Ik had nergens last van met lag of iets. heb 2500k met 6950
Ben al een kwartier naar login error messages aan het kijken, maar een biertje pakken en over een paar minuten weer proberen
Verwijderd
Zucht, en de login server is weer plat. En de client is ook nog steeds crash-happy. Dit kan nog een lange zit worden als iedereen er steeds uitkiept en weer terug op die login server moet hameren.
Ze gaven aan dat iedereen 2000 gems zou krijgen. Aangezien 1800 gems een home world transfer is, kon je dus een fout maken.daanoontje schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:13:
[...]
Kun je even in leken taal uitleggen wat je hiermee bedoelt? Snap het niet zo goed.
Ik kom er echt met geen mogelijkheid in. om 20.10 kon ik er even in maar vervolgens niks meer. Enkel unable to login, had toch verwacht dat ze dit wel hadden ondervangen.
Ze geven nu aan dat je eerst cc gegevens moet opgeven voordat je je 2000 gems krijgt. Oftewel, je zit eigenlijk vast aan de server die je hebt gekozen...
**
[ Voor 102% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:33 ]
Achja, de game is stabieler dan dat Battlefield 3 nu nog is. Het was gewoon te verwachten, daar zijn betas voor.
Ja, maar had er wel al beetje rekening mee gehouden, word mischien wel gewoon niet eens spelen vanavond.
Crossfire werkt ook helemaal niet volgens de Known Issues op het forum.
Verwijderd
Niet zo moeilijk om stabieler te zijn als je niet verder dan het beginscherm komt.Wolfos schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:17:
Achja, de game is stabieler dan dat Battlefield 3 nu nog is. Het was gewoon te verwachten, daar zijn betas voor.
Verwijderd
Komt daar nog verandering in, dit weekend?Melkaz schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:15:
[...]
Optimalisatie wordt nog aangewerktGame draait nu teveel op de CPU ipv GPU.
Als ik fraps opstart met of zonder opnemen heb ik ook amper FPS verschillen, lijkt nog genoeg ruimte voor improvement.
Doubt it, denk eerder dat ze alle data van dit weekend gaan gebruiken om daar iets aan te gaan doen.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:18:
[...]
Komt daar nog verandering in, dit weekend?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Verwijderd
zou ik niet van uit gaan, de game is gewoon nog in de maak. Heb geduld.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:18:
[...]
Komt daar nog verandering in, dit weekend?
Tuurlijk komt daar verandering in. Nu is iedereen natuurlijk aan het spelen, morgen zullen er wat minder mensen spelen. Ook wat meer door de game verspreid.
Iedereen?
Moet wel eerst in kunnen loggen ...
Moet wel eerst in kunnen loggen ...
[ Voor 70% gewijzigd door InflatableMouse op 27-04-2012 21:21 ]
Oh character selection screen
Verwijderd
De lage fps is wellicht omdat het spel in "lage prioriteit" draait. Als het windowed speelt kan je het in taakbeheer op normaal zetten zonder dat het terug reset naar "laag"
Wat is dat beginscherm mooi gedaan zeg. Muziek klinkt ook goed.
Dat was bij Guild Wars 1 ook altijd zo!Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:22:
De lage fps is wellicht omdat het spel in "lage prioriteit" draait. Als het windowed speelt kan je het in taakbeheer op normaal zetten zonder dat het terug reset naar "laag"
Had ik ook maar daarna ging die niet verder kreeg ik zwart scherm en nu doet die helemaal niks meer.
Inderdaad
Op de Guild of Tweakers teamspeak zijn er nog verschillende die door kunnen spelen... ik helaas niet meer. Ach, heb er al anderhalf uur op zitten
Achja, in de loop van de nacht zal het wat rustiger worden op de EU servers. Heb nu ongeveer anderhalf uur kunnen spelen zonder echt grote problemen (het was verrektes druk in de starting areas though), en werd 5 minuten geleden gedisconnect. Shit happens, en was misschien wel te verwachten...
It's a beta after all.
It's a beta after all.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/
ik zit ook in de game. mijn vrouw niet en heeft het niet meer
Ik kan er niks over in het topic vinden, weet iemand hoe je met een buddy kan spelen, het lijkt alsof we in verschillende instances zitten.. kan niet echt een switch instance vinden..
Zit je op dezelfde server (World), anders gaat het inderdaad niet lukken.BradKing schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:25:
Ik kan er niks over in het topic vinden, weet iemand hoe je met een buddy kan spelen, het lijkt alsof we in verschillende instances zitten.. kan niet echt een switch instance vinden..
Im in, see ya later suckers, im in awesometown now..
I'll do what I can, but expect very little.
/invite *charactername*BradKing schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:25:
Verwijderd
Voor degene die weer online zijn (na 9uur dus), kon je opnieuw characters aan maken en server kiezen?
Zelfde CPU en kaart maar doordat ik mijn CPU heb overgeclocked naar 4Ghz loopt GW2 echt brak. Hoop dat dit verbeterd wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:16:
Ik had nergens last van met lag of iets. heb 2500k met 6950
Verwijderd
Totdat het spel live gaat.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:27:
blijft deze character bestaan?
Ik zat nog in de guild van ervoor, ook niet opnieuw server gekozen.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:27:
Voor degene die weer online zijn (na 9uur dus), kon je opnieuw characters aan maken en server kiezen?
Sneezydevil schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:26:
[...]
Zit je op dezelfde server (World), anders gaat het inderdaad niet lukken.
Zitten op dezelfde server, al in party en alles, kunnen elkaar gewoon niet zien/vinden (op ts dus das het probleem niet)
Verwijderd
lol now dat was een korte beta.. ben er nu uit gekicked en kan toch echt niet meer inloggen. er was ook massive server lagg.. wel te verwachten, maar wel een beetje jammer dit
Hoezo zou je spel brakker lopen als je CPU sneller is geclocked?gebruikerfz1 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:27:
[...]
Zelfde CPU en kaart maar doordat ik mijn CPU heb overgeclocked naar 4Ghz loopt GW2 echt brak. Hoop dat dit verbeterd wordt.
Eindelijk weer een beta, kunnen we niet inloggen!
Haha, bij mij werkt de link naar de download van de client niet eens meer, zo ver kom ik dus niet eens!Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:29:
lol now dat was een korte beta.. ben er nu uit gekicked en kan toch echt niet meer inloggen. er was ook massive server lagg.. wel te verwachten, maar wel een beetje jammer dit
Waar kan ik de beta downloaden? Heb net de game gekocht via guildwars2.com en misschien kan iemand een directe link geven want de forums zijn kaput.
Verwijderd
Nou lekker zit nu in character screen, en kan dus weer geen server kiezen. Het lijkt er dus op dat je zonder cc gegevens in te vullen ergens, geen server transfer kan doen tijdens deze beta. Helaas niet op de tweaker server dus. Beetje slecht geregeld, had op zn minst (duidelijk) de keus weer moeten krijgen voor dat ik een char aan maakte.
Maar, dit hoort er allemaal bij he bij de eerste grote beta.
Maar, dit hoort er allemaal bij he bij de eerste grote beta.
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:33 ]
Die link staat op het forum, die het dus ook niet doet atmBlaim schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:30:
Waar kan ik de beta downloaden? Heb net de game gekocht via guildwars2.com en misschien kan iemand een directe link geven want de forums zijn kaput.
Inloggen lukt al niet, laat staan 13 GB downloaden...Blaim schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:30:
Iemand toevallig een live stream aan het draaien of kent iemand die dit momenteel aan het doen is?
Andere server, dat je dat als Tweaker niet weet, zeg
[ Voor 62% gewijzigd door Wolfos op 27-04-2012 21:32 ]
Downloadservers zijn waarschijnlijk andere servers dan de login servers/speelserverpirke schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:31:
[...]
Inloggen lukt al niet, laat staan 13 GB downloaden...
Verwijderd
Heb hem van nieuwsgroepen afgehaald werkt ietjse snellerBlaim schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:30:
Na character customisation, het filmpje, daarna alles zwart, met nog net een knopje, "Skip to end" dat niets doet. Maar ik durf mijn client niet te rebooten..
[ Voor 16% gewijzigd door 4bit op 27-04-2012 21:33 ]
I'll do what I can, but expect very little.
Zelfde probleem (2 verschillende chars)4bit schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:32:
Na character customisation, het filmpje, daarna alles zwart, met nog net een knopje, "Skip to end" dat niets doet.
wat ik slecht vind is dat me email adres over het complete scherm staat, geen screenshots van mij dus
daarnaast had ik al achievement points gelijk toen ik inlogde en kon ik geen server kiezen. Behoorlijk slecht dus, geen nederlandse server

Ben gestopt met proberen, als iedereen op die login server blijft hameren komt niemand erin. Probeer wel opnieuw over een uurtje.
Hier ook een zwart scherm na character creation
Ze hadden dit toch best aan kunnen zien komen -____-, tzelfde gebeurde met Aion....
Alle servers liggen dus weer plat. Hopelijk dat hij het morgen weer goed doet xD.
Van wat ik er tot nu toe heb gezien is het erg tof.
Alle servers liggen dus weer plat. Hopelijk dat hij het morgen weer goed doet xD.
Van wat ik er tot nu toe heb gezien is het erg tof.
servers zijn gewoon online, kon er al van 19u45 op, wss alleen login server gecrashed door de stormloop van 21u, dus niet uitloggen 
en af en toe een lagspike als het erg druk is maar wordt steds beter.
alleen Guild lijst is leeg of moet ik invite krijgen ?
en af en toe een lagspike als het erg druk is maar wordt steds beter.
alleen Guild lijst is leeg of moet ik invite krijgen ?
Bij het zwarte scherm (had ik ook) kan je proberen op F11 te drukken om graphics te veranderen.
Bij mij hielp de game afsluiten en reloggen dus wel, char gewoon gemaakt en gesaved, kon spelen (na half uur login server hameren uiteraard)
Bij mij hielp de game afsluiten en reloggen dus wel, char gewoon gemaakt en gesaved, kon spelen (na half uur login server hameren uiteraard)
Stond volgende bericht op GW2 forum:Swandertj schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:29:
[...]
Hoezo zou je spel brakker lopen als je CPU sneller is geclocked?
Currently, adjusting the core clock speed of the GPU or CPU typically results in lower performance.
It is advised that you leave core clock speeds at factory defaults.
Heb anderhalf uurtje kunnen spelen, totdat ik ineens werd gedisconnect.
Erg veel spelers in het begin, maar het smaakt naar meer. Verder draait GW2 ook als een zonnetje, had het niet verwacht!
Erg veel spelers in het begin, maar het smaakt naar meer. Verder draait GW2 ook als een zonnetje, had het niet verwacht!
Verwijderd
trouwens wat ik zocht (toen ik er nog in zat) was iets waaraan je de latency/fps kon zien.. hebben jullie dit kunnen vinden?
Apart, ik zal eens mijn overclock resetten en kijken of ik verschil merk. Zodra ik kan inloggen dan ^^gebruikerfz1 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:38:
[...]
Stond volgende bericht op GW2 forum:
Currently, adjusting the core clock speed of the GPU or CPU typically results in lower performance.
It is advised that you leave core clock speeds at factory defaults.
Verwijderd
Waarom konden wij trouwens niet al vanmiddag inloggen als er toch gescheiden servers zijn voor de VS en EU? Was er ook meer spreiding geweest.
Verwijderd
twitter berichtje
We are aware that some of you have login issues. We are working on it. Closing and restarting your client often works. ^MK
na 2 keer af en op starten zit ik erin
We are aware that some of you have login issues. We are working on it. Closing and restarting your client often works. ^MK
na 2 keer af en op starten zit ik erin
Inderdaad, aangezien de login servers er nog steeds uitliggen >_>
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Was misschien inderdaad slim geweest. Neem aan dat het gewoon centrale database is.
[ Voor 38% gewijzigd door Wolfos op 27-04-2012 21:40 ]
Verwijderd
ja fraps kan, maar voor een online mmo.. verwacht ik gewoon iets ergens waaraan je dat toch moet kunnen zien.
Verwijderd
Wat een bizar mooi achtergrondmuziekje bij 't inlogscherm. Ben er normaal niet zo van, maar dit vind ik een huzarenstukje!
Zucht, en nu kom je het spel in. Zwart scherm na cutscene 
Ik had dit toch wel wat beter verwacht tbh. Vooral omdat ze aan de prepurchase sales redelijk kunnen zien wat de serverload wordt

Ik had dit toch wel wat beter verwacht tbh. Vooral omdat ze aan de prepurchase sales redelijk kunnen zien wat de serverload wordt
[ Voor 29% gewijzigd door corset op 27-04-2012 21:45 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Kan die muziek ondertussen al niet meer horen. Telkens als ik een charr geselecteerd heb krijg ik een foutmelding. Ondertussen al 20 keer in en uitgelogd.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:41:
Wat een bizar mooi achtergrondmuziekje bij 't inlogscherm. Ben er normaal niet zo van, maar dit vind ik een huzarenstukje!
Het is en blijft een beta helanerios schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:44:
Zucht, en nu kom je het spel in. Zwart scherm na cutscene
Ik had dit toch wel wat beter verwacht tbh
Server Blacktide is al status: FULL
Underworld en nog een paar europese servers: HIGH
De rest medium en amerika allemaal LOW.
Kom nu niet verder dan character screen, achja
Underworld en nog een paar europese servers: HIGH
De rest medium en amerika allemaal LOW.
Kom nu niet verder dan character screen, achja
Nee dat is het niet. Dit is gewoon een promotie iets. De echte beta is al lang voorbij
Lol !Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Nou.. Ik zag dat het topic opeens een sprong gemaakt had.
Dat was niet gebeurd als iedereen druk zat te spelen..
Ach, inmiddels weten we het wel. Servers die crashen is vanzelfsprekend te noemen inmiddels.
Voor degene die kunnen spelen, veel plezier !
Ik doe over een paar Beta- weekenden wel weer mee. Hopelijk draait het dan wat beter ook
lanerios schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:46:
[...]
Nee dat is het niet. Dit is gewoon een promotie iets. De echte beta is al lang voorbij

verder nog meer info nodig voor TS server?? ww of zo?
Dit is gewoon beta hoorlanerios schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:46:
[...]

Verwijderd
Als dit geen beta meer zou zijn konden we dit weekend niet spelen want de game zou dan snel gereleased worden. Een beta en een demo is echt niet hetzelfde ondanks wat veel mensen beweren.lanerios schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:46:
[...]
Grrrr eindelijk na paar pogingen char aangemaakt! en idd de black screen!
Ach gewoon blijven proberen!
Ach gewoon blijven proberen!
Jep, En diablo 3 was ook gewoon een beta, en battlefield 3 was ook gewoon een Beta.
Sorry, maar ik heb genoeg echt werkende beta's gespeeld om te zien dat dit gewoon een marketing iets is. En ja ik betaal er graag voor. Maar sorry, dan was de afgelopen Tera "Open Beta" dus ook een echte beta?
Sorry, maar ik heb genoeg echt werkende beta's gespeeld om te zien dat dit gewoon een marketing iets is. En ja ik betaal er graag voor. Maar sorry, dan was de afgelopen Tera "Open Beta" dus ook een echte beta?
Toch wel hoor. Dit is het eerste moment waarop iedere GW2-enthousiast de mogelijkheid krijgt om te spelen. Het is geen 'closed' beta met X-aantal bezoekers hoorlanerios schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:46:
[...]
Kun je alles al spelen dan ? Is alles toegankelijk ? Kun je uit alle karakters kiezen ? Zijn de videosettings al optimaal ?lanerios schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:50:
Jep, En diablo 3 was ook gewoon een beta, en battlefield 3 was ook gewoon een Beta.
Nee, nee en nee.
Dit is een beta. Dat zeggen ze zelf ook, en ze leggen ook uit waarom.
Dat jij er een eigen waarheid aan hangt, prima.
Maar de rest noemt het voor wat het is, een beta.
BF3 was een beta, game had eigenlijk nog alpha status moeten hebben, maar goed... BF3 kom ik na al die maanden nog steeds bijna nooit ingelogd, hebben we op de eerste dag van GW2 niets over te klagen.lanerios schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:50:
Lol krijg ineens een ander soort error:
Guild Wars 2 has detected that your System;s Video Card is Unsupported Device.
Please be certain that your Video Card meets the minimum system requirements to play Guild Wars 2 as intented.
Volgens mij moet dat toch echt wel lukken met een 6870
Guild Wars 2 has detected that your System;s Video Card is Unsupported Device.
Please be certain that your Video Card meets the minimum system requirements to play Guild Wars 2 as intented.
Volgens mij moet dat toch echt wel lukken met een 6870
Verwijderd
Ik vraag me af of het uitmaakt of je de Power options verandert.
Had hem op power saver, met zoveel mogelijk op low. Heb het even op High gezet. Ben benieuwd....
Had hem op power saver, met zoveel mogelijk op low. Heb het even op High gezet. Ben benieuwd....
Dan blijft mn punt staan. Tera, Diablo, SWTOR beta weekends, Battlefield 3 waren dus ook allemaal beta's. Voldoen ook aan diezelfde punten. Maar goed.
Alle chars aan kunnen maken
helaas black screen
gewoon maar wachten dus.
Alle chars aan kunnen maken

Het is de bedoeling dat je wacht en het zwarte scherm vanzelf weg gaat? Of moet je reloggen? Heb namelijk hetzelfde probleem - alleen met reloggen zit je dus weer vast met de inlogservers :<lanerios schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:54:
Dan blijft mn punt staan. Tera, Diablo, SWTOR beta weekends, Battlefield 3 waren dus ook allemaal beta's. Voldoen ook aan diezelfde punten. Maar goed.
Alle chars aan kunnen makenhelaas black screen
gewoon maar wachten dus.
Ach ja tijdens zo'n beta kun je ook gewoon je snelheidsrecord voor ww intypen verbeteren. Je blijft doelen vinden om te doen te hebben tijdens het inloggen heh :-p
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.