Het is zo dat je in pvp andere gear krijgt en andere gear kunt kopen( was in closed beetje bugged )
Moet je hier zijn: [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic of per mail met GW2 supportMyrdreon schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:49:
Kom er nog altijd niet doorheen. Ondertussen 4-5 uur bezig, nog steeds 0% en 'checking for updates'.
Tussendoor al eens client opnieuw gestart, pc opnieuw gestart, client opnieuw gedownload... maar er komt totaal geen voortgang.
Iemand enig idee?
Verwijderd
Hmm, Underworld gaat wel erg crowded worden. Ik hoor van veel kanten dat veel Nederlanders op Far Shiverpeaks gaan spelen met Scandinaviers, dus dat ga ik waarschijnlijk ook doen. Heb geen zin in queues voor WvWvW dit weekend =/.
Er zijn geen queue's, je komt dan op de overflow server (ja ook die werkt al met de beta's). En ik begreep dat Scandinavie ook nogal voor queue's wil zorgen in andere games, dus ook op die server zal je dan op de overflow server komen lijkt me.
Tevens heeft een kaboutertje me vertelt dat zelfs als een server op "full" stond in het menu waar je een server kiest, je alsnog op die server kan.
Tevens heeft een kaboutertje me vertelt dat zelfs als een server op "full" stond in het menu waar je een server kiest, je alsnog op die server kan.
[ Voor 23% gewijzigd door AppieNL op 25-04-2012 21:09 ]
Verwijderd
Tijdens queues kun je toch op een andere server spelen dus dat is niet zo'n probleem toch?
Eens per 7 dagen kun je switchen voor 1800 gems. Tijdens piektimes als een server ff druk is zit eventjes server switchen er dus niet in.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:05:
Tijdens queues kun je toch op een andere server spelen dus dat is niet zo'n probleem toch?
dat is voor je homeserver, je kan altijd met je char op een andere server als guest pve spelenpsychodude schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:09:
[...]
Eens per 7 dagen kun je switchen voor 1800 gems. Tijdens piektimes als een server ff druk is zit eventjes server switchen er dus niet in.
DinoDouwe doelt op de overflow server, niet een homeworld transferpsychodude schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:09:
[...]
Eens per 7 dagen kun je switchen voor 1800 gems. Tijdens piektimes als een server ff druk is zit eventjes server switchen er dus niet in.
Nog een leuk artikel over Asura
http://www.pcgamer.com/pr...ive-hands-on-impressions/
[ Voor 24% gewijzigd door AppieNL op 25-04-2012 21:21 ]
Hier het zelfde gehad met een pc welke AGV internet security heeft. na het uitzetten van de firewall ging het downloaden vanzelf. kan geen instellingen doen welke maar ook enige veranderingen teweeg brachten in agv tov de GW2.exeMyrdreon schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:49:
Kom er nog altijd niet doorheen. Ondertussen 4-5 uur bezig, nog steeds 0% en 'checking for updates'.
Tussendoor al eens client opnieuw gestart, pc opnieuw gestart, client opnieuw gedownload... maar er komt totaal geen voortgang.
Iemand enig idee?
Dus probeer het eens zonder firewall.
Klopt, bedankt! Komt gelijk met een waanzinnige snelheid binnen (1mb/s, maar lijkt nog op te lopen).SaTTeD schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:38:
[...]
Hier het zelfde gehad met een pc welke AGV internet security heeft. na het uitzetten van de firewall ging het downloaden vanzelf. kan geen instellingen doen welke maar ook enige veranderingen teweeg brachten in agv tov de GW2.exe
Dus probeer het eens zonder firewall.
Heb toch nog een exemplaar weten te bemachtigen.
Wat is precies het verschil tussen kiezen voor al dan niet koppelen met guild wars 1 account? Ik heb gekozen om het niet te doen, omdat ik toch geen noemenswaardige HoM rewards ga halen of uberhaubt al heb gehaald. Daarnaast dacht ik op die manier aan een ncsoft account vast te zitten waarvan ik de inloggegevens al zeker 4 jaar niet meer weet.
Is het idd zo dat bij het kiezen voor koppelen aan gw1 je account wordt vastgezet aan een ncsoft account?
Wat is precies het verschil tussen kiezen voor al dan niet koppelen met guild wars 1 account? Ik heb gekozen om het niet te doen, omdat ik toch geen noemenswaardige HoM rewards ga halen of uberhaubt al heb gehaald. Daarnaast dacht ik op die manier aan een ncsoft account vast te zitten waarvan ik de inloggegevens al zeker 4 jaar niet meer weet.
Is het idd zo dat bij het kiezen voor koppelen aan gw1 je account wordt vastgezet aan een ncsoft account?
Nog even over servers:
Volgens reddit is underworld al redelijk geclaimed:
Underworld - Maltese Community, Reddit alt, 4chan alt en ook nog 4 portugese
Terwijl Kodonur nog ongeclaimed zijn. Ik heb hier en daar ook wensen gelezen om met scandinavie samen te gaan, omdat die nog redelijk engels kunnen. Als ik hier naar kijken, dan komen we op Far Shiverpeaks.
Guild gegevens zijn hier vandaan.
Zelf ben ik wel te porren voor Far Shiverpeaks.
Terwijl Kodonur nog ongeclaimed zijn. Ik heb hier en daar ook wensen gelezen om met scandinavie samen te gaan, omdat die nog redelijk engels kunnen. Als ik hier naar kijken, dan komen we op Far Shiverpeaks.
Ben het wel eens. met Gropah. Far Shiverpeaks lijkt mij op dit moment ook de betere keus
Lijkt me een goede community, http://www.gw2nl.nl/forum...3b835de01358366bdc4f6f9#p --> wordt dus al lekker onderling gecommuniceerd, wat voor WvWvW erg handig is omdat je je nu als server samen gaat strijden tegen 2 andere servers, nice!Gropah schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:51:
Nog even over servers:
Kan helaas me vote niet meer aanpassen anders had ik het ook naar Far Shiverpeaks gezet. Mijn ervaringen met mensen uit Scandinavie zijn over het algemeen ook goed. En Underworld lijkt echt de Portugese homebase te worden
[ Voor 15% gewijzigd door AppieNL op 25-04-2012 21:57 ]
Laat ik dan gewoon het volgende bot gaan posten:
Wie heeft er problemen met Far Shiverpeaks? Als je problemen er mee hebt, zeg dan ook aub waarom. Als (bijna) niemand er problemen mee heeft, na 26/04/2012 22:00 dan kiezen we deze server
Far shiverpeaks it is then. Ik heb helemaal geen problemen met welke server we kiezen maar als underworld nu al zo druk is ga ik liever voor een andere. Zolang maar ergens duidelijk komt te staan welke het uiteindelijk word maak ik daar mijn chars op 
Nogmaals: Kan niet wachten tot het weekend
Nogmaals: Kan niet wachten tot het weekend
Ik wil NIET spelen op een server waar veel Fransen en mensen uit Maleisië of die kant weg zitten.
Daar heb ik echt zulke slechte ervaringen mee, en niemand spreekt ook maar een fatsoenlijk woord engels.
Daar heb ik echt zulke slechte ervaringen mee, en niemand spreekt ook maar een fatsoenlijk woord engels.
Inderdaad, Scandinaviërs spreken vaak wel goed Engels. Je hebt natuurlijk altijd the occasional French guy (en ook Duitsers maar die versta ik wel) die dan in een grote chat ineens in het Frans gaat babbelen.
[ Voor 16% gewijzigd door Wolfos op 25-04-2012 22:22 ]
Verwijderd
hey gasten.. de tamtam over de voting poll is ook al op reddit terecht gekomen "Underworld has been picked by a few dutch guilds (i dont know how big they are)" haha
tzal eerder Far shiverpeaks worde
zeg hun dat maar
Ze hebben weer een nieuwe build gemaakt.
Update je client.
Update je client.
Verwijderd
Dat hoef je niet iedere keer door te gevenActualFantasy schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:35:
Ze hebben weer een nieuwe build gemaakt.
Update je client.
En wat is je probleem ?Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:43:
[...]
Dat hoef je niet iedere keer door te gevenAls je vrijdag de client aanslingert heb je hoogstens een paar honderd MB te downloaden.
Het is info over GW2, en voor de mensen met beperkte downloadsnelheid, of mensen die vrijdag niet op tijd kunnen update bespaart dit een hoop tijd.
Zal mij zo ook aanmelden bij de clan
zo'n beetje elke mmorpg van de laatste jaren wel gespeeld, maar nog nooit zoveel zin gehad in een nieuwe game! zal een weekend worden met weinig slaap iig
Vind het inderdaad nuttig om te horenActualFantasy schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:45:
[...]
En wat is je probleem ?
Het is info over GW2, en voor de mensen met beperkte downloadsnelheid, of mensen die vrijdag niet op tijd kunnen update bespaart dit een hoop tijd.
Edit: dubbel
[ Voor 98% gewijzigd door Nephalem op 25-04-2012 23:28 ]
Wat een gestress om een beta server waarbij je characters waarschijnlijk toch gewhiped worden na dit weekend.
Uhh ik dacht dat dit juist niet het geval was....gebruikerfz1 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:02:
Wat een gestress om een beta server waarbij je characters waarschijnlijk toch gewhiped worden na dit weekend.
Verwijderd
Alles wordt na de beta gewiped. Je characters en ook je serverkeus.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 23:13 ]
Volgens mij wordt er tussen de beta's wel bewaard, maar na de laatste beta wordt er (natuurlijk) wel gewiped. Waar ik dat vandaan haal? Dunno
Niet in de FAQ, wel bij support. Goed, niet gezien.Nephalem schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:54:
[...]
Die vraag staat volgens mij letterlijk in de registratie FAQ op hun site
En nee je hebt je NCsoft account niet nodig, gewoon tijdens registratie je gw1 account info invullen en je bent klaar. Zelfs voor het linken alleen krijg je al een aantal unlocks, ook al is je HoM compleet leeg.
Wordt inderdaad gekoppeld aan je GW1 account. Als ik die niet gelinked had aan NC had dat een optie geweest, maar er is voor mij geen enkele manier om daar nog bij te kunnen. Geen zin in de rompslomp.
En daarnaast, die HoM rewards zijn de eerste paar weken misschien leuk, maar ik mag toch hopen dat GW2 zelf uitdagendere achievements/rewards/etc heeft.
Verwijderd
Dat idee krijg ik ook. Ze zeggen telkens alleen maar dat alles voor de headstart gewiped wordt.Gropah schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:13:
Volgens mij wordt er tussen de beta's wel bewaard, maar na de laatste beta wordt er (natuurlijk) wel gewiped. Waar ik dat vandaan haal? Dunno
https://twitter.com/#!/GuildWars2/status/194974995326308352 en dat herhalen ze regelmatig
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 23:21 ]
Het maakt mij ook niets uit. Ik wil toch met een sylvari spelen.
Verwijderd
Lekker, wilde hem net bij 12game bestellen omdat mijn loon binnen is, is hij niet meer op voorraad -_-
We’re counting the days until the first public Guild Wars 2 Beta Weekend Event, which begins on Friday, April 27, at noon PDT (GMT-8) and ends on Sunday, April 29, at 11:59 p.m. PDT (GMT-8).
Kan iemand mij uitleggen hoe je gemakkelijk van PDT naar onze tijdzone rekent? Voor mij is dat echt onmogelijk, en ik heb meerdere sites voor mijn neus gehad maar ik begrijp het gewoon echt niet.
Nederland is GMT +1 maarfjrehsk^%^#$%@#$$@# laat maar zucht. Weet iemand hoe laat het begint?
Kan iemand mij uitleggen hoe je gemakkelijk van PDT naar onze tijdzone rekent? Voor mij is dat echt onmogelijk, en ik heb meerdere sites voor mijn neus gehad maar ik begrijp het gewoon echt niet.
Nederland is GMT +1 maarfjrehsk^%^#$%@#$$@# laat maar zucht. Weet iemand hoe laat het begint?
Verwijderd
Als je 't op gaat zoeken raak je vast in de war van UTC/GMT en Zomertijd. Maar van -8 tot +1 is een verschil van 9. Voor ons begint de beta dus 9 uur 's avonds
Dus makkelijk onthouden; Seattle loopt 9 uur achter.
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 07:24 ]
Verwijderd
Misschien handig dat een modje hier in de topic waarschuwing zet wanneer de beta-event is
Klopt, hier ook erg goede ervaringen vaak met scandinaviers. Die paar extra nederlandse communities (zoals gw2nl) helpt ook.Wolfos schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:22:
Inderdaad, Scandinaviërs spreken vaak wel goed Engels. Je hebt natuurlijk altijd the occasional French guy (en ook Duitsers maar die versta ik wel) die dan in een grote chat ineens in het Frans gaat babbelen.
Lijst op reddit ziet er goed uit als het klopt:
Far Shiverpeaks - (Dutch) GW2nl.nl, GW2nl.nl, (Nordic/Norway/Sweden) guildwars2.no, gw2sverige.se, Guildwars2.dk, Ragnarok Of Primordus, Tweakers.net, Sweclockers.com, The Northern Assembly
Maar geen idee waarom tweakers.net onder scandinavie wordt gezet.
Wel de drukste server zo, kwa aantal toezeggingen in de lijst en landen, als we niet oppassen sluiten er nog vele meer nederlanders/scandinaviers aan en zit de server te vol

[ Voor 36% gewijzigd door Xanaroth op 26-04-2012 07:57 ]
edit: volgens mij staat het gewoon soort van raar door elkaar?
[ Voor 72% gewijzigd door Gropah op 26-04-2012 07:54 ]
Guild of Tweakers zal vandaag ook beslissen welke server wij joinen. Maar idd. Scandinaviers zijn echt relaxed om mee te gamen. Totaal anders zijn hun Russische buren.

Unity (casual internationale guild met leden uit België, Zweden, uk, ....) gaat ook voor Far Shiverpeaks.
Verwijderd
Ik zal zo even een nieuwe poll makenVerwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:30:
Ik stem ook voor FS
Alles gedownload en wel. Wel netjes dat je na het inloggen gewoon de melding krijgt dat alles goed werkt en je klaar bent voor de beta.
Far Shiverpeaks klinkt goed trouwen, Nederlanders, Belgen en wat mensen van Scandinavië. In ieder geval een server waar iedereen Engels kan typen/ spreken.
Far Shiverpeaks klinkt goed trouwen, Nederlanders, Belgen en wat mensen van Scandinavië. In ieder geval een server waar iedereen Engels kan typen/ spreken.
Ook hier klinkt Far Shiverpeaks erg goed! Lekker met veel nederlanders op n server
Verwijderd
Hieronder kan u de link van de nieuwe poll terugvinden. Stem niet gewoon puur om de naam, maar bekijk de landen + gesproken taal die er zal worden gesproken op de server.
Alvast bedankt!
http://www.learnmyself.com/poll79282xd21E499f
Alvast bedankt!
http://www.learnmyself.com/poll79282xd21E499f
We kunnen niet eeuwig met polls bezig zijn. Zoals ik al heb gepost lijkt het mij gewoon beter om toto vanavond 22:00 de tijd te geven voor mensen om bezwaar te maken en als dat niet gebeurd, dan wordt het gewoon Far Shiverpeaks. Met polls blijven we gewoon te lang bezig en hebben we pas een world na de eerste BWE.
In een goeie search engine als DuckDuckGo, kan je dat simpelweg ingeven in het zoekveld: https://duckduckgo.com/?q...0+pm+PDT+to+CEST&kl=be-nlKan iemand mij uitleggen hoe je gemakkelijk van PDT naar onze tijdzone rekent? Voor mij is dat echt onmogelijk, en ik heb meerdere sites voor mijn neus gehad maar ik begrijp het gewoon echt niet.
Even beetje gespiekt op sites van de 'buren' en dit lijkt op het moment het overzicht:
Far Shiverpeaks
Tweakers.net
Sweclockers.com
The Northern Assembly
Ragnarok Of Primordus
gw2nl.nl
guildwars2.no
gw2sverige.se
InZane
Norse Oil eXpidition
Semper Danica
Three Crowns
Guildwars2.dk
Wolffestar Clan
Limburgse Jagers
Guild of Tweakers (?)
Nine worlds (?)
Ice Cold Elements
Heroes on Socks
Team Awkward
Fly Agaric
Tunnel Vision
The Legendary Few
edit: dikgedrukt is waarvan ik kon vinden dat het nl/be is.
Far Shiverpeaks
Tweakers.net
Sweclockers.com
The Northern Assembly
Ragnarok Of Primordus
gw2nl.nl
guildwars2.no
gw2sverige.se
InZane
Norse Oil eXpidition
Semper Danica
Three Crowns
Guildwars2.dk
Wolffestar Clan
Limburgse Jagers
Guild of Tweakers (?)
Nine worlds (?)
Ice Cold Elements
Heroes on Socks
Team Awkward
Fly Agaric
Tunnel Vision
The Legendary Few
edit: dikgedrukt is waarvan ik kon vinden dat het nl/be is.
[ Voor 14% gewijzigd door Xanaroth op 26-04-2012 08:53 ]
oftewel eigenlijk ga je naar wolframalphaSpatlap schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:46:
[...]
In een goeie search engine als DuckDuckGo, kan je dat simpelweg ingeven in het zoekveld: https://duckduckgo.com/?q...0+pm+PDT+to+CEST&kl=be-nl
Very true, maar het is nu eenmaal handig dat ik dat gewoon in de adresbalk van mijn browser kan typen, en niet naar een aparte site moet gaan eerst
Verwijderd
Het resultaat ziet er tot nu toe al veelbelovend uitGropah schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:45:
We kunnen niet eeuwig met polls bezig zijn. Zoals ik al heb gepost lijkt het mij gewoon beter om toto vanavond 22:00 de tijd te geven voor mensen om bezwaar te maken en als dat niet gebeurd, dan wordt het gewoon Far Shiverpeaks. Met polls blijven we gewoon te lang bezig en hebben we pas een world na de eerste BWE.
Ik speel geen Beta. Ik neem de gok dat er vlak voor,tijdens of vlak na de launch een echt game doosje met handleiding en al dat soort spul uitkomt.
Dit zal zeker het geval zijn. De Collectors editie is zo al uitgebrachtmaartend schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:00:
Ik speel geen Beta. Ik neem de gok dat er vlak voor,tijdens of vlak na de launch een echt game doosje met handleiding en al dat soort spul uitkomt.
Verwijderd
Inderdaad, als dat doosje je zoveel uitmaakt kan je beter wachten. Ik koop een spel om te spelen, dus boeit me dat doosje echt nietsGuardMoony schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:14:
[...]
Dit zal zeker het geval zijn. De Collectors editie is zo al uitgebracht
Heeft er iemand toevallig nog een link naar dit filmpje, ben wel benieuwd. Tevens ook hier geen problemen met Far Shiverpeaks. Ik zal mijn vrienden ook overtuigen om deze server te joinen. Lijkt mij erg leuk als er een levendige Nederlands community is. Scandinaven zijn ook welkomLasteraar schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:38:
Er is op youtube wel een filmpje te vinden van de gw2 crew die een demo speelt met daarin een Char warrior op higher level. Die ziet er echt wicked uit !
Nieuwe stemming: http://www.learnmyself.com/personality.asp?p=take-poll&qp=79282xd21E499f
btw thank phrenicske
btw thank phrenicske
Verwijderd
Geen probleemGuardMoony schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:17:
Nieuwe stemming: http://www.learnmyself.com/personality.asp?p=take-poll&qp=79282xd21E499f
btw thank phrenicske
Verwijderd
Hoi mensen..
We hadden gisteren een guild meeting over naar welke server we morgen gaan.. hahaha heb nog nooi zo dubbel gelegen. Met zijn allen op skype... het was echt een zooitje
.. maar conclusie is dat wij deze beta voor een server kiezen die nog "weinig" aandacht heeft in dat reddit lijstje. (desolation)
Hoofdreden is puur dat we een beetje bang zijn voor wachttijden.. zou toch een ramp zijn als je morgen niet eens kan inloggen
We hadden gisteren een guild meeting over naar welke server we morgen gaan.. hahaha heb nog nooi zo dubbel gelegen. Met zijn allen op skype... het was echt een zooitje
Hoofdreden is puur dat we een beetje bang zijn voor wachttijden.. zou toch een ramp zijn als je morgen niet eens kan inloggen
Ik ook. Beta's boeien me niet echt. En ik vind het leuk staan naast alle versies van GW1.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:24:
[...]
Inderdaad, als dat doosje je zoveel uitmaakt kan je beter wachten. Ik koop een spel om te spelen, dus boeit me dat doosje echt niets
Heb 7 doosjes voor de volledige GW1.
[ Voor 5% gewijzigd door maartend op 26-04-2012 10:25 ]
dus de beta server wordt Desolation? Of snap ik het nu niet meer?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Daar heb je wel een punt, en eigenlijk is het enkel maar voor een weekendje hé ;-). Ik doe mee met desolation!Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:23:
Hoi mensen..
We hadden gisteren een guild meeting over naar welke server we morgen gaan.. hahaha heb nog nooi zo dubbel gelegen. Met zijn allen op skype... het was echt een zooitje.. maar conclusie is dat wij deze beta voor een server kiezen die nog "weinig" aandacht heeft in dat reddit lijstje. (desolation)
Verwijderd
Je kan toch geloof ik ook gewoon de fysieke Standard Edition pre-purchasen..? dan kijg je nu beta weekenden en straks een doosje. Het hoeft niet 't één of 't ander te zijn, als ik het goed begrepen heb. Tenzij je gewoon niet nu wil betalen, dan moet je inderdaad wachtenmaartend schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:25:
[...]
Ik ook. Beta's boeien me niet echt. En ik vind het leuk staan naast alle versies van GW1.
Heb 7 doosjes voor de volledige GW1.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 10:30 ]
Het zijn maar 3 dagen beta, waarvan gok nog 20% niet beschikbaar of onspeelbaar zal zijn, wegens enorme drukte. Snap best dat je graag een homeserver wil bepalen, maar voor een beta zoveel moeite doen met polls etc, beetje overkill.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:23:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik wacht rustig op de bergen filmmateriaal die er weer komen na het betaweekend :-)
Daar zit enkel een pampiertje met een code in.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:29:
[...]
Je kan toch geloof ik ook gewoon de fysieke Standard Edition pre-purchasen..? dan kijg je nu beta weekenden en straks een doosje. Het hoeft niet 't één of 't ander te zijn, als ik het goed begrepen heb. Tenzij je gewoon niet nu wil betalen, dan moet je inderdaad wachten
Is natuurlijk niet vreemd, je hebt toch inet nodig om te kunnen spelen, maar ja, ik hoop er gewoon op.
Verwijderd
Hmm..
"Physical Pre-Purchase for Guild Wars 2 is only available at select retailers. The details of how this will work will differ slightly depending on which edition customers purchase and where they purchase it.
Standard Edition (North America)—Customers who pre-purchase the Guild Wars 2 Standard Edition will receive their Pre-Purchase serial code in different ways depending on where it was purchased.'
Je krijgt een doosje met key enz enz.
"When Guild Wars 2 launches, customers will need to return to the retailer with proof of purchase in order to receive the full Standard Edition box and the retail serial code. They'll need to apply this retail serial code to their Guild Wars 2 account within five days of launch to continue playing without interruption."
Staat in de FAQ, maar alleen onder kopje Noord Amerika.. dus hoe dat in Europa zit weet ik dan niet zeker.
"Standard Edition (Europe)—Customers will buy the Standard Edition Pre-Purchase box and receive their serial code. This is the only serial code customers will receive and will grant access to the Beta Weekend Events, three-day Headstart Access, the Hero's Band digital item, and full access to the final live game. Customers will not need to return to the retailer to receive another serial code."
Inderdaad beetje onduidelijk. Daar staat alleen dat Europeanen maar één key krijgen en niet terug naar de retailer hoeven voor een tweede key. Maar die doos dan? Wordt die gewoon bezorgd?
"Physical Pre-Purchase for Guild Wars 2 is only available at select retailers. The details of how this will work will differ slightly depending on which edition customers purchase and where they purchase it.
Standard Edition (North America)—Customers who pre-purchase the Guild Wars 2 Standard Edition will receive their Pre-Purchase serial code in different ways depending on where it was purchased.'
Je krijgt een doosje met key enz enz.
"When Guild Wars 2 launches, customers will need to return to the retailer with proof of purchase in order to receive the full Standard Edition box and the retail serial code. They'll need to apply this retail serial code to their Guild Wars 2 account within five days of launch to continue playing without interruption."
Staat in de FAQ, maar alleen onder kopje Noord Amerika.. dus hoe dat in Europa zit weet ik dan niet zeker.
"Standard Edition (Europe)—Customers will buy the Standard Edition Pre-Purchase box and receive their serial code. This is the only serial code customers will receive and will grant access to the Beta Weekend Events, three-day Headstart Access, the Hero's Band digital item, and full access to the final live game. Customers will not need to return to the retailer to receive another serial code."
Inderdaad beetje onduidelijk. Daar staat alleen dat Europeanen maar één key krijgen en niet terug naar de retailer hoeven voor een tweede key. Maar die doos dan? Wordt die gewoon bezorgd?
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 11:08 ]
Die is er niet...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Achterop mijn pre-purchase staat het volgende: ' The serial code on this card is the only serial code you will need to play Guild Wars 2. No additional serial codes or retail boxes will be provided. Game disc not included. Pre-purchase box included serial code only. Internet connection required to download and play'
Zal dus geen extra doosje of iets komen.
Nevermind, je had 't al aangepast
Zal dus geen extra doosje of iets komen.
Nevermind, je had 't al aangepast
[ Voor 5% gewijzigd door Slickx op 26-04-2012 11:16 ]
Verwijderd
Raar.. wat is dan het punt van die fysieke pre-purchase? Had je net zo goed via ANet digitaal de standaard kunnen kopen.
Das wel jammer.
Das wel jammer.
Prijsverschil en mogelijkheid tot betalen. Via Anet is alleen CC of paypal.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:17:
Raar.. wat is dan het punt van die fysieke pre-purchase? Had je net zo goed via ANet digitaal de standaard kunnen kopen.
Das wel jammer.
Nope, ik had het doosje met key voor 39,- dat is een stuk goedkoper dan bij a.net.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:17:
Das wel jammer.
De hele constructie is eigenlijk voor de amerikanen bedoeld.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Theorie dus wel, maar genoeg redenen om alsnog in de winkel te kopen, kortingsbonnen, klantenkaart, inruilen, betaalmogelijkheid, etc.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:17:
Das wel jammer.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nog iets meer dan 24 uur mensen! Iedereen al enthousiast en aan het voorbereiden? Zo ja, hoe ben je aan het voorbereiden?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Drinken, eten etc.
Ik ga voor Lasagna + pasta salade. Paar flesjes bier en paar pakken melk. Tijd om ff weer nachtje door te halen.
Ik ga voor Lasagna + pasta salade. Paar flesjes bier en paar pakken melk. Tijd om ff weer nachtje door te halen.
Verwijderd
Voorbereiden, jaa
Ik laat de client af en toe aanstaan met de muziek. Ik ben razendsnel al mijn werk aan het doen zodat ik in het weekend niets hoef te doen. Ik ga zo even eten en drinken inslaan. Ik ben zeker ook één of twee all-nighters van plan, al is het alleen maar omdat mijn vrienden voornamelijk in Amerika wonen en ik echt heel graag samen wil spelen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 12:10 ]
Verwijderd
Ik ga alvast straks even wat toetsten keybinden (muis/toetsenboard) en nog even een keer mijn builds doorkijken. Eten/drinken etc. vanavond even halen en dan maar wachten..
Verwijderd
Grappig, builds heb ik eigenlijk nog niet naar gekeken, dat wil ik in het spel zelf uit gaan zoeken
Ik ben van plan dit weekend een human ele en een norn guardian te proberen. Verder heb ik een lijstje van dingen waar ik naar uit wil kijken. Mogelijkheden voor de guild.
Ik ben heb alleen gekeken naar welke classes ik wil gaan spelen ranger en elementalist
ik hoorde ook dat niet alle Race's te spelen zijn in de beta dus weet nog niet precies welk ras
Verder kan ik vrijdag nog niet gelijk beginnen heb nog wat anders vrijdag avond
ik hoorde ook dat niet alle Race's te spelen zijn in de beta dus weet nog niet precies welk ras
Verder kan ik vrijdag nog niet gelijk beginnen heb nog wat anders vrijdag avond
[ Voor 21% gewijzigd door ocwil op 26-04-2012 12:15 ]
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Human, norn, charr, zelfde als vorige beta's.ocwil schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:14:
Ik ben heb alleen gekeken naar welke classes ik wil gaan spelen ranger en elementalist
Ik ga voor Norn, puur omdat dat minst populaire class is en het gebied dus relatief lekker rustig is, zeker vergelijken met human.
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 26-04-2012 12:16 ]
Haha voorbereiden. Dacht dat ik dit weekend best wel wat tijd had, maar er komen steeds andere dingen gepland in het weekend erbij, dus zal een paar keer vroeg op moeten staan wil ik nog kunnen spelen.
Zie dat Far Shiverpeaks veel NL/BE guilds zitten en er ook Scandinavische erbij komen. Mn guild wil nu voor underworld kiezen, maar aangezien daar portugezen etc op afkomen, vind ik dat minder. Niets is zo irritant als mensen die niet engels praten in public chat.
Zelfs van die Fransen en Duitsers die dan naar engels district komen en dan nog alles in het frans/duits blijven vragen in GW1, bloedirritant.
Zie dat Far Shiverpeaks veel NL/BE guilds zitten en er ook Scandinavische erbij komen. Mn guild wil nu voor underworld kiezen, maar aangezien daar portugezen etc op afkomen, vind ik dat minder. Niets is zo irritant als mensen die niet engels praten in public chat.
Zelfs van die Fransen en Duitsers die dan naar engels district komen en dan nog alles in het frans/duits blijven vragen in GW1, bloedirritant.
Verwijderd
Ranger wil ik ook heel graag proberen! Maar ik wil zo veel dat ik mezelf geloof ik maar een beetje in moet houden. Dus ik denk dat ik de ranger bewaar voor de volgende beta.
Mijn guild is nog aan het dubben welke server we gaan kiezen..al maakt het niet zo heel veel uit voor de beta.
Mijn guild is nog aan het dubben welke server we gaan kiezen..al maakt het niet zo heel veel uit voor de beta.
Afhankelijk van de downtime verwacht ik niet heel veel slaap op zaterdag/zondag.
Vrijdag zal er nog wel een reboot zijn (en dat is waarschijnlijk een mooi moment om te slapen).
Verder, bier, spa, brood en het nummer van de pizza boer.
Vrijdag zal er nog wel een reboot zijn (en dat is waarschijnlijk een mooi moment om te slapen).
Verder, bier, spa, brood en het nummer van de pizza boer.
In GW1 kom ik nagenoeg geen andere taal tegen, soms wel in een party vragen wie welke taal spreekt (maarja, MQSC is altijd in german district, dus logisch dat je daar veel duitsers zie).ninc schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:15:
Verder let ik totaal niet op de chat, enkel local chat voor wat teamwork, maar ook tijdens closed beta's was de communicatie met andere spelers altijd vrij laag, ieder deed z'n ding, maar meer ook niet.
Verwijderd
Ik hou het op Taksi, Dubbeldrank, brood, kaas en verder gewone maaltijden. Ik ben wel gesteld op mijn groente
En met mijn laptop kan ik gamen in de keuken!
Ik heb eigenlijk altijd local chat uit.. wordt er meestal een beetje beroerd van.
Ik heb eigenlijk altijd local chat uit.. wordt er meestal een beetje beroerd van.
Ja, vooral als er veel Nederlanders bij zijn... Ik schaam me altijd kapot als je het taal-misbruik ziet...Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:19:
Ik hou het op Taksi, Dubbeldrank, brood, kaas en verder gewone maaltijden. Ik ben wel gesteld op mijn groenteEn met mijn laptop kan ik gamen in de keuken!
Ik moet m'n recepten van de vorige beta nog uitzoeken, zodat ik een vliegende start kan maken met m'n koken!
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Maakt me niet uit op welke server, als er maar geen Russen spelen, heb na rift en star wars geen zin in die gasten.
Maken de hele server kapot, weigeren om engels te spreken.
Uiteraard zijn er ook bij die wel engels praten en gewoon nice players zijn, maar het merendeel van de grote guilds, weigeren het gewoon, en is gewoon niet meer fun in big raids of pvp battles.
Maken de hele server kapot, weigeren om engels te spreken.
Uiteraard zijn er ook bij die wel engels praten en gewoon nice players zijn, maar het merendeel van de grote guilds, weigeren het gewoon, en is gewoon niet meer fun in big raids of pvp battles.
[ Voor 35% gewijzigd door Cyclonic op 26-04-2012 12:42 ]
Meeste spellen die ik speel maak ik altijd een chatwindow voor regulier gebruik met enkelVerwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:19:
Ik hou het op Taksi, Dubbeldrank, brood, kaas en verder gewone maaltijden. Ik ben wel gesteld op mijn groenteEn met mijn laptop kan ik gamen in de keuken!
/say
/guild
/tell
/alliance
/party
Als ik het overige wil zien (voor wat voor'n reden dan ook)
/region
/trade
/shout
Als ik nu nog mee wil doen, waar kan ik dan het beste een key bestellen? ivm tijdig leveren e.d.?
Digitale versieZeroCode schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:47:
Als ik nu nog mee wil doen, waar kan ik dan het beste een key bestellen? ivm tijdig leveren e.d.?
Voorbereiding: 1 scherm met GW2, 2e scherm: Deze thread, Guild of Tweakers en andere zaken zoals HW Monitor, TS en meer. Morgenmiddag even de lokale supermarkt plunderen, en dan even nog bedenken welke races ik wil uitproberen. In ieder geval wil ik even de Guardian uitproberen met een hammer, want die homerun blijft geweldig grappig. (Check even het filmpje over de Guardian van BlueXephos op YouTube)
https://buy.guildwars2.com/ is het snelst denk ik
Ik ga dit weekend alleen WvW en evt. Spvp doen, wil de story mode PvE bewaren voor de launch
.
Mmm ik ga toch wel even PVE/Storyline doen denk ik, want voor zover ik daar informatie over heb, kan dat nog wat voordelen opleveren qua skills in WvW
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.