Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-11 10:28
Servertransfer werkt trouwens! Zit nu op een andere server!

PSN RobinNova

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-11 00:20
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:00:
[...]
Als je mensen al voor de game laat betalen met de mededeling dat ze dan aan de beta weekends mee mogen doen is het wél de bedoeling dat iedereen kan spelen. Ze hebben er juist mee geadverteerd dat je dit weekend kon spelen.
Ik snap dat het problemen oplevert als er vele tegelijk in willen loggen maar ik hoop dat je dan toch in ieder geval vanaf morgenochtend probleemloos gespeeld kan worden. En laat de volgende keren de Europeanen net als de Yanken ook gewoon al in de middag beginnen om spreiding te krijgen. We zitten toch op andere servers.
Je hebt zelf dus al de verwachting dat je probleemloos een bèta zou moeten kunnen spelen. Naast dat je een plek krijgt in de bèta, krijg je ook andere voordelen bij een pre-purchase aankoop. Die vergeet je voor het gemak even, plus dat een plek in de bèta niet wil garanderen dat jij ook kunt spelen. Het is immers niet voor niets een bèta, oftewel: probleemloos gamen zit er nog niet in.
Snap niet waar iedereen zich druk om maakt, ik heb recht dit ik heb betaald dat en blablabla. Ik heb een half uur ongeveer kunnen spelen en sindsdien ook niet meer helaas, shit happens.

Wat ik heb gezien bevalt goed eigenlijk, voelt redelijk vertrouwd. Door de lag en dc's komen sommige dingen nog wat chaotisch over maar alles ziet er solide uit; goed over na gedacht en uitgewerkt. Die dynamic events zijn wel cool, gewoon ergens lopen en een kans krijgen om ergens aan mee te doen. Helaas werkte dit ook andersom.. een groep beesten of iets viel een outpost aan; ik zag een dynamic event dus ga erheen. Oops.. alles komt op mij af. 8)7
Ben benieuwd of ik nog wat kan spelen als ik tijd heb dit weekend, dan de Elementalist is proberen ipv de Warrior.

Specs

• DiluTe
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-10 14:39
Kronos1979 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:15:
Servertransfer werkt trouwens! Zit nu op een andere server!
Zonder CC oid?

Verwijderd

Hehe.

Ik heb mijn human aangemaakt maar zat vast op een zwart scherm met muziek na "This is my story" en skip to end deed niets. Helemaal niets deed het eigenlijk, zelfs alt+tab werkte niet meer en task-manager hield focus op GW2 scherm dus kom hem ook niet stoppen. Maar wat op alt+f4 gedrukt en opeens was hij weg.

Nu ongeveer hetzelfde op de char select screen, lijkt wel of de client gewoon hangt maar wel geluid blijft maken, muis veranderd in handje als ik over mijn char heenga maar kan niet draaien en de knoppen reageren ook niet.

Verwijderd

Ik hou het ook voor gezien, even kunnen spelen maar in het start gebied is het echt chaos dus ik ga morgen vrolijk verder

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:31
Tegen de tijd dat het klaar is, is de beta al voorbij, de echte game begonnen en kan ik gewoon inloggen.

Verwijderd

Ik weet dat er problemen op kunnen treden, heb ik vorige week ook ondervonden bij Diablo 3 al viel het daar wel mee. Ik weet ook dat als iedereen tegelijk in wil loggen er ook problemen op kunnen treden, daarom was spreiding wel aardig geweest. Ik ga er nu ook niet meer vanuit dat ik nog kan spelen, hopelijk morgen en zondag wel. Ik verwacht echter wel dat er in mei probleemloos ingelogd kan worden.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 12:18
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:21:
[...]

Ik weet dat er problemen op kunnen treden, heb ik vorige week ook ondervonden bij Diablo 3 al viel het daar wel mee. Ik weet ook dat als iedereen tegelijk in wil loggen er ook problemen op kunnen treden, daarom was spreiding wel aardig geweest. Ik ga er nu ook niet meer vanuit dat ik nog kan spelen, hopelijk morgen en zondag wel. Ik verwacht echter wel dat er in mei probleemloos ingelogd kan worden.
Ga er maar niet van uit. ENige dat je kan verwachten is dat iedereen schreeuwt dat het een beta is :P Ik denk dat die stress test van 2 weken geleden gewoon nutteloos was. Ik merk er niks van in ieder geval. 8)7

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:22:
[...]

Ga er maar niet van uit. ENige dat je kan verwachten is dat iedereen schreeuwt dat het een beta is :P Ik denk dat die stress test van 2 weken geleden gewoon nutteloos was. Ik merk er niks van in ieder geval. 8)7
Ze zijn onze stress aan het meten :)

• corset
haha ik denk het. Moet wel zeggen dat ik er meer van had verwacht. Als ze weken lang zeuren dat het weekend eraan komt, en dan zelf gewoon niet de capaciteit ervoor hebben (daar lijkt het op), komt een beetje vreemd over.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
wie te whisperen voor invite in ginvite??

• Freaky Maus
  • Laatst online: 30-11 00:20
@ lanerios: het is een bèta! :>

Nah, maar ik kan me er niet echt druk om maken. Tuurlijk is het teleurstellend, maar WoW werkt toch nog wel of niet? Of een andere game of iets totaal anders dan gamen? En als ze dit weekend totaal verkloten omdat je niet kunt inloggen is er altijd nog een volgend weekend. Wanneer is die eigenlijk of staat het volgende bèta weekend nog niet geplanned?

Specs

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 10:00
Ze waren nog wel tegenover Forbes aan het opscheppen dat ze beter waren voorbereid dan Blizzard. Uiteindelijk dus slechter. Veel slechter.

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:22
Freaky Maus schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:29:
@ lanerios: het is een bèta! :>

Nah, maar ik kan me er niet echt druk om maken. Tuurlijk is het teleurstellend, maar WoW werkt toch nog wel of niet? Of een andere game of iets totaal anders dan gamen? En als ze dit weekend totaal verkloten omdat je niet kunt inloggen is er altijd nog een volgend weekend. Wanneer is die eigenlijk of staat het volgende bèta weekend nog niet geplanned?
Maar GW1 doet het ook niet en kan dus niet mn guildwars fix krijgen. /joke. Maar ik ga morgenochtend nog es proberen, voor vanavond heeft het geen nut meer. Er maar eens goed over dromen vannacht :9

Verwijderd

Wolfos schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:30:
Ze waren nog wel tegenover Forbes aan het opscheppen dat ze beter waren voorbereid dan Blizzard. Uiteindelijk dus slechter. Veel slechter.
Dit staat op hun FB over de preorders:

We limit sales to ensure we have enough capacity for our customers. We're likely to have capacity available after the initial crunch at the start of the weekend.

Ik ga slapen met de gedachte dat ze morgen de problemen opgelost hebben. Het volgende beta weekend zal ik wat anders te doen hebben.

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-11 08:16

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Maar na het kiezen van je home server kan je dus geen ander char maken op een andere server.

Da's wel een beetje lame ...

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-11 11:34
voor de 4de keer in char log-in scherm gekomen, helaas weer niks :(
Kga nog paar keer proberen en als t lukt andere aanmaken, als dat weer misloopt hou ik het voor gezien!

morgen vroeg maar weer fris en fruitig ertegenaan!

Battle.net tag

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Tsja ik ga ook maar vroeger dan gepland naar bed toe en dan zie ik het morgenochtend wel. Maar van wat ik heb gezien in het halfuurtje dat ik heb kunnen spelen hebben ze mij al goed overtuigd :)

Verwijderd

Ik geef het geloof ik ook maar op. Ik was anders van plan een nachtje door te gaan, maar er zit totaal geen schot in de zaak.

Dus zo te zien kan ik maar beter een paar uurtjes slaap meepikken en dan vroeg op in de hoop dat de problemen zijn opgelost en de server niet meer zo vol is...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 23:51 ]

• mauro101
ik ben nu in een paar minuuten tijd al 3x erin gekomen. Char screen dan. Kan alleen nog niet in-game!

Battle.net tag

• DiluTe
mauro101 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:51:
ik ben nu in een paar minuuten tijd al 3x erin gekomen. Char screen dan. Kan alleen nog niet in-game!
+1

• mauro101
GW fb
Hey everyone, we have an update for you on World selection and transfers. In order to test transfers and world balance, from Friday, April 27 at 15:00 PDT to Saturday, April 28 at 18:00 PDT, players will have free and unrestricted World transfers. ~RB2

Battle.net tag

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-11 12:00
hoelaat was die FB update ?

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

23:51

• mauro101
ik hou het voor gezien, inmiddels al weer 3-4 keer in charracter screen gekomen, daarna blijft ie hangen!
vroeg de wekker zetten en dan weer proberen!

Battle.net tag

Verwijderd

Ik geef t ook op, heb voor half 9 even kunnen spelen, en daarna geen enkele keer verder gekomen dan character screen.. Terwijl er dus ook mensen zijn die gewoon aan het spelen zijn. :s

• dutchgringo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 10:12
Yes eindelijk zit in de game

ik ben disle dislek dieslc woordblind

Verwijderd

Ik heb twee keer een uurtje kunnen spelen. eerste keer even pvp gedaan wat wel heel goed is. Daarna even wat geleveld maar viel daarna weer uit helaas. Ik kom nu ook niet meer verder dan character screen morgen lekker vroeg op!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 10:51
Same here!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11 23:54
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 00:09:
Ik geef t ook op, heb voor half 9 even kunnen spelen, en daarna geen enkele keer verder gekomen dan character screen.. Terwijl er dus ook mensen zijn die gewoon aan het spelen zijn. :s
Als je het maar lang en vaak genoeg probeert kom je er wel in. De servers zijn gewoon overbelast. Ben er helaas zelf net weer uitgekickt. Toch zeker 15 minuten kunnen spelen :')

• iGreek
  • Laatst online: 02-07 14:58
Ik kon voor wel 2 minuten spelen! Maar... DC :/

• DiluTe
Ik kom er af en toe wel in, maar een transfer levert direct een DC op :-(

• dutchgringo
Nou dat was een kort potje haha dc na hoop lag ziet er wel erg gaaf uit wat ik zo zag hopelijk morgen iets meer game time .

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:15
hereticc schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 00:29:
Ik kom er af en toe wel in, maar een transfer levert direct een DC op :-(
Dat hoort overigens ook, staat ook in de beschrijving. Neemt niet weg dat het nog niet helemaal werkt natuurlijk :D

Icons are overrated

• DiluTe
Helmet schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 00:30:
[...]

Dat hoort overigens ook, staat ook in de beschrijving. Neemt niet weg dat het nog niet helemaal werkt natuurlijk :D
Lol, een DC met error uiteraard ;)

"Please check your internet connection and try again"

[ Voor 9% gewijzigd door DiluTe op 28-04-2012 00:36 ]

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:14
ugh, zoveel d/c en lagspikes. verder echt..... wauw :9~

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 12:00
Ik heb 2 keer een minuut of 20 kunnen spelen, daarna werd ik gedisconnect. maar het maakt mij niet uit, ik ben sowieso al hartstikke blij dat mn laptop het spel kan draaien(alles op low en laagste resolutie, en mn grafische kaart wordt erg warm!).
Morgen maar weer proberen en hopen dat Anet zn servers/login problemen heeft gefixt!

• daanoontje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-11 20:32
Ik moet eerlijkheids halve zeggen dat ik het spel niet echt geweldig vind. Het geheel is zeer onduidelijk en bied totaal geen structuur. Na 20 minuten in het spel snap ik (een redelijk average gamer) er al helemaal niks meer van. Ik blijf hangen bij één quest en kom dan ook totaal niet meer verder. Iets meer uitleg en hulp was niet overbodig in een gigantische wereld als deze.. (eveneens als mounts).

Conclusie.. overhyped.

Verwijderd

Nah ik ging net zo lekker, maar jemig 'tis echt guildwars.

Heb een beetje rondgerend, begin event overleefd en daarna geholpen op een boerderij. Toen een visser geholpen en op de terugweg wat sterkere "event" bazen gekilled, eentje gaf me zelf een beter zwaard/speer ding als loot.

Toen ik weer in de stad was was het boem instance, ik dacht dat ze geen instances meer hadden? Ironisch genoeg kreeg ik in de instance een d/c en nou kom ik er niet meer in.

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-11 14:48
ben niet echt impressed. Heb GW1 jaren met plezier gespeeld.
Dit kan me niet echt boeien. geen structuur zoals al aangegeven hierboven.

waypoints werken blijkbaar nog niet naar behoren want ik zocht de Ranger trainer in divinity's reach, heb het waypoint ff gevolgd en toen gaf hij niets meer aan. ik loop verloren.

Ik vind het spel er toch niet zo super uitzien moet ik zeggen en het draait ook al niet vlot.
Heb een 7970 overclocked en alles op max gezet 1920*1200 en ik haal maar een heel magere FPS.

Heb precies al veel spijt dat ik hier geld aan uitgeven heb.
Het kan wel andere mensen boeien maar mij spijtig genoeg niet.

Je wordt letterlijk in de open wereld gesmeten en je moet je plan maar zien te trekken, Dit kan wel aanslaan bij een bepaalde soort gamers die daar van houden.

mss moet ik het nog eens proberen bij launch maar momenteel heb ik er geen goed gevoel bij. Ik had er veel meer van verwacht qua uitvoering en feel.

• iGreek
  • Laatst online: 02-07 14:58
Kwam er weer in. Het viel mij op dat ik nogal frame lag had. Zei iemand mij in local chat dat het spel nu vooral je CPU gebruikt. Wist ik niet. Weer wat geleerd! Hopelijk kom ik er snel weer in. Vind mesmer toch wel interessant!

Edit: ze gaan 't spel dus nog optimaliseren voor GPU's

[ Voor 11% gewijzigd door iGreek op 28-04-2012 00:57 ]

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Gelukt, kon toch nog 15 min spelen. Ziet er zeer nice uit, maar nog te vroeg om te oordelen. Heb wel veel zin verder te spelen.

Het lukte mij in te loggen trouwens door de sessions te disconnecten bij je account status: https://account.guildwars2.com/account/security

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-11 15:45
Het valt inderdaad wat tegen al waren mijn verwachtingen hoog. Ik vind de graphics matig en de skills/quests, naja die moet ik nog wat ontdekken denk ik. De disconnects helpen ook niet mee nu. Heb al kunnen spelen tot lvl7 en hoop dat ik de rest van het weekend wat verder kan komen.

Verder loopt het spel vrij slecht op een 6870 en een i5 @ 4Ghz dat is dan wel weer jammer.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Verwijderd

Als iemand z'n key kwijt moet om wat voor reden dan ook, dm maar :)

• Nephalem
  • Laatst online: 24-11 00:14
Net eindelijk een half uur erdoor gekomen voordat ik weer van de server afgekegeld werd.
Gameplay is heerlijk maar het lagde in event area's echt gruwelijk. Keer of 5 dood gegaan zonder te zien waardoor en een aantal keer echt periodes gehad van 20 seconden of meer waarin de wereld compleet niet reageerde, verbinding dus compleet op zijn gat in dat tijdsbestek.
Vreemd genoeg kon een maat van me die naast me zat bijna vlekkeloos spelen.

En als starterzones al issues hebben hiermee wil ik niet weten hoe WvW eraan toe gaat.

Nog een hoop werk aan de winkel voor Arenanet voordat ze kunnen gaan denken aan een releasedatum.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Exill
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-08 20:25
pff de lag is te erg gewoon nu >.>

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 00:27
Exill schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 01:38:
pff de lag is te erg gewoon nu >.>
nergens last van, port alleen nu naar kessex hills en is al 7 min aan het loaden :p game staat op sdd en cpu 2500k @ 4.8 gig and 16 gig ram ;c

• Exill
heh :P

naja zo maar weer ff verder. Kan iig fatsoenlijk in loggen nu

[ Voor 84% gewijzigd door Exill op 28-04-2012 01:52 ]

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
De vorige beta runde een STUK beter , nu zijn ze echte aan het testen op de cpu om een goede balance te vinden maar het draaid daardoor waardeloos en de boel gaat daardoor alleen nog maar meer laggen. Niet goed overna gedacht

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 00:27
Mijn char is dus blijkbaar stuk :( Weer opnieuw opgestart naar login Kessex HIlls load en weer 95% blijft die hangen :( :( was net lvl 12 dammit

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:28

BioHazard

*\o/*

Ik trek t niet meer, hopen dat het morgen beter is. Dit is mijn eerste Guild Wars, en ik hoop niet dat deze beta het verpest voor de toekomst. We zullen zien.

Verwijderd

Zo dat was genieten, geen lag, toegegeven het is wat chaotisch zonder doel maar dat maakt het exploring gedeelte veel goed.

Heb 2000 gems aangeschaft die de beta vrij weg geeft (alleen met een CC) en gelijk ingeruild voor 2 gold want de prijzen gingen snel naar beneden.

Nu slapen en morgen shoppen :*)

Edit: bedenkt me net dat er was gezegd dat in-game betalingen alleen cosmetisch toch zouden zijn? als ik 10.000 gems aanschaf zou ik nu 10 gold hebben en dan kan ik alles kopen en mijn character flink sterker maken.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2012 02:43 ]

• dutchgringo
Heb nu ruim een uur kunnen spelen het is nog erg wennen moet ik toegeven maar het is wel een aanrader heb geen ervaring met GW1 wel rose,wow en sw:tor gespeeld met tor was ik binnen 4 maanden klaar mee dit voelt wel aan als een game die me langer gaat boeien had nu al oe nog ff dit doen en dat bekijken en dan dus weer een half uur kwijt zijn :) zonder het te merken nu snel mijn nest in

Verwijderd

Waut wat een verschil, kon er nu in een keer inkomen en de combat loopt een stuk soepeler aan de server kant. Tis nog wel ontzettend druk voor zo vroeg in de morgen, althans op EU Desolation.

edit: En nu is de server down - hoorde ingame dat ze de server 30 minuten offline halen, maar geen flauw idee waar ze dat vandaan hebben, tenzij het van facebook jomt..
edit 2: Blijkbaar was het gewoon een ingame announcement, niet dat ik die ooit gezien heb. Teveel andere zooi in beeld waarschijnlijk. :/
edit 3: server is weer online.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2012 05:58 ]

Verwijderd

Speelt het spel weer op GPU? Want het speelt nu best wel lekker, niet geweldig maar goed. Of komt het doordat ik de power options op max heb gezet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 07:13:
Speelt het spel weer op GPU? Want het speelt nu best wel lekker, niet geweldig maar goed. Of komt het doordat ik de power options op max heb gezet.
Het spel gebruikt nog steeds bar weinig GPU en CPU bij mij, maar het loopt inderdaad wel wat soepeler. Niet veel verschil in fps maar minder stutters en server lag (op Desolation in ieder geval dan).

FPS is nog steeds vrij laag, kom meestal niet boven de 35 uit en het zakt tot 20 bij drukke events.

Specs: i5 2500k @ 3.3ghz, 8gb RAM, GTX470 @ 1680x1050 fullscreen windowed

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 02:36:
Zo dat was genieten, geen lag, toegegeven het is wat chaotisch zonder doel maar dat maakt het exploring gedeelte veel goed.

Heb 2000 gems aangeschaft die de beta vrij weg geeft (alleen met een CC) en gelijk ingeruild voor 2 gold want de prijzen gingen snel naar beneden.

Nu slapen en morgen shoppen :*)

Edit: bedenkt me net dat er was gezegd dat in-game betalingen alleen cosmetisch toch zouden zijn? als ik 10.000 gems aanschaf zou ik nu 10 gold hebben en dan kan ik alles kopen en mijn character flink sterker maken.
Hoe maak je je character dan sterker? Je kunt geen betere wapens en armour kopen die een ander niet zou kunnen craften, je krijgt geen extra skills en je base stats gaan ook niet omhoog. Je kunt er dus niet sterker van worden. ;)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:31
Ik moet een wereld kiezen. Welke zitten jullie allemaal op?
Was nl. niet van plan nu al een key te kopen, maar kreeg een aanbod I could not refuse. Heb dus heel die discussie over welke wereld niet gevolgd.

[ Voor 55% gewijzigd door maartend op 28-04-2012 09:45 ]

• Wolfos
Jesus, ik moest effe naar wc, ben ik uitgelogd. Nu kom ik er dus mooi niet meer in.
EDIT: okay, stuk of 5 pogingen inclusief client restart en nu werkt het weer.

Nu Fraps opgestart, framerate ligt lekker rond de 30 nu, zelfs in fullscreen. Gaat soms nog steeds onder de 20, maar ach, blijft speelbaar. Gisteren was het veel minder, al had ik Fraps toen niet aan.

[ Voor 71% gewijzigd door Wolfos op 28-04-2012 09:56 ]

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 09:13

D-rez

dexels

Hoe kun je zien of hij op CPU of GPU draait? En armor dropt toch gewoon? ik heb in die 20minuten dat ik speelde toch een nieuw stuk gevonden.
Vind bij character maken dat je maar uit bar weinig kleuren kan kiezen voor je armor.

• Wolfos
D-rez schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 10:16:
Hoe kun je zien of hij op CPU of GPU draait? En armor dropt toch gewoon? ik heb in die 20minuten dat ik speelde toch een nieuw stuk gevonden.
Vind bij character maken dat je maar uit bar weinig kleuren kan kiezen voor je armor.
Effe windowed mode aanzetten. Als je framerate niet, of weinig verandert draait ie op de CPU.
Wil iemand me uitnodigen voor Guild of Tweakers? Zit op Northern Shiverpeaks, Wolfos.

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Moet je ff op guildoftweakers.com vragen voor invite

• Lasteraar
  • Laatst online: 25-09 09:34
Zijn er al wat leuke filmbeelden opgedoken van de Beta :-)

Verwijderd

Net nog even kunnen spelen en veel minder lag dan gister, eigenlijk geen. Draait dus lekker op mijn laptop en nu weer verder!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 18:53
Zijn er meer mensen die geen server konden kiezen op het begin? Had graag op Shiver dinges gezeten..

• yur400
Hoe kun je bij je account storage komen? xD Niets gevonden op google

nvm gevonden.
divinity's reach, the banker, vlakbij ingang

[ Voor 32% gewijzigd door yur400 op 28-04-2012 11:37 ]

• corset
Raar, sinds gister is m'n performance echt gekelderd..

I3 Processor
HD6470M (1GB)
4 GB geheugen

Moet echt meer dan genoeg zijn voor het spel, maar kom niet boven de 15 fps uit. Zelfde met mn PC (iets oudere dual core, Gforce 315 en ook 4G)

Hmmm Guardian (Charr) geprobeerd, maar was nog best taai. Ben tot level 6 gegaan en nu bezig met een Ranger (human). Ranger lijkt een stuk makkelijker te gaan. Erg cool spel, maar nog wel slecht speelbaar momenteel. Vrij veel lag en ik heb continue zwarte schermen (clipping errors?). Sowieso moet ik de graphcis op 'Best performance' houden anders blijft het scherm zwart... Weet iemand daar een oplossing voor wellicht?

Tja beta is nog niet een af spel, moet ondanks alle bugjes wel zeggen dat er echt veel potentie in het spel zit!

Edit: OK zodra ik "Depth of Field" aanzet wordt alles zwart.

[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 28-04-2012 11:41 ]

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-11 19:20
Engineer is echt zo tof, heb gewoon een flamethrower en die past dus je skills aan, echt tof!

• corset
Ik hoop dat ze er iets aan doen. SWTOR "beta" weekends hadden ook veel performance issues, even na de release kwam er een patch die het spel ook nog echt speelbaar maakte. Ik hoop dat ze dat hier ook gaan doen. Teveel FPS drops en performance issues.

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Is iemand er toevallig al achter of/wanneer de Noble (bij de ingang van de Ascalon Catacombs) je naar lvl 30 kan boosten?

• Wolfos
Ben nu naar Kessex Hills gelopen, maar laadscherm duurt wel heeeeel lang. Hoort dat?

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11 23:54
Duurde bij mij ook enorm lang. Of eigenlijk, bleef hangen op 95% uiteindelijk. Schijnt vaker voor te komen, maar ik ben er uiteindelijk niet doorheen gekomen. Ook na tweede keer laden lukte het niet.

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Wolfos schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:10:
Ben nu naar Kessex Hills gelopen, maar laadscherm duurt wel heeeeel lang. Hoort dat?
Vast niet ik ben al 2 uur aan het laden op Kessex Hills.

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-11 08:16

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Op mijn systeem kan ik gewoon fatsoenlijk spelen. I7 op 4.8GHz met GTX580 met lichte OC. Het houdt niet over maar tijdens drukke gevechten net onder de 30fps. Tijdens gewoon spelen tussen de 35 en de 40.

Ze moeten dus nog een hoop aan performance doen maar ik heb gelukkig niet zo'n slechte framerate als anderen melden (maar ik heb dan ook geen gemiddelde pc :+ ).

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:48
dotslasher schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 00:56:
ben niet echt impressed. Heb GW1 jaren met plezier gespeeld.
Dit kan me niet echt boeien. geen structuur zoals al aangegeven hierboven.

waypoints werken blijkbaar nog niet naar behoren want ik zocht de Ranger trainer in divinity's reach, heb het waypoint ff gevolgd en toen gaf hij niets meer aan. ik loop verloren.

Ik vind het spel er toch niet zo super uitzien moet ik zeggen en het draait ook al niet vlot.
Heb een 7970 overclocked en alles op max gezet 1920*1200 en ik haal maar een heel magere FPS.

Heb precies al veel spijt dat ik hier geld aan uitgeven heb.
Het kan wel andere mensen boeien maar mij spijtig genoeg niet.

Je wordt letterlijk in de open wereld gesmeten en je moet je plan maar zien te trekken, Dit kan wel aanslaan bij een bepaalde soort gamers die daar van houden.

mss moet ik het nog eens proberen bij launch maar momenteel heb ik er geen goed gevoel bij. Ik had er veel meer van verwacht qua uitvoering en feel.
Dat je door exploren quests krijgt was al voor de pre-purchase bekent. Dus je kon al voor aankoop weten dat dit geen game is waarbij je aan je handje wordt vastgehouden voor uitroeptekens.

ANet heeft ook gezegd dat een overclock eerder in je nadeel werkt bij de beta dan in je voordeel. Tevens trekt de game nu behoorlijk op de cpu door alle beta feedback die ook verstuurd moet worden. En als laatste en zeker niet onbelangrijk, de beta client draait dusver alleen op directx9. Dus ga niet nu al klagen over de performance of hoe het eruit ziet.

• Sagaris
Als je de Kessex Hills loading bug krijgt en er niet meer uitkomt moet je even naar een Amerikaanse server switchen en de map laden, daar doet hij het wel.

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Sagaris schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:38:
Als je de Kessex Hills loading bug krijgt en er niet meer uitkomt moet je even naar een Amerikaanse server switchen en de map laden, daar doet hij het wel.
Lol, ging er inderdaad 5 minuten geleden in en ik was niet eens in staat het spel af te sluiten met taakbeheer. Dan maar even snel server switchen, bedankt voor de tip.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

• Wolfos
Lekker dan. Kom er idd niet meer uit.
EDIT: Yep, dat werkte. Bedankt voor de tip.

[ Voor 37% gewijzigd door Wolfos op 28-04-2012 12:42 ]

• daanoontje
Is het mogelijk om channels te wisselen binnen het spel? Ik zit in een ander channel dan mijn teammate, best irritant.

Nog een vraag: wie deed ook alweer de invites? :)

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:58
is het alleen mogelijk beta te spelen door hem te preorderen?

• Quipp
  • Laatst online: 24-07-2024
je bedoelt denk ik pre purchase en ja
Meh zat met m'n human ranger vast in town, dus dacht ik switch even van character. Nu kan ik alleen nog inloggen maar crasht het als ik een char selecteer of een nieuwe wil aanmaken :(

Krijg ook constant unable to connect... Lijkt dat de EU servers dik overbelast zijn. Wel jammer want ik heb nog heel heel weinig kunnen spelen. Het is dan wel een beta, maar van mij had ie over een maand mogen komen met stabiele servers. Dit is geen doen.

Edit: OK, login nu helemaal down, vermoedelijk globale reset dan...

Edit2: Hoe kom je trouwens aan die gratis 2K gems? Ik wil namelijk graag naar een andere server transferen, maar dat kan nu niet.

Edit 3: Restart en zit er weer in, vaag.

[ Voor 66% gewijzigd door Morrar op 28-04-2012 13:44 ]

• Joostjah
Morrar schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:34:
Meh zat met m'n human ranger vast in town, dus dacht ik switch even van character. Nu kan ik alleen nog inloggen maar crasht het als ik een char selecteer of een nieuwe wil aanmaken :(
Heeft iedereen last van geloof ik.. :(

• yur400
Ik kan ook sinds een half uur niet meer in t spel komen. Inloggen lukt wel, play en create niet.
Waarom heb ik dan ook uitgelogd? |:(

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:42
Even een vraagje tussendoor als ik nu nog Guildwars 2 koop kan ik dan nog meedoen met deze beta?

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-11 19:20
yur400 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:50:
Ik kan ook sinds een half uur niet meer in t spel komen. Inloggen lukt wel, play en create niet.
Ik ook, kan geen character meer maken of spelen. :(

• Joostjah
tumtum100 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:56:
Even een vraagje tussendoor als ik nu nog Guildwars 2 koop kan ik dan nog meedoen met deze beta?
Ik denk het wel. Aangezien alle geactiveerde accounts in de beta kunnen inloggen?

• yur400
Is al 100 keer gevraagd. Probeer eens de zoekfunctie eerst?

Ja

Verwijderd

Morrar schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:34:
Edit2: Hoe kom je trouwens aan die gratis 2K gems? Ik wil namelijk graag naar een andere server transferen, maar dat kan nu niet.
Je hebt momenteel geen gems nodig voor server transfer, om het te testen hebben ze tijdelijk de gem kost uitgeschakeld (als het goed is tenminste).

En voor die 2k gems, ze zijn gratis echter je moet wel creditcard details invoeren om ze te unlocken. Als je ingame bent klik je linksboven op het diamand icoontje (Commerce), ga vervolgens naar de tab "Gem Store" en klik op "Get more gems" en volg de aanwijzingen.
Ja, ieder die nog een prepurchase koopt en registreert kan meedoen mits ze de client optijd kunnen downloaden. Het beta weekend duurt nog tot maandagmorgen om ongeveer 9 uur.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2012 14:04 ]

• wizkid_niels
  • Laatst online: 20-09 15:08
Vraagje over het questen:

Heb nu een Human Elementalist en ben lv 10, voor mijn storyquest moet ik 12~ zijn, en ik heb alle quests die ik kan zien al gedaan. Heb verder alleen nog lv 13+ quests, die voor mij dus te moeilijk zijn. Mis ik ergens iets of hoort het questen zo lastig te gaan?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35
wizkid_niels schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:03:
Vraagje over het questen:

Heb nu een Human Elementalist en ben lv 10, voor mijn storyquest moet ik 12~ zijn, en ik heb alle quests die ik kan zien al gedaan. Heb verder alleen nog lv 13+ quests, die voor mij dus te moeilijk zijn. Mis ik ergens iets of hoort het questen zo lastig te gaan?
Events mee doen, daar blijf je exp bij krijgen. Gewoon de bekende gebieden bekijken of er een event speelt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sagaris
Iemand al 7/7 skill challenges in Queensdale gedaan?

Ik zit op 6/7 en kan de andere niet vinden. :X

http://www.guildwars2guru...ill-challenge-queensdale/

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35
Heb je die in de grot al gedaan, met die boss?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sagaris
SinergyX schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:09:
Heb je die in de grot al gedaan, met die boss?
Doesn't ring a bell, in welke grot bedoel je?
yur400 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:50:
Same here, beta al een half uur niet in te komen. Ga ermee kappen en wat anders doen. Tenzij ze 2x zoveel servers neer gaan planten wordt deze beta een lachertje. Je kan het hele weekend bezig zijn met inloggen en dan hooguit 2 uurtjes spelen. Niet de moeite waard.

Overigens snap ik niet dat ANet zo faalt met de beta. Ze weten precies hoeveel betaspelers er op komen dagen, en dan zo weinig servers neerzetten. Ook vreemd dat alle US servers wel low pop zijn, of klopt dat gewoon niet?

[ Voor 17% gewijzigd door Morrar op 28-04-2012 14:23 ]

• Exill
bah, kan wel inloggen maar kom niet voorbij de character selection ><

• daanoontje
Heeft iemand enig idee hoe je naar de instance kan gaan van je groep? Ik ben een continue bezig met mijn groupmembers vinden. Belachelijk.

• Joostjah
Morrar schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:15:
[...]
Overigens snap ik niet dat ANet zo faalt met de beta. Ze weten precies hoeveel betaspelers er op komen dagen, en dan zo weinig servers neerzetten. Ook vreemd dat alle US servers wel low pop zijn, of klopt dat gewoon niet?
Wist je dat de tijd verschilt in de wereld? Op sommige plekken in de VS is het nog heel vroeg in de morgen, niet een moment waarop de meeste gamen ;)

• Wolfos
Op de oostkust zal het nu ongeveer een uur of 9 s'ochtends zijn, verder naar het westen nog vroeger.

Damn, onderwater combat is leuk. Ga er nu maar een eind aan breien (na een speelsessie die ik normaal nog niet in een week doe). Nu net level 10.

[ Voor 3% gewijzigd door Wolfos op 28-04-2012 14:42 ]

Pagina: 1 ... 41 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.