Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Spatfrak
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-03 12:33
ik zit wat live streams te kijken die US servers gebruiken ,proberen ook allemaal de tijd vol te lullen bij het inlog screen . het is global lijkt 't.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 23:00
Vragen

1. kun je iets met die puntjes die je krijgt van je daily kills enzo
2. Hoe begin je je eerste craftings en waar krijg je de tools daarvoor

• Remz
  • Laatst online: 19-11 22:38
(Login) servers zijn down lijkt het. Doe maar is een tracert naar het IP.

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:17
En wat is het IP adres van de (login)server dan?

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:08
Basekid schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:38:
Vragen

1. kun je iets met die puntjes die je krijgt van je daily kills enzo
2. Hoe begin je je eerste craftings en waar krijg je de tools daarvoor
Crafting moet je eerst leren. In divinity's reach bijvoorbeeld zitten ze rond de middelste ring. Je leert eerst, en dan kun je naar een workbench toe.

Daily kills zijn gewoon achievements volgensmij.

[ Voor 5% gewijzigd door ActualFantasy op 28-04-2012 22:40 ]

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-11 19:43
Vraag:

Ik heb hele bakken karma punten, maar ben nog geen enkele vendor tegengekomen die interessante gear/items ervoor verkocht. Komt dat later of is het voornamelijk bedoeld om craft ingrediënten van te kopen?

• Remz
ThinkCreative schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:39:
En wat is het IP adres van de (login)server dan?
Waarschijnlijk dit:

Non-authoritative answer:
Name: account.guildwars2.com
Address: 64.25.40.16

• ActualFantasy
Ashilh schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:40:
Vraag:

Ik heb hele bakken karma punten, maar ben nog geen enkele vendor tegengekomen die interessante gear/items ervoor verkocht. Komt dat later of is het voornamelijk bedoeld om craft ingrediënten van te kopen?
Ik weet ook van de helft van de spullen nog niet wat het nut is of zo. Er is gewoon zoveel informatie en zo.
Wel leuk om uit te zoeken, maar wel beetje overweldigend soms.

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 10:00
Het is grappig dat ze dezelfde login server gebruiken voor Guild Wars 1 en 2. Beiden zijn nu down namelijk.

Vind het gathering/crafting systeem vrij onduidelijk. Waar haal ik die tools vandaan?

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-11 19:20
Wolfos schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:47:
Het is grappig dat ze dezelfde login server gebruiken voor Guild Wars 1 en 2. Beiden zijn nu down namelijk.

Vind het gathering/crafting systeem vrij onduidelijk. Waar haal ik die tools vandaan?
Tools kun je halen bij standaard Merchants, zitten al in je het eerste dorpje na character create

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

Hoe geraak ik eigenlijk in dat WvWvW gedoe? Ik ben wel naar die Mist plaats geraakt, en daar enkele "quests" gedaan. Ik weet nu niet of ik daar ergens een portal moet nemen ofzo.

I'll do what I can, but expect very little.

• Remz
http://www.twitch.tv/directory/Guild%20Wars%202

Leuk om te zien, 13+ login schermen :)

Gathering tools kun je kopen by merchants; sickle, lumber axe, mining pick. Die kun je vervolgens equippen en als je dan een plantje / boom / mijn tegenkomt kun je die oogsten. Met de materialen die je krijgt kun je vervolgens weer craften. Verder kun je materialen krijgen door te salvagen; andere items uit elkaar te halen dus. Bij ieder materiaal staat welke crafts er gebruik van kunnen maken.

• Moonborne
En de rest tera/andere MMO :P

• ActualFantasy
Morrar schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:49:
[...]

Gathering tools kun je kopen by merchants; sickle, lumber axe, mining pick. Die kun je vervolgens equippen en als je dan een plantje / boom / mijn tegenkomt kun je die oogsten. Met de materialen die je krijgt kun je vervolgens weer craften. Verder kun je materialen krijgen door te salvagen; andere items uit elkaar te halen dus. Bij ieder materiaal staat welke crafts er gebruik van kunnen maken.
Dat durde ff voordat ik dat uitgevonden had met die tools. Volgensmij zit er ook nog een limiet op het gebruik. Ik wilde net wat gatheren, en kreeg alleen maar materiaal, dat zei, dat ik een betere pick axe nodig had. En elke tool heeft een bepaald aantal uses ook.

• sprider
  • Laatst online: 15-06-2021
ActualFantasy schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:36:
Tijd voor wat vragen dan.

Zijn er mensen die dingen onduidelijk vinden ? Post het hier even, dan kunnen we kijken of we met zijn allen wat kunnen helpen.

Ik heb wel een vraag. Ik ga gewoon pvp in met hele andere wapens dan waarmeer ik in de echte wereld rond loop. Voor mijn guardian zijn dat een Schild en mace, en een staff. Hoe kan ik dit anders doen ? Ik heb geen inventory, en kan geen andere wapens vinden of zo. Iemand een idee ?
Je kunt in het heart of the mist gedeelte gratis nieuwe wapens halen bij de pvp-vendor. Zitten volgens mij een weaponsquartermaster en armour quartermaster.

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:17
Ik kan gewoon nog inloggen bij Guild Wars 1. Ik heb ook nog geen officieel antwoord terug van Gw2 op twitter waar die error:48 op slaat. (Bij wireshark komt dan overigens heel vaak het IP-adres 206.127.158.33 langs, zowel bij 1 als bij 2, die is wel gewoon te tracen)

[ Voor 15% gewijzigd door ThinkCreative op 28-04-2012 22:58 ]

• ActualFantasy
sprider schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:51:
[...]

Je kunt in het heart of the mist gedeelte gratis nieuwe wapens halen bij de pvp-vendor. Zitten volgens mij een weaponsquartermaster en armour quartermaster.
ok, thx. Ik had dat gebied niet helemaal doorzocht, omdat een hoop van die hearts daar niks deden.

Verwijderd

sprider schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:51:
[...]

Armor vendor heb ik nog niet gezien, wel weapons vendor. Voor mijn Ranger heb ik betere armor gekocht via die player trading npc, helm niet want die was een beetje te prijzig met 3k of zo.

• sprider
  • Laatst online: 15-06-2021
Heb eerlijk gezegd alleen bij de weapons vendor daadwerkelijk wat gehaald, maar dacht dat ik er vlakbij wel een armour vendor zag. Verder lijkt het aardig leeg daar.

• Wolfos
Wil wel weten hoe de performance is...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/krzkr.png
ActualFantasy schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:51:
[...]

Dat durde ff voordat ik dat uitgevonden had met die tools. Volgensmij zit er ook nog een limiet op het gebruik. Ik wilde net wat gatheren, en kreeg alleen maar materiaal, dat zei, dat ik een betere pick axe nodig had. En elke tool heeft een bepaald aantal uses ook.
Ja tools hebben meestal stack van 50 of 100. Zullen inderdaad ook wel verschillende types zijn voor verschillende levels materialen...

Hmm nog servers nog steeds down denk dat ik het laat zitten voor vanavond, hopelijk heeft ANet morgenochtend de server weer een schop gegeven. Overigens ook geen activiteit meer op FB of Twitter inderdaad.

• Moonborne
Iemand ervaring met Engineer?
Vind het idee van de class erg leuk maar echt underpowered op dit moment,
de utility skills zijn allemaal kits die je 1-5 skills veranderen, maar qua damage zijn die vele malen slechter dan je standaard main 1-5 skills. Elixir gun is aardig met alle buffs e.d. maar de rest van de kits vallen zwaar tegen.
De turrets hebben redelijk lage damage en je kunt ze helaas niet oppakken en herplaatsen.

Verwijderd

Heraclius schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:01:
de utility skills zijn allemaal kits die je 1-5 skills veranderen, maar qua damage zijn die vele malen slechter dan je standaard main 1-5 skills. Elixir gun is aardig met alle buffs e.d. maar de rest van de kits vallen zwaar tegen.
De turrets hebben redelijk lage damage en je kunt ze helaas niet oppakken en herplaatsen.
Ja, ik speel hem, maar heb te weinig kunnen spelen om te kunnen oordelen.

Verwijderd

Ben snel met de engineer gestopt, schieten kan ik ook met de warrior. Vond de damage ook wat tegenvallen.

Wat ik irritant vind is dat ik elke keer op het inlogscherm opnieuw dat vinkje moet zetten voor automatisch inloggen. Als dat vinkje niet kan blijven staan kun je het vakje net zo goed weghalen.

• MrRobers
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-11 15:06
Vandaag Engineer tot lvl 17 gespeeld, op een gegeven moment had ik zowel een rocket als machinegun turret, vooral de rocket turret doet heel veel damage. Verder gebruik ik de 2H rifle, die doet het voor mijn gevoel ook wat beter dan een 1H gun. Ik vind het een erg leuke prof. om te spelen.

• Wolfos
Komt omdat je nog niet ingelogd ben, hij wil eerst zien of het wachtwoord juist is voordat hij het onthoud of iets dergelijks.

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:14
Ik hoef niet bij mijn handje vastgehouden te worden, maar sommige dingen mogen toch wat beter uitgelegd worden.
Bijna alles sprak voor zich in GW1, maar in 2 zijn zoveel meer spelelementen dat ik toch vaak op internet moet kijken hoe sommige dingen werken/moeten.

• Spatfrak
Heraclius schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:01:
Je kan ze wel oppakken hoor alleen zit er weer een timer op als je ze weer wilt herplaatsen, zelf vond ik het een beetje trage gameplay , je zet steeds je basisje op , je kilt de hele zooi, breekt het af en doet hetzelfde, ben tot lvltje 13 gegaan ,op zich wel lachen hoor en ik heb nog lang niet alles geprobeert,heb ook nog wel de flametrower enz dat heeft zeker wel wat , maar die turrets is niet mijn ding vrees ik , liever thief ofzo lekker shadowsteppen enz :)
Ow er is bericht op FB:
Hey guys, we are aware of the issues with the game and the forums. The team is working on them as fast as possible. We don't have an ETA for a fix, but we're aiming for "A.S.A.P." In the meantime, we've added more beta screenshots from our players to our Pinterest board, so feel free to take a look while you wait. http://pinterest.com/arenanetteam/ (And you're welcome to give us links to more if you'd like.) ~RB2

Verwijderd

Wolfos schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:05:
Komt omdat je nog niet ingelogd ben, hij wil eerst zien of het wachtwoord juist is voordat hij het onthoud of iets dergelijks.
Ben toch al lang aan het spelen geweest vandaag dus hij zou het toch mogen onthouden.

• ActualFantasy
Nog maar een vraag. Is het mogelijk om straks tussen nog meer wapen sets te wisselen of moet je er twee kiezen die onder de sneltoets zitten ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:04:
Ben snel met de engineer gestopt, schieten kan ik ook met de warrior. Vond de damage ook wat tegenvallen.

Wat ik irritant vind is dat ik elke keer op het inlogscherm opnieuw dat vinkje moet zetten voor automatisch inloggen. Als dat vinkje niet kan blijven staan kun je het vakje net zo goed weghalen.
tjah, ik vind engineer ook niet zo top nog, maarja ik wilde de minst interessante (voor mij) in de beta spelen en dan daarna pas de mesmer aanmaken.
ActualFantasy schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:08:
Nog maar een vraag. Is het mogelijk om straks tussen nog meer wapen sets te wisselen of moet je er twee kiezen die onder de sneltoets zitten ?
Je kan maar 2 wapensets maximaal hebben en daartussen wisselen. Niet alle classes kunnen dat trouwens (elementalist niet bijvoorbeeld).

• Moonborne
Spatfrak schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:06:
[...]

Je kan ze wel oppakken hoor alleen zit er weer een timer op als je ze weer wilt herplaatsen, zelf vond ik het een beetje trage gameplay , je zet steeds je basisje op , je kilt de hele zooi, breekt het af en doet hetzelfde, ben tot lvltje 13 gegaan ,op zich wel lachen hoor en ik heb nog lang niet alles geprobeert,heb ook nog wel de flametrower enz dat heeft zeker wel wat , maar die turrets is niet mijn ding vrees ik , liever thief ofzo lekker shadowsteppen enz :)
Flamethrower had ik ook als eerste geunlockt, het leek me heel erg tof echter viel de damage zwaar tegen, maar wie weet buffen ze het nog wel. :)
Met turrets herplaatsen bedoelde ik dat je ze als het ware oppakt en verderop neerzet, in plaats van inderdaad afbreken. Tussen de F2 toets vernietigen of ernaast staan en F drukken zit namelijk geen verschil en dat is best nutteloos.

• ActualFantasy
Morrar schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:10:
[...]

Je kan maar 2 wapensets maximaal hebben en daartussen wisselen. Niet alle classes kunnen dat trouwens (elementalist niet bijvoorbeeld).
Ok, dan maar eens zoeken wat de ideale combo is voor mijn guardian.

Hoe zit het precies met die weapon chains ?

True Strike → Pure Strike → Faithful Strike (chain)

Dit is gewoon auto attack, dus gaat vanzelf neem ik aan ?

[ Voor 21% gewijzigd door ActualFantasy op 28-04-2012 23:17 ]

ActualFantasy schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:11:
[...]

Ok, dan maar eens zoeken wat de ideale combo is voor mijn guardian.
Guardian te weinig gespeeld, maar kan me voorstellen dat een combinatie melee en ranged weapons best praktisch is, bijvoorbeeld voor pullen. Ook voor gevechten die nogal melee-onvriendelijk zijn is het wel handig als je snel naar ranged kan.

Ik denk dat ik daar in ieder geval voor ga met m'n warrior.

[ Voor 11% gewijzigd door Morrar op 28-04-2012 23:13 ]

• Spatfrak
Heraclius schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:11:
[...]

Flamethrower had ik ook als eerste geunlockt, het leek me heel erg tof echter viel de damage zwaar tegen, maar wie weet buffen ze het nog wel. :)
Met turrets herplaatsen bedoelde ik dat je ze als het ware oppakt en verderop neerzet, in plaats van inderdaad afbreken. Tussen de F2 toets vernietigen of ernaast staan en F drukken zit namelijk geen verschil en dat is best nutteloos.
/agree ,word een beetje stroperige bedoening zo als je ze niet ff snel kan herplaatsen , dat is ook precies waarom ik pas weer engineer ga spelen als ik ze dat fixen .

• Moonborne
Spatfrak schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:14:
[...]

/agree ,word een beetje stroperige bedoening zo als je ze niet ff snel kan herplaatsen , dat is ook precies waarom ik pas weer engineer ga spelen als ik ze dat fixen .
Het zou mooi zijn als ze het inderdaad implementeren, het is dan ook meer balanced, enerzijds herplaats je om effectiever en sneller te zijn, anderszijds ben je tijdens het verplaatsen zeer kwetsbaar.

• Spatfrak
Heraclius schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:17:
[...]

Het zou mooi zijn als ze het inderdaad implementeren, het is dan ook meer balanced, enerzijds herplaats je om effectiever en sneller te zijn, anderszijds ben je tijdens het verplaatsen zeer kwetsbaar.
Ook in pvp heb je niet echt veel aan een engineer atm (WvW wel wat meer voor defense), meeste lopen met ranger/pet en longbow,nou is die pet niet zo een probleem maar die longbow doe je niet zo heel veel aan voor zover ik heb gezien in een paar potjes, je kunt ze wel kiten maar dan laat je je turrets achter en veel speedboosts heb je ook niet dus je zal echt mazzel moeten hebben dat je ze dat ze kan slowen met cripples en netten,maar an moet je er eerst bij zien te komen lol

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-11 02:44

Mathizsias

Drizzt

Server lijkt weer up te zijn..

• Spatfrak
jupz :)

edit: valse start precies 2 minuten kunnen spelen .

[ Voor 14% gewijzigd door Spatfrak op 29-04-2012 00:04 ]

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-11 19:43
dp

[ Voor 98% gewijzigd door Ashilh op 29-04-2012 01:22 ]

Verwijderd

Heb nog even met de elementalist gespeeld. Ligt dat aan mij of is die enigszins OP? Ik kon op lvl 3 zonder problemen damage doen bij lvl 7 mobs en het was merkbaar in hun healthbar. Lukte mij met mijn elementalist niet. Speelt wel erg leuk.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:28

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 01:09:
Heb nog even met de elementalist gespeeld. Ligt dat aan mij of is die enigszins OP? Ik kon op lvl 3 zonder problemen damage doen bij lvl 7 mobs en het was merkbaar in hun healthbar. Lukte mij met mijn elementalist niet. Speelt wel erg leuk.
Shhht, wil Elementalist gaan in de final, dus doe maar niks over zeggen. :+

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:00
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 01:09:
ligt een beetje aan de mob denk ik, de ene gaat idd wel makkelijk dood maar er zijn ook mobs die voor lvl 3 echt onmogelijk zijn. Tenzij je natuurlijk hulp hebt en dat heb je heel veel in deze beta.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35
Ben met ele tot lvl9 gekomen, vind ze op dat level zeker niet OP meer, er zitten wel wat sterke chains in (staff Fire), maar beetje andere class op gelijke level doet het net zo goed (soms dan wel beter).

Nee, als er ik dan 1 mag kiezen die echt sterk is, 2h Guardian :P

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 29-04-2012 02:31 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• InflatableMouse
  • Laatst online: 29-11 08:16

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

SinergyX schreef op zondag 29 april 2012 @ 02:31:
Nee, als er ik dan 1 mag kiezen die echt sterk is, 2h Guardian :P
Ik vond eerlijk gezegd het verschil met de 1h en schield te weinig om het shield er voor te droppen, en dat was een blue 2h mace tegenover 2 witte items. Maar moet wel zeggen dat ik niet verder gekomen ben dan level 5 of 6, het verschil kan later natuurlijk meer verschil maken.

Verwijderd

Elementalist vind ik nu al het leukste spelen. Al is het wel een beetje een gedoe om alle weapon skills te unlocken :)

Mijn ele (human) is nu lvl 12. Trouwens ook leuk als je een beetje gaat verkennen kan je best wel vel leuke plekken tegenkomen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2012 09:52 ]

• Wolfos
Iemand de screenshot mogelijkheden al gezien?
3D:
http://i.imgur.com/exlM3.jpg
Groot (2381x1406):
http://i.imgur.com/bGai5.jpg

Verwijderd

Vrijdagavond nog een nieuwe pc gehaald, precies op tijd voor de BWE :*)

De Guardian speelt iig super! Love the leap+flash skill, maar de home run is the best :D

Ik ga nu maar eens de ele proberen. Ben bewust nu gestopt met de Guardian, wil niet alles voor mezelf spoilen. Ben ook veel bezig geweest met de npc's etc. Dat ik dat iig snap voor als het spel uitkomt en dan kun je volop van het verhaal genieten.

1 puntje van kritiek, als ik door een kampvuur loop, dan wil ik in de fik staan. Dat hoort erbij, maar is nu niet gedaan. Maarja, is ook maar beta.

Als ik het zo zie is het spel echt ver af en hoop ik gewoon dat ze nog 1 BWE doen eind volgende maand en dat ie dan uitkomt.

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Beetje WvWvW gespeeld gister met de greenpush rond uur of 8/9 (begon met mij en paar andere, we hadden genoeg van het ongeorganiseerde zooitje en de reds). Toen kwam vanzelf versterking van o.a. NoX en snowballde het door naar beneden. Geen idee wie er in redlands bezig was bases te veroveren, maar dat hield enorm (divide en conquer xD).

Wat me erg opviel is dat single target vrijwel nutteloos is, net als melee. Melee maakt geen kans, iets als bolas zie je van mijlen ver aankomen en dodge je waarna je ze oneindig kan kiten. Bovendien moet melee op een target zitten waardoor het heel erg vatbaar is voor aoe's (en dus ook combo attacks) omdat ze niet kunnen verspreiden tijdens een gevecht.
Single target is leuk, maar meeste groepsgevechten zijn 5-6 of meer, dan doet aoe veel meer schade. Vooral omdat aoe ook combo's mogelijk maakt en dus nog meer damage output verzorgt.

Wás dus eerst richting thief aan het denken, maar neig nu veel meer naar guardian. Vooral die guardian shield skills (bescherm tegen alle ranged attacks) is enorm sterk in zo'n groepsgevecht. Jij raakt hen niet, maar zij raken jou wel. Was een female Norn Guardian bij de reds die daarmee het hele gevecht redelijk goed kon controleren. Muurtje hier dat niemand erdoor kan (omlopen is enorm irritant als je wordt beschoten), muurtje daar dat ranged attacks niet raken en ineens was het gevecht verloren in plaats van gewonnen (totdat er weer verse spelers bij komen en ze alsnog neermeppen).

Verwijderd

Ik krijg telkens dezelfde weapondrops, dat is wel jammer. Mijn warrior heeft een boog, mace, gun en hamer maar een zwaard of bijl heeft ie nog steeds niet gezien op lvl 8. Bij mijn necromancer al 3 keer een 2H zwaard geloot maar die heeft er niets aan en naar je warrior sturen per mail kan niet. Erg onhandig!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
YouTube: Guild Wars 2 First Impressions (PrePurchase Beta Event)

Moet toch zeggen dat ik het 100% met deze gozer eens ben.
Wat is deze game een tegenvaller.
Baal daar wel eerlijk gezegd :)
Had zeer hoge verwachtingen en wilde GW2 plus D3 de aankomende jaren blijven spelen.

Wordt misschien Tera en D3 nu :)

FUMES et CARNES

Verwijderd

Ik ben blij dat ik het oneens met je ben en dat ik dit spel wel heel veel ga spelen. Heb het filmpje niet gezien, maar snap niet wat je verwachtingen waren dat het nu zo tegenvalt?

• Xanaroth
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:56:
Ik krijg telkens dezelfde weapondrops, dat is wel jammer. Mijn warrior heeft een boog, mace, gun en hamer maar een zwaard of bijl heeft ie nog steeds niet gezien op lvl 8. Bij mijn necromancer al 3 keer een 2H zwaard geloot maar die heeft er niets aan en naar je warrior sturen per mail kan niet. Erg onhandig!
Je kan voor 40 copper elk wapen kopen in de stad waar gestart wordt (dus na het intro deel). Zoek de 'weaponsmith' (rood/bruin stipje op de kaart als je in de stad zit, mouse-over geeft ook 'weaponsmith' als naam aan).

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 12:18
Iusedto schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:59:

Had zeer hoge verwachtingen en wilde GW2 plus D3 de aankomende jaren blijven spelen.

Ik zit dat filmpje nu te kijken.. en het slaat nergens op.

"ja ik heb het spel 3 uur gespeeld dus ik kan nu al een complete review geven" Jep.. 3 uur en level 4. Congratz >_>

De framerate boohoo. Dat was al van te voren bekend. Was al een notice over.

Server issues. ... Is dat serieus een commentaar tijdens een beta event?

Meer spelers tijdens Tera beta.. nee duh, daar kon iedereen in >_> Echt..

Ik zit hem nu te kijken, ik vind deze echt grappig.

[ Voor 4% gewijzigd door corset op 29-04-2012 13:57 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik ben het er bijna 100% NIET mee eens, en hier is waarom.

beta issues: 13 minuten rant over issues waarvan tie zegt dat het mischien wel beta issues zijn, maar ondertussen haalt hij ze aan als issues die er voor hebben gezorgd dat het hem tegenvalt. Speel dan geen beta. :O

Leveling skills duurt te lang? Paar minuten hakken met een nieuw wapen en ik heb alle 5. Ik weet niet wat z'n probleem is? Hij zegt er zijn te weinig mobs omdat er te veeel mensen rond lopen. Ik kom dat dus alleen op events tegen, niet als ik weg loop en naar een riviertje en daar wat mobs kill. Geen probleem dus.

Public questing issues. Hij zegt ge-one-shot te worden, en geeft aan dat dat al een paar keer is gebeurd. Is mij ook overkomen, maar wel wanneer er 20-30 mensen rond lopen die zich er mee bemoeien. Hij begrijpt dus blijkbaar niet hoe die scaling werkt. Je gaat als melee niet vooraan staan op zo'n moment, dan ben je dom. Je aoe't van een afstand en als er een paar dood zijn of ze raken verspreid, dan storm je er op af als melee zijnde. Gewoon dom van hem dus. Vervolgens zegt tie dat tie zo'n event nooit alleen zou willen doen om diezelfde reden, maar hij zegt er niet bij dat tie het ook geprobeert heeft. Ik heb dat WEL geprobeert en het is gewoon goed te doen, want het scaled en als je maar weet wat je doet. Know your profession, dus.

Quests boring. Ben ik het wel een beetje mee eens en dit is het echte enige issue dat hij opbrengt waardoor ik het niet helemaal 100% niet met hem eens ben (oke lastige zin maar ik zag effe niet hoe ik het anders moest zeggen :P). Ik had meer van de questing verwacht en (wat hij niet noemt) de impact, de persistence van de effecten er van als je het verliest. Er staat mij iets van bij dat een dorp dus kan verdwijnen of zo of dat het effect van verliezen van een event persistent is, dat heb ik nog niet gezien). Ze gaven aan bij Anet dat questing niet zo zijn van kill 10 dit en kill 10 dat, maar dat is het dus wel alleen met een sausje er over.

Combat. Dat het point en click is en abilities afvuren dat wist ik 2 jaar geleden al dus ik snap zijn issue hiermee niet, had tie allang kunnen weten. Dodge werkt gewoon goed alleen te weinig (zie verderop)

Scaling quests, dat kan natuurlijk ik heb ook wel m'n twijfels gehad over sommige dingen. Maar ... vul dat dat in in de quest feedback of laat feedback op hun forum. Nee, meneer kan alleen maar klagen in z'n filmpjes en streams. Wat mij betreft dus gewoon beta issue, balancing moet nog gefixed worden.

Leveling too slow? Ik denk dat dat komt omdat (wat hij wederom niets over zegt) is dat levelen op level 50 en 60 en 70 net zo lang duurt als levelen op level 1 en 10 en 20. In andere MMO's gaat het langer duren naar mate dat je hoger level bent. Dat is het verschil. Ik doe 10 levels relaxed spelen op een middag. Als het levelen inderdaad linear is dan zou ik met 1,5 maand 80 kunnen zijn en dat vind ik persoon acceptabel. Moet ook weer niet te kort duren.

Dan nog even over dat dodge, alleen nuttig voor AoE? Totaal mee oneens. Ik evade gewoon melee swings en crushing blows (of hoe dat ook heet). Je ziet ze aankomen en kan ze ontwijken. Hij lult dus gewoon weer uit z'n nek. Waar ik het wel mee eens ben is dat dat je te weinig kan dodgen. 2 x per 40 seconde is te weinig.

Zijn probleem is dat zijn verwachtingen niet in lijn lagen met wat het spel biedt. Dat is zijn probleem, al die tijd lang (zegt tie zelf) heeft tie het spel lopen hypen voor hemzelf en z'n vrienden, en nu is tie teleur gesteld stomweg omdat tie dus niet goed heeft opgelet. Hij heeft zich laten leiden door emoties en hype filmpjes op het internet en snapt niet dat tie zichzelf heeft opgefokt voor het spel en dat z'n verwachtingen dus veels te hoog lagen daardoor. Is echt gewoon z'n eigen schuld!

Als ik dan ook zie hoe dat hij feedback invult, denk ik bij mezelf, je bent gewoon een lul, als je meedoet aan de beta en je bent teleur gesteld oke dat kan, MAAR VUL DAN DIE FUCKING FEEDBACK SERIEUS IN EIKEL!! :X

Ik ben dus niet teleur gesteld en zijn 30 minuten rant was een waste of my time.

Ik ga nog effe spelen (als ik kan inloggen :X ) en ga zeker verder spelen op volgende beta events en kijk nog steeds met smart uit naar de release!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Tera wordt het in ieder geval niet. Als je na 10 uur downloaden van 4 GB oid nog niet eens op 10% bent, dan heb je je servers niet op orde en pak je het imo ook niet serieus aan...

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Gropah schreef op zondag 29 april 2012 @ 13:56:
[...]

Tera wordt het in ieder geval niet. Als je na 10 uur downloaden van 4 GB oid nog niet eens op 10% bent, dan heb je je servers niet op orde en pak je het imo ook niet serieus aan...
precies! Ik had gw2 in paar minuten binnen.

Maar alleen die graphics al, stomme suffe koreaanse stijl ik vind het echt vreselijk. Maar als hij dan al zegt dat tie suffe dingen wil doen omdat het combat system zo geweldig is, daar wen je toch ook aan en na 100 suffe quests heb je dat ook wel weer gezien, maar die gast kijkt gewoon niet langer dan z'n neus lang is.

Verwijderd

Heya Tweakers :)

Nog even voor de duidelijkheid:

Guild of Tweakers is online - http://www.guildoftweakers.com/home
TeamSpeak details - http://www.guildoftweaker...mspeak-informatie-toegang

Guild is bij BWE start direct online gekomen en is 1x opnieuw ingericht wegens admi redenen.

CU all ingame

Cheers ;)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 12:18
Tera is leuk.. als je van bikini armor en kleine kindjes in bikini armor houdt. Sorry, maar ik kan dat spel echt niet serieus nemen. Kleine kindjes in armor, hamsters in armor. Het is echt gewoon F2P game.
Quests sloegen nergens op. " Slacht die bomen af" vervolg quest "doe nog maar een keer" repeat 5 times.

Moet wel zeggen dat in Queensdale 1 event erg lastig is. De poison the water event. Je krijgt die dudes op de pipes bijna niet dood voordat de bar vol is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Het lijkt er trouwens wel op of ze de inlog problemen opgelost hebben. Heb er sinds vanochtend geen last meer van.

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik weet niet hoe het bij Tera was, hoeveel spelers daar inlogde tegelijk en over daar eerder grote closed beta test waren. Maar dit is de eerste grote closed beta test voor Guildwars 2 . En elk spel (zelfs World of Warcraft) heeft moeite met het bijbenen van de inlogs als er heel veel tegelijk in gaan loggen. Daarnaast was de lag ingame (buiten de fps die heus beter gaat zijn in de final) erg server afhankelijk. Ik zat eerst op blacktide en die zat constant vol en daardoor was het dus bijna onspeelbaar door de lag. Later naar Sharpen gegaan en hier was het prima speelbaar.

Ik heb genoten van de beta , de steden zijn echt prachtig alles leeft en er is overal wel wat te doen. Ik vond de random events niet allemaal even leuk maar er zaten zeker erg vette dingen tussen (meestal bosses). Ik vind de combat goed werken , het is eindelijk een keer wat anders dan de meeste andere Mmorp's. Alleen vind ik het wel jammer dat melee te snel getarged word vergeleken met ranged maar dit kan nog veranderen.
Ook heb in de main quest (zo ver het kon) afgemaakt , dit vond ik het leukste aan het spel. Ik vind het verschil met World of Warcraft bijv. dat hier het verhaal duidelijk word verteld en de cutscenes zijn leuk en de voice acting is ook prima. (natuurlijk hebben veel mensen dezelfde stem maar dat is ook eigenlijk wel logisch). De pvp heb ik nog niet veel gespeeld maar wat ik gespeeld heb is zeker wel leuk, vooral de arena! Ik heb eigenlijk nog geen tijd besteed aan het crafting systeem dat doe ik wel in de echte game maar zover ik het kon zien was er genoeg te doen.
Ik kan in ieder geval niet wachten totdat dit spel uit is!

Verwijderd

InflatableMouse schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:22:
Het lijkt er trouwens wel op of ze de inlog problemen opgelost hebben. Heb er sinds vanochtend geen last meer van.
Inprincipe is de loginserver een andere server dan waarop je speelt. Dus als veel mensen ingelogd zijn heb je minder problemen. Zie het als een groot gebouw met duizend plekken en 1 kleine deur,
InflatableMouse schreef op zondag 29 april 2012 @ 13:55:

Quests boring. Ben ik het wel een beetje mee eens en dit is het echte enige issue dat hij opbrengt waardoor ik het niet helemaal 100% niet met hem eens ben (oke lastige zin maar ik zag effe niet hoe ik het anders moest zeggen :P). Ik had meer van de questing verwacht en (wat hij niet noemt) de impact, de persistence van de effecten er van als je het verliest. Er staat mij iets van bij dat een dorp dus kan verdwijnen of zo of dat het effect van verliezen van een event persistent is, dat heb ik nog niet gezien). Ze gaven aan bij Anet dat questing niet zo zijn van kill 10 dit en kill 10 dat, maar dat is het dus wel alleen met een sausje er over.
Ik denk dat dit later in het spel wat meer zal worden. Zo is er bv wel een Event waarbij je een kamp van centaurs moet ontdoen (twee events) en daarna kan je er wapens enz. kopen.Dus dat is inpricipe wel een verandering in de spelwereld.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2012 14:31 ]

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:27:
Ik denk dat dit later in het spel wat meer zal worden. Zo is er bv wel een Event waarbij je een kamp van centaurs moet ontdoen (twee events) en daarna kan je er wapens enz. kopen.Dus dat is inpricipe wel een verandering in de spelwereld.
Ik denk dat de echte verandering misschien nog moet komen, zeker later in de game . De random events beginnen ook om de 5min weer, ik denk dat dit echt speciaal voor de beta zal zijn en in de final veel minder snel zich weer herhalen voor andere spelers. :)

• ocwil
  • Laatst online: 28-11 15:19
zag op de website een bericht staan over home server
en wou dus onder staande even quoten als officiele antwoord
quote: Gaile Gray(GW2)
"Is this home server selection just for the beta event or will it carry over onto release? I mean, will we get to re-choose our home server at release?"

This is simply for this event. You are not choosing your home server for release.
gw2 forum linkje

[ Voor 13% gewijzigd door ocwil op 29-04-2012 15:24 ]

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• ocwil
bloodlynx schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:46:
[...]

Ik denk dat de echte verandering misschien nog moet komen, zeker later in de game . De random events beginnen ook om de 5min weer, ik denk dat dit echt speciaal voor de beta zal zijn en in de final veel minder snel zich weer herhalen voor andere spelers. :)
denk het eigenlijk niet miss wel iets minder snel maar het gaat wel om de starting area en waarom zou je niet door willen gaan anders moet je elke keer wachten op de events

• Xanaroth
ocwil schreef op zondag 29 april 2012 @ 15:25:
[...]

denk het eigenlijk niet miss wel iets minder snel maar het gaat wel om de starting area en waarom zou je niet door willen gaan anders moet je elke keer wachten op de events
Eerder dit. Een lvl1 kan uit 2-3 events kiezen, die enorm ver van elkaar af liggen kwa loopafstand. Een lvl80 heeft alle teleport locaties en kan bij alle content, die is dus veel flexibeler waardoor daar de events trager kunnen zijn en grotere impact hebben.
Zorgt ook voor betere doorstroming (groepen zijn in het huidige tempo vaak al 'te groot').

• ocwil
Dat snap ik vandaar ook de vermelding van starting area want daar is het helemaal niet erg.

verder ben ik het opzich wel met je eens.

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:48

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Whats the point? Textures zijn nog steeds dezelfde resolutie het gaat er echt niet beter uitzien.

Beetje nutteloos als je het mij vraagt maar oke :).

Verwijderd

Zo nu dit mijn 2de beta weekend is, begin in langzaam me draai te vinden in de game.
De game heeft me toch goed weten te overtuigen, ziet er goed uit en speelt lekker. En die muziek is heel
nice. :9
Sommige dingen zijn nog wel onduidelijk, zoal waar een evenement nou precies plaats vind. Of weten welke kant je verder uit moet, maar dat zal nog allemaal wennen zijn.

Heb vooral ranger gespeeld, en vind m lekker spelen op de pet na. De stad van de humans is ook heel mooi, kun je goed zien hoe geweldig de art is in deze game.

Al bij al zal het vast wel goed komen met de game, ook al weet je pas na de eerste maanden of het de next "big" mmo zal zijn, maar het is iig nu al een game die zeker bestaansrecht heeft. :p

Zo, nu weer verder spelen! ^^

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Kessex Hills klaar, dus dan maar 2,000 gems spenderen aan nutteloze shit. Hello mini's, carnavalshoed en mystic keys. Gotta love free money.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:46:
Zo nu dit mijn 2de beta weekend is, begin in langzaam me draai te vinden in de game.
De game heeft me toch goed weten te overtuigen, ziet er goed uit en speelt lekker. En die muziek is heel
nice. :9
Sommige dingen zijn nog wel onduidelijk, zoal waar een evenement nou precies plaats vind. Of weten welke kant je verder uit moet, maar dat zal nog allemaal wennen zijn.
Het idee is dat je zelf gaat kijken waar je naartoe gaat ;) Niets "moet" in het spel.

• Wolfos
Krijg steeds 7:11:3:189:101 bij het laadscherm :-(
EDIT:
Modem had randomly besloten om GW2 te blokkeren. Firewall uit, nu doet ie het weer.
Wat moet ik precies accepteren als ik wil dat GW2 het doet?

Also, waar zijn die Asura gates?

[ Voor 73% gewijzigd door Wolfos op 29-04-2012 17:55 ]

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:48
InflatableMouse schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:36:
[...]

Whats the point? Textures zijn nog steeds dezelfde resolutie het gaat er echt niet beter uitzien.

Beetje nutteloos als je het mij vraagt maar oke :).
Punt is dat ik gewoon 2 plaatjes wilde delen die ik er wel tof uit vond zien en mensen hier wellicht willen gebruiken om een wallpaper van te maken. Dat gezeik ook hier.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Het zal vast al duizenden keren vermeld zijn, maar hoe kom ik in godsnaam bij mijn storage?

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-11 16:42
Misschien een beetje laat, maar ik zit ook op die ene server, huppeldepuppeaks ofzo. Guildinvite zou nice zijn inden mogelijk. Character: Bomb R Man >:) (Engineer)

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Wolfos schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:44:
Also, waar zijn die Asura gates?
Even op H drukken, dan PvP in de linkermenu klikken en dan "Be in the Mists" klikken, eerst wat hearts doen en dan kun je ze vinden

• Wolfos
Ben er al, gewoon in Divinity's Reach en dan via Lion's Arch.

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

AppieNL schreef op zondag 29 april 2012 @ 18:02:
[...]

Punt is dat ik gewoon 2 plaatjes wilde delen die ik er wel tof uit vond zien en mensen hier wellicht willen gebruiken om een wallpaper van te maken. Dat gezeik ook hier.
Hehe was niet bedoeld om te zeiken hoor, ik dacht alleen dat het iets bijzonders was vanwege de resolutie en dat vatte ik niet helemaal omdat het daar niet veel beter van wordt omdat de texture resolutie hetzelfde blijft.

Ik hoop eerlijk gezegd wel dat de final release er wat beter uit gaat zien. Sommige van de promo filmpjes zagen er beter uit dan wat ik nu ingame zie.

Verwijderd

Ik heb daarnet ontdekt dat je daadwerkelijk wel met de muis kan lopen. Houd maar eens de linker en rechtermuisknop ingedrukt.

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 18:34:
Ik heb daarnet ontdekt dat je daadwerkelijk wel met de muis kan lopen. Houd maar eens de linker en rechtermuisknop ingedrukt.
Je maakt een grapje he?

Verwijderd

Euhm, nee. Waarom zou ik?

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Omdat dat standaard is in zowat elke MMO? Ik denk daar niet eens meer over na en als dat niet werkt ga me eens afvragen hoe ik dan wel moet lopen. Het is voor mij zo vanzelfsprekend dat dat zo werkt dat ik even dacht dat je een sarcastisch grapje maakte op een voorgaand bericht of zo.

Verwijderd

Ah ja, alleen was er bekend dat er geen mousemovement in GW2 zou zitten. Dus wel.
Het staat ook niet op het controlschema: http://cloudfront.guildwars2.com/QRC/GW2_QRC_NA_Digital.jpg

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-11 15:07
@sanderev66 Met het ontbreken wan "mousemovement" werd bedoeld dat er geen click to move functie in het spel zit. In de originele Guildwars was het namelijk mogelijk om ergens op de grond te klikken om je character daarheen te laten lopen.

"The greatest harm can result from the best intentions"

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Zitten er mounts ofzo in deze game? Geeft toch net wat meer pracht en praal aan je character, als er goed geanimeerde/mooi uitziend paard onder je hebt.

Het nut is misschien wat verder te zoeken dankzij de quick travel, maar goed, ik vind het altijd wel gaaf.

edit: Google verteld me van niet, jammer.

[ Voor 7% gewijzigd door BioHazard op 29-04-2012 18:53 ]

• Wolfos
Zit met een vriend in dezelfde party, hoe komen we in dezelfde zone?

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Je moet in de non-overflow versie van het gebied terechtkomen, door in de queue te gaan staan, of meerdere malen door de portal te gaan, tot je erdoor bent zonder overflow melding. Denk ik. Als er een makkelijkere manier is hoor ik deze graag.

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

BioHazard schreef op zondag 29 april 2012 @ 18:51:
Zitten er mounts ofzo in deze game? Geeft toch net wat meer pracht en praal aan je character, als er goed geanimeerde/mooi uitziend paard onder je hebt.

Het nut is misschien wat verder te zoeken dankzij de quick travel, maar goed, ik vind het altijd wel gaaf.

edit: Google verteld me van niet, jammer.
Nee, dat was al heel vroeg bekend dat er geen mounts zouden komen, in ieder geval geen flying mounts. Een van de redenen is dat het het "grootheidsgevoel" teniet doet, waar ik het helemaal mee eens ben overigens.

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Maar ben ik nou de enige die vind dat de necro wat underpowered is? Squishy zonder echt veel meerwaarde te hebben. M'n guardian met 1h en shield killed alles sneller en gaat eigenlijk nooit dood als ik het goed doe.

Verwijderd

Shadrin schreef op zondag 29 april 2012 @ 18:45:
@sanderev66 Met het ontbreken wan "mousemovement" werd bedoeld dat er geen click to move functie in het spel zit. In de originele Guildwars was het namelijk mogelijk om ergens op de grond te klikken om je character daarheen te laten lopen.
Ah dus die optie die ik in GW1 uitgeschakeld heb :+ Die speel ik allang met mousewalking uit wat eveneens enkel click to move uitschakeld.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
InflatableMouse schreef op zondag 29 april 2012 @ 19:08:
Maar ben ik nou de enige die vind dat de necro wat underpowered is? Squishy zonder echt veel meerwaarde te hebben. M'n guardian met 1h en shield killed alles sneller en gaat eigenlijk nooit dood als ik het goed doe.
Dat idee heb ik juist niet (underpowered, overpowered zeker niet). Mijn necromancer zit nu op level 22 en heeft alle beschikbare human content gedaan. Dus inclusief content van level 25 met monsters van 26, 27 en 28. Goed in beweging blijven (circle strafing ftw), een minion bij je hebben en je kunt meerdere enemies onderhouden. Qua damage raad ik een axe / dagger of staff aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Sagaris op 29-04-2012 20:01 ]

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Sagaris schreef op zondag 29 april 2012 @ 20:00:
[...]

Dat idee heb ik juist niet (underpowered, overpowered zeker niet). Mijn necromancer zit nu op level 22 en heeft alle beschikbare human content gedaan. Dus inclusief content van level 25 met monsters van 26, 27 en 28. Goed in beweging blijven (circle strafing ftw), een minion bij je hebben en je kunt meerdere enemies onderhouden. Qua damage raad ik een axe / dagger of staff aan.
Ik zal ongetwijfeld wat verkeerd doen, ik ben pas level 8, ik gebruik die bloof fiend niet omdat tie zo snel dood gaat, daar voor heb ik Consume Conditions (self heal). Ik heb mn skill points gestoken in Well of Corruption, leek mij verreweg de beste keuze als eerste skill.

DS lijkt mij minder damage te doen dan m'n 'gewone' abilities, ik gebruik het wel maar ik heb neit het idee dat het zo geweldig is. Kiten doe ik wel, ik dodge als ik dat kan maar het duurt gewoon voordat iets dood is.

Moet er wel bij zeggen dat ik nog met m'n eerste hakbijltje rond loop. En gear is niet het beste, het dropt gewoon niet. Maar zou dat nou op dit level al zo'n verschil maken?

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 195% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:32 ]

Verwijderd

Is geel een kleur die aangeeft dat het beter is dan blauw? Heb net een vendor gezien met gele lvl 40 wapens voor karma punten. 9800 punten op lvl 40 moet niet zo moeilijk zijn lijkt me.

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 10:26

NightHawk4

Lotte is Liev :>

InflatableMouse schreef op zondag 29 april 2012 @ 20:06:
[...]

Ik zal ongetwijfeld wat verkeerd doen, ik ben pas level 8, ik gebruik die bloof fiend niet omdat tie zo snel dood gaat, daar voor heb ik Consume Conditions (self heal). Ik heb mn skill points gestoken in Well of Corruption, leek mij verreweg de beste keuze als eerste skill.

DS lijkt mij minder damage te doen dan m'n 'gewone' abilities, ik gebruik het wel maar ik heb neit het idee dat het zo geweldig is. Kiten doe ik wel, ik dodge als ik dat kan maar het duurt gewoon voordat iets dood is.

Moet er wel bij zeggen dat ik nog met m'n eerste hakbijltje rond loop. En gear is niet het beste, het dropt gewoon niet. Maar zou dat nou op dit level al zo'n verschil maken?
Mijn necromancer zit nu op level 16 en ik heb dus mijn skillpoints in 2 extra fiends gestopt....dat scheelt een hoop! Solo wandel ik nu rond met een scpter en een warhorn (zit als laatste speed buff dat scheelt dus een hoop als de peop de ventilator raakt)...en bij event waar plenty people zijn gebruik ik staff met aoe shizzle :>

• Lasteraar
  • Laatst online: 25-09 09:34
yur400 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:06:
Ik hoef niet bij mijn handje vastgehouden te worden, maar sommige dingen mogen toch wat beter uitgelegd worden.
Bijna alles sprak voor zich in GW1, maar in 2 zijn zoveel meer spelelementen dat ik toch vaak op internet moet kijken hoe sommige dingen werken/moeten.
Ik begrijp het niet hoor.
Dat is toch juist leuk aan een nieuwe game ??
Anders heb je het na 3 maanden wel weer gezien wanneer het allemaal weer meer van het bekende is.. 8)7
Pagina: 1 ... 43 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.