Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Jep, en wachten heeft geen nut. heb 1e keer 15 minuten gewacht lol

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Ik geef het op, krijg telkens een of andere foutmelding nu bij inloggen (Unable to complete the operation).

Ach, warrior/thief zijn aangemaakt, zit in de guild en namen zijn gereserveerd. Dat is voor nu het belangrijkste, de rest komt dan morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik had ook een zwart scherm en heb toen afgesloten, nu kom ik niet meer langs het login scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het zelf niet zo een probleem dat het allemaal wat stroef opstart dit weekend, maar begrijp wel dat mensen er niet zo blij mee zijn. Het is tenslotte niet zo dat er subtiel een beta om het hoekje staat... ze slaan het om je oren, en het word groot gebruikt en rond gebrult om een hoop pre orders te verkopen. En tsja mensen gaan het dan toch echt wel als een demo spelen, en voelen zich wat genaaid als het zo begint.
Maar nogmaals, maakt mij niet uit. :)

Waar ik me dan wel weer aan stoor is het feit dat ik geen server keuze heb bespeurt en nu enkel een transfer kan doen. En dat gaat dus niet omdat er geen gems voor zijn. :p

Wil verder met me ranger!!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 10:47

D-rez

dexels

Ik vind het vooral zeer chaotisch en vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
wat bedoel je je omschrijving is een beetje ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:56
Op het moment zijn bepaalde servers overvol, terwijl andere low population hebben. Bij alle events is het nu een grote zerg rush, waarna je een kleine enquête moet invullen hoe je de event vond. Beetje moeilijk om dan een punt te moeten geven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:00:
Vind het zelf niet zo een probleem dat het allemaal wat stroef opstart dit weekend, maar begrijp wel dat mensen er niet zo blij mee zijn. Het is tenslotte niet zo dat er subtiel een beta om het hoekje staat... ze slaan het om je oren, en het word groot gebruikt en rond gebrult om een hoop pre orders te verkopen. En tsja mensen gaan het dan toch echt wel als een demo spelen, en voelen zich wat genaaid als het zo begint.
Maar nogmaals, maakt mij niet uit. :)

Waar ik me dan wel weer aan stoor is het feit dat ik geen server keuze heb bespeurt en nu enkel een transfer kan doen. En dat gaat dus niet omdat er geen gems voor zijn. :p
Mee eens inderdaad, maar komt toch amateuristisch over. Overal groot schreeuwen dat er een beta weekend komt. En er dan zelf niet mee om kunnen gaan :P

maar ja, welke game heeft dat niet gehad.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ov3rkill
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 13:52
Oke, ben ingelogd, 1 char aangemaakt cpu op 100% en gw.exe crash, toen succesvol char aangemaakt black screen na inlog scherm, toen nog char aangemaakt en weer black screen. Nu op play geklickt bij een char en play knop werd grijs en kon er niet meer op klikken waarna hij me na een minuut terug naar log-in scherm gooide. Hoop dat dit snel wordt gemaakt, wil spelen D:!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Dus ik heb 1 uur kunnen spelen waarna ik werd gekicked, en nu kan ik niet meer inloggen :(
I'm going to rage soon!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynare
  • Laatst online: 14-10 12:29
AndrewBourgeois schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:03:
Dus ik heb 1 uur kunnen spelen waarna ik werd gekicked, en nu kan ik niet meer inloggen :(
I'm going to rage soon!!
Jij hebt tenminste kunne spele :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Is het iemand anders opgevallen dat je niet van character kunt wisselen? Het is net zoals aan het begin van GW1 - uitloggen, inloggen, nieuwe character kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
* SinergyX speelt rustig Tera verder, ik kijk later op de avond wel hoe het draait :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:04:
* SinergyX speelt rustig Tera verder, ik kijk later op de avond wel hoe het draait :P
Beetje OT, maar ga je ze allebei (retail versie)spelen (heb ondertussen wel door dat je mmo speler bent :p) of word het een keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Krijgen jullie ook die error dat je account ready is maar er op dit moment geen beta event is? Vind ik een beetje een aparte error :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynare
o yeh ben ingelogt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Op mn Dell XPS 15 met i5 2,4 ghz, Geforce GT 540M en 4 gig geheugen draait het erg goed, zelfs midden de zerg rushes van events. Als dit alleen maar beter geoptimaliseerd wordt, dan ben ik erg erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees op een ander forum dat ze blijkbaar al een stresstest hebben gehad voor dit weekend. Zeker vergeten de data te bekijken dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynare
en het is gecrashed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanoontje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:47
AndrewBourgeois schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:03:
I'm going to rage soon!!
Ik heb nog geen eens 1 seconde kunnen spelen. Dus als je je rage even voor je wilt houden aub. Je heb het altijd nog beter dan andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:07:
Lees op een ander forum dat ze blijkbaar al een stresstest hebben gehad voor dit weekend. Zeker vergeten de data te bekijken dan....
Klopt ja, ongeveer 3 weekjes was er ook een stresstest en toen was het net zo lastig met inloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Nou ik zat net in het Char zelct scherm, maar daana deed het niets meer.
Ik ga wel even Spartacus kijken

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubz schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:06:
Krijgen jullie ook die error dat je account ready is maar er op dit moment geen beta event is? Vind ik een beetje een aparte error :p
Die error krijg ik dus helemaal niet, wel je GW2 geregistreerd enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 17-09 18:55
Naja tis wel een mooi login scherm dus dat is tenminste iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik pas mijn plannen een beetje aan.. ga nu slapen (lukt waarschijnlijk voor geen meter :P) en sta dan wel rond 0600 op.. dan moet het wel gesjaakt zijn (hoop ik)

beetje jammer dit.. 1-0 voor A'net bij de client downloaden, maar nu is het toch wel weer 1-1 :P

laterzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubz schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:08:
[...]

Klopt ja, ongeveer 3 weekjes was er ook een stresstest en toen was het net zo lastig met inloggen :(
Dan voorspelt het niet veel goeds als ze er blijk baar niets mee doen of er niets goed mee doen. Hopelijk is er de rest van het weekend wel fatsoenlijk te spelen want anders kunnen ze volgende week in de herkansing als goedmakertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Ik heb het gevoel dat ze de verkeerde kant op zijn gegaan met GW2, ik krijg echt het generieke MMORPG gevoel bij deze game.
Misschien moet ik het een kans geven, de 10-15 fps werkt ook niet erg mee in een goede belevenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Die keren dat ik wel door het login proces kom doet de play knop niets, geen van de knoppen werken en moet dus alt-f4 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Jaa weer in het Car select scherm

Edit: weer een error...

[ Voor 29% gewijzigd door Lanithro op 27-04-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt geweldig. Heb 't maar even kort kunnen spelen, maar mijn hart is sneller gaan kloppen voor dit spel! Echt gruwelijk veel zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:11:
Ik heb het gevoel dat ze de verkeerde kant op zijn gegaan met GW2, ik krijg echt het generieke MMORPG gevoel bij deze game.
Misschien moet ik het een kans geven, de 10-15 fps werkt ook niet erg mee in een goede belevenis.
Had ik ook in de CB, eerste momenten niet echt overtuigd. Maar hoe meer je speel hoe meer het eigenlijk gewoon heerlijk aanvoelt en goed in mekaar blijkt te zitten
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:45
unfor schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:11:
Ik vind juist die dynemic quests erg anders dan 100% van de andere MMOs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 14:54
Weet iemand waar ik die CC moet invullen om die gems te krijgen? kan niet transferen en de server zit constant vol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-10 13:33
Lanithro schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:08:
Nou ik zat net in het Char zelct scherm, maar daana deed het niets meer.
Ik ga wel even Spartacus kijken
spoiler:
Spartacus gaat dood op het einde.
Wikipedia: Third Servile War

Kunnen we alweer inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Basekid schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:13:
[...]

Ik vind juist die dynemic quests erg anders dan 100% van de andere MMOs
Dat zal allemaal wel, maar ik denk dat het allemaal gauw gaat vervelen.
Hopelijk word PvP goed, dat is de main reden dat ik het spel gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Wolfos schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:15:
[...]

spoiler:
Spartacus gaat dood op het einde.
Wikipedia: Third Servile War

Kunnen we alweer inloggen?
Ja het verhaal ken ik wel, maar de serie is zo grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-10 01:11
Dan maar de livestream van towelliee kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
fuck it, tijd om Bulletstorm uit te spelen. Ik zie wel weer een keertje later vanavond of morgen ochtend. Dit gaat gewoon nergens over haha, kan niet de hele tijd login blijven spammen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Kom maar niet voorbij de character creation screen. Inmiddels al 3 characters gemaakt, wil nu wel even spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobers
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 21:51
Is mooi, met 100 man op paar wormen schieten :D, mijn pc trekt het maar net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
Slaapse mensen, ik stop met proberen, dan volgende maand maar weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:34
Aaaargh! Ben ik er eindelijk in, besluit mijn internetverbinding eruit te klapperen! :(

Nouja, ik probeer t nog een keer en anders ist eind mei wel weer. Helaas, had er toch wel even aan willen ruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-10 22:32
Jongens geef eens niet zo snel op met "volgende maand wel weer" je hebt nog het hele weekend de tijd. Je kan beter GW2.exe even afsluiten en weer proberen. Heeft meer kans op slagen dan heletijd op die login knop te spammen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffvdb
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Kon net even paar minuten spelen kreeg ik connection lost...
Morgen maar weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Zelfs GW1 werkt niet meer bij mij. Dat is best wel slecht eigenlijk.

Maarja, geen zin meer om te proberen. 1,5 uurtje kunnen spelen, morgen weer effetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PrimalFury schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:27:
Jongens geef eens niet zo snel op met "volgende maand wel weer" je hebt nog het hele weekend de tijd. Je kan beter GW2.exe even afsluiten en weer proberen. Heeft meer kans op slagen dan heletijd op die login knop te spammen. :)
Heeft weinig zin want dan krijg je weer te maken met de play knop in je char selection screen die vast blijft zitten.

Overigens zijn er niet zoveel mensen die problemen hebben volgens Arenanet. Wel jammer dat ik een van die paar ben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exill
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-08 20:25
zeer irritant, als ik er al door kom dan blijft het spel simpel weg hangen na het intro filmpje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:29:
[...]

Heeft weinig zin want dan krijg je weer te maken met de play knop in je char selection screen die vast blijft zitten.

Overigens zijn er niet zoveel mensen die problemen hebben volgens Arenanet. Wel jammer dat ik een van die paar ben dan.
Klopt en velen met ons. Kom er ook niet meer in. De aanhouder wint!. 1e indruk was beetje chaotisch. Je komt gelijk in een stad met allemaal mobs erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
PrimalFury schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:27:
Ik ga de rest van het weekend weg, en ik heb nu 1.5 uur login geklikt en die client afgesloten. Volgende Beta weekend zijn ze vast beter voorbereid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:29:
[...]

Nou hier nog eentje, mischien meer problemen in de EU? minder servers in vergelijking met US?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
Zit er weer in! Even kijken hoe je world changed. heb namelijk 0Gems en het kost 1800. Ik dacht dat het gratis was 1 keer dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Laatst online: 04-10 21:54
PrimalFury schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:32:
Zit er weer in! Even kijken hoe je world changed. heb namelijk 0Gems en het kost 1800. Ik dacht dat het gratis was 1 keer dit weekend.
Je zou 1800 gems 'krijgen' genoeg voor 1 server change iig!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
heb nog niks iig. Kan ook vrij weinig meer doen dan tegen mijn character menu aankijken. Geen enkele knop reageert meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En voor de 3de keer, daar blijk je eerst cc gegevens voor moeten in te vullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
CC = Coupon Code ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 12:46
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:34:
En voor de 3de keer, daar blijk je eerst cc gegevens voor moeten in te vullen..
En waar kan ik die dan invullen? CC is geen probleem.
Probleem is: mijn character staat op de server die nu vol is (vanuit vorige Beta) dus kan niet samenspelen met andere mensen.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-10 08:20
Ik ben weer ingelogd en door char screen heen, kan weer spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kronos1979 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:35:
[...]

Probleem is: mijn character staat op de server die nu vol is (vanuit vorige Beta) dus kan niet samenspelen met andere mensen.
Geen idee, niet naar gekeken. (ga geen cc gebruiken)
Hoop toch wel nog even te spelen vanavond zeg. :p Dat gedoe met de server is erg slordig imo.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom381
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-10 22:37
Kronos1979 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:35:
[...]

Dit moet je ingame invullen, ik ben het al tegen gekomen bij een of andere trade NPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga pitten. Hopelijk gaat t wat beter morgen.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
Alweer "this could be caused by an internet routing issue" weer login servers plat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mauro101 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:33:
[...]

Je zou 1800 gems 'krijgen' genoeg voor 1 server change iig!
Misschien moet je ingame met een npc praten die je dan de gems geeft. Ik weet iig dat je tijdens de closed beta met een npc kon praten die je dan levelde naar lvl 30 en je karma gaf. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar het is het bekijken waard!

Ik heb zelf ook problemen met inloggen, de client opnieuw opstarten werkt wel en ik kom wel af en toe bij het character select screen (heb al een charr character maar kreeg een black screen na de intro). Echter krijg ik een foutmelding wanneer ik op play klik. Het devteam weet wel van de problemen af volgens de officiele twitter en ze zijn er mee bezig.

Maar goed, beta is beta. Had wel zoiets verwacht, de game is dan ook nog niet af dus logisch. Hopelijk gaat het morgen wat beter!

ps. mensen die klagen/zeuren dat het allemaal niet werkt en dat de devs de zaakjes voor elkaar hadden moeten hebben... wat had je verwacht, het is beta. Dit is juist de tijd om te kijken of de zaakjes goed voor elkaar zijn en waar nog fouten/verbeterpunten zitten. Het is een privilege dat je mee mag doen, geen recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Laatst online: 06-10 18:42
PrimalFury schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:39:
Alweer "this could be caused by an internet routing issue" weer login servers plat ?
Nope, dat is een van de issues waar ze nu aan werken, client herstarten en dan kun je het opnieuw proberen.
Al is de kans dat daadwerkelijk in game komt vrij klein op het moment.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:40:
[...]

Misschien moet je ingame met een npc praten die je dan de gems geeft. Ik weet iig dat je tijdens de closed beta met een npc kon praten die je dan levelde naar lvl 30 en je karma gaf. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar het is het bekijken waard!

Ik heb zelf ook problemen met inloggen, de client opnieuw opstarten werkt wel en ik kom wel af en toe bij het character select screen (heb al een charr character maar kreeg een black screen na de intro). Echter krijg ik een foutmelding wanneer ik op play klik. Het devteam weet wel van de problemen af volgens de officiele twitter en ze zijn er mee bezig.

Maar goed, beta is beta. Had wel zoiets verwacht, de game is dan ook nog niet af dus logisch. Hopelijk gaat het morgen wat beter!

ps. mensen die klagen/zeuren dat het allemaal niet werkt en dat de devs de zaakjes voor elkaar hadden moeten hebben... wat had je verwacht, het is beta. Dit is juist de tijd om te kijken of de zaakjes goed voor elkaar zijn en waar nog fouten/verbeterpunten zitten. Het is een privilege dat je mee mag doen, geen recht.
AMEN to that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PrimalFury schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:39:
Nope, ze hebben gewoon een message generator die random mededelingen spamt. Ik heb namelijk al diverse keren de mededeling gehad dat ze met een transactie bezig zijn terwijl ik alleen maar een char geselecteerd hebben. Een andere keer in dezelfde situatie krijg weer een heel andere mededeling.

Als je alle verschillende mededelingen gezien hebt krijg je een ingame item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:40:
[...]
Is ook niet erg tijdens een beta imo, maar naast een privilege is het tevens een marketing middel geweest om pre orders te verkopen. Waardoor er toch wel een hype ontstaat en mensen de game willen onderzoeken. :)
Had dan gewoon subtiel beta mogelijkheden gegeven zonder er zo druk over te doen.
Maar goed eerste avond pas he. :) (ik zit er niet mee igg)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
Ik speel trouwens op max graphics en loopt soepel genoeg! I5 760 geclocked op 3.3GHZ en HD57700 1024DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:42:
[...]

Nope, ze hebben gewoon een message generator die random mededelingen spamt. Ik heb namelijk al diverse keren de mededeling gehad dat ze met een transactie bezig zijn terwijl ik alleen maar een char geselecteerd hebben. Een andere keer in dezelfde situatie krijg weer een heel andere mededeling.

Als je alle verschillende mededelingen gezien hebt krijg je een ingame item.
Je krijgt ook een minipet: Red beast of RAAAAAAAAGGGGEEEEE :+

edit: kudos als je em snapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
PrimalFury schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:43:
Ik speel trouwens op max graphics en loopt soepel genoeg! I5 760 geclocked op 3.3GHZ en HD57700 1024DDR
Ja, ik was ook al verbaasd hoe goed het er uitziet en hoe soepel het loopt. Nog nergens last van gehad, behalve de verbinding dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Wouterhehe:
Je hebt gelijk dat het een beta is maar waar is die stresstest dan voor geweest? Dit is geen open beta maar slechts toegankelijk voor mensen die een preorder hebben geplaatst. Ze wisten dus hoeveel mensen er in zouden kunnen gaan loggen.
Hopelijk verloopt het vanaf morgen normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Exill schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:30:
zeer irritant, als ik er al door kom dan blijft het spel simpel weg hangen na het intro filmpje....
Hier hetzelfde ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
ninc schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:43:
[...]

Ja, ik was ook al verbaasd hoe goed het er uitziet en hoe soepel het loopt. Nog nergens last van gehad, behalve de verbinding dan ;)
Heb wel direct dat ik eigenlijk niet weet welk spel er mooier uitziet. GW1 og GW2. GW2 draait ook gewoon nog op dx9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
PrimalFury schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:45:
[...]

Heb wel direct dat ik eigenlijk niet weet welk spel er mooier uitziet. GW1 og GW2. GW2 draait ook gewoon nog op dx9.
komop zeg ?

De grafiche kwaliteit is toch veel hoger in 2 ?

GW1 was zo kaal en saai als wat vergelekn met dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
ActualFantasy schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:46:
[...]

komop zeg ?

Ziet er zeker anders uit. Mis denk ik gewoon die uber blooming :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:46:
[...]

komop zeg ?

Offtopic: Ayreon fan?

Ontopic: Toen ik in GW1 voor het eerst op sommige plekken kwam viel mijn mond toch wel open van verbazing, van GW2 nog niets kunnen zien.

Er zijn netwerk problemen begrijp ik? Kom net pas thuis namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-10 13:33
PrimalFury schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:45:
[...]

Ja, dat betekend iets... DirectX versie betekend ook echt dat iedere game er hetzelfde uit ziet. Crysis is ook te vergelijken met games uit 2002 toen DX9 uit kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Kom nog steeds niet voorbij het character screen. Als ik dan eenmaal bij de character screen ben en wil de wereld betreden dan geeft hij een error, moet vervolgens echter het spel weer helemaal opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:44:
@Wouterhehe:
Je hebt gelijk dat het een beta is maar waar is die stresstest dan voor geweest? Dit is geen open beta maar slechts toegankelijk voor mensen die een preorder hebben geplaatst. Ze wisten dus hoeveel mensen er in zouden kunnen gaan loggen.
Hopelijk verloopt het vanaf morgen normaal.
Dan nog, ik denk niet dat ze all out zijn gegaan en een gigantische overcapaciteit hebben kwa servers. Waarom zouden ze, in dit stadium van de development is het doel niet om iedereen te laten spelen, maar om te testen of alles werkt en zo niet, wat er dan veranderd moet worden.

Bovendien is een stresstest met een gelimiteerd aantal mensen iets heel heel anders dan weet ik veel hoeveel mensen die tegelijkertijd op login drukken. We weten niet hoeveel mensen nu in de beta willen komen, maar ik denk dat het er erg veel zijn (gezien alle hype en het feit dat veel preorders uitverkocht waren enzo). En al die mensen drukken tegelijkertijd op login om 9 uur. Dan kan je nog zoveel hebben gestresstest en geprobeerd hebben de boel te schalen en in te schatten wat je capaciteit is, je weet nooit zeker of het genoeg is.

Hou er ook rekening mee dat iedereen die login knop herhaaldelijk gaat spammen, wat wij met zijn allen aan het doen zijn is gewoon lekker de boel als een soort anonymous DDOSen. Ik denk dat geen enkele game het echt goed zou kunnen houden.

Tweet van de officiele twitter:
@imjawrk That message translates to "Hundreds of thousands of people are slamming the site right now." Give it some time and try again. ~RB2

Dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
PrimalFury schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:47:
[...]

Ziet er zeker anders uit. Mis denk ik gewoon die uber blooming :P
Neem het toch beetje terug. even de screens van GW1 bekeken. Toen ik GW1 voor het eerst zag had ik inderdaad ook zoiets van wow..!. GW2 had ik zoiets van "hmm, had mooier verwacht". Valt me wel iets tegen. (alle gfx op ultra/high) maar het komt mischien omdat je in een donker gebied begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-10 08:20
En ik ben er ook weer uit. Heb wel starting area Charr als necro uit kunnen spelen :)

Paar uur terug al human elemantalist gedaan.

Nog een paar uur en dan heb ik alle professies gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Laatst online: 09-10 13:26
YESS !!

1 Procent map complete ;)

En ja Ayreon fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:55:
YESS !!

1 Procent map complete ;)

En ja Ayreon fan.
Ik vind het iig leuk dat ze de cartographer titel weer (prominent) terugbrengen in gw2. Ik was altijd wel fan van het exploren en het zoeken van allen hoeken en gaten van de wereld in gw1. Zoveel leuke dingen die je tegen kwam, zoveel rare quirks enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 12:46
voor de mensen die de gems willen 'kopen / krijgen' voor een account transfer.
Ga ingame naar de market (geen NPC maar gewoon een button linksboven)
Bij 'buy more gems' kun je daar de 2000 gems collecten. Inderdaad heb je CC gegevens nodig.
Helaas moest ik vervolgens weer uitloggen en ben nu weer bezig met proberen in te loggen om te zien of ik de gems ook kan gebruiken.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
Ben er weer in! en terwijl ik dit typ er ook weer uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Ik kan tot nu toe alleen maar als charr spelen, als ik human kies kom ik niet voorbij de personal story intro. Ik wil alleen niet als zo'n lelijk mormel spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ov3rkill
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 13:52
stime schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:58:
Ik kan tot nu toe alleen maar als charr spelen, als ik human kies kom ik niet voorbij de personal story intro. Ik wil alleen niet als zo'n lelijk mormel spelen :/
Waarom heb je hem dan aangemaakt o,0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:52:
[...]

Dan nog, ik denk niet dat ze all out zijn gegaan en een gigantische overcapaciteit hebben kwa servers. Waarom zouden ze, in dit stadium van de development is het doel niet om iedereen te laten spelen, maar om te testen of alles werkt en zo niet, wat er dan veranderd moet worden.

Tweet van de officiele twitter:
@imjawrk That message translates to "Hundreds of thousands of people are slamming the site right now." Give it some time and try again. ~RB2

Dat dus.
Als je mensen al voor de game laat betalen met de mededeling dat ze dan aan de beta weekends mee mogen doen is het wél de bedoeling dat iedereen kan spelen. Ze hebben er juist mee geadverteerd dat je dit weekend kon spelen.
Ik snap dat het problemen oplevert als er vele tegelijk in willen loggen maar ik hoop dat je dan toch in ieder geval vanaf morgenochtend probleemloos gespeeld kan worden. En laat de volgende keren de Europeanen net als de Yanken ook gewoon al in de middag beginnen om spreiding te krijgen. We zitten toch op andere servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Om te zien of die race wel werkt duh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:00:
[...]

Als je mensen al voor de game laat betalen met de mededeling dat ze dan aan de beta weekends mee mogen doen is het wél de bedoeling dat iedereen kan spelen. Ze hebben er juist mee geadverteerd dat je dit weekend kon spelen.
Ik snap dat het problemen oplevert als er vele tegelijk in willen loggen maar ik hoop dat je dan toch in ieder geval vanaf morgenochtend probleemloos gespeeld kan worden. En laat de volgende keren de Europeanen net als de Yanken ook gewoon al in de middag beginnen om spreiding te krijgen. We zitten toch op andere servers.
Zodat je alle Amerikanen over je dak krijgt dat de Europeanen eerder kunnen spelen? :S Vind het een beetje raar dat men überhaupt nog opkijkt als de launch van een beta moeilijk verloopt. Dat is toch gewoon eerder regel dan uitzondering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:00:
[...]

Je betaalt voor het spel na de release. Doordat je prepurchased krijg je echter wat bonussen. Een van de bonussen is dus toegang tot de beta, maar waarschijnlijk (heb het niet opgezocht) staat er ergens een dikke disclaimer dat het beta is en dus kan er van alles fout gaat, kan het worden afgeblazen, kan het niet door gaan etc etc. Het is beta. Ik snap wel dat mensen graag willen spelen (wil ik ook heel graag), maar je moet ook realistisch zijn en denken: het is beta, misschien wel meer dan 100000 man wil tegelijkertijd spelen dus de kans dat je veel van de game gaat zien is niet heel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:02:
[...]

Zodat je alle Amerikanen over je dak krijgt dat de Europeanen eerder kunnen spelen? :S Vind het een beetje raar dat men überhaupt nog opkijkt als de launch van een beta moeilijk verloopt. Dat is toch gewoon eerder regel dan uitzondering?
Zouden de Amerikanen dan ook zeuren als ons beta weekend eerder afgelopen is dan dat van hun? Denk het niet. Maar je kunt er wel een deel van de problemen mee voorkomen.
Mij zou het trouwens niet uitmaken als ze aan de andere kant van de wereld eerder mogen spelen, je zit op totaal andere servers dus wat maakt het uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 12:06
Oh, ik ben al vaker op de servers gekomen trouwens. Bij https://account.guildwars2.com/account/security jezelf disconecten, client restarten en blijven proberen op die manier

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Ik hou het voor gezien voor vandaag. 3 Characters kunnen maken, 0 minuten kunnen spelen. Hopelijk morgen een uurtje of wat kunnen meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:09
Nog 140.000 files binnen halen, dan kan ik ook inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 98% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Laatst online: 09-10 08:19

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Thomderanged schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:08:
Oh, ik ben al vaker op de servers gekomen trouwens. Bij https://account.guildwars2.com/account/security jezelf disconecten, client restarten en blijven proberen op die manier
Lijkt niet of het wat uitmaakt eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 12:06
Heb op die manier al 4 characters aangemaakt, zeker wel ff blijven proberen :)

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Laatst online: 09-10 08:19

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ja maar dat was waarschijnlijk ook gelukt zonder die disconnect. Maar je moet je client om de 2 -3 pogingen afsluiten en opnieuw starten.

[ Voor 36% gewijzigd door InflatableMouse op 27-04-2012 23:14 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.