will run until Sunday, June 10th, at 11:59 p.m. PDT (GMT-7).

Link

_/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Basekid schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:25:
Beta Weekend Event 2 will begin on Friday, June 8th, at noon PDT (GMT-7) and will run until Sunday, June 10th, at 11:59 p.m. PDT (GMT-7).

Link

_/-\o_ _/-\o_
Nice :D

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 16:41

BioHazard

*\o/*

Basekid schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:25:

Link

_/-\o_ _/-\o_
FFFUUUUU, ik vlieg 7 Juni voor een week naar Las Vegas. Ook niet erg natuurlijk, maar wilde ook wel lekker "betaweekenden".

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Lekker !
Vandaag ontvang ik mijn nieuwe laptop.. Kan ik eindelijk meedoen :-)

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
De guild site is ook weer geupdate, kan niet wachten!

• Jonwel
  • Laatst online: 28-11 19:45
Tot hoe laat duurt deze BWE? Weer tot 3 uur 's nachts.

Heb het al gevonden. tot 9 uur op maandag dus.

[ Voor 34% gewijzigd door Jonwel op 29-05-2012 14:27 ]

Kalton schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:19:
Tot hoe laat duurt deze BWE? Weer tot 3 uur 's nachts.

Heb het al gevonden. tot 9 uur op maandag dus.
De vorige keer was het geen beta test, maar een stress test. Deze is gewoon (net zoals de eerste BWE) een heel weekend lang, ipv 1 dag.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Verwijderd

Vegas baby! Jammer dat we dit keer de BWE niet kunnen bijwonen :/
BioHazard schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:28:
[...]

FFFUUUUU, ik vlieg 7 Juni voor een week naar Las Vegas. Ook niet erg natuurlijk, maar wilde ook wel lekker "betaweekenden".

Verwijderd

En we houden onze characters! Ik wil erg graag de Ascalonian Catacombs dungeon uitproberen deze BWE!

• dragoni
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-08-2012
hi guys ik ben nieuw hier en heb het spel dit weekend gekocht(nog nooit gw1 gespeeld dus een echt naabje :D) en vroeg me af in welke server/world de meeste belge/nederlanders zitte

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
dragoni schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:23:
hi guys ik ben nieuw hier en heb het spel dit weekend gekocht(nog nooit gw1 gespeeld dus een echt naabje :D) en vroeg me af in welke server/world de meeste belge/nederlanders zitte
Far Shiverpeaks

Verwijderd

Het is gewoon puur toeval dat ik daar zit.

• Joostjah
  • Laatst online: 22-11 18:53
Helaas geen Sylvari & Asura in de volgende BWE. Er zal dus nog minimaal 1 event volgen, waarschijnlijk nog wel meer. Dus de release zal nog wel even duren vrees ik.. ergens in Q4 2012.

EDIT: https://twitter.com/guildwars2/status/207604523684986880
Minimaal 2 events nog dus.

[ Voor 25% gewijzigd door Joostjah op 30-05-2012 01:00 ]

Verwijderd

Begin/half juli nog 1 en dan releasen. De BWE's lijkt me genoeg zo. Ze kunnen er niet veel meer bij laten komen, dan heeft iedereen dadelijk het hele spel gezien voor dat het uitkomt. En Q4 past niet bij een "korte" beta periode die ze ons beloofd hebben?

• AndrewBourgeois
In Guild Wars was het ook om de maand 1 Beta Weekend Event, en dit voor iets meer dan 5 maanden. Als ze echt korter willen doen gaan ze zich wel mogen haasten :P

EDIT: Een release voor eind september dus.

[ Voor 18% gewijzigd door AndrewBourgeois op 30-05-2012 09:32 ]

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:05
Ik zit zo enorm te twijfelen tussen Guild Wars 2 en Tera Online de laatste tijd. Ik ben een fan van beide batgtle/levelling systemen, en hoewel ik de graphics wat leuker (mooier is subjectief) vindt bij Tera, voelt het hele "Dynamic Events" gedeelte bij Guild Wars gewoon hartstikke lekker aan.

Kan iemand die nu in de beta zit me toevallig vertellen hoe soepel 't spel nu speelt als je een wat gemiddelder systeem hebt? Ik heb de requirements wel gezien, maar soms zegt dat ook niet alles… de precieze specs van iedereen's computer hoef ik ook niet te weten: ik was alleen benieuwd of 't ook op minder high-end computers nog goed uit de voeten komt.

p.s.: een release voor eind september zou wel héél goed uitkomen! Ben bang dat ze het niet zullen doen in begin juli (ben dan lekker 2 weken vrij), maar rond oktober en december zit ik ook nog een aantal lange weekenden om eens flink aan de slag te gaan in GW2 :)

• Sagaris
joramoudenaarde schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:26:
Ik zit zo enorm te twijfelen tussen Guild Wars 2 en Tera Online de laatste tijd. Ik ben een fan van beide batgtle/levelling systemen, en hoewel ik de graphics wat leuker (mooier is subjectief) vindt bij Tera, voelt het hele "Dynamic Events" gedeelte bij Guild Wars gewoon hartstikke lekker aan.

Kan iemand die nu in de beta zit me toevallig vertellen hoe soepel 't spel nu speelt als je een wat gemiddelder systeem hebt? Ik heb de requirements wel gezien, maar soms zegt dat ook niet alles… de precieze specs van iedereen's computer hoef ik ook niet te weten: ik was alleen benieuwd of 't ook op minder high-end computers nog goed uit de voeten komt.

p.s.: een release voor eind september zou wel héél goed uitkomen! Ben bang dat ze het niet zullen doen in begin juli (ben dan lekker 2 weken vrij), maar rond oktober en december zit ik ook nog een aantal lange weekenden om eens flink aan de slag te gaan in GW2 :)
De beta is nog niet geoptimaliseerd, dus op geen enkele PC loopt hij perfect. ;) Maar ArenaNet heeft al aangegeven dat computers die Guild Wars 1 goed konden spelen ook Guild Wars 2 moesten kunnen spelen. Je zou dus geen problemen moeten hebben. Al helpt het natuurlijk wel als je 'je gemiddelder systeem' wat verder specificeert. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Sagaris op 30-05-2012 10:41 ]

• Kapotlood
Bedankt Sagaris :)

Ik wilde er geen "ik heb deze CPU, GPU en ram… kan ik dit spel spelen" van maken, maar ik heb een Intel i3-550 (3.2Ghz), een amd5670 van 512MB, en 12GB aan ram. GW1 speelt volgens mij prima op dit systeem, dus dan zal ik me niet zo'n zorgen maken over GW2 :)

Hebben jullie trouwens ook al een beetje meer kunnen spelen met die Dynamic Events? Is dat echt zoveel prettiger dan "normale" quests als het lijkt?

• Sagaris
joramoudenaarde schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:53:
Bedankt Sagaris :)

Ik wilde er geen "ik heb deze CPU, GPU en ram… kan ik dit spel spelen" van maken, maar ik heb een Intel i3-550 (3.2Ghz), een amd5670 van 512MB, en 12GB aan ram. GW1 speelt volgens mij prima op dit systeem, dus dan zal ik me niet zo'n zorgen maken over GW2 :)

Hebben jullie trouwens ook al een beetje meer kunnen spelen met die Dynamic Events? Is dat echt zoveel prettiger dan "normale" quests als het lijkt?
Ik kan je niet vertellen op welke settings je kunt spelen, maar je zal GW2 gewoon kunnen spelen.

En ja, de dynamic events en de event chains zijn inderdaad echt veel prettiger. Hier een voorbeeld van een complete dynamic event chain:

• Kapotlood
Die gaan we vanavond even op fullscreen thuis bekijken (met het geluid aan)… bedankt voor de reactie in ieder geval! :)

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

Ik had dat filmpje ook bekeken na het spelen van vorig beta weekend. Ga proberen komend weekend de events wat meer in het oog te houden om te zien wat er net gebeurt als een bepaald event lukt of mislukt. Ik had dat allemaal niet gemerkt dat er op de achtergrond toch heel de opzet naar een volgend event zo word uitgewerkt.
Blijft ook leuk dat je er helemaal niet met bezig moet zijn.

Ik kijk in ieder geval weer uit naar 8 juni, hopelijk kan ik terug inloggen met mijn illusionist.

I'll do what I can, but expect very little.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zou het inloggen op https://account.guildwars2.com al moeten werken? Ik heb mijn preorder net geregistreerd en blijf maar een invalid password melding krijgen. Ik heb mijn GW account gelinked en inloggen in de GW (non 2) client werkt met dat password. Ook een password reset lijkt niet te helpen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Bij mij werkt het gewoon.

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

Ik heb daar ook wat problemen met gehad. Als username oftewel je @ncsoft adres gebruiken, bij mij FourBit@ncsoft (dus @ncsoft erbij typen), je emailadres zou ook moeten werken, maar als ik mij goed herinner heeft dat bij mij een tijd geduurt eer dat dat werkte.

I'll do what I can, but expect very little.

• SteroiD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-11 11:36
joramoudenaarde schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:53:

Dan ga je GW2 zeker kunnen draaien, ik heb vorige beta op m'n Q4-2008 Macbook Pro gespeeld (2,5Ghz Core2Duo met M9600GT en 2GB RAM) en heb eigenlijk weinig problemen gehad. Het geheel zag er niet fantastisch uit, maar het draaide wel zonder crashen. (Ik heb momenteel geen plaats om een desktop te zetten :( ).

Wat de dynamic events betreft:
Ik vind het idee van een "interactieve wereld" prima, en werd ook regelmatig bij events betrokken waar ik toevallig voorbij liep. Maar laat dat ook meteen een minpuntje zijn: soms wordt het zo'n gigantische clusterf*ck van spelers, tegenstanders en alle AoE daartussen dat het echt héél onoverzichtelijk wordt. Langs de andere kant stond ik dan ook soms helemaal alleen in een zone waar ineens 2 events tegelijk begonnen (waarvan ik gelukkig ééntje kon solo doen, met wat pullen en heen en weer lopen).
Alles bij mekaar vind ik het quest systeem in GW2 een verbetering ten opzichte van het standaard "uitroeptekentje-boven-je-hoofd-NPC"-systeem.
Sagaris schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:57:
[...]

Ik kan je niet vertellen op welke settings je kunt spelen, maar je zal GW2 gewoon kunnen spelen.
Tja, dan moeten we echt wachten op een geoptimaliseerde versie... Want hij vroeg nu wel erg veel van m'n Core2Duo! (grafische kaart is een paar jaar nieuwer) En dat met alles op minimum... Het was goed te spelen, tenzij ik in een dynamic event kwam waarbij zo'n dozijn mensen op een boss begonnen te meppen... Dan was het tijd om m'n zwaard op te bergen en m'n staff te pakken en een paar stappen terug te doen :P

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Kapotlood
Goed om te horen! :)

Het geclusterf*ck van veel spelers op één plek kan ik me voorstellen… dat zal vast minder worden als er meer servers online komen en de wereld ook echt "live" gaat. Wat ik nog wel eens lees is dat GW2 sterk vergeleken wordt met Tera Online, waarbij Tera een meer diepgaand battlesysteem lijkt te hebben: heb je daar toevallig ervaringen mee?

Ik moet wel zeggen dat ik onwijs benieuwd ben naar GW2 zeg! Een vriend van me heeft "jaren" geleden flink wat tijd in GW1 gestoken, net op het moment dat ik heel erg in de weer was met WoW. Dat vond ik er al fantastisch uit zien, en het idee dat je niet belemmerd wordt om solo te spelen wanneer je dit wilt sprak me ook erg aan. Na zoveel jaar MMORPG's spelen met vooral stilstaande gevechten ben ik heel benieuwd hoeveel extra diepgang het meer actieve vechten wordt in een MMORPG :)

Misschien toch maar die game pre-purchasen en aan de beta meedoen dan, hehe. Het (positief) gebrek aan een subscription model is ook wel eens een verfrissing… die free-to-play MMO's hebben voor mij vaak niet echt genoeg diepgang. Ik had toen WoW uit kwam zo'n 5 jaar in het spel gestoken, maar daarna kon ik me eigenlijk niet zo heel veel meer interesseren in andere MMO's (heb Everquest, Conan, en nog een paar anderen), maar GW2 brengt toch dat jeukende gevoel weer helemaal terug met de nieuwe elementen die ze hebben ontwikkeld :)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Bor de Wollef schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:21:
Zou het inloggen op https://account.guildwars2.com al moeten werken? Ik heb mijn preorder net geregistreerd en blijf maar een invalid password melding krijgen. Ik heb mijn GW account gelinked en inloggen in de GW (non 2) client werkt met dat password. Ook een password reset lijkt niet te helpen.
Opgelost. Blijkbaar zit er een limiet aan de lengte van het wachtwoord terwijl je wel langer kunt invoeren.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• AndrewBourgeois
Waarom doet Tweakers.net niet mee aan het weggeven van beta keys? Hoeveel leden zijn er hier wel niet? Ze (= ArenaNet) kunnen toch niet nee zeggen tegen zo'n reclame :o

EDIT: 422 507 leden blijkbaar.

[ Voor 13% gewijzigd door AndrewBourgeois op 31-05-2012 21:21 ]

• Budelstein
  • Laatst online: 24-10-2024
Volgens mij krijgen alleen officiele fansites van GW2 beta keys.

• FaberOne
op 9lives.be kun je ook 1 van de 200 beta keys winnen, en dat is niet echt een officiele gw site.

Overigens vraag ik me af hoeveel van de 422 507 tweakers nu echt geïntresseerd zijn in GW, en
als ze dat zijn hebben ze denk ik meestal al de pre purchase gekocht, en zijn er dus geen beta keys nodig.
(ik hoop eig wel dat tweakers er een paar krijgt, goeie reclame zoals je al zegt en natuurlijk voor de twijfelaars onder ons :P )

[ Voor 5% gewijzigd door FaberOne op 31-05-2012 22:04 ]

• Gil-san
  • Laatst online: 30-01 15:26
Ik weet niet of iemand dit al had gezien, maar op Bol.com staat een release datum van GW2: 30.06.2012.

Link: http://www.bol.com/nl/p/guild-wars-2/1004004012235925/

hopelijk klopt dit??!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35
Natuurlijk niet :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Nee :) het is meestal een "placeholder" datum ;)

Verwijderd

Joostjah schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:57:
Helaas geen Sylvari & Asura in de volgende BWE. Er zal dus nog minimaal 1 event volgen, waarschijnlijk nog wel meer. Dus de release zal nog wel even duren vrees ik.. ergens in Q4 2012.

EDIT: https://twitter.com/guildwars2/status/207604523684986880
Minimaal 2 events nog dus.
Je gaat geen stress tests doen en code optimaliseren als je niet dicht bij het einde bent (6 maanden later verandert de code toch wel veel en als het alleen content creation is hebben ze behoorlijk slechte timing ..).
Pagina: 1 ... 51 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.