Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xeple schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:27:
Wat doen jullie tegenwoordig nog in GW2? Ik logde gister in en wist eigenlijk niet echt goed wat ik wilde doen, het standaard verhaal is WvW maar dat begint nu ook te vervelen. Ik speel het sinds launch en heb er zo'n 1100 uur in zitten. De nieuwe dungeon die 30 april komt lijkt me leuk maar dat is ook voor korte duur ben ik bang. Eerlijk gezegd had ik nu al iets van een aankondiging verwacht voor een expansion pack oid.
1100 uur is in mijn ogen erg veel, maar ik heb alleen de eerste maand gespeeld toen GW2 uitkwam, hierdoor had ik, voornamelijk door tentamens en mijn stage, geen of weinig tijd om te spelen.
Zo'n twee weken terug heb ik het nog eens geprobeerd, ik heb nog geen hoge characters, maar ik doe elke dag mijn daily quests, verder PvE ik voornamelijk.
Ik heb zelf nog nooit een dungeon gedaan, ook heb ik nog nooit PvP gedaan (dus ook geen WvWvW). Daar houdt ik me dus mee bezig, maar ik snap dat je als iemand met een tijdsinvestering van 1100 uur je niet meer warm wordt van PvE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Ik meen dat er ooit werd geroepen dat er ook een app kwam. Met deze app zou je ingame informatie kunnen opvragen betreffende je characters en guilds. Daarnaast zou je ook met je guild members kunnen chatten.

Is hier al wat meer bekend over?

Edit:
Never mind, antwoord staat op de wiki:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/App

[ Voor 15% gewijzigd door PuddingNL op 26-04-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

SnoeiKoei schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 08:18:
Nou ja, leuk en aardig dat het Guild of Tweakers een eigen site heeft maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje vreemd dat GoT volledige stilte betacht in het GW2-topic hier.
*uitzondering op de regel meldt zich

Sterker nog, ik post eigenlijk alleen maar hier en nooit op de Guild of T site :X

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Ik heb ondertussen 1800 uur gespeeld (waarvan 50 uur idlen is), heb 8x lvl80 characters (elke profession één), story mode bijna 8x uitgespeeld (nog een paar keer arah story mode), doe af en toe sPvP en speel met de guild regelmatig WvW. Daarnaast doe ik ook nog andere PvE gerelateerde dingen, zoals: dungeons, guild missies, jumping puzzle events, map completion, etc. (grotendeels met guildies)

Wat het voor mij leuk houdt is afwisseling, de ene dag PvE, de andere dag WvW, of zelfs op één dag verschillende activiteiten.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

NuCl3aR schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:18:
Maar ik kan je er van verzekeren dat een hoop mensen van de GoT guild op FSP hier ook nog gewoon meelezen. Hier hoor ik natuurlijk ook bij.
Ik ook :) (Af en toe... volg het topic niet dagelijks).

Jammer van de loginproblemen nu :(

[ Voor 13% gewijzigd door KreKkeR241 op 27-04-2013 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:37

ResuCigam

BOFH

Ik kan momenteel niet inloggen terwijl de status websites aangeven dat alles up is. Nog meer mensen die hier last van hebben?

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

ResuCigam schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:02:
Ik kan momenteel niet inloggen terwijl de status websites aangeven dat alles up is. Nog meer mensen die hier last van hebben?
Ik was net die super adventure box aan het doen en ging via de homeknop terug naar Rata Sum toen ik uit het spel werd gegooid en daarna niet meer kon inloggen.

Maar in de guildchat werd al gezegd dat er loginproblemen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:37

ResuCigam

BOFH

Bedankt, dan ligt het niet aan mij :) Geduld dan maar..

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 19:04
KreKkeR241 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:04:
[...]

Ik was net die super adventure box aan het doen en ging via de homeknop terug naar Rata Sum toen ik uit het spel werd gegooid en daarna niet meer kon inloggen.

Maar in de guildchat werd al gezegd dat er loginproblemen waren.
Oelie Woelie? :P

En zelfde probleem hier, ja.

[ Voor 4% gewijzigd door Xa!pt op 27-04-2013 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

Ik zie op twitter ook al de nodige klachten. Schijnt dat zowat de gehele EU hier last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Xa!pt schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:08:
[...]

Oelie Woelie? :P

En zelfde probleem hier, ja.
Ja! Deden wij nou net samen die Super Adventure Box? :D Ik ken jou volgens mij ook nog eens van FOK, kan dat kloppen? :P

[ Voor 4% gewijzigd door KreKkeR241 op 27-04-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
KreKkeR241 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:13:
[...]
Ja! Deden wij nou net samen die Super Adventure Box? :D Dan ken ik jou volgens mij ook nog eens van FOK :P
spoiler:
Haha, inderdaad. _/-\o_ Jij bent die genuanceerde, linkse rakker. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Na lange tijd toch maar weer met GW2 begonnen, eventjes door gegaan met mijn lvl 60 ranger deze morgen, tikt nu tegen de 63 aan na 3uurtjes WvWvW

Moet zeggen dat op Far Shiverpeak er nog veel met de GoT tag zie rondlopen

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Xa!pt schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:15:
[...]

spoiler:
Haha, inderdaad. _/-\o_ Jij bent die genuanceerde, linkse rakker. :*)
Kleine wereld op het Internet :D

Naja hopen dat we snel weer verder kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
KreKkeR241 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:16:
[...]

Kleine wereld op het Internet :D

Naja hopen dat we snel weer verder kunnen :)
Jep. :) Maar eh, zijn dit nu de patch notes van 30 april?

http://wiki.guildwars2.co...ming_changes_and_features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Heb het niet zo gevolgd, maar het lijkt me van wel. Had inderdaad ook horen zeggen dat er wellicht een dueling-mogelijkheid zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Inloggen werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
KreKkeR241 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:24:
[...]
Heb het niet zo gevolgd, maar het lijkt me van wel. Had inderdaad ook horen zeggen dat er wellicht een dueling-mogelijkheid zou komen.
Ja, zou tof zijn. En wellicht dus ook skins voor daggers. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Helemaal niet.
Het zijn veranderingen die er aan komen. Wanneer weet enkel Arenanet, in redelijk wat gevallen weet Arenanet zelf ook niet wanneer ze iets af gaan hebben + volledig getest en alle dingen die er bij komen kijken.

De 'mentioned' sectie zijn, zoals je uit het Engelse woord wel kan afleiden, dingen die een keer ergens vernoemd zijn geweest. Deze komen er in de vele gevallen wel in, enkel moet je rekening houden dat deze er meestal niet in de eerstvolgende maanden komen.

De echte patchnotes van de grote maandelijkse updates komen ten aller vroegste 24u voor de launch van de patch zelf pas online. Nog enkele dagen geduld uitoefenen dus.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

NuCl3aR schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:19:
[...]

Helemaal niet.
Het zijn veranderingen die er aan komen. Wanneer weet enkel Arenanet, in redelijk wat gevallen weet Arenanet zelf ook niet wanneer ze iets af gaan hebben + volledig getest en alle dingen die er bij komen kijken.

De 'mentioned' sectie zijn, zoals je uit het Engelse woord wel kan afleiden, dingen die een keer ergens vernoemd zijn geweest. Deze komen er in de vele gevallen wel in, enkel moet je rekening houden dat deze er meestal niet in de eerstvolgende maanden komen.

De echte patchnotes van de grote maandelijkse updates komen ten aller vroegste 24u voor de launch van de patch zelf pas online. Nog enkele dagen geduld uitoefenen dus.
Ah ja, ik doelde zelf sowieso ook meer op 'zaken die mogelijk in de komende patch erin zullen zitten'. En dat noem je, bij nader inzien, inderdaad geen patchnotes, mijn fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

dacht dat de SAB tijdelijk was maar uit die comming changes blijkt dat dat niet zo is , beter!

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Freakiebeakie schreef op maandag 29 april 2013 @ 08:39:
dacht dat de SAB tijdelijk was maar uit die comming changes blijkt dat dat niet zo is , beter!
Ze hadden inderdaad gezegd dat hij maar 1 maand zou blijven, maar aangezien ze nog verdere levels gaan uitwerken blijft hij nog langer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Tweekzor schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:19:
[...]

Ze hadden inderdaad gezegd dat hij maar 1 maand zou blijven, maar aangezien ze nog verdere levels gaan uitwerken blijft hij nog langer. :)
Volgens deze tweet toch echt maar tot vandaag.
https://twitter.com/GuildWars2/status/328921370048217090

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

Ik denk dat Tweekzor bedoelde dat SAB nu maar voor 1 maand blijft, maar nog wel terugkomt met meerdere levels, niet dat hij in deze staat nog langer blijft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Ik heb geen twitter of facebook, maar heb wel in een news-post van Anet gelezen dat ze SAB nog zouden uitbreiden, vandaar dat ik aannam na de post van FreakieBeakie dat deze nu zou blijven.
Kan ik mijn baubles wel nog ergens inleveren? Ik heb deze bewaard met de gedachte dat ze de overige weapon skins ook zouden toevoegen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Tweekzor schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 23:51:
[...]

Ik heb geen twitter of facebook, maar heb wel in een news-post van Anet gelezen dat ze SAB nog zouden uitbreiden, vandaar dat ik aannam na de post van FreakieBeakie dat deze nu zou blijven.
Kan ik mijn baubles wel nog ergens inleveren? Ik heb deze bewaard met de gedachte dat ze de overige weapon skins ook zouden toevoegen namelijk.
Devs hebben al gezegd dat je de baubles de volgende keer gewoon weer kunt gebruiken, zeer waarschijnlijk voor andere skins dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SAB is dicht maar je kunt je baubles en bauble bubbles nog steeds inruilen voor items. Op het forum van GW2 heeft een dev een tijdje terug gemeld dat SAB later weer terugkomt, maar zeker niet direct in Mei en hopelijk voor de volgende April.

Gisteren even in <10 min de nieuwe dungeon er doorheen geramd. Guildies zochten naar 3 personen voor de Facility dus ik meld me aan. Blijkt dat ze al bij de laatste baas zijn en blijkbaar is de party daar uit elkaar gevallen. Maar hoe moeilijk kan het zijn, beetje door die trage AoE-ringen heen dodgen en je moet moeite doen om nog dmg te krijgen. Baasje in 1 try neer, bommetjes geplant en rennen. Hoppa, achievement, even met de 2 NPCs praten, gauntlet token ontvangen. Vanavond maar eens zien of er ook een groep vanaf het begin die dungeon doet, eindbaasgevecht is ig wel leuk gedaan. En er droppen leuke items zie ik her en der: jetpack back item, recepten voor tonics e.d., mini, crafting materials (ik had een of andere rare inscription).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat dit het begin is van meer zulk dungeons. Hier komt nog wat skill bij kijken.
Niet extreem moeilijk maar wel leuk gedaan. Erg jammer dat deze naar 2 weken weer weg is.
Had deze nog wel iets vaker dan in de aankomende weken willen doen.
Maar ja.. dat is hoe ze werken bij ANet.
Blijf hopen voor meer dit soort dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:38:
Ik hoop dat dit het begin is van meer zulk dungeons. Hier komt nog wat skill bij kijken.
Niet extreem moeilijk maar wel leuk gedaan. Erg jammer dat deze naar 2 weken weer weg is.
Had deze nog wel iets vaker dan in de aankomende weken willen doen.
Maar ja.. dat is hoe ze werken bij ANet.
Blijf hopen voor meer dit soort dungeons.
Tegelijkertijd hebben ze het er over dat dit pas de eerste toegang tot een Facility is en dat er doorgezocht wordt naar nieuwe manieren om binnen te komen. Ik vermoed dat er na 12 mei nog wel degelijk op 1 of andere manier tegen de Molten Aliance kan worden gevochten, ergens. Ik kan me ook niet voorstellen dat deze dungeon echt maar 12 dagen toegankelijk is en al die kleine teasers er aan voorafgaand ruim een hele maand (eind maart) tot meerdere maanden (vanaf eind januari!) bleven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:06:
[...]

Tegelijkertijd hebben ze het er over dat dit pas de eerste toegang tot een Facility is en dat er doorgezocht wordt naar nieuwe manieren om binnen te komen. Ik vermoed dat er na 12 mei nog wel degelijk op 1 of andere manier tegen de Molten Aliance kan worden gevochten, ergens. Ik kan me ook niet voorstellen dat deze dungeon echt maar 12 dagen toegankelijk is en al die kleine teasers er aan voorafgaand ruim een hele maand (eind maart) tot meerdere maanden (vanaf eind januari!) bleven staan.
Zoals ik het gelezen heb zal de toegang tot de dungeon (Facility) de komende twee weken steeds veranderen. En dat de layout van de dungeon ook steeds zou veranderen. Misschien bedoelen ze daar alleen het eerste stukje mee (de toegang tot de daadwerkelijke facility), maar het kan ook zijn dat het steeds om een andere facility gaat. Alhoewel dat laatste meer iets zou zijn voor na 12 mei. Het gesprek met de 2 NPC's doet mij vermoeden dat er meer gaat komen.

Wat betreft de trage AoE van de eindboss. Dat was het enige stuk van de dungeon waar ik gewoon twee keer dood ging. Ik werd teveel afgeleid door het slappe geouwehoer :( op TS om op tijd te dodgen en na twee (trage) waves ben je als Ranger gewoon dood als je al niet helemaal full health ben. Mijn woede-uitbarsting :$ over TS had zowaar als effect dat er 5 seconden niemand meer wat zei. En daarna ging het geouwehoer weer gewoon verder. De volgende keer moet ik gewoon het voorbeeld van onze wijze Antiliaan volgen en TS even afsluiten :) Zo moeilijk is deze dungeon nu ook weer niet dat TS echt noodzakelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

mijn probleem bij die 2 bosses was met mijn elementalist dat als ik een keer een wave niet goed dodgede vaak de 2e baas een shadowstep naar me deed en me zo over de rand schopte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine tip: recht onder de baas raken de shockwaves je niet, je kunt dan gewoon blijven staan en DPSen. Als de baas teleport moet je natuurlijk wel even meehobbelen. Verder kun je gewoon AFK gaan of slap ouwehoeren op TS :P

Overigens werkt dit niet bij het wapentest-event; dat ding wat naar beneden valt en de shockwaves daar veroorzaakt doet namelijk wel auwie.

Vind het wel een aardige dungeon verder, soms beetje irritant met alle knock backs en downs, maar leuke gevechten. Vrij makkelijk, maar niet saai makkelijk.

Dat het tijdelijk is snap ik wel enigszins gezien de drops die vrij goed zijn. Het tijdelijk houden is een manier om dingen zeldzaam te houden. Andere opties zijn hele lage droprates (fractal skins) of heel veel werk (legendaries). Dan vind ik dit wel acceptabel. Loopt trouwens een lange discussie op het forum o.a. hierover: https://forum-en.guildwar...-of-SAB/first#post1884074

[ Voor 45% gewijzigd door Morrar op 02-05-2013 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

een ontploffende rose solane op ts , wie kan nog zonder :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:14:
een ontploffende rose solane op ts , wie kan nog zonder :D .
Als het nou had gewerkt :'(
Morrar schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:47:
Verder kun je gewoon AFK gaan of slap ouwehoeren op TS :P
Gisteravond wel een leuke avond gehad. Ik heb de jumping puzzle in Lornar's Pass maar weer eens gedaan. Dat blijf ik één van de mooiste vinden in het spel. De bom lekker bij die Norn dame achtergelaten en heerlijk genoten van de sprongen en het uitzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:01:
[...]
Gisteravond wel een leuke avond gehad. Ik heb de jumping puzzle in Lornar's Pass maar weer eens gedaan. Dat blijf ik één van de mooiste vinden in het spel. De bom lekker bij die Norn dame achtergelaten en heerlijk genoten van de sprongen en het uitzicht.
Griffinrook? Moet ik ook eens doen. Zonder die bom haal je de jumping puzzle niet, toch, of krijg je dan alleen geen kist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:05:
[...]

Griffinrook? Moet ik ook eens doen. Zonder die bom haal je de jumping puzzle niet, toch, of krijg je dan alleen geen kist?
De kist aan het einde kun je zonder bom niet openen. De achievement krijg je als je deze kist bereikt. Er is even daarvoor ook nog een kistje. Als je toch geen bom bij je hebt kun je die rustig openen. Met een bom in je handen heb je daar geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:09:
[...]

De kist aan het einde kun je zonder bom niet openen. De achievement krijg je als je deze kist bereikt. Er is even daarvoor ook nog een kistje. Als je toch geen bom bij je hebt kun je die rustig openen. Met een bom in je handen heb je daar geen tijd voor.
Oh, dan eerst maar eens de route verkennen (en de achievement binnenharken), zie ik vanzelf wel of het haalbaar lijkt om het met bom te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

suc6 met de bom , ik heb hem meedere keren geprobeerd met bom , toen idd even wezen verkennen en heeey een achievement . dan maar geen loot aan het eind , is vaak toch meuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williekeilen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08-2024
RoseSolane schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:42:
[...]

De volgende keer moet ik gewoon het voorbeeld van onze wijze Antiliaan volgen en TS even afsluiten :) Zo moeilijk is deze dungeon nu ook weer niet dat TS echt noodzakelijk is.
Hebben we een wijze Antilliaan?

Waarom is de ingang van de dungeon eigenlijk telkens op een andere plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Williekeilen schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:17:
[...]

Hebben we een wijze Antilliaan?
Eén van onze leaders komt oorspronkelijk ergens uit die buurt. Hij maakt een enkele keer wel eens een opmerking die daaraan refereert. Meestal is hij niet zo wijs, maar dinsdagavond dus wel. In ieder geval een stukje wijzer dan ik was. Hij mute onze evil princess gewoon. Had ik beter ook kunnen doen :P
Waarom is de ingang van de dungeon eigenlijk telkens op een andere plek?
Dat is onderdeel van het verhaal. Lees de ingame mail maar eens die je waarschijnlijk hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe dungeon heeft wat mij betreft een nadeel.
Als je de laastste baas verslagen hebt heeft het niet veel zin om verder te gaan.
Behalve voor de karma en die paar silver.
Zou beter zijn dat ze daar een extra beloning zouden maken die echt tot het einde blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:36:
De nieuwe dungeon heeft wat mij betreft een nadeel.
Als je de laastste baas verslagen hebt heeft het niet veel zin om verder te gaan.
Behalve voor de karma en die paar silver.
Zou beter zijn dat ze daar een extra beloning zouden maken die echt tot het einde blijven.
Je zou kunnen gaan voor de Jetpack Backpack skin die daar (zelden) dropt, verkoopt voor een mooi prijsje.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

En tot nu toe staat er overal dat Azurite alleen in de MF dropt, als dat zo is, dan zal de waarde later ook wel toenemen. Maar ik denk dat het later ook ergens anders nog te vinden gaat zijn.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Balachmar schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:32:
En tot nu toe staat er overal dat Azurite alleen in de MF dropt, als dat zo is, dan zal de waarde later ook wel toenemen. Maar ik denk dat het later ook ergens anders nog te vinden gaat zijn.
Mja aangezien het eigen collection slots heeft gekregen kan ik me haast niet voorstellen dat het tijdelijke items zijn. Lijkt me nogal overdreven om daarvoor de bank tabs aan te gaan passen.

Vooralsnog verkopen ze overigens best lekker. Heb zelf niet zoveel met PVT gear, maar goed, als anderen er blij mee zijn is dat mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCARfaceE schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:09:
[...]

Je zou kunnen gaan voor de Jetpack Backpack skin die daar (zelden) dropt, verkoopt voor een mooi prijsje.
Dat klopt,

Daar doe ik het ook voor.
Jammer is dat er niet veel anders is om voor te gaan.
Zou het leuker hebben gevonden dat je die week of weken je special armor bijelkaar kan sparen.
Dan is deze nog een beetje exclusief.
Nu heb je enkel die handschoenen.

Mij ervaring is meer als je hem niet meteen krijgt dan denk ik niet dat ie voor je gaat droppen.
Anders kopen en hopen dat deze stijgt in waarde.

Maar ben op zich niet ontevreden over de dungeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Info over de volgende update:
https://www.guildwars2.com/en/the-game/releases/may-14-2013/

Terug naar Karka land.... Kan niet zeggen dat ik er zin an heb nog :) En anti-stealth traps in WvW:
Introducing Traps in World vs. World

Traps are fiendish items that can be purchased from the new Traps and Tricks Outfitters on each WvW map. We’re starting with anti-stealth fields and traps that remove supply from enemy players, but in the months ahead we’ll introduce even more ways to spread mayhem in the Mists!
Lekker dikke middelvinger naar alle Thieves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De informatie op die pagina was eerst uitgebreider:
Get More Out of WvW
We're improving the way we award World XP to World vs. World players! Now you'll gain rewards for a much wider range of activities in the Mists: everything from destroying siege weapons, repairing walls, escort missions, and more.

The End of Culling
We wiped out culling in World vs. World, and now we're doing the same in the Living World. By removing the limit on the number of characters you can see, we're increasing the epic feel of exploring through a fully-populated world.
Maar ANet trok zijn keutel al snel in:
Quick follow up note, sorry about this one folks. Both of the release notes above are still in testing and are NOT including in the May 14th release. Consider this a spoiler for things that are coming soon as they are ready and signed off on.

However, one release highlight wasn’t listed that should be, so bonus info for you to make up for the wrong notes going out → In WvW the jumping puzzle in Eternal Battlegrounds will be split out into its own map, so those folks who wish to play there aren’t counting against the population cap for EB. This means more people can play in the EB jumping puzzle, and more people can play in EB as well with the populations separated.

We’re working out the kinks of doing a more frequent update, sorry again about the confusion!
Bron: https://forum-en.guildwar...ay-14th/first#post1979178

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Traps in WvW die supplies stealen..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:20:
Info over de volgende update:
https://www.guildwars2.com/en/the-game/releases/may-14-2013/

Terug naar Karka land.... Kan niet zeggen dat ik er zin an heb nog :) En anti-stealth traps in WvW:

[...]

Lekker dikke middelvinger naar alle Thieves.
SnoeiKoei schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:26:
De informatie op die pagina was eerst uitgebreider:

[...]

Maar ANet trok zijn keutel al snel in:

[...]

Bron: https://forum-en.guildwar...ay-14th/first#post1979178

|:(
kowapanga schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:09:
Traps in WvW die supplies stealen..... 8)7
Ik geloof niet dat jullie erg gelukkig zijn met de komende patch >:)

Nou moet ik zeggen dat ik me bij supply stelende traps ook niet veel kan voorstellen. Anti-stealth traps kunnen, los van de vraag of het een goed idee is. Maar stelen van supply via een trap is vreemd. Het lijkt een wat wanhopige poging van ArenaNet om meer taktiek in WvW te brengen.

Wat betreft anti-stealth traps. Als die dingen een groot succes blijken te zijn wil ik ze ook wel in PvP :) Lekker diefje pesten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:32:

Ik geloof niet dat jullie erg gelukkig zijn met de komende patch >:)
Ik heb nog niks gelezen waar ik warm of koud van word nee, WvW zal me aan de spreekwoordelijke reet roesten. EB jumping puzzle naar een aparte map? Dat wordt met zekerheid een gank fest. Traps die stealth removen of supplies stelen? Het zal allemaal wel. Terug naar het Karka-eiland? Met een beetje mazzel vermaak ik me daar wel weer een avond (vorige keer was ik in 2 uur klaar met het hele eiland verkennen en 200 karka's slopen voor de monthly, ben daarna alleen nog maar terug gegaan voor de inmiddels verwijderde rich orichalcum node). Wat mij betreft hadden ze beter kunnen wachten tot ze wat meer content klaar hadden en dan pas de Molten Facility verwijderen, in plaats van 4 maanden proberen de spelers op te geilen en dan na 13 dagen snel het enige stukje F&F dat replay value had te verwijderen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:41:
[...]

Ik heb nog niks gelezen waar ik warm of koud van word nee, WvW zal me aan de spreekwoordelijke reet roesten. EB jumping puzzle naar een aparte map? Dat wordt met zekerheid een gank fest. Traps die stealth removen of supplies stelen? Het zal allemaal wel. Terug naar het Karka-eiland? Met een beetje mazzel vermaak ik me daar wel weer een avond (vorige keer was ik in 2 uur klaar met het hele eiland verkennen en 200 karka's slopen voor de monthly, ben daarna alleen nog maar terug gegaan voor de inmiddels verwijderde rich orichalcum node). Wat mij betreft hadden ze beter kunnen wachten tot ze wat meer content klaar hadden en dan pas de Molten Facility verwijderen, in plaats van 4 maanden proberen de spelers op te geilen en dan na 13 dagen snel het enige stukje F&F dat replay value had te verwijderen. ;w
Ik heb de reacties op het officiële forum op de aankondiging van de komende patch nog niet gelezen, maar ik denk dat je hier een mooie samenvatting hebt gegeven :)

Wat meer inhoudelijk:
WvW vind ik wel leuk dus aanpassingen daar zijn voor mij wel relevant. Alleen zijn dit niet de aanpassingen waar ik op zit te wachten. Ik zie paniekvoetbal, want er moet iets aan WvW veranderen.
EB jumping puzzle naar een aparte map. Dat is mooi voor WvW in EB (meer spelers die actief kunnen zijn). En jammer voor de puzzle, want die zal nu echt onmogelijk worden. ArenaNet heeft al bevestigd dat het een WvW map blijft. Dus heb je een grote party nodig (of een zerg) om veilig door de puzzle te kunnen komen.
Terug naar Karka-eiland: Geen verrassing. Had ik al verwacht. Sluit aan bij de Living Story/World verhaal tot nu toe. Nu afwachten wat het inhoudelijk wordt.
Molten Factory verdwijnt :'( De meest interessante dungeon van dit moment is straks 13 dagen beschikbaar geweest. Dat begrijp ik vanuit het Living Story/World verhaal, maar is natuurlijk doodzonde. Hopelijk gaan de dungeon bouwers van ArenaNet verplicht op cursus bij de content bouwers zodat ze leren hoe je een goede dungeon opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
JP EB naar aparte map ben ik blij mee, zitten soms complete guilds in die JP.
Campen en ganken gebeurd daar al lang, de hoeveelheid word misschien iets meer ,maar zoals ik al zei, op het moment word hij nu ook al zwaar gecamped.

De rest van de changes kunnen mij dan weer me reet roesten, doe toch alleen maar WvW :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

SnoeiKoei schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:41:
[...]

EB jumping puzzle naar een aparte map? Dat wordt met zekerheid een gank fest.
:D dat was het nu ook al dus er veranderd weinig :D
die ene JP heeft trouwens op diverse plekken fontijnen staan waar je uit kan drinken , die geven je een paar minuten invisibility , dan ren je er zo doorheen

[ Voor 23% gewijzigd door Freakiebeakie op 08-05-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:10:
[...]

:D dat was het nu ook al dus er veranderd weinig :D
die ene JP heeft trouwens op diverse plekken fontijnen staan waar je uit kan drinken , die geven je een paar minuten invisibility , dan ren je er zo doorheen
Dat is deze JP, maar dan moet je nog wel op die plekken kunnen komen om invisible te worden. En wat ik begreep is dat soms al lastig.

De mening over deze wijziging op het officiële forum en op reddit is bepaald niet eenduidig :)
* Goed dat de mensen in de JP niet meer tellen voor de cap voor EB
* Nu de jumpers niet meer tellen voor de cap op EB wordt het nog moeilijker voor de undermanned servers om te winnen
* Je moet nog steeds eerst queuen voor EB om bij een startpunt van de JP te kunnen komen dus daarvoor maakt het niets uit.
* Leuk! Nu kunnen we tenminste GvG doen zonder al dat gezeik in chat.
* Blah, waarom wordt het geen PvE area. Nu kan ik nog steeds niet rustig jumpen zonder aangevallen te worden.
* Hopelijk komt er nu eindelijk een einde aan het gevraag om een mesmer portal in de map chat.

Ik geloof niet dat Arenanet punten gaat scoren met de wijziging. Nog steeds zullen er heel veel klagers blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Invisible worden is niet lastig, maar met 1 trap is dat straks opgelost. Er zijn zoveel choke points in de JP dat een trap zetten en dan alles ganken wat daar langs komt appeltje eitje is.

Het zal afwachten worden wat de kosten zijn van een stealth trap, maar ik vermoed dat die laag zijn en dat het hooguit een paar supply kost om er een neer te plempen. Verder is het me totaal onduidelijk welk probleem deze traps moeten fixen; als perma-stealth thief (een mythe) het probleem was, pak dan het stacken van stealth skills aan. Als veil van mesmer een probleem was (portal bomb, raid veil), zet daar dan een limiet op.

Zelfde voor supply traps; wat lost het op? Het is sowieso het einde van kleine groepen en weer een incentive om te blobben; 70 man die een paar supplies verliezen is veel minder erg dan 15 man die supplies verliezen, omdat 70 man toch genoeg overhoudt voor siege.

Kortom, lijkt weer weinig doordacht te zijn, net als de laatste AC aanpassingen... Misschien tijd dat het story team zich met WvW bezig gaat houden...

Overigens moet je inderdaad nog steeds door de EB queue om in de JP te belanden, alleen kom je daarna op een aparte WvW map. Zou het gewoon een aparte queue hebben gemaakt, maar ja. In ieder geval veranderd er verder niks aan de puzzel, het zorgt er alleen voor dat meer mensen daadwerkelijk in EB kunnen spelen terwijl anderen de puzzel doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Morrar op 08-05-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:46:
Invisible worden is niet lastig, maar met 1 trap is dat straks opgelost. Er zijn zoveel choke points in de JP dat een trap zetten en dan alles ganken wat daar langs komt appeltje eitje is.

Het zal afwachten worden wat de kosten zijn van een stealth trap, maar ik vermoed dat die laag zijn en dat het hooguit een paar supply kost om er een neer te plempen. Verder is het me totaal onduidelijk welk probleem deze traps moeten fixen; als perma-stealth thief (een mythe) het probleem was, pak dan het stacken van stealth skills aan. Als veil van mesmer een probleem was (portal bomb, raid veil), zet daar dan een limiet op.

Zelfde voor supply traps; wat lost het op? Het is sowieso het einde van kleine groepen en weer een incentive om te blobben; 70 man die een paar supplies verliezen is veel minder erg dan 15 man die supplies verliezen, omdat 70 man toch genoeg overhoudt voor siege.

Kortom, lijkt weer weinig doordacht te zijn, net als de laatste AC aanpassingen... Misschien tijd dat het story team zich met WvW bezig gaat houden...
Weinig doordacht of een wat wanhopige poging van ArenaNet om meer taktiek in WvW te brengen? Jij geeft overigs een goed argument waarom dat dan al op voorhand een slechte poging is.
Het story team heeft trouwens helemaal geen tijd om zich op WvW te storten. Die moeten de dungeon bouwers al aan het handje nemen zodat die leren hoe je een goede dungeon opzet.

Gelukkig kunnen we nog een paar dagen MF doen :) Misschien vanavond mijn Mesmer eens naar binnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja meer taktiek in WvW, ga daar dan ook echt even voor zitten zou ik zeggen. En maak er ook de resources voor vrij. Bijna alle problemen met WvW komen voort uit het aantal spelers dat er rondloopt en / of de grootte van de map.

Dingen als culling en skill lag komen door te grote aantallen spelers. De limieten per map moeten gewoon flink omlaag en er moeten meer maps komen om te zorgen dat de queue's niet uit de hand gaan lopen. Het zou bijvoorbeeld mooi zijn als er (wellicht zelfs dynamisch) maps bijgezet kunnen worden als er meer spelers online komen (dus een tweede EB of BL kopie).

Een lager aantal spelers zorgt automatisch voor minder zergen / blobben. Zergen onstaat echter ook omdat de maps klein zijn; het is te makkelijk om met één of een paar grote groepen de map te domineren. Zeker met de WPs ben je zo van de ene naar de andere kant van de map.

Het constant kunnen spammen van speed boosts maakt dat probleem erger; je zou na swiftness gewoon een debuff "fatigue" moeten krijgen, waardoor je moet wachten tot je weer swiftness kunt krijgen. Dat zou zergs behoorlijk afremmen, waardoor mensen moeten gaan opsplitsen om te verdedigen. Als stealth stacken een probleem is, zou je daar een soortgelijke oplossing voor kunnen introduceren.

Verder zouden er kleinere objectives op de map kunnen komen; nu zijn er Hyleks, Centaurs, Quaggan etc, maar die hebben eigenlijk geen enkel effect. Er kan dus veel beter gebruik van de map worden gemaakt. JP in BL neemt ook veel ruimte in en voegt niets toe; ik zeg weg ermee. Vul die ruimte met nuttige dingen, bijvoorbeeld supply camps of upgrades.

Wat tot slot nog een idee zou kunnen zijn, is om een soort 'fog of war' te introduceren. Nu is de informatievoorziening nagenoeg perfect en kan een zerg overal op de map zien waar er problemen zijn. Dat kan ook anders aangepakt worden, bijvoorbeeld met watchtowers die je moet innemen om te zien wat er gebeurt. Dit soort kleine objectives zijn dan interessant om na te jagen voor kleinere groepen spelers.

Hoe dan ook, er zijn zat mogelijkheden voor WvW. Sommigen zullen technisch lastig zijn of duurder zijn (grotere of meer maps, maps herindelen). Anderen zouden wel snel te implementeren zijn. Ik zie alleen niet wat deze traps zouden moeten toevoegen en ANet lijkt daar zelf ook geen antwoord op te hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 08-05-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 09:50
Ik ben altijd groot fan geweest van Guild Wars 1, bij lauch deel 2 ook gelijk gekocht echter had ik moeite mij er doorheen te slaan.. Het is een compleet andere game. Ik vond GW1 kwa battles/aanvallen en dergelijk veel natuurlijker en direct aanvoelen. Ik twijfel of ik de game nog een kans moet geven of een andere MMO een kans moet geven. Al hoewel ik niet weet welke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:47
Ik heb na enkele maanden spelen het spel (GW2) ook laten verstoffen… ik vond 't persoonlijk érg leuk spelen, maar na het levelen van 3 toons naar het maximale wat ik eruit kon halen (doe weinig aan de echte high-end raids) was er eigenlijk verder niet zo heel veel te doen.

Je moet echt van PvP houden om nog een poosje bezig te kunnen blijven met het spel, maar voor mij persoonlijk was de lol er na het levelen behoorlijk snel vanaf. En dat terwijl de graphics en de quests best leuk waren! :)

Alleen die Trahearne zeg… wát een slechte voice-over! Ik koos expres rassen en classes om 'm zo min mogelijk tegen te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:18

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik ben al weer wat verder (level 43) en speel nu in Harathi Hinterlands. Ik moet zeggen dat het al wat drukker en leuker wordt :)

Af en toe kom ik wel eens anderen tegen (als je erover nadenkt, is dat best raar, voor een MMORPG :P) maar en zijn ook grote events waar 10-20 spelers op afkomen.
Dat is wel lachen :D

Ook m'n eerste jumping puzzle gedaan.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

joramoudenaarde schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:34:
Ik heb na enkele maanden spelen het spel (GW2) ook laten verstoffen… ik vond 't persoonlijk érg leuk spelen, maar na het levelen van 3 toons naar het maximale wat ik eruit kon halen (doe weinig aan de echte high-end raids) was er eigenlijk verder niet zo heel veel te doen.

Je moet echt van PvP houden om nog een poosje bezig te kunnen blijven met het spel, maar voor mij persoonlijk was de lol er na het levelen behoorlijk snel vanaf. En dat terwijl de graphics en de quests best leuk waren! :)

Alleen die Trahearne zeg… wát een slechte voice-over! Ik koos expres rassen en classes om 'm zo min mogelijk tegen te komen!
niet goed gekeken denk ik dan , Jumping puzzles , mini dungeons + de dingen die tussendoor komen zoals de adventure box , de normale dungeons zijn ook niet echt high tech end game te noemen dus ook die had je nog kunnen doen . wat ik op het moment als enigste hightech endgame dingentje beschouw is fractals

geloof me er is best wel veel te doen als je 80 bent je moet het alleen zelf zoeken want het word je niet aangereikt zoals in andere mmo`s. arenanet is meer van "hier heb je een wereld zoek het lekker uit"

ik ging een tijdje achievement punten halen , dan kom je echt leuke kleine dingetjes tegen die je normaal gesproken niet tegenkomt

[ Voor 4% gewijzigd door Freakiebeakie op 14-05-2013 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:16:
[...]

niet goed gekeken denk ik dan , Jumping puzzles , mini dungeons + de dingen die tussendoor komen zoals de adventure box , de normale dungeons zijn ook niet echt high tech end game te noemen dus ook die had je nog kunnen doen . wat ik op het moment als enigste hightech endgame dingentje beschouw is fractals

geloof me er is best wel veel te doen als je 80 bent je moet het alleen zelf zoeken want het word je niet aangereikt zoals in andere mmo`s. arenanet is meer van "hier heb je een wereld zoek het lekker uit"

ik ging een tijdje achievement punten halen , dan kom je echt leuke kleine dingetjes tegen die je normaal gesproken niet tegenkomt
Langzaam levelen is voor mij de reden dat ik nog steeds dagelijks speel. Ik ben nu bezig met mijn derde poppetje te levelen en mijn tweede poppetje is nog druk bezig om de wereld te completen. Ik kom nog dagelijks nieuwe dingen tegen in de wereld.

Fractals zijn inderdaad het enige wat echt high level te noemen is. Dit weekend en gisteravond na enige tijd weer eens wat runs geprobeerd en beide keren gefaald. Dat was wel op hogere levels, 34 en 26. Ik moet toch maar weer eens wat beter nmijn best gaan doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:16:
[...]
Ben ik ook maar weer eens mee aan de slag gegaan. Ik miste nog bijna alle jumping puzzles, nu hoef ik er nog maar 4 in de open wereld (gisteravond Skipping Stones geprobeerd, op het Karka-eiland, maar jammerlijk gefaald. Ken je dat gevoel, dat je na tig keer proberen slechter wordt ipv beter? Later maar weer eens proberen, als ik fris ben |:( ) en alle jumping puzzles in WvW (enige reden om daar nog terug te keren, van de week world completion gehaald op mijn main). De rest heb ik bijna allemaal afgelopen weken gedaan, sommige met guide (alleen als ik geen idee had waar ik moest zijn of er echt niet uitkwam). Wat zitten er gave puzzles bij!

Fractalas was gisteravond idd geen succes, we liepen flink te prutsen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Oh, die gewone dungeons heb ik op level 80 zeker gedaan, en ook een aantal jumping puzzles. Maar ik speel voornamelijk semi-casual om m'n gear langzaam aan te kunnen verbeteren en op die manier, óók op level 80, nog vooruitgang te zien. En dat heb ik een stuk minder bij GW2. Die jumping puzzels heb je in een paar dagen allemaal wel gedaan. De gewone dungeons (behalve die van Lion's Arch met de verschillende paths) kun je in een paar maanden ook zo vaak doorgelopen hebben dat je die gear ook in huis hebt, en crafting levelen is ook relatief simpel.

Er zijn meer dan genoeg instances om je enkele maanden mee zoet te houden, maar er is verder weinig progressie in je character meer te vinden. Alle oranje gear is "ongeveer" van hetzelfde niveau namelijk, en de verhaallijn ken je na het levelen van 3 characters ook door en door.

Ik was bij andere MMO's wat meer gewend dat het niveau van de oranje gear ook nog groeide, en de dungeons die daarbij hoorden evengoed. Bij GW2 heb je wel een aantal moeilijkere dungeons, maar het verschil is veel kleiner. Als je een beetje een fatsoenlijke groep hebt kom je er bij de meeste dungeons wel doorheen.

Neemt niet weg dat ik in de tijd dat ik wél speelde écht onwijs veel plezier heb gehad met GW2… buiten die Trahearne zijn de meeste voice overs erg goed gedaan, spreken de graphics en bewegingen me erg aan, de quests en verhaallijn is leuk(er) om te volgen, en de world events brengen ook wat meer leven in de brouwerij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

exotic gear is idd allemaal van het zelfde niveau sterker dan dat is er gewoon niet , de insteek bij gw is altijd geweest dat je vrij eenvoudig het beste armor bij elkaar kan verzamelen .

waar je daarna voor gaat is de looks . in een spel als wow heb je wat jij bedoelt . je doet raid a en verzameld daar gear vervolgens ga eje naar raid b en verzamel je dat niveau aan gear etc etc . in guildwars zorg je dat je bv door te craften een exotic set armor heb met de gewenste stats en vervolgens kan je kiezen om bv een dungeon set te halen door een dungeon te grinden of je verzameld karma om een karma set te krijgen .

het hangt er vanaf wat jij het mooiste vind . ook kan je bv voor een cultural set gaan (duurste armor in het spel) kost ongeveer 120g voor een komplete set . of wat veel mensen doen is sets combineren om echt een beetje een uniek uiterlijk te creeren.

arenanet wil namelijk dat het om skills gaat van mensen en niet om gear . ik vond dat in pvp van wow ook altijd het grote nadeel . pietje met uber gear sloopt je niet omdat hij de skills heeft maar simpel weg omdat hij uber gear heeft .

hier hebben we allemaal dezelfde gear en komt het dus echt aan op jou skills en kennis van je character.
wat ik persoonlijk een stuk eerlijker vind :)

over een tijdje is gw2 misschien wat interesanter voor spelers zoals als jij , er komen namelijk nog zat kleine dingen aan zoals polymock

[ Voor 5% gewijzigd door Freakiebeakie op 14-05-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:43:
[...]

Ben ik ook maar weer eens mee aan de slag gegaan. Ik miste nog bijna alle jumping puzzles, nu hoef ik er nog maar 4 in de open wereld (gisteravond Skipping Stones geprobeerd, op het Karka-eiland, maar jammerlijk gefaald. Ken je dat gevoel, dat je na tig keer proberen slechter wordt ipv beter? Later maar weer eens proberen, als ik fris ben |:( ) en alle jumping puzzles in WvW (enige reden om daar nog terug te keren, van de week world completion gehaald op mijn main). De rest heb ik bijna allemaal afgelopen weken gedaan, sommige met guide (alleen als ik geen idee had waar ik moest zijn of er echt niet uitkwam). Wat zitten er gave puzzles bij!
Probeer je me weer in te halen met de achievement points :)

Skipping Stones is de laatste jumping puzzle die ik nog moet doen. Maar die is erg lastig, misschien wel te lastig voor mij. Alle andere jumping puzzle heb ik eigen kracht weten te halen, behalve Coddler's Cove. Daar ben ik tot bijna het einde gekomen, maar viel ik bij de laatste sprong. Toen heeft een Mesmer even een portal neergegooid. Deze moet ik dus nog steeds zelf een keer halen. En ik moet nog steeds een keer doodgaan daar, want dat is ook nog nooit gelukt. Ik neem trouwens aan dat dit één van de andere jumping puzzles is die je nog moet doen. Baby quaggans staan niet hoog op jouw favorieten lijstje volgens mij :)
Fractalas was gisteravond idd geen succes, we liepen flink te prutsen. :'(
Was inderdaad een grote faal. Drie keer doodgegaan in de Snowblind Fractal is al redelijk beschamend. Daarna nog een paar keer dood gaan in het eerste gevecht met de shaman in de Volcanic Fractal is ook niet zoals ik het gewend ben. Om daarna verschillende malen te wipen op het eindgevecht bij de eerste keer dat er Lava Elemental Grubs komen. Wipen op deze boss kan, maar zo kansloos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Ach, ik heb 't best een tijd met veel plezier gespeeld (sinds de beta's eigenlijk zelfs), dus op ten duur ben je gewoon "klaar" met een spel. Ik heb ook nooit bepaalde verwachtingen bij een MMO… bewust niet, omdat je anders téveel gaat vergelijken met andere MMO's. WoW heb ik jaren gespeeld (ook dankzij de vele expansion packs), maar op ten duur was dat gewoon veel van hetzelfde aan 't worden met "dumbed down" niveaus qua gaming.

Als je een beetje MMO minded bent zit je bij GW2 zo aan een respectabel niveau qua gaming skills in mijn ogen. Maar wat ik écht belangrijk vindt bij een MMO, is gebieden ontdekken, nieuwe (geheime) skills/gear/locaties/dungeons/quests e.d. tegen 't lijf lopen, en je gaming skills zich laten ontwikkelen. GW2 had dat behoorlijk goed voor elkaar, maar qua grootte van het spel is het net even iets beperkter voor een levensduur van +1 jaar.

Ik begreep dat ze al bezig waren met een expansion waarmee je richting de zuidelijke en/of noordelijke (gesloten) gebieden kunt gaan… zodra die expansion er is ga ik zéker weer spelen. Qua speelkwaliteit hebben ze in mijn ogen echt een top-notch game neergezet… zéker voor mensen die wel van het sociale aspect in een MMO houden, maar toch ook solo in de hoge-niveau gebieden willen kunnen gamen. Maar omdat sommige dingen in de game wat beperkt(er) zijn, loop je al snel tegen de grenzen aan van wat je zelf leuk kan vinden denk ik. Enfin, ben benieuwd waar ze zoal mee gaan komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:50:
[...]

Probeer je me weer in te halen met de achievement points :)
Niet bewust, gewoon lekker aan het achievement hunten. Moet ook nog een paar dungeons voor m'n dungeon master achievement (CM story + 1 explo path en Arah 3 explo's).
Skipping Stones is de laatste jumping puzzle die ik nog moet doen. Maar die is erg lastig, misschien wel te lastig voor mij. Alle andere jumping puzzle heb ik eigen kracht weten te halen, behalve Coddler's Cove. Daar ben ik tot bijna het einde gekomen, maar viel ik bij de laatste sprong. Toen heeft een Mesmer even een portal neergegooid. Deze moet ik dus nog steeds zelf een keer halen. En ik moet nog steeds een keer doodgaan daar, want dat is ook nog nooit gelukt. Ik neem trouwens aan dat dit één van de andere jumping puzzles is die je nog moet doen. Baby quaggans staan niet hoog op jouw favorieten lijstje volgens mij :)
Coddler’s Cove heb ik al wel gedaan, ondanks de quaggans (die je overigens reviven als je daar naar beneden dondert en sterft. Hebben ze toch nog nut, behalve als materiaal voor backpacks). De puzzles die ik nog moet zijn de beide puzzles in Malchor’s Leap, de Hexfoundry (Sparkfly), Skipping Stones en die 4 puzzles in WvW.
joramoudenaarde schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:56:Ik begreep dat ze al bezig waren met een expansion waarmee je richting de zuidelijke en/of noordelijke (gesloten) gebieden kunt gaan… zodra die expansion er is ga ik zéker weer spelen.
Houd je adem niet in ;) Een paar weken terug nog heeft ANet aangegeven dat er nog niemand aan een expansion werkt. Er is ook nog nooit gezegd waar een eventuele expansion zich zou afspelen. Het enige wat er ooit is gezegd is dat expansions in de toekomst zeker tot de mogelijkheden horen (duh 8)7) maar dat ANet voorlopig op de bestaande wereld wil voortborduren. Voorlopig geen nieuwe zones dus.

[ Voor 20% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-05-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:14:
[...]

Niet bewust, gewoon lekker aan het achievement hunten. Moet ook nog een paar dungeons voor m'n dungeon master achievement (CM story + 1 explo path en Arah 3 explo's).
Ik moet er ook nog een paar. Volgens mij dezelfde explo paths in CM en Arah als jij nog moet. CM story moet ik nog op mijn Guardian en Mesmer, dus daar ben ik ook wel voor in.
Coddler’s Cove heb ik al wel gedaan, ondanks de quaggans (die je overigens reviven als je daar naar beneden dondert en sterft. Hebben ze toch nog nut, behalve als materiaal voor backpacks).
Weet ik. Daarom wil ik ook een keer daar sterven. Zelfs dat is me nooit gelukt, ondanks meerdere pogingen. Ik faal gewoon op alle fronten in deze puzzle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

codlers cove is met die kleine zwevende stenen waar je op moet springen? die heb ik toen samen met esther al gedaan , die skipping stones heeft esther gedaan nadat ik volgens mij dreigde mijn toetsenbord te vermoorden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:03:
codlers cove is met die kleine zwevende stenen waar je op moet springen? die heb ik toen samen met esther al gedaan , die skipping stones heeft esther gedaan nadat ik volgens mij dreigde mijn toetsenbord te vermoorden :D
Idd, Coddlers Cove is met die zwevende lampen waarover je naar de andere kant springt. Die vond ik goed te doen (maar een keer of 3 naar beneden gesodemieterd). Maar Skipping Stones... damn :X Mijn toetsenbord leeft nog maar slechts omdat ik zo wijs was er maar gewoon mee te stoppen. Ik kwam op een gegeven moment iedere keer wel voorbij de eerste series sprongen maar dan faalde ik na het oversteken van die bergrug bij de tweede serie alsnog |:( Ik ben echt bagger met zulke puzzels, een aantal vergelijkbare puzzels heb ik alleen maar gehaald omdat je daar checkpoints hebt waarnaar je terugkeert als je faalt. En op een gegeven moment had ik blijkbaar gepiekt, werd iedere poging weer slechter. Nou, dan kun je er beter mee stoppen ;w

Ik begrijp iig dat ik jou niet hoef te vragen met je mesmer te helpen me voorbij de tweede serie te portallen :+

[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-05-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

nee dan moet je bij esther wezen die is echt een JP freak, ze heeft de meeste gedaan op ons account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:55:
k begrijp iig dat ik jou niet hoef te vragen met je mesmer te helpen me voorbij de tweede serie te portallen :+
Esther kan ook met z'n mesmer spelen. Dat deed ze gisteravond ook in onze frustrerende fractals run. Misschien wil ze nog een keertje op de steentjes springen en je omhoog portallen. Graag wel even een seintje geven, ik wil dan ook mee :)
Freakiebeakie schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:19:
nee dan moet je bij esther wezen die is echt een JP freak, ze heeft de meeste gedaan op ons account :)
Dat bedoel is dus :+

[ Voor 20% gewijzigd door RoseSolane op 14-05-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:19:
[...]

Esther kan ook met z'n mesmer spelen. Dat deed ze gisteravond ook in onze frustrerende fractals run. Misschien wil ze nog een keertje op de steentjes springen en je omhoog portallen. Graag wel even een seintje geven, ik wil dan ook mee :)

[...]

Dat bedoel is dus :+
Maar eens kijken of we haar zo gek kunnen krijgen dan O+ (en voor die tijd nog lekker zelf een tijdje aanklooien natuurlijk)

[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-05-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Stepping stones is die in karka land? Daar heb ik zelf ook verschrikkelijke moeite mee gehad :/ Anders zou ik je ook wel een portal kunnen geven. Vooral dat tweede stuk zit echt een jump die ik gewoon niet haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweekzor schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:27:
Stepping stones is die in karka land? Daar heb ik zelf ook verschrikkelijke moeite mee gehad :/ Anders zou ik je ook wel een portal kunnen geven. Vooral dat tweede stuk zit echt een jump die ik gewoon niet haal.
Dat issum ja :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb em gedaan toen die content net uit was. Vond em wel redelijk heavy maar wel te doen. Kan m'n mesmer er ff parkeren zometeen. Kan ik een portal voor je neerleggen vanavond.

Wil je alles skippen of alleen deel 1?

[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 14-05-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:44:
Ik heb em gedaan toen die content net uit was. Vond em wel redelijk heavy maar wel te doen. Kan m'n mesmer er ff parkeren zometeen. Kan ik een portal voor je neerleggen vanavond.

Wil je alles skippen of alleen deel 1?
Deel 1 lukt me zonder hulp, deel 2 tot nu toe niet (dus de tweede serie sprongen, na het oversteken van de bergrug) :P Geen idee hoever ik daarna nog moet, geen filmpje van gekeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, ik sta nu bij de boot en dus het einde van het hele gebeuren met stenen. Dat lijkt me ver genoeg, de rest is een beetje rondhupsen en niet zo lastig meer. Moet vanavond wel weg, maar heb vroeg nog wel even tijd.

Moest het overigens wel een paar keer proberen. Zoveel bugs met die stenen en Mesmer heeft niet echt lekkere speed buffs (focus of utter sillyness). Overigens kun je met invulnerability redelijk door die knock back heen tanken, dat dan weer wel...

[ Voor 36% gewijzigd door Morrar op 14-05-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:20:
Ok, ik sta nu bij de boot en dus het einde van het hele gebeuren met stenen. Dat lijkt me ver genoeg, de rest is een beetje rondhupsen en niet zo lastig meer. Moet vanavond wel weg, maar heb vroeg nog wel even tijd.

Moest het overigens wel een paar keer proberen. Zoveel bugs met die stenen en Mesmer heeft niet echt lekkere speed buffs (focus of utter sillyness). Overigens kun je met invulnerability redelijk door die knock back heen tanken, dat dan weer wel...
Tof! Ben rond 17:45 wel online denk ik. Hopelijk jij en Solane ook, kunnen we die puzzel er even doorheen jassen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik ga ook maar weer eens verder met mini dungeons/jp`s en andere achievement dingetjes , vind ze altijd wel geinig om te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:25:
[...]

Tof! Ben rond 17:45 wel online denk ik. Hopelijk jij en Solane ook, kunnen we die puzzel er even doorheen jassen! _/-\o_
Toen zat ik dus nog stevig aan de borrel met mijn collega's. Ben nu thuis. Eerst eten, dan Daily en daarna zien we wel weer.

/edit om 22:55:
Ik heb de puzzel *O*

Morrar had Snoei inderdaad naar boven geholpen. Maar daarna bleek dat hij opnieuw omhoog moest voor een achievement in de nieuwe content (Southsun Islet Sample Collection). Freakie's vriendin heeft toen de jumping puzzle opnieuw gedaan. Toen ze bijna op het punt was waar ze de portal wilde maken viel ze helaas. Gelukkig was er een andere Mesmer die het wel haalde en die heeft ons geholpen. Een Duitser (overflow server), dus daar wil ik even niets slechts over horen :)
Meteen ook maar even de Champion Reef Rider gedaan. Mocht iemand anders de jumping puzzle willen doen: Vergeet niet een Sample Detector mee te nemen, want die heb je bovenaan nodig voor de achievement.

[ Voor 50% gewijzigd door RoseSolane op 14-05-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die Skipping Stones puzzel zit in de pocket gelukkig! Die Duitse mesmer had het sowieso niet zo gek bekeken, die maakte deel 1 van een portal voordat hij begon te springen bij de tweede serie schoorstenen, als hij viel (1x zien gebeuren iig) maakte hij deel 2 en stond hij (en sommige toeschouwers) weer boven voor de volgende poging. Dan wachtte hij tot portal weer van cooldown was en ging hij weer. Die backup heb je met de andere professions niet, alleen met necro (Spiritwalk) maar mijn necro is een Charr, doe ik liever geen jumping puzzles mee.

Gisteren eerst die jumping puzzle en de daily gedaan, daarna kwam de patch binnen en was het meteen loeidruk op Southsun Cove. De Karka zijn nog minstens zo irritant als eerst maar iig voor 1 avond een boel lol gehad. Tegen middernacht had ik 25 achievements binnen en liep ik met een tentacle monster op mijn rug (ren, Japanse schoolmeisjes! REN!), had m’n Sylvari guardian een bloem op de rug en stonden er weer 2 extra titeltjes in het pull-down-menu. Benieuwd wat er allemaal nog toegevoegd wordt aan het eiland, eindelijk weer eens wat te beleven (al ben ik bang dat dat over is zodra mensen hun achievements hebben). Ook voor deze patch geldt dat er nul komma nul reden is (of zelfs mogelijkheid) om de nieuwe content met meer dan 1 character te doen, op de Crab Toss na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:38:
Ja die Skipping Stones puzzel zit in de pocket gelukkig! Die Duitse mesmer had het sowieso niet zo gek bekeken, die maakte deel 1 van een portal voordat hij begon te springen bij de tweede serie schoorstenen, als hij viel (1x zien gebeuren iig) maakte hij deel 2 en stond hij (en sommige toeschouwers) weer boven voor de volgende poging. Dan wachtte hij tot portal weer van cooldown was en ging hij weer. Die backup heb je met de andere professions niet, alleen met necro (Spiritwalk) maar mijn necro is een Charr, doe ik liever geen jumping puzzles mee.

Gisteren eerst die jumping puzzle en de daily gedaan, daarna kwam de patch binnen en was het meteen loeidruk op Southsun Cove. De Karka zijn nog minstens zo irritant als eerst maar iig voor 1 avond een boel lol gehad. Tegen middernacht had ik 25 achievements binnen en liep ik met een tentacle monster op mijn rug (ren, Japanse schoolmeisjes! REN!), had m’n Sylvari guardian een bloem op de rug en stonden er weer 2 extra titeltjes in het pull-down-menu. Benieuwd wat er allemaal nog toegevoegd wordt aan het eiland, eindelijk weer eens wat te beleven (al ben ik bang dat dat over is zodra mensen hun achievements hebben). Ook voor deze patch geldt dat er nul komma nul reden is (of zelfs mogelijkheid) om de nieuwe content met meer dan 1 character te doen, op de Crab Toss na.
Heb je de tentakels achter op je Ranger gehangen? Ik ben nog aan het twijfelen welke character wat krijgt. Mijn Ranger heeft al een rugzak met AR resistence op haar rug (een quiver) en dat bevalt me wel. Maar als Sylvari past de tentakel en de bloem haar wel als rugzak.

Het viel me ook al op dat ook deze nieuwe content weer niet voor meer dan één karakter bedoeld is. Nu heb ik met maar drie karakters nog niet echt een probleem. Mijn Mesmer level 71 is nog druk bezig met levelen en PS. Mijn Guardian moet nog steeds een deel van de wereld verkennen. Dus alleen mijn Ranger heeft alle tijd om in Southsun Cove te helpen orde op zaken te stellen. Wat ik in de beperkte tijd die ik had gisteravond heb gezien beviel me wel. Nu alleen even een paar dagen wachten totdat het er iets minder druk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had gisteravond voor de lol die tentakels wel ff op mijn ranger ja, maar ook ik heb een quiver. Tentakels zijn niet soulbound (blijft account bound na equippen) dus die schuif ik nog wel door naar een alt. Geen idee welk character er uiteindelijk mee aan de haal gaat. Necro heeft het brandende boek van Halloween, mesmer heeft Super Backpack. Op m’n Charr warrior vind ik die tentakels geen gezicht en m’n guardian krijgt de bloem. Misschien m’n Asura engineer, wordt wel een raar gezicht denk ik (wapens opbergen -> plop, tentakels weg (want shield), wapens trekken -> plop, tentakels terug. Gebeurt nu al met zijn engineering backpack).

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-05-2013 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik zal vanavond ook ff een rondje karka hell rennen en de achievements halen . tentakels en bloem krijg je beide daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:05:
ik zal vanavond ook ff een rondje karka hell rennen en de achievements halen . tentakels en bloem krijg je beide daar?
Ja, bloem = 10 samples verzamelen (lijstje vaste plekken langs met een scanner) en tentakels = 25 achievements halen uit de categorie "Secrets of Southsun" (waaronder die 10 samples, dat is al 11 achievements).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Ik zie dat Dulfy ondertussen al weer een guide heeft voor de nieuwe content. Alhoewel het zonder guide doen gisteren ontzettend veel lol was met mijn guildies.

http://dulfy.net/2013/05/...sun-patch-coverage-guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:05:
Moet niet al te moeilijk zijn. Esther heeft volgens mij de meeste al voor je gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja ze hield het lang uit met jullie op dat gekke eiland :D , zal vanavond eens kijken wat er nog moet gebeuren. bloemetje klinkt leuk voor mijn mesmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Bloemetje is inderdaad erg gaaf, er zitten allemaal vuurvliegjes omheen als je stilstaat en het ding zelf geeft ook licht! Ik vind het alleen kei zonde dat op mijn ene Sylvari haar haren er genadeloos doorheen clippen en mijn andere Sylvari alleen wapens gebruikt die er ook dwars doorheen clippen als ze stowed zijn (GS en longbow). ;( Bij mijn andere characters past het bloemetje sowieso niet. Maar neemt niet weg dat ik 'm erg tof vind. :D

Die backpack die je krijgt met 25 achievements is wel weer echt ongelooflijk lelijk, vind ik zelf. Maar goed voor ieder wat wils, een lieflijk bloemetje en een mosterlijke tentakelcreatie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

gister 25 achievements weten te doen op het karka eilandje , vanavond hopelijk nog wat dingen doen daar :) ik vind het er best geinig geworden zo , denk alleen dat zodra iedereen zn achievements heeeft het er weer verdomd stil wrd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Ja dat denk ik ook.. Is wel zonde, want het is een prachtig gebied. =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vluuks schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:41:
Ja dat denk ik ook.. Is wel zonde, want het is een prachtig gebied. =(
Vind ik ook maar als je er in je eentje rondloopt zijn die drakes en veteran karka's best vervelend. En omdat er geen hartjes en maar weinig DE's zijn (buiten nu die DE's van de story om) komt er normaal geen hond. Maar de sfeer is er geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja de mobs zijn daar idd zeer irritant als je alleen bent , gister met mn ele gemerkt , daar knalle ze in 1 keer 30% vanaf met 1 of andere klote skill. de overige 70% gaat gelukkig niet zo snel anders was het niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Earth attunement, staff skill 3, heerlijke damage door die projectiles terug te kaatsen naar die klote Karka's.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Crash net kei hard vanwege een trial account periode die verlopen is? Login servers down en website plat lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb precies hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Yep iedereen heeft er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

https://twitter.com/GuildWars2/statuses/335122377237213185

[ Voor 100% gewijzigd door Compizfox op 16-05-2013 22:02 ]

Pagina: 1 ... 230 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.