Tja voor de mensen die vinden dat er gezeurd wordt; het gezeur ging niet over bugs
in het spel, het ging over de drukte en dat er niet ingelogd en gespeeld kon worden. Aangezien je vroeg voor het spel betaalt vooral om toegang te krijgen tot deze beta, vind ik dat toch wel te begrijpen. Zeker omdat men ook had kunnen weten hoeveel mensen er op af zouden komen (aantal prepurchases was bekend).
Maar goed, genoeg negatief gedoe, laten we ook de positieve kanten bespreken want die zijn er zat. Heb nu weer even kunnen spelen en ik blijf de graphics echt super vinden. Divine Reach is prachtig qua graphics! De vergezichten over de stad zijn adembenemend. Ik heb zo'n ervaring nog niet in een andere MMO gezien (of een ander spel wat dat betreft).
Verder vind ik het ontdekken en events doen echt een stuk leuker dan van quest naar quest hobbelen. Ja, ook hier moet je vaak X mobs doden of Y dingen inleveren, maar je weet nooit echt zeker welke events je tegenkomt. Het voelt daarom meer als een echte levende wereld.
Verder vind ik de skills gekoppeld aan je wapens ook erg interessant; er is heel veel te ontdekken. Combat vind ik behoorlijk goed, al voelt het soms nog niet helemaal soepel aan (zou ook vanwege lag kunnen zijn).
Tot slot al een klein beetje bezig geweest met craften, niet heel veel bijzonders over te melden nog maar redelijk leuk om te doen.
Heb nu guardian, ranger en elementalist gespeeld. Guardian kon ik het minst mee uit de voeten. Ranger en Elementalist beiden erg leuk.
[
Voor 6% gewijzigd door
Morrar op 28-04-2012 18:44
]